Vrouw gedood bij mogelijke terreuraanval Londen
Bonusquote: "The attack comes on the same day the Met Police announced 600 extra, armed police officers for London and just days after the head of Londons police said that an attack on the British capital was a matter of 'when, not if'." (via)Police say Terrorism is one possibility being explored at this stage at #russellsquare incident
— Raheem Kassam (@RaheemKassam) August 4, 2016
Revealed: the new face of anti-terror policing in London https://t.co/DSOvejq824 pic.twitter.com/2XK8ndayvY
— Evening Standard (@standardnews) August 3, 2016
Epic Livestream: UPDATE 12u59: Soort van Breivikje. De dader is een Noorse Somaliër. Geen bewijs voor radicalisering of banden met terreur. Het dodelijke slachtoffer is een Amerikaanse. Gewonden zijn Amerikaans, Brits, Israëlisch en Australisch (bron).#russellsquare Police saying mental health main line of inquiry + possible terrorism. @BBCBreakfast reporting mental health line only. WTF?
— Andrew Western (@imposedcosmos) August 4, 2016
AC Rowley: The suspect is a Norwegian national of Somali ancestry. No evidence of radicalisation or that the man was motivated by terrorism.
— Metropolitan Police (@metpoliceuk) August 4, 2016
UPDATE 20u50: Naam van de dader is Zakaria Bulhan, en de Noorse Somaliër had kennelijk al woonruimte in Zuid-Londen.Random geweldplegingen zijn bij sommige groepen dus zo gangbaar dat we het niet eens meer "radicaal" noemen. #Londen https://t.co/KLIXzrK6BW
— Russells Teapot (@teapot_russells) August 4, 2016
Sky Sources: 19-year-old arrested on suspicion of murder after London stabbing is Zakaria Bulhan from south London pic.twitter.com/0o44aIegOf
— Sky News (@SkyNews) August 4, 2016
Reaguursels
InloggenToen er nog niks bekend was wisten ze al dat het een verwarde man was.
Zakaria Bulhan heet de lijder aan het Sudden Jihad Syndrome. Thx van Rossem.
-weggejorist-
je kunt zandbaktuig een andere nationaliteit geven, maar hun cultuur blijft. De islam ook.
Is Arnon Grunberg het met mij eens dat het ontzettend denigrerend is voor moslims om iedere keer maar aangeduid te worden als zijnde "verward"?
Tsja ach we hebben geen terreur meer. Het is nu al 4 keer achter elkaar een verwarde man. Nu dus ook weer benadrukt de londense politie. Wie denken ze nu voor de gek te houden!! Ik hoop toch zichzelf. Nou het is maar te hopen dat die britten snel uit die EU kliek zijn. Mogen ze weer gewoon zeggen terrorist van de islam van de wrede.
De Telegraaf, schrijft dat het een Noor is!
Later melden ze dat het een Noor is van Somalische afkomst!
Ik word schijtziek van dit soort journalistiek. Duitser die Afghaan blijkt te zijn, verwarde mannen, geen bewijs dat ze geradicaliseerd zijn, verdachte had psychische problemen en meer van dat gezwets!
Is dit eerlijke waarheidsvinding? Het lijkt in mijn perceptie nergens op. Laffe, simpele politieke correctheid! Niet alleen de Telegraaf huichelt, dat doen bijna alle kranten! Om de boel te sussen!
-weggejorist-
In Frankrijk zijn ze een Afghaan kwijt die wellicht ook verward zou kunnen zijn.
www.telegraaf.nl/buitenland/26348210/_...
*deuren en ramen op slot doet*
Ome Pat (Condell): 'The fact that the #RussellSquare killer is Somali is irrelevant. They follow a religion of peace. Hes Norwegian. Clearly another Breivik.'
Een noorse somalier.
Ik vraag me af wat voor geloof hij zou hebben.
Schietmijmaarlek | 04-08-16 | 16:40
Op NOS-Teletekst hebben ze hiervoor alvast een aparte pagina aangemaakt, echt knettergek!
En nog steeds geen naam.
Ze willen natuurlijk niet dat we zelf gaan zoeken op het internet.
Eerst moeten al zijn accounts gewist worden.
En dan over een week of wat komt iemand erachter, dat het wél een terrorist/bekeerling/moslim/IS-fan was.
Doorhalen wat niet van toepassing is.
Maar dan nog zullen ze vol blijven houden dat het echt niets met terrorisme te maken had.
Want het was slechts een verwarde Noor.
Het lijkt verdorie de gevangenis wel met 'alles kan een wapen zijn'. Moslims zien onze vrije, westerse maatschappij dus als een gevangenis. Ze moeten hier niet zijn, ga lekker terug naar daar waar mensen je overtuigingen delen. Maar goed, dat is hoe wij als verlichte mensen denken. De mensen die in de gevangenis van de islam zijn opgegroeid, houden er andere denkbeelden op na.
Volgens mij is het gewoon een Somaliër met een Noors paspoort.
Gek he dat elke keer de verwarde man toch weer een moslim achtergrond blijkt te hebben. Nooit eens een verwarde blanke man met atheïstische achtergrond.
Zijn er nu nog werkelijk mensen die dit policor geneuzel van lachwekkende omvang nog serieus nemen ?
Gelukkig is het vrij kunnen reizen van Jan en allahman vanaf nu niet meer aan de orde voor de inwoners van Engeland.
Waarschijnlijk een 60- jarige vrouw geweest met een te kort armpje.
Business as usual
Burgemeester van Londen vraagt om kalm te blijven. Ik luister daar niet naar. Ik ga dit jaar niet meer op vakantie naar Noorwegen.
Nehemia | 04-08-16 | 14:46
LOL @ om-qat-ten.
Even een voorzet voor het eerlijke verhaal:
Deze Noorse jongeman was onderweg naar een kook cursus in Londen waarbij je je eigen messenset mee dient te nemen. Toen hij op Russell square zag dat een oudere dame jeuk op haar rug had bood hij aan om even met zijn keukenmes op de rug van de dame te krabben. Opeens begonnen omstanders tegen hem te schreeuwen waardoor hij in de war raakte. Hij doet nu aangifte tegen deze omstanders welke hem door het schreeuwen beledigd hebben en waardoor hij in de war raakte.
Mooi man . De krant duidt het even. Nou het is dus een Noor van somalische afkomst geemigreerd naar engeland met psychise problemen die zo maar in het rond is gaan steken. En dat was de reden. Raar want nu hij zelfs dat allemaal is ontbreekt er toch 1 woord. Zal het dus even opnieuw schrijven. Maar nu hoe het wel is. Het is een geradiciliseerde moslim uit noorwegen van somalische afkomst die 5 jaar terug naar engeland is geemigreerd en zo gek als een deur is en levensgevaarlijk. Het is dus geen persoon dat iets in de war is maar een extreme waus. Een waus van de islam van de wrede!! Zo is toch iets duidelijker. Nou kranten was dat nu zo moeilijk inplaats van al dat er om heen gedraai!! Nou het is wachten op de volgende verwarde persoon of groep die dood en verderf zaait voor hun achterlijke sprookjesgod!!
Ze zullen zich suf piekeren. Een Noorse Somaliër. Hoe gaan we die om-qat-ten?
Maar we kunnen gerust zijn. Straks zullen de aanslagen dagelijkse kost zijn en dan ontbreekt het zelfs bij de autoriteiten aan capaciteit om er telkens een policor Sesamstraatverhaaltje uit te persen.
Bedoelen ze niet Moor ipv Noor? Muhammed de Moor? Die in een soort van Wasa omzich heen stak?
-weggejorist-
De doodgestoken mevrouw is een Amerikaanse. Wrong time, wrong place, vrees ik.
In Duitsland hadden ze acht uur de tijd genomen om voor die dader in München een ongeloofwaardig verhaaltje te fabriceren. Het zal hier niet anders gaan.
.
www.anonymousnews.ru/2016/07/29/anonym...
.
shoebat.com/2016/07/23/the-munich-mass...
Goh, die lamlendige qat-vreters komen ook eens van de bank!(... for the wrong reasons!)
Ik mis Russells Teapot hier best weleens met zijn lezenswaardige comments. Op deze manier soort van eremomentje.
Elke keer als een jihadist mensen in Europa dood komt er een fun islamic fact. Deze keer: Mohammed was een metrosexueel.
www.youtube.com/watch?v=Uqd8TioDfHI
Dirk III | 04-08-16 | 13:48
spijker/kop.
Misschien moeten we ophouden met te spreken van "geradicaliseerd". Blijkbaar hoeft een Moslim helemaal niet "radicaal" te zijn om tot geweld over te gaan.
Hihi da s de televaag , waar niemand verder leest dan de kopregel, het is een Noor.
Islam creëert psychiatrische patiënten die psychopaten worden in het westen. Voor die conclusie heb je geen jarenlange studie en subsidie nodig. Hopelijk komt het volk in opstand tegen de ontkenners
Orwelliaans: Het was een verwarde Noor.
Realiteit: Het was een Somalische moslim gek die wat westerlingen wilde omleggen voor zijn fictieve godje.
Het is heel kwalijk wat hier gebeurt in de media.
De 3 fases van jihad
www.youtube.com/watch?v=mmHuspDPHU8
Hahaha, ik wist 't. Met excuses voor de nabestaanden dat ik moet lachen. Het is weer heel toevallig een moslim is. Maar dat mag je weer niet zeggen. Tis een verwarde noor. Ik hoop dat het volk zich niet voor de gek laat houden. Je hoeft geen wiskundige zijn om 'n verband aan te tonen. Ik ben een racist geworden, want ik tel de feiten op en dan zeg ik: laat geen moslims meer toe. Ik ben een slecht mens, en de Noor is slechts verward
*gespannen wachten doet op bekendmaking naam dader*
Hei-kneuter | 04-08-16 | 09:33
Aha, eindelijk hebben we meer beeld: media zegt nu dat het een 19 jarige 'Noor' is.
Oh, ook nog: 'van Somalische afkomst'. Geen bewijs van radicalisering.
Maakt alvast een voorzichtige conclusie: Somalische ruifvreter met een Noors paspoort, moslim, binnenkort gegevens van banden met andere jihadisten gevonden.
En nog een die het MSM nieuws niet heeft gehaald: youtu.be/7Den80ckxcI
Je zal het maar uit moeten zenden... Jakkes.
En jawel hoor, de politiek correcte pers loopt al te juichen dat de dader een Noor was.
www.telegraaf.nl/buitenland/26347550/_...
Eerst al de Finnen, nu de Noren..... Wat is dat toch met die Scandinavische jongemannen? Een verwarde Noor in Londen. De Vikingen zijn terug, verberg de nonnen!!
Duo penotti. Samen in een pottie.
Niet zo gek dat ie verward is: een Somalische Noor, van het ene uiterste naar het andere. Maar hoe komt ie in godesnaam in Engeland terecht. Zijn de uitkeringen in Noorwegen zo lucratief dat je op vakantie naar Engeland kunt voor een praktijkcursus toeristprikken.
moslim=verwarde man
En nu? Incident nummer hoeveel? Wat gaat er veranderen? Gaan we nu moslims preventief uit de vrije samenleving mijden? Oh laten we de aanwas van deze complete volidioten nog even maximaliseren via de open grenzen.. dit gaat compleet fout, maar de regerende bende mogen als eerste worden gestraft. Wat een zooi hebben zij gecreëerd.
Wtf is een somalische Noor nou weer in vredesnaam??? Is het nou een Somalier of een papieren Noor? Beide kan niet! Ik snap er nu alweer helemaal niks meer van...
De Londense politie denkt dat de bevolking compleet achterlijk is, met haar gelul over *geen teken van radicalisering*.
*it's the islam, darlings*
Een verdwaalde man deze keer.
'Geen bewijs van radicalisering'
Want met messen prikken is een gematigd incident?
Wiki: *De islam is staatsgodsdienst in Somalië. Vrijwel alle Somaliërs zijn soennitische moslims*.
De dader is een Somaliër met een Noors paspoort, wordt er getwitterd.
De gewonden zijn Amerikaans, Australisch, Israelisch en Brits.
Schrikken. Ik woon vlakbij London en ik kom ook op Russel Square. Dan is London, net zoals Brussel, v. a. nu te vermijden. En wat te denken van Amsterdam?
De vermoorde vrouw was Amerikaanse.
twitter.com/RTUKnews/status/761153150...
Kom er maar in, Donald. *London is a hellhole neuriet*
Ben erg vaak in Londen geweest, was altijd al een harde stad. Je ziet ook daar dat multiculti waanzin is. Rijken plakken bij elkaar in dure wijken, chinatown, pakitown, negrotown, whereeverthefuckyourfromtown, geen sociaal gebeuren tenzij het gelijkgestemden betreft. En daar wringt de schoen. Blanken dienen hun regering en betalen automatisch belasting. Andere clubjes denken daar heel erg anders over. Daar gaat meestal de belasting naar toe. Maar iets daar over zeggen is natuurlijk des adolfs.
Arbeiders waren het zat ;zie Brexit, geblabla van kakkers die extra winst konden maken over de rug van die arbeiders heeft gelukkig niet mogen baten.
De arbeiders hebben gewonnen. Jammer voor de gewonden en de dode voor de multiculturele miskraam
@Xirdalan | 04-08-16 | 08:43
Of gewoon oud-Hollandsch iets (klinker, fiets of je telefoon) naar zijn of haar harses gooien.
Om daarna de plexus of clavicula te bewerken.
Zeer effectief, en geen uren in de gym nodig.
Persconferentie:
Hij is 19 jaar.
Maar die naam hè... moeilijk, moeilijk, moeilijk.
Moeilijk uit te spreken soms?
@rattenvanger XL 12:19
Geenstijl moet op haar hurken gaan praten, omdat linkse mensen meelezen? Nee, slecht voorstel. Linkse mensen moeten maar een stukje sneller leren denken. Dan vallen ze vanzelf flauw.
Lewis Lewinsky | 04-08-16 | 12:18
Mooie legenda :-)
De Orwelliaanse vertaal legenda gaat nog eens heel groot worden in 2016
Kunnen we een keer ophouden met champagne, er kijken ook linkse rakkers mee die die idiote koettweet van de linkerzijde niet eens hebben gelezen. Lijkt na een paar weken in mijn ogen genoeg, en champagne is ook nog s goor. Bedankt
Politiek correcte terminologie:
1. Moslims die illegaal landen binnenwandelen: *vluchtelingen*
2. Moslims die de buurt terroriseren, met stenen gooien en auto's in brand steken: *jongeren*
3. Moslims die blanken neersteken: *verwarde mannen*
@ Veni_Vidi_Vici | 04-08-16 | 11:14
Nee, dat is het niet.
Maar ik kies mijn momenten. Weet dat het niet altijd zin heeft, en ik heb er ook zélf niet altijd zin in, eerlijk gezegd.
@ Sjefke7807 | 04-08-16 | 11:34
It's easier to fool people than to convince them that they have been fooled.
Mark Twain
Deze vent snapt het tenminste.
www.youtube.com/watch?v=B1CNqeeycI4
@ProAsfalt | 04-08-16 | 11:52
En de Linkse partijen kunnen niet zonder hun kiezers, dus dan maar immigranten binnen halen. Misschien staat er in 2017 in hun partij programma "Omvolking heeft de toekomst"
Vervelend maar dat zijn wel de geneugten van de komst van miljoenen gratis arbeiders en hun nazaten ervan.
ISIS juicht.
*ISIS supporters celebrate Russell Square terror attack just hours after knife bloodbath*.
www.thesun.co.uk/news/worldnews/15514...
Soms is een verwarde man een verwarde man, ook al roepttie allah akbar. Dit moet niet verward worden met het ontbreken van een menselijke cultuur bij religieus gemotiveerd geweld. Een verward persoon is een mens die verward is. Een religieus terrorist is een beest dat nooit is getemd (nooit opgevoed met menselijke cultuur; de Koran immers is een vrijbrief voor een man om zich volkomen naar zijn natuur te gedragen) en derhalve dierlijk reageert.
"Hoe dan ook we verliezen onze cultuur. Of die van echt alles tolereren. Of we tolereren het verlies van alles.
Feynman | 04-08-16 | 08:37 "
Wij hebben nooit een cultuur van alles accepteren gehad. Dat heeft Links ervan gemaakt na de jaren '60. Menig arbeider heeft tandenknarsend de golf van hippies en krakers en uitkeringstrekkers langs zich heen zien gaan, wetende dat al deze linkse hobbys van zijn geld werd gefinancierd. Zolang de bomen tot de hemel groeide voelde men het nog niet direct in de eigen portemonnee en kon men nog makkelijk gemanipuleerd worden via de staatsomroep.
Willekeurige blanken in de rug steken. Dader is een zwarte Afrikaan. Ik weet genoeg.
*stop islam*
@Lewis | 04-08-16 | 10:25
2 weken geleden heb ik dit zelf weer eens mogen ervaren. Stond met 2 buren buiten te praten en op de één of andere manier kwam het gesprek op Israël. Beide buren nemen inderdaad het nieuws en de achtergrond slechts door middel van de NPO tot zich en ze begonnen uit te varen over hóe slechts de Joden wel niet waren en dat ze nu hetzelfde deden bij de Palestijnen als de nazi's bij de Joden gedaan hadden(!). Eerst poogde ik daar nog voorzichtig nuance in aan te brengen en wat feiten over die "genocide" aan te dragen. En hoe Hamas liever voor $ 90 miljoen aan tunnels bouwt i.p.v. ziekenhuizen, scholen etc.. Maar daar wouden beide buren niets van weten. Hoe ik het durfde om aan hun waarheid te tornen. En ze hadden het toch echt op de NPO gezien, dan móest het wel waar zijn. Ik heb het gesprek verder afgekapt. Tegen zulke baarlijke nonsens is gewoonweg niet op te roeien. Soms kijk ik RTL, gewoon om te zien hoe het nieuws gebracht wordt t.o.v. de alternatieve kanalen. NPO komt bij mij al zeker 25 jaar het huis niet meer in. Inderdaad, als je dan ziet hoe dingen recht gepraat worden, dingen geheel afwezig danwel onvolledig zijn. Mijn hemel. Orwell schreef zijn boek "1984" als roman, niet als verdomde handleiding! De newspeak neemt echt bizarre vormen aan op het moment.
En dan on topic: Islam, the gift that keeps on giving.... Benieuwd wanneer de geest dan toch een keer uit de fles gaat komen. Ikzelf zit te dubben tussen Frankrijk of Duitsland waar de pe0p het eerst de industrieel formaat ventilator gaat raken. De bevolking wordt het een keer zat. En hoe langer dat duurt, hoe harder de backlash zal zijn.
Ik ben verward van de verwarde media. Wie is toch de verwarde man die het een goed idee vindt om dit op deze manier te benoemen? Dit lijkt beleid, en dus censuur.
@Feynman | 04-08-16 | 09:03
De islam irrelevant? *proest*
@Lupuslupus | 04-08-16 | 09:29
Goed gezegd. Eens.
Laar raden wat het wordt, man, hangt islam aan en is zo verward dat hij de "vrijheid" van leven in westen niet meer aankan omdat hij helemaal is doorgedraaid door alle verlokkingen van schaars gekleede ongetinde vrouwen en hij zijn lusten niet mag botvieren op de "dames" van zijn eigen clan, maar deze heeft het goed voor elkaar hij zit nu in de hel en komt door hopelijk ook niet meer weg. Burn Baby Burn.
Vanaf vandaag ga ik alleen nog maar met een kogelvrijvest naar buiten, bedankt "Mutter Merkel" maar Ich Schaffen Das.
Maar ja eerlijk is eerlijk. Eindelijk zien ze in dat als je gelooft in islam van de wrede dat je dan een verward persoon bent. En wat doen we met verwarde personen. Oppakken en opsluiten. Mijn vraag waarvoor gebeurt dat dus niet!! Kan zo een twintig verwarde personen hier alleen al in de straat tonen. Ach ja. Als er nu verward staat in de kranten weet je ook al weer hoelaat het is. Ik zeg laten we het dan maar gewoon weer onder de verzamelnaam noemen. Aanhanger van islam van de wrede. Al die verschillende benamingen voor 1 en hetzelfde maakt het zo chaotisch. Want zeg nu het is toch raar om een persoon die zes mensen probeert dood te steken onder het uitroepen alluha akbar toch wel een beetje raar is. Dat valt niet echt verward te noemen maar gestoord. Verward is iemand die zijn leesbril in de koelkast legt. Gestoord is iemand die moord voor islam van de wrede uit naam van die vent met tenen van 1 meter 80. Dus kranten noem iemand die voor die vent probeert te moorden voortaan maar weer gewoon bij de naam die daar voor staat. Terorrist der islam van de wrede!! Want dat jullie kranten achterlijke meelopers blijken weten we al een heel tijdje. Maar wij burgers zijn niet achterlijk. Dus noem het beestje maar weer gewoon bij naam. Tijd dat kranten eindelijk eens de waarheid schrijven inplaats van achter die Merkel en de EU aan te wandelen en zich te laten dicteren door die EU en de zwakke regeringsleiders met hun moslim geknuffel. Ze beginnen bijna allemaal te lijken op die NPO!!
Lewis | 04-08-16 | 10:31
.
'Steeds openlijker' klinkt alsof je de schaamte nog niet helemaal van je af hebt kunnen afgooien. Er is niks om je voor je schamen als je opstaat en uitspreekt om de westerse normen en waarden te beschermen tegen een achterlijke, alles willende veroverende, woestijn-ideologie van een pedofiele Ali Baba die alles haat tot op het bot wat anders is.
.
@Wasbakplassser 10.54
.
Niks bizars aan, voor je het weet krijg je 'Amerikaanse toestanden' met mensen die zichzelf kunnen verdedigen d.m.v. een vuurwapen. Dat moeten we toch niet willen, toch?!
.
Je als een mak schaap/geit naar de slachtbank begeven is toch veel vredelievender? De Bobby's stralen nu eenmaal minder agressie uit met een wapenstok dan een Glock.
Advies van de overheid: kalm en waakzaam blijven. Daar heb je nogal veel aan als je in je rug wordt neergestoken...
@BlowingBubbles | 04-08-16 | 10:46
Goede vraag.. ik weet het ook niet meer.
Zei je nou hamvraag? Als het maar halal is ;)
En nu.. even geen geenstijl en/of realistiche opmerkingen meer.
Hm... na zoveel uur nog steeds geen naam?
Terwijl ze hem hebben gearresteerd?
Zegt mij genoeg.
Gelukkig hebben ze die verwarde man alleen maar getaserd.
Kan die over een poosje weer bijdragen aan samenleving.
Volgens ooggetuigen werkte de dader niet alleen:
www.ad.nl/buitenland/getuigen-mesaanva...
Hij zal wel net zo "in de war" zijn als de dader van Nice.
Piet Karbiet | 04-08-16 | 10:26
Wat je zegt Piet, de leugens van politici dat 'we' al 70 jaar vrede en geen oorlog hebben in Europa wordt door vele als zoete koek geslikt.
En steeds maar weer dat gelul over een verwarde man, laten we het gewoon eens bij de naam noemen en in het nieuws brengen dat het weer een aanslag is, steeds maar dat politiek correcte gelul ik begin er moe van te worden.
Mogelijk een verwarde man, mogelijk behandeling in psychiatrie, of gehad. Dat zegt echter niets. Psychiatrische patiënten zijn niet agressiever dan mensen die geen psychiatrische aandoening hebben. Mate van agressie is ongeveer gelijk en lijkt er op dat bij duidelijke psychiatrisch aandoening je eerder slachtoffer dan dader bent van geweld. lekker de gek pesten, u kent het wel. Lees de onderzoeken er eens op na.
Geweld door iemand in bv psychose kan meer in beeld komen omdat het dan belangrijk gemaakt wordt, zeker als er polcor iets verdoezeld moet worden, of omdat de agressie door de psychose in een opvallend en bizar jasje zit.
ik werk in de GGZ en oan je vertellen dat niemand alleen maar verward is. Altijd spelen andere zaken des levens mee: je opvoeding, normen en waarden dus, je geloof. Huh wat!!! Ja je geloof. Het komt polcor steeds goed uit als een moslim blijkbaar iets had metsychiatrie, maar denk eens na. Waarom pleegt het gros, het enorme gros van psychiatrische patiënten niet van dit soort vreselijke misdaden? Islam speelt echt een rol bij dit soort daders.
Poes Fiep | 04-08-16 | 11:00
Inderdaad. Mijn idee maar de vraag is hoe ver onze "leiders" het laten komen. Ik heb het idee dat het echt extreem moet ontsporen voor ze iets doen en dan nog zal dat zo politiek correct zijn dat je mond ervan openvalt.
was een moslim terrorist.gewoon correcte naam geven aan dader.
de britten houden van liegen en bedriegen.
de 2000 verkrachte meisjes in Rotherham en andere plaatsen moesten bedelen om gehoord te worden en nog zorgde labour dat het onder de mat geveegd werd.politiek correct is heilig daar ,ook als de bewijzen glashelder zijn.
Ik ben zolangzamerhand wel zo ver dat ik denk: Europa heeft deze aanslagen aan zichzelf te danken. Want laten zich lafhartig overlopen door allerlei overduidelijk gestoorde en agressieve types. De escalatietheorie: hoe sneller het erger wordt, hoe beter, want hoe groter de kans op een oplossing.
Wen maar aan de nieuwe standaard. Het zijn allemaal PSYCHISCHE patiënten die hulp nodig hebben. (lees: islamgekkies)
Lewis | 04-08-16 | 10:25 Geen woord Frans bij. Een lijstje van inhoudelijke alternatieve berichtgeving? Niet iedereen weet bv van het bestaan van een 925.(om iets te noemen)
Denk dat 7 van de 10 blijven steken bij EenVandaag, DWDD, Nieuwsuur en dergelijke allergie opwekkende gesubsidieerde ellende.
Ik blijf het trouwens wel bizar vinden dat de Engelse politie tijdens normale dienst geen vuurwapens mogen dragen.
De uitdrukking 'verwarde man' bij terroristische aanslagen wordt het nieuwe midsleidingsmiddel van de overheid om het volk dom te houden. 'Lonely wolffs' duidt direct op IS en dat kwetst ons veiligheidsgevoel alleen maar meer. Dus dan maar 'verwarde man'. Bullshit. Overheid wees eerlijk naar je burgers! Politiek wees eerlijk naar je kiezers, anders nemen je kiezers wraak tijdens de verkiezingen.
.
Beste AIVD,
Ongetwijfeld heeft u op GS een fictief account. Ongetwijfeld tapt u alle berichtgeving en reacties van GS af om te analyseren waar de racisten/rechtsextremisten zich bevinden. Of misschien wel milieuterroristen, waarover de heer Schoof pas sprak.
Misschien dat u aan uw minister kan doorgevenb dat gestopt moet worden met volksverlakkerij. Wij, het volk, zijn niet zo dom, als politici ons inschatten, integendeel. Politici zijn dom omdat zij het volk als dommer inschatten dan het volk zelf is. Daarin schuilt een gevaar.
Bij voorbaat hartelijk bedankt voor uw inzet!
Hartelijk groeten,
Albert
Albert5000 | 04-08-16 | 08:44
Eens! Er wordt een groot en smerig spel gespeeld op het wereldtoneel!
En wanneer wordt Allah eens in de DSM-V opgenomen?
Hulpmiddel bij het consumeren van policor nieuwsuitzendingen, duidingprogramma's, kranten- en weekbladen de volgende lexicon:
Agressieve islam terrorist = verwarde man
Zelfmoord islam terrorist = lone wolf
Minderjarige islam terrorist = gepeste puber of gediscrimineerde puber ( geen stageplek)
Islam terrorist inclusief Allah Akhbar kreten = patiënt Gilles de la Tourette
Islam terrorist met primitieve wapens ( messen, bijlen, zwaarden) = ADHD' er of Parkinson patiënt
Islam terrorist met zelfgebouwde massawapens ( bomgordels e.d. ) = hoogopgeleide nerd met autisme
Islam terroristen in groepsverband = achtergestelden uit Vogelaar Prachtwijken
Haatimams = andersdenkenden of filosofen die ons een spiegel voorhouden
Economische gelukzoekers = spreiding van ondernemers en intelligentsia
Verkrachters met islam achtergrond = getraumatiseerde jonge mannen met andere achtergrond en waardenbesef ( wel gezonde hormoonspiegel)
Bloed- en eerwraak = sterke principes
Ogenschijnlijk volledig geïntegreerde moslimterrorist = multi-tasker met hoog arbeidsethos
Het was een "verwarde man"; een moslim dus? In mijn boekje ben je namelijk behoorlijk in de war als je dat geloof aanhangt....
mafmaarnietgek | 04-08-16 | 09:20
De hamvraag is: hoe zouden de goeden zich nu nadrukkelijk van de slechten kunnen gaan onderscheiden? Een keer nadrukkelijk protest tegen het invliegen van zo'n haatimam zou welkom zijn bijvoorbeeld, maar die mag ik van een gematigde collega al niet eens zo noemen!
@Lupuslupus | 04-08-16 | 08:56
Bron?
Verder: hoe weet u zo zeker dat de pvv wel grote veranderingen zal gaan brengen?
Ze hebben eigenlijk nog niet veel hebben (moeten) laten zien,en ik vrees met grote vrezen voor de kwaliteit van de kamerleden die straks geleverd gaan worden mocht de pvv inderdaad zo groot worden.
Nee iedere politicus,ook die van de pvv wil vooral het beste voor numero uno,zichzelf.
Ik vrees dat mocht de pvv überhaupt in watvoor coalitie dan ook mee gaat regeren er een heleboel teleurgestelde mensen zullen zijn,vooralsnog denk ik dat we na de volgende verkiezingen voorlopig wel een tijdje stuurloos zullen zijn.
Er blijven in Nederland simpelweg geen partijen die een deuk in een pakje boter kunnen slaan (mochten die er al zijn) over die een werkende coalitie kunnen vormen,dit land is verloren.
Zijn niet alle islamieten verward dan ?? Een verwarde islamiet is een pleonasme.
A 35-year-old witness, who wished to remain anonymous, told Express.co.uk: I saw two men of Middle Eastern descent acting suspiciously outside the Imperial Hotel, on Southampton Row.
Doe nou niet jongens. Gewoon negeren dan gaat de lol er wel vanaf en dan stopt het vanzelf.
Bonusvraag van de dag. Hoe laat en waar in Europa gaat vandaag een verwarde islamiet toeslaan?
De goebelsiaanse misleiding en manipulatie door de media is minstens even gevaarlijk als het moslim terrorisme zelf.
@ Veni_Vidi_Vici | 04-08-16 | 09:55
Ja, dat is heel belangrijk.
Zelf ben ik ook al een tijd de schaamte voorbij en vertel ik mensen in mijn omgeving steeds openlijker waar ik me zorgen over maak.
@Feynman | 04-08-16 | 08:37
Je vergat even de burgeroorlogen op Cyprus, in Noord Ierland en Joegoslavie.
Het zal je moeder maar zijn. Dan weet ik toch zeker dat er een wijk met bepaalde soort mensen volledig in rook op zal gaan.
@ daytripper | 04-08-16 | 09:03
Vergeet niet dat mensen die alleen de berichtgeving van de mainstream media tot zich nemen bijzonder eenzijdig geïnformeerd worden, misschien moet ik zelfs zeggen: geïndoctrineerd worden. Je wil gewoon niet wéten hoeveel nieuws, hóéveel details die niet in het politiek correcte straatje passen worden weggelaten of verhuld.
Zonder social media (Twitter met name, in mijn geval) en bijvoorbeeld GeenStijl hebben mensen vaak geen idee. Of hebben ze nog een veel te rooskleurig beeld van de situatie. Dus in die zin heb je nog gelijk ook als je je afvraagt of 'wij' hier niet zo'n beetje als enigen de problemen echt zien.
Na de terreur komt de gewapende strijd. Althans, zo ging het in Algerije, in Libanon en op de Balkan.
En verward kan een ¨correct woord¨ afgeleid van oorlog zijn. Dus een teruggekeerde eigenlijk. Dan jok je zogenaamd niet, maar je leidt de meute wel om de tuin.
Grunold ziet dat het goed is, anders went het nooit.
Gewoon een verwarde man met een psychisch probleem, toch ? toch ?
en FYI
www.ehbo.nl/tips/bloedverlies-wonden/
(Alhoewel, die Brexit had ik niet zien aankomen)
nemoj me jebat | 04-08-16 | 09:41
@nemoj me jebat
Je weet waarschijnlijk wel dat ik ook van ganser harte hoop dat je er niet naast zit.
Overigens , wel geinig dat je dat zegt van die Brexit. Ik had, met een paar Londenaren een weddenschap dat er wel een Brexit zou komen ( week van tevoren). mijn reden : het onderschatte sentiment onder de bevolking.
Hopelijk heb ik het nu mis .
De slachtoffers zijn waarschijnlijk Spaans:
www.dailymail.co.uk/news/article-37228...
necrosis | 04-08-16 | 09:20
De 72 maagdelijke geitjes waren op!
Jostifiel | 04-08-16 | 09:37
Ik hoop het met je. Ik spreek uiteraard ook mensen uit diverse geledingen , maar merk toch ook veel afkeer van Geenstijl ed. met natuurlijk bergen oordelen gebaseerd op grotendeels onwetendheid.
necrosis | 04-08-16 | 09:59
.
Bij een loslopende teek voldoet een aansteker, voor een jihadi voldoet deze prima: m.youtube.com/watch?v=vQZ9Duoe2Jo
Er zijn 1.2 miljard verwarde mensen.
Toe maar 600 man bewapende politie extra,en dat op een stad met een slordige acht en een half miljoen mensen.
Dat zal ze leren,die verwarde mannen.
@nemoj me jebat | 04-08-16 | 09:44
Ik snap je maar vooralsnog kies ik er nog voor om de aardige mensen het voordeel van de twijfel te geven. (zucht)
Oud-jihadist in Duitse cel onthult geheimen van IS
nos.nl/l/2122985
.
Lees dit artikel en bedenk waar we staan met 'verwarde mensen'. Lariekoek, beste overheid.
@necrosis | 04-08-16 | 09:34
Gast, ik ga hier niet mijn ziel en zaligheid aan je bloot geven. Rascisme is me zeker niet vreemd getrouwd zijnde met een 'treinkaper' maar zoals het nu is smfh. Anyway, bedoelde het niet slecht. Fijne dag nog.
Het tast alles aan wat je lief is en voor beiden is geen adequaat medicijn voor handen..
@Veni_Vidi_Vici | 04-08-16 | 09:55
Ik heb een perfect medicijn tegen islam, maar ja, huisregels enzo.....
@Conan de Rabarber | 04-08-16 | 09:52
Ik heb al meer dan genoeg aan mijn eigen account, die van jou hoef ik er echt niet bij.
Feynman | 04-08-16 | 09:21
.
Beesten vallen alleen aan om zich te verdedigen of om te kunnen eten, gebrainwashte islamieten alles wat anders is dan hun geestesziekte ze verteld. Ik denk dat een teek nog het meest in de buurt komt van islamieten. Je vastzuigen aan je 'host' ze uitzuigen en ze vervolgens met de vreselijke ziekte Lyme of in dit geval islam achterlaten. Lyme is net zoals islam een multi-systeem ziekte. Het tast alles aan wat je lief is en voor beiden is geen adequaat medicijn voor handen..
.
@ Oostmoer
.
Iedereen in mijn directe omgeving, (schoon)familie, vrienden, vage kennissen etc. weet wat ik stem. Als elke PVV stemmer zich eens duidelijk ging uitspreken dat ze PVV stemmen en waarom, misschien dat er dan bij meer mensen de schellen van de ogen vallen de genuanceerde roze bril afgaat en ze de schaamte om erop te stemmen verliezen. Het is net zo als met de bijna mislukte Geenpeil actie: pas toen het mailtje van GP de deur uitging naar de tekenaars om actief mensen in hun directe omgeving te benaderen om ook te tekenen, werd de actie pas een succes..
.
Graag zou ik een PVV verkiezingsposter voor mijn raam hangen, helaas leven we in een land waar dat gelijk staat aan ingegooide ramen en dat is met twee kleine boefjes in huis geen gerustellende gedachte.. Juist deze constatering maakt me woedend en vastberadener om te doen wat juist is voor mij, mijn land, mijn geliefden en niet op de laatste plaats voor mijn kinderen!
.
Beken kleur voor er niks meer te bekennen valt. Spreek je uit of donder op/vlucht weg, dat zijn de twee smaakjes die er over zijn.
@ Lupuslupus | 04-08-16 | 09:39
Het was hem gegund.
Oké, wie heeft mijn account gehackt, jij weer nerosis?
@nemoj me jebat | 04-08-16 | 09:44 Ooit discrimineerde ik niet, maar ze maken het er zelf naar.
Multicultureel doen met een partij die uitdrukkelijk monocultureel wil blijven gaat niet werken.
Een burgeroorlog kan lang duren, hoor.
Die van de Romeinse Republiek duurde met tussenpozen van 133 v.Chr. (slachting van Tiberius Gracchus + 300 van zijn aanhangers) tot de Zeeslag bij Actium op 2 september 31 v. Chr. (Agrippa verslaat Marcus Antonius).
Da's dus 103 jaar, en tot in het 7de geslacht.
-
Ik adviseer iedereen zijn testament te schrijven inclusief brieven aan zijn en haar bet-achter-achter-achter-achter-achterkleinkinderen.
nemoj me jebat | 04-08-16 | 09:46
Roger! En verder: de kraanvogel kraait vandaag vier keer. Ik herhaal: de kraanvogel kraait vandaag vier keer.
Posts van de AIVD zijn te herkennen aan dubbelposts.
Ik herhaal:
Posts van de AIVD zijn te herkennen aan dubbelposts.
*over*
mafmaarnietgek | 04-08-16 | 09:23
Haten is een groot woord.
Maar als ik een kudde gehoofddoekte mevrouwen zie en vervolgens 'Blurgggh' in mezelf denk - dan schrik ik.
Want ik was ooit dol op multicultureel. Toen ik dacht dat het nog zou gaan lukken.
Nu ga ik niet meer naar mijn Turkse en Marokkaanse groenteboeren alleen al vanwege hun potjes naast de kassa voor één of ander Islamic Relief. Ik heb er gewoon geen trek meer in.
Sorry, carbonpapier tussen het keyboard.
Als het een autochtone Engelsman was geweest was dat inmiddels wel gemeld.
Gaan we uit van "moslim" dringt zich de kip-ei vraag op: Moet je geestesziek zijn om moslim te worden, of wordt je eerst moslim en dan geestesziek?
-weggejorist-
Albert5000 | 04-08-16 | 08:44
Beste Albert, binnenkort kunt je ook rechtstreeks met ons in contact treden door in de kap van een schemerlamp te praten, fijne dag nog.
daytripper | 04-08-16 | 09:36
Nee, hoor.
Ander *kuch* onderzoek leert mij namelijk dat de burger zich graag tegen dezelfde steen stoot. Maakt niet uit hoeveel keer. Die stemt straks gewoon VVD/CDA/D66/GroenLinks en jawel, een beetje PvdA.
Je kunt lachen om mijn *kuch* onderzoek, maar ik zit er nooit ver naast.
(Alhoewel, die Brexit had ik niet zien aankomen)
Hoi, Van Rossem terug; ik was een beetje bang dat er iets met hem ....
Thomas333 | 04-08-16 | 09:38
.
Ik vermoed dat Van Rossem van een welverdiende vakantie heeft genoten...
@Bokito ergo sum | 04-08-16 | 09:34
Een Pokémon?
*richt geweer en haalt trekker over*
maar ik heb ook nog geen ooggetuigen gehoord die hem "Allah Akbar" hoorden roepen. Dat gebeurt toch doorgaans ook heel snel.
Boer in 020 | 04-08-16 | 09:35
.
In het bericht lees ik dat de moordenaar een (motor?)helm droeg. Klinkt ook niet echt "des islams".
Maar het slachtoffer is er niet minder dood om.
Hoi, Van Rossem terug; ik was een beetje bang dat er iets met hem ....
BlowingBubbles | 04-08-16 | 09:30
maar de westerse vrouwen zijn hun verdedigers.
@daytripper | 04-08-16 | 09:03
Het is niet de enclave van GeenStijl. Er zijn ook enclaves op Facebook voor de qua IQ minder bedeelde mensen. Men begint het een beetje beu te worden, maar zo goed als we zijn opgevoed vallen we niet zonder reden moslims aan, aangezien je niet weet of ze zijn gematigd of niet. Wij behandelen over het algemeen onze medemensen als mensen. Dit kortpittige wijfje die een moslima vanwege haar hoofddoek aanviel werd destijds door iedereen hier afgestraft: www.dumpert.nl/mediabase/6742616/d7b47... Maar op het moment dat rechtse groeperingen Erdogan-stijl dodenlijsten gaan opstellen adhv oa de lijst van Sheikwatch www.google.nl/search?q=sheikwatch en die op het internet plempt, dan kun je in de praktijk zien dat er geen clubdenken is.
nemoj me jebat | 04-08-16 | 09:11
Jouw *kuch* onderzoek geeft de burger moed! Dat gaan we dan terug zien in Maart 2017.... oh wacht ..
Ik denk ook wel dat het weer uit de bekende hoek zal komen, maar ik heb ook nog geen ooggetuigen gehoord die hem "Allah Akbar" hoorden roepen. Dat gebeurt toch doorgaans ook heel snel.
@mafmaarnietgek | 04-08-16 | 09:24
Realiseer jij je, dat dit ook in Nederland aan de gang is?
(zoals de shariadriehoek in Den Haag)
Hoe zou jij reageren als ik de buurt waar ik woon, volhang met 'verboden voor moslims' bordjes?
Ik denk dat ik binnen een half uur op het politiebureau zit wegens racisme.....
Volgens mij zit er een pokemon rechtsboven in die tent
Londen burgemeestert heeft de inwoners van Londen opgeroepen kalm maar ook waakzaam te blijven.
Kan ik hieruit afleiden dat hij denkt dat er op dit moment nog meer 'verwarde' mannen in Londen rondlopen?
Zijn ze allemaal uit het gekkenhuis ontsnapt of zeau.
*gespannen wachten doet op bekendmaking naam dader*
necrosis | 04-08-16 | 09:22
*zakdoekjes aanreikt*
Mesmer | 04-08-16 | 09:13
We kunnen de cirkel rondmaken door de conclusie te trekken dat Islam dan ook een religie voor en door mannen is.
Kan de wetenschap God niet asap terugroepen?, want het loopt fout af tussen nu en 3 jaar.
De Islam is in dat opzicht irrelevant. Ieder geloof wat zijn handjes niet thuis kan houden, heeft geen plaats in de Westerse samenleving.
Feynman | 04-08-16 | 09:03
.
Nee de islam is niet irrelevant. Hoe komt u daar nu bij! Wat in andere delen van de wereld gebeurt boeit mij niet, is de Westerse samenleving ook niet dus daar hebben we hier niets mee te maken.
.
De islam moet worden verboden maar begin er maar aan met 50 miljoen islamieten in Europa. Dat gaat dus nooit gebeuren.
Vast een Trump Supporter
Npo1 radio 1 vráágt de correspondent in Londen niet eens naar n 'etnisch profiel'. Nee de politie zal het terroristisch motief wel afgeleid hebben van zn foute sokken. Wel fijn dat de staatsmedia nog op dezelfde Europese policor richtlijn zitten.
Elke moslim of andere sprookjesaanbidder is verward. Alleen om van verwardheid tot terreur te komen heb je de islam nodig.
Feynman | 04-08-16 | 09:21
Vergeet Bokito niet.
Geen armlengte afstand gehouden, dan krijg je dit soort fratsen.
Vout | 04-08-16 | 08:50
Armlengte plus meslengte. Bedoeld u waarschijnlijk.
Heeft Rutte al weggekeken?
@necrosis | 04-08-16 | 09:22
Jankerd!
@nemoj me jebat | 04-08-16 | 09:18
Het schrikken van je eigen gedachtes is ook hoe je opgevoed bent. Ik vind iets of iemand haten extreem maar betrap mezelf erop dat ik het zo beu ben.
@BlowingBubbles | 04-08-16 | 09:17
*in hoekje gaat zitten huilen*
Veni_Vidi_Vici | 04-08-16 | 09:05
Ja ik vind Gorilla`s voorlopig een meer humane creatie van onze schepper dan de Homo Sapiens. Wij rollen van de ene wereldoorlog in de andere, terwijl zij opgesloten in dierentuinen zich ontfermen over de kinderen die erin vallen.
@eerstneukendanpraten | 04-08-16 | 09:01
Je bent 'geitenneukers' vergeten.
nananua | 04-08-16 | 09:14
Smaakt je ontbijtje, Arnon?
Jammer dat die slachtoffers zo slecht meewerken, hè? We zouden ons maar het beste als makke schapen kunnen opstellen in rijen van tien. Dat scheelt zo veel gedoe.
Wat jij?
@marcoplarco | 04-08-16 | 09:15
Triest toch en zoals altijd de goeden moeten lijden onder de slechten. Bah. Nou we maken er maar een fijne dag van zolang het nog kan. Ga het nieuws maar vermijden vandaag.
Je verwacht het niet ......
U moet dit gewoon gelaten over u heen laten komen. Goed, de vrijwel dagelijkse aanslagjes door islamitische moslimterroristjes zijn inderdaad wel wat vervelend - dat geef ik gerust toe - maar het gaat echt vanzelf stoppen. Het is nu vooral zaak om net als ik gewoon fijn de vingertjes diep in uw oortjes te stoppen, uw oogjes stevig dicht te knijpen en dan heel hard tegen uzelf te roepen dat dit niets met moslims en de islam te maken heeft. Dat werkt echt!
Was getekend;
Een ontzettend dom en naïef linksmensch.
mafmaarnietgek | 04-08-16 | 09:12
Ik ken het.
Gelukkig ben ik ook nog een beetje leuk. Maar dat schrikken van eigen gedachtes - ja. Poeh.
Het wordt hoog tijd dat islam wordt toegevoegd aan DSM-V als zijn geestelijke stoornis die leid tot ernstige verwarring, moordneigingen en suicide by cops.
necrosis | 04-08-16 | 09:09
Nee, dat doet ze niet. Engeland is het meest kapotte land in Europa op dit gebied, nog voor Zweden. In Engeland hebben ze zelf legale sharia rechtspraak. En anti discrimminatie commissies waar je tot treurens aan toe door gekwetsten voor gedaagd kunt worden op eigen kosten.
Ja hoor, daar gaan we weer. Psychische problemen, mentale gesteldheid...
Gelukkig zijn jihadisten allemaal helder van geest. De ideologie waarbij andersdenkenden het hoofd af wordt gesneden, kent alleen gezonde intellectuele volgelingen.
@mafmaarnietgek | 04-08-16 | 09:12 Welkom in ons midden, ik denk dat we allemaal zo hier terecht gekomen zijn.
Niets aan de hand; gelieve deze terreur gelaten tot u te nemen. Gaat vanzelf over.
@Feynman:
Het tolereren van "nieuwkomers" die haat naar "ons" prediken levert alleen meer ellede op.
Degenen die deze tolerantie prediken zijn er alleen op uit "andere eigenen" de klappen te laten krijgen.
Pacifisten bestaan slechts zolang iets of iemand hen beschermd. Valt deze bescherming weg dan zijn zij voor het eerst langskomend roofdier.
De NWO komt naar je toe deze zomer.
Mogelijk... spannend. Die onzekerheid.
Dader is man. Maar dader had ook een vrouw kunnen zijn hoor. En Japanners steken ook, religie is lief en witman slecht.
Ze zijn daar krankzinnig www.independent.co.uk/voices/terrorist...
Etniciteit was IC3 naar verluidt. Ik zet in op Somaliër....
Ooit was ik een leuk tolerant mens, nu.. cynisch, verbitterd en ik schrik soms van mijn eigen gedachtes.
Veni_Vidi_Vici | 04-08-16 | 09:05
Dan heb ik een positief bericht. Ik ervaar in mijn omgeving, dat steeds meer mensen , die zich twee jaar geleden nog op de vlakte hielden , kleur gaan bekennnen. PVV kleur welteverstaan!
daytripper | 04-08-16 | 09:03
Ga je buiten GeenStijl weleens met de mensen in gesprek? Het is niet alleen 'hier'.
Bijna iedereen die je voorzichtig vraagt is het beu. Vindt het genoeg. Zelf het groepje 'groene dames' dat ik sprak in Duitsland gelooft er niet meer in dat ze het gaan 'schaffen'.
Het is andersom. Het is een klein groepje wensdenkers, een klein groepje wensdenkers die schreeuwen dat we allemaal één zijn, dat iedereen welkom is, dat we het gaan schaffen.
De rest schudt vermoeid het hoofd. Zwijgt. Of reageert hier. Of wordt weggehoond in de Tweede Kamer.
-weggejorist-
De man in doesburg was vorig jaar ook verward en nu opeens moslim extremist. verward is - zoals GS en haar reageerders terecht al opmerkte - het nieuwe "ja hij was een lieve jongen. Zodra er gesproken wordt over verward, is het foute boel.
En omdat het idd GEEN BLANKE WAS, stond het er niet in.
De jongen in duitsland was vanaf seconde 1 aangemerkt als extreem rechts en riep duitsland eerst.
Dit was dus een moslim extremist. Een van de vele.
Goed plan van de brexit.
omdat de politie had gezegd "dit is een moslimwijk en daar hebt u niets te zoeken"
@Lupuslupus | 04-08-16 | 08:56
Ik hoop dat je een grapje maakt......
Alle personen die fanatiek achter een godsdienst, sekte of wat voor beweging dan ook aanlopen zijn geestelijk gestoord.
Dan nu inzetten bij Ladbroke:
Islam: 90%
Remain: 2%
Leave: 1%
Overig en gewoon gek: 7%
@Feynman
.
Gepleegd door mensen.. Serieus? Het zijn religieus geïnspireerde beesten en daar doe ik de beesten ernstig tekort mee.
.
Je 'vergeet' er politiek cottectemoundo bij te zetten dat onze enige kans om deze ISLAMITISCH waanzinnige sekte nog enigszins te stoppen het stemmen op de PVV inhoud. Geen een andere partij in de 2e kamer gaat ook maar 1 vinger uitsteken om de Nederlandse bevolking te beschermen tegen deze reli waanzin. Stemmen op elke andere partij dan PVV betekend zelf actief meehelpen aan de afbraak van NL en de komende genocide op haar oorspronkelijke bevolking. Niks meer en zeker niks minder, het is de hoogste tijd om kleur te gaan bekennen.
Terroristen zijn toch per definitie verwarde mensen? Religieus extremisme is gewoon een psychische aandoening die het gevolg is van jarenlange indoctrinatie. Lastig te behandelen ook aangezien elke vorm van menselijk denkvermogen (rede en ratio) is uitgeschakeld.
Aanslagplegers van islamitische persuasie worden tegenwoordig allemáál 'verwarde personen' genoemd?
(Eufemisme)
Er zit zoveel spanning in de samenleving , dat moet er een keer op natuurlijke wijze uit.
Of *twijfel* : ik denk ook wel es : is het nu de enclave Geenstijl die dit allemaal zo ervaart? Als ik naar de laatste peilingen keek ( half juli) en zo de sfeer prof bij het Albert Heijn-publiek denk ik ook wel es : zou het niet teveel "clubdenken" zijn?
Lupuslupus | 04-08-16 | 08:45
Omdat de Islam niet de enige huidige gewelddadige religie is. Kijk maar eens naar het nieuws van India of directe omgeving. www.hrw.org/news/2007/12/29/india-sto...
En omdat ik wil onderstrepen dat de Islam die kwalificatie aan zichzelf te danken heeft. Zij kiezen ervoor bepaald gedrag te vertonen. Waardoor jij in een tekst waar Islam niet staat, de Islam wel herkent.
Als morgen een andere sekte ook aan de gang gaat, vallen ze er ook onder. Het gaat dus niet om mijn persoonlijke voorkeur, of mijn emmertje dat overloopt. Of omdat ik wellicht een ander geloof zou aanhangen.
De Islam is in dat opzicht irrelevant. Ieder geloof wat zijn handjes niet thuis kan houden, heeft geen plaats in de Westerse samenleving.
Leuk, zo'n groep van 600 gemaskerde "special agents"..... alleen, ze komen standaard als mosterd na de maaltijd; als de dader al heeft toegeslagen en doden en gewonden heeft gemaakt. Vooral bij zelfmoordterroristen een volkomen nutteloze actie.
@Indoneesje | 04-08-16 | 08:36
Het volk uit de 'moslimgebieden' was al gestoord eer ze moslim werden. Daarom was er een grote behoefte aan een 'religie' die dat ondersteunde.
Ik zei toch al dat die kutbuitenlanders rukkers zijn!
Nuchternederland | 04-08-16 | 08:48
Dat komt doordat Engelse politie niet standaard met een vuurwapen is uitgerust. Alleen in bijzondere situaties krijgen ze een vuurwapen mee.
@Feynman | 04-08-16 | 08:37
Een burgeroorlog dus of burgeroorlogen.Mee eensch.
NPO en RTL hadden het over een verwarde man. Het gaat goed kut met je als je dat boekje hebt gelezen. Je moet natuurlijk al een staatsmongool zijn als je de eerste bladzijde opent. Goedemorgen trouwens.
Het is zomer reces. De dames en heren van onze "regering" genieten van een "welverdiende" vakantie.
Over een maand struikelen we weer over de politiek correcte "berichtgeving" van deze "betrokken" bestuurders. :-(
Het was vast en zeker een verwarde tiener die in een uitzichtloze situatie zat.
En dat-ie toevallig uit het midden oosten kwam, en er religieus-extremistische ideeen op nahield, dat heeft verder niets te maken met het incident.
Daarna komen ze erachter dat ze opeens geen uitkering meer krijgen en maken elkaar af (omdat die ander geen echte moslim is)
Tostiman | 04-08-16 | 08:46
.
Zo lang bijna alle overheden achter de islam blijven staan - en dat zullen ze zo lang mogelijk volhouden, m.a.w. totdat de autochtonen in opstand komen - zit het met die uitkeringen wel goed.
.
Leden van "Britain first" worden onophoudelijk voor de rechter gesleurd, een paar dagen geleden weer omdat de politie had gezegd "dit is een moslimwijk en daar hebt u niets te zoeken". Daar was Britain First het niet mee eens dus hoppa, gearresteerd.
.
Zolang de overheden niet opkomen voor hun autochtone bewoners maar de krokodil blijven voeren, zal het alleen nog maar erger worden.
.
Ons laatste redmiddel is de stembus in maart volgend jaar en als men dan niet massaal op PVV en VNL gaat stemmen, is ook Nederland verloren.
Ik wil ook zo'n kekke anti-terrorism police outfit; inclusief camera-helm en gezichtsbescherming. Wauw, ga ik hiermee high-alert door de stad lopen. Wauw.
Ik ben benieuwd wanneer onze premier (voor zover we die hebben) met een Statement komt waarom Nederland uit de EU will ivm met het niet teruggeven van gestolen Kunst. Ook verwacht ik 100% steun van die alcoholist uit Luxemburg met zijn secretaresse uit NL notabene. EU, foei, Nederlandse regering foei, Nou kun je punten scoren Mark en de onderste Stehen boven halen van die criminele regering uit de oekriene.
Is er eigenlijk wel een onderscheid tussen een terroristische aanval en een aanval van een verwarde man? Bestaat de groep terroristen niet exclusief uit verwarde mannen?
geestelijk gestoord en moslim is een pleonasme
Geen armlengte afstand gehouden, dan krijg je dit soort fratsen.
Het is te hopen dat er niemand op de dader gescholden heeft.
Dit wordt de eerste Europese oorlog op Europees grondgebied sinds de Tweede Wereldoorlog.
Feynman | 04-08-16 | 08:37
Yup, en dit wordt de eerste oorlog die geheel tot stand gekomen is door de Maakbare Samenleving politiek van 'Links' en de EUSSR, want "dat nooit meer..."
Fijn om Van Rossem weer te zien.
Zathras | 04-08-16 | 08:41
Ik merkte het in Duitsland. In Nederland heb ik er nog niemand op kunnen betrappen, maar daar is zo'n appje op je telefoon - die gaat zingen als een imam op een minaret als het tijd is om te bidden - razend populair.
Leuk als je tussen een aantal van die gasten staat.
Duidelijk een verwarde Wolf.
Wel opvallend dat de Wolf het overleefd heeft.Meestal zijn ze erna niet meer aanspreekbaar.
Ben benieuwd, of eigenlijk niet.
@Hufter | 04-08-16 | 08:46
Anton Grunberg is vast trots op haar, idd. Een nieuwe martelaar der gelatenheid.
@Zathras | 04-08-16 | 08:41
Ze willen wel oorlog en de ongelovige uitroeien. Daarna komen ze erachter dat ze opeens geen uitkering meer krijgen en maken elkaar af (omdat die ander geen echte moslim is)
Moslims kunnen niets opbouwen alleen maar afbreken en klagen dat ze zielig zijn
Is het tijd om islam officieel als geestesziekte te erkennen?
De 60-jarige vrouw heeft de terreur zeer correct gelaten tot zich genomen.
@Feynman | 04-08-16 | 08:37
Ik zeg het al jaren; onze tolerantie wordt misbruikt door de intoleranten.
De man is natuurlijk verward, hij heeft waarschijnlijk islam.
en totaal moeten opheffen voor geloven die nog actief oproepen tot geweld, of waarvan de gelovigen in meerderheid aanslagen begrijpen of zelfs goedkeuren.
Feynman | 04-08-16 | 08:37
.
Waarom spreekt u over geloVEN? U weet toch ook wel dat alléén de islam oproept tot het vermoorden van alles en iedereen die géén islamiet is? Dat de islam de grootste moordenaarssekte ter wereld is?
-weggejorist-
Drup, drup. De emmer loopt vol.
De uitdrukking 'verwarde man' bij terroristische aanslagen wordt het nieuwe midsleidingsmiddel van de overheid om het volk dom te houden. 'Lonely wolffs' duidt direct op IS en dat kwetst ons veiligheidsgevoel alleen maar meer. Dus dan maar 'verwarde man'. Bullshit. Overheid wees eerlijk naar je burgers! Politiek wees eerlijk naar je kiezers, anders nemen je kiezers wraak tijdens de verkiezingen.
.
Beste AIVD,
Ongetwijfeld heeft u op GS een fictief account. Ongetwijfeld tapt u alle berichtgeving en reacties van GS af om te analyseren waar de racisten/rechtsextremisten zich bevinden. Of misschien wel milieuterroristen, waarover de heer Schoof pas sprak.
Misschien dat u aan uw minister kan doorgevenb dat gestopt moet worden met volksverlakkerij. Wij, het volk, zijn niet zo dom, als politici ons inschatten, integendeel. Politici zijn dom omdat zij het volk als dommer inschatten dan het volk zelf is. Daarin schuilt een gevaar.
Bij voorbaat hartelijk bedankt voor uw inzet!
Hartelijk groeten,
Albert
Dit soort aanslagen gaan we steeds meer zien, en is niks nieuws in Israël maar ook bijvoorbeeld in China waar islamitische inwoners (Oeigoeren) aanslagen plegen door met messen en zwaarden op mensen in te hakken. Voorbeeld is de aanslag op het treinstation in Kunming China in 2014: en.wikipedia.org/wiki/2014_Kunming_at...
Daarom mensen: GA OP ZELFVERDEDIGING!!! Tegen een bomgordel of een AK47 kun je weinig doen, maar tegen "verwarde mensen" met messen kom je al een heel eind met wat kickboks, Krav Maga of Jiu-Jitsu vaardigheden.
De BBC zal het wel zo spinnen dat een aggressieve 60 jarige vrouw in het mes van een verwarde 19 jarige man liep. En dat door dat trauma hij in een verwarde toestand per ongeluk met z'n mes tegen anderen aanliep.
Typisch weeer dat als eerste motief wederom "verwarde man" wordt gegeven in plaats van religie van de liefde
De manier waarop de media krampachtig probeerd te verkondigen dat het om een verwarde man gaat verteld eigenlijk al dat het een terrorist moet zijn...
Duidelijk gevalletje religie van de liefde gezien rood de kleur is van de liefde, toch?
-weggejorist-
@Feynman.
Ze willen natuurlijk niet echt een oorlog want wie moet er dan werken voor de uitkeringen?
Ze willen alleen altijd en overal hun zeur zin met die allah.
Vijf keert per dag jammeren gaat nog eens heel groot worden
arnon grunberg Is er al aan gewend, zijn ontbijtje smaakt er niet minder om.
Ah! Weer lekker wakker worden op planeet aarde anno 2016.
Dit wordt de eerste Europese oorlog op Europees grondgebied sinds de Tweede Wereldoorlog. Gepleegd door mensen die hier onderwijs gehad hebben, die hier geboren zijn en hier de taal spreken. Het kan even duren tot er genoeg tegenstanders bij elkaar gefokt en geïmporteerd zijn, maar het is op deze weg alleen een kwestie van tijd.
Zou je dit willen keren, zou je de geloofsvrijheid achter moeten stellen op de rest van de mensenrechten, en totaal moeten opheffen voor geloven die nog actief oproepen tot geweld, of waarvan de gelovigen in meerderheid aanslagen begrijpen of zelfs goedkeuren.
Hoe dan ook we verliezen onze cultuur. Of die van echt alles tolereren. Of we tolereren het verlies van alles.
Mogelijk alweer een verwarde man. Mogelijk kweekt de Koran geestesziekte bij 100% van zijn lezers (m/v/geit). Mogelijk...
-weggejorist-
Zal er in binnenkort in Londen ook een balkonschreewert opgepakt worden ?
Waar kan ik alvast mijn laatste beetje privacy inleveren voor meer veiligheid?
Engeland is heel politiek correct, als het geen moslim was geweest had het er zeker bij gestaan.
REAGEER OOK