Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Ondertussen in Rio. Beachvolleybal in een burkini

topdiekop1072.jpgBeachvolleybal anno 2016. Zeg maar zwaai zwaai tegen hardbody billenmeisjes met sixpacks, sporttietjes, kamelentenen en kletsnatte powerdijen. De islamisering slaat ook keihard toe op de stranden van Rio de Janeiro tijdens OS2016. Vergeet The Girl from Ipanema, hier is MiddeleeuwMevrouw from Miṣr. Egyptische deelneemster in een miserabele strandoutfit tijdens de match tegen Duitsland. Moet van Allah, die kleding. Alsof je een hondje achterlaat in een afgesloten auto in hoogzomer. WANT. Je geloof uitdrukken is belangrijker alsdan meedoen. Of zoiets. Kom op dames, zeg er eens wat van. bukken_stelletje-kutmoffen.pngTsja Duitsers, die gaan wel vaker op de knieën voor de islam. [screenhots via 1 van de 72 NOS Livestreams:] neegawegrio.jpg UPDATE: LOL. In Iran (Tennessee, USA) vinden ze die foto ook maar niks.

Reaguursels

Inloggen

Er is maar één remedie; ze helemaal de tiefus smashen

Kaltsnautzige | 09-08-16 | 09:12

-weggejorist-

goco | 09-08-16 | 03:09

Ik vond t toch al niet zo leuk, dat zandba met net lspelletje.

goco | 09-08-16 | 03:09

Ik vraag me af of ze hoge ogen gaan gooien bij de zwemsport.

artie | 09-08-16 | 00:23

Hans Spekman heeft tijdens z'n "werk" ook een trui aan.

Watching the Wheels | 08-08-16 | 23:02

Maar wie heeft er nu gewonnen?

F#ckingAwesome | 08-08-16 | 22:34

-weggejorist-

Nappa | 08-08-16 | 22:15

Ze doen mee .. meedoen is belangrijker dan hoe je eruit ziet. Welterusten

michelr | 08-08-16 | 22:08

As a girl, I remember my mother wearing miniskirts and taking us to the cinema. My aunt went to university in Kabul.'
Horia

www.amnesty.org.uk/womens-rights-afgh...

-------
Gelukkig heeft religie er niks mee te maken, als ik de meeste politici en de staatsomroep moet geloven.

henriette | 08-08-16 | 22:07

Geen respect voor opbrengen. Mafkezen. Achterlijkheid moeten we geen ruimte geven. Maar ja, in NL wringen we ons in alle bochten om ons er maar aan aan te passen.

npo | 08-08-16 | 21:10

fantastisch hier, owjeej als je wat positiefs over de islam zegt, dan word je *weggejorist* gelukkig gelooft het grootste deel knuppels hier dat middenoosten het hellevuur is. en wij europa de goedzakken. hahahaha.. joris dit berichtje ook maar weg geensteil, haatzaaiende gekkies

owjeej | 08-08-16 | 20:53

Wat is nu het probleem? Als deze vrouwen zo willen sporten, dan moeten ze dat vooral doen. Ik begrijpe het probleem niet helemaal.

De gemiddelde vrouw op het Copacabanastrand loopt er ook beter en mooier bij dan hier op Scheveningen. Die vrouwen gaan we toch ook niet verbieden om naar het strand te gaan in Scheveningen.

Het is juist geweldig dat deze vrouwen meedoen.

jezusisonzin | 08-08-16 | 20:12

Hypocriet, dat is het.
Van Allah mogen vrouwen namelijk helemaal niet sporten, of ze dan een zak eromheen hijsen of niet, Alles is toch al boos.

Mastermattie | 08-08-16 | 18:30

Die vrouw zou best wel wat anders aan willen, maar dat mag niet van de gefrustreerde geitenneukers met een laf en klein piemeltje. Misschien zit er onder die lappen wel een geile poes.

Ronnie uit Helmond | 08-08-16 | 18:04

Geen gezicht?

sixarp | 08-08-16 | 17:41

En dan...? Wat een achterlijke reacties hier. Lekker belangrijk wat ze aan hebben. Ze doen mee... Punt.

Artell | 08-08-16 | 16:44

Sinds wanneer mag Fatima aan sport doen in het openbaar?

Balletje Mayo | 08-08-16 | 16:37

Total malloot

Bypass | 08-08-16 | 16:36

Zal niet lang duren voor de *dames* luidkeels EISEN dat in het kader van ongelijke fysieke omstandigheden de Canadede Dames (Boerkinië verloor met 2-0) opnieuw moeten aantreden, en dat tevens in alle nog te volgen wedstrijden IEDEREEN zich religieus gehandicapt moet kleden.

pennestront | 08-08-16 | 16:33

De ik ben niet voor kuffarjurk. Kots, traan, haat. Weg met hun...

rattenvanger XL | 08-08-16 | 16:24

Ideologische primaten en meer kan ik er echt niet van maken.

Nehemia | 08-08-16 | 16:13

Ze wilden eigenlijk meedoen aan het onderdeel schaatsen maar hadden te laat in de gaten dat ze in Rio voor de meer exotische sporten gingen. Sta je dan in je schaatspak te beachvolleyballen. Je moet toch wat?

drekzooi | 08-08-16 | 16:10

Is het een vrouw trouwens?

Watching the Wheels | 08-08-16 | 16:08

Hoop gezeik, laat die vrouw lekker zelf bepalen wat ze aantrekt tijdens het sporten.

Watching the Wheels | 08-08-16 | 16:07

Al krijg ik een trog vloeibare viagra, ik blijf hellup roepen.

broervandenhollander | 08-08-16 | 16:00

Het zijn holbewoners willen niet vooruit maar 700 jaar terug dat is wel duidelijk.

Neuswiel | 08-08-16 | 15:55

mallekater | 08-08-16 | 10:48

Ongeveer hetzelfde als dat telsell spul, dikke penzen en ander blubberspul wat met een soort rekverbandenonderbroek bijelkaar geperst wordt.

Das +1

broervandenhollander | 08-08-16 | 15:54

Mag ik aub een nieuwe wereld?
Deze is namelijk stuk...

Ho-Ho-Ho-Moh | 08-08-16 | 15:49

Pak die poten voortaan ook ff in, smêrlap.

broervandenhollander | 08-08-16 | 15:47

geef het volk brood en spelen.
dachten ze lekker een zomertje weg te kunnen kijken op de olympische spelen.. en wat staat daar weer; gestroomlijnde pinguins hahahah

eriksweet | 08-08-16 | 15:38

Strakke kleding mag niet van de koran. Ze meten met 2 maten, doen ze altijd, het is echt een enorm hypocriet geloof!

Strongbow | 08-08-16 | 15:23

Bij hardlopers zie je ze vaak een kruisje slaan of om de nek hebben. Wordt ook niet zo vaak wat van gezegd. Dit is wel wat opzichtelijker, continu en belemmerd wellicht (maar dat is haar probleem). Kruisjes slaan en omhebben ook verbieden.

TheseDays00 | 08-08-16 | 15:16

De tegenstandsters van die leipen zullen toch wel een klacht indienen wegens stankoverlast..?

R.B.Scott | 08-08-16 | 15:05

Dit zou verboden moeten worden.

24^7 | 08-08-16 | 15:02

@harries | 08-08-16 | 09:13

Dat doet het al voor de wedstrijd.

Theo-Pim-Riv | 08-08-16 | 15:02

Uitslag: 2 - 0, Tegen Canada en Italië toch maar wat anders aantrekken.

W_F | 08-08-16 | 14:58

koter | 08-08-16 | 13:56
Dit is meer een statement vanuit een bepaalde ideologie, als een persoonlijke keus.
Net als de hoofddoek.
Ieder die zich anders kleedt is dus op dat moment, zoals u dat zo treffend zegt, halfnaakt of naakt.
In ieder geval de reden waarom de lichtgetinte stagelopers "Hoer" sissen tegen uw vrouw of dochter.
Tenzij ze natuurlijk ook in de kleding van die ideologie loopt.

Roadblock | 08-08-16 | 14:38

koter | 08-08-16 | 13:56

Ho ho. U maakt een foutje. Wat is dan het probleem voor atletes van islam van de wrede om zich aan te passen naar de kleding zoals voorgeschreven bij de sporten als ze willen meedoen. Waarvoor moet de kleding ineens asngepast worden naar die van de islam van de wrede. Als je niet kunt omgaan met de gangbare kleding in de sport wat heb je er dan te zoeken. Zo dat is het andersom benaderen. En dan hebben we het nog maar niet eens over de veiligheids aspecten die kunnen ontstaan door het dragen van een boerka bij sommife sporten die het daardoor onwenselijk maken om zo te sporten. En de hygiene. Want strakke kleding is ook bij bepaalde sporten juist uit veiligheidsoverwegingen juist wenselijk. Of zo min mogelijk kleding!! Daar zijn namelijk veel kledingsvoorschriften in de sport ook op gebaseerd. Maar voor islam van de wrede mag dat schijnbaar ter zijde worden geschoven!! Tsja zo bekijk je het mischien toch een beetje anders.

tweetybird | 08-08-16 | 14:30

kw_nl2 | 08-08-16 | 10:06

Ja die kledings regels waren er voor beachvollybal. Maar zijn nu dus aangepast voor islam van de wrede. Zo blijkt.

tweetybird | 08-08-16 | 14:19

Ik kijk nu al uit naar het vrouwen turnen in boerka. Ik wil ze die spagaat wel zien dien in boerka. Kunnen we toch eens lachen om dat sprookjesgeloof. De islam van de wrede.

tweetybird | 08-08-16 | 14:16

@koter | 08-08-16 | 13:56
Anti-vrijheid ideologieën verdienen geen vrijheid. Ben je zo ontzettend dom en naïef en geef je de aanhangers van Anti-vrijheid ideologieën de vrijheid om hun zieke giftige ideologie te verspreiden?! Dan graaf je vroeg of laat het graf van je eigen vrijheid. Wakker worden dus, voor het te laat is. En als je respect voor fascistische ideologieën hebt, dan spoor je zelf ook niet.

Wonderful-Life | 08-08-16 | 14:10

Klaver en Spekman al gemeld dat ze geyl werden van die Egyptische dames?

ad melkert | 08-08-16 | 14:03

pongaua buam | 08-08-16 | 13:41

Mijn reactie was wellicht wat overmoedigen (te) baldadig.

Ik heb overigens geen hekel aan moslims (als persoon), wél een afkeer van de islam.

Het gaat mij niet zozeer om de 'moslims' in deze kwestie, maar om de veronderstelling dat de OS een evenement zónder uitdrukkelijke kenmerken van geloofsovertuiging (of dat nu zo'n pinguinpak of een keppeltje is, mij om het even) dient te zijn, maar blijkbaar óók de ogen dichknijpt voor de islam. Althans; geloofsovertuigende kenmerken daarvan.

En zo dringt die 'uitzondering' alsmaar overal meer door tot in alle haarvaten van alles.

HypoPseudo | 08-08-16 | 14:00

Wat een gezeik. Moeten ze lekker zelf weten. Mensen opleggen wat ze wel en niet moeten doen/dragen is per definitie anti-vrijheid. Als die Egyptische dames (of welk ander) zich willen bedekken kan ik dat begrijpen. Heb er zelfs respect voor. Persoonlijk zou ik het ook niet prettig vinden als een dochter, zus of iemand anders die ik lief heb er halfnaakt/naakt bijloopt.

koter | 08-08-16 | 13:56

als ze verliezen is het de schuld van de joden en het westen en als ze winnen is het de schuld van allah dus zo'n islamaleet wint altijd.

decepticon | 08-08-16 | 13:43

HypoPseudo | 08-08-16 | 09:52

Die denkwijze hebben die orthodoxe moslims waar jij zo een hekel aan hebt ook. Ik hoor hier niet omdat ik niet ja en amen knik bij elke hersenscheet die Geenstijl laat? Ik heb zelfs een Joris gekregen omdat ik dit stuk onzin vindt. Snap je dat je ons niet helpt van onze rechts fascistische naam af te komen?

pongaua buam | 08-08-16 | 13:41

Pffew, wat een ophef om niks. Het zal mij werkelijk jeuken wat 2 sporters uit Egypte dragen. Als ze zo voor Nederland waren uitgekomen dan vind ik dat wel reden om vol op het orgel te gaan, maar nu? Wees blij dat ze al mee doen..

De Ongematigde | 08-08-16 | 13:37

Het is bedoeld als statement tegen onze zedeloosheid, uitsluiten van deelname.

priwax | 08-08-16 | 13:31

Accepteer het nou maar gewoon je doet er toch flikker tegen.

S802 | 08-08-16 | 13:20

klinkklaar | 08-08-16 | 11:18
Duidelijk een ernstige handicap zo'n boerka bij de spelen.
Misschien is het eerlijker wanneer de andere spelers ook een boerka gaan dragen.

Gags Beasley | 08-08-16 | 13:17

ah U wilt terug naar de traditionele klassiek Griekse variant van de Spelen waar naakt inderdaad het gangbare was voor de deelnemers
Ceevoo | 08-08-16 | 11:10
.
Jazeker, echter niet te klassiek, kokosmatten en okseldredzz zit je ook niet op te wachten........!

NB-Stb | 08-08-16 | 13:16

@Daisy Cutter | 08-08-16 | 12:57
Als we dat toestaan verdienen we niet beter. Wat dat betreft kan de Nederlandse man wel weer een testosteron boost gebruiken.
Grootste fout die we kunnen maken is denken dat de vrijheid waarin we leven vanzelfsprekend is.

Barkruk2 | 08-08-16 | 13:14

Bert-Bus | 08-08-16 | 09:31

Hitler was juist dikke maten met de moslims, Google maar eens op mufti amin al husseini

davidka | 08-08-16 | 13:11

@Gags Beasley | 08-08-16 | 12:54
En op dat moment kunnen ze de plomp in met een steen om hun nek. In hun eigen land doen ze maar wat ze willen.

Barkruk2 | 08-08-16 | 13:08

Van een kant laat dit zien dat de vrouwen rechten in die landen langzaam beter wordt, tegen hun mannen hun zin in laten ze vrouwen mee doen.. eigenlijk horen ze ja thuis de kinderen te verzorgen..
.
Of ze dit in hun landen laten zien op tv...? dan zullen de sportsters wel afgeschermd zijn of zo...
Bij een verlies zal het al helemaal niet uitgezonden worden.
En vergeet niet als hun 2 punten scoren geld deze maar als 1 punt...50% waarde...
.
Wat mij te gek lijkt als straks een keer z'n dame tijdens het bukken uit de naad scheurt...
vraagje doen ze ook in die kleding gewicht heffen...

Rene046 | 08-08-16 | 13:08

Blote voeten mag niet, dat is haram. Dus daar gaat ze al.
Beach volleybal is toch wel de meest domme sport die er is!

Strongbow | 08-08-16 | 13:01

Op een dag zal een meerderheid van de europese vrouwen boerkini's dragen. Het resterende bikinidragende gedeelte zal het praktisch onmogelijk worden gemaakt om nog rustig te zwemmen. Naar het zwembad of het strand gaan zonder boerkini zal dan gewoon verkrachting tot resultaat hebben. Totdat ook zij zich maar gaan bedekken. Aletta Jacobs ligt al een tijdje te tollen in haar graf.

Daisy Cutter | 08-08-16 | 12:57

Barkruk2 | 08-08-16 | 10:18
Nee, het is andersom, ze verwachten dat onze vrouwen over enige tijd ook een hoofddoek gaan dragen.

Gags Beasley | 08-08-16 | 12:54

Trouwens jullie wisten toch dat bij de eerste olympische spelen de atleten helemaal naakt waren...

Rene046 | 08-08-16 | 12:49

Had dat ene team niet bij de Paralympics moeten zijn?

McMarx | 08-08-16 | 12:32

Die mevrouw links had haar voeten ook eens mogen wassen.

Rene046 | 08-08-16 | 12:29

Ik vind het wel geil zo'n doek, ook praktisch als je de plakkerige boel weer wil opruimen.

zeertegendradig | 08-08-16 | 12:28

@meneer Q | 08-08-16 | 11:56

Dank! :-)

Het is al erg genoeg dat er "feministen" zijn die bij hoog-en-laag beweren dat de hoofddoek (en verdergaande verpakkingen) voor moslima's een 'vrije keuze' zou zijn. Dat moslima's dit zèlf vaak beweren kan ik nog wel begrijpen - onderdrukt als Üntermensch zoals ze worden door hun 'broeders' - maar westerse vrouwen zouden toch beter moeten weten.

De ENIGE reden dat moslima's gedwongen worden om zich volledig te verpakken (lees: onzichtbaar te maken!) is omdat ze opgroeien in een walgelijke 'koeltoer' waarin ze niets meer waard zijn dan als wandelende baarmoeders, en waarin de man wordt beschouwd als een wezen waarbij het denkvermogen kennelijk zetelt in de fallus, want geen enkele zelfbeheersing en respect t.a.v. vrouwen die niet zo onzichtbaar wensen te zijn. Als je er over nadenkt, eigenlijk net zo hard een enorme belediging voor mannen!
NB: die hoofddoek- en anderszins verpakkings-verlichting staat dus helemaal niet in de Koran, behalve de vrijwel identieke tekst in het Oude Testament: dat vrouwen zich 'zedig' zouden moeten kleden. Dat is alles en kan wat mij betreft ook prima in een mooi jurkje met pumps...

De opvang-, blijf-van-mijn-lijfhuizen zitten VOL met allochtone vrouwen. FEIT. Dus ophouden met die flauwekul dat de islam vrouwen zou 'respecteren'. Niets is minder waar.

EefjeWentelteefje | 08-08-16 | 12:27

Panos88 | 08-08-16 | 09:34


Wat een onzin. Ik dacht toch dat het zomerspelen genoemd wordt. Beach vollybal hoort juist heel erg bij de olympische spelen. Ik zeg u bent een sukkel!! Gelukkig bepaalt u niet wat wel tot sport behoort op de olympische spelen en dat is maar goed ook.Alleen jammer dat er weer voor islam van de wrede gebogen wordt. En dat terwijl sport en religie gescheiden horen te zijn. Maar ja helaas is dat schijnbaar allang niet meer . Net als politiek en de commercie.

tweetybird | 08-08-16 | 12:27

Altijd is iedere uiting van geloof op de spelen verboden geweest. Precies om die verbroedering die je nastreeft mogelijk te maken.
Feynman | 08-08-16 | 09:48

@Feynman. Daar dachten ze in 1936 heel anders over.Tenzij je puur religie bedoelt, maar de islam kun je amper een religie noemen.

daytripper | 08-08-16 | 12:20

Aha nou komt dus de aap uit de mouw. Ja wie het een beetje gevolgd had had gelezen dat de kledingvoorschiften ineens verandert waren zonder opgaaf van redenen. Dit was namelijk dat een bikini voor vrouwen ineens niet meer verplicht was in beach vollybal waar dit wel was. Veke vollybalsters stonden er zelf ook raar van te kijken maar dachten waarschijnlijk ,het zal wel. Nou kijk nu is de aap uit de mouw. Die regels zijn dus aangepast voor de islam van de wrede!! Zodat beach vollybal verworden is tot een spel met clowns. Een spel wat je op het strand speelt in bikini zoals het bedoelt is en was ,maar nu dus niet meer. En ja zo krijgen we ook in de sport dus de ene na de andere aanpassing voor de islam van de wrede. Ik zeg het is een schande!!

tweetybird | 08-08-16 | 12:20

Ik zie een blote enkel. To the fapcave...
Mark de Grootte | 08-08-16 | 09:06

Hahaha...+10

daytripper | 08-08-16 | 12:16

U bent deel van het islam-probleem.
Lupuslupus | 08-08-16 | 09:20

Dank u wel, maar dat is teveel eer voor mij. Ik ben geen onderdeel van een probleem omdat u een triviaal probleem heeft.

Janloel7282 | 08-08-16 | 12:15

Waarom moeten die fundi moslims(v) nu overal zo'n statement van maken? Ik denk dat iedereen nu wel weet dat fundi moslims(v) het liefst 24/7, 365 dagen per jaar volledig in doeken gewikkeld door het leven willen gaan omdat de koran het hen gebiedt. Val anderen daar dan niet constant mee lastig!
Ga dan gezellig een potje boerka-breien met gelijkgestemden op het strand en laat dat geile narcistische beachvolleybalvolk lekker in hun blote reed een balletje gooien.

BadLieutenant | 08-08-16 | 12:14

Ik wacht vol verwachting op de marathon voor vrouwen in burka, hoewel je er dan niet zeker van kunt zijn dat het vrouwen zijn.
Ik wil die dribbelende vuilniszakken wel eens snelheid zien maken

LOL.

mallekater | 08-08-16 | 12:13

Ik vind haar gewoon een eng mens, met of zonder lelijke kleren aan

Noordoost | 08-08-16 | 12:06

Lijkt me geen praktische kleding tijdens die sport. Aan de andere kant zijn tal van vrouwensporten voor meer dan de helft van de kijkers een alleen excuus om lekkere wijven te kijken en doen we daar (vaak) hilarisch hypocriet over.

noerg | 08-08-16 | 12:04

Een paar van de doelen van de olympische spelen is 'all sports for all people' en sportieve gelijkheid voor mannen en vrouwen. En ook het bijdragen aan een vreedzamere wereld en de versterking van vriendschapsbanden tussen landen.

Als je je dan zodanig onderscheidend kleedt, waarbij het vooral de bedoeling is dat je op basis van je religie laat zien dat je beter bent dan een ander mens, dan ga je volledig aan die doelen voorbij. Het is sport-jihad.

Blijkbaar mag je in dit team wél kiezen of je je hoofd in de lappen gooit of niet. Elke vrouw die voor de lappen 'kiest' is misleid, onder druk gezet en voorgelogen. Als ze echter wel de keuze heeft, zoals in dit geval, maakt ze zich schuldig aan het benadelen van elke vrouw in de hele wereld. Elk meisje of vrouw, ook in de westerse landen, krijgt hierdoor nog meer te maken met dit onderscheid, dit oordeel en alle bijbehorende beperkingen. Elke lap zet wat mij betreft elke vrouw achteruit. En impliciet wordt bij elke lap aan elke jongen en man duidelijk gemaakt dat het een ongecontroleerd seksbeest is.

Het is verschrikkelijk om te zien dat een waandenkbeeld zoveel ruimte in de werkelijkheid krijgt, met zoveel nadelige gevolgen.

Poesmobiel | 08-08-16 | 11:59

Julia | 08-08-16 | 10:46
EefjeWentelteefje | 08-08-16 | 11:13
=
Ben het volledig eens met jullie schrijfsels aangaande de manier waarop islam vrouwen behandeld.
Feministen van b.v. "Opzij" en andere vrouwengroepen durven dit niet aan te kaarten bang als ze zijn wat er gebeurd is met Theo van Gogh en Charlie Hebdo.

meneer Q | 08-08-16 | 11:56

@ Bert-Bus | 08-08-16 | 10:41

Óók waar!

Immers bemoeit USA zich met/mengt zich in; alle conflicten in de middol of de iest.

Te meer omdat er enorme belangen zijn in de grondstofrijke bodems daar. Echt niet omdat ze nu per se zonodig bevoogdenderwijs de toyboys van IS willen bekeren en bombarderen.

HypoPseudo | 08-08-16 | 11:53

Gelukkig maar. Duitsland heeft toch gewonnen (2-0) en terecht, dus toch de islam op de knieën voor Duitsland, heerlijk, gewoon zoals het hoort. Want met achterlijke middeleeuwse kleding gaan Beachvolleybalen, dan ga je vooral keihard verliezen. Nu hup, snel terug naar jullie islamitische stinkende middeleeuwse hol. Doei.

Wonderful-Life | 08-08-16 | 11:52

necrosis | 08-08-16 | 09:09 U vroeg zich af of deze tak van sport geen kledingvoorschriften heeft.Jawel maar die gaan , net als zoveel andere voorschriften , regels en zelfs wetten , niet op voor de islam.

Hettiet | 08-08-16 | 11:50

Waarom komen wij niet op klompen en in oud-Hollandsche kleding naar de Spelen?

meneer Q | 08-08-16 | 11:48

@Ceevoo | 08-08-16 | 11:10

Kleine aanvulling: aan de klassieke Griekse variant van de Spelen mochten alleen kerels deelnemen. Voor vrouwen verboten, zelfs (of wellicht: speciaal) als toeschouwer. ;-)

EefjeWentelteefje | 08-08-16 | 11:13

hierin heeft U natuurlijk gelijk echter in moderne verlichte tijden zoals waarin wij nu leven wil ik het de meisjes niet ontzeggen om mee te doen. de Dames hebben lang moeten knokken voor gelijkheid en als modern manspersoon ben ik voor die gelijkheid!
In het kader van die gelijkheid kunnen we gewoon allemaal kijken naar de sport variant die we willen zien, zij het dames of heren onderdelen voor elk wat wils. Op die wijze is het hele olypisch feest voor een ieder fijn en toegankelijk. Dat is toch wel zo leuk voor een ieder?

Ceevoo | 08-08-16 | 11:47

Er zitten dus geen Egyptische supporters op de tribune. Die zouden maar hitsig worden van de Duitse dames.

stafpilot | 08-08-16 | 11:46

ik introduceer een nieuwe sport speciaal voor de boerkinas
lavazwemmen

coolgen | 08-08-16 | 11:43

Dan heb ik liever dat de islamieten geboycot worden en de Russen mee mogen doen. Want wat een walgelijke vertoning, ze laten het toe om een onderdrukte "vrouw" mee te mogen doen, dat is een slecht voorbeeld, dat is vooral hoe het NIET moet. Maar ja, alles wordt blijkbaar met oliedollars omgekocht, corrupt zooitje.

Wonderful-Life | 08-08-16 | 11:39

-weggejorist-

owjeej | 08-08-16 | 11:36

Ach de Olympische Spelen zijn tegenwoordig zoals de Eurovisie songfestival is voor artiesten. Weinig topsporters die ik ken zijn nog helemaal into the olympics. De meeste willen gewoon wereldkampioen worden en hun persoonlijke records verbeteren. Fuck die politiek geworden OS. De VN, EU, OS het is allemaal een pot nat.

Mika6101 | 08-08-16 | 11:35

Elk jaar komen er nieuwe sporten bij. Messteken gaat nog groot worden.

Tjemig | 08-08-16 | 11:28

Ik ben benieuwd naar het hordenlopen in burka

marcoplarco | 08-08-16 | 11:28

Het punt dat deze Egyptische met haar outfit maakt, is: Duitse vrouwen zijn hoeren en mogen verkracht worden. Moslims begrijpen die boodschap en handelen er naar. Ik dacht dat politiek verboden was op de Olympische Spelen. Blijkbaar niet.

tipo | 08-08-16 | 11:26

Die op de eerste foto kijkt alsof ze elk moment kan ontploffen.

Zoetwaterpanharing | 08-08-16 | 11:18

Straks 100 meter sprint in een burka en de hele wereld moet toekijken. Want je mag er vooral geen kritiek op hebben en je moet het toelaten want weigeren is discriminatie natuurlijk.
Je mag het niet zien als indoctrinatie.
Winnen zal moeilijk worden in een boerka maar dat maakt niet uit.
Ze hebben ideologisch gewonnen.
Steeds verder en verder slaat de islam om zich heen totdat je het inderdaad allemaal normaal gaat vinden om naar te kijken.
Deze akelige ideologie verspreid zich zo "vreedzaam" over de hele wereld door "legale" migratie in werkelijk elk land en de denkbeelden verspreiden zich daarmee ook.
Via mega events als de olympische spelen en de media die verslag doet baant de islam zich zo een weg over de wereld alsof hun norm de normale norm is waar je maar vooral aan moet wennen en respect voor moet hebben.
Niet goedschiks dan maar kwaadschiks.
Maar dat is her volgende stadium.

klinkklaar | 08-08-16 | 11:18

Lupuslupus | 08-08-16 | 09:37
Klopt, maar wel met behulp van de USA en GB die vonden het niet zo leuk dat die verrekte sjah zelf de prijs van de olie wilde bepalen en het lef had dit geld in zijn land te steken.
Zelfde met Gaddafi die nu is opgeruimd door het westen.
Ook Moebarak was jaren lang een goede vriend van het westen, maar de plannen zijn gewijzigd dus ook die moest weg.
Saddam getraind door de CIA en goede vriend van de USA heeft zelfs de sleutel van Detroit ooit gekregen moest pleite.
En nu is Assad aan de beurt ook een goede vriend van het westen ook die moet nu opzouten en het veld ruimen voor de door het westen en SA & Turkije getrainde en bewapend al Al Qaida, ISIS of hoe ze het over een paar maanden weer gaan noemen.

endofdays | 08-08-16 | 11:17

irritant is dat ze zo iets goed keuren.
de organisatie moet zeggen wat de kleding voorschriften zijn en niet een religie.dadelijk willen ze gekleed zwemmen en gekleed rennen.hou op met die onzin toestaan.
daarbij halen ze nooit prijzen.

pejoar | 08-08-16 | 11:17

@Ceevoo | 08-08-16 | 11:10

Kleine aanvulling: aan de klassieke Griekse variant van de Spelen mochten alleen kerels deelnemen. Voor vrouwen verboten, zelfs (of wellicht: speciaal) als toeschouwer. ;-)

EefjeWentelteefje | 08-08-16 | 11:13

JA gewoon alle kleding verbieden dussss, ook voor de Duitse snolliebollies.

NB-Stb | 08-08-16 | 10:51

ah U wilt terug naar de traditionele klassiek Griekse variant van de Spelen waar naakt inderdaad het gangbare was voor de deelnemers. Ik vindt het een beetje archaisch maar mischien is het een goed idee. Het zal zeker de populariteit van de vrouwen onderdelen (ik bedoel met onderdelen hier uiteraard de sport evenementen) ten goede komen. dit is uiteraard voor de zomerspelen goed mogelijk maar,voor die arme wintersporters stel ik dan toch maar voor modernere bedekkende kleding toe te staan. Ik weet het is een dubbele standaard tussen winter en zomerspelen maar 't lijkt me gewoon gezonder voor de deelnemers.

Ceevoo | 08-08-16 | 11:10

Clash of cultures. Eén foto zegt méér dan duizend woorden.

Schoorsteenveger | 08-08-16 | 11:09

Is echt maar 1 conclusie mogelijk.
De islam had, heeft en zal nooit een positieve bijdrage leveren aan een wereld waarin vreedzame coëxistentie het Leitmotiv van de samenleving is.
Men is daar gewoon te gefrustreerd, te onderontwikkeld, te ongenuanceerd denkend en te patriarchaal voor.
Intellectuele ontwikkeling en islam staan op gespannen voet.
Deze kuise-in-schaamboerkaa verpakte dames komen over als iets uit een rariteitenkabinet op een innovatieve beurs. Ze laten zien dat ontwikkeling iets is wat jezelf pro-actief moet najagen, en dat het je niet zomaar met de reli-wind komt aanwaaien.

pennestront | 08-08-16 | 11:07

Dik en lelijk. Goede kledingkeuze getuigt van zelfkennis

Gen. Maximus | 08-08-16 | 11:02

Getver, bij die temperaturen zulke bedekking en dan ook nog zweten. Een broeinest van hoofdluis, schurft, eczeem en vaginale schimmel. Daarom loop ik ook altijd met een boogje om die leden heen.

jacobh | 08-08-16 | 11:00

Hoe zenden ze zoiets uit in Egypte en soortgelijke landen? Consequent alleen het niet aanstootgevende eigen team in beeld brengen?

Nuuk | 08-08-16 | 11:00

"Ik zie trouwens echt steeds meer Moslimas in mijn omgeving die zich steeds extremer kleden..."
@ catomar | 08-08-16 | 10:35
.
we moeten eigenlijk blij zijn dat die mohammedames hun kopvodjes dragen dan kunnen we teminste zien hoe ver het islam virus zich hier al heeft ingenesteld.
Zonder dat vallen ze niet op en gaat het net als met de Oost-Europeanen: er komen er steeds meer, maar we kunnen het niet zien voordat het te laat is.

telelezer | 08-08-16 | 10:57

JA gewoon alle kleding verbieden dussss, ook voor de Duitse snolliebollies.

NB-Stb | 08-08-16 | 10:51

Aan hun vette achterwerken te zien heb ik met bovemstaande reactie nog gelijk ook.

mallekater | 08-08-16 | 10:50

Lupuslupus | 08-08-16 | 09:58
Sommige lezen in de Koran dat de achtjarige Aïsha niet geconsumeerd werd. Dus die vergelijking gaat mank.

Al zou je de hebreeuwse bijbel correct vertaald hebben, zo leest het Vaticaan hem niet. Wat mij getroffen heeft, is dat het misbruik op alle continenten heeft plaatsgevonden. Dat het overal is doodgezwegen, daders binnen de kerk herplaatst op functies waar ze dichtbij nieuwe slachtoffers konden maken. Nooit aangiften gedaan.

Er zijn zelfs zittende kardinalen nog niet ontslagen. Ik eis dezelfde inquisitie tegen de huidige praktiserende pedofielen in de kerk, als vroeger tegen ketters. Niet meer, niets minder.

Feynman | 08-08-16 | 10:49

Het is ook geen wonder dat moslims/getintiers als opgefokte testosteronbommen rondklooien, niet alleen dat die wijven zich inpakken op niks af, maar te vrezen valt dat ze , na het eventueel uitpakken, nog veel lelijker zijn dan verwacht....waarop je mag vaststellen dat het van top tot teen verhullen vam die lelijkerds niet van zomaar is, maar gewoon een esthetische noodzaak.

mallekater | 08-08-16 | 10:48

Satria | 08-08-16 | 10:35
Dat is juist het hele probleem, in de islam mag een vrouw niet zelf kiezen wat zij wel of niet aantrekt.
De hoofddoeken, burkini's, of wat de bovenstaande vrouwen dragen is allemaal opgelegd door de islam, hun islamitische leiders en hun islamitische vaders,broers,mannen.
Denk je nou werkelijk dat wanneer bovenstaande vrouwen zeggen ik wil sporten maar dan in bovenstaande bikini of bv. een judoka zonder hoofddoek omdat dat eigenlijk veiliger is..... dat dan zal worden toegelaten door hun leiders en vaders? NEE.

Julia | 08-08-16 | 10:46

Borrelende Boris | 08-08-16 | 10:07
Niet beide dames. Je argument gaat niet op voor de dame zonder hoofddoek.

Feynman | 08-08-16 | 10:45

knappekapster | 08-08-16 | 09:49
Leuk om de overeenkomsten tussen Gülen en Hitler te benadrukken, maar dat zijn dezelfde overeenkomsten tussen Gülen en Erdo, dezelfde tussen Erdo en Hitler en zo is de cirkel weer rond. Eigenlijk meer een vierkant met een kruis erin qua lijntjes tussen ideologieën die hetzelfde doen.

Kijk, en wij zijn geeneens begonnen met Erdogan met Adolf te vergelijken, dat is ook nog eens Erdogan zelf geweest. Net zoals de Lebenraum gedachte niet door Hitler verzonnen was, maar door het Turkse rijk, uit de tijd van de Assyrische, Griekse, Armeense en Koerdische genocides begin vorige eeuw. Mein Kampf is geen plagiaat, de bronverwijzing staat er gewoon in. Turkije is gebouwd op een grote begraafplaats van onder de voet gelopen volkeren, en ze krijgen straks allemaal visums naar Europa.

Je doet nu alsof ik voorstander van Gülen of de Islam ben, wat onzin is. Ik ben geeneens voorstander van geloof op zich. Laat mensen zelf nadenken, dan krijg je nooit de enorme groepen onder fascistische leiders. Zoals een Rooms Katholieke kerk die liever AIDS dan condooms in Afrika ziet.

De wijze waarop Erdo zich van Gülen ontdoet is echter zeer tekenend. Laat zien hoe hij zijn democratie omvormt tot een dictatuur. Gewoon omdat de argumenten tegen de Gülen-beweging ook argumenten zijn tegen zijn eigen geloof.

Bewijs dat Gülen achter de coup zit is nooit geleverd, en er wordt nu geeneens meer naar gevraagd. Zie hier de internationale acceptatie van de nieuwe orde van Erdogan. Het is hem gelukt de macht te grijpen omdat hij in binnen en buitenland ermee wegkomt.

Een paleis met duizend kamers bouw je als alleenheerser niet voor je opvolger.

Feynman | 08-08-16 | 10:44

spoilers that is

Bert Konterman | 08-08-16 | 10:43

En zo wordt het beachvolleybal het woestijnvolleybal.

miss error | 08-08-16 | 10:41

HypoPseudo | 08-08-16 | 10:16
Maar het is niet vanwege het geloof, maar het geloof wordt als middel gebruikt. Het gaat om geld en macht.

Bert-Bus | 08-08-16 | 10:41

Nou ja....... Als ik het zo bekijk ben ik blij dat ze geen bikini's aan hebben.

Hobbykip | 08-08-16 | 10:41

HypoPseudo | 08-08-16 | 10:16
Ok, perfect!

Bert-Bus | 08-08-16 | 10:38

wat iemand aantrekt mag hij/zij helemaal zelf weten. hoe onzeker moet je zijn om dan meteen in paniek te raken. enne, duitsland heeft toch gewonnen?

Satria | 08-08-16 | 10:35

Als de Islam echt een vredelievende Godsdienst was en niet de haatdragende ideologie die ze nu is, had ik helemaal geen probleem gehad met de kleding van de Moslimdames. Lekker leven en laten leven. Maar door de gedachte die erachter zit vind ik dat dit verboden moet worden. Ik zie trouwens echt steeds meer Moslimas in mijn omgeving die zich steeds extremer kleden. Het is niet meer een geloofsdingetje maar het is pure provocatie. Ik ben die vrouwen echt spuugzat. Doordat zij die hoofddoek blijven dragen blijft het Middeleeuwse karakter en de ongelijkheid tussen mannen en vrouwen in de Islam overeind.

catomar | 08-08-16 | 10:35

Julia | 08-08-16 | 10:23
En hoe denk jij dat die vrouwen daar achter komen? Het is geen Noord Korea maar in de woestijn daar zullen ze echt geen MTV ontvangen. Ja ze worden nu toegelaten maar zullen altijd een "handicap" hebben door die pakjes. Ik vergelijk het maar met één van die afgezonderde stammen in de jungle waar je weleens over hoort. Die trekken ook nog hun stro rok aan om met pijl en boog te gaan jagen omdat ze gewoon nauwelijks/niet in aanraking komen met iets anders.
-
Voor de duidelijkheid ik ben ook van mening dat je hier in Nederland geen stap achteruit moet zetten voor welk geloof dan ook. Als het aan mij ligt krijg je ook gewoon geen uitkering als je niet aan het werk komt door je hoofddoek, geloof is voor achter de deur. De uitzondering die ik hier maak is omdat ik de hoop heb dat ze daar op hun TVtjes kijken en denken hmm dat ziet er een stuk beter uit.
Uiteindelijk willen we hetzelfde alleen op een andere manier ;)

Barkruk2 | 08-08-16 | 10:34

Ik heb er moeite mee dat de Westerse wereld totaal geen moeite doet om vriendjes te worden met Rusland of Noordkorea, maar het onkruid dat islam heet gewoon vrij baan geeft tot dit soort internationale evenementen aan toe.
Overigens, deze dames zijn natuurlijk gewoon slachtoffer van hun mannelijke heersers. Man, familie, dorp, gemeente, regering..
Dat die andere dame geen kopvod draagt is al bijzonder.
Afghanistan, Libië, Egypte, Irak, Syrië, niemand, maar dan ook helemaal niemand is beter af door de islamitisch Herfst of internationaal kiezen voor de "rebellen".
Wat dat betreft zou het interessant zijn als Trump de baas wordt in de USA en vriendjes kan worden met Putin om kansloze militaire missies te staken.

datzouzomaarkunnen | 08-08-16 | 10:32

Mogen de Egyptische dames wel de officials een hand geven? Is onderdeel van de etiquette. Of buigen we weer en worden er alleen vrouwlijke officials ingezet om islam te pleasen?

marcoplarco | 08-08-16 | 10:30

@Hitler was niet anti-islam. Er was zelfs een islamitische SS afdeling in de Balkan.
Wutbürger_ | 08-08-16 | 09:41

"Goed"... Nu eens en voor altijd de waarheid omtrent deze zogenaamde " SS Handschar divisie".

Ik hoop, dat velen dit artikel lezen, want ik verdiep me al heel lang in deze vreemde geschiedenis. Dit verhaal komt volgens mij heel dicht bij de waarheid .

tallsay.com/page/4294968728/de-ss-han...

oostermoer | 08-08-16 | 10:29

@pongaua buam | 08-08-16 | 09:46 Hoeveel Joodse deelnemers zie je sporten met een keppeltje? Hoeveel Boedhisten in een oranje gewaad? Hoeveel Christenen met kruisjes om? Hoeveel Indiërs met tulbanden op?

Religie hoort niet thuis op de Olympische spelen. Winnen doe je zelf, je denkbeeldige vriendje helpt je niet.

marcoplarco | 08-08-16 | 10:28

Er is ook een refugee team maar geen heaumeux team. Raar.

Piet Karbiet | 08-08-16 | 10:28

zoals alles met islam: losers become spiolers

Bert Konterman | 08-08-16 | 10:27

@pongaua buam | 08-08-16 | 09:46
Waar haal je 't weg? Sport is 'wij zijn beter'. Dat zag je gister, toen een volslagen onbekende medelander zo'n tooisel won. En weer een afgeleide van dat idee was op diezelfde dag te zien in Istanbul.

Slogra | 08-08-16 | 10:26

knappekapster [08-08-16] 09:49
Interresante link, het doet je afvragen hoe strak een alu hoedje eigenlijk kan zitten.

brughslurph | 08-08-16 | 10:25

Feynman | 08-08-16 | 09:16
Opdat we het/hem nooit zullen vergeten.
Heb de link maar weer eens maximaal doorgestuurd.

swassannuf | 08-08-16 | 10:25

necrosis | 08-08-16 | 09:19 Jokkebrok. Minimaal WfW 3.11 om een TCP/IP stack te kunnen draaien en contact te leggen met the interwebz.

marcoplarco | 08-08-16 | 10:24

Barkruk2 | 08-08-16 | 10:18
Dus je wilt achterlijkheid toelaten in de hoop dat deze vrouwen in verzet komen en gaan veranderen?
Waarom zouden ze, want ze worden nou toch gewoon toegelaten? En waarom zouden de islamitische mannen daaraan toegeven want wat zeuren die islamitische vrouwen, want ze worden toch toegelaten en mogen toch sporten?? Niks aan het handje dus, en geen redenen om te veranderen.
En alsof die islamitische vrouwen niet weten hoe de rest van de wereld in elkaar steekt... ik geef toe, veel islamitische landen zijn totaal achterlijk... maar velen zijn niet helemaal afgesloten van de buitenwereld.. ze zijn niet allemaal Noordkorea's.

Julia | 08-08-16 | 10:23

beetje raar die ene was schijnbaar niet zo vroom maar moest zich schijnbaar vanwege uniformiteit in zo'n circuskostuum vertonen, de een moest zich dus aanpassen aan de andere waarom is het altijd 1 kant op. maar wen er maar aan dit is een blik in onze toekomst. en voor die dromers die zeuren waarom bikini, tis beach vollybal op het stand is het meestal zonnig en warm als je het speelde icm bruin worden, dat gaat nu eenmaal eenvoudiger in bikini en als je kan tellen 1 + 1 is bij mij nog steeds 2.

Umberto die trotzoni | 08-08-16 | 10:22

Bij de lokale "pig race" in Tuckman, Arizona, liep laatst een schaap mee. We zijn verloren.

Febofiel | 08-08-16 | 10:22

Walgelijke wijven die moslim mokkels.

swassannuf | 08-08-16 | 10:19

Julia | 08-08-16 | 09:56
Julia | 08-08-16 | 10:01
En misschien komen ze wel in opstand omdat ze zien dat het anders kan. Als je dag en nacht je woestijn hut niet uitkomt nooit in aanraking komt met een "andere" wereld waar moet je dan tegen in opstand komen? Ze kennen dan geen andere wereld dan diegene waar ze in zitten.
En verder zal hun veiligheid me een worst wezen. Dat is alleen maar een extra stok achter de deur waardoor ze ooit misschien gaan twijfelen aan de hoofddoek.

Barkruk2 | 08-08-16 | 10:18

maar toch | 08-08-16 | 10:13
Ik heb nog een woordenboek in de aanbieding tegen korting, met een gereduceerde prijs.

Bert-Bus | 08-08-16 | 10:18

Hettiet | 08-08-16 | 10:08
Precies. Niet alleen is het voor deze islamitische vrouwen ongemakkelijk en gevaarlijk om zulke dingen of hoofddoek te dragen bij diverse sporten... het geeft toe aan de achterlijkheid van islamitische mannen. Maar daar stopt het niet bij, want indirect geeft die islamitische bedekking ook aan (in de gedachtegangen van de islamitische man) dat zij dus kuis en islamitisch is..... en dat vrouwen die zich niet zo kleden (lees; wij de westerse vrije vrouw) dus niet islamitisch zijn en dus hoeren,ongelovig, mag je mee doen wat je wilt en vernederen, anders behandelen dan je eigen islamitische vrouwen.
Kijk bv. naar femme de la rue, waarin belgische autochtone vrouwen in hun eigen wijken worden belaagd door islamitische mannen alsof ze een hoer zijn, worden uitgescholden, vernederd, lastig gevallen etcetc.... waarom? Omdat ze geen moslima zijn en zich niet islamitisch kleden. Ze zijn volgens de islam vogelvrij en een prooi.
Ik kan werklijk niet begrijpen waarom de autochtone westerse vrouw dit allemaal zomaar ondergaat en dat wij gewoon weer 100 jaar terug de tijd in worden gegooid enkel door die ([email protected][email protected]!) Wij zouden hier tegen veel meer in verzet moeten komen als wij onze eigen veiligheid en vrijheden willen bewaren voor onze (klein)dochters... maar kennelijk boeit het veel vrouwen niet, dat vind ik erg jammer.

Julia | 08-08-16 | 10:17

Tja, wat wil je.
De islam is een zieke ideaologie die het daglicht niet kan verdragen. Het enige wat ik mis bij de dames is een bivakmuts.

Gravin v Kippenbouth | 08-08-16 | 10:17

@Bert-bus

Dat laatste: Eens! :-)

IK geloog óók/streef naar een mondiale samenleving zonder geloofssupporters.

Immers daardoor is het al sinds mensenheugenis overal oorlog op aarde.

HypoPseudo | 08-08-16 | 10:16

De vrouw op de bovenste foto is duidelijk een man.

maar toch | 08-08-16 | 10:13

Heeft @berbaar al aangegeven dat hij dit een goede ontwikkeling vindt? Een afspiegeling van de huidige westerse maatschappij enzow?? whahahaha

kaplaarzenverkoper | 08-08-16 | 10:13

HypoPseudo | 08-08-16 | 10:05
Ik zal heel eerlijk zijn: ik weet niet wat rationeel is. Het is mij wel eens uitgelegd, maar toen begon ik tegelijkertijd ineens erg te twij(v/f)elen. Rationaliseren is iets wat "wij" onszelf hebben toegedicht, dus ...., maar los daarvan streef ik naar een samenleving zonder geloofssupporters.

Bert-Bus | 08-08-16 | 10:11

Ik zou denken dat die vrouwen in de kortst mogelijke tijd oververhit raken tijdens de wedstrijd.
Ik gooi ook geen deken over mijn computer als ik een potje ga gamen.

matatwork | 08-08-16 | 10:10

Deze vrouwen roepen het zelf over zich af. Vreselijk dom.Ze zijn weer een stap dichter bij naar de volledige onderdrukking. En voor ze het weten is de zwarte niqaab de enige optie voor deze dames in Egypte.Zolang vrouwen ,hier in het Westen, de ruimte blijven krijgen van onze diep slapende overheden om dezelfde klederdracht te dragen zijn wij vrije vrouwen,straks ook het haasje.Het wordt echt tijd om de Amazonen in te gaan zetten.

Hettiet | 08-08-16 | 10:08

Feynman | 08-08-16 | 10:01

Zie geen verschil tussen voor het eerst in je leven naar de kapper gaan, of voor het eerst in je leven met ontblote delen van je lichaam spelen. Zowel deze dame als de Sikhs geven duidelijk aan welke religie ze aanhangig zijn.

Borrelende Boris | 08-08-16 | 10:07

Och, och, och wat een treurnis.
Wordt het niet eens tijd dat het IOC gewoon vaststelt wat mensen in sportsituaties dienen te dragen?
Gotallejeesis, die wijven moeten ofwel zich aanpassen of niet aan die sport doen.
Hoe ver gaan we met zijn allen nog bukken voor dit achterlijke geloof?

mallekater | 08-08-16 | 10:06

Zijn er specifieke kledingvoorschriften voor beachvolleybal? Zo nee, niet zeuren... Als de ander er gelukkig van wordt, prima toch. Wij vinden het middeleeuws en dom, zij niet.
En als er wel regels zijn, handhaven die hap...

kw_nl2 | 08-08-16 | 10:06

@meneer Q | 08-08-16 | 09:53
Toch wel de 5,25 inch?

necrosis | 08-08-16 | 10:06

Die mevrouwen willen gewoon geen kleurtje krijgen ;=[.

Kromme Banaan | 08-08-16 | 10:05

compleet verpakt, blote voeten alleen de sandalen missen nog, dan is het net of je over de dinsdagmarkt loopt.

bergsbeklimmer | 08-08-16 | 10:05

-weggejorist-

HypoPseudo | 08-08-16 | 10:05

Julia.
Helemaal mee eens.En ze gewoon mee laten doen,omdat ze zo wie zo verschut staan ? Ik weet niet of die zover denken ?

altijdfeest | 08-08-16 | 10:05

Wat je wilt.

Ikzelf wijk niet van principes af voor 'menselijkheid' of om goede vrede te bewaren. Die methode is progressief al veelvuldig en te lang gehanteerd.

Dus,... wat is 'rationeel'...?

HypoPseudo | 08-08-16 | 10:03

Wat je wilt.

Ikzelf wijk niet van principes af voor 'menselijkheid' of om goede vrede te bewaren. Die methode is progressief al veelvuldig en te lang gehanteerd.

Dus,... wat is 'rationeel'...?

HypoPseudo | 08-08-16 | 10:03

b e n k l a a r m e t de OS.
Vrouwen-hokkey Mannen-hokkey, maar geen:
Homo-hokkey, Lesbi-hokkey, Gender-Netraal-hokkey, Rutte-hokkey.

Bert-Bus | 08-08-16 | 10:03

Barkruk2 | 08-08-16 | 09:50
Tevens faciliteer je gewoon onveiligheid onder het mom van religie. Religie komt dus boven alles te staan, omdat achterlijke islamitische mannen zo graag orthodox willen zijn en van hun dochters verlangen ook zo te zijn.
Zoals gezegd zijn er dus al doden gevallen omdat het bv. bij sommige sporten gevaarlijk is om een hoofddoek te dragen. Daarbij lijkt me het ook bijzonder lastig en ongemakkelijk om bepaalde islamitische kleding en hoofddoeken te dragen tijdens het sporten.
Dus wij zouden om ideologische redenen maar ook om veiligheidsredenen deze achterlijkheden gewoon niet toe moeten laten staan.

Julia | 08-08-16 | 10:01

Sadomasochismous ....! @#!*&/&#9734;<>@

*geweerhaaktedijbeenklem strakker ansjorren doeT*

Centauri3 | 08-08-16 | 10:01

Borrelende Boris | 08-08-16 | 09:55
Je kan moeilijk iemand voor het eerst in zijn leven zijn haar te laten knippen. Ik zag echter geen kromzwaard, kam, stalen armband en zo verder.

Feynman | 08-08-16 | 10:01

Ik kijk al uit naar de olympische spelen in het IS kalifaat. Afghanistan gaat dan zeker zilver pakken op het onderdeel koppensnellen.

Jan Leul | 08-08-16 | 09:59

Toch vreemd dat of je nu de katholieke kerk neemt, of de moskee we altijd terugkomen op onzedelijke handelingen met kinderen, door hen die pretenderen de zeden te prediken.

Feynman | 08-08-16 | 09:43
.
"U pleurt het liefste de hele fruitmand weg" maar desondanks het volgende.
.
U "vergeet" dat kindermisbruik in de koran wordt toegestaan en zelfs gepropageerd terwijl de bijbel hierover glashelder is: "wie een kind iets aandoet, het ware beter dat die persoon in het diepst van de zee wordt gegooid met een molensteen om zijn nek". (Even vrij vertaald).
.
Het kindermisbruik in de R.K. kerk wordt dus zeer scherp veroordeeld door de bijbel.

Lupuslupus | 08-08-16 | 09:58

-weggejorist-

knappekapster | 08-08-16 | 09:58

Barkruk2 | 08-08-16 | 09:50
Ik denk dat je ze gewoon niet moet laten meedoen, want daarmee geef je de achterlijke mannen hun macht en wij weten dondersgoed dat de islam heus niet hierbij zal stoppen, men zal dan straks meer dingen willen eisen. En hoezo voor lul? Wanneer de orthodoxe islam steeds meer grip zal krijgen zal het waarschijnlijk heel normaal worden.
Hiermee leg je uiteindelijk ook de verantwoording van de achterlijkheid bij het olympisch comitee en niet bij de achterlijke islamitische mannen. Wanneer je deze vrouwen niet zal toelaten, zullen zij misschien zelf gaan protesteren tegen hun eigen mannen en vaders omdat ze graag mee willen doen en sporten.
Uiteindelijk faciliteer je achterlijkheid van islamitische mannen.

Julia | 08-08-16 | 09:56

Het is een uitstekende ontwikkeling dat deze vrouwen uit een arabisch land kunnen meedoen. Dat moeten we alleen maar toejuichen.

zeeman73 | 08-08-16 | 09:55

Feynman | 08-08-16 | 09:48

Dat is niet helemaal waar. Er spelen sinds 1928 al Indiase hockeyers mee die het Sikh geloof aanhangen en met het befaamde knotje spelen. Om maar eens een voorbeeld te noemen.

Borrelende Boris | 08-08-16 | 09:55

HypoPseudo | 08-08-16 | 09:47
Wat ik wil zeggen is op zich niet heel veel waard, maar wat ik graag zou zou zien is een beetje menselijkheid en rationalisme. Vrij vertaald: help wie hulp verdiend en ... (om geen ban te krijgen zelfcensuur)...

Bert-Bus | 08-08-16 | 09:53

Meedoen is belangrijker dan winnen. Misschien moeten we al lang blij zij dat deze vrouwen mee mogen doen.

Diotima | 08-08-16 | 09:53

@Feynman | 08-08-16 | 09:13
Ik draai nog Windows 3.1, werkt prima.
necrosis | 08-08-16 | 09:19
=
Ik werk nog met floppy's :-)

meneer Q | 08-08-16 | 09:53

@Lupuslupus | 08-08-16 | 09:37
Zie mijn reactie bij Wutbürger.

Mokum Kosher | 08-08-16 | 09:52

@pongaua buam

Wij zijn hier niet echt gesteld op, onder'verbroedering' scharende, progressieve wegkijkers hoor.

Moet jij niet naar Joop?

HypoPseudo | 08-08-16 | 09:52

@Bytemaster | 08-08-16 | 09:29

Zie mijn reactie bij Wutbürger.

Mokum Kosher | 08-08-16 | 09:51

@Julia | 08-08-16 | 09:37
Toch denk ik dat je in dit soort gevallen ze beter kan laten meedoen in plaats van buiten sluiten. Soort kennismaking met hoe het ook kan.
Uiteindelijk zetten ze vooral zichzelf voor lul.

Barkruk2 | 08-08-16 | 09:50

Overigens werden die burqini's snel afgeserveerd ......

Nebuchednezzar | 08-08-16 | 09:50

Kledingvoorschriften voor sporters zouden zich sowieso moeten beperken tot veiligheid en teamherkenbaarheid.

Die bikini's zijn ook niet bepaald vrije keuze (lees de regels van de FIVB er maar op na).

Ballenman | 08-08-16 | 09:49

-weggejorist-

knappekapster | 08-08-16 | 09:49

pongaua buam | 08-08-16 | 09:46
Altijd is iedere uiting van geloof op de spelen verboden geweest. Precies om die verbroedering die je nastreeft mogelijk te maken.

Feynman | 08-08-16 | 09:48

En wanneer er spelen zijn in een moslim land ? Hebben de dames dan ook vrije keus tussen bikini of boerkini ?

L. Ron Hubba Hubba | 08-08-16 | 09:47

@Bert-bus

Wat wil je hiermee zeggen?

Hitler en Mohammedanen waren dol op elkaar hoor. Die vochten immers zij aan zij tégen de geallieerden en haatten beide .... JODEN.

Veel beter is het om af te vragen wat het verschil tussen Hitler/Nazi-Duitsland en Erdogan/Turkije is.

HypoPseudo | 08-08-16 | 09:47

knappekapster | 08-08-16 | 09:35
Weet niet wat de reden is, maar waar ik mij bevind is deze video niet beschikbaar om te aanschouwen. Is overigens ook geen enkel probleem. AH (niet die supermarkt) was gewoon een klootzak. Ik ageer alleen tegen stromingen die weliswaar niet voor 100% gelijk zijn, maar wel voor meer dan 99,99%.

Bert-Bus | 08-08-16 | 09:46

Heerlijk weer eens Astrud Gilberto opgezet, wat een heerlijk nummer is dat toch met de prachtige sax van Stan Getz.

Nebuchednezzar | 08-08-16 | 09:46

Zolang ze weer terug gaan naar Egypte en daar blijven vind ik het allemaal prima.

Hei-kneuter | 08-08-16 | 09:46

-weggejorist-

pongaua buam | 08-08-16 | 09:46

Gewoon belachelijk,blijf dan lekker thuis als je Religie voor de sport gaat.Het blijft een achterlijke cultuur.
Waarbij je dag in dag uit opdrongen religie tot je krijgt.

endtotrolling | 08-08-16 | 09:45

Weer eens duidelijk dat de islam niet in het westen of christelijke landen past en nooit zal passen.

vinzDH | 08-08-16 | 09:45

necrosis | 08-08-16 | 09:19
Dat is ongeveer vergelijkbaar met een normale Jood. Zou je nog Dos 6.22 draaien ben je orthodox. Je kan er beide leuke dingen mee doen, dus totaal onnodig om computers op basis van software te vernietigen. Net zoals mensen & geloof.

Laat iedereen denken wat die wil. En laat de groep die denkt dat andere mensen persé hun versie van de islam moet aanhangen gewoon in de zandbak achter. Erdo is aan de macht gekomen dankzij de islam, dankzij Gülen. Nu wil hij geen verantwoording afleggen aan het volk, en vooral niet de net zo fundamentalistisch islamitische Gülen-beweging.

Dat is een beetje alsof je een protestantse CDA-dictator hebt, die niet meer in gesprek wil met de ChristenUnie of de Nederlandse bisschoppen. Om vervolgens iedere rechter, docent, generaal of gouverneur te ontslaan omdat die te Rooms Katholiek zijn. Complete waanzin op basis van wat mensen in het weekend in hun kerk aan de muur willen hebben hangen. Details.

En wat is het eerste dat de uitgedunde rechtbanken van Turkije doen?!? Het legaliseren van kindneuken. www.epochtimes.de/politik/europa/tuerk... Via Stormaggeddon, maar we gaan deze link net zo lang herhalen totdat het een topic is geworden.

De profeet liep met de achtjarige Aïsha. Erdo ontsloeg eerst vijf leden van de Turkse Hoge raad, het restant besloot zeven tegen zes dat het kleuterneuken niet hetzelfde mag heten als puberneuken en daarom zijn beide per begin 2017 legaal.

Toch vreemd dat of je nu de katholieke kerk neemt, of de moskee we altijd terugkomen op onzedelijke handelingen met kinderen, door hen die pretenderen de zeden te prediken.

Kijk ik zit natuurlijk appels met peren te vergelijken, maar ik pleur uit veiligheidsoverwegingen het liefste gewoon de hele fruitmand weg. Laat mensen maar zelf nadenken, dan ontstaan hopelijk nooit meer de meutes die anderen onderdrukken.

Feynman | 08-08-16 | 09:43

-weggejorist-

knappekapster | 08-08-16 | 09:43

2-0 voor Duitsland. Next.

TheseDays00 | 08-08-16 | 09:43

Bert-Bus | 08-08-16 | 09:31
Hitler was niet anti-islam. Er was zelfs een islamitische SS afdeling in de Balkan. En dan was er nog er nog oom van Arafat, destijds groot-moefti van Jeruzalem, die in Berlijn kwam wonen en een paar keer Hitler bezocht om over het 'joden-probleem' te praten.

Wutbürger_ | 08-08-16 | 09:41

Met je stinkende provoceerpakje.

Slogra | 08-08-16 | 09:41

Voelen zich thuis in die zandbak.

darkyellowmorningpis | 08-08-16 | 09:38

Zielig.

donkieshot | 08-08-16 | 09:38

@Wutbürger_ | 08-08-16 | 09:23
Lieve Wutbürger, die periode die jij benoemt en laat zien met de foto is niet representatief voor dat gebied en die religie. Die periode werd mogelijk gemaakt, omdat die landen, Egypte, Algerije, Marokko en Afghanistan net waren bevrijd, verlost (kijk zelf maar wat hoe je het noemt) van de westerse machten met hun kolonialisme. Alleen daarom hebben de vrouwen in de islamitische wereld een korte periode gekend van gelijkheid en vrijheid. Daar is toen korte metten meegemaakt. Terug naar zoals het was. Die periode kan je dus niet aanhalen om een punt te maken over hoe de islamitische wereld ooit was. De islamitische wereld was namelijk nooit zo. Het was slechts een echo van een tijd dat islam even een stapje opzij moest zetten.

Anyway, je zal als vrouw maar in zo'n land geboren worden. The Horror!

Mokum Kosher | 08-08-16 | 09:38

Ik was laatst in het Hofbad in Den Haag voor mijn wekelijkse banentrekkerij. Wandelden daar dus ook een paar van dit soort ingepakte pinguins rond.

Enerzijds beter dan gescheiden zwemmen. Dan zoudeb anderen immers moeten wijken voor de inperking van gezamenlijke zwemtijden. 'U wilt niet in schaarse zwemkleding (lees!: de hier plaatselijke norm) gezien worden? Prima hoor, maar daar gaan wíj niet aan meewerken. Dan 'pakt' u uzelf maar in'.
Anderzijds ronduit belachelijk. Particulier zwembad prima hoor. Maar dit is een gemeentelijk zwembad en dat hoort te allen tijden in alle opzichten neutraal te zijn.

Daarbij; als ík op mijn beurt het bad met kleding aan betreed wegens een fobie voor schaars gekleed gaan (of weet ik veel wat voor motivatie) word ik eruit gehaald en pardoes gewoon op straat getrapt.

Zo krom als een hoepel allemaal.

HypoPseudo | 08-08-16 | 09:38

Kijk eens naar het Egypte in de jaren 60. Vrouwen hadden nagenoeg allemaal een baan, droegen nauwelijks hoofddoeken en deden elke sport die ze maar wilden.
Bytemaster | 08-08-16 | 09:29
.
In Iran hetzelfde verhaal. Totdat de Sjah weg moest en Khomeini door een juichende menigte werd binnengehaald. En daarna allemaal huilie huilie doen. Ze hebben zelf hun bedje opgemaakt dus nu lekker slapen.

Lupuslupus | 08-08-16 | 09:37

Dat moet wel de meest noordelijk voorkomende Zuid-Amerikaanse pinguin zijn.

Nuchternederland | 08-08-16 | 09:37

-weggejorist-

knappekapster | 08-08-16 | 09:37

altijdfeest | 08-08-16 | 09:28
Het lijkt me dat ze wel kledingvoorschriften hebben, maar uitzonderingen maken onder het mom van religie.
Een Sauodische judoka met hoofddoek is deze week nog goedgekeurd om mee te doen, terwijl een hoofddoek harstikke gevaarlijk is tijdens deze sport. Er zijn trouwens al doden gerapporteerd.Eigenlijk mocht ze eerst niet mee doen met hoofddoek, maar nu is er zogenaamd een veilige hoofddoek, zonder hoofddoek mocht ze niet mee doen van haar VADER.
Met andere woorden, wij buigen voor de achterlijkheden en denkbeelden van achterlijke mannen en een achterlijke extremistisch geloof/ideologie.

Julia | 08-08-16 | 09:37

Diepe diepe zucht

nee_toch? | 08-08-16 | 09:36

En in het westen zijn vele nieuwe tijds nonnen die het veschil niet weten tussen: Wat ben je leuk, zullen we vrijen? en Gore Hoer, ik naai je!!!!

Orakel1958 | 08-08-16 | 09:36

Even dit...natuurlijk is die islam-outfit absurd en onhandig....maar zeg nou eerlijk; de meeste mannen interesseren zich alleen voor dit omhooggevallen strandspel wegen de outfits. In geen enkele ander sport zijn de broekjes zo minimaal en zijn de foto's zo sterk ingezoomd. Het woord 'hypocriet' komt bij me bovendrijven....

Donkersloot | 08-08-16 | 09:36

-weggejorist-

knappekapster | 08-08-16 | 09:35

Het gebeurt inderdaad wel vaker dat DEÜtsland bukt voor koranistisch import. Eerst zijn het de naaktlopers die zich moeten bedekken, want die naaktheid zou voor verwarring kunnen zorgen bij de koranisten. Het duurt niet lang of DEÜtsland bukt voor EÜgypte en uit respect voor de tegenstander zal DEÜtsland zich aanpassen aan de wensen van de tegenstander.

Uw Psychiater | 08-08-16 | 09:35

Maar mag je ook beachvolleyballen met een vergiet op je hoofd?

hakjood | 08-08-16 | 09:34

@knappekapster | 08-08-16 | 09:11
Bij bepaalde sporten is een bepaald tenue VERPLICHT.
Voldoe je daar niet aan, dan volgt diskwalificatie.
Kijk maar naar darten of tennis voor dames.
www.welingelichtekringen.nl/sport/4712...
Wat was de slogan ook al weer: meedoen is belangrijker dan winnen.
In dit geval kun je spreken van vrouwen die NIET meedoen.
Laten die hun eigen spelen maar organiseren in SA of zo.

necrosis | 08-08-16 | 09:34

Laten we eerlijk zijn, beach volleyball hoort sowieso niet op de spelen thuis. En om in een bikini je reedt aan duizenden geile kerels te tonen is ook een recht, maar om dat nou het toppunt van vrijheid te is natuurlijk vrij ridicuul.

Panos88 | 08-08-16 | 09:34

Zo gaan de toekomstige Olympische spelen er helemaal uit zien. Welkom in de nieuwe tijd!

Toetsiemonster | 08-08-16 | 09:34

Had een hekel aan Hitler, maar om de één of andere onverklaarbare manier begin ik hem/haar/het steeds meer te begrijpen. Iemand al een onderzoek verricht naar het verschil tussen Allah Hitler en Adolf Hitler?

Bert-Bus | 08-08-16 | 09:31

-weggejorist-

knappekapster | 08-08-16 | 09:30

@Mokum Kosher | 08-08-16 | 09:20
.
Vroeger mochten ze niet meespelen? Kijk eens naar het Egypte in de jaren 60. Vrouwen hadden nagenoeg allemaal een baan, droegen nauwelijks hoofddoeken en deden elke sport die ze maar wilden.

Bytemaster | 08-08-16 | 09:29

Je bent ongelooflijk achterlijk als je dat toestaat als comité. at een achterlijk gezicht is het om te zien. Serieus, ik walg.

Klunhel | 08-08-16 | 09:29

Ik vind het ook geen gezicht .Hebben die geen kleding voorschrift ? Weer het buigen en toelaten van dingen die niet gewenst zijn.

altijdfeest | 08-08-16 | 09:28

Is het publiek wel gescheiden?

Schietmijmaarlek | 08-08-16 | 09:28

in iran irak egypte tunesie syrie libie woonden allemaal heel gewone mensen die er uitzagen zoals ons .
gutmensche noemen het gematigde moslims .. ik denk dat het extremisme gewoon een logisch stadium van de overtuiging . eenmaal bekeerd tot de islam heeft extremisme gewoon eenvariabele incubatie tijd ..
ook hier zijn gastarneiders binnen gehaald in de veronderstelling dat het normale mensen betrof er waren er zelfs bij die aan het werk gingen notabene..
Het wrange is Wilders waarschwut hiervoor .. maar wordt door gutmenschen als leugenaar uitgemaakt , terwijl ze wel onderkennen dat zijn leven door zijn waarschuwingen in gevaar is .. Is dat dan niet verkapt steun geven aan het afslachten van anders denkenden ?

sparrow | 08-08-16 | 09:24

Oh, en wordt zo'n volleybal niet deels van varkensleer gemaakt?

Jos Tiebent | 08-08-16 | 09:23

De imam maakt zich toch zorgen dat westerse kaffirmannen opgewonden raken van snel bewegende islamitische vrouwenvoddenbalen. Dat is namelijk andersom ook zo. Moslimvrouwen raken opgewonden van de gespierde kuiten van westerse voetballers. Vreemd, want beide soorten porno laten me compleet koud.

Nivelleermarionet | 08-08-16 | 09:22

Ik zie wel een kamelenteen, maar dat komt omdat ze volgens mij zandkleurige sokken aan heeft.

Jos Tiebent | 08-08-16 | 09:22

Gebruiken deze dames dan een "opblaasbal"...?

Eparchus | 08-08-16 | 09:21

En zo dringen ze zich steeds verder op met hun achterlijkheid. Ik zou trouwens weigeren te spelen tegen zulke ingepakten. Dan maar geen medaille.
.
Als die vrouwen daarin willen sporten kan mij dat niks schelen.
Janloel7282 | 08-08-16 | 09:14
.
U bent deel van het islam-probleem.

Lupuslupus | 08-08-16 | 09:20

Toch kan ik enig respect voor deze vrouwen opbrengen. Vroeger konden en mochten zij sowieso niet meespelen. Nu staan ze er. Meedoen is inderdaad belangrijker dan .......

Je zal als vrouw maar in zo'n land geboren worden en dan wil je lekker sporten en dan moet je elke dag vechten tegen die religieuze idioten. Ik geef het je maar te doen.

Mokum Kosher | 08-08-16 | 09:20

@Feynman | 08-08-16 | 09:13
Ik draai nog Windows 3.1, werkt prima.

necrosis | 08-08-16 | 09:19

-weggejorist-

knappekapster | 08-08-16 | 09:19

er word door de Egyptische dames de oude zandwoestijnwet nageleefd "een goede kut moet stinken"

harries | 08-08-16 | 09:18

Ach wat ze in hun eigen land doen Of in dit geval op visite in een ander land moeten ze zelf weten. Kom je hier wonen is het een ander verhaal natuurlijk.

Barkruk2 | 08-08-16 | 09:18

Doet me deugd: Is dit een soort "Eddy te Eagle" op Beach-volleybal-gebied?
Kun je geen roem vergaren door goed te zijn, dan doe je het maar door raar te zijn...

frank87 | 08-08-16 | 09:18

LOL steeds weer bewijzen hoe achterlijk je bent is toch echt hilariteit.

Edgecrusher | 08-08-16 | 09:17

Leuk man, en mag dit dan wel uitgezonden worden op de Egyptische NOS. Want, blote vrouwen aan de overkant ?
En willen hierna nog meer mannen naar Duitsland of willen ze in Egypte blijven ?

Barbarous_Relic | 08-08-16 | 09:16

Gadver, die krijgen ongetwijfeld last van fruitvliegjes...

MichieldeMuiter | 08-08-16 | 09:16

deze vrouwen hoeven van mij echt geen badpak aan.

mokummer | 08-08-16 | 09:16

-weggejorist-

Glasgow Argus | 08-08-16 | 09:16

Staatsomroep: "Het heeft niets met religie te maken, maar is slechts bedoeld om zand in de vagina te voorkomen."

Kapitein Stijlvol | 08-08-16 | 09:16

-weggejorist-

knappekapster | 08-08-16 | 09:15

dat ze die bal maar hard op haar smoel mag krijgen.

Wutbürger_ | 08-08-16 | 09:15

Balsport is toch verboden volgens de Koran?

Kaas de Vies | 08-08-16 | 09:15

Maar zit er nu extra vulling in die burkinis? Ik dacht dat je wel goed afgetraind zou zijn door zo'n sport.

Sadomassochristus | 08-08-16 | 09:15

Gelukkig hebben ze veel zand in Egypte om in te trainen. Ik snap wel die volledige bekleding. Grootste deel van de geschiedenis hebben ze hun billen moeten afvegen met zand. Bij gebrek aan water en wc-papier was toen nog niet uitgevonden. Dan haat je natuurlijk zand en is volledige bekleding het enige wat nog een beetje helpt er tegen. Anders word je vies en ga je stinken. En dus onrein.

The Exorcist | 08-08-16 | 09:15

Als die vrouwen daarin willen sporten kan mij dat niks schelen. Ik kijk liever ergens anders naar, maar daarom dragen ze die rare outfit natuurlijk ook.

Janloel7282 | 08-08-16 | 09:14

Nu snap ik ook niet waarom de normale speelsters van die miniscule broekjes aan hebben. Speelt dat nu echt fijner? Je ziet de mannen toch ook niet in een banana hammock spelen?

Sadomassochristus | 08-08-16 | 09:14

Achterlijkheid versus vrijheid!

lanexx | 08-08-16 | 09:14

Leuk om te zien dat je juist door zo'n burkini de voeten opeens heel geil gaat vinden.

kutsmurf | 08-08-16 | 09:14

What's next?
Het voetbalelftal van Saoedi-Arabië in Djellaba?

necrosis | 08-08-16 | 09:13

Egypte koos voor de sharia en het moslimbroederschap. Gewoon in democratische verkiezingen. Die ellende is daar met een militaire coup even in de ijskast gezet. Daar wel. Vanavond kunt u een documentaire kijken hoe christelijke kopten door de bevolking & bestuurders gelyncht worden omdat de de verkeerde vertakking van abrahamitische geloven aanhangen.

Beetje alsof je computers gaat kapot stampen omdat ze nog Windows 8.1 draaien.

Feynman | 08-08-16 | 09:13

wat zal het ruiken onder die kleding na zo een wedstrijd.

harries | 08-08-16 | 09:13

Ik kan min of meer de kont van die Egyptische zien. De hoer.

Koning Willy | 08-08-16 | 09:12

Ik word ook zo hitsig van die enkels. Ohh, even een uurtje blijven zitten.
Nee, allah bestaat niet meisje. Je doet dit om een andere reden: moet van mannen.

TheseDays00 | 08-08-16 | 09:12

-weggejorist-

knappekapster | 08-08-16 | 09:11

Is dit spel niet verboden door allah?

henk vintage | 08-08-16 | 09:11

En waarom heeft één van hen geen hoofddoek op dan?

spijs plettinum | 08-08-16 | 09:11

Gelden er geen officiële kledingvoorschriften voor deze sport?

necrosis | 08-08-16 | 09:09

-weggejorist-

knappekapster | 08-08-16 | 09:08

Groter verschil is niet denkbaar tussen religie en vrije geest.

meneer Q | 08-08-16 | 09:08

Zand doet rare dingen met mensen.

Normpje | 08-08-16 | 09:07

Ok, maar wie heeft er nou gewonnen dan? Waar blijft de instant update!?!

Geen gezicht trouwens, blijf dan ook gewoon thuis.

PolarWolf | 08-08-16 | 09:07

Ik zie een blote enkel. To the fapcave...

Mark de Grootte | 08-08-16 | 09:06

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken