Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Tofik Dibi: "Die blauwe plekken gaan wel weer over"

Nieuw dieptepuntje in onze schitterende tolerante melting pot samenleving. Nadat gisteren de PvdA al diep door de knieën ging voor een -op onze Grondwet spugende- D66motie om homoos et al APART op te vangen teneinde middeleeuwse importmoslims niet voor de bidbult te stoten, ging GroenLinkser Tofik Dibi gisteravond bij Pauw in een curieuze sling hangen om het geweld tegen homoos in AZC's te goed te lullen. Wachtgeldbukker Tofik sprak de historische woorden: "Ach, die blauwe plekken gaan wel weer voorbij, mensen die molotovcocktails gooien, met varkenskoppen rondlopen of demonstreren zijn veel erger." Jups. Homoslim Tofik zei het echt, de variant op de extreemlinkse fascistenmantra "een verkrachting duurt 30 seconden, racisme is voor altijd". Dit soort laffe twats geeft dus les op een school in Amsterdam. Het zal je kind maar wezen. #ZEGHET, dames.

Reaguursels

Inloggen

Ik heb me jaaaaaaaren zitten verbijten dat zoiets in de tweede kamer word gekozen. Door wie? Die moet voor mij , als 82-jarige aow-er, in de bres springen? Waar is de politiek in godesnaam mee bezig , ze vallen een voor een door de mand. Als je ook zit wat er in de tweede kamer zit lijkt het precies op de Albert Cuyp/

leothesaint | 03-03-16 | 16:54

Kunnen we deze ongelooflijke randmongool voortaan niet meter duiden als Tofik Dibiel?

Reykjavik | 03-03-16 | 00:35

Ik heb de herhaling nog eens bekeken.
Maar bij die jongen straalt pure angst uit zijn ogen.
Het lijkt wel of hij vanuit zijn achtergrond bedreigt word.

Haloef | 02-03-16 | 23:05

Wat roept Toflik nou over zich af zolang je maar geen molotoc cocktail gooit? Wtf!

A la snackbar | 02-03-16 | 22:52

Toflikker Debiel is gewoon een vieze, zielige, belastinggeldvretende homo, hoewel, dat zegtie, zou hij het niet gewoon roepen om in de belangstelling te staan, anders doe je dit soort uitspraken niet. Belachelijk dat die smeerlap nog steeds wordt uitgenodigd door de publieken, maar zijn wachtgeld is vast op. Toflikker vindt het volgens mij ook prima om door een potenrammer binnenstebuiten te worden gekeerd. Hij heeft er meer moeite mee om met Graus aan één tafel te moeten zitten.

Murk Ratte | 02-03-16 | 22:42

Daders beschermen, hmmm waar heb ik dat eerder gezien, was het niet de VVD en de PvdA die ZIJN misdadigers beschermde en zo het grote voorbeeld gaf dat misdaad loont ??

Koekje van eigen deeg smaakt bitter he ?

Afbraak kabinet heeft het land afgebroken en verzwakt, daarna weggegeven aan Brussel en nu het er op aan komt is ons land niet meer in staat om daders van misdrijven te straffen en de grens over te donderen dus pakken we daarom de slachtoffers maar aan en vertroetelen ze in de hoop dat ze geen proces tegen de staat aanspannen.

LinkseWreker | 02-03-16 | 21:02

De linkse goegemeente begint hysterisch te worden, het lukt ze steeds minder om mensen die tegen de massale instroom van moslims zijn per definitie als Nazi weg te zetten. Dat is ook te zien aan de idiote arrestatie van de Pegida voorman vanwege het hakenkruisje.... Het frame vertoont barsten en de belanghebbers van het in stand houden ervan weten van gekkigheid niet meer wat te doen. Ook Tofik weet heus wel dat juist de mensen die hij beschrijft de getroffen homo's en christenen een warm welkom heten vanwege de onderdrukkende ideologie waarvan die homo's en christenen slachtoffer zijn. Een ideologie waarvan zij zelf ook geen slachtoffer willen worden.

En Tofik, mocht je meelezen: homosexueel 'heb' je niet, zoals je in je interview met die Salhedinne min of meer stelde, dat 'ben'je. T is geen ziekte. Bubbles hier is al van zeer jong bijzonder geinteresseerd in de vrouwmensen. Ik vind ze heerlijk in allerlei kleuren en maten. Ik heb geen hetero, ik ben het.

BlowingBubbles | 02-03-16 | 20:41

Tofik Dibi zei zelf schijt te hebben aan Nederlanders. Nou, ik heb schijt aan Tofik Dibi. Ik gun hem zijn 30 seconden.

i-Wonder | 02-03-16 | 20:34

Noujaaa, die is echt helemaal van het padje af.
Maar krijgt daarbij vrolijk landelijke zendtijd.
.
Homo's terroriseren is dus niet zo erg als het maar door onze islam vrienden bebeurt?
.
Dibi, zoek professionele hulp. Echt.

hotmint | 02-03-16 | 19:35

Die Tofik is zo vaak misbruikt geweest in z'n leven, die weet gewoon niet beter meer. Tja, en als adept van het 1000 in 1 darkroom geloof met een identiteitscrisis moet je natuurlijk wel bukken voor de volgers van allah.

politiekincorrect | 02-03-16 | 19:28

-weggejorist-

Willibald von Klúúúk | 02-03-16 | 19:26

waarom doet hij eigenlijk geen vrijwilligerswerk in Heumosoord? Paar blauwe plekken aan het einde van iedere werkdag, helemaal niet erg...

BoerinFrance | 02-03-16 | 19:17

Extreem links, homo en moslim.. Mhoehaha!!

Wasbakplasser | 02-03-16 | 19:08

Hij haat op islamkritiek om zijn eigen islamkritiek (homorechten) te kunnen leveren.
.
Ernstiger is de muts-opmerking 'maar hoezo dan?' van rood muts-meisje op de stelling dat moslims niet uit de kast kunnen komen.

Bram van Ojik | 02-03-16 | 18:59

Die Tofik zou eens een keer hard genomen moeten worden door een stel truckers.

bft | 02-03-16 | 18:29

Hij is bang voor zijn eigen volk. Hoe laag ben je dan.

Ronnie uit Helmond | 02-03-16 | 18:17

Ja, want met een varkenskop rondlopen of demonstreren staat gelijk aan fysiek geweld. Ijzersterke logica van deze levensgevaarlijke mafketel.

Liroy | 02-03-16 | 17:58

Homohaat mag, ertegen demonstreren (Pegida etc.) is veel erger. Tot zover Groen-Links.

Jack Jersey | 02-03-16 | 17:37

Ik heb het hele gesprek gezien en vond hem een wegkijker en goedprater. De enige juiste aanpak is de intolerante mensen oppakken en terugsturen naar waar ze vandaan kwamen (= intolerante regios).

ff serieus nu! | 02-03-16 | 17:25

Ik dacht dat Tofik Dibi nog wat principes had, maar het is ook zo'n Extreem Linkse Dweil.

Raider Twix | 02-03-16 | 17:13

Notamused, helemaal met je eens!

Het illustreert ook dat de tv, politiek en het land ziek zijn.

Bezorgde Muts | 02-03-16 | 16:36

Een verkrachting duurt wel even langer dan 30 seconden en draag je de rest van je leven met je mee. Gewoon je grote muil houden als je niet weet waar je het over hebt!

roodgrapje | 02-03-16 | 16:31

Haal die gast van de tv af.

van heinde en verre | 02-03-16 | 16:29

Ci Ty33 | 02-03-16 | 15:57 Het hypocriete van tegenwoordig is dat als je bijvoorbeeld een zwaar kritisch boek schrijft over christendom of neoliberalisme, dan zal je gretig uitgenodigd worden in DWDD en PAUW, en er zal ademloos naar je geluisterd worden, als ware je een goeroe die de laatste waarheid tentoonspreidt. Maar als jij eenzelfde kritisch boek schrijft over de islam en over de de islamisering faciliterende poltieke correctheid, dan zal je heel zuinigjes bekeken worden, en men zal z’n uiterste best doen om in jou een fascist te ontdekken, en men zal zorgen voor zeer argwanende gesprekspartners aan tafel, als je al ergens wordt uitgenodigd. Zie bijvoorbeeld: www.youtube.com/watch?v=XdkRAz5Iqxg

notamused | 02-03-16 | 16:23

Ik zie nu net de herhaling op NPO1, het hele interview is nog stuitender dan bovenstaand fragmentje. Tofik is echt niet goed snik. Het is niet te bevatten dat iemand zo van het paadje kan zijn en ik ben toch al heel wat leipo's tegengekomen in mijn leven.

Stormageddon | 02-03-16 | 16:08

Haat tegen homo's is racisme, daarvoor zijn men vaak ook gevlucht uit hun thuisland. Want een ontzettende domkop is dat zeg.

2863 | 02-03-16 | 15:58

Tofik geeft een prima uitleg van het Mohammedanisme. Alles draait om drie boeken, een sprookjesfiguur en diens notulist. De gewone mens komt mijlenver daarna. Het gaat hun niet om het hier en nu, maar om het later en transcendentale.
En daar vloeit o.a. uit voort dat het helemaal niet nuttig is om jezelf te ontwikkelen door studie. Studie van de trilogie volstaat. Daarom is het daar in Arabierië een nagenoeg boekloze en wetenschaploze maatschappij, die nagenoeg 100% schatplichtig is aan ons in de (vooralsnog)vrije wereld.

Ci Ty33 | 02-03-16 | 15:57

Bah wat een zielig mannetje. Hoe is hij ooit, ooit in de 2e kamer gekomen? Waar was hij een excuus voor?
Misselijkmakend, als je zo met je talenten omgaat. :-((

Bernhard de II | 02-03-16 | 15:55

Die mafklapper is een fraaie illustratie van de hersenschade die religie (in het algemeen, maar zéker die 'van de vrede') aanricht.

EefjeWentelteefje | 02-03-16 | 15:32

Schokkender is Pauw die gewoon doorlult alsof Bibi iets heel normaals zegt. Ik snap niet wat Pauw en de vrouwelijke variant Jinek op de TV doen, ingekakte nitwits die maar wat lullen met vragen voor zich op een papiertje bedacht door de nitwit redactie. Dit soort mensen verdienen gewoon een paar ton belastinggeld voor een half uurtje mekkeren op de TV met ons kent ons gasten. Blijkbaar in de TV wereld ben je een slim mens als je ooit het journaal hebt gepresenteerd en verdien je een eigen programma.

XaleX_2 | 02-03-16 | 15:26

Molotov's vind ik idd te ver gaan, maar geweld goed praten in vergelijking met geweldloos protest? Da fuque?

lord_reet_veter | 02-03-16 | 15:23

Kanniewaarzijn

RobberenRukkie | 02-03-16 | 14:42

zelfs therapie kan Tofuck niet meer helpen en dat stiekeme leugenachtige leven. bah en dan zich laten kleineren door zo'n politieke moslim activist. Die jongen is helemaal de weg kwijt. Hij zou gewoon een vriend moeten zoeken en ergens in Marokko moeten gaan wonen met een ezeltje en wat schapen en geiten. Hij maakt zichzelf totaal belachelijk.

denoorman | 02-03-16 | 14:38

Vroeger vond ik Pauw één van de beste interviewers, tegenwoordig kan ik geen respect meer opbrengen voor iemand die zo duidelijk een betaalde gekleurde mening ventileert en daarnaast alle "één xenofobe rechtsdenkenden" in een arena vol "fatsoenlijke (deels betaalde) linksdenkenden" vast zet. Het wordt wel steeds zichtbaarder gelukkig..

Bezorgde Muts | 02-03-16 | 14:03

-weggejorist-

no toussaint | 02-03-16 | 13:57

Ik denk dat Tofik Dibi nog vaak bij PAUW te verwachten is, want hij bevestigt de ideologie van waaruit PAUW gemaakt wordt, dat je namelijk zelfs als door islam gediscrimineerde homo blijft volharden in de idee dat de PVV fascistisch is. Het zou interessant zijn dat als ze weer eens Tofik Dibi uitnodigen, dat dan tegelijkertijd ook Hafid Boazza aanschuift voor een pittige conversatie over de ware aard van de islam. Maar de ideologen achter PAUW zullen natuurlijk een Hafid Boazza nooit uitnodigen, want die past niet in hun absolute waarheid.

notamused | 02-03-16 | 13:41

Waarom krijgen dit soort moslimachtige debielen eigelijk nog een podium. Eerst kiezersbedrog van de bovenste plank, verraad jegens zijn eigen partij. Zijn geaardheid voortdurend verloochenen, vermeend misbruik van de riante wachtgeldregeling. Volgens Jihadisten wetgeving hadden ze allang met een groot kromzwaard zijn handen afgehakt en z'n kop van de romp afgeslagen.
Wie weet krijgt mevrouw Sap ooit deze waardeloze atributen liggende op een zilverenschaal aangeboden, als genoegdoening voor de ellende welke dit laffe kereltje de partij ooit heeft berokkend.

Goedverdoemme | 02-03-16 | 13:00

Tofu Debiel doet zijn naam eer aan. Want we kunnen de homo-erotische vluchteling gewoon laten blijven, terwijl we de rest terugsturen. Dan hoeft hij zich ook geen zorgen te maken over varkenskoppen (want dierlijk afval is erger dan in elkaar getikt worden, tuurlijk Tofutje...), want zodra alle kut-salafisten en andere extremisten het land uit zijn, is er helemaal geen reden meer om boos te zijn op Moslims.

Eerlijk gezegd, ik had nooit gedacht dat Tofu nog hatelijker zou worden als homo. Maar dit is dus typisch geslagen-vrouwen gedrag. "Nee, ik had hem gewoon niet zo boos moeten maken. Hij houdt nog van me". Karakteristiek voor de hele houding van extreem-links t.o.v. de Islam.

Piet van het Padje | 02-03-16 | 12:59

En zoals gewoonlijk in deze geen enkele kritische vraag van Pauw. Het linkse rapalje helpt net zo hard mee aan de islaminisering van nederland als het groeiend aantal islamitische perdo lovers. Het wordt onderhand tijd dat ik de boel inklap en naar een geestelijk gezond land vertrek!

De Laureaat | 02-03-16 | 12:52

@Stormageddon | 02-03-16 | 12:09
Iedereen lult wel 'ns compleet in zijn of haar straatje, maar Bibi maakt het wel heel erg bont. Samengevat klinkt 't alsof hij het hier eigenlijk helemaal niet naar z'n zin heeft. Daar zijn hele simpele uitwegen voor..

Slogra | 02-03-16 | 12:44

Tofi Dibi doet zich voor als progressieve moslim, maar nu komt de aap uit de mouw.
.
Hij wil eigenlijk gewoon een vrome moslim zijn, met de sexuele voorkeur van een vrome moslim. Maar dat kan niet, sexuele geaardheid is niet iets dat je kan kiezen, dus doet hij wat halfslachtige pogingen om zijn geaardheid te rijmen met zijn religieus-ideologische doctrine. Maar diep van binnen veroordeelt hij zijn geaardheid vanuit diezelfde doctrine.
.
Omdat hij in Nederland leeft haalt iedereen een beetje zijn schouders op over zijn geaardheid-doctrine conflict, en ziet links Nederland hem als een soort van voorbeeld voor progressief moslim. Ik ben er echter van overtuigd dat als hij in Syrie had geleefd, dat hij precies hetzelfde was geweest als die ISIS commandant In Deir Ez-Zor die eerst 14 jarige jongetjes verkrachtte, en ze daarna vermoordde omdat die jochies zogenaamd 'sodomie' hadden gepleegd.

quantumcollider | 02-03-16 | 12:35

Stormageddon | 02-03-16 | 12:09
Precies!

Poesmobiel | 02-03-16 | 12:33

@Cuyahoga | 02-03-16 | 12:06
Haha. Jij ook al?

Slogra | 02-03-16 | 12:30

Pauw zou wat scherper moeten interviewen.
Wil teveel de kool en de geit sparen.

Carmelita | 02-03-16 | 12:29

gezien ... en mezeluf steeds afgevraagd:

zit zn ButtPlugg verkeerd ofseau ???
Beste Tofouu hou je toch bezig met je buttplugg verzameling. Das gezonder voor je dan deze notenkrakers die je uitdeeld.

ave1

Centauri3 | 02-03-16 | 12:28

Om maniakaal van te worden.

Slogra | 02-03-16 | 12:28

Een varkenskop doet veel meer pijn omdat het kwetsbeledigend is voor de profeet dan de haat die de profeet preekte tegen moslims en het daaruit voortkomende geweld tegen de homosexueel.
Stormageddon | 02-03-16 | 12:09

Dat is de vraag die Jeroen Pauw gisteren aan Tofik had moeten stellen.

Paljas | 02-03-16 | 12:25

@Il Principe 10:19
Als je het opneemt voor iemand die stelt dat racisme en mishandeling van homo's binnen AZC's minder erg is dan een varkensmuts buiten, en je dan nog niet begrijpt waarom ik je bekritiseer zoals ik doe, dan mis je a inzicht, en b, zoals eerder gemeld, empathisch vermogen.
Dat u mij een smerige racist noemt is ronduit vermakelijk. Typische AFA-opmerking als de inhoudelijke munitie is uitgeput.

RoBD=Skullfucker | 02-03-16 | 12:24

En met lamzakken bedoel ik ze allemaal, van alle partijen. Ook b.v. Buma van het CDA. Vorig jaar praatte hij heel anders over de instroom van vluchtelingen dan nu. Ze waaien met de politieke winden mee.

Yvonne54 | 02-03-16 | 12:19

Iedereen weet hoe ik denk over LiefZijnVoorElkaar en het doodwensen van mensen.

Tofik en de hele Genocidale poppenkast:
Langzaam en pijnlijk graag.
Heel langzaam en zeer pijlijk.

hallevvezool | 02-03-16 | 12:16

voor 2500,- Euro schuift Tofuck graag aan bij Pauw en dan heeft hij nog een riante wachtgeldregeling en hij woont bij zijn moeder en heeft nauwelijks kosten.. en daarom is hij financieel onafhankelijk???

denoorman | 02-03-16 | 12:15

denoorman | 02-03-16 | 12:13
.
Dat kan alleen in Holland.

Carmelita | 02-03-16 | 12:15

Is weer goed duidelijk dat moslims nooit en te nimmer onze waarden en normen zullen accepteren. Volgens de politiek wel met een cursus. Tofik geeft dus les. Ben bang dat de kinderen die hij les geeft niet veel wijzer zullen worden.

Overigens ik ken ook een authochtone nederlandse die les geeft en die christelijk is. Zij gelooft dat god ervoor zal zorgen dat alles weer goed komt. Omdat ie almachtig is volgens haar Nou dan is ie al 2000 jaar bezig en nog steeds is het niet goed gekomen. Oorlogen komen en gaan . Kan niet laten te zeggen als ie zo almachtig is waarom ie dan al die ellende toestaat.Dan is het stil. Al die geloven zijn voor mensen die onzeker/bang/niet te vertrouwen zijn etc.Valt me ook op dat zij heel erg let op fouten van anderen. Daar zeikt ze dan wekenlang over. Ook mag ze graag mensen naar beneden halen. Zielig voor de kinderen dat ze les krijgen van zulke mensen als Tofik en zij. Ik denk dat het hier in Nederland eerst helemaal mis moet gaan. Dan staan er echte mensen met karakter op. Nu in deze welvaart krijg je de grootste lamzakken in de politiek die er bestaan.

Yvonne54 | 02-03-16 | 12:14

freelux | 02-03-16 | 12:01
Hij wil zo graag voor zijn moslim achterban staan dat hij in een interview met Salahedinne graag aangeeft schijt aan Hollanders te hebben en graag meedenkt met moslims die vinden dat hij zijn zonde moet bedekken. Dat dit haaks op de grondwet staat waarop hij een eed op heeft afgelegd schijnt hem niks uit te maken. Maar zijn positie is natuurlijk ook niet makkelijk. Dat hij nu al aangeeft dat interview met Salahedinne nu heel anders te zullen doen zegt al genoeg over zijn zogenaamde 'stabiliteit'.

Simon_GS | 02-03-16 | 12:13

ongelooflijk dat zo iemand het heeft kunnen schoppen tot lid van de tweede kamer, hij is totaal de weg kwijt, onbegrijpelijk dat ze dat bij GroenLinks niet eerder door hadden en hem zo op het podium hebben gehesen??

denoorman | 02-03-16 | 12:13

Tja, die homo's en andersgelovigen gooien wel roet in ons sprookjesbeeld. Ze leggen de intolerantie van de islam zo pijnlijk bloot, moeten we niet willen met z'n allen, dus weg met de homo's en andersgelovigen! Zet ze maar ergens anders neer waar niemand ze ziet. Kijk, nu klopt het beeld van de zielige vluchteling al weer veel beter met het beeld wat wij voor ogen hebben. Aldus links.

Robertski | 02-03-16 | 12:12

dit gesprekje liet ook heel goed zien dan marokkanen niet willen integreren en altijd onderdaan van de koning van marokko willen blijven.. het is dan ook zinloos om ze nederlanders te noemen. ze willen geen nederlander zijn, ze willen niet integreren en willen perse marokkaan blijven. Het is dan ook zinloos om er nog meer een paspoort te geven. Sterker nog, beter de criminelen en dergelijke het paspoort afnemen en terugsturen naar hun baas de koning van marokko..

denoorman | 02-03-16 | 12:11

Geneukt door je geloof. Hard genomen door je liefdevolle geloofsgenoten. Geen sprankje hoop op begrip en liefde van zijn eigen clan. Condoompje van de Imam nog lekkend uit zijn poepertje. Fluffer van Jeroen Pauw. Als Allah je maar vergeeft he Tofuck? Nah, ik zou zeggen sla er eens een vers op na. Veel leesplezier.

verbanden | 02-03-16 | 12:10

Goed, dus de haat tegen homofielen, door god gedicteerd en gesanctioneerd door een religie is veeeeeel minder erg dan de xenofobie en racistisch uiting van een klein clubje malloten. Een varkenskop doet veel meer pijn omdat het kwetsbeledigend is voor de profeet dan de haat die de profeet preekte tegen moslims en het daaruit voortkomende geweld tegen de homosexueel. Sterker nog: de bommen van IS die het werk van de profeet doen zijn minder erg dan een molotovcocktail (welk incident refereert hij aan? Is dat in NL gebeurd bij een AZC?)
Roept bij mij dan wel de vraag op waarom de homo dan vlucht voor oorlogsgeweld en onderdukking in het thuisland. Een bommetje duurt maar even. Waar maak je je druk om. Discriminatie en racisme in woord en geschrift in Nederland is vele malen erger dan geweld. Dat duurt maar eventjes. Zelfs in Syrië. Dat is toch wat ik die totale volidioot hoor zeggen. Tofik is echt knettergek geworden, als hij dat al niet was. Echt, hoe krijgt hij het uit zijn bek?
Een carnavaleske malloot met een varkensmutsje die demostreert tegen een AZC is erger dan een devote moslim die een homo neerhoekt. Die homohaat duurt maar eventjes. Die gaat weer voorbij. Als je van een flat geworpen wordt duurt dat maar eventjes, dat gaat wel weer over. Als je opgehangen wordt aan een hijskraan vanwege je sexuele voorkeur in Teheran... Dat duurt maar eventjes. Nee, islamofobie en racisme: dat is het echte kwaad en doet veel meer pijn, zegt het walgelijke stuk vreten. En dan walgelijk vanwege DAT idee, niet zijn homoseksualité of marokkanisme. Voor de duidelijkheid.
Knettergek. Volkomen krankjorem.

Stormageddon | 02-03-16 | 12:09

Veel van deze jongens gezien op de stranden van NoordAfrika, veelal verscholen in de struiken om in seksueel contact te komen met rijke homo toeristen uit het westen. Evenzo als die Tofik hadden ze de zelfde mongloisch wezeloze uitdrukking in het gelaat, vermoedelijk veroorzaakt door het veelvuldige mastruberen al vanaf hun 9 de jaar. Als men goed kijkt zie je dat Tofik kennelijk ook halfblind is aan het linkeroog door het spelen met z'n rubberachtige aanhangsel. Evenzo loopt die met samengeknepen billen door de herenliefde of uit angst dat zijn eigen cultuur hem de keelstrot doorsnijdt. Eigelijk alleen al vanwege zijn minachting jegens Nederland zou hem per omgaande de dubbele paspoorten moeten worden ontnomen. En per direct naar Syrië deporteren om hem van kwalen z'n te helpen genezen. Zonder chemischecastratie, gewoon met een groot zwaard zonder verdoving.

Goedverdoemme | 02-03-16 | 12:08

ha ha ha, dat interview wat ze lieten zien van Tofuck met die Saladin of zoiets. Hij werd gewoon bedreigd en zat er bij al een bange kwezel, hij zat te beven als een rietje, zo bang is hij voor zijn landgenoten!?!?

denoorman | 02-03-16 | 12:07

The Mountain
Ser Meryn Trant
Frank van der Linde
Ser Ilyn Payne
Arnoud van Doorn
Queen Cersei
Tywin Lannister
Tofik Dibi

Huh?
*wakker schrikt*

Cuyahoga | 02-03-16 | 12:06

Kennelijk is Dibi toch erg geschrokken van het interview met Salaheddine, die hem duidelijk heeft gemaakt dat zijn geloofsgenoten zijn uit de kast komen niet zullen tolereren. Hij merkt nu waarschijnlijk in de praktijk hoe moeilijk het is ruggengraat te tonen. Kennelijk is dat zijn zwakke plek. Achteraf is het jammer dat hij destijds Groen Links heeft opgeblazen en er in feite voor gezorgd heeft dat Femke Halsema is verdwenen.

Mannes | 02-03-16 | 12:02

Wat Dibi niet door heeft is dat mensen demonstreren juist omdat o.a. homo's in AZC's door moslims worden weggepest. Kan Dibi 'extreem'rechts wel heel eng vinden maar als de moslims zich gewoon normaal gedroegen dan zou je een groot deel van 'extreem'rechts niet eens horen. Sterker een gedeelte van 'extreem'rechts neemt het juist op voor de homoseksueel, waarvan Dibi er een is, juist door het aan de kaak stellen van homohaat door moslims. Maar dit heeft Dibi blijkbaar liever niet. Begin me toch steeds meer af te vragen wat het nu precies is met Dibi dat hij het allemaal niet snapt. Gebrek aan intelligentie of is er iets anders aan de hand?

freelux | 02-03-16 | 12:01

De domheid straalt ook van hem af.
Valt me steeds weer op.

Carmelita | 02-03-16 | 12:01

Die Tofik Dibi zit helemaal klem tussen enerzijds de islam die van jongsafaan in z’n hersenen is geperst, zoals dat gaat in elke totalitaire sekte, en anderzijds de niet minder intolerante sekte die zegt dat alle islamkritiek racistisch is en dat alle islamcritici racisten zijn, en fascisten, nazies, islamofoben en ‘u bent een minderwaardig mens’.

notamused | 02-03-16 | 11:54

Kolbjorn Varmann | 02-03-16 | 11:48
Goed gezegd.

Carmelita | 02-03-16 | 11:52

De islam is dermate totalitair en sociaal alles vormend, dat zelfs de verworpenen onder hen het uiteindelijk zullen opnemen voor diegene die hem/haar hebben verworpen. Als er iets is wat deze Tofik Dibi eikel laat zien - los van zijn vreselijke geneigd tot het volledig niet-onderbouwd draaien en raaskallen - is dat we niets, maar dan ook niets, van ellende hoeven te verwachten van de islam en al haar lotgenoten. Ja, zelfs diegenen die er door verstoten zijn. Een lot van de islamitische boom is volledig gehersenspoeld, en daar halen we er elke dag nog eens 265 van binnen. Dag in, dag uit.

Kolbjorn Varmann | 02-03-16 | 11:48

Inderdaad; headfirst van 10 hoog laten flikkeren (pun intended), zoals een tijdje terug werd voorgeschreven door een imam, gaat heeeel snel over.

Een beetje varkensvet in je woonomgeving daarentegen, daar hou rest van je leven een trauma aan over (maar dat heeft ook weer voordelen, want lekker zielig kunnen doen, slachtoffer rol spelen en dus voordeeltjes genieten)

Dat joodse bejaarde stel zijn ook zulke aanstellers, die paar blauwe plekjes

Duck Twacy | 02-03-16 | 11:47

Dus in elkaar geslagen worden is minder erg dan iemand die met een roze varkensmuts rondloopt? Wat een muts.

Gewinflipt | 02-03-16 | 11:44

In een normaal land sluiten ze zulke imbecielen op. In Pisang Republiek Nederland geven ze hen een podium op de Staatstelevisie.
Tja, de Fransen kwamen in 1789 in opstand.
De muur viel exact 200 jaar later.
Maar in Nederland zal het nog wel even duren voordat het volk in opstand komt.
Dus niet alleen de Moslims lopen in Nederland honderden jaren achter.

observer59 | 02-03-16 | 11:44

Blauwe plek of opengesneden nek? Kijk, op CNN. Een buiteneuropese nieuwsbron: NATO general: Europe migration causing ISIS to spread 'like a cancer'

edition.cnn.com/2016/03/02/europe/nato...

LibertasSimplex | 02-03-16 | 11:44

Moslims die vanuit hun zieke ideologie homo's en andersgelovigen aanvallen en het liefst wat aan willen doen, zijn hetzelfde als kinderen die pesten. Ik leer steeds weer bij.

Robertski | 02-03-16 | 11:43

In context snap ik die Tofik wel. Het is iets anders dan die Antifa-poster (trouwens HOLY CRAP is dat een echte poster?! Mijn god...) waarin verkrachting en racisme met elkaar vergeleken worden. Tofik bezigt een ander links mantra dat al even treurig als versleten is: "ja x is erg, maar y is ook heel erg", waarbij x en y eigenlijk niets met elkaar te maken hebben.

Overigens ben ik niet principieel tegen aparte opvang voor homo's. Ik ben boos over het feit dat het nodig is, verontwaardigd omdat er eigenlijk niets aan gedaan word en de daders er mee weg komen, en pislink over het feit dat deze daden onder de pet gehouden worden en de slachtoffers wordt gevraagd vooral hun bek te houden. Maar als de overheid niet in staat is om deze mensen in een gewoon AZC een veilig onderkomen te bieden, dan hebben ze de plicht om ze ergens anders op te vangen. Ja, het is het zoveelste toegeven aan de neanderthalers van de profeet, maar dat is het beleid en dat gaan we helaas niet zomaar veranderen, hoe hoog de poten ook zijn waarop we dat gaan eisen. Dan maar apart opvangen; we hoeven die lui niet voor onze principes te offeren.

Muxje | 02-03-16 | 11:43

Om woest van te worden: "ik ben financieel onafhankelijk".
Twee jaar 7,5K wachtgeld. Wat ben je een schoft als je je dan (door staatsomroep betaald) financieel onafhankelijk noemt. Ga eens praten met WW- en bijstandsgerechtigden debiel!

metzonderzijwieltjes | 02-03-16 | 11:38


rooie vogel | 02-03-16 | 11:29

Welke school?

eerstneukendanpraten | 02-03-16 | 11:37

De Tofik Dibi's van deze wereld zien een belangrijk punt over het hoofd: Als een Nederlandse man een vrouw verkracht, dan weet hij donders goed dat het niet deugde wat hij net geflikt heeft. Dat besef ontbreekt volledig bij die gelukszoekers uit het Midden-Oosten. In hun eigen land en cultuur zijn dat soort dingen namelijk min of meer geaccepteerd. Ze denken doodleuk dat ze met die praktijken hier gewoon door kunnen gaan.

een-hele-dikke | 02-03-16 | 11:37

caralho | 02-03-16 | 11:29
Zeg, wat ben jij d'r voor eentje? Ligt het nu weer aan mij? Kijk de uitzending terug: de man herhaalt zichzelf en heeft minuten nodig om uiteindelijk iets over chloor te zeggen. Prima, maar ik verwacht meer van iemand die in de politiek zit. Snel ter zake komen en een samenhangend verhaal vertellen lijkt me wel het minste.
En nou is het klaar.

Poesmobiel | 02-03-16 | 11:37

Eigenlijk moet al het personeel op opvanglocaties homo zijn. Met al hun vooroordelen erbij.
Eens kijken of er dan nog veel binnenkomen?

Reden | 02-03-16 | 11:37

-weggejorist-

beetjemis | 02-03-16 | 11:36

Ben niet verrast dat hij publiek betaalde spreektijd krijgt bij de staatsmedia. Dat moeten we nog wel even slikken. Ik ben wel geschokt dat zo'n idioot nog een publieke rol mag vervullen. Zulke uitlatingen grenzen aan definitieve uitzetting naar Vlissingen of levenslange opsluiting op Rottumeroog.

metzonderzijwieltjes | 02-03-16 | 11:32

En dat voor een tonnetje of 8 .
moeilijk joh gasten aaien en vriendjes paaien.
Wat zeggen de geschiedenisboeken later over DWDD??
Dat programma van de vvd ,.. je weet wel die van ik verraad je je moeder en neuk je de moeder,met een lach dat dan weer wel.
Dibi - debiel
Laffe hond,

medelmo | 02-03-16 | 11:31

Ervaringsdeskundige

cabrão | 02-03-16 | 11:30

Kaan78 | 02-03-16 | 09:52

Ga je schoolgeld terughalen.

rooie vogel | 02-03-16 | 11:29

Poesmobiel | 02-03-16 | 10:49

Ik heb geen idee of je concentratie problemen hebt, Graus heeft het zelfde gezegd als hier wordt beschreven;www.edev.nl en dat de dolfijnen niet langer in de kleine zwembaden met chloor mogen verblijven.

caralho | 02-03-16 | 11:29

Borderliner Tofik is niet serieus te nemen. Wat een flapdrol.

doskabouter | 02-03-16 | 11:27

je ziet meisje van der Enk kijken... wat hoor ik nu????

Petroselinum crispum | 02-03-16 | 11:24

Ah. Daar hebben we onze staatsruifvreter en beroeps -kringspiermusketier, Tofik Debielie die zowel door zijn inteeltgenoten als door bijna heel Nederland ( op wat ongewassen en wereldvreemde GroenLinksers en PvdAarskruipers na) wordt uitgekotst. De kringspiermusketier die alleen nog welkom is bij de wegkijkelite van de DWDD.

Uw Psychiater | 02-03-16 | 11:22

Zijn al die gasten van @pauw niet gebonden aan een script? of is de sp***a naar Tofifee zijn hoofd geschoten

stront an de knikker | 02-03-16 | 11:17

-weggejorist-

vlamuz | 02-03-16 | 11:12

en dan ook nog roepen "ik ben financieel onafhankelijk!"

vlamuz | 02-03-16 | 11:12

Hoe is het gvd mogelijk dat die randdebielen nog uitgenodigd wordt door de publieke omroep. Klaver bij nieuwsuur die gelukszoekers wil invliegen,Dibi die echt de weg kwijt is etc. Pauw die er alleen maar zit om door links geprezen te worden en rechts zijn zakken te vullen. Veeg dat linkse NPO podium schoon zodat we die idioten niet meer zien. En ja, ik hoef niet te kijken maar ben masochist. :))

nightwish | 02-03-16 | 11:12

Tofik past hier niet, Tofik past beter in het Midden-Oosten. Terwijl hij van een flat wordt afgeduwd, ondertussen roepende: "zo erg is het niet".

miss error | 02-03-16 | 11:12

Julia | 02-03-16 | 11:06
Zet Tofik in een AZC en zeg dat hij homo is. Als je hoort van de verhalen van de homo's daar....
beleef het zelf eens Tofik, of vernedering,onderdrukking,geweld minder erg is dan een varkenskop! Ik denk dat hij huilend weg zal rennen.

Julia | 02-03-16 | 11:08

Die tofik is meer moslim dan homo. De blauwe plekken gaan wel over. Tuurlijk, als je van een flat wordt afgeflikkerd, voel je geen blauwe plek meer. Wat een sneu mannetje.

Rest In Privacy | 02-03-16 | 11:08

Tofik stelt dat in elkaar geslagen worden om je homo zijn, minder erg is dan een varkenskop (kritiek op religie). Tofik zegt dus eigenlijk dat wie/wat je bent eigenlijk ondergeschikt staat aan wat je gelooft.
Dit is in lijn met de denkbeelden van de islam. Men stelt zichzelf op de allerhoogste trede waar geen kritiek op mag worden geleverd(islamofobie). Zij stellen hun geloof (Wat eigenlijk een keuze is) hoger dan wat als mens bent (homo,kleur van je huid,gehandicapt dingen waarin je zelf geen keuze in hebt gehad, dit in tegenstelling tot een geloof). Een zorgelijke ontwikkeling in denkbeelden die steeds wijder wordt gedeeld dankzij moslims en hun linkse vriendjes.

Julia | 02-03-16 | 11:06

Iemand met Groen-Links virus valt sowieso niet serieus te nemen.

Sayer | 02-03-16 | 11:04

@tipo | 02-03-16 | 10:59


Mooi. Dacht ik ook eigenlijk wel. Wel goede stunt, want eigenlijk vinden ze het wel. Zie de "calm the fuck down" van Asha.

omanders | 02-03-16 | 11:03

Die kerel is duidelijk niet helemaal in orde. Geweld tegen homo's door aanstaande medeburgers die dus een cultuur hebben die op geen enkele manier past bij die van ons goedpraten... wat ben je dan een stakker.

WatZalIkErvanZeggen | 02-03-16 | 11:03

Tofik is de weg kwijt. Teveel van zijn wachtgeld genoten en maar een podium geven. Jeroen Pauw is ook de weg kwijt je punt is duidelijk. Hij had van verbazing van stoel moeten vallen. Met de vraag weet je wel wat je zegt?

franck7020 | 02-03-16 | 11:02

@Peter_K | 02-03-16 | 10:34


Klopt. Wat wel interessant is, is dat een Duiste antifa site de *geshopte* versie neer heeft gezet en steunde: cdn.redalertpolitics.com/files/2016/01...

omanders | 02-03-16 | 11:01

Dat mensen die uitgerangeerde Groen Linkser uberhaupt nog een podium geven met zijn zwetspraat.

GameOverBro | 02-03-16 | 11:00

@Einde van de Domheid | 02-03-16 | 10:36


Even wachten of dit echt is.. Het heeft wel wat van een hoax en zelfs antifa zal toch niet ZO stom zijn.

omanders | 02-03-16 | 10:58

Zet tofik aub. In een azc, dan voelt ie het.
Hij heeft geluk dat ie in tolerant Nederland is opgegroeid en hier gewoon homo mag zijn, maar ipv ons te bedanken gaat ie ons aanvallen. zo tegenstrijdig? Hij is gewoon bang voor zijn mede moslims.

Rest In Privacy | 02-03-16 | 10:57

-weggejorist-

pasiklateraan | 02-03-16 | 10:57

Bedenk eens hoe ons land er bij had kunnen staan als we niet in deze importellende waren gezogen? De energie is nu volkomen verkeerd gericht.

J.Slavink | 02-03-16 | 10:57

Gluiprig en minachtend Marokkaanse rotkop, schoenpoetser uit het getto en goot van Cassablanca. Onbegrijpelijk hoe deze gemeen loensend minkukel in de politiek is beland.

Goedverdoemme | 02-03-16 | 10:51

Kneusje Tofik verplichten om als drag queen in een AZC te verblijven.
Ik hoop dat ze die misselijke grijns dan van zijn bek halen.

dogbitedog | 02-03-16 | 10:51

caralho | 02-03-16 | 10:43
Ja, geinig. Nu ligt het aan mij als iemand niet to the point kan komen. Kijk het anders nog effies terug, mop.

Poesmobiel | 02-03-16 | 10:49

Dus je mag die stinkerds van de fascistische AFA gewoon keihard in hun kont neuken onder dwang, anders ga je namelijk even onwijs discrimineren. Goed dat we het weten.

Sadomassochristus | 02-03-16 | 10:47

Een verkrachting duurt 30 seconden. En blijft de slachtoffers de rest van hun leven bij...

Wat een mafketels joh. Niet alleen landverraders maar dus ook goedpraters van seksueel geweld tegen vrouwen (en mannen).

LJBrinkhorst | 02-03-16 | 10:46

Poesmobiel | 02-03-16 | 10:22

Graus die niet kon uitleggen dat chloor niet goed is voor dolfijnen .
---------------------------------
Als je goed geluisterd had tijdens de uitleg van Graus en niet naar het telkens in de rede vallende Tofik en de "rambam" boys had je kunnen weten wat de gevolgen zijn van het chloor op dolfijnen.

caralho | 02-03-16 | 10:43

Tofik wordt afgeperst. Niet voor geld, maar voor zijn toegang tot de media. Het is meten met twee maten wanneer GeenStijl wel op komt voor andere geweldslachtoffers, maar hier de heaumeau Tofik Bibi keihard kalltstelt omdat de redactie het onderscheid met de politicus Tofik Bibi niet snapt. Dit is niet de GeenStijl die ik ken, de GeenStijl die vecht voor mensenrechten van iederéén.
Bovendien si het koppelen van Bibi aan Antifa's rape Godwin een uitermate bedenkelijk staaltje van framen, Stift. Je begint toch geen zure ouwe zemelaar te worden, mijn waarde Pritt? Laat anders je stukkies voortaan eerst even lezen door Quid...

F. von Zeikhoven | 02-03-16 | 10:40

heteffect | 02-03-16 | 10:14

Buitenproportioneel geweld is strafbaar. Zelfs als het slachtoffer er - hypothetisch gezegd even - zelf om zou vragen, dan nog geeft het strafrecht jou daar het recht niet toe. Kneus? Jazeker. Maar dan wel een strafbare kneus die een leuk aantal jaar in de cel ervoor kan zitten want de maximum straf voor zoiets is een tijd die ik zelf liever in vrijheid beleef. Maar dat is hoe ik erover denk.

En over vrienden alleen laten ... je had op die pagina even door moeten klikken op die ene link. Dan lees je wat vooraf ging aan dat barakkefietje.
'Het 28-jarige slachtoffer is een avond uit geweest met zijn vriendin en terwijl zijn vriendin nog even op een bankje zit loopt de man vast verder. Als hij achterom kijkt en ziet dat ze omringd is door twee mannen loopt hij snel terug. .."
En de rest moet je zelf maar even lezen. www.politie.nl/mijn-buurt/gezochte-pe... Hoe je het ook bekijkt, de moraal van het verhaal blijft erop neerkomen dat als je uitgaat je niemand meer alleen kan laten; niet als het een homo is en ook niet als het je vriendin is.

gaffelbaard | 02-03-16 | 10:40

GroteZaagdildo | 02-03-16 | 10:28
Hij heeft het specifiek over verkrachtingen van broeders onder elkaar. Dat is natuurlijk heel wat anders. Dat levert blauwe plekken op die halal zijn want het is De Verhevene die deze doet ontstaan.

Schoorsteenveger | 02-03-16 | 10:40

Dat deze homoslim nog een podium krijgt....

BlowingBubbles | 02-03-16 | 10:39

En toch is het voor Tofik veiliger in een kudde radicale pegida-aanhangers dan in een groep van gematigde islambroeders.

RickTheDick | 02-03-16 | 10:38

Tofik is banger voor iemand met een varkensmutsje, dan iemand die hem in elkaar mept. Pauw vindt zijn punt duidelijk. Ik niet begrijpen...

tipo | 02-03-16 | 10:38

-weggejorist-

koeberg | 02-03-16 | 10:37

Antifa 'verkrachting duurt 30 seconden'???????
Dit is jullie morele einde!!!
Totaalzwakzinnigen!!!!!

Einde van de Domheid | 02-03-16 | 10:36

@Ikdus | 02-03-16 | 10:22
Scroll even naar mijn 10:10 linkje, vijfde foto.

necrosis | 02-03-16 | 10:35

Het was in die uitzending veel belangrijker om Dion als gevaarlijke PVV-er te zetten. Een één of andere hysterica was ingehuurd om hem na iedere drie woorden de mond te snoeren met behulp van Pauw. Zoals altijd trouwens.

Kamervraag | 02-03-16 | 10:35

Maar goed. Ik begrijp nu dat Tofu van de rough trade is.

omanders | 02-03-16 | 10:34

Tofik is lid van een club die hem nóóit zal accepteren zoals hij is.
Die club is islam. En die molotov cocktail en die varkenskoppen zijn tegen de islam gericht uiteraard.
Tofik is zo verknipt dat hij zijn homoseksueel zijn, en zijn moslim zijn, niet meer uit elkaar kan houden.
.
Is die afbeelding trouwens echt? Ik kan de bron niet vinden...
www.geenstijl.nl/archives/images/30sec...
.
Ik heb al eens eerder een verknipping gezien:
cdn.redalertpolitics.com/files/2016/01...
theindependent.ca/wp-content/uploads/2...

Peter_K | 02-03-16 | 10:34

Naast separate opvang voor homo's pleit D'66 ook voor een zelfde aanpak voor christenen want ook die worden bedreigd en mishandeld.. Het is alsof je het gepeste kind van school stuurt en de pester koestert.
Hiermee... begint het ontkennen en capituleer je op voorhand. Zum kotzen!

havannahapper | 02-03-16 | 10:34

Gisteren gezien, mijn bek viel open van verbazing.
Deze knakker is totaal de weg kwijt.

Haloef | 02-03-16 | 10:32

Dibi legt uit dat het erger is wanneer bepaalde mensen het op zijn leven hebben gemunt dan wanneer hij in elkaar wordt geslagen. Lijkt me prima verdedigbaar.

Kan dat domrechtse vee hierboven eens aangeven waar hun voorkeur naar uitgaat?
Zeg het maar, een paar klappen of een molotovcocktail koppen...

* Il Principe * | 02-03-16 | 09:49

Nee, hij beweert iets heel anders, namelijk dat geweld tegen homo's in azc's minder erg is dan dat er protest komt vanuit de niet-moslim bevolking.
Dat de angst daarvoor bij mishandelde homo's groter zou zijn dan de angst voor mishandeling door je moslimbroeder.

En natuurlijk noemt hij "molotov-cocktail" in 1 adem met varkenskop en demonstreren, om het eens lekker dik aan te zetten en het demonstreren te framen.
Want zoals we nu hierdoor weten is demonstreren gelijk aan een molotov-cocktail gooien, en is demonstreren dus erger dan een moslim-homo in elkaar beuken.

Come to think of it, dat is wel een erg lage eigenwaarde als een demonstratie tegen overspoeld worden door migranten, erger is dan door je eigen moslim-homie's in elkaar gebeukt en vernederd te worden.

In principe is afgemaakt worden met een molotov-cocktail erger dan in elkaar gebeukt worden, maar dat is niet waar het hier om gaat.
Waarom maakt u er zo'n verknipte discussie van?

En dan ook nog reaguurders beledigen en voor dom uitmaken? De argumenten waren blijkbaar weer eens op aan de linkerzijde.

Nuchternederland | 02-03-16 | 10:31

@Kaan78 | 02-03-16 | 09:52
"Tofik is een baas met een mening die ik ook onderschrijf"

Het is louter een afleidingsmanoeuvre. Een gemeenschappelijke vijand formuleren (rechtse molotov gooiers) om over de rest niet te hoeven praten: doen ze in het Midden Oosten ook die repressieve regime's en daar heet de duivel Amerika. Feit is dat dat het geweld tegen homo asielzoekers helaas dagelijkse realiteit is in AZC's en dat Tofik Dibi zegt "blauwe plekken gaan wel weer over".

Simon_GS | 02-03-16 | 10:30

De belichaming van de gestoordheid van extreem links. Wat een labiele gek.

Akiron | 02-03-16 | 10:28

RoBD=Skullfucker | 02-03-16 | 09:42
.
Het verbaasd mij dat slachtoffers van verkrachting of belanggroepen daaromtrent Dibi niet helemaal stuk maken vanwege deze opmerking, want een verkrachting is iets wat je inderdaad een leven lang als psychische last kan meedragen, niet vergelijkbaar met demonstraties of vermeend racisme.
.
Wat Dibi doet is slachtoffers van verkrachting vernederen en verkrachting als iets "kleins" neerzetten, dat vind ik gewoonweg schandalig.
.
Zou hij dat bijvoorbeeld ook tegen de slachtoffers van verkrachting in het gezicht durven te zeggen?

GroteZaagdildo | 02-03-16 | 10:28

De blauwe plekken in mijn oren na het horen van deze vunzigheid zijn levenslang.

jacobh | 02-03-16 | 10:27

Toch heeft Tofoe Dibbes wel gelijk. Als IS, Al Nusra of Assad al jouw zusters verkracht heeft, je moeder laten vierendelen, je zonen en vader met een bot mes onthoofd, je broeders dagelijks gefolterd worden in de meest gruwelijk kerkers en jij.... ja alleen jij, als alleenstaande jongeman in de kracht van zijn leven tegen betaling van 10K dan eindelijk in Turkije bent aangekomen en dan na een lange barre tocht door minimaal 6 veilige Westerse landen, waarin je slechts enkele selfies kon maken als herinnering, eindelijk aankomt in Nederland dan getuigd het toch van ongekende wrede -lees satanisch- sadisme als je hier met homo's moet verblijven en op de koop toe ook nog eens varkenskoppen kunt verwachten... #teamtofoe!

ox | 02-03-16 | 10:27

Er bestaan handelingen die nauwelijks een seconde duren. Dus in tijd gezien is dat nog beter volgens de Antifa.

knier | 02-03-16 | 10:27

Wat een slappe lul!

ET007 | 02-03-16 | 10:26

Walgelijk, en toch steeds dat enge mannetje op tv een podium geven.
Er is niet alleen grondig iets mis met zijn hang oog, maar in zijn bovenkamer is het een nog grotere puinhoop.

animalia | 02-03-16 | 10:26

@* Il Principe * | 02-03-16 | 09:49

Hallo dompie. Die mensen in die AZC`s zijn daadwerkelijk in levensgevaar. Dat heeft de homo gister nog uitgelegd, speciaal voor jou op de NPO. Dus je haalt nog dingen door elkaar ook. Ik heb overigens nog nooit een Pediga aanhanger een asielzoeker zien slaan. Dus dat suggereer je maar. Man man man, wat een niveau heb jij. Dan durf je het ook nog over dom vee te hebben.

roze_bril | 02-03-16 | 10:25

fikkieblijf! | 02-03-16 | 10:15
De uitspraken van Tofik laten goed zien hoe islamitische mannen/cultuur denken over bepaalde zaken.
Kritiek op de eigen groep wordt niet geaccepteerd, je gaat immers niet je eigen nest bevuilen... verder is het altijd de schuld van de ander/buitenstaander wat hij doet is nog altijd erger en men wentelt zich graag in de slachtofferrol.
Dit zijn ingredienten van een cultuur die vooruitgang/onderzoeken probeert tegen te houden.

Julia | 02-03-16 | 10:23

Nou sta ik nergens van te kijken bij dat Antifa ongedierte maar dat plaatje is toch photoshop, hoop ik?
Toch?

TOCH????

Ikdus | 02-03-16 | 10:22

Het was me weer een avondje! Eerst zag ik dit: www.youtube.com/watch?v=Edc4NNggj-w&a.... Toen was er Rutte met z'n poging tot emotionele chantage, Dibibs met z'n beschamende gekakel, Graus die niet kon uitleggen dat chloor niet goed is voor dolfijnen en tot slot een link op deze site naar: www.rtvnoord.nl/nieuws/154125/Tientall...
Er was een tijd dat ik geen zelfvertrouwen had. Dat wil ik graag weer terughebben, nu ik het vertrouwen kwijt ben in bijna alle 'deskundigen', beleidsmakers én journalisten.

Poesmobiel | 02-03-16 | 10:22

Is homo's verkrachten en bedreigen dan geen racisme?Die Tofik is knettergek.

Lilia2 | 02-03-16 | 10:21

Masturwasbeert | 02-03-16 | 10:18 ik ben niet laf. Tofuk is laf.

Mvg Jezus

lelijkeschapenneuker | 02-03-16 | 10:20

@ RoBD=Skullfucker | 02-03-16
Help me even, waar heb ik iets gezegd over verkrachtingen of structurele mishandelingen?
Leg me geen woorden in de mond, ranzige racist!

* Il Principe * | 02-03-16 | 10:19

Jezus wat laf.

Masturwasbeert | 02-03-16 | 10:18

Moet je zien wat voor soort clubje GroenLinks eigenlijk is, dat ze deze man tot Kamerlid hebben gemaakt!
Hij pakt trouwens vaak zijn moments of fame om elke x zijn haat over de Nederlanders te laten zien.

Julia | 02-03-16 | 10:17

Die Tofik. Ga nou niet janken over de arme homo's in de AZC's als deze massaal worden verkracht, aangerand en mishandeld door de eigen broeders.. Immers, Tofik heeft zelf gezegd voor de televisie dat dat wel over gaat en niet zo erg is als een varkenskop ophangen!!! Tofik. Mag werkelijk waar hopen dat je dagelijks het leed dat je hiermee hebt opgeroepen zelf mag gaan ondervinden.

fikkieblijf! | 02-03-16 | 10:15

Plofkip is een heel eng mannetje!!!!

@il Principe 09:49
Beiden is te achterlijk voor woorden, daar is niet één ding minder erg of erger. Dat je dat niet snapt zegt heel veel over jezelf! Echt te dom voor woorden

Strongbow | 02-03-16 | 10:14

gaffelbaard | 02-03-16 | 10:06

Goeie voorbeelden alleen dat laatste filmpje van die 35 jarige gozer... buiten proportioneel geweld en na trappen etc is natuurlijk voor kneuzen, maar die kerel vroeg er in dit geval zelf om. Wie zegt overigens dat zijn vrienden hem alleen hebben gelaten?

heteffect | 02-03-16 | 10:14

Bizar dat de bescherming van minderheden in AZC's op zoveel weerstand stuit bij de redactie en reaguurders van Geenstijl.

Moeten er eerst doden vallen of zo? En waarom wordt dit geïnterpreteerd als 'buigen voor de islam'? Was het creëren van een veilige corridor voor de Yezidis op Mt. Sinjar ook 'buigen voor de islam'?

Mensen in acute nood moeten worden geholpen. En ja, bedreigers moeten worden opgesloten in de gevangenis, en daarna het land uit (zodra dit kan).

Oh ja, en Tofik is een eikel, dat dan weer wel.

malang | 02-03-16 | 10:12

waarschijnlijk heeft toffifee dezelfde visie op de kindbruidjes die meisjes die dagelijks verkracht worden door de vrinden van hun opa's en vaders, die als echtgenoot hier alle recht op hebben ook in Hollanda. Of de Homo's die door zijn Islamitische geloofsgenoten, zijn broeders zichzelf het recht toe eisen om uit naam van Allah van flatgebouwen te gooien of onder een tank te pletten,net als anders gelovige hetzelfde lot zijn toegedaan door zijn geloofsgenoten. Maar neen, Toffifee vind het veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erger dat in het 'levens ónderhoudsland Nederland' de autochtone opkomen voor zichzelf en het vaderland beschermen en verdedigen tegen deze bedreigende cultuur en religie. Juist TOFFIFEE om Homeuas, kindbruidjes, vrouwen, andersgelovige te beschermen tegen agressie, dead, misbruik, vrijheidberoving. En dat kan in het eigen vaderland alleen nog maar door geweldloos een neeeeeeeeeeeeeeeeeeeen te roepen.

fikkieblijf! | 02-03-16 | 10:10

* Il Principe * | 02-03-16 | 10:05
"Het neerleggen van een varkenskop is kritiek op religie??? Je bent een echte wegkijkert, de brandende kruizen in het zuiden van de VS waren zeker ook alleen een kampvuurtje?"
Een varkenskop is duidelijk iemand pesten met z'n religieuze overtuiging, het is zeker geen doosbedreiging, zoals de KKK dat met kruizen wel bedoelt. Maar dat weet je zelf ook dondersgoed.

Jammer dat je niet ingaat op dat ook het grondrecht om te demonsteren door Tofik erger gevonden wordt dan iemand vanuit cultuur discriminerende haat met de dood bedreigen en mishandelen. Over wegkijken gesproken.

een_mike | 02-03-16 | 10:10

Nogmaals: islam is een zwaar besmettelijke ziekte.

eerstneukendanpraten | 02-03-16 | 10:10

En zo blijven we maar doorgaan met het pamperen en betuttelen van islamitisch zieligheidsvolk (rectifictaie: intolerante en radicale groepringen die homo's discrimineren).

Hij zegt eigenlijk:

Diegenen die dit gedrag tegen homo's pertinent afkeuren en hen die zich daaraan schuldig maken om die reden willen weigeren of uitzetten, zijn gevaarlijker dan de daders zelf.

Hij mag dan zelf moslim en homo zijn, maar hij heeft zéker een slagroom-ruggegraat.

Wát een betuttelend watje en wendenker.

HypoPseudo | 02-03-16 | 10:10

Ook leuk: Linkse feministen halen opgelucht adem want de verkrachters in Keulen waren geen vluchtelingen maar Noord-Afrikaanse bendes. Daar kom je nu dus opeens mee weg. Bizar, hoe die mensen denken.

Piet Karbiet | 02-03-16 | 10:10

@il Principe 09:49
Na het behandelen van meerdere slachtoffers van verkrachting en/of van structurele mishandeling kan ik je één ding zeggen:
Ik krijg liever een kogel door m'n kop dan dat.
Vrouwen en mannen die met die vernedering en dat leed kunnen leven zijn helden. Mensen die dat relativeren zoals jij missen die emotie die ons onderscheidt van de dieren: empathie.

RoBD=Skullfucker | 02-03-16 | 10:10

Tofik heeft schijt aan Nederlanders zegt hij, Dus waarom zouden we überhaupt luisteren naar wat dat figuur te "vertellen" heeft...

Opportunist | 02-03-16 | 10:10

lightpole | 02-03-16 | 09:39

En weer is de poging van Pauw om Graus onderuit te halen mislukt, het begint wel een obsessie te worden voor Pauw.
De hulp van de nieuw meisje dat walgt van PVVers, Tofik, de Marokkaanse Turk, het DWDD sprokkel jochie die Theo Maas als stimulator heeft, het kon niet op en op geen enkele manier was Graus tot op het bot te beledigen.

caralho | 02-03-16 | 10:09

Paljas | 02-03-16 | 09:50
Hij voelt zich een martelaar en vraagt van ons om hem als zodanig te bejegenen. Is een verknipt masochist, die jongen. Komt nooit meer goed.

Schoorsteenveger | 02-03-16 | 10:08

Kaan78 | 02-03-16 | 09:52

Molotov zou zich in zijn graf omdraaien.

eerstneukendanpraten | 02-03-16 | 10:07

Ik was net van plan om een varkensmutsje op te zetten tegen de kou, maar ik begrijp dat ik beter even wat warme handen bij Tofuck Bipsi kan gaan halen?

Wat een idioot, als er juist iemand zou moeten zijn die het tegenovergestelde zou moeten kunnen verdedigen is het deze slappe groen links lul wel.

Nuchternederland | 02-03-16 | 10:07

'Die blauwe plekken gaan wel over...'

blau-we plek-ken. Ja ja.
Zal ik er wat voorbeelden bij pakken? En sorry, voor de multiculti lezer, maar alle daders hebben een 'getint', 'donker' of 'noord-afrikaans' uiterlijk. En bij sommige voorbeelden zoekt de politie nog steeds de daders, dus wie iemand van een of ander tekeningetje herkent moet vooral de blauwe-plekken-mepper even melden bij de popo. Doe het! Voor de homo's, niet voor Dibi, want die blauwe plekken gaan bij hem wel over. Bij sommige homo's hieronder was dat niet zo.

1. bedreigingen, uitschelden, mishandelingen www.refdag.nl/nieuws/binnenland/pvda_r...
2. uitgescholden, fles naar hoofd gegooid, gestoken (maar mist) en de politie heeft de pagina van de site gehaald fubar.mobi/2016/01/28/marokkaanse-homo...
3. 15 keer gestoken in gezicht, handen en rug www.boevenvangen.nl/artikelen/homogewe...
4. twee gebroken ribben www.gooieneemlander.nl/regionaal/gooiv...
5. beroofd, langdurig mishandeld, zware mishandelingen nieuws.tpo.nl/2015/01/29/amsterdamse-h...

O ja..
Iedereen die denkt dat alleen homo's hier slachtoffer van kan worden, die heeft het goed mis. Laat als je gaat stappen aub nooit iemand alleen. Daar komt gedonder van. Hier een laatste voorbeeld.
www.dichtbij.nl/amsterdam/112/artikel/...

'mensen die molotovcocktails gooien, met varkenskoppen rondlopen of demonstreren zijn veel erger...'

Die molotovdinges was gericht tegen een gebouw, in tegenstelling tot de voorbeelden hierboven, en tot nu toe heeft niemand in de media het gedurfd te vragen of dat incident misschien verband kan houden met dit www.tubantia.nl/regio/enschede-en-omge... , maar dat terzijde. Nu de varkenskoppen.

De varkenskoppen is voedselverspilling, in de eerste plaats, maar ze hebben nog nooit iemand kneuzingen, botbreuken, steekwonden of erger bezorgd. Wat dan erger is, homogeweld of een varkenskop, lijkt mij wel duidelijk zo.

En dan het demonstratierecht! Dit kan je niet menen! Demonstreren - een fundamenteel grondrecht - is volgens Dibi erger dan botbreuken, hersenschuddingen, ribbreuken en andere zware mishandelingen!?!?!!!!!

Aub, beste media ... geef dat gevaar voor de samenleving alsjeblieft nooit meer een podium. Die gast spoort niet, is gevaarlijk en gestoord. En dan bedoel ik niet zijn geaardheid, maar de losse schroeven in z'n hoofd.

gaffelbaard | 02-03-16 | 10:06

@Ci Ty33 | 02-03-16 | 09:22
Uit het artikel over dit 'nieuwe racisme':
"Wat je ook van die theorie vindt: het aantal ‘racisten’ in Nederland wordt er behoorlijk door opgekrikt."
Nog iets: als je kritiek op vrouwenbesnijdenis en kritiek op homohaat als racistisch bestempelt, dan wordt 'racist' een geuzennaam.

koeberg | 02-03-16 | 10:06

Die mensen zijn gewoon hartstikke bang voor varkenskoppen. Dan wordt je toch gewoon liever in elkaar geslagen. En dan heb ik het nog niet eens over mensen die demonstreren. Aaaagh demonstreren, ziet u het voor u!! Nee, dan liever een bezemsteel in mijn achterste.

roze_bril | 02-03-16 | 10:06

@ een_mike | 02-03-16 | 09:56
Het neerleggen van een varkenskop is kritiek op religie??? Je bent een echte wegkijkert, de brandende kruizen in het zuiden van de VS waren zeker ook alleen een kampvuurtje?

* Il Principe * | 02-03-16 | 10:05

Sneue is dat hij iets positiefs met zijn 'onthulling'lol had kunnen doen.

Bokito ergo sum | 02-03-16 | 10:03

alsmaar weer die treurige linkse spagaat: ze sterven nog liever dan dat ze Wilders' gelijk toegeven.

Bert Konterman | 02-03-16 | 10:03

@Kaan78 09:52
Voor mijn beeldvorming: hoeveel handgranaten zijn er in Nederland de afgelopen jaren naar vluchtelingen gegooid? Hoeveel molotov cocktails zijn gegooid met bedoeling te doden? (Minimaal 1 op voor- en achteringang, plus 1 op brandtrap?
En hoeveel homo-asielzoekers zijn er door "broeders" volledig in elkaar geplempt, onergepist, met poep besmeurd, bestolen, uitgescholden, weggejaagd?

RoBD=Skullfucker | 02-03-16 | 10:03

@Kaan78 | 02-03-16 | 09:52
Jij mist de essentie van een AZC volledig.
Maar jij mist wel vaker dingen.

necrosis | 02-03-16 | 10:02

@Kaan78 | 02-03-16 | 09:52
"Tofik is een baas met een mening die ik ook onderschrijf. Ik klap is minder erg (poging tot lichamelijk letsel) dan het vermoorden van mensen. D.m.v hamdgranaten of molotof cocktails."

Een klap is uiteraard minder erg dan iemand vermoorden. Maar dat zegt hij helemaal niet (handgranaat verzinnen we nu erbij?), hij vindt oa demonstreren (uitoefenen van democratisch recht) ook erger dan iemand in elkaar slaan en levenslang traumatiseren. De wet interesseert hem blijkbaar helemaal niet. Bovendien doet hij alsof de klap dan HELEMAAL niet meer erg is, zolang er nog iets ergers bestaat. En suggereert gewoon heel duidelijk dat hij vindt dat anders geaardheid (ook van hemzelf) je eigen schuld is.

een_mike | 02-03-16 | 10:01

Hij is aan het radicaliseren, heel misselijk ventje

Bokito ergo sum | 02-03-16 | 10:01

Een homo van een flat gooien duurt maar 3 seconden.

Rest In Privacy | 02-03-16 | 09:58

Wat me ook opviel in deze uitzending was dat niemand, na de beelden van tofu zijn interview met die malle mocro, zich afvroeg waarom de mocro's andere normen en waarden hebben . En als ze Niet met onze normen en waarden overweg kunnen , waarom ze hier nog in het land zijn en niet op een plek waar hun normen enwaarden de norm zijn.

deministerpresident | 02-03-16 | 09:58

En dan die poster.... zijn er serieus mensen die achter dit standpunt staan? Ohhhh.... een verkrachting duurt maar 60 seconden..... Wtf... die mensen die daarachter staan moeten verplicht een paar maanden tewerkgesteld worden bij slachtofferhulp.....

Mr.Nuance | 02-03-16 | 09:58

Het is wachten op de eerste gelekte sexfilm van die gek. Niet omdat ik dat fijn vind, maar om zijn moslim vriendjes in te laten zien aan welke kant hij echt staat!

winkelwagenmuntje | 02-03-16 | 09:57

@Schoorsteenveger | 02-03-16 | 09:50

Ik heb het stukje via de proxy kunnen zien, hij maakte op mij een nogal labiele indruk... of beter gezegd emotioneel flexibele indruk.

Dop in Osaka | 02-03-16 | 09:57

Mag ik zeggen dat ik Tofik ook wel een paar blauwe plekken zou willen bezorgen omdat ze toch zo weer verdwijnen? Ja, dat mag ik!

eerstneukendanpraten | 02-03-16 | 09:57

Kan iemand die gast wegjorissen of zo? Ik word zo langzaam aan echt heeeeel moe van dit soort mensen.

Erectus Giganticus | 02-03-16 | 09:56

@Il Principe * | 02-03-16 | 09:49
Handig voor je eigen standpunt dat je alleen de molotovcocktail noemt. Hij noemt echter ook neerleggen van een dierenkop (religie kritiek) en demonsteren (geen azc van 800 willen bij een dorp van 200 inwoners).

Als Tofik dat erger vindt dan iemand wiens leven bedreigd, en DAADWERKELIJK mishandeld wordt en levenslang getraumatiseerd vanuit cultuur gemotiveerde discriminatie, dan is er iets heel erg mis. En nog erger als jij dat niet inziet.

Verbazend dat je de bedreigingen en feitelijke mishandelingen in een azc niet ziet als "bepaalde mensen het op zijn leven hebben gemunt"? Please, do explain.

een_mike | 02-03-16 | 09:56

Wij zijn niets dan goed geweest voor deze homo, en dat zijn we nog maandelijks, maar hij blijft toch vooral ons als de vijand zien. Als die ooit word gelynched zal het door zijn geloofsgenoten zijn.

Bari Oomsma | 02-03-16 | 09:55

Waarom blijven ze die eikel op TV uitnodigen? Doodzwijgen zouden ze hem moeten.

Rest In Privacy | 02-03-16 | 09:55

Kan iemand een link naar de bron van die antifa poster geven? Ik kan me niet voorstellen dat mensen dit echt roepen. Is dat wel het geval dan is wat mij betreft de discussie klaar. Jezus wat een domheid. Maar vooralsnog, zonder bron, geloof ik niks van deze poster

deministerpresident | 02-03-16 | 09:54

Ach, die blauwe plekken gaan wel weer voorbij, mensen die molotovcocktails gooien, met varkenskoppen rondlopen of demonstreren zijn veel erger."

Ik ben anti geweld.... maar in zijn geval zou je hem toch in elkaar willen rossen en dan zeggen " hey, maar ik heb iig geen varkenskop op, toch?

Mr.Nuance | 02-03-16 | 09:54

Doet ook verdomd veel denken aan de eerste reacties van de rooms katholieke kerk op het bestaan van pedopriesters.

RoBD=Skullfucker | 02-03-16 | 09:54

Wat een idioot, of mag ik nu valse nicht zeggen?

Dop in Osaka | 02-03-16 | 09:54

Ik zag en hoorde het. Jongen is de weg kwijt. Komt door het geloof en zijn eigen geloofsgemeenschap. De schuld bij een ander leggen/zoeken is bij hem/moslims heel normaal.

frisenfruitig | 02-03-16 | 09:54

Het is dan ook wel de enige zin die ik begrijp in zijn "relaas". De rest is echt onbegrijpelijk, van de hak op de tak, onsamenhangend. Zoiets als mijn plemp hier dus. Het moet echt gekker worden, anders gebeurt er niets.

HMCuiteraard | 02-03-16 | 09:53

Tofik is een baas met een mening die ik ook onderschrijf. Ik klap is minder erg (poging tot lichamelijk letsel) dan het vermoorden van mensen. D.m.v hamdgranaten of molotof cocktails.

Kaan78 | 02-03-16 | 09:52

"Ik heb schijt aan Nederlanders"... misselijk ventje!

meneer Q | 02-03-16 | 09:52

Die Tofu denkt echt dat het bij blauwe plekken blijft...

DonSwami | 02-03-16 | 09:52

@RoBD=Skullfucker | 02-03-16 | 09:45
*gnehehe*

necrosis | 02-03-16 | 09:51

Dit is wel een zeer opmerkelijke uitspraak. Het vergoelijken van geweld tegen vluchtelingen, marrokanen en homo's door marrokanen en vluchtelingen is op geen enkele manier goed te praten van beide zijden niet. Het is echt een schande voor Groen Links en onze hele democratie dat dat simpele besef kennelijk niet tot al onze (ex)volksvertegenwoordigers is doorgedrongen.

Tofik heeft zich hiermee als politiek radicaal en gevaarlijk geclassificeerd. Geen podium of aandacht meer aan geven.

trip666 | 02-03-16 | 09:51

@Maaiveld | 02-03-16 | 09:46
Dan word jij apart gezet, in een kamertje van een bij twee meter.

necrosis | 02-03-16 | 09:51

Maar als Tofik zijn bruine ster uitscheurt tot den navel dan duurt het wel even voordat het overgaat..

Got | 02-03-16 | 09:51

lightpole | 02-03-16 | 09:43
Nee, dat werd niet getoond. Maar eigelijk zei hij bij Pauw aan tafel niks anders. Maakte ook nog een van zijn tafelgenoten voor fascist uit. En Jeroen zag dat het goed was.

Schoorsteenveger | 02-03-16 | 09:50

Tofik kan er niet onderuit dat hij domweg verdedigt dat beledigd worden om je geaardheid minder erg is dan beledigd worden om je religie. Het is weer duidelijk dat hij geaardheid iemands eigen schuld vindt, zelfs van hemzelf zoals hij dat noemt "bezeten door demonen".
een_mike | 02-03-16 | 09:39

Tofik is weliswaar uit de kast gekomen. Maar het lijkt alsof hij door zijn geloofsovertuiging zijn geaardheid nog niet daadwerkelijk als een gelijkwaardige geaardheid heeft geaccepteerd. Ik denk dat hij het deep down nog steeds begrijpt als moslims hem om die reden bedreigen en mishandelen.

Paljas | 02-03-16 | 09:50

De door belastingbetalende medeburgers financieel onafhankelijk verworden homosexuele moslim die nu iedereen de les leest hoeveel liever islamitische verkrachters zijn dan een partijtje wat enig deurbeleid van 't land voorstaat. Ik gruwel van 'm.

lillendvleesch | 02-03-16 | 09:50

Ik probeer altijd van de nuance te zijn. Zou graag iets aanvoeren waarmee ik Dibi kon verdedigen, kon uitleggen hoe hij het éígenlijk bedoelde.
Maar helaas, er komt even niets boven.
Wel knap dat hij zijn bewering met droge ogen kan doen, dat wel.

Lewis | 02-03-16 | 09:50

Dibi legt uit dat het erger is wanneer bepaalde mensen het op zijn leven hebben gemunt dan wanneer hij in elkaar wordt geslagen. Lijkt me prima verdedigbaar.

Kan dat domrechtse vee hierboven eens aangeven waar hun voorkeur naar uitgaat?
Zeg het maar, een paar klappen of een molotovcocktail koppen...

* Il Principe * | 02-03-16 | 09:49

Zou Tofi dit nu ook tegen in Syrië mishandelde en verkrachte asielzoekers zeggen?

RoBD=Skullfucker | 02-03-16 | 09:49

*kotst*

Tachtigurenindeweek | 02-03-16 | 09:48

Vervelende met wachtgeld gefeteerde keutelbeuker.
Doe nu eens wat goedscvoor NL, ToFuck.
Verlaat het!

pennestront | 02-03-16 | 09:47

Wel opmerkelijk dat zo'n uitspraak niet verder wordt bevraagd of ter discussie wordt gesteld.
Maar wordt afgesloten met 'u heeft uw punt gemaakt'.
Pauw is het dus ook roerend eens met Tofik. En links zag dat het goed was.

Wim Venijn | 02-03-16 | 09:47

Same old same old. Klassieke links "progressieve" denkpatroon. "Ongewenste" denkbeelden hebben is veul erger dan daadwerkelijk misdrijven plegen.Dit gaat nooit veranderen. Je kan slechts hopen dat deze vocale minderheid nu de controle gaat verliezen op de publieke opinie, omdat de silent majority onder druk van de dagelijkse realiteit zich eindelijk eens laat gelden. Er is ontegenzeggelijk een kentering gaande, hopelijk is het momentum voldoende.

Gen. Maximus | 02-03-16 | 09:46

Als ik op straat een paar homo's in elkaar schop, worden ze dan ook apart gezet?

Maaiveld | 02-03-16 | 09:46

Hier gaat hij met zijn kont omhoog liggen richting Mekka:
youtu.be/WYCqtPl9MJQ
... en praat hij alle intolerantie van moslims goed.

Simon_GS | 02-03-16 | 09:46

@satria 09:34
Heb bewondering voor uw zelfkennis!

RoBD=Skullfucker | 02-03-16 | 09:45

Dat tofuk het zelf maar dertig seconden volhoudt wil niet zeggen dat een verkrachting zo lang duurt.

pamelageller.com/2016/01/13-year-old-s...

Wat een walgelijk mannetje is het toch ook, een vieze laffe verachtelijke rat met een rubberen ruggengraat die zo in een islamitische/homo identiteitscrisis zit dat hij zich waarschijnlijk met de koran in de hand uit laat wonen op schimmige parkeerplaatsen om zich daarna uren koud te douchen terwijl hij huilend naar zijn profeet bid en maar proberen dat schuldgevoel van zich af te wassen, en ik gun het hem.

SmegmaSmeer | 02-03-16 | 09:44

Er werden tijdens die uitzending ook fragmentjes getoond van het interview met Saladeheddine. "Ik heb schijt aan de Nederlanders" zat daar niet tussen.
Dit is voorlopig weer de (eerste en) laatste keer dat ik naar dit programma kijk. Ik trek het gewoon niet meer

lightpole | 02-03-16 | 09:43

Een feitelijke aanvulling uit psychische hoek:
Een verkrachting is altijd traumatisch en leidt vaak tot een Post Traumatische Stress Stoornis die een leven lang duurt. 30 seconden, wtf.

RoBD=Skullfucker | 02-03-16 | 09:42

Hiermee Tofik geeft anderen dus een vrijbrief om hem bont en blauw te meppen, zolang je maar geen molotovcocktails naar AZC's gooit. Zou die domoor zich dat realiseren?

Professor Superhirn | 02-03-16 | 09:42

Die blauwe plekken kunnen soms tot zelfmoord leideden/lijden, Tofik. Ontzettende lul die je bent.

andywatt | 02-03-16 | 09:41

Laffe hond.

echtpaul | 02-03-16 | 09:41

Tofik Dibi, als deze maatschappij waar je (niet) met een varkenskopmuts mag rondlopen en waar je geweld tegen homo's mag veroordelen wat jou betreft zo vreselijk is, vertrek dan naar Marokko of een ander land. Ik denk dat het Kalifaat van IS wel iets voor jou is.

El Rico Grande | 02-03-16 | 09:40

compitaal | 02-03-16 | 09:29
Niet iedereen die links(ig) stemt is marxist. En Links-Rechts denken is trouwens ook nogal achterhaald. Er zijn ook goede dingen bedacht vanuit links gedachtegoed. En wat zou een wereld zonder idealisme zijn? Een regelrechte dystopie! Net zoals Geert Wilders heel af en toe wel eens een grappige hersenscheet laat.

Escovanity | 02-03-16 | 09:40

Tofik krijgt zo'n 2600 euro per VARA uitzending om even de PVV te komen bashen.

lightpole | 02-03-16 | 09:39

Dus in elkaar geslagen, verkracht en vernederd worden vinden anders geaarden minder erger dan dat 20 mensen demonstreren dat ze een azc van 800 te groot vinden voor hun dorp van 200? Really Tofik?

En die varkenskop neerleggen wordt uiteindelijk toch ook door 1 enkel iemand uitgevoerd, net zoals het "alleen maar blauwe plekken veroorzaken" maar 1 iemand is? Of vind je dat het een trend is en dat onveilig gevoel komt van dat er een groepsgevoel achter zit? Van de mishandelingen in het azc staat in ieder geval vast dat het groeps/cultuur gemotiveerd is en dat je daar heel bang en getraumatiseerd voor moet zijn als het je overkomt.

Tofik kan er niet onderuit dat hij domweg verdedigt dat beledigd worden om je geaardheid minder erg is dan beledigd worden om je religie. Het is weer duidelijk dat hij geaardheid iemands eigen schuld vindt, zelfs van hemzelf zoals hij dat noemt "bezeten door demonen".

een_mike | 02-03-16 | 09:39

Wat een aanfluiting voor alle wegkijkers. Zelfs Pauw vond het erg ongemakkelijk zo te zien aan zijn lichaamstaal en zijn opmerking om Tofik af te kappen. Zoveel onzin was zelfs Pauw te machtig en ook de andere wegkijkers aan tafel zaten met verbazing deze onzin aan te horen. Daarbij zich realiserend dat deze niksnut meer schade aan het draagvlak voor asielzoekers toebracht en nog zal brengen dan dat zij in dit programma probeerden uit te breiden. Per saldo dus min.

rooie vogel | 02-03-16 | 09:38

Verkrachting duurt 30 seconden? Leugens! Dat filmpje van Tofik duurt langer.

arbanafal | 02-03-16 | 09:38

Vgl. Kobus is het nu de allerhoogste tijd dat Tofik naar Marokko vertrekt om dan verder geheel zondenbedekkend door het leven te gaan. Maar nee, het geld, de vrijheid......

mevr.Kribo | 02-03-16 | 09:38

-weggejorist-

diddley2 | 02-03-16 | 09:37

Tofik is zo volkomen de weg kwijt, gelukkig zullen de broeders hem binnenkort wel de juiste weg wijzen.
Nooit is de term Stockholm syndroom meer toepasselijk geweest.

Glasgow Argus | 02-03-16 | 09:37

De wereld is een gekkenhuis, Nederland de hoofdstad een tofik de directeur.

Zathras | 02-03-16 | 09:37

"Ach, die blauwe plekken gaan wel weer voorbij, mensen die molotovcocktails gooien, met varkenskoppen rondlopen of demonstreren zijn veel erger."
-
Ich bin NICHTS! Mein islam ist alles...

Ahasveros | 02-03-16 | 09:37

Daaarr moet een piemol..

Tja,oud bekent verhaal bij mensen zonder eigenwaarde.
Alle moslims hechten alleen waarde aan Mo,dus ook homo Dibi.

deraderendraaien | 02-03-16 | 09:37

30 seconden?Hij doet het zeker alleen met konijntjes zeker.Strontridders gooien ze bij zijn religie van de toren,dat duurt nog korter.De tijd dat de mensen naar de publieke omroepen kijken duurt zo kort als je kunt zappen .Spraak makende programma's moeten ze nog uitvinden in Nederland.

tegenalles | 02-03-16 | 09:37

Hypocriet van de bovenste plank, die Tofik.

1+1 | 02-03-16 | 09:36

Hij zei het echt ja. De gemiddelde moslimhomo diet meer vrees te hebben voor de "moslimhatende" gastheer dan voor de homohatende medemoslim.
Tofik Dibi bestaat niet echt, maar is het product van onze multiculturele samenleving. Er gaat de een of andere neurotische eikel schuil achter dit product, maar die persoon hoef ik niet te kennen, niet te ontmoeten, niet op mijn pad tegen te komen. Wij hebben hier, zoals hij bij Pauw aanschuift en begint te raaskallen, te maken met een gedrocht dat wij zelf gecreëerd hebben, de Tofik Dibi die voor ons verschijnt is een construct, een virtueel bouwsel. Geen mens, geen echt mens, een projectie, een bouwsel, een pop van papier mache, van goedkoop pleepapier dat wordt samengehouden door verongelijktheid, licht, te licht, en slordig beschilderd met plakkaatverf die al te snel is verbleekt in de zon.

Schoorsteenveger | 02-03-16 | 09:35

-weggejorist-

Satria | 02-03-16 | 09:34

Nu Tofik niet meer gehost wordt door de Nederlandse wegkijkers is hij druk bezig om zich weer binnen zijn eigen clubje binnen te werken.

Mokum Kosher | 02-03-16 | 09:33

Jeroen Pauw doet alles om zijn wijkende haargrens te verdoezelen. Toch solliciteert hij naar kaalscheren in de toekomst. Martelaarschap?

Normpje | 02-03-16 | 09:33

Eerst maar eens elke verkrachtende of christen/yezidi aanrandende "vluchteling" via snelrecht binnen een paar dagen in Libië op het strand droppen. Desnoods met een oorlogsschip een veerdienst IJmuiden-Tripolie/anders opzetten.

Mantisomantis | 02-03-16 | 09:33

Ik snap overigens niet waarom de homosexuele moslim zo verheerlijkt wordt. Alsof alle homosexuele moslims goede mensen zijn, en alle andere slecht. Het is een vreselijke vorm van hokjesdenken.

TegenBeterWetenIn | 02-03-16 | 09:32

Die is helemaal de weg kwijt...

Hij is zo bezig met homomeppen goed te praten dat hij volledig mank gaat in zijn onderbouwing.

Wij Nederlanders hebben namelijk geen problemen met homoseksuele asielzoekers of andere tolerante mensen. Wij Nederlanders hebben problemen met mensen die homoseksuele asielzoekers en vrouwen intimideren en lastigvallen. Ik denk dat ik namens het overgrote deel van het Nederlandse volk spreek met deze stelling. En ja, vaak gaat de Islamitische cultuur hand in hand met homo-intolerantie. Logisch dat mensen niet zitten te wachten op 10.000+ asielzoekers uit Syrië of andere Islamitische landen. De mensen die wel goed met elkaar omgaan zijn wat mij betreft van harte welkom in Nederland.

Ben Zine | 02-03-16 | 09:31

Zodra Nederland een officiële satellietstaat wordt van het kalifaat, zal islamietje Tofik naar een veilig land vluchten omdat -ie donders goed weet dat hij anders als eerste van een flatgebouw wordt geflikkerd.

opgejorist-weggerot | 02-03-16 | 09:30

#Oasics
Adverteren met een schoen die volgens de link in de advertentie en je homepage zelf niet bestaat scoor je geen punten.

RoBD=Skullfucker | 02-03-16 | 09:30

Het is en blijft wel een moslim hé.
En die steunen elkaar. Zoals alle vreselijke aanslagen door moslimgekkies. IS. Homo's die van flatgebouwen worden gegooid. In elkaar worden geslagen. Aanrandingen en verkrachtingen. Criminaliteit. Alles is prima, want moslims.
Maar demonstreren tegen migranten. Dan spreken ze hun verontwaardiging opeens uit. Een verkeerd woord, en de voorbedrukte aangiftes liggen al voor hun klaar.

Wim Venijn | 02-03-16 | 09:30

@Ci Ty33
Marxisme is een psychisch defect.

compitaal | 02-03-16 | 09:29

Waarom gaat deze hypocriet niet in een islamitisch land wonen, dan piept ie wel anders.

Wonderful-Life | 02-03-16 | 09:27

prima kijkje in de keuken van de draaiende allochtoon. Want dat interview met die andere naffer liet prima zien hoe verknipt dat universum waar ze in leven is. Bedek je zonde Tofik! En ''volgende keer zou ik dat interview anders doen'' is alleen maar omdat het nogal wat ophef gaf. Blijven knielen tofik, alleen verwacht niet dat de natives hier ook blijven knielen.

Stortkoker | 02-03-16 | 09:27

Mans5 | 02-03-16 | 09:19
Bijna iedere linkse trol van enige betekenis is tegenwoordig financieel onafhankelijk.
Kwestie van het overbekende: "Links lullen en rechts vullen"....

Ommezwaai | 02-03-16 | 09:26

demonstreren is dus blijkbaar erger dan iemand in elkaar willen beuken. Bijzondere uitspraak.
.
Een normale Nederlander is opgevoed met "woorden doen geen pijn", maar tofik komt schijnbaar van een hele andere plek.

deluiegriek | 02-03-16 | 09:26

Volgens mij sloegen die blauwe plekken op hemzelf omdat hij als homo zelf bedreigd wordt

deoudererijperevrouw | 02-03-16 | 09:25

Kijk alleen nog NPO om die communisten in de gaten te houden, Pauw is voor hersendoden.

compitaal | 02-03-16 | 09:24

"Ach, die blauwe plekken gaan wel weer voorbij, mensen die molotovcocktails gooien, met varkenskoppen rondlopen of demonstreren zijn veel erger."

Dat is echt veel erger dan volk importeren dat niks met onze normen en waarden van doen heeft. Wat een grapjas. Dat homo's appart opgevangen moeten worden, maakt weer eens pijnlijk duidelijk dat die vluch... immigranten hier niks te zoeken hebben.

Spuit Eleven | 02-03-16 | 09:23

Ja want rondlopen met varkenskoppen is voor het oog veel pijnlijker dan vuistslagen. Wat wil deze goedpraten nu bereiken?

Ikhebeenvraag | 02-03-16 | 09:22

Mans5 | 02-03-16 | 09:19

Ik plempte het gisteren al, hij is betaalde buklaaf in de diverse darkrooms in de omgeving en zo genereert hij al 'ontvangende' genoeg pecunia om zich te redden. En het gemiddelde contact in die contreien duurt toch niet meer dan 5 minuten dus waar lul je over?

eerstneukendanpraten | 02-03-16 | 09:22

"Britse marxistische filosoof Martin Barker (...), de uitvinder van het ‘nieuwe racisme’.

Dat is niet langer gebaseerd op ras, zoals de (racistische) opvatting dat bijvoorbeeld negers lui zouden zijn of Chinezen in het algemeen onbetrouwbaar. Nee, het nieuwe racisme zoals beleden door de aanhangers van Barker is gebaseerd op religie en/of cultuur. Iedereen die zich ergert aan boerka’s of hoofddoekjes in het openbare leven, die tegen ritueel slachten is, vrouwenbesnijdenis niet tolereert of zich verzet tegen homohatende moslims, ziet zijn/haar eigen opvattingen (cultuur/religie) kennelijk als beter/superieur, en is daarmee per definitie een racist."
Elma Verhey politiek.tpo.nl/2016/03/01/hoe-de-link...

Ci Ty33 | 02-03-16 | 09:22

koosnaam | 02-03-16 | 09:11

Bedoeld natuurlijk #geengrapje, pannekoek.

koosnaam | 02-03-16 | 09:22

Tofik = altijd -1.

Cor Netto | 02-03-16 | 09:22

Dat plaatje onder '30 seconden' is dat echt van een of andere organisatie?? Wat da fuck?!?
Of heeft Geenstijl dat zelf gemaakt, onder een red-flag?

koeberg | 02-03-16 | 09:22

Ik heb schijt aan die Nederlanders was toch ook van hem.Die blauwe plek in je hoofd gaat nooit weg zullen we maar zeggen.Wat een oetlul is dat ventje toch.Heeft iedereen weer 2500 euri gekregen van die geweldige omroep om maar weer de tijd te vullen tussen de reclames .Soms ben je zonder tv beter af,je mist niks.

tegenalles | 02-03-16 | 09:22

Het is de islam.

yamahaha | 02-03-16 | 09:22

Simpele oplossing, geen npo meer kijken zoals ik al jaren doe. npo mag w.m.b. vandaag nog worden opgeheven. Het is een links propaganda instituut, niets anders.

Vout | 02-03-16 | 09:20

Holy shit… hij zei het echt! Moeten we 'm anders een weekje in een AZC'tje zetten? Want een verkrachting lijkt me vele malen erger én je bent getekend voor het leven. Maar dat kan hij natuurlijk ook niet weten met z'n lelijke rotkop.

kanon0503 | 02-03-16 | 09:20

Die linkse spagaat heeft toch wel iets wonderbaarlijks.
Er is een probleem met asielzoekers die schijnbaar nogal vaak verkrachten, dus hoe lossen we dit op? Door de verkrachtingen te bagetaliseren.
"Kom op meid, zo erg is het niet, misschien geniet je zelfs wel van deze culturele mix".
Als deze poster waar is tenminste, ik kan het me nauwelijks voorstellen.

spanarchist | 02-03-16 | 09:20

@Vogelbeest | 02-03-16 | 09:07
Wat denk je van iedere asielzoeker die zich niet aan onze normen en waarden (en wetten) houdt moet weg?

Zupschufter | 02-03-16 | 09:19

Maar ja hij is wel financieel onafhankelijk. Geen idee wat ie daar mee bedoelde. Hij woont nog thuis dus hij heeft niet veel uitgaven.

Mans5 | 02-03-16 | 09:19

Hoe stoppen we de linkse media-maffia?? Hoe stoppen we islam??

marcoplarco | 02-03-16 | 09:18

Kunnen we niet een keer ophouden die Tofik Totaalmalloot een podium te bieden? Heb die kerel werkelijk nog nooit iets zinnigs horen zeggen.

Overigens ben ik ook van mening dat het juist een goede zaak is dat homos en christenen nu door het COA apart opgevangen worden. Dit zijn hoe dan ook de mensen die het meeste gevaar lopen en de mensen die het minste problemen zullen geven. Als het COA het niet voor elkaar krijgt om te handhaven in hun AZCs (en dat kunnen ze dus overduidelijk niet) dan is het op zn minst een goede zaak om voor de veiligheid van de kwetsbaren te zorgen op een andere manier. En als dat betekent dat ze apart opgevangen worden, so be it.

Gregovic | 02-03-16 | 09:18

niet alleen "van de eigen soort mensen"
maar ook die "met varkenskoppen rondlopen"

Wij-zij denken van een moslimhomo.
Hier komt duidelijk weer die mocrokaan uit de mouw. Zij zijn (bijna) allemaal hetzelfde.

First you give them a helping hand and then they take your social security, your jewelry,they stab you, rape your wife, take your cities and finally they have the power they will make you slaves anf finally they will kill all of you. Want ze geven geen enkeel shit om jou of mij.
Minder minder minder! Daarvoor krijgt Wilders een proces maar Tofik mag dit gewoon bij Pauw zeggen. kots kots kots.

ecologiste | 02-03-16 | 09:17

Wat doet die pisvlek nog op de televisie?

O wacht. NPO.

Willianus Wortelus | 02-03-16 | 09:17

Wat zijn het toch vuile flikkers die Linkschmenschen, sorry voor de beeldspraak. Maar als ik in elkaar gemept dreig te worden door een woedende menigte moslims , dan is dat erger en beangstiger als dat ik lees in de krant dat men mij, misschien, wel, misschien niet het land uit zou willen zetten.

John nie | 02-03-16 | 09:16

Totaal van de pot gerukte idioten.

Fijnstoffer | 02-03-16 | 09:16

In de hoop dat hij de eeuwige jeuk aan zijn ballen zal krijgen, verblijf ik.

deEerlijkeLeugenaar | 02-03-16 | 09:14

Die blauwe plekken gaan wel weer over.
Racisme is relatief.
Maar links gutmenschfascisme zit in het dna, en is daardoor het meest bedreigend.

jemagookniksmeer | 02-03-16 | 09:13

Die Tofik, zeker zin om flink genomen te worden?

Carmelita | 02-03-16 | 09:12

Blauwe plekken? Hij was zelf blauw!

vanrechteren | 02-03-16 | 09:12

WAT. DE. FUCK. Is dat Antifa affiche echt..? Zeg dat het een geintje is... Man man man, die mensen zijn niet goed bij hun hoofd.

Heau even | 02-03-16 | 09:12

Televisie, dat is toch zo'n apparaat waar geestelijk uitgedaagden hun kunstjes vertonen een idem dito volk naar kijkt?

Rest In Privacy | 02-03-16 | 09:12

Weer die negatieve insteek. De titel had ook kunnen zijn: Dion Graus zegt verstandige dingen. Zowel over het Dolfinarium als over homohaat in AZC's.

Charlie36 | 02-03-16 | 09:12

Yup. Dit trekt het bloed onder m'n nagels vandaan. Gadverdegadverdamme. Vredig lopende demonstraties zijn erger dan geweld/moord/verkrachting?!

Alles om je middeleeuwse ideologie door te drammen bij de gewone bevolking die er niets mee te maken wilt hebben?!

LangeTijdGeleden | 02-03-16 | 09:12

#nietomtelachen

koosnaam | 02-03-16 | 09:11

Beleefde zojuist extreem WTF?-momentje bij 't zien van die 30-seconden-antifa-banner. Waar komt die nou in hemelsnaam vandaan?

Lagonda | 02-03-16 | 09:11

-weggejorist-

Prinsemarij | 02-03-16 | 09:11

Hmmm, het is niet illegaal om te demonstreren. Volgens Tofukje is het dan niet illegaal om hem in elkaar te meppen.... Dat biedt mogelijkheden!

ZwarteDag | 02-03-16 | 09:11

Deze walgelijke idioot is dus verkrachting aan het goedpraten! De uitspraak "een verkrachting duurt 30 seconden, racisme is voor altijd" is ronduit misdadig en typerend voor de redenatie van het links kwaadaardig gezwel. Zij erkennen dus wel dat het probleem bestaat. Dan zouden zij ook kunnen beweren dat het neerschieten van een persoon slechts een seconde in beslag neemt, gaan zij dat dan ook goedvinden? Bij Fortuyn in ieder geval wel, maar dat is weer een ander verhaal.

wooky | 02-03-16 | 09:11

Ik vind dit een vrijbrief voor iedereen om Tofik flink in elkaar te meppen. Alleen er even bij vermelden "Ach, die blauwe plekken gaan wel weer over."

Janloel7282 | 02-03-16 | 09:10

Ik kijk nergens meer van op bij Tofik. Heeft hij al een baan eigenlijk?
En die gasten van Antifa... gewoon tegen een muur zetten. Duurt maar een paar seconden, lafhartigheid is voor altijd.

Pouline | 02-03-16 | 09:09

-weggejorist-

Elvos is back | 02-03-16 | 09:09

Ik had die 30 seconden onzin nog nooit gezien en ben oprecht ontzet.. Bah!

Bisschop Berenbaffer | 02-03-16 | 09:09

Kan Tofik niet vrijwillig een weekje of twee in een AZC gaan wonen?
Dan weet hij tenminste waar hij over praat.
*zet varkensmuts op en gaat oude oma'tjes helpen oversteken*

necrosis | 02-03-16 | 09:08

Nog eens een bewijs dat je niet slim moet zijn om politicus te zijn of te zijn geweest.En je hoeft dat ook niet te zijn om op teevee te komen,of een programma op teevee te presenteren.Snap hoorde het aan en kwam niet tussen beide,het was hem allemaal goed!We worden met gekkies om de oren geslagen waar we ook komen of wat we ook doen!

Pempy Boludo | 02-03-16 | 09:08

Toen hij zich gisteren presenteerde als volledig onafhankelijk liep mijn broek helemaal vol. Uitvreter. Narcist. Boekje schrijven tijdens het graaien. Ruggengraadloos.

Marcello Christiani | 02-03-16 | 09:08

Een verkrachting duurt 30 seconden? Echt waar? Die had ik effe gemist. Wat een stel pisvlekken zeg! Die hebben zichzelf wederom totaal gediskwalificeerd.
.
Dibi overigens ook, door "demonstreren" in hetzelfde rijtje als een molotovcocktail te plaatsen alszijnde erger dan een paar blauwe plekken. Alleen met die molotov had hij enigszins gelijk, dat is erger dan iemand een paar blauwe plekken slaan. Maar nog steeds is het een stroman argument, alsof mishandeling ineens niet meer zo erg is, omdat er ook ergere dingen bestaan. Dan kunnen we wel stoppen met straffen voor moord en verkrachting, want de Holocaust was erger.

Qippie | 02-03-16 | 09:07

hij zei ook dat hij Financieel Onafhankelijk is

vind je het gek na 2 jaar 7705 wachtgeld per maand

Achterhooker | 02-03-16 | 09:07

We moeten "lokhomo's" in de AZC's zetten. Iedere asielzoeker die de lokhomo's lastig valt hoort niet in de Westerse samenleving.

Vogelbeest | 02-03-16 | 09:07

"een verkrachting duurt 30 seconden, racisme is voor altijd"


Zeg dat dat een HOAX is. Zoals dit: redalertpolitics.com/2016/01/29/german...


De grap is wel dat Duitse Antifa's de gephotoshopte versie gebruikte en ondersteunde. Jezus, dit glijdt hard af.

omanders | 02-03-16 | 09:07

en hij wordt betaald en krijgt een podium voor dit soort misselijkmakende onzin.
het is sowieso belachelijk dat er geen vertrouwenpersoon is die de taal spreekt, dat er geen camera's hangen en dat er geen sancties staan UITZETTING) op het homobashemn is AZC's.
het COA zou aangeklaagd moeten worden om de veiligheid te garanderen, en dat doe je niet door de 'gasten' te verplaatsen, dat doe je door de daders onmiddelijk uit ONS land te verwijderen, straks lopen ze ook rond bij U in het dorp !

(c)ZWITSUL | 02-03-16 | 09:06

-weggejorist-

Eigenaar_IJsland | 02-03-16 | 09:06

Haha ik vraag me af hoe vaak Tofik in zijn bruine anjer moet worden genomen voordat hij zijn stelling verandert.

OpperGek | 02-03-16 | 09:05

Een islamitische homo die mishandeling en verkrachting van homo's door moslimextremisten goed praat. Zie je wel dat moslims ontzettend verwarde mensen zijn.

Thunderbird | 02-03-16 | 09:05

Zullen we anders gewoon de homomeppers per direct op een vlucht terug zetten naar de zandbak, zodat in ieder AZC duidelijk wordt dat geweld niet getolereerd wordt?

Escovanity | 02-03-16 | 09:04

Toch knap dat die linkse rakkers altijd alles zo weten om te draaien en rechts de schuld geven

XverderNix | 02-03-16 | 09:04

En het is allemaal uw schuld lieve lezers!
/end GL

De_echte_man | 02-03-16 | 09:04

Iedere verkrachtende vluchteling moet gelijk terug naar het zand van herkomst.

Vogelbeest | 02-03-16 | 09:04

Mensen die demonstreren zijn erger dan mensen die homo's in elkaar beuken omdat het homo's zijn? Wauw, zelden zo'n fascistische uitspraak gehoord.

panadol | 02-03-16 | 09:03

Ik detecteer een doodsbang kippetje dat nu alvast een beetje tegen de andere partij gaat aanschurken. Je weet immers nooit wie er gaat winnen dus beter op beide paardjes wedden. De karakterslapheid straalt ervanaf.

Dutchbeaurouge | 02-03-16 | 09:03

Ik vond Tofik altijd al een misselijkmakend ventje, maar dit is te gruwelijk voor worden. Losgetrokken van enig maatschappelijk besef en een simpelweg achterlijke uitspraak.

Dhr. M.A.R. Ginaal | 02-03-16 | 09:03

Touwfik is aan het radicaliseren lijkt wel...

beschuitfluiter | 02-03-16 | 09:01

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl