Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

KIJK! Jan Roos aan het werk tijdens Rellen 020

Als er wat gebeurt in Amsterdam dan is ijzervreter Frankie Buis van de partij. Want dood ga je toch en thuiszitten is ook maar niks. En dus toog de karaktercamjo (op krukken) naar de Binnenstad voor een repo over de Pegida-demo die geen demo was. Video duurt dik 13 minuten en iedereen is er. Jan Roos in zijn natuurlijke habitat, Het Powned-Meisje Dat Aangerand Werd, Insayno en z'n Zwarte Baretjes, de HOMO-roepende negert (op 7:25), fotomeisje @ikbendaf die er ook altijd is, Het Vooringenomen AT5-Ventje, rechterarm Ben van der Kooi met z'n bloksnor en verder heel veel stillen, AIVD-gleufhoeden, en geweldsverheerlijkend extreemlinks pleuristuig dat wijdbeens naar de ondergang wil. Kijken dus!
Oh, en dan nog iets. Dat Powned-meisje werd trouwens nog een keer bepoteld door tuig. Hey. Wij vinden die NPO ook drie keer niks. Maar Pauline Broekema de microfoon uit d'r bek slaan, Dione Stax in de bips knijpen en/of Marcia Luyten een bak zuur in de muil keilen terwijl ze aan het werk zijn, daar moeten wij dus NIKS van hebben. Grote bek prima, schelden moet kunnen en argumenten heelveel plus1. Maar GOEDVERDOEMME poten thuis en blijf met je tengels van knappe beginnende PowNed-journalisten met kakkineuze tongvalletjes af. Dit is Amsterdam weet je wel je weet wel. Capital of Tolerance. Het is hier gvd geen Woerden, Steenbergen, Geldermalsen of Keulen. GEK. poowntmeisje2534.jpgIemand NAW van deze laffe rat? Sturen we hem een boek van Sara Sluimer op. Dan piept-ie wel anders.

Reaguursels

Inloggen

Een gezellig dagje demonstreren in Amsterdam. Tout de criminele/agressieve/gestoorde/randdebiele krakersscene is weer aanwezig. Met de bekende wazige mantra's. Feiten en werkelijkheid boeien voor geen reet. Misschien moeten ze een keer kleur bekennen en zeggen waar ze vóór zijn. Gaat naar alle waarschijnlijkheid de boel erg verduidelijken. Maar ze weten wat de reactie zal zijn en dus verzwijgen ze dit wijselijk maar.
De ironie is dat ze anderen voor nationaal socialisten gaan uitmaken die angst en haat prediken.
Zelf hangen ze het communisme/marxisme/anarchisme aan wat niet erg democratisch is te noemen en zijn zelf duidelijk erg agressief en haten een ander die ze angst willen inboezemen door deze te terroriseren. Allemaal heulll erg tolerant, verdraagzaam etc natuurlijk.

Ondertussen zijn ze net als de socialist Hitler van de NSDAP en de arabiertjes/islamieten voor de Endlösung der Judenvrage. Ze ontkennen het bestaansrecht van de staat Israël en de tweestatenoplossing die indertijd was aangedragen om juist dit conflict op te lossen.
Om vervolgens een ander voor nationaal socialist uit te maken.
Enkel dom, hersenloos gebral dus. En passant noemen ze nationaal socialisten doodleuk Fascisten die toch echt in Italië zaten.
Dit naar alle waarschijnlijkheid om maar niet te hoeven erkennen dat een Nationaal Socialistiesche Duitsche Arbeiders Partij gewoon dat was wat de naam al zegt.
Het doel heiligt de middelen simpelweg voor hun. Een leugentje om bestwil zullen we maar zeggen.
Zelfde met hun klimaat/milieu stokpaardje wat feitelijk alleen een stok is om die kapitalistiesche honden te slaan en hun krankzinnige steentijdcommunisme op de agenda te krijgen. Het cultuurmarxisme/cultuurrelativisme ligt in het verlengde.

said_fred | 08-02-16 | 22:58

@rodierodie | 07-02-16 | 20:32
Op een demonstratie je mening niet willen geven omdat het je niet 'suit', vind ik dus dood eng, kom je daar om te demonstreren of om mensen je wil op te leggen?

Zookrates | 08-02-16 | 18:33

En wie is er weer de agressor ? Het linkschtuig. Over die gast die die plopkap jatte; de diefstal is het ene maar als je bij hem in de buurt bent geweest, hoe krijg je dan in hemelsnaam die stank weer van je af :-( Moet er niet aan denken. Het zal je zoon, broer of vader maar zijn; driewerf kots.

Rest In Privacy | 08-02-16 | 15:59

@Blowfish | 08-02-16 | 12:27
Dus mensen die hard schreeuwen hebben per definitie gelijk? Dat dachten ze in WOII ook.
Haat? Neu, ik haat niemand; dat laat ik aan de linksen over.

Maria.1 | 08-02-16 | 15:00

waar maken de mensen zich druk om op hun vrije zondag

Dries112 | 08-02-16 | 14:59

@the Jackdawn | 08-02-16 | 06:47
Oh? Ik dacht dat de demonstratie tegen Pegida was. Maar jij vertelt nu doodleuk dat het eigenlijk een demonstratie voor "Palestina" was. Een eigen land voor een zooitje ongeregelde Arabieren die door zowel Egypte, Jordanië, Syrië en Libanon zijn uitgekotst en strijden om Israel te vernietigen en joden uit te roeien, daarin gesteund door Arabisch bloedgeld van een middeleeuwse religieuze dictatuur (die ook geen vierkante kilometer woestijn ter beschikking wil stellen aan dat "broedervolk").
En daarvoor dan protesteren bij de Dokwerker. Op het joodse Jonas Daniel Meijerplein in Amsterdam. En dan maar schreeuwen dat anderen nazi's zijn. Echt, dan heb je een gaatje in je hoofd waarin diverse draadjes en steekjes loszitten. Dat kunnen rechtvaardigen is een teken van complete waanzin en totale achterlijkheid.

Stormageddon | 08-02-16 | 13:24

Just saying.

De nw black panther anti-wit racisten op 0:42 zijn dezelfde mensen als op deze foto's
afromagazine.nl/sites/default/files/st...
www.eo.nl/ditisdedag/radio/item/komen-... (luister naar het radiofragment)
static0.parool.nl/static/photo/2015/13...
static0.parool.nl/static/photo/2015/13...

De leider van BP (tot 2014 www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/02/... ) riep eerder op witte mensen te doden. joeforamerica.com/2015/05/black-leader...

Anti-zwarte-piet-activisten, Nzume, Gario, Affriye en de SP zijn vrienden met BP zaanstreek.sp.nl/nieuws/2014/04/3-en-...
twitter.com/anoushanzume/status/46251... (foto nzume en douglas weggehaald) socialisme.nu/blog/marxisme-festival-2... maar dat had geenstijl's Annabel ook al gezien www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/02/...

Het logo waar in dit artikel nieuws.tpo.nl/2015/07/02/keti-koti-her... over word geschreven is dit hier. scontent.cdninstagram.com/hphotos-xtf... Niet gezien op foto's van diverse demo's maar het artikel geeft een idee van in welke richting men kan zoeken.

gaffelbaard | 08-02-16 | 12:35

oh, en ik hartje rolschaatsplank
Blij te zien dat ik hier niet alleen met pegida-supporters te maken heb

Blowfish | 08-02-16 | 12:28

Lupuslupus | 08-02-16 | 12:11

Als het je hier niet bevalt, ga je toch lekker weg naar een ander land waar het allemaal beter is? Maar ik zou niet weten in welk land dat zou kunnen zijn..

rolschaatsplank | 08-02-16 | 12:27

@Maria
Eigenlijk wil je dus zeggen dat je met vreselijke haatgevoelens zit naar een groep MENSEN, maar omdat jij "beschaafd" bent gedraag je als een braaf burgertje.
Ik denk dat jij dan eerder een persoonlijk probleem hebt.
Mensen die luid en duidelijk voor hun mening uit durven komen zijn altijd nog degenen die het meest voor elkaar krijgen.

Willen demonstreren en een tegendemonstratie voor je kiezen krijgen, dàt is democratie. En dat tuig ik toe!
Dat houdt de burger en de politiek wakker en alert.

Pegida is duidelijk niet opgewassen tegen het tegengeluid.

Blowfish | 08-02-16 | 12:27

Lupuslupus | 08-02-16 | 12:11

Hoezo? Iedereen heeft genoeg te vreten, een 36 urige werkweek, twee auto's per gezin, en de vrijheid om bijvoorbeeld hier in de comments alles te roepen wat je maar wil... Maar nee hoor, we hebben het zo slecht, het is hier zo vreselijk... Verwend heet dat EN aanstelleritus!!

rolschaatsplank | 08-02-16 | 12:25

Je weet niet waar je het over hebt, en je weet blijkbaar niet hoe goed het hier in Nederland is als je dat zegt.. Daar is een mooi Nederlands woord voor: Aanstelleritus!
rolschaatsplank | 08-02-16 | 11:56
.
Zeker nog niet droog achter de oortjes? Iedereen die de ogen open heeft ziet hoe ons land al 40 jaar richting het ravijn gaat en de laatste jaren steeds sneller.
U schijnt dat niet te weten òf u vindt het wel best zo. En dan anderen beschuldigen van "aanstelleritus".
Wegkijker.

Lupuslupus | 08-02-16 | 12:11

"Nederland in sen eige land, dat is pas een vluchteling". Raak gezegd!

Ik reaguur al 5 jaar | 08-02-16 | 12:01

@Maria.1 | 08-02-16 | 11:34

Ben jij wel eens in een land waar een dictatuur heerst geweest? Je weet niet waar je het over hebt, en je weet blijkbaar niet hoe goed het hier in Nederland is als je dat zegt.. Daar is een mooi Nederlands woord voor: Aanstelleritus!

rolschaatsplank | 08-02-16 | 11:56

@Maria.1 | 08-02-16 | 11:34

Ben jij wel eens in een land waar een dictatuur heerst geweest? Je weet niet waar je het over hebt, en je weet blijkbaar niet hoe goed het hier in Nederland is als je dat zegt.. Daar is een mooi Nederlands woord voor: Aanstelleritus!

rolschaatsplank | 08-02-16 | 11:56

Die selfie met Jan Roos wordt het collectorsitem van de eeuw!

Ik reaguur al 5 jaar | 08-02-16 | 11:50

@rolschaatsplank | 08-02-16 | 10:54
Jij omarmt een dictatuur?!

Maria.1 | 08-02-16 | 11:34

geertwaarde | 08-02-16 | 09:31
yup en de gasten die hier verantwoordelijk voor zijn lachen zich de ballen uit de broek en hebben zelf nergens last van.

endofdays | 08-02-16 | 11:13

En dan zo’n bordje met tekst bij een van die links fascisten, wij zijn tegen seksisme & racisme.
Maar wel open staan voor de massale import van jonge moslimmannen uit de middeleeuwen, die zo racistisch en seksistische zijn als de pest.
En gister dat filmpje met dat wijf met dat kindje en dat Pegida het lef had op de plek te gaan staan (iets met joden en Hitler en zo) maar er wel voor zijn om massaal de islamieten deze kant op te slepen die het liefst de joden weer aan het gas zouden hebben.
Hoe achterlijk ben je dan eigenlijk.

endofdays | 08-02-16 | 11:11

Lekker!! Opzouten met Pegida, en die halve Duitser.. Lachwekkend dat die het woord facisme in zijn mond neemt, met zijn online wapenwebshoppie.Nee echt, je laten opjutten door een mof nationalistische ideeen te omarmen, en dan de tegenpartij NSB'er noemen.. .. kostelijk!

Ik ben heel trots op Amsterdam!

rolschaatsplank | 08-02-16 | 10:54

Blowfish | 08-02-16 | 10:00
Als Pegida geweld zou gebruiken, dan waren ze de boze wolf.
Ik kook van woede en zou persoonlijk ook al die gestoorde Linkse fascisten in elkaar willen meppen. Maar dan smult de media net als bij het verzet tegen de AZC's.
Probeer dan nog maar serieus genomen te worden.
Kijk nu het eenzijdig geweld vanuit de Linkse hoek: iedereen heeft het nu kunnen zien en dat is echt een overwinning voor Pegida.
Pegida heeft goed gehandeld en ik weet zeker dat hierdoor het aantal sympathisanten stijgt.
En binnen de kortste keren, dan komt zeker de gerechtigheid. Maar dan moet je ook bereid zijn Links echt kapot te maken.

ET007 | 08-02-16 | 10:35

Blowfish | 08-02-16 | 10:00
Nee.
En doe mij, en vele anderen, een lol: blijf alsjeblieft weg bij een volgende Pegida-demonstratie.

nemoj me jebat | 08-02-16 | 10:12

Hahaha, het leukst om naar te kijken is de Pers.
Die overal krioelt.

Zegg | 08-02-16 | 10:12

Maria.1 | 08-02-16 | 08:52
Demonstreren is heel oké, je mening uiten ook heel oké. Dat is zoals wij dat gewend zijn. Demonstreren gaat niet altijd op een 'beschaafde' manier. En als je gehoord wil worden, moet je af en toe wat harder schreeuwen en zeker moet je alles geven wat je in je hebt als je iets wilt bereiken.
Ik zie het brave burgermannetjesgedrag van Pegida als slappe hap. Als zij zich nu al zo makkelijk laten wegsturen, dan vraag je er toch om dat anderen de baas zijn over jou?

Blowfish | 08-02-16 | 10:00

Problem, Reaction, Solution of ‘orde uit chaos’ zijn de stelregels die zij steeds weer toepassen. De verhouding politie <> demonstranten was 1000 op 1. Het is allemaal georganiseerd om bevolkingsgroepen tegen elkaar op te zetten. Ze laten ze niet voor niets tegelijk demonstreren.

www.beyondthematrix.nl/2016/02/06/verd...

geertwaarde | 08-02-16 | 09:31

welke supermarkt heef geen hoofddoekjes?
dit is een mop.

jopie1 | 08-02-16 | 09:18

Hoe kunnen we onze tegenstander typeren? Als ik het ander kamp zie schieten mij de volgende keywords naar binnen:
Werkeloos
Profiterend noem het parasiterend
Rel/Kraakmentaliteit
Slecht geinformeerd en derhalve (on)bewust onbekwaam
Racistisch en intolerant gedrag terwijl ze juist menen daartegen te demonstreren = hypocriet
Gemeenschappelijke uiterlijke kenmerken duidelijk waarneembaar: onverzorgd afstotend

drammerd | 08-02-16 | 09:18

@piet karbiet
Israel democratie? Gister toch een ander beeld gekregen op NPO 1

boerk | 08-02-16 | 09:17

@piet karbiet
De turken hier blijven ook op Erdogan stemmen.. Die ervaren ook niet hun nieuwe politie staat.

boerk | 08-02-16 | 09:12

Piet Karbiet | 08-02-16 | 09:03
En kom allemaal maar binnen, iedereen is welkom. Jaja

Ing. Van der Pik | 08-02-16 | 09:06

@bijna_raak | 08-02-16 | 08:59
.
Volkomen gestoord. Of gewoon fel antisemitisch.

Piet Karbiet | 08-02-16 | 09:06

Niet helemaal off-topic:
Protesterende "Black Panthers" bij de Super Bowl. Onder aanvoering van Beyonce.
www.dailymail.co.uk/news/article-34366...
Dit soort dingen helpt wel, ja. *zucht*
Volgens mij is de hele wereld gek geworden.

nemoj me jebat | 08-02-16 | 09:05

Onder extreem links heb je ook vreemde snuiters zeg.

Ing. Van der Pik | 08-02-16 | 09:04

@Lupuslupus | 08-02-16 | 08:26
.
In het buitenland blijven ze helaas ook PvdA/VVD stemmen.

Piet Karbiet | 08-02-16 | 09:03

Potverdorie ik heb e.e.a. gemist in A'dam gister. En wat een held die Jan Roos, en dat met gevaar voor eigen leven.

Ing. Van der Pik | 08-02-16 | 09:03

Nooit meer Auschwitz en dan wel Hamas een hele goede club vinden, die zich tot doel hebben gesteld de joden te vernietigen. Het gaat iedere hypocretie voorbij en is gewoon volkomen gestoord.

bijna_raak | 08-02-16 | 08:59

Blowfish | 08-02-16 | 08:49
Exact wat Maria.1 | 08-02-16 | 08:52 zegt.

nemoj me jebat | 08-02-16 | 08:54

@Blowfish | 08-02-16 | 08:49
Zoals het hoort in een (nog) beschaafd land. Wat de mensen van Pegida wel bereikt hebben met hun rustige optreden is dat steeds meer mensen zich achter hen gaan scharen. Petje af voor de Pegida mensen!

Maria.1 | 08-02-16 | 08:52

Hoe denkt Pegida in hemelsnaam iets te bereiken als ze zich als brave burgertjes blijven gedragen zoals ze gisteren hebben gedaan?
Je kan zeggen wat je wilt over de tegendemonstranten, maar van hen was heel duidelijk wat zij wilden en ze gingen er helemaal voor. Strategisch waren de tegendemonstranten veel sterker en onbevreesd.
Geeft je te denken over de achterban van Pegida; burgermannetjes die eigenlijk gewend zijn hun onvrede over de politiek te uiten in het mannengroepje bij het kringverjaardagsfeestje van de buurman. Maar op het moment dat het erop aan komt, luisteren ze naar de politie en vertrekken keurig per bus naar huis op aangeven van de burgemeester en politie. Naar huis, op tijd voor het avondeten.

Blowfish | 08-02-16 | 08:49

Goede film hoor Buis! En dat op krukken gemaakt!

Simon_GS | 08-02-16 | 08:36

Nederland emigreert.
www.telegraaf.nl...
duitse herder | 08-02-16 | 07:59
.
Tja. Eerst hebben ze door hun stemgedrag meegeholpen om Nederland in chaos te storten en nu het zover is, laf het zinkende schip verlaten. Hopelijk leveren ze wel hun Ned. paspoort in.

Lupuslupus | 08-02-16 | 08:26

@Grrrrbachov | 08-02-16 | 03:22


Dan zorg dat er driehonderd anderen staan.

omanders | 08-02-16 | 08:22

@boerk | 08-02-16 | 07:39
Israel is een democratie met het beste leger ter wereld.
Vraag maar aan hun buren.

Piet Karbiet | 08-02-16 | 08:19

@the Jackdawn | 08-02-16 | 06:47
"Dat was een demonstratie dat de Palestijnen en Israël vriendjes moeten worden."
Mag ik jouw rose bril een keer lenen?

Maria.1 | 08-02-16 | 08:10

HOMO-roepende negert (op 7:25)"
Altijd onderdrukt en gediscrimineerd, zwartepiet moet weg en de negerzoen een andere naam. Fijn dat hij zelf ook zo tolerant is.

Daarbij mogen ze mafia staten israel en palestina opheffen. Geweld uit naam van.. Bah. We moetwn zo ie zo kappen met geld overmaken. Het zijn gewoon terroristen met een eigen kalifaat.

boerk | 08-02-16 | 07:39

Stormageddon | 08-02-16 | 03:32
"Nog even afgezien van de palestijnse vlaggen bij de dokwerker. Hoe haal je het in je fokking hoofd."

Dat was een demonstratie dat de Palestijnen en Israel vriendjes moeten worden. Als dat namelijk gebeurd dan kunnen 5,5 miljoen Palestijnse vluchtelingen in de regio terugkeren naar Israel en komen die plekken vrij voor Syrische vluchtelingen. Op zich een goede oplossing om te voorkomen dat de vluchtelingen en de daarbij horende immigranten naar Europa trekken

the Jackdawn | 08-02-16 | 06:47

Lupuslupus | 07-02-16 | 21:43
"Ze hebben een heel uur lang voorkomen dat Pegida kon demonstreren - door het AFA-tuig niet weg te knuppelen - "

Pegida demonstreert tegen het beleid van de Staat, anti-Pegida demonstreert voor het beleid van de Staat. De politie is er om de Staat te beschermen en dus waarom zou de politie mensen gaan knuppelen die het eens zijn met de Staat.

Ik snap dat PVV-adepten een keer de Wilders-experience willen hebben door zich een dag te laten beveiligen maar laten we de kosten wel een beetje beperken, het is ten slotte gemeenschapsgeld.

the Jackdawn | 08-02-16 | 06:40

Roos, hou eens op met dat malle eppie imago!

Einde van de Domheid | 08-02-16 | 06:24

-weggejorist-

C. Rinkema8288 | 08-02-16 | 04:57

-weggejorist-

Stormageddon | 08-02-16 | 04:23

Geen verrassing, Denver wint de Super Kom. 24-10. Nou, maar even vlot die uitreiking van dat cuppie, dan kan Colbert beginnen.

Stormageddon | 08-02-16 | 04:22

Grrrrbachov | 08-02-16 | 03:22
Fijn he, dat de werkende Nederlanders je uitkering betalen.
Ben er maar trots op dat je meehelpt om dit land nog verder af te breken.

Jan Dribbel | 08-02-16 | 03:54

Allemaal linkse parasiterende staatruifopsoupeerders die nooit een steentje bij hebben gedragen met een grote dosis
volkeren van de graaf gehalte.Bah vieze gasten.

alsjemenou | 08-02-16 | 03:53

@Grrrrbachov | 08-02-16 | 03:22
Nee, dan de tegendemonstratie... Dat is echt de bloem der natie, het schoonste volk. Verslaggeefsters aanvallen, schelden met ziektes en aggressief een ander beletten om te spreken en zelfs van 3 kanten in te sluiten, gooien met vuurwerk. Daar wil je bij horen en tussen staan als fatsoenlijk goedmens met correcte mening. Nog even afgezien van de palestijnse vlaggen bij de dokwerker. Hoe haal je het in je fokking hoofd.
Maar goed. Dat is jouw soort mensen begrijp ik? Wees er maar trots op man!

Stormageddon | 08-02-16 | 03:32

Bah, Pegida. Kijk naar die video man. Daar wil je als weldenkend mens toch niet tussen staan. Zeg maar gedag tegen je reputatie als je tussen dat volk staat "wij zijn Nederland" roeptoeterend. Nee, jullie zijn hoogstens "tokkie Nederland".

Grrrrbachov | 08-02-16 | 03:22

Ik dacht dan de Neanderthalers waren uitgestorven, maar nu ik de omgangsvormen heb gezien van zeker politiek allooi met het Pow meisje, weet ik wel beter.

(Neanderthalers, sorry, ik wilde jullie niet beledigen.)

j.m.de graaff | 08-02-16 | 03:05

@miko | 08-02-16 | 02:50
Zolang je de huisregels in acht neemt, is GU een zeer schappelijk mens.
Ik heb nooit ruzie met hem.

necrosis | 08-02-16 | 02:53

@necrosis | 08-02-16 | 02:28
Zolang joris werkelijk elk ander geluid de nek omdoet zal daar niet veel van komen denk ik zo.
Beetje preken voor eigen parochie word het hier.

miko | 08-02-16 | 02:50

@Rammstein | 08-02-16 | 00:06
Dacht wel dat je langs zou komen!

miko | 08-02-16 | 02:47


@allah snackbar | 07-02-16 | 22:59
De meeste gingen terug, de ervaring hier opgedaan garandeerde daar een baan toen de economie aantrok.
Verder minder culturele verschillen maar vergis je niet, België heeft grote aantallen italianen binnen gehaald en kreeg daar ook corruptie en criminaliteit bij.
Ow, en Di Rupo natuurlijk!

miko | 08-02-16 | 02:46

@necrosis | 08-02-16 | 02:28
Nee, maar het is maandagochtend. Dan wordt het nooit spannend op de geenstijl. Overigens, wel slim van Coldplay om hun eigen juichende publiek mee te nemen op het veld. Op de tribunes heeft men ook zoiets van: moet dit?!
En ze hebben Beyonce ook meegenomen. Maakt ook niet echt het verschil, overigens.

Stormageddon | 08-02-16 | 02:39

@Stormageddon | 08-02-16 | 02:24
In dit draadje wil het ook maar niet spannend worden.
Waar blijven de goede ouwe gestrekte benen en fitties?

necrosis | 08-02-16 | 02:28

Nou. Echt spannend wil het niet worden in San Francisco. Misschien moet er aardbeving komen om de boel wat op schudden. Het gaat Coldplay in de halftime show ook niet lukken vermoed ik.

Stormageddon | 08-02-16 | 02:24

Links mag van mij best een paar jaartjes verboden worden... een jaartje of 100 of zo

Nederlanddraaitdoor | 08-02-16 | 02:16

@de honden blaffen... | 08-02-16 | 01:58
Ik noem een hoofddoek al een tijdje een provoceerdoek.

necrosis | 08-02-16 | 02:09

Viele Linker Gutmenschen die denken dat we de 6 van de 10 asieleisers ook als asielzoekers moeten behandelen. Hoe dom kun je zijn. Wanneer worden jullie wakker, als je straks geen pensioen of uitkering meer krijgt, pas dan? We want we zullen het toch echt moeten betalen hoor!

prutserstentop | 08-02-16 | 01:59

Basil Fawlty | 08-02-16 | 01:18
De huidige generatie feministen staan pal voor het recht op het dragen van de hoofddoek voor de moslima.
Het staat immers zo schattig, en al die kleurtjes, daar wordt je toch vrolijk van?
Ataturk had daar een andere visie op.

de honden blaffen... | 08-02-16 | 01:58

Is Eberhart van der Laan al afgetreden?

necrosis | 08-02-16 | 01:46

STERF LINKSE KLOOTZAKKEN!!!!! Jullie zijn HET probleem!

Die Schadenfreude | 08-02-16 | 01:40

@Basil Fawlty | 08-02-16 | 01:21
Ik ook verder niet... Maar ach, jaarlijks dingetje. Net als Golden Globes en Oscars. Het is wel amusant. Met sport heeft het niet zoveel te maken. Meer dan de helft van de tijd gebeurt er niks. Het is eigenlijk nog saaier dan baseball.

Stormageddon | 08-02-16 | 01:39

Frank Buis altijd +100 maar mis de draaiorgelmuziek.

daytripper | 08-02-16 | 01:38

Stormageddon | 08-02-16 | 01:08
Twee Falldowns tot nu toe

Rammstein | 08-02-16 | 01:37

Stormageddon | 08-02-16 | 01:08

Moet dan toch effe de televee aanzetten. Heb helemaal niks met Am FB maar ach.

Basil Fawlty | 08-02-16 | 01:21

Wat is het toch tegenwoordig? Sommige nichten, lesbiennes, feministen etc. Allen die als eerste zullen worden afgeslacht door islamisten staan op het JD Meijer plein voor die mensen te demonstreren? Hebben ze nou echt niet door dat de Islamisten hun haten? Ik kan er met mijn hoofd niet bij. Moi. Voorstander van het vrije woord. Ja ik ben een rechtse kapitalist maar ik wil iedereen in zijn waarde laten. Liep gistermiddag met mijn vrouw toevallig nog langs het van Randwijk monument richting kroeg met de meest ontroerende en belangrijke uitspraak. "Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht." Mijn Mrs. geboren en getogen Istanbul als seculier heeft het thans nog zwaarder dan ik. Maar ze vindt het zo mooi. Het raakt nml de kern van iedere beschaafde persoon.

Basil Fawlty | 08-02-16 | 01:18

Touchdown! Rommelgoaltje, maar goed... 6 puntjes. +1 conversie.
Gaat lekker met Denver.

Stormageddon | 08-02-16 | 01:08

Jan Dribbel | 08-02-16 | 00:59
Ja ja, ga maar lekker naar bed.

Rammstein | 08-02-16 | 01:02

Stormageddon | 08-02-16 | 00:55
That would be (p)awesome !

Rammstein | 08-02-16 | 01:01

@Feynman | 07-02-16 | 21:18
Ondertussen zijn er dat al een stuk meer dan 540.000.
Zo een vaart zal het niet lopen de NS krijgt nu al geen mensen op tijd op hun plaats.
Maar kijk vooral hoe Didi Samsam het er mee eens is!

miko | 08-02-16 | 01:00

American football is dat niet een sport wat niets met football te maken heeft.
En waar bijna-hersenlozen als rammen,en bronstige edelherten, met de koppen tegen elkaar inkeuken.
Met als gevolg nog minder bruikbare hersendelen.

Jan Dribbel | 08-02-16 | 00:59

@Rammstein | 08-02-16 | 00:52
Maybe in the next life. When we're both cats.

Stormageddon | 08-02-16 | 00:55

@Grote Joop | 07-02-16 | 21:07
Joodse vlaggen??
Wahahahha, nee dat is een goede , opkomen tegen de islamisering en dan Joodse vlaggen mee voeren. kunnen die mossels weer vol op het orgel dat het weeeeer de joden zijn!

miko | 08-02-16 | 00:54

Stormageddon | 08-02-16 | 00:48
Eigenlijk wel

Rammstein | 08-02-16 | 00:52

-weggejorist-

Uw Psychiater | 08-02-16 | 00:52

-weggejorist-

Uw Psychiater | 08-02-16 | 00:51

@omanders | 07-02-16 | 21:12
neukuh?

miko | 08-02-16 | 00:51

@Rammstein | 08-02-16 | 00:47
Verdomd weinig. En nog steeds niet willen trouwen. 't Is een gotspe. Eigenlijk.

Stormageddon | 08-02-16 | 00:48

MogeWijEveOvergeve | 08-02-16 | 00:41
Danke !

Stormageddon | 08-02-16 | 00:39
Wat zou ik toch zonder jou beginnen ?

Rammstein | 08-02-16 | 00:47

@Rammstein | 08-02-16 | 00:34
Probeer via reddit, daar staan een heleboel streams.

Stormageddon | 08-02-16 | 00:39

@Lupuslupus | 07-02-16 | 22:12
Och, ik mis wel meer wat. Toch kan ik bij nalezing niet meteen zien wat. Wellicht komt dat omdat ik inmiddels ben aangestoken door leuke muziek. Volgende keer beter.

McMarx | 08-02-16 | 00:37

Maar ondertussen gaan er weer 10 duizenden moslims richting Nederland,binnenkort op elke hoek van de straat een herrie minaret.

blauwe zander | 08-02-16 | 00:35

Ik zoek nog een live stream inclusief commercials. Anyone ?

Rammstein | 08-02-16 | 00:34

He? Een regenboogvlag...... goh, heel belangrijk om daar je goedheid mee te demonstreren... tussen gelijkgezinden.
Probeer dat eens in een AZC.

Of in je hipsterkleertjes als vrouw tussen dat stel import moslimhyena's te gaan staan.
Of wacht.. dat waren geen asielzoekers uit Syrië, maar Marokkanen en Algerijnen! Want álle asielzoekers zijn liev en komen uit Syrië, allemaal! En in Keulen, Malmö en Zürich waren echt allemaal guurrechtse blanke PVV'ers die zich niet wisten te gedragen! Dat stond op Joop dus is het waar!

klimgek | 08-02-16 | 00:31

Mw. Nanninga zei het al eerder: We're fucked. Amsterdam, bloody hoofdstad van NL verloochent haar hoofdstad zijn. Hoofdstad waarvan dan nog?

JoyCee | 08-02-16 | 00:29

@Rammstein | 08-02-16 | 00:06
Ja. Al was het maar om de tijd te doden tot de live aftershow van Stephen Colbert.

Stormageddon | 08-02-16 | 00:28

Krijgen we nog een apart topic over de Super Kom? Van Amerikaans Voetbal?

Stormageddon | 08-02-16 | 00:26

@lingo star | 08-02-16 | 00:02
Werken. LOL. *Trekt nog een biertje open* (ET)

Mark_D_NL | 08-02-16 | 00:18

Wat een achterlijken die gepigmenteerden met die baretjes.

Maria.1 | 08-02-16 | 00:11

@Lewis | 07-02-16 | 21:19

Ik begin het te snappen. Hans Spektrui is een persiflage op Dirk de krakert.

The_Challenger | 08-02-16 | 00:09

Gaan we nog Super Bowl kijken ?

Rammstein | 08-02-16 | 00:06

@lingo star | 08-02-16 | 00:02
Truste dan maar :)

Lewis Lewinsky | 08-02-16 | 00:05

Lewis Lewinsky | 08-02-16 | 00:00
Ik neem het allemaal mee in mijn overwegingen maar ga nu slapen, want ja morgen moet ik werken.

lingo star | 08-02-16 | 00:02

@lingo star | 07-02-16 | 23:57
Gewoon op de PVV stemmen of zelf een partij oprichten. Meer smaken zijn er niet, dude. Maak je keuze.

Lewis Lewinsky | 08-02-16 | 00:00

hunnie willen in amsterdan demonstreren..

wannabee nakko lenov | 07-02-16 | 23:57

Lewis Lewinsky | 07-02-16 | 23:53
Ik snap je commentaar en ik zou ook wensen dat de SP daar strenger in zou zijn, maar de enige partij die dat is, is de PVV en op die partij wil ik niet stemmen, want die komt niet op voor mijn overige belangen en is bovendien veel te eenzijdig en radicaal. Alle partijen behalve de PVV zijn wat dat betreft nog politiek correct en dat is er blijkbaar niet uit te rammen.

lingo star | 07-02-16 | 23:57

omdat ik het economische verhaal het belangrijkst vind.
@lingo star | 07-02-16 | 23:40
Weet jij wel hoeveel die gelukszoekers de economie gaan kosten? En dat goed onderwijs (heel veel analfabeten), goede zorg (nemen heel veel nieuwe (of oude) ziektes mee, doen een onevenredig beroep op die zorg, en daarom gaan zorgen dat 'goed' tot het verleden gaat behoren?

La Bailaora | 07-02-16 | 23:55

@lingo star | 07-02-16 | 23:18
Op economisch gebied kan jij de SP goed volgen? Moehahaha. Hoe gaat de SP die vele miljarden vinden die de nepvluchtelingen ons jaarlijks gaan kosten? Grapjas.

Lewis Lewinsky | 07-02-16 | 23:53

@lingo star | 07-02-16 | 23:40
Een stem op de SP is een stem voor nog meer mohammedaanse nepvluchtelingen.

Lewis Lewinsky | 07-02-16 | 23:50

@lingo star | 07-02-16 | 23:18
Als je een communistische inslag hebt moet je vooral SP stemmen.

Maria.1 | 07-02-16 | 23:48

Soms vraag ik mijzelf af of ik daadwerkelijk een Linksmensch ben. Bij het zien van dergelijke beelden (niet alleen van GS/Pow) schaam ik mij. Diep.

Poxert | 07-02-16 | 23:44

omanders | 07-02-16 | 23:33
De keuze is voor de SP, omdat ik het economische verhaal het belangrijkst vind. Een goede kwaliteit van leven staat met goed onderwijs, goede huisvesting, eerlijke inkomenspolitiek, goede zorg, goede arbeidsrelaties en wat dat betreft ben ik het met de SP eens. Maar ik ben het inderdaad niet eens met zwarte piet discussies, het niet benoemen van multiculturele problemen, tegelijk ben ik ook niet voor de PVV-oplossingen, die zijn mij veel te kort door de bocht.

lingo star | 07-02-16 | 23:40

@Nappa | 07-02-16 | 23:12


???? Jij vindt dat kunnen? Echt?

omanders | 07-02-16 | 23:34

@lingo star | 07-02-16 | 23:18


Dan zal je een keuze moeten maken.

omanders | 07-02-16 | 23:33

omanders | 07-02-16 | 22:40

gaat er nooit komen
dan zie je die linkse fluithazen niet

nemeton | 07-02-16 | 23:29

Jammer Roos, dat je die knakkert van Pegida een podium geeft.

Petskast | 07-02-16 | 23:18

omanders | 07-02-16 | 23:05
Ik stem op de SP vanwege het huisvestingsbeleid, zorgbeleid, inkomensbeleid, niet vanwege het anti-racisme gedoe, of vluchtelingenbeleid, op cultureel gebied ben ik behoudender dan de SP, maar op economisch gebied kan ik ze goed volgen.

lingo star | 07-02-16 | 23:18

Er worden heel wat -ismes gebruikt dezer dagen. Fascist, racist, nazist en ga zo maar door. Het totalitaire regime uit het fascisme wat bepaald wat je mag denken en zeggen doet mij meer denken aan de politcorjügend van Links denken. Het racisme heb ik sowieso nog niet begrepen, omdat het toch voornamelijk een cultuur kwestie is en totaal niet rassen kwestie. Het nazisme mag qua nationalisme dan wel ietwat vertegenwoordig zijn (En ik snap dat nationalisme tegenwoordig een taboe is. Iedereen is tenslotte wereldburger...), dat socialisme zou juist voor de SP tegendemonstranten wel heel aantrekkelijk horen te klinken. Tegenwoordig zijn het volledig uitwisselbare termen die je vooral gebruikt om iemand monddood te maken als je geen argumenten hebt.
.
Overigens denk ik ook wel wat de er redelijk wat echte racisten rondlopen bij Pegida, maar dat linkse tuig is vele malen erger. Ding is voor mij voornamelijk dat het in de media grotendeels ging over 'arrestaties bij Pegida demonstratie'

adanteh | 07-02-16 | 23:15

@Piet Karbiet | 07-02-16 | 22:30
komt de ware democraat naar boven drijven.

Wilde hem bijna door de beeldbuis trekken.

Wat een mafkees.

Maar vooral VVD, dus Pro-EUSSR en anti democratie blijven stemmen, beste mensen.

ProAsfalt | 07-02-16 | 23:14

Als je die gesusidieerde schoorsteenvegers ziet aan het begin van het filmpje weet je al genoeg.

Jan Dribbel | 07-02-16 | 23:14

solcama | 07-02-16 | 21:04
Razendsnel? X aantal jaar geleden was het een handjevol idioten en dat is volgens mij nog steeds zo. Gevaarlijke extremistische groeperingen zoeken de media niet op. Dat clubje heeft zijn bestaansrecht te danken aan subsidie en uitkeringen.

Wasbakplasser | 07-02-16 | 23:14

Links voetvolk tegenover Rechts voetvolk en de hoge heren (Den Haag) kijken ernaar en lachen erbij!
Als dit de doorsnee Nederlander moet vertegenwoordigen is het nog erger gesteld dan ik dacht!

BadLieutenant | 07-02-16 | 23:12

-weggejorist-

Nappa | 07-02-16 | 23:12

@Nappa | 07-02-16 | 22:48


Heb je het gehoord wat hij vroeg?

omanders | 07-02-16 | 23:09

Kortom, het was weer eens een zielige en bedroevende vertoning daar in 020. Nog nooit zoveel dom en onzinnig commentaar gehoord... Linkse oogkleppen versie 10.0.

Reykjavik | 07-02-16 | 23:09

Ik zie gesubsidieerd volksvermaak en een psychiatrisch patiënt die contact probeert te maken met een meisje.

atheïstisch stemvee | 07-02-16 | 23:07

De progressieven verlustigen zich in idealen, een grenzeloze wereld, geen mens illegaal, een universele tolerantie ten aanzien van alles - zonder onderscheid, grenzeloos. Dit is utopisch, omdat er geen politieke en juridische realiteit aan beantwoordt. En het is abstract, d.w.z. heeft geen vertaling in de werkelijkheid. Het progressieve ideaal is niet alleen leeg, maar bovenal ook contradictoir. Het maakt geen onderscheid, negeert culturele verschillen en struikelt over de interne contradicties van de multikul.
Het progressieve denken is abstract, contradictoir en niet realistisch. Maar daardoor ook fanatiek, compromisloos, en behept met een vernietigingsdrang ten aanzien van de bestaande orde. Het progressieve kamp streeft naar een dictatuur van abstracte idealen, nog steeds, ook na de goelag en de killing fields.

Van Duyvenbode | 07-02-16 | 23:07

isitsoornot | 07-02-16 | 21:28
LOL, humor van de bovenste plank!

lanexx | 07-02-16 | 23:06

www.frankvanderlinde.net
Mooi adres om in de databases van heel veel sites te zetten zodat hij helemaal kapotgespamd wordt.

BekiekUtMoar | 07-02-16 | 23:05

@lingo star | 07-02-16 | 23:01


De SP is een van de mede-organisatoren van die tegendemonstratie. Tijd om je stem te heroverwegen, wellicht?

omanders | 07-02-16 | 23:05

En naar dat linkse werkschuw tuig zou ik willen zeggen:
Poets je tanden eens en was je haar van tijd tot tijd. Viespeuken.

allah snackbar | 07-02-16 | 23:03

Ik stem SP maar heb dan niets maar dan ook helemaal niets met het soort agressieve intolerante vol haat zittende moreel superieur voelende kloothommels die zich links noemen.

lingo star | 07-02-16 | 23:01

@Nappa | 07-02-16 | 22:48


Wat vraagt die man?

omanders | 07-02-16 | 23:01

We hebben de nazi's gehad, toen de communisten en nu dus de islamofascisten gesteund door socialisten die het concept van de vrije westerse democratie aanvallen. Ten aanzien van de communisten liep het met een sisser af. Dat gaat nu niet gebeuren. Het kwaad is immers sterk verweven in het establishment. Er zal heel wat nodig zijn om het tij te keren.

Vindefin | 07-02-16 | 22:59

Toen de gastarbeiders in de jaren 60/70 onze samenleving binnenkwamen werden deze mensen ook met open armen ontvangen. Uit Italië, Spanje, Portugal, Griekenland, Turkije, Marokko, Tunesië werden gastarbeiders aangetrokken. 2e en 3e generatie kut Marokkaantjes veroorzaakt dagelijks overlast met diefstal en haat naar onze manier van leven (maar wel handje ophouden).Waarom hebben Italianen Spanjaarden en Grieken zich wel aangepast? Misschien iets te doen met de aantallen? maar kan ook dat kut geloof zijn (moslims hebben nu eenmaal niet de neiging zich te schikken naar normen en waarden die hier gelden). Nu maken ze in Den Haag de zelfde blunder. Het houdt niet op... niet vanzelf.

allah snackbar | 07-02-16 | 22:59

-weggejorist-

Nappa | 07-02-16 | 22:48

@kom hoe heet ie | 07-02-16 | 22:28
,
Correct.
Naast 't Hooischip.
Om de hoek zat coffeeshop 't Smoesje.
Goochel maar eens op Tramlijn 8.

Piet Karbiet | 07-02-16 | 22:42

@nemeton | 07-02-16 | 22:32


Uitstekend. Laat je de andere kant dan met rust? Ik ben wel genegen je het recht op die demo te garanderen.

omanders | 07-02-16 | 22:40

kom hoe heet ie | 07-02-16 | 22:28
Klopt, vanaf de Blauwbrug rechtsaf aan de Amstel!

harbi | 07-02-16 | 22:40

Kom in gewelddadig verzet, mede mogelijk gemaakt door PvdA, GroenLinks en SP.

RobberenRukkie | 07-02-16 | 22:39

@Piet Karbiet | 07-02-16 | 22:30
Van Baalen laat even zien dat hij schijt heeft aan u allen.

Mark_D_NL | 07-02-16 | 22:36

Offtopic - ik sta op het punt om m'n mening te geven mbt. de Nieuwsuuruitzending van zonet over het Associatieverdrag :)

#kutelite

Organische evolutie | 07-02-16 | 22:36

Gelukzoekende zwarte fotograaf weet Pegida-woordvoerder van dichtbij te benaderen en scheldt die vervolgens in gebrekkig Nederlands uit voor homo. Kernachtiger wordt het niet.

harbi | 07-02-16 | 22:34

volgende keer doe ik zeker mee met de linkse demo tegen nazi's en fascisten
in de schilderswijk

nemeton | 07-02-16 | 22:32

Jezus. We zijn pas 5 weken in 2016. Het lijkt niet eens meer op 2015.

omanders | 07-02-16 | 22:32

@Lewis Lewinsky | 07-02-16 | 22:23


Dat is een van de achilles-hielen van de Europese cultuur.

omanders | 07-02-16 | 22:31

Mongol Van Baalen net op de Televee over het Referendum.
Gezien?

De Vinketering.

Piet Karbiet | 07-02-16 | 22:30

@SyntaxError | 07-02-16 | 22:16


Klopt. Ze hebben geweld weten te organiseren. Ze lijken niet te begrijpen dat dit ENORME consequenties gaat hebben. Net als de Duitse overheden na Keulen dat niet doorhadden.

omanders | 07-02-16 | 22:29

Hé, zat daar niet vlakbij de cultvideotheek?

kom hoe heet ie | 07-02-16 | 22:28

Off topic
Op nieuwsuur nu de propaganda machine voor de EUSSR waarin wordt gesteld dat bij een Nee-stem wij het verdrag niet eens meer tegen kunnen houden.

Of het nu wel of niet waar is, ik ga naar de stembus en NEE stemmen ook al moet ik 20 km fietsen (yep een te werk gestelde bijstandsgerechtigde beschikt niet over een auto).

ProAsfalt | 07-02-16 | 22:25

@omanders | 07-02-16 | 22:14
De nazaten van de nazi's kunnen pas verder gaan als ze analyseren wat er gebeurd is. Dus geen "nooit meer Auschwitz" roepen, maar analyseren. Tot ze dat gedaan hebben zullen ze blijven hangen in schuldwaan, die weer nieuwe domme dingen tot gevolg heeft, zoals het ongelimiteerd binnenhalen van nepvluchtelingen met een afschuwelijke godsdienst die eigenlijk een gevangenis is.

Lewis Lewinsky | 07-02-16 | 22:23

@Error 404 | 07-02-16 | 22:18
Ze valt daar wel een beetje door de mand ja .. als student voor gedaan, maar nu blijkbaar reporter voor powned, volgens die gast, als ik het goed begrijp ..
en dan weglopen.

SyntaxError | 07-02-16 | 22:21

Wat. Een. Zootje.

En nee, ik hoef ook geen Duitse vlaggen hier. Maar de burgemeester moet ervoor zorgen dat de politie art. 7 Gw kan bewaken. Voor tegen en voor. Een schande dit, voor de hoofdstad.

En WAAROM was er maar 1 wit paard, Koewinsie? Nou?

Driewerf Hoezee | 07-02-16 | 22:20

0:52 onderste PowNed filmpje "Niet heel erg netjes he om iemand de rug toe te keren". Ze doet gvd hetzelfde in het Frank Buis filmpje bij die negert met zijn mobieltje.

Error 404 | 07-02-16 | 22:17

En zoals gewoonlijk gedraagt Pediga zich goed en zijn het weer de autoriteiten en de linkse gutmenschen die het verkloten.

MarcelNederland | 07-02-16 | 22:16

@Optelsommetje | 07-02-16 | 21:45


Maar Pegida is in Oost-Duitsland begonnen. En Oost-Duitsland is een van die plekken in Europa waar het verzet tegen communisme mede de ondergang van de communistische dictaturen heeft veroorzaakt. Zie Leipzig 1989.


De tweede wereldoorlog is een kleine 75 jaar geleden. Denk je niet dat het onderhand tijd is om verder te gaan? De Duitse cultuur bestaat uit meer dan die 12 jaar en heeft enorme invloed in de hele Europese cultuur gehad. Lees maar eens over die 1848 revoluties, i.p.v. je sentimenten te koesteren.

omanders | 07-02-16 | 22:14

Het is een en al treurnis. Rechts tegen links of is het andersom. Hoe het is dat laat ik in het midden er komt een burgeroorlog, dat is een ding wat zeker is.

HdJ& | 07-02-16 | 22:13

Ik hoop dat de Nederlanders Polen als voorbeeld nemen als er weer verkiezingen zijn.

watergeus | 07-02-16 | 22:12

Het zou wat zijn als die MAVO-klanten zelf gingen bepalen wat wel of niet te doen.
McMarx | 07-02-16 | 22:06
.
U mist de essentie van mijn tegel.

Lupuslupus | 07-02-16 | 22:12

Die rigide linkschmensen slaan pertinent de definitie van "rascisme" over. Dit gaat over religie, niet ras. Islam overtreft "rassenleer". Ik vind het trouwens een vrij gore vergelijking. Critica trekken "ras" er niet bij, enkel de religie. Linksch maakt ras een issue. Zij zijn de racisten. Niet de critici.

Het Vijfde Wiel | 07-02-16 | 22:12

Wil deze zogenaamde linkse mensen vragen om eens een jaar naar een islamitisch land tegaan en daar je zo gedragen met je zogenaamde openminded linkse ideologie als dat je hier doet en protesteer daar dan eens voor een zogenaamde vrije open samenleving. Als je het jaar haalt en terugkomt dan horen we je verhalen graag. Daarnaast wil ik vragen hoe vaak lezen jullie de koran hoe vaak gaan jullie naar de moskee of gebedshuis hoeveel keer bid op een dag. Want voor de koran is er geen plaats voor anders denkende en gelovige. Tip neem je vriendin en vrouw mee. O ja als er geweldloos gedemonstreerd word voor een beetje minder islam is dat een recht en een vrijheid die past in onze open samenleving.

jitro | 07-02-16 | 22:11

Lol @ wethouder. Wij staan voor open,tolerant en verdraagzaamheid. Behalve natuurlijk niet voor Pegida.
Hij spreekt in 2 zinnen zichzelf al tegen.

Julia | 07-02-16 | 22:10

Wat is amsterdam nou helemaal nog?
En verder wat "moonshiner3519 | 07-02-16 | 21:34" zegt.
Gelukkig hebben we de foto's nog van al dat onrendabele linkse rapaille.
Smerig volk.

swassannuf | 07-02-16 | 22:10

@Error 404 | 07-02-16 | 21:59


Luister naar die vraag.

omanders | 07-02-16 | 22:09

Weet iemand waar dat op slaat?

omanders | 07-02-16 | 22:09

"Hoe is het om verkracht te worden" <- Weet iemand waar dat exact op slaat?

omanders | 07-02-16 | 22:08

@Lupuslupus | 07-02-16 | 21:43
De essentie van wetshandhavers op de werkvloer is nu eenmaal dat ze de orders opvolgen van hun meerderen, hoe fout dat ook mogen uitpakken. Het zou wat zijn als die MAVO-klanten zelf gingen bepalen wat wel of niet te doen.

McMarx | 07-02-16 | 22:06

@Lewis | 07-02-16 | 21:19
Ze blijven na al die jaren nog steeds ijzersterk.

McMarx | 07-02-16 | 22:01

Lupuslupus | 07-02-16 | 21:43
Prima demonstratie. Ze hebben hun verhaal verteld. En vele ogen zijn geopend.

Het legde precies bloot wat er mis is in Amsterdam, en dit land. Linkse fascisten die het recht op demonstreren verhinderen. En van der Laan die het faciliteerde.

Vooringenomen verslaggever van AT5. NOS die ook alleen maar kon melden, met een framing, dat er arrestaties zijn verricht bij de demonstratie van Pegida. Allemaal aan de kant van de linkse fascisten, vergaten ze even erbij te melden.
De mailtje een linkse fascist, aan van der Laan, dat ze vanuit kon gaan dat ze met rust zouden worden gelaten. Uiteraard kunnen ze daar vanuit gaan bij van der Laan. Hij faciliteert het linkse tuig wel.

Prima dus de demonstratie. Ook al is de vrijheid enorm aangerand en verkracht. Maar daar heeft links nooit problemen mee gehad.
Op naar de volgende.


Wim Venijn | 07-02-16 | 22:00

Error 404 | 07-02-16 | 21:59

Misschien stonk ie uit z'n mond.

Chow | 07-02-16 | 22:00

moonshiner3519 | 07-02-16 | 21:34
+ 100

Thomas333 | 07-02-16 | 21:59

1:44 Powned meisje is net zo camerashy als veel van degenen die ze voor de camera probeert te krijgen en brutale vragen wil stellen. Waarom wegduiken als een negert je filmpt met een mobieltje en jou eens vragen stelt?

Error 404 | 07-02-16 | 21:59

@koolteer | 07-02-16 | 21:25
"De linkse activisten denken dat ze het gelijk aan hun zijde hebben en rechtvaardigen daarmee verbale en fysieke agressie."
.
Spijker. Kop. Raak. Precies daar schuilt het probleem! Zie ook die gestoorde dame met haar baby op de buik geknoopt. Ja natuurlijk is er VVMU, maar..... Helaas vulde Roos het toen al in. Ik had het graag in haar eigen bewoordingen gehoord...

Gen. Maximus | 07-02-16 | 21:58

Het feit dat ook die anti zwarte piet jankballen daar waren zegt genoeg over het 'linkse kamp'. Een bende met blanke Nederland-haters. Wat mij betreft leegt iemand de volgende keer een magazijn aan die zijde. En ja, dat is ongenuanceerd en extremistisch, maar na reeds enkele dagen uitgescholden te worden, voor nazi uitgemaakt te worden en zelfs bedreigd te worden vanuit de linkse hoek door enkele tweets die, al zeg ik het zelf, hartstikke onschuldig zijn ben ik het punt van discussie met linkse mafklappers wel voorbij.
.
Het rare vind ik dat deze shit, deze witte genocide, overal aan de gang is. In de VS is het 'zwart tegen wit', hier is het met name islamitisch gespuis dat steeds meer grond aan de voeten krijgt. Ik word er onderhand eng van, zo onnozel gaat het er anno 2016 aan toe.

Le Roi | 07-02-16 | 21:57

Dus die linkse camera Negert heeft iets tegen heaumeau's ?

Berthe | 07-02-16 | 21:56

@Piet Karbiet | 07-02-16 | 21:20

Links en ratio gaan sowieso niet zo goed samen.

Linksen willen een verzorgingsstaat en een ruimhartige instroom van kansloze mensen. Linksen willen minderhedenrechten en importeren mensen die cultureel en maatschappelijk mijlenver van ons af staan. Linksen willen energie die geen CO2 oplevert, maar elke vorm van kernenergie wordt resoluut afgewezen. Linksen willen gelijke rechten voor iedereen, maar wel een quotum voor bedrijven voor vrouwen en allochtonen. Linksen willen defensie reduceren tot vrijwel non-existent, maar wel inzet in Mali en Afghanistan.

Links heeft last van conflicterende principes en een joekel van een blinde vlek. Confronteer je ze daar mee, dan gaan ze op standje demonisatie. Bij gebrek aan feiten, argumenten en consistent wereldbeeld gaan ze full retard op mensen die hun overtuiging niet delen. Want uiteindelijk is links gedachtegoed gebaseerd op een morbide mix van gevoel, geloof en misplaatste hoop.

BenBinnen | 07-02-16 | 21:56

Patriotisme is iets goeds. Dat je van je land en cultuur houdt. Het is een schande dat we onze eigen rood-wit-blauw niet mogen laten wapperen, behalve de "officiële" dagen. Buiten die dagen ben je gewoon een vuile nationalist, een racist en xenofoob. Voor de simpele reden dat je van je land en cultuur houdt. Die "andere kant" verkoopt en verkwanseld ons land en cultuur en voelt zich verheven. Wie staat hier aan de verkeerde kant van de geschiedenis vraag ik me af.

Het Vijfde Wiel | 07-02-16 | 21:54

Wat een tuig zeg de tegendemonstranten. Ik vraag mij ernstig af of er uit die hele groep ooit een eurootje richting de belasting is gegaan. Vraag mij ook af of ze uberhaüpt weten dat de belastingdienst niet alleen uitkeert maar ook ergens wat incasseert. En dat incasseren gebeurt meestal bij de grote groep die elke morgen om 6 uur naast hun bed staan.

Jan-1986 | 07-02-16 | 21:54

Valt mij op dat de socialisten WEER geweld gebruiken. Juist door deze radicale linkse mensen krijgen andere mensen een alternatieve mening. Als ik zo kijk zie ik straatratten, krakers, junkies en struiners naar gratis koek-en-zopie. Ik voel mij niet een met deze mensen en zal dat ook nooit worden.

Ik zou bijna zeggen: door links worden mensen rechts.

ik zei het toch | 07-02-16 | 21:54

@BenBinnen | 07-02-16 | 21:26
"De overheid is een criminele organisatie en haar burgers zijn in groten getale belastingvee wat gelooft in de goede bedoelingen van de boven ons gestelden."
.
Zeker, maar de Duitsers zijn toch wel de onbetwiste wereldkampioen gezagsgetrouwe lemmingen!

Gen. Maximus | 07-02-16 | 21:53

Toch blijf ik me ervoor schamen; het volk wat naar dat soort demonstraties gaat. Zowel aan de linker als rechter zijde. Ja ja, ik ken het riedeltje wel; zij hebben tenminste het lef om uit te komen voor hun mening blahblah. Maar het enige wat ik daar rond zie lopen zijn: compleet losgeslagen communisten, anti globalisten, anti facisten, milieu terroristen, black panthers (hahaha), Gaza flippo's etc. Het lijkt wel of al die gekken zo'n demonstratie aangrijpen om daarbinnen hun eigen gestoorde mening te spuwen. En de media pakt het weer op als zoete koek. Laat al die gekken toch lekker gaarkoken, en besteed er geen aandacht aan.

blendedperfection | 07-02-16 | 21:51

Al die linkse teringlijers doen mij het bloed bijna koken.

Welkom welkom, ja je hebt toch al een uitkering ongewassen zak stront laat de andere hardwerkende mensen die jou ook van vreten voorzien het maar betalen.

Die linkse staatsruifvreters zie ik nog liever als eerste verdwijnen dan die moslimzooi hier.

naadschrobber | 07-02-16 | 21:50

omanders | 07-02-16 | 21:10
Ik woon in Nederland. Ik hou niet van duitse vlaggen.

Optelsommetje | 07-02-16 | 21:45

Klein bier dit. De rest van nederland heeft hier niet van gehoord of boeit het niet. En als we het van die paar demonstranten moeten hebben is de zaak al zo goed als verloren. Ik kan dit geen volksopstand noemen.

De Zwarte Baron | 07-02-16 | 21:43

Vooropgezet plan dus. Ook de locaties. En van der Laan blijft de opperlul die het zo gepland heeft.
Maar goed. 27 februari nieuwe poging in Amsterdam heb ik begrepen.
Wim Venijn | 07-02-16 | 21:27
.
En de wouten die daar stonden hebben allemaal juist DIE instructies gekregen en opgevolgd en niet een van hen die daartegen geprotesteerd heeft. Dat weet ik 100% zeker. De commissaris van politie heeft alles geslikt wat Van der Laan "verordende" en dat doorgegeven aan zijn wouten. De politie in Amsterdam is net zo smerig fout als de droeftoeter die daar burgemeester is.
.
Moet de politie nog niet een paar procent loonsverhoging krijgen want ze doen toch zulk "belangrijk" werk? *kots*
Elk normaal mens zou zich toch doodschamen om daar als politieagent te staan?
.
Ze hebben een heel uur lang voorkomen dat Pegida kon demonstreren - door het AFA-tuig niet weg te knuppelen - en de mensen van Pegida toen als vee de bussen ingejaagd. Moet nog steeds denken aan die mevrouw uit Limburg, een zo lange reis, helemaal voor niets!
Nou de stoom komt nog steeds uit mijn oren.

Lupuslupus | 07-02-16 | 21:43

Die Pegida-meneer heeft een Kruis op de mouw van zijn jas!

Vuile islamofobe xenofoob en kruisvaardersracistdinges.
#AFA-modus off.

Piet Karbiet | 07-02-16 | 21:42

En even voor de vrolijke noot, Vader Abraham. Een stukje vergeten historie. www.youtube.com/watch?v=tr9fCdoUYEY
Eerlijk gepikt van een reaguurder bij de buren van Powned.

koolteer | 07-02-16 | 21:41

Onder het wapenschild van Amsterdam staat: heldhaftig, vastberaden en barmhartig.
Maak daar maar van: laf, wankelmoedig en onbarmhartig.

eus2 | 07-02-16 | 21:40

Ik word er weer witheet van. Die verslaggeefster van PowNed, zegt die vent nou echt tegen haar'hoe is het om verkracht te worden????". Yep, hij zegt het echt. Stuk ongedierte.

JoyCee | 07-02-16 | 21:40

De mensen waarvan ik dacht dat ze mijn gedachtegoed deelden, bleken bekrompen en intolerant
.
++

Piet Karbiet | 07-02-16 | 21:38

reaguurbot | 07-02-16 | 20:29
.
Klopt.
Als je racist zegt staat het vervolgens vrij om stoer nazi of fascist toe te voegen. Het moet inmiddels toch duidelijk zijn dat van racisme geen sprake is. Het gaat om culturalisme en daarin zit ook religie. B.v. die Amsterdamse cultuur vind ik walgelijk, islam gewelddadig en levensgevaarlijk, New Yorkers brutale barbaren, IJslanders heel aardig, christen abject, Den Helder de lelijkste stad van allen, het Vaticaan de uitvoerder van wat God heeft verboden, enz. enz.
Een moslim mag niet, een gele christen wel, een Japanse atheïst wel, een zwarte Israëlische veganist wel, een Marokkaanse boeddhist wel, een zwarte theosoof wel, een witte Noord-Koreaanse astroloog wel, dus alle kleuren, geloven en rassen zijn uitermate ok, maar Islam/Koran/Moslim: WEG ER MEE! En dit heeft niets met racisme te maken.

Musset | 07-02-16 | 21:37

Dat linkse beroeps rapaille. Daar valt toch niet meer met droge ogen naar te luisteren? Altijd maar dat bingo spelen met de woorden ''racisten'' ''nazi's'' ''fascisten'' Met dat eindeloze verongelijkte smoelwerk, alsof ze vorige week met de kettingen nog om van de boot zijn gestapt, alsof de maatschappij waar ze zo schaamteloos enkel de vruchten van plukken ze ieder moment op de trein naar het oosten kan zetten.
Die gast die in China een tank blokkeerde met een boodschappentasje in zijn hand -als die nog leeft- zou ze een vlakke hand in het gezicht verkopen voor dit aanstellerige gedrag jegens een maatschappij die ze alle mogelijke vrijheid en kansen biedt.

moonshiner3519 | 07-02-16 | 21:34

Dus zo zien 'demonstrerende' linksen eruit. Goeie genade, het leek wel een tot leven gekomen schilderij van Jeroen Bosch.

isitsoornot | 07-02-16 | 21:28

Nu ik die beelden weer zie. Het linkse tuig is op afstand gehouden, zodat pegida niet kon demonstreren.
Geen charges. Niet weggemept. Nee. Ze mochten gezellig blijven staan. Alleen maar zodat Pegida niet verder kon demonstreren.
Vooropgezet plan dus. Ook de locaties. En van der Laan blijft de opperlul die het zo gepland heeft.
Maar goed. 27 februari nieuwe poging in Amsterdam heb ik begrepen.

Wim Venijn | 07-02-16 | 21:27

@Gen. Maximus | 07-02-16 | 21:22

De overheid is een criminele organisatie en haar burgers zijn in groten getale belastingvee wat gelooft in de goede bedoelingen van de boven ons gestelden.

www.vrijspreker.nl/wp/2016/02/de-staat...

Merkel heeft haar hand overspeeld en zal spoedig het toneel moeten verlaten om de rust in Duitsland te bewaren.

BenBinnen | 07-02-16 | 21:26

omanders | 07-02-16 | 21:12
Zie
Feynman | 07-02-16 | 21:18
De grond onder Mokum is een stuk rotter dan je denkt.
(gratis woordgrapje in de richting van Rotterdam)

Feynman | 07-02-16 | 21:26

Als je het linkse krakersgilde zijn gang laat gaan, dan is een Nederlandse vlag achter op je schip, bij een geboorte in de buurt of tijdens koningsdag een Nazistische uiting.

Vroeger toen ik nog op een opgevoerde brommer reed, was een bomberjack een prettig kledingstuk. Robuust, warm, voldoende zakken en goedkoop. Zo hard als wij reden (en onderuit gingen) ging een volledige garderobe maximaal drie maanden mee. Door mijn bijbaan op een varkensboerderij was gemillimeterd haar een noodzaak (die stank valt er anders niet uit te wassen). Helaas waren er toen een paar kaalkopjes die mijn kleding als een soort uniform gingen gebruiken. Dat was nog niet zo erg. De pure haat en de gewelddadige toenadering van een zooitje 'lieve hippies' toen ik arriveerde bij een alternatief feestje, dat was wel erg.
Zelf was ik toen nog zo naïef en idealistisch als maar kan. Nietsvermoedend geconfronteerd worden met agressie op basis van niks anders dan mijn uiterlijke verschijning heeft mijn ogen geopend. Collega's die ik voorheen beschouwde als racist (omdat ze in plat Gronings de surinaamse bouwvakker 'die Swaarte' noemden), waren in werkelijkheid tolerant en ruimdenkend. De mensen waarvan ik dacht dat ze mijn gedachtegoed deelden, bleken bekrompen en intolerant.

Precies dat zie je nu ook in Amsterdam. De Pegidamensen zijn rustig en redelijk welbespraakt. De linkse activisten denken dat ze het gelijk aan hun zijde hebben en rechtvaardigen daarmee verbale en fysieke agressie.

koolteer | 07-02-16 | 21:25

@Lewis | 07-02-16 | 21:19
.
LOL.
Dat was ook direct mijn gedachte.

Piet Karbiet | 07-02-16 | 21:25

Pegida moet gewoon wekelijks in A'dam en andere grote steden in NL gaan demonstreren en steeds goed in beeld brengen hoe links tuig ze dat probeert te beletten, zonder daar zelf aanleiding voor te geven.

Wobbelplatte | 07-02-16 | 21:25

Feynman | 07-02-16 | 21:18

Totaal gestoord. Omgekeerde wereld. Je zou toch denken dat Amsterdam ondertussen beter moet weten. Ik ben benieuwd of Joop (what's in a name) die bewering durft te herhalen met de huidige politieke peilingen.

Het Vijfde Wiel | 07-02-16 | 21:24

Lewis | 07-02-16 | 21:19

Zag meteen K&B voor me na 't zien van die gast maar most nog even nadenken over 't karakter. +1

Lepo | 07-02-16 | 21:24

@BenBinnen | 07-02-16 | 21:02
Nou, vooral dat het de staat is die er bijna single handed voor heeft gezorgd dat Europa nu zo extreem wordt overspoeld met MENA-kansenparels. En de rest van de EU in de meewerkstand probeert te bullyen. Kan je wel zeggen dat het een Merkel solo-acie was maar ze had het overgrote deel van de natie achter zich in september. Stelletje kortzichtige klojo's. Zal allemaal goed bedoeld zij geweest hoor, maar er waren genoeg mensen die destijds meteen begrepen dat die kut van een Merkel een heel groot stoplicht boven de EU op groen had gezet.....

Gen. Maximus | 07-02-16 | 21:22

@BenBinnen | 07-02-16 | 21:15
.
Als je deze feiten aan Linksen voorlegt komt er meestal schuim op de lippen. Heerlijk. Alle ratio vloeit dan bij ze weg en gaan ze volop het Gorgel.

Piet Karbiet | 07-02-16 | 21:20

Het Vijfde Wiel | 07-02-16 | 21:12
Ik vergeet in mijn vorige tegel de aanhef, bij deze.

Feynman | 07-02-16 | 21:19

Amsterdamned, Capital of Left Fasciscm.

Van der Laan, World Champion Self Hate.

Thomas333 | 07-02-16 | 21:18

Zie hier trouwens een mooi filmpje over Joop van Riessen. Een oud hoofdcommissaris van Politie Amsterdam. Die in 2007 live in de uitzending van Pauw & Witteman ervoor pleitte om "Wilders te mollen" en "zijn 540.000 aanhangers te deporteren." PvdA ir. Diederik Samson souffleerde hem toen zonder kritiek nog dat laatste detail. www.youtube.com/watch?v=lv0AjDCx5V0 Rolt de politie Amsterdam Amstelland nog steeds zo?

Feynman | 07-02-16 | 21:18

Opvallend hoe slecht die antifa's altijd uit hun woorden komen. Toeing the party line. Links zal zich wel erg in haar nopjes voelen met deze Pyrrhus-overwinning. Uit de demonstratie van gisteren komt wel heel erg duidelijk dat het geweld uit linkse hoek komt en er komt een moment dat de stemming in NL omslaat. Met iedere demonstratie van Pegida en met iedere onderdrukking vanuit de linkse knokploegen wordt dit duidelijker.
.
@Pegida, blijf doen wat jullie doen en gebruik vooral geen geweld. Het werkt.

thomas.hobbes | 07-02-16 | 21:18

Ja, dat kan natuurlijk: een filmpje dat een reaguurderspost in een vorig topic tot een nieuw topic verheffen. Wat een prachtige symbiose.

McMarx | 07-02-16 | 21:17

@Arnoudo | 07-02-16 | 21:05
.
Niks mis met lekkere Israelische Shoarma.

Piet Karbiet | 07-02-16 | 21:16

@Grote Joop | 07-02-16 | 21:07

Het probleem in een notendop. Een provocatie wordt slechts zo ervaren door mensen die aanstoot nemen. En dat zijn er inmiddels een heleboel.

Het maakt niets uit of je met een Nederlandse, Duitse of Israëlische vlag loopt. In alle gevallen ben je een nationalist en die zijn per definitie fout, zo weten we sinds de indoctrinatie na de Tweede Wereldoorlog.

Aan de andere kant kun je natuurlijk wel met een Palestijnse vlag lopen bij de tegendemonstratie. Een vlag van een volk wat niet eens bestaat. Met leiders die de democratie hebben afgeschaft, terroristen verheerlijken en nog niet eens basale mensenrechten weten te garanderen. Als je links angehaucht bent kom je met veel weg. Geef er niet aan toe.

BenBinnen | 07-02-16 | 21:15

-weggejorist-

LeftNL4nonislamland | 07-02-16 | 21:14

@Xirdalan | 07-02-16 | 21:08


Het was ZEER slim om dat te doen.

omanders | 07-02-16 | 21:13

Feynman | 07-02-16 | 20:54

Over kat op het spek binden. Met volledige medewerking politie blijkbaar. De blinde linksche arm reikt nog steeds ver in onze maatschappij. Ik vind je comment vrij alarmerend. Gelukkig ben jij ook iemand die in staat is een breed publiek te bereiken. Ik hoop dat je wat doet met die info.

Het Vijfde Wiel | 07-02-16 | 21:12

@Feynman | 07-02-16 | 21:09


Zitten jullie hier bovenop? Is dit niet ongrondwettelijk? Goddomme man, ik heb het gevoel - Gevoel: Ja ik ben een wijf - dat dit Eberhard zijn baan kan gaan kosten.

omanders | 07-02-16 | 21:12

Die anti-Zwarte-Piet-mensen hoor ik echt nooit iets zeggen. Er wel heel pontificaal bij gaan staan maar geen verklaring afgeven, raarrrrr.
En Annabel is een held. Echt heen held. Die loopt gewoon overal tussen, tussen ze weet dat ze herkend wordt.
En o ja, altijd weer prachtig en ontroerend, die eenzijdige 'verdraagzaamheid'.

Lewis | 07-02-16 | 21:11

@Optelsommetje | 07-02-16 | 21:01


Dit zijn Duitse vlaggen die de Duitse revolutie van 1848, de Weimarrepubliek en Duitsland van na de tweede wereldoorlog droegen. De Duitse vlag van het Keizerrijk was zwart-wit-rood. De vlag van Nazi-Duitsland ken je.


Ze zijn dus NIET gerelateerd aan Nazi's.

omanders | 07-02-16 | 21:10

omanders | 07-02-16 | 21:04
Het is het Twitteraccount van Pritt zelf & Pritt staat wel vaker in de aanhef, CC of BCC van Frank van der Linde.

Het tijdstip van de mail en de tweet zijn niet onlogisch. En het aangekondigde gedrag in de tekst van Frank van der Linde is niet strijdig met het gedrag wat we op de livefeed van AT5 en vele andere beeldrapportages gezien hebben.

Je kan natuurlijk beginnen de hele communicatie te Wobben, maar daar heb je meer voor nodig dan alleen een alias op het internet.

Feynman | 07-02-16 | 21:09

Het democratisch recht om te demonstreren is geschonden. Van der Laan is hier schuldig aan, juist hij met zijn achtergrond en geloof moet dit recht nastreven.
Optyften gauw!!

Het Noorden | 07-02-16 | 21:09

Man man wat een geld is daar door de put gegaan.

Dommelsch | 07-02-16 | 21:09

Sorry hoor, maar het was ook niet echt slim van Pegida om nou in het linkse bolwerk Amsterdam (home of the uitkeringstrekkers, links tuig en new age fantasten) met een linkse burgemeester een demonstratie te houden.

Volgende keer maar beter ergens in de provincie plannen, waar mensen nog wel gewoon werken? Dan nemen die paar Amsterdammers die mee willen demonstreren maar de trein.

Xirdalan | 07-02-16 | 21:08

Dan liever racist.

Klompmans | 07-02-16 | 21:07

Fuck Racism ?
Alsof de duivel je komt halen.

Klompmans | 07-02-16 | 21:07

Optelsommetje | 07-02-16 | 21:01
Begrijp wat je bedoelt, maar je brengt het verkeerd. Het zou Pegida sieren als ze zich niet provocerend opstellen. Duitse vlaggen kunnen ze beter vervangen door Joodse vlaggen.

Grote Joop | 07-02-16 | 21:07

@Optelsommetje | 07-02-16 | 21:02

Kun je ook volledige zinnen zonder taalfouten typen?

En terug on topic: Pegida stamt uit Duitsland en Duitse bezoekers aan de Nederlandse demonstratie hebben hun eigen vlaggen meegenomen. Nou en?

Weet je wie ook de Duitse vlag voert? Nou, nou, nou? Juist.

gdb.voanews.com/1AAB5A77-83DF-4D9D-AF9...

Zou je er net zo over denken als Nederlanders met een Nederlandse vlag lopen?

BenBinnen | 07-02-16 | 21:07

Het zou nou wel netjes zijn als de linkse politiek schande zou spreken over hoe hun linkse tuig achterban hier te keer ging en het demonstratierecht probeerde te frustreren.

Maar ik heb nog niets gehoord. Muisstil. Wel hoor je ze bij elke muizenkeutel die er wordt gelegd door rechts of niet “extreem niet nationalisten”. Wat dan weer boekdelen spreekt. Ook het linkse tuig in de tweede kamer vind het wel prima zo.

Het socialisme is de meest gevaarlijk, asociale en arrogante politieke stroming die er bestaan. In de wetenschap wordt wel eens de vraag gesteld “Waar is al het buitenaardse leven” (omdat statisch gezien er zo veel van zou moeten zijn). Misschien wachten die wel totdat het socialisme (en geloven) niet meer bestaat. Dat de mensheid dan een niveau heeft bereikt dat de buitenaard leven met ons wilt communiceren.

DerUnterMensch | 07-02-16 | 21:06

-weggejorist-

Bokito ergo sum | 07-02-16 | 21:05

Enge lui, meer heb ik niet meer te zeggen, en ik bedoel niet Pagida. Iwasterdam

Bokito ergo sum | 07-02-16 | 21:05

Zometeen lekker aan de shoarma. Want Islam moet weg toch

Arnoudo | 07-02-16 | 21:05

@Wasbakplasser | 07-02-16 | 20:59
Het zijn inderdaad sukkels, maar er slenteren in bepaalde delen van Amsterdam nogal wat jongeren rond met een sluimerend slachtoffercomplex. Deze zwarte panters kunnen razendsnel invloed krijgen op deze zwakke geesten als bijvoorbeeld een crimineel door de politie wordt uitgeschakeld.

solcama | 07-02-16 | 21:04

@Feynman | 07-02-16 | 20:54


WTF??? Kan de authenciteit daarvan gewaarborgd worden? Tijd om ENORM aan de bel te gaan trekken.

omanders | 07-02-16 | 21:04

Politie Amsterdam moet toch onderhand kotsmisselijk worden van dat AFA tuig. Wat zouden mijn handen jeuken als ik daar als ME-er eerste linie stond..

Grote Joop | 07-02-16 | 21:04

Links is de ergste vijand, de islam komt op een goede 2 e plek, hoe dit verder aan te pakken, vrees het ergste.

Uw Verzekeringsadvis | 07-02-16 | 21:03

BenBinnen | 07-02-16 | 21:02
Bent nou echt zo dom?

Optelsommetje | 07-02-16 | 21:02

@Optelsommetje | 07-02-16 | 21:01

Kun je me even uitleggen wat er mis is met een Duitse vlag?

BenBinnen | 07-02-16 | 21:02

Allemaal leuk en aardig. Maar willen die 13 Pegida dombo's de volgende keer hun duitse vlaggen thuislaten. Gadverdamme, zum kotzen.

Optelsommetje | 07-02-16 | 21:01

Wat nu weer?

Piet Karbiet | 07-02-16 | 21:00

@solcama | 07-02-16 | 20:37
LOL.. Hoezo dat? Het zijn gewoon kansloze sukkels.

Wasbakplasser | 07-02-16 | 20:59

Van welke kant je ook bent; met godwins ben je gediskwalificeerd. Wat geen godwin is, Hitler was zo linksch als het maar kon. Het zijn ook veelal de rigide linksch mensen die haatzaaien, oproepen tot geweld en daadwerkelijk geweld toepassen. Dat krijg je met oogkleppen en ideologie zonder rationeel vermogen.

Het Vijfde Wiel | 07-02-16 | 20:58

Linkse import negert scheld Pegida man uit voor vieze homo, hij mag dat van zijn linkse vriendjes, als ie nog moslim is mag ie ook kinderen neuken of vrouwen verkrachten want cultuur .

Castor12 | 07-02-16 | 20:57

-weggejorist-

Piet Karbiet | 07-02-16 | 20:55

omanders | 07-02-16 | 20:39
We hebben gewoon bewijs van die stelling. Lees deze tweet maar: twitter.com/Pritt/status/696035307465... "Right. Extreemlinkse terroristen hadden dus [vooraf] email-contact met BM Van der Laan over het verloop van de rellen vandaag"

Feynman | 07-02-16 | 20:54

@omanders | 07-02-16 | 20:39
Dat dus. Maar ze weten donders goed dat het juridisch niet haalbaar zou zijn dus dan maar op deze manier framen via "tegendemonstraties". Iets waar ze maar al te goed in slagen helaas.
En voor dat AFA tuig is het gewoon "werk". In een ander leven waren die gastjes gewoon hooligan geworden, het is exact dezelfde kick die ze najagen.

Gen. Maximus | 07-02-16 | 20:54

Mooi om te zien dat het niet PEDIGA was die de Blauwbrug afsloot, maar de linkse relschoppers die over de volledige breedte van het Waterlooplein stonden. Met uiteraard de ME ervoor om de eerste klappen te vangen.

Feynman | 07-02-16 | 20:52

@omanders | 07-02-16 | 20:39

George Carlin - You don't have rights, you have privileges

www.youtube.com/watch?v=I-pZUQv8mjQ

De enige reden waarom Pegida mag demonstreren is omdat het college weet dat Pegida geen enkel gevaar oplevert voor hun positie. Zou dat wel zo zijn, dan zou een demonstratie geweigerd worden dan wel worden verplaatst naar een afgelegen industrieterrein. U hebt geen rechten, maar privileges, want ze kunnen op ieder moment worden ingetrokken.

De overheid geeft geen flikker om u. Dit is een spelletje voor de bühne waarbij demonstranten gebruikt worden om ze als tokkies en nazi's weg te kunnen zetten. Zie het verslag van AT5.

BenBinnen | 07-02-16 | 20:49

"An appeaser is someone feeding a crocodile, hoping it will eat him last."
-- Winston Churchill

Godsammekraken | 07-02-16 | 20:44

Raar die vlaggen. Verpest de boodschap.

RickTheDick | 07-02-16 | 20:44

Die rijkeluiskindertjes met Idealen zijn de ergste.
Krakers maar wel met de creditcard van pappie.
Ik ken ze en de volgende keer...

Piet Karbiet | 07-02-16 | 20:43

Als je voor mag zijn, mag je ook tegen zijn.

AncientMumu | 07-02-16 | 20:42

Wat een schande trouwens dat Eberhard van der Laan al het linkse tuig dat vanwege geweld tegen de politie was aangehouden, dezelfde nacht nog heeft vrijgelaten. Ik dacht dat we harder gingen optreden bij geweld tegen hulpverleners.

De burgemeester is er niet alleen niet voor demonstraties met een vergunning, hij faalt er als korpsbeheerder ook in om er te zijn voor zijn eigen mensen.

Feynman | 07-02-16 | 20:41

Dank je wel, Frank.

Hoerentoeter74 | 07-02-16 | 20:40

Verder herhaal ik hier wat ik eerder zei:

Het verbazende is dat niemand de PvdA, Groenlinks en de SP, partijen die de tegendemonstratie organiseerden en die een LEGALE demonstratie voor fascist en nazi uitmaakt, uitlegt dat als Pegida inderdaad een Nazistische organisatie was ze deze demonstratie niet hadden moeten goedkeuren. Er zijn wettelijke handvaten genoeg om dat te doen.

SP en GL zitten in het college. Er is een PvdA burgermeester. Zij staan een demonstratie toe, organiseren een tegendemonstratie en ineens is er geweld.

Ik begrijp niet dat niet iedereen de grote ernst van deze situatie inziet, dat niet iedereen inziet dat hier een grove schending van het democratische recht op demonstreren mogelijkerwijs zelfs vanuit de overheid mede is geregiseerd.

Dit stinkt zo ontzettend.

omanders | 07-02-16 | 20:39

rodierodie | 07-02-16 | 20:32

Je komt daar om een punt te maken, je wil dat je wordt gehoord, en als dan de camera voor je neus staat zou dat een godsgeschenk moeten zijn. Als je dat allemaal niet wil, dan ben je daar naar mijn bescheiden mening heel ergens anders voor.

Frapantetante | 07-02-16 | 20:38

Ik mag toch hopen dat de AIVD die wannabe Black Panthers goed in de gaten houdt.

solcama | 07-02-16 | 20:37

-weggejorist-

Timmerfrans | 07-02-16 | 20:36

Amsterdam, capital of tolerance? Mag ik even heel hard lachen?

zuiderduin | 07-02-16 | 20:35

Nou nou, die negerts zijn erg beledigend voor homo's. Ik ben benieuwd wat links vindt van de homofobie van hun achterban.

Zweberstein2612 | 07-02-16 | 20:34

Hebben beide kampen soms alleen de tokkies naar die demonstraties gestuurd?

Trouwens, als iemand je geen antwoord wil geven voor de camera... Laat die persoon dan ook lekker.

rodierodie | 07-02-16 | 20:32

Nuttige idioten noemde Lenin ze.

Godsammekraken | 07-02-16 | 20:30

Wat een stom protestbord.
"Stop hetze tegen moslims. geen ruimte voor racisme'
Je staat totaal voor aap als je met zo'n bord rondloopt.
Islam is geen ras maar een religie die juist aanzet tot jodenhaat.
De omgekeerde wereld.
Knet-ter-gek!

reaguurbot | 07-02-16 | 20:29

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken