Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

GeenStijl trekt stekker uit MediaPark

sneeuwGoed nieuws. U kunt vrijdagavond 2 februari om 23:25 uur gewoon lekker afpilsen in de kroeg dan wel uw zojuist gescoorde bReEzAh aan stukken trekken. Het nu al veelbesproken SteenGeyl gaat namelijk NIET door. Gecancelled. Afgeblazen. De tiefus. Zojuist hebben we samen met BNN rigoureus de stekker uit het experiment getrokken. Bedank Roek Lips maar, netcoördinator van NED 3 en voorheen de grote man achter bejaarden-televisie. Lips vond het in al zijn wijsheid een goed idee op het allerlaatste moment de herhaling van de Wereld draait door voor SteenGeyl te programmeren, wat inhield dat wij naar 00:45 uur 's nachts zouden moeten verhuizen. Inderdaad, het tijdstip waarop die VPRO-nerds nu 'spek & bonen televisie' maken. Daar hebben we dus voor bedankt. Wij wensen Roek Lips veel succes met zijn NED 3, maar naaien doe je maar met je eigen stagiaires. Tot zover de mededelingen voor land- en tuinbouw. De wereld draait gewoon door en ondertussen besparen wij de belastingbetaler ook nog eens 222.453 euri. Voor tendentieuze, ongefundeerde en niet door de zendercoördinator goedgekeurde televisie dient u dus voorlopig gewoon af te blijven stemmen op GeenStijl.tv. Ons thuisnet...

Reaguursels

Inloggen

L O L

Eek-A-Turk | 01-02-07 | 01:43

neqschot dus voor Roek dus

erik123nl | 01-02-07 | 01:17

wat ee ndomme lullen

Ariey | 31-01-07 | 22:19

Ja, zeg...
En als je dan ook al niet meer in je limeau wordt opgehaald...
En ze niet eens meer je iedere dag komen fappen...
En je dan ook nog laat op de buis komt...
Zou ik ook "nee" zeggen!

Welke heaumeaux begint nou eens normaal onderaan op de ladder, hè?

Neem een voorbeeld aan Sixpack!

Chipdude | 31-01-07 | 22:12

Heeft iemand de meel van die tyfuslijer? Wat een vaag dus verhullend verhaaltje draait die burocraat af. Dat is toch diezelfde lul die de staat van verwarring naar de nachtelijke uren verbannen heeft ten faveure van die rooie zooi van de VARA? Ongezien de tering veur die zak. Nee hoor... het heeft écht niets met 's mans eigen voorkeuren te maken. Gadverdamme.... wát een afgang. En dan zo vlak voor de start. Hulde redactie.... fijn naar de kommersjelen, behalve de campingzenderT, natuurlijk. Neqschot voor kraai slot!

bottehond | 31-01-07 | 19:05

www.nederland1.nl/uitzendinggemist/pro...
Tsja, de man weet natuurlijk wel hoe je boeiende televisie maakt, gaat het niet over recht van overpad, gaat het wel over een boom.

gentle giant | 31-01-07 | 18:54

Ik haat 'De wereld draait door'.

knutsel | 31-01-07 | 17:57

hier moet iemand deaud

ojee simpson | 31-01-07 | 17:56

Kan me niet schelen geen steen geyl of niet, Rutger moet op TV!
Weesie, verhoeren dat jong!

brand! | 31-01-07 | 17:13

Mooi, ik zie ook niet in waarom we met onze belastingcentjes (dat is de publieke omroep) GS zouden moeten marketen. GS is toch zo erg voor de commersjelen en tegen al die staatsomroepjes? Die staatsomroepjes naaien je dan gewoon terug (oude media rulez). Niet eerst bijten en dan aaien. Talpa misschien? Wel vermakelijk dat gebeten hoofd in de telegraaf, ik zie ook wel eens boze reacties hier als GS iemand naait... paybacks are a bitch

deAmerikaan | 31-01-07 | 16:09

despee 31-01-07 @ 13:44

Toch had die site over Helmond dus wel gelijk gezien de uitspraken van de zendercoördinator vandaag. Als ik het goed begreep horen zij bij Omroep Brabant of Eindhovens Dagblad, dus die weten het meestal wel. Politiek te correct, maar wel altijd goede info.

Helmonds eigen | 31-01-07 | 15:28

God bestaat! Hoera!

uwesbeki | 31-01-07 | 14:54

GS wint met terugwerkende kracht de afgelopen feauteaufuck, SteenGeyl was een hoax!

Va Banque | 31-01-07 | 14:45

Dit soort formats moeten juist in de nacht worden uitgezonden. Het enige tijdstip waar je wilt zitten met je kudt-gedrag. Call Tv met Mikey werd ook kudt bevonden in den beginne totdat half nederland op bleef om die giechelende gaylord aan de lijn te krijgen om een nagellakset te winnen... Je moet soms klein en underground beginnen om iets moois en groots te maken.

JudgeJuly | 31-01-07 | 14:17

dus heren, afbestellen die Q7's en gewoon weer in de Astra naar de redactie, GeenStijlTV is een prima pilot, wanneer hier genoeg goede meuk van eigen brouswel wordt gepresenteerd zitten jullie over een paar maanden steevast achter Lingo

@Gein | 31-01-07 | 14:02

telegraaf aandelen gekelderd...

manna | 31-01-07 | 13:47

Veel andere weblogs zijn het er toch wel mee eens...
Ik niet!!

Erik2008 | 31-01-07 | 13:44

Gelukkig is Helmond een van de meest vooraanstaande gemeente van NL.
Dat een web-log.nl uit Helmond zoiets meld , moet dus wel waar zijn.

despee | 31-01-07 | 13:44

Ik vond net nog een link via Krantenkoppen.be naar dit stukje uit HLN over wat Gates vindt van de toekomst van televisie. Hoewel niet voor het eerst, is het in deze context wel interessant. www.hln.be/hlns/cache/det/art_364698.h...

tegengas | 31-01-07 | 13:43

Kapot zielig!!! had het graag op de TV gezien ;x!!

Vriezerr | 31-01-07 | 13:32

Von Henkel 31-01-07 @ 13:15
Nederland 1/2/3 is haast het enige dat ik kijk, meestal Netwerk en NOVA naast het journaal, en een enkele keer Buitenhof. Op die commerciële netten is alleen laagdrempelig vertier voor onopgeleide loonslaven te vinden. En om het kwartier reclame.

Bijstandskoning | 31-01-07 | 13:30

@GodfriedV.Bouillon 31-01-07 @ 13:17
Helemaal niet 'treffend'. Moet je blij zijn met een bot dat je wordt toegeworpen? Het hele circus opstarten voor een halve man en een paardenkop? Flikker toch op. GS heeft juist gehandeld. Eer en respetc, je weet toch, eer en respetc.

Murdockyoufool | 31-01-07 | 13:23

BNN EN GEENSTIJL TREKKEN PROGRAMMA STEENGEYL TERUG

Hilversum, 31 januari

BNN en GeenStijl hebben besloten om hun gezamenlijke televisieprogramma Steengeyl terug te trekken. Reden hiervoor is de verplaatsing, door de netcoördinator van Nederland 3, van het programma van 23.30 uur naar rond 01.00 uur 's nachts, nog voordat de eerste aflevering is gemaakt en uitgezonden. Steengeyl zou aanstaande vrijdag 2 februari voor het eerst op televisie te zien zijn.

De teleurstelling bij de programmamakers, GeenStijl en BNN is groot. “Wij hebben veel vertrouwen in de samenwerking met een platform als GeenStijl, het klikte en we hadden veel lol in de ontwikkeling van het programma. Maar we gaan geen geld uitgeven en moeite doen voor een programma dat diep in de nacht wordt uitgezonden. Daar passen we voor.”, licht BNN TV-directeur Maarten van Dijk toe. Dominique Weesie van GeenStijl: “We gaan geen televisie maken voor vier man en een paardekop; dat is een diskwalificatie van ons en van onze achterban. Het is jammer dat een zender als Nederland 3 veilige televisie laat prevaleren boven een experiment."

Natural Born Bastard | 31-01-07 | 13:19

@El Choco: GS zou het helemaal niet erg vinden om zo controversieel te zijn dat iemand anders de stekker er uit trekt. Daar kunnen ze maanden op teren. Het feit dat ze er zelf mee kappen doet eerder vermoeden dat Steengeyl gewoon zwaar zuigt.

Iko Nal | 31-01-07 | 13:17

@ Iko Nal 31-01-07 @ 12:56
EXACT, zeer treffend.

GodfriedV.Bouillon | 31-01-07 | 13:17

Hmmm.... Ik kijk al jaren geen STAATS TV 1, 2 of 3 meer.....

Von Henkel | 31-01-07 | 13:15

Zelf de staat van verwarring komt nu vet laat gvd, wat moeten we met het herhaling van de wereld draait door???????????????????

siesta | 31-01-07 | 13:12

@iko knal: Denk je nou werkelijk dat ze de kans hadden gekregen? Bij het eerste de beste controversiele item zou de stekker er al uitgetrokken zijn dus praat me niet over een kans. Met dat gegeven zou Geenstijl.tv zowieso al niks worden omdat GS zich dan gaat (moet) inhouden. Dat zou dus betekenen dat GS al hun principes overboord zou moeten gooien en dat is het slechtste wat je kan doen.

El Cacho | 31-01-07 | 13:09

Ik ben het wel eens met "MurduckYoufool" Dat BNN is één ranzige zooi en daar staan wij natuurlijk ver boven (proesssst)

Karel Kruizenruiker | 31-01-07 | 13:07

Eigenlijk is GS net de SP. Hard vanaf de zijlijn roepen dat het beter moet en dan héb je de kans om er wat aan te doen en dan afdruipen.

Iko Nal | 31-01-07 | 12:56

@pringleshapedturd 31-01-07 @ 10:11
Gamekings is nooit -op de herhalingen na- na 12 uur 's nachts geprogrameerd, en 6Pack kostte 2 tientjes om te maken.
Dat zal er ook wel wat mee te maken hebben.

Framoes | 31-01-07 | 12:52

@pringleshapedturd :
deel je mening volkomen!!
een websiteje beheren is wel andere koek dan een programma maken;
televisie is en blijft een ander medium dan internet!
soorry jongens (en meisjes)van geenstijl,maar hieruit blijkt weer wat voor een omhooggevallen en niet te vergeten arrogante computernerds zijn,bahbah...

arnhem is wreeed | 31-01-07 | 12:49

ga zo door die tv is toch bagger

kotszak | 31-01-07 | 12:42

goh ik zit me er echt druk om te maken ja..

Sjaaq | 31-01-07 | 12:39

Leve Roek Lips!

Kingsize68 | 31-01-07 | 12:39

Een eerste opmerking: GS, het is beter zeau. Echt. Jullie zouden nog meer meenstriem zijn geworden en, erger, ik had nooit meer iemand op een gezonde manier de kanker achter zijn hartkleppen kunnen toewensen. Tweedens: trek het je niet af. De Staatsomroep bestaat nu eenmaal uit hielenlikkende fucks. En denk niet dat je uit de klauwen van deze vampiers kunt blijven, kijk maar naar BNN, begon als rebels clubje, maar bezorgt nu zelfs Opa Buiswater in Zorgcentrum Glinstervocht geen extra hartslag.
Ten derde: Staatsomroep heeft geen verstand van programmering. Een ruw diamantje als De Staat Van Verwarring doet inderdaad voor spek en bonen mee, terwijl een stuk stront als het ouderejongerejournaal -'weten jullie wat er nu weer is gebeurd... hmmm?- mega-exposure krijgt. Prachtseries als The Soprano's zendt ze rond klok van elven, of later, uit. Primetime-materiaal, verdomme. Wees dus blij dat dit avontuur in de plee is beland. Ehm, misschien nog een keer bij de RTL's proberen?

Murdockyoufool | 31-01-07 | 12:30

Dit is zulk groot nieuws dat Sky Radio* er in z'n nieuwsbulletin melding van maakte! Toch weer even de oude media gehaald :)

ik krijg het getal tien door, het getal tien ... En dan ga jij mij excuses aanbieden.



(*ik luister onder protest naar Sky)

broomstick | 31-01-07 | 12:20

Dit is trouwens precies waarom de overheid met z'n poten van de publieke omroep af moet blijven. Ze moeten de rekening betalen maar niet proberen er winst uit te slaan. Dan krijg je dit soort dingen: veilige programma's kiezen boven experimentele programma's die dus eigenlijk veel interessanter zijn voor het doel van de publieke omroep. Het is toch geen SBS 6? Ik vraag me af welke partijen dit in hun programma hadden. Ik heb gehoord dat in ieder geval de PvdA het had, wat me ook wel typisch lijkt.

Dada_ | 31-01-07 | 12:18

Jammer, maar ik denk dat Geenstijl.TV op internet in ieder geval zijn eigen gang kan gaan. Ook niet onbelangrijk........ :-)

Sieb | 31-01-07 | 12:17

Snotverdikkie ( we houden het netjes....) ,dáár kom je als GeenStijl toch even mooi mee weg. Met dat besluit om je uitzending naar den nacht te verplaatsen.... want stél je toch eens voor dat ze de uitzendtijd naar acht uur hadden verplaatst? Dan hadden jullie moeten leveren; én kwaliteit natuurlijk want gansch nederland zit te wachten tot Steengeyl in het rijtje : klismashow, anatomische les enz enz gaat vallen vanwege een chronisch tekort aan kijkers.
Nu kunnen jullie altijd nog de schone schijn ophouden en zeggen dat het allemaal de schuld is van de netcoordinator en dat jullie de beste televisie van de eeuw hadden gemaakt...... Het lijkt een beetje op de halo van Pim: áls hij niet vermoord was dán.... enz enz enz
Tóch...? ;-)

Opa-Buiswater | 31-01-07 | 12:13

Beste redactie. Dit volstrekte non-nieuws maar niet meer doen, svp.

don"no soul"simmons | 31-01-07 | 12:06

Ongezien de typhus is wel treffend nu.

DutchXTC | 31-01-07 | 12:00

Patrick Lodiers was trouwens ook tegen Geenstijl schijt tv.

Rechtse_Rukker | 31-01-07 | 11:59

geenstijl gaat Nederland drie helemaal kapot maken

Rufus T. Firefly | 31-01-07 | 11:59

Hij is netcoordinator van NED 1 staat er op die link.
Da's niet NED 3.
Hoe zit dat? Wat is waar? Wie moeten we geloven?

handige harry | 31-01-07 | 11:59

Volgens mij ligt de hele redactie nu in een deuk bij het lezen van de comments.
Is ook best makkelijk, je verzint een leuk berichtje en de reacties komen vanzelf
wel.

Mielepiel | 31-01-07 | 11:58

Hoer Hips

Tommygunner | 31-01-07 | 11:58

He, wat jammer nou zeg! NEXT...

Hop Tap Sap | 31-01-07 | 11:58

Heel zwak GeenStijl. Als puntje bij paaltje komt haken jullie af, was te verwachten.

GodfriedV.Bouillon | 31-01-07 | 11:58

Roek Hips

Spa Blauw | 31-01-07 | 11:57

Zeg nu zelf , wie zit er te wachten op nog meer reclame voor grote auto's en sexlijnen ?

bakoenin | 31-01-07 | 11:57

Met het format Sjoemelaars&sjacheraars was het vast gelukt!
Het teiltje stond klaar. Een zeiltje onder het zitvlak. Opnieuw “Sjoemelaars&Sjacheraars” op Tien. Het ‘enige’ programma dat ik aanschouw op die zender.
De inventieve makers hadden de woonkamer van een mevrouw (70+) met vage klachten opnieuw ingericht. Bed en favoriete stoel op een gehéél andere plaats en een defecte computer binnengesleept en ‘geïnstalleerd’ Een man met zijn ‘hoofd in de wolken’ kwam met een wichelroede de klus voor 150 euro klaren. En verdomd, op de plek waar de vrouw nooit sliep of zat spatte de gezondheidsondermijnende straling de aarde uit. Het metalen werktuig wist meneer de oplichter maar met moeite in de hand te houden.
De oplossing: bergkristal in aluminium kokertjes in de bloemenperkjes rondom het huis begraven. “Hiermee bouwen we een schild op dat verder ongerief voorkomt!” Ach.
De handelsreiziger in gebakken lucht richtte zijn instrumentarium ook nog even de op zeventigjarige. “U heeft een bacterie”. Het ‘slachtoffer’ moest met wat doosjes en draadjes plaatsnemen waarna de bacterie werd doodgebrand (…). “Een soort barbecue’ sprak de sjoemelaar. En verdomd; de wichelroede vertoonde na de behandeling óók geen enkel teken van leven meer. De medicus vertelde er niet bij dat zelfs een mongool mét verstoring van de fijne motoriek zo’n roede zelf in beweging zet.
Medewerkster 2 legde contact (gewoon per telefoon!) met Professor Telcan. Hij heette anders maar toevalligerwijs is telcan ook de naam van de Somalische munteenheid. Die bootvluchteling met weinig tropenkolder lacht zich werkelijk ziek om die ongezonde, spiritueel geïnteresseerde Nederlanders. Gewoon prettig zakken vullen en gelijk heeft hij. Domheid dient bestraft te worden.
“Mijn man Theo heeft potentieproblemen”. De Somaliër helemáál niet, maar voor 100 euro wilde hij langskomen en het gevalletje ter hand nemen. Telcan had zich wel opgegeven voor een inburgeringscursus maar had vanaf les 1 al duidelijk verzuimd. Zijn genialiteit lag hoorbaar niet op het terrein van de hier gesproken taal. Hij loerde in wat beduimelde geschriften met Arabische tekens en stelde de puike diagnose: “Vrouw verliefd u man. Man niet. Iek mak poeder van boom. Alus kom goe”. Kostenplaatje: 250 euro.
Bij de volgende sessie toverde Telcan uit een groezelig papiertje 2 flesjes. Theo moest magisch poeder dat opeens van een plant bleek te komen met vlees consumeren. De vrouw diende haar gehele goddelijke lijf in te smeren met een of ander goedje. “Dan viel seks!”
Theo + cameraploeg trad binnen. “Als u nu een medium bent waarom ‘zag’ u dan niet dat ik helemaal haar man niet ben?” Enfin. Professor Sjacheraar nam de benen. Haastig spiritueel op zoek naar een andere stupide Hollander met een gebrek aan herseninhoud.
bouwjaar54

Bouwfraudeur | 31-01-07 | 11:56

@redactie.
Ik snap dat jullie een beetje van slag zijn, maar ik wil een nieuw topic, NU!

Teen | 31-01-07 | 11:54

@Nerveuse Tienus 31-01-07 @ 10:07
>"Zo was hij medeverantwoordelijk voor programma’s als Willem Wever, >Rijdende Rechter en Man bijt hond. Vernieuwende tv-programma’s,..." De >ultieme vertrutting zou ik zeggen. Logisch dat ie Steengeyl >weg-programmeert.

"Mijn motto is: zoek de grens op als je echt iets wilt veranderen. Dat betekent niet dat je on the edge moet leven, maar wél dat je niet bang moet zijn om vast te komen zitten. Je moet tot het uiterste gaan, niet tot de middelmaat gaan behoren"

Wat een idioot, als je grenzen opzoekt zit je on 'the edge', maar hij vindt dus dat je nooit bang moet zijn om vast te komen te zitten, want dat kan nog altijd bijvoorbeeld een rijdende rechter soelaas bieden, om een steengeyle doorbraak te forceren, maar het moet gezegd, deze mensen representeren geen middelmaat. Tja, lachen.

.HerNihilist | 31-01-07 | 11:53

Ach gossie possie...
Heeft de gemene, boze Lips het arme Geenstijl zomaar voortijdig er af gehaald?
Ach gossie toch.
Nou, vooruit, neem maar een extra koekje.
Zo, is het nu weer beter?

Cavaco | 31-01-07 | 11:53

Kan niet zeggen dat ik het jammer vind. Typisch geval van 'schoenmaker blijf bij je leest'?

Likqua | 31-01-07 | 11:52

Haha, Geenstijl is gewoon te goed voor de normale TV.

Stijlloos Superieur | 31-01-07 | 11:51

Ja redaxie, jullie zijn zielig en Lips is gemeen. Voor de rest interesseert het me geen reet dat jullie eruit liggen, want ik had toch niet gekeken naar steengeil en dat geldt waarschijnlijk voor 95% van de bezoekers. Nieuw topic dus aub.

sjaakdeslinksesul | 31-01-07 | 11:48

Heb lef. Zet die eerste aflevering (want die staat al lang en breed op digibeta natuurlijk) maar eens online. Toch benieuwd wat 't brengen zal.

De Vrolijke Kaafir© | 31-01-07 | 11:47

Snachts een paar uurtjes teksttv zou ook wel geinig zijn.

"En dan kunt u nu tot 06.00 uur kijken naar een selectie van GS-tekst!" Fijne kamermuziek eronder en genieten maar...

widtvoet | 31-01-07 | 11:47

Goed nieuws. En nu vort, terug naar jullie roots.

voorstoppert | 31-01-07 | 11:46

kortom
GeenStijl op de TV was gewoon een
H O A X

stijlloze laagvliege | 31-01-07 | 11:46

@baggerboer 31-01-07 @ 11:43
Moet je wel een zoom-functie of zoiets hebben... Waren de tetten van Verbaan niet foetsie?

dlseth | 31-01-07 | 11:45

Wat hadden jullie dan eigenlijk verwacht ,meteen maar een prime time plekje op de vrijdagavond?
Misschien dat Roek Lips ook eens naar geenStijlTV heeft gekeken en de bui al zag hangen, en een leegloop van zijn zender wilde voorkomen na 23:00.Misschien speelt er wel iets heel anders mee en is dit een mooie uitvlucht.
Hoe dan ook, voor een weblog dat altijd de mond vol heeft over de publieken, en zich manndenlang verkneukelde om Beau zijn mislukte nieuwsshow gooien jullie zelf wel erg snel de handdoek in de ring.

LoudAndProud | 31-01-07 | 11:44

zolang de omroepen niet in 1080i uitzenden kijk ik zoiezo niet,ik wil nl graag hd inzoomen op de borsten van georgina.

baggerboer | 31-01-07 | 11:43

laat hem gezien de schurft aan zn tiefuskop krijgen!

RedScorpion | 31-01-07 | 11:42

Zal wel een GS promotiestunt zijn, Dat ze toch gewoon uitzenden vrijdag.

Helmonds eigen | 31-01-07 | 11:42

Het begin van het einde, muhaha. Eerst al je kruiwagens om zeep helpen en dan in de hoek gaan staan janken. Need to say more?

alweestrak | 31-01-07 | 11:40

Tja, volgens de BNN site is het ook waar. Ach, ik zou er waarschijnlijk toch niet naar gekeken hebben, ook niet op de normale tijd. Wel een loel die netcoordinator, maar ja dat heel systeem is dan ook achterlijk. Opdoeken dat hele bestel en wie iets wil uitzenden kan dat fijn via het internet doen of ze financieren zelf maar een zender. Publiek bestel, who needs it?

middleoftheroad | 31-01-07 | 11:40

En dus? GeenSteyl geeft zomaar op ? Wat zijn jullie voor mietjes ? honderdduizenden reaguurders die achter GS staan en die netmanager flink kunnen kapodt kunnen spammen. Jammer hoor :S

DeSteef | 31-01-07 | 11:39

Misschien kunnen julie een regionale omroep gaan benaderen, omroep limburg toont zeker interesse....

kneuterzak | 31-01-07 | 11:39

@ Boze Buur 31-01-07 @ 11:28
Ik heb ook zo'n Sony Sports gehad maar mijn speedo zakte er steeds door af, vandaar dat mijn keuze op een Aiwa is gevallen.

Teen | 31-01-07 | 11:39

LOL de televaag zegt normaalgesproken niks over GS...... toevallig net nu citeren ze de toch wel zure uitspraken van Weesie over 't naaien van secretaresses etc. Ben benieuwd wanneer ze de stekker eruit trekken...:P

PiaH | 31-01-07 | 11:38

@Gegierde ZeeOtter 31-01-07 @ 11:33
Ik geloof het pas als het op NieuwNieuws staat ;-)

Dömper | 31-01-07 | 11:38

Ja, jammer. Niks aan te doen. Volgende keer beter..

Smoking Gun | 31-01-07 | 11:36

gelukkig maar! Ik word op dat net ook al doodziek van jullie gezeik! Wrom niet om 8 uur dan??? DAN KIJKEN WE ALLEMAAL NAAR GTST! GOEDVERDOEME!

Hazzer | 31-01-07 | 11:36

VPRO Nerds?
De staat van verwarring is beste wat de TV op dit moment te bieden heeft. Laat eerst iets beters zien voordat je het over spek en bonen televisie hebt.

De T

Nick da Prick | 31-01-07 | 11:35

Balen balen balen.
Maar ja, tv is toch oude media. Schijt op ze.

mental K | 31-01-07 | 11:35

Ja, ja Pritt Stift roept "jump" en iedereen reageert met "how high?"
Roek Lips zou het dus weer allemaal gedaan hebben.Was Steengeyl ook van plan zo netjes hoor en wederhoor toe te passen?
Slap hoor ,eerst met veel bombarie iets aankondigen en het dan bij voorbaat opgeven.
Six Pack is ook in de kleine uurtjes begonnen en groeide ook uit tot een succes.

LoudAndProud | 31-01-07 | 11:34

TV via de ether is toch al een aflopende zaak, waarom zou je op een bepaalde tijd op de bank moeten zitten als je de programma's ook kunt aanklikken op het moment dat het je uitkomt?
http://www.uitzendinggemist.nl/

Zeurders | 31-01-07 | 11:33

zelfs op RTLZ staat dat steengeyl niet op tv komt...
the pain, the horror!!!!!!!!!!

Gegierde ZeeOtter | 31-01-07 | 11:33

balen...

wN.Dani | 31-01-07 | 11:33

Boeiend. TV is toch bijna dood. We kijken straks toch allemaal over internet naar tvkanalen die wij boeiend vinden, niet wat UPC, Casema of welke kabelboer dan ook ons voorschotelt.

Wienholt | 31-01-07 | 11:33

ach, ik zal het niet missen. zolang er geen bukkake zou worden uitgezonden trok het me sowieso niet

drbukkake! | 31-01-07 | 11:30

O wat jammer....

roebfromtheblock | 31-01-07 | 11:28

@Teen
Aiwa, goed keuze op zich. Zelf ben ik meer van het trendy-kijk-mij-eens-hip-doen spul. www.audiogold.co.uk/catalogue/images/B...
Moet je die chickies eens zien kijken man, zodra ik met dat ding (aan mn broeksriem) loop.

Boze Buur | 31-01-07 | 11:28

Nu mag Roek Lips weer netjes op de schoot bij de priester zondag,

Kasper Loopstra | 31-01-07 | 11:27

HAOX!

Granaatappel | 31-01-07 | 11:26

@Sjakie Snel 31-01-07 @ 11:19
U is niet echt snel hè?

Dömper | 31-01-07 | 11:22

@ Boze Buur 31-01-07 @ 11:16
Bedankt! En ook zo beknopt, ik kan het zo copy/pasten en op de achterkant van mijn Aiwa plakken.

Teen | 31-01-07 | 11:22

Ha, ha, zal wel weer net zo eindigen als de politieke aspiraties van GS:
uitdovend als een nachtkaars, pffft...

laffe haas | 31-01-07 | 11:21

Eerlijk gezegd kon ik me nog niet zo heel veel voorstellen bij gstv. Een half uur Rutger filmpjes kijken leek mij niet helemaal geweldig. Het lijkt me wel leuk om een praatprogramma te baseren op de stukjes van Geenstijl.

..zapper | 31-01-07 | 11:20

Gelukkig is Roek Lips zijn motto: 'zoek de grens op als je echt iets wilt veranderen. Dat betekent niet dat je on the edge moet leven, maar wél dat je niet bang moet zijn om vast te komen zitten. Je moet tot het uiterste gaan, niet tot de middelmaat gaan behoren. Dat geldt zowel voor de Publieke Omroep als voor mensen persoonlijk, en zeker voor creativiteit.'
Geen plaats dus voor het conservatieve GSTV... Duidelijk.

Sjakie Snel | 31-01-07 | 11:19

De allerkleinste man 31-01-07 @ 11:16
Spreek voor jezelf!

Mielepiel | 31-01-07 | 11:18

HOAX of toch echt jammer? Over een paar dagen zullen we het weten.
BTW, toch vind ik die VPRO-nerds wel grappig.
Zij zijn toch ook van bureau Renkema?

MAXIMO | 31-01-07 | 11:17

Bel de Rijdende Rechter!

stom schaap | 31-01-07 | 11:16

@Vagere_Hein
'Aggregator'? De pruttelende 2-takt met suiker in de tank zul je bedoelen.

Tiepe | 31-01-07 | 11:16

Jullie hebben wel zelfkennis. Jullie 'achterban' bestaat volgens jullie zelf kennelijk uit bedplassertjes die om 1 uur 's nachts op vrijdag geen TV meer mogen kijken.

De allerkleinste man | 31-01-07 | 11:16

Teen 31-01-07 @ 11:14
Tuurlijk wel.

Opnemen ZONDER Dolby en afspelen ZONDER Dolby klinkt helder en goed, alleen kan er veel ruis zijn;
- Opnemen ZONDER Dolby en afspelen MET Dolby leidt tot verlies van de hoge tonen, vooral bij Dolby C;
- Opnemen MET Dolby B en afspelen MET Dolby B klinkt prima;
- Opnemen MET Dolby B en afspelen MET Dolby C leidt eveneens tot verlies van de hoge tonen;
- Opnemen MET Dolby C en afspelen ZONDER Dolby geeft een te schel geluid, teveel hoge tonen;
- Opnemen MET Dolby C en afspelen MET Dolby B klinkt goed;
- Opnemen MET Dolby C en afspelen MET Dolby C klinkt uitstekend.

Boze Buur | 31-01-07 | 11:16

shit, een dubbelpost. k zal t niet weer doen

Mielepiel | 31-01-07 | 11:15

Maar ik had ook ergens gelezen (azijnbode ofzo) dat jullie al een proef uitzending hadden gemaakt, zouden we die niet kunnen zien in de dump? Dan weten we in ieder geval wat we moeten missen.

Mielepiel | 31-01-07 | 11:14

Wereldheerschappij is vanmorgen drie stappen verder weg geraakt.

Breinstein | 31-01-07 | 11:14

Waarom zetten jullie de geplande uitzending van vrijdag a.s. niet gewoon NU online?

Godverdomme! | 31-01-07 | 11:14

@ Hommel

Hear hear!

emmertjevol | 31-01-07 | 11:14

Maar ik had ook ergens gelezen (azijnbode ofzo) dat jullie al een proef uitzending hadden gemaakt, zouden we die niet kunnen zien in de dump? Dan weten we in ieder geval wat we moeten missen.

Mielepiel | 31-01-07 | 11:13

Kijk dat is dan weer mooi geregeld, ik heb jullie voor een Talpa achtige flop behoed.
Kan de doorsnee mens tenminste nog tv kijken op vrijdagavond.

Roek Lips | 31-01-07 | 11:13

Jongens slechte beurt, want dit gelooft natuurlijk niemand... Bel John de Mol anders ff, die zit nog om kwaliteit verlegen...

synchronicity | 31-01-07 | 11:13

noorderling 31-01-07 @ 11:09
hehehe...
Je moest eens weten met welke zooi ik het moet rooien hier. Je zou niet jaloers zijn, denk ik.

Boze Buur | 31-01-07 | 11:11

Maar Bonnie en Viola zijn toch gestopt met hun programma? Ga lekker met John de Mol praten, joh, die staat er vast* wel voor open.
* Lees: accepteert nú al alles.

gezontverstant | 31-01-07 | 11:11

Beetje doorzichtige poging om buzz te creeeren guys. Wat me de afgelopen tijd wel heeft verbaasd is dat geenstijl.tv in geen enkele van jullie site headers is verschenen. Verder ook wat apart dat BNN kennelijk de url steengeyl heeft gekregen en jullie niet. Jullie zijn juist de aggregator van dat tv-programma.

Vagere_Hein | 31-01-07 | 11:10

dlseth 31-01-07 @ 10:16

Joh, ik had gehoopt op een gastoptreden van dlseth, waarin hij een arbeiderswijk intrekt om uitkeringsgerechtigden van hun bed te scheuren.

Bijstandskoning | 31-01-07 | 11:10

@Boze Buur
Laat ik nou altijd gedacht hebben dat u zeer digitaal onderlegd was. Dus in het bezit van zeker drie fraaie 19" schermpjes: 1 voor GS, eentje voor Cubase en eentje voor de tunerkaart.

noorderling | 31-01-07 | 11:09

Roek Lips heeft zijn eigen mening er wel over. En die mening weet de Netcoördinator van Nederland 1 helder te verkondigen. “De Publiek Omroep moet veranderen”, zegt hij. “De manier van denken binnen de Omroep moet om”

Tjop Tjong | 31-01-07 | 11:08

Weesie is bang, Weesie is bang, Weesie is bang, We..

Bill Naadt | 31-01-07 | 11:07

Het was sowieso onnodig hypocriet, dit gedoe. Consequent het over 'staatstelevisie' hebben en daar lekker over zeiken, maar zodra de mogelijkheid zich voordoet meteen hijgend van blijdschap een programma maken voor op die staatstelevisie. En dan uiteindelijk ook nog falen. Prutsers.

Hommel | 31-01-07 | 11:07

Sielige Leijer !

GaMeNeRDZzzZ | 31-01-07 | 11:06

Hahaha... stelletje sukkels. Iedereen uit de omgeving van BNN weet dat het geen probleem met de netcoordinator was, zoals Stift wil doen voorkomen, maar dat de pilots kwalitatief zo ontzettend onder de maat waren, dat uitzenden het toch al gehavende imago van GeenStijl ongetwijfeld had beschadigd (en dat van BNN had gehavend). Geef de NC maar de schuld! Jullie kunnen gewoon geen tv maken! Stelletje sukkels. Veel succes met vergaderen over het volgende cross-mediale uitstapje. Gratis krant een idee? De SteenGeyl Herald?

Tiepe | 31-01-07 | 11:06

Stond deze al genoteerd: De Herhaling draait door. Wat is dat gvd. met die Net-verpatsers, je moet wel heel goed zoeken wil je nog wat zinnigs uit alle bagger filteren. Ben ik nou zo slim of is NL nu zo dom?

Jan Boel | 31-01-07 | 11:05

Lekker geloven in je eigen motto... Als je wil veranderen de grens op zoeken...! Hij wel!

His Goofness | 31-01-07 | 11:05

Gelukkig! Ik kon maar niet aan het idee wennen, dat ik voor de televisie zou zitten.

Boze Buur | 31-01-07 | 11:04

lol@Teen 31-01-07 @ 10:45.

Nou ja, de subsidie is inmiddels binnen, dus waar hebben we het nu eenmaal over?

dies | 31-01-07 | 11:03

Sja wat verwacht je dan ook, als je op de Staatstelevisie aan de slag wilt. Meteen groen licht en 20.30 in de ether?

pwman | 31-01-07 | 11:03

Ha ha teengeyl naar talpa (10)? die zoeken nog naar programma's haha
Wel jammer van Ned. 3... heumeu's

Kris | 31-01-07 | 11:01

SBS6 <---> Telegraaf <---> GeenStijl

Appeltje Eitje lijkt me

Slutty Nurse | 31-01-07 | 11:00

Is gewoon goed zo... alle "o, wat jammer zeg, boys!" ten spijt, is dit gewoon een goede zaak. Kom op zeg, die toverlantaarn stamt uit de WOII, en er worden publieke debatten gehouden over het al dan niet aanblijven van LINGO.... wat zoek je daar dan eigenlijk. Bovendien weet ik zeker dat de VPRO tog veel betere televisie kunnen maken dan GS en zo iemand als die puberale Rogier....

groenteman | 31-01-07 | 11:00

Naja, sinds Hilversum niet meer analoog uitzendt heb 'k nog maar 1 zender op de pit en die wordt niet gecoordineerd of gemanaged...

widtvoet | 31-01-07 | 10:59

Keywl, nou al op het radionieuws.

Teen | 31-01-07 | 10:59

Jammer voor Kouwes. Zo komt ie nooit aan een nieuwe vriend. Jammer ook dat Kouwes nu niet kan voordragen uit eigen gejat werk.

Duikduivel | 31-01-07 | 10:57

@pringleshapedturd 31-01-07 @ 10:11
Het vak van publieke-omroep-televisie-maker hoef je niet te leren. Er komen n.l. hele andere dingen kijken als je je programma graag op tv wilt hebben. Ellebogenwerk, neuqen met lelijke mensen, judas-gedrag etc.etc.
De resultaten van bovenstaande zijn ons inmiddels bekend en vandaar dat de roep naar totaal andere tv op z'n zachts gezegd erg groot is. En dit is geweaun een staaltje ouderwets wegpesten van een zender als BNN of zo je wilt GS. Het is deze instelling die ons land teistert maar het voordeel is dat GS lekker door kan gaan met het schoppen tegen deze (staats)instelligen.

gigi gorgonzola | 31-01-07 | 10:57

Gewoon een steekje na van de publieke omroep :). Denk je nu echt dat je een programma kunt maken dat kritisch is?

tomba | 31-01-07 | 10:56

Wie met de staatsTV spot moet op de blaren zitten. Ga toch commercieel.

sjaakdeslinksesul | 31-01-07 | 10:55

@ count von ziegenpuss 31-01-07 @ 10:49
Dank je, maar ik kan en moet beter!

Teen | 31-01-07 | 10:55

ik zou mijzelf ook negeren... Today......... WE Escapeuhh............. BEFourrreeYouurrrFAtheeUUrrr.. SeeeeseUSss..(Radiohead "Exit Music" (R) sponsered by snooby snacks)

bd | 31-01-07 | 10:55

Ik zag het al voor me .."en vervolgens gaan we op zoek naar nieuw talent (zucht) Lama's gingen GS (of SG) al voor , maar dat maakt nix uit, want jatten is owkee als je het maar goed en ongegeneerd doet.

Tjonge wat een talent is ons nu besp.... eh onzegd geworden zeg.

style.councillor | 31-01-07 | 10:54

Roek Lips, de ruftende rukker... denkt verdomme te weten wat goed voor mij is. Hij heeft mij nooit iets gevraagd. Zodra de plannetjes niet uit zijn peniskoker komen, zijn ze "niets waard".
En voor wat betreft de mediageilheid van de GS-redactie (PJP!): wie is dat niet? Om op TV te willen komen is die geilheid een simpele vereiste.

Sytze Vliegen | 31-01-07 | 10:54

wat een stelletje rukkers zijn het daar ook... pffff... En daar verdwijnen onze belastingcenten allemaal in. Diep triest...

MDA | 31-01-07 | 10:54

GS moet terug naar de bron. Gewoon een keiharde website met opzienbarende stukken. Weessie krijgt een harde piemel als ie met zijn kop op tv komt, maar is niet meer dan een moderator.
Misschien is het maar goed dat het niet doorgaat, is jullie een enorme flop bespaart geleven. Kijk maar naar dat andere kansloze programma : de staat van verwarring. Zou SG ook zoiets worden?
ps: Rutger is to-taal niet grappig en een slechte interviewer.

despee | 31-01-07 | 10:53

@pringleshapedturd 31-01-07 @ 10:11
Kom je nu pas 8er dat GS ongefundeerd, tendentieus en buitegewoon kwetsen, danwel niet arrogant is. Verder geef ik ze grootgelijk, gezien gs toch groot is en in het maatschappelijk midden staat, in tegenstelling tot 'Gamekings' en '6-pack'. Verder is GS is leuk om de dag mee door te komen, of dat nou op het werk, op school of waar dan ook is. 's Avonds tv gemaakt door gs te kijken is wel leuk, maar ik heb toch echt betere dingen tot doen na 12 uur, danwel neuken, dan wel zuipen. Bijde hebben ze een hogere prioriteit dan thuis tv kijken of 8er een computer zitten. Dus zeik niet, ga es deaud, stop met roken en vooral probeer niet pseudo-intelligent te zijn door onds dingen te vertellen die we al weten.

Gekke_Gert | 31-01-07 | 10:52

Denk dat dit helemaal ok is... jullie ZIJN Internet... jullie zijn geen TV... TV = OUT/D... ik maakte me grote zorgen over jullie mogelijke prestatie op TV en dacht dat ik wellicht mijn voortdurende verbale reclame voor jullie site naar vrienden en vriendinnen zou moeten gaan bekopen met smalijke lach naar aanleiding van ongetwijfelde TV-zeeperts... Doe jullie ding, jullie doen het goed... interactief nieuwnieuws is de toekomst en dat bewijzen jullie elke dag... TV vereist standpunten en is mono-directional... = intens snel gaapverwekkend... Tuurlijk was het leuk geweest jullie poging te zien maar... kunnen jullie niet gewoon jullie pilots op internet zetten... ALS het kwaliteit is DAN komt het alsnog vanzelf wel goed... goed als in, jullie hebben blijkbaar toch TV ambitie... Anywaste... blijf vooral doen waar jullie goed in zijn...

ramram | 31-01-07 | 10:52

Als iemand ooit nog 6pack als voorbeeld geeft van goede televisie, of als een soort underground kweekvijver krijgt 'ie een nekschot. 6pack is neppe zielige boerentv. Gemaakt door een mega reclamebureau op de Herengracht.

Amsterdammer | 31-01-07 | 10:52

Vond het zowiezo al twijfelachtig als GeenStijl zich op televisie zou gaan presenteren.
Televisie: homo's en huisvrouwen, 1 grote oninteressante troep aan achterlijke aanmatigende beeldenbrij onderbroken door infantiele reclame. Dat er uberhaubt nog serieuze mensen met een goeie internetverbinding bestaan die zo'n ding durven aanzetten is me een volslagen raadsel.
GeenStijl is sterk op het internet en wie het internet heeft, heeft helemaal geen televisie nodig. Mediapark... laat me niet lachen, ik geef het nog een jaar of 10 en dan is het een echt park.

bidlip | 31-01-07 | 10:51

Jammer denk ik, aangezien ik geen idee heb wat we missen...
Weet wel dat ik De wereld draait door echt meesterlijk vind.
Dus....

Martiiiiiin | 31-01-07 | 10:51

Helaas geen pindakaas. Kost niets, maar dan heb je ook niets.

cynische_kloatxak | 31-01-07 | 10:50

Teen 31-01-07 @ 10:45
Nou, ik vond deze al heel mooi hoor.

count von ziegenpuss | 31-01-07 | 10:49

LOL, wat dachten jullie dan? Dat jullie gewoon ipv van het 8 uur staatsjournaal geprogrameerd zouden worden? UberLOL.

Rechtse_Rukker | 31-01-07 | 10:49

Binnenkort zal de complete GS redactie zich wel anaal laten penetreren door Sjonnie of Reynauwd middels een financiele injectie.

Leuk hoorrrr, de 10 meest stijlloze.... of linda als gs tv moderatrix

style.councillor | 31-01-07 | 10:48

mediapark trekt stekker uit geenstijl tv

prozaq | 31-01-07 | 10:48

Redactie verzin eens wat nieuws om aandacht te generen. Dit begint nu wel een heel erg afgezaagd gedoe te worden. Dat jullie mediageil zijn is bekend, maar een nieuwe invalshoek zou jullie sieren. Dit begint pathetisch te worden.

PJP de II | 31-01-07 | 10:46

hahahaha GS is gewoon keihard geplayed ! kut voor je weessie !

Draaitafel Demagoog | 31-01-07 | 10:46

Een dezer dagen kom ik met een geweldige comment.

Teen | 31-01-07 | 10:45

Crap! Gewoon vrijdag om half 12 afpilsen, terwijl Steengeyl op TV is. Dat zal het scenario wel worden.

CoJoNes | 31-01-07 | 10:45

Jezus wat zijn we weer een pubers. Jullie lijken gvd Peter R de Vries wel, eerst met veel fanfare aankondigen dat SteenGeyl TV er komt en dan piepen over dat het niet op primetime is en de stekker eruit trekken. Ga eerst es effe oefenen midden in de nacht. Als het goeie tv blijkt te zijn waar mensen naar willen kijken kom je vanzelf wel na het 20.00 journaal.

yurp | 31-01-07 | 10:45

Dat krijg je er nu van als je de "oude media" keer op keer in de zeik zet, vroeg of laat krijg je gewoon een koekje van eigen deeg.

mr. Rugje | 31-01-07 | 10:45

Wat is er mis met 00:45 op vrijdagavond? Dan gaat pas net de 2de fles wijn open....

Ruler | 31-01-07 | 10:45

Ik hoor Albert al gniffelen vanavond in Boelevaars. Maar goede zaak imho, publieke omroepen zijn zeau 1955.

Tobus | 31-01-07 | 10:44

SteenGeyl is volgens teletekst vrijdag a.s. vervangen door een herhaling van 'Little Britain' (voor de herhaling van DWDD). Little Britain = leuk.

Godverdomme! | 31-01-07 | 10:44

whahaha mediapark trekt stekker uit geenstijl tv
te mooi

prozaq | 31-01-07 | 10:44

Misschien was het programma niet goed genoeg? Of in ieder geval goed genoeg voor 00:45, maar ja, GS moet natuurlijk dan opboxen tegen de concurrentie op de commercielen met hun 0900sex reclames en call-tv.

Jammer, het had net na De Staat Van Verwarring gekund.

huetter | 31-01-07 | 10:44

Nou ja, als je dan per se iets media-nostalgisch wilt, kun je altijd nog een gratis krant uitgeven

hekkesluiter | 31-01-07 | 10:44

HOAX!!

bordewolf | 31-01-07 | 10:43

"De grens opzoeken als je echt wilt veranderen”, maar dan wel NA middernacht

Alcoholic | 31-01-07 | 10:42

De Felix Meurders heeft iets te veel macht bij de publieke Moehahahaha...

Hakbarrr | 31-01-07 | 10:42

Ach jongens, kop op. Ik wed dat John de Mol wel interesse heeft. Of je dan meer kijkers trekt dan om half één 's nachts op Ned 3 is de vraag... Maar ach, Wereldheerschappij bereik je niet zonder slag of stoot.

Carpa | 31-01-07 | 10:41

Hangt het ANP al aan de lijn, in de trent van "Betrouwbaarheid"??

Handophouder | 31-01-07 | 10:41

Vergeet tv3!
Hack een media-satalliet voor wereldheerschappij!!

Attila23 | 31-01-07 | 10:40

@ redactie
Je kan niet-reageren wat je wilt, vroeg of laat gaat er iets jeuken

bd | 31-01-07 | 10:40

GS tv is, was en zal altijd blijven ====> HOAX
..... net als 90% van alle berichtgeving hier :P

PiaH | 31-01-07 | 10:39

waarom niet proberen bij comerciele televisie ?

er-zijn-geen-vrije-n | 31-01-07 | 10:39

volgens mij heeft het aanmerkelijke voordelen om na 00:00 op TV te verschijnen. Kan dan net wat meer.

King of controversy | 31-01-07 | 10:38

Burgemeester en Wethouders van Helmond gaan nu in een polonaise door het stadhuis.

tegengas | 31-01-07 | 10:38

Is het programma zo slecht geworden dat jullie de kijkcijfers voor de eerste uitzending laag willen houden?
Dit om potentiële kijkers niet af te schrikken...

Patrick Bateman | 31-01-07 | 10:38

En het is nog niet eens 1 april

bartus maximus | 31-01-07 | 10:36

Nieuw format bedenken: 'ZwaarKudt' of zo.
Ik had me echt op SteenGeyl verheugd, maar hoezeer het me ook aan het hart gaat, ik moet toegeven voor het eerst hard om een stukje van Pritt te hebben moeten lachen. Zo heeft elk nadeel zijn voordeel.

tegengas | 31-01-07 | 10:36

Goedver... En ik had me nou net zo verheugd op de presentatie van het compleet afgeronde GS stripboek op STeengeyl.... www.geenstijl.nl/strip/

hehehe :-)

Carpa | 31-01-07 | 10:35

Heel fijn, komt 3voor12 TV ook niet in gevaar. Ik moet er toch niet aan denken die rotkoppen van de redactie op TV te moeten zien!

Zippy | 31-01-07 | 10:34

Is Talpa niks voor jullie jongens? Johnnie is vast blij met een programma dat wel kijkers trekt, en in ruil daarvoor kunnen jullie tegen een rereduceerd tarief lekker zenden met die hap.

reuzenkind | 31-01-07 | 10:33

Ja hallo nog ff en GS wordt opgenomen in een format van een gezellige familiezender of wordt op de doelgroep demente bejaarden losgelaten (hoi Hanneke, ook nieuw hier?).

Schei toch uit teevee is deaud (ok nof ff in d elucht voor de Bonnies van deze aardkloot), richten jullei je maar op content on demand ofzeau en sla geen platgetreden paadjes in. Televaaag of niet, laat ze geweaun ongezien de typhus krijgen.

style.councillor | 31-01-07 | 10:32

Van uitstel (de eerste uitzending was toch al weken geleden gepland?) komt afstel. Was toch ruk geworden dat Steen Geyl.

Godverdomme! | 31-01-07 | 10:31

Eerst niet zien, dan geloven.

Iko Nal | 31-01-07 | 10:31

Ik citeer: "Niet voor niets heeft Roek Lips enkele opleidingen gevolgd in het coachend omgaan met mensen, om mensen te motiveren en te begeleiden. Want dat kan hij, Roek Lips: motiveren. Sprekend."

Motiveren om te stoppen?

TonyM | 31-01-07 | 10:27

Is er iemand überhaupt het interview heeft gelezen afgelopen zaterdag?! Kennelijk niet. Ophouden met janken, niets aan de hand. @ Redactie, kennelijk niet collectief voorspelbaar, hoe is het mogelijk.

bd | 31-01-07 | 10:26

'Bijtende invalshoeken'. Rutger of die ander heaumeau en bijten; ga toch weg ! Schoolkrant TV was het tot nu toe. Alleen makkelijke slachtoffers zoeken, nooit een kritische vraag stellen. Als je dan verwacht dat iemand dat prime time gaat uitzenden, heb je echt meer fantasie dan verstand. Maar ik zou zeggen: opgeruimd staat netjes en nu weer aan het werk aan GS zelf!

Paulusdebosbouter | 31-01-07 | 10:26

Ik wou zeggen, heeft iemand al nagedacht over de mogelijke rol van Felix Meurders in dit onverkwikkelijke verhaal?

count von ziegenpuss | 31-01-07 | 10:25

@Klukkluk 31-01-07 @ 10:24
Reaguren via 0900-STEENGEYL.

Dömper | 31-01-07 | 10:25

Waarom gebruikt GS eigenlijk zo'n oud medium als televisie om te scoren? Dat is toch ho-pe-loos van de vorige eeuw?

TM | 31-01-07 | 10:24

Hm, mooi berichtje om 'zendtijd' te krijgen in diverse oude en nieuwe media. Kortom: mooie, gratis, reclamestunt. Vrijdagmiddag even een berichtje plaatsen dat meneer Lips met hangende peautjes heeft gevraagd de toch al opgenomen uitzendingen toch geweaun om half 12 te mogen uitzenden. En in alle goedheid zal GS besluiten toch toestemming te geven. Eind goed, al goed, heerlijk stijlleaus. Wordt een gegarandeerd succes! Alvast gefeliciteerd met de Televisiering GS!

Autodrop1981 | 31-01-07 | 10:24

Op te lossen met een bmovl filtertje?

Spherix | 31-01-07 | 10:24

Wat een lul. Nog even en Van Gewest tot Gewest komt weer terug. Maar er is wel één voordeel: GS kan ook niet op z'n bek gaan. Want ik kan me niks bij GS-TV voorstellen, aangezien wij er niet direct op kunnen reaguren. En dat laatste is nou precies het zout in de pap hier op GS

Klukkluk | 31-01-07 | 10:24

Niet zo zielig doen, Meurders kopt terug.

niks mis mee | 31-01-07 | 10:23

dit valt me tegen van GS had die 222.453 euris gewoon in de pocket gepropt als een soort van den oudenallenpremie,en Pritt had gewoon mee moeten doen met de HOAX fotosoep.. Dan ga ik maar weer pr0n kijken op adultchannel.

Windwak | 31-01-07 | 10:23

pringleshapedturd 31-01-07 @ 10:11

Shit he, wijze taal en he-le-maal mee eens

despee | 31-01-07 | 10:22

Klasse GeenStijl. Uw kans komt nog wel.

winshots | 31-01-07 | 10:21

volgens het ANP is er nog niets besloten:
Tv-broertje GeenStijl.nl gaat mogelijk niet door
HILVERSUM (ANP) - Het BNN-televisieprogramma Steengeyl, een broertje van de populaire weblog GeenStijl, gaat mogelijk niet door. Reden is de late programmering waar hoofdredacteur Dominique Weesie van GeenStijl niet blij mee is, zo laat hij in Spits weten.
Een woordvoerder van BNN, die het programma uitzendt, zegt dat er woensdag een gesprek over het tijdstip plaatsvindt met netcoördinator van Nederland 3, Roek Lips. ,,Dan valt er een beslissing'', aldus de BNN-woordvoerster. Lips liet de partijen dinsdag weten dat het programma pas na de herhaling van De Wereld Draait Door op Nederland 3 wordt uitgezonden. Ook Weesie is bij het gesprek aanwezig.

Het nieuwe programma, dat de ondertitel 'ongefundeerd, tendentieus en buitengewoon kwetsend' draagt, zou vrijdag 2 februari voor de eerste keer worden uitgezonden. BNN wil bij monde van de woordvoerder niet zeggen of ook de BNN-directie het tijdstip te laat vindt.

Simsalabim | 31-01-07 | 10:21

Ach, veel blah blah maar eigenlijk een blessing in disguise, lijkt me.
T was toch een deaudtgeboren kindje.

Fuzzy-de-Bear | 31-01-07 | 10:21

Ik zag het bizarre tijdstip al staan in de gids van volgende week. Wat is dat toch met die achterlijke zendercoördinatoren??

Dr Mastermind | 31-01-07 | 10:20

Ik geloofde het toch al niet, zou wel een kutprogramma zijn geworden.

despee | 31-01-07 | 10:20

Dit nieuws 2 dagen before go live? HOAX

Apollo | 31-01-07 | 10:18

HOAX tv?

tomba | 31-01-07 | 10:18

Hoax. Ja hoor, en ik ben de paus. Geloof er niks van. Ik kan niet wachten. De cola staat al koud.

Mister 10 | 31-01-07 | 10:18

HOAX! Geloof er geen zak van, van die zogenaamde SteenGeyl TV. Allemaal gebakken lucht, zoals zo vaak bij GS.

Mooie smoes, dat wel.

TM | 31-01-07 | 10:17

Kapodt slaan die gast.

cetrac | 31-01-07 | 10:17

wou rutger tog al niet op me tv hebbe

dAap^iT_ | 31-01-07 | 10:17

Neqschot...?

Just my opinion | 31-01-07 | 10:16

net goed

veaugelgriep trekpop | 31-01-07 | 10:16

@ mijzelf
Toegegeven, de grammatica was pretty fucked up

bd | 31-01-07 | 10:16

Waar woont die Roek Lips?

De Officier | 31-01-07 | 10:16

Jammer maar het was verkeerd aangepakt. Had eigenlijk gehoopt op een live talkshow waar twee reaguurders in gesprek gaan met als intermezzo jargent die snoeihard anaal gefistfucked wordt door 3 heaumeaujeaude tegelijk.

dlseth | 31-01-07 | 10:16

@Concrete 31-01-07 @ 10:13. Oh ja. Daar zal je wel gelijk in hebben ook...

Bob Slee | 31-01-07 | 10:15

Jongens, sukkels GET FUCKING REAL. Denk je nou echt dat na al die keren dat Geenstijl.nl ons voor de gek heeft gehouden, het vervolgens niet meer doen? NEE DUS! Omdat jullie er gewoon MET OGEN OPEN blijven intrappen!!!
Trust me, aanstaande 02.02.07 Geenstijl.TV i.s.m. BNN. Echt waar? JA ECHT WAAR!!!

bd | 31-01-07 | 10:15

De Mol heeft vast nog wel een leuk prime-time plekje voor weinig. Bellen Weesie!

gsxr | 31-01-07 | 10:15

pringleshapedturd 31-01-07 @ 10:11: Ja, dat kan allemaal wel wezen, maar dat is wat anders dan je laten naaien als er op afspraken teruggekomen wordt. Afkappen is een betere optie dan openlijk het verdomhoekje in genaaid worden.

Bob Slee | 31-01-07 | 10:14

Ok ... hype gecreërd. Publiciteit gegenereerd. Geheel volgens de bekende hoax-doctrine. Gewoon uitzending dus 23.25. Let maar op ...

Concrete | 31-01-07 | 10:13

TV-gids? wasda?

LOL@Roek Lips
“Mijn motto is: zoek de grens op als je echt iets wilt veranderen. Dat betekent niet dat je on the edge moet leven, maar wél dat je niet bang moet zijn om vast te komen zitten. Je moet tot het uiterste gaan, niet tot de middelmaat gaan behoren. [...]"

Dömper | 31-01-07 | 10:13

Wat een arrogantie hebbn jullie toch eigenlijk. Jullie hebben totaal geen ervaring met tv maken, komen net kijken en verwachten gelijk gouden bergen. Neem eerst eens de tijd en moeite om te leren en te onwikkelen. Neem nou bijvoorbeeld 6Pack of Gamekings, die begonnen ook klein en werden stapje voor stapje groter en serieuzer. Nu heeft Gamekings een jaarlijkse Game Award groots opgezet en 6Pack levert mensen zoals Valerio en Sophie die het ene na het andere programma op de buis lanceren. Durf eens tegen jezelf toe te geven dat er nog het een en ander geleerd moet worden. Of zijn die saaie filmpjes van kutje rudger in de dump soms het bewijs dat jullie klaar zijn voor prime time? Leer eerst eens hard werken en een vak beheersen voordat je jankend het lokaal uitrent.

pringleshapedturd | 31-01-07 | 10:11

Goede beslissing boys. Jammer....

Der Roedie | 31-01-07 | 10:11

Balen..

ReneD | 31-01-07 | 10:11

Koop dan gewoon Tien van de Mol, die wil het graag kwijt.

de 4e koning | 31-01-07 | 10:10

Dat verbaast me nou weinig... Ik had jullie het wel willen zien proberen, zonder al te hoge verwachtingen.

Bob Slee | 31-01-07 | 10:09

Mooi, kan ik vrijdagavond gewoon blijven F5-en.

Kobus | 31-01-07 | 10:09

Groot gelijk! piepelen doen ze maar met Bonnie.

chinaski | 31-01-07 | 10:09

Zo was hij medeverantwoordelijk voor programma’s als Willem Wever, Rijdende Rechter en Man bijt hond.
---
Alleen voor die programma's verdient hij al een neqschot...

da wizard | 31-01-07 | 10:08

"Zo was hij medeverantwoordelijk voor programma’s als Willem Wever, Rijdende Rechter en Man bijt hond. Vernieuwende tv-programma’s,..." De ultieme vertrutting zou ik zeggen. Logisch dat ie Steengeyl weg-programmeert.

Nerveuse Tienus | 31-01-07 | 10:07

Wat een zielige flikker

Muffepeer | 31-01-07 | 10:07

Jammer.

Balkenende | 31-01-07 | 10:06

Haha, ik begon al bang te worden voor rassenrellen op vrijdagavond.

Bijstandskoning | 31-01-07 | 10:06

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl