Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

FILMPJE. Klimaatracisten bezetten energieminaret

Het terroristentuig heeft weer keihard toegeslagen. Op de Maasvlakte hebben Greenpeace-hufters de schoorsteen van energievoorziener E.on bezet. Want kolencentrale. Want volgens hun zijn kolencentrales de satan en moeten die dingen UIT. FYI: zonder energie hebt u het koud, en zonder energie gaan babietjes dood omdat de magnetron voor het Olvarit-hapje het niet doet. Dat soort kloodtzakken zijn die Greenpeace dus. Met gestrekte linkerarm zaten die hufters bovendien nog graffiti te kalken op die mooie schoorsteen ook. Overheid doet niets, want Greenpeace zit in die overheid. Om met Marcouch te spreken (*): Extreem linkse idioten bezetten kolencentrale. Zijn uit op ontwrichten samenleving. aanpakken en Lik op stuk! #nederlandhaat Joe Wijkagent Maasvlakte. Dit zijn ze. U kunt ze arresteren wegens lokaalvredebreuk en vandalisme.

Reaguursels

Inloggen

Er zijn genoeg mogelijkheden om vreedzaam te protesteren tegen steenkool, zonder een elektriciteitscentrale zonder toestemming binnen te dringen.

F Cobben | 11-02-16 | 12:46

Extreem links? Dit heeft weinig met links of rechts te maken maar met gezond verstand. Op 1 of andere manier zal er een duurzame oplossing moeten komen..

seulcontretous | 11-02-16 | 11:19

Schwanz | 10-02-16 | 17:35

Kolencentrales lijken me juist een goede alternatieve energiebron, beter dan windmolens. Grote energiecentrales lijken mij juist noodzakelijk wanneer we en masse de overstap gaan maken naar elektrische auto's of auto's met brandstofcellen. Die energiecentrales kunnen buiten stedelijk gebied worden geplaatst, zodat de rookwalm niet in stedelijk gebied hoeft te komen. Bovendien moet je als land zo min mogelijk energieafhankelijk zijn van andere landen wat mij betreft. Als wij alle kolencentrales en Borssele sluiten én geen gas meer gaan oppompen in Groningen, dan worden we meer afhankelijk van Noorse stuwmeerstroom en Duitse wind- en bruinkolenenergie als bij ons de wind niet waait, aangezien de opslagmogelijkheden nog steeds onvoldoende zijn. www.greenpeace.nl/campaigns/schone-ene... www.kennislink.nl/publicaties/stop-mee...
Alternatieven zoals de kolencentrale op de Maasvlakte op biomassa (afval uit de landbouw en houtsnippers) te laten draaien worden ook tegengewerkt door Greenpeace zoals het in het NOS-journaal te zien viel. Greenpeace is sowieso tegen biobrandstoffen (biodiesel, biogas et cetera) www.greenpeace.nl/2015/Nieuwsberichten... en denkt alles met windmolens, zonnepanelen en aardwarmte op te gaan lossen.

Alexander des Burgus | 11-02-16 | 01:09

@Nichtsneues | 11-02-16 | 00:04
Inderdaad, het linkse activisme is de norm in NL. Dan verwijst zelfs de politie naar je twitter alsof je een collegiale ambtelijke dienst bent. Zelfs een bijna ramp veroorzaken wordt onder de pet gehouden www.elsevier.nl/Nederland/nieuws/2011/... en een "ludieke actie" genoemd.

ben kokhals | 11-02-16 | 00:50

Als ik een benzineslang doorsnijd krijg ik wel problemen bij de rechtbank itt Greenpeace.

Nichtsneues | 11-02-16 | 00:04

Boer in 020 | 10-02-16 | 18:09

Gratis mee roken en dan nog zeuren.

tweetybird | 10-02-16 | 22:12

Goede actie. Kom ook een uit je stoel!

VanS | 10-02-16 | 21:16

kolencentrales zijn dan ook niet meer van deze tijd. (wat Schwanz | 10-02-16 | 17:35 zegt). Als waterrijk landje verbaasd het me dat we niet een schip bouwen wat voor de kust een kernreactor laat draaien. Totdat we die coole plasma energie uit duitsland of china kunnen importeren dan he. Want kernreactoren worden mensen maar angstig van.

Dandruff | 10-02-16 | 18:33: ja maar als het windstil is en iedereen een zonnepaneel op z'n dak heeft kun je dat gebruiken natuurlijk. En zo gek is dat niet want wat moet je anders met de meeste daken hier. Ik leg d'r zomers een volle tuinslang op om het kinderbadje mee te vullen maar voor de rest..

sufkut | 10-02-16 | 19:36

Desondanks: Liever deze vorm van terreur dan die andere.

Rest In Privacy | 10-02-16 | 19:22

Overheidssubsidie krijgen om volkomen legale bedrijven te terroriseren en daar verder consequenties aan ondervinden. Alleen in Nederland.

Kompel | 10-02-16 | 19:10

Politie Rotterdam e.o. meldt: " Alle updates m.b.t. de kolencentrale zie de timeline van @GreenpeaceNL "

Sinds wanneer is de, van mijn dure belastingcenten betaalde Politie, woordvoerder van "jullie rechtstaat is de onze niet"

eigen rechter spelende groep Greenpies?

Bolder | 10-02-16 | 19:06

Misschien kunnen we beter onze economie weer aan het rollen proberen te krijgen, en daar leveren regressieve eco-fascisten alvast geen bijdrage aan. Zijn die lui al opgepakt om de schade te vergoeden?

ben kokhals | 10-02-16 | 18:53

Zwamsom was hier onlangs op bezoek. Toen zei hij dat als de Groningers de door hen gevraagde compensatie voor de aardbevingen zouden krijgen ze niet meer moeilijk moesten doen over de geplande mega-windparken. Oftewel: haal ergens voor een paar honderd miljard Euro aardgas uit de grond, ontken tientallen jaren dat daar aardbevingen door ontstaan en compenseer dan na jarenlang getouwtrek de ergste schade en zet daarna het gebied vol met onrendabele windmolens die alleen draaien op subsidie. Nou bedankt hoor condoomhoofd, als ik je voor auto krijg zal ik zeker nog een beetje gas bijgeven want ik rem niet voor veroordeelde milieuterroristen.

eerstneukendanpraten | 10-02-16 | 18:40

Leuke slogan, "kolen uit, wind aan".
Maar zo werkt wind dus helemaal niet.
Iedereen weet dat die windmolens voor geen meter rendabel zijn. Het "groene" argument dat als elke Nederlander 25 windmolens op zijn dak zet alle andere centrales dicht kunnen, klopt alleen maar als we er genoegen mee nemen om alleen stroom te gebruiken als het waait.

Maar zelfs die werkloze axiehooligans willen óók als het windstil is kunnen appen en e-mailen naar andere werkloze axiehooligans, of effe kijken of er nog oproepen tot moord staan op joop.nl.

Dandruff | 10-02-16 | 18:33

@necrosis | 10-02-16 | 16:47
Mensen worden ook al niet meer zonder subsidie gebouwd.

McMarx | 10-02-16 | 18:14

@ProAsfalt | 10-02-16 | 16:36
Mijn suggestie had niets met ras te maken, dus dat kan het probleem niet zijn.

McMarx | 10-02-16 | 18:12

-weggejorist-

Boer in 020 | 10-02-16 | 18:09

Sjongejonge, GeenStijl, je hebt de hyperbool en je hebt totale prietpraat. In die laatste categorie valt dit stukje. "Gestekte linkerarm", "Ze willen dat uw baby dood gaat". Dit is geen satire meer, dit is gewoon zure huilie-huilie. En we weten allemaal dat zuur slecht is voor het milieu ;-). En oh ja, kolencentrales zijn kut. Ga er maar eens naast wonen en proberen te ademen. Of oud te worden.

Boer in 020 | 10-02-16 | 18:09

@ Schwanz | 10-02-16 | 17:35

Lutser, het is net door van die achterlijke milieu clubjes als Greenpeace dat we tegenwoordig voor onze energie voorziening bijna volledig van kolencentrales afhankelijk zijn.

Ravian | 10-02-16 | 17:55

Liggen vanaf de eon 2 dikke knoeperts van waterleidingen tot aan de LNG om van de rest warmte van de elektriciteitcentrale het ingevroren gas te ontdooien. Dat ding blijft vrolijk draaien. Wat Kost zo'n nutteloze actie wel niet

caviaa | 10-02-16 | 17:53

@Jan de Hoop | 10-02-16 | 16:07
Hangt er vanaf of hij/zij een dienstfiets of -ferrari heeft gekregen.

Guido | 10-02-16 | 17:45

Chapeau voor Greenpeace. Hoogste sterfte kanker van Nederland is in: Rotterdam-Rijnmond (1). En laat (long)kanker nu net veroorzaakt worden door luchtverontreiniging en fijnstof.

1. www.zorgatlas.nl/gezondheid-en-ziekte/...

Schwanz | 10-02-16 | 17:35

dus dan heb je een paar activisten die moedwillig op je schoorsteen kruipen?
En dan moet de centrale uit?
Hoe dan?
En hoezo bezet, je kan toch gewoon doorstoken, laat ze maar lekker bezetten, die hangen daar prima en komen vanzelf weer naar beneden zoals gebleken is.

Knar01 | 10-02-16 | 17:26

Kan iemand mij uitleggen hoe ze op het terrein gekomen zijn zonder dat iemand ze opgemerkt heeft? Ik ben daar geweest, er staat een hoog hek omheen...

JSFucktvliegtniet | 10-02-16 | 17:25

Hou toch op, schei toch uit! E-on heeft die klismaterroristen gewoon in het klantenbestand staan. Er wordt gewoon een factuurtje gestuurd en betaald wegens inkomstenderving/productieverlies en een verfbeurt voor die pijp/wand. Maar natuurlijk wel van subsidiecenten. Allemaal voor de buhne...
Klimaat my ass.... protesteren met gratis werkende verwarde guttmenschen is corebusiness voor die milieu-scientology.
Dat gehoer met druppelopgloeiendeplaat-acties.
Get a fucking job, nut-jobs...

bakermat | 10-02-16 | 17:24

mezelf
Moet 380 KV zijn.

Jeff Hawke | 10-02-16 | 17:03

kwark001 | 10-02-16 | 16:45
Zonnepanelen geven gelijkstroom. Om dikke kabels te voorkomen moet dit eerst omgezet worden in wisselstroom, die omhoog getransformeerd wordt tot 312KV of hoger. Dus, inderdaad, zo simpel is dit niet.

Jeff Hawke | 10-02-16 | 16:56

Hallo Samson, hallo Spektrui hoor ik hier jullie heel hard ondemocratisch roepen?

roze_bril | 10-02-16 | 16:53

-weggejorist-

Afrikanerhart | 10-02-16 | 16:53

jawor36 | 10-02-16 | 16:48

Dan moet je ook niet beginnen over zonnepanelen ter grootte van Frankrijk in de Sahara.

kwark001 | 10-02-16 | 16:51

kwark001 | 10-02-16 | 16:45

Puur om zaken in perspectief te zien. Je moet niet weer van één regio afhankelijk willen zijn in je energievoorziening. De toekomstige energievoorziening zal een mix van verschillende bronnen zijn.

jawor36 | 10-02-16 | 16:48

@jawor36 | 10-02-16 | 16:41
Er is ook nog nooit een windmolen zonder subsidie gebouwd.

necrosis | 10-02-16 | 16:47

Frappant is wel dat jullie deze actie een podium geven. Anders was het allicht helemaal aan me voorbij gegaan. Zelfs gutmenschenomroep NOS bericht er vooralsnog niks over.

Captain Pervert | 10-02-16 | 16:46

jawor36 | 10-02-16 | 16:41

Theoretisch kan alles. Ik zou die stroomkabels wel eens willen zien die vanuit de Sahara naar Europa lopen.
Volgens mij zijn die een kilometer dik.

kwark001 | 10-02-16 | 16:45

necrosis | 10-02-16 | 16:29

Nope, windmolens gaat uit bij windkracht 10+. Daarnaast, er is nog nooit een kolencentrale zonder subsidie gebouwd en er is nog nooit een kilo kolen zonder subsidie verstookt.

Meer dan de helft van de wereldwijd opgewerkte energie is waste, met efficiëntie valt dus ook nog wel wat te halen en met een pluk zonnepanelen in de Sahara ter grote van Frankrijk kan de gehele wereld van energie voorzien.

Mbt overbevolking ben ik het roerend met je eens, maar dat is nogal moeilijk te besturen.

jawor36 | 10-02-16 | 16:41

@ProAsfalt | 10-02-16 | 16:34
Varkens/ koeienmest barst van de Methaan (energie).
En auto's kunnen prima rijden op alcohol, maar dat levert te weinig accijns op.

necrosis | 10-02-16 | 16:39

@Meneer de Leeuw.
In Nederland is er een kolenbelasting, geen subsidie.
Subsidies zie je vooral in landen met kolenmijnen.
De prijs is nu ook laag vanwege schaliegas en -olie in de VS.
We hebben overigens nauwelijks kolencentrales. Als alle oude dicht zijn hebben nog 5 nieuwe centrales en meer dan 50 gas centrales (van heel verschillende omvang)
Kolencentrales zijn goed voor de baseload.
Wind is daar absoluut niet geschikt voor.
Natuurlijk kunnen we zonder kolen, maar dat betekend meer import uit Duitsland (bruinkool en kolen) en wellicht een hogere elektriciteitsprijs.

DiRadical | 10-02-16 | 16:37

Ze kwamen ook op de fiets.
Nu nog even snel de oude dieselbusjes wegfotosoepen van wat andere sites.

KarelMarks | 10-02-16 | 16:37

@McMarx | 10-02-16 | 16:35
Mag niet van hun reglement want racistisch of zoiets.

ProAsfalt | 10-02-16 | 16:36

necrosis | 10-02-16 | 16:29

Hebben we een andere uitvinding voor. Binnenkort in uw theater: OORLOG!

kwark001 | 10-02-16 | 16:36

daarom 3 kerncentrales bouwen

pejoar | 10-02-16 | 16:35

Dit zijn de milities van de windmolenmaffia, die een gevaar zijn voor de democratie en rechtstaat.

tipo | 10-02-16 | 16:35

Ik weet nog wel een andere minaret die Greenpeace eens zou kunnen bezetten.

McMarx | 10-02-16 | 16:35

Angstvallig houden ze het vrouwtje vast.
@de fietsende rukker | 10-02-16 | 16:29

Daar hadden Samsom, Kereltje en nog een paar politici nogal moeite mee.....

necrosis | 10-02-16 | 16:34

Windenergie is ook kernenergie alleen de Linksen begrijpen dat niet.

ProAsfalt | 10-02-16 | 16:34

Ik ben ook pro-milieu, maar ik heb tenminste wel wat verstand. Je kan een kolencentrale wel sluiten, maar de stroom die verloren gaat kan je niet vervangen, alleen inkopen maar dat kost klauwen vol met geld. Het heeft tijd nodig voordat er echt goede schone energieverwekkers zijn, tot die tijd blijf je gewoon met je poten van die dingen af.

MarcelNederland | 10-02-16 | 16:32

Het volk stemt voor het klimafaat dus dan krijg je dit.

ProAsfalt | 10-02-16 | 16:31

Hahaha, geveld door de wind... Hetgeen ze zelf zo voor aan het strijden zijn.

Muskatnuss!!! | 10-02-16 | 16:30

Laat die knuppels gaan protesteren bij de PvdA en laat ze Samsom en Spektrui lastig vallen. Die zitten in de regering. Onbegrijpelijk dat er nog iemand een cent overmaakt aan die beroepsactivisten die geld verdienen aan de milieu discussie.

denoorman | 10-02-16 | 16:30

@kwark001 | 10-02-16 | 16:20
Als je kijkt naar de kosten/ baten, blijven windmolens alleen overeind met een enorm pak aan subsidie.
Als je de energiebehoefte van deze planeet wil verminderen, zal je het aantal mensen moeten verminderen.
Het klinkt lullig, maar er is geen andere oplossing.
Straks telt de aarde 10 miljard inwoners waarvoor (voor een groot deel) geen werk en geen eten is.
Toen ik nog eenvoudige economie leerde, leerde ik de konijnen/ vossen curve.
Iets wat altijd geldt, behalve voor mensen, die moeten kostte wat het kost in leven gehouden worden.

necrosis | 10-02-16 | 16:29

Angstvallig houden ze het vrouwtje vast, is hun mascotte..

de fietsende rukker | 10-02-16 | 16:29

De schoonste en efficienste energie is by far kernenergie , juist de lul van een Samsom weet dat maar die roept dan dat WE dat niet moeten willen .

destructief | 10-02-16 | 16:29

Raar dat deze criminelen vrij spel hebben. Vriendjes van Samsom zeker. Religie, activisme of het hebben van een getinte huid blijken telkens weer fantastische excuses om zonder problemen weg te komen met crimineel gedrag.

panadol | 10-02-16 | 16:25

Zwaar betaalde activisten die voor de buhne actie voeren zonder een oplossing voorhanden te hebben.

de fietsende rukker | 10-02-16 | 16:24

@spuitje11 | 10-02-16 | 16:16
Ik hoorde vandaag trouwens dat trekkers die niet voldoen aan de 'Euro 6' norm niet welkom zijn op het nieuwe gedeelte van de Maasvlakte.
Ik kan je vertellen dat je het milieu niet kan redden als je het aantal mensen op aarde niet drastisch vermindert.
Mag ik natuurlijk niet zeggen, maar het blijft een feit!

necrosis | 10-02-16 | 16:23

Ja... en zonder wind en zon heb je geen f*ck aan je gesubsidieerde windmolens en zonnepanelen.
We hebben die centrales nodig.

Schietmijmaarlek | 10-02-16 | 16:23

De wijkagent verwijst voor actuele informatie naar de timeline van Greenpeace. Weigert de simpele vraag of er arrestaties zijn te beantwoorden. Is ze verwekt door Ard van der Steur?!?

Feynman | 10-02-16 | 16:23

Niets democratisch aan greenpeace , vissers beletten tot vissen en aan hun broodwinning komen , de boel kapot maken , vandalisme , schade en ellende aan bedrijven toebrengen waar ze het niet mee eens zijn . bedrijven met een vergunning he , de grootste eikel heet Samsom die praat over geweldloze democratie en zelf de grootste hufter was in het toebrengen van schade aan bedrijven. Als een kind grafitti op een muur spuit wordt die gepakt en als greenpeace het doet dan heet het protest oid. Links doordrammerig kutvolk die notabene op kosten van het bedrijfsleven (uitkeringen) en donatie's van randdebielen die verslaafd zijn op gokken en winstbejag . hoe gek wil je het hebben.

destructief | 10-02-16 | 16:21

necrosis | 10-02-16 | 16:18

Ja, nou snap ik het niet meer. In een ander tpoic wilde je de mijnen nog open bikken.
Tja, die verdomde dictators ook.

kwark001 | 10-02-16 | 16:20

Windmolens staan gelijk aan de uitvinding van vierkante wielen.
Je kan ze best meedragen of zo, maar je hebt toch nog altijd ronde wielen nodig om een beetje vooruit te komen.
Ze zijn nooit rendabel geweest en gaan dat ook nooit worden, het is trekken aan een kudde dode paarden.
Kernenergie is de toekomst, wie dat niet durft te erkennen of te stom is om dat in te zien, is hetzelfde als iemand die niet durft te erkennen of te stom is om in te zien dat er géén fantoomwezen in the sky bestaat.
Dus de vergelijking tussen klimagekkies en religekkies is zeker gerechtvaardigd.

Cuyahoga | 10-02-16 | 16:20

Kolen is wel de meest onveilige energiesoort. Kost in China 2500 mensen per TeraWattUur. Grappig dat Greenpeace dat niet weet.

Feynman | 10-02-16 | 16:20

Greenpeace is volkomen kudt voor het klimaat. Ik wil meer schone, goedkope en veilige kernenergie!
@ Greenpeace: Gaan jullie zelf uitleggen aan arme Afrikanen zonder schoon drinkwater en medische zorg dat jullie liever poen smijten naar dure symboolprojectjes als windmolens en zonnepanelen ipv hulp?

Zeddegeizot | 10-02-16 | 16:19

@kwark001 | 10-02-16 | 16:12
Als het te hard waait (ik meen boven 7 BFT), worden windturbines uitgezet wegens veiligheidsredenen.
Die ondingen zullen NOOIT rendabel worden.
Waar blijven de Thoriumcentrales?

necrosis | 10-02-16 | 16:18

Zouden ze vrij hebben genomen van hun werk om dit te kunnen doen?

Professor Superhirn | 10-02-16 | 16:18

Vreemd. Een tijdje terug deden een stel gasten dat ook bij een minaret en toen riepen juist dit soort gasten weer als vanouds . Rassisme. Het enige verschil is dat uit deze minaret rook komt. Ik stel dan ook voor om uit alle minaretten rook te laten komen zodat ze in alle minaretten gaan hangen. Want ook die vallen naar mijn mening onder millieu vervuiling. Vooral de haatketen.

tweetybird | 10-02-16 | 16:16

Hoe zouden ze naar de Maasvlakte gekomen zijn? Met een bakfiets?

spuitje11 | 10-02-16 | 16:16

Niet kolencentrales zijn de satan, maar gore Al Gore en aanverwante leugenaars die hun zakken vullen obv een niet te bewijzen stelling dat er (1) global warming zou zijn en (2) wij mensen daar de oorzaak van zijn.
Het is niet voor niets dat 'global warming' heel sneaky in 'climate change' is veranderd.
Wat niet wegneemt dat de auto's van VW en alle anderen veel rotzooi in de leefomgeving uitstoten. Meneer Porsche maakte eind 19e (!) eeuw al een electrische auto, maar daar stak de toen al machtige autolobby een stokje voor. En dat stokje is daar nog steeds.

Guy Veropzoudten | 10-02-16 | 16:15

Godsammekraken | 10-02-16 | 16:11
nee, dan die vluchtelingen hè?

hipocritisch | 10-02-16 | 16:15

Hey Spekman, wat was ook nog weer een gevaar voor de democratie? Waarom horen we je nu niet? Oja, dit zijn natuurlijk de vriendjes van Samsom en waarschijnlijk een geregiseerde actie vanuit de pvdA.

watazooi | 10-02-16 | 16:14

Morgen weer naar boven en met een tandenborstel en een sopje van groene zeep net zolang boenen tot het gekalk helemaal en dan ook helemaal is verdwenen. En wat EON betreft, zoveel CO2 uitstoten, dat ze hyperventilerend naar beneden kukelen. Dat zal ze leren.

oliebolletje123 | 10-02-16 | 16:14

Tijd voor kern energie - overal - Pandoraspromise

Nobeltje | 10-02-16 | 16:14

aan de woordkeus te zien radicaliseert Pritt snel
maar eens de nationale terroristencoordinator bellen?

hipocritisch | 10-02-16 | 16:13

gewoon meppen. Atoomstroom nemen en infrarood-panelen. Best groen en zo maar vooral erg goedkoop

Bokito ergo sum | 10-02-16 | 16:13

Bij windstilte heb je die kolencentrales hard nodig. Ook als het te hard waait. Zeg maar: HEEL VAAK.

kwark001 | 10-02-16 | 16:12

Dapper hoor! Activist in Nederland. Voordat je het weet zit je een half uur op het politiebureau met gore automatenkoffie voor je neus. Onmenselijk!!

Godsammekraken | 10-02-16 | 16:11

Alsof wind en kolen in het huidige energienetwerk uitwisselbare methodes van opwekking zijn.
Wat een kul tag.

DiRadical | 10-02-16 | 16:11

Met al die terrorisme wetgeving kunnen ze die lui toch gewoon een tijdje wegstoppen? Snap niet dat dat allemaal zomaar kan hoor. Als je rechts bent kun je niet eens demonstreren, ook al heb je een vergunning.

BartV87 | 10-02-16 | 16:10

Ben toch benieuwd hoeveel de windmolen fabrikanten betalen aan Greenpeace, GroenLinks en al dat soort clubjes.
Die dingen zijn geen oplossing, zelfs geen goede tussenstap. De enige die er beter van wordt zijn de fabrikanten van die apparaten, en natuurlijk gaat het ten koste van de burger die weer miljoenen aan subsidie mag ophoesten.

spoiver | 10-02-16 | 16:10

Zelfs kolencentrales leveren nog meer energie dan gesubsidieerde windmolens.
En wie betaalt de subsidie voor die landschapsvervuilende windmolens?
Juist!

necrosis | 10-02-16 | 16:10

Dit zijn de vrienden van milieu-activist (terrorist) Diederik Samsom een enorme kapitaal vernietiging wil door kolencentrales zo snel mogelijk te sluiten. De ironie is dat de PvdA eerder subsidie goed keurde voor de bouw van deze centrales.

Osdorpertje | 10-02-16 | 16:09

Ik zie heel veel debielen, Joop. Alleen maar debielen zelfs.

Hans Gruber | 10-02-16 | 16:08

Vuistduip?
Vuistdiep natuurlijk.

Cuyahoga | 10-02-16 | 16:08

@ Pritt:
andere woordkeus alstublieft.

Stoned Hengst | 10-02-16 | 16:08

Dat kopje suiker kan zijn of haar maanddonatie betr aan een voedselbank doneren, maarja idioten kom je in alle gelederen tegenkomen.

williamrightfoot | 10-02-16 | 16:07

Daar zit wel een toekomstige lijsttrekker van de PvdA bij, toch?
Arrestaties zullen er wel niet volgen want Greenpeace zit vuistduip in het hoogste bestuur van dit land.
Excuse my French, Karel.

Cuyahoga | 10-02-16 | 16:07

"wijkagent Maasvlakte"; dat moet een sanctie van de korpsleiding zijn geweest om iemand die functie te geven. Wat zou die misdaan hebben?

Jan de Hoop | 10-02-16 | 16:07

flikker die Klaver er maar in ..

(c)ZWITSUL | 10-02-16 | 16:06

De enige reden dat die dingen uit kunnen voor E.on is omdat er zoveel subsidie op kolen zit.

Meneer de Leeuw | 10-02-16 | 16:06

Die gasten van Greenpeace, GroenLinks en andere milieugekkies, maken de meeste vlieguren van allemaal. Een beter milieu begint toch bij jezelf?

Dutch_Holland | 10-02-16 | 16:06

Ja zo hangen die criminelen boven in een schoorsteen en op een ander moment kom je ze tegen als fractievoorzitter van de PvdA in de 2 e slaapkamer, arresteren dat zootje ongeregeld, net als Rusland een paar maandjes op water en brood, subsidie stoppen en schepen verbeurd verklaren ze laten het echte werk toch al lang over aan Sea Sheperd.

williamrightfoot | 10-02-16 | 16:05

Maar oh wee als je een ei gooit op een gemeentehuis waar een nepgemeenteraad net besluit of er 500 asielzoekers in je achtertuin komen.
Dan ben je een tokkie/racist/fascist/hitler, word je opgepakt en krijg je een boete van een miljoenmiljard euro of een onvoorwaardelijke straf.

kapotte_stofzuiger | 10-02-16 | 16:04

Ik zie dat Greenpeace mijn maandelijkse donatie goed besteedt.

Kopje Suiker | 10-02-16 | 16:04

Sorry hoor maar die kolenbakken waren al boventallig voordat ze gebouwd werden... Iedereen die zo nu en dan wel eens ademhaalt heeft geen belang bij die dingen.

Meneer de Leeuw | 10-02-16 | 16:03

"De eigenaar van www.dumpert.nl heeft zijn of haar website niet juist geconfigureerd. Om uw gegevens tegen diefstal te beschermen, heeft Firefox geen verbinding met deze website gemaakt."

???

Charles de Batz | 10-02-16 | 16:02

Ken er nog een. Dankzij fossiele brandstoffen zijn wij in staat geweest de deltawerken te bouwen, en verdrinken er geen mensen meer door overstromingen.

Pierke Smulders | 10-02-16 | 16:02

En vervolgens allemaal snel wegrijden in hun SUV's en freelanders.

MikeLekkerBelangrijk | 10-02-16 | 16:02

Jammer dat ze niet gelijk de zee zijn ingewaaid. Droeftoeters.

IJzervreter | 10-02-16 | 16:01

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken