Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Bierdrinkende Zihni Ozdil met dood bedreigd

Goedemorgen Nederland! Nieuwe dag. Nieuwe bedreigingen. Nieuwe KK. Ditmaal voor onze allerbeste vriend Zietniks Oetlul naar aanleiding van zijn zwaar alcoholische optreden bij RTL Late Night. Wordt het niet eens tijd dat we de noodtoestand in Nederland afkondigen?

Reaguursels

Inloggen

-weggejorist-

Nittickson | 23-07-16 | 16:52

Turken altijd +1

marleenislekker | 22-07-16 | 23:43

Blijkbaar moet je als echte turk een behoorlijke mongool zijn

Eaveau | 22-07-16 | 01:22

Is de gedachtenpolitie al langs geweest? Oh nee, dom van mijn want die komen natuurlijk alleen bij allochtonen langs en met name populisten, rechtse types en pvv stemmers. Zo werkt dat in dit land.

Frits1888 | 21-07-16 | 22:14

@Maria.1 | 21-07-16 | 17:44
Heeft niks met Calimero te maken beste Maria.
Iedereen en zijn moeder die op TV is krijgt verwensingen via Twitter.
Achtelijk ja, verwerpelijk eauk maar dat schijnt er nu eenmaal bij te horen.
Leesch eens een interview Jinek krijgt de KK toegewenst als ze een te lang, te kort of geen rok draagt want broek.
Iedere TV maker kan er smakelijk over vertellen en haalt er meestal de schouders over op.
Dat het nu die Turk-meneer is, is slechts voer voor de Pavlov-hondjes hier vandaar de aandacht.
Maarja dat U dat niet begrijpt verbaast mij dan weer helegaar niks.
Woef!!

Berbaar | 21-07-16 | 19:06

@Berbaar | 21-07-16 | 16:50
Oooo, Berbaar jij bent ook een echte... Calimero he! Ja, maar zij doen het ook *huil, huil*. We zitten hier niet in het kalifaat waar we elkaar met de dood gaan bedreigen als er alcohol in het spel is.

Maria.1 | 21-07-16 | 17:44

@marcoplarco | 21-07-16 | 09:33
Waarom omdat hij iemand een ziekte toewenst via Twitter?
Linda de Mol, Verlinke of Jinek krijgen per uitzending tientallen beledigingen en of ziektes via Twitter naar hun hoofd geslingerd.
Moeten we daar ook al tegen gaan optreden, wat een gel*l!!

Berbaar | 21-07-16 | 16:50

@Bokito ergo sum | 21-07-16 | 09:18
Dan is half Den Haag binnen een week deaud en als dat ook voor "tering" opgaat, half Rotterdam ook binnen no time.

Berbaar | 21-07-16 | 16:47

Wordt bij deze opgefokte meneer nu ook door de politie of sterker, door Paul de Leeuw met een draaiende camera aangebeld met de vriendelijke vraag waarom hij deze taal uitslaat en of het wat minder kan, anders....? #dtv

A-Safari | 21-07-16 | 16:37

Wat zal Han ten Broeke en Bertje Koenders hiervan vinden... de gevolgen van het herstel van de democratie in Turkije na de coupe de faux en het succes van de Turkije Deal.

litebyte | 21-07-16 | 14:00

Deze malloot weet geen eens hoeveel van zijn landgenoten bier en andere alcoholische dranken drinken.

Dat was het | 21-07-16 | 13:46

hopen dat iemand kanker krijgt en daaraan dood gaat is toch net het laatste stapje voordat je iemand met de dood bedreigt ipv een doodsbedreiging?

Barre_de_k | 21-07-16 | 13:42

Jan Leul | 21-07-16 | 10:50
Alle soorten geprobeerd, hoeven zelfs niet meer te komen praten. Als ik nog eens prijs ga stellen op werknemers die te laat komen,helemaal niet op komen dagen zonder geldige reden, geen nederlands kunnen schrijven,maand per jaar zeiken dat ze honger hebben, akkefietjes met politie en justitie hebben, over alles zeuren, dan nog niet.
Het is heel vervelend, maar pa en ma, neef en nicht hebben voor hun verpest,klagen ze daar maar.

corbiere | 21-07-16 | 13:26

Waarom noemt die meneer Ozdil de SGP in een adem met de partij van Erdogan?

Jezus_Boeddha | 21-07-16 | 13:20

@Von Knarrenstein | 21-07-16 | 12:45
Bedank de pvda en ander links tuig maar. joop de uyl (pvda) is gestart met de import van deze inteeltpopulatie

eu=shit | 21-07-16 | 13:17

moslim weet verschil niet tussen moslim en niet-moslim, ook niet tussen ongelovige en onschuldige..... dom dommer domst

ali komijnekaas | 21-07-16 | 13:11

Ik zie liever nep Turken dan nep Nederlanders met een Turks paspoort.

XaleX_2 | 21-07-16 | 13:06

Als je dus een Nederander bent van Turkse afkomst en je bent goed geintegreerd, dan ben ben je volgens 70% van de Turken in Nederland een landverrader en moet je dood..!?
Het lijkt me duidelijk waar de prioriteiten liggen van deze 70%...

alpha centauri | 21-07-16 | 12:46

-weggejorist-

Von Knarrenstein | 21-07-16 | 12:45

Jan Toeternuitje | 21-07-16 | 12:22
Dat zijn beesten die alleen qua uiterlijk lijken op mensen.

botbot | 21-07-16 | 12:41

@telelezer | 21-07-16 | 11:28
Dit vertelt eigenlijk het hele verhaal wat je niet in de MSM hoort oilprice.com/Energy/Natural-Gas/Russia... en die Erdogan heeft misschien wel zelf "slim" een "staatsgreep" uit laten voeren om de macht in al dat "geweld" weer even stevig in handen te nemen. "Erdogan now aims to build an East Mediterranean natural gas pipeline, which could transport natural gas supplies from Israel to Cyprus. Turkey and Israel are negotiating over several issues, including the lifting of the embargo on Gaza and ending the presence of Hamas in Turkey." Dat hele bericht (zie link boven is interessant). Erdogan eist ook wapens van Israël volgens dat bericht.

Watching the Wheels | 21-07-16 | 12:34

1 van mijn zonen heeft een Koerdistaans vriendje. Zijn ouders zijn als vluchteling naar Nederland gekomen. Uiterst vriendelijk mannetje, keurig opgevoed door zijn ouders. Wonen hier inmiddels 13 jaar en zijn helemaal aangepast. En natuurlijk moet je een bepaald deel van je cultuur behouden en bewaren. In dit geval hoop ik dat het ventje kansen krijgt in onze maatschappij. Is geboren en getogen in NL. De ouders spreken vloeiend Nederlands en hebben goede banen. Als ik met zijn vader praat zie je de pijn in zijn ogen. Hij wilde nooit vluchten voor het geweld, maar had geen keus. Zijn hart ligt in Koerdistan, maar is blij voor de mogelijkheid om hier een leven op te bouwen. Hij is van ons land gaan houden omdat hij hier de mogelijkheden heeft gekregen om zijn gezin op te bouwen. Dit soort (nederige) mensen verdienen mijn respect. Ik probeer het soms om te draaien. Stel dat ik met mijn gezin zou moeten vluchten naar een wildvreemd land. De gedachte alleen al...

peanutpower | 21-07-16 | 12:24

@telelezer | 21-07-16 | 11:28
Azerbaijan, Turkije en Oekraïne wonnen de afgelopen jaren ook allemaal het Songfestival ;). Het moet een eenheid worden. Ze willen die oost-Europese en islamitische landen in onze invloedssfeer trekken, zodat onze beursgenoteerde ondernemingen hun bedrijven kunnen overnemen op weg naar meer groei. Investeringen zijn makkelijk te doen met ons goedkope geld (Quantitative Easing). En ze voeren desnoods nog een paar "vredesmissies" uit tegen "terroristen" als het niet via het omkopen van presidenten lukt. En natuurlijk krijg je dan wat vluchtelingen als je olie op het vuur gooit, dus daar kunnen ze moeilijk hardvochtig mee omgaan. Nederland wil de gasrotonde van west-Europa worden. Daar is meer dan 8,2 miljard euro in geïnvesteerd, waar de rekenkamer kritisch op was nos.nl/artikel/383847-kritiek-rekenkam... (ideetje van Balkenende en Van der Hoeven destijds). Ze kunnen niet kritisch zijn tegen Turkije, want Shell is daar zeer actief in Turkije www.shell.com.tr/aboutshell/shell-busi... (net als in Oekraïne) dus het is steeds pappen en nathouden. Erdogan stelt zijn eisen, zie oilprice.com/Energy/Natural-Gas/Russia... en deze groepen zijn allemaal aan het vechten in het naburige Syrie en Irak en dat zou dan om een paar terroristen gaan en.wikipedia.org/wiki/List_of_armed_g... of zou het toch om olie en gas en macht over het gebied kunnen gaan?

Watching the Wheels | 21-07-16 | 12:24

Hadden jullie deze al gezien:
www.gelderlander.nl...
Maria.1 | 21-07-16 | 09:12
.
Moskee Dieren? Wat zijn dat voor dieren?

Jan Toeternuitje | 21-07-16 | 12:22

@peanutpower | 21-07-16 | 11:54
Dat geeft precies aan waarom die kutjochies hier nooit gecorrigeerd worden. Nederland is boterzacht voor ze, dankzij al dat PvdA/GL/D66 softies gelul.

TeeJee | 21-07-16 | 12:01

Lekkere intellectuele en onderbouwde reactie...

HypoPseudo | 21-07-16 | 11:58

We hadden gisteren een Marokaanse klusjesman uit Amsterdam. Keurige vent, totaal niks mis mee. Werkt keihard, eigen bedrijf. Hij vertelde dat die bontkraagjes gewoon klappen moeten hebben. Die verpesten het voor de anderen. Toen ik vroeg of de "oudere" Marokkanen dan niet verantwoordelijk waren voor die jonkies vertelde hij dat die jonkies gewoon aangifte doen bij de Politie als ze klappen krijgen van de "ouderen". Dus zelf bij een corrigerende tik gaan ze huilen hahaha. Hij zei later dat de beste straf was hun kaal te plukken. Scooter en kleding meenemen. Toen ik zei"maar dan jatten ze een andere". Glimlachte hij en zei alleen maar "handje eraf" grijnsde en werkte verder.

peanutpower | 21-07-16 | 11:54

Ze worden steeds guitiger, al die ventjes die in meer dan verstaanbaar Nederlands, duidelijk proberen te maken dat ze een echte Turk zijn.

netniet | 21-07-16 | 11:52

Vreemd zie op het etiket van een flesje biert geen waarschuwende foto met een jihad die de kop van een bierdrinker er afslaat als waarschuwing dat bier erg gevaarlijk voor de gezondheid is. Zou er toch op moeten als ik de tekst hierboven lees. We leven godverdomme in 2016 we zouden godverdomme veel wijzer moeten zijn maar zijn godverdomme zwaar terug gevallen in zeer kinderachtig gedrag. En het word alleen maar erger en erger.

jitro | 21-07-16 | 11:51

Het woord "kanker" wordt gebruikt, dan is het niet zo heel moeilijk om te raden uit welke hoek het komt.

Uw Psychiater | 21-07-16 | 11:48

@Bolder | 21-07-16 | 11:03
In de Bijbel staan ook onfrisse zaken. Het gaat erom waar je naar handelt. Dat de terreur met de islam te maken heeft is waar, maar niet iedere korangelovige is een verdachte. (Dat zijn er dan ook meteen 1 miljard+)

van heinde en verre | 21-07-16 | 11:40

"nepturk" staat er in de tweet.
Wat is dan een echte Turk? En is dat belangrijk?
Zucht...

kloopindeslootjijook | 21-07-16 | 11:39

Niks nieuws, ken veel moslims met een cokepijp in de hand maar wel de mond vol over onze normen en waarden.

Mayer001 | 21-07-16 | 11:36

"Maar EEN ding begrijp ik niet: Als zelfs de grootste wegkijker Mark-Wir-Haben-Es-Nicht-Gewusst-Rutte verklaart: "We zijn in oorlog" maar dan toch gewoon niks doet en geen grenscontroles invoert"
@ telelezer | 21-07-16 | 10:59
.
Wilders heeft Rutte hierover al ter verantwoording geroepen maar Markje houdt zich zoals gewoonlijk "van den domme" https://www.youtube.com/watch?v=iKs7wXL_WZk&feature=youtu.be&t=121

telelezer | 21-07-16 | 11:35

Watching the Wheels | 21-07-16 | 11:15
+1

telelezer | 21-07-16 | 11:28

"Het merkwaardige is dat moskee bestuurders c.s. er als de kippen bij zijn om dit glad te strijken, terwijl hun profeet toch heel duidelijk het voorbeeld heeft gegeven in woord en daad: ongelovigen, joden, homo's en christenen zijn honden en mag je vermoorden,(..)"
@ Bolder | 21-07-16 | 11:03
.
Dat komt omdat ze hier nu nog nog in de minderheid zijn. Mark-Malek-Ramadan-Rutte kraaide onlangs immers nog: "Maar Wij Zijn Met Meer"
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2016/03/meer_en_meer_klinkt_de_roep_om_minder_minder_minder.html
Maar hoe lang nog?
Bedankt Mutti Angela, Bedankt Den Haag, Bedankt Brussel

telelezer | 21-07-16 | 11:25

@telelezer | 21-07-16 | 10:59
33% van het gas dat Duitsland gebruikt komt uit Rusland of Turkije en in beide gevallen lijkt Shell (VVD) betrokken youtu.be/ZYM63KFdH78?t=22 de VVD zit er vooral voor de grotere belangen. Vrije handel, open grenzen, vrij verkeer van goedkope arbeid, dat is toch juist de uitgesproken liberale agenda van de VVD, waarom lijken jullie dat steeds niet te zien?

Watching the Wheels | 21-07-16 | 11:15

Als je dan ziet dat Andy van der Meijde toch goedkeurend knikt. Ja, dan denk ik: hij heeft een goed punt.

roze_bril | 21-07-16 | 11:11

""het eten van stront schijnt niet "hallal" (..)te zijn."
@ FCDenBosch | 21-07-16 | 10:16
.
Soms, als ik naar een duur restaurant ga en ik heb een gekke bui dan vraag ik aan de kelner: "Heeft u ook halal eten en wat dan?"
Als de kelner dan na veel gevraag in zijn keuken en moeite zwetend terug komt en jokt: "Meneer de kip is halal, wilt u die bestellen?" Dan zeg ik: nee geef me maar wat anders want ik heb de pest aan halal eten, ik ben gvd toch geen moslim.

telelezer | 21-07-16 | 11:10

Erdogan doet zijn uiterste best de Islam in de slachtofferrol te krijgen en op die manier het verderfelijke westen als de vijand te positioneren en op deze manier de hele moslimwereld achter zich te krijgen. Wij zien het en laten het gebeuren, ook in Nederland. Sterker nog, we feliciteren hem met het neerslaan van de coup.

Ludovic1764 | 21-07-16 | 11:10

Aetje | 21-07-16 | 10:44
Vraag me af of dat zo werkt me die instinctieve drang. Er zijn genoeg gemengde huwelijken die goed gaan en halfbloedjes doen het nogal goed qua looks. Het is ook een kwestie van ervaringen.

En sommige dingen willen we juist op grote schaal organiseren omdat we door hebben dat het sneller en beter gaat, zoals een wegennet aanleggen of infrastructuur of gezondheidszorg. Dat zou op individuele basis nooit lukken.

Daarom ergeren we ons kapot aan die gasten die iemand bijna blind schopten en vervolgens weglopen voor hun verantwoordelijkheid in de rechtzaal. Omdat we inzien dat het een grote bende wordt op die manier -zie landen van herkomst. Dat kapotschoppen gebeurt overigens ook in de financiële crisis waar we allemaal voor onze levenstandaard voor moeten verlagen, terwijl dat helemaal niet nodig zou zijn, als ze echt hun verantwoording hadden genomen. Daarom is dat zo f*cking irritant. Maar dat komt juist voort uit dat ikke-ikke, dat als het doorschiet juist de boel sloopt. Dus we doen het dom. En zo dom zijn we helemaal niet. Zou je zeggen.

kloopindeslootjijook | 21-07-16 | 11:10

Hadden jullie deze al gezien:
www.gelderlander.nl...
Maria.1 | 21-07-16 | 09:12
Het merkwaardige is dat moskee bestuurders c.s. er als de kippen bij zijn om dit glad te strijken, terwijl hun profeet toch heel duidelijk het voorbeeld heeft gegeven in woord en daad: ongelovigen, joden, homo's en christenen zijn honden en mag je vermoorden, uit naam van de Islam.
Dat is niet voorbehouden aan extremisten, maar de opdracht voor iedere moslim. Het staat gewoon in de koran......

Bolder | 21-07-16 | 11:03

Gülen

Watching the Wheels | 21-07-16 | 10:59

""Hadden jullie deze al gezien:"
http://www.gelderlander.nl/regio/arnhem-e-o/rheden/ophef-bij-moskee-dieren-imam-bereid-te-doden-voor-geloof-1.6207561
@ Maria.1 | 21-07-16 | 09:12
.
De burgeroorlog staat op het punt om uit te barsten. De eerste kleine aanvallen zijn al begonnen in Belgie en Frankrijk en nu ook in Duitsland; het zal niet stoppen maar alleen maar erger worden. Tenzij wij er nu ONMIDDELLIJK iets aan gaan doen: grenscontroles en immigratiestop! Het is al "vijf over twaalf"..!
.
Maar EEN ding begrijp ik niet: Als zelfs de grootste wegkijker Mark-Wir-Haben-Es-Nicht-Gewusst-Rutte verklaart: "We zijn in oorlog"
http://nos.nl/artikel/2069063-rutte-we-zijn-in-oorlog-met-is.html
maar dan toch gewoon niks doet en geen grenscontroles invoert, dat dan het door de MSM en onderwijs in slaap gesuste Nederlandse schapenvolk dit gewoon blijft toelaten.
Oh wacht, ik vergat het bijna: voetbal en 4-daagse zijn immers veel belangrijker.

telelezer | 21-07-16 | 10:59

Goed optreden van Zihni Ozdil. Met name die omdraaiing was verhelderend. "Stel nou dat Turkije een rijk land was geweest in de jaren 60 en 70 en stel nou dat Nederlanders daar gastarbeider zouden zijn geworden, zouden ze dan allerlei kleine groepen gesubsidieerd hebben zoals nu bij de grijze wolven, de Gullen beweging en meer van die groepen in Nederland direct of indirect gebeurd is?" "Is het ook niet vreemd dat Aboutaleb weer al die Turkse organisaties uitnodigt?" Als je integratie wilt moet je Nederlanders niet in groepen op basis van afkomst benaderen. Twee van die Turkse organisaties kwamen dan ook nog niet opdagen www.rijnmond.nl/nieuws/144243/Moskee-o...

Watching the Wheels | 21-07-16 | 10:58

ZUCHT,
.
'Minder snel werk allochtone schoolverlater'
.
Uit analyses van de periode 2011 tot en met 2015 blijkt dat allochtone jongeren soms wel drie keer zo veel kans lopen werkloos te blijven als autochtone jongeren. De onderzoekers noemen dat de 'etnische boete’
http://www.haarlemsdagblad.nl/algemeen/binnenland/article28314248.ece/Minder-snel-werk-allochtone-schoolverlater?lref=SL_4

Jan Leul | 21-07-16 | 10:50

Binnenkort ook in een stad/dorp bij u in de buurt.
http://www.telegraaf.nl/buitenland/26255256/__Rebellen_onthoofden_jongen_in_Aleppo__.html

telelezer | 21-07-16 | 10:50

Typisch jonge Marokkanen gelul , kanker dit , kanker dat. Nou ga maar terug naar Marokko dan, naar je Rif-genoten en daar kun je de k.... krijgen en geen bier drinken.

Zwizalletju | 21-07-16 | 10:48

@eu=shit | 21-07-16 | 09:24
Maar als je een Chrysler logo op een Daewoo plakt is het een Chrystler.
Verder, wat een neo-nazi uitspraak zeg zooheee.

Rest In Privacy | 21-07-16 | 10:44

@kloop
"Er komt een dag dat nationalisme-dronkenschap iets van vroeger is."
Hopelijk schoppen we eerst het gedrocht dat "religie" heet uit ons intellect. Als dat eruit gewipt is zijn nationale gedachtengoeden ook niet zo'n probleem meer. En wat de potentie van de mensheid betreft - Een mens, in de kern, is en blijft egoistisch. Zelfbelang en het belang van je directe familie. Dat is een primitief en genetisch bepaalde eigenschap, omdat deze in het verleden de maatstaaf voor succes was. En nog steeds is. DAT is waarom we racisme en voorkeur voor eigen ras/cultuur (=nationaliteit) niet uit kunnen bannen, omdat we er een instinctieve drang voor hebben.

Aetje | 21-07-16 | 10:44

Die Upper-Turk Yassin heeft natuurlijk geen Nederlands paspoort meer inmiddels.

ja,diedus! | 21-07-16 | 10:44

ies rasiesme

stenenbeen | 21-07-16 | 10:41

Geen spelfouten goede zinsbouw, im not even mad, thats amazing.

Rest In Privacy | 21-07-16 | 10:40

Dit is overduidelijk een nep-account. Dit soort gescheld en geschreeuw komt echt alleen van rechts, dat heeft Erik van Muiswinkel zelf gezegd.

His Lordship | 21-07-16 | 10:38

We waren een soort van op weg naar een moderne mensheid die zo ongeveer wel een idee heeft waar het zo ongeveer over zou moeten gaan. In ieder geval niet over landsgrenzen die met macht/geld/oorlog/huwelijken door en voor een elite door de eeuwen bij elkaar zijn geknutseld ten koste van de rest. Maar ja, we schijnen steeds op de rem te rijden dan wel terug te moeten vallen. We hebben als mensheid zo'n enorme potentie, zoveel mogelijkheden. En een kleine groep weet het steeds weer verkloten, nog steeds te koste van de rest overigens.

De mensheid is nog lang niet volwassen. Er komt een dag dat nationalisme-dronkenschap iets van vroeger is.

Schiet niet op dit he.

kloopindeslootjijook | 21-07-16 | 10:38

@ necrosis | 21-07-16 | 10:17

Op zich niks geks aan, aangezien dat voordat Europa gekerstend werd ook al zo was.

Bisschop Berenbaffer | 21-07-16 | 10:31

@Aristotalloss | 21-07-16 | 09:16
.
Dat opvoeren van de resten van gedode, op hol geslagen gevaarlijke olifanten aan de varkens zou een probaat middel kunnen zijn, ware het niet dat de olifanten-beschermers dat natuurlijk weer niet vinden kunnen. En dat zou bovendien de Grote Olifant in de Kamer weer extra boos maken en dat moeten we niet willen, toch? Want dan komen er weer meer mataklappe en gevaarlijke 'lone elephants' (die verder niets met de Grote Olifant in de Kamer te maken hebben natuurlijk) en hebben we nog meer ellende.
.
Nee, we modderen rustig verder en doen of de Grote Olifant in Kamer er niet is.

Brou Is Back | 21-07-16 | 10:27

Filmpje gezien. Hij houdt een prima betoog en bevestigd wat inmiddels duidelijk is. De Nederturken hier krijgen vooral veel agitprop van Erdo binnen middels de schotel, kranten en media. Geen Turkse koffie, maar Erdokoffie en dat is - beste vrinden - geen zuivere koffie.

Nehemia | 21-07-16 | 10:23

@Jos Tiebent | 21-07-16 | 10:11
.
Daar zeg je wat. De schoonfamilie gaat daar vanavond op pad.

Piet Karbiet | 21-07-16 | 10:20

-weggejorist-

pluk-87 | 21-07-16 | 10:19

özdil is op zich wel aardig maar ook hij heeft niet dezelfde belangen en wensen als ik. Ik wil Nederland Nederland houden, maar hij wil een gezellige meltingpot. Ik wil de Nederlandse cultuur en het Nederlandse volk behouden, zonder aanpassingen.

pluk-87 | 21-07-16 | 10:19

@De finale eindbaas | 21-07-16 | 10:14
Pasen heet tegenwoordig 'Lentefeest', en kerst heet tegenwoordig 'winterfeest'.
En over een paar jaar is ramadan een officiële feestdag in Nederland, mark my words!

necrosis | 21-07-16 | 10:17

@The Concierge
Van mij mag je het gerust zo zeggen.
Echter, het eten van stront schijnt niet "hallal" (of is het: "halal"?) te zijn.
Daar wordt in die kringen nogal belang aan gehecht.

FCDenBosch | 21-07-16 | 10:16

Je ziet waar gepamper toe leidt. Dus hup zwarte piet weer gewoon zwart. En Pasen blijft Pasen.

De finale eindbaas | 21-07-16 | 10:14

De Turken zitten in ons parlement, tweede kamer, onze gemeenteraden, schrijven in kranten, bouwen moskeeën in onze steden en richten politieke partijen op DENK in ons land. Vroeger had ons "leger" al aan de grens gestaan bij dit soort invasies.
Ondertussen herrijzen er steeds meer enorme moskeeën de laatste tijd! Geen ontkomen meer aan en niet vergeten de Marokkanen, zijn ook sterk vertegenwoordigt in overheidsfuncties. Van binnenuit zullen ze gaan overheersen en ze zijn al dik over de helft. Nu nog de politiek, die het natuurlijk te laat in de gaten krijgen en we hebben een nieuwe premier binnen een paar jaar dictator Erdogan.

HdJ& | 21-07-16 | 10:12

Is dit niet een erdogannetje? (Zelf opgezet?)

NB-Stb | 21-07-16 | 10:12

Huh? Nog geen aanslag? Ga weer naar bed.
Piet Karbiet | 21-07-16 | 10:02

Ik ga nog 2 dagen mijn hart vasthouden. Ik woon op een steenworp van Heumensoord waar nu 6000 militairen vanuit de hele wereld verblijven. In een kamp dat voor een half jaar terug bewoond werd door 7000 gelukszoekers van oosterse persuasie, die alle paadjes en konijnenholletjes hebben verkend. Met Nice, Parijs en Antwerpen in mijn achterhoofd, en met morgen een miljoen bezoekers in een veel te klein stadscentrum.
Het wemelt hier de laatste weken van de zwarte Golfjes, maar dan kan ook undercover zijn. Het voelt alleen erg ongemakkelijk als ze voornamelijk geblindeerde ramen hebben.

Jos Tiebent | 21-07-16 | 10:11

@Kris | 21-07-16 | 10:00
En juist daarom krijg je groeperingen als Soldiers of Odin.
Vroeg of laat leidt dat tot een burgeroorlog en daar zit ik niet op te wachten.
Jaren geleden heb ik oude vrouwtjes met rollators uit de buurt meegenomen naar de lokale super omdat ze bang waren voor de leerlingen van de nabijgelegen VMBO.
Het wordt alleen maar erger.....

necrosis | 21-07-16 | 10:10

Wat is nu precies het probleem? Deze meneer hoort wat bijvoorbeeld Annabel dagdagelijks hoort. Het is een probleem + ophef, omdat deze meneer moslim (b)lijkt?

Jammer joh, toen wij jullie (gematigden) opriepen om afkeur te tonen, voelden jullie je niet geroepen. Ik voel mij nou niet (meer) geroepen. Vraag rustig een haat imam voor advies morgen. Succes!

MarcS | 21-07-16 | 10:10

Ik ben ook zat van al dat goedpraat in de gütmedia. Hoe een onrepresentatief beeld wil je overeind houden?
Maar het meest schokkende is nog wel dat mensen blijkbaar kijken naar Late Night shows.

rectormagnificus | 21-07-16 | 10:10

-weggejorist-

rattenvanger XL | 21-07-16 | 10:07

Wauw, RTL late-nightkijkers wat een leuke mensen zijn dat. Wat is t ergste? Dat biertje of op en top Nederlander zijn?
Voor de linksleipo's: IK LUST OOK BIER, VOEl MIJ OP EN TOP NEDERLANDER. Mensen die niet kunnen omgaan met onze verworven vrijheden moeten uit europa en/of binnenkort uit nederland.

rattenvanger XL | 21-07-16 | 10:07

Marokaanse snotaap. Kijk ff op zijn Facebook pagina. Meer pk's dan IQ. Zucht.

jezusisonzin | 21-07-16 | 10:06

Reactie van die meneer is wel klasse. Mij is echter niet helemaal duidelijk waarom ie hier Oetlul wordt genoemd.

Teejoow | 21-07-16 | 10:02

Huh? Nog geen aanslag? Ga weer naar bed.

Piet Karbiet | 21-07-16 | 10:02

@necrosis | 21-07-16 | 09:57 : helemaal waar!

Kris | 21-07-16 | 10:00

Zihni Ozdil had een goed verhaal bij RTL Late Night.

Duifmans | 21-07-16 | 10:00

Dat deed hij niet, hij vergeleek de SGP met de AKP/Diyanet.
Vredige libertariër | 21-07-16 | 09:42
.
Dat is net zo idioot. Maar christenbashers snappen dat niet. Die hebben - zoals blijkt - geen enkel idee van wat de SGP is.

Lupuslupus | 21-07-16 | 09:59

@Koonkluk Huis | 21-07-16 | 09:50
Als je al een massale protestactie weet op te zetten, krijg je te maken met:
1 - linkse burgemeesters
2 - AFAtuig
3 - de pers die je afschildert als neonazi
En zolang mensen als Merkel de reet van Erdogan likken, verandert er NIETS!

necrosis | 21-07-16 | 09:57

De noodtoestand afkondigen... Vanwege een infantiele knurft op een "sociaal medium" die zijn beperkte vermogens inzet om iemand te bedreigen, en waarvan we allemaal denken 'blaffende honden bijten niet'? Lijkt me ietwat overtrokken.

Als je een noodtoestand wilt uitroepen, doe dat dan op basis van het feit dat de simpelste regels hier niet gehandhaafd worden, ga die vervolgens handhaven, en kijk eens wat een prachtige samenleving er onder het stof vandaag komt!

Bisschop Berenbaffer | 21-07-16 | 09:55

Ik hou het veilig en ga er gewoon vanuit dat moslims niet en nooit te vertrouwen zijn. Beter safe dan sorry.
En als ze "aardig" zijn tegen de "ongelovige honden" heeft Hans Jansen nog een mededeling voor u.
.
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/04/...

Lupuslupus | 21-07-16 | 09:55

Ze vinden blijkbaar erg om Nederlander te zijn. Dat kan hoor, maar dan moeten ze gedenaturaliseerd worden en gelijk een schop onder hun hol geven en hup richting Erdogeit laten opdonderen.

Wonderful-Life | 21-07-16 | 09:55

die Yassin toch, zieli hoor ,ééncellig te zijn als gevolg van eeuwenlange incest.

Foezela | 21-07-16 | 09:50

De noodtoestand is - hoewel nooit afgekondigd - al lang effectief. En de meeste burgers vinden het kennelijk wel best zo want geen hond trekt op naar de grote pleinen.

Koonkluk Huis | 21-07-16 | 09:50

^^te

number668 | 21-07-16 | 09:47

@geen blijvende stad | 21-07-16 | 09:37

6 foot = 1,80 m is toch net zo hoog als een Praxis schutting?

Pieter V | 21-07-16 | 09:47

Als je in de parallelle samenleving roert, begint het aardig stinken...

number668 | 21-07-16 | 09:46

Laten we eerst maar eens een wet maken die het toeteren zonder dat de vekeersveiligheid in gevaar is verbiedt.
Oh wacht...

McMarx | 21-07-16 | 09:46

@The Concierge | 21-07-16 | 09:32

En als Erdotjehuu zegt dat de ongelovige honden moeten afmaken, worden er Nederlandse autochtonen afgemaakt.
Binnenkort ook bij u in de buurt.

Pieter V | 21-07-16 | 09:44

Intressant maar om nu de SGP op een hoop te gooien met rechts-nationalistisch ? Daar slaat hij toch gigantisch de plank mis.
loser | 21-07-16 | 09:14
Dat deed hij niet, hij vergeleek de SGP met de AKP/Diyanet.

Vredige libertariër | 21-07-16 | 09:42

Wat een ordinaire taal spreken die mensen zeg bah bah.

altijdfeest | 21-07-16 | 09:41

-weggejorist-

Professor Superhirn | 21-07-16 | 09:40

En die Özdil zelf heeft al opvattingen waar je als Westerse vrije samenleving niet echt op zit te wachten. Kun je nagaan hoe ziek dat Ottomaanse dreigvolk is.

Professor Superhirn | 21-07-16 | 09:40

Ben benieuwd wanneer de noodklok voor NL gaat luiden ?

altijdfeest | 21-07-16 | 09:40

Totaal lul maar goed moeten deze personen maar koesteren in onze maatschappij, want dat is hij natuurlijk ook.

leisure suit larry | 21-07-16 | 09:38

Moet je zien hoe de rotte appels van een gemeenschap de rest onder druk zet. Dit soort gasten moeten lekker met hun vlag gaan wapperen in Istanbul of Ankara, toedeliedokie.

Kris | 21-07-16 | 09:38

Nou ja, de beste man heeft natuurlijk wel een puntje. Alcohol mag gewoon niet. Haram en niet goed. Beetje aanpassen aan ons nationaal geloof mag toch wel enigzins van ons gevraagd worden. Beetje inschikken jongens. Persoonlijk ben ik gestopt met nou ja eigenlijk alles. Werken Haram. Pindakaas Haram. Playstation Haram. Ik staar tegenwoordig naar mijn witte muur. 24/7/365. In strak aangemeten couture kaftan dat dan weer wel. Nee, beetje milder en de reaguursels hier zeker. Salem!

verbanden | 21-07-16 | 09:38

Mark Zuckerberg is nog bezig met zijn Grote Hawaiian wall te bouwen Dat duurt even. Hij is iets groter dan de Praxis schuttingen. abcnews.go.com/Lifestyle/mark-zuckerbe...

Pas daarna heeft hij weer tijd om de muren van Westerse haat af te breken. Deze oprisping hoort gewoon bij de Turkse islamist Kultur, waarom zou je zo iets censureren? En hij wil geen gedonder met de Merkel Amtstelle uit Berlijn.

geen blijvende stad | 21-07-16 | 09:37

Dit is wat generatielange inteelt met mensen doet: een toename in genetische defecten. Een oplossing is heel gemakkelijk maarja.... ik heet geen Rutte he.

ZwengelMeister | 21-07-16 | 09:36

Bijtendehond | 21-07-16 | 09:33

staan

Bijtendehond | 21-07-16 | 09:34

Het stijlbloempje 'wie niet voor mij is, is tegen mij' komt weer eens langs.
Zie ik vaker gebeuren dan me lief is. Het gebruik van argumenten begint uit de mode te raken. Jammer.

Koos Knak | 21-07-16 | 09:34

he Concierge | 21-07-16 | 09:32

Nee, er staat een d en een e teveel en een t te weinig in je eerste woord.

Bijtendehond | 21-07-16 | 09:33

Één woord: Deporteren!

marcoplarco | 21-07-16 | 09:33

Noem mij alu-hoedje (Alcoa ook weer blij, sla ik wat aandelen in), maar ik heb het al eens eerder gezegd.
Die gefakete coup was het startsein aan de jihadisten in Europa om nu ècht los te gaan.

Bijtendehond | 21-07-16 | 09:32

Kuddevolk...... al zegt Erdotjehuu eet stront! eten ze stront! ( mag ik het zo zeggen ? )

The Concierge | 21-07-16 | 09:32

Hij doet anders ook aardig zijn best om Nederland stuk te maken...
Sluimerend en verpakt in wat aardig klinkende termen.
De vijand van mijn vijand is niet mijn vriend.

Desmoulins | 21-07-16 | 09:31

Hadden ze geen raki bij RTL Late Night?

zoethoutstokje | 21-07-16 | 09:31

[email protected] Je wilt toch niet zeggen dat je van dit soort berichten nog opkijkt he!
Je moet je eerder afvragen hoeveel moskeeën er wel niet zijn.... Kom zelf uit Amsterdam en ben daar gelukkig weg, maar zou ze daar niet eens kunnen tellen, en dan te bedenken hoeveel van die Imams hun mening wel delen...

mmamax | 21-07-16 | 09:30

Noodtoestand? Kunnen we niet eens een staatsgreep bestellen bij onze Defensie en al die grappenmakers in de politiek in het schavot gooien?
Dan kunnen mensen met hart voor het volk eens gaan puinruimen om de uitwassen van 40 jaar PvdA en 20 jaar paars te niet te doen.

spoilerfreak | 21-07-16 | 09:29

Je suis une nepturk. Drink eigenlijk ook geen bier en heb hopelijk geen kanker. Als je met kanker moet sdhelden heb je elke discussie bij voorbaat verloren.

TheseDays00 | 21-07-16 | 09:29

-weggejorist-

RNM1 | 21-07-16 | 09:28

Adversary | 21-07-16 | 09:20 Juist.

darkyellowmorningpis | 21-07-16 | 09:28

Permaban vragen aan Twitter.

Homer P. Simpson | 21-07-16 | 09:27

@Peniskokertje | 21-07-16 | 09:18
*stopt bloemkool in oren en zwaait*

necrosis | 21-07-16 | 09:26

Sorry voor de dubbel post

eu=shit | 21-07-16 | 09:25

-weggejorist-

eu=shit | 21-07-16 | 09:24

@gestopt | 21-07-16 | 09:14
Ik weet niet waar hij op vakantie is, dus weet ik ook niet hoeveel afstand hij genomen heeft.

necrosis | 21-07-16 | 09:24

-weggejorist-

eu=shit | 21-07-16 | 09:24

Zo zie je maar weer. Idealisme leidt tot tyrannie. Altijd.

postmodernismisdead | 21-07-16 | 09:22

Iemand die op hem reageert noemt het Teletekstturken. Geweldige benaming.

keizeradmiraal4 | 21-07-16 | 09:22

De mensen die als debielen over straat zwalkten met turkse vlaggen (waar die vandaan kwamen, joost mag het weten) riepen dat erdogan de democratie had gered. Sindsdien bedreigen ze allen hier in nederland met turkse voorouders die zich niet precies gedragen en die niet precies dezelfde opvattingen hebben als zijzelf. Tot zover hun democratische insteek

aight.. | 21-07-16 | 09:21

-weggejorist-

Adversary | 21-07-16 | 09:20

"kanker" blijft overigens de favoriete ziekte bij de grote inteeltfamilie.
Dat gaat nu ook al meer dan 25 jaar.

daytripper | 21-07-16 | 09:19

@mmamax | 21-07-16 | 09:10

haha... eens.. Had hetzelfde gevoel. Kunnen onderhand op elke topic copy/pasten

Changeisthelawoflife | 21-07-16 | 09:19

Jammer dat geen kanker krijgt van in iedere zin kanker te schreeuwen, zou lekker opruimen

Bokito ergo sum | 21-07-16 | 09:18

-weggejorist-

Peniskokertje | 21-07-16 | 09:18

@eerstneukendanpraten | 21-07-16 | 09:09
Alcoholvrij bier is geen bier.
Dat is bijna hetzelfde als Sharon Dijksma een vrouw noemen.
*ferme foei*

necrosis | 21-07-16 | 09:17

Druppeltje WD40 onder de capslock? Volgens mij zit die een beetje vast...

Ad Hominem Tu Quoque | 21-07-16 | 09:17

Dezelfde Zihni zit te jankebalke dat allochtonen niet voor autochtonen worden aangezien. Hoe zou dat nou toch komen?
#TurkendierondmarcherenmetTurksevlaggenhethebbenovermijnland(turkije)enmijnleider(erdogan)
GEK HE!

Julia | 21-07-16 | 09:17

Deze man is ook gewoon Nederlander. Laten we het daar over eens worden. Het zit hem in de 90% andere islamitische zoals haatmeneer in de afbeelding hierboven. Ons is jaren lang voorgelogen dat de verhoudingen andersom waren.

alusion | 21-07-16 | 09:17

Het verhaaltje van Oetlul is hier al 500+ keer verteld. Goed dat hij de totale waanzin van Nederlands "beleid"
nog een keer noemt.
Als NL volk krijgen we wat we verdienen. Daar gaan we nog achter komen.

daytripper | 21-07-16 | 09:17

"... Wordt het niet eens tijd dat we de noodtoestand in Nederland afkondigen? ..."
Misschien is het simpeler dat we aankondigen dat alle terroristjes van de islamitische persuasie aan de varkens gaan voeren als ze bij een aanslag omkomen.
En degenen die in leven blijven en gevangen genomen worden krijgen alleen varkensvlees en jonge jenever te vreten!

Aristotalloss | 21-07-16 | 09:16

Aardige nette vent maar wel 1 met een arrogante respectloze houding naar bijv. Paul Scheffer. Dat gaat mij te ver.

frisenfruitig | 21-07-16 | 09:16

-weggejorist-

Normpje | 21-07-16 | 09:15

Intressant maar om nu de SGP op een hoop te gooien met rechts-nationalistisch ? Daar slaat hij toch gigantisch de plank mis. Ik heb nog nooit SGP-jongeren rond zien hollen met de Nederlandse vlag; anders-denkende lopen te bedreigen en in elkaar te slaan; de media belemmeren. Zij zijn toch zeer bezig een positieve bijdrage aan deze maatschappij te brengen en zijn wetsgetrouw. Kennelijk heeft hij geen andere voorbeelden. Maar ja, zijn hier eigenlijk in Nederland van die semi-nazi partijen die te vergelijken zijn met die van turkije ?

loser | 21-07-16 | 09:14

Waarom heeft de FB van Yassin Tyarra geen [!]

necrosis | 21-07-16 | 09:14

Heeft Rutte hier al afstand van genomen?

gestopt | 21-07-16 | 09:14

Waarom deze ophef? Is toch gewoon een hele gemiddelde reactie van een Turkse Nederlander.

Statler en Waldorf | 21-07-16 | 09:14

is de pliesie al langs geweest bij deze onderontwikkelde Yattin. zal wel weer niet haatzaaien mag niet, behalve ...

isotope 465 | 21-07-16 | 09:14

Tijd voor het 1-paspoortensysteem. Hoog tijd.

Maria.1 | 21-07-16 | 09:13

Moeten we de dag weer zo beginnen......

Oeloeboeloe | 21-07-16 | 09:12

Goh, en ik reageer net nog in het olifant topic.... mooi voorbeeld van hoe dit niet meer met praten op te lossen is.

mmamax | 21-07-16 | 09:10

Het was alcoholvrij bier.

eerstneukendanpraten | 21-07-16 | 09:09

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken