Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

GeenStijl meppende EP'er Ransdorf is crimineel

tomransaapboem.gifEuroparlementariër Miloslav Ransdorf (62) is opgepakt tijdens een poging 350 miljoen euro van een Zwitserse bank te jatten, samen met enkele anderen. Deze communist lijkt wel een Limburgse VVD'er, zo frauduleus is hij. U bent verbaasd? Wij niet. Want Miloslav Ransdorf is dezelfde EP'er die in 2013 onze toenmalige reporter Tom Staal op zijn bek sloeg, nadat Tom Staal hem er op wees dat alleen presentielijst voor een EU-vergadering tekenen om extra euro's te cashen nogal asociaal is. Kregen we daar excuses voor? Nope, Ransdorf noemde Tom Staal een terrorist, gaf de schuld aan GeenStijl en eiste bescherming tegen journalisten die hem zomaar confronteerde met zijn graaiersgedrag. Nam de EU het toen op voor de vrije pers die terechte zaken aan de kaak stelde? Nope, Schulz ging niet de graaiende EP'ers aanpakken, die voor een krabbel op een presentielijst honderden euro's extra cashen zonder de bijbehorende vergadering te bezoeken, bovenop hun al riante en belastingvrije salaris en vergoeding. Schulz wilde de pers die zulke fraude publiekelijk maakte aan banden leggen. Zijn we twee jaar verder, blijkt de Marxistische Ransaap dus 350 miljoen euro te willen stelen van een Zwitserse bank. Goh, totaal onverwacht, van zo'n integer persoon die uitermate transparant is naar de pers... Afijn, GeenStijl blijkt dus achteraf gewoon weer eens gelijk te hebben gekregen over Ransdorf. En alle grove aantijgingen aan ons adres van zowel Ransdorf als Schulz blijken inderdaad niks meer te zijn dan ordinaire beledigingen die nergens op gestoeld waren. Maar wij zijn er de mensen niet naar om lang met rancune rond te lopen. Dus, EU, als Schulz ons even een persoonlijk briefje kan sturen met "Sorry, GeenStijl, jullie hadden gelijk over Miloslav Ransdorf. Het spijt ons heel erg." En dit statement in een persco herhaalt. Dan praten we nergens meer over.

Reaguursels

Inloggen

-weggejorist-

Cato carthago | 06-12-15 | 11:14

Zo zijn er helaas meer daar.

Muggenmepper | 05-12-15 | 20:57

Ze weten het vast weer zo te verdraaien dat het de schuld van GeenStijl is. Overigens zal die Schulz ook wel geen zuivere koffie zijn. Waarom nam hij hem in bescherming?

Patatter | 05-12-15 | 20:20

Hoe groter een institutie, des te minder de gewetensbezwaren en schuldgevoelens van betrokkenen. Zo werkt het in een onoverzichtelijke mega groot bedrijf en dus ook in de EU.
De neiging tot graaien (de grote hoop lijkt immers oncontroleerbaar van iedereen en niemand), fraude en oneerlijkheid juist evenwel weer groter.

Dus ook hierom: Wég met die EU terug naar kleinere op zichzelf staande opererende instituties en staten met bijbehorende soevereiniteit en verantwoordelijkheid!

HypoPseudo | 05-12-15 | 19:05

Heel Brussel is crimineel én terrorist, van Molenbeek tot de EU-organen. Niet echt verbazingwekkend nieuws.

El Muñeco | 05-12-15 | 18:27

Iedereen die Miloslav heet is in mijn boekje verdacht...

Brou Is Back | 05-12-15 | 16:30

Oppergraaier werd een beetje hoogmoedig dus. Niet alleen het feit dat hij denkt zomaar even met 350 miljoen de deur uit te lopen maar ook dat die muppet denkt dat hij dat wel even onder zijn arm mee kan nemen. Zelfs met drie hulpjes is dat best lastig. Ah ja, ik kijk nergens meer van op. Vooral niet als het om EP muppets gaan. Inmiddels loopt die graaier weer vrij rond (wel zonder 350 miljoen). Daar zal hij vast nu wel over aan het plotten zijn hoe hij het wel kan bemachtigen.

Vageling | 05-12-15 | 16:29

"It is said that power corrupts, but actually it's more true that power attracts the corruptible. The sane are usually attracted by other things than power."

David Brin.

@wakkere_nederlander | 05-12-15 | 10:16
Nummer twee is mede verantwoordelijk voor het moslim gevaar:

www.truth-out.org/news/item/33888-horr...

Ik durf te stellen dat er dus maar 1 echt gevaar is, de wolf in schaapskleren.

Durereaguurder | 05-12-15 | 16:22

"Ransdorf (...) has served in the European Parliament since the Czech Republic's entry to the European Union in 2004."
http://www.reuters.com/article/us-czech-mep-fraud-idUSKBN0TN2GG20151205
Ergo: van 2004 tot 2015 is 11 jaar, maal 260 werkdagen per jaar, maal Euro 300,00 per dag belastingvrij vangen voor "dagelijkse onkosten" alleen maar door in te tekenen = Euro 858.000,00 oftewel meer dan driekwart miljoen gejat van de europese belastingbetalers.

telelezer | 05-12-15 | 14:31

De EU is de kanker van het Europese (in)continent

telelezer | 05-12-15 | 14:27

EU, FIFA, UEFA, alles wat naar Europa nijgt, stinkt als een beerput, een rottende beerput. Onbetrouwbare, megalomane, corrupte en vieze naar pis stinkende mannetjes en vrouwtje die louter hun zakken willen vullen en verder niets. NIETS, verstaat u?

Satertje | 05-12-15 | 14:00

Well done GS!!

Einde van de Domheid | 05-12-15 | 13:56

@Glasgow Argus | 05-12-15 | 11:52
Sorry voor late reactie.
Dus een Europa dat uiteenvalt in drie blokken. En Italië en Griekenland die overal buiten gaan vallen*. Interessante theorie. Mede omdat ik denk dat een (klein) land alleen niet zomaar uit de EU kan stappen. Nieuwe samenwerkingsverbanden is dus zeker een optie.
*Aldus Scruton

atheïstisch stemvee | 05-12-15 | 13:37

Lijkt me dat je dat wel voorbereid. . Of eerder hebt gedaan. Dat je dan honderden miljoenen steelt, en dan nog een ritje, handtekening voor een paar honderd. Wie het kleine niet eert...

Alquest | 05-12-15 | 13:18

Blij dit te lezen.
Ik herinnerde mij laatst de interviews en vroeg me af wat er met die bewuste politici was gebeurd: nou, die bleken nog gewoon dagelijks in en uit te kunnen lopen en zo binnen te kunnen lopen. *kuch*
Ik hoop dat ie lang mag zitten.

nemoj me jebat | 05-12-15 | 13:13

zeeman73 | 05-12-15 | 10:36
Collega, ik denk niet dat de EU zichzelf ontbindt. De kans is groter dat de EU volledig onder de voet gelopen wordt door groepen of naties die de EU niet respecteren. Hierdoor wordt de EU een tandloze mastodont die onder zijn gewicht in elkaar stort.

Chief-mate | 05-12-15 | 13:08

Hij is slecht 1 rotte appel in een mand vol declarerende en geen belasting betalende appels en peren in een door en door verrotte mand.

Piet Karbiet | 05-12-15 | 12:35

@Botte Hork | 05-12-15 | 11:37
"Mr. Ransdorf was released"
Hij heeft toch geen strafbaar feit gepleegd? Hij PROBEERDE 350 miljoen op te nemen, het schijnt niet gelukt te zijn.
Maar is dat wel zo? Misschien dat mijnheer Ransdorf zich as we speak met een jutezak vol knisperende bankbiljetten onder zijn arm in staat te schrijven in een morsig motelletje in een vooralsnog onontdekt stukje Zuid-Amerikaanse jungle?
Persoonlijk vind ik dat het hele verhaal een torenhoog onwaarschijnlijkheidsgehalte heeft. Zo'n groot bedrag neem je via elektronische sluipweggetjes op terwijl je met je smoel in de schaduwen blijft. Tenzij mijnheer Ransdorf, net als onze Bert van der Roest, een IQ heeft van 49?

dedeurs | 05-12-15 | 12:29

Daarom maak ik mijn eigen regels ook wel..

Neut | 05-12-15 | 12:09

Schulz is een Totalschwanz. Ben benieuwd wat zijn familie 70 jaar geleden deed.

langzullenweleven | 05-12-15 | 12:07

Vast een misverstand, meneer is alweer vrijgelaten.

dugo | 05-12-15 | 12:03

atheïstisch stemvee | 05-12-15 | 11:12
Wat is een econoom, zou ik zeggen. Economie is net zo wetenschappelijk als, bijvoorbeeld, sociale psychologie, vrijetijdskunde, culturele antropologie of politicologie. Mag ik dat zeggen, als afgestudeerd econoom? Ja, dat mag ik zeggen.
Dus dat economen er niet uitkomen is niks bijzonders. Het gaat in eerste en in laatste instantie om de maatschappelijke ordening. Willen we een liberaal- vrijzinnige samenleving waarbij de eigen verantwoordelijkheid de leidraad is voor het leven of toch liever een centraal gestuurde staat waarin de burger als een onmondige en planbare eenheid van productie wordt gezien? Moet de EU een eigen machtsblok zijn, tussen de VS, de Russen en de chinezen, met een eigen legermacht inclusief kernwapencapaciteit?
Inderdaad is het interview niet heel erg lang, maar de gedachte dat de EU langs de lijn Engeland, Nederland, Scandinavië kan scheuren is niet zo gek. Het is de scheiding die je ook in de reformatie tegenkwam, de " protestante " egalitaire en burgerlijke samenlevingen ten opzichte van de " katholieke " centralistische samenlevingen. En Duitsland is, voor een heel groot deel althans, een katholieke natie. Het heilige Duitse rijk. Past dus veel beter in een centraal Europese unie met de Fransen en de Italianen.
Voor oost Europa geldt hetzelfde. De Baltische staten passen beter bij de scandi' s. Polen, Hongarije, Tsjechië, Slowakije zijn het best gediend bij een eigen unie, iets dat eigenlijk al weer aan het ontstaan is in de Visna-unie.

Glasgow Argus | 05-12-15 | 11:52

350 miljoen
Dat is wel echt heel veel ook he

Den Meester | 05-12-15 | 11:48

SapperDeFlap2166 | 05-12-15 | 11:34
Heel terechte post van je, Sapperdefappernogwat. Ik zag het sarcasme inderdaad niet. En dat is alleen mij, en mij alleen aan rekenen. Af en toe laat je wel eens een steekje vallen qua reaguurdersberekening. Hou je veilig!

chicago river | 05-12-15 | 11:44

Nog steeds word ik roodgloeiend als ik aan dat stukje TV denk met dat onbeschaamde tuig. Wat zou ik graag in een opgesloten kamer onbeperkt tekeer gaan tegen dit soort afval in 3 delig pak. Die Italiaan ook. Ik ben tegen geweld. Maar Je hebt altijd figuren erbij waar maar 1 oplossing voor is omdat ze anders nooit ophouden, en dat is datbze kapot moeten. Allemaal.

Koettoerk | 05-12-15 | 11:43

Botte Hork | 05-12-15 | 11:37

De stinkende vogel is dus al gevlogen.

kwark001 | 05-12-15 | 11:42

En nog één keer dan, op veler verzoek. Weet u het nog van die Europarlementariër uit Roemenië die zijn neef iedere week in een Mercedes 190D op en neer liet rijden van Boekarest naar Brussel voor de kilometervergoeding terwijl hij zelf voor een paar tientjes met EasyJet vloog?

eerstneukendanpraten | 05-12-15 | 11:42

Zonder GeenStijl zou Nederland - en nu ook Europa - er heel anders uitzien. Stel je eens voor dat die Wilma nog steeds zou regeren over Schiedam en Fatima Elatik uit de politiek zou zijn verdwenen?

Brabant hier | 05-12-15 | 11:41

Miljoenen jatten is toch de kerntaak van het Europies parlement? Waarom dan alleen hem oppakken en de anderen niet?

Steinway | 05-12-15 | 11:41

@Botte Hork | 05-12-15 | 11:37
Ach, de Amerikanen en Zwitsers doen in ieder geval meer om onze corrupte puinhoop op te ruimen dan wij zelf.

Min-of-meer | 05-12-15 | 11:41

@chicago river | 05-12-15 | 11:27

Als ik 'islamitische vrijheidsstrijders' neer pen, bedoel ik in werkelijkheid ook heel wat anders. Dat is net zoiets als zeggen als 'sterke euro', 'democratisch en integer Brussel' of 'Molenbeek als bakermat van onze cultuur'.

SapperDeFlap2166 | 05-12-15 | 11:39


Tapu | 05-12-15 | 11:22

Precies, en laat hem nu ook maar wegblijven bij Dumpertreeten want ik zie liever Brabonegert en die mislukte persiflage op Kaas de Vies.

eerstneukendanpraten | 05-12-15 | 11:38

Hulde voor de Zwitsers. Oh wacht!
"Swiss authorities told our ambassador that Mr. Ransdorf was released (from custody), so I assume he could be on his way home now," Lenka Lagronova, a Czech foreign ministry spokeswoman, said on Friday."

www.reuters.com/article/us-czech-mep-f...

Botte Hork | 05-12-15 | 11:37

Niemand die zich afvraagt hoe het mogelijk is dat dit nieuws gepubliceerd is?
Het politbureau in Brussel heeft de macht om zulke berichten buiten de media te houden. Dat is hier niet gebeurd. Waarom niet?
Ik vermoed dat het iets te maken heeft met de afkomst van deze figuur.

jemagookniksmeer | 05-12-15 | 11:37

Zei het al eerder ,de maffia heeft een legitieme manier gevonden om nog meer,makkelijker en veilig te roven en stelen ,dit door zich in de politiek omhoog te werken.

blauwe zander | 05-12-15 | 11:37

Mooi man. Wat zal Bert vd Roest zich nietig en mislukt voelen met die grijpstuivers van 'm. Baas boven baas. Maar gelukkig kan die 350 miljoen nu toch nog "goed" en "volledig te volgen" besteed worden. Zou persoonlijk niet alles uitgeven; overblijfselen kunnen ten toon gespreid worden als EU daadkrachtige bezuinigingen!

verbanden | 05-12-15 | 11:35

@chicago river | 05-12-15 | 11:27
"Randorf met Robin Hood vergelijken is een misser."

Je zag de sarcastische ondertoon niet?

SapperDeFlap2166 | 05-12-15 | 11:34

De EU is niets anders dan een poppenkast waarbij de elite ongezien geld kan graaien.
Aangezien EU personeel onbetrouwbaar is, zal er maatregelen moeten worden genomen om dit soort strapatsen tegen te gaan.
Kom Rutte wordt eens wakker en pak die klootzakken aan en pluk ze kaal.
Nederland betaalt en dus bepaalt nietwaar?.
350 miljoen is snel terug in de schatkist.
Vraag gelijk even wie die andere 120 miljard euro aan belastinggeld heeft laten verdwijnen.


I.P standing up | 05-12-15 | 11:32

@jip_86 | 05-12-15 | 10:24

Ze hebben zich zelf wel degelijk onschendbaar verklaard, alleen geldt dat (waarschijnlijk) niet voor dit soort zaken en niet in Zwitserland.

Tapu | 05-12-15 | 11:31

Hij spreekt 12 talen. Timmerfranz ook maar eens goed in de gaten houden.

McMarx | 05-12-15 | 11:30

SapperDeFlap2166 | 05-12-15 | 11:15
Randorf met Robin Hood vergelijken is een misser. Ransdorf is een misselijmakende grijper uit de stal van de EU, Hood deelde uit. Wat niet betekent dat je frank en vrij mensen kunt beroven. Omdat je denkt dat ze het toch niet nodig hebben.

chicago river | 05-12-15 | 11:27

"journalisten die hem zomaar confronteerde "

Fuck, Quid, leer nou toch eens een keer Nederlands! Zo moeilijk is het niet.

Tapu | 05-12-15 | 11:22

De EU is net een stripverhaal vol boeven en schurken. En waar is Batman als je 'm nodig hebt.

dedeurs | 05-12-15 | 11:22

Maar het bizarste is nog dat zelfs onze Nationale Ontkenning Stichting hierover bericht.
nos.nl/artikel/2073163-tsjechische-eu-...
Worden ze dan langzaam, héél langzaam alsnog wakker? Of kunnen ze gewoonweg niet meer om de feiten heen draaien? Ik denk het laatste.

Botte Hork | 05-12-15 | 11:22

Dit roept om een Farage achtig debat

devil13 | 05-12-15 | 11:21


swassannuf | 05-12-15 | 10:46

En redelijk bekend reaguurder schijnt er ook 7 vloeiend te kunnen spreken waaronder ook het Friesch!

eerstneukendanpraten | 05-12-15 | 11:18

we zitten aan de vooravond van een oorlog. Veroorzaakt door die afgrijselijke eu!

zeefert | 05-12-15 | 11:17

Die Miloslav Ransdorf is echt een type Robin Hood. Zeg maar een soort Robinski Hoodski, maar niet in de bossen van Nottingham en meer oostelijk.

SapperDeFlap2166 | 05-12-15 | 11:15

Alleen amateur criminelen stelen van een bank. De professionele criminelen beginnen zelf een bank.

Anjin Mohammed | 05-12-15 | 11:13

@Glasgow Argus | 05-12-15 | 10:42
Interessant interview. Een paar dingen vallen echter op.
Scruton beweert hier dat het geen economisch vraagstuk meer is, puur omdat economen het niet eens kunnen worden over wat te doen. Dat vind ik een aparte conclusie.
Verder zegt hij op het eind dat Nederland waarschijnlijk met de Britten uit de EU zullen stappen. De realiteit is echter dat onze economie sterk afhankelijk is van de Duitse. Hij geeft hier helaas geen onderbouwing voor zijn stelling.
De positie van Oost-Europese landen noemt hij helemaal niet, terwijl die nog wel eens essentieel kunnen blijken te zijn voor het voortbestaan van de EU.
Ook de verbondenheid van Frankrijk en Duitsland die zal blijven om 'onderlinge ruzie' te voorkomen vind ik wat summier. Beiden vallen onder invloedssfeer van de VS, met een grote assertieve buurman, de Russen en een economisch ontwaakte supermacht, China. Dat is de hedendaagse realiteit.
Maar het was dan ook een wel heel kort interview. :)

atheïstisch stemvee | 05-12-15 | 11:12

Aldus Du Flaperon | 05-12-15 | 11:03
houd je niet in zou ik zeggen... laat horen!

fikkieblijf! | 05-12-15 | 11:09

Schulz zo prachtig neergezet door Berlusconi. Geweldig, Kampkommandant Schulz. Hahaha en die man deugt natuurlijk niet ook al denkt hijzelf waarschijnlijk van wel omdat hij "socialist is en boven alles en iedereen staat. De klassieke fout van apparatsjiks (dus feitelijk fascists).
www.youtube.com/watch?v=21rYzOCCIVM

ecologiste | 05-12-15 | 11:08

Heel simpel gezegd heh even;


U en ik weten dat de ongekozen Europaregenten corrupt en zelfs crimineel zijn. Daarom wil iedereen ook zo graag meedoen, ze staan te springen hier. Maar hoe diep die corruptie en criminaliteit gaat, als dat echt boven water zou komen:


Dat zou u en mij nou echt verbazen, hoe freaking evil deze mensen zijn. Maandag lekker werken voor ze heh! Lekker de hele week en na alle vaste lasten vrijwel niets over houden! Je bent nog geen 67, slaafje!

NLvoorwat | 05-12-15 | 11:06

Wat eenzijdig en tendentieus. De ongetwijfeld ook aanwezige mooie kanten van de persoonlijkheid van de heer Ransdorf blijven volledig onderbelicht.

Aldus Du Flaperon | 05-12-15 | 11:03

Wanneer stoppen ze nu eens met dat in stand houden van dat zakkenvullers nietsnutters die alleen maar meer ellende brengen dan goede dingen doen. In mijn ogen is het simpel. Wij hebben een eigen regering dus geen klote te maken met Brussel of als de meerderheid voor Brussel is gewoon de politiek in Den Haag opheffen. En niet te vergeten die salarissen aan passen van bestuurders, afschaffen bonus en alle ander onzinnige kosten de ze declareren. Mijn bloeddruk zit nu weer in de gevarenzone pfff.

mente aperta | 05-12-15 | 11:02

@swassannuf | 05-12-15 | 10:46
Ach, die paar talen die ze maar spreken... Ik daarentegen kan in alle talen zwijgen.

?....?....? | 05-12-15 | 11:02

Schulz had hem nog zo gewaarschuwd het bedrag niet in 1 keer van de bank te halen.

De Psychiater | 05-12-15 | 11:01

Je zou toch denken dat ze daar allemaal regelmatig gescreend worden, worden onderworpen aan een psychologische tests en antecedenten onderzoeken. Passief stemrecht, daar zitten toch wel wat voorwaarden aan?

SapperDeFlap2166 | 05-12-15 | 11:01

Regeren is vooruitzien. Schultz wist natuurlijk van dit plan en zou zijn gebruikelijke deel krijgen. GeenStijl bracht een van de primaire uitvoerders prematuur in opspraak dus Schultz moest wel handelen om de verwachte inkomsten veilig te stellen. Die hofhouding en paleizen betalen zichzelf niet.
.
Is ook allemaal niet zo erg. Sterker nog het is voor uw bestwil. De EU is immers goed, en zeker goed voor u. U ziet het niet maar zelfs dit zijn goedaardig bouwsteentjes in het EU geluksconstruct dat zij voor u bouwen.
.
De Unie boven alles!

Parel van het Zuiden | 05-12-15 | 10:57

Dadelijk worden ook onze pensioenpotten geplunderd door Brussel, mensen de politiestaat is al een feit we moeten Brussel uitroken. Daar zitten de dieven.

Maco3key | 05-12-15 | 10:56

Dit land moet al jaren zwaar bezuinigen, de politie is verwaarloosd, het leger afgeschaft, het onderwijs naar de verdommenis geholpen, etc., etc... terwijl we bakken met geld
afdragen naar de EU, garant staan voor 200 miljard + door het ESM verdrag, vrij opvraagbaar door het EU boevengilde. En wat horen we bij de massa-media: oorverdovende EU propaganda van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat door omgekochte hoernalisten. Het is kortom de hoogste tijd voor regime change! Maar dan in eigen land.

Van Duyvenbode | 05-12-15 | 10:55

Mijn bloed begint te koken als ik dat EU gajes bezig zie en dat handtastelijke gajes ook nog eens beschermd wordt, terwijl zij de agressievelingen zijn. Grrr. Weg met die vermaledijde EU!

Maria.1 | 05-12-15 | 10:54

@Glasgow Argus | 05-12-15 | 10:42
Scruton makes sense.

Van Duyvenbode | 05-12-15 | 10:48

Gisteren zag ik Schuldz voorbij flitsen tijdens het zappen naar socialistisch vrije beelden,en zag hem op een verwijtende manier een aantal sneren uitdelen naar de Nederlandse bevolking.Waarom zo'n vraagsteller die gast niet aanpakt over dit soort EP tuig,blijft voor mij een raadsel.

deraderendraaien | 05-12-15 | 10:46

Zelfs in Zwitserland is het cash opnemen van 350 miljoen een ongebruikelijke transactie waarbij ze twee keer naar het paspoort.

Guido | 05-12-15 | 10:46

Ranzige Ransdorf spreekt een dozijn talen lees ik in het persbericht
Wie o wie was dat toch ook alweer die ook zo goed met talen was?

swassannuf | 05-12-15 | 10:46

Deze man houdt van "low profile". Ik vraag me af van wie deze rekening is en hoe hij er achter kwam wat het saldo was. Deze graaiers zijn ongeneeslijk ziek, met een bedrag van 2 of 3 miljoen zou ik de rest van mijn leven toe kunnen, maar Ransaap had andere plannen.

Drs.B | 05-12-15 | 10:42

www.z24.nl/economie/its-not-economy-st...
Bijgaand linkje van z24, geen medium dat ik veel raadpleeg, een filmpje van de Britse filosoof Roger scruton over de vooral niet economische redenen waarom de Britten, de Nederlanders en de Scandinaviërs het beste uitbreiding EU kunnen stappen. De rest van het continent, inclusief overigens de Duitsers, kunnen dan samen verder in de nieuwe versie van het heilige roomse rijk.
Het is alleen de vraag hoe vreedzaam zo' n splitsing zal plaatsvinden, met de kwaliteit van de machthebbers aan het Brusselse hof. Toen wij ons eerder wilden losmaken kostte dat tachtig jaar oorlog.

Glasgow Argus | 05-12-15 | 10:42

Zoals een paar maal eerder gemeld; Het zit in Brussel vol kleine en grote graaiers. Nu blijkt; pure misdadigers, o.l.v. Schultz en Verhofstadt. Kobus kon jaren geleden lid worden van een z.g.Commission Technique (T.C.) Een daagje vergaderen leverde al bijna € 3000,=op, geheel belasting vrij! Kobus heeft dit niet gedaan; hij vond het met zijn geweten niet verantwoord; schunnige lui allemaal. Hoe sneller eruit hoe beter, verzucht lieve mensen.......

mevr.Kribo | 05-12-15 | 10:41

Die lui zitten er allemaal, zonder uitzondering, voor eigen gewin.
kwark001 | 05-12-15 | 10:24
Precies,tot aan hun dood.

swassannuf | 05-12-15 | 10:41

En bedenk dan hoevaak ze dit wel lukt. Als de popo daar ook maar 2% oplost dan gebeyrt dit dus 50 keer voor er iemand gepakt word. Dat dames en heren is de realiteit.

tattooboer | 05-12-15 | 10:40

Daarom komt Turkije bij de EU, om de vrije pers vast te zetten.

BennieB1 | 05-12-15 | 10:40

ik begrijp niet hoe je er bij kunt komen om 350 miljoen van een bank te halen. Onvoorstelbaar, leven we nog in het wilde westen?

deluiegriek | 05-12-15 | 10:39

Valt allemaal reuze mee, is nog geen 100 miljoen ieder, en gezien z'n achtergrond was het vast niet om te stelen, maar verdelen. ;)

001_Mills | 05-12-15 | 10:37

we moeten uit de eu

jopie1 | 05-12-15 | 10:36

Het gaat niet goedkomen met die EU. Teveel corruptie, teveel bureaucratie, teveel ondemocratisch idealisme, belangenverstrengeling, corproatisme, hebzucht. Tveel onkunde, en teveel hebzucht en eigenbelang. Onvoldoende draagvlak bij de bevolking, en terecht.
Het zal nog wel een aantal jaren duren voor de huidige structuren ontbonden worden, en helaas gaat Europa in deze jaren nog heel veel schade oplopen, en maakt de rest van de wereld daar dankbaar gebruik van.

zeeman73 | 05-12-15 | 10:36

Excuses van Schulz? Hij zal eerder Europol uitbreiden met een Geheime Staatspolizei Abteilung om weerspannigen op te pakken, te verhoren en te doen verdwijnen. Mocht je als verzetsstrijder ronkende vrachtwagens zien met achterin forse, blonde mannen in onbekende uniformen, maak dan maar dat je wegkomt en duik onder.

Morgenhout | 05-12-15 | 10:36

Het ranzige onbetrouwbare EP volk word door onze overheid betaald,beschermd en bewonderd.De gore graaihonden die daar rondlopen zijn op hun beurt weer de ruggensteun van partijen in onze 2e kamer die de PVV met een cordon sanitair behandelen,als zouden de fractieleden van Wilders en hijzelf de misdadigers in de politiek zijn.
Het zal tijd worden dat de wal het schip gaat keren.

deraderendraaien | 05-12-15 | 10:35

Oei, een krasje in mijn vertrouwen in de integerheid van de EU en de politiek in het algemeen. Even poetsen. Het is weer weg. Gelukkig maar. Het is maar een ongelukkig incident. Leve de EU!

Pluisje Prik | 05-12-15 | 10:32

100% zeker dat die Schulz net zo'n misdadiger is als deze Ransaap. Macht corrumpeert nou eenmaal, daar is geen mens tegen bestand. En zeker niet zo'n griezel als die Schulz.

très cool | 05-12-15 | 10:32

Die lui zitten er allemaal, zonder uitzondering, voor eigen gewin.

kwark001 | 05-12-15 | 10:24

Nou nee de spers zitten er voor de partij

sander koekkoek4745 | 05-12-15 | 10:30

GeenStijl, laat die hardwerkende mensen, die veel beter weten dan wij, de domme burgers, wat goed voor ons, eens met rust. Ze doen zulk goed werk. Voor elke crisis hebben ze, pats-boem, meteen een pasklare oplossing, waardoor het nooit uit de klauwen loopt. En al die beslissingen die ze nemen en reeds genomen hebben, precies datgene waar Europa en de Europeanen al jaren op zitten te wachten. En dat bedrag; ach dat is gewoon een lening. Dat betaald hij heus terug, met rente.

kweethetooknietbeter | 05-12-15 | 10:29

fikkieblijf! | 05-12-15 | 10:24

Dat is de nieuwe voorzittert van de Fifa natuurlijk.

Sophie9985 | 05-12-15 | 10:28

Waarom verbaast me dit helemaal niet?

postmodernismisdead | 05-12-15 | 10:26

350 miljoen euro... tja dat valt net wat teveel op.

Maar aangezien EuroparlementAriërs elkaar vaak na apen als het om zelfverrijking gaat ben ik benieuwd hoeveel EuroparlementAriërs met succes in de rij bij een Zwitserse bank hebben gestaan in het verleden.

lady blabla | 05-12-15 | 10:26

Verbaast me eerlijk gezegd dat dat volk zichzelf niet onschendbaar heeft verklaard.

jip_86 | 05-12-15 | 10:24

Die lui zitten er allemaal, zonder uitzondering, voor eigen gewin.

kwark001 | 05-12-15 | 10:24

Das Vierte Reich.

HoogToontje | 05-12-15 | 10:24

Ik verwacht dat die man met een giga wachtgeldregeling tijdelijk even buiten beeld wordt gezet. Om vervolgens over enkele maanden ergens weer op te duiken in 1 of andere commissie van de EU. Tenslotte eenmaal in de EU wieg dan tot je graf verzekerd van poen, een baan?? en roem!... Zorrrrruuuuggg dat je erbij komt ... bij de EUrine, bij de Eurine etc etc
Hij was alvast zijn voorschot aan het afhalen..

fikkieblijf! | 05-12-15 | 10:24

Schulz gaat nooit toegeven dat zijn EU kliek onbetrouwbaar ranzig volk is.

Willem van Rood | 05-12-15 | 10:22

Een marxist die geld wil stelen van een bank? Wat een amateur. Een echte marxist wil gewoon de hele bank nationaliseren. Of zoals de hardcore marxisten van de EU, de centrale bank. Dan kan je pas geld jatten.

Glasgow Argus | 05-12-15 | 10:18

-weggejorist-

DeAnaleAbortus | 05-12-15 | 10:16

De 2 grote vijanden van dit moment:
De islam en de EU.
-De islam voor cultureel en religieus terrorisme.
-De EU voor financieel en demografisch terrorisme.

wakkere_nederlander | 05-12-15 | 10:16

Nee, je verwacht het inderdaad niet.... zucht

Nuchternederland | 05-12-15 | 10:14

Een groot boevennest, die EU.

yamahaha | 05-12-15 | 10:12

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken