Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Paul Ulenbelt (SP) scheldt senator Faber (PVV) uit

Schreven we vandaag al eerder dat SP-leden in de regionale negorij ernstig aan het radicaliseren zijn. Nu zijn ook al de tomaatrode volksvertegenwoordigers met een bak aan ervaring in de Tweede Kamer op hol aan het slaan. Hangt er iets in de lucht ofzo? Zo met de feestdagen voor de deur. Politesse!

Reaguursels

Inloggen

@tweetybird | 08-12-15 | 00:48
Mijn probleem is dat ik in een woord letters verwissel, weglaat of er domweg naast tik. Daar lees ik bij anderen gewoon overheen. Maar er zijn zo wat dingetjes waarvan ik denk: hé, dat zou een Nederlander toch niet zo vervoegen.

toetssteen | 08-12-15 | 23:30

Ik sta blijkbaar niet meer in de werkelijkheid, althans volgens de reacties hier boven. Maar wat is er in godsnaam op tegen dat er gekookt gaat worden door tien tot vijftien dames? Het verwijt is altijd dat ze niet participeren, etc. Nu mogen vrouwelijke vluchtelingen niet eens meer koken. WTF?

Everest4939 | 08-12-15 | 23:27

Eindelijk bekent SP kleur: ze flirten met de PVV omdat ze wezenlijk niet veel van elkaar verschillen. Zoals in échte liefde: haat is liefde, de heftigste vorm. Dit is goed nieuwss straks bij de verkiezingen.

robstijlloos | 08-12-15 | 19:21

Hier ga je dus de MSN niet over horen he. Maar oh wee als Wilders zegt 'islamitische aap uit de mouw' en het is gelijk schande spreken van "Wilders die Erdogan een aap noemt". Misselijk wordt ik van ons hoernaille

liggend_streepje | 08-12-15 | 17:32

@Florian Geyer | 08-12-15 | 12:44
Dat lijkt me iets te ver gaan en ook niet nodig. De islam verbieden lijkt me een veel beter plan.

VerenigingVanDieven | 08-12-15 | 17:28

@De gezellige Syrier | 08-12-15 | 12:08
Wat zou ik u graag terugsturen naar Syrië. Wat zegt u, u heeft gelogen bij uw aanmelding en u komt helemaal niet uit Syrië? Jammer dan!

VerenigingVanDieven | 08-12-15 | 17:24

Door-en-door gestaalde socialisten als deze meneer Ulenbelt (voorzitter van de Studentenbond in het Rode Bolwerk Groningen in 1972) zijn al hun hele leven bezig met gelijk hebben, gelijk krijgen, en als dat niet lukt, hun gelijk afdwingen. Dat laatste doen ze doorgaans met demonstreren, met stenen, vuurwerk en verfbommen gooien, politiemensen alsmede tegendemonstranten molesteren, en huizen van politici en bestuurders met een niet-linkse mening besmeuren dan wel vernielen. Dus als ze, bij gebrek aan steekhoudende argumenten, mensen met een andere politieke mening ordinair stijf gaan schelden, is dat eigenlijk nog het minste.

Uiteindelijk ontmoeten socialisme en fascisme elkaar niet alleen in de politieke praktijk, maar in elk geval zeker in hun iconografie: afbeeldingen van rijzende zonnen, krachtig gebeeldhouwde mannen & vrouwen met korenschoven, beeldgroepen met arbeiders of soldaten die, met kin omhoog, kijken en wijzen naar verre horizonten, In de wind wapperende en lichtelijk voorwaarts gerichte vlaggen en vaandels en krachtig gestileerde logo's met veel zwart en rood.

Peter Emile | 08-12-15 | 16:46

De poppenkast is stuk, want gejadt door een commerciële zender uit Brussel.

Milton William Cooper over stukkende poppenkasten:
"Restoration, not revolution".

hallevvezool | 08-12-15 | 15:29

@Zeeman(en ook een beetje voor @de Kadt), juist, en dat terwijl la Faber zelf niet geheel vlekkeloos functioneert.Iets met nepotisme en lonende baantjes door gezinsleden laten vervullen enzo.

@Necrosis, het eerste woord van een zin schrijft men in het ABN met een hoofdletter.
Hoe je mijn naam schrijft is van geen enkel belang, trouwens.

Verder een paar interessante linkjes voor je:

1. www.hpdetijd/.../criminaliteitscijfers-pvv-ho... goudse-straatjeugd....
2.sargasso.nl/pvv-fractie-goed-voor-503-jaar-celstraf(moet 50,4 jaar zijn maar zo staat het in de link)
3.https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid....id...Alle strafbare feiten van PVV kamerleden vanaf 2003 tot nu.....
Draai het linksom of rechtsom, van alle partijen steekt de PVV als het om strafbare, dus criminele, handelingen gaat met kop en schouders boven de rest uit.

mallekater | 08-12-15 | 14:47

@Zeeman(en ook een beetje voor @de Kadt), juist en dat terwijl la Faber zelf niet geheel vlekkeloos functioneert.

mallekater | 08-12-15 | 14:38

Even afgezien van het feit dat hij lid is van een partijtje wezenloze idealisten. Waar woont die SP sukkel nou? In Leyden?

Wokkie1 | 08-12-15 | 14:36

Verzet is alleen voorbehouden aan links.

El Muñeco | 08-12-15 | 13:52

Verzet is alleen voorbehouden aan links.

El Muñeco | 08-12-15 | 13:52

Socialisme werkt prima ...... in een ideale wereld, maar helaas bestaat die ideale wereld niet, zelfs niet binnen de sp.

Anjin Mohammed | 08-12-15 | 12:51

-weggejorist-

Florian Geyer | 08-12-15 | 12:44

@ tweetybird | 07-12-15 | 23:30

Wat zou ik u toch graag een ouderwetsche opstopper op uw pvv drankneus plaatsen.

De gezellige Syrier | 08-12-15 | 12:08

tweetybird | 08-12-15 | 00:10 & Mark_D_NL | 08-12-15 | 00:17

Hmmm, Pritt krijgt bijna een beroerte omdat enn SP'er iemand anders op twitter een trut noemt. Nou nou, wat erg. De wereld stort in. Naar de schuilkelders. Ik kan een hoop voorbeelden geven waar mensen van de PVV niet al te flaterend praten over mede politici. Dan hoor ik niemand hier want het is zo lekker duidelijk en waar.

Wat achterliggende reden van de PVV mevrouw was doet er helemaal niet toe. Daar ging dit topic niet over en daar reageerde ik dus ook niet op. Maar dat was waarschijnlijk wat moeilijk te begrijpen zo laat op de avond.

Grote Smurf | 08-12-15 | 12:06

Een politicus die scheldt, nee dan ben je niet triest

Dan ben je een loser!

Duck Twacy | 08-12-15 | 12:00

De nood bij de SP is wel erg hoog dat zij zich verlagen met dit soort scheldpartijen.
Met slechts 15 zetels in de peilingen t.o.v. de 39 van de PVV [bijna 3x zoveel] kan ik mij dat wel voorstellen.

Democrates | 08-12-15 | 11:37

Of het riskant is of niet (vind zelf van wel), het is niet aan anderen om te beslissen over activiteiten in het zorgcentrum.
Dat is voorbehouden aan ALLEEN de bewoners.
En die vragen hier niet om.
Kwalijk dus om zoiets te regelen over hun hoofden heen.
Bah, oudere kwetsbare mensen zo'n experiment op te dringen.

Carmelita | 08-12-15 | 10:54

alexbl | 07-12-15 | 23:01
SP was altijd al pro federaal Europa, als t maar een socialitische heilstaat zou worden.
Gisteren dacht ik nog dat Dierenpoes een alternatief voor PVV was, totdat hun Europarlementarier over de 'Vluchtelingen' begon. En PVV is ook al niet echt een toffe club. GeenPartij moet dan toch maar van de grond komen :-)

BlowingBubbles | 08-12-15 | 10:53

Ommezwaai | 07-12-15 | 23:04

Leuk dat je die link plaatst. Net kwam ik een tweet van die rare Quinsy erin tegen. Ra ra ra, wie heeft de schuld van alles? ... Oh, hoe kortzichtig..

'Nog eentje die leuk wil meedoen. Nog bedankt voor PowNed waardoor dit soort gasten denken dat hun racisme okay is. '

En dan valt Quinsy over de Roon's opmerking over spelfouten,('Wel kunnen discrimineren, maar niet weten hoe je Albert Heijn spelt.') maar hij leest niet waar onze linkse ome Roon nu eigenlijk op reageerde, en dat was 'Even naar de #alberthein voor de laatste boodschapjes. Krijg ik weer de Islam in mijn gezicht geblaft. #hoofddoek #kassa #islamisering'. (twitter.com/ENVenema/status/673529214... )
Meneer Venema heeft voor die opmerking inmiddels ook z'n excuus getwitterd. Door deze documentaire besef ik dat hij spijker-kop-raak doet en NLers door de regering gedwongen werden, voortkomend uit de misverstand van religieuze tolerantie, de hijab te accepteren terwijl deze eigenlijk een discriminerend symbool is, volgens een van de geinterviewden in deze docu. ('.. if they understood why the women are veiled, they would see the truth .. It's not just a sign, .. It means: 'I am a muslim woman. I'm better than you, you western naked woman. You follow Satan. While I follow the great Allah since I'm covered'. They want to enhance their own superiority and that they have a higher rank. Do the West accept ranking of people by religion?'
www.youtube.com/watch?v=V4rYIk7_doQ&a... ... (kijk t/m 28m50s)
Het standpunt in die docu geeft stof tot nadenken vind ik. Net zoals de actie van mevrouw Faber ook stof tot nadenken geeft. Uit oogpunt van veiligheid voor de oudjes en hun eigendommen geef ik deze keer mevrouw Faber toch gelijk. Voorkomen is beter dan genezen, zeggen ze, en dat geldt ook voor die oudjes.

gaffelbaard | 08-12-15 | 10:52

En de staatsmedia heeft het nog steeds over Minder, minder. Je mag absoluut niet weten hoe de echte wereld in elkaar zit.

Kamervraag | 08-12-15 | 10:44

-weggejorist-

HartvanOranje | 08-12-15 | 10:38

zeeman73 | 08-12-15 | 10:03
Nee veiligheid, niks aan de hand, want het zijn allemaal zulke lieve mensen, toch? Gelijke normen en waarden, right?

Sovy | 08-12-15 | 10:26

Het is ook een walgelijk wijf. Ongeacht wat ik vind van koken met vluchtelingen.

X-es | 08-12-15 | 10:24

Ulebelt, dat is toch die boer oet Twente. Ik denk, dat ze op Maoïstische manier elkaar uit roeien en dat er weinig overblijft. De grote roerganger is weg, en ze hadden graag zelf roerganger willen worden, maar dat lukte niet. En, zoals in die clubjes, heeft altijd een ander de schuld van hun frustraties.

wallenberg | 08-12-15 | 10:21

Paul Ulenbelt heeft groot gelijk.
Het is een intrieste actie van Faber. Marginaal en vooral bedoeld voor de aandacht.
het was een onschuldig, goed bedoeld, en vriendelijk plan, om gewoon met de vluchtelingen te gaan koken, en het dan uit te breiden naar eten met de bewoners van het zorgcentrum. Veiligheid heeft er niets mee te maken.

zeeman73 | 08-12-15 | 10:03

De SP gaat een LPF-je doen. Wacht maar af. De grote leider is er mee gestopt en de problemen gaan beginnen.

doskabouter | 08-12-15 | 09:59

-weggejorist-

Cato carthago | 08-12-15 | 09:58

Dat krijg je wanneer mensen de reacties lezen. De lezers zullen op den duur de daar gebruikte taal in de normale dialoog gaan gebruiken. PVV-ers doen het al jaren.

DreHa | 08-12-15 | 09:46

@Piet Karbiet | 08-12-15 | 09:16

Ik zou dat SR dingetje sowieso dit jaar even mijden. Zo'n locatie vol met mensen is nou precies zo'n plek waar een "verward" persoon.... En integenstelling tot wat al die goedmensjes en goeddoeners denken. De krokodil lust ook de appeasers gewoon, hoor.

Parel van het Zuiden | 08-12-15 | 09:32

Ik snap de SP niet. Ipv te onderzoeken waarom iedereen naar de PVV loopt en evt die standpunten over te nemen, zijn ze de laatste tijd aan het verlinksen. Nu hebben ze nog maar 15 zetels in Maurice de honds peiling, dat waren er tijdens de verkiezingen 22. Dus dan halen ze er straks nog maar 9 of 10.
Het word tijd dat ze samenvoegen met GL en PvdA. Ze zijn blijkbaar de boze blanke arbeider die problemen benoemt totaal vergeten

tostimaker | 08-12-15 | 09:25

Hoeraa, radio1 gaat weer los met hun hysterische agenda mensenrechten, te beginnen met het niet doorgaan van het etentje met "hun" vluchtelingen, naar eigen zeggen dan.
De presentator naast Plag met overslaande stem, jullie hebben toch niet naar die Faber geluisterd, met andere woorden, het had door moeten gaan, die oudjes die daar wonnen kunnen hun voordeur zelf wel dichttrekken!

lanexx | 08-12-15 | 09:24

@Everest4939 | 08-12-15 | 08:18
Ik doe niet mee aan die hypocriete eigepijperij van Serious rekwest. Optiefen met die onzin.

Piet Karbiet | 08-12-15 | 09:16

Mevrouw Faber schrikt niet zo snel. Ze is een tante die haar mannetje wel kan staan. Zal wel pure frust zijn van die SP'er. Ook wel begrijpelijk. De SP wordt leeg gevreten door de PVV. Die tomaten zijn door en door verrot. Tijd om te gaan schelden dus. Mevrouw Faber doet er goed aan zich niet te laden verleiden tot dit niveau. Laat die SP maar lekker in hun tomatensoep doorkoken.

DeKadt | 08-12-15 | 09:10

Parel van het Zuiden | 08-12-15 | 08:55

Tsja, dan moet je toch eigenlijk even kijken naar de reacties op de tweet van Uilenbal. Daar lusten de honden ook geen brood van.

Chow | 08-12-15 | 09:07

@Parel van het Zuiden | 08-12-15 | 08:55
Everest4939 komt vanzelf weer terug op aarde als hij de rest van zijn leven mag slijten in een bejaardentehuis waarin je bent overgeleverd aan de grillen van de politiek.
Mijn oma heeft nog een tijdje in zo'n bejaardenfabriek gezeten en als mijn moeder niet bijna dagelijks langsging, zou ze hooguit één keer in de week gewassen en aangekleed worden.
Als ik tegen die tijd niet voldoende geld heb om minstens 10 man/ vrouw privépersoneel te kunnen betalen, ga ik liever gewoon dood.

necrosis | 08-12-15 | 09:07

@Everest4939 | 08-12-15 | 08:18

Ik zou als voorstander eens even bij uzelf te raden gaan. Sta ik nog wel in de werkelijkheid?
.
Een aantal maanden kwam de gelukszoekersstroom in de actualiteit. Vanaf dat moment was er geen discussie mogelijk. Tegenstanders kregen lawines, tsunami's zo u wilt, aan stront over zich heen. Tokkies, fascisten, nazi's, enzoverder. Via televisie, grote kranten, social media, en vanuit politiek en overheid. Doordrukken van plannen, geen enkele inspraak en framen. Vanzelfsprekend weer begeleid door een stortvloed aan insinuaties en zwartmakingen.
.
En dan de vermetele moed hebben om hier te komen klagen over vermeende scheldpartijen jegens voorstanders. Ik zal de openende vraag even voor u beantwoorden. U staat niet meer in de werkelijkheid.
.
Een hand in eigen boezem is op zijn plaats, geen geweeklaag. U en uwen oogsten wat door u en de uwen gezaaid is. En de reacties zijn nog mild, hoor, gezien de politiekcorrecte zwijnerij die zich opnieuw meester heeft gemaakt van een Nederlands publiek debat.
.
Brrr. Ik krijg de rillingen van figuren zoals u. Totaal verstoken van enige zelfkritiek.

Parel van het Zuiden | 08-12-15 | 08:55

@deoudererijperevrouw | 08-12-15 | 08:44
Als het gaat om integriteit, moet het halve kabinet Rutte II ook opstappen.

necrosis | 08-12-15 | 08:55

Ze zouden zich beter kunnen afvragen hoe het komst dat zij niet het redelijke alternatief vormen...

Angelica | 08-12-15 | 08:54

Huilebelt komt uit Haaksbergen. Daar hebben mijn opa en oma lang geleden nog in een bejaardentehuis gewoond. Was prima. Het is nu het al heel lang een Turkse gezelligheidsvereniging. Gezellig.

Piet Karbiet | 08-12-15 | 08:49

@deoudererijperevrouw | 08-12-15 | 08:44
Ik mis de onderbouwing.
Ik ben benieuwd....

necrosis | 08-12-15 | 08:48

@Maria.1 | 08-12-15 | 08:42
Weet je wat nog veel triester is?
Dat de politiek beweert dat de 'nieuwkomers' straks onze bejaarde billen gaan wassen.
*varken op reedT laat tatoeëren*

necrosis | 08-12-15 | 08:46

Integriteitsslet Faber (PVV) moet opstappen!

deoudererijperevrouw | 08-12-15 | 08:44

@mallekater | 08-12-15 | 08:27
Mijn nick schrijf je al ruim 7 jaar zonder hoofdletter.
Ik schrijf jouw nick toch ook correct?

necrosis | 08-12-15 | 08:42

@necrosis | 08-12-15 | 08:38
Triest!

Maria.1 | 08-12-15 | 08:42

@Maria.1 | 08-12-15 | 08:29
Mijn hoogbejaarde buurvrouw werd op een bepaald moment opgenomen in een verzorgingstehuis wegens zwaar dement.
Daar lag ze een groot deel van de dag in een bed met een hekje en een 24-uurs luier.
Ze was dan wel dement maar ze was nog steeds zindelijk, dus probeerde ze over het hekje te klimmen toen ze naar het toilet moest.
Het leverde haar een gekneusde pols en twee blauwe ogen op toen ze viel.
Ik moet er niet aan denken dat ik straks in zo'n opberginstituut wordt geplaatst, ik ga nog liever dood!

necrosis | 08-12-15 | 08:38

@roze_bril | 08-12-15 | 08:33
Geen nieuwe koelingen? Daar heeft immers het varkensvlees in gelegen.

Maria.1 | 08-12-15 | 08:35

Ik heb gehoord dat een eis was dat alle varkensvlees uit de koeling gehaald moest worden en dat het kookgerei ook nieuw moest zijn. Want daar was al niet halal mee gekookt.

roze_bril | 08-12-15 | 08:33

Niet om het een of ander maar de tweet van Ulenbelt is nog heilig te noemen als je het vergelijkt met de rest van de tweets. Ja die heb ik zojuist even gelezen. Onvoorstelbaar dat er zulk volk in ons land rondloopt.
Avond aan avond moeten de hulpdiensten (politie, ziekenauto's) uitrukken naar AZC's omdat de "vluchtelingen" daar amok maken.
Wanneer je denkt dat dit in een keuken van een verzorgingstehuis niet kan gebeuren, ben je toch volkomen het zicht op de realiteit kwijt.
.
Er zijn genoeg andere gelegenheden te bedenken waar die zieligen kunnen gaan koken. Waarom niet in een veldkeuken (Defensie zal er wel een paar in voorraad hebben), een restaurant dat zijn keuken open stelt (dan moeten de gewone gasten natuurlijk het veld ruimen maar dat kan toch geen probleem zijn?). Of gewoon bij de personen thuis die in de tweets zo'n grote waffel hebben over Faber. Maar ik heb er niet één gelezen die dat aanbood. Is dat niet vreemd?
Als je zo nodig die zogenaamde vluchtelingen wilt helpen, doe dat lekker zelf en zadel anderen daar niet mee op, en zéker geen oudjes.

Lupuslupus | 08-12-15 | 08:33

@roze_bril | 08-12-15 | 08:29
Niet voordat de vrouw van Ulenbelt zich in 'gepaste' kleding heeft gehesen, je kon zomaar wat zieltjes krenken....

necrosis | 08-12-15 | 08:31

Ik dacht in eerste instantie dat de "vluchtelingen" voor de bewoners gingen koken. Maar nee, de bewoners moeten weer opschuiven. En wie zou de ingrediënten gaan betalen? Ook de bewoners? Ik weet niet, vraag het maar, kijk nergens meer van op i.e.g.

Maria.1 | 08-12-15 | 08:29

@Everest4939 | 08-12-15 | 08:18
Jij ben bekend met het feit dat een groot deel van de vluchtelingen niet uit Syrië komt?
En waarom moet dat koken ten koste gaan van de bewoners van het verzorgingstehuis?
Ik heb begrepen dat de bewoners om 17:00 zouden worden opgehokt terwijl 'hun' keuken normaal tot 19:00 open is.
Heb je je leven lang gewerkt, mag je op je oude dag nog even plaatsmaken voor mensen die in meerderheid nooit iets zullen bijdragen aan dit land.
Als SP zo begaan is met die vluchtelingen, plunderen ze hun eigen (goed gevulde) kas maar en huren ze een mobiele keuken die ze bij het tentenkamp kunnen zetten.
Van onze oudjes blijven ze af!

necrosis | 08-12-15 | 08:29

Anders nodigt Paul Ulenbelt toch gewoon deze Syrische vrouwen uit bij hem thuis. Gaan hij en zijn vrouw mooi koken. En wie weet mogen ze er nog blijven ook. Want zo is Paul.

roze_bril | 08-12-15 | 08:29

Necrosis, oh, die was ik nog vergeten......LOL!!

mallekater | 08-12-15 | 08:27

@koosnaam | 08-12-15 | 08:09
Marcel van Dam?
*moehahaha*
Nee!

necrosis | 08-12-15 | 08:21

@mallekater | 08-12-15 | 08:01
Wie is Necrosis?
En wat betreft PVV, ga je gang, misschien kom jij er nog wel achter dat 'de brievenbuspisser' niet bestaat.

necrosis | 08-12-15 | 08:20

Wel een erg selectieve verontwaardiging. De PVVérs staan nou niet bekent om hun gepolijste manier van spreken, maar als ze een keer van repliek gediend worden gaat men direct janken. Bovendien heeft hij groot gelijk, een avondje samen koken met Syrische vrouwen is het begin van het einde, kom op zeg. Zo direct gaat heel Nederland weer kerst vieren en zemelen over vrede op aarde, en a masse geld inzamelen voor Serious request. Het inzamelen is voor kinderen in oorlog situaties, dan is het toch verdomd hypocriet dat vluchtelingen van een hel op aarde niet een avondje mogen koken. Vooralsnog worden mensen met een ander geluid dan de tegenstanders bedreigd en uitgescholden, dus deze tweet lijkt me nou niet het grootste probleem in dit debat.

Everest4939 | 08-12-15 | 08:18

-weggejorist-

heilig varken | 08-12-15 | 08:12

Krijg nou de vinketering!

Piet Karbiet | 08-12-15 | 08:12

Marcel van Dam zal inmiddels toch wel zijn landgoed aangeboden hebben om een bbq te organiseren voor de asieleisers?

koosnaam | 08-12-15 | 08:09

Überhaupt behoorlijk wrang dat er bakken met geld worden vrijgemaakt voor vluchtelingen door een regering die het ouderwetse bejaardenhuis (je weet wel met een gezellige gemeenschappelijke ruimte en activiteiten etc.) heeft wegbezuinigd.

Tis dat de SP hier niet verantwoordelijk voor is, maar "verzet" hiertegen was kennelijk ook niet echt succesvol. Hypocrieten.

knutsel | 08-12-15 | 08:05

Necrosis, wie is Joop?
Ik zit te kijken en zocht een link maar zie alleen één twitterberichtje.
Dan kan ik daar indien nodig nog wel een paar tweets van geachte PVV-afgevaardigden tegenover zetten....met eventueel een paar rechercheonderzoekjes naar handel en wandel van een fors aantal PVV-kamerleden, als het moet.

mallekater | 08-12-15 | 08:01

Ja linkschen, we komen er aan!!!

zeefert | 08-12-15 | 08:00

@kloopindeslootjijook | 08-12-15 | 07:45
Er moet zeker weten iets gebeuren.
Het merendeel is geen vluchteling, tenslotte is Turkije een veilig land.
Waarom willen ze dan zo graag naar Engeland, Nederland, Duitsland of Zweden?
Bovendien is het merendeel geen ICTér of chirurg maar een stel analfabeten die de rest van hun leven een uitkering zullen trekken.
Nog even los van de mensen die ons hun religie met geweld door de strot willen douwen.

necrosis | 08-12-15 | 07:59

@kloopindeslootjijook | 08-12-15 | 07:36
Absoluut een aanrader, de film heeft destijds een prijs gewonnen, (briljante) hoofdrol van Tim Roth.
Muziek: UK 82 van The Exploited.

necrosis | 08-12-15 | 07:45

necrosis | 08-12-15 | 07:39
Het is nog steeds dweilen met de kraan open. Ik hoor nog niemand over wat we gaan doen als het iedereen teveel wordt. De illegaliteit is geen oplossing, dat gaat nog meer rommel geven. Wat gaan ze doen als ze aan de tax zitten? En dat moment is er al voor sommigen en voor de multicultiknuffelaars komt dat moment er ook. Ook al willen ze dat niet zien. Dus vroeg of laat moet er toch iets gebeuren, of je het nu triest vindt of niet.

kloopindeslootjijook | 08-12-15 | 07:45

Hitler is ook als socialist begonnen. Heel naar Volk is dat.

blanke pool | 08-12-15 | 07:40

@kloopindeslootjijook | 08-12-15 | 07:35
Ik bedoelde dat Faber een stevig punt heeft.
Men kan tekeer gaan tegen PVV al zijnde 'harteloos' maar ik verkies het boven een bericht in de krant als 'asieleisers raken slaags in keuken verzorgingstehuis'.

necrosis | 08-12-15 | 07:39

necrosis | 08-12-15 | 07:32
"Made in Brittain"
Heeee, die ken ik nog niet. Aanrader?

kloopindeslootjijook | 08-12-15 | 07:36

Zo grappig dit, zo grappig.
Links verwijt pvv altijd dat ze alleen maar argumentlois kunnen schelden. Als ze hun zin niet krijgen gaat links ook argumentloos schelden, om dit vervolgens met een jijbak goed te praten.

Ik lach principieel niet voor mijn 2e bak koffie, anders zou ik nu ROFLOL. Sneu volk.

MarcS | 08-12-15 | 07:36

@mallekater | 08-12-15 | 07:23
Ik begrijp dat een aantal volslagen onbekende aieleisers bij jou mag komen koken, met alle risico's van dien?
Zeker nooit gelezen hoe vaak de politie moet uitrukken wegens vechtpartijen in AZC's?
Dom van mij, dat vermelden ze nooit op Joop....

necrosis | 08-12-15 | 07:35

necrosis | 08-12-15 | 07:29
Kan nie helemaal volgen waar je op reageert. Regaeerde op pvv-demonisering-opmerking terwijl dit een nogal suffe sp-tweet is.
Maar nee, is niet goed in de keuken.

kloopindeslootjijook | 08-12-15 | 07:35

Dit is erg triest. Van de PVV doos met name.

3Xniks | 08-12-15 | 07:34

De meest vervelende maar aardse reden om geen tripjes buiten de AZC's te houden is gewoon luis. Het heerst op de meeste plekken.

ristretto | 08-12-15 | 07:34

@kloopindeslootjijook | 08-12-15 | 07:24
Doe mij het beukwerk uit 'Made in Brittain' maar....

necrosis | 08-12-15 | 07:32

@kloopindeslootjijook | 08-12-15 | 07:22
PVV heeft in dit geval een heel goed punt.
Hoe zou jij het vinden om wildvreemden in je keuken te hebben rondlopen die naar alle waarschijnlijkheid niet allemaal uit Syrië komen?
En wat als die lieden mot met elkaar krijgen en elkaar te lijf gaan met jouw keukenmessen?
En wie heeft die oudjes gevraagd wat ZIJ er van vonden dat er wildvreemden in hun keuken zouden lopen?
SP zet maar lekker een mobiele keuken in dat tentenkamp!

necrosis | 08-12-15 | 07:29

mallekater | 08-12-15 | 07:23
Diep-donkerbruin?
Waar baseer jij dat op? Zeker weer omdat er 1 tweet van 1 persoon gebruikt wordt om een hele groep te stigmatiseren?

kloopindeslootjijook | 08-12-15 | 07:28

necrosis | 08-12-15 | 07:07
"typhushekel aan mijn muzak heeft"
*Aan die drogeer & dweilmuziek van one flew over the cuckoo's nest denken moet*

kloopindeslootjijook | 08-12-15 | 07:24

Is overigens die tweet het enige waar het onderwerpje op gebaseerd is?
Of is er nog een echte link naar een beter argument.
Weet je het is eigenlijk wel mooi dat de diep donkerbruine PVV-aanhang zijn pijlen richt op de SP, dat kan je als SP ook als een compliment opvatten.

mallekater | 08-12-15 | 07:23

Jim Lovell | 08-12-15 | 06:17
Ach, Geert speelt ook op de man. Je komt er mee in het nieuws als je een beetje goed timed met de camera's. Moet je wel een leuke frame hebben. Dit is gewoon suf.

kloopindeslootjijook | 08-12-15 | 07:22

Wakkere Nederlander, ik wist niet dat de PVV zichzelf tot de rode kameraden rekende??

mallekater | 08-12-15 | 07:20

Heeft Paul Ulenbelt trouwens geen keuken?
Of is hij gewoon een NIMBY, net als de rest van de oude politiek?

necrosis | 08-12-15 | 07:16

Als er zo nodig een kookavondje georganiseerd moet worden, doe het dan lekker op het landgoed van Marcel van Dam.
Als mijn moeder in dat verzorgingstehuis zou wonen, haalde ik haar daar weg en gaf haar een kamer in mijn eigen flat.
*en een stel oordoppen, aangezien ze een typhushekel aan mijn muzak heeft*

necrosis | 08-12-15 | 07:07

Het is niet eens een frame zoals Geert die kan maken. Als die op de man speelt zit er meestal wel een leuke draai aan. Oke, het begint twee keer met een T. Maar dat is alles.

kloopindeslootjijook | 08-12-15 | 06:59

Het is niet eens een frame zoals Geert die kan maken. Als die op de man speelt zit er meestal wel een leuke draai aan. Oke, het begint twee keer met een T. Maar dat is alles.

kloopindeslootjijook | 08-12-15 | 06:59

Tja, PVV deelt zelf ook uit, dus niet zo zeuren jongens.

mr. coffee | 08-12-15 | 06:57

En zo zijn we weer terug op kleuterniveau. Zowel links als rechts kunnen geen begrip voor elkaars situatie opbrengen of zich inleven in de andere persoon. Zou dat wel gebeuren dan komen er oplossingen ilv dat men over en weer elkaar gaat verwijten.

Ingpe | 08-12-15 | 06:43

De SP doet net als de rest van het gajes in de tweede kamer, van harte mee om de pvv te demoniseren. Peilingenpaniek, ik zeg het je.

Jim Lovell | 08-12-15 | 06:17

@seasicksteve | 08-12-15 | 02:56
Al deden zij dat. Dat doet hen wel goed. Vergeet de Eerste Kamer (senaat) niet. Die is momenteel niet gunstig voor Wilders. Kunnen hun ook lekker saboteren in de Tweede Kamer.

Vageling | 08-12-15 | 05:54

@tweetybird | 08-12-15 | 02:32
Mensen voor vak K? Rechtsaf! En kijk die schaapjes lopen. Niks op in te brengen. Maanden geleden stelde ik het al. Tegenover Trolaapje geloof ik (RIP). Iedereen praat groot maar wanneer het 'loket' opengaat staan zij zich allemaal te verdringen alsof het een 'Black Friday' is. Draaikonten doen DRAAI, waren mijn exacte woorden.

Vageling | 08-12-15 | 05:41

@tweetybird | 08-12-15 | 03:23
Zou het virtuele ranking systeem van Maurice de Hoax niet al te serieus nemen. Man toets het ook maar op een handjevol Nederlanders. Dat zijn polls 'macht' blijken te hebben dat blijkt dan weer wel. Dat de grotere partijen doodsbang zijn voor een verschuiving is duidelijk. Die kijken ook met leden ogen naar andere naties waar dezelfde trend gaande is. Neem Frankrijks als meest recente. FN heeft keihard gewonnen. Men is dat softe huggie huggie BS zat. Maar de neocons geven zich niet zomaar gewonnen. Politiek is al een tijdje de sokpop van de elitaire multinationals. Een groepje rijke figuren en 'denktanks' die hun visie werkelijkheid willen zien worden.

Vageling | 08-12-15 | 05:15

@Watching the Wheels | 08-12-15 | 03:08
Zijn inmiddels (gedeeltelijk) weer weg. Het smoesje was ook te doorzichtig. We gaan de Turks gezinde Koerdische strijders even trainen. Uhuh... Nee wij zijn onze olie lijn in Irak aan het beschermen sinds Rusland ons het leven zuur maakt in Syrië. Dat weet Irak ook. En Irak beraad zich ook om Putin officieel om hulp te vragen. Westen is afgedaan. Uit wrok Doet het westen nu het Syrische leger bombarderen. Komt ook bij dat Erdotrut in de Bosporus Rusland aan het hinderen is. En dat Rusland 150K militairen naar Syrië wil brengen. Dit gaat allang niet meer om IS alleen. Erdotrut zit gefrustreerd met zijn handen in het haar en zoekt naar redenen om een oorlog te ontketenen. Niks meer dan treiteren en uitlokken. Van beide kanten. Alleen Putin weet dat het belangrijkste feit blijft; wie verklaart wie de oorlog? Hij zit goed. Hij geniet steun van legitiem gekozen leiders van de naties. Kan het westen niet zeggen. Die dringen zich op. Die straaljager was al gepland van tevoren. Druist in tegen alle ROE die wij in het westen hanteren. En maar lullen over zijn ego en soevereiniteit.

Vageling | 08-12-15 | 04:54

Ah gut. De Stomme Pisvlekken zijn weer hun urine aan het sproeien? Wat is het toch met dit soort clubjes en hun ikke, ikke, ikke en de rest is fout. Krijg er altijd een Kimchi troel beeld bij. Gaat iedereen wel even uitleggen hoe het zit en wat de norm behoort te zijn. Maar dulden geen tegenspraak. Gaan zij happen en schuimbekken. Paul Uilskukelbitch, ga eens deaud! Ik word jou types zo moe.

Bovendien dafuq is Leyden?! Lijkt Kimchi Troel wel. Gevalletjes Islamic State zoals zij zichzelf noemen maar stug door policor wegkijkertjes willen dat het Daeash genoemd word. Krijgen wij nu ook Leyden i.p.v. Leiden? Ga eens dubbel deaud! Als iemand als gegeven naam Klaas heeft noem ik hem toch ook geen Kees! Muppets!

Jouw plannetjes deugen niet. Verlies accepteren is voorbehouden aan wat snuggere mensen en niet aan doordrammers die willens en wetens hun zin moeten hebben. Boos omdat het baantje carrousel daar in de zieligheidsindustrie nu een deuk krijgt? Of iets in die trant? Moeimakers zijn jullie. En blijf vooral zeuren en desnoods dreigen. Sommige zijn bang voor een pissebed. Ik niet, ik vermorzel hem gewoon onder mijn poot. Capisce?

Vageling | 08-12-15 | 04:22

@Stormageddon | 08-12-15 | 04:03

Net wakker en mijn brein staat nog in het Engels afgesteld.

Tijd voor koffie....

lady blabla | 08-12-15 | 04:06

@lady blabla | 08-12-15 | 03:54
Eh... Dat is zo'n beetje de aanleiding voor dit hele topic. Was je dat ontgaan?

Stormageddon | 08-12-15 | 04:03

@ lady blabla | 08-12-15 | 03:54

Alsof de vluchtelingen die specifieke online plemps lezen. Nee, het afpakken van het kook feestje wordt door de politieke toneelspelers geïnitieerd, gebruikt als middel om een politiek statement te maken.

mysteryposter | 08-12-15 | 03:59

Drankhoofd

nee_toch? | 08-12-15 | 03:45

seasicksteve | 08-12-15 | 03:19

Ik zeg slaapt u gezellig verder.De afrekening komt wat dat betreft toch wel. Nog wat van die debiele dealtjes zoals met turkije. Strax een referendum gewoon negeren en het is over en sluiten. Want dan gaan wel de ogen massaal open. Geloof mij maar dit kabinet heeft nog gezwijnd met het feit dat hier nog geen aanslag is geweest.Want dan voorspel ik je. Dan is het einde kabinet.Dat wordt niet meer gepikt.Ik zeg sleep on.Welterusten.

tweetybird | 08-12-15 | 03:28

@ seasicksteve | 08-12-15 | 03:19

Ik weet niet waar jouw loyaliteit ligt maar als je tegen voorspoed, welvaart en geluk bent. En voor het slopen van de middenklasse en uitknijpen van de minder bedeelde klasse bent moet je vooral pro EU stemmen.

mysteryposter | 08-12-15 | 03:26

@ seasicksteve | 08-12-15 | 03:02

U dacht zeker dat die partijen voor nix tegen de pvv van kiet gaan. Nee dat doen ze omdat ze bang zijn voor die pvv.Ze worden groot en het laat zien dat de burgers hun partijen massaal zat zijn. Want waarvoor anders zo te keer gaan als de pvv volgens hun geen gevaar vormt voor hun.Ze zien echt wel in dat ze een groot deel van de bevolking allang niet meer vertegenwoordigen en nu verkiezingen en hun liggen om.Dat is ook nog de enige reden dat dit bagger kabinet nog zit. De partijen in de tweede kamer zelf houden dat in stand bang dat ze massaal omgaan door die pvv.Pvda over en sluiten. Vvd vele zetels kwijt. En noem maar op.Nu verkiezingen en ze verliezen allemaal massaal die grote partijen.En daarvoor kiezen ze eieren voor hun geld. Een politiek spelletje over de rug van ons burgers.

tweetybird | 08-12-15 | 03:23

@tweetybird Ik snap dat u zich krampachtig vasthoudt aan het geloof in de leugenachtigheid van partijen. Dat moet u wel want anders krijgen u en uw mede PVV aanhangers inzicht dat het toch tot nergens toe leidt. Een soortement van Pyrrusoverwinning als het ware.Ik denk dat andere partijen ook donders goed weten dat hun achterban hen ook afrekent, als ze anders handelen dan ze afgesproken hsbben. Maar we zullen het zien in 2017.

seasicksteve | 08-12-15 | 03:19

-weggejorist-

De Wijze Kat | 08-12-15 | 03:18

tweetybird | 08-12-15 | 03:08
Hou nu eens op met je duizend Euro.
In dit land wordt een regering samen gesteld door coalitie partners.
Als ik u 2000 Euro beloof stemt u dan op mij?

Jan Dribbel | 08-12-15 | 03:18

@ Watching the Wheels | 08-12-15 | 03:12

Haha ...nog niet gezien, grappig liedje

mysteryposter | 08-12-15 | 03:16

@ seasicksteve | 08-12-15 | 03:02

Juist als het de SP is overkomen door het middenveld zou een reden moeten zijn om niet te gaan boxen tegen het met veel fronten eens zijnde rechtersveld.

mysteryposter | 08-12-15 | 03:14

@ seasicksteve | 08-12-15 | 03:02

Verschil is dat Jan Roos voor die tijd al die politici en partijen aan de tand voelt in interviews en vraagt een stelling te nemen. Vroeger ging het vooral om waar geld intern te besteden. Nu spelen geheel andere vraagstukken.

mysteryposter | 08-12-15 | 03:12

seasicksteve | 08-12-15 | 02:51

Huh en u denkt dat een verklaring van partijen ook maar iets waard is. Nou u heeft weinig geleerd van dit kabinet. Ik neem aan dat jr die duizrnd euro nu aan het tellen ben. Ik kan nog wel wat meer voorbeelden noemen. Maar die weet je best zelf wel. Een d666 is de grootste draaikont partij. Als ze er mooi op vooruit gaan staan die als eerste klaar. Nee u snapt weinig van politiek wat dat betreft.Alles wat nu geschreeuwd wordt zijn ze morgen even zo hard vergeten.Als ze er maar op vooruit gaan. Dan zijn ze in de politiek tot alles bereid.

tweetybird | 08-12-15 | 03:08

Die Turken schieten als Russen 10 seconde over een uitstulpend stukje Turkije in Syrië vliegen in een richting die niet bedreigend voor ze is en lopen zelf gezellig gewapend Irak binnen www.volkskrant.nl/buitenland/bagdad-tu...

Watching the Wheels | 08-12-15 | 03:08

@myseryposter. Correctie, niet in 2012 maar in 2006. De wens is soms de vader van de gedachte.

seasicksteve | 08-12-15 | 03:05

@mysteryposter. Zeker dat wil de SP ook maar wat heeft dat maken met het feit dat bij de volgende verkiezingen de PVV te maken krijgt met een cordon sanitaire? En dat de andere partijen gezamelijk een regering gaan vormen? In 2012 was de SP ook een van de grootste partijen en die werd ook buiten de regering gehouden. Dat kan de PVV ook overkomen.

seasicksteve | 08-12-15 | 03:02

@Jan Dribbel | 08-12-15 | 02:53
Goeie samenvatting. Las recent ook dat IS bedrijven in Turkije zou bezitten en via Turkije zou bankieren. Die kopen goedkope olie van IS, dat houdt de prijzen lekker laag, dus er kan ook nog wel eens een belang zijn voor de wereldeconomie. Zolang IS er is, is er een prijsdrukkend effect dat Rusland mak houdt en het economisch herstel niet in de weg zit. Het deugt allemaal niet inderdaad.

Watching the Wheels | 08-12-15 | 03:02

@tweetybird. Of denk je dat de PvdA en Groen Links in 2016 op miraculeuze wijze 35 zetels bij elkaar sprokkelen?

seasicksteve | 08-12-15 | 02:56

@ seasicksteve | 08-12-15 | 02:51

Ruim 60% van Nederland wilt uit de huidige EU vriend. Het samenwerking weigeren met de grootste uit EU partij zorgt juist voor uitholling van de partijen die tegen normale democratie zijn.

mysteryposter | 08-12-15 | 02:55

Watching the Wheels | 08-12-15 | 02:31

De wereldmachten spelen allemaal hun smerige spelletjes.
De USA steunt Turkije, de USA steunt de Koerden, Turkije bombardeerd de Koerden, Saoedie-Arabie vecht tegen IS maar steunt ze, en levert wapens.
De Russen, steunen Assad en Iran, De Turken willen Assad weg.
Quatar steunt IS en daar gaan we dan, we gaan er voetballen.
IS heeft voetballen verboden, Quatar steunt IS maar wil wel voetballen.
De hele wereld wordt gegijzeld door dat kut-geloof.

Jan Dribbel | 08-12-15 | 02:53

@tweetybird nou noemt u dan maareens een aantalpartijen op die met de PVV in de regering willen gaan zitten. Waarbij meegenomen moet worden dat het afbreukrisico zeer groot is. D'66, die kijken wel uit. Het CDA die heeft al een verklaring afgeldgd niet te gaan regeren met Geert. Misschien de VVD, maar die heeft te weinig zetels om een meerderheidsregering te kunnen vormen met de PVV. De SP heeft ook verklaart nooit samen te gaan. Dan blijven er niet zoveel partijen meer over is het wel?

seasicksteve | 08-12-15 | 02:51

@ tweetybird | 08-12-15 | 02:40

Machtsbehoud van huidige partijen begint (tot de komende verkiezingen) met o.a. PVV voorstellen implementeren. ...voor de buhne.

Gecombineerd met legaal gecreëerde andere afspraken zoals afspraken hoeveel honderdduizenden een enkeltje met het vliegtuig mogen nemen.

mysteryposter | 08-12-15 | 02:51

tweetybird | 08-12-15 | 02:32

Het is nu een in stand houden van het kabinet terwijl ze er eigenlijk allemaal vanaf willen maar ze doen het om de pvv buitenspel proberen te zetten. De grote partijen. Daarvoor het hrulen. Tot het echt over is en dit kabinet geen stand meer houdt. Ze hopen het te rekken zodat de pvv keldert. Maar mocht dit niet gebeuren en geen keus meer hebben staan ze te springen om mee te springen.En dat is de realiteit.Waarvoor dacht je dat ze zo verkrampt doen over een referendum. Omdat dat verkeerd voor ze kan uitpakken. Het komt nog te vroeg en dus niet uit.Dacht je nou echt dat ze niet weten dat de meeste stemmen nee zullen zijn en het dan heel vervelend wordt.Want ja ze hebven oekraine al wat beloofd.

tweetybird | 08-12-15 | 02:40

seasicksteve | 08-12-15 | 02:25

Wat begrijpt u niet aan het feit dat politiek toneel is voor de buhne. Geloof mij maar dat als pvv groot wordt er altijd partijen klaar staan om mee te regeren. Zo werkt namelijk politiek. Partijen die dan als een blad in de wind omdraaien.Dat hebben we al meerdere malen kunnen zien. Nu is het het cda dat weer mee heult met dit kabinet. Morgen mischien weer d666. Zo werkt dat nu eenmaal. Macht en geld zijn belangrijker als standpunten. Geloof mij maar.Ieder wil zijn graantje mee pikken.

tweetybird | 08-12-15 | 02:32

@30 cl Als die tijd ooit komt lig ik allang onder de groene zoden en jij waarschijnlijk ook.

seasicksteve | 08-12-15 | 02:31

@mysteryposter | 08-12-15 | 02:13
Dat zou mooi zijn, maar gaat niet gebeuren. Ze houden de data voor zichzelf, je ziet dat overal, bijvoorbeeld bij het omarmen van blockchain technologie door bank(st)ers. Ook opvallend dat ze de huidige problemen gebruiken om hun macht uit te breiden. Opvallend toch ook dat plotseling 50 landen meer militaire bestedingen nodig zouden hebben om een stel wilden met Toyota's zonder luchtmacht onder de duim te houden. Nu kan er ineens wel geld dat er niet is naar zogenoemde "defensie" en 2 of 3 grootmachten zouden het niet samen even kunnen opnemen tegen IS. Blijft toch een vreemd verhaal dat ze zo'n clubje niet aan kunnen met al die technologie en samenwerking. Of zou het goed uitkomen? Zie column Ewald Engelen www.ftm.nl/column/bestedingsimpuls/ , nu kan er ineens wel een bestedingsimpuls gegeven worden (defensie, uitbreiding richting Oekraïne, Syrië) en dat ook nog bij al die landen tegelijk. Aandeel Lockheed Martin x3 in 2 jaar tijd www.google.nl/?q=aandeel+lockheed+mar...

Watching the Wheels | 08-12-15 | 02:31

Beter een alliantie tussen alle EU kritische partijen. Maar als de verbale handschoenen door wie dan ook aangetrokken wordt, verwacht dan wel een verbaal boks gevecht, voor een beperkt aantal rondes.

mysteryposter | 08-12-15 | 02:30

@seasicksteve | 08-12-15 | 02:13
Er zal wellicht wel eens een tijd kunnen aanbreken dat mensen jou uit je dromen komen verlossen. Na elk wachten kom je een keer aan de beurt....

INH.30CL | 08-12-15 | 02:25

@Desmoulins. Zo, gaan we geschiedvervalsing plegen. Ik snap wel dat dat als een inktzwarte periode in de historie van de PVV wordt beschouwd, maar dat is wel gebeurd. Terwijl dat lid van de SP het over verzet heeft gehad en niet daadwerkrlijk heeft uitgevoerd. Ik denk dat zo'n gegeven toch een wereld van verschil is.

seasicksteve | 08-12-15 | 02:25

@Lewis Lewinsky | 08-12-15 | 01:46

Hebben ze altijd al gedaan.
Een hoge uitzondering van één realistisch schrijfsel heeft een misvatting gecreëerd over de SP. Zij staan voor alles dat Nederland kapot maakt.

Desmoulins | 08-12-15 | 02:22

En dan blijven jullie met 40 zetels in de oppositiebankjes.Eeuwig wachtend op dd afrekening die nooit zal komen. Vervelend vooruitzicht he?
seasicksteve | 08-12-15 | 02:13

Maakt niets uit als ze maar groot genoeg worden, het kabinet bestaande uit 6 of misschien wel meer partijen zal moeten opletten, nog mooier een minderheidskabinet afhankelijk van eigenlijk de hele kamer minus PVV.
We gaan echte democratie tegemoet als we de dictatuur van de gevestigde orde maar kunnen blokkeren.

gebrokenvleugel | 08-12-15 | 02:22

@seasicksteve | 08-12-15 | 02:13

Als Nederland maar kapot gaat, toch zeezieke Steve?
U kunt trots zijn op het mogelijk maken van de destructie van onze leefbaarheid, veiligheid en samenleving.
Zo rollen de socialisten.

Desmoulins | 08-12-15 | 02:20

Bart de Wever geciteerd in Het Laatste Nieuws.
www.hln.be...
Merkel moet worden opgenomen in een gesloten inrichting.
Jan Dribbel | 08-12-15 | 02:13

Regering dient te anticiperen en niet slechts reageren. Iedereen met een beetje realiteitszin ziet welke trend we volgen en waar dat naar toe kan leiden.

mysteryposter | 08-12-15 | 02:19

@ Desmoulins | 08-12-15 | 01:53
Bedankt voor de info. Ben ook nachtmens, maar dan met mijn muziek-instrumenten; een nachtleven is mooi, zij het tijdelijk en dan met name hoe u daar uw vernuft in kunt stoppen.
Die verhuizing wordt mijn nieuwe leven, maar ik zie er tegenop.... komt goed.
*mandje ---> out*

fleischer | 08-12-15 | 02:18

@seasicksteve | 08-12-15 | 01:43

Even flauw refereren aan iets dat nooit heeft plaatsgevonden.
Er is niet door een PVV'er in een brievenbus gepist, er is daarentegen wel een oproep tot geweld gedaan door een SP'er, feit.

Desmoulins | 08-12-15 | 02:18

@ Watching the Wheels | 08-12-15 | 02:07

Openbaar systeem is de oplossing. Net als openbare wetenschap, met open data, open modellen, open broncodes bij voorgeschotelde wetenschaps-modellen en niet omkoopbare schakels in het systeem.

mysteryposter | 08-12-15 | 02:13

Ik vind het geweldig om elke keer dat wensdenken te lezen bij PVV ers. Nu ze hoog in de peilingen staan, durven ze in een keer toe te geven dat ze PVV stemmen. Terwijl ze dat vroeger niet toe durfden te geven. Maar laat ik jullie toch een beetje uit je droom helpen. Ook al halen jullie 40 zetels bij de volgende verkiezingen,geen enkele andere politieke partij zal het aandurven om met de PVV een regering te gaan vormen. En dan blijven jullie met 40 zetels in de oppositiebankjes.Eeuwig wachtend op dd afrekening die nooit zal komen. Vervelend vooruitzicht he?

seasicksteve | 08-12-15 | 02:13

mysteryposter | 08-12-15 | 02:08
Bart de Wever geciteerd in Het Laatste Nieuws.
www.hln.be/hln/nl/34662/Vluchtelingenc...
Merkel moet worden opgenomen in een gesloten inrichting.

Jan Dribbel | 08-12-15 | 02:13

@mysteryposter | 08-12-15 | 01:42
"Winners without a Contest", zelfs bij 'a great depression' wordt de rijkste 1% gered ten koste van de rest www.youtube.com/watch?v=irPPxBFalVQ&a...

Watching the Wheels | 08-12-15 | 02:12

@gebrokenvleugel | 08-12-15 | 02:08
Er komt een nieuwe gezonde maar bovenal weldenkende generatie aan. Die babyboomerts hebben het al te lang voor het zeggen gehad hier. Ik mag hopen dat ze snel in het bejaardenhuis komen waar ze geen zorg krijgen.

INH.30CL | 08-12-15 | 02:11

Alleen Merkel ziet dat nog anders.
Jan Dribbel | 08-12-15 | 02:06
---------
Klopt volgens merkel schaffen wir das.

www.youtube.com/watch?v=AxGbRLOiTGw

mysteryposter | 08-12-15 | 02:08

Zo heerlijk dat laatste links gekronkel. Tijden veranderen Paultje!
INH.30CL | 08-12-15 | 01:58
Stuiptrekkingen van frustratie de laatste 3jaar overal buiten gestaan te hebben en geen enkele prestatie kunnen presenteren bij de volgende verkiezingen.

gebrokenvleugel | 08-12-15 | 02:08

@mysteryposter | 08-12-15 | 01:42
Leuk om even te zien, er zijn onvoldoende tegenkrachten. Lobbyisten zouden niet erg zijn als er wat natuurlijke weerstand zou zijn. Die is er niet, in ieder geval niet serieus.

Watching the Wheels | 08-12-15 | 02:07

Het Duitse Arbeids-Buro heeft vastgesteld dat 90% van de instroom van vluchtelingen/gelukszoekers, analfabeet is en/of anders volledig ongeschikt voor de arbeidsmarkt.
Aldus Bart de Wever in het programma Ter-Zake op België 2.
Alleen Merkel ziet dat nog anders.

Jan Dribbel | 08-12-15 | 02:06

@gebrokenvleugel. Goh dat is nou eens een verrassing.

seasicksteve | 08-12-15 | 02:02

Zo heerlijk dat laatste links gekronkel. Tijden veranderen Paultje!

INH.30CL | 08-12-15 | 01:58

seasicksteve | 08-12-15 | 01:46

Maak je niet druk, ik beloof jou dat ik volgende verkiezingen PVV stem.

gebrokenvleugel | 08-12-15 | 01:57

@seasicksteve brievenbuspisser | 08-12-15 | 01:53
Je hebt het hierboven zelf geschreven. Ik citeer je:

"ik zit in de SP welkomsgroep. Wij pissen bij PVV aanhangers altijd bij de eerste kennismaking door de brievenbus".

Jij pist "altijd" door brievenbussen. Je zegt het zelf, brievenbuspisser.

Lewis Lewinsky | 08-12-15 | 01:57

Sindsdien zijn bewoners, werknemers, mantelzorgers en familieleden van bewoners zeer bezorgd.
Werknemers durven uit angst om hun baan te verliezen, niets te zeggen.
*
Schreef Faber en zo liggen de zaken, gelukkig nam zij het woord voor de bedreigde werknemers en hun bejaarden.
Ooit zat mijn Moeder ook in zo een tehuis met ongeveer dezelfde beschrijving, restaurant en een keuken buiten gebruik.
Ik zou dit ook niet willen mensen van wie je niets weet naar binnen halen, waar s'nachts nauwelijks toezicht is, maar wel kwetsbare mensen liggen te slapen.
Afblijven van onze bejaardenzorg, dank mevrouw Faber goed gedaan.

gebrokenvleugel | 08-12-15 | 01:54

@fleischer | 08-12-15 | 01:34

Graag gedaan.
Zulke zaken vergen veel tijd. Ik heb het geluk tijdelijk wat meer tijd te hebben en als een echt nachtmens verleent de Amerikaanse politiek zich daar uitstekend voor.

Ze proberen wanhopig een duel tussen Rubio en Cruz te promoten nu de rest van de RINO's (Fiorina, Bush en Kasich) totaal kansloos blijken te zijn maar Rubio is dat ook, ondanks zijn voorkomen, diverse achtergrond en zijn vlotte babbel is hij gewoon een ordinaire oorloghitsende RINO. Zo plet hij voor een 'no-fly zone' boven Syrië en zegt hij dat hij niet zal aarzelen om zelfs Russische toestellen neer te halen bij overtreding. Ook gaf hij aan achter NAVO-bondgenoot Turkije te staan in het conflict met Rusland. Een gevaarlijke neo-con, dus.
Succes met uw verhuizing.

Hieronder ter kennisgeving wat peilingen met o.a. Florida:

www.quinnipiac.edu/news-and-events/qu...

www.realclearpolitics.com/epolls/2016/...

Desmoulins | 08-12-15 | 01:53

@Lewis Lewinsky. Nee ben je gek, dat laat ik liever over aan leden van jouw partij. Daar hebben jullie veel meer ervaring in.

seasicksteve | 08-12-15 | 01:53

De tijdsgeest verandert. Vandaag de dag kan je beter niet zeggen dat je pro EU bent en pro vvd, d66, cda en aanverwanten. comme ci comme ça

mysteryposter | 08-12-15 | 01:53

@ Lewis Lewinsky | 08-12-15 | 01:49
*annekedeaute opteren doet*

fleischer | 08-12-15 | 01:52

@toetssteen | 08-12-15 | 00:45
als u iemand de maat went te nemen?

K. Loothommel | 08-12-15 | 01:51

@seasicksteve brievenbuspisser | 08-12-15 | 01:46
Dus nu ga je in zijn brievenbus pissen, kommunist?

Lewis Lewinsky | 08-12-15 | 01:49

Hulde Pritt! Voor de twee SP-topics van vandaag. "Het zijn allemaal nette mensen, daar bij de SP". Echt!

Lewis Lewinsky | 08-12-15 | 01:47

@gebroken vleugel. Ben je nu zo laf dat je er niet eens voor uit durft te komen dat je een PVV er bent? Ik dacht dat Geert jullie wel beter opgevoed had?

seasicksteve | 08-12-15 | 01:46

SP laat Nederlandse oudjes in de kou staan en kiest voor mohammedaanse nepvluchtelingen.

Weten we dat ook weer.

Lewis Lewinsky | 08-12-15 | 01:46

Desmoulins | 08-12-15 | 01:39

Kan best toch heb ik het idee dat de man niet echt bepaald diplomatiek is. En nog al eens zeer bot uit de hoek kan komen.En daar gaat hij denk ik op verliezen. Die bepaalde horkerigheid die hij af en toe ten toon spreid. Maar ja daarvoor zou ik daar ook nooit geschikt voor zijn. Maar ja ik moet er ook niet aan denken.

tweetybird | 08-12-15 | 01:44

@seasicksteve | 08-12-15 | 01:43
Het internet vergeet dit niet, brievenbuspisser.

Lewis Lewinsky | 08-12-15 | 01:44

@Lewis Lewinsky. Nee hoor Lewis, ik zit in de SP welkomsgroep. Wij pissen bij PVV aanhangers altijd bij de eerste kennismaking door de brievenbus.

seasicksteve | 08-12-15 | 01:43

The Donald wil de grenzen sluiten, totdat hij begrijpt waar de haat vandaan komt (kan even duren) www.nu.nl...
Watching the Wheels | 08-12-15 | 01:31

Die Donald Trump heeft wel wijze woorden over het grotere plaatje.

www.youtube.com/watch?v=U5_ArQktFW0

mysteryposter | 08-12-15 | 01:42

seasicksteve | 08-12-15 | 01:28

Laat ik nu SP stemmer zijn al sinds Kok1, helaas na dit wil ik er niets meer mee te maken hebben, je schaamt je toch dood.

gebrokenvleugel | 08-12-15 | 01:41

@tweetybird | 08-12-15 | 01:29

Volgens de peilingen staat hij er zeer goed voor om de Republikeinse nominatie binnen te halen.
De wanhopige pogingen van de MSM om op alle slakken zout te leggen maken hem alleen maar sterker. Hij gaat al een jaar aan de leiding, ondanks alles.

Desmoulins | 08-12-15 | 01:39

Zijn ze het niet eens met andermans mening, komen ze zo uit de hoek een ontmaskering dat linkse gescheld, neemt enge vormen aan.

gebrokenvleugel | 08-12-15 | 01:38

@seasicksteve | 08-12-15 | 01:26
Hee! Een SP'er. Zit je al in de SP-knokploeg, steve?

Lewis Lewinsky | 08-12-15 | 01:37

@Russells Teapot | 07-12-15 | 23:21
Het is misschien niet zo erg, maar dat goedmenschentuig laat zich altijd voorstaan op hun verhevenheid, hun ethiek, hun goedheid. Terwijl het in werkelijkheid tokkies en nazifascisten zijn. Zoals nu weer eens blijkt.

* Goedmens SP'er Ulenbelt blijkt tokkie! Moehahaha!

En eerder vandaag:
* Goedmens SP'er Swartjes blijkt nazifascist! Moehahaha!

NB. Bovenstaand reaguursel is niets anders als Frankfurter Schule, oftewel, meet je tegenstanders af aan hun eigen pretenties. And Fuck Them All.

Lewis Lewinsky | 08-12-15 | 01:35

@ Desmoulins | 08-12-15 | 01:16
Dank voor uw update uwerzijds. Ik had wat tijden geleden gelezen dat Rubio favoriet was, zij het dat ik mij nu volledig met mijn verhuizing bezig, en van de nieuwsfeiten hier en daar nog wat vlagen meekrijg...

fleischer | 08-12-15 | 01:34

Voor de komende verkiezingen worden mede door druk van de media alle kaarten op tafel gelegd m.b.t. uit de EU of niet, en of partijen zo'n coalitie zouden steunen. Ik ben benieuwd hoeveel partijen overblijven, zeker gezien het feit dat een kleine meerderheid van Nederland uit deze dictatoriale EU wilt.

mysteryposter | 08-12-15 | 01:32

Desmoulins | 08-12-15 | 01:23

Het klopt als u zegt dat ik mij niet echt in zijn ideeen verdiept hebt. Maar ik kijk wel naar bepaalde andere dingen en dan zeg ik. Hij gaat het niet worden.De reden heb ik al uitgelegd.Al moet ik zeggen dat ik wel eens op tv toch wel wat bedenkelijke dingen van hem gehoort heb dat ik dacht. Hhmmm beetje maf.En iets te ver doorgeslagen.

tweetybird | 08-12-15 | 01:29

@gebroken vleugel. Dat klopt, ik kan me nog steeds die brievenbuspisser van jullie partij herinneren.

seasicksteve | 08-12-15 | 01:28

Het is ook een vervelend mens die Faber. Maar dat zijn over het algemeen alle PVV ers. Oh, wat zeggen jullie heb ik nu 80% van alle reaguurders beledigd.

seasicksteve | 08-12-15 | 01:26

Desmoulins | 08-12-15 | 01:18

Toch denk ik dat de amerikanen hem niet als president willen.Amerikanen hebben soms vreemde redenen om niet voor iemand te kiezen. Het is daar niet zoals hier.Daar kijken ze weldegelijk ook zwaar naar iemand zijn voorkomen.En dat heeft hij gewoon zwaar tegen. Uiteindelijk zal hij het daar op afleggen. Bij de amerikanen als het er op aan komt.Hij wordt een beetje als nar in de politiek gezien.

tweetybird | 08-12-15 | 01:24

@tweetybird | 08-12-15 | 01:18

Lul toch niet zo slap. Obama is juist nooit geschikt geweest noch wordt hij serieus genomen door vrienden en vijanden.
Trump kent vele wereldleiders al lang omdat hij een mondiale vastgoedgigant runt. Hij is juist zeer ervaren door de verwevenheid van politiek met corporaties, en zal zich louter omringen met de allerbeste mensen. U heeft het over zaken waar u duidelijk geen enkele weet van heeft.
Spreekt in algemeenheden zonder ook maar enige duiding.
Kom eens met duidelijke voorbeelden.

Desmoulins | 08-12-15 | 01:23

Laat ze maar roepen bij de SP, internet vergeet niets bij de verkiezingen gaan we afrekenen.

gebrokenvleugel | 08-12-15 | 01:20

@tweetybird | 08-12-15 | 01:03

De huidige bedrieger in office was ongeschikt maar men gaf hem gewoon twee termijnen want hij leest altijd zo doordacht van een teleprompter.
Dat is de realiteit mijn waarde.

Desmoulins | 08-12-15 | 01:18

Desmoulins | 08-12-15 | 00:55

Het probleem is dat trump met zijn voorkomen door politieke leiders nooit serieus genomen zal worden. Hij is daardoor gewoon niet geschikt als grote leider van de USA.Hij mist daar gewoon de vaardigheden voor. Daar kan hij weinig aan doen maar het is gewoon zo. Ongeacht zijn ideeen.

tweetybird | 08-12-15 | 01:18

@mysteryposter | 08-12-15 | 01:04
Heerljk! Zo moet het; ridiculiseren.

McMarx | 08-12-15 | 01:16

@fleischer | 08-12-15 | 01:00

Rubio heeft een grote fout begaan door tegen een voorstel te stemmen, van Rand Paul geloof ik, waarin het aantal visa's vanuit 'high risk countries' gelimiteerd zou worden.(*) Als een brave RINO stemde Rubio natuurlijk tegen. Cruz was uiteraard voor en zal dit dan ook gebruiken tegen Rubio. Rubio was tevens één van de architecten van de zeer impopulaire 'gang of eight bill'(*)

Ook staat Rubio er in vrijwel iedere peiling zeer slecht voor. De RINO-geur raakt hij niet meer kwijt en zelfs in Florida, zijn 'home state', staat hij er zeer belabberd voor. Mijn verwachting is dat het tussen Trump en Cruz gaat. Een positieve ontwikkeling.

*http://thehill.com/blogs/floor-action/senate/262108-paul-slams-rubio-over-opposing-his-visa-crackdown

*http://www.onenewsnow.com/politics-govt/2015/09/29/gang-of-eight-history-hurting-rubio

Desmoulins | 08-12-15 | 01:16

Ohh maar linkse geiten wollensokken je mag best bij jouw thuis een kook avond organiseren

ray7900 | 08-12-15 | 01:12

Vrijheid van meningsuiting

Watching the Wheels | 08-12-15 | 01:09

Vakbondsbestuurder Henri Janssen zegt over zichzelf dat hij "Sociaal" en "Rechtvaardig" is. Vervolgens valt hij mevrouw Faber aan met de woorden: "@pvvfaber vreselijk. Jij bent geen democratische volksvertegenwoordiger maar een haatzaaiende populist. Walgelijk*.
twitter.com/HenriJanssenFNV/with_repl...

Dan zeg ik tegen Janssen, in zijn eigen taal, zodat hij het begrijpt: "Idioot. Jij bent geen sociale, rechtvaardige vakbondsbestuurder maar een wegkijkende zichzelf feliciterende graaiende bobo. Dwaas".

Lewis Lewinsky | 08-12-15 | 01:09

Desmoulins | 08-12-15 | 00:55

Nee de man is gewoon niet geschikt als president. Ongeacht zijn dingen. Hij is het gewoon niet. Dat heb je gewoon wel eens. Het zijn niet zijn ideeeen wat dat betreft waarvan er weldegelijk een paar absurd zijn. Maar de man ziet er ook uit als een clown.Al is hij niet dom. Want anders was hij nooit zo rijk geworden.Maar een land besturen is toch wat anders.

tweetybird | 08-12-15 | 01:03

@ Mark_D_NL | 08-12-15 | 01:01
Hou je kop Paardekont, Stinkende Oesterzwam.

Haha, brand los vriend. Beetje kritiek kan ik wel hebben.

mysteryposter | 08-12-15 | 01:02

@mysteryposter | 08-12-15 | 00:56
Hou je kop Paardekont, Stinkende Oesterzwam.

Mark_D_NL | 08-12-15 | 01:01

@ Desmoulins | 08-12-15 | 00:55
*applaudiseren naar Desmoulins doet*
We wachten dat af, mijn waarde. Mark Rubio is er ook nog, en loopt zich warm voor de volgende presidentsverkiezingen...

fleischer | 08-12-15 | 01:00

@ tweetybird | 08-12-15 | 00:58

Ahh was een omgekeerd retorische vraag. ...sry ben niet op mijn scherps vandaag.

mysteryposter | 08-12-15 | 00:59

mysteryposter | 08-12-15 | 00:56

Hij maakte maar een geintje . Hahaha. Toch bedankt dat je voor me inspringt.

tweetybird | 08-12-15 | 00:58

Mark_D_NL | 08-12-15 | 00:51

Nee dat niet. Maar op mijn verkeerdeschrijven kunnen ze mij niet als tokkie neerzetten. Waarschijnlijk op andere dingen wel. Tenminste dat vermoeden heb ik zelf wel. Wel aardig ik ben dan een associale rassist die volgens de christenen na van de week uiteindelijk door deur twee ga. De hel.Gezellig en lekker warm. Naar ik aan neem zo warm dat alle slechte vrouwen naakt zijn. En vaak zijn slechte vrouw vaak lekker. Toch weer een voordeel bij een nadeel.

tweetybird | 08-12-15 | 00:56

@ Mark_D_NL | 08-12-15 | 00:51

Beetje voor respect voor tweetybird vriend. Overall komt zie ik veel zinnige plemps van die beste man.

mysteryposter | 08-12-15 | 00:56

De mensen waarvoor de SP zegt op te komen, zijn de mensen die het zwaarst getroffen worden door de effecten van de waanzinnige immigratiepolitiek.
En er komen er nog veel meer: joostniemoller.nl/
Vanwaar deze blinde vlek?

de honden blaffen... | 08-12-15 | 00:56

@tweetybird | 08-12-15 | 00:40

Niet stabiel?
Wat een flauwekul. Het komt er allemaal wat minder correct uit maar dat is ondergeschikt aan de problemen waarmee de VS te kampen heeft en waarmee men nog minimaal 13 maanden mee te maken zullen hebben. De VS is instabiel geworden onder Obama en zijn onnavolgbare politiek van 'appeasement'. Nog nooit is de wereld zo instabiel geweest na WO II en nog nooit is het zo'n zooitje geweest in het Midden-Oosten.
U herhaalt, stel ik vast, dezelfde politiek-correcte retoriek ten aanzien van Trump als men de ether in slingert bij CNN, NBC, CBS, MSNBC en zelfs FOX. Alles om lood om ijzer te kunnen handhaven; de illusie van een keuze. Gelukkig ziet het electoraat het toch heel anders en weet men al even dat de DC-media niet te vertrouwen zijn na bijna 7 jaar het schoothondje gespeeld te hebben van de slechtste president ooit. Men wordt doodziek van de poreuze grenzen en de levensgevaarlijke islamitische aanwezigheid en de gevolgen die deze zaken hebben op het leven in de VS. Ik neig zelf naar Cruz maar Trump is een ware verademing omdat hij er niet omheen wenst te draaien, niet gekocht is door allerlei schatrijke donateurs en helaas de enige kandidaat lijkt te zijn die het zou kunnen opnemen tegen de pathologische leugenaar Clinton.
Alles om nogmaals 4 jaar progressieve, zelfdestructieve waanzin te voorkomen. Dat zou de wereld en de VS niet kunnen verdragen.

Desmoulins | 08-12-15 | 00:55

@tweetybird | 08-12-15 | 00:48
Dus je loopt toch niet de hele dag in een bloemetjes jurk en op rubber laarzen?

Mark_D_NL | 08-12-15 | 00:51

toetssteen | 08-12-15 | 00:45

Ha blij dat ik dan geen assiocaal ben.

tweetybird | 08-12-15 | 00:48

@ tweetybird | 08-12-15 | 00:40
Net zeaun acteertalent als wijlen Ronald Reagan?

fleischer | 08-12-15 | 00:47

Maaiveld | 08-12-15 | 00:38

Nou ik heb u al wat feiten laten zien waarvoor het niet gewenst is. En die ziet u schijnbaar niet. Van mij mogen ze best een leuke avond hebven maar dan lekker bij de bedenkers thuis en niet bij oudjes die er dan nog voor moeten wijken ook. Hun verzorgingshuis en zij moeten maar opzij omdat de gutmensch een avondje voor de vluchtelingen wil. Het is altijd hetzelfde met die gutmenschen. Zij willen iets en andere mogen er voor opdraaien. Zoals nu.Zoals ze ons met hun welkom ook op en afschepen met merendeel vluchtelingen om economische redenen.De Merkels van Nederland.Het echte gaaies. De weg met ons.

tweetybird | 08-12-15 | 00:46

@Mark_D_NL | 08-12-15 | 00:38
Nee hoor. De ramen zijn dicht. Ik herhaal: de ramen zijn dicht.

McMarx | 08-12-15 | 00:45

@BasBr | 08-12-15 | 00:33
Het correcte Nederlands is u ook ontgaan. Niet omdat ik een taal purist ben, maar als u iemand de maat went te nemen, doe dat dan niet in brak Nederlands.
Buiten dat, weet u wel dat er er veel bèta opgeleiden zijn die enigszins taaldwalend zijn? Lees enige vorm van dyslexie hebbend. Asociaal is op hen niet van toepassing, maar al lezend zult u er dat graag van maken.

toetssteen | 08-12-15 | 00:45

Ulenbelt zit in de "echte verzetsgroep" tegen fascisme?

Lewis Lewinsky | 08-12-15 | 00:44

Desmoulins | 08-12-15 | 00:26

Nou om eerlijk te zijn ik mag toch alleen wel hopen dat de man nooit president van amerika wordt.Want er zit toch wel een steekje los aan die kerel ook. Hij lijkt mij zoiezo niet erg stabiel.Want hij heeft toch wel een hoop vreemde dingen en uitspraken ook.Ik zou never nooit op die vent stemmen als president.Omdat het een rare snuiter is.

tweetybird | 08-12-15 | 00:40

@tweetybird | 07-12-15 | 23:57
Marjolein Faber betaalde het geld pas terug nadat de peop de roze ventilator had geraakt. Zo wist ze haar stoeltje te behouden. Want die PVV'ers zijn net zulke plucheklevers als hun collega's van PvdA en VVD.

Dat je een keer of 5 'gutmensch' moet schreeuwen laat je gebrek aan argumenten zien. Ik ben net als jij tegen een ongebreidelde instroom van asielzoekers. Om vluchtelingen die hier zijn te gaan pesten door een beetje afleiding af te nemen slaat de plank volledig mis. Dat ze hier voorlopig blijven is een juridische realiteit. We moeten ervoor zorgen dat de goedwillende vluchtelingen hier snel integreren en aan de bak gaan.

Maaiveld | 08-12-15 | 00:38

@McMarx | 08-12-15 | 00:35
dus tocht.

Mark_D_NL | 08-12-15 | 00:38

Radicaliseren is in!
Ook op GS.
Daarom werkt de Atm0s-tool betreffende de kudo's niet meer.
Schijtleisters.

McMarx | 08-12-15 | 00:35

Mark_D_NL | 08-12-15 | 00:23
Ja, tokkie als in Ma Flodder!
Natuurlijk heb ik een probleem met asociaal gedrag!
Veel criminaliteit in de vriendenkring ook. Dat zegt een hoop.
Dat iemand laag geschoold heeft interesseer ik me dan weer niet voor. Deze mensen zijn vaak de helden die de boel aan de praat houden.

BasBr | 08-12-15 | 00:33

Had de op de een of andere manier altijd nog wel sympathie voor de SP. Ze zijn heden ten dage echter compleet de weg kwijt.

Arnold9638 | 08-12-15 | 00:31

Niet dat ik hier iets constructiefs kan bijdragen, maar die twitternaam (pauLULenbelt) spreekt toch wel boekdelen...

fleischer | 08-12-15 | 00:31

Links of rechts economisch gezien ruziën we later wel uit. Prioriteit 1 is uit EU, en betere migratie politiek.

mysteryposter | 08-12-15 | 00:29

Trump zegt waar het op staat: géén immigranten meer uit islamitische landen, en tevens de sluiting van moskeeën die ook maar enigerlei wijze gelinkt kunnen worden aan het strikt volgens de leer verkondigen van de islam.
Dat noem ik geen 'full retard' maar exact wat nu nodig is om de vijand -die onder ons is, in het vizier te kunnen krijgen.

Desmoulins | 08-12-15 | 00:26

@BasBr | 08-12-15 | 00:19
Tokkie als in Ma Flodder? Dus asociaal gedrag, in de zomer op en krat bier voor de deur, laag geschoold, weinig carrière, veel criminaliteit in de vriendkring, simpel werk of werkeloosheid enzovoorts. Of heb jij een andere definitie van Tokkie?

Mark_D_NL | 08-12-15 | 00:23

Dhr. de Wit | 08-12-15 | 00:13

Ja dat doet mij ook niks meer. Ik bekijk de zaken gewoon reeel.En heb een hekel aan constante wegkijkers.Zeker als ze het daarmee gevaarlijk maken.En de kat op het spek binden.En met waanzinnige projecten komen die werkelijk nergens op slaan.Nee dan zit je bij mij goed. Geloof mij maar. Ben die onzin van de gutmensch ondertussen wel zat.Ze roepen maar wat ze willen die gutmensch. Ik weet dat zij de hartelosen zijn.Die de oudjes zelfs wegzetten ten behoeve van een speelprojektje de vluchtelingen.

tweetybird | 08-12-15 | 00:21

@Dhr. de Wit | 08-12-15 | 00:02
Is goed! de linkserts mogen de AZC's met inhoud hebben. Dat is dan hun gebied, zeg maar. Zijn ze lekker close en liefff samen met HUN onbekende illegale laag geschoolde tijdelijke (toch) immigranten. Have fun.

Mark_D_NL | 08-12-15 | 00:20

Mark_D_NL | 08-12-15 | 00:10
Ik niet. Ik ben zo vooringenomen als fuck en hou er mijn eigen agenda op na.
Dat PVV'ers en SP'ers tokkies zijn is er een van.

BasBr | 08-12-15 | 00:19

@Grote Smurf | 08-12-15 | 00:05
Jij bent treurig dat je zomaar onze oudjes weg laat zeten uit hun dagelijkse ritme en leven door, tijdelijke, immigranten. Van wie we vaak niet weten wat hun achtergrond is. Ook in Syrie vechten er vrouwen. Ook vrouwen blazen zichzelf regelmatig op. En jij bepaalt dus even om dat risico met deze ouderen te nemen.
--
En Van wie moet doet? Dat koken. Wie bepaalt dat dat normaal is en de juiste keuze. Jij, vanuit je almachtige policor ivoren bouwval?
--
Er is vast een SP-ert of een PVDA-ert met een keuken. Laat die vrouwen lekker daar koken. En leg het niet op aan anderen. En zeker niet aan ouderen die zich minder goed kunnen verweren.
--

Mark_D_NL | 08-12-15 | 00:17

@Lewis Lewinsky | 08-12-15 | 00:13
Ha! Zo mag ik het horen! Het was maar een idee ;)

Dhr. de Wit | 08-12-15 | 00:16

@Dhr. de Wit | 08-12-15 | 00:02
Nederland opdelen? Niks daarvan. We gaan het terugnemen! In zijn geheel.

Lewis Lewinsky | 08-12-15 | 00:13

@tweetybird | 08-12-15 | 00:04
Ben blij dat u de energie heeft om leugens tegen te spreken. Het is zó vermoeiend dat mensen die de boel naar de klote zien gaan en er iets over zeggen, constant in de hoek worden gezet als nazi, fascist, hitler en wat al niet meer.
Om gék van te worden!

Dhr. de Wit | 08-12-15 | 00:13

@BasBr | 07-12-15 | 23:47
och, och. en jij staat boven de partijen?

Mark_D_NL | 08-12-15 | 00:10

Grote Smurf | 08-12-15 | 00:05

Tuurlijk joh. Nee in amerika ook het waren altijd zulke gematigde moslims. Alleen begonnen ze wel rond te schieten in een centrum voor gehandicapten. Leuk detail zeg maar 1 van de daders was vrouw.Kijk maar lekker weg joh.Schandelijke Smurf.Hoeveel was het ook al weer 14 doden 27 gewonden.

tweetybird | 08-12-15 | 00:10

Dat ziet dat SP weg-met-ons addergebroed dus als 'treiteren'.
Landverraders zijn het.
Dit is nou het 'democratischw verzet' waar de heer Wilders toe opriep, volksverlakker Ulenbelt.

Desmoulins | 08-12-15 | 00:06

Stormageddon | 07-12-15 | 23:25

Volgens mij hangt Jole nu gerstenat tranen te plengen over zijn virtuele prullenbak. Drie missers in één dag! En dan zijn er mensen die het euvele leg hebben de cijfers van Flip. het gezooi met de cijfers van DNB en nog een stukje over dat gemengd koken onderuit te halen!
Ach weet Francisco veel zat Flip liegt zoals hij gebakerd is en hij nog gelooft dat als je een bakker berooft van zijn dagopbrengst en dat geeft aan zwervers, de economie aantrekt.

toetssteen | 08-12-15 | 00:06

Vijand 😩

ikdenkwat | 08-12-15 | 00:05

Met dit soort zielige opmerkingen is Wilders groot geworden. Maar die zeal morgen wel weer zeggen dat de PVV gedemoniseerd wordt.

Grote Smurf | 08-12-15 | 00:05

Maaiveld
Geheel niet gek wat u zegt, echter in hoeverre wordt het paard van Troje binnen gehaald? Is het een vreemde gedachte wat er momenteel in het midden oosten zicht afspeeld niet EU kan overkomen? Gezien hetgeen er chaotisch binnen wandeld? Stel, er zijn wapen depos aangelegd. Ik weet verre gedachten, echter een slapend volk is makkelijk in te nemen. Zie historie. Het probleem verleggen naar punctuele dingen zoals een kook partijtje klinkt vervelend, is het ook voor de goed willende. Geloof me ze zijn beter af bij een kritische maatschappij dan een maatschappij waar ze uiteindelijk met dezelfde vijant te maken hebben.

ikdenkwat | 08-12-15 | 00:04

Nee Maaiveld,

De bejaarden werden uit het programma gejorist door de komst van de kookgroep. Zonder overleg. Omdat de Directrice, D66 wethouder, zo graag goeddoet. Sodemieter op. Doe je hobby met je eigen moeder. De veiligheid, want de vrouwen komen en mogen zeker niet alleen, was naar twee kanten toe niet geregeld. Daar ging het over. Toen er vervolgens ophef kwam werd het plan afgeblazen. De ranzigheid van de reacties naar zowel de directrice als naar Faber is ongekend hoog.

ristretto | 08-12-15 | 00:04

Maaiveld | 07-12-15 | 23:48

De enige echte tokkies zijn mensen zoals u. Die andere mensen constant met de ellende opzadelt veroorzaakt door jullie gutmensch.En totaal geen rekening houden met andere om de status van gutmensch ten toon te spreiden. Ga lekker mee zingen met het gutmennsch koor. Welkom zielige vluchteling.Ik zal het nieuwe refrein zingen. Die elkaar de hersens inslaat als het eten te laat komt in de azc.Die de homos bespugen.Die vrouwen lastig vallen en proberen te verkrachten in het azc. Welkom zielige vluchteling WELKOM. I rest my case.

tweetybird | 08-12-15 | 00:04

Kunnen we Nederland niet gewoon opdelen in Links-Nederland en Rechts-Nederland? Mogen de linksjes lekker met hun vluchtelingen links gaan zitten, de rest rechts. Opgelost!

Dhr. de Wit | 08-12-15 | 00:02

@Statler en Waldorf | 07-12-15 | 23:24
Grotendeels eens.
Echter, het eigen gelijk kan betrekking hebben op waarheidsvinding.
En waarheid is dikwijls niet onderhevig aan een democratisch proces. Vraag de forensisch onderzoekers van politie maar.

BSE rundfunk | 07-12-15 | 23:59

@Maaiveld | 07-12-15 | 23:48
Bedreigingen? Goh. Waar haal je dat vandaan? Bewijs eens?

Ten tweede, het ging helemaal niet om contact met de oudjes. Voor de oudjes zou het café gesloten worden om 17.00 terwijl ze anders tot 19.00 daar kunnen komen voor een warme prak. De warme avondprak voor de oudjes schiet er dus bij in, die mogen hooguit een broodje kaas op hun eigen kamertje. De keuken en het café waren gereserveerd voor de vluchtelingen, vanaf 17.00 u. Er zou helemaal geen sprake zijn om de ouderen met de vluchtelingen in contact te brengen. Je weet niet waar je het over hebt. Je lult. Uit je nek. En niet te zuinig.

Stormageddon | 07-12-15 | 23:58

Maaiveld | 07-12-15 | 23:48

Zeik niet zo. Mevrouw faber heeft wel netjes gelijk terug betaald en erkent. Waarvoor hoorde ik u gutmensch niet over steelbertje die namens de pvda de daklozen krant leeg roofde en meer als de helft nog niet heeft terug betaald. Ga lekker terug naar JOOP of de viva breiclub nippende aan u 8 ste fles wijn van vandaag.Gutmenschen moet je tegenwoordig keihard de waarheid zeggen daar ze allemaal een bunker voor de kop hebben.En dan heb ik echt helemaal niks met die faber. Maar dit keer had ze gewoon een punt. Een ouderen verzorgingshuis hoor je niet aan jullie gutmensch klote experimenten bloot te stellen. Nodig ze dan maar lekker in je eigen huis uit.Als je zo graag een feestje voor ze wil.Maar nee altijd zoals het gutmensch betaamt de andere er mee lastig vallen. En als het misgaat zijn ze in geen velden of wegen te bekennen.Ja bij een stille tocht,hoe zielig het allemaal wel niet is. En dan hopen dat de camera op ze gericht staat zodat ze kunnen laten zien hoe goed ze wel niet zijn. Geef mij effe een teiltje.

tweetybird | 07-12-15 | 23:57

Schelden doet geen pijn nana aaaaa hoe heftiger de reactie van de ander hoe dichter bij de waarheid.

ikdenkwat | 07-12-15 | 23:53

Schelden is dan ook een zwaktebod

MinAsPoppestront | 07-12-15 | 23:49

Mw. Faber liet voor duizenden euro's belastinggeld door haar zoon een rammelende website bouwen en is nu geslaagd is hey wegpesten van een stel Syrische vrouwen die de verveling te lijf wilden gaan met een avondje kookplezier.

Het is de PVV er alles aan gelegen om haar stemvee (veelal ouderen) niet in contact te brengen met gewone Syrische vluchtelingen. Men zou er eens achter kunnen komen dat het normale vriendelijke mensen zijn met wie je prima een praatje kunt maken.

De directeur van de zorginstelling heeft besloten de avond af te gelasten vanwege de vele bedreigingen. Zo krijgen terroristentokkies hun zin en mw. Faber keurt dat goed.

Maaiveld | 07-12-15 | 23:48

@Statler en Waldorf | 07-12-15 | 23:24
Hear hear!

RobberenRukkie | 07-12-15 | 23:48

fredflange | 07-12-15 | 23:43

Kijk dat is weer die linksche gutmensch media. Die doen of het om syrische vrouwen alleen ging. Nee ook syrische mannen. Zeg maar degene die alleen gekomen zijn. Zeg maar 70 procent van de vluchtelingen dus.Waarvoor zegt u dat er weer niet bij.Wegkijkert en verdraaier.

tweetybird | 07-12-15 | 23:47

meneer Q | 07-12-15 | 23:43
Dat is niet vreemd.
Extreem links en rechts liggen niet ver uit elkaar.
Het zijn alle twee teleurgestelde kiezers en verzet tegen de gevestigde orde. Die geloven in complot theorieën, geweld en simpele oplossingen.
U hoeft zich nergens voor te schamen, u past perfect in het profiel.

BasBr | 07-12-15 | 23:47

Mooi man. Dat hebben we voor elkaar. Ik lees alleen maar hatende reacties vanuit een onderbuik die anderen haat en onderbuik verwijten. Best dom volk dat SP volk. Oh, dom? Ja, d o m. Vanaf morgen zal blijken dat het woord dom ook opeens onder internet terreur valt. Ruim begrip. Maar we hebben met elkaar toch maar wat oudjes gered, wij wel.

verbanden | 07-12-15 | 23:47

Aangifte!!

RobberenRukkie | 07-12-15 | 23:45

Heb er nu NOG spijt van dat ik in een ver verleden SP gestemd hebt, moet in een vlaag van verstandsverbijstering zijn gebeurd.
Op naar de PVV voor 68 zetels!

meneer Q | 07-12-15 | 23:43

-weggejorist-

fredflange | 07-12-15 | 23:43

Treitertrut schrijf je aan elkaar

D. G. Narrator | 07-12-15 | 23:43

Geloof mij maar als mijn moeder in zo'n zorgcentrum zou zitten en er komen van die vluchtelingen(mannen)daar komen koken haalde ik mijn moeder gelijk weg.Ik begrijp werkelijk niet wat zo'n leiding wel niet dacht. Wat moeten vluchtelingen in een zorgcentrum. Pleur op. Stelletje halve gare gekken en dat lijdt dan een zorgcentrum voor ouderen.Ze zijn hier echt van pot af aan het geraken.Ze slaan elkaar met stoelen de hersens al in als ze niet op tijd te eten krijgen. Van de week nog in apeldoorn. Want de ruzie ging om eten. Nee we zullen onze oudjes daar asn blootstellen.Was natuurlijk weer georganiseerd door een stel Gutmenschen. Mensen die totaal niet realisties denken en zo gek als een deur.Het weg met ons tuig.

tweetybird | 07-12-15 | 23:43

Voor mensen die naar meer diepgang verlangen van deze meneer zal ik zeggen stuur een persoonlijke mail en vraag het hem!

[email protected]

Captain_greenbeard | 07-12-15 | 23:42

Wat een wereldnieuws.

Jan Dribbel | 07-12-15 | 23:41

Voor de volgende politieke aanslag, waarbij "de kogel van links komt" moeten we dus bij deze meneer zijn.
Ik maak ff een aantekening

BasBr | 07-12-15 | 23:41

de honden blaffen... | 07-12-15 |

Klopt toen waren er nog werkende arbeiders die op hun stemden, nu moeten ze het ook van hetzelfde stemvee hebben als de pvdA

corbiere | 07-12-15 | 23:39

Het is echt schokkend, misselijkmakend en schandalig hoe vaak de Tweede Wereldoorlog er in tweets bijgehaald wordt.
Mensen kallt stellen over de ruggen van velen die gestorven zijn voor nota bene hun eigen vrijheid is écht totaal gestoord.

Dhr. de Wit | 07-12-15 | 23:39

 
Paulus geeft in zijn volgende tweet al een conclusie voor zijn 'onaardige' reactie: "vervroegde uittreding is oplossing". Doe eens opstappen Paultje !
 
 

Rebellis | 07-12-15 | 23:37

Kijk de treurige gutmenschen op Twitter krijsen en schreeuwen in hun eigen emo-porno, zonder één enkel zinnig argument tegen deze actie van Faber. De domme linkse onderbuikjes laten zich gelden hoor.

KlunsJohannus | 07-12-15 | 23:35

@Dr. Frambozenjam | 07-12-15 | 23:14
Het is ronduit eng, dat gemis aan realiteitszin.
Sterker nog, mocht ooit de pleuris uitbreken, zélfs dán zouden PVV'ers er de schuld van krijgen. "Want dat hebben ze zelf uitgelokt, zie je wel".
*Barf ende kotsch*

Dhr. de Wit | 07-12-15 | 23:34

Ach ja de SP.
Die moet je met hun eigen historie confronteren.
“treinladingen met profiteurs” (Tiny Kox, Lekker Fris, november 1992).
In de partijnota Gastarbeid en Kapitaal werden “mohammedanen” weggezet als “nomaden en woestijrovers”, afgebrand als zijnde onbeschaafd (eetgewoontes, hygiëne), slaafs (naar de werkgevers toe), en de islam was een “middeleeuwse achterlijkheid”, met “een gedragspatroon, dat de originele achterlijkheid halsstarrig in stand houdt” en “een Fremdkörper in onze samenleving”.
“Men moet zich eens indenken, welke ghetto’s er zullen ontstaan van verouderde, en voor ons gevaarlijke, immigranten, als we niet alleen hun gruwelijke slachtgewoonten aanvaarden, maar ook hun diskriminatie van vrouwen, hun patriarchaal-autoritaire aanmatiging, hun onderwerping van kinderen, hun stamveten. Waarom van nieuwkomers aanvaarden, wat we zelf in gewoonten en wetten hebben opgeruimd?”
Anton Constandse, SP brochure Gastarbeid en Kapitaal, p. 17, 1983

Maar ja, dat waren andere tijden.

de honden blaffen... | 07-12-15 | 23:34

@tweetybird | 07-12-15 | 23:30
Dat soort mensen trekt meteen de portemonnee als er een AZC in hun buurt dreigt te komen. (om het gebouw en bijbehorende grond te kopen en zodoende uit handen van het COA te houden)

Conan de Rabarber | 07-12-15 | 23:33

Paul Ulenbelt heeft gezien het irritante gedrag van mevrouw Faber wel een punt, al uit hij zich zelfs voor Geenstijl nodeloos kwetsend.

lingo star | 07-12-15 | 23:31

Man man heb effe op die twitter gekeken maar het zijn werkelijk echte gutmenschen. Zelfs het uiterlijk op die profielfoto's. Gebreide sjaal. Het wijn type vrouw en noem maar op. Echte beroepsknuffelaars.Het echte gutmensch tuig.Die je dadelijk kan bedanken als de eerste aanslag een feit blijkt en zij weer voor op in stille tocht de zielige lopen uit te hangen met krokodillentranen. Ik walg werkelijk van dat soort mensen. Die weg met ons sukkels.

tweetybird | 07-12-15 | 23:30

Die vluchtelingen hóéven hier helemaal níét te zijn.
Misschien dat Paul Ulenbelt even naar Saudie Arabië kan vliegen om dat te regelen want omliggende landen hebben genoeg geld en ruimte maar doen niks.

Dhr. de Wit | 07-12-15 | 23:29

Oh jee. Iemand heeft het woord "trut" gebruikt op Twitter. De eindtijd is waarlijk aangebroken.

simpelman | 07-12-15 | 23:29

Van mij mag Paul het een treiter trut vinden. Stom zandbakniveau maar prima binnen de bandbreedte van de vrijheid van meningsuiting. En daarbij vind ik het ook een trut. Vooral haar gesjoemel is stuitend. Haar mening over het bejaardentehuis deel ik van ganser harte. Je gaat geen bejaarden in je vluchtelingenexperiment betrekken.

ristretto | 07-12-15 | 23:26

@ Statler en Waldorf | 07-12-15 | 23:24

Wie een nazi kaart neerlegt kan een MAO kaart terugverwachten.

mysteryposter | 07-12-15 | 23:26

Ik snap het niet zo goed.

Mevrouw Faber schrijft: "Geen vluchtelingen naar Zorglocatie Boszicht bij #Heumensoord . Verzet helpt.#kominverzet "

Dat mag. Dat is haar voorkeur. Ik stel mij zo voor dat zij in Nijmegen een minderheidsstandpunt vetegenwoordigt. Ook dat mag. En de meerderheid mag voorstander zijn van 'vluchtelingen naar Boszicht'.

Wat ik dan niet snap is dat heer Ulenbelt schrijft "Wat een trieste treiter trut."

Mijns inziens zou heer Ulenbelt moeten betogen waarom het in het belang is van kiezers in Nijmegen dat "vluchtelingen naar Zorglocatie Boszicht" worden gebracht. Maar helaas - ik heb geen argumenten gehoord. De kwalificatie "trieste treiter trut" beschouw ik eerlijke gezegd niet als steekhoudend argument.

Dr. Dr. Bartholdy | 07-12-15 | 23:25

Geh... Hoe demagogischer en activistischer de absurde ronkende teksten op de Joop.nl worden, hoe realistischer en weldenkender de comments daaronder van de reaguurders aldaar (op die totale volidioot Frank Lenssen na dan...). Ik word daar wel vrolijk van. Blijkbaar wordt die achterlijke rotzooi van Jolo en co. niet langer zonder meer geslikt.
Dat het allemaal door de moderatie komt aldaar is opvallend. Nou ja, anders houden ze helemaal geen reaguurder meer over daar natuurlijk.

Stormageddon | 07-12-15 | 23:25

Nog even en ze slaan elkaar de tanden uit de moel, live op politiek24

Conan de Rabarber | 07-12-15 | 23:25

Ik heb de tweets van de mensen die het niet eens zijn met deze Faber even doorgenomen. Dat is geen kattenpis. Een aaneenschakeling van haatdragende teksten en verwensingen. Maar bovenal doordrenkt van een Übermenschgefühl waar menig nazi trots op zou zijn. Voor mensen die durven te beweren dat de aanhangers van de PVV tokkies zijn, die nodig ik uit om deze tweets te lezen.

Wat vooral steekt is juist deze mensen zich moreel superieur achten. Ze zijn echter geen haar beter dan datgene wat zij zeggen te verafschuwen. Wat een horde verdwaalde geesten. Ik nam die termen als "de kogel kwam van links" altijd met een korreltje zout. Te veel theater naar mijn smaak. Maar ik moet erkennen dat het radicalisme er dusdanig van afdruipt, dat ik nu begin te snappen hoe vruchtbaar de voedingsbodem is voor radicalen aan de linkerkant van het politieke spectrum om zich in te laten met geweld en het democratisch proces ondergeschikt te maken aan het absolute eigen gelijk.

Statler en Waldorf | 07-12-15 | 23:24

Aandacht............!

NB-Stb | 07-12-15 | 23:22

Ik kan deze eerlijkheid erg waarderen. Of je het er nou mee eens bent of niet: waren meer polici maar zo eerlijk over wat ze ervan vinden.

de Voorzittert | 07-12-15 | 23:22

Treiter Trut en de grote Zetelwinst. Deel 39.

Mark_D_NL | 07-12-15 | 23:22

Meh. "Trieste treiter trut" is nou ook weer niet zo heftig toch? Een beetje van het niveau "miezerig mannetje." Dat soort dingen zeiden we in groep vijf, daarna vonden we de betere scheldwoorden uit.

Gewoon schouders ophalen en negeren. Er zijn veel betere redenen om de SP te haten.

Russells Teapot | 07-12-15 | 23:21

Het wordt tijd dat er een periode van verlichting komt in het linkse kamp.

MogeWijEveOvergeve | 07-12-15 | 23:18

@Bentzat | 07-12-15 | 23:12
Niet of Nooit.

Mark_D_NL | 07-12-15 | 23:16

Maar wat is er in Himmelsnahmen fout aan de uitspraak: Faber is een trieste treiter trut? Mag de waarheid dan alleen maar door Greet Wilders gezegd worden?
Bovendien een prachtige alliteratie...

wim10 | 07-12-15 | 23:16

Het niveau wat we gewend zijn, toch?

je suis bier | 07-12-15 | 23:15

@wakkere_nederlander | 07-12-15 | 22:44

Het 'politiek correcte' is juist de oorzaak van dit soort verhoudingen.
Want politiek correct betekent impliciet een taboe.
En waar een taboe is, is er ook een manier om je zin door te drukken ten koste van degene die het taboe is opgelegd.
Je kan raden wie degene is die een dergelijk taboe aan de ander oplegt...juist ja, dat is degene die zijn zin wil doordrukken ten koste van alles.
Misschien zou je zo iemand inderdaad een treiter trut kunnen noemen ja.

BSE rundfunk | 07-12-15 | 23:14

Dhr. de Wit | 07-12-15 | 23:01

Enige realiteitszin of rede mist in het geheel. Ipv komt de emo-correcte linkslullende gebabbel, wat gebabbel! linksdreigende terreur tegen een geboren en getogene, die bezorgd is om zijn lieve mams..En dat hij daar hulp bij krijgt van Faber maakt het tot een ongenuanceerde uitspatting van policor linksche gutmensche. Zo van verrek zijn mams in het bejaardentehuis de migranten dat is!

Dr. Frambozenjam | 07-12-15 | 23:14

"Hangt er iets in de lucht ofzo? Zo met de feestdagen voor de deur."

Voor de deur? Hanukkah is al begonnen hoor. Zou best kunnen verder, in ieder geval zou het zou mij niets verbazen als SP'ers nu juist daar een gloeiende hekel aan hebben.

macaroni&kaas | 07-12-15 | 23:14

De SP roe(me)rt zich. Ze schijten peultjes, nou ja, in hun geval trostomaten.

langzullenweleven | 07-12-15 | 23:13

mysteryposter | 07-12-15 | 23:07

Christen unie en de sgp kun je wegstrepen. Dat zijn geen EU kritische partijen.CU is een wolf in schaapskleren partij.Totaal niet te vertrouwen.Die moeten elke zondag hun zondes weg bidden.Sgp is wat dat betreft een veel eerlijkere partij. Maar niet EU kritisch.

tweetybird | 07-12-15 | 23:12

"Fraai" visitekaartje van de SP.

miss error | 07-12-15 | 23:10

die vrouw wordt he-le-maal afgemaakt door die linkse midd-age women twitteraars. wat voor een land is dit geworden.

Ortega77 | 07-12-15 | 23:10

@zeg maar jansen | 07-12-15 | 22:55
Het aantal VVD-ers en PVDA-ers wat na bewezen fraude of diefstal in het pluche blijft hangen is niet op 1 hand te tellen. Zij heeft berouw getoond, direct zonder dralen, en hersteld. Dat is een voorbeeld voor velen VVD-ers, SP-ers, PVDA-ers en de rest van Policor NL.

Mark_D_NL | 07-12-15 | 23:09

Links zijn tokkies. Allemaal.

lulleficatie | 07-12-15 | 23:09

Een oude communist. Van zijn voorbeelden is alleen nog Noord Korea over. Elk communistisch land is een gruwelijke dictatuur geworden. Ga nu aub een ander niet de les lezen. Twee keer in een leven een historisch verkeerd standpunt innemen is wat veel.

Peniskokertje | 07-12-15 | 23:08

@ alexbl | 07-12-15 | 23:01

Volgens de partij programma's zijn 50 +, ChristenUnie, SGP, VNL, SP en PVV EU kritisch. SP valt blijkbaar af omdat ze niet bereid blijken een uit EU coalitie te vormen met PVV. Goed om andere partijen ook aan de tand te voelen. (mooi klusje voor Jan Roos hehe). Zo weten we beter welke partij te stemmen als we uit de EU willen.

mysteryposter | 07-12-15 | 23:07

En die arme Faber is een engeltje?

Als je graag uitdeelt, en dat doet de PVV, moet je ook kunnen incasseren.

En nee, ik zou 'r niet doen.

vreesenbeef | 07-12-15 | 23:06

Ja ik ben gelukkig op tijd opgestapt als stemmer voor de SP. Raar maar ik zag de bui al hangen met die Roemer en hun vluchtelingen geknuffel. Nee voor mij geen sp meer. Ook ik stem komende verkiezing op de pvv.Want al die andere grotere partijen zijn echt allemaal softies die het land kapot maken met hun ge-eikel.

tweetybird | 07-12-15 | 23:06

Guttegut. Alsof het taalgebruik in de comments altijd voorbeeldig is. En verder wat vindead en zeg maar jansen zeggen. Wat zien we nou liever? Een politicus die een ander voor trut uitschelt of al die andere huichelarij en corruptie?

MultiPlex | 07-12-15 | 23:02

zeg maar jansen | 07-12-15 | 22:55

Die in tegenstelling tot een steelbertje van der roest van de pvda haar fout inzag en het gelijk terug betaald heeft.Op dat van steelbertje moeten ze nog wachten en de volgende steelbertjes zijn al weer opgedoken bij die pvda. Oeps. Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten toch.

tweetybird | 07-12-15 | 23:02

Vanavond op Radio 1: SP is nu ook voorstander van Europese samenwerking geworden. Dit enkel om de vluchtelingenstroom in goede banen te leiden.

Er is nu nog maar één EU-kritische partij over.

alexbl | 07-12-15 | 23:01

Paul Ulenbelt wacht met smart op de opening van het eerste heropvoedingskamp. Kan hij daar Kapo worden.

ole guapa | 07-12-15 | 23:01

Mesmer | 07-12-15 | 22:47
+1 daar kan ik me ook altijd ziek aan ergeren net zoiets als The Hague, rot toch op plaatsnamen worden doorgaans niet vertaald (muv twee talige landen) Beetje populair willen doen en daarmee de plank volledig misslaan. Zum Kotzen.

@cid | 07-12-15 | 22:59

Links geteisem.... Opzouten svp

killermiller | 07-12-15 | 22:59

Zo reageert elk verliezend 'kamp'.
De SP als partij ervaart, dat ze aan de verliezende kant van de politieke ontwikkelingen staat.
'Dus', als 't niet op de aangeleerd beschaafde manier kan, schakelen de proleten over naar hun echte roots; die van de scheldende straatvechters.
Dit demasqué, deze zelf-ontmaskering gaat nog vele brallende vervolg-hoofdstukjes krijgen; geschreeuw, gescheld, agressie, sabotage.
Uiteindelijk gaan zowel de SP alsook GL ten onder. (zoals ook GL de verzamelbak is geweest van afstervende 'linkschen')
En worden de nabestaanden van die partijen de linker vleugel van de gemarginaliseerde PvdA.
We zien hier de holle vaten van de 'gütmenschen'; de ideologische verliezers van de geschiedenis.

Der Paulie | 07-12-15 | 22:59

Dit komt van Links gericht op rechts, dus is het goed.

Maar o wee als rechts geweldloos beargumenteerd links op de feiten wijst, dan zijn de rapen gaar.

Zie ook inzake de klimaathysterie. Ik wordt verketterd, et cetera evenals de PVV.

Maar ja, het volk vindt het goed dat er e 15 miljard of meer naar de klimaatminaretten gaat. Oké enige nuance is dat het lokale volk beetje begint te pruttelen wanneer deze dingen in hun tuintje worden geplant,echter dan hadden ze maar geen (Groen)links moeten stemmen.

Gij krijgt wat gij stemt.

ProAsfalt | 07-12-15 | 22:58

Tsja... Het gaat om een kookavondje voor een groepje syrische vrouwen dat de nek is om gedraaid.
Had ik niet zo veel problemen mee gehad eigenlijk.

Mad Jack the Pirate | 07-12-15 | 22:57

Diezelfde mw Faber die de website liet maken door haar zoontje en daar riant strooide met gemeenschapsgeld? Die mw Faber?

Of zijn we dat alweer vergeten?

zeg maar jansen | 07-12-15 | 22:55

Paul heeft nummer #334578 op z'n borst en rug. Persoonlijk nog van Mao gekregen. En hij is er trots op.

SapperDeFlap2166 | 07-12-15 | 22:55

De reacties onder de tweet van Faber maakt mij verdrietig. Onbegrijpelijk dat mensen ondanks alle berichtgeving nog steeds niet inzien dat dit geen "vluchtelingen" zijn. Nog erger is dat zij Faber bestoken met Godwins terwijl zij zelf fascistisch zijn om te zeggen dat iemand iets niet mag zeggen.
Échte vluchtelingen zijn al blij met een kartonnen doos en een handje rijst in het meest dichtstbijzijnde land.

Dhr. de Wit | 07-12-15 | 22:54

Jole had weer een zeurverhaal maar vergat gewoontegetrouw alles te vertellen. Lees: niks samen koken. Ouwetjes moesten op tijd moven.

toetssteen | 07-12-15 | 22:54

Wat istawa | 07-12-15 | 22:46 zegt inderdaad. Als er iemand zo in de rijen van Kim Il-sung of nu zijn zoon Kim Jong-un kan aanschuiven dan is het Faber wel.

ecologiste | 07-12-15 | 22:54

Ja van de SP moet je het ook niet echt hebben meer.Zien het succes van de pvv en gaan totaal van kiet.En in die tweede kamer zijn het ook maar een stel lamme geworden. Zijn al net als die andere wegkijk partijen geworden.Weggooiers dus.

tweetybird | 07-12-15 | 22:53

@vindead | 07-12-15 | 22:47
Als een linkse activist begint te schelden is dat een verkapte oproep tot fysiek geweld. Zo werkt dat al jaren.
Linkse haat is ongecontroleerde haat.

wakkere_nederlander | 07-12-15 | 22:52

Ik had hoop dat er een "uit EU coalitie" gevormd zou kunnen worden met alle partijen die EU kritisch zijn. Blijkbaar blokkeert SP zo'n alliantie door de handschoenen aan te trekken tegen rechtse partijen.

Als we uit de EU willen is SP geen optie meer om op te stemmen :(

mysteryposter | 07-12-15 | 22:51

Alleen mensen zonder argumenten moeten zich verlagen tot dit soort shit. Ulenbeltje is een gefrustreerd mannetje.

OpperGek | 07-12-15 | 22:51

Jos en Paul zijn nog de meest gematigde twitter kameraden, dat is het enge.

gentle giant | 07-12-15 | 22:51

"De meeste dodelijke acties vonden plaats in de jaren 1970. De meeste aanslagen in Nederland waren van extreem-linkse politieke groeperingen, vooral in de periode van 1982-2000. Dieptepunt was 1990 met vijf aanslagen tussen maart en juli."
--
Agressief volkje dat "links", dus.

Mark_D_NL | 07-12-15 | 22:51

Vroeger regelde links alles in dit landje. Times are changing Paultje.

centre pompidoe | 07-12-15 | 22:50

Deze meneer zit in de tweede kamer? Wat een schande! Hebben ze bij de SP geen kandidaten die enige opvoeding hebben genoten?

GeenTijdgenoot | 07-12-15 | 22:49

je kunt de sp' er wel uit zijn mao-pak halen, maar de maoïst niet uit de sp' er. het voorbeeld van de culturele revolutie en de ongekende geweldsgolf in china daarna is nog steeds een lichtend pad voor die gasten.

Glasgow Argus | 07-12-15 | 22:48

Toch zie ik liever lomp gescheld als dit, i.p.v. mensen die in nette bewoordingen op pseudo-intellectuele wijze iemand betichten van nazistisch/fascistisch gedachtengoed. Dat laatste is namelijk gevaarlijker.

vindead | 07-12-15 | 22:47

Leyden?

Mesmer | 07-12-15 | 22:47

laten we eerlijk zijn het is ook een trieste bitch.

istawa | 07-12-15 | 22:46

Het linkse kamp gaat steeds vreemdere sprongen maken. Angst?

slechtmens | 07-12-15 | 22:45

Paul Ulenbelt is het ultieme bewijs dat de pensioengerechtigde leeftijd naar 63 jaar moet.

Stocktrader | 07-12-15 | 22:44

Het onbeschofte gedrag van de rode kameraden begint epidemische proporties aan te nemen.
Volgens mij heeft de SP afgelopen week bij de partijbijeenkomst een nieuwe definitie van 'politiek correct' ingevoerd.

wakkere_nederlander | 07-12-15 | 22:44

REAGEER OOK