Arno Bonte: 'SCHULD VAN GEENSTIJL!'
Dikbetaalde pyropromotors van GeenStijl stoken vuurtje op. Vrijwilligers meldpunt vuurwerkoverlast druk met blussen van nieuwe spamaanvallen
— Arno Bonte (@arnobonte) December 22, 2015
Het vuurwerkhoaxpunt van Arno Bonte begint scheuren te vertonen. Na berichtgeving op De GeenStijl hedenochtend meldt Bonte voor het eerst ooit ever dat zijn vuurwerkmeldpunt last heeft van spammers. LOL, dat wist Arno allang. Alleen dikten die nepmeldingen de totalen behoorlijk aan, waardoor hij weer een persberichtje had voor de overtikmedia. Inmiddels is Arno achter de schermen zijn vuurwerkkaartje van boven naar beneden aan het schoonpoetsen: de Waddeneilanden hebben al een stuk minder meldingen. De knalgetallen nemen drastisch af. Arno geeft intussen spammers en, uiteraard, GeenStijl de schuld, terwijl zijn meldpunt al die jaren gewoon zo lek was als een mandje en blijkbaar nauwelijks grondig op valse meldingen werd gecontroleerd. Jij, Arno, staat voor lul, paal gek en in je hemd. Kun je wel boos worden op de boodschapper, maar daardoor word je echt niet minder uitgelachen. Integendeel. Verder is dit hele vuurwerkmeldpunt totaal overbodige nonsens. Tot 31-12 is het immers verboden om vuurwerk af te steken, dus dan is je vuurwerkmeldpunt gewoon de politie als je er last van hebt. Kortom, het vuurwerkmeldpunt van Arnhoax Bonte is de zoveelste eindejaarstraditie die we kwijt gaan raken. Geen enkel zichzelf respecterend medium neemt zijn lukrake cijferparade nog langer serieus, natuurlijk.
Reaguursels
InloggenHaha 'dikbetaald' is zo'n beetje de meest grove belediging in de linksche kring!
i66.tinypic.com/2cpwdhj.png
Ook dubieus als je het mij vraagt.
-weggejorist-
Lol @ Arnhoax
Ik vind het wel heel jammer dat oud op nieuw traditie zal uitsterven. Zulke websites zouden verboden moeten worden. Ik ben absoluut tegen partijen zoals Groenlinks.
Mijn zoon was eindelijk 5 jaar (vorig jaar). Dus kon ik hem introduceren naar pifpaf afsteken en veilig omgaan met vuurwerk. Dan wordt het verboden om op 31 overdag vuurwerk af te steken. Ja geweldig. Dus men vind het veiliger dat mijn 5 jarig zoon snachts vuurwerk moet afschieten. Nou dat gaat dus niet gebeuren want laten we eerlijk zijn, ik heb liever dat mijn kind bij afsteken goed licht heeft.
Dat we de buurt de andere jongelui (de rotte appels) niet willen opvoeden met hoe moet je omgaan met vuurwerk. Kom niet mij en mijn zoon straffen voor hun incomptentie!
zeer jammer allemaal
En toch zullen de contactgestoorde samenleving-, traditie- en cultuurverkrachtende eenlingen die minder, minder, minder, roepen de geschiedenisboeken ingaan als "zij die zegevierden"! (Behalve juist die ene die blijft strijden voor het behouden van Nederlandse cultuur, traditie en samenleving dan natuurlijk, die zal door voornoemde gutmenschen verketterd worden tot zijn dood...)
Daar gaat 12 jaar Geenstijl niks aan veranderen. Sterker nog, juist het bestaan van Geenstijl maakt dat iedereen even de woede kwijt kan online en dan weer overgaat tot de orde van de dag. Daardoor zal er nooit een vuist komen...
Daarnaast zijn alle oproerkraaiers in den panelen handig bijeen gebracht en overzichtelijk, qua ideeën en daadkracht, gecategoriseerd door allerlei meekijkende instanties. Geenstijl is een ideal hulpmiddel voor de linksche weg-met-ons kliek dus.
@Dhr. de Wit | 22-12-15 | 16:21
Stop daar nou ff mee, wijsneus. Je lult uit je nek.
Wat hij fout heeft gedaan heet de boel flessen, en heeft niks met jou werk te maken.
Dat meldpunt is super nep. Heb mijn straat even opgezocht, en er zijn welgeteld 10 meldingen..... Maar ik woon in "the middle of nowhere" ik zou een gat in de lucht springen als er hier een vuurpijl afgestoken zou worden. 10 valse meldingen dus.
Lijkt me ook volledig onrealisties dat zo veel mensen klagen op zon site. Als je een vuurwerk klacht hebt bel je de pilitiie.
Een enkeling gaat dan nog een meldpunt benaderen. Een enkeling, en geen hele stammen.
Iets is pas overlast als meerdere mensen er last van hebben, toch? Oftewel, toon de melding pas als verschillende IP adressen melding doen over dezelfde knal. Kijken of je dan nog steeds zo stoer kunt schreeuwen in de media over overlast.
Ik vind de laatste jaren de knallen in aanloop naar O&N flink minder geworden, controle op illegaal vuurwerk enzo heeft blijkbaar zijn vruchten wel afgeworpen.
Te grappig dit!
Die Arnhoax Bonte is ook weer zo'n gefrustreerde nitwit net als die flapdrol die eerder deze week die handgeschreven brief bij GS in de bus brievenbus deed.
Als het éven te moeilijk wordt of uit de hand loopt, gaat het vingertje meteen naar de boodschapper/klokkenluider en worden er geen inhoudelijke tegenargumenten gevoerd (ook omdat ze die simpelweg niet hebben) maar gaat men over op simplistische beschuldigingen in 'ja maar JIJ-stijl'.
Hou dan liever je mond en incasseer je verlies/kritiek. Dan word je in ieder geval minder uitgelachen.
GeenStijl wordt wakker: Meldpunt +internet = trollen
Ze hebben het zelf uitgevonden en gaan nu ineens bijdehand lopen doen.
(En ik ben zo stom om daarop weer te reageren: aan deze shit gaat ons land ten onder! Niet de 'gelukszoekers' die hier komen, maar de 'gelukhebbers' die ontevreden met zichzelf hun wijf, hun baan, hun buurt, hun waggie, hun léven zijn!)
"Een feit is ook maar een mening!"
Onze huisdieren hier zouden ook wel een en ander willen melden. En wij wensen ze succes. ;) Kon me er voorheen behoorlijk druk over maken, beesten (doods)bang onder de bank, ik op de kast. Tegenwoordig denk ik; vond het zelf ook wel leuk vroeger op het platte land... Schijt aan de beesten, lekker knallen met die handel. Niets aantrekken van mensen die het vervelend vinden, maar afsteken die handel.
En dit jaar extraspecial voor de reaguurders die niet buiten komen, om je toch te kunnen mengen in de discussie; verknal eens een meldpunt. WTF zou jij je nou aantrekken van een ander, is onze cultuur, onze manier van doen, moet toch kunnen? Gewoon omdat het kan.
Ik ben nu in Andorra ' heb vanmiddag een enorme knal gehoord hier. Kan ik dit ook melden bij juffrouw Bonte?
Je kan tevens klagen over dit heerschap op zijn eigen website. www.bontemeldpunt.nl...
Mark_D_NL | 22-12-15 | 18:16
Hey, die vrouw die daar bij hem staat herken ik, die acteerde toen alsof ze een enorme brandwond had:
www.lotuskringdehoekschewaard.nl/foto%...
Maar in het echt had ze helemaal niets natuurlijk:
www.lotuskringdehoekschewaard.nl/foto%...
Was alleen maar bedoeld om mensen bang te maken voor vuurwerk.
Lul.
Poes Fiep | 22-12-15 | 23:08
Gutmenschen slaan altijd gelijk zo door. Je geeft ze een vinger en ze nemen je hand en voeten en komen daarna met volgende onzin. Het lijkt wel of ze pas tevreden zijn als werkelijk alles is afgeschaft en de hele nederlandse cultuur en tradities zijn afgeschaft. Voor de weg met ons mens is het nooit genoeg.Het zijn zeikers.
Poes Fiep | 22-12-15 | 23:08
Waarvoor totaal verbieden als het ook opgelost kan worden met wat vuurwerkvrije zones om dierenasiels heen.Of plekken waar het wel wensbaar is.Maar nee het moet maar gelikk weer helemaal verboten worden. Ik zeg onzin.
IN tegenstelling tot voorgaande jaren is hier in Dieren op het moment nauwelijks overlast, hoe kan dat vraag ik me af? Wat mij betreft wordt vuurwerk verboden, en ik vind het meldpunt een goed ding. Niet omdat ik persoonlijk die knallen niet verdraag, maar ik hou van beesten: en die zijn er erg bang voor. Jammer dat het meldpunt verkloot wordt, door wie dan ook.
Was een dagje werk, maar ik heb 1700 meldingen van overlast op Rottemerplaat doorgegeven.
Vuurwerkoverlast door vuurwerk dat illegaal is? De verkoop is toch nog niet begonnen? Maak alle illegale vuurwerk illegaal! Onee wacht even....
Arno Bonte, kwijlende vollidiot dat je d'r bent. Volblazen met Gronings gas en dan aansteken.Randdebiel......
Ik vind bonte vuurwerk bij oud en nieuw het mooist, dat meld ik hier maar. Daar heb ik geen specifieke meldpunt voor nodig.
Bonte heeft wat met lonte'
Hij weet van geen wijken
en gaat zelf over lijken
Oh, wacht, Sinterklaas is al weg!
Vroeger zeiden ze altijd 'geef je moeder maar weer de schuld'.Eh, daar waren overigens ook nog ergere varianten op: geef je ..... maar weer de schuld. Há.
Maar hé, nu zien we nieuwe spermapoedeltjes deze bandbreedte innemen. Er zijn mensen die last hebben van knallen. En dat is de schuld van hullie. Hullie van Geen Stijl.
Ik wist 't altijd al.
Idealisten blijken telkens weer 'n enge doodscultuur uit te dragen. (zwaar gereformeerden hebben die loopjes als dagelijkse kost uitgevonden; 'de mens is tot niets goeds in staat; alles is ijdelheid')
En voor de helderheid, dat zijn altijd broekepoepers; van die gassies die de huidige wereld niet om van te genieten vinden. Dan word je vanzelf 'n verzurende verbieder. En die engerdjes raken vervolgens helemaal overstuur, zodra ze merken, dat ook hun alternatieve idealen 't niet (goed) doen.
Tja, dat wordt dan toch 'n enkeltje psychiater om je pilletjes te krijgen. Niet om in te slikken of in je anus te duwen, maar om in je oren te proppen.
Verbeter de wereld, begin eens met zelfkritiek.
Normale mensen; mensen die nog kunnen en willen genieten van 't leven, die weten; 't komt nooit meer goed met deze zwakke broeders onder ons; ze kunnen niet tegen 'n knalletje, en 'dus' leggen ze, als volleerd verongelijkten, de schuld bij anderen. (net als 'n groot deel van de buitenlanders die de verlichting gemist hebben) Want dan zijn 't altijd de anderen; die zich moeten aanpassen. Tip voor deze groenlinksers met hun poepsaaie doodscultuur; levensvreugde kun je leren. Want anders ben je innerlijk al deod, ookal beweeg je nog.
En voor de zombies onder jullie, ga eens echt dood, dan belasten jullie niet alleen 't milieu wat minder. Maar dan knapt bij anderen de stemming ook op, als er wat minder van jullie zijn. Gewetensvraagje; hebben jullie mensen wel eens anderen spontaan blij zien opkijken, toen jullie zeiden dat iedereen in de douche moest plassen om water te sparen. Hemel. Deze gasten willen écht dat mensen uitsterven, omdat 't dan goed is voor de bloemetjes. Dat de stilte van 't oerwoud ons allemaal met vreugde mag vervullen. May the force be with them. (Starwars) Dit laatste snappen ze zelf ook niet maar dat geeft niet. Wij willen omgekeerd hun doodscultuur ook niet snappen. Kom, we gaan vuurwerk afsteken. Ik kijk er naar uit. Ook als ik moet schrikken. Er zit altijd heel veel moois bij. "De vreugde van 't schrik aanjagen is diep en blijvend. En 't verveelt nooit." (Kahlil Gibran; 1929. De dwaas; De vogelverschrikker, pag. 12) Shit, 't is nog literair verantwoord ook. Lache man.
-weggejorist-
lingo star | 22-12-15 | 18:42
Zelf heb ik werkelijk niks met knalwerk. Sterker heb zelfs nog nooit een rotje afgestoken. Vindt zelf ook sier vuurwerk veel mooier. Maar ik vind niet dat een ander die knalwerk wel mooi en leuk vindt het voor die twee weekjes ontzegt moet worden. Je mag hier strax werkelijk niks meer en de jeugd heeft al niet veel meer. Vind ik.In mijn jeugd toen al die regeltjes er nog niet waren was het echt veel leuker als voor de jeugd nu.Want alles wordt maar klakkeloos voor ze afgeschaft.En dan gaan die afschaffers weer lopen zeiken over hangjongeren. Ja wat wil je in godsnaam als je ze voor de rest alles afneemt hier.
tweetybird | 22-12-15 | 18:37
Nou ja grote vogel (Pino) dan ben ik maar een mietje, je hebt mij ook niet echt overtuigd op dit onderwerp, het afsteken van vuurwerk, nogmaals ik vind siervuurwerk afgestoken door professionelen aan de Maas mooi om te zien en dat zou ik tijdens oud en nieuw wel leuk vinden, maar ik vind de traditie die we nou hebben met vernielingen en alles maar helemaal niks.
Lol, lingostar en tweetybird, morgen een afspraak in 020 in de biertuin? Drinkt are on me.
Ik wil die standoff wel meemaken. Overigens ben ik voor siervuurwerk en tegen boemvuurwerk. Oh ja, en tegen de bemoeizucht van GroenLinkser Arno Bonte.
lingo star | 22-12-15 | 18:37
Ik ben wel een spierbundel. Maar geen twee meter. Ik ben vrij klein.1 meter 69. Maar snel voor zo'n spierbundel. Je zoe het niet verwachten en ook niet zien aankomen. Yeahhhh.Geloof mij maar als ik zeg als je me ooit gezien hebt vergeet je me nooit meer. Letterlijk.En dan bedoel ik niet omdat ik geweldadig zou zijn . Want dat ben ik totaal niet.Maar meer mijn uiterlijk.Yeah. Mooi toch om mij dan tweetybird te noemen.
lingo star | 22-12-15 | 18:17
Dus zelfs als ik voor je zou staan slik ik niks in.Nee dat zit niet echt in me.
tweetybird | 22-12-15 | 18:34
Begrijp ik het goed: een spierbundel van twee meter noemt zich tweetybird?
lingo star | 22-12-15 | 18:17
Nou meneer star dat denk ik niet. Hahaha. Ik denk dat eerder jij even slikt. Geloof me maar.Hahaha. Maar ik ben wel lief hoor.Ben juist niet zo geweldadig omdat ik toch weet dat het geen flikker oplost. Zal zelf nooit een knok partij aangaan. Iets wat je mischien wel zou verwachten als je mij zou zien.En de meeste zullen dat bij mij andersom ook niet gauw doen. Geloof me maar.Helaas je maakt geen indruk.
@Arno, ik zal je even van een heldere boodschap voorzien zoals een echte Tappaner dat zou doen: " Arno, je bent een natte krant om iemand zonder bewijs aan te klagen"
tweetybird | 22-12-15 | 18:11
Best klein vogeltje met een grote mond, ach ja ieder vogeltje krijst zoals het gebekt is, ik ben allesbehalve een gutmensch, mensen die er zich op laten voorstaan een goed mens te zijn, bekijk ik met argwaan.
Daarnaast zou je je grote mond wel inslikken als je recht voor me staat, maar het geeft niet, ik vind het wel grappig.
Maar wat hij dus eigenlijk zegt; shit, we zijn betrapt. Snel alles onder het tapijt, en GS de schuld geven.
Je kan tevens klagen over dit heerschap op zijn eigen website. www.bontemeldpunt.nl/
Bonte is een Tappaner. Politicus en communicatie adviseur... verrassend, niet. www.tappan.nl/over-tappan/tappanners/3...
Maar ja zie de foto van Arno. Een mietje. Tsja begrijp ik met zulke mannen dat meisjes daar niks meer in zien. Nederlandse mannen ,de gutmenschen ,het worden steeds grotere mietjes. Tijd dat ze weer eens een echte kerel worden. Want nu lopen ze om het minste of geringste te janken. Zoals ook lingo star laat zien.Het zijn niet voor niks economische vluchtelingen knuffelaars. Dat zijn ze omdat ze eigenlijk zelf zielig zijn.
lingo star | 22-12-15 | 17:57
Onzin. Jij bent ook zo'n slinksche hobbyist die alles maar wil afschaffen.Ik wou dan maar dat de gutmensch afgeschaft kon worden met hun schadelijk en achterlijke gezeur en gezeik altijd. Daar heb ik nou last van.Maar helaas dat gebeurt dan weer niet terwijl de meerderheid dat wel graag heeft. Hier gaat tegenwoordig een minderheid altijd voor. Die slinksch gutmensch kerk met hun achterlijk gebrabbel.Ook u laat weer zien een zielig ventje te zijn. Oei ze gooien een rotje. Vent je bent toch geen mietje,o wacht wel natuurlijk.
tweetybird | 22-12-15 | 17:52
Ook tweetyvogeltjes worden gans onpasselijk van vuurwerk. Ik heb niks tegen siervuurwerk. Maar inderdaad bekijk ik het vanuit mijn raam, want als ik naar buiten ga, krijg ik weer rotjes voor mijn sufferd gegooid, daar heb ik geen zin in. Kijk nou eens wat er allemaal vernield wordt tijdens oud en nieuw en in brand wordt gestoken met behulp van vuurwerk.
Vuurwerk gewoon helemaal verbieden en illegaal vuurwerk keihard aanpakken.
lingo star | 22-12-15 | 17:39
Nog meer nieuws. Het is Arno niet te doen om de overlast maar het zijn die millieu terroristen te doen om de rook. Die huisdieren of wat ongelukjes zal ze worst wezen. Daar zitten ze totaal niet mee. Al doen ze voorkomen van wel.Groenslinks is een partij van doorgeslagen extreme groen terroristen.Als het vuurwerk is afgeschaft vinden ze wel weer wat nieuws net als de gutmenschen om tradities in het kader van weg met ons af te schaffen. Ik denk kerst zodat ze ons van het vlees afkrijgen ,gedwongen.
Wat een ongelofelijk zeikland met ongelofelijke zeikmensen hebben we toch.
Ohhhhh een rotje, gelijk maar een melding doen bij: www.vuurwerkoverlast.nl/page/kaart www.vuurwerkoverlast.nl/page/kaart www.vuurwerkoverlast.nl/page/kaart www.vuurwerkoverlast.nl/page/kaart www.vuurwerkoverlast.nl/page/kaart www.vuurwerkoverlast.nl/page/kaart
wat 'n kalf die Bontes, zelfs langs de eemshavenweg (N46 bij Middelstum) 1 melding. Wie woont daar op die carpoolparkeerplaats?
In de verre omtrek geen levende ziel te vinden........
lingo star | 22-12-15 | 17:39
O ja en ik heb nieuws voor u. Vuurwerk levert de staatskas al vele jaren meer geld op als het kost. Net als roken trouwens. Hmm daar ben ik zelf mee gestopt maar ik vind de regels ontrent roken ook nog steeds veel te ver gaan.
lingo star | 22-12-15 | 17:39
Die oogartsen die dadelijk weer klagen dat ze geen werk meer hebben. Mischien kunnen die beter inplaats van vuurwerk in de ban doen vuurwerk brillen promoten en zorgen dat de vuurwerk industrie ze gratis gaat verstrekken bij pakketten. Net als een aansteeklont. Dat is een heel wat betere stap.Verbieden werkt juist het tegenovergestelde want daarmee promoot je illegaal vuurwerk en dat mensen zelf gaan experimenteren met alle gevolgen van dien. Maar ja wie ben ik.
Toch heeft Arno gelijk en de geenstijlpyromanen niet. Vraag maar aan de oogartsen en de lieve huisdieren die tussen oud en nieuw door een hel gaan. Bedenk verder eens wat als wat er vernield wordt tussen oud en nieuw en wat er aangestoken wordt tussen oud en nieuw nu eens tegoede kwam aan de ouderen.
Lol, iemand die een vinger in de pap heeft bij een gesubsidieerd meldpunt, het woord "dikbetaald" in de mond neemt om werknemers/eigenaren van een commercieel bedrijf te omschrijven. Het moet niet gekker worden.
@Gezwel | 22-12-15 | 17:19
Nee hoor, m'n zus heet ook zo.
@tweetybird | 22-12-15 | 16:37
'Slecht' zijn gaat het helemaal worden.
Arno is toch een jongensnaam?
En wat nou illegaal??
Illegaal ben je ook als je bent uitgeprocedeerd en moet oprodten. Maar dan gebeurt er vervolgens nix.
Dus betekent illegaal wmb 'gewoon lekker doen'.
Kinderachtig misschien, maar wel praktisch.
Lijkt mij een evident gevalletje smaad.
Waarom slepen jullie dat linkse tuigh niet voor het gerecht?
Een paar ruggen smartegeld is toch goed voor een memorabele VtijMiBo met de gehele redactie!
Dus die ene serieuze melding van mij wordt ook niet serieus genomen? Lekker dan.
Watching the Wheels | 22-12-15 | 16:59
.
Vorig jaar 1x gemeld, totaal vergeefse moeite. Een ezel stoot zich in t gemeen niet 2x aan dezelfde steen....
eens even die meldpunt er bij gepakt, volgens arno is het opgelost?
of niet.
33 meldingen midden in een weiland :D
prntscr.com/9h9jtg
Zo zo, in the middle of nowhere in d Flevopolder, 14, 5 en 4 meldingen van overlast. Op Schokland (waar dus niemand woont) ook 1 melding. 8 meldingen in de buurt van legerplaats Ermelo.
Nu houd ik maar op met tellen van niet waarschijnlijke meldingen van vuurwerkoverlast.
Ik moet hier vreselijk om lachen. Beste Arno, dankzij Schengen ( bedankt o.a. Groenlinks) is het bijna onmogelijk om te stroom illegaal vuurwerk tegen te gaan. Zoek een poolse website ( deze werken beter dan die van jou! ) en binnen een week komt post.nl een mooi vuurwerk pakket brengen. Helaas maar waar. Enige optie, Douane en Politie postpakketten laten controleren en afleveren door deze zelfde handhavingsdiensten. Binnen 3 jaar is er 70% overlast minder. De drempel is te laag voor de liefhebbers van dat kloterige, gevaarlijk spul om niet te bestellen
Zijn alle meldingen niet 100 % van illegaal vuurwerk aangezien er uberhaupt nog niks legaal verkocht wordt?
@defunct | 22-12-15 | 16:50
Ja, mooi hè, dat had ik ook al gezien. Een captcha had al 100% gescheeld.
Dus die ene serieuze melding van mij wordt ook niet serieus genomen? Lekker dan.
Mooi ook vluchtelingen zijn bang van vuurwerk site .Die makers zijn echt domme kuikens. In syrie hebben ze waar wij dat maar twee weken hebben ,vuurwerk het hele jaar. En dat nog gratis ook.
Wat een kudt meldpunt, je kunt gewoon talloze melding doen zonder controle.
Moet ze alleen nig ff testen.......
pennestront | 22-12-15 | 16:54
.
Tip: doe dat in je huiskamer. Daar heb je er het meeste plezier van!
Hulde Quid!
Toevoegend: al het vuurwerk dat heel hard knalt en nu al wordt afgestoken is AL hartstikke verboden.
Waar woont die antiknalnazi? Want ik heb me toch een paar mooie bommen in de kofferbak.
Moet ze alleen nig ff testen.......
Lol, ik voel een uitdaging voor de lokale hangjongeren opkomen: zorgen dat jouw gemeente de meeste meldingen krijgt.
Competitie opzetten met de rivaliserende dorpen en knallen maar jongens! ;-)
veelminder | 22-12-15 | 16:44
Tsja als het vuurwerk hallal was geweest en de nitraat geen nitraat maar ploflim was genoemd was de site van bonte er vast niet geweest.Ik stel dan ook voor de namen van vuurwerk aan te passen naar de ploflima voor de gillende keukenmeid. De barrel bom voor de cake knallers. De nitraat ,ploflim te noemen en we bij het afsteken allah snackbar of allah snackcar te roepen. Zo ook weer opgelost naar de nieuwe tijd.Op oudejaars avond zeggen we dan gelukkig nieuw kalifaat. Zo het klopt weer naar de komende nederlandse standaard. Arno kan weer tevreden zijn.
Politie als meldpunt? Wat is dat, politie?
In het dagelijks leven wordt je continu gespamd door GroenLinks. Of het nou om het milieu, migranten, de islam, of vuurwerk gaat, GL weet het beter en dat zullen we u net zo lang mee dood NPO-spammen totdat u veranderd in een weerloze multiculti-zombie!
Net even de source bekeken van die website:
Dat mailformulier heeft een token dat gekoppeld is aan een sessie id, dat in een cookie zit. Cookie laten staan = same token.
Een lijntje of 50 python en je hebt in no time een spambot die een nieuw Tor circuit bouwt per submit en klaar.
Nachtje laten werken en er staan morgen een paar honderdduizend meldingen.
LOL@Arno ohgottegut kijk m nou met zn pruillipje twitteren met stampende voetjes "welles" roepend. En dan nog een sliertje intolerante geitenwollensokken die gaan zitten simneuzen over ene paar rotjes en wat knallen. "Overlast" hou toch op. Moet je hier s komen als ze weer van Gilze Rijen met 3 of 4 van die K-apaches om 11 uur s avonds boven t dorp hangen om te oefenen. De kopjes trillen uit de kasten. Maar dat telt niet he. Want dat is belangrijk ofzo. Als het leuk is, dan staan de GL'ers vooraan met hun verbodsvinger. Want leuk, dat moeten we met zn allen niet willen.
maar wat nu als er sharia vuurwerk tussen zit? Kan je toch niet weigeren en zeker als je vmbo hebt gehad en kelaver heet.
Leuk om mee te spelen, er zijn weilanden die een postcode hebben, grote lege bouwkavel op de maasvlakte hebben een postcode, benzine stations op de snelweg etc.. etc. Kortom zat om mee te spelen..
@knutsel | 22-12-15 | 16:37
Jawel, dat valt te controleren. Een browser stuurt normaal gesproken, tenzij je dat expliciet uitschakelt, het webadres mee waar vandaan de link werd aangeklikt.
Maar dan nog is het de schuld van Arno Bonte zelf. Zie mijn plempsel @16:21.
"Geen enkel zichzelf respecterend medium neemt zijn lukrake cijferparade nog langer serieus, natuurlijk."
... en volgend jaar zet kwit zijn schoentje weer op 5 december :D
Ik stel ook voor als ik de vuurwerk fabrieken was 1 vuurpijl de bonte te noemen. Naar Arno Bonte groot promoter van vuurwerk en gratis reclame voor vuurwerk. Je weet toch De jeugd. Alles wat niet mag wordt juist des te leuker. En geef ze eens ongelijk in dit gezapig geworden Nederland.
Kunnen jullie (Geenstijl) Bonte niet voor het gerecht slepen voor laster? Wat een dwaas is dat zeg en dan even jullie schofferen. In Rotterdam centrum hoor je zo goed als helemaal niets. Hoor ook geen harde bommen op Zuid.
Heeft Klaver al afstand genomen van deze GroenLinkse volksverlakkerij?
Ik steek ook wel eens al'aleab alnnaria af met oudejaar. Vanzelfsprekend legale al'aleab alnnaria want ik ben een gezagsgetrouw burger. Natuurlijk krijg je wel eens feedback van de DorpsGroenlinkser maar sinds ik het al'aleab alnnaria noem een stuk minder. al'aleab alnnaria is namelijk beledigend voor vuurwerk en dan knalt het minder hard. Ik kan dan ook iedereen van harte aanraden om je vuurwerk al'aleab alnnaria te noemen. Bij deze het voorstel om het ook in het publieke debat al'aleab alnnaria te noemen.
.
Alvast een fantastisch nieuwjaar toegewenst. Weest u astublieft voorzichtig met al'aleab alnnaria. U weet, je bent een rund als je met al'aleab alnnaria stunt!!!
Ik steek ook wel eens al'aleab alnnaria af met oudejaar. Vanzelfsprekend legale al'aleab alnnaria want ik ben een gezagsgetrouw burger. Natuurlijk krijg je wel eens feedback van de DorpsGroenlinkser maar sinds ik het al'aleab alnnaria noem een stuk minder. al'aleab alnnaria is namelijk beledigend voor vuurwerk en dan knalt het minder hard. Ik kan dan ook iedereen van harte aanraden om je vuurwerk al'aleab alnnaria te noemen. Bij deze het voorstel om het ook in het publieke debat al'aleab alnnaria te noemen.
.
Alvast een fantastisch nieuwjaar toegewenst. Weest u astublieft voorzichtig met al'aleab alnnaria. U weet, je bent een rund als je met al'aleab alnnaria stunt!!!
Geert Wilders kan opgelucht ademhalen.
2016 Wordt het jaar van 'GEENSTIJL HEEFT HET GEDAAN!!!1!!11!'
al die meldingen zijn heel mooi verspreid over Nederland. Grote steden natuurlijk veel meer, maar ook in de dorpjes is altijd wel een melding te vinden. Zelfs in Oost Groningen waar men niet met politiek bezig is en het opleidingsniveau laag is, zijn meldingen. Dat kan nooit kloppen. Of hij moet zo'n reclamecampagne hebben opgestart dat zelfs in de kleine dorpjes er aandacht voor is geweest. Onmogelijk!
.
Op één of andere manier is het gewoon te mooi om waar te zijn, dus het kan niet waar zijn.
Ik vraag me af hoe dat überhaupt te controleren valt.
McMarx | 22-12-15 | 16:34
Ja maar ja ik ben toch al slecht. Dus doet het mij nog wat en kan ik er niet van slapen. NEE. Sterker nog ik geniet er van sukkels als arno bonte af te branden. Ik ben echt slecht. Joepie.
Dhr. de Wit | 22-12-15 | 16:29
Ik sluit het niet uit. In het vorige Arno-topic zei ik al dat ie een echt linksvrouwtje is met kort pittig kapsel.
Het is niet de GS-redactie die schuldig is aan van alles en nog wat maar, wel de reaguurders. Stelletje onverlaten!
Arno wilde zeggen: "Het is de schuld van Geenstijl en Die-Wilders", om daarmee politiek correct NL voor zich te winnen.
"Verder is dit hele vuurwerkmeldpunt totaal overbodige nonsens. Tot 31-12 is het immers verboden om vuurwerk af te steken, dus dan is je vuurwerkmeldpunt gewoon de politie als je er last van hebt."
.
Nou dat is wel lekker kort door de bocht hoor. Alsof er ook maar één politieagent reageert als ik s nachts om 3 uur rechtop in mijn bed zit omdat er weer diverse vuurwerkbommen zijn afgegaan.!
.
Ga.toch.weg. Er wordt helemaal niets tegen de overlast gedaan! Het is ook niet te controleren of te handhaven want ALS de politie al zou komen opdagen na zo'n 20 of meer minuten, zijn de daders allang verdwenen. Dus doe dan ook niet alsof de politie WEL zou kunnen of willen handhaven.
.
Alleen daarom al heeft een meldpunt geen enkele zin.
Maar ja volgend jaar kan bonte ook een verklikkers site opzetten voor mensen die stofzuigen met een 2500 watt stofzuiger.Ja groenslinks extreme groen terroristen.Gevaarlijke lui. Ik heb het altijd geweten.Groenslinkser ruiken ook altijd muf. Ik ruik dat soort gasten echt altijd van een kilometer afstand.Want ook wasmiddel is volgens hun schijnbaar slecht voor het millieu. En niks fijners als s'ochtends in je geitenwollensokken je spektrui en jeeses slippers te springen. Hun broek moeten ze altijd achteraan rennen. Die loopt vanzelf.
Goh, je verwacht het niet. Geen idee dat preken voor je eigen parochie ook nog wel ééns fout kan gaan.
Durf met stelligheid te beweren dat de hoeveelheid vuurwerk die afgestoken wordt voor de toegestane tijd op oudjaarsdag minder uitstoot veroorzaakt dan die oude Benz van Halsema.
Zo, en nu jij weer Bonte.
Arno heeft een amateuristische kutsite en dat is de schuld van GS (en Wilders).
Arno Bonte, de Geert Wilders van het vuurwerk.
Mooi man die optie 'gevaarlijk voor toeschouwers'. Dat is naar mijn mening namelijk die actie van die egotrippers van 3FM in Heerlen (postcode 6411), dus maar even een melding gedaan. Muzikaal en vocaal vuurwerk.
'ik zou haar doen' wordt in 2016 vervangen door 'is het al onze schuld?'
Weten jullie zeker dat Arno Bonte geen omgebouwde lesbienne is? pbs.twimg.com/profile_images/66096011...
De Groenlinks hoax is doorzien maar toch is het de schuld van Geenstijl. Hebben die mensen nog niet wat koi-karpers die ze ergens kunnen redden?
Bellen voor een knal...
Donderse bliksems, duizend bommen en granaten! Maar eeuuhh.., explosief mannetje die Bonte.
Waarom heeft Arno altijd een vuurwerkbril op?
Wat een lozer zeg.Dikke duim en zichzelf belangrijk vindende ventje hopende op enige roem en een zak geld aan het eind van de regenboog.Dromen zijn bedrog en zijn meldingen ook.Arno maakt het Bonte stop met aandacht trekken en ga vuurwerk kopen of ga bij de pieten haters uithuilen.
Ik zit wel in een dilemma nu want ik heb helemaal niks met vuurwerk.
Maar als Bonte er fel tegen is, dan moet het haast wel goed zijn.
Misschien dat ik ook maar eens zo'n rotje ga kopen, vooruit doe eens gek, neem ik er gelijk zo'n krijsende bakkersmeid en een Romeinse laars bij, dat zal hem leren, de lutserT.
Rooddraakje | 22-12-15 | 16:17
Ah. Dank u. Verklaart een hele boel. Dom mannetje.
@Après moi le déluge | 22-12-15 | 16:19
"When in doubt, C4."
45 op de afsluitdijk vind ik nog de leukste, wie trapt daar nou in Ornononono, keihard door je gevlochten mand gevallen. GS-redactie zal trouwens best goed verdienen maar dat doen ze zelf, zonder subsidie.
DDOS attack tussen je Groen Slinks oren.. mafkees
Het wordt hoog tijd voor een moeilijke brillen meldpunt. Ik ervaar ze meer en meer als beledigend en overlast gevend.
.
Rot op uit mijn leven. Blijf van mijn rechten af. Flikkerstraal op met je bemoeizucht.
Ja geenstijl heeft een bom onder arno zijn site gelegt. Wat dan wel weer klopt met het topic vuurwerk. Dus niet klagen Bonte. Je kan er weer 1 toevoegen op je site.
@Arno Bonte: ik houd mij al jaren bezig met webtechniek.
Wat je fout hebt gedaan:
Je filtert niet op IP, controleert niet of er dubbele meldingen binnenkomen, gebruikt geen captcha en gebruikt geen sessie-mechanisme tegen bots.
Vind je het gek dat mensen dan gaan gamen? Ik niet, vooral als je zo hoog van de toren blaast.
@ près moi le déluge / 16:19
Ghe
Je zou haast geen denken dat de boosdoener afhangt van de stand van de maan, of het eb of vloed is...
Kortom volkomen willekeurig, maar GeenStijl, Wilders doen t altijd goed!
there ain't no problem that can't be solved with high explosives
Te dom om te poepen | 22-12-15 | 16:15
En zo niet is het de kerstman die je openhaard komt aansteken.
Hoe kan alles nou de schuld zijn van GS? Want alles is immers de schuld van Wilders..?!
@zwartzondersuiker | 22-12-15 | 16:14
Ik gok een persoon die het gebruik van pyro(techniek) promoot.
Dus alles mbt de productie van vuurwerk volgens wikipedia ;)
Of t woord zelf al bestond, of dat het verzonnen is, is een volgende...
Arno het gekke neefje van Jo.
www.youtube.com/watch?v=z9ga-a_iAnQ
Alles kan kapot als je er maar genoeg buskruit in stopt...
Hier vanaf Rottumeroog net nog even 140 meldingen gedaan, dat zal hem leren!
Zal wel heel dom van me zijn, maar wat is een pyropromotor?
zwartzondersuiker | 22-12-15 | 16:14
Da's iemand die reclame maakt voor de vlammetjes van Mora.
Zal wel heel dom van me zijn, maar wat is een pyropromotor?
Goh,
Die 579 meldingen van vuurwerk in een natuurgebied op Schiermonnikoog waren niet echt ?
Raar...
Haha, Geenstijl ter verantwoording roepen.
Hoe kansloos. Alsof er ooit hand in eigen boezem wordt gestoken.
Alles wat riekt naar (s)links neem ik al tijden niet meer serieus en zeker niet zulke zaken. Het heeft in ieder geval een flinke deuk getrapt in dat stukje onzin en uiteraard mag die strakjes zijn verhaal doen in de media en dat alles nu perfect geregeld is. We spammen! Ben je er klaar voor Arno Bonte? Ik ga een melding doen terwijl ik nog niets gehoord heb in de buurt dit jaar. Kijken of je er achter komt dat die melding vals is. Sterkte daar en chapeau GS voor die mooie deuk "in dat pakje (s)links boter".
Hoe bonte kan je het maken
wat een megakneus is die Arno
Vroeger moest je echt moeite doen om illegaal vuurwerk te krijgen, nu rijd je gewoon even de grens over. Zelfs Kalashnikovs zijn volgens mij geen probleem, zijn er nog genoeg van over in het Oostblok.
.
Prachtig die EU: het is er EN welvarender EN veiliger op geworden! Chapeau!
Wat heeft dat dikbetaalde ermee te maken? Afgunst?
Opbokken met die psychoot.... mijn god, kan het sneuer? Meldpunt Overlast GroenLinks Hoax
De GroenLinkse leugenmachine keihard ontmaskerd. Arno, geef het gewoon eerlijk toe.
Gewoon een aandachtshoer. Doorlopen mensen, niets te zien.
Een ddos-attack overbelast slechts je netwerk, gewoon betrapt saladfingers
Iemand al een crowd-fund opgestart? betanews.com/2014/12/31/want-to-launch... .
Een rotje is echt de moeite niet om helemaal de moeite te nemen om een klacht in te dienen, tenzij je wellicht een vreselijk verzuurde babyboomer bent die verder niets nuttigs te doen heeft. In dat geval: sterf.
Waar men overlast van ondervindt is natuurlijk illegaal vuurwerk, wat eh.. illegaal is. Met andere woorden: grenzen dicht (haha) of accepteren dat het gewoon met de boot per tonnen hierheen verscheept wordt uit o.a. Polen.
Mammie! Geenstijl heeft het gedaan. Beeeeeh!
Boem! In zijn gezicht.
Nee, het kan GS niet zijn, ook geen DDOS. Want dan was z'n server al lang uitgefikt, zelfs achter cloudflare of dergelijke dienst.
REAGEER OOK