Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Munchen. Scheldende BalkonDuitser aangeklaagd

Duitsland was al stuk. Maar nu zijn ze nog een stukje kapotter. De Beierse Archie Bunker die vanaf zijn onrendabelenbalkon de amokmaker van München de tiefus schold, wordt aangeklaagd wegens... belediging. Meneer riep nogal vaak "Wichser" (rukker -red.) en "Kanake" (kutbuitenlander -red.) naar die Iraans/Syrische/Zionistische mass shooter Ali Sonboly op dat parkeerdak. En dat is natuurlijk VERBOTEN volgens de totaalverwijfde wijfmoffen van Oosterburië. Mann Mann Mann. De AfD in de kaart spelen. Zo moet het. Gute Nacht, Freunde.

Reaguursels

Inloggen

www.telegraph.co.uk/news/2016/07/23/mu...

Volgens klasgenoten van de knul, had hij juist Turkse en Arabische "mensen" in zijn vizier. Hij werd veel gepest door deze "mensen" en besloot op een door Breivik en 'school-shootings' geïnspireerde 'killing-spree' uit te voeren.

Dat neemt verder niet weg, dat het aanklagen van deze man echt schrijnend kut is. Mag je niet meer boos worden op iemand die net een hoop mensen om zeep heeft geholpen?

Niekler | 04-08-16 | 14:30

Zeg me alstublieft dat dit een grap is.

MrShadow | 04-08-16 | 13:25

Dat Duitsers geen humor hebben is geen nieuws.
Dat humor met zelfreflectie te maken heeft snapt niet iedereen. Mensen zonder humor hebben ook geen zelfreflectie. Levende lijken zogezegd.

Orakel1958 | 04-08-16 | 13:17

Laten we het nog eens hebben over racisme (terwijl we opgeblazen worden)

van heinde en verre | 04-08-16 | 12:08

Huh? In het artikel in Die Welt staat toch echt alleen dat iemand aangifte heeft gedaan en dat justitie momenteel onderzoekt wat ze met die aangifte moeten doen. Logisch toch? Wat is nou eigenlijk het probleem?
Iedereen heeft het recht om aangifte te doen, de politie neemt de aangifte op en justitie onderzoekt of de aangegeven grond juist is. Precies zoals het hoort in een rechtsstaat.

18konijn | 04-08-16 | 11:53

Duitsland is zo ziek dat was het je huisdier liet je het inslapen

buster24 | 04-08-16 | 11:45

Dus wat, je mag nu ook al geen terroristen meer uitschelden? Ik denk dat Duitsland op deze manier héél snel weer een nieuwe Hitler heeft. Mensen blijven dit namelijk niet pikken. Hoe dom is die Merkel eigenlijk?

panadol | 04-08-16 | 11:22

Clint Eastwood ziet het scherp we hebben een MIETJESGENERATIE alles is discriminatie en zielig.

Neuswiel | 04-08-16 | 11:07

Berbaar | 04-08-16 | 00:30

Je doet wel altijd of je de wet kent, maar je leest de wetsartikelen en hun toelichting niet eens.
Belediging is in Nederland een klachtdelict. Zoek zelf maar uit wat daarmee bedoeld wordt.

Bijtendehond | 04-08-16 | 11:05

Dit speelt inderdaad de AfD in de kaart. En Wilders, en le Pen enz, unz, etc.

Of we daar blij mee moeten zijn weet ik niet. Ze hebben in ieder geval zo vaak gelijk gekregen, in het verleden en waarschijnlijk gaat dat ook op voor waar men nu waarschuwing over geeft. Je zult zien dat die partijen groot worden, maar zullen via boycot van alle andere partijen uit regeringen worden gehouden. Monsterverbonden van partijen die niet weten hoe met elkaar tot serieus beleid te komen. Enige verbindende factor: zogenaamd guur rechts er uit houden en politiek correctheid tav agressiviteit van de islam. Dus: nog meer politieke correctheid als overheidsbeleid.

Nuuk | 04-08-16 | 10:57

Als ik het goed begrijp mag je in Duitsland dus zelfs een stuk stront niet uitschelden? Djeeezzz....

Brou Is Back | 04-08-16 | 10:46

De volgende keer maar een paar extra 9mm magazijntjes naar beneden werpen dan?

Rest In Privacy | 04-08-16 | 10:19

Je hoort niets meer over
's daders motieven, multicultureel rechtsextremisme te eng voor de media?

compitaal | 04-08-16 | 09:41

"Had opa een hekel aan mij ?". "Hoezo Keesje ?", vraagt oma. "Nou omdat ie eerst bij vluchtelingenwerk werkte en later voor het COA". "Nee hoor, opa had alleen de schurft aan de Nederlandse autochtone cultuur en kon bovenmatig veel verdienen bij het COA".

Acidbrain | 04-08-16 | 09:41

De linkse policortroep ten top. Wat denk Frau Merkel hiervan. Je mag niet schelden van God. Maar vroeger leerden we : Schelden doet geen pijn. Maar ja, dat was vroeger. Tegenwoordig telt dat niet meer.

Rest In Privacy | 04-08-16 | 09:40

Zo rolt de linkse Judas-kerk.
Maar een oproep van een Frontex-passagier om Duits vrouwenvlees te penetreren zonder wederzijdse roestemming mag gewoon.
Uw Psychiater | 03-08-16 | 23:35

Roestemming kan in deze context een correct woord zijn.

Ugly Basterd | 04-08-16 | 09:39

Belächlich

Jan Gordelroos | 04-08-16 | 09:38

CDU, CDA, mondsnoerders en cartoonistenmeppers, allemaal.

compitaal | 04-08-16 | 09:37

Duitsland probeert op de manier goed te praten wat het de wereld van 1933 tot 1945 heeft aangedaan. Volgens mij voelt de huiidige linkse (slappe) politiek zich hier verantwoordelijk voor. Volgens mij is hier een syndroom voor maar kan er niet meer opkomen.

F1802 | 04-08-16 | 09:30

Ach kom op zeg, we worden zelf voor kaaskoppen uitgemaakt. Deze man heeft geprobeerd om de Amoklaufer tot rede te brengen. Geef deze man a.u.b. een lintje.

CaptainKurk | 04-08-16 | 09:20

Duitsland gaat kapot aan psychotisch jihadistisch 2e wereldoorlog compensatie gedrag.

Professor Kluns | 04-08-16 | 09:19

@ Oostermoer: heel erg bedankt, we gaan nog een paar leuke dagen tegemoet. :)

von Krankenhausen | 04-08-16 | 09:17

Prima dat hij aangeklaagd wordt, alleen zou ik wel eisen dat dit door de beledigde zelf gedaan wordt

Mark van Leeuwen | 04-08-16 | 09:16

Men zou die lui van het openbaar ministerie gelijk ontslag moeten geven.

pedro300 | 04-08-16 | 09:15

What's next? Nu Anne Frank postuum aanklagen wegens belediging van Duitsers?

lulleficatie | 04-08-16 | 09:12

Klinkt allemaal als "Der Untergang". Om het feest compleet te maken zou der Balkoner aangifte kunnen doen tegen de aangever vanwege smaad, en tegen Ali vanwege het feit dat hij door diens toedoen nu met een strafblad zit opgescheept.

jacobh | 04-08-16 | 09:10

Schoorsteenveger | 04-08-16 | 09:04
Juist, het contrast kan niet groter zijn. Volkomen bezopen.
Hoe noem je een regime waaronder de Duitsers, maar ook wij leven?
Absurdocratie? Bizarrocratie?
We leven onder de heerschappij van het idiotendom.

Rest In Privacy | 04-08-16 | 09:08

Zoltan | 04-08-16 | 08:11
"Die Anzeige müsste somit als "Beleidigung zum Nachteil eines Toten" bewertet werden. Eine gerichtliche Aufarbeitung könnte daher schnell abgeschlossen werden." Wat een haast. Wir schaffen das, moet Herr Staatsanwalt gedacht hebben.
Wat is er eigenlijk met die vele "Anzeigen" van aanranding en verkrachting, destijds in Keulen,gebeurd? Heb toen geen Staatsanwaltschaft zich zien haasten om "schnell eine gerichtliche Aufarbeitung abzuschliesen".
De aangifte kwam van links, denk ik zo maar.

Schoorsteenveger | 04-08-16 | 09:04

von Krankenhausen | 04-08-16 | 08:57

Ik wens u en uw familie oprecht nog een fijne vakantie en een goede reis terug!

oostermoer | 04-08-16 | 09:01

Begrijp ik het goed dat je in Duitsland niet met de vlag mag zwaaien, of zomaar aan het huis kan hangen?
Dat zou een mooie statement zijn tegen dit soort policore achterlijkheid, iedereen de Duitse vlag ophangen, lijkt me sterk dat iedereen een boete krijgt of voor moet komen!

lanexx | 04-08-16 | 08:57

@ Oostermoer:

Vorig jaar was ik in Oostenrijk en dat was schitterend, maar Zuid-Duitsland is ook prachtig. Kan me echter niet herinneren dat ik überhaupt een hoofddoek heb gezien toen, in tegenstelling tot hier. Ik wilde het niet mijn zuurverdiende vakantie laten vergallen, en los van deze anekdote heb ik de afgelopen week geen problemen gehad. Het blijft wel knagen, en nu ik dit bericht lees (ik zit een uur rijden van München af) kan ik het beter plaatsen. Niet dat ik niet op de hoogte was van wat er hier in Duitsland gebeurt, maar ik had het niet verwacht in het verre zuiden.

von Krankenhausen | 04-08-16 | 08:57

in Nederland hebben we ook een paar linkse idioten
S802 | 04-08-16 | 08:48
Een paar?
Onder welke steen heb jij de laatste eeuw geleefd?
Het zijn er ongeveer 5 miljoen, give or take a few.

jemagookniksmeer | 04-08-16 | 08:53

von Krankenhausen | 04-08-16 | 08:36

Wat doe je daar nog? Ik zou meteen vertrekken uit Duitsland. Ga naar Oostenrijk veel mooier, wel iets duurder je zit er toch vlakbij. Of is het daar ook al zo erg geworden?

oostermoer | 04-08-16 | 08:49

diegene die aangifte deden die moet je hebben, dat zijn gevaarlijkste gekken op aarde. Invalide schoppen, in Nederland hebben we ook een paar linkse idioten die een gevaar voor de samenleving vormen. Keihard aanpakken dat tuigh.

S802 | 04-08-16 | 08:48

Goede zaak dat het Duitse rechtssysteem zelf feilloos aantoont wat er mis is met Duitsland en het Duitse rechtssysteem.

jemagookniksmeer | 04-08-16 | 08:47

De politiek, met uitzonderingen gelukkig, wil het beestje niet bij de naam noemen. We hebben te maken met islamitisch terrorisme. Maar de term "islam" laten de politieke leiders weg.
De media doen hier slaafs aan mee, immers de hypotheek moet betaald worden. En daarom heet het kortweg "terrorisme", en de laatste tijd zijn er opvallend genoeg veel "verwarde" personen die wild om zich heen schieten. Boodschap: allemaal eenzame wolven, niks aan de hand eigenlijk dus, gaat u rustig slapen.

Rest In Privacy | 04-08-16 | 08:46

@kapitein iglo 08.11
++

kaplaarzenverkoper | 04-08-16 | 08:42

Ieder kan aangifte doen, het is aan het OM en Justitie hoe hier mee om te gaan, blijkt dat deze bemiddeld voor intrekking van de aangifte.
.
Justitie en OM zijn hier niet de 'boosdoeners' de persoon (en) aangevers echter...!
.
Ps is Silvana S. Toevallig op vakantie in Duitsland...... vlak bij München???

NB-Stb | 04-08-16 | 08:41

von Krankenhausen | 04-08-16 | 08:36
Dhimmitude heet dat, de Duitsers gedragen zich als dhimmies tegenover de Mohammedanen. Als moslims een voorkeursbehandeling krijgen, heb we te maken met onderwerping aan de islam, buigen we voor de dominantie van deze religie, en zijn we dhimmies geworden.

Rest In Privacy | 04-08-16 | 08:41

Ben momenteel op vakantie in Duitsland en heb hier ook al mogen ervaren dat ze zich hier volledig aan het schaffen zijn. Gisteren op de Zugspitze. Wachtrij van 1,5 uur om tickets te kopen voor de kabelbaan. Er komt een moslimfamilie aan, vader, twee zoons en een stuk of vijf burka's met wie weet Welle relatie daaronder. Vader maakt het dranghek open en loodst zijn kroost/harem langs de wachtrij. Gelukkig zeiden naast mij ookwat mensen er iets van, maar de man zei dat hij alleen maar tickets wilde. Ja wij ook en we stonden inmiddels al een uur te wachten. Nee nee, alleen tickets! Hij gedroeg zich natuurlijk alsof hij niet begreep wat we zeiden. De vijf vaatdoeken en zoonlief x2 waren al boven bij de kassa, en ook vader ging er nu vandoor. Personeel zag dit gebeuren maar lieten zich er buiten. Er stonden zeker nog 200 man voor ons, maar daar zijn ze feilloos langsgekomen, want toen wij boven bij de kassa kwamen was deze fijne familie al met de kabelbaan vertrokken.

Mijn vrouw wilde niet dat ik m'n mond opentrok tegen de herder van deze familie, uit angst dat hij me iets aan zou doen. Ik ben daar niet bang voor, maar voelde me enorm hopeloos op het moment dat ik zag dat de rest niets zei, met name het personeel.

Om het nog even erger te maken: op de Zugspitze aangekomen vertelde m'n vrouw dat ze bij de damsstoiletten een apart hokje met vermicelli letters erop, waar blijkbaar alleen moslimse vrouwen hun behoefte mogen doen. De deur ervan stond open en schijnbaar was er geen verschil aan de inrichting, aldus m'n vrouw. Betekent dus dat ze eens voorkeursbehandeling krijgen.

Mijn 'Uncle Ben's' momentje (wie the Sopranos heeft gezien weet wat ik bedoel), kwam toen we weer vertrokken en we in de rij stonden voor de trein naar beneden: een 'prayer room'. Compleet met plaatje van een moskee en kringelletters. Zelfs bovenop de hoogste berg in Duitsland is het zo diep doorgedrongen om deze oosterse invasiemacht het naar de zin maken. Zo jammer om te zien dat een volk dat je als robuust en eigenwijs beschouwt zo diep door het slijk gaat.

von Krankenhausen | 04-08-16 | 08:36

Laat ook zien hoe er gedacht wordt over aanslagen in bepaalde kringen. Daar zijn de daders plotseling slachtoffers, en zijn het gefrustreerden zonder baan. En in deze zelfde linkse kringen vinden ze dat we niet zo moeten janken; in het Midden-Oosten vinden immers veel meer aanslagen plaats, en dat is ook nog eens allemaal onze schuld. Immers: George Bush moest zonodig Saddam Hussein wippen. Echt, er zijn er nog een hoop die zo denken. Die aanslagen zijn allemaal onze eigen schuld, "pay back time". Wederom: de islam is slachtoffer van Westers imperialisme dat tegenwoordig de vorm heeft aangenomen van militaire interventie. Ik denk eerlijk gezegd dat dit verwrongen wereldbeeld nog dominant is, de policore zelfbeschuldiging, de chantage van het gewone volk hier door middel van de Westerse historische erfzonde. Vandaar ook noemde Fortuyn deze kliek de linkse kerk.

Rest In Privacy | 04-08-16 | 08:34

Het was zo'n lieve jongen, vervuld van islam, dus vrede en liefde, grootste belediging is wel dat het een Breivik bewonderaar was.

bijna_raak | 04-08-16 | 08:34

kapitein_iglo | 04-08-16 | 08:11
Interessant.

Hei-kneuter | 04-08-16 | 08:31

@Henk1955 | 04-08-16 | 08:08
Pritt is de baas van de GeenStijl en die bepaalt wat er op de frontpage. komt, niet jij.
En één keer op post drukken is ook voldoende....

necrosis | 04-08-16 | 08:27

Die Aangifte kam ja von Links darf ich ja wohl aannemen? Und hoeveel Jahre im Knasten staat daar ja dan op, Beleidigung van een laffe mohammoordenaar?

Nivelleermarionet | 04-08-16 | 08:25

Ff nagedacht: ik weet al wie aangifte heeft gedaan. De ouders van de dader natuurlijk. Want het was zo'n lieve jongen die nooit iets fout heeft gedaan.

Albert5000 | 04-08-16 | 08:24

MarcS | 04-08-16 | 08:16

Maar ook heel vreemd dat er honderdduizenden aangiften op de plank blijven liggen maar dit geheid niet. Duitsland is krankzinnig aan het worden.

eerstneukendanpraten | 04-08-16 | 08:23

Echt gebeurt. Nationalistische Duitser overleed. Als laatste wens wilde hij een vlag over zijn kist onder de grond. (Alles was betaald). Afijn begrafenis vindt plaats. Kist bedekt met vlag gaat aarde overheen. Niets meer van te zien. Doch politiek correct klikt. Gevolg? Graf werd opgegegraven om alsnog de vlag te verwijderen. Dat is Duitsland.
BRD heeft zich aangesloten bij DDR niet andersom.

oostermoer | 04-08-16 | 08:21

@eerstneukendanpraten | 04-08-16 | 07:58 - anoniem aangifte doen, zou niet moeten kunnen in een rechtsstaat. Zonder de aangever te kunnen controleren, kun jij geen verdediging opzetten.
- meldt misdaad anoniem, is iets anders. Dan maak je alleen melding van en moet er door ander bewijsvinding aannemelijk gemaakt worden.

MarcS | 04-08-16 | 08:16

Symptomatisch.

Muggenmepper | 04-08-16 | 08:11

De naam Ali David Sonboly is doelbewust verwesterd, omdat het in werkelijkheid geen ‘David’, maar “Daoud’ was. Maar ook de achternaam blijkt verdraaid: ‘Sonboly’ wordt namelijk als ‘Sunbuli’, een Arabische naam, uitgesproken. Ook uit zijn Facebook pagina blijkt Ali Daoud Sunbuli geen Iraniër was, maar een pro-Turkse islamist uit Syrië.

Op zijn Facebook had Sonboly/Sunbul(l)i (in het Arabisch hetzelfde geschreven – de verschillende Westerse vertalingen zijn slechts variaties van de klankweergave), die geen tiener maar een volwassene was, een grote Turkse vlag staan. Van Iraanse of Perzische vlaggen geen spoor, maar wel van Syrische. De combinatie van beide wordt vaak gebruikt door Syrische pro-Erdogan islamisten. Ook stond hij op de terreurverdachtenlijst van Interpol.

Zijn bewondering voor de Turkse dictator Erdogan staat buiten kijf. Bovendien woonde hij in München in een Turkse wijk. De Duitse regering Merkel schilderde hem af als een Iraniër, dus een Shi’itische moslim, om een weerslag tegen de grote Turkse gemeenschap te voorkomen.

Islamistische clan fanatieke Erdogan aanhangers

Sonboly’s clan is oorspronkelijke van Turkse afkomst en leeft in Homs, Syrië. Sommigen zijn geëmigreerd naar Jemen, Saudi Arabië, de VS en Canada. De clanleden zijn, waar ze ook leven, Soenitische moslims die tegen Assad en fanatiek voor Erdogan zijn, en diens versie van de extremistische islam aanhangen.

Ali Sonboly heeft op Facebook in het Arabisch connecties met pro-Erdogan/ISIS jihadisten zoals Ahmad Khan. Clanlid Ziyad Sonboly is sluipschutter fanaat en is gezien zijn Syrische vlag duidelijk een Syriër. Hij zou net als Ali omschreven kunnen worden als iemand die van kogelregens houdt. Maar welke moslimterrorist is dat eigenlijk niet?

De foto die van Ali in de media werd getoond, is er inderdaad een van een tiener. Uit de verhalen, foto’s en filmpjes van ooggetuigen blijkt echter dat hij inmiddels een veel volwassenere man is. Ook dat werd op last van de Duitse autoriteiten echter verdoezeld.

kapitein_iglo | 04-08-16 | 08:11

Is de naam van de Duitse officier van justitie die dit besluit heeft genomen ook bekend???
.
De wereld is ronduit gek geworden, met de Duitsers onder leiding van de heilige Angela ruim voorop.....

LaatmaarLu? | 04-08-16 | 08:11

Die Anzeige müsste somit als "Beleidigung zum Nachteil eines Toten" bewertet werden. Eine gerichtliche Aufarbeitung könnte daher schnell abgeschlossen werden.

www.welt.de/vermischtes/article1574775...

Zoltan | 04-08-16 | 08:11

necrosis | 04-08-16 | 08:05

Een journalist, dat verklaart alles! Maar iedereen daar weet toch inmiddels dat kutbuitenlanders rukkers zijn, en geyteneuqers, allemaal!

eerstneukendanpraten | 04-08-16 | 08:10

Deze tokkie op zijn onrendabelen balkon vertelt dat hij net uit zijn werk kwam. Tenzij hij beunde als inbreker dan wel roofovervaller op tankstations of oude wijfjes, is hij geen onrendabele en is zijn balkon gewoon een scheldbalkon.

t.zeefje | 04-08-16 | 08:10

-weggejorist-

Henk1955 | 04-08-16 | 08:08

-weggejorist-

Henk1955 | 04-08-16 | 08:08

dit is een hoax hoop ik.

franck7020 | 04-08-16 | 08:06

@eerstneukendanpraten | 04-08-16 | 07:58
Uit het AD:
"Na de moordpartij in het winkelcentrum OEZ (Olympia-Einkaufszentrum) in München, gaf de 57-jarige Salbey ook enkele met scheldwoorden en beledigingen doorspekte interviews aan een journalist, die alles opnam."

necrosis | 04-08-16 | 08:05

De vraag is wie de aangifte tegen deze Tokkie heeft gedaan? De overheid zelf? Buren? Dat vertelt het verhaal niet.
Maar wie haalt nu zoiets in zijn kop om aangifte tegen de man te doen? IS? Geitenharenwollensokkenfiguren?
Merkel? Die dacht: 'Wir schaffen das?' Dus dit ook maar?
Ik hoop dat het Openbaar Ministerie er op een juiste manier mee omgaat. Het is gelukkig niet in Nederland gebeurt, anders wordt de man veroordeeld, op zeker.

Albert5000 | 04-08-16 | 08:04

@Lewis Lewinsky | 04-08-16 | 00:20 - vastgeschroefde roze bril.

MarcS | 04-08-16 | 07:59

Volgens de Duitse autoriteieten kwamen deze kogels van rechts dus wie heeft er in Godsnaam aangifte gedaan?

eerstneukendanpraten | 04-08-16 | 07:58

Je zou toch hopen dat degene die (laf als hij/zij is) anoniem aangifte gedaan heeft, zelf nog eens uitgebreid getrakteerd wordt op de geneugten van deze invasie.

marcoplarco | 04-08-16 | 07:55

-weggejorist-

Ciska | 04-08-16 | 07:46

-weggejorist-

WdeZwijger | 04-08-16 | 07:40

't Is wachten op het eerste proces tegen een wetenschapper die het HIV virus weet uit te schakelen. Jonge, jonge.

Bert-Bus | 04-08-16 | 07:38

April Eins! Oh wacht... Kutmofrica.

Kapitein Stijlvol | 04-08-16 | 07:32

-weggejorist-

ff serieus nu! | 04-08-16 | 07:23

Het zal wel een knuffelaar zijn met die aangifte.Of een vriendje van de crimineel die de wetten weer beter kent als de taal .

altijdfeest | 04-08-16 | 07:18

En later zeggen Wir haben es nicht geschaft zeker

merel veld | 04-08-16 | 07:14

Het was ook wel schokkend, hoor, dat taalgebruik. Politie moest nota bene hele straten afsluiten om mensen tegen het gescheld te beschermen. Überhaupt belachelijk dat een bezorgde burger nog aangifte moest doen om dit sujet alsnog de justitiële keten in te duwen. De politie had hem natuurlijk tijdens de actie gewoon moeten afschieten.
.
Misschien moesten we reacties op aanslagen die anders zijn dan gelaten maar eens in brede zin strafbaar gaan stellen. Die dingen leiden zomaar tot kritiek en weerstand en dat moeten we natuurlijk niet willen.

Parel van het Zuiden | 04-08-16 | 07:13

Een compliment voor de balkon man.Die zag wat die crimineel ging doen,en wou hem er van af houden.Schandalig als ze er deze man voor aanklagen.Schandalig.

altijdfeest | 04-08-16 | 06:53

Nu is het gewoon afwachten op de volgende lelijke snor , er loopt er trouwens al eentje rond .

likmegaties | 04-08-16 | 06:02

Hebben ze toch nog iemand kunnen aanklagen die de schuld is van Alles (terrorist is al dood). Je moet als politiek correcte Gutmensch die energie ook kwijt als je wereldbeeld in de war geschopt wordt. Zonder witte mannen die schimpen geen aanslagen. Ja toch?

atheïstisch stemvee | 04-08-16 | 05:34

Dit is nog niets.
Het wachten is op een filmpje van een pokémon zombie onder invloed van flakka

ShutUp! | 04-08-16 | 05:27

@Slogra | 04-08-16 | 04:59
Merkel. Melkert Weet u nog?

INH.30CL | 04-08-16 | 05:03

Ik heb een naam voor mijn pijn en die heet vermerkeling.

Slogra | 04-08-16 | 04:59

De Balcoman kreeg zelf een pluimpje van een expert van de Duitse Politie in het WDR voor zijn gedrag.
Nog geen aangifte voor de politie? Valt weer tegen.

Ik zou wel willen weten, wie aangifte deed. Ik denk niet Walli vom Almhof.
Soort nieuwe rage: Aangifte als middel tot machtsvertoon.
En wie wil daar die macht?

MistaRazista | 04-08-16 | 04:51

4 augustus, kikker in je bil?? Of zoiets. En anders ben ik blij dat ik uit hellhole Europa ben vertrokken.. succes en bedankt voor de vis!!

deministerpresident | 04-08-16 | 04:48

@knutsel | 04-08-16 | 01:51
Het lijkt hier af en toe wel eens een vergadering van de fatsoensclub.

miko | 04-08-16 | 04:02

Breaking News:
Aanslag in Londen.
www.ad.nl/buitenland/zeker-1-dode-na-s...
CNN: een terroristische aanslag door een messentrekker.
Het OM waarschuwt balkonbewoners geen commentaar te hebben.

Jan Dribbel | 04-08-16 | 03:43

@knutsel | 04-08-16 | 00:45
Ik weet het niet, maar volgens mij kun je in Nederland ook wel rare aanklachten doen. Zie het proces Wilders. mensen die er werkelijk geen fuck met te maken hadden kwamen toch naar voren.

@Stormageddon | 04-08-16 | 01:39
Niks mis met squid toch??

miko | 04-08-16 | 03:34

Van de pot gerukt...

Reageerdur | 04-08-16 | 03:31

kereltie_ut_drenthe | 04-08-16 | 03:11
We hebben ons vermaakt over het feit dat in Duitsland balkon-schreeuwers worden aangehouden en ondervraagt.
Het is gevaarlijk dat ze in Duitsland nu weer wetten ontdekken die al jaren zogenaamd zijn afgeschaft.
Onder leiding van Astrid Kahane, een weg-met-ons-duitse probeert Merkel alle kritiek te smoren in 1933 nazi-wetten.

Jan Dribbel | 04-08-16 | 03:29

Dat degene die "beledigd" werd niet meer in leven is, doet er niet toe volgens de Duitse draaideurjustitie. Dan geldt "Beleidigung zum Nachteil eines Toten". Dit is zo vergezocht dat je bijna zou denken dat er een politieke agenda achter zit. In Duitsland immers heeft de censuur weer de lelijke kop opgestoken, onder leiding van oud Stasi agent Astrid Kahane die nota bene zelf een hekel heeft aan blanke Europeanen www.youtube.com/watch?v=QuYKtwnzG7M Deze dame heeft eerder voorgesteld om van mensen die immigranten beledigen de kinderen af te pakken, én hun banen www.youtube.com/watch?v=Sc1dzxSWKec

ben kokhals | 04-08-16 | 03:22

-weggejorist-

kereltie_ut_drenthe | 04-08-16 | 03:11

Gheh, op het NOS journaal: Saudi Arabië behandelt hun vele Indiase gastarbeiders slecht (geen Arabisch paspoort, moeten wonen in kampen en nu geen salaris meer), India haalt gastarbeiders nu terug. Geen "diversity" voor SA blijkbaar.

Ramsesz | 04-08-16 | 03:04

@Jan Dribbel | 04-08-16 | 02:55
Daar heb je gelijk in, Jan. Sjoernalisten lullen maar wat. Maar het zou me niet verbazen als de Polizei de balkonmeneer morgen alsnog oppakt, samen met zijn illegale kauw, als ze in de krant gelezen hebben dat dat al gebeurd zou zijn. Wiedergutmachung, zeg maar.

Lewis Lewinsky | 04-08-16 | 03:00

@knutsel | 04-08-16 | 02:55
Je hebt gelijk. Het is een kauw. En ik wil een kraai. Maar een raaf is ook fijn :)

Lewis Lewinsky | 04-08-16 | 02:56

@LuckyGirl | 04-08-16 | 02:16
over een jaar of 10 zijn we het gewend en na 20 jaar slalommen we er om heen who cares

kereltie_ut_drenthe | 04-08-16 | 02:56

@Lewis Lewinsky | 04-08-16 | 02:49 Zo op het eerste gezicht is dat beeldje op de foto geen kraai maar een kauw, maar wel een uit de kraaienfamilie. Wat dacht je van een raaf als cadeau? Gelijk ook de link met Odin gelegd :)

knutsel | 04-08-16 | 02:55

Lewis Lewinsky | 04-08-16 | 02:43
Ja, dat weet ik ook wel.
Maar waarom wordt zo'n bericht doorgespeeld aan een Courant, Zeitung als het zo klunzig overkomt.
De Duitse Justitie, haar wegen zijn ondoorgrondelijk.
Het zijn nog grotere komma-neukers dan NL-justitie.

Jan Dribbel | 04-08-16 | 02:55

WTF!?! Die man is een held! Hij heeft die schietlul bezig gehouden, in die tijd had hij meer mensen kunnen doodschieten. Lintje!

Rest In Privacy | 04-08-16 | 02:54

@knutsel | 04-08-16 | 02:47
Eind van de maand.

Lewis Lewinsky | 04-08-16 | 02:49

@Lewis Lewinsky | 04-08-16 | 02:44 Wanneer ben je jarig?

knutsel | 04-08-16 | 02:47

Voor mijn verjaardag vraag ik ook zo'n nepkraai als de balkonman heeft. Om duiven te verjagen.

Lewis Lewinsky | 04-08-16 | 02:44

@stormageddon, daar heb je me! knap hoor. Wil je nu weer verder gaan met het telefoonboek uit je hoofd leren? kan ik gaan slapen.

Panos88 | 04-08-16 | 02:44

@Jan Dribbel | 04-08-16 | 02:36
Dit bericht is naar buiten gekomen door de Münchner Zeitung. Zie mijn plemp hierboven ergens.

Lewis Lewinsky | 04-08-16 | 02:43

@Panos88 | 04-08-16 | 02:26
Nog even afgezien dat ik kan voorspellen dat Pritt daar geen enkele boodschap aan heeft en ook geen enkele behoefte heeft aan feedback van jou of wie dan ook. Van mij ook niet. Zou hij in mijn geval wel moeten doen, maar ja... Het blijft een stijfkoppige Fries en die nemen van niemand wat aan, zeker niet van superieure Drenten. Heb ik me mee verzoend: hij gaat zijn malle Friese gang maar.
En nee, GS is aan niemand iets verplicht ook niet de correctheid van feiten. Dat kun je helemaal zelf. Als service zit er roze spul in de tekst en daar kun je checken wat geschreven is. Soms is dat juist het tegenovergestelde. Als grap. Die eis 100% betrouwbaarheid schrijf je nota bene zelf op! Ik wil je wel ven citeren hoor...

"Dus daarom, zorg dat wat jullie schrijven gewoon 100% klopt en betrouwbaar is Pritt, liever een nieuwtje minder dan onbetrouwbare berichtgeving die ik constant moet gaan checken."

Je eist het zelf! Ik verzin het niet. Omdat jezelf te lui bent om te factchecken eis je betrouwbaarheid van een medium dat "ongefundeerd" in de ondertitel heeft.
Ik kom handen tekort voor de facepalms.

Stormageddon | 04-08-16 | 02:38

Wat ik niet begrijp over dit bericht:
Waarom is dit naar buiten gekomen?
En door wie?
De Duitse Justitie maakt zich belachelijk. Vinden wij.
Vinden de Duitsers ook.
Waarom?

Jan Dribbel | 04-08-16 | 02:36

Stormageddon | 04-08-16 | 02:27 Don't worry, we blijven ook zelf echt wel nadenken. Juist hier. En reaguren, want dat is de helft van het concept.

Ramsesz | 04-08-16 | 02:34

@knutsel | 04-08-16 | 02:30
Het is erg vermoeiend...

Panos88 | 04-08-16 | 02:33

Berbaar | 04-08-16 | 01:21
Gelukkig woont u niet in Duitsland, daar heb je gelijk een aanklacht aan je broek... o nee, u staat aan de goede kant, dan kunt u inderdaad ongezouten uw mening geven.

mom van avezaath | 04-08-16 | 02:28

@Ramsesz | 04-08-16 | 02:17
Ja, maar dan nog moet je Feynman of anderen alhier niet op z'n woord geloven! Hij stopt allerlei roze spul in zijn tekst om het te onderbouwen, en soms is het ook kul. Je mag hier benoemen wat je wil, doet de redactie ook, maar daarmee is het nog niet waar. Misschien wel, maar dan kun je nog steeds gewoon zelf nadenken.
Klakkeloos meninkjes nablaten, daar is twitter voor.

Stormageddon | 04-08-16 | 02:27

@Stormageddon | 04-08-16 | 02:18
Ik wil er gewoon op kunnen vertrouwen dat Geenstijl de grove feiten correct weer geeft. Dus geen onzinvertalingen, hoe een dergelijke wens gelijk is aan 100% betrouwbaarheid eisen snap ik niet. Ik snap ook niet waarom je je zo aangevallen moet voelen, mijn opmerkingen zijn slechts bedoeld als feedback aan Pritt.

Panos88 | 04-08-16 | 02:26

@Graaf van Egmont | 04-08-16 | 02:20
Jawel, rechercheur, jij hebt helemaal gelijk. Maar de Duitsers zijn in principe gek genoeg om de balkonnist alsnog het cachot in te gooien. We zullen moeten afwachten wat er gaat komen. Ik hou mijn hart vast.

Lewis Lewinsky | 04-08-16 | 02:25

Werd er niet ook aan The Daily Show hogere eisen gesteld dan aan "serieuze" nieuwsbrengers?
It's opposite day, every day!

LuckyGirl | 04-08-16 | 02:21

Lewis Lewinsky | 04-08-16 | 02:15
Vreemd dat de aanklager eerst moet uitzoeken wie de aangifte gedaan heeft. Normaal is dat al bij de politieman bekend die de aangifte opneemt.
En de laatste zin wijst er dus op dat er helemaal geen rechtszaak komt.

Graaf van Egmont | 04-08-16 | 02:20

Een *machine dus.

Stormageddon | 04-08-16 | 02:19

@Panos88 | 04-08-16 | 02:11
Blijkbaar. Jij eist 100% betrouwbaarheid. Het concept alleen werkt bij mijnop de lachspieren, ware het niet dat je het serieus meent. Daar word ik wanhopig van. Dat je het meent en eist. Terwijl je aan een kachine zit waarmee je meer kennis oproepen met een paar klikjes dan wie dan ook in de geschiedenis van de mensheid. Kun je helemaal zelf. Maar op 1 plekje wil je 100% betrouwbaarheid. Dan rest mij slechts hoofdschudden en hopen dat er elders in het universum wel intelligent leven is.

Stormageddon | 04-08-16 | 02:18

Stormageddon | 04-08-16 | 02:04 Mooi gesproken, "but you're preaching for the choir", ik heb ook de eerste stukjes van Fleischbaum nog gelezen. Toch kun je van een Van Rossem of Feynman niet zeggen dat ze niet een stukkie "real journalism" bedrijven, of "serieus" sterke colums wegtikken. Waar het hier ook om gaat, is dat beestjes bij de naam genoemd mogen (durven) worden, ook al word je door heel policor NL voor rechtsextremist of wat dan ook uitgemaakt. Durven zeggen wat je vindt en hoe het zit. En wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen.

Ramsesz | 04-08-16 | 02:17

kereltie_ut_drenthe | 04-08-16 | 02:10:
Ja, plan A was: trek je niks aan van moslims die boem doen,
Plan B is :trek je niks aan van de doden die daarbij vallen.
Ik denk dat de plannenmakers zich niet kunnen voorstellen dat dit leidt tot het onvermijdelijke plan C: plannenmakers die sterven door hun eigen beleid en het volk dat over hun lijken heen stapt zonder een traan te laten.

LuckyGirl | 04-08-16 | 02:16

Jan Dribbel | 04-08-16 | 02:14
Laten we het beschouwen als wensdenken van deze wegkijkkrant

Graaf van Egmont | 04-08-16 | 02:16

Dit is de tekst uit de Muenchner Zeitung waarnaar door vele media verwezen wordt:
*13.22 Uhr: Der Anwohner am OEZ, der Amokläufer Ali David S. beschimpfte, wurde jetzt wegen Beleidigung angezeigt. Das hat Florian Weinzierl, Pressesprecher der Staatsanwaltschaft München I, auf Anfrage der Redaktion bestätigt. Wer die Anzeige erstattete, werde aktuell ermittelt. Da die im Video festgehaltenen Beschimpfungen nach bisherigen Erkenntnissen erst nach der Tat passierten, hätten sie "nach vorläufigen Bewertungen keinen Einfluss auf die Tat", sagt Weinzierl. Von der Anzeige bliebe dann "Beleidigung zum Nachteil eines Toten - da wäre die gerichtliche Bewertung schnell abgeschlossen."*
www.tz.de/muenchen/amoklauf-muenchen-a...

Lewis Lewinsky | 04-08-16 | 02:15

Graaf van Egmont | 04-08-16 | 02:03
Verwarring alom.
Hij zou al beboet zijn, maar de aanklager moet nog een straf bepalen.
Comedy Capers.

Jan Dribbel | 04-08-16 | 02:14

@Stormageddon | 04-08-16 | 02:04
Nou dat doen we toch? Als GSers kritiek leveren op wat we krijgen voorgeschoteld, of dacht je dat al die bezoekers hier komen voor de Fabeltjeskrant?

Panos88 | 04-08-16 | 02:11

knutsel | 04-08-16 | 02:08
Volgens mij is er dus ook een verschil. Anzeige erstatten is aangifte doen. Anklage erheben is aangeklaagd worden.
Kann es auch nicht schöner machen.

Graaf van Egmont | 04-08-16 | 02:11

-weggejorist-

kereltie_ut_drenthe | 04-08-16 | 02:10

@Stormageddon | 04-08-16 | 01:56. Precies, wat sommigen denken hier te kunnen vinden (in twee betekenissen) is vaak onnavolgbaar, vooral in combinatie met het niet kunnen onderscheiden van abstractieniveaus,
@Jan Dribbel | 04-08-16 | 01:59 Volgens mij gaat het hier over het verschil tussen aangifte doen en aangeklaagd worden maar hey, ik ben geen jurist. Godzijdank.

knutsel | 04-08-16 | 02:08

Vuilnis kun je toch niet beledigen?

Flatulent | 04-08-16 | 02:07

CyberFreak | 04-08-16 | 02:00:
Ik gebruik het woord sektarisch.
Dat dekt alle velden, van streng gereformeerd tot extreem islamitisch tot de linkse kerk.
Één van mijn beste vrienden is naar Australië verhuist en is daar nog steeds zeer tevreden.
Drie jaar na zijn vertrek is zijn zus met aanhang hem achterna gereisd.
Zeker de moeite waard om te overwegen.
Succes.

LuckyGirl | 04-08-16 | 02:07

@Ramsesz | 04-08-16 | 01:54
Weet je wat het verschil is? Je benoemt het bijna zelf... Het is één stapje verder. De Jopen en NRCeetjes en whatevers nemen zichzelf godsgruwelijk serieus en dat doet GS nu juist net niet. De kunst, de kracht en de waarde zit 'm in de zelfkritiek, de zelfspot en jezelf en vooral je eigen mening niet zo allejezus serieus nemen. Dat is dus nu juist "le complèt manger des oeufs", "the whole eating of eggs", "das ganze Eiern essen".
Snap, begrijp? Dat is de allerbeste kwaliteit van mensen, en dus ook van dit blog. En hopelijk van de reaguurders. Diegenen die dat niet kunnen, en dus ook niet snappen hebben er geen reet, anus, kont, bips van begrepen. En zullen dat ook nooit doen. Want die nemen zichzelf veel te serieus. En die lieden moet je altijd uitlachen.
Dus daarom.

Stormageddon | 04-08-16 | 02:04

@Jan Dribbel | 04-08-16 | 01:59
Dank, Jan. Volgens het AD is het dus allemaal nog veel erger dan sommigen hier al dachten.

De HELD Thomas Salbey is opgepakt, aangehouden, verhoord en beboet wegens het beledigen van een dooie moordenaar van Iraanse afkomst.

Een land dat zijn helden oppakt is reddeloos. RIP DE.

Lewis Lewinsky | 04-08-16 | 02:04

Jan Dribbel | 04-08-16 | 01:59
Het AD maakt het nog spannender. De dader zou al beboet zijn. Over Duits lezen gesproken. Die zien zelfs in het Duits dingen staan die niet geschreven zijn. Bovendien: waar blijft het zwarte balkje over de ogen van de verdachte?

Graaf van Egmont | 04-08-16 | 02:03


Nog eventjes dan kan ik emigreren, weg van de EU en de hele tering bende. Europa gaat naar de klote, en als ik geëmigreerd ben misschien misschien dat ik dan nog in mijn leven over kinderen kan gaan nadenken maar geef Europa nog 20 jaar and it's gone ze blijven opbouwen opbouwen nivelleren dingen wegschuiven en ik ben zelf links ingesteld maar dit gaat nooit werken. Ik wil zelf naar Australië verhuizen maar goed de gekte/paranoia en mind settings grijpen om zich heen, en een burgeroorlog is al onvermijdelijk wie weet hoe het gaat in de wereld over 20 jaar. 1 ding weet ik zeker onze normen en waarde zullen heel ver achteruit gegaan zijn zodat de rest misschien in het meeste positieve geval een beetje kan meekomen. Maar ik denk eerder dat de middeleeuwen der religie en goden keihard terug gaat komen.

CyberFreak | 04-08-16 | 02:00

Het zal een gevalletje zijn van nooit Duitse les gehad.
Een vertaal probleempje.
Volgens het AD is mijnheer Balkonschreeuwer wel degelijk aangehouden en ondervraagd.
www.ad.nl/buitenland/man-in-munchen-be...
De weg-met-ons-Duitsers geven een waarschuwing:
Zwijg, zwijg, kijk weg en zwijg.

Jan Dribbel | 04-08-16 | 01:59

Luckygirl sinds kort reageer ik hier mijn dank voor je welkomst groet.

Ollie2 | 04-08-16 | 01:56

@knutsel | 04-08-16 | 01:51
Nou ja, dat dus. En dan wel menen dat ze eisen kunnen stellen aan de "betrouwbaarheid" omdat ze toevallig een nick hebben en hier ook wel eens een commentje plaatsen. Alsof je dat rechten geeft, en alsof je dan begrepen hebt waar hier om gaat.
Als ik dat lees dan ga ik echt bidden aan de niet-bestaande god. Give me strength.

Stormageddon | 04-08-16 | 01:56

Stormageddon | 04-08-16 | 01:39 Dat is zeker waar. Toch had ik GS nooit zo gewaardeerd als het alleen maar clickbait en lol was geweest. Achter de luchtige toon zit vaker wel dan geen realistische boodschap. Ik kom ook wel op andere sites, zelfs Joop.nl. My god, dan besef je pas echt hoe goed het is dat dit "ongefundeerde" roze weblog ook bestaat.

Ramsesz | 04-08-16 | 01:54

@Stormageddon | 04-08-16 | 01:46 Relax. Misschien hebben ze na al die jaren nog steeds het woord "ongefundeerd" niet linksboven zien staan.

knutsel | 04-08-16 | 01:51

Ollie2 | 04-08-16 | 01:40:
Je valt me op.
Dat bedoel ik positief.
Welkom.

LuckyGirl | 04-08-16 | 01:50

@Panos88 | 04-08-16 | 01:40
Gatverdamme. Nee man! It has come to this. Dat mensen niet meer zelf nadenken en klakkeloos achter iemand aanhollen omdat het lekker bekt.
Oh man, wat een treurigheid. En dan ook nog als eis stellen aan een media outlet dat die 100% betrouwbaar moet zijn. Jesus fucking H. Christ in heaven above. Save me from the morons. Please.

Stormageddon | 04-08-16 | 01:46

Jammer eigenlijk zijn we het allemaal zo eens met elkaar en toch zo verdeeld.

Ollie2 | 04-08-16 | 01:40

@Ramsesz | 04-08-16 | 01:30
Eens, Geenstijl vervult nog steeds een essentiële functie in het Nederlandse medialandschap maar men moet wel de kwaliteit van de artikelen blijven bewaken. Als ik in mijn omgeving met dit soort halve waarheden kom aanzetten wordt ik daar keihard op afgerekend.
Dus daarom, zorg dat wat jullie schrijven gewoon 100% klopt en betrouwbaar is Pritt, liever een nieuwtje minder dan onbetrouwbare berichtgeving die ik constant moet gaan checken.

Panos88 | 04-08-16 | 01:40

@Ramsesz | 04-08-16 | 01:30
Dude... Or Bitch... Please....
GS maakte al clickbait headlines voordat het woord clickbait was uitgevonden. Het was één van de hoekstenen van het succes van GS. En realisme? Mwoah.
Surrealisme. Ironie. Sarcasme. Ja, dat zeker. Maar realisme? Fuck no. Zelfs als het zou bestaan... Op het moment dat ik denk dat GS realistisch wordt ben ik vertrokken.
Bij veel topics van Johnny Quid denk ik dat wel eens, maar dan komt er gelukkig altijd wel weer een stukkie van Pritt.

Stormageddon | 04-08-16 | 01:39
-weggejorist-
MetJeMoeder | 04-08-16 | 01:37

Een geflipte linkse Duitser zal de link gaan leggen tussen deze meneer zijn scheldpartij en de zelfmoord van die arme knul die zo graag badmeester had willen worden, binnen 3...2...1....
Echt, zulke mensen bestaan.
Du bist wilkommen, wilkommen in mein land!

Schietmijmaarlek | 04-08-16 | 01:36

MetJeMoeder  | 04-08-16 | 01:21 Omdat ik me zorgen maak over de toekomst van Nederland ben ik blij met de realistische en politiek incorrecte verslaggeving van GeenStijl. Blijven roeren waar het stinkt, zeker in deze tijd van volksvervanging en groeiend linksfacisme. Ik ben het verder met je eens dat het daarbij doodzonde zou zijn wanneer GS zich teveel zou laten verleiden door het snelle succes van clickbait.

Ramsesz | 04-08-16 | 01:30

Off topic: Stephen Fry werd gevraagd naar wat hij het meest nare woord vond.
"Smegma".

LuckyGirl | 04-08-16 | 01:29

Oké dat mag natuurlijk.lol

Ollie2 | 04-08-16 | 01:27

MetJeMoeder | 04-08-16 | 01:21:
Hint: waar je begrijpend vermogen ophoud kan je je fantasie laten werken.
Maar voor deze keer, tempel is voor mij persoonlijk één van de meest walgelijke benamingen van het (naakte) menselijk lichaam die men kan gebruiken.

LuckyGirl | 04-08-16 | 01:25

@Ollie2 | 04-08-16 | 01:03
Truste Ollie2.
Natuurlijk ben ik niet boos, ik geef alleen mijn ongezouten mening.
Night!

Berbaar | 04-08-16 | 01:21
-weggejorist-
MetJeMoeder | 04-08-16 | 01:21

@Panos88 | 04-08-16 | 01:14:
Zeer juist, ik bedoelde het louter theoretisch.
Er is ergens vorig jaar of 2 jaar geleden de zaak in NL geweest over het recht naakt achter je eigen woonkamerraam te kunnen staan.
Blijft fascinerende stof, waar begint je eigen domein, de enige plek waar je je eigen regels mag toepassen en hoever reiken die regels.
(Genoemde voorbeeld is toeval. Het is geen hobby van me om anderen te confronteren met mijn tempel)

LuckyGirl | 04-08-16 | 01:19

Panos88 | 04-08-16 | 01:08 Aha. Betere titel was dus geweest: "Aangifte tegen scheldende BalkonDuitser"? In dat geval snap beter wat MetJeMoeder bedoelt.

Ramsesz | 04-08-16 | 01:18
-weggejorist-
MetJeMoeder | 04-08-16 | 01:17
-weggejorist-
MetJeMoeder | 04-08-16 | 01:16

@LuckyGirl | 04-08-16 | 01:12
Er is dus nog geen vervolging begonnen. Pritt heeft ons op het verkeerde been gezet.

Panos88 | 04-08-16 | 01:14

Wat mij interesseert is wat de wet zegt over de rol van degene die het filmpje heeft gepost.
Iets met "als er een boom omvalt in het bos en niemand heeft het gezien of gehoord, is het dan gebeurt?
Sowieso kansloos, de vervolging.
Meer dan burengerucht of lawaaioverlast kan je hier niet van maken.

LuckyGirl | 04-08-16 | 01:12

MetJeMoeder  | 04-08-16 | 01:06 Tussen de regels van uw reaguursel door meen ik te lezen dat u uw oorspronkelijke mening over dit topic enigzins aan het bijstellen bent. Zo wordt het badwater toch weer aangenaam lauwwarm. Nu die oplossingen nog.

Ramsesz | 04-08-16 | 01:12

@Ramsesz | 04-08-16 | 00:56
Niet helemaal; in het strafrecht duidt "iemand aanklagen" louter op een situatie waar de officier van justitie een persoon voor de rechter laat komen om zich tegen een aanklacht te verdedigen, aanklagen impliceert dus vervolging. Een klacht indienen zoals hier het geval is kan echter iedereen doen en betekent niet automatisch dat er ook vervolgd gaat worden. Zijn dus twee verschillende dingen.

Panos88 | 04-08-16 | 01:08

Mwhaaaaaa dat is mijn gevoel het zelfde krijg ik van de NOS wat een serieus medium zou moeten zijn. Neem nou wat er speelt in België nos.nl/op3/artikel/2122794-racistische...

Er is niemand bij de NOS op het idee gekomen om te onderzoeken waarom mensen zo reageren. En dat is heel simpel Nederlanders en Belgen (de witte) worden al tientallen jaren getreiterd door Marokkanen er iets van zeggen is link binnen de kortste keren staan er 20 om je heen.

Pier_penspien | 04-08-16 | 01:08
-weggejorist-
MetJeMoeder | 04-08-16 | 01:06

Berbaar
U hoeft niet steeds zo boos te reageren ik ben ben het inderdaad niet eens met het systeem .nederland gaat of is al kapot.moet ik daar blij mee zijn?
Ik maak me grote zorgen om de toekomst. En nee ik geloof niet dat wij een democratisch land zijn verre van dat.
Welterusten Berlaar.

Ollie2 | 04-08-16 | 01:03

Vermoeiend, die reaguurders die teren op boosmaaktopics om zich te profileren als de meest grauwe massa waar je maar aan kan toebehoren.
Denken diegenen nou werkelijk dat er tot 1500 reaguursels onder een topic gegenereerd kunnen worden en dat er geen één wat inhoudelijke kritiek op overheid of samenleving zal bevatten?
Naïef of erger.

LuckyGirl | 04-08-16 | 01:02
-weggejorist-
MetJeMoeder | 04-08-16 | 01:01

@Berbaar | 04-08-16 | 00:53 Die wind waartegen gepist post stinkt meer dan je eigen pis.

knutsel | 04-08-16 | 00:59

En policor dicteert het "gevaar van rechts".
En heeeeel verbaasd zijn na de stemming dat rechts als redding wordt gezien. En gekozen.
We tellen af mensen, de paarse zooi en achterkamergekonkel houdt een keer op.

WC Experience | 04-08-16 | 00:58

WTF.
Die Florian Weinzierl is geen gewoon gutmensch, dat is een übergutmensch.

de honden blaffen... | 04-08-16 | 00:58

MetJeMoeder  | 04-08-16 | 00:48
De titel van dit topic is "Scheldende BalkonDuitser aangeklaagd" en de premisse is "daarmee speelt de aanklager de AfD in de kaart". Wat is daar onjuist aan? Als je de toon van het topic verkeerd vind ("schreeuwerig"), zit je misschien op de verkeerde site.

Ramsesz | 04-08-16 | 00:56
-weggejorist-
MetJeMoeder | 04-08-16 | 00:54

@Ollie2 | 04-08-16 | 00:46
Als het systeem U niet bevalt kunt U beter vertrekken want het systeem (democatie geheten) gaat hier de komende eeuwen waarschijnlijk niet veranderen.
En ach invloed die heeft men natuurlijk wel, men kan zich verenigen in partijen of bewegingen (bv Pegida), netwerken en donaties helpen natuurlijk eauk.
Allemaal beter dan als een eenling tegen de wind in staan te pissen.

Berbaar | 04-08-16 | 00:53
-weggejorist-
MetJeMoeder | 04-08-16 | 00:53
-weggejorist-
MetJeMoeder | 04-08-16 | 00:53

We moeten onze spullen laten vernielen en ons uit laten schelden. Zeggen we 1 woord over hun afkomst, dan staat binnen 30 minuten de politie voor je neus wegens "discriminatie". De gastjes zijn minderjarig dus wij moeten het goede voorbeeld geven. Wat dan als je eigendommen vernield worden? 1x waarschuwen en dan de politie bellen. Alsof ze daarvoor komen...

Maria.1 | 04-08-16 | 00:53

@-=PyP=- | 04-08-16 | 00:50
Jij bent Blind, Kluivert.

Lewis Lewinsky | 04-08-16 | 00:51

Het erdogeit paradijs.

sprx | 04-08-16 | 00:50

Ben ik nu blind of is er helemaal geen link naar de aanklacht of de website die dit vermeldt?

-=PyP=- | 04-08-16 | 00:50

Anderzijds kan iedereen natuurlijk iedereen aanklagen. Het wordt pas angstaanjagend als justitie zelf besloten heeft achter de man aan te gaan. Van klachten van antifa's, beroepsklagers en/of moslims kan ik niet wakker liggen.

Bigi Bana Boy | 04-08-16 | 00:49

@Panos88 | 04-08-16 | 00:46
Goed zo. En welk woord heb je vergeten, vergiethoofd?

Lewis Lewinsky | 04-08-16 | 00:48

En deze kansenparel kon dus gewoon van een leeg parkeerdek weglopen en ongeschonden twee kilometer verderop zelfmoord plegen? Pluim voor de politie! Maar mocht het zover komen, crowdfund en ik doe mee!

mujer | 04-08-16 | 00:48
-weggejorist-
MetJeMoeder | 04-08-16 | 00:48
-weggejorist-
MetJeMoeder | 04-08-16 | 00:48

Berbaar
Ik wil alleen aangeven dat de gewone mens geen of weinig invloed heeft op wat er gebeurd in zijn land.
Over het stemmen ons is geleerd om te stemmen anders moet je je bek houden zoals u beweerd .
Als je naar de stembus sloft geef je je mandaat weg en geef je toestemming aan het huidige systeem.
Als we werkelijk wat te zeggen zouden hebben was het al lang verboden geweest.

Ollie2 | 04-08-16 | 00:46

@Lewis Lewinsky | 04-08-16 | 00:41
Oh ik heb een woord vergeten, daar wind je je zo over op. Tja ik heb geen edit knop, dus ik kan het moeilijk verbeteren.. wat nu? Joris een email sturen? WOrdt het trouwens niet tijd dat jij naar bed gaat? Morgen weer VSO kerel.

Panos88 | 04-08-16 | 00:46

@miko | 04-08-16 | 00:37 Ik geloof je gelijk. Maakt het echter niet mooier. Goed dat mensen in de tegels hierboven zo goed op de hoogte zijn van het van het (Duitse) rechtssysteem. Dat het mogelijk is om iemand aan te klagen voor belediging van een dooie. Die net acht anderen heeft afgeknald. Heel chic.

knutsel | 04-08-16 | 00:45

[!]@MetJeMoeder | 04-08-16 | 00:38
Je noemt Pritt een idioot? Ongepast.

Lewis Lewinsky | 04-08-16 | 00:45

@LuckyGirl | 04-08-16 | 00:40
Hoi, lieverd. Leuk je te zien.

Nee, het is de moeder van Berbaar. De Berbarin dus.

Lewis Lewinsky | 04-08-16 | 00:43
-weggejorist-
MetJeMoeder | 04-08-16 | 00:42

MetJeMoeder  | 04-08-16 | 00:29 Deze aangifte is een tekenend voorbeeld van de tendens om, door continu "racisme" te schreeuwen, de burger monddood te maken. De autochtone, blanke burger uiteraard. Dat is een gevaarlijke ontwikkeling en is in die zin eerder misbruik van het rechtssysteem. Ik ben blij dat GS mij daarover bericht.

Ramsesz | 04-08-16 | 00:42

Dat iemand die Limburger kon verstaan???

miko | 04-08-16 | 00:41

@Lewis | 04-08-16 | 00:27
Verhevene lol!!
Ach als je volgens simpletons al tot de "elite" behoort als je voor je familie een fijn onbezorgd leven kan verzorgen en zelfstandig kan nadenken ipv met de wolven in het bos mee te janken.
Tsja dan zal dat eauk wel verheven zijn.

Berbaar | 04-08-16 | 00:41

@Panos88 | 04-08-16 | 00:37
Lees je plemp van 00:28 nog even en vertel dan even welk woord ontbreekt. Mannetje.

Lewis Lewinsky | 04-08-16 | 00:41

Lewis Lewinsky | 04-08-16 | 00:20:
Het is Berbaar.
Where have you been?
(hoi trouwens)

LuckyGirl | 04-08-16 | 00:40
-weggejorist-
MetJeMoeder | 04-08-16 | 00:38

@ HdJ& | 04-08-16 | 00:18

Het grote verschil is, dat wat deze tokkie Duitser geschreeuwd heeft WAARHEID is. Het FEIT dat deze "born here" een X aantal onschuldigen heeft vermoord maakt dat hij wordt aangemerkt als Kanake (en de rest van de tokkie vocabulaire). NIET het feit dat hij per ongeluk een kleurtje heeft.
Wat de LGBT-gemeenschap uitvoert tussen de lakens is hún zaak, mits zij zich aan de (Westerse/ Europese) wet houden. Hen afwijzen/ lastig vallen / discrimineren vanwege religie of eigen voorkeur is wettelijk verboden.

klimgek | 04-08-16 | 00:38

@Lewis Lewinsky | 04-08-16 | 00:30
Adem in, adem uit. Rustig maar mannetje, ik had Hillary ook graag zien verliezen, maar als de man het zichzelf zo onmogelijk maakt kan ik hem moeilijk gaan verdedigen. Vind dat hij vaak een punt heeft, maar hier en na Orlando sloeg hij echt totaal de plank mis. Maakt op de Lange duur verder niets uit aangezien Hillary totaal incapabel is als leider, zeker in deze tijd. Goede kans dat zij het land en de Democratische Partij nog dieper in de shit gooit waarna de Republikeinen het lange tijd mogen overnemen.

Panos88 | 04-08-16 | 00:37

@knutsel | 04-08-16 | 00:18
In elk land hebben ze wel een Mohamed Rabae of Jeroen de Kreek.

miko | 04-08-16 | 00:37

@Ollie2 | 04-08-16 | 00:16
Hoezo moeten de Duitsers het eensch zijn met een malloot die hierom aangifte doet?
En mensen die niet stemmen moeten gewoon hun bek houden (of emigreren), dan ben je af qua kritiek.

Berbaar | 04-08-16 | 00:35

Ik ben toch heel erg benieuwd wie de aangifte heeft gedaan (de beledigde in ieder geval niet). En ik vraag mij af hoe het kan dat er iemand deze aangifte in behandeling heeft genomen... wie is er nu gekker?

Hemeltergend | 04-08-16 | 00:33

[!]@MetJeMoeder | 04-08-16 | 00:29
Dus het is de schuld van Pritt? Bedoel je dat, zwitsal?

Lewis Lewinsky | 04-08-16 | 00:32

@MetJeMoeder | 04-08-16 | 00:18
LOL nee dat denk ik ook niet.
Het is allemaal zeau voorspelbaar.

Berbaar | 04-08-16 | 00:32

@MetJeMoeder | 04-08-16 | 00:10
Nee, ik heb het nog eens nagelezen en je hebt lijkt het gelijk. Pritt is wat ongeduldig geweest. Altijd nog beter dan Van Rossem, maar dat is ook niet zo moeilijk.

Panos88 | 04-08-16 | 00:31

@Panos88 | 04-08-16 | 00:28
Leer eens een gedachte verwoorden. Nadat je hebt leren nadenken, dus.

Lewis Lewinsky | 04-08-16 | 00:30

Justitie is kapot in Duitsland maar hoe zit het hier?

Ollie2 | 04-08-16 | 00:30

@Wutbürger_ | 04-08-16 | 00:19
Tuurlijk kan men in Nederland ook aangifte doen van een vermeend strafbaar feit.
Daarna is het aan het OM om te vervolgen (of niet) en daarna aan de rechter.
Niks mis mee dunkt me.
We zullen zien wat er juridisch van overeind blijft, ik denk niks, nada, noppes.
Maar de onderbuik kan weer even lekker leeglopen, toch?

Berbaar | 04-08-16 | 00:30
-weggejorist-
MetJeMoeder | 04-08-16 | 00:29

-weggejorist-

hautmont | 04-08-16 | 00:28

@Lewis Lewinsky | 04-08-16 | 00:14
Hoe moet ik een val van 10% in de peilingen nadat de man totaal onnodig de moeder van een militair die zijn leven heeft opgeofferd voor de USA anders omschrijven?

Panos88 | 04-08-16 | 00:28

Deze man verdient een standbeeld

hautmont | 04-08-16 | 00:28

@ Berbaar | 04-08-16 | 00:24
Was de nick 'De Verhevene' al vergeven?

Lewis | 04-08-16 | 00:27

@ metzonderzijwieltjes | 04-08-16 | 00:09
Blijf hier, wil je?

Lewis | 04-08-16 | 00:25

Wichser lijkt me eerder incorrect op de manier dat het moeilijk trekken is zonder vorhaut.

LuckyGirl | 04-08-16 | 00:25

De AfD kan niet genoeg in de kaart worden gespeeld.

arc-en-ciel | 04-08-16 | 00:24

-weggejorist-

Berbaar | 04-08-16 | 00:24

Ik herinner me uit m'n studietijd dat Duitsland een vervolgplicht heeft. Een ander systeem dan in Nederland. Zou dit slechte verhaal hiermee te maken kunnen hebben ?

Tirade | 04-08-16 | 00:24

MetJeMoeder  | 04-08-16 | 00:18 Dat denk Ik ook. Het is wel tekenend dat er überhaupt iemand rondloopt in Duitsland die hievoor aangifte gaat doen. Ik denk dat daar dit topic over gaat.

Ramsesz | 04-08-16 | 00:23
-weggejorist-
MetJeMoeder | 04-08-16 | 00:23

@ faz | 04-08-16 | 00:20
Exact dat.

Lewis | 04-08-16 | 00:23

@MetJeMoeder | 03-08-16 | 23:52
Ga eensch deaud, zwitsal.

Lewis Lewinsky | 04-08-16 | 00:21

Wie gek wordt van alle negatieve migranten verhalen. Er bestaan ook positieve. Doe mij maar heel veel van dit soort migranten. Wat n verademing.

m.trouw.nl/tr/m/nl/4496/Buitenland/art...

Tirade | 04-08-16 | 00:20

@Berbaar | 04-08-16 | 00:13
Nee, niet, zomaar klaar. De Duitse OVJ in kwestie had gewoon ook tot niet vervolgen over kunnen gaan, dat doet hij wel. De goede man zal gehoord worden, eventueel bij een rechtszaak moeten verschijnen, advocaat inhuren. Allemaal heel vervelend en zwaar over de top. Ik ben het met je eens dat hij zeer waarschijnlijk vrij gesproken zal worden, maar er wordt met de beslissing te vervolgen wel een statement gemaakt en hebben dit soort rechtszaken een verlammende werking op de samenleving.

faz | 04-08-16 | 00:20

@ MetJeMoeder | 04-08-16 | 00:13
Ja, dat denk ik ook. Tuurlijk is het hier soms wat kort door de bocht, maar in dit geval is alle commotie en frustratie meer dan terecht.

Lewis | 04-08-16 | 00:20

@Berbaar | 04-08-16 | 00:13
Het probleem is dat justitie in Dutsland stuk is. Is al eerder gebeurd. Waarom zie jij dat niet, dude?

Lewis Lewinsky | 04-08-16 | 00:20

@ De Rennende Rukker / 23:32
Was soll das heißen?
Weniger weniger weniger

Tobi | 04-08-16 | 00:19

Berbaar | 04-08-16 | 00:13
dat is nog maar de vraag. Er is blijkbaar een wet voor.
In NL zou het niet kunnen, want je kunt geen aangifte doen uit naam van iemand anders.
En als er een wet is, dan zal duitsland er alles aan doen om zo iemand te veroordelen.

Wutbürger_ | 04-08-16 | 00:19
-weggejorist-
MetJeMoeder | 04-08-16 | 00:18

Wat ik nog schokkender vindt is al die mensen die roepen dat dit een goede ontwikkeling is. Zijn die mensen allemaal echt zo kortzichtig, dat ze niet beseffen dat dit de deur open zet voor soortgelijke zaken tegen anderen met een afwijkende mening over bijvoorbeeld de rol van vrouwen in de samelnleving (sexisme), of LGBT mensen? En wanneer DAT (vervolging wegens sexisme/homofobie) dan als normaal wordt beschouwd, wat zal dan de volgende 'foute' mening zijn die wordt aangepakt? Misschien de voorstanders van een traditionele zwarte piet?
Hoezeer voorstanders van deze maatregelen ook mogen roepen van niet, deze pad is wel degelijk een rechtstreeks aanval op de vrijheid van menings uiting. Maar ik denk dat de meesten dit niet zullen willen inzien totdat HUN mening aan de beurt is.

HdJ& | 04-08-16 | 00:18

@Berbaar | 04-08-16 | 00:13 What the problem is? Dát iemand aangifte doet.

knutsel | 04-08-16 | 00:18

Als je 2 jaar waarvan 1 voorwaardelijk krijgt voor het met z'n vieren half dood- en blindschoppen van een onschuldig iemand, hoeveel krijg je dan voor het vanaf je balkon uitschelden van een moordlustige maniak?

Ramsesz | 04-08-16 | 00:17

@MetJeMoeder | 04-08-16 | 00:06
Amen!!
Zo rollen we hier en dat vind ik wel zo plezierig eigenlijk.
Hoop hysterie om niks, als Archie Bunker het slim speelt houdt hij er nog een paar leuke centjes aan over van de sensatie-pers.

Berbaar | 04-08-16 | 00:17
-weggejorist-
MetJeMoeder | 04-08-16 | 00:16

Het gewone volk kan er niets aan doen.geloof nooit dat de Duitsers hier mee eens zijn.
Het zijn die malloten ,de elite die alles bepalen en vlak de media niet uit.
Net als wij zit het volk met alles op gescheept en verkiezingen geloof ik ook niet in .
Of je nu door de kat wordt gebeten of de hond gebeten wordt je.
Een pot nat,ga geeneens meer stemmen.

Ollie2 | 04-08-16 | 00:16
-weggejorist-
MetJeMoeder | 04-08-16 | 00:15

@Panos88 | 03-08-16 | 23:51
Rot eens even op met je gelul over een *Trumpje*, eikel.

Lewis Lewinsky | 04-08-16 | 00:14
-weggejorist-
MetJeMoeder | 04-08-16 | 00:13

What's the problem?
Iemand doet aangifte dat mag toch?
Heaup gejank over niks, de beste man (die groot gelijk had met zijn scheld tirade) zal vrijgesproken worden.
Hysterie om niks, nada, noppes.

Berbaar | 04-08-16 | 00:13

Nee, gung de terrorist, moordenaar vooral de ruimte die die blieft in zijn slachtpartij van onschuldige mensen, en zeg er helemaal niets van. Sterker zelfs, de volgende keer dat u het filmt kunt u zelf consequenties ondervinden door het te delen via social media.

De enige die kon klagen zijn natuurlijk de niet duitsers, en iedereen weet welke groep ik bedoel. Hetzelfde als dat hier in NL geklaagd wordt door buitenlanders die een bepaalde tent niet binnenkomen, en de eigenaar daardoor boetes en wat nog meer kan verwachten.

De tievus met je multiculturele zooi.

Anoguurder | 04-08-16 | 00:11

Free Thomas Salbey!

Lewis Lewinsky | 04-08-16 | 00:11

@ MetJeMoeder | 04-08-16 | 00:06
Kom op zeg, zo'n man laat je sowieso volledig met rust.
Ik ben zeer van de nuance en rustig blijven ademhalen, maar hier zijn verbijstering en woede heus op hun plaats.

Lewis | 04-08-16 | 00:10
-weggejorist-
MetJeMoeder | 04-08-16 | 00:10

Tranen in mijn ogen hiervan. De wereld is totaal stuk. Van Grunberg tot Merkel. Van Joop tot D66. Kapot kapot kapot. Ik hoop dat het Fonds voor Nederlandse Ontheemden een bijdrage kan leveren in mijn vertrek ver ver weg van hier. Nooit gedacht, maar Japan en zelfs China komen in beeld.

metzonderzijwieltjes | 04-08-16 | 00:09

Laat ze vooral doorgaan. Weten we zeker dat Alternative für Deutschland aan de macht komt over een tijdje.

Bigi Bana Boy | 04-08-16 | 00:09

Door deze houding worden we in West Europa onder de voet gelopen door Noord Afrikanen en zand mannetjes uit het Midden Oosten. Die heel anders dan ons in het leven staan en dus ook totaal geen respect hebben voor die slappe houding van ons. Wij zijn een kennel vol met Labradors en Golden Retrievers waar een aantal Pitbulls bij in gegooid zijn door Merkel, Rutte en de rest.. Ik schaam me dan ook voor deze slappe zooi. En weet ook niet hoe ik dit aan mijn kinderen moet uit leggen.

Edgecrusher | 04-08-16 | 00:07
-weggejorist-
MetJeMoeder | 04-08-16 | 00:07

Wie had dit ooit gedacht van onze buren. Totaal geschift.

Pedronegro | 04-08-16 | 00:07

En dat zo'n man een trauma voor het leven heeft opgelopen telt kennelijk ook helemaal niet mee.

Lewis | 04-08-16 | 00:06
-weggejorist-
MetJeMoeder | 04-08-16 | 00:06

Belediging.. Als je vervolgd kunt voor zoiets subjectiefs als andermans gevoel doet de waarheid er niet meer toe. Dit is echt een heel enge ontwikkeling.

Claude_Vieaul | 04-08-16 | 00:05

Ha ha ha, goeie, Pritt. Geloofde ik bijna dat dit echt was!

Lewis | 04-08-16 | 00:03

Een reaguurder schrijft in die Welt:
Laat dit bericht svp niet in het buitenland gelezen worden.
We staan toch al voor paal.
Ha,ha de Merkelgekte in optima forma.

Jan Dribbel | 04-08-16 | 00:01

Die voortdurende 180-graden omkering van alles waar ik ooit van heb geleerd dat 't logisch, voor-de-hand-liggend, correct, moreel juist en waar is, roept bij mij het idee op dat er een club slechte scriptschrijvers aan de knoppen zit. Het begint steeds meer op een uitzending van The Twilight Zone te lijken.

Lagonda | 03-08-16 | 23:58

Neee, zeg dat dit niet waar is..
Das geht zu weit.
.
Het begint nu Noord-Koreaanse proporties aan te nemen, die linkse kerk met hun oogkleppen op! Vervolgen iedereen die niet in hun enge specifieke denkraam past..
Het wordt echt tijd voor een ommezwaai, of een revolte.

Batavi Magistralis | 03-08-16 | 23:58

Tja, Duitsers. Het zijn best gekkies hor. Probeer maar eens de "Fenomenologie van de Geest" van Hegel te lezen. Duitsland's intellectuelen (Fichte, Schleiermacher, Hegel etc. i.e.e de idealisten) hebben toch wel een naam als het om megalomane, van de realiteit afgedwaalde geesten te zijn.
...
In dat verlengde. Nazi Duitsland, geïnspireerd door de irrationele Nietzsche en inspiratie voor de verwarde Heidegger, waren ook de mensheid aan het redden. Zij dachten dat het Arische Volk en daarmee de beschaving ten onder ging aan een Joods/bolsjewiek complot.
...
Nu zijn ze weer de wereld aan het redden, gelijk als in de jaren 30.
...
Wat is er voor nodig om ze wederom uit de droom te helpen??

Zijl5824 | 03-08-16 | 23:58

Zijn die rotmoffen nog steeds ganz verrückt?

Lewis Lewinsky | 03-08-16 | 23:58

@MetJeMoeder | 03-08-16 | 23:52
Volgensmij baseert Pritt zich hier correct op Die Welt, of mis ik iets?

Panos88 | 03-08-16 | 23:58

Je mag alleen maar denken dat het k*t buitenlanders zijn die onze samenleving verarschen?

Dutch_Holland | 03-08-16 | 23:57

Tjsa, scheldwoorden. Daar zijn een paar kogels in je taas niks bij.

You-On-A-Gin | 03-08-16 | 23:55

Waar terroristen over vuurwapens en bommen beschikken, zijn voor de machteloze burger, die moet toezien hoe Europa ten gronde gaat, woorden het enige strijdmiddel.
Woorden, die volgens de linkse elite dus strafbaar moeten zijn.
Onverteerbaar.

Leipniz | 03-08-16 | 23:55

Arm masochistisch Duitsland/Germany. Ze heffen zichzelf op en nemen ons en iedereen en zijn moeder mee naar de afgrond.

frisenfruitig | 03-08-16 | 23:54

"Beleidigung zum Nachteil eines Toten". De Duitsers moeten zich wel heel erg schuldig voelen wil je met zoiets krankzinnigs op de proppen komen.

knutsel | 03-08-16 | 23:53

Duitsland: een grote openlucht-inrichting.

Jan Dribbel | 03-08-16 | 23:52
-weggejorist-
MetJeMoeder | 03-08-16 | 23:52

Te triest voor woorden natuurlijk, maar een gevolg van de steeds verdere inperking van de vrijheid van meningsuiting door allerlei wetjes en maatschappelijke wensen. Wanneer wij ons druk maken of Die Abu jamafklapper wel in zomergasten mag zitten, of Trump zich wel of niet mag afvragen of mevrouw Khan wel mag praten van haar man, maken we dit soort excessen dus mogelijk.

Vrijheid van meningsuiting moet altijd gelden... Geen uitzonderingen voor beledigingetjes, religie en dat soort geneuzel... Alles opgelost!

Lood om oud ijzer | 03-08-16 | 23:51

"Ich habe überhaupt nichts gewußt" Typisch.
Net als bij ons de Limburgers zijn ook die Beier bijna niet te verstaan. On topic: Belachelijk natuurlijk...

vrtx | 03-08-16 | 23:51

Regressief links doet even een Trumpje. Mooi dit. We hoeven alleen maar toe te kijken hoe die idioten zich zelf de afgrond in werpen.

Panos88 | 03-08-16 | 23:51

Zo. Duitsland is kapot. Mijn condoleances gaan naar onze oosterburen die nog wel een samenleving wilden maken.

lillendvleesch | 03-08-16 | 23:49

De man zou beloond moeten worden. Wie diende de aangifte in dan? Kunnen we onze Duitse tak geen crowdfund laten starten voor deze man? Of hebben we die niet.

Driewerf Hoezee | 03-08-16 | 23:49

Jullie zijn af, Duitsland. Volgende beurt overslaan.

63116114 | 03-08-16 | 23:49

Was ich noch zu sagen hätte,'dauert eine Minarette... RIP Duitsland :-(

Bracula | 03-08-16 | 23:48

Het lijkt wel of we in een krankzinnig instituut zijn beland met z'n allen.
Het wordt met de dag gekker,ik kijk nergens meer van op.
De omgekeerde wereld en zeg maar niets want je hangt.
Een inbreker doe maar niets want dan heb jij het gedaan.
Te zot voor woorden.

Ollie2 | 03-08-16 | 23:48

Als je straf krijgt als je de waarheid zegt, is er iets mis met de samenleving waar je in leeft.

Veritas Splendor | 03-08-16 | 23:46

Merkel begint een beetje te lijken op Erdogan. Europa gaat weer eens rap richting totale chaos. Links extremisme neemt wederom angstaanjagende vormen aan.

Old_Spice | 03-08-16 | 23:44

Kein Stil

Brutus_Bosch | 03-08-16 | 23:40

Je mag ook echt niks meer. Letterlijk alles wordt je door de strot geduwd en geen commentaar erop is nu blijkbaar een geschreven regel geworden. Nog even en je gaat levenslang de cel in als je iets slechts over de Islam/bontkraagjes/mocro jeugd zegt/schrijft.

Sprintercity | 03-08-16 | 23:37

Volgens Arnon Grunberg had hij weg moeten kijken... Iets met "gelatenheid"...

Jodelahiti | 03-08-16 | 23:36

Zo rolt de linkse Judas-kerk.
Maar een oproep van een Frontex-passagier om Duits vrouwenvlees te penetreren zonder wederzijdse roestemming mag gewoon.

Uw Psychiater | 03-08-16 | 23:35

Zeg me dat het niet zo is.

knutsel | 03-08-16 | 23:34

Minder, minder, minder!

De Rennende Rukker | 03-08-16 | 23:32

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland