Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

LIVE. Politie 010 op zoek naar moslimterroristen

ANP-43404716.jpgHier. Een live twitterfeed van een Rotterdamse AD-journaliste met live verslag van politie-invallen in de wijk 'Nieuwe Westen' (wrange grap op zich) te Rotterdam, alwaar volgens de Franse inlichtingendiensten potentiële terreurverdachten van Algerijnse allooi zich ophielden. (Helaas geen live video want die stream moest uit van het overvalteam. Hier wel een feed met veel foto's.) Kennelijk kreeg Van der Steur wederom een Very Urgent telegram om te vertellen dat Nederland weer eens het afvoerputje van Schengen is. EOD d'r bij, bomhonden naar binnen, laserpuntjes van sluipschutters op de gevels en de omwonenden zijn geëvacueerd voor het geval iemand drie hoog achter op een rode knop gaat drukken. Een 32-jarige Framboos met een niet-Franse naam is al opgepakt en het heeft behalve met lijntjes naar Molenbeek en Parijs natuurlijk weer alles met de islam te maken. Net zoals deze week de aanslagen in Brussel, de zelfmoordaanslag bij een Irakese voetbalpot en de 60+ doden bij een aanslag op paasgristenen in Lahore vandaag weer alles met de islam te maken hebben. We zijn d'r wel weer een beetje klaar mee voor deze week, Mohammed. Klootzak. Update: Afzetting Mathenesserlaan opgeheven. Actie voorbij. Bewoners mogen weer naar huis. Doorlopen mensen. Niets aan de hand. Update: Oh toch wel iets aan de hand. Munitie aangetroffen.

Reaguursels

Inloggen

Of Allah laat de IS en terroristen hun gang gaan en is daarmee extreem gevaarlijk, ongewenst oftewel een teringgod. Of Allah bestaat niet zodat/omdat hij de IS en terroristen niet kan tegenhouden. Kies maar ? Allah is oppermachtig ? Dan laat hij vele misdaden in zijn naam blijkbaar toe. En daar moet je toch niet bij willen horen, verafschuwen en dan is het toch je god niet meer ? Of hij bestaat niet. In beide gevallen: opheffen die enge gekke sekte. Net zoals ALLE geloof ! Vandaag al ? Of morgen ? Wanneer ?

Rest In Privacy | 28-03-16 | 17:49

Met wie ik nog meer klaar ben dan de pedo uit Medina, is de bende islam-pijpers die er als de paaskippen bij zijn de islam buiten het debat te plaatsen terwijl goed geïnformeerde mensen weten dat de salafisten en wahabisten breed gedragen worden door een conservatieve kring moslims die zelf geen aanslagen plegen maar wel facillitwren en goedkeuren. En een groot deel van de gematigde moslims staat onder grote druk van de conservatieve cirkel, meestal uit het land van herkomst. Goed geinformeerde mensen trekken parallelen met de opkomst van Nazi Duitsland in de jaren dertig. Maar laten we vooral blijven pamperen, daar was Hitler destijds ook erg blij mee. Nee hoor, ik val Polen niet binnen meneer Chamberlain...

Sliptong | 28-03-16 | 13:05

Thomas333 | 28-03-16 | 10:26
====
Schitterende tegel.

malang | 28-03-16 | 12:31

We moeten niet alle moslims over 1 kam scheren.
Niet alle moslims zijn terroristen, maar de meeste terroristen zijn wel allemaal moslims en ihb Syrie-gangers!

Van al die Syrie-gangers moeten ze hun Nederlandse-, Belgische-, Franse-etc, paspoorten intrekken. Verklaar ze als ongewenste vreemdelingen en lever ze bij de grens uit aan de officiele Syrische- en Iraakse authoriteiten. Zij weten wel raad met deze massa-moordenaars!

Het is geen toeval dat het Turkije van Erdogan de uitvalsbasis van terroristen blijkt te zijn waar ze met vervalste paspoorten Europa binnen komen. Erdogan steunt de ISIS bende, levert ze geld en wapens, beschiet de Koerden (die ISIS bestrijdt) en het past goed bij Erdogan's tactiek om het Westen te destabiliseren en islamiseren.

De afgelopen jaren hebben ISIS-strijders in Syrie gemeentehuizen geplunderd en alle blanco paspoorten en stempels naar Turkije gesmokkeld. Van daaruit konden Syriegangers mbv blanco paspoorten nieuwe identiteiten aannemen en vervolgens opgaan in de echte vluchtelingen, om zo West Europa binnen te komen.

Om een lang verhaal kort te maken: Europa heeft geen geld voor de veiligheids-en politiediensten, wel minimaal 6 miljard voor Erdogan die daarmee ISIS ondersteunt in M. Oosten en Westen. Kortom, wie zijn hier gek? Wie graaft hier zijn eigen graf?

MRF2739 | 28-03-16 | 12:24

Handsomeboy | 27-03-16 | 22:23
====
Dank voor deze link.

malang | 28-03-16 | 11:12

marcoplarco | 28-03-16 | 09:52

Nou, marcoplarco, slimpie....
Ik weet niet of je het al doorhad, met er is al een tijdje iedere dag een aanslag tegen een van de coalitielanden. ISIS werkt het hele lijstje af. Pakistan doet mee met grondtroepen dus zijn ook zij de sjaak.
Met dit tempo aan aanslagen kunnen we iedere dag wel een mars, tocht, manifest of herdenking houden. Dat gaat niet.
In plaats van een beetje racistisch en discriminerend de selectief verontwaardigde etnische minderhedenbullebak uit te hangen, die de dood van deze slachtoffers dan weer probeert aan te grijpen om blanke westerlingen zwart te maken, kan je ook iets anders proberen. Wacht dat je van je afschuw uitspreken over dat door ISIS de veiligheid van alle inwoners van de 20+ landen die meedoen aan de coalitie bedreigd word? Dat is niet veel maar wel een begin en dan komen we misschien nog ergens. Wat jij wil, een beetje ruzie maken en iedereen die je niet aanstaat uitmaken voor racist of nazi, leid nergens toe.

gaffelbaard | 28-03-16 | 11:06

Wanneer lees ik nou eens een bericht over een opgerolde cel zwaar gereformeerden waar tijdens een inval grote hoeveelheden drugs, munitie en bomgordels worden gevonden. Of extreem orthodoxen die al Jaweh Akbar een willekeurig massa in rennen en zichzelf opblazen.
Er is maar één religie die hierin uitblinkt. Ik wacht nog steeds op het massa protesten van alle moslims in europa om dit geweld af te keuren. Het blijft stil.

salsaparilla | 28-03-16 | 10:38

Thomas333 | 28-03-16 | 10:26
Hulde voor uw prachtige tegel !

tejootje | 28-03-16 | 10:34

MSM, houd toch eens op met jullie rituele angstbezweringen.
Er is helemaal geen sprake van angst.
-
Boosheid. Woede. Toorn. Razernij. Dat is wat ik, en talloze Nederlanders, Europeanen en andere fatsoenlijke lieden met mij, voel.
-
Boosheid, op jullie, met jullie stupide onderzoeken, die een indruk moeten wekken van … iets – ja van wat eigenlijk?

Woede, om het nalaten van wat broodnodig is en simpel voor de hand ligt: het maken van een serieuze, diepgaande analyse van de terrorismeproblemen.
-
Toorn, over die godvergeten make-belief arrogantie van onze faal-elites.
-
Razernij, om het volslagen bewust negeren, het NIET WILLEN ZIEN, van de OLIFANT in de kamer. De islam. I S L A M
--
Een walgelijk systeem, dat nergens op de aardkloot werkt, waarvan de volgelingen nooit iets hebben bijgedragen aan welke vorm van vooruitgang dan ook. Een parasitaire beweging, die ettelijke beschavingen heeft uitgezogen en om zeep geholpen. Een op macht en afpersing gebaseerde, gesloten gemeenschap – de peetvader van de Maffia – die uittreding ten ene male onmogelijk maakt, omdat boven elke potentiële uittreder het eeuwig dreigende zwaard van de dood hangt. De grootste, zich de oemma noemende georganiseerde misdadigerseenheid, die in een krijgsheer, massamoordenaar, bedrieger, leugenaar, pedofiel, racist, en narcist de ideale mens ziet, die elke gelovige coûte que coûte dient te imiteren en na te volgen. Een geloof, dat een slavernij billijkte, en hier en daar nog billijkt, die qua omvang, aantallen, wreedheid en duur de slavernij van het Westen vele malen overtreft. Een anti-filosofie, die geen Gouden Regel kent, die alle wereldburgers verdeelt in Wij, de ideale mensen, en zij, de kafirs. Die een nefast boek vereert, waarin verplichtend tot oorlog wordt opgeroepen en aangezet, tegen elke andersdenkenden – tegen jullie, mij en vijf en een half miljard andere aardbewoners.
-
Een onmetelijke GRUWELIJKHEID.
-
Die van elke spiritualiteit gespeende, totalitaire, fascistische pseudo-religie. Het summum van fanatisme en intolerantie, waartegen zowat elke belangrijke filosoof, schrijver en historicus van het Avondland in de 20ste, 19de, 18de en 17de eeuw, en ook daarvoor, heeft gefulmineerd en gewaarschuwd: György Konrád, Bernard Lewis, V. S. Naipaul, Winston Churchill, Hilaire Belloc, Ernst Renan, Gustave Flaubert, Jacob Burckhardt, Karl Marx, Alexis de Tocqueville, Schopenhauer, Blaise Pascal, Hugo de Groot, om er een paar te noemen.
-
Waar, in ’s hemelsnaam, is jullie verstand gebleven?
-
Vort, aan het werk, laffe luiaards.
Schrijven over die gore zooi in de koran-hadith-sira-sharia. Begin maar met soera 8: al-Anfaal - DE OORLOGSBUIT (ja, dat zijn te zijner tijd ook jullie)

Thomas333 | 28-03-16 | 10:26

-weggejorist-

coolgen | 28-03-16 | 10:03

De leefbaarheid is zwaar achteruit gegaan sinds Hakim niet meer mag voorlezen bij Sesamstraat.

solcama | 28-03-16 | 09:58

Stromen de straten van Nederland al vol met stille tochten van moslims tegen de aanval van Taliban in Lahore, Pakistan? Daar zijn 70 onschuldige cristenen, merendeel vrouwen en kinderen, tijdens de Paasviering vermoord door een vredige islamiet. En aangezien Brussel niet erg is als we andere aanslagen (van moslims) niet noemen...

marcoplarco | 28-03-16 | 09:52

Nee, ik zeg niets:
www.telegraaf.nl...
@necrosis | 28-03-16 | 08:59
Dan zeg ik het maar,albanezen kunnen visumvrij de EU in, binnenkort ook de Oekrainers, tenzij..

louis6227 | 28-03-16 | 09:33

We zijn als natie gevoed met christelijk/humanistische denkbeelden die bijstelling behoeven.
.
Laten we in het kader van het oplossingsgerichte educatieve denken beginnen met te zeggen dat de koran voorschrijft dat moslims nooit met niet-moslims mogen samengaan. Geen vriendschap en geen wetenschap. Eigenlijk mogen niet-moslims uitgezogen danwel gedood worden.
.
Dit gezegd hebbende zijn er in het kader van het oplossingsgerichte educatieve denken nog wel meer situaties te verzinnen waar elke leergierige zijn informatie uit kan putten teneinde te kunnen zorgen voor een waardig bestaan.
.
Spreek je creatieve geest aan en Shoot !

tejootje | 28-03-16 | 09:33

Waarom staat munitie op plek 4 van de in beslag genomen items? (telefoons, sim-kaarten, gegevensdragers, munitie, geld en drugs)

Handsomeboy | 28-03-16 | 09:29

@HdJ& | 28-03-16 | 09:07
Volkert is geen moslim....

necrosis | 28-03-16 | 09:22

Nee niet elke moslim is een terrorist. Maar elke terrorist is wel een moslim..
HdJ& | 28-03-16 | 09:07
.
De islam wil wereldheerschappij, alle niet-moslimlanden aan zich onderwerpen. Daar zijn àlle moslims het mee eens, terrorist of niet.
De moslimterrorist zaagt uw hoofd er af terwijl de "gematigde" moslim uw benen vasthoudt.
.
1.Democratie is als een trein, zodra we ons doel bereikt hebben, stappen we ervan af.
2.De gematigde islam bestaat niet, er is maar één islam, er is maar één koran.
uitspraken van Erdogan.

Lupuslupus | 28-03-16 | 09:22

Interessant opiniestuk op CNN edition.cnn.com...
Word er zo moe van.. | 28-03-16 | 09:04
.
Het 1e commentaar onder het artikel slaat de spijker op de kop.

Lupuslupus | 28-03-16 | 09:15

Alleen munitie? Kijk ff in de kliko.

postmodernismisdead | 28-03-16 | 09:14

volgens Duitse media zijn er nog 3 verdachten aangehouden, onder wie 2 Algerijnen van 43 en 47 jaar.

Wutbürger_ | 28-03-16 | 09:10

Roze_bril
Nee niet elke moslim is een terrorist. Maar elke terrorist is wel een moslim..

HdJ& | 28-03-16 | 09:07

@Vrijhetzelaar | 28-03-16 | 08:53
Wilders is een gevolg, geen oorzaak!

necrosis | 28-03-16 | 09:01

Verrotterdam. Natuurlijk ook de schuld van Wilders volgens correct Nederland. Wat een correcte kutzooi is het in mijn eens mooie Nederland geworden.

Vrijhetzelaar | 28-03-16 | 08:53

De politiek moet op de weg terug waarbij ze het geluk van hun oorspronkelijk kiezers voorop stellen. Precies dat waarvoor ze gekozen zijn. Zo simpel.

tejootje | 28-03-16 | 08:22

Munitie gevonden bij moslim daar gaan we weer.

franck7020 | 28-03-16 | 08:09


*constructiefs

tejootje | 28-03-16 | 08:07

fleurtje
.
Idd. Iets construtiefs doen voor de oorspronkelijke bewoners waar ze toch zelf alles aan te danken hebben, is er niet meer bij. Gek eigenlijk als je er zo over nadenkt. Het oplossingsgerichte denken lijkt helemaal opgelost. Schijn natuurlijk want waar een wil is, is een weg. Nu even de wil nog zien te vinden. Liefst voor het einde van week.

tejootje | 28-03-16 | 08:06

De politiek zadelt ons op met een partij narigheid, en helpen even in no time alles om zeep .

fleurtje | 28-03-16 | 07:54

@Was paar weken geleden bij een soort "museum" waar de Hollandse waterlinie centraal stond. Kosten noch moeite waren gespaard om de bezoekers met de neus op de verdedigende ambities van onze voorouders te drukken. En bij de bouw ervan,een paar honderd jaar geleden werden kosten noch moeite gespaard om een gigantisch bouwwerk op te richten, dwars door Nederland heen, dat de Nederlanders tegen de aanstormende vijand zou moeten beschermen. Best wel raar eigenlijk dat we nu de grenzen wagenwijd openzetten en paarden van troje, de vijand, met bakken tegelijk binnenhalen. Want maak geen vergissing: Islam en het Westen zijn en blijven incompatible. Uit elkaar houden is de enige veilige optie.
doitdoit | 27-03-16 | 23:0
Yup, had het niet helderder kunnen formuleren.

mafmaarnietgek | 28-03-16 | 07:44

Hebben moslims nu zelf niet door dat ze van minderwaardige komaf zijn en dat zelf in stand houden?

Tabernakel | 28-03-16 | 07:12

In alle buitenlandse nieuwsberichten lees je de volledige namen. Alleen in de Nederlandse pers is het "Anis B." Ben ik de enige die me daaraan stoort?

E.E. | 28-03-16 | 06:58

@lingo star | 28-03-16 | 03:26
Acht keer Patty Brard?
Nee, ik sla even over.
*vloerpizza*

necrosis | 28-03-16 | 05:57

De anus van Ali B, Ani B?

ET007 | 28-03-16 | 03:57

-weggejorist-

lingo star | 28-03-16 | 03:26

-weggejorist-

lingo star | 28-03-16 | 03:25

-weggejorist-

lingo star | 28-03-16 | 03:25

-weggejorist-

lingo star | 28-03-16 | 03:25

-weggejorist-

lingo star | 28-03-16 | 03:24

-weggejorist-

lingo star | 28-03-16 | 03:24

-weggejorist-

lingo star | 28-03-16 | 03:24

-weggejorist-

lingo star | 28-03-16 | 03:24

Nederland zou de door nalatenschap opgebouwde rechten van de oorspronkelijke bevolking moeten erkennen en wettelijk vastleggen. Bij overtreding zware sancties! Blijft het misschien gezellig hier.

tejootje | 28-03-16 | 03:15

Then Jesus said, "Father, forgive them, for they do not know what they are doing." And they divided up His garments by casting lots.

INH.30CL | 28-03-16 | 03:12

*planken en spijkers opzoeken gaat*

knutsel | 28-03-16 | 03:02

The greatest thing you will ever learn is to love and be loved in return

lingo star | 28-03-16 | 02:55

@Jan Dribbel | 28-03-16 | 02:43 Sorry die laatste 02:53 was voor jou.

knutsel | 28-03-16 | 02:54

@lingo star | 28-03-16 | 02:33 Het zijn niet alleen de media. Het is de volledige samenleving. Ga maar in jezelf na. 1. Wil je dat iedereen moet kunnen geloven wat hij wil? Tuurlijk. 2. Mogen we vragen stellen bij wat dat geloof allemaal voorschrijft? Nee. Want dat valt kennelijk onder 1.

knutsel | 28-03-16 | 02:53

@MRF2739 | 27-03-16 | 23:14 "Dat de Franse inlichtingendiensten NL moest waarschuwen geeft al aan dat onze AIVD en NCTV een stelletje klunzen en amateurtjes zijn... "
.
Nou, die AIVD is op zich niet van gisteren hoor (zie zo'n rapport als "Van dawa tot jihad"), maar moet van de VVD de godganse dag passagierslijsten naar Washington zitten faxen en google bellen voor de adressen van stoute twitteraars, zodat een politiemannetje of drie daar even langs kunnen gaan. Dan hou je geen tijd over voor dingen waar de Fransen tijd voor over hebben.

ben kokhals | 28-03-16 | 02:49

Mohammed vrede zij met hem was een profeet Jezus komt terug op aarde en schaft dan de Mattheus' passion af zodat die terreur ons voortaan bespaard blijft

lingo star | 28-03-16 | 02:47

knutsel | 28-03-16 | 02:26
Precies, de media zijn al lang geleden geislamiseerd.
De media hebben het consequent over mensen en moslims.
Nederlanders en moslims.
Belgen en moslims.
Alsof het een bevoorrechte groep is.

Altijd worden deze gehersenspoelde, moordzuchtige, godsdienstfanaten apart genoemd.
Wat de media nog niet door hebben: de moslims worden steeds meer veracht. In plaats van bejubelt.
Het woord moslim wordt steeds meer een woord dat staat voor ellende, achterlijkheid, bomaanslagen, massamoord, kindbruidjes, wandaden

Jan Dribbel | 28-03-16 | 02:43

@lingo star | 28-03-16 | 02:33 Ik ben blij dat het Pasen is. Lekker de profeet uithangen.

Reken eerst met die hippie aan het kruis af voordat je met Mohammed afrekent.

knutsel | 28-03-16 | 02:40

Give peace a chance

lingo star | 28-03-16 | 02:33

MathenesserWeg, jongens, daar gebeurde het. Dat is de omgekeerde wereld van de chique MathenesserLaan.

ben kokhals | 28-03-16 | 02:33

@Graaf van Egmont | 28-03-16 | 02:15. Ik word persoonlijk erg moe van het politiek-correcte gezicht dat die ministeriële diensten moeten laten zien. Waarom geven ze niet toe. Elke moslim die het land binnenkomt is bij voorbaat verdacht. Dat is de realiteit.

knutsel | 28-03-16 | 02:26

En hoeveel breinen hadden die aanslag in Parijs nodig trouwens. Eerst was het Abdelslam, nu weer die Kriket. Kan het zo zijn dat de breinen voor zo'n aanslag hun hersens hutje op mutje gooien om op een IQ van 110 te komen?

Graaf van Egmont | 28-03-16 | 02:21

Ik snap overigens niet waarom ze over een Rotterdamse Franse Algerijn kunnen spreken. Waar hoort zo'n man officiëel thuis? Of krijgen ze er bij iedere neuwe verblijfplaats een ander etiketje?

Graaf van Egmont | 28-03-16 | 02:15

"Bewoners morgen weer naar huis", ik moest lachen. Of gaat dat niet over de aangehouden personen?

Watching the Wheels | 28-03-16 | 02:05

Ik begin een beetje schijtziek te worden van de Islam en hun volgelingen.

sportingact | 28-03-16 | 02:05

tattooboer | 28-03-16 | 01:39
De Madonna tattooboer.. Zij is diep gekabbaliseerd.

Dr. Frambozenjam | 28-03-16 | 01:58

@tattooboer | 28-03-16 | 01:41 Duss, jij hebt wel bepaalde inzichten is het niet? Op zich vat ik wel wat je allemaal bedoelt. Je mist een gezamenlijke, op lange-termijn-denken gebaseerde respons, waarbij vooral ook de praktische kant niet uit het oog moet worden verloren. Bouwen. Aan jezelf. Of zoiets.

knutsel | 28-03-16 | 01:56

@Haloef | 28-03-16 | 01:02 Ahg, kon ik met mijn kunst maar uitdragen wat de kiezers die voor zichzelf kiezen willen. ow wacht...

tattooboer | 28-03-16 | 01:49

@knutsel | 27-03-16 | 23:41
Ik ben er nog, pfoe, dat was een close call zeg!

tattooboer | 28-03-16 | 01:41

@Dr. Frambozenjam | 28-03-16 | 01:33
Die heb je al framboos, leeg uw blaas en wonder! Daar is die!

tattooboer | 28-03-16 | 01:39

@Dr. Frambozenjam | 28-03-16 | 01:24
dat is accuraat gesteld! Het geld dat hier bij elkaar word gesprokkeld word niet voor wapens of gereedschap gebruikt maar voor afleiding, www.brusselnieuws.be/nl/video/tvbrusse... in de dagen ervoor zul je het antwoord vinden op de vraag hoe ze afleiding bewerkstellen.

tattooboer | 28-03-16 | 01:37

Pier_penspien | 28-03-16 | 01:28
feiten die nergens op slaan? vertel?

:-) De kop van mohammed op een stok graag tattooboer. Wanneer lever je?

Dr. Frambozenjam | 28-03-16 | 01:33

wat zullen de linkse rakkers hier van denken? Dit straalt erg slecht af op de vredelievende islam

pietpaardenlul | 28-03-16 | 01:31

Het was gezellig in Beieren lees ik net;
"Koerden belagen demonstranten in Beieren"
'De bijeenkomst 'Samen tegen Terreur' was georganiseerd door een man uit Turkije. Plotseling werd het gezelschap aangevallen door de groep Koerden die met stenen en vuurwerk gooiden.'
www.nu.nl/buitenland/4237674/koerden-b...

SyntaxError | 28-03-16 | 01:30

@Dr. Frambozenjam | 28-03-16 | 01:02
Gossie framboos. Dat is wel een hele lijst hoor. Met of zonder ham?

tattooboer | 28-03-16 | 01:30

Dr. Frambozenjam | 28-03-16 | 01:24

Heel leuk die feiten maar ze slaan nergens op.

Pier_penspien | 28-03-16 | 01:28

tattooboer | 28-03-16 | 00:35

Ff 1 tje die ik over het hoofd zag in je comment: Verkoop van en of crimineel verkregen winsten gaan naar terroristische organisaties.

Dat was mij al bekend..

Qwa regionaal islamitische terrorisme handelingen binnen de EU. Geregistreerd in/buiten de Eu daar is een beetje inzicht in de verschillende groepen die aanvals bereid zijn te omstippen. De aanknopingspunten van individuele terroristen, dus de zelf opererende cellen laten ook een spoor voor de daden achter. Maar de EUpole moet vele trajecten na en dan is dus vaak achteraf of te laat of een ontknoping.

www.jamestown.org/programs/tm/single/?...

Dr. Frambozenjam | 28-03-16 | 01:24

Niet echt spannend meer die invallen.
Afgelopen week is 10 km van mijn woonplaats in Nederland Khalid Bouloudo opgepakt in België. De grensovergang staat nog steeds wagenwijd open. Deze man Khalid Bouloudo is veroordeeld ivm de aanslagen in Madrid in 2004 141 doden.
www.standaard.be/cnt/gj7hcgcd

Pier_penspien | 28-03-16 | 01:14

En in België ruziën ze verder, de politici.
En als altijd gaat het niet de aanslagen maar over de Taalgrens.
Vlaams-sprekend beschuldigt de Franstaligen. En andersom.
En over de politieke benoemingen.
Onbenullen worden gepost op de belangrijkste functies.
Communicatie stopt bij de taalgrens.
De politie in Brussel, verdeeld in 6 districten mag niet over de districtsgrens opereren.
De politie van Molenbeek moet een achtervolging staken bij de grens van Vorst.
Het is zoals vele Belgen zeggen: wij leven in een apenland.

Jan Dribbel | 28-03-16 | 01:11

-weggejorist-

Poitiers732 | 28-03-16 | 01:11

@Nelis SplitBloes | 28-03-16 | 00:42
ik ben een gir-tzedek shhhhht, niet doorvertellen!

tattooboer | 28-03-16 | 01:03

tattooboer | 28-03-16 | 00:35

Doe maar 3 wp9 plus bereta 17 met nigt vision en verders wat van die koggels met versplintering enzo.

Wanneer bezorg je?

En ik gebruik geen wiet!

Dr. Frambozenjam | 28-03-16 | 01:02

@Nelis SplitBloes | 28-03-16 | 00:42
ps, wat niet een ieder maar wel bijna weet is dat ik alle talen binnen dit gebied spreek in de laatste vormen en de eerste vormen; nl.wikipedia.org/wiki/Soemer

tattooboer | 28-03-16 | 01:02

@Nelis SplitBloes | 28-03-16 | 00:42
Ik vergeef u voor de gemiste redenering die ik poogde neer te scriberen. Ik zei al, geen miljard triljarden zal ons redden. allen gezamenlijk trekken wel. De islam kijkt helemaal niet naar wie wij zijn en zijn er al helemaal niet jaloers op, ze kijken niet van onderen van van hun perspectief; van boven af. vergeet dat nooit! Ik ben inderdaad gewend aan wat de islam wilt. Ik ken het antwoord tegen de cultus die islam is ook goed. Islam betekent heus geen volgen of gehoorzamen, islam komt van salam, perfect, islam betekent geperfectioneerd! vergeet dat nooit! Ik hoeft mij ook niet te realiseren dat zij onze manieren tegen ons gebruiken. Niet omdat onze manieren zwak zijn maar omdat dat hun manier is. Onze manieren zijn ijzersterk maar ook onze manieren hebben de menselijke factor als zwakt; niemand wilt dood... zou je denken. Behalve de gekke moslims die dood willen om 72 kinderen te verkrachten weer en weer en weer en weer en weer en weer en weer ( keer oneindig) in hun hemeltje. Helaas bent u gewogen en uw punten te licht gevonden, alsnog bent U op de juiste weg maar vraag vragen in plaats van gokken. Met respect.

tattooboer | 28-03-16 | 00:58

Ik voel me veilig. Maar ja,ik woon dan ook niet in het riool van Nederland. Ben alleen bang dat de besluitvorming door die inteelt-club onze pareltjes doet veranderen in randstedelijke kansenpareltjes. En daarom,.......!

Tikkie Terug | 28-03-16 | 00:47

Anyway, is Cuyahoga alweer ongeband?

knutsel | 28-03-16 | 00:45

Als je na het vrijdagmiddaggebed over de Mathenesserbrug rijdt, krijg je echt het gevoel dat je in het Midden Oosten of Noord Afrika bent beland.
Echt ontzettend exotisch...

de honden blaffen... | 28-03-16 | 00:43

De islam is één groot minderwaardigheidscomplex en is stront-jaloers op onze joods/christelijke verworvenheden, zo simpel is dat, en tatooboer (o.a.), daar kunt ook u met ONZE kunst en cultuur niets aan veranderen of bent u inmiddels gewend en geconditioneerd geraakt aan die tsunami van dood en verderf, en beschouwt/accepteert u de talloze onschuldige doden ook al als 'martelaren'? Realiseer u eens terdege dat de islamofascisten gretig, en dus dankbaar, gebruik maken van onze 'verworvenheden' zoals GELD, GELD en nog eens GELD alsmede andere door ons geschapen hulpmiddelen, waarmee wij dientengevolge dreigen het eigen graf te graven.
U hanteert een aaibaarheidsfactor, die in het huidige tijdsgewricht geen pas meer maakt, helaas.

Nelis SplitBloes | 28-03-16 | 00:42

@Dr. Frambozenjam | 28-03-16 | 00:16
Er gaan velen aan dood. De euroos die men uitgeeft bij vele koffieshops gaan linea recta naar muslim landen en wie weet ook naar terreur. www.telegraaf.nl/buitenland/20441800/_... Blowers komen nooit tot hun summum, te relaxed is ook weer niet goed. Ik ken eigenlijk te veel mensen die wiet zó erg vinden stinken dat ze, hoe leuk die blower ook lijkt, nooit dichtbij die naar kattepis stinkende mensen willen komen, laat staan bij ze thuis. get it?

tattooboer | 28-03-16 | 00:35

@electrical wizzard: hoek rosener mansstraat/matheneserweg ademt islam en verval. Ik heb er veel vrouwtjes in joggingbroeken met pitbulls gezien. Maar als jij het een fijne wijk vindt: veel plezier ermee.

doitdoit | 28-03-16 | 00:30

@Poitiers732 | 28-03-16 | 00:23 Zeer valide wat je me meegeeft; een mens gelooft niet in een religie, een mens hoopt dat hij zelf die god is. Hoe meer dat niet het geval blijkt te zijn, des te meer men nader trekt naar die spiegel toe. Donker, men is zo dicht op zijn eigen ego dat het licht er niet eens mee bijkomt en nachtmerries ontstaan in de donkerste hoeken van die spieghel. Mijn waarde, u bent een licht. Keep shining!

tattooboer | 28-03-16 | 00:30

Maar ondanks alles: iedereen een gezegende en aangename Ostara gewenst! (Heidens feest in onze oorsprong! en oude en vergeten tradities.)

Batavi Magistralis | 28-03-16 | 00:28

-weggejorist-

Poitiers732 | 28-03-16 | 00:23

Doorlopen mensen niets aan de hand!

Wiet, daar gaan mensen aan dood zei iemand ooit eens.


Dr. Frambozenjam | 28-03-16 | 00:16

Leuk stukje hoor Burgemeester Meineszlaan. Totaal leefbaar daar, kansenparels zijn alleen maar met elkaar bezig weinig last van. Je hebt sjofele zijstraatjes nodig om beter te kunnen shinen. @doitdoit: je kent de buurt inderdaad maar een beetje. Geen blanke tokkies met pitbulls te vinden, vooral wannabe milfen die hun bakfiets hebben ingeruild voor een hybride Mitsubishi boodschappenschip. Ik heb er 8 jaar gewoond, relatieve oase tussen de Beukelsdijk en Vierambachtsstraat.

Electric Wizard | 28-03-16 | 00:14

@Poitiers732 | 27-03-16 | 23:59
Vrede, is dat nou écht die donkere saaiheid die men verwacht? Wie vult idd de vacuüm van dit onbekend fenomeen? ik heb hoop. Kunst en cultuur zijn namelijk groot en goed en een beloning voor vele man-uren sinds onze ontwaring van bestaan. Ik weet dat ik weet dat ik weet dat men weet en kan maken waar één en meer van kunnen genieten. Als artiest waan ik maar werp ik mij nederig neer aan een ieder die levenslust uit mijn werk heeft. Vrede is genieten. Handelaren, hebberig en sterk, hebben onze droom gestolen want Brussel was nooit krachtig. Geld geld geld geld , miljoen, miljard, triljoen, het was zo mooi glimmend en kocht alles. Maar wij zijn niet te koop!

tattooboer | 28-03-16 | 00:14

Ware schuldige aan de aanslagen en radicalisering is o.a. Ahmed Marcouch. Volgens een verklaring van de Utrechtse stichting alFitrah dan, dat dan weer wel.
nl.fitrah.nl/verklaring-stichting-alfi...

Jan Leul | 28-03-16 | 00:10

-weggejorist-

Poitiers732 | 27-03-16 | 23:59

-weggejorist-

AfgePlakt | 27-03-16 | 23:57

@SyntaxError | 27-03-16 | 23:37
Waarom? Om de wereld om de wakkerheid heen te verkleinen? neen! het moet uitgedragen en het trekken moet samen, niet geconcentreerd in Israël, leg niet alles in onze schoot ok, doe ook eens wat. Je hebt de technologie nu, je hebt de mensen, de huizen, de liefde en het gelijk aan je kant. Wat wilt je nog meer? Als je de linkse gekkies, de aluminium hoedjes of hoe jullie ze noemen gelooft of niet er is een samenkomst nodig die groter is dan één land en de EU is daar niet voor gemaakt in Brussel maar zou dat wel moeten zijn . Centen gaan het niet brengen jongens, niet miljarden en ook niet triljarden euro's. het gaat om iets anders dat pas duidelijk word als er een lange termijn wens komt van het westerse volk uit. De oorlog die we nu voeren is niet met doel om te winnen hoor, maar met doel tijd te winnen om samen te leren hoe we moeten trekken en onze manieren op dit stuk aardkloot te bewerkstelligen. Helaas is de politiek er lang niet rijp voor, maar die hebberige zakenlui wisten het niet, maar nu het duidelijk word en er geen andere weg meer is want alles word steeds nauwer en alles is steeds meer gefocusseerd op altruïsme jegens relevante mentaliteiten die eindelijk begrijpen dat we niet op onze centen maar op ons karakter worden aangevallen, zal er zonder twijfel eindelijk een groeigerichte, toekomstgerichte partij of beweging op gaan staan die zijn doel gaat bereiken met "trekken" en niet met het uitmoorden van miljoenen, misschien miljarden mensen.

tattooboer | 27-03-16 | 23:52

Nee niet elke moslim is een terrorist. Maar ik ben dan ook banger voor de grote meute dan voor een enkeling die zich opblaast. De meute met hun consequente westenhaat. Ik ben op zijn zachtst gezegd op mijn hoede, vooropgesteld dat dat nooit mijn keuze is geweest. Zoals elke Nederlander ( ja als halve allochtoon voel ik me wel Nederlander) vond ik dat in beginsel hier iedereen welkom moet zijn. Zeker als je al een beetje je best doet en je aanpast.

roze_bril | 27-03-16 | 23:51

Anus B. is een schijtnaam, geen kutnaam.

Asimov6 | 27-03-16 | 23:45

Waarom mag Geert niet gekoppeld worden aan gedrag in Geldermalsen, maar Mohammed (overigens ook een heel rare snuiter) wel aan gekkies die geradicaliseerd zijn?

Stijl-vol | 27-03-16 | 23:44

@Jan Dribbel | 27-03-16 | 23:37
Deze engbek?:
"Internetpublicist Izz ad-Din Ruhulessin, die zich tegenwoordig sultan noemt, kwam enkele jaren geleden in het nieuws toen hij bij Pauw & Witteman het recht van Iran verdedigde om een vrouw te stenigen wegens overspel."

Maria.1 | 27-03-16 | 23:44

Er was ook een man op nos.nl die morgen aangifte gaat doen omdat hij wel geraakt had kunnen worden door kogels. Wat een sukkel.

Asimov6 | 27-03-16 | 23:44

Jan Dribbel | 27-03-16 | 23:37
Aanklachten indienen behoort tegenwoordig tot de juridische jihad.

Vigil | 27-03-16 | 23:44

Dit was @tattooboer | 27-03-16 | 23:34

knutsel | 27-03-16 | 23:41

@ spanarchist | 23:33
Een paar dagen terug was er nog een ander filmpje van een vader die zijn kind van de grond opraapte en terug en de kinderwagen legde... is helaas nergens meer terug te vinden.

Haloef | 27-03-16 | 23:41

@Feynman | 27-03-16 | 22:46

Zo te lezen recht uit het hart, waarbij ik me volledig aansluit!

We krijgen nu de rekening gepresenteerd van jarenlang wegkijken, vergoelijken, goedpraten èn... bezuinigen!
Het is in en in triest om het verval van de laatste jaren te aanschouwen.
Ben bang dat we te laat zijn... het is 1 voor 12. Wat zeg ik, de seconden tikken weg... en dan hebben wij een "Brussel", "Parijs" en "Istanboel".

DikkeLollie | 27-03-16 | 23:39

@tattooboer | 27-03-16 | 23:34
Onze leeuw is zijn tanden verloren.

Maria.1 | 27-03-16 | 23:38

"Update: Afzetting Mathenesserlaan opgeheven."
Raar: de inval was namelijk op de MathenesserWEG.

appelboor | 27-03-16 | 23:37

De NOS blijft de ploflims consequent strijders noemen.
Wegkijken is een vak op zich.
Overigens heeft een zelfbenoemde Sultan een aanklacht ingediend tegen Dion Graus wegens een voorstel tot (discriminatie) screening in 2014.
Wat een timing:
www.ad.nl/ad/nl/1040/Den-Haag/article/...
Zucht, zucht.

Jan Dribbel | 27-03-16 | 23:37

@tattooboer | 27-03-16 | 23:34
Als je dit allemaal zo ziet gebeuren, twijfel je dan niet om naar Israel te verhuizen?

SyntaxError | 27-03-16 | 23:37

@HaatAth3ist | 27-03-16 | 22:51
Israel is minder zandbak dan nederland is. Vergis je niet wat een mooie oase dat is!

tattooboer | 27-03-16 | 23:37

@Poitiers732 | 27-03-16 | 23:10
Dit kijk ik nu 5 minuten en ok, het is niet de juiste kost voor athe-, anti ïsten maar er zijn lineaire bedenkingen die elk mens zou kunnen hebben zonder welk geloof dan ook; trekken. Blijven trekken brengt resultaat. Het is tegengehouden maar geloof me, als stichting martijn ook maar één haartje mogelijkheid had gekregen had er binnen 30 jaar pedofilie als devianté geweest, zeker niet als norm maar wel als pretense, zoals elke religie. Je kan en mag en wilt alles op deze aarde door te trekken, waar aan je trekt zeg ik lekker niet maar er is een gezegde die we kennen, waar een wil is is een weg. religies zijn het bewijs ervan. Trek lang genoeg en het komt rond. Religies zouden nooit een norm moeten zijn maar zo werkt het nou eenmaal. Oorlog, wapenhandel, misbruik op alle manier zoals slaven en prostitutie bestaan alleen maar omdat ergens eens iemand begon te trekken ( niet rukken, OK grapjas?) aan de mogelijkheden. De huidige commerciemaatschappij van hebben hebben hebben zorgt ervoor dat jullie, geen één van jullie nog zal trekken voor een verandering. De meesten zijn te dom en anderen zijn bang voor de consequenties, en velen hebben scheit aan de toekomst. Zoals bvb, de dealers, de blowers de junkies en de hedonisten. De angst die nu heerst is angst voor trekkers die de tijd nemen, niet voor religies specifiek. Maar maatjes, er is een oplossing, gebruik eindelijk die hersentjes en trek! Samen, word een volk en niet een hebberig stelletje handelaren zoals rutte dat graag wilt. het word eens tijd dat deze leeuw weer gaat brullen voor de lange termijn. Jullie probleem is niet de open grenzen maar de snelle jelle instelling.

tattooboer | 27-03-16 | 23:34

SyntaxError | 27-03-16 | 23:19
(Extreem)links weet van gekkigheid niet meer hoe ze dingen moeten verdraaien om realisten de mond te snoeren.
Bovendien heeft dit trucje al eerder gefaald.

Vigil | 27-03-16 | 23:33

Haloef | 27-03-16 | 23:21
Het blijft een merkwaardig verschijnsel dat de foto van de dode kleuter op het strand niet genoeg getoond kan worden en dat aan deze huilende kleuter naast een dode moeder geen aandacht wordt geschonken door de objectieve Nederlandse media.

spanarchist | 27-03-16 | 23:33

jezus is akbar.

ganzo | 27-03-16 | 23:29

@Haloef | 27-03-16 | 23:21
Ja, vreselijk, ik heb er die nacht slecht van geslapen.. Met boven ons slapend twee dochtertjes van 5 en 3. Zo vaak op Schiphol geweest in de vertrek terminals en Schiphol Plaza, kan daar ook gewoon gebeuren, zelfde scenario.

Batavi Magistralis | 27-03-16 | 23:27

@SyntaxError | 27-03-16 | 23:19
Nou gelukkig maar dat allochtonen zichzelf wel als Nederlander zien en zich aanpassen aan de Westerse normen en waarden. Nu nog effe het tweede paspoort weggooien en klaar.

Maria.1 | 27-03-16 | 23:27

RoBD=Skullfucker | 27-03-16 | 23:13
Ja, dat lijkt mij voor een belangrijk deel het gevolg van:
a. schotelantennes
b. imams en aanverwante figuren, in of buiten moskeeen
c. het sociaalculturele milieu
d. de MSM met geen, hele of halve waarheden
e. de politiekcorrecte benadering op alle fronten
En zo zullen er ongetwijfeld nog veel meer zaken te benoemen zijn.

Vigil | 27-03-16 | 23:24

@Haloef | 27-03-16 | 23:21
Vreselijk! En dan kruipt die knakker van Denk weer in de slachtofferrol. Zonder een bepaald geloof zouden er nagenoeg geen bloedige aanslagen zijn.

Maria.1 | 27-03-16 | 23:24

@070 23:16
Boze rechtsmensen zijn volgens de NPO/NOS altijd hooligans en/of extremisten. Boze links mensen (die over het algemeen meer geweld gebruiken) zijn altijd actievoerders.
Idem dito in t NRC, de Volkskrant en Trouw.

RoBD=Skullfucker | 27-03-16 | 23:23

Anis is de penis!

kommabijmebinnen | 27-03-16 | 23:23

Zonder CNN wisten we nooit dat er tijdens de aanslag ook baby,s uit de kinderwagen werden geblazen.
Omdat we hier niet willen stigmatiseren.
www.hln.be/hln/nl/36484/Aanslagen-Brus...

Haloef | 27-03-16 | 23:21

De Moslims die GEEN terroristen zijn houden er grote meerderheid op zijn zachtst gezegd rare/nare ideeen op na. Naar Westerse maastaven dan he. Is het dan vreemd dat ik ze liever kwijt dan rijk ben? Minder, minder, minder!

doitdoit | 27-03-16 | 23:21

@ Corrie-Corky 23:07
Hé, wel liefff doen tegen t leger. Onze nieuwe opperbevelhebber vertelde gisteren goed nieuws. We hadden 900+ hoeveel? 900+ onthoud dat, 900+ tanks. Die hebben we verkocht. Maar nu, met het veranderende wereldbeeld hebben we, dezelfde, tanks weer teruggekocht! Twaalf! 12! TWAALF!!!
Het is om te huilen.

RoBD=Skullfucker | 27-03-16 | 23:20

@de Voorzittert | 27-03-16 | 23:13
Er worden wel meer woorden afgeschaft tegenwoordig:
"De Tweede Kamer besloot deze week dat het woord 'allochtoon' niet meer mag voorkomen in overheidsdocumenten."
www.ad.nl/ad/nl/38261/Nieuws/article/d...

SyntaxError | 27-03-16 | 23:19

@malang | 27-03-16 | 22:46
Ja hoi, niks, maar ik zat in de trein en had maar minuten tot mijn bestemming, excuus voor de taalfouten en de didactiek maar zoals maria.1 aangeeft, het verhaal is helder en onderbouwd.

tattooboer | 27-03-16 | 23:18

Steeds meer moslim ellende. Leve de open grenzen van Das "Vierte Deutsche Reich der Vereinigten Staaten Europas"
De engelsen krijgen tenminste nog de keuze om eruit te stappen; maar wij niet; wij zijn ten eeuwigen dagen gedoemd om er in te blijven; waarschijnijk tot ons geld op is en dan mogen we oprotten ("rot op, rot op..." waar hoorde ik dat www.geenstijl.nl/mt/archieven/2016/03/... ook alweer?)

telelezer | 27-03-16 | 23:17

-weggejorist-

lingo star | 27-03-16 | 23:17

Respect voor de bomhond

lingo star | 27-03-16 | 23:17


De route..
Aleppo, Istanboel, Parijs, Brussel, Rotterdam..... DEN HAAG!!

wie zal het zeggen | 27-03-16 | 23:17

De -linkse - pers en NOS heeft het altijd over Fransen of Belgen bij de terroristen, maar het zijn in alle gevallen Marokkanen met een tweede paspoort. Waarom niet eens hun eerste nationaliteit vermelden?

070 | 27-03-16 | 23:16

Willempie zal die wijk wel weer bezoeken onder begeleiding van de sharia politie om de overige moslimterroristen gerust te stellen hoe erg hij het vindt.

vinzDH | 27-03-16 | 23:14

Dat de Franse inlichtingendiensten NL moest waarschuwen geeft al aan dat onze AIVD en NCTV een stelletje klunzen en amateurtjes zijn.... Erg geruststellend!

Madrid, Londen, Parijs, Brussel,... Ik vrees dat de volgende dan Rotterdam, Den Haag of Amsterdam zal zijn?

Het zijn vnl. Syriegangers die er bij betrokken zijn, waarom lopen ze hier in Nederland en Belgie dan nog vrij rond?

MRF2739 | 27-03-16 | 23:14

@Jan Dribbel 22:21
Heb t ook gelezen en t is nog erger. Volgens een groot deel van onze autochtone jongeren is macht achter IS en de aanslagen:
1. Een übermachtige, rijke Joodse familie of een Joods syndicaat. Zij doen dit om de Islam in een slecht daglicht te plaatsen.
2. Amerika. Amerika. Amerika. Want in Amerika haten ze de Islam en Amerika wordt bestuurd door Joden etc.
3. De duivel. Want de Islam is het geloof van de liefde dus alle slechts wat uit naam van de Islam is het werk van de duivel.
Met die laatste heb ik nog niet eens zoveel moeite. Maar de eerste 2.... Dit zijn jonge mannen, geboren en opgeleid in Nederland. Wat moet je daar nog mee? Het is zo triest dat ik er geen woorden voor heb.

RoBD=Skullfucker | 27-03-16 | 23:13

Het woord "Islam" structureel weggejorist uit de massamedia, dus dat is de nieuwe taktiek van Wegkijkend Nederland. Onthutsend niveau.

de Voorzittert | 27-03-16 | 23:13

Gelukkig zitten de franse autoriteiten met de haarvaten in Spangen en nieuwe westen

lingo star | 27-03-16 | 23:12

-weggejorist-

Poitiers732 | 27-03-16 | 23:10

-weggejorist-

lingo star | 27-03-16 | 23:09

Je suis Rotjeknor

lingo star | 27-03-16 | 23:09

HansRO | 27-03-16 | 22:20
Ook in het staatsjournaal van 20.00 uur werden de woorden moslim, en islam niet genoemd en werd er idd gesproken over een Fransman.
Dat het blijkbaar een Algerijn is, mogen we ws nog niet weten.
En dan de info, dat deze actie plaatsvindt op verzoek van de Franse autoriteiten, die blijkbaar beter weten, wat voor gajes er in Rotterdam zit dan de Nederlandse autoriteiten.

Vigil | 27-03-16 | 23:07

@Maria.1 | 27-03-16 | 22:59 Ja hetzelfde riedeltje All over again. Maar het zal niet lang houdbaar meer zijn dan.. Er zullen hoe dan ook draconische maatregelen moeten worden genomen om deze zeer kwaadaardige uitwassen van terreur te overwinnen. We zullen op een gegeven moment moeten toegeven, dat we werkelijk in een oorlog verzeild zijn geraakt. Vanaf dat moment kunnen er gepaste maatregelen worden genomen.

Batavi Magistralis | 27-03-16 | 23:07

Gelukkig hebben we een leger die heel hard en heel goed PANG! kunnen roepen...*NL: het lachertje van Europa*

Corrie-Corky | 27-03-16 | 23:07

Heeft Abou al-Rotterdami al iets aardigs gezegd over de kansenwijk in kwestie waar enkele oprotappels, pardon, rotte appels niet representatief zijn voor de bewonersdoorsnee?

De Vrijlansier | 27-03-16 | 23:04

Was paar weken geleden bij een soort "museum" waar de Hollandse waterlinie centraal stond. Kosten noch moeite waren gespaard om de bezoekers met de neus op de verdedigende ambities van onze voorouders te drukken. En bij de bouw ervan,een paar honderd jaar geleden werden kosten noch moeite gespaard om een gigantisch bouwwerk op te richten, dwars door Nederland heen, dat de Nederlanders tegen de aanstormende vijand zou moeten beschermen. Best wel raar eigenlijk dat we nu de grenzen wagenwijd openzetten en paarden van troje, de vijand, met bakken tegelijk binnenhalen. Want maak geen vergissing: Islam en het Westen zijn en blijven incompatible. Uit elkaar houden is de enige veilige optie.

doitdoit | 27-03-16 | 23:03

-weggejorist-

Sjakkie van de Hoek | 27-03-16 | 23:02

Het dreigingsniveau is nog steeds substantieel. Droom maar lekker verder met z'n allen.

Sjakkie van de Hoek | 27-03-16 | 23:02

Gelukkig dat de Fransen nog een verzoek doen. Na alle bezuinigingen is er ook niks meer te verwachten van de AIVD, die is zeer zwaar onderbemand.

Eppo | 27-03-16 | 23:01

@Batavi Magistralis | 27-03-16 | 22:58
En de politici zijn dan weer geschokt...

Maria.1 | 27-03-16 | 22:59

Holle retoriek dus, gebeurde even iets vreemds ;)

Batavi Magistralis | 27-03-16 | 22:59

Je ziet het aankomen, de eerste terreuraanslag in ons land zit in de pijplijn..
De lijn Parijs, Brussel, Amsterdam, met als tussenstop nu dus Rotterdam. Dat worden weer veel verontwaardigde speeches van de hoogwaardigheidsbekleders in dit landje. Holle reoriec

Batavi Magistralis | 27-03-16 | 22:58

@de Voorzittert | 27-03-16 | 22:56
Het 1-paspoortensysteem zou al veel oplossen.

Maria.1 | 27-03-16 | 22:57

Fuck privacy: razzia's in 020-Gaza, Shariadriehoek én Kanaleneiland. En wel vannacht nog. Deur voor deur. Tot en met het laatste huis. Benieuwd wat je aan IS-vlaggen, Kalashnikovs, drugs en bijvangst aantreft.

de Voorzittert | 27-03-16 | 22:56

@HaatAth3ist | 27-03-16 | 22:51
Plus het demoniseren van diegenen die wel zien wat er gaande is. Israël is een voorbeeld van hoe die dingen gaan. Israël verdedigt zich en wordt in de media weggezet als agressor. Net zoals mensen die zien wat er gebeurt worden weggezet als "racisten", "fascisten" en "nazi's".

Maria.1 | 27-03-16 | 22:56

tattooboer | 27-03-16 | 22:44
Goed verhaal, lekker duidelijk. Je geeft onder Naffer-mederlanders en overige Arabieren teveel roem voor wat ze doen.
 
Het zijn smerige slangen die dankzij de zachte westerse samenleving zover hebben kunnen komen, het heeft alles te maken met hun achterlijke geloof; de haat-cult islam die ze leert dat niet-gelovers afvallige honden zijn die onderworpen moeten worden.
 
Misschien is het inderdaad een idee om de gekkies van de Joodse staat om advies te vragen; gek gezegd neem ik gewoon aan dat dit steeds vaker gebeurt. Overigens zou men zich wel moeten realiseren dat het in de zandbak Israël wat anders ligt dan hier en er wel wat adaptatie-problemen zijn als we dezelfde manieren overnemen. Ik zie een natie-staat als België/Nederland niet zo snel een volledige woonwijk of woning in Molenbeek/Schilderwijk platgooien a.d.h.v. een islamitische terreur-aanslag.

HaatAth3ist | 27-03-16 | 22:51

"Het ergste moet nog komen", Wim van Rooy

HonderdEnEen | 27-03-16 | 22:50

Anis is nu de Anus....

miff | 27-03-16 | 22:49

@malang | 27-03-16 | 22:46
Hij schrijft een beetje wartaal maar toch begrijp ik wat hij bedoelt.

Maria.1 | 27-03-16 | 22:47

en onze gay verhofstadgroep staat nu wederom op de barricade "ein politiestaat in europa aka EIA of zo iets..
what de fuck heeft europol of eurojus dan te doen??

nieuwe vrindenbaantjes?

Triple2K8 | 27-03-16 | 22:46

tattooboer | 27-03-16 | 22:44
====
Wat heb jij zitten roken?

malang | 27-03-16 | 22:46

Terwijl we tientallen miljarden weggeven aan Griekenland & Oekraïne, zijn onze politie aan het bedelen voor een half miljard per jaar & onze militairen zelfs zes miljard per jaar om de NAVO norm te halen. De AIVD is met nieuw geld bezig de vorige desastreuze bezuinigingsronde te repareren.

Ons kabinet heeft hard bezuinigd op onze veiligheid, terwijl in de afgelopen tien jaar de overheidsuitgaven alleen maar gestegen zijn. Hard gestegen. Als je de zorguitgaven meeneemt die je nu direct mag betalen in plaats van via de belastingdienst zijn de uitgaven óók de laatste vijf jaar alleen maar opgelopen.

Politie rent zich rot, rechercheurs maken lange dagen, terwijl er een miljoen werkloze potentiële collega`s geen vacature treft op de website. Het is oorlog en we stellen maar de helft van onze spelers op. Waanzin.

Aan een land met een eeuw durende eigen burgeroorlog, een vijf jaar durende internationale oorlog in het land ernaast, een geschiedenis met terrorisme, een genocide verleden én ook nog eens de doorgangsroute voor miljoenen vluchtelingen gaven we visumvrij reizen om nog makkelijk, nog meer nieuwkomers te verwelkomen.

Het kabinet moet eens stoppen met het Europees dagdromen, dure prestige projecten en zinloze reddingspogingen van technisch, praktisch & cultureel totaal gefaalde landen om over te gaan tot de orde van de dag en politie & defensie voorbereiden & betalen voor huidige en komende problematiek.

Als de kat van huis is, dansen de muizen.

Feynman | 27-03-16 | 22:46

Ik ken het buurtje een klein beetje. Doet in veel denken aan A'dam-Oost, Muiderpoortstation-omgeving. Een broeinest van anti-Westerse elementen. 't ademt Islam, dreiging. Er lopen nog een paar autochtonen met aangelijnde pitbulls rond. Ook geen lekker volk, maar ik begrijp het wel. Hopeloos gebied.

doitdoit | 27-03-16 | 22:45

Als we de tijdlijnen en gebeurte issen van de laatste drtig jaar terreur in Israël en hier aanhoiden mag men met deze arrestaties er op rekenen dat er dus een aanslag zal worden geplegd in nl binnen drie dagen. Het enige dat rest is de mosad en IDF bellen om nog een kans te hebben dit te stoppen. Als mogool die ik ben geef ik deze tip; zoek naar bouwers. Huizenbouwers. In de contreien word respect getoond aan deze bouwers want elke familie spaart en zoekt naar bouwers die goed zijn in langdradige bouw. Arabs bouwen hun familiehuizen langzaam en stevig. Automonteurs zijn ook een doel maar de geduld ligt bij huizenbouwers en daarom ploffen we in Israël de huizen van terroristen neer als spuug in hun gezicht. Westerse levenstijl is snel en vuiv maar arabs nemen de tijd en ze zouden er zo 50 jaar over doen een giga aanval te organiseren. Westerse mensen snappen dat niet. Die zij gewend aan hap slik klaar en hebben geen langetermijn doel. Onderschat nooit die arab bouwer want die heeft allang door dat generaties werk aan een bepaald iets resultaten levert en geloof me, de arabs hebben geduld maar de israëlies ook dus bel!

tattooboer | 27-03-16 | 22:44

ROTterdam, na Haramsterdam het afvoerputje van Nederland.

Uw Psychiater | 27-03-16 | 22:42

Is dit nog steeds 'pas het begin', of zitten we al op het hoogtepunt? Soms vrees je 't ergste...

Enniewees, ik besluit deze paasdag met een fijne Koot&Bie: youtube.com/watch?v=X0F5hvynzfo

Driewerf Hoezee | 27-03-16 | 22:42

@ Jan Dribbel: Echt ongelofelijk wat een domme fuckers het eigenlijk zijn. Ik zit dat artikel te scannen en kom alleen maar dommigheid tegen. Gastjes geloven niet illuminatie e.d. maar roepen wel dit: "De naam van Beyoncé's dochter achterstevoren betekent 'duivelskind' in het Latijn."

KapiteinClaus | 27-03-16 | 22:42

Geen commentaar, afwachten of en wanneer deze idioot weer vrij rond loopt. Pas na veroordeling, die toch niet komt, mogen we pas roepen dat het niets met de islam van doen heeft.

F*ck dat geloof / die ideologie.

Slaap lekker NL, morgen met een paar spujkerbommen in je mik, maar gezond weer op (voor sommigen).

MarcS | 27-03-16 | 22:39

@HansRO | 27-03-16 | 22:20
Wie kijkt er dan ook nog naar de NOS?!

Maria.1 | 27-03-16 | 22:34

Wat heeft Breda Cricket met terrorisme te maken?

Handsomeboy | 27-03-16 | 22:33

-weggejorist en opgerot-

Roulette | 27-03-16 | 22:29

@FRWolt | 27-03-16 | 22:20 Maybe you're right, neemt niet weg dat Spangen een broeinest van radicale islamisten is. (btw: Mathenesserweg is wel Spangen)

Handsomeboy | 27-03-16 | 22:27

'Finding a counter-narritive for the terrorist ideology' lijkt een geaccepteerde manier te zijn om hetzelfde te zeggen. Althans, er wordt ook niet verder op ingegaan, maar men labelt je niet meteen als islamofoobrasiesssss.

Bram van Ojik | 27-03-16 | 22:24

Fijn dat de Fransen ons moeten aanwijzen waar in Nederland zich Frans-Algerijnse illegalen/terreurverdachten verstoppen. Erg vertrouwenwekkend de hele gang van zaken...

Lomo | 27-03-16 | 22:24

Moge de politiehonden al hun irritante wijsvingers afbijten.

compitaal | 27-03-16 | 22:23

Hij heet Anus B.
Wat een kutnaam.

tipo | 27-03-16 | 22:21

In Rotterdam (regio 3022) woonden op 1 januari 2010 9745 mensen, waarvan 5870 niet-westerse allochtonen (60.2%).
- Lijkt me duidelijk,toch? Stageplaatsen en risicojongeren. Allemaal onze schuld... weg met ons dus.

Eduardo- | 27-03-16 | 22:21

Dit is toch niet weer zo'n "filtertopic" zoals gisteren hoop ik.

knutsel | 27-03-16 | 22:21

Zojuist het NOS journaal van 22:00 uitgezeten en mijn horloge er eens bijgehouden: het duurde precies 10 minuten tot aan het weer item, één minuut ging over paasvuur en nog eens één minuut ging over wielrennen, de andere VOLLE ACHT MINUTEN gingen over Islam gerelateerde ellende en ja, je voelt um al komen: in die volle acht minuten is niet één keer het woord Islam, moslim of Koran genoemd! Zelfs de opgepakte Franse Islam etterbak werd "Fransman" genoemd.
Hoelang pikken we dit eigenlijk nog?

HansRO | 27-03-16 | 22:20

Handsomeboy | 27-03-16 | 22:15

Nieuwe Westen is geen Spangen.En andersom ook niet.

FRWolt | 27-03-16 | 22:20

@yamahaha | 27-03-16 | 22:10
Welke? De koning of de profeet? Of allebei?

VanBukkem | 27-03-16 | 22:19

Djiez Van Rossem... Als ik dat soort dingen schrijf word ik weggejorist. Maar gelijk heb je!

Professor Superhirn | 27-03-16 | 22:19

@Jozef C. de Groot | 27-03-16 | 22:14 Elke terrorist, nagenoeg elke, is wel moslim, zoals u behoort te weten. met u mag ik hopen dat niet alle moslims zich terroristisch zullen gedragen. Ik denk echter dat het bij hopen blijft tot het moment daar is dat wordt opgeroepen tot het grote oproer. Dan worden de rijen gesloten en geldt nog steeds dat elke terrorist een moslim is.

gnor | 27-03-16 | 22:18

Ik begin er al een beetje aan te wennen.

VanBukkem | 27-03-16 | 22:18

Ik vind t sneu voor de bomhond

crankshaft | 27-03-16 | 22:17

Spangen, een ons-kent-ons en ons-beschermt-ons wijk waar je vroeger (>20jr geleden) al niet wou wonen, maar die sindsdien alleen maar erger is verkankerd. Dat er daar radicalen schuilen, tussen hun soortgenoten, verbaast me niks. Ik denk dat er nu, tijdens deze actie, een aantal radicalen snel de stad uitvluchten om, zodra de lucht is geklaard, weer terug te komen in hun camouflage outfit.

Handsomeboy | 27-03-16 | 22:15

Kijk nu naar Alberto Stegeman, wat een teringvolk.

ja,diedus! | 27-03-16 | 22:15

-weggejorist-

Jozef C. de Groot | 27-03-16 | 22:14

Heeft uiteraard alles met de islam te maken, maar maakt dat alle moslims terrorist? Ik mag toch hopen van niet.

Jozef C. de Groot | 27-03-16 | 22:14

Berberkelder ?

Montgomery Burns | 27-03-16 | 22:13

Mohammed is een teringlul.

yamahaha | 27-03-16 | 22:10

Aaah Rotterdam. De anus van Nederland. Ook topografisch gezien.

poepdoos | 27-03-16 | 22:09

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken