Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

NPO verzwijgt jodenhaat bij wrede woningoverval door lichtgetinte moslimracisten

Disclaimer. Uw bloed kan gaan koken bij het zien van bovenstaand filmpje. Twee lichtgetinte bejaardenberovers trappen 2 oudjes van in de tachtig dusdanig inelkaar dat het stel nu in rolstoel én verzorgingstehuis zit. Amsterdamse Joden die letterlijk hun huis uitgetrapt worden, waar kennen we dat ook alweer van? De wrede woningoverval in de Heemstedestraat de dato augustus vorig jaar is nog steeds niet opgelost. Gisteravond kwam Opsporing Verzocht op de schokkende zaak terug. Kijk, huiver en tip aub de politie 0800 - 6070 (gratis), Meld Misdaad Anoniem: 0800 - 7000 (gratis) mocht u iets weten. heemstedestraatAT5.pngOpmerkelijk is het compleet weglaten van het antisemitisme bij de woningoverval door de Nederlandse Politie Omroep. Deze Joodse oudjes - er hing een mezoeza bij de voordeur - kregen "Vuile Joden!" naar hun bont&blauw geslagen hoofden geslingerd. Iets wat nauwelijks de mediaas haalde. Lees hier het interview in Nieuw Israelitisch Weekblad terug, en dan dat zinnetje over "die moffen". Enfin, wellicht bespoedigt een dergelijke omissie in Opsporing Verzocht de aanhouding van dit misselijke moslimtuig - het zij dan maar zo, maar raarrr is het wel.

Reaguursels

Inloggen

Wat ik nou echt wel eens zou willen weten is wáárom de NPO en aanverwante media zoals de VARA de islam nou zo verdedigen. Uit de islam komt helemaal niks goeds en toch verdedigt en beschermd men de islam uit alle macht alsof het leven er van afhangt en wordt ieder negatief incident waar de islam mee betrokken is angstvallig verzwegen. Wáárom????

Ikdachthetniet | 04-02-16 | 09:36

Geen zin om zoiets walgelijks te bekijken. Oude joodjes afranselen omdat ze jood zijn... bwah.. Voor je het weet bedenken ze andere rare dingen zoals homo's afranselen gewoon omdat homo. Je kan het zo gek niet bedenken.

Blijf-met-je-poten-van-onze joden/holebigenderweetikveel/ongelovigen/kortgerokte hoertjes !!

Bier en worst | 04-02-16 | 08:59

Grappig, ik dacht dat het alleen maar geestelijk ernstig gehandicapte mongolen( sorry, Downers, ik bedoel natuurlijk niet jullie) waren, nu blijkt dat er ook dubbel gehandicapten tussen zitten.
Een fijne familie, die ISsertjes.

mallekater | 04-02-16 | 08:40

Dit maakt de NPO (bijna) net zo verwerpelijk als de islam. Geloof je niet dat de islam verwerpelijk is? Lees de koran!

wegrenner | 04-02-16 | 05:43

Pier_penspien | 04-02-16 | 00:17

Nummer drie is nu een plantje.

Ik kan er niet mee zitten.

Tiamat | 04-02-16 | 01:29

Het moet toch opvallen dat een Tandarts/Dokter of Ingenieur met een verwonding aan zijn hand de volgende dag op zijn werk is verschenen......

Cyclonic | 04-02-16 | 00:32

Het is absurd, dat ze niets zeggen over het antisemitisch karakter van de overval. Absurd, omdat anti-semitisme het extreme geweld tijdens de overval goed kan verklaren. Daarnaast is afkomst en ideologische kenmerken van de dader een krachtige discriminator. .

Walgelijk is het om te zien, hoe een bende beesten die ons land verstieren, het hand boven het hoofd word gehouden.

En met beesten bedoel ik natuurlijk, gewoon algemeen de 'mannen'. Op dezelfde manier als de NPO het woord 'mannen' gebruikt.

decadent degeneraat | 03-02-16 | 23:37

Lees het boek "de vierde wereldoorlog, het pad van Marx naar Allah" van de verguisde onderzoeksjournalist Peter Siebelt die op basis van AIVD documenten al 10 jaar geleden de verbanden tussen extreem links en militante islam wist te verduidelijken.
Tja, de complotgekkies kunnen vaak duidelijker de linken leggen tussen de schijnbaar onlogische ontwikkelingen dan alle zogenaamde 'historische paradigma's van hooggeleerde nakakelkippen'.
petersiebelt.wordpress.com/category/b...

matrixbluepill | 03-02-16 | 23:30

Nog een keer gekeken..
.
Ik vind dat die twee eigenlijk maar gewoon standrechtelijk geëxecuteerd moeten worden. Het zijn toch maar kansenparels.

Tiamat | 03-02-16 | 23:14

"Daartegenover stelt Samsom dat hij trots is op de multiculturele samenleving. 'Na de afgelopen twee jaar vind ik het geen overbodige luxe om extra te beklemtonen dat we een multicultureel land zijn.[...]" Bron: www.parool.nl/parool/nl/3587/POLITIEK-...

Diederik Samsom is trots op de multiculturele samenleving. Dat mag. Ik ben niet trots op de multiculturele samenleving. Dat mag ook.

Dr. Dr. Bartholdy | 03-02-16 | 23:14

Kan iemand mij vertellen waar Joden veilig zijn? (Kaas de Vies)
Jawel, maar je zou het zelf ook moeten weten -)

D.Ormin | 03-02-16 | 23:12

Tofik!!! Halllooo, Tofikje?!?!? Waar ben je???!! Hoor je me??! Wat vind jij hier nou van?

HetOpperhoofd | 03-02-16 | 22:57

Nieuw naam voor Opsporing Verzocht: 'Lichtgetinten Gezocht.'

Tijl U | 03-02-16 | 22:53

In feite doet Opsporing Verzocht precies hetzelfde als de politie van Keulen.

Tijl U | 03-02-16 | 22:52

@Jigsawpuzzle | 03-02-16 | 21:10
Inderdaad, te erg voor woorden. En als er niet hard wordt ingegrepen dan wordt dit nog veel en veel erger. Eigenlijk had al heel lang geleden hard ingegrepen moeten worden, dan waren de 2e en 3e generatie "kansenparels" misschien niet zo ongelooflijk ontspoord.

En natuurlijk: wie is verantwoordelijk voor dit "verzwijgbeleid". Als onze(?) normen en waarden de waarheid niet aankunnen,dan zijn dit valse normen en waarden.

LaatmaarLu? | 03-02-16 | 21:55

Volg het voorbeeld van Polen waar stemmen opgaan om de doodstraf weer in te voeren.

Nelis SplitBloes | 03-02-16 | 21:19

Ik heb hier echt geen woorden voor. Het is ook nog eens zeer relevante informatie om het voorval te begrijpen. Marrokanen haten o.a. joden dus vandaar deze gruweldaad. Wie is verantwoordelijk voor dit 'verzwijgbeleid'?!?!?

Jigsawpuzzle | 03-02-16 | 21:10

Ik geloof niets meer van Opsporing Verzocht, had een top tip en belde werd de verbinding door hun verbroken. Mocht het wel echt zijn heel erg. Verder leuke show.

Koning van de Wereld | 03-02-16 | 20:40

Al dna vergeleken? er zitten vast wel aanknopingspunten in de databank. Een broer een neef een vader van de daders zit er met een kans van zeker 1 op 3 al in die databank.

wie zal het zeggen | 03-02-16 | 20:11

Met de huidige technologien zou je toch verwachten dat de politie meer kan dan alleen vragen aan het publiek of ze een luchtgetinte kerel met een pleister gebben gezien. In Augustus vorig jaar....

Mr. Squits | 03-02-16 | 19:53

Sorry..., zelfde linkje; oeps.

Claudia M. | 03-02-16 | 19:52

-weggejorist-

Claudia M. | 03-02-16 | 19:50

Even de datum checken. Is dat niet gebeurd in de tijd dat bij Pauw opgeroepen werd om joden in elkaar te meppen. Afhankelijk van interpunctie.

Snap_het_ook_niet | 03-02-16 | 19:45

De kopschoppers van station L v NOI in Den Haag zijn die al gevonden?

arlen | 03-02-16 | 19:34

Zolang we niets doen zal het kwaade overwinnen. Maar wat kunnen we doen? Nieuwe verkiezingen eisen? Maar wie moet je kiezen als er enkel kloothommels zijn die zich beschikbaar stellen. Slappe mensen die daar helemaal niet horen, omdat ze geen leiderschap in zich hebben. Ik weet het niet meer. De ergste vijand is je regering. Die bezig is je de afgrond in te keilen. Hoe moet ik me in godsnaam daarin verdedigen. Men zegt een volk krijgt de leiders die het verdient. Maar wat kun je doen tegen die randdebielen van een regering. Ik wil godverdomme al die vluchtelingen met hun idiote geloof met 72 maagden hier niet hebben. Studeren op onze kosten en trouwen met neven en nichten en gehandicapte kinderen maken. Al die opzichtige hoofddoeken met vaak een enorme toeter er boven op van hun haar van kijk eens hoeveel haar ik onder die hoofddoek heb. Het is gewoon om mannen nieuwsgierig te maken die vrouwen Ze hebebn dan meer aandacht van die kerels. Dat is de reden van die hoofddoek. Om zich te onderscheiden. Hoe opzichtiger hoe beter.Stomme grieten met een arrogante uitdrukking in hun gezicht. Niet allemaal, maar wel veel.

Ik zeg NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE tegen handel met Oekraine. We hebben al problemen genoeg. Niet nog meer aub

Yvonne54 | 03-02-16 | 18:52

Wat heeft die multiculti ons toch fantastische dingen gebracht. Laten we de voorstanders (die simpelweg medeverantwoordelijk zijn en blijven faciliteren) bedanken hiervoor. En precies diezelfde groep heeft niets geleerd en zet de sluizen weer open. Ik ben niet bang of boos maar troost me met de gedachte dat diegenen die zaken nooit wilden benoemen en voorkomen vroeg of laat ook in soortgelijke filmpjes langskomen in hun rolstoelen want de vervuilers betalen ook hier netjes mee.

Tutanchamon | 03-02-16 | 18:49

Het zijn maar burgers, aldus de gevestigde orde. Volgens VVD is dit nivelleren, en het (op)ruimen van oudjes is goed voor de pensioenkas. PvdA stuurt een bosje rozen na, D66 knipoogt naar de rechterlijke macht en zag dat het goed was.

Sweetlakecity | 03-02-16 | 18:43

Jodenhaat komt uit de rechts fascistische hoek, tenzij je twee jaar onderwijs hebt en net als Geert wilders denkt dat het nationaal Socialisme iets met links te maken heeft of met socialisten.
BananaMonarchy | 03-02-16 | 15:41

Zeg Einstein, lees dit eens!
www.meervrijheid.nl/?pagina=1199

Obstiopaat | 03-02-16 | 18:43

Maar hoe wisten die Marokkanen dat deze twee bejaarden joods waren? Betekent dat dat de daders in de buurt wonen waardoor ze deze mensen kennen, of zijn ze getipt door iemand in de buurt?

FrankVeer | 03-02-16 | 18:35

De overheid gaat natuurlijk niet hun eigen bruinhemden beschuldigen. Dat zou achterlijk zijn. Zodra er gestemd moet worden, of meningen de kop ingedrukt moeten worden, staan deze jongens loyaal klaar om de PvdA de ondersteunen. Daar mag toch wel een beetje compensatie tegenover staan?

Piet van het Padje | 03-02-16 | 18:16

Kunnen jullie op de app niet een aftelkakender maken, die het aantal dagen tot de volgende verkiezingen laat zien. Nog ... dagen en het is Pay-day. Opbokken PVVDA, jullie dagen zijn geteld.

Koosboos | 03-02-16 | 18:13

-weggejorist-

Hemmenaar7 | 03-02-16 | 18:10

Man man, als je je ook maar een beetje hebt verdiept in de geschiedenis van WW2 weet je dat de Duitsers en arabieren gezamenlijk optrokken, met één doel voor ogen nl. Alle Joden van de aardbodem verwijderen. Ook toen waren het de socialisten die een oogje toe knepen en het goed praten.

Olieboer | 03-02-16 | 18:03

Peter Emile | 03-02-16 | 14:39

Juist ja.
.
En daarnaast hebben ze, gemiddeld genomen, ook nog eens een lager IQ, meer kans op psychotische aandoeningen en worden ze van jongs af aan opgevoed met het idee dat blanken en joden de vijand zijn.
.
Peter Emile | 03-02-16 | 16:47
.
Jodenhaat komt vooral uit de linkse hoek. Israël enzo. Hitler was ook links.

Tiamat | 03-02-16 | 18:00

-weggejorist-

Datkanjenietmenen | 03-02-16 | 17:48

-weggejorist-

Datkanjenietmenen | 03-02-16 | 17:47

-weggejorist-

WOEST010 | 03-02-16 | 17:46

@Ben Hetzat | 03-02-16 | 15:27
"(...) kon er geen reden voor geven behalve dan het bilderberg excuus. Voor goede orde ik ben niet joods en heb ze voor zover ik weet ook niet in vrienden of kennissen kring."

Moslims zijn dol op 'Bilderberg'. En in de Koran staan de meest waanzinnige theorieën.
Achterdocht en complotgedachten gaan hand in hand met geestesziekten.

Slogra | 03-02-16 | 17:45

Ben zo ziek van alle politieke correctheid in dit land. Tijd voor een opstand tegen dit soort teringlijders. Niks meer verbinden of verbroederen. Actie!

babyblue | 03-02-16 | 17:45

Kudtvolk !

oxyfiebel | 03-02-16 | 17:45

Opmerkelijk dat het woord rascisme uitsluitend wordt gebruikt om gedrag van blanke of autochtone mensen te duiden. Gedrag van allochtonen wordt nooit als zijnde rascisme genoemd. Het begrip rascisme is door het selectieve gebruik volkomen betekenisloos geworden.

Pakeha | 03-02-16 | 17:43

Op een dag keren de kansen voor deze parels.

thomas.hobbes | 03-02-16 | 17:43

Alles is al gezegd hier.
Aan de overheid en justitie heb je niets.
De enige optie is waakzaamheid, bewapening en zelfverdediging.

De Vrijlansier | 03-02-16 | 17:40

waar kan ik jood worden?

b.boomer | 03-02-16 | 17:28

Die Yids hebben zich zeker niet aan de aanwijzingen in de voor hun bestemde folder gehouden?

Net zoals een Lucas Waagmeester een dag na de aanslag op gepensioneerde Europeanen in Istanbul zegt dat mensen 'er al aan beginnen te wennen', zo moeten zij dus gaan wennen aan de nieuwe Nationalsozialistische wave.

Slogra | 03-02-16 | 17:21

@paulpils & @Peter Emile

Het is in ieder geval heel opvallend dat een mogelijk antisemitisch motief wordt weggelaten. Zeker in het geval van een opsporing is zoveel mogelijk informatie relevant.
Als de politie ontdekt heeft dat de verklaring van het echtpaar aan het NIW niet klopt, dan was dit ook relevant geweest.
Waar ik zelf aan denk? Een antisemitsche haatcrime door moslims. Hoe vaak ik als zoon van een joodse vader (en dus zelf geen jood) niet uitgescholden ben voor kkjood door ... u raadt het al. Turken en Marrokanen, moslims dus.

Joebert | 03-02-16 | 17:16

-weggejorist-

Galspuier | 03-02-16 | 17:11

Wie neemt npo nog serieus?

Galspuier | 03-02-16 | 17:11

Laste tuig wat er rondloopt. En zonder geweten. Het zijn geen mensen, maar moslims. Dat moge duidelijk zijn.

Megasuperpeter | 03-02-16 | 17:08

Hebben de PvdA/D66/GL af afstand genomen?
Ik zeg direct kapotschieten de daders op het plein voor de moskee dan leren ze het misschien eens.

Moonwarrior | 03-02-16 | 16:52

Het word steeds gekker in dit land. Politici die de boel belazaren. Politici die de eigen bevolking links laten liggen. Politie die alles onder het tapijt veegt. NOG NOOIT LAST GEHAD VAN jODEN. wEL VAN EEN ANDER GELOOF WAAR IK EN VELEN MET MIJ EEN STEEDS GROTERE HEKEL AAN KRIJGEN Ik begin zo langzamerhand een haat te koesteren tegen de gevestigde "orde". En dan hoor Rutten zeggen: mensen stem ja voor Oekraine is goed voor de handel. Goed voor importeren van corruptie zal ie bedoelen. Binnen de kortst mogelijke tijd is het hier hetzelfde als in Oekraine.Het is al erg genoeg dat De enige die er rijk van worden is de gevestigde orde en niet Jn met de Pet, Daarom zijn ze ook tuk om de bevolking voor te liegen dat een Ja beter voor de bevolking is. Voor hunzelf. Kunnen ze ook lekker mee doen met corruptie. Ik walg steeds meer van die vreselijke klootarrogante politicie. Ik begin steeds meer te beseffen dat we geregeert worden door een stel rand debielen en tegelijkertijd een stel zakken vullers Nu lees ik weer een asielzoeker die een implantaat van 60.000 euro voor zn dove dochtertje wil. Rechter zegt Nee gaan we niet doen. Goed zo, want zo komen er nog heel wat vragen. Immers ze trouwen met neef en nicht en daar komen ook veel dove kinderen van.Over de rest van handicaps nog maar niet te spreken. Laat de Gutmensen er maar weer bovenop zitten, om te bewerkstellligen dat het kind het wel krijgt, totdat ze merken dat het een bodemloze put is en dan worden zij de ergste tegenstanders. Let op mijn woorden!!!!!!

Yvonne54 | 03-02-16 | 16:50

@BananaMonarchy | 03-02-16 | 15:41

Jodenhaat komt echt niet alleen uit rechts-extremistische hoek. Jodenhaat komt behalve uit islamitische, ook en vooral uit de orthodox-christelijke hoek.
De meeste joden die in Amsterdam wonen (en woonden, vooral) komen uit Portugal en Spanje; de zgn. Sefardische joden. In 1492 kregen de joden in Portugal van de katholieke inquisitie de keus gesteld: bekeer je tot het christendom, of oprotten. Als ze weigerden aan beide van deze vriendelijke verzoeken gehoor te geven, wachtte hen de doodstraf.

Daarop vertrokken duizenden joden vanuit Portugal en Spanje naar de Nederlanden, vooral de steden Antwerpen en Amsterdam.
Vooral en mede door hun aanwezigheid kwamen beide steden overigens tot grote bloei.

Ook in Nederland (nou ja, Nederland) was sprake van een christelijk geïnspireerde massamoord op joden, en wel in het Zuid-Limburgse Born, in 1309. Daar werden 110 joden die zich in een kasteel verschanst hadden, vermoord en het kasteel in brand gestoken.
In de daarop volgende eeuwen werden joden in andere Nederlandse steden - en in heel christelijk Europa - vervolgd en afgeslacht: in Utrecht, Arnhem, Nijmegen, Basel, Frankfurt, Straatsburg en Keulen werden in de 12e, 13e en 14e eeuw de joden massaal vervolgd en uitgemoord.

Dus jodenhaat is écht niet uitsluitend een rechts-extremistisch dingetje, maar vooral een christelijk en islamitisch dingetje.

Overigens: roepen dat het nationaal-socialisme niets met het socialisme te maken heeft, is net zoiets als roepen dat de koran niets met de islam te maken heeft.

Peter Emile | 03-02-16 | 16:47

Te triest voor woorden. Deze gasten moeten ze levenslang vastzetten in het land van hun 2 de paspoort. Laf van de de media dat ze hier niet breed over hebben bericht dan waren ze misschien lang en breed opgepakt geweest.

jitro | 03-02-16 | 16:27

Nauw nauw nu pas bij opsporingverzocht. NPO laffe bende om het verhaal van discriminatie te verzwijgen. Dat is puur de reden dat die mensen zo mishandeld zijn.

franck7020 | 03-02-16 | 16:16

BananaMonarchy | 03-02-16 | 15:41

En dat roept de vraag op: wie behoren volgens u tegenwoordig tot de rechts fascistische hoek?

Trouwens onbegrijpelijk dat de antisemitische uitspraken van de daders niet worden genoemd in Opsporing Verzocht. Het is belangrijke daderinformatie die het publiek op het juiste spoor kan zetten. En dat is toch het doel van dit programma.

Paljas | 03-02-16 | 16:15

Ik ben blij met Geenstijl, jullie zijn zowat de enige die aankaarten wat er mis is met de media. Goed dat jullie het benoemen en op de voorpagina zetten.

kaas89 | 03-02-16 | 16:14

voor veel mensen is het niet gebeurd als het vanavond niet bij dwdd tan of jinek is.

dolffie | 03-02-16 | 16:13

Misschien wordt het tijd om ook de Holocaust te verzwijgen. Stel je voor dat je iemand kwetst die de joden haat. Of jezelf...

PG4161 | 03-02-16 | 16:09

Op 5 mei a.s. staat de schijnheilige elite weer de slachtoffers te herdenken van WO.2.

meneer Q | 03-02-16 | 16:09

@paulpils | 03-02-16 | 14:52

Citaat uit de verklaring één der slachtoffers, de oude overvallen dame:

"‘Jullie vuile Joden,’ zeiden ze. ‘Jullie moeten het niet dragen. Jullie hebben het al te lang gedragen. Nu is het van ons.’"

paulpils, je hebt he-le-maal gelijk; er is geen enkele aanwijzing dat hier sprake is van antisemitisme.

Welterusten, verder. Slaap zacht, tederlijk gewiegd door de 'adequate berichtgeving' van de NPO.

En misschien wat minder pils drinken.

Peter Emile | 03-02-16 | 16:06

Waar is Charles Bronson (death wish) als je hem nodig hebt.

Hei-kneuter | 03-02-16 | 15:52

Jodenhaat heeft vooral met mentaliteit te maken. Israël is het enige goed ontwikkelde land in die regio, en dat steekt. Net zoals veel lui uit die zandbak vinden dat ze recht hebben op eigendommen van andersgezinden (lees: niet-moslims), is geweld het enige antwoord op mensen die succesvoller zijn dan zij. Nooit zullen ze eens kritisch naar zichzelf kijken.

Akiron | 03-02-16 | 15:42

@Kaas de Vies je bent een slecht geïnformeerd mens. Jodenhaat komt uit de rechts fascistische hoek, tenzij je twee jaar onderwijs hebt en net als Geert wilders denkt dat het nationaal Socialisme iets met links te maken heeft of met socialisten.

BananaMonarchy | 03-02-16 | 15:41

ca12nag3 | 03-02-16 | 14:18
Ik herken je opmerking helemaal!
Ook ik doe weinig met het geloof, mijn vrouw wel iets meer, maar onze Mesusa hangt uit voorzorg al jaren achter de voordeur... Geen naamplaatje op de deur, want daarmee is onze afkomst ook direct duidelijk en dan wonen wij nog in een buurt waar de islamieten op een hand te tellen zijn.
Triest maar waar.

Remko | 03-02-16 | 15:40

Peter Emile | 03-02-16 | 14:3
Eindelijk iemand die verwoordt waar ik mij al jaren over verbaas. Wat is dat toch, joden geven minder dan gemiddeld overlast. Doorgaans brave burgers en harde werkers en goede ondernemers. Nederland heeft een flink deel van zijn welvaart aan hun ondernemers in te danken. Toch spreek ik regelmatig gewoon autochtone Nederlanders die een schurfthekel aan joden hebben. Als ik ze dan vraag waarom komt steevast naar voren dat ze de Amerikaanse politiek in drang houden. Volgens mij een broodje aap omdat er geen feitelijkheden te bedenken zijn. Ik geloof nooit dat dat kleine percentage joden (ondanks dat ze veelal succesvol zijn) zo veel invloed kan hebben. Ik snap die haat werkelijk niet. Gisteren nog een man die zei joden te haten maar kon er geen reden voor geven behalve dan het bilderberg excuus. Voor goede orde ik ben niet joods en heb ze voor zover ik weet ook niet in vrienden of kennissen kring.

Ben Hetzat | 03-02-16 | 15:27

Dot Mossad bellen......

Smept | 03-02-16 | 15:22

Ik verbaas me erover dat de staat Israel niet een man/vrouw of 100 aan krav-maga-ende Mossad agenten NL inmokkelt - met Syrisch papoort uiteraard.

Als er een paar honderd/duizend van die lichtgetintiers eh... aangesproken worden op hun daden zal het snel ophouden...

Poekieman | 03-02-16 | 15:21

@ Peter Emile
Prima analyse, maar blijkbaar is het afschuiven van de verantwoordelijkheid op allah niet voldoende gezien de massale trek richting het verdorven Westen.

Road to serfdom | 03-02-16 | 15:08

@ Peter Emile
Prima analyse, maar blijkbaar is het afschuiven van de verantwoordelijkheid op allah niet voldoende gezien de massale trek richting het verdorven Westen.

Road to serfdom | 03-02-16 | 15:07

Peter Emile | 03-02-16 | 14:39
appeltjesgroeneweide | 03-02-16 | 14:47
Goede analyse.

special-k | 03-02-16 | 14:54

Geenstijl, er is niet bekend of dit antisemitisme was. Dus stop met huilen op de NPO die een adequate berichtgeving doet.

paulpils | 03-02-16 | 14:52

Het enige wat niet op tafel ligt is dat dit soort incidenten (de vele aangiften die nooit in het nieuws zijn gekomen en nog veel meerdere aangiftes die niet zijn gedaan) het klimaat binnen een land kleuren.
En dan is het snel afgelopen met de islamliefde.
Maar het moet eerst mainstream in de hoofden van den nederlander gebracht worden eer men het wil geloven.
-
En zo'n importhaatklimaat is net als een koude wind in december. Hij is er, je kunt het niet met je eigen lichaam aantonen maar slechts constateren omdat je het voelt en weet. En het vertellen erover is net zo vluchtig als vertellen wat import met een land doet. Het is er maar je kunt het niet beetgrijpen.
-
De onderkenning dat de veiligheid op straat is aangetast door import, is nu nog een brug te ver. Maar ik denk dat we die kant op moeten gaan denken. Omdat veiligheid een gevoel is. Een gevoel dat verziekt wordt door overwegend import. Ja ook door kaalkopjes of AFA-tuig op straat. Maar vooral door , zie opsporing verzocht en de politieberichten, door import. De goeden nooit te na gesproken.
--
(25-06-2010, 17:13, Aangepast op 26-06-2010, 04:32 NOS)
Meer dan de helft van de Marokkaanse jongens in Nederland is voor zijn 23ste in aanraking geweest met de politie. Dat blijkt uit onderzoek dat is geplaatst in het Tijdschrift voor Criminologie.
-
Ik bedoel maar.

appeltjesgroeneweide | 03-02-16 | 14:47

NPO = Nederlandse Pvda omroep.

broodje aap verhaal | 03-02-16 | 14:42

Wat zouden de opa's en oma's van onze politici gevonden hebben van het huidige beleid? Zouden ze trots zijn op hun kleinkinderen die en masse jodenhaters importeren?

Schaaldier | 03-02-16 | 14:41

De wereld telt ongeveer 13,5 miljoen joden. En die wereld heeft aan 13,5 miljoen joden honderd keer meer te danken dan aan anderhalf miljard moslims.

Ik heb nooit begrepen - en ik zál nooit begrijpen - waarom dit volk, dat zoveel nobelprijzen won, zoveel briljante wetenschappers, uitvinders, kunstenaars, denkers en musici voortbracht, en dat zoveel betekent voor de wereldeconomie, zo gehaat wordt. Vooral door moslims, christenen en rechtse extremisten.
Volgens mij heeft het vooral met afgunst te maken.

In het steeds extremer wordende islamitische Indonesië bijvoorbeeld, leeft een etnisch Chinese minderheid. Die minderheid is zeer succesvol en houdt een belangrijk deel van de Indonesische economie draaiende. Want harde werkers, ze zeuren, zeiken en traineren niet zoals moslims dat kunnen, en ze zijn niet islamitisch gedeformeerd.
Daarom worden Chinezen gehaat en gediscrimineerd; pure afgunst. Een zelfde mechanisme. als bij de jodenhaat.
Niet-Chinese Indonesiërs hebben stuk voor stuk een 'laat maar waaien'-mentaliteit, en alles gebeurt 'als Allah het wil'. Daarom loopt hun hoofdstad ook steevast elk jaar onder water omdat niemand ook maar een poot uitsteekt om er iets tegen te doen. Het is immers Allah's wil.

Dit defaitisme, dit afschuiven van alle verantwoordelijkheid op Allah, is kenmerkend voor de hele islamitische wereld. Voor zover daar al wat is opgebouwd (denk bijvoorbeeld aan de grootse wolkenkrabbers en de kunstmatig opgespoten eilanden in Dubai) is dat te danken aan westerse architecten, westerse ingenieurs, westerse ondernemingen en gastarbeiders uit Azië.

De joden hebben van een stoffige, uitgedroogde, verwaarloosde en grotendeels verlaten regio in het Midden-Oosten in nauwelijks twee generaties tijd een bloeiend, welvarend en vruchtbaar land gemaakt, terwijl de moslims, die elke creativiteit en elk verantwoordelijkheidsgevoel ontberen omdat ze alles afschuiven op Allah, het nakijken hadden.

Dat steekt.

Het zelfde geldt voor de moslimse afgunst op het rijke, welvarende en creatieve westen met zijn vrijheden die een klimaat scheppen waarin onafhankelijk, kritisch en creatief denken, onderzoek en handelen mogelijk zijn.

Hoe strenger, orthodoxer en extremer moslims zich ontwikkelen, hoe groter hun achterlijkheid zal worden. En hun volkomen incapabiliteit om waar dan ook een welvarende, stabiele en vredige democratische staat op te bouwen.

Laat staan dat ze ooit in staat zullen zijn in zo'n (door anderen opgebouwde) staat als volwaardige, volledig participerende burgers te kunnen leven.

De bewijzen hiervoor zien we dagelijks grootschalig om ons heen. Europa-wijd.

Peter Emile | 03-02-16 | 14:39

De paradox van deze tijd is dat we in een kramp liggen om niet hetzelfde te herhalen als in WOII maar dat dat nou toch precies is wat er gebeurd doordat we zoveel moslims toelaten.

Thunderbird | 03-02-16 | 14:38

Er zijn serieus mensen die moslims de nieuwe joden noemen. Je zou het bijna jammer vinden dat het niet deze mensen zijn die meemaken wat deze ouderen hebben moeten meemaken. Vraag me af of ze er dan nog steeds hetzelfde over denken, de idioten.

Thunderbird | 03-02-16 | 14:37

Brou Is Back | 03-02-16 | 13:24 Ohja want in de VS hebben ze daardoor minder criminaliteit enzo. Ohneewacht.

Ohja | 03-02-16 | 14:35

DasNouJammer | 03-02-16 | 12:34

Goed uitgelegd, dank u.

Schaaldier | 03-02-16 | 14:35

Het lukt effe niet om onder woorden te brengen wat er door me heen gaat bij het zien van de beelden hoe die oude mensjes zo zijn toegetakeld.

Schaaldier | 03-02-16 | 14:31

De haat tegen Joden en àlle niet-moslims krijgen moslim met de paplepel ingegoten. In principe is dus elke niet-moslim een toekomstige prooi.
.
Begin ze te behandelen voor wat ze zijn: uitschot.
.
Blijf ten allen tijde bij ze uit de buurt.
.
Ga nooit meer met vakantie naar een moslimland. En zorg dat ook uw geld - op welke manier dan ook - in hun zakken verdwijnt.
.
Druk uw ouders, schoonouders en grootouders op het hart dat ze nooit maar dan ook nooit de voordeur open doen zonder dat ze gezien hebben wie er voor de deur staat.
Laten ze (en dat geldt voor een ieder) nooit de voordeur open doen voor iemand die ze niet kennen, zelfs niet voor de politie. Mocht die voor de deur staan, éérst het politiebureau bellen of desnoods 1.1.2. om na te vragen of er inderdaad politie is gestuurd. Er zijn al overvallen gepleegd door lieden in politie-uniform.
.
Als u b.v. op straat wordt aangevallen - of u ziet dat iemand wordt aangevallen - door moslims, v.e.r.d.e.d.i.g uzelf en de ander. Koste wat kost. We zijn nu lang genoeg een weerloos slachtoffer geweest. Dat moet veranderen!

Lupuslupus | 03-02-16 | 14:30

@cat22 | 03-02-16 | 13:22
Neem je pilletjes een in.

McMarx | 03-02-16 | 14:24

Walgelijk. Die arme mensen!

Wie er dit soort haat-denkbeelden op na houdt mag wat mij betreft aangeduid worden met de term 'aap'. Afkomstig uit het Rif-gebergte is dus inderdaad een Rif-aap. Beetje beledigend voor de gelijknamige dierensoort, dat wel...

EefjeWentelteefje | 03-02-16 | 14:24

Augustus vorig jaar? Wat een daadkracht weer:(
Gelukkig is de snelheid inmiddels flink opgevoerd, de eierengooiers van Geldermalsen zijn gelukkig wel opgepakt. Verder natuurlijk in en intriest, maar niet echt verbazingwekkend helaas, hoe meer islam hoe meer ellende, altijd en overal, in het bijzonder voor Joden. Ik hoop dat deze mensen nog een rustige oude dag kunnen hebben na deze traumatische gebeurtenis, veel sterkte gewenst.

Batavi Magistralis | 03-02-16 | 14:21

@fukallahalhollandi | 03-02-16 | 13:16
Bedankt voor de beste wensen aan de achter geblevenen. Lafaard!

McMarx | 03-02-16 | 14:20

Ze zoeken nog naar de reden van de overval..........aldus de 'politie'......je bek valt echt open over zoveel huichelachtigheid! En de kreten die geroepen zijn? Die noemen we gewoon (met opzet) niet. Walgelijk, walgelijk.
Heel veel sterkte voor deze mensen met hun zoon en kleinkinderen.

mom van avezaath | 03-02-16 | 14:20

Ik ben geen religieus jood dus hang geen Mezuzah aan de deur, maar dit is dus wat ons te wachten staat. Helaas voor een mogelijke overvaller, die komt bij mij niet levend weg.

ca12nag3 | 03-02-16 | 14:18

'Wat kan het motief zijn?' 'Geen idee!'
.
Schandalige vertoning.

Bram van Ojik | 03-02-16 | 14:17

GÉÉN GÉÉN GÉÉN
eerdere (oorlogsmis)daad van de genocidale poppenkast is ooit zo fout geweest.

Slimme truuk van R.Tapsterk om operatie Nederlandse-Surfkoekies-Afgeven aan domein NPO.nl te hangen.

hallevvezool | 03-02-16 | 14:15

Dus omdat je iets tegen Joden hebt ga je bejaarde mensen het ziekenhuis inslaan? Ik mis het verband geloof ik. Je kan ook iets tegen Joden hebben en bejaarden mensen niet het ziekenhuis in slaan desondanks. Of gewoon niks tegen Joden hebben. Nog gezelliger.

Ohja | 03-02-16 | 14:15

Hadden ze maar als mohammedaan geboren moeten worden, dan hadden ze op alle voorpagina's gestaan en waren ze op radio en tv geweest.

Guido | 03-02-16 | 14:15

Ik heb die van Jole nu een paar keer zien debatteren maar hij overschreeuwd alleen maar, komt amper met argumenten, schuimbekkend en met woedend, opengesperde ogen valt ie zijn zijn tegenstander aan en laat hem geen moment aan het woord .
Hele enge man .

Castor12 | 03-02-16 | 14:14

Ja, natuurlijk. Alsof zij geen belangen nastreven.
Torero | 03-02-16 | 13:37

Tuurlijk, en daarvoor leggen ze een toegetakelde bejaarde woorden in de mond?
De reguliere media zwijgen en blijkbaar moet het NIW dat ook maar doen. Gelukkig zit jij daar niet aan het roer.

Gazbrom | 03-02-16 | 14:13

@ Piet Karbiet | 03-02-16 | 13:02

lol

DerWaarheid4 | 03-02-16 | 14:09

Geachte daders,

Iedereen maakt fouten in zijn leven. Ook ik ben niet zonder jeugdzonden. Maar zelfs in de donkerste dagen van mijn puberteit, ben ik niet zo ver gegaan. Er zijn wat mij betreft geen excuses voor dit al onze normen en waarden tartende geweld. Het schreeuwt ook om repercussies. En nee, nu niet lachen. Ik bedoel niet de repercussies van ons justitiële apparaat. Nee joh, ik bedoel keiharde maatregelen van de nieuwe macht, waarvoor de voorbereidingen al heerlijk liggen te sudderen. Want laten we eerlijk zijn, dit kan toch zo niet doorgaan!

Ik weet niet of ik degene zal zijn die de macht zal grijpen zodra het vacuüm zich aandient. Mocht dat wel zo zijn dan vaardig ik per direct een decreet uit. Dat decreet luidt dat de complete DNA-structuur van mensen die dergelijke gruweldaden plegen - de overval, de overmatige mishandeling van twee oude mensen en het antisemitische sausje waarmee jullie dat overgoten - met wortel en tak dient te worden uitgeroeid. In jullie geval geldt dat met terugwerkende kracht.

Jullie zouden nu kunnen denken: 'Oh, dat is mooi! Oog om oog en tand om tand.' Maar dat is niet helemaal juist. Want in tegenstelling tot jullie zullen wij geen overbodige sporen achterlaten. We zullen onszelf niet terugwerpen in de geschiedenis door schreeuwerige Middeleeuwse gedragingen. In actieve stilte zullen we Nederland weer tot een land maken waar het goed toeven is. Voor iedereen die goed toeven een warm hart toedraagt.

Ikkelille | 03-02-16 | 14:04

Wilders riep nu wel Minder, Minder, Minder, dat gaan we regelen!! Maar voorlopig heeft hij er nog niets van waargemaakt. De tijd begint de dringen.

gratias | 03-02-16 | 13:54

Werkelijk schandalig om de kijkers in het ongewisse te laten van de achtergronden van de daders en hun intenties. Dan denk je nog AVRO/TROS dat is in elk geval geen Vara dus iets minder onbetrouwbaar. Dus niet. Joodse mensen zijn hier ondergeschikt gemaakt aan de daders en wij mogen de waarheid, de feiten niet vernemen. NPO weg ermee!

krelus | 03-02-16 | 13:54

Te zot voor woorden dat de politie dit niet meld!!! Zo los je toch geen misdrijven op.

Onze islamitische medelanders zijn volgens mij ook ruim oververtegenwoordigd bij het met grof geweld beroven van oude mensen .... triest .... hun bijdrage aan de multiculturele samenleving.

EdwinM. | 03-02-16 | 13:50

Barani517 | 03-02-16 | 12:20
Het wordt steeds meer aannemelijk dat het opzet is om 6 maanden te wachten met nadere berichtgeving, maar ook met het vermelden dat het joodse mensen zijn.
Deze overheid is de schaamteloosheid ver voorbij.

watmagjenogwel | 03-02-16 | 13:47

Buiten het feit dat dit natuurlijk te belachelijk voor woorden is viel mij het volgende zinnetje in het interview ook op....

"Ook een heel strikte rabbijn. Zo vroom was hij dat hij mij geen hand wilde geven."

Heej, waar kennen we dat van....
Zulke haatbaarden worden normaal gesproken geweerd of gejorist als het over islam gaat.
(Dit in het kader van gelijke monnikken, gelijke kappen.)

Uiteraard dienen de daders per ommegaande aan hun ballen aan de hoogste boom geknoopt te worden.

grolsch666 | 03-02-16 | 13:45

Ook de mishandeling in de Arena tijdens Sensation White van Koen Everink door Badr Hari werd als racistische aanslag verzwegen. Everink is jood.

Zorgelijk | 03-02-16 | 13:42

Ah ja discriminatie en rechts-extremisme is in de bonton politiek correcte Europese kringen toch echt nog steeds exclusief voorbehouden aan de blanke autochtoon. Een allochtoontje is nog steeds heilig. Het is iets om volkomen moedeloos van te worden, zoveel domheid, want het werkt averechts, maakt zaken vele malen erger en groter. Maar ja; zolang zij er zelf nog in geloven houden ze het vol. So be it. Als je niet buigt breek je, ook de NPO, ook de regeringen, uiteindelijk MOET je mee met de realiteit hoe klote je dat ook vind.

Dutchbeaurouge | 03-02-16 | 13:39

Hoe zat het ook alweer Theo.., ' ze zijn onder ons'.

Wat is dit land ziek.

RobberenRukkie | 03-02-16 | 13:38

@ Gazbrom | 03-02-16 | 12:40
Ja, natuurlijk. Alsof zij geen belangen nastreven.

Torero | 03-02-16 | 13:37

Die walgelijke linkschen zullen niet rusten totdat iedere Jood dood is. Deden ze in de vorige eeuw al, doen ze nog.

zeefert | 03-02-16 | 13:35

@crankshaft | 03-02-16 | 13:13
Wat bedoel je precies met je verband tussen bijbelse verhalen en jodenhaat?

Jezus_Boeddha | 03-02-16 | 13:34

Vreemd inderdaad dat het racistisch anti-joods motief niet genoemd is wat dat kan wel degelijk een rol spelen bij het opsporen van de daders.

Simon_GS | 03-02-16 | 13:32

@Ja,diedus! | 03-02-16 | 13:20
.
Bij de Ikea ook. De ånne.

Piet Karbiet | 03-02-16 | 13:27

Opsporing Verzocht heeft er een handje van om veel feiten niet te melden. Lichttinniers, terwijl allang duidelijk was dat het Marokkanen ging. Of beelden worden pas maanden later getoond. Alles met de noemer: "het onderzoek loopt nog".
Alsof het pleps achterlijk is.

Kamervraag | 03-02-16 | 13:25

@Road to serfdom | 03-02-16 | 13:17
.
Om te beginnen kan de overheid het "three strikes you're out"-principe invoeren, zoals in de VS: bij de derde keer in 't gevang zit je er voorgoed. Zou een hoop ellende schelen en "Opsporing Verzocht" kan binnen de kortste keren naar een twee-maandelijks uitzendschema....

Brou Is Back | 03-02-16 | 13:24

-weggejorist-

cat22 | 03-02-16 | 13:22

In Neteland is geen onafhankelijke rechtspraak,geen onafhankelijke pers,een incestueus ambtenaren apparaat en dito regering.

In de pers wordt altijd naar andere landen gewezen en dan verteld dat in Neteland alles beter is,dus de geïndoctrineerde bevolking weet niet beter !!

Wat een zielig derde wereld landje is het toch,hangt aan elkaar van list en bedrog!!

Pieter H | 03-02-16 | 13:22

De feiten niet benoemen omdat de antwoorden stom zijn! Anyway, joods zijn is geen ras toch?

een maffiabaas | 03-02-16 | 13:22

Luister naar het verschrikkelijke geraaskal van die Van Jole over Wilders op radio1, walgelijk is het!

lanexx | 03-02-16 | 13:21

Dit soort geweld zal alleen maar toenemen. Het zal met de joden beginnen, dan zullen de Christen en linksmensen het zwaar te verduren krijgen want die aanbidden volgens de Islam afgoden: jesus en de staat/democratie.

In verkiezingen heb ik geen vertrouwen meer. In 1933 kwam Hitler door een democratische verkiezing aan de macht terwijl iedereen al had kunnen weten dat het nazisme levensgevaarlijk was.

DubbelDibbel | 03-02-16 | 13:21

metzonderzijwieltjes | 03-02-16 | 13:07
Was het "rattenplaag" waarmee ik hem verdiende?

metzonderzijwieltjes | 03-02-16 | 13:21

Links (en dus de NPO) haat Joden en houdt van Moslims; zie in dit verband de vrijages van één van de grootste Linkse Leiders (baas van de NSDAP van 1933 t/m 1945) van de 20e eeuw met een getulbaniseerde leider van de Moslimwereld....
.
youtu.be/Yyf3F8WqbC0
.
Psychologische duiding van de koude grond: linksmensen zijn over het algemeen losers en underdogs, want collectivistisch; Joden zijn meestal topdogs, want slimmer dan iedereen en z'n moeder. Moslims zijn echter de grootste losers (wat heeft de Arabische wereld in de afgelopen duizend jaar tot stand gebracht?), dus Linksmensen zijn jaloers op de slimmere Joden en knuffelen de Moslims waar zij zich boven kunnen stellen. Simpel, toch?

Brou Is Back | 03-02-16 | 13:20

Ik heb nog een boekenkast in de aanbieding.

ja,diedus! | 03-02-16 | 13:20

Dit terrorisme is de opgedragen manier van handelen zoals beschreven in de islamitische haatboeken. De koran en aanverwante krijgshandleidingen waarin wordt aangemoedigd om Niet-islamieten te onderwerpen aan de haat.
Als er hier in Europa niet snel iets gebeurd is dit nog maar het begin. Wegkijken zoals de religieuze haat verzwijgen moet net zo hard aangepakt worden.
Stop de islamisering!
Stop de religieuze haat!

Antitheïst | 03-02-16 | 13:20

-weggejorist-

Flosse lodder | 03-02-16 | 13:19

Dr. Frambozenjam | 03-02-16 | 12:46

Het helpt niet heel erg dat dit totaal geen mooie kerk/moskee is. Het lijkt een beetje op een oude fabriekshal naar mijn mening. De Koninginnekerk van Crooswijk, die in de jaren '70 is gesloopt, was een stuk mooier. Desondanks goed dat er tegengas wordt gegeven. Na de zoveelste Hagia Sofia-kopie ben ik dat soort gebouwen zat

Hier wat info over de voormalige kerk:
reliwiki.nl/index.php/Rotterdam,_Allar...

Alexander des Burgus | 03-02-16 | 13:18

Viel me gisteren ook op, terwijl de joodse achtergrond ontzettend relevant is voor deze casus. Ik vind het al heel wat dat in ieder geval werd benoemd dat het om lichtgetinte daders ging. Maar een antisemitische aanslag op hoogbejaarde joden mag blijkbaar niet genoemd worden.

Overigens was het sowieso weer een getint feestje bij Opsporing Verzocht. En we staan erbij en we kijken ernaar.

Wat dan wel? Dat weten de mensen wel alleen de politiek nog steeds niet: lange gevangenisstraffen invoeren, illegalen uitzetten, veel meer geld naar politie en justitie, heropvoedingskampen, grenscontroles per direct invoeren,geen nieuwe islamitische migranten toelaten.

Road to serfdom | 03-02-16 | 13:17

Dit is het gezicht van de ware multiculti;als de christenen en atheïsten niet zo'n grote groep zouden vormen,zouden ze hetzelfde lot ondergaan als dat kleine aantal joden dat nog over is.

Om de radicale en geweldadige moslims aan te pakken het volgende voorstel:

Laat een aantal agenten rondlopen met een keppeltje in multiculti buurten en pak de schoften aan !!
Ook wat agenten hand in hand,dan is het moslim gepeupel snel de draad kwijt.
De opgepakte idioten meteen het land uit,naar de ideale thuislanden!!

Pieter H | 03-02-16 | 13:17

-weggejorist-

fukallahalhollandi | 03-02-16 | 13:16

De elites zullen hun koffers wel al klaar hebben staan om te vluchten als het hier uit de hand loopt.
Ze hebben al meer als 30 jaar een kloteh beleid op immigratie en ondertussen zijn ze ook nog steeds Rusland flink aan het porren we zijn net als Duitsland gewoon een vassal staat van Amerika.

Sjonie01 | 03-02-16 | 13:16

Hadden ze geen Joop.nl T-shirts aan ?

Castor12 | 03-02-16 | 13:15

Ik dacht gisteren meteen "Hmmmm....!?" bij deze opmerking van de presentatrice: "De politie heeft géén idee waarom de daders deze slachtoffers uitkozen en zó veel geweld gebruikten". De waarheid is waarschijnlijk: "De politie vermoedt islamitische superioriteitswaan in combinatie met jodenhaat". Maar dat mag de politie natuurlijk niet zeggen.

KlunsJohannus | 03-02-16 | 13:15

krijghetheenenweer | 03-02-16 | 13:04
Er is geen moslimhaat, er is een gezonde aversie tegenover de islam en vraagtekens bij het gedrag van islamitische gemeenschap, die overigens de kop wordt ingedrukt door moslims en links want zogenaamd rasiest,xenofoob,islamofoob.
Samen hand in hand met links wentelt de islam zichzelf in de slachtofferrol en neemt men nergens verantwoordelijkheid voor.
Ik heb het zelfs nog gezien in een programma van die thijs... arena geloof ik,daags na de aanslagen in Parijs afgelopen najaar..waarin een bekeerde nederlandse moslima het zelfs durfde te stellen dat moslims in Europa slachtoffers zijn! De lijken waren nog niet koud van mensen die van het leven genoten, terrasje,concertje.....en men ging meteen gelijk over dat MOSLIMS het slachtoffer zijn.
Het is gewoon te walgelijk voor woorden.
Overigens over de huidige instroom Syriers,(naja er zit ook een groot gedeelte niet syriers bij)Syriers staan erom bekend dat ze enorm antisemitisch zijn, dus men kan borst nat maken. Idem voor homo's, criticasters van de islam en ja wij autochtone ongelovige vrouwen staan ook op het menu.

Julia | 03-02-16 | 13:15

Geen woord over rabiate joden & blankenhaat (alles wijst er op), maar wees geen islamofoob, de grootste doodzonde volgens politicolor. Dat dit tuig mag sterven in een rioolput.

OR-lid | 03-02-16 | 13:15

Ik ga mijn stemgedrag afstemmen op dit terugkerende thema

baskb | 03-02-16 | 13:14

Ironisch genoeg zijn veel bekende Nederlandse Joden juist van die extreme politiek correcte multiculturele samenleving fans; Job Cohen, Hanneke Groenteman, Clairy Polak, Ed van Thijn, Jacques Wallage, Hedy d'Ancona, Marga van Praag , Sonja Barends enz enz.

Waar zijn ze nu? Waarom hoor je ze nu niet?!

Xirdalan | 03-02-16 | 13:14

Moeten we nu weer onderduikadressen voor de joden gaan regelen ?
Ik was niet echt gecharmeerd van Wilders minder minder....maar mijn doos tolerantie begint op te raken

Goatboy2014 | 03-02-16 | 13:14

Gewoon Wilders stemmen dan komen we van dat tuig wel af.

johnelec | 03-02-16 | 13:14

Ben niet bijzonder gelovig maar t valt wel op dat moslims altijd en eeuwig Joden haten. Zou bijna gaan denken dat er wat waarheid zit in die bijbelse verhalen.

crankshaft | 03-02-16 | 13:13

Joden zijn gewoon de baas. Al decennia.

epidermalehegemonie | 03-02-16 | 13:13

Wat een ongelofelijke klootzakken.

Watching the Wheels | 03-02-16 | 13:13

Maar zeg nou zelf, als de politie er bij vermeldt dat de daders amtisemitisch waren, dan maakt dat de groep verdachten niet bepaald kleiner.

Boer in 020 | 03-02-16 | 13:12

-weggejorist-

The walking bob | 03-02-16 | 13:12

En zo houdt de NPO en andere media de mens onwetend. Want als alle tot nu verzwegen berichten opeens wel het nieuws zou halen, dan zou het pijlsnel afgelopen zijn met het draagvlak voor mocro's, naffers en ander islamgespuis.
-
En links weet dit.

appeltjesgroeneweide | 03-02-16 | 13:11

wat een Zooitje hebben die Amsterdamse en Haagse Hippies er werkelijk van gemaakt zeg in dit Land . Ze weten de binnen gehaalde troep niet meer te handelen . Je moet gewoon vrezen voor lijf en goed bij die Tyfuszooi van Ze wat die Clubs als PvdA en Groen-(s)Links hier heen heeft gehaald.

liegende lippen | 03-02-16 | 13:10

Om te huilen zo laf.

brutus68 | 03-02-16 | 13:10

vies, laf volk

12pints | 03-02-16 | 13:10

Ook dit soort overvallen moeten vastgelegd worden als hatecrime met racistisch motief.
.
cat22 | 03-02-16 | 13:02
.
De slachtoffers van moslim criminelen zijn vrijwel altijd blanken of joden. En maar janken over racisme. Naffers zijn de nieuwe nazi's.
.
pibasso | 03-02-16 | 12:50

Toch nog wat goed nieuws. Overvallers mogen wat mij betreft gewoon dood.

Tiamat | 03-02-16 | 13:09

-weggejorist-

metzonderzijwieltjes | 03-02-16 | 13:07

Lone wolves. Incidenten. Andere jongeren zijn ook niet liev. Jullie zijn allemaal racisten.

Zo iets?

Vogelbeest | 03-02-16 | 13:06

we hebben het begrip democratie voor in de mond liggen allemaal - mijn vraag is hoe het volk beslissingen kan nemen (haha) als het verkeerd geinformeerd is?

& @ventieltje - zou het niet eerder de policor en wegmetonsen zijn die we moeten aanwijzen?

viejohuevon | 03-02-16 | 13:06

De NPO begeleid zorgvuldig de totale uitverkoop van Nederland. Dat doen we dan samen met de Politiek, lagere overheden, de Politie en het Openbaar Ministerie. De Joop's van deze wereld zijn de gluiperige hulpjes.

npo | 03-02-16 | 13:06

@Piet Karbiet | 03-02-16 | 13:02
Lol

Botte Hork | 03-02-16 | 13:04

en dan klagen sommige moslims dat er moslimhaat in NL is; raar he?

krijghetheenenweer | 03-02-16 | 13:04

@dewaarheid14, daarom is van Jole ook zo eng, je kan hem uitlachen omdat het zo'n flapdrol is, maar hij zou ronduit gevaarlijk zijn als hij met knopjes mag spelen, één brok rancune en haat, totaalverslaafd aan de medicijnen die zijn psychoses onderdrukken.

Lieve joden, hier leg ik wel een matrasje extra neer. Ben helaas zelf ook prooi.

Bokito ergo sum | 03-02-16 | 13:04

Maar wat kunnen we eraan doen? Elke dag weer de berichten lezen hier op GeenStijl en ons groen en geel ergeren, daar veranderen we niet zoveel mee.

Dutch_Holland | 03-02-16 | 13:02

@DerWaarheid4 | 03-02-16 | 12:55
.
U mening is discriminerend voor Nazi's, daar zaten ook homosexuelen tussen.

Piet Karbiet | 03-02-16 | 13:02

Echte helden deze moslimdadigers, altijd "softe" targets(oude van dagen, vrouwen ,kinderen,invaliden, etc.. ) altijd opereren in groep, en als ze gepakt worden, janken ze als een klein meisje.
Maar laat de goede moslims niet lijden onder de slechte.

cat22 | 03-02-16 | 13:02

witchmaster | 03-02-16 | 12:25
Ja, wij kunnen dat nog. Als je 70-80 bent helaas niet. Let ook eens op hoe de hoofddoekdames op verkenning van de woningen in de wijk worden gestuurd.
Zo is mijn 84 jarige buurvrouw overdag ook overvallen. Gelukkig is ze niet gemolesteerd, maar wel alles weggehaald. Geld, ring overleden man etc.

lovekila | 03-02-16 | 13:00

Linksmensen en Moslims, fascisme zit in hun genen.

Dutch_Holland | 03-02-16 | 13:00

Als je toch iemand de schuld moet geven van de huidige ellende in de wereld (op nationale en globale economische / geo-politieke schaal) kun je beter de Joden (als in Rothschilds & friends) aanwijzen dan bijv. Syriërs of Polen.

ventieltje | 03-02-16 | 12:59

De omroep met de afkorting van een pispot in de naam.

ja,diedus! | 03-02-16 | 12:58

NPO logica (En Politie niet vergeten). Joodse bejaarden - zijn tegen Palestina - Marokkanen zijn pro Palestina - is zeer ok - mogen dus politiek anti-semitisch zijn - antisemitische uitingen zijn qq niet relevant voor opsporing en hoeven dus niet vermeld te worden - NPO en Politie kunnen zichzelf schouderklopje geven en blozen van zelfgenoegzaamheid item uitzenden

batvoca2 | 03-02-16 | 12:58

I whisper 'what the fuck' to myself at least 20 times a day.
En deze staat met stip op nummer 1.

Dafuk | 03-02-16 | 12:57

Vijf maanden geleden... Dan wil je het gewoon niet oplossen.

de Kent | 03-02-16 | 12:57

...en dit type dader wordt door die hele gemeenschap beschermd. Ze weten daar dondersgoed wie het waren, maar ze zullen dat nooit zeggen. Bij voorbaat kansloos dus dat Opsporing Verzocht.

steelbreeze | 03-02-16 | 12:56

Gelukkig is Donald Trump/Geert Wilders/derde optie naar keuze* de nieuwe Hitler en zijn Achmed en Youssouf van om de hoek dat niet.

Kapitein Stijlvol | 03-02-16 | 12:55

Ergste is nog dat dit mede mogelijk gemaakt wordt door het links denken gebaseerd op wat er in WOII is gebeurd. Deze mensen worden dus nog eens gestraft voor wat hun toen is overkomen...

Mr Ker | 03-02-16 | 12:55

Ach, bij de NPO hebben ze "1984" wel gelezen maar de boodschap nooit begrepen.

Ing. eslapen | 03-02-16 | 12:55

Ik heb net onder dit artikel, www.joop.nl/opinies/volkskrant-neonazi... op joop.nl, dit geschreven!

"Hebben veel moslims en de nazi’s niet gemeen dat ze joden en homo’s haten?"

De eerste post hebben ze natuurlijk geblokkeerd! Dit zijn echt gevaarlijke narcistische mensen, die van joop.nl! De waarheid is hard, dus blokkeren ze het maar!

DerWaarheid4 | 03-02-16 | 12:55

O ,wat maken ze zichzelf geliefd, ze weten niet hoe snel de ommekeer eraan komt dat ze zelf aan de beurt zijn ,steeds meer mensen kotsen dit volk uit, en de media is door al het stilzwijgen debet aan dit soort praktijken .

fleurtje | 03-02-16 | 12:54

Mijn bloed kookt inderdaad. Heb je de kampen overleefd maar wel je halve familie verloren dan word je op oude leeftijd nog eens vanwege je Jood zijn vervolgd. Als ik Jood was dan had ik allang de benen genomen uit NL.

Zzzzooooffff | 03-02-16 | 12:53

-weggejorist-

John nie | 03-02-16 | 12:52

Jodenhaat zit ingebakken in de linksmensch. Was al in de 2e w.o. Socialisme he.

Mo het varken | 03-02-16 | 12:52

Die lichtgetinten bestelen ons, maar toch is het een verrijking. Zegt men.

Normpje | 03-02-16 | 12:51

Nota bene een AVRO/Tros productie. Als je die nu ook al niet meer kan vertrouwen? Opheldering graag van de AVRO.

double punch | 03-02-16 | 12:51

@Torero | 03-02-16 | 12:32
U heeft daar ook argumenten voor of vindt u de puzzel in het Nieuw Israelitisch Weekblad gewoon te moeluk?

Piet Karbiet | 03-02-16 | 12:50

Het is vrij duidelijk in welke hoek de daders moeten worden gezocht. Ik zet mijn geld op rifapen. jodenhaat is al jaren heel gewoon en niemand spreekt hun erop aan.
Maar, er is vandaag ook goed nieuws. 3 overvallers van vermoedelijk van de "audibende" zijn na een diefstal op hoge snelheid van de weg geraakt en hebben een boom gekopt. 2 daders dood, de ander bijna dood naar het ziekenhuis gebracht. De auto was een gestolen audi RS4. Deze heren waren ook gespeciliseerd in plofkraken en afkomstig uit Utrecht (kameleneiland). Dat zijn in ieder geval 3 criminelen minder, minder, minder!

pibasso | 03-02-16 | 12:50

Ik snap niet dat de PvdA, GroenLinks en D66 niet worden aangeklaagd, aangezien die verantwoordelijk zijn voor het binnenhalen van dit tuig.

Uw Psychiater | 03-02-16 | 12:49

Alle Amsterdammers zijn toch liev volgens Van Der Laan? Vooral lichtgetinte? Want die kunnen er niets aan doen dat ze een roofdiermentaliteit hebben en met grote voorkeur de zwaksten uitkiezen als prooi. Immers 'wij hebben ze zelf hier naar toe gehaald' en 'ze worden natuurlijk begrijpelijk agressief omdat ze het gevoel hebben niet geaccepteerd te worden.' Dat heeft Van der Laan zich toch door zijn fijne adviseur in laten fluisteren en dat verklaart hij toch in de media?' Van der Steur is een beetje de Juliana in handen van Greet Hofmans aan het worden.

Tijl U | 03-02-16 | 12:49

Bizar kutland is nederland geworden. Kwam de Mossad Maar eens evenlangs om ons van die rotzooi en de klote Islam te verlossen.

blanke pool | 03-02-16 | 12:45

Ik was laatst bij de politie om aangifte te doen omdat mijn vrouw werd lastig gevallen door vervelende kerels. Lichtgetinte vervelende kerels. De politiemeneer zei letterlijk dat hij geen aangifte wilde opnemen, omdat hij dan de hele dag wel bezig zou zijn. Ik mocht terug komen als ik zijn exacte naam en verblijfplaats kende. Dank u.
artie | 03-02-16 | 12:33

Klacht niet-opname-aangifte" bij de Hoofdofficier van Justitie
Het komt voor dat de politie weigert een aangifte op te nemen.
Vaak zeggen ze dat dat niet kan, of dat het geen zin heeft (en dat beter alleen een melding kan worden gedaan). Uiteindelijk bepaalt een slachtoffer zelf of hij of zij aangifte doet of niet.

De politie is op grond van artikel 163 lid 6 en artikel 165 lid 1 Sv verplicht de aangifte of klacht in ontvangst te nemen.
Artikel 163 lid 6 Sv luidt (tav de aangifte):
"Tot het ontvangen van aangiften bedoeld in de artikelen 160 en 161 zijn de opsporingsambtenaren, en tot ontvangen van de aangiften bedoeld in artikel 162 Sv de daarbij genoemde ambtenaren verplicht."
en artikel 165 lid 1 Sv (tav de klacht):
"Tot het ontvangen der klachte is elke officier van justitioe en elke hulpofficier van justitie bevoegd en verplicht"

Klacht bij weigering
Als de politie weigert uw aangifte onttrekking op te nemen, kan hiertegen geklaagd worden. Er kan een klacht worden ingediend bij de politie (het korps), maar daarnaast is het altijd verstandig om (ook) een klacht niet-opname aangifte in te doenen bij de Hoofdofficier van Justitie van het arrondissement waaronder het korps valt. Op de website van het Openbaar Ministerie staan de adresgegevens vermeld.

Opsporingsonderzoek
Hoewel de politie verplicht is om de aangifte op te nemen, zijn zij niet onder alle omstandigheden verplicht om in de aangebrachte zaak opsporingsactiviteiten te verrichten. Zij kunnen van (verdere) opsporingsactiviteiten afzien. De politie dient dit dan wel schriftelijk aan de aangever te melden. Tegen deze mededeling kan binnen 3 maanden op grond van artikel 12 Sv een klaagschrift worden ingediend.

Knar01 | 03-02-16 | 12:44

Realism Is All | 03-02-16 | 12:29
Als u 1000 drollen in uw huis heeft liggen, heeft u vooral een schoonmaakprobleem.

Overigens wel een walgelijke overval. Gisteravond begreep ik al niet waarom de overvallers deze oude mensen tot invalide toe bleven schoppen. Dit stukje duiding is dus wel relevant. Geeft wel de ideologie van de daders aan.

Ikhebeenvraag | 03-02-16 | 12:44

Een hoge meneer bij de Duitse ZDF had buiten z'n boekje om toegegeven dat de media worden aangestuurd door de overheid. De overheid wil bepaalde zaken wel of niet in het nieuws. Hou er rekening mee dat heel veel van wat je aan 'nieuws' tot je neemt eerst doot een filter is getrokken. Vervolgens gaan redacties het nog eens betekenis geven, duiden noemen ze dat. Zoals de Duitse meneer aangaf, de redacties hoeven niet over elk item een mail van de overheid te krijgen met instructies hoe te handelen. Ze weten wat er van ze verwacht wordt.

TheOneWhoKnocks | 03-02-16 | 12:42

Jodenhaat is nu eenmaal links geinstigeerd.

funkyd | 03-02-16 | 12:41

Niet dat er onder moslims geen jodenhaat bestaat, maar om nou het "Nieuw Israelitisch Weekblad" als betrouwbare bron te beschouwen gaat ook wat ver.
Torero | 03-02-16 | 12:32

Serieus?

Gazbrom | 03-02-16 | 12:40

Verschrikkelijk wat die oude mensen is overkomen....Maar door het ( bewust?!) verzwijgen van het antisemitisch element worden deze mensen secundair getraumatiseerd! Wie bepaalt nu eigenlijk wat er wel en vooral niet wordt vertoond op tv?
NPO ga je schamen!

Steven Avery | 03-02-16 | 12:40

Maar....Die Van der Laan...die had toch alleen lieve mensen in zijn stad? Echt allemaal heel erg lieve mensen. Zou hij dit voorval niet kennen soms?

BlowingBubbles | 03-02-16 | 12:40

De grootste nieuwsfactor van dit verhaal is dat dit nog als nieuws wordt gebracht.

Botte Hork | 03-02-16 | 12:40

-weggejorist-

the Jackdawn | 03-02-16 | 12:39

Arme joden, ze kunnen weer eens alleen op elkaar (en de pvv) rekenen.

Bokito ergo sum | 03-02-16 | 12:39

en de linksen maken graag de vergelijking tussen Wilders en Hitler. Misschien moeten ze daar nog een keer over nadenken. De meeste jodenhaat zit bij die zieke criminelen.

elizase | 03-02-16 | 12:37

-weggejorist-

kommabijmebinnen | 03-02-16 | 12:37

"De mediaas" Pritt? Toch het woordenboek met de juiste vervoegingen er nog eens bij pakken?

whetherthouwouldbe | 03-02-16 | 12:37

Dat meten met twee maten, daar gaat je bloed inderdaad van koken. Létterlijk bijna. De ophef zou gigantisch moeten zijn, in de hele landelijke pers.
Het is afschuwelijk wat er is gebeurd.

Lewis | 03-02-16 | 12:37

Het lukt mij oprecht maar niet om de gedachtegang van linkse malloten te omvatten. Het is typerend. Dat soort lui is er als de kippen bij om jou te betichten van discriminatie, racisme, nazisme en het zijn van extreemrechts als je je ook maar enigszins kritisch uitlaat over moslims, de vluchtelingenkwestie, Keulse toestanden, enzovoorts. Ze staan vooraan om te 'jij-bakken', zoals in het vorige artikel van GS weer eens duidelijk werd, als een Nederlander cq. roomblanke autochtoon iets crimineels uitvreet. Maar bij dit soort toestanden, zie of hoor je ze NERGENS.
.
Waarom heeft deze bevolkingsgroep zo'n onmetelijke drang om in de aars te kruipen bij met name Marokkanen en ander islamitisch gespuis, waarvan keer op keer feitelijk wordt bewezen dat het gros rotte appels zijn die de criminaliteit in glijden? Wat gaat er om in die hoofden van hun? Net op Twitter werd ik nog uitgekafferd door zo'n linkse mafklapper nadat ik een keurige, onschuldige reactie plaatste op een tweet van Greet. Kijk op op zijn tijdlijn, zie ik dat meneer naar Marokkaanse shows kijkt, Marokkaanse kunst aankoopt, Marokkaanse boeken leest en vooral alles retweet waaruit ook maar blijkt dat roomblanke Nederlanders ook rotzooi trappen. Walgelijk dit lui. Hoezo schijten in je eigen nest?

Le Roi | 03-02-16 | 12:37

@ Kaas de Vies | 03-02-16 | 12:28
Je kat heeft dan last van constipatie en is waarschijnlijk daaraan overleden, of het katteluikje is niet groot genoeg om de hond door naar buiten te laten. het ligt maw aan jezelf. Er zijn meer mogelijkheden.

TheseDays00 | 03-02-16 | 12:36

Maar wel elke loszittende stoeptegel rond de moskee als "islamofobie" framen.
>25000 islamitische vijandelijkheden mogen niet afstralen op moslims. Maar "Gaza" is een algemeen geaccepteerd excuus om Joden aan te vallen. Dan zeggen de linkse luitjes er gewoon netjes bij dat het om "Anti-Zionisme" gaat. En dan knikt iedereen goedkeurend.

PrinsesStoepje | 03-02-16 | 12:36

Dat het lichtgetintiers waren, dat is zo ongeveer een zekerheid.
En geen nieuws.
Dat de slachtoffers Joden waren en daarom het slachtoffer waren, dat is pas echt nieuws.

Kan die kudt NPO daar niet wat aandacht aan besteden met terugwerkende kracht?
Dat de Jodenhaat weer helemaal in is, alleen in dit geval bij de islamvriendjes?

Oh nee, dat is eigenlijk ook geen nieuws, dat weten wij hier al lang...

Nuchternederland | 03-02-16 | 12:36

@artie | 03-02-16 | 12:33
Kijk, nu snap ik de misdaadstatistieken. Als ze niets opnemen wordt ook niets geregistreerd.

Het bestaat allemaal niet.

Kaas de Vies | 03-02-16 | 12:36

Veel joden zijn zelf ook lichtgetint, dus haat en geweld heeft niks met huidskleur te maken.

Het is de islam, de islam maakt mensen psychisch ziek. Het westen haalt de vijandige islam binnen en dan gaan janken zodra de islam zijn ware gezicht laat zien. Tja, wie is nou gek?!

De islam wilt het westen vernietigen, dat is hun doel, dat zeggen ze zelf ook, ze hebben schijt hekel aan alles wat westers is, dus dan moet je er voor zorgen dat je je vijand geen voet op de grond krijgt. Maar wij worden door sukkels en landverraders geregeerd die gekozen werden door vele naïeve dwazen, daarom is Europa een zinkend schip. Helaas.

Wonderful-Life | 03-02-16 | 12:35

Dit soort acties van de "nette media" toont aan dat het werkelijke probleem veel groter is dan u en ik mogen weten of zelfs maar vermoeden. En o wee als autochtone Nederlanders iets dergelijks flikten bij een allochtoon gezin...

DasNouJammer | 03-02-16 | 12:34

Nee, Opsporing Verzocht NOCH de politie hadden geen enkel idee waarom juist deze twee mensen waren uitgezocht. Is het niet schandalig? Of heeft de Amsterdamse politie en hun van ideologische oogkleppen voorziene burgemeester de zaak zitten regisseren?

Tijl U | 03-02-16 | 12:34

Waarschijnlijk zijn de overvaller vrienden van Rutte, die het veel beter doen dan Wilders, zoals Rutte in het parlement verkondigde.

Rutte en co hebben er ook geen moeite mee uitkeringen van Joden in te pikken: www.jpost.com/Diaspora/Finance-Ministr...

El Rico Grande | 03-02-16 | 12:34

Ik was laatst bij de politie om aangifte te doen omdat mijn vrouw werd lastig gevallen door vervelende kerels. Lichtgetinte vervelende kerels. De politiemeneer zei letterlijk dat hij geen aangifte wilde opnemen, omdat hij dan de hele dag wel bezig zou zijn. Ik mocht terug komen als ik zijn exacte naam en verblijfplaats kende. Dank u.

artie | 03-02-16 | 12:33

NOS. NPO. Nieuwsuur. Opsporing Verzocht. Etc. Etc. De mediawereld wordt geregeerd door linksgetinten. En rechts stelt daar de kleuterjuffen van bvb Goede Morgen Nederland tegenover. Tja.. dan wordt links het manipuleren wel erg gemakkelijk gemaakt.

Tijl U | 03-02-16 | 12:32

Niet dat er onder moslims geen jodenhaat bestaat, maar om nou het "Nieuw Israelitisch Weekblad" als betrouwbare bron te beschouwen gaat ook wat ver.

Torero | 03-02-16 | 12:32

-weggejorist-

Captain Pervert | 03-02-16 | 12:32

-weggejorist en opgerot-

Melic Borrissol | 03-02-16 | 12:31

Da kannn toch heeeelegaar niet want:
lichtbruin, donkerbruin, zwart = goed+liev...
blank daarentegen is:
racistisch, smerig, gemeen, tuig = zeer slecht+viez.

meneer Q | 03-02-16 | 12:31

Dit is het nieuwe normaal. Als christelijke vluchteling ben je in azc's je leven niet zeker en dat wordt door de overheid geaccepteerd. Azc's zijn daardoor nu al gebieden geworden die door de islam worden gecontroleerd. En toch willen al die naïeve, doch ongekozen burgemeestertjes maar al te graag een azc in hun gemeente.
Dit soort moslimterreur is straks volstrekt gemeengoed in Europa. Wees blij dat de roedels zich nu nog beperken tot het alleen je deur intrappen en je bont en blauw slaan. Geniet nog even van die relatieve vrijheid.

De echte Stolwijker | 03-02-16 | 12:29

Kan 'Opsporing Verzocht' niet beter een andere naam kiezen? Bvb. 'Festival der Lichtgetinten.'

Tijl U | 03-02-16 | 12:29

Als ik 1000 drollen in mijn huis heb liggen waarvan er 10 door de kat gelegd zijn en 990 door de hond, dan heb ik een honden-probleem. En ga ik beginnen het probleem daar aan te pakken.

'Maar wat doet afkomst er nu toe?' kermde de krankzinnige Linksche Hond Van Jole een aantal weken terug toen het ging over de aanrandingen in Keulen en Hamburg en Zweden en Denemarken en Finland enz enz.

Met een dergelijke imbeciel op een, helaas door sommigen die net zo krankzinnig zijn als hij, nog steeds gerespecteerde positie die zo weinig kaas heeft gegeten van hoe problemen aan te pakken en te analyseren (simpelweg bij de grootste gemene deler beginnen), hoef je dit land totaal niet meer serieus te nemen.

Realism Is All | 03-02-16 | 12:29

-weggejorist-

Mark_D_NL | 03-02-16 | 12:29

@witchmaster | 03-02-16 | 12:25
Marokkanen komen toch altijd via de schoorsteen en laten cadeautjes achter?

Kaas de Vies | 03-02-16 | 12:28

Had iemand iets anders verwacht dan? De NOS ziet het niet als taak nieuws neutraal en feitelijk te brengen, maar - in haar ogen - zielige mensen te beschermen, draagvlak te creeeren voor arme vluchtelingen, stigmatisering te voorkomen, bevolkingsgroepen te beschermen. Bij de NOS werken vooral mensen die het verschil tussen objectief nieuws brengen enerzijds en de wereld veranderen naar HUN beeld anderzijds. Bij de NOS werken beroepsredders die de wereld niet verdragen zoals ze is of wordt. Ego-trippers dus.

Tijl U | 03-02-16 | 12:28

-weggejorist-

Melic Borrissol | 03-02-16 | 12:28

Sprakeloos....Ik voel een blinde haat in me opkomen...

kinderhoofdje | 03-02-16 | 12:26

zeg gewoon vuile gore kut Marokkaan en niet licht getint , naast de deur bij mij staat een lopenpijp en geloof me de eerste beste die zijn poot over de drempel zet ....................

witchmaster | 03-02-16 | 12:25

(De toekomstige) gratis arbeiders, je moet er een paar (discriminerende) woningovervallen voor over hebben.

ProAsfalt | 03-02-16 | 12:25

Kijk, dit is de helderheid die we missen bij het NPO, zij die alles bagatelliseren totdat van de waarheid niets overblijft dan een behapbare stuk vreten voor het NPO!

lanexx | 03-02-16 | 12:24

Volgens de koran behoort alles op aarde aan de gelovigen, dus wanneer die besluiten zaken te confisqueren dan is dat prima, mag van allah.
Het zou wel te pijnlijk zijn om dit uit te leggen op de staats propaganda zender.
Racistische motieven zijn onmogelijk bij barbaren, slechts bij blanken.

sprx | 03-02-16 | 12:24

-weggejorist-

Timmerfrans | 03-02-16 | 12:23

Zijn natuurlijk geen voetballers die bedreigd worden.Dan zit je in het npos journaal.

van stampij | 03-02-16 | 12:23

Nou geven jullie de verzachtende omstandigheid weg die de daders hadden wilen opvoeren mocht het tot veroordeling komen. Nou ja, dan maar naar elkaar wijzen, schaamtecultuur, media-aandacht is al straf, of stigmatisering door benoeming aldus F. Jole.

TheseDays00 | 03-02-16 | 12:23

Verschrikkelijk.

Mark_D_NL | 03-02-16 | 12:23

Walgelijke en lafhartige overval en ronduit beschamend dat de NPO het antisemitische karakter ervan niet durft te benoemen.

Gualtiero | 03-02-16 | 12:22

Wat afschuwelijk.

Madame Poitiers | 03-02-16 | 12:22

Maar eerlijk is eerlijk, de NPO gaf gisteren de hele dag wél de oplossing voor de toenemende jodenhaat:
Kleinere jodenhaatgroepjes maken, want in een grote jodenhaatgroepjes is meer jodenhaat dan in een kleine.
Dus het stemvee kon vannacht weer met een gerust hart gaan slapen, de NPO waakt over u.

Cuyahoga | 03-02-16 | 12:22

Bizar! Met informatie achterhouden is toch niemand gebaat?

je_schoonvader | 03-02-16 | 12:20

Het zoveelste bewijs dat politie en justitie zich tegen de autochtone bevolking hebben gekeerd en de kant van de moslims bezetters kiezen; bij de "rellen' tegen AZC's komen de beelden van de daders binnen een week beschikbaar en is het alle hens aan dek om de "daders" te vinden en voor de rechter te brengen. Bij geweld door de moslims migranten tegen Nederlanders wacht men een half jaar voor Opsporing Verzocht wordt ingeschakeld.
En dan zorgt de NPO wel weer dat het in een politiek correct format wordt gebracht.

Barani517 | 03-02-16 | 12:20

NPO = PvdA
Wie de geschiedenis/roots van de pvda kent, zou hier niet van op moeten kijken.

jemagookniksmeer | 03-02-16 | 12:19

Er komt een revolte wat ik je brom.

Koonkluk Huis | 03-02-16 | 12:19

Kan iemand mij vertellen waar Joden veilig zijn?

Kaas de Vies | 03-02-16 | 12:19

Altijd interessant om te zien dat fictieve aanvallen op Islamieten altijd breeduit in de media worden uitgemeten.

Al kijk je slechts verkeerd naar een Islamiet
De media schrijft het subiet

Islamofoob!

Kaas de Vies | 03-02-16 | 12:18

Jodenhaat moet van onze linkse vrienden. Altijd zo geweest. Geen idee waarom we toch steeds Joden moeten haten of Jodenhaters moeten faciliteren.

Kaas de Vies | 03-02-16 | 12:16

REAGEER OOK