Iets stoms zeggen op Facebook? De Vara FatsoensPolitie komt bij je thuis!
Televee Terugkijk Topic. Ooit hadden ze bij de VARA het idee om het volk te verheffen, met vogeltjes, muziek en kleinkunst. Vandaag de dag vindt de VARA het nodig om onwelgevallig Facebookvolk thuis te overvallen met draaiende camera. Want oh oh oh, wat worden er op sociale media toch erge dingen geroepen, en helemaal door die blanke Nederlanders!!!1! Overvalschandpaalamusement om te lachen door uitgerekend Paul de Leeuw, groot geworden met hufterigheid en bekend van onderstaand screenshotje waarin hij met publiek geld de nazikaart speelde. Proficiat Paultje! De Hypocriete Homo Hoofdprijs is voor jou.
Tim den Besten heeft ook wat op Facebook gezien. Iets met kutmensen die iets op Facebook hebben gezien.

Reaguursels
InloggenGraag de volgende keer de winnaar van smaakvolle facebookberichtjes onder de aanhang van hoe-het-ie Melouni op de bijv. Marokkaans georienteerde sites..
Dan ben je pas echt goed bezig....
Misschien moet Rene eens wat constructiever te werk gaan ipv uit frustratie zijn onderbuik te legen op Facebook. Dan verdien je als boze blanke man ook amper beter. Hij prikt wel door het opzetje heen, toegegeven.
Met alle reacties hierboven heeft het varken wel werk tot 2100😁
En inderdaad er leven in dit land zoveel domme mensen.
Iedereen preekt voor eigen parochie, dus de VARA zal nooit langs gaan bij Greenpeace als ze vissers terroriseren, of andere bedrijven het werken onmogelijk gaan. Bij Volkert van de Graaf zul je ze ook niet aantreffen.
Maar wel bij een ongeschoolde Gerrit, die een maand hard moet werken voor 1800 euro en daar amper van kan rondkomen. Gerrit heeft ook geen geld om een advocaat in te schakelen als er een AZC in zijn straat komt. Dus Gerrit raakt gefrustreerd en lucht zijn hart op Facebook.... en wordt dan publiekelijk vernederd door de VARA.
Als Paul de Leeuw de hypocriete homoprijs krijgt is Pritt toch zeker nummer 2. Mensen schandpalen is Geenstijls core business. In beide gevallen: als je wanstaltige dingen zegt/plempt/doet mag je daar best mee geconfronteerd worden.
Een voorbeeld van de verwijfde samenleving die Nederland inmiddels is geworden.
Paul de Leeuw is een komiek op z'n retour (hoewel ik hem nooit of te never komisch heb gevonden). Al zijn shows zijn inmiddels geflopt en zelfs in Vlaanderen hebben ze hun bekomst van Paultje. Zijn carrière loopt op een eind en hij moet zich in allerlei bochten wringen om toch nog brood op de plank te krijgen. De VARA maakt daar dankbaar gebruik van door hem de meest gore karweitjes op te laten knappen.
Ah, dus iemand die op internet iets achterlijks roept voor lul zetten is een slecht idee?
Nou ja, GeenStijl, het waren mooie jaren, en bedankt voor de lolz. (tenminste, ik neem aan dat jullie er dus mee stoppen?)
JdeHAAI | 12-10-15 | 19:36
En jij zet die steunbetuiging kracht bij door te beweren dat: "hij ongetwijfeld niet het meest intelligente persoon is".
En lees bovenstaande zin ook nog maar eens goed na...
Deze Sneue en Naieve HomO neemt toch niemand serieus . Ik weet nog wel een leuke kroeg waar ze hem in zijn flikker steken. Wel met een injectie naald en dan erna zeggen allemaal smoesjes onze intelligentsia .
Ik zal nooit snappen dat sommige homo's groepen mensen verwelkomen die een ideologie hebben dat homoseksuelen wil doden.
Ik vind Tim den Besten een kutmens, die blijkbaar totaal niet op de hoogte is van de statistieken wat betreft migratie en islam en qua argumentatie op het niveau van een 8 jarig kind dat scheldwoorden roept zit. Als je iedereen die jouw ongeïnformeerde, naïeve mening niet verkondigt aanmerkt als inferieur, dan ben je een gevaarlijke fascist. Wat een cognitief gemankeerde linkse azijnpisser.
Als ik Paul was kwam ik niet meer in Rotterdam veel te veel hoge gebouwen, Allah akbar, en weg vliegt Paul naar de regenboog
Paul, je bent een nare holbewoner.
Nee, zeg... Och heden, na mijn bovenstaande commentaar scrollde ik nog even verder op de pagina van de VPRO en verdomd alweer een strontstuk.
Poep is Life.
Kennelijk heeft Den besten zijn best gedaan om een drol te draaien voor draaiende cameras opdat andere anaal gefixeerden mee konden kijken. Jawel hoor, helemaal VPRO.
E.e.a. in het kader van het Super Stream Me project. Titel is kennelijk ten dele gejat van de documentaire Super Size Me, maar OK, niet zo erg.
Nu is het vervolg wel weer aardig, want ik keek even op de pagina van dat internet project en "Wat zien ik" (dank Albert Mol) "Het Super Stream Me experiemnt is vroegtijdig geëindigd vanwege de te heftige invloed van het gebrek aan privacy" Sakkerloot blijkt Den Besten (dit keer hoofdletter OK) ook nog eens een slappe zak, een watje te zijn die niet kan volhouden onder nare omstandigheden. Jezus, man, doe een drie keer mee aan Expeditie Robinson, misschien groei je dan een beetje op, of liever maak een fietstocht rond de wereld. Wordt je misschien een vent van en we zijn van je verlost.
Oh, God, nee, de liefhebbers zijn natuurlijk niet verlost van deze slappe poepert want er komt een documentaire over deze zaak. Godbetert!
Salu Evocatus
@Evocatus | 12-10-15 | 23:59
Vind de benaming "Televisiemaker en presentator" nog een belediging voor de (tot een uitstervend ras behorende en over het algemeen buitenlands) wel kwaliteit producerende presentators/televeemakers...
Peter Griffin uit Family Guy (Comedy Central) heeft nog meer waarde op TV dan zo'n lawaai makende stronthoop. Maar ja, het is ook VARA dus iets is er ook idd niet te verwachten op dat toonbeeld van belastinggeld-verspilling.
Ik wist niet wie Tim den Bestenwas, maar nu een klein beetje wel en dat is al erg en arrogant genoeg.
Inderdaad snapt hij het niet en is nog nooit op het pad geweest. Wat doet deze tragische figuur voor de kost? Even kijken. Oh gut...
"Televisiemaker en presentator Tim den Besten maakte onder meer de documentaires Oudtopia en Gay-K. Daarnaast presenteert hij Beestieboys. En iedere week schrijft hij een column voor vpro.nl.
Tim is als heftige diarree op de camping: onhandig, gênant en rommelig, maar je hebt wel een leuk verhaal voor later."
Inderdaad "heftige diarree" en niet eens op de camping - was het maar waar - maar op de tv. Nou, ja, bij de VPRO en dara heeft men een anale fixatie, dus dat is wel begrijpelijk.
Het is dan nog aardig dat dhr De leeuw de zaak een beetje tracht te dempen, maar Den besten wauwelt door en dat is alleen maar goed, want hoe meer hij zijn leeghoofdigheid etaleert hoe meer mensen begrijpen dat deze schertsfiguur op het onderhavige gebied niets te bieden heeft.
Salu Evocatus
Zijn tijden geweest dat ik meer kon lachen om de Leeuw! Lang, lang, lang geleden...
Zonde van bandbreedte om dat filmpie met hersenloze relnichten op automatisch herhalen op de site te zetten. Enige wat 'r werd uitgezonden is dus pvda-propaganda door huilie huilie te doen over de PVV.
Faceboek? Wat is dat?
Ooooh.. iets waar ik jaren geleden mee gestopt ben. Net als dat rare twitter, wat ook iedereen inmiddels uitkotst.
Haha!
Trouwens valt het mij op dat Vara-presentatoren vrijwel altijd kritiekloos zijn naar hun gasten. Een heel klein beetje tegengas en het dan af doen met een lollig grapje, en doorrrrrr naar het volgende onderwerp.... De Vara lijkt er patent op te hebben.
Precies wat Paul doet in het filmpje met Timmetje. Mathijs van de DWDD doet het ook altijd. En niks mis met een vriendelijk sfeertje hoor, maar als je zo'n lompe opmerking maakt mag er best even wat tegengas gegeven worden door de gespreksleider. Zeker bij een onderwerp als dit. Ongeacht je politieke voorkeur. Die moet je dan maar even terzijde leggen als presentator.
Dat Ivo Niehe kritiekloos is naar zijn gasten is nog daaraan toe. Die mag dat. Omdat Ivo "belachelijk groot succes" Niehe. Zijn gasten lopen in ieder geval niet een groot deel van de bevolking "echt kut mensen" te noemen.
Tim den Besten heeft een mening. Wie?! Moest hem even Googelen. Heeft onder andere wat grapjes voor Benidorm Bastards geschreven en zit in Villa Achterwerk. Nou, dan ben je wel een grote meneer hoor.
Trouwens: ik vind Paul de Leeuw gewoon echt kut. Iedereen die daar vrijwillig de televisie voor aanzet vind ik echt gewoon kut mensen. Net als mensen die in zijn programma komen als gast. Echt gewoon kut gasten. Allemaal!
En als ik dat nu op het smoeltjesboek zet, krijg ik dan ook Ajouad op bezoek? Zou ik wel gezellig vinden hoor.
Een gevalletje pot verwijt de ketel dat die zwart ziet Geenstijl? Als er ooit een website goed was om publiekelijk mensen af te kraken die een mispeer maakte, is Geenstijl het wel.
Vara wordt steeds dommer!!!!
Als het schofferen van degene die je programma financieren met belastinggeld, dezelfde mensen die dag in dag uit zich uit de naad werken om een boterham te verdienen, hele volksstammen onderhouden door de helft van hun salaris af te staan aan de staat, Nederland drijvende houden in het Europese moeras, en je kunt niets anders verzinnen om je tanende populariteit te redden, is de term programmamaker een scheldwoord verworden.
-weggejorist-
-weggejorist-
NPO=Nederlandse poen opmakers, kijkcijfers zeggen genoeg.
Zo'n vlammende, brandende haat jegens die kut VARA; ik kan het maar moeilijk in woorden vatten.
leo de pejo | 12-10-15 | 14:55
Waarom zet je de seksuele geaardheid er bij? Is dat omdat jij zelf nog uit de kast moet komen? Doe dat gewoon, meid, het is 2015.
Ik hoef me echt niet te verantwoorden tegenover de VARA, als hij te lang blijft zeveren aan de deur laat ik mijn hond op hem los. Met zijn gedachtenpolizei.
Als uiteindelijk de Sharia hier zal worden ingevoerd, is het nou bijvoorbeeld een P. De Leeuw, die meteen van de buis gaat als ongelovige, met een man getrouwd zijnde homo.
De Linkse mensen vergeten 1 ding voor het gemak. Hitler was socialist dus LINKS. En Hitler wilde net als de PvdA de EU. Dus zijn Linksen racist.
Is het racistisch als alleen bij PVV wordt aamgebeld en niet bij schrijvers van Maroc.nl, INternationale Socialisten en natuurlijk alle tagelgasten van Dwdd en Paul de Leeuw.
De tijd zal leren of de voorgedrukte formulieren al klaar liggen.
Kijk zwoelemoraalridder, waarom maken jullie geen TV over een paar van die Hakbars die raar doen op het sociale netwerk,die zijn veel makkelijker tevinden op het www, dan heb je eventueel onafhangkelijke TV
Tim den Besten: allerallerallerGROOTSTE DEBIEL!
Paul de L. die op de t.v. het hoofd van prof. Bob Smalhout liet veranderen in die van Adolf Hitler, zum kotzen die Paul de grote graaier.
@DerUnterMensch | 12-10-15 | 19:32
Heeft met cognitieve dissonantie te maken, het is een zelfbeschermingsmechanisme. Kan je met nog zoveel tegen bewijs aan komen, toch wordt alles linea recta naar het land der fabels en complot theorie-en verwezen.
geen idee wie tim den besten is maar volgens mij slaat hij de spijker op de kop; hij snapt het niet..
Eigenlijk zouden we de sharia wet zo snel mogelijk moeten invoeren.
Als eerste Paul de leeuw van een hoog gebouw flikkeren (pun intended). Daarna de Sharia wetten direct weer ongeldig verklaren en verbieden.
@pejoar | 12-10-15 | 16:31
U bedoelde 'openbaar opgebaard'?
Kwik, Kwek en Kwak.
Soms heb ik een duwtje nodig. Dit is zo'n moment. TV abo opgezegd. De rol van streamregisseur op mijn eigen (inter)net past mij prima. Ik kan de dagelijkse doses aan NPO gif wel missen.
Sympathieke gozer, die Rene. Dat meen ik echt. Prikt meteen door het vara opzetje heen.. en soit.. als Dijkhof zoveel mensen in de zeik neemt, dan mag je wel even uit je slof schieten. Bijzonder treurig dat het Gut-Mensch volk van de Vara meteen huisbezoekjes aflegt.
Gaat de VARA ook langs bij al die mensen die vervelende berichten plaatsten op pagina's als 'Ik doe aangifte tegen Wilders' en andere niet-westerse maar wel nieuw-Nederlandse pagina's waar Wilders met enige regelmaat dood wordt gewenst..
Verschrikkelijk dat een waarschijnlijk hardwerkende Nederlander, die ongetwijfeld niet het meest intelligente persoon is, op deze manier voor lul wordt gezet, ik hoop dat er veel steunbetuigingen naar René Vlot gaan!
Wat betreft Tim den Besten die mensen die op de PVV stemmen kut vinden en gek, en alleen de andere zijn normaal.
Dat is dus precies waarom het socialisme (en die Tim dus ook) zo gevaarlijk is. Men denkt alles te kunnen maken want ze zijn de goede en bestrijden het kwade, ze zijn übermenschen, mensen met een andere mening zijn übermenschen (daar komt mijn nicknaam dan ook vandaan).
Volkert zag de moord die hij pleegde vast en zeker ook als een sociale daad die hij deed om het kwaad te bestrijden. En aangezien we het over een programma hebben waarbij ze toch godwinnen. Hitler was niet gevaarlijk puur vanwege het extreem nationalistische karakter, juist het socialistische zorgde er natuurlijk voor dat alles wat hij deed 'het goede was'. De rijke Joden (onder andere) waren de slechte, dus dan kun je ze ook prima vergassen. Zo werkt die denkwijze.
Dat is juist waarom het socialisme zo'n asociale, criminele en gevaarlijke stroming is. Dat wilt niet zeggen dat ik iemand die links stemt als slecht zie.. niet omdat hij links stemt en dus goed is (de socialistische manier van denken) maar omdat ik een verschil zie tussen politieke voorkeur / wijsheid en de persoon zelf. Ik hou het er maar op dat links stemmende mensen politiek gezien gewoon dom zijn, maar op andere vlakken misschien wel slim. Ze missen gewoon politiek inzicht dan wel kennis, dan wel is logisch denken moeilijk voor ze. Het zijn ook vaak mensen die goed regeltjes kunnen leren maar de logica erachter niet (ik durf te wedden dat alfa mensen vaker links stemmen en bèta mensen vaker rechts). Hun is simpelweg ooit aangeleerd dat het een goed is en het ander slecht dus dan is dat zo. Ze gaan dan niet een stap verder denken, of feiten zoeken.
-weggejorist-
Ik zeg nooit stomme zingen op Facebook, alleen maar zinnige dingen op GeenStijl en PowNed. Daarbij werk ik op Facebook strikt onder het policy Real people, fake names, iets dat meer... nee, iedereen zou moeten doen, dus zouden ze me toch niet vinden.
Maar dit soort blame and shame zie je steeds meer en is volgens mij uit de UK over komen waaien. Pas ook al eens iets over gezegd onder een dumpert filmpje.
Het is op zich best grappig wat hier gebeurd, de media heeft al jaren een flinke macht over de mensen, na Pim Fortuyn is dat in Nederland al flink afgenomen maar over de hele wereld neemt het flink af door de komst van het Internet waar mensen anoniem hun mening kunnen geven en nog belangrijker, ook elkaars mening kunnen zien. Ineens ben jij niet meer de enige die door heeft dat wat de overheid doet, totaal gestoord is, maar zie je dat heel veel mensen zo denken dus zal je er ook sneller naar gaan handelen stemmen.
De gevestigde media en politiek (waarvan nogal wat er de media in hun zak hebben zitten) hebben hebben dat door dus beginnen beide hun eigen oorlog tegen het Internet. De politiek probeert de anonimiteit weg te halen (en zullen de, real people real names policy van facebook dus ook wel steunen). De media zet echter vooral in op de internet gekkies door op TV de meest rare mensen van het internet op beeld te brengen. Op die manier proberen ze de geloofwaardigheid van de mening van het internet (wat toch vooral de mening van het volk is) onderuit te halen. Dat werkt ook wel een heel klein beetje, maar alleen bij de mensen die toch al niet veel op internet zitten.
Wil je vluchtelingen in een bad zoutzuur gooien, dan krijg je de fatsoenspolitie van de VARA op je dak. Wil je de VN PVV'ers laten doodschieten, dan krijg je de fatsoenspolitie van Pownews op je dak. Zo houden we elkaar in evenwicht.
www.youtube.com/watch?v=C5kRWOpcN8g
Prince0031 | 12-10-15 | 15:49
Haha dat kan ik me nog wel herinneren, was vanuit de EO. Pijnlijke televisie was dat. Als je zo graag uitdeelt moet je inderdaad ook kunnen incasseren.
Deze titel dus
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2015/08/...
He, waarom word mijn berichje gejorist?
Lees deze titel eens. Ga je dat ook jorissen?
Btw, dat joch waar ik het over had is gewoon nederlands hoor. Tis maar dat je het weet.
Ronman2k | 12-10-15 | 18:15
Niet ten koste van belastinggeld.
Volgens de geschiedenisboeken is de 2e W.O. in 1945 tot een einde gekomen. Ik ben echter van mening dat deze boeken allemaal herschreven moeten worden, want de 2e W.O. is nog springlevend anno 2015, we hebben dit jaar het 75 jarige jubileum gevierd. Het trauma is nog zo kakel vers!. De regering, de TV, de kranten, de opiniebladen, de nieuws sites, ze kunnen er maar niet genoeg van krijgen, neem de 2e W.O. vooral mee in je argumentatie, want dat is toch wel zo 2015.
Zelfs Fatima Merkel, de bondskanselier van de hele wereld, kan het niet loslaten. Het hele Duitse schuldgevoel is in haar belichaamd. Hadden we eerst een invasie van Duitsers, nu hebben dankzij de Duitsers een invasie van vluchtelingen, volgend op de uitnodiging van dat zieke mens.
Trachtig toch die 2e W.O., onvergetelijk.
Paultje de Leeuw. Wij noemen hem thuis al decennia Paul de Hypocriet. Beetje leuk zijn over de rug van anderen. Vorstelijk beloond, door u en mij. Vinden wij bij ons thuis niet leuk.
Ik vond het commentaar van die man die de gouden envelop kreeg, wel sterk. Verder krijg ik maagpijn van die moralistische betweters van de VARA.
Als je onder je echte naam gaat reaguren via twitter of Facebook, dan verdien je het gewoon om voor lul gezet te worden. Dus niet zo hypocriet doen GeenStijl.
-weggejorist-
Speciaal voor "die vara nicht" (mening) zou ik moslim willen worden van het meest gevreesde soort, maar ja, er bestaat ook nog zowiets als "gezond verstand", dus doen we dat maar niet.
@donjon | 12-10-15 | 18:07
krijgt.... moet krijgen zijn uiteraard
Ik vond het niet een echt schokkend FB bericht. Wel schokkend dat de VARA de moraalpolitie uithangt in de persoon van false relnicht Paul de Leeuw. Ik weet weer precies waarom ik al jaren geen kabeltv meer heb. Zo deprimerend. Gek genoeg zijn het nog steeds dezelfde lelijke talentloze leeghoofden die het scherm vullen, kennelijk is daar een markt voor.
Op deze manier lokt hij wel uit dat hij ook eens bezoek gaat krijgt....
Met een bloemetje en camera.
.
Hoe zit het trouwens met de privacy?
Moet je niet toestemming geven voor uitzending??
Doet Twitter ook mee? Dan kan ik de VARA nog wel aan een paar aardige tweets helpen. twitter.com/Pritt/status/653564546750...
Ach als je Paul de leeuw met zijn vette harsens naast een foto van Herman Goring zet dan zie ik ook veel overeenkomsten tussen deze 2 vette volgevreten zelfvoldane padden.
Schrale troost voor deze meneer, er is toch geen dooie hond die naar Paul de Leeuw kijkt...
-weggejorist-
Wat een onzin. We leven in een vrij land waar je een eigen mening mag hebben, hoe ziek die dan ook is.
Ik vind het eigenlijk wel lachen. Als je vindt dat jouw mening zo belangrijk is dat je hem met andere moet delen, dan moet je juist blij zijn dat je de kans krijgt om dat nogmaals te doen op camera. Daarnaast, wat je zegt, moet je kunnen onderbouwen, anders heeft het geen inhoudelijke waarde. Deze man deed gewoon een achterlijke uitspraak, werd daarmee geconfronteerd en trok zich terug in zijn stulp. Een beetje laf. Ik had veel meer respect gehad wanneer hij gewoon voor de camera zijn idee had verdedigd en uitgelegd. Ik had graag gehoord hoe hij tot deze mening was gekomen.
-weggejorist-
-weggejorist-
@Koonkluk Huis | 12-10-15 | 17:16
Nee hoor, op zijn hoogst erfvredebreuk als men weigert te vertrekken na meerdere sommaties, iedereen mag namelijk bij jou aanbellen.
voor huisvredebreuk moet men eerst wederrechtelijk jouw huis betreden.
Na die 'stomp' wordt je afgevoerd, ben je een PV rijker en staat die relnicht op tv zielig te doen met zijn dichtgeslagen oog;'slachtofffer van gewelddadig rechts' heet dat dan.
-weggejorist-
Als ze bij mij aan de deur zouden komen geef ik ze een stomp op hun neus. Omdat ze zonder mijn toestemming over mijn eigen erf naar mijn voordeur moeten lopen plegen ze namelijk huisvredebreuk. En daar houd ik niet van.
VARA, het RAIuno van de pvdA
Ach meine Güte, Ostdeutsche Zeiten leben wieder auf ...... Sehnsucht nach Vergangenheit.
Mooi zo. Zouden ze vaker moeten doen met al die zeurende en schreeuwende PVV tokkies in dit land, doodziek wordt je van die domme kortzichtige figuren.
Wilders doet zijn best
www.youtube.com/watch?v=cHyxyEl5hz0
Ach vooruit, dan nog maar een keer. Het u inmiddels welbekende Vara-fatwa; m.youtube.com/watch?v=Lod_P4iQ2po
-weggejorist-
Dat ze aan mijn deur komen om een verklaring voor eventueel commentaar te vragen vind ik niet erg, maar om nou gelijk de meest walgelijke relnicht van neDDRland bij mensen voor de deur te parkeren vind ik echt te ver gaan.
De grootste profiteur van racisme is hij geweest met zijn adoptiekinderen.Omdat zwarte kinderen de adoptieautoriteiten in de VS niet boeiden,kon hij en zijn vriend ze meenemen.Blanke kinderen waren hem nooit gelukt.
Anders haal het filmpje, waarin hij tegen een kind aan staat te rijden, weer uit de mottenballen, denk dat het goed prikt bij dat vette varken.
Anders haal het filmpje, waarin hij tegen een kind aan staat te rijden, weer uit de mottenballen, denk dat het goed prikt bij dat vette varken.
De Leeuw is een pedo. Naar mannetje dat zijn foute karakter overschreeuwt met policor geroeptoeter.
Mooi zo goed gedaan. En dan nu naar die mannen en vrouwen van Marok.nl... Wat daar allemaal staat!
Paul de Leeuw kan zelf straks: "I Believe I Can Fly" zingen. Wat een walgelijke tv maken die gasten, doe het eens andersom als je lef hebt. Stelletje hypocrieten. Als we die bende een keer gaan oprollen, mogen deze zenders wat mij betreft ook gewoon weg. Of geef ze een half uur zendtijd. Meer dan genoeg.
Hij moet eens met vriendje en de kids naar SA gaan.
Of een ander mooi moslimland.
Wordt een openbaring voor hem
Ik weet anders zeker dat hij niet het lef zou hebben om bij dat laaggeschoolde kaalkopje uit Dordrecht, die zichzelf onlangs met een selfie bij die verongelukte politieagent te kakken zette, langs te gaan...
Als hij later maar niet klaagt als hij als bejaarde homo aan nieuwe afleveringen van vlieg er eens uit mee moet doen op sharia 1.
Zoals die Imeloenie(Is dat de naam?)de vrouw - van de auto in Oranje- nadeed en maar lachen samen met de foute De leeuw- daaraan zie je hoe ziek de mentaliteit is. De leeuw is vroeger veel gepest.
Ik wilde alleen maar even zeggen dat ik niet meer Paul de Leeuw kijk sinds hij Yeltsin niet meer na kan doen.
Top initiatief. Misschien helpt het mensen bewust te maken dat alles wat ze op FB knallen, door iedereen gelezen kan worden. Lijkt of veel mensen dat niet door hebben.
-weggejorist-
Geen aandacht schenken aan een vadsige homo die met zakkenvol publiek geld, probeert de leidsman van de grootste partij te bashen.
-weggejorist en opgerot-
Eigenlijk wel een
geinig idee, aanbellen bij NPO trollen..
@Montu | 12-10-15 | 15:14
Dank je wel.
Het links lullen, rechts vullen druipt er van af.
Net als die hypocrieten/ja-knikkers, die dat gedrag rechtvaardigen. Nog steeds.
Mwah pdL, linx is gelukkig zelf lekker bezig zich door het putje te spoelen.
Hopelijk verstopt die uitgewoonde dikke plakreedt dat putje niet.......
Ik zag laatst een facebook post van iemand die vond dat Volkert vrij moest komen om van Wilders af te komen. Zal hem eens doorsturen aan de Leeuw. Oh wacht.
Smeerlap die Paul met dat plaatje.
Ik zie ook veel "dood aan joden" (inc alle arabische talen), "Nederlanders zijn kut, sterf" (inc alle arabische talen) en "Blanke meiden zijn hoeren" (inc alle arabische talen) op facebook en sosjaal media verschijnen. Krijgen die mensen ook een bezoekje of is dat te eng voor linkse omroepclubjes?
Idd hypocrisie ten top. Al kreeg ik wel een glimlach bij die loterij opmerking hahaha. En ben trouwens nog steeds blij geen Facebook te doen. En dat bevalt ook steeds beter.
Ik gun die vette plofkop 24 uur per dag bewaking omdat hij anders door mensen die zijn mening niet bevalt vermoord zal worden.
Haatzaaien tegen een politicus die miljoenen mensen verwoord. En dat met publiek geld. Wat denkt die vieze zakkenvullen wel niet!
Vara = afval.
Dit is toch echt te gek voor woorden en dan met een bos bloemen bij iemand langsgaan die bezorgd is over de vrijlating van Volkert van der G. allemaal betaald met belastinggeld. Echt krankzinnig www.youtube.com/watch?feature=player_...
De fatsoenspolitie olv de meest onfatsoenlijke mens in dit land. Allen mogelijk bij de VARA, de arbeidersomroep met de hoogste salarissen. Maar het zijn wel talenten dan. Tenminste volgens de VARA. Om met Pechtold te spreken: Bah.
@deepblue | 12-10-15 | 14:46
Paul reed het eiland aan. Zijn dikke pens zat tegen het stuur aangeplakt.
Kunnen we dat VARA gespuis niet dumpen in het kalifaat?
@Terence Hill
Dat is een verschil inderdaad, maar niet ter zake relevant lijkt me?
Stijlloze crowd-fund starten voor deze facebookmeneer om grootverdiener Paul te pwnen, dat ze toch nog een soort Staatsloterij cheque aan de deur krijgen, geen gouden, maar een roze.
@vaas klaak | 12-10-15 | 15:01
@ecologiste | 12-10-15 | 15:29
Paul de Leeuw zingt "Ik ben vandaag zo vrolijk want Wilders die is dood" wat een vreselijke hypocriet l*l die Paul www.youtube.com/watch?feature=player_...
-weggejorist-
Ik neem aan dat AFA-tweets volledig genegeerd gaan worden?
yadda | 12-10-15 | 15:33
wie?
Binnenkort bij gutmensch Thijs Römer langs?
nos.nl/artikel/625793-thijs-romer-volk...
Wat hebben Ajouad en Ebru gemeen?
solcama | 12-10-15 | 15:51
Het grootste verschil is dat de reportages van Geenstijl gedaan worden door mensen zonder directe politieke affiliatie en zonder gebruik te maken van belastinggeld. Dat is het verschil tussen sensatie journalistiek en pure propaganda.
Ajouad El Miloudi begreep de Charlie Hebdo aanslag.... daarna begreep ik HEM niet meer...
Als je een winkel berooft dan wordt je identiteit beschermd. Maak je een controversiële mening openbaar dan wordt je publiekelijk op de schandpaal gezet. Dat is de boodschap die de publieke omroep, aldus de staat, wil meegeven. Net zoals het NOS journaal is dit pure propaganda die eigenlijk alleen hoort in de zendtijd voor politieke partijen. De met belastinggeld gefinancierde propaganda oorlog om Wilders onpopulair te maken door schaamtetechnieken is de enige manier dat de VVD de strijd aan kan gaan met de PVV.
Mastermattie | 12-10-15 | 15:42
Dat bedoel ik. En terecht.
Hans Gruber | 12-10-15 | 15:45
Nee, dit lijkt meer op fascisme in Mussolini-stijl. Alleen in die tijd was er nog geen TV voor de mensen.
@Prince0031 | 12-10-15 | 15:49
Mediamensen / BN'ers met de camera overvallen of onbekende Nederlanders namen en shamen is nogal een verschil.
Waar blijft dat referendum voor het opdoeken van al die publiekelijke omroepen dan
Paul de Leeuw? Het is tijd dat ze dat adoptiekind bij 'm weghalen. Levensgevaarlijk die gek.
De 'opiniemaker' Ajouad El Miloudi (WIE?) wordt door de Leeuw aangekondigd als: 'Emjed Emeroudi'.
-
Wij zien de heer El Miloudi 'opiniemnakend'bij de tweeterschurk aan de voordeur komen, gewapend met een open vraagstelling. Buitengewoon 'opiniemakend', wel.
-
Waarom denk ik nu toch zó maar, dat 'opiniemaker' El Meroudi zijn dikbetaalde baantje niet zou hebben gekregen als hij niet ook nog eens héél toevallig een ietwat sneue Marokkaan was?
@Meneert | 12-10-15 | 15:37
Dat 'talent' moet hij nog maar eens uitleggen, vooralsnog is hij niet meer dan een relnicht met obesitas.
-weggejorist-
Wanneer gaat GSTV Paul de Leeuw confronteren met zijn haatzaaiende uitspraken over Wilders?
Mag zo'n tv-programma je trouwens in de voordeur opening filmen zonder toestemming? dat is toch privé terrein?
kommabijmebinnen | 12-10-15 | 14:53
Als dat strafbaar is, dan is zo'n beetje elke reportage van Geenstijl strafbaar. Ooit gezien wat Rutger van Castricum en Tom Staal allemaal geflikt hebben? Als zij dat mogen doen, dan mag deze Marokkaan dat ook doen.
Leuk feitje: Ajouad El Miloudi had een keer onverwachts bij Rutger aangebeld en Rutger piste in zijn broek van angst, omdat hij niet meer anoniem was.
Ik vind Paul de Leeuw zijn achterhoofd best wel op de kin van Adolf Hitler lijken.
niet handig om je FB berichten op openbaar te zetten.. eigen verantwoordelijkheid vrinden eigen verantwoordelijkheid!
Paul de Hypocriete Leeuw. Je eigen persoonlijke voorkeur en mening uiten is prima, maar deze op nationale (proest) TV verkondigen alsof het ook waarheid is, is pure propaganda van de bovenste plank. Helemáál door er een Hitler beeld bij te plakken. Hitler kwam niet op voor de homo's, hij kwam zelfs voor helemaal niemand op. Alleen voor het Arische volk, en dan ook alleen als je geen "jodenneus" had.
Om zo'n mafketel te vergelijken met iemand die z'n eigen volk, cultuur en soevereiniteit wil beschermen tegen het moordende, verkrachtende en anti-Westerse Islam dat is wel éven iets anders.
Majid | 12-10-15 | 15:37
WTF!
Ik heb met stijgende verbazing zitten kijken. Heel surrealistisch met dat lachende, klappende publiek op de achtergrond.
En Paul die dat jongetje in een buiging dwingt terwijl hij er vies grijnzend achterstaat.
En die gast zijn contract hebben ze destijds gewoon verlengd? En nog een idioot salaris gegeven ook? En kleine jongetjes laten adopteren?
De staatsomroep is ziek. Het publiek wat daar op de tribune zat trouwens ook.
Getver!
Mag lijen dat zijn negerkindjes later helemaal van God los gaan. Net zoals hun nepvader. Alstublieft.
Wat tendentieus, ongefundeerd en nodeloos kwetsend van Gestapo-Paul.
Hahaha dit is echt te stereotype gutmensch. Jezus, Charlie Chaplin had het kunnen maken.
Ultimate Master G | 12-10-15 | 15:42
Leuk en aardig maar niet met belastinggeld. Vooral niet als het gebruikt wordt om massaal kijkers te beïnvloeden en hun stemgedrag te veranderen in voordeel van de huidige politieke macht.
Ik had gewoon meegedaan .. Enthousiast reageren . Van "Ja wat fijn .. Ik wist dat ik iets radicaals moest doen om de stem van de burger bij jullie elitaire clubje gehoord te krijgen maar het is gelukt . Kom verder naar binnen dan drinken we wat ! Jannie wil jij de wijn in de kliko gooien anders is Ahmed hier wellicht beledigd . Ow Jannie doe ook even een hoofddoek op anders respecteren we zijn geloof niet . Nou ik hoop deze prijs nog vele malen te winnen alhoewel de Hitler opmerkingen van Paul de Leeuw over Wilders moeilijk te evenaren zijn . Groetjesss x
Die Nienke, wat is dat voor een wijf?
Wat doet die en waarom kom ik haar werkelijk overal tegen op TV?
Kan iemand mij dat uitleggen wat er zo geweldig is aan haar?
@Ben Hetzat | 12-10-15 | 15:22
Ik beschik over diverse apparaten die ook beeld en geluid kunnen vastleggen. Na plaatsvinden gaat de content direct via tip naar GS redactie. Ik ga er vanuit dat GS wel iets kan met het materiaal. Ik ga er ook vanuit dat GS iets wil met dat soort materiaal.
rooie vogel | 12-10-15 | 15:36
Euromast is ook nog een optie.
Ik dacht dat wij hier wel van die overvaljournalistiek houden? Leuk concept, vind ik eigenlijk.
Wel een beetje evenwichtig verdelen, zoals hierboven al geschreven, nu eens een tokkie, dan eens een Wilders-fanboy, dan eens maroc.nl enz.
Nou: ik ben voor! Als ze nou nog eens een leuke presentator zouden willen zoeken voor de show, dan zou het nog wat kunnen worden
@kicktherabbit | 12-10-15 | 15:38
Als je dat soort opmerkingen hier tegelt grijpt Joris ook in hoor.
Boris die Sauertopf | 12-10-15 | 15:40
Vrouwelijke cabaretiers zijn ook niet grappig.
Belastinggelden gebruiken om je eigen bevolking voor schut te zetten als ze niet op jouw partij stemmen. Zulke gluiperige methoden is de enige manier dat de VVD nog de strijd aan kan gaan met de PVV. Tot zo ver gaat de democratie volgens Rutte.
Haha moest lachen, als je dat soort debiele reacties plempt op het Net dan moet je niet raar kijken als mensen gaan spitten.
Meneer nam het trouwens nog redelijk sportief op.
Misschien een ideetje om te doen bij GS reaguurders met debiele plempsels.
Dan zien we binnenkort vast man(netje) achter bloemetjesgordijn in de Schilderswijk stotteren.
Zo ging/gaat -laat ik even in heT midden om privacy redenen- familie van me naar Claudia de Breij.
Wat ik Een moeite Moeten doen om daar nog Enigszins enthousIast op te reageren. In plaats van mijn mEning te ventileRen..
Paul de Leeuw vergelijkt Wilders met Hitler maar begrijpt niet dat hij juist Internationaal Socialisme steunt (Visie van Hitler), en volgers van een trilogie (Koran, Sura, Hadith) waar procentueel meer Jodenhaat en haat tegen anders denkende in zit als het vreselijke nazi boek Mijn Kampf. Zie info over een wetenschappelijke analyse van de trilogie (verzen tellen), minuut 22,21 gaat over Joden haat.
www.youtube.com/watch?v=YjBDDC4wVxk
Het nieuwe kwaad verkleed zich meestal niet zoals het oude kwaad, maar heeft vaak wel dezelfde kwade ideologie.
Ja, de Gutmensch. Niet zelden een BN-miljonair of zakkenvuller uit de politiek, die vanuit de villawijk anderen graag de maat neemt, maar ondertussen zonder enige scrupule de behoeftigen der aarde het bijeengegraaide vermogen onthoudt. Van wat zo'n Paul de Leeuw per dag lijkt te vreten kan bijvoorbeeld in Afrika zowat een heel dorp een maand teren.
Die vreselijke vette walgelijk Paul de Schreeuw, heb ik altijd al een viezerik gevonden,helemaal nadat hij een paar jaar geleden aan hij een meisje van een jaar of 12 vroeg of zij al lekker vingerde, in bijzijn van haar moeder. Wat een afschuwelijke kwal .
Ideetje, stuur alle Imams van de wereld een e-mail met daarin als onderwerp Paul de Leeuw. Ik ben benieuwd naar de reactie van Paul.
Veel debieler dan Jeroen de Kreek gaat het toch niet worden;: youtu.be/UcEz7GX9qOk
Paultje kom maar langs dan gaan we gezellig een kopje rooibos thee drinken. Met je kutprogramma.
De Vara, tjah, dat is de rooie omroep, kijk maar naar programma's als DWDD etc. De omroep van de Partij van de afgrond.. Verbaast me dus niets, waarschijnlijk ook de omroep van dat walgelijke ventje van een volkert, bah!
freeborder | 12-10-15 | 15:31
Alsof die mensen echt een vluchteling in een bad met zoutzuur willen gooien of echt zitten te wachten op oorlog. De vraag is waarom ze die keutel er toch zo graag uit willen gooien. En GS die klaagt over naming en shaming is natuurlijk hypocriet, als iemand op Twitter roept dat hij een Jood in een bad zoutzuur wil gooien is het "Smileeee! Je staat op Geenstijl!", is het een vluchteling die in een bad zoutzuur gegooid moet worden dan spreken we opeens van de 'fatsoenspolitie'. Ben dan consequent.
Nog maar even een boosmaker uit 2008.
.
"De Leeuw, met een geschat jaarinkomen van 650.000 euro, wil niet dat de politiek zich met zijn salaris bemoeit. Ik heb een specifiek talent en u kunt daar mijn salaris niet van bepalen.
.
Wilder vergelijken met Hitler, en PVV-ers wegzetten als dom volk is weinig talentvol me dunkt.
Paul de Leeuw, opvangmoeder voor ongewenste negerkindjes, lijkt op Mussolini.
Op deze toon zou hij het zelf in vergelijkbare bewoordingen hebben kunnen uitkraaien. En iedereen lachen.
@ecologiste | 12-10-15 | 15:29
Edit; u had 'm al gevonden;)
Paul de Leeuw, ook wel bekend als de SMERIGE PEDOFIEL die dit filmpje continu van het internet probeert te halen:
www.youtube.com/watch?v=k7YY6kheoYw
Als hij (PdL) maar weet dat hij, als praktizerend homo, als één van de eersten van een flatgebouw geflikkerd wordt. Om als voorbeeld te stellen.
@ecologiste | 12-10-15 | 15:26
Hier is ie;
m.youtube.com/watch?v=YURzb8zNDZg
Meteen bij de strot pakken. Dat wordt in vara kringen gezien als gepast gedrag wanneer je wordt overvallen door plopkapknullen.
Op de social media Pro PVV gaan roepen en dan als ze langskomen vermomd als baardmans met jurk helemaal los gaan op relnicht PdL
Ik vraag het wel even aan mijn buurman, hij is een soort baasje bij FB. Die weet het vast wel.
@swift1.6 | 12-10-15 | 15:07
Hey Dennis Schouten ... jij ook hier?
Maar haal maar eens een grapje uit bij de voordeur van Paul de Leeuw. Dan is het land te klein en huilt meneer tranen met tuiten.
Gelukkig heb ik geen Facebook of twitter, die engnekken van de Vara zullen in mijn geval heel wat beter hun best moeten doen!
heb dergelijke kots-tv al paar x gezien op Belgische tv... snap nooit dat die mensen hun tweets of posts altijd half terug inslikken.. mietjes.. als ik hier zeg dat ze die relnicht van een Paul de Leeuw van t dak af mogen flikkeren dan zal ik dat ook zeggen als zijn knechtje verhaal komt halen.. keutel intrekken verlies je sowieso enige waardigheid die je misschien nog zou hebben.
@ sinar2 | 12-10-15 | 14:45
U heeft uw fb account waarschijnlijk dichtgespijkerd
Maar bij heel veel mensen is dat dus niet het geval.
Een foto van jezelf voor je huis met nummer plaatsen is genoeg..
Mensen die de vara dan aan de deur krijgen zijn gewoon slachtoffer van hun eigen it onkunde.
@ geenstijl7476 | 12-10-15 | 15:08
Ik raadt u aan om de gebruiksvoorwaarden van FB nog eens goed na te lezen, maar u heeft het dus faliekant mis wat dat copyright aangaat.
@ProAsfalt | 12-10-15 | 15:23
.
Heb het gezien. Walgelijk. Moest nog aan u denken. Mede mogelijk gemaakt door de bestuurders van de Partij van de Arbeid. Kots.
Lijkt me geniaal. Zorgen dat er op internet een "vals" adres staat waar als de naar binnen kijken, dit ongeveer is wat ze zien: youtu.be/O0EeOz7MLSg
Dan zijn ze daar ook de komende 3 maanden weer zoet mee.
VARA is Linkse Inquisitie.
Gevonden Paul de Leeuw zingt dames en heren Ik ben vandaag zo vrolijk want Wilders die is dood. www.youtube.com/watch?v=_c2c4pisxw8
Bij de eerste uitzending staan ze bij Quinsy Gario voor de deur neem ik aan?
Typisch publieke omroep. Mensen publiek op de schandpaal zetten zodat ze bang worden om nog hun mening te uiten. Bij staats uitzendingen zoals het NOS journaal proberen ze de kijker de indruk te geven dat de meerderheid de vluchtelingen steunt. Allemaal zodat de gemiddelde meeloper zich richt tegen zijn mede mens die wel de waarheid in ziet. Argumentum ad Populum. Wordt ook gebruikt bij politieke peilingen van de publieke omroepen die totaal gefabriceerd worden om stemmen te sturen naar een bepaalde richting.
Ach, een rifjongetje dat ook best weet dat hij alleen maar bij de NPO kinderprogramma's mag maken omdat hij zo'n leuk berbertje is. Ik kan me niet blijven opwinden.
Schaamtetechnieken werken zeer effectief. Zet een iemand voor gek op TV en grote massa's mensen durven niet meer te zeggen wat ze werkelijk denken. Een vorm van terreur, hetzelfde principe dat de Antifa hanteert.
Even Paul de Leeuw confronteren met het filmpje waarop hij in januari 2008 op televisie zong: We zijn zo vrolijk want Geert Wilders is dood. Op de wijs van Herman van Veen.
Filmpje is toen helaas al snel van het web gehaald. GS kan dat vast wel terug krijgen.
PdL is dus een Pdel*l en een hele grote foute HYPOCRIET.
A.u.b heel vaak dat filmpje laten zien! Dan krijgt hij vast wel een beetje angst in zijn privésfeer.
Gewoon koekje van eigen deeg geven en om 5 uur 's ochtends bij Paul de Leeuw en z'n vriendjes aan de deurbel gaan hangen.
-weggejorist-
wat een vuile vieze gore vara klootzakken
dhymmie paul de leeuw
Was het niet die paul de lul die vond dat wij belastingbetalers niets te zeggen hadden over zijn salaris.
Ik bedoel ... als je aan het vergelijken slaat .... dan ook maar gewoon meteen goed, nietwaar? Want dat is de suggestie die De Leeuw wekt. Hoe ziek kun je zijn? Goedmensen, bah ....
@mysteryposter | 12-10-15 | 15:15
en als klap op de vuurpijl als bijstandsgerechtigde voor nop te werk worden gesteld bij private bedrijven zodat de baas er met de poen vandoor kan gaan op kosten van de belastingbetalers.
www.npo.nl/de-monitor/11-10-2015/KN_16...
jan1234567890 | 12-10-15 | 15:05
Parel van het Zuiden | 12-10-15 | 15:05
en jullie denken dat als je niet voor lul staat maar een sterk weerwoord hebt dat het dan wordt uitgezonden? Knap naief
@Rob Voerman3529 | 12-10-15 | 15:08
Ja inderdaad, wat is er mis mee om deze mensen uit te lichten. Verheug me op de komende uitzending met Quincy en Sylvana in de hoofdrol.
O, ik wist niet dat Wilders ook 6 miljoen Joden vergast had ....
Ik vind de tweet van deze meneer best to the point. Dijkhof, want ik neem aan dat dat de politicus is, begaat in de ogen van velen een misdaad tegen het nederlandse volk. Aangezien Volkert een linksradicale mafklapper is die politici vermoorden blijkbaar een normale gang van zaken vind, is een ironische opmerking zoals deze goed te begrijpen. Het IS namelijk een schande dat Volkert van de Graaf uberhaupt op vrije voeten is. Dat is hij vast en zeker omdat er in bepaalde kringen toch nog enig begrip voor zijn actie was. Anders had dit misbaksel namelijk gewoon levenslang zonder kans op vrijlating gekregen. Een politieke moord op een kopstuk uit de Nederlandse politiek en dan sta je na 10 jaar weer buiten de cel? Een schande natuurlijk.
Dus als deze meneer de boel omdraait en Volkert oproept om in plaats van dat er allochtonen in zijn ogen gemarginaliseerd worden zijn het nu autochtone Nederlanders dat worden dan is dat ironisch bedoeld en zeker geen haattweet. Dat is de dubbele moraal aan de kaak stellen die er blijkbaar geld in Nederland. Stiekem verdiende Pim Fortuin volgens veel links stemmers gewoon wat er met hem is gebeurd.
Zo maar de fatsoenspolitie aan de deur. Wat een decadentie.
Zo maar de fatsoenspolitie aan de deur. Wat een decadentie.
@ NietArie | 12-10-15 | 14:55
Daar ben ik het in principe wel mee eens. Er worden hier op GeenStijl ook vaak genoeg mensen afgebrand die een tweet of Facebookbericht hebben gepost. (Soms vind ik dat ook hier wat te ver gaan, maar soit.)
Wat natuurlijk wél heel erg wringt, is dat ze bij de NPO, en de VARA voorop, zo gruwelijk selectief en bevooroordeeld zijn. Zij zullen wel even bepalen welk geluid in de samenleving de kop moet worden ingedrukt.
En hoe vaak ik de afgelopen weken bijvoorbeeld niet de meest ranzige tweets m.b.t. WIlders langs zien komen, waarin zo ongeveer direct en anders toch wel implicitiet werd opgeroepen tot het omleggen van die man? Stel dat dan ook aan de kaak!!! Maar nee, we beperken ons lekker veilig hoofdzakelijk tot autochtonen die zich verbaal soms even laten gaan.
Dus: als iemand op een publiek medium verkondigt dat mensen moeten worden neergeknald kan ik er niet mee zitten als zo'n persoon daarop wordt aangesproken, maar doe dat dan wel bij iederéén die dit soort teksten spuit. De eenzijdigheid van de VARA is minstens zo stuitend als de inhoud van sommige tweets en Facebookberichten.
Heeft Paul de Lul nog steeds een programma op NPO?
Zo ja, waarom?
Hij is al jaren over zijn hoogtepunt heen.
En grappig was hij nooit!
Van mijn belastingcenten. Ongelooflijk.
Blij dat ik twee jaar geleden een mediaplayer gekocht heb, filmpje downloaden lekker kijken zonder irritante reclames. Al die zenders kunnen me gestolen worden en kijk ik ook niet.
Gaan de zelfbenoemde moraalridders en helden van het eigengelijk ook nog langs bij onwelriekkende Maroc.nl feestboekers ?
Moet je het gehuil en het gejammer eens horen, als er een paar ontevredenen bij Paultje aan de voordeur verschijnen...
-
zeker niet de meest smaakvolle tweet, maar meer dan scahndelijk dat de publieke omroep meent om van belastinggeld politieagentje te mogen spelen.
-
Dit zijn dus de 'waardevolle', 'culturele', 'inhoudsvolle' programma's waarom wij de publieke omroepen zouden moeten aanhouden??
Misschien volgende keer langs bij een paar haat-Marokkanen of Turken als ze weer over zionistische complotten en "kk-kaaskoppen " hebben. Lijkt me ook een leuke keuze voor een knaller van de week; NPO kennende zal dit echter noet belicht worden.
Ik ben benieuwd welke doelgroep hij in gedachten heeft om langs te gaan. Waarschijnlijk bij diegenen die nog voor rede vatbaar zijn, want anders heeft zijn programma niet veel zin
Volgende referendum over het voortbestaan van de Vara alstublieft.
Wanneer dat jochie met zijn camera'tje voor mij deur staat zal ik 'm geven waar hij op uit is. Openlijke geweldpleging. Kijken of 'ie dan nog zo zit te lachen naast dat bolle varken
legomuis | 12-10-15 | 15:14
idd .. VARA kabouter zonder tandjes is veel meer humor.
Paul de Leeuw... die moeten ze vastbinden aan Patty Brard en dan samen in het water flikkeren. Deden ze vroeger ook met heksen, die zag je daarna ook nooit meer terug.
@ Stop maar met Facebook ... gewoon deleten.
Zou wel een mooi zijn als heel de wereld stopt met facebook ... Mark Zuckerberg ... van multimiljardair tot arme sloeber. ... de Amerikaanse nachtmerrie.
Guido | 12-10-15 | 14:55
Dat is juist. Ik weet nog altijd niet welke idioot op dat idee is gekomen.
Wanneer dat jochie met zijn camera'tje voor mij deur staat zal ik 'm geven waar hij op uit is. Openlijke geweldpleging. Kijken of 'ie dan nog zo zit te lachen naast dat bolle varken
En nog een keer!
www.youtube.com/watch?v=RTnBkAh1MZA
Echt waar. Is niet in scene gezet.
@Kamervraag | 12-10-15 | 15:03
Goede link! Hij spreekt zichzelf hier enorm tegen. Aan de ene kant zegt hij, ik kan niet weg dus zorg voor me en geef me meer geld. Aan de andere kant zegt ie, ik kan zo naar de commercielen om daar meer geld te verdienen en leukere programmas te maken. Oja en ik ben heel slim en heb schijt aan jullie en ondanks dat er niet meer geld is voor ´ons´ heb ik meerdere BVs waarmee ik toch lekker boven de Bakellende norm uitkom.
De kat op het spek binden, dan de kat laten bijten en dan de kat de schuld geven.
Dat is de VARA.
Kom maar eens met die Vara camera aan mijn deur en zend dat eventueel nog een live uit.
Eerst werkgevers die je napluizen, nu zelfs Facebook censuur, en nu tv programma's die jouw posts misbruiken.
Stop maar met Facebook ... gewoon deleten.
Ach, het is hufterig reageren op een hufterige daad.
Geld willen verdienen door anderen hufterig te behandelen, en hen vervolgens nog uit te lachen ook... elke aandacht die dit stuk verdriet krijgt is teveel.
Maar ja, het incestueuze ons-kent-onscircuit in Hilversum zal het nog wel een tijdje volhouden, helaas!
Kan er ook een plaatje bij van de Leeuw met een varkenskop naast zich?
Wie heeft dit geschreven? Ik.
Waarom? Weet ik veel.
Einde verhaal...
En hier kijken mensen naar?
Paultje, het linksige VARA clowntje, praat steeds onverstaanbaarder.. aloftie altijd bezopen is.
Het hele publiek bestaande uit Syrische moslims, met simultaan vertaling.. die niet wisten dat Paultje hardstikke homos is.
toetanchamon | 12-10-15 | 15:10
GAVERDAMME x2
www.wetboek-online.nl/wet/Sr/139f.html...
De vraag is wel: staat de camera in de tuin van het slachtoffer van deze overval?
Gadverdamme... de VARA....
@Melfs | 12-10-15 | 15:06
Op 3:10 iemand ongevraagd in zijn kruis grijpen, door dat NPOvarken www.youtube.com/watch?v=UM7NzqV_iBk
"badje zoutzuur, de oplossing". Mijn God, bestaan dit soort mensen werkelijk?
De Vara had, net als Freek de Jonge, al minstens 10 jaar geleden begraven moeten worden.
@jan1234567890 | 12-10-15 | 15:05
Warning! Graphic imagery follows. Creepy socialists were definately hurt during the recording of this footage.
Please try this at home.
.
Ik hoop op een modeverschijnsel.
Paul de Leeuw. Is dat niet de man die een eend een stuk vuurwerk in het achterwerk stak en het dreigde aan te steken? Voor de humor? Omdat hij grappig wilde zijn? Tuk op applaus?
Wederom een reden om die overbetaalde NPO bagger af te schaffen. Donderstraal toch op met die troep.
Dirk III | 12-10-15 | 14:45
het erge is dat ik dat idee van head first van een flatgebouw nog niet eens zo erg vind voor veel televee homo's.
Ieder niet-VARAlid (dat zijn dus mensen die wél met een computer om kunnen gaan) weten dat dit geen tweet is, en dat René Vlot gewoon met zijn hoofd op Facebook staat en er bepaald geen geheim van maakt wat hij vindt.
Dat dat Paultje de Pad niet zint is vooral het probleem van Paultje de Pad, maar het domme VARA-vee denkt nu dat Paul Proleet iets heel stoers heeft gedaan, namelijk zo'n boze stomme domme internetter ontmaskeren! Jaja mensen, dat was nog een hele toer om René Vlot te vinden!
Vooral natuurlijk omdat je op zijn FB-profiel precies kunt zien waar hij woont, werkt, wat hij denkt, wie zijn familie en vrienden zijn, wat hij leuk vindt en wat vooral niet.
Maar de speurneuzen van de VARA lieten zich daar niet door tegenhouden, en hebben hem tóch gevonden. Nou, chapeau hoor!
En nu?
-weggejorist-
Paul de Geeuw.
Leuk en goed itempje. Ik zie niet wat er mis mee is. Het is toch een belangrijk fenomeen. Wat is er journalistiek mis mee om deze mensen uit te lichten. Slap stukje PR. Alles veroordelen wat ook maar een beetje riekt naar iets van een moreel oordeel begint een beetje sleets te raken.
Aanschouw het zachte Stalinisme van links.
Ik trek die rauwe stem met dat gemaakt populaire platte accent van Ajouad el Miloudi niet. En wat een dedain voor gewoon Nederland. Neerbuigendheid stijgt ongekende hoogtes, om vanuit het veilige media-fort actief burgers op te zoeken. Knokploegen van het morele gelijk.
i'm a simple man. I see paul de leeuw, I don't click.
Zodra er wat te verdienen valt of publiciteit nodig is dan piepen ze wel anders (gerard45.bloggertje.nl/note/18261/the-...)
@CorLems
Met de belangrijke nuance dat de Vara en Paul de Leeuw dit van belastinggeld doen en Geenstijl niet.
De Vara, wanneer schoppen we die nu ineens massaal het Publieke Bestel uit? Hup WNL, hup Powned. En Paul de Leeuw, de vleesgeworden hufter van de Linkse Vara-Kerk ('Hij bedoelt het niet zo, hij heeft het hart op de juiste plaats. Nee, die Castricum moeten ze aanpakken, dat is pas een hufter' #waarvanakte #dwdd), is wel de laatste die hierin het vermeende morele gelijk aan zijn zijde heeft. Maar ach, het is ook wat, al die racistische haatmeneren als een Martin Simek; m.youtube.com/watch?v=SR_DIu26yFI
Dikke bruine beer...
PAUL DE LEEUW
Kenne jullie deze nog???
www.youtube.com/watch?v=RTnBkAh1MZA
Wie gaat er bij Paultje aanbellen met een gouden enveloppe?
De wereld op z'n kop.
Gadverdamme!!!
Voor en door. Gewoon deur niet open doen. Irritanter is dat die vetklep blijkbaar nog steeds met belastingsgeld overeind wordt gehouden.
Goed bezig op TV. pvv afzeiken om wat ze zeggen en links tuig en bommengooiers en komovanflatgooiers omarmen. Dat karma een enorme bitch mag zijn de Leeuw.
Het is dat ik niet aan Facebook doe. maar zou maar wat graag zo'n draaiende Vara camera voor me neus zien. Garantie voor echte leuke televisie.
Nu heb ik geen FB maar de Vijfde colonne omroepvereniging mag best even aan de deur komen. Ik heb wel wat te vertellen en vragen over de zwijnerij die deze omroep de ether inslingert.
.
Te beginnen bij vraag 1. Vanwaar toch die diepgaande haat jegens doodgewone Nederlanders?
Hebben wij iets gedaan? Zijn wij simpelweg minderwaardig?
@Kaas de Vies | 12-10-15 | 14:50
Paul de Leeuw komt niet uit Rotterdam, hooguit geboren in een ziekenhuis in Rotterdam. Opgegroeid in Lekkerkerk, op de MAVO in Krimpen aan den IJssel zijn HAVO gehaald, daarna via het dollen met gehandicapten, gooien met eendagskuikens en misbruiken van AIDS-patiëntjes omhoog gelikt bij de VARA.
lol bonusqoute: is dat die mocro die in een filmpje in een kinderprogramma riep 'er is maar één god, er is maar één geloof, allah akbar!"
.
Moslims en socialisten, toch wel het engste soort dat er rond loopt.
Zeker afgekeken van hun Marxistische Stasi-heldin Angela Merkel. Of nee, ik bedoel die andere Stasi-heldin; Anette Kahane: swedishsurveyor.com/2015/09/16/stasi-v...
NietArie | 12-10-15 | 14:55 |
Inderdaad.
En Geenstijl schiet nu opeens in de moraalmodus, wat een flauwekul. Ik vind het wel verfrissend. Alles maar roepen zonder consequenties te dragen is iets voor kinderen en niet voor een volwassen samenleving.
Iemand roept een moordenaar om nog iemand af te knallen op een platform. En op ludieke wijze wordt de beste man om zijn mening gevraagd of hij er nog mee eens is. Hij reageert daarop. Klaar. Aan de kijker te beoordelen wat hij ervan vindt. Ook al is het in scene gezet, dan nog is het een goede reflectie voor velen.
Zal nog wel ff duren voordat paulus dit topic ziet, die ligt nog steeds onder de dekens thuis nadat hij vanochtend zag dat er wel 361K mensen hebben gekeken. De bolle papzak heeft echt betere tijden gekend.Als je het al niet kan winnen van Hollands beste bloemstylist (sbs6) dan kan je echt beter in je trapgat gaan hangen.
Echt waar. Is niet in scene gezet.
www.youtube.com/watch?v=SbUkPD5jAMc
Zou islam+sharia+kalifaat met z'n homohaat en jodenhaat dan toch niet beter zijn voor dit land? Het verschijnsel PdL wekt enige twijfel.
Jammer hè, dat je je nu niet meer kunt verschuilen achter de anonimiteit. Geniaal dit, online blaataapjes op tv ter verantwoording roepen. Zou veel meer moeten gebeuren. Laat dat tv-format maar komen.
Als je stoer kunt zijn op internet, kun je ook stoer zijn in het echie.
Ik heb geen zin in een huiszoeking of een inval van de ME, maar als dit ongure kutmannetje bij mij aan de deur zou komen, zou ik er voor zorgen dat het nodig is.
@Paul en de VARA
Sterk format! Welke aflevering aan jullie op bezoek moslims die joden, homo's en christenen een gruwelijke dood wensen op de sociale media?
Hoe komen ze aan de prive adressen van Facebookers..?
Lijkt me een belangrijk en urgent onderwerp voor justitieel strafonderzoek.
Oh nee, het is de VARA, dus de doofpot in want dan mag het immers (want policor sluitspier-likkers van de Haagse DDR trawanten van Brussel)
-
Maar oweeeee als je als normaal burger zelfs ook maar durft te protesteren dan komt de Polizei aan je deur om je te "bezoeken" (lees= op DDR wijze intimideren)
-
Paul de Leeuw, 'ik ben vandaag zo vrolijk, Geert Wilders die is dood'. www.youtube.com/watch?v=_c2c4pisxw8 Dié Paul de Leeuw?
Mijn grootvader riep het al. VARA. Van Armoe Rammelt Alles
Dat Moraal Ridder Tv op 1-2-3 rtl-4 komt mij de strot uit, als ze toch allemaal voor die asiel zoekers zijn in Hilversum neem ze dan toch lekker allemaal zelf op in jullie riante woningen en tuinen, hetzelfde geld voor de regering, jullie gaven het fiat, dus voor jullie geld ook hetzelfde met jullie boven modaal inkomen, neem ze lekker zelf op thuis of in jullie riante tuin,stop ze in het torentje, of het binnenhof jullie wilden moraal ridder zijn, dan kun je de ook voor zorgen, ons is niets gevraagd.
.. maar goed. Ik neem aan dat de VARA-ploeg "Aufmachen Schweinehunden" riep bij het aankloppen. Of een andere bij hun functie en rol passende uitspraak.
Als ik denk hoe hij de tegel bedoelde dan hoeft hij er geen spijt van te hebben in tegendeel hij vertelt hiermee gewoon de waarheid.
Maar goed, de gedachtepolitie is de reden dan ProAsfalt anoniem (denkt te reaguren) reaguurt en ook zo weinig mogelijk ingaat op privézaken zodat hopelijk wordt voorkomen dat het een en ander te herleiden valt ter voorkoming dat de Linkse Groene Pro-EUSSR leger (ook de VARA) voor de deur staat en Pro-Asfalt zal worden gemarteld en uiteindelijk voor de executiepeloton eindigt welke zal bestaan uit de Groene Khmer (GreenPeace & Co) leden dan wel bestaande uit de EUSSR.
@ spuitje11 | 12-10-15 | 14:58
Frits is dan ook da Bom
Hij is nu wel te ver gegaan en over zijn houdbaarheidsdatum. Een nieuwe Freek is geboren.
paul de leeuw is het (vet-)vleesgeworden bewijs dat je onvrijwillig afgedragen kijk- en luistergeld nog niet het papier waard is waarop het gedrukt is.
Hij maakt slechts plezier in andermans achteruitgang.
NietArie | 12-10-15 | 14:55
Zo is dat.
* deur dicht timmert *
Je kunt zeggen wat je wilt van Wilders, maar raszuiver, dat is hij niet.
Maar wel een echte democraat met een groot retorisch vermogen, die een grote massa in beweging heeft gebracht. Chapeau. Dat soort mensen zijn uniek, hoogstens een per eeuw.
Flipus | 12-10-15 | 14:54
Eerst de vuist en als hij dan rekkelijk genoeg is dat andere lichaamsdeel. Of bedoelde je dat anders?
Paul de Leeuw is erger dan Frits Bom ooit was.
Misschien kunnen we ook eens langs gaan bij de elitaire gutmenschen van D66 en de PVDA met weinig moslims, moskeeën en nw allochtonen in hun straat / buurt, die op internet roepen dat er vooral meer vluchtelingen moeten komen. Vervolgens als ze langsgaan een verhaal vertellen dat er binnenkort een asielzoekerscentrum bij hun iin de straat gebouwd gaat worden voor 2.000 islamitische Syriërs en of ze hun tegenpartitie willen tekenen. Reacties filmen met een verborgen camera en kijken of ze dan nog steeds zo voor zijn.
@Dhr. de Wit | 12-10-15 | 14:49
Ff ontspannen, koffie?
De VARA van de Gutmenschen is wat De Telegraaf was voor den Duitschen bezetter. Een handlanger. Een knecht, die valse propaganda verkoopt als ware het nieuws, of actualiteiten.
Zo. Godwins zijn stomvervelend, maar broodnodig omdat Gutmenschen in geen enkel ander concept kunnen denken. Nooit. Zie de pica van die dikke (inter)Nationaal Socialist, die zijn vette handje richt op zo'n voorspelbaar plaatje van het niveau VARA.
Daphinda | 12-10-15 | 14:47
Je wilt niet weten hoe makkelijk mensen via internet te traceren zijn:
Achternaam op Facebook, adres in telefoongids, klaar.
'Overvalschandpaalamusement om te lachen door uitgerekend Paul de Leeuw.'
Volgens mij had Paul de Leeuw Ajoued al Mimoudi te gast en had die het filmpje gemaakt.
Ik vond Al Mimoudi behoorlijk mild en netjes, als je het vergelijkt met de Rutger-opdringerigheid.
deepblue | 12-10-15 | 14:46
Nee jongen, dat was Gerard Cox.
Wat heerlijk Orwelliaans weer. Big brother weet je wel te vinden op het moment dat je foute gedachtes in je hoofd haalt, maar is onbereikbaar op het moment dat er een fout in het systeem zit.
En ik heb zomaar het gevoel dat we de strijd al verloren hebben.
Ik keek al weinig televee, sinds een tijdje heb ik geen kabel meer en kijk dus helemaal niets meer.
Stomtoevallig werd ik destijds ongevraagd getrakteerd op het meest smakeloze stukje televee ooit.
Het betrof Paul de Lul met zijn Madiwodovrijdagshow.
Daarin zocht hij contact met één van de Veerkampjes, zichzelf voorstellende als Paul de Lul.
Nadat de vrouw liet weten dat ze hem niet geloofde, trakteerde hij haar op de opmerking 'ik ben Peter R. de Vries, we hebben net je moeder opgegraven'.
Fragment heb ik al eerder gepost.....
Ja hup, de volgende keer naar Bibsi met zijn Hitler tweet.
Paul de laffe Leeuw. Zeau.
Prima actie. Ik zou niet weten waarom iemand die oproept tot het afknallen van personen niet met zijn eigen uitspraken geconfronteerd mag worden. Hij kiest daar een openbaar medium voor.Hij wordt op een openbaar medium geconfronteerd. Level Playing Field. Niet zeiken. If you can't stand the heat, get out of the kitchen.
Hoorde ik gisteren homo-Tim gisteren zeggen dat hij PVV'ers háát? Ja, dat zei hij. Vol overtuiging.
Dat mag uiteraard. Maar het zegt ook iets over zijn policor zwart/wit denken en zijn ultieme domheid.
@Nonkel Frituur | 12-10-15 | 14:49
Het idee kwam uit België...
De VARA en die PAULTJE zijn gewoon bezig om een smerig programma te maken door mensen die ergens kritiek over hebben door de stront te halen en dat is nu riool journalistiek.
Ik zou graag die vette pad van een de Leeuw voor me zien, ik zal heel kort twijfelen eerst de voet of de vuist.
Die vent is zo walgelijk dat een jihadist er bijna netjes bij afsteekt.
hahaha, geenstijl die zich druk maakt om Overvalschandpaalamusement
@Daphinda | 12-10-15 | 14:47
Daar hebben ze hun eigen inlichtingendie... ehhh redactie voor.
Wie is Paul de Leeuw ?
Heeft het CBP (College Bescherming Persoonsgegevens) hier al iets van gevonden, of is iedere Nederlander tegenwoordig vogelvrij verklaard voor de smakeloze grappen va de VARA en nog erger van de overjarige Paul de Leeuw? Mag zo'n tv-programma je trouwens in de voordeur opening filmen zonder toestemming? dat is toch privé terrein?
Wat een smerige naaistreek.
CorLems | 12-10-15 | 14:49
Ja in een tijd toen Geenstijl nog Geenstijl was, dat waren nog eens tijden.
Ik ga wel eens even kijken of ik wat info over die gasten boven tafel kan krijgen. Een cursus aan de toneelacademie is altijd leuk om te vinden.
Als ik Paul de L*l zie op televee schakel ik meteen door en dat doe ik hier ook.
Dat dit zomaar mag.
Ik trek die rauwe stem met dat gemaakt populaire platte accent van Ajouad el Miloudi niet.
Geen Wegmisbruikers fragmentje vandaag?
Jammer. Tamme afleveringen gisteren weer zeker.
Ik snap die linkse homo's in Nederland niet, want als het aan de islam ligt, wordt je als homo uit een hoog gebouw geflikkerd, toch blijven die linkse homo's de islam knuffelen! Zijn ze levensmoe of zo?! Als ik homo/lesbisch was, zou ik zeker ook op de PVV gaan stemmen.
VARA. Je. Verwacht. Het. Niet.
standaard Moraal Ridder Tv, van de mensen waarvan het een Heel ver weg van hun bedshow is. v.b wel in dorp Oranje maar niet in de stad Hilversum, Blaricum, Bussem, b.t.w die rijke Homo woont groter als menig inwoner van Nederland, laat hem er maar 50 opnemen in zijn huis heeft zijn zoontje's ook wat vriendjes om tespelen, ik ben voor!!
Ik kijk niet naar die onzin en vanaf het nieuwe jaar heb ik alleen nog internet en netflix. Laat de npo langzaam wegkwijnen.
NAW gegevens moet je opvragen,en een normale burger kan dat niet?! Ik zeg illegaal NAW gegevens achterhalen = strafbaar?
Paul de Leeuw
Reneee van Leeuwen
Allebei uit Rotterdam, allebei TV, ik zie een overeenkomst!
Ik vond het anders best grappig, deze meneer kan prima vragen om de beelden niet te laten uitzenden aangezien het op zijn erf is, dus was hij er zelf ook wel tevreden mee blijkbaar.
Gelukkig woon ik niet in Holland. Voor pedofielen zoals De Leeuw ligt er achter mijn deur een honkbalknuppel klaar. Hoe is het mogelijk dat zo'n ziek figuur nog op de tv mag komen? Hij heeft het bij ons even geprobeerd maar mocht na 2 seizoenen weer inpakken. Het waren hoe dan ook 2 seizoenen teveel.
Hitler zou willen dat hij vroeger een Duitstalige VARA had gehad, dan was WO2 misschien heel anders afgelopen.
Dit is de publieke omroep!! Schandalig.
De goedmensen laten op deze manier zien dat je vooral geen ander geluid mag laten horen, anders is het name and shame op nationale tv. Aub, stop met die gesubsidieerde publieke omroep.
Stasi-praktijken
Methodes waar GeenStijl groot mee is geworden nietwaar? Hulde!
Paul de Leeuw.. Smerige relnicht die nooit te beroerd is een splintertje uit je oog te trekken, ondanks die enorme balk in zijn eigen oog. Alles voor kijkcijfertjes, he? Paultje? Gadverdamme, wat is het toch een ontzettende hufter. Als een stel Lichtgetintiers met een godsdienstafwijking Paultje head first van een flat flikkeren (pun intented), zal ik maar wat graag door de vingers zien.
Daphinda | 12-10-15 | 14:47
Dat dus, gewoon in scene gezet..
Wilde een fipo maken maar moest eerst mijn toetsenbord omwisselen vanwege kots tussen de toetsen.
Trololo jullie zijn allemaal nazis en asielzoekrs zijn allemaal gelukszoekers..
.
Maar serieus.. Is moregn je situatie beter dan vandaag?
Voorlopig kwam het meeste daadwerkelijk ten uitvoer gebrachte geweld de laatste decennia van links.
NPO is gewoon thought police
Mijn dringende vraag, hoe komt de VARA aan privéadressen van mensen die op Facebook posten.
Wat betreft decor: een stelletje stoethaspels op kabelhaspels...
Ik zou graag Paul "Rotterdamse Plofkop"de Leeuw op bezoek zien gaan bij de meer uitgesproken GeenStijl commenters.
Wil wel eens weten wie zich schuil houdt onder de nick Eurotokkie, of necrosis, of Parel van het Zuiden, of Stormaggeddon, maar dat is een vrouw.
LOL
Gewoon met naam etc op de tv? Tsss.
Paul de Leeuw? werd hij niet laatst aangereden op een grieks eiland?
De VARA hoort niet op een open en gesubsidieerde zender, stop die propaganda-machine toch snel achter een rode decoder aub.
Gaan ze zeker niet langs bij Tofik Dibi die Wilders voor Hitler uitmaakte?
Ben benieuwd hoe Paultje dan aan mijn adres gaat komen.
Best nog wel apart want Paul zou toch echt blij moeten zijn met een politieke partij die strijd tegen de islam dat predikt om homo's head-first van het hoogste gebouw te "flikkeren".
Hitler kwam niet op voor de homo's....
Opeens is privacy geen argument meer.
De VARA... bestaat dat nog steeds?
REAGEER OOK