
Sjips, nootjes en knuppelachtige dingen! Ons aller Jan Roos is te gast bij
WNL Opiniemakers (skip naar 06:00) om eens serieus opinie te maken in de opinie biznizz naar de opinieconsument toe. Topics zijn vanavond de asieltsunami van vluchtelingen, en de
TotaalAfwezigheid van de MinPres van Alle Nederlanders die liever colaatjes (lol,
Wilders) drinkt overzee dan zijn land door een crisis te leiden, met als gevolg dat we hier achter de dijken overgeleverd zijn aan een onderknuppelende staatssecretaris die als een soort Oprah Winfrey AZC's aan het uitdelen is in dit land, dat ons land is.

Jij krijgt een AZC! En jij! En jij! En jij! EN JIJ! Gekheid, stokje mensen. Kolonel Klaas Dijkhoff heeft vandaag van de parlementaire democratie, die Nederland toch alweer een respectabel tijdje is, een dictatuur met een kolonelsregime gemaakt. Alle bestuurslagen zijn overruled. Provinciehuizen en gemeenteraden kunnen naar huis, burgemeesters en wethouders (allemaal) zijn boventallig verklaard en burgers moeten helemaal hun bek houden. Welkom in Klaaszachstan!
Reaguursels
Inloggen@ prakkezeerder
Als je de minderbedeelden, alleenstaande vrouwen of geloofsminderheden in de vluchtelingen kampen rond Syrië wil redden ... wat is dan handiger ... deze een voor 1 uit die miljoenen kampen plukken of de beter bedeelde, sterke jonge mannen van de (moslim) geloofsmeerderheden hier halen onder het mom van massa immigratie? ... zodat daarna de minderbedeelde beschermd kunnen worden.
Daarnaast is er ook een militair motief. Als je extremisten in Syrië wilt aanpakken is het handig dat er geen miljoenen mannen in kampen zitten in landen rond Syrië die met een beetje geld en het geven van een wapen uiteindelijk grondtroepen van een internationale coalitie omsingelen.
Politiek is altijd schaken op hoog niveau.
Jan Roos, mijn stem heb je
@ prakkezeerder | 08-10-15 | 12:12
1000x kudos..!
Ik kom elke dag hordes gelukzoekers tegen. In feite zijn het economische vluchtelingen. In de trein. Van die mensen die in een hopeloos gebied wonen en dan in Amsterdam werken of studeren... Soms kan ik ze niet verstaan ook, omdat ze uit Veenendaal of Enschede komen... en ze hebben vast ook een andere cultuur... brrrrr!
Als Jan Roos nou eens een referendum over TTIP zou organiseren dan zou ik me wel over dat verbeten Zwarte ZeurPiet bekkie kunnen heenzetten. Of is TTIP iets te ingewikkeld voor zijn Hollandse onderbuik? Het is in elk geval vele malen ingrijpender dan het EU verdrag met Oekraïne.
@Die FAZ | 08-10-15 | 11:29
Dank voor deze waardevolle tips! Dit is niet aan dovemansoren gericht :)
Ik denk dat ook Jan Roos (eindelijk eens niet onuitstaanbaar onbeleefd) mist wat er gebeurt. Het is als een goocheltruc: iedereen ziet een vluchtelingencrisis, al weten we dat het er nauwelijks een is. Voor echte duidelijkheid moeten we kijken naar wie wat geïnitieerd heeft. En dan niet in NL, maar in Europa.
1) Al in 2012 doet Peter Sutherland van de VN de (bijna onvoorstelbare) oproep aan EU leiders om de autochtone bevolking zoveel mogelijk te vervangen door import. Geen regeringsleider die hem afstraft en hij is nog steeds in functie. 2) Bij de eerste bootjes met asiel- en gelukzoekers weigert de EU (anders dan Australië) in te grijpen en de grenzen te bewaken. 3) Merkel zegt zelfs dat Dld. nog veel meer 'vluchtelingen' kan en wil ontvangen en 4) zet het verdrag van Dublin buiten spel. Zij, de bedachtzame en meest ervaren leider van Europa, vraagt daarmee expliciet om de actuele grote toestroom van vooral Aziaten en Afrikanen (ongeveer 75% moslim) en geeft er met haar handelen blijk van het inzicht van Sutherland te delen. 5) Landen die twijfel hebben over deze politiek, worden onder druk gezet om mee te werken.
6) Bondspresident Gauck zit kennelijk (of uiteraard) op dezelfde lijn als Merkel en zegt publiekelijk dat het begrip natie opnieuw gedefinieerd moet worden en dat de tijd van een homogeen christelijk en blank Duitsland echt voorbij is. Al met al dringt de conclusie zich op dat alles wat er nu plaatsvindt inzake 'vluchtelingen', bewust gebeurt om de weerstand te verminderen van een homogene bevolking tegen een multiculturele V.S. van Europa. Wat u ziet gebeuren is mijns inziens dus geen crisis, maar beleid.
Maria.1 | 07-10-15 | 21:20
Antwoorden van die club in Den Haag moet je afdwingen. Maar, je daarna dan ook een echte vrouw tonen. Met andere woorden zoek uit wat het e-mail adres van de Minister, de Staatssecretaris , het kamerlid, de SG of de DG is en stuur deze je mail met daarin opgenomen dat je hem/haar erop wijst dat hij/zij een ambtenaar is en dus verplicht is jou een antwoord te sturen. (Wel erbij vermelden dat je niet zit te wachten op een zgn. leesbevestiging.) Een antwoord waaruit op te maken valt dat de mail is gelezen. Een inhoudelijk antwoord dus. Dan geef je hem/haar de officiële zes weken de tijd. Daarna is het 'Schluss mit lustig'. Je mailt hem haar weer en zegt dat de zes weken voorbij zijn en dat het erin persisteren van niet antwoord geven in zijn/haar geval strafbaar is, en dat je daar werk van gaat maken. De kosten die je daar eventueel bij maakt komen geheel voor de rekening van hem/haar.
Mits de juiste woorden gekozen, krijg je gegarandeerd antwoord. Mij hebben ze het in ieder geval nooit 'geflikt' niet te antwoorden.
In opstand komen? Waartegen, wanneer en op welke manier? Je hebt toch ook geen idee bij wie je nu moet aankloppen om verhaal te gaan halen?! En die onduidelijkheid wil men volgens mij graag zo houden lijkt het. Omdat niemand zich verantwoordelijk VOELT. Men koestert nog eerder warme gevoelens voor de vluchteling dan voor de eigen burger. En daar wringt de schoen, want de burger voelt zich buitenspel gezet.
Zelfs al komt er een aanslag van ISIS op ons grondgebied (of elders in de EU), men zal NIMMER erkennen dat dat dan het gevolg is geweest van de invasie van vluchtelingen. Maar ik kan zaken niet langer rijmen. Als men op zoek is naar een internationale crimineel, word kosten nog moeite gespaard om hier werk van te maken en deze moet tegengehouden worden. Maar betreft het een invasie van honderd duizenden tot miljoenen moslims die een duurzame samenleving in de weg staan, dan geeft men ineens niet thuis. Is dat gemakzucht? Is dat opzet? Is dat een politiek correctheid die lam slaat? Wat is dat dan toch? Dat niet thuis geven is al gaande. De rekening LIGT al bij de burger, die er maar mee moet dealen. Intussen blijven de bobo's zelf aardig uit de buurt van deze maatschappelijke onrust en zijn voornamelijk bezig met zichzelf ipv met anderen. Het wachten is nu op de bom die een keer afgaat.
Rutte, het kabinet dat de democratie ten grave heeft gedragen. Rutte, de mp die al liegend en bedriegend beloftes doet, en vervolgens iedereen van een grote afstand keihard staat uit te lachen. Rutte, die geen enkele macht kan opwerpen tegen zijn buurvrouw Fatima Merkel en gewoon ja en amen zegt. Het kabinet Rutte dat het vertrouwen van mensen dermate schaadt, dat er geen schaamte bestaat om dit nog te herstellen.
Rutte, de mp die wat mij betreft voor een tribunaal moet worden gebracht om daar zijn gerechte straf in ontvangst te nemen. Wat een lulhannes van een mp hebben wij.
Ik vind dat "Den Haag moet opeens oplossingen bedenken voor het asielprobleem". Nou zo "opeens" is dat echt niet, Geert waarschuwt hier al jaren voor, sterker nog, Pim en zelfs Janmaat waarschuwden hier al voor.
Jan Roos heeft ijzersterk het woord verkondigd, ik ben hem dankbaar.
@Nivelleermarionet | 08-10-15 | 09:39
En toch mist Geert het charisma en de echte intelligentie van die andere. Achja, schijndemocratie tot uw dienst.
Om dergelijke 'debatten' smeuïger te maken zou ik liever Geert Wilders zien in plaats van Jan Roos (met alle respect voor Roos). Want Geert is sneller en kan daardoor binnen de paar seconden die hij krijgt voordat hij wordt afgekapt, meer waarheden roepen die bij Gut-Links de welbekende, volautomatische 'Parbleu' reactie teweegbrengen.
@Maria.1 | 08-10-15 | 09:11
Doet me goed dat je inderdaad dat al had geplaatst. Overigens ben ik wel nog kort door de bocht, de belangen van de States en een miljoen lobbyisten zijn nog niet mee gerekend. Tegengewicht tegen Rusland creëren, redenen creëren om bevriende landen van Rusland aan te mogen vallen etc. etc.
Confessions of an economic hitman gelezen?
Het volk moet in opstand komen.
Conclusie: minder minder minder.
@Durereaguurder | 08-10-15 | 09:07
Ja, dat weet ik ook wel. Zie mijn reactie in jouw link:
"Dit is van het begin af aan de opzet geweest. De burgers willen geen EU. Om ze te knechten is er een enorm probleem op Europa's schouders gelegd en nu gaat de EU ons eruit "redden". Doorzichtig als glas. Dus: nein, non! Nederland eruit!
Maria.1 | 07-10-15 | 19:34 | niet ok!"
Maar dat gaat men dus never nooit toegeven. Daarom probeer ik alles wat ze ons wijs proberen te maken te ontkrachten.
Dit gaat oorlog worden, er staan ons woelige tijden te wachten.
@Maria.1 | 08-10-15 | 08:42
En verrek als je dus de juiste vragen stelt dan krijg je de juiste antwoorden:
www.powned.tv/nieuws/buitenland/2015/1...
1,2,3tje macht grijpen;
1. Je introduceert een gezamenlijk(e) probleem/vijand.
2. Je laat zien dat je nog meer macht nodig hebt om dit op te lossen.
3. Door je eigen gecreëerde probleem heb je nu succesvol alle macht in handen.
De wereld wordt als een potje schaken geregeerd.
@Durereaguurder | 08-10-15 | 08:50
Prioriteit van mij was om de TK op de hoogte te stellen van wat er gaande is, zodat zij straks niet kunnen zeggen "Wir haben es nicht gewusst". Natuurlijk stel ik ook vragen om vervolgens de onzinnige verhaaltjes te ontkrachten. Maar of het helpt?
Die AZC -topics trekken recordaantallen reaguursels en ongetwijfeld ook views. Het houdt de gemoederen bezig.
.
Ondertussen...
Iedere dag vallen er meer Nederlandse slachtoffers door het AZC beleid. Criminaliteit, geweld maar natuurlijk ook de x extra jaren op de wachtlijst voor een huis omdat ze allemaal vergeven worden. Bejaardentehuizen die worden volgestopt en onleefbaar gemaakt voor onze ouderen. Overheidsintimidatie door burgemeesters en stas. Een politiekcorrecte smeur en lastercampagne wordt over hun hoofden uitgestort.
.
Iedere dag liggen er Nederlanders onder aanhoudende barrages van dwang, geweld, intimidatie, en laster. Die mensen hebben niets aan onze reaguursels. Die hebben ondersteuning nodig. Hulp.
.
In hemelsnaam Nederlander. Ga eens staan voor je land, landgenoten, je buren, je familie, je vrienden, je collega's. Als er ooit een moment was voor SOLIDARITEIT, echte niet opgelegde, dan is NU!
.
Verzet! Ga naast je medeburger staan!
.
V
@Maria.1 | 08-10-15 | 08:42
Ook jij, net zoals zoveel andere, denken dat dit allemaal maar onze leiders overkomt. Het is hun baan om dit soort dingen te weten he, denk je nu echt dat dit ze dan ineens overkomt? Ze hebben beschikking tot de beste data die er is. Alsof ze met denktanks niet al lang jaren vooruit plannen. Alsof ze niet weten dat als je hier en hier een oorlog begint het gevolg zus en zo gaat zijn? Alsof je zon machtige positie kan krijgen als je extreem naïef bent?
Volgens mij loont het om wat meer uit te zoomen, stel eens de juiste vragen, wie heeft er baat bij dat de dingen nu zo lopen? Wat valt er voor wie te halen? Natuurlijk zal niet alles door een geheime agenda komen, maar continu er van uit gaan dat onze leiders naïeve domme beslissingen maken omdat dingen ze ineens overkomen, dat geloof ik al lang niet meer.
De 'vluchtelingen' komen met busladingen tegelijk aan in nietsvermoedende dorpjes in Nederland. Vraagje: Waar zijn al deze mensen in die bussen geklommen, en welke oorlog woedde daar??
m@rkus | 08-10-15 | 07:58
LOL! Gelukkig ben ik al een tijdje geleden aangestoken door het virus dat racisme en xenofobie verspreidt.
@MarcS | 08-10-15 | 08:18
Je hebt het mailtje uiteraard niet gezien dat ik kreeg. Men maakt zich alleen zorgen om de vluchtelingen. De zorgen die ik had uitgesproken over ons nageslacht worden genegeerd. Nee, ik had dit van Merkel ook nooit verwacht. Ook had ik nooit verwacht dat dit kabinet onze beschaving, cultuur en redelijke welvaart in zo'n rap tempo teniet zou doen. Frustrerend inderdaad.
@lulleficatie | 07-10-15 | 22:00
Met een klein verschilletje, we kunnen het associatieverdrag met de Oekraine waarschijnlijk niet meer terugdraaien. Simpel omdat we al te veel geld er in hebben zitten. Maar hoe vaker onze politiek keihard duidelijk maakt dat ze haar reet afveegt met de wil van het volk, hoe dichter wij bij het moment komen dat ze wel rekenschap af moeten leggen.
@Berbaar | 07-10-15 | 22:41
Maar daar gaat het ook altijd mis met jou. Jij stelt vragen, jij vraagt naar argumenten, alles om zelf maar niet eens iets zinnigs te hoeven zeggen. Jij kiest altijd de gemakkelijke variant door iemand anders zijn feiten of meningen af te fakkelen. Dat is gewoon goedkoop, maar daar kun jij weinig aan doen. Als het ontbreekt ontbreekt het.
Je was dit keer wel goed Jan. Stukken beter dan in Pauw.
@m@rkus 07:58
Die stroom is wel te stoppen. Daar is alleen een Nederlands bestuur voor nodig die van Nederland een soeverein en democratisch land maakt. Omdat Nederland een vazalstaat van de EU is en een dictatuur bovendien, ja, daarom is die stroom niet te stoppen door gewone mensen.
De mensen in Oranje zijn ook hellemaal niet tegen die asielzoekers, want dat zijn gewoon mensen. De mensen in Oranje waren tegen de dictatoriale wijze waarop dit kabinet een democratisch besloten afspraak en belofte breekt (700=700 en geen 1400) en iedere Nederlander verder ongezien de tyfus wenst. Daar zit hem het probleem.
EU Raus!
Het stuurloze schip dat Nederland heet.
Roos zegt dat hij in zekere buurten niet veilig kan rondlopen, maar met stenen en stokken wordt belaagd. Zegt zijn disgenoot (40.50") "Nou ja, met een camera". Oh we hebben dus al geaccepteerd, dat er wijken zijn, waar we in de openbare ruimte niet meer met een camera kunnen rondlopen? Hallo, word eens wakker!
@Botte Hork | 07-10-15 | 21:28
Exact de reden waarom Peter R niet is.
@Eurotokkie | 07-10-15 | 21:26
NEP burgers? Kun jij die opmerking uitleggen?
Qua nep parlement lijkt het evident als ze zaken beslissen die niet in akkoorden stond, niet in verkiezings programma etc.
Nep inspraak, ook evident aangezien je wel jouw mening mag geven maar het besluit al vast staat.
Maar nep burgers? Hoe kan ik nu n vredesnaam nep zijn?
@peterdh | 08-10-15 | 08:14
Ja, die gast wilde even zeggen dat je nog veilig door Amsterdam kon lopen. Dat moet hij dan maar even met een camera doen of hand in hand met een andere man. Ja, maar dat moeten we dan maar even laten. Dat had Jan er ook niet bij gezegd... Man, wat een niveau van nog wel een hoofdredacteur van zo`n blad.
@Maria.1 | 07-10-15 | 21:20
Ik snap de frustratie, maar dat zinnetje is denk ik al door iedereen gebruikt. Hun antwoord zal zijn dat het in deze tijd lastig is om vooruit te kijken en dat niemand deze crisis had zien aankomen. Voor jij in schamper lachen uitbreekt, had JIJ het zien aankomen dat Merkel daar ging zingen "Kom maar naar hier" ...... ik niet. Maar blijkbaar heeft Merkel haar laatste restje verstand ook nog kwijt weten te maken.
@m@rkus | 08-10-15 | 07:58
Tuurlijk joh, laat maar binnen komen. Het kabinet weet zich er geen raad meer mee. Er schijnen al bussen vol asielzoekers rond te rijden waarvoor geen opvangplek is geregeld en gewoon door laten instromen.
m@rkus Aaaah kennelijk is het onveilig in de meeste islamitische landen. Jij weet van de hoed en de rand. Mooi dat we je kennis mogen delen.
@Dhr. de Wit | 07-10-15 | 22:01
Dat is dus de salamitechniek in actie. Jan Roos: 'Ik kan niet meer met een camera in de stad komen'... Die gast: 'jahhhh maar dat is met een camera' dat gebeurd niet zo veel'
Bam!: van geen probleem, naar ineens geen camera's meer... Hebben we dus (hoofdredacteur Elsevier) bij deze ineens geaccepteerd.
Hij had moeten zeggen (als Hoofdredacteur Elsevier): 'Wel godverdomme! Dat gaat zomaar niet!'
@m@rkus | 08-10-15 | 07:58
Ook de grootst mogelijke onzin. Natuurlijk is het wel te stoppen. Heel goed zelfs. 1. Je bouwt een hek (zie Hongarije, kwamen ze ook niet meer in) 2. De mensen die toch door dat hek heen gaan, stuur je linea recta terug naar een land waar je een verdrag mee hebt afgesloten. Na een tijd zijn de mensen wel flauw van dat ontmoedigingsbeleid.
Maar wat jij bedoelt, dat heet onwil.
m@rkus | 08-10-15 | 07:58
"Terwijl het zo duidelijk is dat die stroom aan vluchtelingen niet te stoppen is."
Er komt een moment dat het echt echt echt vol is. Wat ga je dan doen? Het stopt pas als het niet meer gaat en er een negatief signaal naar land van herkomst gaat. Dat kan door de situatie gedreven zijn, als dakloze gezinnen in portiekjes en fietsenhokken slapen. En geen geld en honger dus die hebben geen keus. Het kan ook eerder.
Zolang Merkel er nog zit in Duitsland blijven de asielzoekers ook naar Nederland komen. Maar het is in ieder geval goed als Nederland zegt dat ze geen blijvende status krijgen. Als het weer rustig is, gaan ze weer terug. Dat houdt in ieder geval de aanzuigende werking tegen.
de Voorzittert | 08-10-15 | 07:34
"Dan gaan we stapelen. Iedereen en zijn moeder in prefab-dorpen, container-flats en we plempen ook alle monumentale gebouwen vol met Syrische archeologen."
Die banken zitten al weer handenwrijvend toe te kijken; woningtekort, dat gaat de prijzen weer lekker opdrijven. Die rare Nederlanders zijn best weer bereid nog meer koopslappte/kracht te betalen voor hetzelfde. Marktwerking, goed voor iedereen, schijnt.
Wat ik wel schattig vind, is dit: Noord-Afrika en delen van het Midden-Oosten zijn kennelijk nogal onveilig, en miljoenen mensen zoeken een veilig heenkomen. Een klein deel van die mensen besluit om naar Europa te gaan. Of wij dat nou willen of niet. Dat is niet te stoppen. klaar. Of je nou je hoofd in een hooibaal wil stoppen of niet, deze mensen zijn niet tegen te houden. We kunnen er dus beter een beetje menselijk en pragmatisch mee omgaan, denk ik dan... Maar nee hoor, de provincialen, de xenofoben, de conservatieven en de haters kunnen niks beters verzinnen dan heel hard 'nee!' te roeptoeteren. Terwijl het zo duidelijk is dat die stroom aan vluchtelingen niet te stoppen is.
Oew tenenkrommend weer bij WNL. Zit zo'n vrouw te verkondigen dat er te veel mensen "scheef" wonen en er o.a. daardoor krapte is om de sociale woningmarkt. In de grondwet is vastgelegd dat wij recht hebben op vrije vestiging. We leven in een dictatuur met een nepparlement.
Het is eerder gezegd in de panelen: zou mooi zijn eens wat journalistiek te doen en dit breed te brengen: follow-the-money. Wie verdient wat aan de asieleisers? Dit gaat de kom-maar-binnen-met-je-bul politiek van VVD666/PvdA verklaren.
@kloopindeslootjijook | 08-10-15 | 07:26
Dan gaan we stapelen. Iedereen en zijn moeder in prefab-dorpen, container-flats en we plempen ook alle monumentale gebouwen vol met Syrische archeologen.
50% van de stemmers/nederlanders/scholieren? is het niet eens met de regering wat de vluchtelingen betreft. Met andere punten kunnen die percentages anders liggen (lager of hoger).
Wilders kan makkelijk scoren, want er komt altijd een moment dat alles echt vol zit. Oranje is daar een eerste voolbeeld van. En wat ga je dan doen? Daar hoor je niets over.
Nou daar gaan we weer. Gutmensch 2.0:
BN'ers starten campagne over liefde voor vluchtelingen
s.ad.nl/4158381
-weggejorist-
-weggejorist-
Klaas Dijkhoff is ook maar een puppet van de overheid. Er is gewoon iemand naar voren geschoven als afleidings punt. Iedereen boos op Klaas Dijkhoff maar niet op de echte beslissingmakers.
Machoclown | 08-10-15 | 06:10
Nee nee echt een feeststemming .
3 flessen erdoorheen gejaagd vannacht.
@Eurotokkie | 07-10-15 | 21:36
Griezelstemming bedoel je.
wakkere_nederlander | 08-10-15 | 04:22
@Cuyahoga spreekt uit ervaring.
@XaleX_2 | 08-10-15 | 04:11
Het CDA is net zo hypocriet als de rest. Waar zijn die partijbonzen die zo stonden te janken toen de CDA in zee ging met de PVV? Die houden nu hun bek omdat ze weten dat als ze te pro-vluchteling zijn, het hun zetels gaat kosten.
@Cuyahoga | 07-10-15 | 22:17
LOL!
Gaaf als je zo'n rijke fantasie hebt!
Het CDA is de verkiezingscampagne alvast begonnen dus. Als je haar verkooppraatjes zou geloven dan zouden ze na de verkiezingen prima zaken kunnen doen met de PVV.
'Opiniemakers' maar de woede van de mensen wel censureren (06:33). Dat dan weer wel. Had niet anders verwacht.
Ik ben blij dat mensen door hebben dat mark niet geheel toevallig aan de cola is op dit moment. Vuil werk op een vies moment, moeder zei; 'doe maar niet zelf'. Moeders weten dat nu eenmaal goed, voelen dat aan, dat zeker wel.
Zo alle kids naar bed , wat een rust.
*licht uitdoet*
Zo te zien heeft Zutphen dikke maling aan Dijkhoff:
www.telegraaf.nl/binnenland/24587200/_...
Dat zouden meer burgemeesters moeten doen.
Jan Roos for president. Kan Jan geen partij beginnen hier? Een soort PVV, maar dan met Jan aan het roer en de mogelijkheid om lid te worden. Doe ik meteen.
@Jan Dribbel | 08-10-15 | 02:15
LOL!
- echt out -
Lewis Lewinsky | 08-10-15 | 02:09
De Partij van de Dieren heeft de bewoners van landelijke gebieden al aangeraden de Geiten veilig op te bergen.
@kopkaasknabbelaar | 08-10-15 | 02:12
Jij mazzelaar! Hier in Amsterdam struikel je over de illegalen. Er zijn ook veel erkende asielzoekers (statushouders). Die herken je aan hun compleet nieuwe kleding plus hun permanente grijns.
- out -
@Lewis Lewinsky | 08-10-15 | 02:07
Het schijnt dat de vers gebouwde opvangbunkers nogal naar hout ruiken daar.
Ik wacht hier nog wel even af in een van de weinige gemeenten van Nederland die nog geen vluchteling heeft opgenomen.
@Jan Dribbel | 08-10-15 | 02:05
Geiten.
@kopkaasknabbelaar | 08-10-15 | 02:02
Als je zegt dat je uit Syrië komt, zullen de moffen hertzlich wilkommen sagen :)
@daytripper | 08-10-15 | 02:00
Leuk hoor dat de CDA een beetje meegaat in de onrust over de vluchtelingenopvang maar je weet dat als ze in de regering zouden zitten ze net zo hard mee hadden gedaan.
Freezzz | 08-10-15 | 01:51
U bent een hopeloos geval.
Maar er zijn vast wel verzachtende omstandigheden.
Ik krijg net een idee, er is, denk ik, behoefte aan stofzuigers in de asylkampen.
Halal stofzuigers.
@Lewis Lewinsky | 08-10-15 | 01:59
Sja, als we deze streek van tevoren hadden geweten dan hadden we onze huisginger ook niet op DE-propaganda tour hoeven sturen.
Jammer, ik had er wel zin an...
www.dumpert.nl/mediabase/6668921/e81aa...
Dat gekakel over " ik begrijp uw ZORGEN..." van de CDA juffrouw ..
De nieuwe Haagse stoplap : het woordje "zorgen" . Zo'n lekker neutraal woordje van u bent verontrust maar natuurlijk zijn de gelukszoekers welkom.
En passant vergeet de CDA juffrouw niet nog even Buma in de kont te kruipen.
Zum Kotzen!
@kopkaasknabbelaar | 08-10-15 | 01:54
Het hemd is nader dan de rok. Nu is dat racistisch, maar vroeger kon je dat gewoon zeggen. Ik bedoel, ik haat Dijkbreuk meer dan Von Merkelenstein. Ik gun Angela alle asielzoekers die ze maar wil.
*grens met Het Avondland Voorheen Bekend Als Duitsland (HAVBAD) dichtdoet*
@Lewis Lewinsky | 08-10-15 | 01:51
Nou, je dicht onze Klaas in je vorige plempsel nogal veel eer aan in dit debacle.
Was meer bedoeld als een * vergeet haar niet-je *
@kopkaasknabbelaar | 08-10-15 | 01:48
De Heilige Angela? Die iedereen ter wereld uitnodigt om in Europa te profiteren van het harde werken van onze ouders en voorouders en de boel te komen leegvreten? Wat is daarmee, met Merkel?
Ik ben hier anoniem dus ik kan wel sommige dingen zeggen. Ik heb een keer geld gepikt van mijn ouders, ik heb wel eens mijn piemeltje in een stofzuiger gestoken maar waar ik me het allermeest voor schaam is dat ik de eerste 15 jaar van mijn stemgerechtigde leven op de VVD gestemd heb.
@Lewis Lewinsky | 08-10-15 | 01:45
hohoho... vergeet EU-Führer Merkelstein niet...
Islam is totalitaire genocidale tirannie bedacht voor steeds meer roof en uitbuiting van vrouwen en ongelovigen. Overdreven? Hier wordt het uitgelegd: www.inquiryintoislam.com/2010/11/basic... Terrorisme-expert prof. Peter Neumann legt uit dat we in de komende decennia nog vele aanslagen kunnen verwachten. En hij zei dit op een congres nog ver voordat de massale import van moslims begonnen was. www.youtube.com/watch?v=wxLDFzNNits Ondertussen is de massale import van moslims een daad van menslievendheid - Wir schaffen das. - en is islamkritiek nog steeds al snel de daad van een nazi: pcwatch.blogspot.nl/.
@INH.30CL | 08-10-15 | 01:40
Nogal wiedes dat dat waar is.
@Ellie1234 | 08-10-15 | 01:21
Nederland zal niet kapodt gaan aan aanslagen, hoewel die ongetwijfeld zullen komen, maar aan de instroom van onnoemelijk veel mohammedaanse *vluchtelingen* die kolonel Klaas binnenlaat.
Het zullen er miljoenen zijn. Met dank aan de VVD.
Diederik Samsom zegt dat dakloosheid niet bestaat in Nederland.
Verder vertelt hij eens op een kanonskogel te zijn ontsnapt uit een drakenkasteel.
Dat is het eerlijke verhaal van Diederik Samsom.
Als het aan Dijkhoff ligt komen er nog miljoenen *vluchtelingen* Nederland binnen. Over 3 jaar zal kolonel Klaas de 2-miljoenste asielzieligerd verwelkomen die tijdens zijn schrikbewind is binnengedobberd.
*merk mijn woorden*
OT: Zou het waar kunnen zijn?http://www.mirror.co.uk/news/world-news/isis-bombers-are-britain-now-6230762
Dus over de portefeuille van Kolonel Klaas.
*rot op, Dijkbreuk*
Negen van de tien meeste becommentariëerde items bij powned gaan ook vandaag weer over asieleisers.
Zo. Net thuis en even dit dingetje bekeken. Hier kan Jeroen Pauw godverdomme een puntje aan zuigen. Wat een verademing. Mensen die elkaar laten uitpraten, zonder meel in de mond, zonder politiek correcte nonsens van rappers en misdaadjournalisten tussendoor, en mensen die ook nog wat zinnigs hebben te melden. Dit was een goed optreden van Jan. Van alle 3 overigens. Ik word hier wel blij van. Wat zijn de kijkcijfers van dit showtje?
-weggejorist-
Hmm, apart ding deze uitzending.
Neigt ietwat naar eigenpijperij van WNL ofzo, kan er de vinger niet op krijgen.
Een paar zelfverklaarde deskundigen in een talkshow die het eigenlijk allemaal met elkaar eens zijn, er is in ieder geval geen debat ofzo.
Kan me best vinden in het gesprek en het bevestigt wel weer een hoop gedachten van mensen, maar meer dan een gesprek over een soort van feitenrelaas is het eigenlijk niet.
Alleen leuk om er naar te kijken als je een bepaalde klank wilt horen, of om er juist tegenaan te kunnen zeiken.
@Freezzz | 08-10-15 | 01:08
Ik bedoel bij de linkse praatprogramma's. In zijn eentje, bij Pownews, deed hij het altijd geweldig.
Jantje was in vorm vandaag. Volgens mij had hij een drankje voor de uitzending op. Ik vind Jan top hoor, luisterde ook altijd naar zijn radioprogramma maar op tv was hij toch altijd ietsje bedeesd. Ik hoop dat hij dat nu voorgoed achter zich heeft gelaten.
@zevensprong | 08-10-15 | 00:53
Politieke leiders? Huh, wie, wat,waar? Heb ik iets gemist? Vragen dus.
Jan, petje af (gelukkig maar) voor je rationele optreden! Eindelijk iemand die daadwerkelijk problemen adresseert en hopelijk nemen nu de politieke leiders dat eens over..
@Driewerf Hoezee | 07-10-15 | 23:38
De link tussen de EO en christelijke Syriers had ik nog niet gelegd, ik was te flabbergasted door wat ik zag.
.
Vandaar ook wellicht dat het 'typisch' Neerlands getypeerd werd door bier en vreten; rook dan een joint met een mond vol kaas terwijl je een hoer neuqt met je klompen aan, in een windmolen, in de polder - maar het is inderdaad de EO...
Wellicht kunnen we dan de keuze aan het slachtoffer zelf laten, lol.
@hoogstetijd | 08-10-15 | 00:35
We kunnen er ook een slogan van maken:
"Wilt u karma of in de shoarma?".
Hollans was vroeger mij goeieste vak!
Dhr. de Wit | 08-10-15 | 00:17
LOL, maar serieus, ik heb me kostelijk met de limerick vermaakt!
@La Bailaora | 08-10-15 | 00:29
Je hebt gelijk. Maar toch, hulde voor Wezep!
@Lewis Lewinsky | 08-10-15 | 00:14
Niet goed genoeg: "Oldebroek zoekt nog naar een andere locatie.".
Gaul Shaarad | 08-10-15 | 00:19
Ik weet de waarheid is hard.
Droom maar lekker verder van je volksopstand,lol
wegen = vegen
@Eurotokkie | 08-10-15 | 00:12
Met deze uitspraken val je echt door het mandje..
haha wat een lutser ben je toch..(en trol)
Luister maar naar het liedje van Dhr. de Wit;)
Een goede nacht gewenst.
Everest4939 | 08-10-15 | 00:09
Jan moet doen waar hij goed in is , als zo de echte krachtpatsers komen wegen ze de vloer met Jan aan
en dit wil niemand.
Dus bij deze Jan ,zet dat malle petje weer op een laat ons lachen.
@hoogstetijd | 08-10-15 | 00:10
Hollans was vroeger mij goeieste vak!
@Everest4939 | 08-10-15 | 00:09
Kom op! u kennende kan u met een veel beter uieengezet verhaal komen dan dit zwakke betoog.
Ik mis een bepaalde ehh.. onderbouwing?
@La Bailaora | 08-10-15 | 00:09
Jawel. Wezep!
www.powned.tv/nieuws/binnenland/2015/1...
Gaul Shaarad | 08-10-15 | 00:06
Wat ik geloof is niet van belang, kijk om je heen en aanschouw de waarheid deze zal je niet bevallen .
@Eurotokkie | 08-10-15 | 00:04
Voor extraspeciale mensjes doe ik graag iets extraspeciaals.
Je moet altijd lief doen tegen "extraspeciale" mensen. Want dat is beschaving én onderdeel van de volgens jou niet bestaande Nederlandse cultuur.
@de honden blaffen... | 08-10-15 | 00:02
Weigeren om asielzoekers uit te zetten gaat niet in tegen het overheidsbeleid, ahum EU beleid. Neem maar van mij aan ze het omgekeerde doen, dat de shit van bovenaf uitbreekt.
Dhr. de Wit | 08-10-15 | 00:07
Eerste klas limerick, compliment nogmaals!
Ik heb meer dan genoeg van Roos. Blijkt een hardnekkige aandoening waar ook head and shoulders niet tegen opgewassen is: combi van media geilheid en een tekort aan intelligentie. De verpersoonlijking van de testosteron bommen waar Greetje schreeuw graag voor waarschuwt. Ga eens wat nuttigs doen, Jan doelloos.
@Lewis Lewinsky | 07-10-15 | 23:58
alleen zie ik het ze niet doen. Nog geen een gemeente heeft de kop in de wind gestoken. Als er een dat doet, dan komt er een omslag.
de honden blaffen... | 08-10-15 | 00:02
" Bijvoorbeeld weigeren ze stomweg om asielzoekers uit te zetten "
Er zijn idd burgemeesters met ballen die weigeren om het onmenselijke te doen .
@hoogstetijd | 08-10-15 | 00:04
*Gne he he*
Dank u. Yep. It's a fresh one.
@Eurotokkie | 07-10-15 | 23:53
Geloof jij dat werkelijk?, of hoop jij dat dat de realiteit is?? Haha tokkie, geschiedenislessen zijn aan jou niet besteedt..
-weggejorist-
Dhr. de Wit | 08-10-15 | 00:02
Een liedje speciaal voor mij ,wat een eer.
* pinkt een traantje weg *
La Bailaora | 07-10-15 | 23:55
Burgemeesters kunnen wel degelijk weigeren om beleid uit voeren, en doen dat ook regelmatig.
Bijvoorbeeld weigeren ze stomweg om asielzoekers uit te zetten, dat dan weer wel!http://www.elsevier.nl/Nederland/achtergrond/2006/12/Burgemeesters-verbieden-uitzetting-asielzoekers-ELSEVIER103071W/
Ze zouden ook, net als burgers dat kunnen, ongehoorzaam kunnen zijn aan Den Haag, zoiets als, we voeren het gewoon niet uit. Maar omdat ze bang zijn voor hun baantjes en hypotheken, doen ze dat niet.
La Bailaora | 07-10-15 | 23:55
Yup, en daar wringt 'em volgens mij de schoen. Al die gemeenteraadsleden zijn bang voor hun politieke carrière als ze een andere mening verkondigen dan hun (linkse) partij dat voorschrijft. Met alle financiële consequenties, zoals hun hypotheek, vandien.
@Eurotokkie | 07-10-15 | 23:53
er was eens een eurotokkie uit utrecht
die zag de dingen niet helemaal recht
maar dat is dus het probleem met karma
straks eindigt ie nog in de shoarma
terwijl wij het nog zo hebben gezegd
♪ la, la, la, la, ,la laaa ♪
@Eurotokkie | 07-10-15 | 23:53
Mensen zien wat ze willen zien.
@La Bailaora | 07-10-15 | 23:55
Dat zouden ze zeker moeten zijn. Maar voor alle zekerheid zou ik in mijn gemeente toch alle leegstaande panden direct laten slopen. En bestemmingsplannen zo wijzigen dat asielopvang niet meer mag. Fuck dictator Dijkbreuk!
@Lewis Lewinsky | 07-10-15 | 23:48
Ze zouden ook, net als burgers dat kunnen, ongehoorzaam kunnen zijn aan Den Haag, zoiets als, we voeren het gewoon niet uit. Maar omdat ze bang zijn voor hun baantjes en hypotheken, doen ze dat niet.
Gaul Shaarad | 07-10-15 | 23:44
Zolang het volk water en brood heeft zal er niet veel gebeuren ,ja soms wat speldenprikjes maar niet zoiets als een grote volksopstand want daarvoor hebben mensen het nog te goed in Nederland
Burgerlijke ongehoorzaamheid mag best maar verder dat dit zal het niet komen.
@Gaul Shaarad | 07-10-15 | 23:44
De Nederlandse/West-Europese beschaafdheid is slechts een dun laagje vernis. Zoals je zegt is overlevingsdrang de sleutel. Mensen komen altijd op voor de stam waar hun genen het meest verwant aan zijn.
Ondertussen in Deutschland:
.
De Duitse politie is op zoek naar drie Syriërs in verband met een mogelijk geval van eerwraak. Daarbij kwam Rokstan M., een 20-jarige vrouw, door messteken om het leven in de stad Dessau.
De gezochte mannen zijn de vader van Rokstan en haar broers. Zij zouden het niet hebben kunnen verkroppen dat de jonge vrouw enkele jaren geleden in Syrië slachtoffer van een groepsverkrachting was geworden. In hun ogen had ze hiermee haar familie 'onteerd', schrijft The Mirror.
.
Bron: www.powned.tv/nieuws/buitenland/2015/1...
Ik was nooit zo'n fan van Roos, maar dit doet hij echt heel goed! Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden, hoe hij het zegt!
Jan, chapeau!
Pieter V | 07-10-15 | 23:45
Das nog te veel aandacht voor een amoebe.
Gemeenteraden worden overruled door dictator Klaas.
Kunnen gemeenten dan helemaal niets meer doen?
Jawel hoor. Ze kunnen alle gebouwen, bivakken en kampementen die in aanmerking komen om asieleisers te huisvesten slopen. Weg ermee.
Niemand heeft het over de misstanden in Duitsland. Je kunt toch ook wel nagaan dat ISIS hier misbruik van maakt? Ik vrees dat een grote aanslag aanstaande is en dan zijn we allemaal in shock en verbaasd.
PausTokkie | 07-10-15 | 23:39
Perfecte conclusie wat mij betreft. Je kunt erop wachten. De EU, Pechtold, Rutte en zijn VVD, Samsom, GL, SP, COA, gemeentebesturen en al die andere linkse wegkijkers zijn er ronduit verantwoordelijk voor. En wat zeggen Rute c.s. en die hele kliek als er een aanslag op Amsterdam CS plaats heeft? 'Och wat verschrikkelijk, ons welgemeend medeleven aan alle nabestaanden.'
Klaaszachstan.....*zich afvragen doet: hoe moet ik de nieuwe leider groeten?* Klaaszachstan..... T is toch wel nog steeds multiculti he? Anders is t voor mij onleefbaar...
@Eurotokkie | 07-10-15 | 21:42
Vergeet niet jezelf door te trekken, stinkende drol die je bent.
Dhr. de Wit | 07-10-15 | 23:42
Deze keer zijn de onderwerpen toch wel interessant , al ben ik zelf geen fan van Pauw.
Bij veel mensen gaan de ogen langzaam echt open. Wij gaan het allemaal meemaken. Er is een simpel mechanisme in de natuur, en dat is territoriumdrift, een simpel natuurlijk concept wat maar niet tot de gütmensch wil doordringen.
.
Mensen worden schromelijk overschat, en zijn in feite gewoon intellectueel doorontwikkelde zoogdieren, met de zelfde instincten en natuurlijke gedragsregels, tribaliteit is een eigenschap die de mensheid vanaf het begin heeft gekenmerkt en gevormd. In de natuur reageren dieren altijd erg agressief op ongewenste indringers in hun territorium. Er komt een moment dat deze zeer natuurlijke instincten ook bij de mens alhier de kop op steken, zeker als eigen levenswijze of familie echt in het geding gaan komen. Zover is het nog niet, maar met deze massale instroom van "vluchtelingen" komt dit punt zeer snel dichterbij. Zeker in dit al overbevolkte land. Vanaf dat moment wordt het werkelijk onaangenaam hier en vijandig.. Een soort voortdurende oikofobe indoctrinatie en hersenmassage van onderwijs en media kan dit instinct lange tijd onderdrukken.
.
Tot het moment daar is.. Een verschrikkelijke terroristische aanslag of een moord op een populaire politicus kan een aanleiding zijn tot grote maatschappelijke onrust en het zoeken naar een zondebok, de geschiedenis bewijst dit met WO1 als ultieme voorbeeld.
.
Geen Gütmensch of linkse fabeltjes over maakbare samenlevingen kan vanaf dat moment dit oerinstinct nog stoppen. Het meest ironische is dat ze het zelf nog gefaciliteerd hebben ook met hun linkse drammerige waanideeën. (De wereld is immers toch van iedereen?) En ook zullen deze volksverlakkers als eerste Wir haben es nicht gewusst gaan preken als de beer eenmaal los is. Voorbodes van dit gebeuren ziet men al in Italië en Oost-Duistland de kop op steken. Er wordt de bevolking gewoon iets opgedrongen wat men structureel hier niet wil! Ondermijning van sociale cohesie, afbraak sociale systemen en desintegratie van eigen cultuur en inrichting van vrije levenswijze. Behalve dan degenen die werkzaam zijn in de zieligheidsindustrie, die varen er voorlopig wel bij. Maar uiteindelijk zullen zij de zware tol gaan betalen voor hun grote verraad.
@Brou Is Back | 07-10-15 | 23:30
Heb precies 4 seconden Pauw gekeken en toen ging het alarm van mijn bloeddrukmeter af.
Iedereen die de schuld maar blijft afschuiven op een politicus die totaal, maar dan ook totaal geen invloed heeft gehad op welk asielbeleid dan ook, is werkelijk waar surrealistisch. Allemaal bang voor hun baan en hun bakkes. Als ze zo doorgaan heeft niemand straks meer een baan.
@Mark_D_NL | 07-10-15 | 22:07
Ja, maar jammerhelaas stopte de reis als in Kroatië. Had liever gezien dat PowDhanny tot aan de logeerkamer van Merkel door was gereisd. Dát is verdomme pas teelevee.
Laat Nederland aan Rijkscommissaris Mark en zijn Grote Leider Jean Kissing Claude Juncker nu het nog kan. De grenzen zijn nog open. Nog wel.
@Piet Karbiet | 07-10-15 | 22:08
Dus volgende keer bij Pauw allemaal met een vogel in je bek :)
PVV is eenzijdig negatief over vluchtelingen maar bij Pauw ook. Niemand die vraagt zich af of er misschien niet ook terroristen tussen kunnen zitten of mensen die onze waarden en vrijheid bedreigen. Niemand heeft het over de misstanden in Duitsland. Je kunt toch ook wel nagaan dat ISIS hier misbruik van maakt? Ik vrees dat een grote aanslag aanstaande is en dan zijn we allemaal in shock en verbaasd.
@pruimzuur | 07-10-15 | 22:24 en meer tijden
Nogal heftig ja. EO-meneer denkt eerst 'laat maar staan', maar opeens is het toch goed. Later drinken ze bier. Ik dacht: koekoek, het zijn natuurlijk gewoon christelijke Syriërs. Want EO. Dus wel deugdelijk overkomen (voor twee dagen in je Vinexwijk) maar het moeten wel leuke lieve gristenen zijn.
Of ga ik te ver?
Weet je wat nou zo bijdehand is, dat een enkele leus of idioot symbool bekladden op een gebouw meteen een bevestiging zou zijn dat alle PVV'ers weer vergeleken worden met 40/45. Een incident-argument werkt dus ook alleen als ie van links komt, negatief nieuws over 'vluchtelingen' zijn altijd incidenten. PVV'ers zijn zonder uitzondering allemaal dom/fout/extreem rechts/nazies. Joh linkse losers, iedere, maar dan ook echt ieder vergelijk met nazi Duitsland (in welke vorm dan ook) is een directe diskwalificatie voor de gehele verdere discussie. Jullie zijn zelf totaal onbekend met de geschiedenis en daarmee de pure bron en definitie van het demoniseren. Ik begrijp het wel, de argumenten zijn op en dan is dit de weg van de minste weerstand. Punt blijft dat het daarmee wel erg duidelijk wordt dat je de ECHT domme mensen momenteel niet aan de rechter kant moet zoeken.
Jan, ff niet meer gaan naar die slangenkuil daar. Ze gooien je onder de bus als ze kunnen. Het is toneel. Ga er zitten als er nog iemand zit die niet gekocht is en er niet op uit is je te fisten. Wax in..... Wax out....
@Pier_penspien | 07-10-15 | 23:17
Wat?
"Onze" Marokkaanse jeugd?
Die hebben zich al lange tijd geleden gediskwalificeerd.
Ommezwaai | 07-10-15 | 23:12
Om precies te zijn op 9/11, 11 september 2001. In de avonduren stonden er in diverse plaatsen, ik meen ook in Ede, Marokkaanse jongeren op straat uitgebreid feest te vieren vanwege de aanslagen op de Twin Towers. Toen drong tot mij door, althans wat mij betreft, dat de Derde Wereldoorlog was begonnen.
Brou Is Back | 07-10-15 | 23:30
Heb je het nog lang volgehouden..
Iedereen een gebroken arm in Klaazachstan!!
Bij Pauw loopt de linkse landverraders-propagandamachine inmiddels, zoals elke avond, weer volledig uit zijn lagers. Het gebruikelijke policor-gereutel en goedpraterij van het complete falen van onze overheden op alle niveau's.
.
Natuurlijk wordt het anti-vluchtelingen sentiment weer continue aan de onderklasse toegewezen. Als je tegen bent, ben je tokkie, nazi en liefst allebei volgens de linkse "elite" (= paupers die een studie met -ogie op het eind hebben afgerond en nu denken dat ze intelligent zijn omdat ze uit een milieu komen waar normaal gesproken niemand kan lezen, dus dat is dan al heel wat).
.
Kortom, tijd om de treurbuis uit te zetten voordat ik weer de hele nacht lig te projectielbraken...
Jan Roos heeft goeie opmerkingen die ronduit hout snijden. Hij zou er wel goed aan doen om zijn presentatie wat aan te scherpen. Minder scheef hoofd, minder woest rondvliegende blikken. Iets meer diepgang in zijn teksten zonder de scherpe kantjes eraf te halen. Dan komt hij veel krachtiger over en zal de impact van zijn boodschap groter zijn. Ies graties tip van gedragsdeskundige in mijn directe omgeving. En die mevroj weet op dit terrein van wanten...
Die Jan Roos kan lullen als Brugman. Misschien in '17 (of hopelijk eerder) als lijsttrekker van Lijst GeenPeil? Coalitie met Ons Geert?
Dhr. de Wit | 07-10-15 | 23:22
Ghe, ghe...
@Berbaar | 07-10-15 | 23:05
Je moet gewoon doen wat je goeddunkt, plain and simple.
Zolang we het hier wel gezellig houden, toch?
Goed gezegd, Pritt! Hulde.
De maskers zijn af. Dictator Dijkbreuk zwaait nu de scepter in Klaaszachstan. Hij laat miljoenen asieleisers binnenstromen.
Zoals een kaboutertje ooit fluisterde "gedreven in de armen van Wilders?
Naar Wilders zijn armen verstoten door die andere politieke wanpresteerders misschien. Als een hond die door zijn baas slecht of niks te vreten krijgt, buiten in de kou moet slapen en lukraak de klappen om de oren vliegen, hinkt de burger die nog wel vertrouwen had in dat zooitje, naar een baasje dat een fuck geeft."
@Ommezwaai | 07-10-15 | 23:19
Je moet ook niet kijken. Hier wat verlichting:
www.google.nl/search?q=basket+happy+k...
Onze MP is 24 uur per dag er mee bezig... hij droomt zeker 24 uur per dag?
Didi wordt wel even aan de tand gevoeld door Pauw ,ik betrap Didi echter niet op onwaarheden.
Mooie discussie.
je suis bier | 07-10-15 | 23:18
Ik krijg vlekken in mijn nek en allerlei andere dermatologische ongemakken van deze man....
Is Jan het alternatief voor Blonde Wilders? Wel die glas-oppakken-leegdrinken tik afleren aub ;-)!
@Snap je!? | 07-10-15 | 22:56
.
En het enige superpositieve 0,2% boertje van búuten uit Oranje met zijn barbeque en Arabiriese winkel is ook op alle netten. De Fabeltjeskrant.
Als ik Didi hoor praten begint mijn bloed te koken. Godverdomme.
Brou Is Back | 07-10-15 | 23:16
Vrouwen en kinderen komen nog gezinshereniging.
Berbarische Schultenbrau... Waar de mond van vol is stromen de intellectuele tegels van over, nietwaar Appie de straatvegert.
En ik blief niet eens bier. Geef mij maar whisky, zonder "e" inderdaad. Maar niet doordeweeks want dan neem ik meestal een shotje heroine.
Wiggin | 07-10-15 | 23:14
??
Niemand vraagt zich af waarom al die "testosteronbommen" niet thuis blijven om hun vrouwen en kinderen te verdedigen, ipv hier in een comfy bedje te gaan liggen. Lafbekken of uitvreters, dat zijn het. Ik vermoed trouwens het laatste!
.
En kudo's voor Jan Roos!
@A la snackbar | 07-10-15 | 23:03
Alsof WNL hét instituut is dat vormgeeft aan de maatschappelijke mening. Wat een gelul allemaal, gewoon een babbelshow en Jan Roos als gewoon een gast. Geen goeroe, geen Jezus en geen compleet doordachte campagne.
Dat je het wel of niet leuk vinden van Jan Roos als reden ziet om te gaan stemmen bij een referendum.. ja.. hou dan beter gewoon je mond.
Onpartijdig | 07-10-15 | 23:06
Die troll moet je sowieso niet serieus nemen.
Van 's morgens vroeg tot 's avonds laat onzinnige tegeltjes plaatsen.
Heeft tijd genoeg om zijn geliefde vluchtelingen te helpen...... maar dan geeft meneer niet thuis.
@Piet Karbiet | 07-10-15 | 22:50
Ja, die zijn goud waard, niet inwisselbare internetpunten ;)
Eurotokkie | 07-10-15 | 22:33
"Onze" Marokkaanse jeugd?
Die hebben zich al lange tijd geleden gediskwalificeerd.
.
Zodra het weer veilig is in Syrië en deze vluchtelingen gaan ooit terug, dan mag deze jeugd met de stroom mee...
Heel Nederland is in rep en roer en bij Pauw gaan ze het uitgebreid hebben over het allerbelangrijkste onderwerp van dit moment: voetballuu
"Mensen worden in de armen gedreven van Wilders", zo luidde het commentaar van die linksche trol bij Nieuwsuur.
Liever bij Wildie in de armen dan bij bijvoorbeeld Roemer, Samsom, Pechtold of Rutte.
Wat een slapzakken zijn dat zeg.
.
Wildie is inmiddels verworden tot de kop van jut wat betreft dit dossier.
De rest van de slapzakken houdt gewoon z'n muil om te wachten totdat de storm is overgewaaid.
Pas dan trekken ze allemaal hun grote muil weer open.
Eurotokkie | 07-10-15 | 22:38
"in deze topic"?
Werkelijk?
Jij komt van beneden de Euro?
@Dhr. de Wit | 07-10-15 | 22:03,
welnee, wel stronteigenwijs,
hou ik van, mensen die eigenwijs niet met alle natte scheten meewaaien en zelf eens durven nadenken.
Daar hoef ik het zeker niet altijd mee eens te zijn, ben ik met Geenstijl ook niet,
verfrissend en eigenzinnig is het wel.
Kom je weinig meer tegen heden ten dage,
veel laffe en luie meeloperij.
@Reinaert | 07-10-15 | 22:49
Ach het is merendeels onschuldig vermaak mijn beste.
Kat vs muis op intellectueel level, zeker als er daar wat Schultenbrau in zit.
Maar goed ik zal rekening met U(w opvatting) houden, Vervelios genoeg nietwaar.
Voor een breedgedragen referendum denk ik toch dat ze hoognodig af moeten stappen van het schreeuwen met Jan Roos bij programma's als WNL. Ik steun het referendum maar die toon kan ik me niet in vinden en weet dat ik er niet alleen in ben
Ik begin wel fan van Jan Roos te worden. Kan hij niet gewoon de politiek in gaan?
Goede punten wat hij aandraagt.
Om er iets uit te pakken: Ik zie ook veel meer in het bij elkaar stoppen van alle asielzoekers en ze niet op deze manier te verdelen over Nederland. Vertel ze dat ze kunnen integreren en dat ze anders niet echt welkom zijn. In het tweede geval vind ik niet dat ze moeten mixen met lokale bevolkingen en dat ze in een soort (licht) vergrendeld vluchtelingenkamp tijdelijk kunnen wonen. In het eerste geval vind ik dat we er alles aan moeten doen om hen de kans te geven te integreren. Ik stel me een inburgeringscursus met in het verlengde een integratietraject voor. Waarbij het integratietraject het best de Nederlandse lokale bevolking erbij kan betrekken. Dit van de locatie waar ze intrekken zodat ze daar mensen en historie leren kennen.
Jan Roos ging er wel lekker met gestrekt been in. Ik begin hem steeds meer te mogen.
Als mijn buurvrouw besluit de gaskraan open te draaien om in haar zelfmoord de hele flat mee te nemen dan bel ik de brandweer.
* biertje opentrekt voor de Sharia in gaat *
RobberenRukkie | 07-10-15 | 22:54
Bedankt voor de tip.
* zet TV op NPO 1 *
@Eurotokkie | 07-10-15 | 22:53
Het is de avond van de dooddoeners?
Ah fijn, na exclusieve zendtijd voor Dominee Asscher bij DWDD, krijgt Didi Samsom ook weer exclusieve zendtijd bij Pauw. Het is een marteling, maar ik moet gewoon kijken hoe ons land nu weer verraden wordt.
Tsja, en dan zo Didi bij Pauw. Die kast kan uit.
gentle giant | 07-10-15 | 22:41
Mensen zien wat ze willen zien .
hoogstetijd | 07-10-15 | 22:39
.
Zie mij als Uw uitgever.
Lust U nog een drankje?
Euh... ober!
Piet Karbiet | 07-10-15 | 22:46
Mooie adequate reactie, cheers!
Dhr. de Wit | 07-10-15 | 22:42
.
Kuddoos aan de hoogstetijd | 07-10-15 | 22:39
Schrijver: trawant, 07-10-2015
En ik word er puissant rijk van.
Wel lijp hoe snel je zo mega cynisch kan worden van al dit gezeik. Je kan er gewoon NIKS aan doen. Het valt blijkbaar democratisch niet op te lossen, omdat je gebonden bent aan eeuwenoude internationale verdragen op het gebied van vluchtelingen en de EU. Ook al veranderen we de wet nu; alle lui die de afgelopen jaren zijn gekomen, gaan nooit meer weg. Dus als die wetten in dienst treden, over 10 jaar. Dan zul je nog steeds met al die idioten zitten die er nu zijn binnen gekomen. Is toch om gek van te worden?
@VVD @CDA @PvdA @SP @GL @D66 en de rest:
Als jullie NU niets doen heet de volgende MP van NL: Geert.
En dan kunnen jullie je mooie EU-baantjes vergeten, want dan gaan we uit de EU.
Kies maar. Doorlopen aan de leiband van Merkel's complexen, of voor je eigen kiezers op komen. Ook de 90% autochtonen graag deze keer.
@Berbaar | 07-10-15 | 22:41
Soms loopt een discussie niet of ontspoort 'ie. Shit happens.
Maar houd dan gewoon de eer aan jezelf, wel zo makkelijk. Fitties zijn voor de toeschouwer uiteraard altijd amusant maar uiteindelijk bereik je er zelf helemaal niets mee.
Keuzes, keuzes, keuzes ........... ;-)
hoogstetijd | 07-10-15 | 22:39
.
Zie mij als Uw uitgever.
Lust U nog een drankje?
Euh... ober!
Interviewtje Merkel. Merkel is als domineesdochter alleen bezig met het schoonvegen van het geweten van Duitsland, maar dan wel over de rug van het hele continent.
@Berbaar | 07-10-15 | 22:41
Nee, jij schrijft gouden tegels, hihi.
Een ordinaire pooier die er niet voor terugdeinst om asielzoekers in te zetten om zijn Mercedes te bekostigen.
We hebben beelden van Cuyahoga .
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2015/06/...
@FredReset | 07-10-15 | 22:36
We hebben inderdaad geen daklozen in Nederland, echt niet.
Wel hebben we mensen die er voor 'kiezen' op straat te leven.
PvdA-logica ten voeten uit.
Verdomme, zo moeilijk is het toch niet?!? Wie hier illegaal, zonder papieren naar binnen probeert te komen, krijgt PER DEFINITIE geen asiel! Misbruik MAG niet lonen! Zolang Nederland en Europa niet bereid is om te filteren, komt er NOOIT een oplossing.
@nemoj me jebat | 07-10-15 | 22:33
De locatie zit boordevol linkse importknuffel Gütmenschen.
Dus ik ga er vanuit dat ze dit historische gebouw graag ter beschikking stellen. www.biermanhenket.nl/media/50418/w-508...
En aangezien minstens de helft van deze -vluchtelingen- economieversterkers chirurg, laborant, verpleger en arts zijn kan het per direct weer als ziekenhuis gaan fungeren. Win win! Toch Peter R?
@Piet Karbiet | 07-10-15 | 22:33
Ook een voor de uitprint ;)
@Reinaert | 07-10-15 | 22:30
Getracht, vriendelijk vragen gesteld, argumenten gevraagd maar ........ niks.
Dan gaat het bloemetjesgordijn schelden als er genoeg Schultenbrau in zit en de geponeerde stelling of beargumenteerde mening hem/haar/het niet bevalt.
Die vrouw in Oranje wordt op een smerige manier aan haar linkerarm gepakt, ze pleegt eigenlijk geen verzet maar die beul draait haar arm helemaal weg.
De auto over haar voet scheelt 2 centimeter.
Onze minister president:
"Maar voor mij is de hoofdregel dat je van mensen afblijft. Dat is voor mij de absolute grens en die gaan we met zijn allen niet over
MOLENAAR!
@De Psychiater | 07-10-15 | 22:32
Wat Nederland nodig heeft is een onafhankelijke zender met rauw nieuws zonder redactioneel commentaar. Daarnaast debatten tussen alle politieke en religieuze stromingen.
Een beetje een mix tussen EuroNews en het Belgische debatprogramma De Zevende Dag.
@nemoj me jebat | 07-10-15 | 22:33
.
Tuurlijk locatie, maar er zijn wel al bedden, douches en keukens. Dus de huidige eigenaar vraagt gewoon veel meer centjes aan het COA dan ene Henny van der Most. Ziek.
Piet Karbiet | 07-10-15 | 22:33
Ja, dat zei ik dus al om 22.14, beste Piet. Laten we er nog maar een op nemen.
Onpartijdig | 07-10-15 | 22:30
90% van de reacties in deze topic ging over de komma.
Please Get A Life.
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2015/10/...
@Fredreset
Dat zei hij idd
gelukig hebben we in nederland geen daklozen zegt die Samson dat nou echt ?
www.cbs.nl/nl-NL/menu/themas/bevolking...
@Piet Karbiet | 07-10-15 | 22:33
Dank voor de dikke grijs :D
Botte Hork | 07-10-15 | 22:27
Iedereen heeft zo zijn eigen smaak , iemand ziektes toewezen is een teken van zwakte ,zie onze Marokkaanse jeugd met het k-woord.
Coke
Het licht staat hier in Holland op Oranje
En gisteravond eventjes op rood
Daaraan heeft de premier een broertje dood
Want hij is voor de handel op campagne
Geen leider zegt men en onzichtbaar ook
Maar Mark roept: 'Keep a smile and have a Coke.'
(Ome Piet post hem wel even).
Piet Karbiet | 07-10-15 | 22:27
Dat zou een uitstekende plek zijn. Alleen de locatie, hè.
Dhr. de Wit | 07-10-15 | 22:26
Al het andere speelt zogenaamd Wilders in de kaart, of zoiets. Te debiel voor woorden, maar zo rolt de NPO.
@Mark_D_NL | 07-10-15 | 22:23
Dank voor de link maarja als je de hele dag achter je bloemetjesgordijn bibberend zit te reaguren dan is changing your mind natuurlijk lastig.
En daarnaast heeft hij het over "smart people" en tsja daar kan ik bepaalde reaguurders natuurlijk niet toe rekenen.
Cuyahoga | 07-10-15 | 22:17
Hij was weer raak.
@Berbaar | 07-10-15 | 22:27
Doe. Eens. Niet.
Plemp een inhoudelijk verhaal, kritiek incluis, maar dit is toch echt te dun.
Eurotokkie | 07-10-15 | 22:20
Maar je zet wel een punt zonder spatie aan het einde van een zin.
Niet bijzonder consequent.
@heldheino | 07-10-15 | 22:24
Je eerste alinea ben ik het zeker mee eens, maar als er zoveel mensen rechts georienteerd zouden zijn, dan zou geen hond ernaar kijken. Maarja, zie de eerste alinea :) nogal een viceuze cirkel.
Welkom in Klaaszachstan!
Pritt Stift | 07-10-15
LOL.
@Berbaar | 07-10-15 | 22:27
Proost hè pik, jij moet morgen weer vroeg op om te vegen, zei je dat nou?
We zijn het ontzettend met elkaar eens hier. Heerlijk, zo'n vriendenclubje. (...)
@Botte Hork | 07-10-15 | 22:11
.
Piet gniffelt. Zijn ze naar het al 14 maanden leegstaand Prinsengracht Ziekenhuis in het Centrum?
tik tak, tik tak. We wachten af.
@Dhr. de Wit | 07-10-15 | 22:16
Inhoudsloos..... check X
Off Topic....... check X
Yep Witmans zit weer met zijn Schultenbrau te reaguren.
Nu bij de NPO staats TV nieuwsuur bruine tong Buma en Wegkijker ouwe jongens krentenbrood Roemloos met grenzen open kom er maar in en snel huizen bouwen.
Dus heel veel bouwvakkers gevraagd oh wacht.
Gelul voor de buhne overigens staat die lul die de mevrouw een gebroken elleboog bezorgd in oranje mooi op beeld word het wat makkelijker van om hem aan te klagen en schadevergoeding te eisen.
@Cuyahoga | 07-10-15 | 22:17
Top tegel! Hulde.
@De Psychiater | 07-10-15 | 22:21
Goeie. Ellian wil ik ook wel eens horen inderdaad. Helaas komen er alleen maar goedpraters en wegkijkers uitgenodigd inderdaad. Één ding is duidelijk, de volgende "editie" van de NPO zal heel anders moeten. Met de hoofdletter P van publiek, voor iedereen.
@Driewerf Hoezee | 07-10-15 | 21:58
Drietal uit Raqqa dat Heineken drinkt en hipsterkapsels aangemeten krijgen. Ik weet niet meer wat ik moet geloven...
@pruimzuur | 07-10-15 | 22:18
Dat komt omdat de staatstelevisie een diepgewortelde socialistische traditie heeft. Het is niet voor niks dat partijen als de VVD en PVV deze wil privatiseren of verkleinen. In principe is het een staats gefinancierde propaganda middel van de linkse partijen.
.
Verder verkoopt het natuurlijk goed om ons te laten geloven dat we genereuze mensen zijn. Dit is iets waar natuurlijk waar linkse media ook veel op hamert. Als je het niet met hun eens bent, kan je van alle kanten aanvallen verwachten.
@Berbaar | 07-10-15 | 22:13
Jeff Bezos... techcrunch.com/2012/10/19/jeff-bezos-t...
@Reinaert | 07-10-15 | 22:18
En dan als straf voor die malle site de hele dag dit liedje in zijn isoleer over de speakers:
www.youtube.com/watch?v=hnzHtm1jhL4
We beleven de ineenstorting van de islamitische wereld. De islam blijkt te destructief om mensen een fatsoenlijk leven te verschaffen. En probeer je met een dictatuur de islam onder de duim te houden, dan krijg je toestanden zoals nu in Syrië. En dit brengt mensen in beweging. Ze gaan dan vluchten naar culturen die wèl functioneren. Bijvoorbeeld Nederland. Het risico is evenwel dat ze dan hun islam meenemen en dat die islam ook hier de cultuur gaat afbreken. Met uiteindelijk waarschijnlijk het verschijnen van een keiharde politiestaat in een poging die islam te overleven. Interessant duider en commentator is tegenwoordig de historicus-politicoloog Hamed Abdel-Samad, die in het volgende interview een en ander toelicht: www.youtube.com/watch?v=qcpfpZh-UbI Zie ook zijn boeken en zie zijn vele lezingen en interviews in Youtube.
Dhr. de Wit | 07-10-15 | 22:19
Wel snel doen voordat Joris het ziet.
Oh help. Vetklep Roemer heeft het gevonden. Er is een gebrek aan woningen voor gelukzoekers, en dat is de schuld van Geert Wilders. Tuurlijk joh, dream on!
@Cuyahoga | 07-10-15 | 22:17
Pluskudo voor de nogal beeldende uitleg.
En ja, jammer, die bezuinigingen op de GGZ. Breedveld is gewoon een slachtoffer.
Dhr. de Wit | 07-10-15 | 22:15
En, heer de Wit, zo is het toch ook een schande dat een midden-oosten expert zoals prof Ellian helemaal nooit door de NPO gevraagd wordt naar zijn analyse of mening. Deze meningen worden angstvallig weggehouden. Liever wordt malloot Peter R uitgenodigd.
Rutte hoeft helemaal niet te komen - we hebben toch niet voor niets een vicepremier: Asscher. Maar die duikt voor het slechte nieuws: u zult allemaal asielzoekers opnemen en u krijgt de islam er gratis bij en anders bent u een slecht mens. Daarom riep Vara's PvdA's DWDD zo om de premier.
-weggejorist-
@Cuyahoga | 07-10-15 | 22:17
* uitprint en inlijst
@Dhr. de Wit | 07-10-15 | 22:09
Gesloten afdeling kan ook isoleer betekenen, hetgeen me het beste lijkt.
Gewoon lekker afzonderen van Jezus, Napoleon, Judas en Rutte.
@heldheino | 07-10-15 | 22:11
En toch blijven dat soort programmas nogsteeds als paddestoelen uit de grond schieten, of ze zijn allang (ben al jaren de tel kwijt) diepgeworteld. Kijkcijfers voor die praatprogrammas rijzen nogsteeds de pan uit toch?
-weggejorist-
@Berbaar | 07-10-15 | 22:13
Ga toch lekker vegen, Appie.
-weggejorist-
@De Psychiater | 07-10-15 | 22:11
En dáárom vond ik Jan Roos ook heel sterk vandaag. Hij zei wat alle mensen denken maar velen niet durven te zeggen.
Heeft er ook mee te maken dat iedereen aan het eind van het verhaal denkt aan zijn/haar carriere c. Alleen is het jammer dat er nog steeds getwijfeld wordt. Er moet harde duidelijkheden worden genoemd. De olifant moet uit de kamer verdreven worden.
Even een gedichtje tussendoor:
www.gedichten.nl/nedermap/netgedichten...
@Driewerf Hoezee | 07-10-15 | 21:58
Top, die vrouw net: 'ik heb er nog nooit problemen mee gehad'.
@Dhr. de Wit | 07-10-15 | 22:05
Slimme mensen twijfelen vaak voordat ze hun mening poneren en stellen die ook wel eens bij door te luisteren naar de mening van anderen.
Zou U ook eens moeten proberen, scheelt weer een hoop hersendeaude plempsels hier.
Onpartijdig | 07-10-15 | 22:09
Waar dan ?
Putin heeft het door. Hij voert oorlog by proxy. Door simpelweg nog een paar burgerdoelen in Syrië te bombarderen veroorzaakt hij een aanzwellende stroom vluchtelingen. Hij weet dat Europa daar geen raad mee weet. Let op wat er straks gebeurt, dan staat hij plots waar van Balen en Timmerfranz met hun grote bek stonden. En niemand die het zag aankomen, want we waren met Mieles aan het slepen.
@Piet Karbiet | 07-10-15 | 21:52
Ze zijn verplaatst naar elders. Een groot gemis dus!1!!
Onze -ghetto- buurt mist nu honderden leraren, artsen, architecten en ingenieurs.
In mijn brievenbus lag nog een 'bedank' brief van de Gemeente Amsterdam. Bedankt voor fucking wat?? Dat we niet met fakkels en hooivorken de straat op zijn gegaan of zo?
Die brief heeft ook een zeer arrogante toon, waarin gesteld wordt dat de buurt zo blij was 'hun steentje te kunnen bijdragen'.
Serieus, welke -landverrader- PvdA-er heeft dat bedacht? Zum kotsen.
Zelfs het lokale licht getinte tuig hier haalt opgelucht adem.
Back on topic, onze shoarmatent is weer begaanbaar.
@Stichpimpelibock 22:01
Er is juist steeds minder bezorgdheid over het draagvlak van meer asielzoekers. Zeker bij Klaas Dijkhof.
@pruimzuur | 07-10-15 | 22:05
Vergeet niet dat een meerderheid al aangeeft op recht te willen stemmen (CDA-VVD-PVV). Je kan deze mensen wel eeuwig blijven negeren, zoals pauw, dwdd, etc. Maar dan verlies je wel gewoon kijkcijfers.
squadra | 07-10-15 | 22:06
Ja ome Vlad is ook de indirecte oorzaak van deze vluchtelingencrisis dan mag hij ook de troep opruimen .
Dhr. de Wit | 07-10-15 | 22:05
Haha daar heeft u wellicht een punt. Heel sterk komt hij inderdaad niet over. Hij lijkt iemand die bang is om onaardig gevonden te worden en is extra voorzichtig. Dat is inderdaad jammer.
Had PVV toch gelijk met mijn nep parlement. Maar misschien dat Rutte in de VS een training kan volgen hoe een democratie hoort te werken. Want we hebben een hoop problemen hier in de VS, maar democratie is een van de zaken welke hier altijd werkt op alle niveaus. En alle stoeltjes zijn direct te kiezen door de burger, er zijn geen indirecte stoeltjes zoals de Eerste Kamer in NL.. Wij kiezen zelfs de president en in 2012 won de Democratische kandidaat de presidents verkiezingen, maar ging de winst ion het Huis naar de republikeinen en moesten de Democraten ook een aantal senaatsstoeltjes inleveren met een herhalinh in 2014 waardoor de Republikeinen nu in de meerderheid zijn in de Senaat en het Huis, ofwel Congress. Het is alsof Wilders de MP zou zijn, met een VVD/PvdA meerderheid in de kamer.. Maar dat is wat wij wouden, dus dan krijgen wij dat. De WOB heet in de VS FIA (Freedom of Information Act) en is belangrijkste reden waarom Defensie meteen excuses moest maken voor de bom op het AzG ziekenhuis, want anders was dat over 10 dagen (14 dagen na event) openbaar geworden. En de FIA is een heel stuk strenger dan de WOB in Nederland. De Goverment is of the people, by the people for the People waar met People inwoners worden bedoeld.. Alleen de CIA en NSA valt niet (direct) onder de FIA. Echter alle andere instanties moeten details van missies welke publiek bekend zijn gemaakt (zoals de bomming campaign boven Syrie) binnen 14 tot 90 dagen openbaar maken. Congress kan echter wel besluiten de informatie als classified te bestempelen, maar dat zou direct argwaan hebben opgeleverd..
@Reinaert | 07-10-15 | 22:06
Eigenlijk vind ik dat heel erg voor de bewoners van de gesloten afdeling waar hij thuishoort. Dan ben je al van de kook, krijg je Breedveld er ook nog bij.
Eurotokkie | 07-10-15 | 21:44
Nu ook al een spatie voor een vraagteken?
Het wordt steeds gekker met jou.
Driewerf Hoezee | 07-10-15 | 21:52
.
Zeker. Net als neuqsex.
Of Een Prettig Gesprek met een Cactus aan het eind.
https://www.youtube.com/watch?v=BCO9r8kNxMI
Of een papagaai.
@Eurotokkie | 07-10-15 | 22:05
Rembrandt, van Gogh, VOC, dat is mooie cultuur, maar ik reageer niet meer op je want je bent sinds een tijdje in een zure tunnelvisie aanbeland. Ga eens een dagje ergens uitwaaien oid.
squadra | 07-10-15 | 22:06
Tegen die tijd moet ik wel mijn aandelen Miele en die van het prefab huizen bouwbedrijf dumpen...
@Gootbalkoning | 07-10-15 | 21:52
Integratie heeft niks met cultuur te maken, maar met IQ en genetica van de nieuwkomers en verwachtingen van het land. Onze maatschappij is nog steeds gebaseerd op een kapitalistische systeem, waarbij de meest presterende het meest beloond worden. Door een lager IQ van de mensen uit het Midden-Oosten en Afrika zullen ze nooit het nut hebben waarvoor hoge beloningen worden beloond.
.
Daarom kunnen Oost-Aziaten zich wel goed integreren. De eerste generatie werkt hard voor een ongeschoolde baan, maar de tweede generatie kan zich direct mengen met de autochtone Nederlanders en krijgen dus dezelfde banen.
.
Ons land is niet racistisch en Afrikanen en Arabieren zijn niet lui. Ze kunnen gewoon hier (gemiddeld) niks beter van maken dan de (gemiddelde) Nederlander. Dat straalt af op discriminatie, maar ligt gewoon simpelweg aan genetica.
.
Vele allochtonen voelen dit aan dus daarom stemmen ze ook voor socialistische partijen. Die willen onze rijkdommen namelijk het eerlijkst verdelen. Het probleem van het socialisme is natuurlijk dat het de economische groei tegenhoud en dus er voor zorgt dat een maatschappij minder snel hogere vormen van welvaart bereikt. Het uiterste vorm van socialisme, communisme is hierin het meest gevaarlijk. Laten we niet vergeten dat de communistische regimes verantwoordelijk voor meer doden zijn dan de fascisten uit nazi Duitsland.
@squadra | 07-10-15 | 22:06
Dan kúnnen ze terug, maar willen ze ook terug?
Ik vrees met groten vreze dat dát nog een probleem gaat worden.
@Driewerf Hoezee | 07-10-15 | 21:58
Oeh, dank!
@Driewerf Hoezee | 07-10-15 | 21:58
Al die reis programma's tegenwoordig.
Over 10 weken heeft ome Vlad orde op zaken gesteld.
Kunnen ze allemaal terug. En loopt marktplaats over
van zo goed als nieuwe Miele wasmachines.
@Dhr. de Wit | 07-10-15 | 22:03
In elk geval een psychiatrische toekomst, dat moge duidelijk zijn.
Heb Jan (zoals gewoonlijk) op geen onwaarheden kunnen betrappen, en hij is scherp als altijd. Helaas was er wel weinig pit in het 'debat'. De meeste onenigheid kwam pas toen het over de belaging van Jan ging, en dat meneer 'ik ben volslagen onbekend voor 99.99999% van de bevolking' het gek vondt dat niemand hem belaagt.
.
Hoe kan het eigenlijk dat Jan de laatste tijd steeds meer airtime krijgt? De glorieuze dag dat hij zichzelf succesvol mag uitnodigen cq dat de NPO de ogen opent is nog niet aangebroken, toch?
@De Psychiater | 07-10-15 | 22:03
Ook met u eens. Maar Joustra twijfelt aan zijn mening. Hij durft niet helemaal open kaart te spelen op de televee. En dat is jammer. Mede door dat soort gedrag zijn we vandaag de dag waar we nu staan. Met de poten diep in de ellende.
pluk-87 | 07-10-15 | 22:01
Idd, trekdrop is al genoeg cultuur in het land van Nick en Simon.
@Reinaert | 07-10-15 | 22:02
Dat, dus ;) Het zou mij niet verbazen als Breedveld een psychiatrisch verleden danwel heden heeft.
Eurotokkie | 07-10-15 | 22:00
Ik hou het op "Bakito gedrag" en "ultra-linkse Eurotokkie brulapen".
Dhr. de Wit | 07-10-15 | 21:58
Ik lees graag de Elsevier ;). Goede artikelen en columnisten, zoals Syp Wynia en Afshin Ellian.
@Dhr. de Wit | 07-10-15 | 21:50
Dat, dus.
Je breed oriënteren roeleert grote tijd maar gekkie-sites moet je mijden als de pest.
Dan denk ik net: Er zitten wat verstandige lui aan tafel die open staan voor debat en dan praten ze zo over mdma. wat een naieve mongolen. Het heeft allemaal te maken met informering en dosering. Je hebt een half pilletje, je hebt er vijf. Je hebt een glaasje whisky of een halve fles.. Idioten! Reguleren. dat zouden ze eens moeten gaan doen. Twee vliegen in een klap! En de criminelen buitenspel en veilige drugs.
Eurotokkie | 07-10-15 | 21:42
Dat is niet relevant joh, al had hij een vissershoedje op met nepvliegjes erop dat zou mij een worst zijn.
@De Psychiater | 07-10-15 | 21:59
Joustra had goede punten maar zakte door het ijs toen hij Jan Roos bagatelliseerde op het punt van persvrijheid. Die is gewoon al jaren deaudt in Nederland, mede veroorzaakt door kansenparels.
In het kader van de integratie een gratis taallesje: Dit keer een stukje NOS-Nederlands / Nederlands-NOS
NOS: "In ons land is er steeds meer bezorgdheid over het draagvlak van de opvang van vluchtelingen"
Nederlands: "Er is nauwelijks nog draagvlak voor de toestroom van gelukszoekers"
-weggejorist-
Je kan een mens uit een cultuur halen, maar cultuur niet uit de mens. Al meer dan 60 jaar zijn we bezig met het integreren van moslims uit Turkije en Marokko. Het lukt niet. Ik heb zelf medewerkers gehad, derde generatie, die gewoon niet kunnen aarden . Met alle gevolgen, als ontslag, psycho-sociale problemen etc. Nu nog meer mensen met een totaal ander wereldbeeld binnen laten komen is een recept voor groter onheil. En ja de witte raaf bestaat. De 0,001 procent die wel in staat is zelfstandig een bestaan op te bouwen. De rest gaat dit niet lukken. En dat gelul over vergrijzing en we hebben ze nodig. Als je iets in de hand hebt als samenleving is het stimuleren van het geboortecijfer door omstandigheden te creëren waardoor een gezin gewoon aantrekkelijk wordt in plaats van een sluitpost.
Breedveld doet inmiddels ook een Peter R de Vriesje: "Is het Vrije Woord u écht lief? Steun dan het jubilerende (tien jaar!) Frontaal Naakt. Doneer aan de enige dwarsdenkende, onafhankelijke site van Nederland. Stort wat u missen kunt op rekeningnummer NL59 RABO 0393 4449 61 (N.P. Breedveld, Rabobank Rijswijk), SWIFT BIC RABONL2U o.v.v. Frontaal Naakt. Lees hier waarom dat niet met PayPal kan. Nog liever heb ik dat u op Frontaal Naakt adverteert of mij inhuurt. Mail mij."
.
Gelezen Eurotokkie? Als u het zo roerend met hem eensch bent, trek dan maar uw poeplap.
Linkse rimmer....
@eerstneukendanpraten | 07-10-15 | 21:57
Wees blij dat je hem nauwelijks kent. Dat soort mensen heb je niks aan. Voor de bühne lullen en ondertussen driftig de zakken vullen.
Eigenlijk is Nederland een gek poezenvrouwtje. Nog meer zielige poesjes helpen zonder dat je genoeg voer, geld voor de dierenarts of kattenbakken hebt. Ondertussen worden de beestjes vals, krijgen ze jonkies, breken er allemaal enge ziektes uit en heeft de hele buurt er last van.
Maar het gekke poezenvrouwtje bedoelde het allemaal niet zo slecht. Onze regering daarentegen......
Jan Roos over inspraakavonden: Dat is voor de bühne, de overheid gaat toch zijn eigen weg. Tja, dat geldt ook voor referenda Jan, allemaal dure onzin dat geen zoden aan de dijk zet, de overheid trekt zich dar toch niets van aan.
Alle asielzoekers naar Oranje! Veel ruimte daar dus moeten ze niet zo zeuren daar.
Dhr. de Wit | 07-10-15 | 21:55
Ja hij is soms wat eigenaardig. Maar voor mij toch enigszins een verfrissend geluid tussen alle welkomsmensen.
@De Psychiater | 07-10-15 | 21:56
Joustra heeft in elk geval geen hekel aan wegkijken, dat is wel duidelijk.
@ Durereaguurder
Putin weet heus wel dat het niet aan het volk ligt maar aan de bestuurders .. als het oorlog wordt gaan er gelijk precisie bommen naar het Europarlement en naar de huizen in de villa wijken waar ze wonen.
DiplomatenDanny, ex-PowNed, doet zometeen onderkofferverslag van de migrantenroute door de balkanlanden.
Voor de geinteresseerden! Om 22u op Nederland 3.
-weggejorist-
Dhr. de Wit | 07-10-15 | 21:53
Omhooggevallen corpsbal, ken hem verder nauwelijks.
@Eurotokkie | 07-10-15 | 21:53
Zeg, als ik jou nodig heb dan rammel ik wel met de strontemmer, afgesproken?
Dhr. de Wit | 07-10-15 | 21:53
Joustra is alles behalve een hippie. Ik denk dat ie een schijthekel aan hippies heeft.
@mysteryposter | 07-10-15 | 21:52
Verzoeners zijn net zo effectief als een stukje plakband op een lekke vrachtwagenband.
@De Psychiater | 07-10-15 | 21:52
Zal wel geen slechte kerel zijn, realistisch is ie niet echt naar mijn smaak.
@heldheino | 07-10-15 | 21:33
Dat zou wat zijn ja. Maar huidige kabinet gaat gewoon blijven zitten. De eigen individuele machtsbelangen zijn zo gigantisch...
@Gootbalkoning | 07-10-15 | 21:34
Idd, je hoort tegenstanders maar wat graag zeggen hoe ze vinden dat het GeenPeil publiek te slecht is geïnformeerd om er een mening over te hebben. Dat ze dan niet in plaats van dat gewoon vertellen waarom Oekraïne wel bij de EU moet, blijft een opmerkelijke keuze.
De paar inhoudelijke argumenten die ik heb kunnen vinden (waarom Oekraïne wel bij de EU zou moeten) hebben allemaal 1 ding gemeen. Ze nemen niet de potentiële kans op oorlog met Rusland in het kosten/baten plaatje mee.
Elk tegenargument valt dus in het niets hierbij. In het verdrag staat immers dat als Oekraïne aangevallen wordt, dit ook een aanval is op de EU. Wie is er dan slecht geïnformeerd? Wie is hier nou de snackbar?
-weggejorist-
@eerstneukendanpraten | 07-10-15 | 21:51
Wat een onwerkelijk wereldbeeld heeft die meneer Arendo Joustra. Blijven hangen in een hippietrip?
-weggejorist-
CDA_mevrouw gelooft nog in het jaren-70 fabeltje van de "zachte integratie". Onze normen%waarden gaan als door toverkracht de woestijn-ideologie van de nieuwkomers uitwissen en vervangen door een gezonde, hollandse VOC-mentaliteit.
Hoe dan, trut?
"Wij moeten duidelijk maken dat..." Ja, dat maakt indruk.
Het is al sinds jaar en dag duidelijk dat integratie niet werkt. Nu niet, nergens. Wat werkt is segregatie. Muren en hekken, dat zijn de bouwstenen van vrede. Culturen die fundamenteel strijdig met elkaar zijn, zullen nooit ordelijk kunnen samenleven. Om tot integratie te kunnen komen moeten er voldoende raakvlakken zijn. En die zijn er niet tussen de westerse en islamitische cultuur, punt uit.
@ Dhr. de Wit
Hij is een verzoener ... iemand die de krokodil voedt in de hoop het laatst opgegeten te worden
@Botte Hork | 07-10-15 | 21:36
.
Hoe is het in die shoarmazaak in Z.O. van je?
Met die zielige Syriers die ineens allemaal uit Afrika bleken te komen..?
Dhr. de Wit | 07-10-15 | 21:44
Arendo Joustra, de hoofdredacteur van Elsevier. Geen slechte kerel overigens.
@Piet Karbiet | 07-10-15 | 21:46
Of gewoon wat diepgaander en langere gesprekstijd. En vooral: 1 onderwerp. Het is nogal rot om te discussieren als er een tijdslot op zit: even je zin afkappen en we gaan naar het volgende onderwerp.
Een goed gesprek kan 1 minuut of 1 uur duren, zegmaar.
Jan Roos was weer erg zwak. Niet genoeg feitenkennis?
Allemachtig stompzinnig gelul in dat programma zeg,
waar hebben ze die wereldvreemde idioten in godsnaam vandaan gehaald?
En die tenenkrommend slechte interviewster *huiver*
@Desmoulins | 07-10-15 | 21:30
Ik had in plaats van Joustra liever Syp Wynia daar aan tafel gezien. En wat zat die Van Torenburg weer een hoop nonsens te verkondigen met haar "safe havens". We worden *nu* overstroomd dus hebben niets aan die lange termijn "oplossingen".
@Eurotokkie | 07-10-15 | 21:49
Hutspot, boerenkool, zuurkool - noem ze maar op. Met spekjes.
Dát is Nederlandse cultuur. En elkaar een beetje tolereren, dat ook nog.
Dhr. de Wit | 07-10-15 | 21:44
Hoofdredacteur van Elsevier, meneer Arendo Joustra.
-weggejorist-
@lachenjoh | 07-10-15 | 21:47
Daar gaan we dus niet op letten, wegens volledig gestoord. Next.
Jan is iemand waarbij ik vaak het idee heb dat ik mezelf hoor praten. Geen geneuzel, zeggen waar het op staat! Goed optreden Jan!!
lachenjoh | 07-10-15 | 21:47
Welke Nederlandse cultuur?
-weggejorist-
Jan Roos en Arendo zeggen het goed. Het is het politiek correcte establishment waarvan het CDA en MvT deel uit maken die dit land hebben verraden en nu in dienst zijn van Brussel.
Jan doet het prima, wat er moet gebeuren is dat er een einde aan gezinshereniging gemaakt wordt. Dan hebben de echte vluchtelingen tenminste weer een reden om terug te gaan na de oorlog. Tevens voorkomt het gevallen als Mauro die op grond van opgebouwd verblijf definitief een status afdwingen.
Zie Jan Roos liever een keer bij Buitenhof.
Maar goed, ik heb wel meer wensen.
Drugs.
Dat is de enige nadeel bij zo'n relatief rechts programma terwijl ProAsfalt op dat gebied links is.
Dus vrijgeven die handel.
Zelfbeschikkingsrecht weet u wel?
Harde woorden van deze CDA milf.
Hadden ze dat maar een jaartje of 30 geleden gedaan én uitgevoerd.
Had Nederland een hoop ellende en geld gescheeld...
Applaus voor Jan!!
Botte Hork | 07-10-15 | 21:40
Welke spatie voor de komma ,waar heb je het over ?
Die vent met stropdas (hoe de fok is dat?) zit Jan Roos ijskoud te bagatalisseren. Hij vindt het schijnbaar normaal dat de pers niet meer zonder gevaar voor eigen leven zich in grote steden kan begeven. Als potverdomme een camera uitlokking is dan is er toch wel meer aan de hand, lijkt mij. Aan wie ligt dat dan, de verslaggever of de moslimtokkies die hem belagen?!
Jan Roos was weer eens prima.
@Eurotokkie | 07-10-15 | 21:42
We hebben een betere trol nodig deze is, nog steeds, stuk.
Gelukkig weten we hoe het Jihad speelstuk werkt .. elke keer dezelfde volgorde en tactieken.
Jan verwoordt de boel fantastisch!
Sinds MH17 is vrij helder geworden dat we in Den Haag tuig met een stropdas hebben zitten.
pluk-87 | 07-10-15 | 21:40
Sorry ik zit even op de plee ,maar heeft Jan dat malle petje weer op ?
Goed debat!
@Eurotokkie
Met het leven is het als met een toneelstuk: het komt er niet op aan hoe lang het is, maar hoe goed het gespeeld wordt.
@Eurotokkie | 07-10-15 | 21:36
Off topic, maar hoezo plemp jij altijd een spatie voor je komma?
Hebben ze je op de moedermavo dan écht niets geleerd?
Dit is Roos' sterkste serieuze optreden tot nu toe. Dit is waar we naartoe moeten, verzet u allen heftig mensen.
Jan Roos zegt het zoals het is. Hééééérlijk!
En die CDA mevrouw praat hem na. Bang om zeteltjes te verliezen, dametje?
Nou, vooruit. 1x NPO kijken.
Jan Roos is weer uitstekend. Mijn stem heeft ie!
Ja, Wilders is de kleuter en Sybrand, de dhimmi, heeft oplossingen... Schei toch uit!
We kunnen daar helemaal niets teweeg brengen als Nederland zijnde, megalomane waanzin van de zoveelste quasi-kritische CDA volksverlakker. Uit de EU, logischerwijs uit Schengen en we lossen deze ellende op eigen wijze op.
In Purmerend is de wachttijd 22 jaar en niet 9 jaar.
Gemeentes hebben een wettelijke(!) verplichting om een bepaald percentage statushouders voorrang te geven voor sociale woningen.
Botte Hork | 07-10-15 | 21:36
Niet van 2015.
* trekt nog een fles champagne open )
-weggejorist-
De regering pist op zijn burgers maar heeft niet het fatsoen om te zeggen dat het regent.
(they are pissing on us without even the courtesy of calling it rain, sigourney weaver-avatar)
eerstneukendanpraten | 07-10-15 | 21:33
Dat doet ie praktisch altijd.
Zelfs als ie geen paddo's gebruikt.
@Eurotokkie | 07-10-15 | 21:31
Ben je nou nog steeds op minkudo jacht? Bakito blijft de master hoor.
Pro Roos, maar Jantje moet wel van de soz af.
@ Eurotokkie
Dat is het beeld wat we zien ja
Eurotokkie | 07-10-15 | 21:31
Moewaaaaah!
Peter R een maatje te groot?
De man heeft een IQ gelijk zijn schoenmaat. Een omhooggevallen journalist die alles wat allochtoon is mijd als de pest. Kijk zijn programma's er maar op na...
Die CDA mevrouw zit daar een beetje verontwaardigd te doen, maar mede door haar partij is Nederland de EU in geloodsd ten tijde van het verdrag van Maastricht onder leiding van Lubbers. De EU die een besluiteloze papieren zwart gat blijkt te zijn. Mevrouw heeft wat mij betreft geen spreekrecht.
Altijd weer dat gelul over "emoties" en "zorgen". Alsof de problemen verdwijnen als het kritische deel van de bevolking maar goed geinformeerd wordt en hun irreele angsten weggenomen worden.
Bullshit. De tegenstanders van het huidige beleid zijn beter op de hoogte van de nationale en geopolitieke situatie dan de hopeloos naieve voorstanders. Er is geen sprake van vage angsten en ongefundeerde zorgen. Mensen zijn bewust van een zeer concreet gevaar: dat dit land afstormt op een culturele en economische ramp van ongekende omvang.
wakkere_nederlander | 07-10-15 | 21:30
De burgers slapen
De burgemeesters slaapt.
De minister president slaapt
De EU bepaalt en is wakker.
Eurotokkie | 07-10-15 | 21:31
En nu stoppen met paddo's gebruiken, je raaskalt.
Als wij volgend jaar voorzitter van de raad van de EU zijn, maar in de tussentijd het kabinet valt, wordt Wilders dan de baas in Europa??
@Desmoulins | 07-10-15 | 21:27
Die Saudi hoeven helemaal niks te betalen voor 200 moskeeen. Ik kom gratis helpen om ze hier af te breken en ze naar hun plek van bestemming te brengen.
Oh wacht..
-weggejorist-
De burgers hebben niks te zeggen.
De burgemeesters hebben niks te zeggen.
De minister president heeft niks te zeggen.
De EU bepaalt en faalt.
Weg met de EU!
GeenPeil bedankt!
Stuitend fatalisme bij WNL.
Wij zijn overgeleverd aan de grillen van de hopeloze politieke elite genaamd: de EU.
Dus we kunnen niet anders dan onze samenleving compleet af te breken. Arendo Joustra is en blijft een slappe conformist; aan de leiband van de VVD en Europa, lees: de EU.
De Schengenzone is geïmplodeerd.
Hee Peterrr R de Vries zit er niet.. He he eindelijk een programma zonder die dikbetaalde betweter!!
@denoorman | 07-10-15 | 21:25
Eigenlijk jammer. Zou het wel mooi vinden om Jan die enge narcist te zien slopen op argumenten.
Een Saudiër over de islamitische 'vluchtelingen' die Europa overspoelen en de gevolgen...
''The Saudis and the other Gulf states are refusing to take in Syrian refugees. There are Syrian migrant workers who have been there long before the start of the war, but they are not refugees. They are pushing them to go to Europe.
According to the media, King Salman called the German Chancellor and offered to build 200 mosques for the new migrants. Now this tells you that they are not willing to accept them into their own societies because they are afraid of ISIS being part of these refugees and all the issues this would pose.
They dont want to destabilize their societies but they are willing to pay Germany to build mosques in other words, promoting Saudi ideology there: 200 new mosques literally means the Islamization of German society.
Perhaps not in those terms but this will definitely change the character of German society, German political processes and German democracy, as exemplified by the behavior and actions of some Muslims in many European countries especially in the Netherlands, France and the UK. There are growing social frictions in European societies due to some Muslims demanding the introduction of Shariah and family laws, among other conflicting values.
Most of the Muslims leave their homelands to escape poverty, repression and humiliation at the hands of their own dictators. Unfortunately, when they move to Europe they try to implement the same values they are escaping from. And this is something I just cant understand.''
Dr. Ali Alyami
www.zerohedge.com/news/2015-10-07/saud...
Onderstaand linkje heb ik ook nog even naar de PvdA gestuurd:
m.facebook.com/story.php?story_fbid=1...
At your service!
Jan Roos For President!
Maar het volk stemt wel Pro-EUSSR.
ProAsfalt | 07-10-15 | 21:23
Je gaat toch geen inspraakavonden houden voor NEPburgers.
Hee Peterrr R de Vries zit er niet.. He he eindelijk een programma zonder die dikbetaalde betweter!!
Jan Roos heeft gelijk.
Dat zijn NEPinspraakavonden.
wakkere_nederlander | 07-10-15 | 21:22
/ yup!
www.noordhollandsdagblad.nl/stadstreek...
ProAsfalt | 07-10-15 | 21:13
Hilversum trilt nog steeds op haar grondvesten.
Powned , hoe wordt je van een tijger een pussy.
@1+1 | 07-10-15 | 21:21
Vluchtelingen op Texel?!
Zeg dat het niet waar is.
Het enige onaangetaste stukje oude Nederland!
@wakkere_nederlander | 07-10-15 | 21:14
Ja van jou!
Ik zat vandaag te overwegen op naar Texel te verkassen of all places.. maar ik heb begrepen dat daar inmiddels ook "vlchtelingen" bivakeren.
He Toch onze Jan! :-)
Zojuist een pittig mailtje naar de voorlichter van de PvdA gestuurd. Heb van hen een reactie ontvangen op een eerdere mail.
Ik denk niet dat ik daar nog antwoord op krijg ;)
1 ding wil ik wel verklappen wat erin staat: "Regeren is vooruitzien en daar heb ik de huidige regering niet op kunnen betrappen".
ik zou maar een beetje oppassen wat je zegt Pritt
voor je het weet gooien de militieleden van Dijkhoff je op de grond en breken je pols
janneman1977 | 07-10-15 | 21:15
--
En dat natuurlijk ook. Er zit wat tuig in overheidsdienst en de politie is daar geen uitzondering op.
Komt ie...
Hate leads to suffering.
Provinciehuizen en gemeenteraden kunnen naar huis, burgemeesters en wethouders (allemaal) zijn boventallig verklaard en burgers moeten helemaal hun bek houden. Welkom in Klaaszachstan!
---
Ik zie niemand de straat op gaan dus we vinden het wel best.
Ik vind 'opiniemakers' ook al zo'n -jeuk- JOOP woord.
Alsof een opinie maakbaar zou kunnen/moeten zijn.
Vertel gewoon de waarheid!
ik zou maar een beetje oppassen wat je zegt Pritt
voor je het weet gooien de militieleden van Dijkhoff je op de grond en breken je pols
@ProAsfalt | 07-10-15 | 21:13
Eensch! En toch ben ik benieuwd of er nog een themapraatprogramma komt, zoals in de maak is (zie @wierdduk). En de VARA opheffen.
Zeker weten dat het vandaag is?
Er zit een andere Roos!!
Ehhm Faal?
Das een andere Roos!
Maar waar is JON?
En wat een onheilspellende introtune.
Naast Powned één van de weinige programma's waar de andere kant zit.
Die Sylvana Simons is wel aangekomen zeg.Zo op die GIF te zien
Wakker Nederland!
Mijn zendurtjuh!
REAGEER OOK