Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Draaideurtje krijgt Vakantie. Op uw kosten

ghello, where are joe from?Even helemaal weg. Dat moet ook kunnen voor gedetineerde Marokkaanse huftertjes. Ach ja, het is ook zo saai zo'n hele dag films kijken, gamen en tafeltennissen in een Nederlandse cel. Stuur dat tuig daarom maar met verkansie! Nee, we verzinnen het niet. In 020 is een jeugdig diefje uit zijn cel gehaald, zodat hij meekon met een negendaags tripje naar Marokko. Geheel verzorgd natuurlijk, en de reissom was slechts 65.000 euro gemeenschapsgeld. De jongen behoorde tot een notoir clubje gajes dat in 020-Slotervaart ernstige overlast bezorgde en hij was enkele dagen eerder gepakt voor inbraak. Zijn straf: lekker balletje trappen in Rabat, op bezoek bij arme Riffijnse weeskindjes en op audiëntie bij de Ambassade. Kortom; lekker hangen bij het zwembad, sissen naar de meisjes en een dikke vinger naar het Nederlands strafrecht. Achmed Marcouch, stadsdeelvoorzitter hoopt dat de jongen "dusdanig is beïnvloed [...] dat hij straks iets van zijn leven gaat maken." Wij zeggen schande, schande, dertig keer schande. En dat zeggen we niet omdat inbrekertje naar een islamitisch land op vakantie mag. Als het een reis naar Zweden was, hadden we ook schande geroepen...

Reaguursels

Inloggen


Het moet niet gekker worden, ik moet een heel jaar hard werken en sparen om met de auto zonder airco 18 uur lang rijden naar kroatie voor een vakantie van 10 dagen, en zo'n vieze profiteur die in de bajes zit te klagen en te kniezen krijgt gewoon even een snoep reisje aangeboden, misschien moet ik toch maar eens plannen gaan maken om naar een ander land te gaan emigreren want het begint er steeds meer op te lijken dat de autochtone Nederlanders, als laatste aan de beurt zijn als er iets wordt weg gegeven

Amazing_Mark | 11-03-07 | 18:19

nee ik denk dat de mensen wie dat reisje bedacht hebben zeer tot extreem sterke aanwijzingen hadden dat het hotel wat ze geboekt hebben doelwit zal worden van een zelfmoordterrorist

rudi-von-holland | 11-03-07 | 16:26

-edit en das 1 te veel, ban -

RobKooy | 11-03-07 | 05:00

kijk het maar site op www.openheidoverirak.nu aan u rustig leest verder!!

allemaal groet

mhajou | 11-03-07 | 02:33

65.000,- Ik weet het niet hoor...maar voor ongeveer 900,- p/p heb je bij FOX vakanties een hele mooie 6 daagse rondreis. Uhm 16x 900,- is 14.400 euro.
Waar is dan de rest van ons geld? nou?
Stadsdeelvoorzitter Ahmed Marcouch is vast met zijn familie voor het resterende bedrag op vakantie gegaan...en de hardwerkende eerlijke belastingbetalende mensen krijgen volgend jaar weer eens een blauwe enveloppe waar we deaud bij blijven...

MacMaaz | 11-03-07 | 01:44

wat een prachtigs recaties van de hoopsverwarring!!

Toch vriendelijk in je zulke leven is nergens rond land ingebracht zoals inchat voor de persoonlijke bewijs van schepsel hun wereldwijde vrije gelopen.

dan je moet niet in geval blijven nederlands volk maar de volken kunnen overal vrijheden... dus ik dacht steeds nog als stadsdeelnemer genoemd.

mhajou | 10-03-07 | 21:42

benter 10-03-07 @ 17:01
Wiens voorstel was het ook alweer om gevangen in oranje overalls op straat onder bewaking te laten werken ? Zoiets als in Amerika maar dan Marokkaantjes voor de moskee papier laten prikken enz.

Wishbone | 10-03-07 | 17:16

Dit bewijst maar weer dat misdaad loont. Ik hoop dat dit snel gaat veranderen.

Cel: 2x3m, een bed, een bureau, WC.
Luchten: niet nodig, want ze moeten de kosten van het verblijf verdienen door de hele dag papier te prikken onder toezicht van gewapende bewakers. Vluchten betekent eerst schieten, dan waarschuwen.
TBS: proefverloven afschaffen. Ontsnappen betekent ook een kogel.

benter | 10-03-07 | 17:01

Ik wil ook op vakantie. Vannacht maar even ergens inbreken!!!

teamplayer | 10-03-07 | 14:36

Ik zal aan hem denken als ik m'n formulier aangifte inkomstenbelasting gaat invullen, we kunnen onze lol weer op, het grote potverteren is begonnen.
Die 26.000 zielige gezichtjes moeten immers ook eten, niet waar?

Spaansche Griep | 10-03-07 | 10:38

Voor 65 mille bouw je verdorie een complete gevangenis in Marokko. Dat lijkt me een veel beter idee voor dit soort criminelen.
Ik ben benieuwd of dit ridicule verhaal nog een politiek staartje krijgt, het zal wel weer niet met al die sociaal werkers in de kamer.

van Heutsz | 10-03-07 | 10:09

Tripjes heb ik ook elke dag...

Sun-Tzu | 10-03-07 | 06:50

Nederland wordt wakker. Maar we zijn in coma en gaan dood. GEEN WAAR DE DE BLANKE TOP DER DUINEN MEER ZINGEN.

kwakkwak | 10-03-07 | 01:57

@ Waskuip-admiraal Ik had u ook geantwoord,maar staat denk ik op een ander topc,maar daar stond ook uw vraag. gelukkig heeft u het verkeerd gehoord. (Schrok al)

piquant | 10-03-07 | 00:01

wishbone bedankt!

waskuip-admiraal | 09-03-07 | 23:20

Dit is een onnozel plan. Er zijn waarschijnlijk een paar geitenwollensokken types [Emiel de Randdebiel etc] die écht denken: als wij de jongeren laten zien hoe goed ze het eigenlijk in Nederland hebben (en indirect hoe slecht het Finnen in Finland vergaat), dan veranderd hun mentaliteit wel.! Dan worden ze positief en dankbaar! Ja, ja. Wat deze geitenwollensokkenbreiers vergeten is dat bij terugkeer in hun oude 0031 omgeving... ze door hun criminele vriendjes als helden onthaald zullen worden en - dankzij de gratis vakantie - een paar statusverhogende verhalen te vertellen hebben. Zoals: "mijn straf bestond uit een mooie gratis 5-sterren vakantie in Finland... enne... ze wilde mij f*cken met arme mensen in Finland, maar dat lukt ze niet! Ik heb gelijk een paar nieuwe contacten opgedaan voor de handel in .... (zelf invullen en keuze uit: rooibos - wit - bruin - vliegende tapijten etc.). * Triador slaakt een diepe zucht en barst in snikken uit *

Triador | 09-03-07 | 23:11

Reisbureau Arib?. Werkt ze verd** ook nog op commissiebasis?!

R30 | 09-03-07 | 23:04

Godsammekreaken, hoezo bananenland hier? Dus dit gebeurt er met mijn centen??

Klompenboer | 09-03-07 | 22:29

nu weet ik het zeker ik betaal teveel belasting veel teveel.
als men aan zulke nutteloze zaken geld besteed.
wat verwacht men hiervan?
dit geloof je toch niet.

padeltje | 09-03-07 | 22:22

Wat ik nu niet begrijp met dat allochtonen-knuffelen is het feit dat de meesten hier geboren zijn in het Lucas-Andreas ziekenhuis, getogen zijn in Osdorp. slotervaart en geuzenveld, een soort dialect spreken, daarna een beetje freewheelen op de ROC, een strafbladje kweken, en wat zijn nu precies hun banden met marokko?
Ik bedoel je bent hier geboren, en het thuisland van je opa en opoe doet er niet meer toe.
Zo integreer je nooit, als je in twee werelden leeft.

Deze opmerking wordt vaak gemaakt: als het daar zo goed is, waarom wil je er dan niet wonen?
Dus kappen met dat back to the roots van het thuisland.
Je bent hier of je bent hier niet.

Bisschop Gijsen | 09-03-07 | 21:48

Wij moeten in ons klotelandje nog meer Finnen en anderen op die posities toelaten, pvdallochtooon bedankt! Kotsziek wordt ik van het geitenwollen sokken gehalte van de (huidige) overheid. Vooral met betrekking tot de Fin, daar worden alle registers voor opengetrokken!

Werner Beinhart | 09-03-07 | 21:32

Ongelovelijk, bottehond! Het moet toch niet gekker worden. Zo gaan criminele jongeren nog denken dat criminaliteit loont! Wel zuur dat die jongen na dat pretreisje alsnog het gevang in moet.......... zielig

Fred V | 09-03-07 | 21:12

Dit is het zoveelste waarvoor woorden absoluut te kort schieten.Het is ook totaal zinloos om te proberen dingen te begrijpen, die niet te begrijpen zijn.
Dit land is een groot krankzinnigengesticht geworden en bepaalde figuren denken dat dat normaal is of zo moet. Niet te geloven! En hoe langer hoe meer buitenlanders schijnen daar direct of indirect beslissingen toe te kunnen nemen. Onvoorstelbaar! Soms heb ik het gevoel dat Nederland niet meer te redden is.

Vigil | 09-03-07 | 20:51

Het is een bizar verhaal dat ik niet kan geloven.

Fred V 09-03-07 @ 20:28

www.volkskrant.nl/ en tsjek onderaan de peiling. Zelfs de azijnbeaudelezerTs zijn het geknuffel zat.

bottehond | 09-03-07 | 20:50

waskuip-admiraal 09-03-07 @ 16:38

Update op het scooterverhaal.
.
Hangjongeren betrekken met scooters
9-3-2007 Jongeren in stadsdeel Bos en Lommer gaan vanaf vrijdag met scooters de straat op om hangjongeren mee te nemen naar buurtcentrum Connect.
Het idee is afkomstig van Amsterdammer van het jaar, Said Bensallam. Doormiddel van het project worden hangjongeren uit de buurt betrokken bij het sociale werk van het buurtcentrum. Zo worden andere jongeren bijvoorbeeld aan stageplaatsen geholpen.
Vrijdagavond overhandigt burgemeester Cohen de eerste scooter aan de nieuwe scooterbrigade in Bos en Lommer.

www.at5.nl/index.asp?newsid=25139

Wishbone | 09-03-07 | 20:38

Het is een bizar verhaal dat ik niet kan geloven.

Fred V | 09-03-07 | 20:28

Ik werk inmiddels in Zwitserland, en dit verhaal is wederom een bevestiging van dat ik de juiste keuze heb gemaakt. Hier, in .ch, moet je hard werken, maar je wordt er ook _grootschalig_ voor beloond: belastingen zijn laag, en werken levert voordeel op.

Als het zo doorgaat in .nl, overweeg ik ernstig om over een aantal jaar hier voor de Zwitserse nationaliteit te gaan: mijn .nl paspoort kan dan gevoegelijk door de plee.

Balsaq | 09-03-07 | 20:14

"De jongen behoort tot de groep ernstig overlastgevende jongeren in het Amsterdamse stadsdeel Slotervaart." " Ik hoop dat de andere jongeren hen positief beïnvloeden. Ze zijn in elk geval uit een negatieve omgeving."
.
Vertaling: Tuig beinvloedt elkaar, verpest de omgeving en wordt met de hele groep als beloning op een snoepreisje gestuurd.

knutsel | 09-03-07 | 19:58

Ja, dat heb je ervan als al die kutmongolen in Nederland links blijven stemmen. Ga vooral zo door!!!!

danny7 | 09-03-07 | 19:22

Ivm snipperdag vragen,wanneer is die staatsgreep?

Fennek | 09-03-07 | 19:15

Zo stimuleert de overheid dat de mensen criminaliteit gaan uithalen.

Nifelheim | 09-03-07 | 19:00

Knetter, knetter, dertig keer knettergek!

Angelica | 09-03-07 | 18:33

moet niet gekker worden, ik heb het geld harder nodig ^^

PiDANTE | 09-03-07 | 18:24

Nog maar 34 jaar deliquenten onderhouden en dan eindelijk met pensioen. Al hoe wel, zal wel langer worden. Kudt.

De Url | 09-03-07 | 18:17

@ Peanut 17.38 En dan(uit ervaring) te weten dat het in Marokko erg goedkoop is,moeten ze in een ******hotel hebben gezeten.

piquant | 09-03-07 | 17:45

ik neem aan dat ze hem voor die prijs wel zeker 7 keer per dag anaal hebben gevisiteerd?

FrAgFo0d | 09-03-07 | 17:44
-weggejorist-
Peanut | 09-03-07 | 17:38

wat moet Wilders met rita?
geert kijkt wel uit, die haalt zelf wel de 35 zetels, wacht maar af.
on topic:
jeremia heeft het 11.19 wel zo'n beetje gezegd, daar valt niets aan toe te voegen.

bejaarde op brommer | 09-03-07 | 17:17

@sjaakdeslinksesul 09-03-07 @ 17:04,
Nou aan jou en kniebelknuistje, bateman, piquant en widtvoet ook allemaal een prettig weekend!
.
Morgen zaterdag... lekker uitgebreide loving and breakfast!

Tray Hornay | 09-03-07 | 17:08

@Wormen en Naarden 09-03-07 @ 16:34
Leste reactie. Ik zie het hetzelfde als jij, maar dus niet wat betreft Wilders. En over die klacht, dat heeft te maken met de verouderde structuren in 0031 die drastisch aangepakt moeten worden. Vanuit de gedachte "goed doen, daar kan niemand tegen zijn, want het is goed voor iedereen". Dus niet, gezien de storm van protest die opstak na de laatste paar uitspraken van de CGB en het feit dat voor het eerst overheidsorganisaties uitspraken van het CGB naast zich neerleggen en gewoon naar de rechter toegaan.
En wat tray hornay zegt, ik verwacht dan meer heil van de VVD indien ze hun liberalisme eens een keer serieus nemen en zelfs van bepaalde kringen binnen PvdA, gewoon omdat de multiculturele samenleving bewezen niet werkt en er wel pragmatisch ingestelde personen in die partij te vinden zijn. Uiteindelijk denk ik dat allochtonen dit zelf ook in gaan zien, eerder dan GL'ers in elk geval. CDA valt af, die beschermen hun eigen tokootje en de PVV omdat ze mensen uitsluit.
Prettig weekend verder en natuurlijk helemaal voor kniebelknuistje, bateman, tray, piquant en widtvoet, opdat ik me in dit topic en mijn standpunten niet meer zo zielig en alleen voelde.

sjaakdeslinksesul | 09-03-07 | 17:04

Rita gaat zich niet aansluiten bij Wilders

Sytze Vliegen | 09-03-07 | 16:55

Achmed Marcouch, stadsdeelvoorzitter.
Wilt u nog meer bewijs van conflikterende belangen?

de honden blaffen... | 09-03-07 | 16:51

@ Tray Hornay 15.53 Waar het echt fout kan gaan is als Rita zich gaat aansluiten bij Wilders. Dan zijn de rapen gaar en overweeg ik naar mijn residence secundaire in Fr ta gaan;maar ja daar is Le Pen.

piquant | 09-03-07 | 16:49

EN? Is ie ge-rehabiliteerd? Hopelijk gaat hij nu minder gemeenschapsgeld kosten, dan is het tenminste nog een goede investering, of is ie achtergelaten?

De Koreaanse Slet | 09-03-07 | 16:46

ja scooters het staat er echt??

waskuip-admiraal | 09-03-07 | 16:43

waskuip-admiraal 09-03-07 @ 16:38
Scooters?
Ze krijgen allemaal een miljoen,zodat ze niet meer verplicht zijn om te stelen.

de honden blaffen... | 09-03-07 | 16:42

Wilders Wakker Worden, Werk aan de Winkel!!

Perv | 09-03-07 | 16:41

quote van elsevier-site:
boris op vrijdag 9 maart 2007 16:22
Ach het kan nog gekker met de pvda. Hoor net op radio 1 dat criminele marokkanen in a'dam west allemaal nieuwe scooters krijgen. In de hoop dat ze dan wél op het juiste pad gaan! Zijn ze nou allemaal Ga Ga in die partij?
wie-o-wie kan dit bevestigen????

waskuip-admiraal | 09-03-07 | 16:38

Crimininaliteit wordt echt lonend nu!
.
Bedankt voor het goede voorbeeld, ik ga eens wat dingen slopen dit weekend en wat mensen bedreigen! Kijken of ik naar maui kan ofzo ...

bedankt PVDA !

De Beste | 09-03-07 | 16:38

kniebelknuistje 09-03-07 @ 16:34
Ten eerste ligt het probleem niet bij mij. Ten tweede is er alleen verbetering mogelijk vanuit de gemeenschap zelf. Punt drie wat weet u over mijn bezigheden?

Wishbone | 09-03-07 | 16:36

Hoe is dit mogelijk? Ik bedoel, WAAROM? En waarom meer dan een halve ton aan dat tuig? *emigreert*

Onstabiel | 09-03-07 | 16:36

PVDA weer he!.... JA !

De Beste | 09-03-07 | 16:34

sjaakdeslinksesul 09-03-07 @ 16:00

In het dagelijks leven maakt het me niet uit wie ik op straat tegenkom. Ik probeer zo min mogelijk vooroordelen met me mee te nemen. Probeer ieder persoon als een individu te zien. Maar ik zal nooit of te nimmer mijn ogen dicht doen voor de negatieve invloed die de islam in onze samenleving heeft. Ik ben van mening dat juist iemand als Wilders nodig is om problemen aan te kaarten en onder ogen te zien. Met de knuffelmaatschappij heb ik helemaal niets meer. Het feit alleen al dat sommige zich zo'n zorgen maken over een vraag over een dubbele nationaliteit. Dit is naar mijn mening wel degelijk een goeie vraag. En dat je klacht geen resultaat heeft zou bij jou een belletje moeten rinkelen. Wat gaat hier fout?

Wormen en Naarden | 09-03-07 | 16:34

@kniebelknuistje 09-03-07 @ 16:25
Ja, je kunt er zelfs gezellig een biertje mee gaan drinken schijnt.

sjaakdeslinksesul | 09-03-07 | 16:26

kniebelknuistje 09-03-07 @ 16:10
Als je iets wil dan zet je je eigen er voor in. Ik ben in elk geval zo opgevoed dat als ik iets wil bereiken het niet in mijn schoot geworpen krijg.Mentaliteits kwestie dus ?

Wishbone | 09-03-07 | 16:26

@sjaakdeslinksesul 09-03-07 @ 16:18

Ik had de Alevieten al aan Davidman voorgesteld. Deze stroming past het best bij het Westerse vooruitgangsdenken; als het aan mij lag, zou ik graag wat belastinggeld doneren om Alevieten de ether in het Midden-Oosten vol te laten preken. Zou volgens mij de doeltreffendste en goedkoopste propaganda zijn.

kniebelknuistje | 09-03-07 | 16:25

Ik hoop dat Rutte er als derde hond (blijft een politicus) met het been vandoor gaat!

Tray Hornay | 09-03-07 | 16:22

Wat widtvoet zegt over evaluatie en kritiek is een waar woord. Wat echter ook belangrijk is is om zaken objectief (dus niet afhankelijk van de boodschapper) te beoordelen. Als Wilders een paar goede standpunten heeft is niet meteen alles wat hij zegt waar (omgekeerd geld hetzelfde). Wilders zet nu een oorlog op- kamp Wilders versus kamp gevestigde politiek. Dit bewees hij duidelijk toen hij adviseerde om blanco te stemmen. Het wordt een spannende tijd de komende maanden.

Tray Hornay | 09-03-07 | 16:20

@davidman 09-03-07 @ 15:57

De ongetwijfeld antisemitische Marokkaanse overheid was deze mensen liever kwijt dan rijk, en faciliteerde dus een eenvoudig inleveren van het paspoort. Dat is nu niet het geval. Er zijn tienduizenden autochtone Nederlanders met een dubbele nationaliteit. En als ik eerlijk bij mezelf te rade zou gaan, zou ik voor de zekerheid ook wel een extra documentje achter de hand willen houden. Je weet in deze wereld immers nooit wanneer je moet vluchten.
Nee, deze hele discussie is voor mij spijkers op laag water zoeken.
Heb je je al verdiept in wat het Alevitisme is? Als die stroming nou eens gesubsidieerd zou worden!

kniebelknuistje | 09-03-07 | 16:20

@davidman 09-03-07 @ 15:50
Alevieten, soefi's en ahmadiyya sowieso. Daarnaast de stromingen binnen de soenni die niet tot de wahabisten en salafiyya behoren. Sjiieten weet ik eigenlijk niet, maar daar zijn er in 0031 niet zo veel van. En om je mening hierover bij te stellen geef ik je de volgende link: hoeiboei.web-log.nl/hoeiboei/2007/03/a...
Nog niet overtuigd? Hierzo:
www8.vn.nl/web/show/id=59318/contentid...

sjaakdeslinksesul | 09-03-07 | 16:18

@Wishbone 09-03-07 @ 15:55

Tut,tut, .... ik ben aardig ingevoerd in de naturalisatiewetgeving, geloof me. Laat ik je dit vertellen: als jij in NL wil naturaliseren, krijg je een boekje met regeltjes mee naar huis en daar staat in dat je afstand moet doen van je oorspronkelijke nationaliteit. Dit kost een boel papierwerk, tijd en vooral geld (sommige overheden rekenen duizenden euro's). Maar onder dat regeltje staan enkele uitzonderingen, en 1 is wanneer je geen afstand kunt doen omdat de overheid van je geboorteland dat niet toestaat. Ik denk dat er dan weinig mensen zijn, behalve natuurlijk een nobele en onbaatzuchtige inborst als de uwe, die de wetsboeken van zijn geboorteland erbij gaan slepen om in de kleine lettertjes toch nog een mogelijkheid te vinden om tegen grof geld dat verrotte paspoort in te leveren. Hou toch alsjeblieft op.

kniebelknuistje | 09-03-07 | 16:10

sjaakdeslinksesul 09-03-07 @ 16:00
Je kan wel degelijk waardering hebben voor hetgeen iemand doet en tegelijkertijd walgen van de religie die iemand aanhangt. Ik zie mezelf als het levende voorbeeld van deze strekking. Er zijn genoeg walgelijke personen te noemen die toch wat betekent hebben voor de wereld.

Wishbone | 09-03-07 | 16:03

@Wormen en Naarden 09-03-07 @ 15:20
Ja gast, ga zelf maar zoeken Maar dan iets heel concreets. Ik heb een klacht ingediend tegen de CGB over een aantal van hun uitspraken rond niet-handenschudders bij de gemeente 010 en op een openbare school. Het had helaas niet het resultaat dat ik wenste, omdat de wet niet voorzag (CGB is een ZBO, waar géén democratische controle op kan worden uitgeoefend) in een verdere afwikkeling van de procedure bij de nationale ombudsman. En wat doe jij allemaal behalve kankeren op GS?
Wishbone 09-03-07 @ 15:44
Ook Wilders beoefent taqfiyya, voor het journaal zegt hij dat hij grote waardering voor Albayrak heeft en dat het zeker niet persoonlijk bedoeld is, in zijn column op NN heeft hij het opeens over de infiltratie van moslims in de hoogste regeringskringen. Albayrak een bloeddorstige moslima met loyaliteit aan de Ummah? Alsjeblieft zeg, die doet nog geen vlieg kwaad en is alleen loyaal aan Wouter, net zoals die rat Aboutaleb alleen loyaal aan zichzelf is.

sjaakdeslinksesul | 09-03-07 | 16:00

kniebelknuistje
De honderdduizenden Joodse Marokkanen, die na 1948 uit Marokko zijn gevlucht , met achterlating van al hun geld en goederen, dus door de Marokkaanse overheid ingepikt, hebben ook allemaal hun Marokkaanse paspoort opgegeven.

davidman | 09-03-07 | 15:57

@Wishbone 09-03-07 @ 15:51,
Ik zou het niet kunnen/willen en ik heb zeker respect voor Geert. Ik heb hem echter nooit zien lachen/vrolijk gezien... hij voert een bittere oorlog.

Tray Hornay | 09-03-07 | 15:55

@Wishbone 15:40

Komment was mi. duidelijk zat.
Twijfelen verraadt een nobele, evoluerende inborst.
Niets maakt mij zo bang als "de" ABSOLUTE WAARHEID en haar discipelen.

Kritiek blijft de paplepel van verbetering...

widtvoet | 09-03-07 | 15:55

kniebelknuistje 09-03-07 @ 15:47
Het kan dus wel maar het moet goedgekeurd worden op ministirieel niveau. Er maakt op dit moment niemand gebruik van. Ik raad u aan toch wat meer in dit topic te verdiepen. U weet dus inderdaad niks........

Wishbone | 09-03-07 | 15:55

@piquant 09-03-07 @ 15:50,
Ik hoop het. Alleen zit binnen de VVD Rita (een machtswellustig en net als Wilders een extremistisch persoon dat niet tot relativering in staat is) die een interne oorlog voert. De VVD/Rutte is kwetsbaar. Rutte kan zich niet vrij bewegen maar moet constant oppassen dat hij intern gewaardeerd blijft.

Tray Hornay | 09-03-07 | 15:53

@davidman 09-03-07 @ 15:50

Bij de Alevieten bidden mannen en vrouwen samen.

kniebelknuistje | 09-03-07 | 15:52

Tray Hornay 09-03-07 @ 15:41
Ben het met je eens. Wel met de kanttekening dat Fortuyn de vrijheid had die Wilders is ontnomen. Hij heeft dan ook het recht om zich harder op te stellen dan Fortuyn. Wilders leeft zijn leven gedwongen op een manier wat ik niemand ander toewens. Ik denk ook dat als ik zo zou moeten leven bij mij ook de glimlach zou ontbreken.

Wishbone | 09-03-07 | 15:51

In principe is er natuurlijk niets mis met het op reis sturen van criminele Marocs richting Marokko, vermits aan de drie volgende, simpele voorwaarden is voldaan:
1) Het betreft een enkele reis in een Onur Air vliegtuig, of goedkope carrier van dito kaliber;
2) Het NL-paspoort is ingenomen en ritueel verbrand en de persoon is uit het GBA uitgeschreven en in het Opsporingsregister bijgeschreven om terugkeer voorgoed onmogelijk te maken;
3) Behalve het goedkope ticket, ontvangt de Maroc 1 euro voor het kopen van een fles water op de luchthaven van aankomst, want het is daar heet en we willen niet onmenselijk overkomen, toch?

Brouhaha | 09-03-07 | 15:51

sjaakdeslinksesul
Je maakt een grote denkfout: de liberale islam bestaat helemaal niet. Zeg mij waar in Nederland een moskee staat waarin mannen en vrouwen-zonder-hoofddoek naast elkaar mogen zitten of staan of bidden.
Dus jouw oeverloos geklets is op niets anders dan op drogredenen gebaseerd.

davidman | 09-03-07 | 15:50

@Tray Hornay 15.41 Om te beginnen ben ik absoluut geen aanhanger van Wilders en was het ook niet van Fortuyn. Mij allemaal teveel met de botte bijl en te negatief. Wat ik denk en hoop is dat Wilders net even een maatje te klein is voor het politieke werk. Hij benadert de zaken zo dom,dat ik denk dat ie zal afbranden en dat de VVD zijn issues gaat overnemen.

piquant | 09-03-07 | 15:50

@Tarakan 09-03-07 @ 15:45,
Een grimas. Weet je, 1 van de belangrijkste eigenschappen die ik in mensen zoek is dat ze vrolijk zijn/gevoel voor humor hebben. Wilders heeft geen zelfspot, kwinkslag enn..... relativeringsvermogen. Hij voert een oorlog tegen de linkse kerk maar is daarin bijna net zo extreem als zijzelf. Ik heb veel liever Rutte.

Tray Hornay | 09-03-07 | 15:49

@Wishbone

Als ik de hele verbale incontinentie van Wilders (neem die Kamervragen; in elke vraag stond hetzelfde alleen net iets anders geformuleerd) zou moeten volgen, zou ik brakend boven de pot moeten hangen. Zijn vrouw KAN tenminste afstand doen van haar oorspronkelijke nationaliteit; maar HOEFT het niet te doen als ze trouwt met een Nederlander. Dus ik weet nog niets, wat zijn vrouw betreft. Marokkanen kunnen geen afstand doen van hun Marokkaanse nationaliteit. Dat is niet hun schuld, maar de schuld van Marokko.

kniebelknuistje | 09-03-07 | 15:47

@Tray... hmmm... als Wilders deze topic goed doorleest zal er vast wel een grijns afkunnen.. of nee.. toch een grimas..

Tarakan | 09-03-07 | 15:45

kniebelknuistje 09-03-07 @ 15:35
Als je commentaar wil geven op Wilders volg hem dan tenminste. Wilders heeft voor het oog van een ieder op tv verklaard dat er geen onderscheid wordt gemaakt en dat OOK voor zijn vrouw geen andere regels tellen.

Wishbone | 09-03-07 | 15:44

Je ziet Wilders ook nooit lachen (zoals Fortuyn). Hij kan alleen maar aanvallen en is toch ook extreem. Hetgeen wat hij aanvalt is echter zo walgelijk en hypocriet dat je automatisch sympathie voor Wilders krijgt (de vijand van mijn vijand is mijn vriend). Wilders zal echter nooit "direct" de oplossing van het probleem zijn. Hij heeft zeker gebreken.

Tray Hornay | 09-03-07 | 15:41

widtvoet 09-03-07 @ 15:34
Hij heeft voor mij ook nog niet helemaal afgedaan. Als je dat uit mijn comment haalt dan ben ik niet duidelijk genoeg geweest. hij heeft nog het voordeel van de twijfel maar mijn twijfel is wel toegenomen.

Wishbone | 09-03-07 | 15:40

@sjaakdeslinksesul 09-03-07 @ 15:01

Precies. Ik heb me rot geergerd aan Wilders' stemmingsmakende optreden inzake die dubbele nationaliteit. Ik zou ook wel eens willen weten of zijn vrouw haar oude paspoort heeft bewaard. Hongaren kunnen daar nl wel afstand van doen, (itt Marokkanen als Aboutaleb - het hele loyaliteitsverhaal was in deze zo'n gotspe - koester zo'n politicus als voorbeeldfunctie, godbetert) maar het hoeft niet, als je getrouwd bent met een Nederlander. Even mevrouw Wilders checken doen, zou wel leuk zijn.

kniebelknuistje | 09-03-07 | 15:35

Wat ik wel hemeltergend vind is dat we met een vergrootglas proberen goede Marrokanen te vinden in Nederland.. Denken we er 1 gevonden te hebben blijkt ie toch ook weer achterbakse dingen uit te halen met onze belastingcentjes..

Tarakan | 09-03-07 | 15:35

@Wishbone 15:25

Zeker relatief gezien lijkt Marcouch een van de minder ongezonde appels in de overwegend rotte mand (Tis helaas weinig anders momenteel?).

Wat mij betreft verdient hij (voorlopig) het voordeel van de twijfel...

Hetgeen overigens de absurditeit van wanstaltig topikprojekt geenszins uit- of bijvlakt. Komplete waanzin en uiterst provocerend!

widtvoet | 09-03-07 | 15:34

Kut, er zit flash op die website. Er is in ieder geval een leuke foto met gangstanegers.

Tray Hornay | 09-03-07 | 15:30

sjaakdeslinksesul 09-03-07 @ 14:25
Ik heb in eerdere topics Marcouch al aangehaald omdat hij uitspraken heeft gedaan die me wel bevielen. Ook heb ik gezegd dat het een goede lijkt maar dat ik een slag om mijn arm hou want dat dacht ik in eerste instantie ook van Abou.
.
Een paar dagen later zag ik alweer een artikel waar hij zijn eerdere uitspraken tegensprak. Nu dan weer een vliegreisje waarvan hij dacht als ze er in Zuid-oost mee wegkomen dan lukt het in slotervaart ook wel.
.
Je kan nu natuurlijk wel van de daken schreuwen dat het een goede is maar je moet hem beoordelen op zijn akties. Door dit soort akties zal hij binnen de kortste keren bij het oud vuil gezet worden tesamen met zijn collega Abou.
.
-Voorlopig heeft hij er voor gezorgd dat overlast bezorger in hun eigen taal aangesproken worden op straat. --- Kolder dus.
-Hij heeft zichzelf al tegensgesproken. --- Liegen dus
-Nu weer het reisje.--- Gemeenschaps geld weggooien.
.
Zo'n goede is het voorlopig dus nog niet. Mijn twijfels nemen dus alleen maar toe.

Wishbone | 09-03-07 | 15:25

@Tapu, first post:

mooi, tief maar gelijk op dan!

Geronimous | 09-03-07 | 15:20

sjaakdeslinksesul 09-03-07 @ 15:12

Met dat flutargument wil is dus zeggen.... niet zeiken nu!
Is voorheen wel vaker gebeurd dus niet lullen.
Maar ik wacht op je voorbeelden. Haal ze maar uit het archief.

Wormen en Naarden | 09-03-07 | 15:20

@quamquam 09-03-07 @ 15:10
Vond hem zelf wel aardig!

BulletTooth | 09-03-07 | 15:18

sjaakdeslinksesul 09-03-07 @ 15:01

Dan geef mij maar eens voorbeelden van situaties waarin je opkwam voor liberale Nederlanders. Zoek maar in het archief. Ik hoor het wel.

Wormen en Naarden | 09-03-07 | 15:16

@Wormen en Naarden 09-03-07 @ 15:06
Flutargument: als hullie het doet mag ik het ook doen! Waarmee wel weer is aangetoond (net als in die jankreactie van Wilders in die laatste column op NN) dat Wilders geen haar beter is dan het overige kudtvolk dat in het parlement zit. Hij zegt dat hij een hoger doel dient, maar voorlopig bedient hij alleen zichzelf.

sjaakdeslinksesul | 09-03-07 | 15:12

@BulletTooth 09-03-07 @ 14:28
En met die laatste opmerking schiet je dus uit de bocht...

quamquam | 09-03-07 | 15:10

Nee, Wilders moest zonodig op de man gaan spelen....

Nee... dat hebben al die linkse partijen in de oppositie al die jaren nooooit gedaan.

Wormen en Naarden | 09-03-07 | 15:06

piquant 09-03-07 @ 14:49
Ben je ooit in een gevangenis geweest?
Ooit gehoord van ambulances die niet meer uitrijden zonder bewaking in bepaalde buurten?
Ooit eens verdiept in criminaliteitscijfers?
Kom inderdaad die stad eens uit want door de smog zie je niet zo goed waar het over gaat.

Wormen en Naarden | 09-03-07 | 15:03

Kunnen we ze voor een paar miljoen niet meteen allemaal terug sturen???

Extremejoy | 09-03-07 | 15:01

@Tarakan 09-03-07 @ 14:31
Ja maar hij doet het wel helemaal verkeerd imo.
@Wormen en Naarden 09-03-07 @ 14:38
Op je laatste vraag kun je een heel jaar postings van me op GS in het archief terugvinden. Het is nou net niet alsof ik daar normaliter het zwijgen toe doe.
En wat betreft je eerste opmerking: Wilders verwijdert ook de liberale moslims van zich met zijn domme uitspraken, terwijl hij juist toenadering tot deze groep zou moeten zoeken in de strijd tegen de orthodoxe moslims. Logisch als hij ze keer op keer loopt te beledigen, dat is een politieke strategie die averechts werkt. Daarom beschouw ik Wilders ook als een onderdeel van het probleem.
En ging het maar over de dubbele nationaliteit, dan was de discussie er misschien gekomen. Nee, Wilders moest zonodig op de man gaan spelen, begon over loyaliteit en liet zich in het debat de kaas van het brood eten en kreeg derhalve de volle laag meuk terug. Een inhoudelijke discussie over de dubbele nationaliteit is hierdoor nu verder weg dan ooit. Dat is zowel de schuld van de gevestigde politieke partijen die in hun politiek-correcte denken er eigenlijk niet eens over willen discussieren, als van Wilders die een schot voor open doel had maar een Seedorfje produceerde.

sjaakdeslinksesul | 09-03-07 | 15:01

piquant 09-03-07 @ 14:49
Leg uit... wat heeft de grote stad er mee te maken?

Wormen en Naarden | 09-03-07 | 14:56

@Sjaakdelinkselul@ 14.25 Mooi comment;maar het is hier vaak zo dat mensen die nog nooit in een grote stad hebben gewoond het allemaal zo goed weten.
Overigens had die jongen voor mij niet naar Marokko gehoeven. Gaat zelfs mij(wordt hier vaak uitgemaakt voor Geytewollen sok) een beetje te ver.

piquant | 09-03-07 | 14:49

Waar ter wereld word crimineel zijn gewoon erg aantrekkelijk gemaakt? Hier in NL. Superlage strafmaat, overgebureaucratiseerd en overgecompliceerd rechtsysteem. Hoge kans op vormfouten bij justitie, dus veel kans op onterechte vrijspraak. Gevangenissen die ( alhoewel wellicht geen lolletje) toch echt niet dramatisch te noemen zijn. Het risico voor de crimineel is hier minimaal. En als je gepakt wordt is er zelfs de kans dat je gewoon op all-in vakantie gaat op kosten van dezelfde mensen die je met je crimineel gedrag gedupeerd hebt. De waanzin ten top. Niet zo raar dus dat dit soort rapalje hier welig tiert en zich de pleuris lacht.

bello | 09-03-07 | 14:47

Stijlloos Superieur 09-03-07 : ik ben het met je eens, maar het ergste komt nog dat is de beerput van de levenpolissen. DENK er om dat er achter de schermen hard gewerkt wordt om een en ander te verbloemen. Daar zitten ook nog eens heel veel pensioen premies in. Daar zijn miljarden gepikt echt miljarden

Proost

Veldwebel | 09-03-07 | 14:41

@ Wormen en Naarden 09-03-07 @ 14:38
De meeste liberale Nederlanders zijn al de mond gesnoerd door de humorloze gedragingen van de extreme moslims (sorry voor het pleonasme).

TyfusLeijer | 09-03-07 | 14:40

sjaakdeslinksesul 09-03-07 @ 14:25

Wat een lul verhaal. Als de liberale moslims zich laten beinvloeden door Wilders dan zegt dat meer over hun dan over Wilders zelf....
En tegenwoordig schijnt zelfs een vraag over dubbele nationaliteit in het kabinet een ongelooflijke provocatie te zijn.
Waarom zeg je trouwens niets over liberale Nederlanders die geen ruimte meer hebben tot toenadering door de uitlatingen en gedraging van extreme moslims?

Wormen en Naarden | 09-03-07 | 14:38

Ik zie de reactie van Femke KaakKlem Halalsema al voor mij.
.
Femke: "U meet met twee maten heer Wilders, uw gewaardeerde collega Graus heeft toch ook een gratis reis (onkostenvergoeding voor woon- werkverkeer) gekregen naar Limburg."

TyfusLeijer | 09-03-07 | 14:34

@ The Birdman flies 14:28

Ik ga mee!

Der Gretel | 09-03-07 | 14:33

Van de week de Kollekte voor Jantje Beton aan de deur. Bejaarde vrijwilliger op de mat die N hartverscheurend verhaal hield over grijze kindjes die hun lijkbleke kleur in oa. Betondorp sektie 4, afdeling 6 slechts nutijds zien verschieten in N ogenschijnlijk gezondere. Echter schijn bedriegt want niet de zon maar de neergeslagen zware metalen van de achtbaans snelweg naast de trieste "speelplaats" (metalen kooi met wipkip) zorgt voor bedoelde tint.

In plaats van N muntje uit 't wisselgeld bakje hebK de kerel N mes meegegeven. "Zorg maar dat al die Jantjes eens flink buiten de pot pissen, kriminele kindertjes kunnen wél extragratisgesoepsidieerd op vakantie.... En dan hoeft u ook niet langs deur aan deur aan deur. Hoelang moet u eigenlijk lopen te vrijwilligen eer u 65.000 euri opgehaald heeft?"

widtvoet | 09-03-07 | 14:32

Wilders doe er wat aan!

Horsedick | 09-03-07 | 14:31

@sjaakdelinksesul;

Alleen jammer dat een man als Wilders blijkbaar nodig is om de totale verrotting van ons regenteske bestuur bloot te leggen... Enige vorm van zelfkritiek is de linkse Zonnegoden kennelijk vreemd

Tarakan | 09-03-07 | 14:31

@helmpie 09-03-07 @ 14:13
En over die crimineel heb ik het dus nooit gehad, lees mijn reacties er maar op na. Dat was je natuurlijk ontgaan in al je gerechtvaardigde woede over een reactie waar je het bij voorbaat al niet mee eens was. En noem hem maar een geitenneuker, ik heb liever tien van dat soort geitenneukers hier dan een z'n debiel als jij.

sjaakdeslinksesul | 09-03-07 | 14:28

En ik maar denken dat lees ik verkeerd.

En in 070 bussiness as usual?

sterrenonder hetijs | 09-03-07 | 14:28

eigenlijk motte wij met zijn alle naar Marokko gaan en daar de boel gek maken, scheit hebben aan al die autoriteiten daar, de hele maatschappij negeren en gewoon lekker doen waar we zin in hebben, die marokaanse wijven de hoer laten spelen, hun moeders op straat beroven, en allerlei criminele activiteiten opzetten en elke dag op het strand daar liggen klagen dat we gediscrimineerd worden,infriltreren bij de bewaking van de luchthavens en dan de boel leegroven en informatie doorverkopen aan anderen grote criminelen,drugs verkopen, dikke vinger naar die koning opsteken, en als ze je dan pakken op vakantie naar holland.
ja dat motte we eigenlijk doen , maar het zal er wel weer niet van komen wegens weinig animo, jammer, toch een goed plan.

The Birdman flies | 09-03-07 | 14:28

quamquam 09-03-07 @ 14:09
Even voor de duidelijkheid, Wilders is zeker NIET mijn grote voorbeeld. Is natuurlijk makkelijk om dat aan te nemen, om de boel wat overzichtelijker voor jezelf te maken. Het is wel zo dat ik het met veel uitspraken eens ben, jammer dat de manier waarop hij het brengt wat hard is.
Om op je vraag in te gaan: Ja, dan had ik ook zo hard geblaat, subsidiegeld dient niet op te gaan aan dit soort onzin. De bestemming doet er niet zoveel toe wat mij betreft. Had de bestemming een enkele reis rifgebergte geweest, dan had ik ze zelf nog wel naar het vliegveld willen brengen. Zo ben ik dan ook wel weer.

BulletTooth | 09-03-07 | 14:28

Zouden er ook Marrokanen zijn die dit belachelijk vinden??

Tarakan | 09-03-07 | 14:26

@stonedt 09-03-07 @ 14:17
Inderdaad. Laat geen enkele linkserd meer over voedselbanken beginnen, zoals er ook geld wordt uitgegeven aan dit soort onzin. Overigens zou ik het allemaal minder erg vinden als de burgers van Amsterdam dit zelf zouden betalen. Moet je maar niet zo gek zijn om daar te gaan wonen. Maar ondertussen bedelt de stad ook de hele tijd om rijksgeld, omdat er zoveel kanslozen rondlopen. Hoe zou dat nou toch komen?

L. Oser | 09-03-07 | 14:25

@quamquam 09-03-07 @ 14:09
Zoiets wat jij zegt, maar dan inclusief een hoop beledigingen aan het adres van Bullettooth.

Kort mijn standpunt uitgelegd, gasten als Marcouch zijn geen onderdeel van het probleem, maar juist de oplossing. Marcouch is het type niet lullen maar poetsen, kritiek op de eigen gemeenschap, niemand voortrekken, eerlijk, hardwerkend en het hart op de juiste plaats.
Ik ben geen xenofoob en geen racist en wens me niet te afficheren met mensen die dat wel zijn of er erg naar neigen. Wat ik de afgelopen weken van Wilders heb gezien, heeft me duidelijk gemaakt dat Wilders ook een onderdeel van het probleem is. Ipv dat de invloed van de politieke en orthodoxe islam wordt teruggedrongen, versterkt Wilders met zijn domme aanpak en uitspraken de positie van zijn tegenstanders en biedt hij geen enkele ruimte voor toenadering tot de liberale moslims en de non-troetelallochtonen, zij die nb als eerste de nadelige gevolgen ondervinden van de islamisering omdat ze er middenin wonen. Wilders is niet de erfdrager van Bolkestein, Ayaan of Fortuyn, hij is een narcistische clown met een gebrek aan politieke finesse en de intellectuele bagage van de ECI-gids.
Een keuze tussen Marcouch en Wilders is voor mij dus niet eens een keuze.

sjaakdeslinksesul | 09-03-07 | 14:25

@Wormen en Naarden 09-03-07 @ 14:15:
Toch niets nieuws onder de zon?
,
Gaat al jaren zo, alleen doet héél af en toe iemand z'n bek open. Doe je dat te goed en te efficiënt dan ben je dan ook aan de beurt.
.
Vijfde Colonne der Geytenneukers, om het maar eens te herhalen.

Reinaert | 09-03-07 | 14:20

En ik me maar zorgen maken over die enorme rijen bij de voedselbanken, schijnen we zoveel geld over te hebben om zelfs snoepreisjes weg te geven.
Gelukkig gaat de pvda over ons geld , weet ik tenminste zeker dat het snel op is.

stonedt | 09-03-07 | 14:17

Stadsdeelvoorzitter Ahmed Marcouch .....
Ok... is duidelijk... dankjewel linksen onder ons. Bedankt voor de opbouw van een enorm groot kut-land. Het probleem wordt ook steeds erger omdat er steeds meer potentiele linksstemmers in ons land worden gelaten. Dit wordt een onomkeerbaar proces....

Wormen en Naarden | 09-03-07 | 14:15

Als die Achmed Marcouch erachter zit dan ben ik er voor, want die vent snapt het m.i.

Don Fappo | 09-03-07 | 14:15

Soorie, maar na twee flessen wiskie gaat het sgrijfen wat moelik.

helmpie | 09-03-07 | 14:14

@koerbagh 09-03-07 @ 14:05

Volgens Femke ben jij nu gewoon een racist.

Iko Nal | 09-03-07 | 14:13

@sjaakdelinkselul, ik heb het over die geitenneuker die hem begeleid maar of dat stuk luchtverontreiniging zelf. Kan jij geen zelfmoordenaar in Afghanistan worden?? Er dreigen daar tekorten.

helmpie | 09-03-07 | 14:13

tja dit is weer zo'n typisch marocker wordt bevoordeelt 300 reacties stukje. GS jullie lijken de televaag wel

zooishettoch | 09-03-07 | 14:10

Krijg net een berichtje door dat deze vakantietrip is geadviseerd door de commissie van de Marrokaanse koning op voorspraak van mevrouw Arib. Dit in het kader van het strak aanhalen van de banden tussen het vaderland en Marrokanen in den vreemde. Dat de genodigden zeer crimineel waren is volgens de commissie niet iets schokkkends aangezien dit een zeer normaal Marrokaans karaktereigenschapje is. Daarnaast is een zeer groot deel van de bestede 65.000 euri subsidiegeld besteed aan koninklijke Marrokaanse representatiekosten. Specifikaties helaas niet aanwezig.

Was getekend,

Huichelaar Tichelaar

Tarakan | 09-03-07 | 14:09

@BulletTooth 09-03-07 @ 14:02
Hij heeft toch ook gelijk? Daar mag hij best tevreden over zijn, zelfs trots.
Jij komt helaas inderdaad niet verder dan direct in een kramp te schieten zodra je het woord Marokkaan ziet staan. Natuurlijk is die snoepreis naar Marokko de grootste flauwekul. Maar om je grote voorbeeld aan te halen: Als het een reis van een Zweedse crimineel naar Zweden was geweest, had je dan ook zo hard geblaat?

quamquam | 09-03-07 | 14:09

Is het heel erg raar als ik zeg dat ik vind dat criminelen geen snoepreisjes op kosten van de staat behoren te krijgen maar wasknijpers moeten maken in de cel? Ja hè? Dat dacht ik al.
Ik hou er de laatste jaren wel meer rare ideeën op na. Ik moet maar eens naar een psycholoog ofzo.

koerbagh | 09-03-07 | 14:05

@ helmpie 09-03-07 @ 13:52
Tip: voordat je helemaal los gaat op iemand is het soms beter om even het gehele topic te lezen.
Dan lijkt het tenminste alsof je weet waarover je het hebt...

Patrick Bateman | 09-03-07 | 14:05

@sjaakdeslinksesul
Wat een ontzettend arrogante lul ben jij! Ongekend!
Je bent er nog trots op ook he?

BulletTooth | 09-03-07 | 14:02

Stadsdeelvoorzitter Ahmed Marcouch zegt het geen probleem te vinden als deelnemers aan de Marokkoreis op ‘bepaalde lijstjes’ staan. ‘Ik hoop dat de andere jongeren hen positief beïnvloeden. Ze zijn in elk geval uit een negatieve omgeving. ’

Ik sla de eerste de beste gast die naast me komt zitten in het cafe dood.
Ik moet uit die negatieve kroegomgeving vandaan. Ik sta ook al jaren op het lijstje van de kroegbaas. ( LAT ) Wordt dat lijstje dan eigenlijk ook betaald ca 500 tereuro.

Proost

Veldwebel | 09-03-07 | 13:59

@helmpie 09-03-07 @ 13:52
Brekend nieuws: Achmed Marcouch zit in de gevangenis! Volgens helmpje dan en die kan het weten, hij mag daar de slagboom van de poort op en neer doen. Simpele mongeaul die kan lezen noch foutloos schrijven maar wel meteen zijn mening klaar heeft, was een betere nick voor jou geweest, maar aangezien die nick uit meer dan vijftien woorden bestaat, betwijfel ik of het wel een juiste keuze voor je zou zijn. Stakker dan misschien?

sjaakdeslinksesul | 09-03-07 | 13:58

helmpie 09-03-07 @ 13:48 & kruT 09-03-07 @ 12:29
Kom kom, Wilders heeft de kamervragen al klaar liggen.

Vel | 09-03-07 | 13:56

@sjaakdeslinksesul 09-03-07 @ 13:49
Nou bedankt hoor. Erg lief.

BulletTooth | 09-03-07 | 13:54

Ik weet niets te zeggen, ik staar alleen maar voor me uit. Het is op, echt op!
Ga straks naar het cafe om het te vergeten.

Proost

Veldwebel | 09-03-07 | 13:53

sjaakdeslinksesul: hoe weet jij dat iemand die in de gevangenis zit deugd?? Familie van je?? Links lul was een betere naam voor je geweest. Nog even en dan deugen ook alle TBS'ers en gaan wij op hun plaats zitten. Van mij mogen lui met gedachten zoals jij ze heb wel een poosje samen in de cel zitten met die jongens die volgens jou wel deugen.

helmpie | 09-03-07 | 13:52

Vind iemand het erg (ook onze immer begripvolle linkse broeders!!) als ik hier geen tering van begrijp???

helmpie | 09-03-07 | 13:49

@BulletTooth 09-03-07 @ 13:38
Sterke inhoudelijke reactie, zoals al je eerder posts ook al uitdrukking gaven van een scherp politiek inzicht. En van mij mag je lekker blijven vegeteren, lief he?

sjaakdeslinksesul | 09-03-07 | 13:49

Het is wel ff van onze belastingcenten waar dit van wordt bekostigd. Hadden wij ook niet wat hongerige mondjes te voeden in dit land van "milk and honey"? Waar is Wilders als je hem echt nodig heb????

helmpie | 09-03-07 | 13:48

@ Onbevlekt blazoen 09-03-07 @ 13:41:

Dat wil ik helemaal niet weten.... Niet goed voor de nachtrust.

koyt | 09-03-07 | 13:47

Ik heb snel een kopje citroen-melisse thee gezet!
Anders was mijn malt- wiskey voor het weekend er al aan gegaan!

barones | 09-03-07 | 13:42

Iemand met tijd over zou eens moeten uitrekenen hoeveel geld er wordt gepompt in dit soort families. Uitkeringen, huursubsidie, piramideproject, belastingkwijtschelding, jeugdhonk, kinderbijslag, reclassering, enzovoorts. Kan een ontluisterend resultaat opleveren.

Onbevlekt blazoen | 09-03-07 | 13:41

Geenstijl, is Rutgher al op het binnenhof met z`n camera? Ben benieuwd wat het maatschappelijk belang van mijn belastingcenten hiervan is..!!

Marsnel | 09-03-07 | 13:41

@sjaakdeslinksesul 09-03-07 @ 13:34
Mag het ook een licht griepje zijn i.p.v. de tyfus? Lutser!
O ja, van mij mag je deaudgaan hoor, zal er niet om treuren, beloofd!

BulletTooth | 09-03-07 | 13:38

@Stijlloos Superieur 13:31

"C voor o, voor u voor a, klopt men in met de K"

widtvoet | 09-03-07 | 13:38

@P. Deauville 13:11

Ze lachen zich drie slagen in de rondte. Elke rochel wordt met het toekeren van de andere wang beantwoord, elke messteek met het tonen van een nog onbeschadigd stukje torso.

Je zal maar N puberend, welwillend, hardwerkend "allochtoontje" in 020 zijn. Voor jou geen prada, bling-bling of krimineel veel flashkash maar school, bijbaantje en normaal meedoen. Nou, dan dus ook geen extragratis vakantietje of gesoepsidieerde aandacht...

"Had je maar mensen moeten gaan beroven. De nieuwe Turkenmoeders houden niet van normaal. Krimineel zijn en achterlijk gedrag vertonen is de norm. Knuffelprojektjes voor mensen die verantwoordelijk zijn en goed meedraaien zijn helega niet zo interessant. Doe eerst maar es flink buiten de pot pissen, pas dán dienen zich afdoende met belastinggeld gefinancierde tongen aan om je zure zeik van de pleemuur af te lebberen. Eigen schuld, dikke bult!"

widtvoet | 09-03-07 | 13:35

@BulletTooth 09-03-07 @ 13:22
Ik lees zo jouw vele reacties in dit draadje en zelfkritiek of kritische zelfreflectie lees ik nergens, wel veel dom geblaat en geslijm bij je medereaguurders. Als je benieuwd ben hoe diezelfde meute hier op GS eerder over Marcouch oordeelde, verwijs ik je naar dit topic:
www.geenstijl.nl/mt/archieven/017586.h...
Het probleem ligt meer bij mongeaulen zoals jij die dezelfde pavlovreactie op marokkanen/moslims tentoonspreidden als linkse politici en aanhang op de PVV.
Jullie kunnen wat mij betreft allebei de tyfus krijgen, links en de PVV-aanhang.
En dat ik de wijsheid in pacht heb stond ook al jarenlang vast.

sjaakdeslinksesul | 09-03-07 | 13:34

@widtvoet 09-03-07 @ 13:18
With all due respect, kommunicatie? Moet toch zeker communicatie zijn.

Stijlloos Superieur | 09-03-07 | 13:31

GVD! KUDT! wat ben ik blij dat ik al jaren geen belasting in NL meer betaal

ErikZA | 09-03-07 | 13:25

sjaakdeslinksesul 09-03-07 @ 13:02
Daar ligt precies het probleem: linkse politici en aanhang, denken de wijsheid in pacht te hebben. Bovendien is enige zelfkritiek en/of reflektie is hen doorgaans vreemd. Ook jij hebt dat probleem blijkbaar...

BulletTooth | 09-03-07 | 13:22

@sjaakdeslinksesul

Marcouch lijkt een aantal jaren geleden N behoorlijke draai te hebben gemaakt. Wellicht wat minder mbt. inhoudelijke thema's maar toch zeker voor wat betreft zijn manier van kommuniceren.

Aan de ene kant houdt hij prima kontakt met zijn "natuurlijke" achterban, tegelijkertijd noemt hij vaak man en paard en laat zich weinig gelegen liggen aan figuren die hem van nestbevuiling beschuldigen.
Jammer dat hij bij de verkeerde partij zit (maar anders was hij waarschijnlijk nooit bestuurder geworden te 020).

Ofwel; ook wat @widtvoet betreft "deugt" Marcouch...

widtvoet | 09-03-07 | 13:18

Iedereen weet dat als je iets gratis krijgt, je het niet erg zult waarderen. In ieder geval minder dan wanneer je ervoor gewerkt hebt. De vakantiegangertjes hadden dus zelf een gedeelte moeten betalen, een fors gedeelte. Dat zou aangetoond hebben dat er motivatie was voor het doel van de reis. Nu lachen ze ons allemaal uit en ze hebben gelijk. Welke randdebiel mag zomaar 50 mille van het belastinggeld aan zo'n stel klojo's spenderen? Is er niemand met hersens op zo'n departement die 'Ho, tot hier en niet verder!' roept? De plannen van het kabinet om 10.000 ambtenaren er uit te flikkeren, zijn in mijn ogen veel te mild...

P. Deauville | 09-03-07 | 13:11

death squad+ carte blanche moet een hoop op kunnen lossen.

janfortune | 09-03-07 | 13:03

@Patrick Bateman 09-03-07 @ 12:24
Jaja, mijn mening over personen komt zelden uit de lucht vallen en in 99% van de gevallen heb ik nog gelijk ook. Marcouch deugt dus.

sjaakdeslinksesul | 09-03-07 | 13:02

"Achmed Marcouch, stadsdeelvoorzitter" Daar heb je er weer zo een...

Shani | 09-03-07 | 12:55

Wanneer komt er weer een collumn van Geert? De laatste was twintig februari..
Het is een schande!

Attila23 | 09-03-07 | 12:52

fijn dat ik eindelijk eens duidelijk heb wat er met mijn belasting centen gebeurt... Schande!

Stut-t-t-tering | 09-03-07 | 12:50

"Van de jongeren ... wordt verwacht dat ze in hun omgeving zo veel mogelijk over hun ervaringen vertellen."

Dat zal allemaal best snor zitten. Deze straatterrorist met z'n Verlaat-de-gevangenis-en-ga-lekker-luxe-vakantievieren-zonder-te-betalen-kaartje is qua aanzien binnen de groep natuurlijk naar mythische hoogten aan T stijgen.

Je bruine ster afvegen met alles dat dat racistische, diskriminerende, kleinburgelijke klootjesvolk in 0031 voor je ophoest is één. Maar op deze wijze dat intolerante kudtHolland vuistdiep met een zelfaangereikte herdersstaf in de kringspier schuren maakt je nagenoeg untouchable...

RESPEKT!

widtvoet | 09-03-07 | 12:48

@BulletTooth 09-03-07 @ 12:44
Helaas wel ja. Maar het doet me deugd dat er nog mensen zijn zoals de Geenstijl Reaguurders die dit alles sterk afkeuren. In 070 zeggen ze nu tegen elkaar: ''Maar dit is toch normaal??''

Stijlloos Superieur | 09-03-07 | 12:47

kan mij niet boeien of het nu marokkanen of mensen op een bepaald lijstje waren. Waar ik mij om druk maak is wat was hun bijdrage bij de reis. Ik heb altijd geleerd dat er geld verdient moet worden voordat je op vakantie kan. Zouden ze een sponsorloopje in Marokko hebben gehouden?... dus

wie weet waar | 09-03-07 | 12:47

Als ie slechts een paspoort had gehad zou de reis nog duurder zijn uitgevallen.

TyfusLeijer | 09-03-07 | 12:46

@Stijlloos Superieur 09-03-07 @ 12:34
Wat dus niet zal gebeuren, zolang dit kabinet er zit!
Ies siempel! Alles voor de kansenwijken en kansenzones!

BulletTooth | 09-03-07 | 12:44

Ik verbaas me nergens meer over.

kuttekrap | 09-03-07 | 12:42

@van dal 09-03-07 @ 12:38
Soms is dat het enige wat wij mannen kunnen doen tegen zulk soort nieuws.

Stijlloos Superieur | 09-03-07 | 12:42

'Justitie noch de tbs-kliniek wil inhoudelijk ingaan op deze kwestie'

en daarmee basta

bidlip | 09-03-07 | 12:41

Ik durf dit echt niet aan mijn buitenlandse vrienden en kennisen te vertellen. Dit gelooft toch niemand.
De werkenden worden in dit land gestraft via de belastingen zodat de criminelen cadeautjes kunnen krijgen.
Waar kan ik heen?

middleoftheroad | 09-03-07 | 12:40

ik hoorde het vanmorgen al in het nieuws, daarna ben ik even lekker gaan zitten schijten.

van dal | 09-03-07 | 12:38

En juist als je denkt dat het niet gekker kan:
http://www.nu.nl/news/1002620/13/Kliniek_liet_tbs%27er_Paul_R._werken_bij_hennepteler.html
De moordende TBS-er uit Enschede werd tewerkgesteld in een hennepkwekerij...

Patrick Bateman | 09-03-07 | 12:38

@Vel 09-03-07 @ 12:27:
Zeker. En een flink deel van 0031 wil ook best echt eens het roer omgooien, als je zo naar de verkiezingsuitslagen kijkt. Maar wat krijg je dan terug als kiezer? Het meest grijze, brave, middle-of-the-road kabinet sinds tijden waarvan je weet dat de komende 4 (8?) jaar het gewoon weer vanouds pappen en nathouden en struisvogelpolitiek zal blijven.

Lobo | 09-03-07 | 12:38

Waar slaat dit in hemelsnaam op?!?!?! Zijn ze nu helemaal van de pot gerukt! Ik eis dat dat geld teruggestort word, ze gaan er maar eens voor werken, DAAR leer je wat van. Gestoorde praktijken zijn dit.

Boeing | 09-03-07 | 12:35

@wILL, dat zal wel, maar wel groot in leedvermaak. Hij lacht zich ongetwijfeld te pletter om hoe zijn volgzame schaapjes elkaar bij bosjes opblazen in Irak.

Daikan | 09-03-07 | 12:35

Mijn bek viel al open bij die Khalid en zijn € 2500, van een paar topics geleden, maar dit is te genant voor woorden.

Karel Kruizenruiker | 09-03-07 | 12:34

@BulletTooth 09-03-07 @ 12:30
Uiteraard, die 8 miljard bevind zich op het moment in het ''Pappen en nat houden'' potje van die rooien. Echter zou die 8 miljard zich moeten begeven in de portemonnee van de werknemers.

Stijlloos Superieur | 09-03-07 | 12:34

Allah is groot, GROOT.

wILL | 09-03-07 | 12:33

@pek en veren 09-03-07 @ 12:30
Maar wat als je kinderen hebt? Deze ook zo opvoeden?
Dan wordt het nog gezelliger in de toekomst.

BulletTooth | 09-03-07 | 12:33

"We hopen dat ze hun ervaringen met hun omgeving gaan delen" Ja het beviel zo goed, dat ze straks massaal gaan inbreken moorden en weet ik veel wat voor criminaliteit nog meer. Zodat ze allemaal lekker op vakantie kunnen. Ondertussen de mensen die eerlijk hun geld verdienen en met veel pijn en moeite rond moeten komen met hun studie. Moeten zich een slag in de rondte werken om überhaupt te kunnen bestaan. Ik heb centrum links gestemd maar dit wordt echt te gek. Dat het vliegtuig mag neerstorten. Of laat m verplicht lopen.

SjabbesH | 09-03-07 | 12:32

Zo zie je maar MISDAAD loont in dit k@#*§$tland.

Slachtoffers moeten van alles zelf proberen om hun recht en/of geld te krijgen.
Misdadigers worden aan alle kanten geholpen gesteund om maar weer op het rechte pad te komen.

pens | 09-03-07 | 12:32

Trouwes, Finse pschychiaatrische patienten kunnen eauk op zo'n verzorgde vakantie met begeleider naar het moederland.. gehandicapten eauk..

Attila23 | 09-03-07 | 12:31

Richard Dawkins: 'Organizing atheists is like herding cats.'
Hetzelfde geldt voor liberalen, daar ligt het probleem.

CoJoNes | 09-03-07 | 12:31

Ik ben allang totaal cynisch geworden en deze Babylonische wereldorde moet het maar zonder mij doen.

Een alternatief op emigreren, wat niet voor iedereen geschikt is: je ook gedragen als een allochtoon. Minimaal werken, onder het bestaansminimum zodat incasso en loonbeslag geen effect meer hebben. De rest zwart aanvullen en creatief zijn.

Proleten worden beloond, asocialen zijn slachtoffers; in de multikul wordt alles omgedraaid.

pek en veren | 09-03-07 | 12:30

@Stijlloos Superieur 09-03-07 @ 12:29
Jij en ik weten best waar die 8 miljard WEL naartoe gaan, toch?

BulletTooth | 09-03-07 | 12:30

@reinaert
Als ik ga stemmen stem ik ook voor of tegen een bepaald beleid voor het privatiseren van de energiemarkt. Denk je dat ik daar verstand van heb? Omdat we in NL allemaal mogen meestemmen over de beste muzikant hebben we nu Lee Towers als president.

bidlip | 09-03-07 | 12:30

Waar is Wilders nu?

kruT | 09-03-07 | 12:29

Voor al diegene die nu weer roepen dat ze emigreren, wel paspoort inleveren. Loyaan aan de spaanse cota's en aan Nederland kan natuurlijk niet. Doe dan cosequent en rot helemaal op. Ik word altijd zo ziek van die mensen die gelijk roepen te emigreren zeker nu ik weet dat zij wel een dubbel paspoort hebben en dat een medenederlander misgunnen.

spooky | 09-03-07 | 12:29

@BulletTooth 09-03-07 @ 12:19
Tja, ik werd ook onrustig toen deze conclusie tot me doordrong. Eenheid is in dit land ver te zoeken, als ik ontslagen word voor mijn pensioen, zal ik alles doen wat in mijn macht ligt om deze regering op de knieen te krijgen. Wilders is misschien niet de oplossing, maar hij heeft wel goede punten, zoals 8 miljard teruggeven aan de belastingbetalers, dat noem ik nog eens rechtvaardigheid. De andere rechtse partijen doen dit niet, en de linkse partijen willen alleen nog maar meer collectiviseren en belastingheffen.

Stijlloos Superieur | 09-03-07 | 12:29

Deze strafbladloze hardwerkende schatkistvuller komt aanstaande zomer niet verder dan Wezep.

*belt het uitzendburo om te zeggen dat hij er niet meer komt*

Sir Lostalot | 09-03-07 | 12:29

@Koekje-dr-bij? 09-03-07 @ 12:24
Systeem werkt dus niet, blijkt, het wordt ondergraven door malloten als Marcouch, de Halsema's, Tichelaars en Dijsselbloemen van deze o zo kleurrijke samenleving. En ze komen er mee weg, let op mijn woorden.

BulletTooth | 09-03-07 | 12:28

Lobo, de tijd is rijp om het 'anonieme lafbekjes' imago te veranderen

Vel | 09-03-07 | 12:27

@Lobo 09-03-07 @ 12:23
Dat dan weer wel...

BulletTooth | 09-03-07 | 12:24

@bidlip 09-03-07 @ 12:21:
Dat probleem zou ik niet hebben. Dergelijk personeel huur je extern in dus dat heeft geen medezeggenschap nodig.
Probleem opgelost :-)
Democratie in de praktijk, toch?

Reinaert | 09-03-07 | 12:24

Ach ja, als je studeert en je eigen centjes verdient met een kudt-bijbaantje kun je geen krant openslaan of je wordt voor lui en lastig uitgemaakt door elke ambtenaar tot aan de minister van onderwijs zelf. Lig je echter overdag te pitten om `s avonds fris en fruitig oude dametjes te beroven, inbraken te plegen en groepsverkrachtingen te organiseren, dan worden je kansen, stages en nu blijkbaar ook vakanties in de schoot geworpen. En dan zo`n antilliaan horen janken dat het systeem zijn vei-aand is. Volgens mij werkt het systeem prima voor lamzakken en jeugdige delinquenten.

Koekje-dr-bij? | 09-03-07 | 12:24

@ sjaakdeslinksesul 09-03-07 @ 11:50
Ik had zelf ook nog even gegoogled om te kijken of ik nog meer domme uitspraken van Marcouch kon vinden.
Tot mijn verbazing verkondigt hij over het algemeen zeer verstandige dingen.
En dat voor een PvdA stadsdeelraad-bestuurder in 020, het moet niet gekker worden...

Patrick Bateman | 09-03-07 | 12:24

@BulletTooth 09-03-07 @ 12:19:
Komt er toch nooit van, iedereen is te ingekakt. Vanavond gaan we lekker slapen en morgen reaguren we weer boos op het volgende achterlijke voorval.

Lobo | 09-03-07 | 12:23

@Stijlloos Superieur 09-03-07 @ 12:06

Niet om te zeiken, maar tegenwoordig kun je in onze totalitaire staat al opgepakt worden vanwege deze opruiende berichtjes. Dan ben je namelijk een terrorist.
Maar ik sta voor je in de bres ;)

Halve Hoax | 09-03-07 | 12:22

Ik ben allang totaal cynisch geworden en deze Babylonische wereldorde moet het maar zonder mij doen.

Een alternatief op emigreren, wat niet voor iedereen geschikt is: je ook gedragen als een allochtoon. Minimaal werken, onder het bestaansminimum zodat incasso en loonbeslag geen effect meer hebben. De rest zwart aanvullen en creatief zijn.

Proleten worden beloond, asocialen zijn slachtoffers; in de multikul wordt alles omgedraaid.

pek en veren | 09-03-07 | 12:22

@Reinaert
Stel je hebt een goedlopend bedrijf. Zou je die 4 wc-juffrouwen, 2 schoonmakers, en 5 medewerksters van de koffie dan laten meestemmen over een belangrijke overname?

bidlip | 09-03-07 | 12:21

@Reinaert 09-03-07 @ 12:15
''Politiek in dit land is een ritueel, het stelt niet zo veel voor, het is een stortplaats en afwerkplek geworden waar de academisch-niet-zo-succesvollen alsnog hun gelijk proberen te halen.''
Inderdaad! ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden.

Stijlloos Superieur | 09-03-07 | 12:20

@Stijlloos Superieur 09-03-07 @ 12:06
Hey relax! Ben het met je eens!!!
Word wel onrustig van het idee, maar misschien de enige oplossing...

BulletTooth | 09-03-07 | 12:19

Die draaideurtjes kijken wel uit om hun leven te beteren.

Anders lopen ze hun vakantie van volgend jaar mis.

zegmedathetnietzois | 09-03-07 | 12:18

*gaat nog eens kijken of er niet ergens een rekening ligt van een weekje centerparcs in Duitsland.. en stuurt hem dan door naar het ministerie van Buitenlandse Zaken.*

computerboer | 09-03-07 | 12:18

Ik snap het wel hoor. Gewoon geld pompen in de Marokkaanse economie op deze manier zodat het daar beter wordt. Dit natuurlijk in de hoop dat de Marokkaanse Nederlanders sneller terugkeren én dat de huidige Marokkanen in Marokko daar blijven, gayniaal!

Joey Tribbiani | 09-03-07 | 12:17

En wat zou die Wilders hier aan kunnen doen, behalve een spoeddebatje...
Ook hij heeft de oplossingen niet.

nummer niet te telle | 09-03-07 | 12:17

Volgens mij hoort Marcouch bij Wilders. Niemand die zo zijn best doet om kiezers voor de PVV te winnen als Ahmed M.

Agent Orange | 09-03-07 | 12:17

Steve Brown nam met de 'Happy Family' al in de jaren '70 randfiguren mee op stedenreis, ook geheel betaald door de gemeente A'dam.
Je krijgt als stad het (rode) bestuur dat je verdient.

Goldfinger | 09-03-07 | 12:16

@bidlip 09-03-07 @ 12:09:
Klopt als een zwerende vinger.
Echt competente mensen houden zich inderdaad verre van de Haagsche politiek. Met alle gevolgen van dien.
.
Helaas voor ons - maar mede dankzij ons, en ons stemgedrag, en het feit dat slechts een fractie van de Nederlanders actief lid is van een politieke partij.
.
Politiek in dit land is een ritueel, het stelt niet zo veel voor, het is een stortplaats en afwerkplek geworden waar de academisch-niet-zo-succesvollen alsnog hun gelijk proberen te halen.
.
Over de rug van het belastingbetalende volk.

Reinaert | 09-03-07 | 12:15

@Achtertuyn 09-03-07 @ 12:13
Maar zij konden dan ook in de kamers met uitzicht op een blinde muur.

CoJoNes | 09-03-07 | 12:14

65.000 euro ? kan ik aardig wat pijnbanken voor kopen op die delinquenten op het opgerekte pad te brengen...

Patrick Zweedsey | 09-03-07 | 12:14

zet ze op een eiland....... weg ermee
Beesten zijn het..

Smokum | 09-03-07 | 12:14

Wie o wie zet eens flink de schop in ons bestel?

Lobo | 09-03-07 | 12:14

ik blijf het zeggen, na 3x goed de fout in gewoon preventief ruimen dien bras. tief toch op met dat ge-aai

beschuitfluiter | 09-03-07 | 12:14

GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD
Smerig links kudtk*nkertiefusteringland.

Colossi | 09-03-07 | 12:14

De trip kostte 65000 euro????!!!! Mijn vrouw is net met 28 slechtziende kids en 12 begeleiders 10 dagen op wintersport geweest, dat kostte 20000 euro voor een low budget accomodatie. Kan er niet wat subsidie van de gemeente a'dam komen voor deze kids? De school staat tenslotte in stadsdeel slotermeer/geuzenveld. Maar nee, deze groep krijgt geen subsidie....

Achtertuyn | 09-03-07 | 12:13

Laat ze dan in ieder geval voor dit soort tripjes een kist van Onur Air charteren.

Iko Nal | 09-03-07 | 12:12

Blij dat onze belastingcenten tenminste goed worden besteed...

pik | 09-03-07 | 12:12

De bejaarde oudarbeiders die uit gewoonte PvdA blijven stemmen en je vrouw thuis die dit doet om de lieve, onschuldige standpunten, die moet je zulke berichten onder hun neus duwen.

Koning Koel | 09-03-07 | 12:12

iedereen die wel eens over de grenzen van west-europa is geweest weet wat een beetje verschil qua volk voor een enorm verschil in cultuur impliceert! Onze samenleving is niet te maken. We hebben inmmiddels teveel kameelchauffeurs over de grensgekregen. Het enige wat nog kan gebeuren is een radicale handhaving van strenge wetgeving om dat liefdeloze zandvolk aan banden te leggen.

waskuip-admiraal | 09-03-07 | 12:12

@Reinaert 09-03-07 @ 12:03

Een gekke kamelen beffer is een betere vertaling.
Maar even serieus mohammedanen zien mohammed als de perfecte mens daarom zijn er zoveel agressieve moordende loverboys onder moslims.
In hun ogen doen ze niet anders dan hun proleet zou hebben gedaan.

solidstate | 09-03-07 | 12:11

Als ze nou z´n NL paspoort door de shredder hadden gehaald vóór de terugreis naar Nederland, had het allemaal nog zin gehad...

sjonnie | 09-03-07 | 12:10

dit is toch werkelijkwaar te achterlijk voor woorden?!!!

Hardwerkende Jan Modaal wordt gestraft door belastingen en de grootste bras mag daarvan op vakantie...

Hoe krijg je dit toch verkocht... en het maar raar vinden dat mensen uit wanhoop Wilders stemmen... volgende keer krijg hij ook mijn stem.

beschuitfluiter | 09-03-07 | 12:10

@Reinaert
Dat zeg ik: omdat hij het enige antwoord is gaat iedereen maar voor die clown van een Wilders? Mochten er uberhaubt mensen in Nederland zijn die politieke ambitie hebben dan zijn ze dat in de afgelopen 6 jaar wel kwijtgeraakt. Alles met kleur en allure is inmiddels afgeschoten of eruit geschopt en zo houden we het hier in Nederland lekker grijs en middelmatig. Als Wilders echt met z'n kop boven het maaiveld zou uitsteken was hij hem al lang kwijt. Hij kraamt dezelfde kleinburgerlijke onzin uit als Balkenende. Hij bekijkt het alleen van de andere kant.

bidlip | 09-03-07 | 12:09

Ik sta bijna op het punt om ook Wilders te gaan stemmen als ik dit lees

Numit0r | 09-03-07 | 12:09

En nu de regering ook nog de meerderheid heeft in de 1e kamer, kunnen ze vrolijk doorgaan met deze ongein. Bedankt pvda, cu en cda stemmers!

ipje | 09-03-07 | 12:08

Als hij op mijn losten op reis ging kreeg ie enkele reis to hell !!
maggie daar lekker allah gana vervelen..

Bedankt voor deze mooie actie sp.pvda etc..

gekkehuus | 09-03-07 | 12:08

@Statler en Waldorf 09-03-07 @ 12:03:
Doordichten jonge vriend! "Kunst ist Waffe!"

Reinaert | 09-03-07 | 12:07

@BulletTooth 09-03-07 @ 11:53
Niks is onmogelijk, soms is een staatsgreep de enige oplossing voor een land waar de regering bestaat uit mensen die de publieke opinie totaal negeren, en de belastingen maar blijven verhogen. Langzaam aan hebben ze onze pensioenen kapot gemaakt, als ik eerder wil stoppen krijg ik straf, en dat terwijl ze al mn vut hadden afgepakt waar ik al die jaren voor heb betaald. Krijg ik dat geld terug? Nee. En dan heb ik het nog niet eens over het kwartje van kok dat we terug zouden krijgen. Duidelijk is, dat het collectieve stelsel veel te groot is, en ook veel te veel geld uitgeeft. Één van die dingen is gedetineerden op vakantie sturen naar marokko. Dat het Nederlandse volk dit niet langer zal pikken, weet iedereen, behalve de achterlijke Tweede Kamer, die daar alleen maar zit voor zelfverrijking. Domme mensen, domme domme mensen, die niets anders kunnen dan dingen beloven, en geld weggeven over de rug van het volk, net zolang tot ze zichzelf als weldoeners zien. Uitzonderingen daargelaten, maar de Tweede Kamer bestaat uit achterlijke gladiolen. En het is echt om te kotsen.

Stijlloos Superieur | 09-03-07 | 12:06

ga vanavond het buurthuis verbouwen(slopen en afbranden),nog meer mensen zin in een vakantie?

skafloc | 09-03-07 | 12:04

Dit is nog maar het begin van wat ons te wachten staat. SP-, GL- en PvdA-stemmers bedankt!

die hofstadtgruppe | 09-03-07 | 12:04

*Dagdroom*
De wereld is niet gek, maar ik ben slechts een karakter in een boek van Kafka. En de absurde dingen die ik zie en lees zijn slechts fantastische vertellingen van een brilliante, gekwelde geest. Ik bedoel, een inbreker op vakantie sturen, op kosten van de belastingcenten van hardwerkende burgers, die gebukt gaan onder het juk van misdaad en politieke correctheid, dat is toch niet reëel. Dat moet toch wel een verzinsel zijn? Toch? .... Nog een vraagje, hoe kom ik hier uit?

Statler en Waldorf | 09-03-07 | 12:03

@solidstate 09-03-07 @ 11:58:
FF citeren: "al-insan al-kamil, the Most Perfect of Men".
.
Hoe moet ik dat vertalen dan?
.
Het lijkt me allemaal Engels - correct me if i'm wrong - dus ik kom met al mijn kennis niet verder dan "al-insan" = insane = gestoord, en "al-kamil" = camel = kameel, per saldo hebben we het dus over een insane camel oftwel gestoorde kameel?
.
Of lees ik nou weer dingen die er niet staan?
.
Gestoorde kamelen lijken me nu niet echt de oplossing eerlijk gezegd!

Reinaert | 09-03-07 | 12:03

Ik zag het bericht vanmorgen staan op de site van de Volkskrant en ik dacht meteen: dit wordt een klusje voor Pritt Stift. In de peiling op de homepage van de Volkskrant vindt om 11.59 uur 85.2% dat dit uitstapje echt niet kan. Ook ik snap die stadsdeelvoorzitter niet.

tegengas | 09-03-07 | 12:03

@Attila23 09-03-07 @ 12:01
Doe maar een teiltje...

BulletTooth | 09-03-07 | 12:02

Kopje thee?

Attila23 | 09-03-07 | 12:01

betekent dit dus dat 99 procent van de marokkaanse jongeren op vakantie mogen naar maroc op onze kosten?

alla | 09-03-07 | 12:00

Ik vind het wel uitermate subtiel en politiek correct gebracht die laatste 3 zinnen... Iets in de trant van ga maar kogels koppen, onderga een traditioneel marrokaanse steniging ofzo was beter geweest. Ik word nu alweer misselijk van die pvda knuffel taktieken...

Hellsmurfje | 09-03-07 | 12:00

LOL@Attila23 09-03-07 @ 11:56
Die kende ik nog niet.

@Iko Nal 09-03-07 @ 11:57
*gaat zichzelf aangeven bij het CDI en in hoekje zitten schamen* ;-)

Dömper | 09-03-07 | 12:00

Driewerf schande!

laffe haas | 09-03-07 | 12:00

Het eerste commentaar van Job Cohen is binnen: "Dit is gebeurd om de boel bij elkaar te houden"

tasmaniandevil | 09-03-07 | 11:59

@bidlip 09-03-07 @ 11:56:
Ik zou zeggen als jij het dan kennelijk zo goed weet neem dan het voortouw, verdrijf die enge Wilders, los de problemen op, word Holland's next Top-Balkenende!
De beste stuurlui staan zoals altijd aan wal!
*Hard stuurboord Matroos*

Reinaert | 09-03-07 | 11:59

Marcouch deugt, meer heb ik er niet over te zeggen.

sjaakdeslinksesul 09-03-07 @ 11:24

“War is deceit,” Muhammad said, and those who regard him as al-insan al-kamil, the Most Perfect of Men, have become past masters at the art of deceit. It is nearly impossible to find a Muslim who will admit to the full truth of what Islam teaches about Infidels, though occasionally it happens.

www.jihadwatch.org/archives/004628.php...

solidstate | 09-03-07 | 11:58

@Dömper 09-03-07 @ 11:51

Jazeker. En ook racist, nazi en *vul-hier-gemiddeld-verwijt-in-die-je-krijgt-als-je-probeert-onrecht-aan-de-kaak-te-stellen*

Iko Nal | 09-03-07 | 11:57

@Reinaert 09-03-07 @ 11:52
Alle Nederlandse jongeren zouden een tijdje naar het buitenland moeten gaan om zich in te zetten voor ontwikkelingssamenwerking en te leren hoe de wereld in elkaar steekt. Heel Democratisch.

Nkhotakota Breweries | 09-03-07 | 11:57

:') Nederland wordt steeds beter om in te wonen. Over twee jaar lekker een centrum links kabinet door de Partij van de Allochtonen en SP stemmerts. Dan is mijn tijd hier geweest, dan ga ik dus echt pleitte en mag het land helemaal naar de tiefus gaan.

flapper de fap | 09-03-07 | 11:57

@Dömper 09-03-07 @ 11:51
Je lijkt me dan toch wel eerder een xenomaan.

Attila23 | 09-03-07 | 11:56

Quote: "Stadsdeelvoorzitter Ahmed Marcouch"

Nee, nee, geen belangenverstrengeling. Ha, ha!

Roodvleugel | 09-03-07 | 11:56

fuck die Geert Wilders! Moet hij het antwoord zijn op dit soort wantoestanden simpel
omdat hij het enige antwoord is? Die opgeblazen drop-out weet de sentimenten te raken maar heeft werkelijk geen idee.

bidlip | 09-03-07 | 11:56

Quote: "Stadsdeelvoorzitter Ahmed Marcouch zegt het geen probleem te vinden als deelnemers aan de Marokkoreis op ‘bepaalde lijstjes’ staan. ‘Ik hoop dat de andere jongeren hen positief beïnvloeden. Ze zijn in elk geval uit een negatieve omgeving. ’"

Niet te geloven, wat doen die gasten hier nog? Eerst van Marocco een positieve omgeving maken door te emigreren. Dan jammeren dat de omgeving hier zo negatief is, nee de bergen in Marocco dat is het leven, en nog een reis toe krijgen ook. Wat wil je nou? Oorlog?

Roodvleugel | 09-03-07 | 11:53

@Stijlloos Superieur 09-03-07 @ 11:50
Je maakt een grapje, maarrrrr als het zo doorgaat escaleert het wel!
Om me heen hoor ik heel veel mensen die denken als Wilders, en terecht denk ik. En, nee, dat is geen subjectieve visie. Ik hoor het op veel verschillende plaatsen en niet alleen van vrienden en kennissen.

BulletTooth | 09-03-07 | 11:53

4000 euris is wel duur voor een enkeltje...

Leauden Pijp | 09-03-07 | 11:53

off topic:
stond op elsevier.nl
ray op vrijdag 9 maart 2007 11:07
Dit korte berichtje off topic : gisteren werd in het Antwerpse Justitiepaleis het zetelende Hof verjaagd door een bende Marokkanen. Het Hof had de allochtonen veroordeeld wegens slagen en verwondingen toegebracht aan een Vlaamse familie die op wandel was met de hond. Bij de uitspraak ontstond tumult en de rechters moesten ontzet worden. Lekker aan zichzelf te wijten, wie veroordeelt Marokkaanse medemensen ? blog.seniorennet.be/angeltjes

waskuip-admiraal | 09-03-07 | 11:52


Mijn draagvlak moet ook nodig een flink verbreed worden, ik snap hier helemaal nix van. En waarschijnlijk vele reaguurders met mij.
Kan er niet iets geregeld worden met een collectief GeenStijl uitstapje extragratis aangeboden door xplore??
In de richting van the Carribian's is ook nog veel te doen dacht ik, toch ..?

Eppo | 09-03-07 | 11:52

@Nkhotakota Breweries 09-03-07 @ 11:44:
In z'n achterhoofd vast wel, alleen zijn dat geen praktisch dan wel democratisch haalbare oplossingen.

Doordromend over snoepreisjes voor criminelen denk ik ook wel eens aan het heropenen (na grondige restauratie en aanpassing aan de huidige kwaliteits- en comforteisen uiteraard) van bepaalde vakantieresorts in bijvoorbeeld Polen.

Goed voor de economie daar, per trein bereikbaar (dus ook Femke Valsema kan gerust zijn, want milieuvriendelijk), wat wil je nog meer?

Reinaert | 09-03-07 | 11:52

Ik vind dit niet kunnen. Ben ik nu een xenofoob?

Dömper | 09-03-07 | 11:51

De dikke vandaal 09-03-07 @ 11:42

En straks wordt er een leuke draai aan het verhaal gegeven dat het zeker zin heeft gehad, er zijn een paar foute jongere behoed om terrorist te worden.

Vel | 09-03-07 | 11:51

Mensen, kalm. We zullen dat boeventuig in den haag een lesje leren. We starten een Burgeroorlog, zetten alle niet werkende mensen het land uit, vervolgens ontslaan we alle ambtenaren, laten die verplicht 5 jaar dwangarbeid verrichten in een werkkamp, we vervangen de ambtenaren met goede hardwerkende mensen, laten vervolgens het collectieve stelsel met 50% inkrimpen, en voila. En Ohja, in al die chaos zetten we per ongeluk ook alle socialisten/Communisten het land uit, was natuurlijk nooit onze bedoeling.

Stijlloos Superieur | 09-03-07 | 11:50

Thx@Klaverjas @11:45
Ik was al bang dat ik de enige hier ben die Marcouch lief vind.

sjaakdeslinksesul | 09-03-07 | 11:50

Laten mensen die menen dat dit soort zaken daadwerkelijk helpt het dan ook lekker uit hun eigen zak betalen.

Iko Nal | 09-03-07 | 11:50

9 dagen de pief uithangen op onze kosten,en dan verwacht zo`n jurk dat hij daar wat van opsteekt "voor z`n toekomst"

Bergen@@r | 09-03-07 | 11:49

Hoeveel mensen werken er niet keihard hier in Nederland die helemaal geen vakantie naar Marokko kunnen betalen? En wij maar keihard werken en belastingcenten dokken, zodat deze crimineeltjes op vakantie kunnen! Grootste schande! Geert, doe er wat aan!

Opperlutser | 09-03-07 | 11:47

misdaad loont........... met dank aan links.........

cecotto | 09-03-07 | 11:47

Kutland...

Dragonforce | 09-03-07 | 11:46

Ik wil zoveel zeggen.. maar heb maar besloten hier geen commentaar op te geven... word hier zoooo moe van.........

Scirea | 09-03-07 | 11:45

sjaakdeslinksesul 09-03-07 @ 11:24
Ik ben het niet vaak met je eens, maar dit keer geloof ik wel: die Marcouch hamert op de goede dingen, zoals de verantwoordelijkheid van de ouders, hij heeft de moord op van Gogh scherp veroordeeld en was hij tegen de stille tocht voor het slachtoffer (tasjesdief) van Germaine C. ook publiekelijk afgekeurd.

Klaverjas | 09-03-07 | 11:45

ROFL @ Achtertuyn@ 11.32

Tim | 09-03-07 | 11:45

Heerlijk!
Multiculturele samenleving, dat is toch wat we gewild hebben?
Niet alleen de gemiddelde reaguurder maar ook en met name diens ouders, die hebben namelijk door hun stemgedrag al jaren geleden de randvoorwaarden mede geschapen.
Ondertussen zitten wij, hardwerkende (en hard reagurende) kleine burgers met de overbekende gebakken peren.
Verandering? Voorlopig nog niet denk ik, dus makkers staakt Uw wild(ers) geraas.
Maar de tijd zal het leren. Persoonlijk denk ik dat op enig moment ook de tolerantiegrens van de meest tolerante nederlandse burger wel bereikt zal zijn.
Wat dan volgt? Tja, wie zal het zeggen? Ik hoop dat we er met z'n allen op democratische wijze uit komen, mocht dat niet lukken dan voorzie ik toch echt op termijn de nodige minder democratische ingrepen, als dat nog kan natuurlijk.
Hoedt U voor de Vijfde Colonne der Geytenneukers!

Reinaert | 09-03-07 | 11:44

Gaat ie nog de feuteaus bij een kopje thee aan Cohen laten zien?

Leauden Pijp | 09-03-07 | 11:44

Alsof die blonde uit Den Haag hier een oplossing voor heeft??

Nkhotakota Breweries | 09-03-07 | 11:44

Dat Achmed Marcouch, stadsdeelvoorzitter, de marokkaanse nationaliteit heeft, heeft er echt niets mee te maken, echt niet.

controle | 09-03-07 | 11:44

SCHANDE! Geert!!!!

kavkaz | 09-03-07 | 11:43

Dergelijke berichtjes gaan we vanuit 020 nog veel horen. Lang leve de linkse coalitie. Dergelijke bestuurders staan dusdanig ver van de werkelijkheid af dat ik wacht op de voorstellen om 'barbaarse' gevangenisstraffen helemaal af te schaffen...

Klaboesterbeer | 09-03-07 | 11:43

-weggejorist-

Marsnel | 09-03-07 | 11:42

'Tis werkelijk schandalig!

Attila23 | 09-03-07 | 11:42

Waarom belastingcenten? En niet eerst een taakstraf van zoveel duizend uur?

Vel | 09-03-07 | 11:42

www.geertwilders.nl/index.php?option=c... Heerlijke genuanceerde vraagstelling. Als je nou eerst eens vraagt of deze trip zin heeft gehad en of ze dat kunnen aantonen, en als is gebleken dat het geen ruk zin heeft gehad, dan komen de andere vragen aan de orde. Wie weet heeft dit reisje wel wat opgelevert

De dikke vandaal | 09-03-07 | 11:42


Beter kunnen we ze niet maken, wel achterlijker ...

Eppo | 09-03-07 | 11:41

idioten, ik dacht dat dit soort jaren '80 ideeën wel voorbij waren. jammer.

Maaier | 09-03-07 | 11:41

om te kotsen dit

uchman | 09-03-07 | 11:41

Vanmorgen op radio1 die Ella Vogelaar. Wilde niet verder gaan dan dat ze in 4 jaar die wijken een BEETJE beter gemaakt zou hebben. Verder lulde ze op de automatische piloot wat stom voor zich uit. Het mens had verder geen idee wat te doen.

waskuip-admiraal | 09-03-07 | 11:41

De pvda heette vroeger de SDAP. Mag ik het de nederlands socialistische arbeidspartij noemen?

controle | 09-03-07 | 11:41

Geert doe er eens wat aan!!!
Dit soort subsidie clubjes moeten gestopt worden.

Lees even op de website van xplore
>Xplore is een programma van het Ministerie van Buitenlandse Zaken. Dit ministerie heeft voor de periode van 2005-2008 20 miljoen euro ter beschikking gesteld voor Xplore voor het verbreden van het draagvlak voor ontwikkelingssamenwerking.<
bron: www.xplore.nl/smartsite.htm?id=48910

2amazing | 09-03-07 | 11:40

geert wilders: nee, dit gaat niet alleen over gajestuig dat op vakantie gaat naar marokko, dit geldt ook bijvoorbeeld voor gajestuig dat een vakantie krijgt naar finland.

daskapitalist | 09-03-07 | 11:40

Vakantie heeft een rehabiliterende werking op zo'n jongetje moet je maar denken.

Nkhotakota Breweries | 09-03-07 | 11:40

Als ze dan toch zonodig op vakantie moeten, dan maar naar Groenland dacht ik.
Ondanks de 'global warming' is het daar veel te koud voor een maroc.
Daar leren ze meer van.

gompie | 09-03-07 | 11:39

Dit kan niet waar zijn. Wat triest. Wat een land, wat een land.

*braakt*

Kale Karel | 09-03-07 | 11:39

Dit zal ongetwijfeld NIET leiden tot een spoeddebat.
Overigens is diet niet in Nederland gebeurd maar in Amsterdam.
Ik ben er al jaren van overtuigd dat we Amsterdam rondom los moeten zagen en door de aardmantel moeten laten zakken...

vergruizer3 | 09-03-07 | 11:39

Gaan ze de vrouw van Marcouch ophalen die daar gedumpt is?

bolkedebeer | 09-03-07 | 11:39

Laat dit een voorproefje zijn hoe het nieuwe stedenbeleid er uit gaat zien. Hoe crimineler de wijk, hoe meer geld.

controle | 09-03-07 | 11:39

O o o , wat zou ik graag een poosje de scepter willen zwaaien in dit HEERLIJKE Nederland.
Dit is zo erg dat de tranen mij spontaan in de ogen springen.
Wat voor toekomst hebben mijn kinders nou toch in dit land!!!

moeke4 | 09-03-07 | 11:38

Je ben in Nederland of een loser of een crimineel.

bidlip | 09-03-07 | 11:38

belachelijk

Napoleon I | 09-03-07 | 11:37

Van dat geld hadden ze ook heel wat enkeltjes Marokko kunnen kopen

Vel | 09-03-07 | 11:36

wat een kudt land zeg

siesta | 09-03-07 | 11:36

Achmed Marcouch, stadsdeelvoorzitter ...

Dat ik dit snoepreisje uitdeel aan een "landgenoot" heeft natuurlijk niks met dubbele loyaliteit te maken.

Mijn volk is nl. zielig en wordt slecht behandeld en ja, daar komt kattekwaad van.

uwesbeki | 09-03-07 | 11:36

@Klaverjas 11.31

Een openbaar evaluatierapport? Dat kan je wel shaken, dit verhaal verdwijnt zoals gewoonlijk weer onder de pet. Deze "kansjongeren" lachen zich helemaal de tiefus (zou ik ook doen), en gaan op de oude voet verder..

brutus68 | 09-03-07 | 11:35

Oja, en dit land gaat naar de kloten, dat ook nog natuurlijk.

Orlando de Bock | 09-03-07 | 11:35

Niemand weer geloven, maar misschien komt het door het kloteweer.

sjaakdeslinksesul | 09-03-07 | 11:35

oh oh oh, je bent veel van de pvda gewend, maar nu overtreffen ze zich zelf weer. Hoe krijg je het in je niet-helemaal-lekkere köpske? Het moet allahmachtig niet veel gekker worden. Ik zou ze nog een porsche en een villa en een inkomen van 200000 euro netto per jaar kado doen, beperkt de kans op crimineel gedrag nog meer. Stel je voor dat ze eerlijke hardwerkende mensen eens zouden belonen maar nee, criminelen zijn de lievelingen van de pvda, en al helemaal als ze een kleurtje hebben. Komt daar bij dat ze islamitisch zijn en je hebt de model-pvda burger.

controle | 09-03-07 | 11:35

Wat een mooi land wonen wij toch in dat we dit voor onze criminele medemens kunnen doen. Dit is een toppunt van menselijkheid. Wat een eer in zo een heerlijk tolerante maatschappij te mogen wonen.......
Mijn dag is weer helemaal goed.

me,myself and IK | 09-03-07 | 11:35

Schande!
Wat een kutland!
Goed dat GeenStijl hier melding van maakt!
Ik stemp straks ook op Geert Wilders!

Orlando de Bock | 09-03-07 | 11:34

WEL GODVERDOMME!!!

Moet toch niet gekker worden hier in dit kudtland!!
Ruim 4 ruggen per medelander, Deze medelanders zijn dan ook nog eens leergierig en gemotiveerd en staan open voor andere meningen, "jahaa" dat dan weer wel......... contradictio in terminis mijns inziens.

Wilders kom er maar in, aanpakken!!

Daemonis_666 | 09-03-07 | 11:34

wanneer gaan we er eens voor zorgen dat GS in de kamer komt?? Dan wil ik wel voor GS daar gaan zitten en de boel op stelten zetten..... hier moeten toch kamervragen over komen of hoe zit dat?

Behangdelul | 09-03-07 | 11:34

hehe eindelijk gerechtigheid,misdaad loont!
doe mij ook is ff 65.000 euri als beloning voor mijn misdaden !

kees hoeksteen | 09-03-07 | 11:33

--- Jorist zichzelf even helemaal weg ---

Achtertuyn | 09-03-07 | 11:32

Tja, als er ook een legertje begeleiders/ordehandhavers meegaat, snap ik dat die €4000,- pp nodig was. best een interessant experiment, wat misschien nog wel veel goedkoper uitvalt dat het jarenlang door de draaideur duwen van die mannetjes. Ik eisch wel een openbaar evaluatierapport over de behaalde resultaten, over een paar jaar. Werkt het niet, dan graag de werkkampen van Lubbers nog een serieuze kans geven.

Klaverjas | 09-03-07 | 11:31

Niet te geloven dit. Die kudtmannetjes sparen hun vakantie bij elkaar door te kloten. Toen ik zo oud was, stond ik te augurken te plukken in de hete zon.
De kamervragen zijn alweer gesteld. En door wie?

wasbeerfan | 09-03-07 | 11:31

Stadsdeelvoorzitter Ahmed Marcouch zegt het geen probleem te vinden als deelnemers aan de Marokkoreis op ‘bepaalde lijstjes’ staan. ‘Ik hoop dat de andere jongeren hen positief beïnvloeden. Ze zijn in elk geval uit een negatieve omgeving. ’

Dat een deelnemer uit de cel is gehaald om de reis mee te maken, bevreemdt hem niet. ‘Ik hoop dat hij dusdanig is beïnvloed, dat hij straks zijn straf uitzit en iets van zijn leven gaat maken.’

Ja Geert ,er is nog een hoop te doen voor je... dat gaat godverdoemme toch ook weer helemaal nergens over? Dichtdraaien die subsidiekraan en die lui op een eiland flikkeren.... welk eiland? who cares als ze maar oppleuren...

Behangdelul | 09-03-07 | 11:31

Hé, Marcouch deugt echt!

sjaakdeslinksesul | 09-03-07 | 11:31

Hopelijk hebben ze een leuke tijd gehad... Het is ze wel gegund!

Blamn | 09-03-07 | 11:30

Ik geloof het niet, dit kan toch niet waar zijn? Wie heeft dit grapje gepost? Rutger?
Ach ja, dit is nl, het land voor de niet-werkers en criminele dubbelpaspoorters, nu ze ook in de regering zitten is het eind helemaal zoek! Marcouch zal wel familie zijn van die geitenneuqer van een aboutaleb, tenslotte zijn ze allemaal familie, komen van de zelfde geit.

Ongelovige boer | 09-03-07 | 11:30

die marcouch is niet goed bij zijn hoofd!

waskuip-admiraal | 09-03-07 | 11:29

Dat is 450 euro per dag waar zo'n jeugddelinquent even z'n reedt mee afveegt. Daar moet een afstuderend student een hele maand voor zwoegen ja!

DiagnosisTyphus | 09-03-07 | 11:28

Zeg even dat er vier van die geitenwollensokkentheezuiperts mee gingen. Da's dan toch even 3250 euri per man*/crimineel* (*doorhalen wat niet van toepassing is).
Soms, in mijn onschuld, vraag ik me af waarom ik met mijn eigen firma geen vakantie kan betalen van 3250 euri per man/vrouw.

Grasgriezel | 09-03-07 | 11:27

*pakt alvast wat rooibosthee*

lomp-stuk-vreten | 09-03-07 | 11:26

Wat zitten we hier allemaal te prutsen in dit kudtland!
Ik denk dat ik maar eens geen belasting ga betalen dit jaar, o nee, ik werk DUS ik ben de lul!

BulletTooth | 09-03-07 | 11:25

@ kruisridder 09-03-07 @ 11:20
Ik was nóg eerder...
Patrick Bateman 09-03-07 @ 09:50
* klopt zichzelf op de borst *

Patrick Bateman | 09-03-07 | 11:25

reis naar Zweden? Opdonderen! Dan zakt de waarde van mijn vastgoed daar. Stuur dit soort kansjongeren maar naar Siberie. Daar zou ik wel geld voor overhebben (als het maar een enkele ticket is dan)

VortexXL | 09-03-07 | 11:25

Nee, nee, nee.

Dit was helemaal geen vakantie. Het was een Theatrale uiting van nonconformisme en associatieve zelfreflectie.

Bern | 09-03-07 | 11:25

Persoonlijk zou ik een vakantie naar Marokko wel als een straf ervaren, dat dan weer wel.

Als ik echter na het onvrijwillig kapotscheuren van Marianne Thieme (ik heb wat voor mijn land over) een jaartje naar Hawaï gestuurd zou worden, om daar jonge 0031 studentjes met een beurs vroegtijdig van sterk zaad te voorzien (ik heb wat voor mijn land over) dan zou ik het wellicht willen overwegen om ook crimineel te worden.

Sytze Vliegen | 09-03-07 | 11:25

Godverdomme! Echt godverdomme.

whatisup? | 09-03-07 | 11:24

Marcouch deugt, meer heb ik er niet over te zeggen.

sjaakdeslinksesul | 09-03-07 | 11:24

Goede investering!

v==vreter2 | 09-03-07 | 11:24

Precies schande !!! En zoals ik al zeg zal wel pvdaert zijn de sinterklaasen onder onze samenleving ik moet godverdomme me naar de klote werken om net rond te komen alles wordt maar duurder en dan vooral die belastingingen waardoor zo klote vent weg kan ik wil hier nou eens een onderzoek naar het verijkken van zichzelf in de overheids sector !!! Want luister goed mensen het gebeurd in heel nederland en in brussel we betalen 30% teveel belasting om de ambtenaren het naar hun zin te maken met niksdoen en zelfverijking als het niet meer is !!!

Sinnert | 09-03-07 | 11:23

Laat het grote-goed-praten BEGINNEN !!

die arme jongen toch, heeft het al zo moeilijk.

hij heeft toch wel wat zakgeld gekregen mag ik hopen ? 2500 euro ofzo.

QB (ja die.....) | 09-03-07 | 11:23

Wilders, werk aan de winkel.

jimbrowski | 09-03-07 | 11:23

@Jeremia 09-03-07 @ 11:19
Kijk jij nou maar uit, voor je het weet staat kudtje Kaakklem voor je deur!
Want wijzen kan ze prima!

BulletTooth | 09-03-07 | 11:23

* laat spontaan zijn werk liggen en berooft eerste-de-beste oude vrouw die langskomt *

Joepert | 09-03-07 | 11:22

@ Breinstein 09-03-07 @ 11:15
Jammer, in de kleine lettertjes staat een levenslange opzegtermijn..

BroncO | 09-03-07 | 11:22

misdaad loont in dit schijtland
Geert, krulspelden uit en actie

tsjajaja | 09-03-07 | 11:22

Nederland = Bananenrepubliek

kruisridder | 09-03-07 | 11:22

Wel ff het NL paspoort innemen, en die rifflikkers daar laten, dat zou het mij het gemeenschapsgeld wel waard zijn. FF Easycrash bellen om wat enkelereisje in te slaan voor die tering finnen........

cecotto | 09-03-07 | 11:21

Van die 65 mille zal wel een flink deel als bemiddelingskosten zijn doorgesluisd naar Marcouch Happy Holidays bv..
Moet toch wat goedkoper kunnen..

BroncO | 09-03-07 | 11:21

Welke wereldvreemde hippie verzint zoiets? "We hopen dat ze hun ervaringen met hun omgeving gaan delen", yeah, right....., dat zullen ze zeker doen...., weer 65 ruggen aan belastinggeld weg geflikkerd....

brutus68 | 09-03-07 | 11:20

Paardevijg 10.20 on Topic:Goedemorgen bukt U even.Was jullie voor

kruisridder | 09-03-07 | 11:20

Schande!

Harige Bangmaker | 09-03-07 | 11:20

Vanmiddag spoeddebat?

En verder copy-paste alle reacties van het vorige topic. Kom aub eens met wat ander nieuws, het wordt echt eentonig zo. (en nee, het ligt niet alleen aan hun zelf)

De dikke vandaal | 09-03-07 | 11:20

Wie moet ik vermoorden voor een trip naar Brazilië? En dan ook nog 2500 euro zak geld aub... I love the Netherlands.

Bornloser | 09-03-07 | 11:19

We zijn hier (maar volgens mij ook in België, Duitsland enz.) compleet van het padje geraakt en in een eng donker bos verdwaald. Wie haalt er nu zulke kolder in het hoofd en krijgt ook nog de kans om het uit te voeren? Het moet iemand zijn die of zijn hersens kapot gezopen heeft of iemand die in zijn of haar hart zelf een crimineel is die zijn kleine broeder in het kwaad wil belonen. De mogelijkheid dat een Groen Links achtige zwever achter dit hele project zit is natuurlijk ook niet geheel ondenkbaar. Dat deze veelpleger een mocro is, is in deze voor mij van ondergeschikt belang.

Jeremia | 09-03-07 | 11:19

Hadden ze ze nie daar kunnen laten?
Voor 65 mille naar Marokko!? Kopen ze meteen het hele land voor ze ofzo!?

McF*ck™ | 09-03-07 | 11:19

Geert, doe er wat aan!

Echt waar, dat dit soort shit gebeurt, valt mijn bek van open. Ik wil echt nooit meer horen dat gedetineerden het zo zwaar hebben en iks te doen hebben.

-Sores- | 09-03-07 | 11:18

Het valt me op dat de geytenwollensokkentypes uit Maroko nog veel softer zijn dan de Nederlandse geytenwollensokkentypes

Claude Jacque | 09-03-07 | 11:18

Ik ga mijn prioriteiten verleggen. . ipv elke dag hard werken en proberen mijn kind zo goed mogelijk op te voeden, ga ik maar eens 180 graden omdraaien. Het schijnt dat je daar in Nederland veel meer voor beloont wordt dan goede daden. Tranen zijn voor mietjes, maar zo kan ik wel janken.

Matisha | 09-03-07 | 11:17

Hey jongens, hier hebben we met zn allen zelf voor gestemd.

Aars | 09-03-07 | 11:17

4000 euro per stuk? Wie weet moet ik ook maar Wilders gaan stemmen.

OpenDeur | 09-03-07 | 11:16

toch ga ik voor Zweden en het traditionele løllesmøllen

veaugelgriep trekpop | 09-03-07 | 11:16

Allah, denk je het meest gestoorde al te weten, dat het echt niet bezopener meer kan......

darius | 09-03-07 | 11:16

jesus christus, denk je het meest gestoorde al te weten, dat het echt niet bezopener meer kan......

darius | 09-03-07 | 11:15

hoax?

finnish humor | 09-03-07 | 11:15

*zegt abonnement op de belastingdienst nu echt op*

Breinstein | 09-03-07 | 11:15

... zouden ze het er nou om doen? Geweaun stiekeme Geert-fans daar in 020?

Comrade Enver Hoxha | 09-03-07 | 11:14

Achmed Marcouch, stadsdeelvoorzitter hoopt dat de jongen "dusdanig is beïnvloed [...] dat hij straks iets van zijn leven gaat maken."

En zo is het maar net

Henkster | 09-03-07 | 11:14

sorry, te makkelijk

more beer (cd /pub) | 09-03-07 | 11:14

Wilders ! Wakker worden ! Spoeddebat !

zeurdertje | 09-03-07 | 11:13

Dan moet je toch gekke dingen doen, wil je 65 mille kapotslaan in Marokko.

CoJoNes | 09-03-07 | 11:13

schande!

superjan | 09-03-07 | 11:13

Hij was niet de enige etter:
"Onder hen waren vier jongens die de politie op een lijst van meest overlastgevende jongeren heeft staan."
"Twee andere deelnemers zeiden in Het Parool dat ze op het ROC zaten en dat ze stage liepen in jongerencentrum Oportuna, mede-organisator van de reis. Bij de grote ROC’s in Amsterdam zijn ze echter niet bekend."

Patrick Bateman | 09-03-07 | 11:13

Die laatste zin moet natuurlijk zijn: een reis naar Finland......

kneuterzak | 09-03-07 | 11:13

Ik kijk reikhalzend uit naar de dag dat m'n visum binnen is en ik dit kutland voorgoed kan verlaten.

Tapu | 09-03-07 | 11:11

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken