Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Foutje, sorry!

Buigt u even?Vandaag is het precies een half jaar geleden dat Theo van Gogh is omgelegd. Afgelopen donderdag was het de AIVD, die tijdens de presentatie van hun jaarverslag, nogmaals benadrukte dat hen niks viel te verwijten. Gisteravond onthulde Reporter echter dat de regenjassen al in juni vorig jaar waren getipt over Mohammed Bouyeri. Zweten dus voor verantwoordelijk minister Remkes. Zijn ondergeschikten hebben wederom gefaald. Nou nee hoor. De "sorry-cultuur" zal ongetwijfeld weer zijn werk doen en Remkes zal wegkomen met een simpel excuus. Wat een prutser(s)!


Aanslag op Van Gogh was te voorkomen...

Jij krijgt er echt een smerige smaak van in je bek. In Amsterdamse kroegen ging al meteen na de slachting van van Gogh het verhaal rond dat dit te voorkomen was geweest. De AIVD zou op de hoogte zijn geweest van plannen in die richting, maar in plaats van Mohammed B. op z'n minst in de gaten te houden werd een schandelijke inschattingsfout gemaakt. De speurneuzen meenden dat een tipgever laster verspreidde om Mohammed B. er bij te naaien. Een kapitale blunder, waar de twee stuntelkoningen Remkes en Donner vanaf het eerste moment op de hoogte moeten zijn geweest. En zo niet, dan is er een nog groter probleem.

Maar in plaats van daadkrachtig op te treden, gingen beide heren draaien en de doofpot in stelling brengen. De gemiddelde Nederlander weet al niet beter. Geen enkele politicus in dit land neemt voor wat dan ook de verantwoordelijkheid en is meer met eigen overleven bezig dan met integer politiek bedrijven. De paniek zal nu groot zijn op de de departementen van Justitie en Binnenlandse Zaken. Donner en Remkes hebben daar maar liefst een voorlichter of 10 paraat om mist rond te blazen. De liegende AIVD-chef Van der Hulst zal er niet uitgetrapt worden en de heren zullen verder mogen stuntelen tot de volgende politieke moord.

Het idee dat de moord op Van Gogh te voorkomen was geweest, maakt mij gek van woede. Het minste dat eindverantwoordelijke Balkenende nu moet doen is een publiekelijk excuus aan de familie en de hele AIVD-top ontslaan. Niet meer niet minder. Verder Johan Remkes en Piet Hein Donner naar de uitgang geleiden. Maar zo zal het niet gaan. De heren draaien zich er weer uit en zullen in 2007 verbaasd zijn dat Geert Wilders, Peter R. de Vries of Frans Bauer de macht overneemt. Het zootje kruist de vingers en hoopt dat de economie wereldwijd aantrekt en dat de kiezer met een sigaar uit eigen doos te paaien is. En dan die de standaardtekst bij ieder probleem "dat we het beter gaan uitleggen".

Slaapt u vooral lekker daar in Den Haag ... Nederland is u spuugzat.

StarF*cker

Reaguursels

Inloggen

applaus voor de kneuzen in den Haag

huessen | 03-05-05 | 12:25

Shi-i-i-t... SnoLLeb0L gemist.

Anywaze : de tijd dat een politicus de verantwoordelijkheid op zich nam voor het gedrag van zijn permanente ambtenarij is voorbij.

TM | 03-05-05 | 11:16

@Den Bosch
LOL! ;-)
[serieus]Zoals je kunt lezen denk ik wel dat er veel dingen voor verbetering vatbaar zijn. Ik zie een oplossing hiervoor niet echt in nieuwe (tegen)partijen, omdat die een rol in de marge zullen krijgen. Laat de mensen die écht maatschappelijk betrokken zijn én kennis van zaken hebben daadwerkelijk in het centrum van de macht terechtkomen en dan kan er wellicht echt iets veranderen[/serieus]

Lof der Zotheid | 03-05-05 | 11:08

@Loewende koe
En jouw oplossing is? Het loslaten van loze oneliners?

Lof der Zotheid | 03-05-05 | 11:02

Volgens mij had het iets met ene Erasmus te maken, LdZ.
En ik kan je gerust stellen, ik kom niet uit de graafsewijk...

Den Bosch | 03-05-05 | 11:01

Wellicht kunnen ze Gerrit Z. ook even wijzen op zijn ministeriële verantwoordelijkheid inzake de conversie naar de euro. Die klootzak heeft mij maar 10% van mijn vermogen gekost.

SuperG | 03-05-05 | 10:55

Ik zie genoeg "managers" in deze organisatie hard lachen over hun salaris als ze thuis komen en dan verdienen ze echt niet zoveel als de topmannen van Nuon, e.d.
Het feit blijft dat het verschil tussen socialisme of kapitalisme vervaagt hoe hoger je op de ladder komt. Jack S., Paul R., Wim K. maken allemaal dezelfde fout: ze denken echt dat ze het waard zijn en de organisaties zijn het met hen eens.

Eskimauh | 03-05-05 | 10:51

lof d.z. je bent een eikel of je bent blind .
maar je spoort niet helemaal.

loewende koe | 03-05-05 | 10:49

@Brusselmans
Direct vervallen in ultra-linkse ideeen werkt averechts Brusselmans

Eskimauh | 03-05-05 | 10:48

@Den Bosch
Als de term Lof der Zotheid je niets zegt, is mij duidelijk uit welke Bosche wijk je komt...

@anderen
Inderdaad, zoals AHA. Of je het maar eens bent of niet, ze heeft door invloed op de VVD wel direct invloed op het regeringsbeleid. Als PRdV zijn bekendheid in zou zetten om binnen (bijv.) diezelfde VVD zijn justitiestandpunten te kunnen verdedigen zou hij:
1. voorkomen dat hij een one issuepartij in de marge wordt
2. direct invloed uitoefenen op het regeringsbeleid en dus daadwerkelijk de werking van justitie kunnen beinvloeden. Hij blij, wij blij, criminelen niet zo blij....

Lof der Zotheid | 03-05-05 | 10:45

"Dus GS trek je plannen in en roep GW en PRdV op om hetzelfde te doen!"

@lof der zotheid: net of je de haagse kliek verbetert door ze samen te voegen, en over een jaar of wat met afscheiders als destijds fortuyn, de heinsbroekachtige quitters, nu wilders, die sp-uitstapper straks nog meer partijen te krijgen?!

Het is tijd voor een Tegenpartij, en of dat PRDV of GW wordt, ben ik voor mezelf nog niet uit!

superlutser | 03-05-05 | 10:33

Lof der Zotheid zoals Hirsi A. eigenlijk?
Zit wel wat in.

Pannie | 03-05-05 | 10:32

Lof der Zotheid gelukkig zegt je naam al dat we je niet serieus moeten nemen.

Den Bosch | 03-05-05 | 10:30

Qbenz ach zie mij maar als zo'n debiel...

Pannie | 03-05-05 | 10:28

fijn om te weten dat jij daarover gaat Pannie.....

QB.as.seen.on.RC | 03-05-05 | 10:17

Hahaha! De AIVD maakt een inschattingsfout en gelijk wordt er hier geroepen om een revolutie... Het gaat ook immers zo slecht in Nederland. Neem nu eens afstand en bekijk nu eens waar het op de Wereld beter is om te verblijven. Natuurlijk zijn de randjes nog niet af, maar kwaadwillendheid en complottheoriën zijn een ietsiepietsie te ver gezocht hoor....

Zoals al gemeld ergens in dit topic zit de oplossing voor het plucheplakken ín het systeem en niet erbuiten. De ledenaantallen van de politieke partijen lopen dramatisch terug. Hierdoor blijft alleen de groep leden over die zelf politieke ambities hebben en die zullen donner c.s. inderdaad niet of niet voldoende corrigeren. En hierdoor blijft de echte duale werking buiten de politiek! De oplossing ligt eerder in minder partijen dan in meer. Dus GS trek je plannen in en roep GW en PRdV op om hetzelfde te doen! Vergroot de invloed binnen de partijen en je bereikt meer op een makkelijker manier.

Lof der Zotheid | 03-05-05 | 10:15

@Pannie
Of is QB.as.seen.on.RC het vriendje van de Op naar de nul zaitols heks.

de bier | 03-05-05 | 10:15

QBenz jij bent je recht van spreken om 9.53 verloren.

Pannie | 03-05-05 | 10:13

Eskimauh, het zal je verbazen wat voor maffiapraktijken er in de hoogste (politieke) kringen op na gehouden wordt.
Als er maar eens een zijn mond open durfde te doen...

Den Bosch | 03-05-05 | 10:05

mochten = mogen

Brusselmans | 03-05-05 | 10:04

@ Eskimauh und Das Kapital.

Is het niet een wonder dergelijke abjecte denkbeelden gelijk een vrij mens
in het Vrije Westen te mochten debiteren?

Tot in Pyongyang!!

Oh ja, uit welk socialistisch technisch hoogstaand land komt de PC waarop je je gebrabbel tikt?

Brusselmans | 03-05-05 | 10:03

het gaat helemaal niet over van Gogh of het afslachten op straat van hem.

het gaat er om dat er dus mensen zijn die nog steeds denken dat er bewindslieden zijn die verantwoording nemen, en dus opstappen na zoiets als met van Gogh, die tijd is gewoon voorbij..... en dat gaat ook niet veranderen met zo'n gek als wilders of met een clubje publiciteits-geil-neven als PRDV aan het bewind.....

QB.as.seen.on.RC | 03-05-05 | 10:03

En gedesillusioneerd blijf ik achter...
Desillusion leeds to revolution...

Zeemo | 03-05-05 | 10:03

@Eskimauh 03-05-05 @ 09:59

grappenmaker

TheRealShowstopper | 03-05-05 | 10:01

En waar is Lucas als we hem nodig hebben.

Eskimauh | 03-05-05 | 10:00

Hallo? Zijn jullie er nog? Straks komt Roswell weer ter discussie, JFK, de maanlandingen, etc. Ik zit hier niet op een conspiracy theory-site toch? Het is gewoon klote geregeld in dit land. Mensen praten niet meer en erger nog: ze luisteren niet. Eigenwijs flikkers zitten op stoelen waar ze zich bezig houden met hun lease-auto ipv naar mensen op de werkvloer te luisteren. De rechtse meerderheid wakkert dit aan. Eerst jezelf en dan de rest. GS, steek hand in eigen boezem want de politiek doet het niet fout. Kapitalisme in ultimo forma zorgt ervoor dat iedereen hier zijn zakken vult en zelfs de heilige Paul is voor het geld gevallen.

Eskimauh | 03-05-05 | 09:59

zou mij trouwens niet geheel verbazen als er vandaag nog een paar gasten vrijkomen

"http://www.ad.nl/artikelen/Nieuws/1115011579149.html

www.ad.nl/artikelen/Nieuws/11150115791...

TheRealShowstopper | 03-05-05 | 09:59

@Starf*cker,
het verbaast me ook dat zelfs van de SP niemand een onderzoek gelast, of maar zelfs van zich laat horen! Alleen Eerdmans (LPF) zegt af en toe wat, en heeft vragen aan Donner gesteld over die moslim die mag bidden in plaats van schoffelen.
Is dan iedereen bang voor een beerput???

fuckje | 03-05-05 | 09:58

@QB.as.seen.on.RC 03-05-05 @ 09:53

meer van dat soort "debielen" graag.

TheRealShowstopper | 03-05-05 | 09:57

@QB.as.seen.on.RC
En daarom mocht ie gewoon op straat afgeslacht worden?

de bier | 03-05-05 | 09:57

is dat iets nieuws onder de zon dan .....?

QB.as.seen.on.RC | 03-05-05 | 09:55

@.QB Dus zijn we gewoon een bananenrepubliek geworden.

Starf*cker | 03-05-05 | 09:54

er gaat helemaal niemand weg..... van gogh is gewoon een gesloten boek, hij was een debiel met een te grote smoel, verder doet het er niet toe.....

QB.as.seen.on.RC | 03-05-05 | 09:53

@De Bier, The Real En eigenlijk boeit mij dat meer dan die grijpstuivers van Paultje R. . Heel links schnabbelt er op die manier bij. Althans Groen links en PvdA. Ik vraag me af wat er op dit moment hier in Nederland echt aan de hand is. En nogmaals: who's next?

Starf*cker | 03-05-05 | 09:52

@Starf*cker
Juist. Het wil er bij mij ook niet meer in dat er zoveel zogenaamde "fouten" gemaakt worden. Het komt ze wel erg goed uit dat er geen Fortuin of Van Gogh meer is. Stel je eens voor dat er 1 of andere waarheid naar boven komt.

de bier | 03-05-05 | 09:48

@Starf*cker 03-05-05 @ 09:41

Holman was goed op dreef, vertolker van het gezonde verstand. Zoals ik al eerder schreef: the shit is about to hit the fan. Teveel toevallige miskleunen van de AIVD (voorkennis mbt. van Gogh, tapes gewist), politiek (bewaking fortuyn), defensie (foto's sebrenica), etc. Wie gooit de beerput open?

TheRealShowstopper | 03-05-05 | 09:47

die rosenmuller heeft toch ook een villa in frankrijk?

mallebabbe | 03-05-05 | 09:43

@The Real Ja, dit is makkelijk scoren. Ik heb nog geen kamerlid gehoord over de AIVD en de moord op Theo van Gogh. Ik ben het eens met wat Theodoor Holman daarover gisteravond zei bij Frits, Henk en Jan. Een politieke moord met een complot. Het kwam de AIVD inderdaad allemaal wel erg goed uit.Ik vraag me af wie de volgende is: De Vries, Wilders, Aboutaleb, Wiegel? Het doet me denken aan de manier waarop in de jaren '80 de socialisten in Spanje politieke tegenstanders uit de weg ruimde.

Starf*cker | 03-05-05 | 09:41

.Zeemo

Heb die Rosenmoller nooit vertrouwd.., en zo'n commissie is gewoon een speeltuin voor allerlei wazige figuren..

brutus68 | 03-05-05 | 09:38

@fuckje
Een goed doel zou zijn dat WA eens een grondige gebitsrestauratie zou krijgen.

de bier | 03-05-05 | 09:31

@fuckje.

O ja, Amalia met dat "we're going Down" face is een goed doel...

Dirk Dekbed | 03-05-05 | 09:29

@DD,
Maxima ontvangt 34.400 pleuri per jaar, inclusief BTW, maar zij geeft het aan een goed doel.....

fuckje | 03-05-05 | 09:28

Ben dan toch ook benieuwd hoeveel onze knuffelallochtoon Maxima Zorgemereetdaar heeft gecasht in die communisnie.

Dirk Dekbed | 03-05-05 | 09:26

De meest belachelijke actie van rosenmoller was dat ie probeerde met een soort Rotterdams accent een staking te leiden. Dat klonk zo zielig.

de bier | 03-05-05 | 09:21

Ah laat Rösenmöller nu lekker effe cashen. De linkse kant moet in 2007 weer hard aan de slag voor een lausy salaris; tot die tijd zullen alle linkse honden lekker effe geld verdienen en geef nou toe: Paul is het echt wel waard. Hij, zijn vrouw en de Heaumeau-huisvriend lachen zich elke avond helemaal dood.

Eskimauh | 03-05-05 | 09:18

Wat voor advies kan rosenmoller in hemelsnaam geven,wat ook nog eens geld waard is?

rn1970 | 03-05-05 | 09:10

@Zemo,
ik meldde dat al om 8.10, geeft verder niet, ben het helemaal met je eens.

fuckje | 03-05-05 | 09:08

@Zeemo 03-05-05 @ 08:57

Je was me net voor. De hypocrisie van dit soort salonsocialisten wordt alleen overtroffen door de lengte van hun oprijlaan.

TheRealShowstopper | 03-05-05 | 09:05

lang leve populisme!

pimpstah | 03-05-05 | 08:51

@Koe. Nee stemmen is een goed plan, maar denk nou niet dat gezien wordt als een signaal dat een heleboel mensen het zo ontzettend zat zijn in dit land. Hier wordt of gewoon overheen geluld, danwel doodgezwegen.
Zie hoe de gevestigde orde omging met de populariteit van Pim F.

Need for Speed | 03-05-05 | 08:50

ach ja donner wil nu ook dat de gewone burger optreed tegen geweld op straat , hebben we eigenlijk noch wel pliesie nodig?
JA want wie moeten er dan de kinderen een bon geven die geen licht op de fiets hebben.

loewende koe | 03-05-05 | 08:41

Hoe zeer ik de moord op Theo van Gogh veracht en hoezeer ik niets heb met overheidsinstanties moet ik toch kwijt dat er overal fouten worden gemaakt. Bij de kaasboer of de slager wordt zo'n fout dan een onsje meer en in dit geval koste het Theo zijn kop....

Romario | 03-05-05 | 08:36

@OuO
08:18:00
08:20:59

Verrek je hebt gelijk...., slechts 2 minuten en 59 seconden LOL. Internet wordt hier steeds sneller.

WhYnotDanWel | 03-05-05 | 08:30

. fuckje 03-05-05 @ 08:18
. WhYnotDanWel 03-05-05 @ 08:20

3 minuten zei je?

lol

OoO | 03-05-05 | 08:28

ja ik weet het maar wat kunnen we en moeten we ertegen doen.
NEE ZEGGEN tegen de europese grondwet laten we onze stem toch eens een keer horen dat we het zat zijn en beu van zijn van deze overheid die nergens maar dan ook nergens wat aan doet alleen maar hun eigen zakken vullen want daar zijn ze wel zo goed in nou nou nou.

loewende koe | 03-05-05 | 08:23

@fuckje, ja die afstand betekent tevens dat mijn berichten 3 minuten later aankomen op de plaats van bestemming LOL
Fijne dag verder.

WhYnotDanWel | 03-05-05 | 08:20

@Why,
13 over 3 toch? je loopt een beetje achter in verweggistan.

fuckje | 03-05-05 | 08:18

@fuckje
Hier is het 10 over 3, tijd voor een flinke blowj.b LOL

WhYnotDanWel | 03-05-05 | 08:13

@koe,
en als die politici uitgepolitiekt zijn krijgen ze een leuk baantje en hebben ze het lekker voor elkaar.
Paul Rosenmuller, voormalig vakbondsschreeuwer en GL blaaaater ontvangt nu van Sociale Zaken 1360 Euri PER DAG, zonder BTW.... als voorzitter van een integratiecommissie.... mensen die adviseren dat je beter in een moskee kunt bidden dan je straf uitzitten.....
tien over acht, tijd voor een stevige blow!!!!!!

fuckje | 03-05-05 | 08:10

@loewende koe

Was ook geen persoonlijke aanval op jou.
Maar als ik lees dat "verdonk wil...." dan heb ik zoiets van meldt het dan maar pas al "Verdonk het al heeft gedaan...." Die loze woorden van "willen" en ondertussen niets doen word ik zat.
Ik kan hier ook wel melden dat "ik heel rijk wil worden..."

WhYnotDanWel | 03-05-05 | 08:08

"Dit was eens en nooit weer."
gok ik als maximaal excuus wat uit hun strotjes komt.

Return of the Beasjt | 03-05-05 | 08:04

nou ik slaap niet meer w.d.w maar ik wil er alleen maar mee zeggen dat we maar mooi opgescheept zitten met een koppel halve zachte geitenneuqers in den haag die de ernst van de krimi. in ons eigen nederland niet eens zien , laat staan in heel europa (ik doel op de europese grondwet ) het enige wat ze hier kunnen en durven is kinderen aanhouden die geen achterlicht hebben op de fiets voor de rest schijten ze peuken.

loewende koe | 03-05-05 | 08:04

Stalkingsverboden zijn heel errug 2005! ik stel voor dat Rita die doelgroep een stalkingsverbod voor Europees Nederland geeft.
En zo ken ik nog wel een paar doelgroepen........

fuckje | 03-05-05 | 08:01

4 van de 5 zooooooo da's ruiiiim 1/3e

FamousLastWords | 03-05-05 | 07:56

@loewende koe

Ook jij slaapt nog, de Antillen vallen nog steeds onder Nederland. Dus terugsturen naar land van herkomst is hetzelfde als blijven in Nederland. Prik nou eens door die goedkope marketingbalon van de NederigeLandsche Regering heen...... LOL

WhYnotDanWel | 03-05-05 | 07:54

verdonk wil kansloze antiliaanse laaggeschoolde jongeren (lees criminele jongeren ) terugsturen naar het land van herkomst nu wil de antiliaanse regering niet meewerken .
dat is nou onze overheid .

loewende koe | 03-05-05 | 07:51

Ben je nou echt nog zo slaperig????

Wat staat hier dan:

Ruim driekwart erkent belang 4 mei

***************************************
AMSTERDAM Vier van de vijf Nederlanders
vinden het (heel) belangrijk dat op 4
mei de oorlogsslachtoffers herdacht

******************************
Geemigreerd ben ik al, had je ook al kunnen lezen.
Muziek heb ik al aanstaan.
Jeetje, ik kwam ook uit Groningen, maar nu vraag ik me af wat er in de Martinistad is gebeurd in de afgelopen jaren.

WhYnotDanWel | 03-05-05 | 07:47

@Why,
je haalde 4 en 5 mei door elkaar.
kan iedereen gebeuren....
jouw andere topics zijn overal al doorgekouwd, daarom vroeg op de morgen geen commentaren daarop.
zet een muziekje op en haal diep adem.
en zet je pc uit,hele tijd!....+tv.
en ga emigreren!
kusje...

fuckje | 03-05-05 | 07:41

@fuckje
Iets KALMERENDS????? HEB JE EEN TIP #$@#$$#@#$@#$@#

WhYnotDanWel | 03-05-05 | 07:36

foutje bedankt daar hangt deze overheid van aan elkaar de moord op theo , de euro ook zoiets , te goedkoop de NEDERLANDSE GULDEN verkwanselt ook door de overheid , nu de europese grondwet !!!mensen laat je niet meer misleiden door dit stel STEM TEGEN laat je niet neuqen door dit overheidskoppel.

loewende koe | 03-05-05 | 07:34

@Why,
goed idee, en neem iets kalmerends.....

fuckje | 03-05-05 | 07:31

@fuckje
Ik ga niet alles verklappen, maar als je gedurende 1 maand teletekst gaat volgen (uit wanhoop om de GeenStijl redactie feest aan het vieren is), dan zul je een aantal bijzondere dingen gaan opmerken....

Waarom luidt de titel ruim "driekwart" en niet "80%"??????? Mijn punt is niets meer dan dat Teletekst wel nieuwsberichten weet te melden, maar vaak niet met de juiste feiten. Dat heb ik al vaak genoeg geconstateerd. Sorry, niet arrogant bedoeld.

Ik pis over Nederland heen.

Maar volgens mij waren mij vorige 2 reacties iets interessanter op een mening over te hebben, maar goed jij moet nog wakker worden en ik moet zo mijn mandje maar eens gaan opzoeken.....

WhYnotDanWel | 03-05-05 | 07:28

@WHy,
Driekwart slaat op 5 mei,
4 op de 5 slaat op 4 mei
dus:75 % 5 mei
en *80% 4 mei
wat is je punt????

fuckje | 03-05-05 | 07:20

Lief fuckje, daarom schreef ik ook " eerst goed lezen voor je reageert". Het teletekst vericht spreekt van ruim driekwart en meldt vervolgens vier van de vijf........... Dan kan ik dus ook schrijven meer dan 5%. Snap je? .....

WhYnotDanWel | 03-05-05 | 07:16

@Why,
hoe kom jij bij 5%?
Volgens mij is het 80 %....

fuckje | 03-05-05 | 07:14

Kijk dit is Nederland.

Een bericht op TeleTekst.

Meer dan 5% van de Nederlanders vindt de herdenking van 4 mei belangrijk. Alvorense je reageer goed mijn tekst lezen en die van TeleTekst....

copy:
108 Teletekst di 03 mei
***************************************
Ruim driekwart erkent belang 4 mei

***************************************
AMSTERDAM Vier van de vijf Nederlanders
vinden het (heel) belangrijk dat op 4
mei de oorlogsslachtoffers herdacht
worden.Driekwart van de bevolking vindt
het vieren van de bevrijding een dag
later van (groot) belang.

Dat blijkt uit een onderzoek van het
Nationaal Comité 4 en 5 mei onder ruim
duizend mensen.De steun is bij ouderen
iets groter dan onder jongeren.

Op de vraag welke dag bij voorkeur een
doorbetaalde vrije dag zou moeten zijn
antwoordde 65 procent bevrijdingsdag.
Die dag staat op de derde plaats achter
Nieuwjaarsdag (88 procent) en tweede
kerstdag (78 procent).

WhYnotDanWel | 03-05-05 | 07:06

[i]De "sorry-cultuur" zal ongetwijfeld weer zijn werk doen en Remkes zal wegkomen met een simpel excuus.[/i]
-
Het geeft ook haarfijn aan welke waarde deze politici geven aan het leven van een ander. Die van een lullig excussje. Net zo als die volksnaaier Zalm die ons verpatst heeft in Europa voor veel te weinig. En maar vertellen dat het *echt* niet duurder is geworden. Die schijnt te denken dat de Nederlandse bevolking uitsluiten bestaat uit idioten.

Jawel | 03-05-05 | 07:00

ja ik ben nu echt kwaad.

Die Bot moet oprotten!!!!!!

Spreekt zijn ambassadeur aan op het feit dat deze een voorkeur uitsprak. Ik woon in Brazilië en hier waren 2 Nederlanders veroordeeld wegen kinderporno. Zij mochten in afwachten op het hoger beroep in vrijheid binnen Brazilië leven, op voorwaarde dat de paspoorten zouden worden ingeleverd en het Nederlandse consulaat geen reisdocumenten zou afgeven.

Wat flikt de Nederlandse consul? Juist die levert reisdocumenten af aan deze zieke gasten (kinderporno is ziek, als je het het lekker vindt om over je partner heen te zeiken, ga je gang, daar heb ik geen enkel probleem mee, maar van kinderen blijf je af). Brazilië zwaar gepikeerd en in Nederland??? Na veel druk van buitenaf besluit Bot met de conclusie dat er een foutje is gemaakt. Rot gewoon op vuile hufter. Heeft Bot kinderen????? Wat zou er dan gebeuren als er twee Brazilianen een feestje gaan maken op het kleine grut van Bot???? Ook een hulppaspoort om het land uit te kunnen. Vuile huichelaars......

Het is niet voor niets dat de laatste tijd steeds vaker Nederlanders in Brazilië worden opgepakt. Men heeft inmiddels door wat een huftervolk het is.

Hier laat ik het bij, maar als ik een steen vanaf hier op die smoel van Balkende kon gooien dan zou ik nu een poging wagen.

WhYnotDanWel | 03-05-05 | 06:35

Goed stuk!!

Typisch Nederlands. Ieder volk heeft de regering die het verdient, dus blijkbaar verdienen jullie niet beter.

Wanneer krijgt de Nederlander nou eens het lef om echt te melden wat hij of zij vindt van Nederland, zonder altijd zich te moeten wringen in correcte woorden of met angst. Wordt eens wat meer Duitser, of Italiaan, of Engelsman of Fransman...

Waar is de trots van het volk dat destijds Indonesië probeerde plat te branden??? Die destijds haast de halve wereldbol onder zijn invloed had staan??? Waar zijn de uitvindingen op divers terrein gebleven???? Heeft Nederland nog iets om trots op te zijn?
???
Zelf ben ik ook Nederlander, maar heb mij altijd een buitenstaander gevoeld. Waarom????? Omdat ik knettergek werd van al dat linkse gedoe, het zielige en tolerante gedoe, het regel-en-nichten werk, waardoor je het gevoel hebt als kip in een legbatterij te leven.

Wordt nu eens wakker allemaal. Nederland heeft een grote naam in de geschiedenis en een slechte naam in de actualiteit. Oprotten met al die tolerantie, oprotten met al dat knuffelen, wordt weer eens een vent (of wijf, alhoewel ik liever vrouwen zie in Nederland in plaats van al die vierkante wijven die in het kader van de emancipatie meer op mannen zijn gaan lijken, dan zich een gelijke positie hebben weten toe te kennen).

Nederland heeft gewoon weer een oorlog nodig met grote verliezen om weer een bindende factor in de samenleving te krijgen. Jullie zijn allemaal volgevreten, oververwende sukkels.

Als een ambassadeur in Engeland een voorkeur uitspreekt.. (RESPECT VOOR DEZE AMBASSADEUR!!!!!!!), dan moet Berend Botje deze man op zijn vingers tikken. Maar als één der rijksten landen op de wereld middels lobbyen in positie in de VR probeert verkrijgen dan zegt Balkende keihard NEE. Eerst zou Japan nog wat oorlogsvergoedingen moeten betalen. JEZUS LEER JE EIGEN GESCHIEDENIS KENNEN. Wat heeft Nederland destijds uitgehaald in Indonesië en diverse andere landen in de wereld?????????????????? Hufters stik maar in je eigen strond.....

Zo ook WhYnotDanWel is een beetje boos en emotioneel nu.

WhYnotDanWel | 03-05-05 | 06:18

@gekke gerrit De aivd heeft de meeste leden opgepakt als reaktie op moord op Van Gogh. Ondertussen hadden al die Hofstedelingen het meeste bewijs wel door de plee kunnen spoelen. En zo heeft de aivd de bal gespeeld naar justitie terwijl justitie in een kansloze positie stond. Het is ook de verantwoordelijkheid van de aivd om bewijzen te verzamelen en om ze niet kwijt te raken.

gavrillo | 03-05-05 | 03:52

Waarom denkt iedereen dat de AIVD gefaald heeft?
Volgens mij heeft de rechterlijke macht gefaald hoor.
Die hebben per slot van rekening de halve Hofstadgroep weer vrijgelaten.

gekke gerrit | 03-05-05 | 01:59

Waarom denkt iedereen dat de AIVD gefaald heeft?
Volgens mij heeft de rechterlijke macht gefaald hoor.
Die hebben per slot van rekening de halve Hofstadgroep weer vrijgelaten.

gekke gerrit | 03-05-05 | 01:58

WHOEHAHAHAHAHA... Neukende leeuwen!!!

bierisgoed | 03-05-05 | 01:55

Overal worden spelletjes gespeeld
en niemand kent de regels....

Dr.D | 03-05-05 | 01:11

@Framoes 0:55
Optimist. Ik ga nu ook slapen.

Barbapoeppa | 03-05-05 | 00:58

@framoes Hebben we hier te maken met Maurice de Hond in een identieteitscrisis?

gavrillo | 03-05-05 | 00:58

Hoewel Jan Marijnissen en Geert Wilders zo ongeveer elkaars tegenpolen zijn, komen ze wel het meest betrouwbaar over. JP vertrouw ik maar half, en die Donner is te correct om eerlijk te zijn.
Ik vertrouw politici sowieso nooit meer dan 80%.

Framoes | 03-05-05 | 00:55

@gavrillo
REVOLUTIE NU !
OM MET DAT ROER ! En dat pleit ik het hele jaar door. Ook op 1 Mei !
Als er maar wat gebeurd i.p.v. gelul !
En nu ga ik echt plat...

khadaffi | 03-05-05 | 00:52

@QZNYWRLD
uit die Haagse isoleercel moeten kruipen?

Laat ze daar eerst een blijven en wat nuttigs doen, ze hebben al genoeg uitstapjes. Ik stel voor dat slapen weer wordt toegestaan op kantoor@binnenhof. Kunnen ze tot laat doorwerken en weer net zo vroeg beginnen als boer Jan die de koeien gaat melken. Trouwens, Gerd Leers, een CDA-er met durf, die reageert toevallig niet onder de nick:QZNYWRLD?

Nitro Azurro | 03-05-05 | 00:52

@qznywrld
CDA-er maakt niks uit..
Maar laat Gerd L. maar wat doen man.
Maar er wordt niet naar hem geluisterd..
Helaasz.
Hij zegt klare taal. Niet alleen opschudden die handel in Den-Haag. Maar liever D**dschudden die slappe hap daaro..

khadaffi | 03-05-05 | 00:51

@khadaffi&qznywrld U predikt revolutie, op 2 mei nogwel.

gavrillo | 03-05-05 | 00:51

@barbapoepa
De huizen doen hier tonnetje of 6 plus..
Maakt niks uit. De ongerustzaamheid is overal toegeslagen. Ik typ ook rustig door, en geef me mening.. Een half miljoen? Laat het er meer zijn. Laten we nu op GS.nl een beweging beginnen. Laten we oproepen tot een algemeen protest..
Dat algemeen pardon was niks. Dus meer dan een kwart miljoen nederlanders ! Zet een krabbel en er wordt niet naar geluisterd. Dus met dat kwart miljoen naar Den-Haag.

khadaffi | 03-05-05 | 00:48

Gerd Leers, een CDA-er met durf, zou de kussens in Nederland eens op moeten schudden. De Rand(stad)debielen (zo u wilt de ver-boven-de-provincie- verhevenen) zouden natuurlijk nooit accepteren dat een Limburger het land leidt en ook het eigen CDA zal hem een proberen van dit idee af te brengen. Zo zit de politiek nu eenmaal in elkaar.
Al dat geblaat om Wilders of Peter de Vries doet het goed aan de borreltafel en op GS, maar is incidentenpolitiek, waanvandedaggedrag en bovenal weinig ter zake doend.
De oplossing voor dergelijke problematiek moet niet buiten het systeem worden gezocht, maar daarbinnen. Ambtenaren van hoog tot laag zullen heel diep in hun zieltje moeten leren kijken, wat minder arrogant gedrag moeten vertonen en eens uit die Haagse isoleercel moeten kruipen. En dat is nog maar de start.

QZNYWRLD | 03-05-05 | 00:47

@nitro
Curling..
Dat doet me oma ook. En ze komt nog dichtbij ook.
Laat mij maar kegelen. Links Radicaal Direct. Krijg je ook subsidie voor.. Als je maar een paar krabbels hebt. Net als bij een BV dat geld hoeft er maar een paar seconden op te staan.
Weltrusten Nederland..

khadaffi | 03-05-05 | 00:42

@Khadaffi
Wat ben je van plan om met je onvrede te gaan doen? Want je moet daar duidelijk toch wat mee. Je blijft gewoon het probleem houden dat als het erop aan komt zo'n beetje iedereen voor zekerheid kiest. Dat is nu eenmaal een gegeven. Het water moet de nederlander tot aan de lippen staan. En dan nog is het de vraag... En zover is het nu nog niet. Ik zit hier op dit moment rustig te typen achter mijn computer in een vinexwijk. Morgen gaat iedereen weer werken. Ik niet, want ik heb vakantie. Maar je snapt wat ik bedoel. Alles draait gewoon lekker door. Iedereen loopt te schelden. En dan volgt er weer een klap. En zo hobbelen we waarschijnlijk naar 2007 toe. Live with it. Er zit niets anders op. Tenzij jij wel een half miljoen mensen op de been kunt krijgen.

Barbapoeppa | 03-05-05 | 00:42

Het gaat hier toch om de algemene inlichtingen en veiligheidsdienst, tja die kunnen niks met specifieke info. En veiligheid staat voor het veilig verwijderen van data op een harde schijf. Toch heb ik het vermoeden dat Van Hulst (aivdhoofd) een leuk nieuw baantje toe geworpen krijgt met het dwingend advies om het maar te accepteren.
Ik denk dat een motie van wantrouwen wel zou worden geaccepteerd door de oppositie in de tweede kamer maar de vraag zal dan zijn hoeveel dissidenten zullen er zijn binnen de coaltie partijen aangezien hierdoor het kabinet zal vallen. Ik gok geen enkele en dus zal ook de motie niet worden ingediend om gezichtsverlies te vermijden. Waarschijnlijk zal donner het woord sorry zijn bek niet eens uitkrijgen.
Sterker nog donner zal dit falen gaan gebruiken om voor nieuwe wetgeving te pleiten. Maar pleiten moet ie niet doen, pleiten moet ie zijn.

gavrillo | 03-05-05 | 00:39

@khadaffi
Ga jij maar lekker kegelen, dan ga ik een potje curling kijken. Ik ga in ieder geval geen partij oprichten, mede omdat ik daar het geld niet voor heb en niet juist opgeleid ben. Wel ben ik van mening dat er op het moment geen partij is die het gat inziet van mensen die niet stemmen(omdat weinig heil zien)en van mensen die wel stemmen maar het op lange na niet met de partij eens zijn, maar bij gebrek aan beter daar toch maar op stemmen. Volgens mij is er duidelijk vernieuwing nodig(dan niet in de vorm zoals D66 het doet:P), maar echt een compleet nieuwe partij met ervaren mensen uit het bedrijfsleven.

Nitro Azurro | 03-05-05 | 00:38

t lossen we weer eens niet op..
as usual. Maar daar hoor je die muppet niet overt.
Allemaal hand boven je hoofd ? Waarom ?
Nou het regent.. Wat ?
Kritiek.. Doe er wat mee..

khadaffi | 03-05-05 | 00:30

@barbapoepa
Idd er gebeurd teveel. Fouten zoals dat de AIVD al zei. We hadden niet op een vrijspraak gerekend van Samir A. We zijn hem 2 weken kwijt geweest. We waren blij dat ie zich gemeld heeft. Dat los je niet op. Het probleem is dat de dienst geen betrouwbare info krijgt of het niet vertaalbaar krijgt. We lappen elkaar er toch niet bij ? Arabisch is een probleem. Voor de dienst dan. Zijn er wel meer, maar vooral vertaal werk. Da

khadaffi | 03-05-05 | 00:28

achteraf gelul .. zie het probleem weer eens niet .. en theodore .. pfff boeien .. nog zo'n wandelende storm in een glas water ...

Draaitafel Demagoog | 03-05-05 | 00:26

@nitro
Je hoeft geen partij te beginnen..
Als je maar te kennen geeft dat je deze ziekmakende zooi zat bent, zoals zoveel nederlanders. Dan komen de heren er wel uit hoor. Want als je een nieuwe partij begint. Dan schiet het ook niet op. Want heb jij er verstand van om generaal lik me.. te bereiken voor belangrijke info inzage bush..(geclassifiseerd stuk)(top geheim)? Nee ? Drom, we moeten de hele zooi omgooien..
Kegelen.. Bowlen..? Wat jij wil.. Strike..

khadaffi | 03-05-05 | 00:24

Citaat Pietje Bel:
want Balkie en kornuiten doen toch waar ze zelf zin in hebben.

Precies. Er wordt tegenwoordig veel minder teruggerelativeert naar het volk door de politici. Wat wil het volk eigenlijk? Daarom snap ik niet dat ze daar niet meer aan werken, Pim Fortuin werd toch niet voor niets zo populair? Blijkbaar had hij wél een boel punten in zijn (kaal)koppie die overeenkwamen met een groot deel van het volk.

Nitro Azurro | 03-05-05 | 00:22

@Khadaffi
In ieder geval is mij nu duidelijk geworden dat je wilt demonstreren om pressie uit te oefenen op de huidige machthebbers. Ik ben alleen bang dat het op dit moment geen haalbare kaart is. Er moet eerst weer wat gebeuren. Ik weet het, alsof er nog niets gebeurt is. Maar ik denk dat het wel zo is. En dan nog is het nog maar de vraag of het volk en masse iets wil gaan doen. Maar ja, die conclusie had je zelf ook al getrokken.

Barbapoeppa | 03-05-05 | 00:21

@Barbapoeppa
Zeker, de muren worden als eerste verstevigd en daarna kan het mortiergeschut geïnstalleerd worden. Het hangt nog op de bouwvergunning.
@khadaffi
Mij kun je op de been krijgen voor partijtje hagenees schudden. Maar dan wil ik wel ergens achter staan! Ik wil achter een partij staan met veel standpunten plus daadkracht waar ik heil in zie. Op het moment is er gewoon geen partij die genoeg overeenkomstigheden met mijn eigen standpunten heeft. Daarom is het helemaal geen verkeerd plan om een partij op te richten, ik zou alleen wel een iets andere naam kiezen dan GeenStijl;-) Hoe origineel het ook mag zijn.

Nitro Azurro | 03-05-05 | 00:18

Fuckje, protesteren tegen de grootste grap van deze eeuw, het arrogante en sukkelende kabinet Balkende 2eneenhalf, werkt niet.
De oppositie kan net zo goed tegen een muur gaan staan praten, want Balkie en kornuiten doen toch waar ze zelf zin in hebben.

@Nitro Azurro: er is vast nog wel ergens een europese subsidie los te weken.

Pietje Bel | 03-05-05 | 00:12

@barbapoepa en @nitro azzuro
We kunnen wel met een scherpe pen gaan schrijven. Maar daar schieten we geen hol mee op idd. We blijven erover lullen dat er iets moet veranderen toch ?
Geert, Peter etc.
Maar er gebeurt geen hol. Dat zou niet anders geweest zijn als Pim aan de macht was gekomen. Het zit er in dit land zo ingebakken dat meelopen en lullen over. Ik stel voor idd zoiets als een revolutie in Den-Haag. Laten we met zijn allen gaan. Zoals afgelopen jaar op museum plein. Dat ze daar niet onderuit kunnen. Daar heb je vakbonden voor nodig. Verenigingen of wat anders. Maar laten we zoiets gaan doen. Dat heel Nederland opstaat en er voor gaat. Voor veranderingen. Er worden zoveel fouten gemaakt. Het is echt een zooi in dit land. Ik heb gestemd en ik heb er niet om gevraagd dat er een een of ander paard naar voren wordt geschoven die te ziek is om in zijn bek te kijken. Hoewel je een gekozen paard niet in zijn bek mag kijken. Wat moet ik met die zooi ?
Opstaan naar Den-Haag. Te kennen geven dat je het er niet mee eens bent. Maar dat moet en masse. En dat pluche van GeenStijl.nl ? Wie dan ? Wie gaat dat oplossen ? Die halve koeiekop die daar op gaat stemmen ? Opstaan... Naar Den-Haag en daar net zo lang blijven todat ze anders beloven...

khadaffi | 03-05-05 | 00:09

Nitro Azurro 23:56
Heb je het goed voorbereid?

Barbapoeppa | 03-05-05 | 00:00

Slordig geschreven column. Een verhaal doet de ronde.
Bovendien, in Amsterdamse kroegen? Heeft Star een representatieve steekproef gehouden onder twee marktonderzoekers, twee journalisten (double check, weet je wel) en twee lekkere studentes ( double chick, weet je wel)?

Veiligheidsdiensten deugen van nature niet, anders kunnen ze niet functioneren.
Het is alleen merkwaardig dat hun fouten tegenwoordig zo in de openbaarheid komen.

Toch maar eens naar het Haagse om m'n eigen BVD-dossiertje op te vragen.

squire | 02-05-05 | 23:56

Ik ga een gristelijke kerk bouwen in een islamtietisch land.

Nitro Azurro | 02-05-05 | 23:56

@Pietje Bell,
ik snap parlementariers als marijnissen en halsema niet; dat zij niet het onderste uit de kan willen/kunnen halen.
desnoods met onparlementaire acties...
ik ben niet alleen boos/verdrietig, maar ook wanhopig wat betreft ons land, waar de moslim koning wordt, en de autochtoon een lullo.... ik ga maar eens 5 keer per dag bidden nadat ik iemand omzeep heb geholpen....

fuckje | 02-05-05 | 23:54

@Khadaffi 23:49
Oke, heb jij wat concreets voor ogen? Stel, Nederland gaat massaal de straat op en de regering is genoodzaakt af te treden zoals laatst in Oekraine. En wat dan? Ik ben best wel benieuwd of je al iets in je hoofd hebt.

Barbapoeppa | 02-05-05 | 23:54

@khadaffi

Daarom gaat GeenStijl in 2007 ook naar het pluché! Volgens mij zou jij ook eens een poging moeten doen, in plaats van te lullen dat er eens actie ondernomen moet worden, dat weet iedereen wel;-)

Nitro Azurro | 02-05-05 | 23:53

@starfucker
Sjonge jonge.. Wat een geweld.. Maakt het je gek van woede ? Dat pluche wat voor jou ? Niemand die er wat aan doet.. Jij niet. Peter niet, niemand niet. Weet niet of je wel eens voor eens baas gewerkt hebt ? Gaat ook van alles mis. Manager dit manager zo.. Doe je niks aan. Tenzij je radicaal actie onderneemt. Hem helemaal gek belt, pizza laat halen etc. Met dit soort acties zoals op GeenStijl.nl, bereik je geen h*l. Juist dat lullen zijn we zat.. Jij doet het niet beter man. Echt niet.
We moeten keiharde actie willen we de zooi in nederland omgooien. En dan niet de treinen stil voor een dag.. Nee, Actie !!

Straks rekening rijden ? 11 cent de kilometert gemiddeld.. We zijn allemaal makke schapen die met tranen in hun ogen naar de slachtbank gaan. En dat toelaten.. That´s Nederland. We lullen er wel over.. Maar doen ho maar.. Met het oog op 60 jaar bevrijding. We zijn het land dat de meeste Joden, Zigeuners etc naar de slachtbank hebben geleid. Niet lullen Maar Actie ondernemen !!

khadaffi | 02-05-05 | 23:49

Het is inderdaad triest fuckje dat er nu geen koppen rollen, het laffe van dit alles is dat waarschijnlijk over een aantal jaren de doofpot wel geopend wordt.

Pietje Bel | 02-05-05 | 23:47

begrijp ik uit dit stukje dat frans bauer de lijsttrekker van geenstijl wordt?

69 | 02-05-05 | 23:47

Holland, wakker worden!

Wie heeft er baat bij de moorden op Theo van Gogh en Pim Fortuyn gehad.
Juist de AIVD: tig miljoenen erbij op de begrotingen en zo'n 600 nieuwe geheim agentjes!

Nooit meer slapen | 02-05-05 | 23:42

Net als pim fortuyn word het gevalletje mohammed b alweer teniet gedaan als bescherming voor de verdachte of zoiets. Ik word daar een beetje oost indisch ziek van.

laat peter de vries maar eens een grote kuis houden in den haag. Daar hebben we meer aan.

Als je kijkt waar justitie zich over het algemeen mee bezighoud,zie je vooral dat het de gemiddelde criminele circuit loopt te narren... Gewoon omdat dat een makkellijke prooie is. Terwijl de gemiddelde burger daar over het algemeen minder tot geen last van heeft,dan de fanatieke maangodaanbidders genaamd de geitenbevredigers(probeer het een beetje netjes te houden)

Ik heb een grote periode in mijn leven mijn eigen niks druk gemaakt om geitenjongens,maar sinds ik veel de koran gelezen heb en mijn verdiept heb in de hadiths(overleveringen en biografie van de pedo mohammed) en tasfir,en ben gaan kijken naar het gedrag van vele moslims,ben ik heel anders tegen het fenomeen islam gaan kijken. En vooral naar de fanatiekelingen.

er is een link... heus. wand waar halen ze het anders vandaan?
Die moslims zoals mohammed b" uithalen over heel de wereld?????

en dan heag ???
die slapen lekker door!

[img]http://people.zeelandnet.nl/gschipper/na%20spelen%20komt%20slapen.jpg[/img]

arunt_de_beftekkol | 02-05-05 | 23:40

TRIEST, dit kutland,waar de firma List en Bedrog het voor het zeggen hebben.
Holman, sterkte!!

fuckje | 02-05-05 | 23:39

@Starf*ckert: Foei, je houdt de boel niet bij elkaar. Je zetten groepen tegen elkaar op en je bent op dit moment niet tolerant, DE traditie waar we in dit land trots op moeten zijn.

De enige manier om de top van de AIVD te laten oprotten is om een bom te laten ontploffen.
Dan maar gelijk in Amsterdam, want dat is volgens Cohen het tolerantie paradijs op aarde!

Nooit meer slapen | 02-05-05 | 23:38

off topic
Gelukkig bij DA, de dubbel Frans Bauer CD.
Nederland leeft nog.

style.councillor | 02-05-05 | 23:19

Ja nog even en Theo heeft dat mes zelf in z'n buik geprikt, want ja met Theo weet je het nooit.

style.councillor | 02-05-05 | 23:18

Ik ben absoluut niet voor Wilders maar dit is toch niet meer uit te leggen zonder dat iemand hiervoor zijn of haar verantwoordelijkheid neemt. Maakt me boos en onmachtig. Dit kabinet heeft het toch zo over "EIGEN VERANTWOORDELIJKHEID". Walk your talk zou ik zeggen of bekken dicht en oprotten (in 2007)!

Hambiman | 02-05-05 | 23:17

Frappant, die overeenkomst met 0605. Ironisch ook dat het plot van z'n laatste film het plot van z'n eigen dood (b)lijkt te zijn.

enzodus | 02-05-05 | 23:16

In het AIVD-archief vindt men over een tijdje declaratie-bonnetjes voor een pistool, messenset, pak papier en printer. Daarom heeft die Bot zo'n buikpijn.

ventus_aqualis | 02-05-05 | 23:13

Ja.. style.councillor 02-05-05 @ 22:36

style.councillor | 02-05-05 | 23:11

@barbapoeppa> thanks man.

superjan | 02-05-05 | 23:10

Op dit moment Karel Aalbers bij BvD.

Barbapoeppa | 02-05-05 | 23:09

uprising is een uitstekende film, helaas weet je van de rottige afloop (leuker kunnen we het inderdaad niet maken).

style.councillor | 02-05-05 | 23:09

@Superjan
Je bijdrage vind ik bijzonder waardevol. Je maakt duidelijk waarom mensen op Wilders stemmen of op Peter R. Dan spreek ik hier de hoop uit dat jullie niet bedrogen worden! En dat meen ik dus echt.

Barbapoeppa | 02-05-05 | 23:08

Ik zat net uprising te kijken op net 5, de joodse opstand in warschau, vandaar dat ik wat emotioneel ben vanavond. Is het echt de moeite waard fuckje?

superjan | 02-05-05 | 23:07

@fuckje
en de boodschappen..

style.councillor | 02-05-05 | 23:07

@superjan
Nog steeds heeft iedereen (bij wijze van spreken dan)het voordeel van mijn twijfel, ik wacht maar af tot volgende verkiezingen. Zulks wel met gepaste argwaan en twijfel.

style.councillor | 02-05-05 | 23:06

Gewoon ff allemaal stemmen het volgende keertje weer..

MijnZus | 02-05-05 | 23:06

Theodoor Holman zonet bij B en van D.
Als maar de helft van zijn beweringen waar zijn, dan zijn we er nog erger aan toe dan welke corrupte dictatoriale bananerepubliek dan ook!Hij komt zo terug na het "noodzakelijke" voetbal en wielren-gelul!!!!!!!!

fuckje | 02-05-05 | 23:05

Ik denk overigens dat "Volkert van der Graaf de tweede" zich al aan het inschieten is in afwachting van Wilders..

Maar daar is de AIVD natuurlijk al op voorbereid

Tipnix | 02-05-05 | 23:04

@Superjan 22:59
Die opmerking over Wilders Messias graag niet al te serieus nemen. Een ding moet je hem inderdaad nageven. Hij durft risicos te nemen. Dat bewijst in ieder geval wel iets. Maar niet alles. De man is ook duidelijk een ijdeltuit.

Barbapoeppa | 02-05-05 | 23:04

en Peter R vindt ik een held. een dijk van een journalist. een aanwinst in de politieke arena. Alleen ik vertrouw zijn vriendjes niet

superjan | 02-05-05 | 23:03

@style>voor GW steek ik mijn hand in het vuur. Voor JM kan ik dan niet omdat ik te weinig op heb met zijn ideen. Maar ook hij lijkt me volstrekt integer.

superjan | 02-05-05 | 23:02

zucht> wilders is niet de messias. t is een gewone jongen die weigert achter een nick te kruipen. (zoals superjan en barbapoeppa) Geert is een eenling die achter zijn eigen mening blijft staan en niet te bang is om die uit te dragen. een sterveling wiens leven wordt bedreigd omdat hij zijn werk als parlementarier wil doen. een bewonderenswaardige jongen die wil laten zien dat de keizer geen kleren aan heeft.

Ik zeg...
Geert op rechts
PR op midden...
SP op links

en de rest met een machtige zwaai het land uit vegen met de verkiezingen!

superjan | 02-05-05 | 22:59

@superjan
Dat vraag ik me dus af, los van het feit of ik het inhoudlijk met ze eens ben komens ze er wel het dichtst in de buurt. Echter politici zijn er in de eerste plaats voor zichzelf c.q de electorale winst.

style.councillor | 02-05-05 | 22:57

@Superjan 22:49
Fijn dat je me vergeeft. Maar ik heb nog geen goed argument gehoord dat Wilders de Messias zou zijn.

Barbapoeppa | 02-05-05 | 22:54


style> Jan Marijnissen, Geert Wilders... en dat waren ze wel.

superjan | 02-05-05 | 22:52

@ZakkenVuller 02-05-05 @ 22:21

Dus eigenlijk is Theo voor onze veiligheid gestorven?

Vrijheid inleveren voor meer veiligheid........ is beide verliezen.

AIVD loopt keurig in de pas met de CIA.
Kijk maar naar de Urenco doofpot.

Ahum | 02-05-05 | 22:51

Karel Aalbers is echt zo'n foute gast, die moet eens een keer teruggaan naar dat Russische stadje waar die de boel een aantal jaren geleden flink heeft opgelicht, dan wordt die terplekke opgehangen of afgeknald.
En verder:
- de AIVD bestaat niet
- De politici hebben in 2002 niets geleerd
- de Nederlandse rechtspraak zuigt (behalve wanneer er levenslang wordt uitgeeld).
- TBS is een uitvinding van geitenwollensokken.

Pietje Bel | 02-05-05 | 22:51

Iedereen is die liegende bende ouwelullen zat, en nog snappen ze niet dat ze op moeten rotten. Ze komen overal mee weg.
Waarom nog steeds geen ruzie op het pluche?
Waarom zit de regering nog?
Waarom rotten ze niet op, voor ze het land nog verder naar de kloten helpen?
Paars was waardeloos met hun tolerante gedrag, maar deze regering bakt er nog minder van.

Framoes | 02-05-05 | 22:51

Noem mee een Nederlandse landelijke politicus die er echt is voor de gewone man. Wie of wat is trouwens de gewone man, behalve zo gemakkelijk container begrip.

style.councillor | 02-05-05 | 22:49

@Akadnuts 22:41
Ik heb helemaal geen vertrouwen in de huidige politiek! Maar geen vertrouwen hebben in de politiek staat niet automatisch gelijk aan het bejubelen van Geert Wilders. Zie ook mijn commentaar 21:03 aan Starfucker. Hoe kan ik het nou eens zijn met zijn artikel als ik het wel prima vind gaan zo?

Barbapoeppa | 02-05-05 | 22:48

@Superjan 22:39
Geert heeft al veel gratis publiciteit omdat hij kamerlid is. En ik heb ook niet gezegd dat het werven van sponsors verboden zou moeten worden. Dat is zijn goed recht. Maar het staat mij een beetje tegen. Hij zegt op te komen voor de gewone Nederlandse burger. Ik moet dat nog maar eens zien. De manier waarop hij sponsors werft heeft hij afgekeken uit Amerika. Daar is hij ook op werkbezoek geweest zoals ik het begrepen heb.

Barbapoeppa | 02-05-05 | 22:45

Dat de Telegraaf geen stijl heeft dat is duidelijk.

style.councillor | 02-05-05 | 22:41

poeppa> waar had Geert dan zijn centjes vandaan moeten halen domkop... holland casino? vastgoedmagnaten? venture capitalists? frans meijer? de rabobank? de lotto?

Alle bestaande partijen zwemmen in het geld.
GS heeft de telegraaf als suikertante. wellicht
En Peter R heeft vast ome john die em af en toe wat toestopt.
Geert heeft helemaal niets.

superjan | 02-05-05 | 22:39

is=ik

style.councillor | 02-05-05 | 22:37

Karel A is overigens weer in het nieuws met een bod van 50 miljoen euri op Vitesse & co begrijp is

style.councillor | 02-05-05 | 22:36

@Aardappel
*Serieus* Vanwaar jou vertrouwen in Wilders? Aanvankelijk zag ik het wel zitten met hem, totdat hij met zijn complete programma kwam en op een Amerikaanse manier sponsors begon te werven. Dat programma heb ik niet gelezen en wat ik ervan weet heb ik inderdaad van de TV (of in ieder geval de reguliere media). Wat ik daaruit begrepen heb heeft hij een goede instelling voor wat betreft de misdaadbestrijding, maar daar is wel alles mee gezegd. Maar zelfs op dit punt is mij nog niet geheel duidelijk geworden hoe de man het wil gaan uitvoeren. Ik kan dus alleen concluderen dat de man begrepen heeft wat de Nederlandse politici hebben laten liggen. Voor de rest zie ik alleen maar een politicus naar Amerikaans snit. Vandaar mijn niet serieuze opmerking over Karel Aalbers. De man heeft Vitesse een mooi stadion en heel veel schulden bezorgt en hij heeft nog een rechtzaak tegen zich lopen. De eerste indruk van 'Kareltje' is ook oke, en de gemiddelde Vitessefan gaat voor het vuur door hem. Ik ben dus geen gemiddelde Vitessefan. En overigens, de onderwerpen van nova van vanavond zuigen.

Barbapoeppa | 02-05-05 | 22:32

Ik wed dat Theo een mooie film van dit fenomeen had gemaakt.

style.councillor | 02-05-05 | 22:31

wilders is history, ik ga stemmen voor de vries , dan heb ik altijd een ali b

geert trilders | 02-05-05 | 22:30

Jammer dat nederlanderse burgers nog steeds het lied zingen: wel woorden geen daden.

Iedereen blijft maar wachten op dat ene schaap bij die dam. En wachten.. en wachten.. en wachten.

Maar we zijn het allemaal zat! En er moet wat gebeuren! En dit was de druppel! En... En.... En

Groetjes lammetje tipnix

Tipnix | 02-05-05 | 22:30

Valt het jullie ook zo op dat het goed nieuw regent.

geen criminaliteit meer!
geen verkeersdoden meer!
mooi weer!
europa is helemaal te gek!

de zaak pleurt in elkaar maar het gaat helemaal toppie.

superjan | 02-05-05 | 22:27

Ach nee toch.
Stamcafe is niks voor mij Tschuess.
-edit: Bijdehand gaan doen tegen een lognazi is nooit slim.-

akadnuts | 02-05-05 | 22:26

@ StarF*cker: Je bent zo goed op de hoogte van het reilen en zeilen in de ambtenarenwereld, volgens mij ben je er zelf ook één (geweest).

Frank Scenario | 02-05-05 | 22:26

Wanneer gaan jullie nou eens begrijpen dat de AIVD Mohammed zijn gang heeft laten gaan om wat draagvlak te creëren voor meer bevoegdheden van de dienst. Want als Theo niet was vermoord dan zouden er nu minder terroristjes worden opgespoord (en weer vrijgelaten) en zou iedere man in een jurk met een vlooiennest aan zij kin nog steeds heilig zijn.

NL is wakker geworden door deze moord! Hoera!

ZakkenVuller | 02-05-05 | 22:21

Wilders is onze hoop in bange dagen!

Harrie N. | 02-05-05 | 22:21

@aardappel 22:19
Oh, is het al begonnen?

Barbapoeppa | 02-05-05 | 22:21

En als we 20 partijen hebben dan begint de politieke situatie in Nederland echt op die van de Weimarrepublik te lijken. En inderdaad, misschien is een 88 zich al aan het warmlopen aan de zijlijn.

Barbapoeppa | 02-05-05 | 22:19

@Barbapoeppa: ga jij ff lekker NOVA kijken knul, met je TV-wijsheden. Lekker ingekakt is het meest aangename, nietwaar?

aardappel | 02-05-05 | 22:19

Geloof mij maar dat de politici op dit moment de dunne stront langs de broek loopt als ze aan de verkiezingen in 2007 denken. Als er één gebeurtenis onbeheersbaar is, dan is deze het wel. In de achterkamertjes wordt al druk vergaderd. Daar ben ik vast van overtuigd. Het kan zijn dat op het moment dat het Nederlandse volk naar de stembus geroepen wordt de overgrote meerderheid zijn stemgedrag door zijn of haar verstand laat leiden. Maar het kan net zo goed zijn dat de hele zaak versplintert en we met 20 partijen in de kamer zitten. Niet dat ik dat geloof, maar voor onmogelijk hou ik niets meer.

Barbapoeppa | 02-05-05 | 22:16

Starf*cker> briljant stuk. Dat mij er helaas aan herinnert waarom ik me nu al een half jaar min of meer latent inkzwart cynisch en reddeloos depressief voel.
Het feit dat de moord op van Gogh niets heeft veranderd aan de theedrink en nsb mentaliteit in dit KUDTland maakt me echt gek van ellende.

superjan | 02-05-05 | 22:15

Ja Starf*cker, the shit is about to hit the fan. Dit kan zo niet lang meer doorgaan. Foto's bij Sebrenica, Fortuyn, van Gogh, wat vergeet ik nog? Waar blijft het serieuze politieke alternatief? Wilders zit te ver naar rechts. Peter Rrrrrr waarschijnlijk te ver naar links en geen enkele politieke ervaring en houdt het daar ook geen 6 maanden uit. Marketeers zouden van een gat in de markt spreken. Maar welke serieuze kandidaten durven? Moet Nederland dan echt door Wiegel er bovenop worden geholpen? Wie geeft dit onbeholpen naieve landje een goede trap onder z'n kont?

TheRealShowstopper | 02-05-05 | 22:14

@. Pieter Baan:
Balk zal ik nimmer stemmen, Wilders ook niet. Maar helaas blijft er verders ook niets over. En dat is wel een erg groot dilemma. Totdat er een zoveelste 88 opstaat die de boel verlekkerd en een ieder vervolgens in de klotezooi stort. En kijk naar sieg heil Sjors Bos. (Wat dat aangaat is de politiek wel erg kortzichtig.) :\

Wulfpack | 02-05-05 | 22:11

Wilders staatshoofd, helemaal voor! Van een onafhankelijk Limburg dan wel, minus bierbrouwerijen.

Houston | 02-05-05 | 22:09

-weggejorist-

Pieter Baan | 02-05-05 | 22:05

Met Wilders aan het hoofd gaan dnuts, quickshare en aardappel de Nederlandse maatschappij redden. Ik ga op Karel Aalbers stemmen. Die schijnt weer terug te komen bij Vitesse. Joepie!

Barbapoeppa | 02-05-05 | 22:04

Viva la Wilders!!!!

quickshare | 02-05-05 | 21:59

Wilders zo snel mogelijk aan de macht!

aardappel | 02-05-05 | 21:57

Een griepje voor Donner.

Houston | 02-05-05 | 21:51

Zou het niet?
Jammer hè.....
-edit: Het zou dus wel. Stamcafé is voor slowchat. Tschuess.-

dnuts | 02-05-05 | 21:49

Wilders is dat niet het lokaas van aivd?
verder zal hij gelukkig niet komen!

projectionist | 02-05-05 | 21:47

@. Commentaarder
Het politiek systeem dat vertrouw ik wel. Geen enkel systeem is 100% waterdicht maar het is het minst slechte als ik Winston Churchill mag herhalen. Wel is de uitvoer helaas aan een opknap beurd toe. De huidige overheid mag dat van mij wel doen. Maar het geduld raakt wel een beetje op. Wanneer gaan ze eens vernieuwen. Want een oorlog als grondslag van een vernieuwing. Kijk daar zit ik niet op te wachten.
@. dnuts
Jammer genoeg niet. Maar troost je, lang zal je hier niet lopen scheeuwen.

Wulfpack | 02-05-05 | 21:46

Voor Donner is het toch wel eens tijd om op te stappen he?

Steal | 02-05-05 | 21:45

Ik geloof dat ik even iemand een ban moet geven. ;-)

Armageddon | 02-05-05 | 21:44

Wilders 4 president! Volgens mij kan Mo'B het er niet nog meer eens mee zijn.

bwahaha | 02-05-05 | 21:43

AIVD wist het........ en deed niets.

Foutje?

Of opzet............

.... zoiets gebeurd natuurlijk niet in Nederland........

Ahum | 02-05-05 | 21:43

Wolfpak maak jij hier de dienst uit?
Dacht het niet.
WILDERS 4 PRESIDENT!!!!

dnuts | 02-05-05 | 21:40

@wulfpack

het verschil tussen jou en mij is denk ik dat ik nog niet het vertrouwen ben verloren in ons politiek systeem.

En ik geloof niet dat een strakkere regelgeving met meer bevoegdheden voor de regering de oplossing is voor het oplossen van de organisatorische problemen van diezelfde regering.

Commentaarder | 02-05-05 | 21:40

De sorry-cultuur was een jammer trekje van Paars. Het stel wereldvreemde bromsnorren dat nu de dienst uitmaakt, duikt daar nog een niveautje onder. Die zeggen niet eens sorry.

Houston | 02-05-05 | 21:39

@. dnuts
En wederom geen onderbouwing. Mag hopen dat Joris weer gauw een blik werpt op zijn beeldscherm. Wilders zuigd. Heeft wel mooie punten op het program maar is zeker niet zaligmakend. Maar jij beste lutser hebt zijn program nooit gelezen. Je roept maar wat. Google eens en onderbouw eens wat. Kunnen we je serieus nemen. Meantime. Oprotten naar FOK.NL

Wulfpack | 02-05-05 | 21:36

200% Gelijk, Fucker! Hoewel,"Niet meer niet minder"? Ik zou zeggen weg met hele zooitje!
Anybody but these assholes for president!

Giel | 02-05-05 | 21:35

ook peter zal wel eens een steekje hebben laten vallen, al is het nog zo lang geleden ergens moet iets te vinden zijn

Mellorenz | 02-05-05 | 21:35

Offtopic: Donderdag half 9 mag PeterRRR van de rechter dan toch de inhoud van Tonino's harde schijf op je tv-scherm legen.

Dat is dus een van de redenen, waarom ik zo kotsmisselijk van die PeterRtje word.

Dat is toch ZO tegen het belang van de samenleving in. Maar het bezorgt hem wel wat kijkcijfers. (Begrijp me niet verkeerd: het op TV aankaarten van de vondst kan wel, alleen het inhoudelijk uitzenden vind ik niet kunnen.)

Deze vent hoort ZO niet in de politiek!

bwahaha | 02-05-05 | 21:34

wanneer morgen iedereen opstapt die weleens een steekje laat vallen daar waar het niet kan, voorzie ik de komende 30 geen regering meer.
Maar goed we zijn als land toch al verkocht en zijn daardoor onze status verloren. Het was voor een symbolische Gulden Wir haben es nicht gewusst

Mellorenz | 02-05-05 | 21:33

@. Commentaarder
Het lullige is alleen dat de AIVD al heel lang een ellenlang document in handen had als bewijsmateriaal. Dat is geen gerucht vriend. Echt niet. Dat is een feit. Zal nog eens zoeken in de archieven..... Kan het niet zo snel vinden.

Wulfpack | 02-05-05 | 21:31

@Commentaarder: zoals ik altijd al roep: wil je echt actie zien? Doe dan wat richting de overheid! Bedreig maar Verdonk; gegarandeerd arrestaties. Doe's een DDOS attackie. Of hang foto's op van Wilders met een kaarsje er onder.

De rest is chop liver.

bwahaha | 02-05-05 | 21:31

Het is iedere dag wel een paar keer raak met justitie, neem nou die malloten in Maassluis, dit weer,wanneer doet iemand iets!!!!

fuckje | 02-05-05 | 21:30

@. ventus_aqualis
Ik vind dat geen vergelijking. Zeker zijn het allebei gekken. Zowel VvdG als MB. Maar ik vind het niet hetzelfde. Wel wil ik toegeven dat er toen al "beloofd" werd om in het vervolg beter op te letten. Nu, we hebben het kunnen zien.

Wulfpack | 02-05-05 | 21:26

Ik zou wel eens willen weten wat er nodig is om een onderzoek op volle schaal lost te laten op iedere tip die de overheid krijgt.

Stel je voor een geheime dienst die op basis van geruchten alles wat los en vast zit onderzoekt. Stel je voor de je buurman je niet moet. Stel je voor dat je ruzie hebt met je werkgever.

Bovenstaande laat natuurlijk onverlet dat de ministers wel degelijk verantwoordelijk zijn. Ze namen de klus aan ons te beveiligen een faalden.

Het is misgegaan, betrokkenen moeten afgerekend worden. Echter, de prijs voor een risicoloze maatschappij wil ik niet betalen.

Commentaarder | 02-05-05 | 21:26

@. SnoLLeb0L
0pz0ut3n B1tc8
Mama heeft je allang gezegt dat je de Br3azuh van mama niet op mag drinken. Vort, naar bed. Laat teddy beer je maar vingeren.

Wulfpack | 02-05-05 | 21:21

Waar zijn de figuren die kunnen bevestigen dat de moord op Fortuijn voorkomen had kunnen worden door Kok, de Vries cs naar toe gepromoveerd?

ventus_aqualis | 02-05-05 | 21:21

Attentie! Geheim agente snollebol is out of control. Is out of control.

Barbapoeppa | 02-05-05 | 21:20

Jorist!

bwahaha | 02-05-05 | 21:19

Dit is een bericht van de AIVD voor geheim agente snollebol: U bent de weg kwijt. U moet hier niet zijn. Ik herhaal, u moet hier niet zijn. Waar u wel moet zijn weten we ook niet. We weten namelijk wel meer niet. Einde bericht.

Barbapoeppa | 02-05-05 | 21:16

Wanneer word de politiek wakker? Als we echt met z'n allen demonstreren tegen de regering denk ik want dat is nou echt nog nooit gebeurd in nederland!!! Iedereen denkt maar aan z'n eigen persoonlijke hachje, terwijl het hele land naar 'god' gaat door politieke figuren die denken dat een bla bla bla verhaal de boel wel sust, niets is minder waar en daarom zit er agressie in het volk, dat word knallen als ze zo door blijven gaan. En vooral de schuld bij de burgertjes neer blijven leggen, das olie op het vuur!

Calzone | 02-05-05 | 21:15

Owjah. En nog iets. Waarom wordt er toch zo weinig doorgeroddeld op wat er nog meer, de dag na de aanslag al werd gezegd. Namelijk dat de AIVD opzettelijk een oogje dicht heeft geknepen, omdat zo een moord ze wel goed zou uitkomen? En dat ze er alleen niet op rekenden dat dit nog uit zou komen.

bwahaha | 02-05-05 | 21:14

@. bwahaha
Je kan Remkes en Donner dat wel zeker aanrekenen. Zij zijn 100% verantwoordelijk voor hun ondergeschikten. Daar hebben ze aan het begin van de kabinets formatie voor gekozen. Punt uit. En ze zijn behoorlijk incapabel. Donner weet niet eens wat interslet inhoud en geeft de verantwoording aan de minister van landbouw. Teiltje erbij? Dat ook anderen fout zijn daar kan ik het wel eens mee zijn.

Wulfpack | 02-05-05 | 21:13

Overigens. Waarom wordt de nadruk van 'moslim' nogsteeds alleen op Mohamed B gelegd? Het lijkt mij hoo(ooo)gstwaarschijnlijk dat de informant ook moslim is. En dus was een evenuele voorkoming op de moord van van Gogh ook door een moslim 'gepleegd'.

Nou is het een natuurlijk niet aan het ander te vergelijken. Maar je moet toegeven dat berichtgeving hier wel erg krom gaat.

bwahaha | 02-05-05 | 21:12

SnoLLeb0L zit elke site vol te spammen, steeds onder een andere naam.

AIVD weet ervan

Tipnix | 02-05-05 | 21:10

@Sterneuqert: Volkomen mee eens. Ondanks dat ik vind dat je Remkes en Donner niet 100% kan toerekenen, wat hun onderdanen fout doen; vind ik ontslag voor hen hoogst wenselijk.

bwahaha | 02-05-05 | 21:08

@StarF*cker
Toppie! Ik heb er geen andere woorden voor.
@ .dnuts
Ook jij opzouten. Geen onderbouwde mening over die weird is gewoon rondscheeuwen. Mag wat mij betrefd gelijk... laat maar.

Wulfpack | 02-05-05 | 21:08

Nederland is een dictatuur aan het worden!
Tenminste, voor iedereen die varkensvlees mag eten!
JP is een grote poppenkastpop, die niet meer pijnloos kan zitten omdat zijn aars is uitgescheurd door de handen van Remkes, Donner en AIVD kornuiten welke steeds zijn bek doen bewegen.

Tipnix | 02-05-05 | 21:08

@ SnoLLeb0L

Spamhoer! Ga es dood!!

Brusselmans | 02-05-05 | 21:07

En zo ploetert de eeuwige pennestrijd tegen imbiciele boerenbedriegers on onnozele oplichters immer voort..

Brusselmans | 02-05-05 | 21:06

@. SnoLLeb0L
Opzouten. Het Louske niveau is hier redelijk verdwenen. Ga elders je kinderporno showen. Bij Donner bijvoorbeeld. Je wordt geheid gelijk weer los gelaten in de maatschappij.

Wulfpack | 02-05-05 | 21:04

Gut, porno, nee dat kenden we nog niet op internet.

shevek | 02-05-05 | 21:03

Zucht......... De zoveelste blunder van deze zgn politiek correcte kneusjes, btw dit is bijna smeken om een neqsgot!

projectionist | 02-05-05 | 21:03

Wilders 4 president!!!!

dnuts | 02-05-05 | 21:03

@Starfucker
Goed stukje. Ik sta er 100% achter!

Barbapoeppa | 02-05-05 | 21:03

Laat de ellende dan maar lekker ergens anders beginnen, bij voorkeur in Marokko. Duurt niet lang dan durf ik te wedden.

shevek | 02-05-05 | 21:02

@. aardappel
Opzouten met Wilders. Niet alle punten zijn slecht, verre weg van dat. Maar die droplul schiet te ver door. Dat moet je niet willen. 1 punt mag Remkens overnemen. Levenslang! Maar als het aan Wilders ligt wordt Mo'tje eruit gepleurd. Begint de ellende elders weer.

Wulfpack | 02-05-05 | 20:58

wat een nivo weer!

alexb | 02-05-05 | 20:58

Wilders aan de macht!!

aardappel | 02-05-05 | 20:54

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland