
Opzienbarend vergelijkend warenonderzoekje in de ConsumentenGids van deze maand. Totaal genegeerd door de Oude Media. Dus stippen wij het nog maar eens aan. De Gids heeft onderzocht bij welke krant u het minste waar voor uw geld krijgt. En we hebben winnaar! Gefeliciflopstaart de Volkskrant. Wie denkt voor die losse prijs van 1,20 allemaal schitterend objectief nieuws te krijgen, komt bedrogen uit. U betaalt maar liefst 0,40 cts voor advertenties en
reclame voor dode mensen. Dat klopt, wij kochten 'm vroeger ook voor de Lidl aanbiedingen totdat we ontdekten dat ze ook
online staan. Toegegeven, de Volkskrant rolt beter, plakt beter en brandt beter, is alleen volkomen ongeschikt als krant. Check het vergelijkend
KrantenLijstje van de consumentenvereniging.
Reaguursels
Inloggen@AppletjeQut
"Bij de Volkskrant betaal je 80 cent per redactionele pagina"
De Volkskrant kost door de weeks 1,20. Betekent dat dat die krant precies 1.5 redactionele pagina heeft?
Nee, je betaald 80 cent voor de redactionele pagina's plus 40 cent voor de niet-redactionele pagina. Dat is samen 1,20.
Bij het Financiele dagblad betaal je voor 2 redactionele pagina's meer 1,70 (FD 19, VK 17) . Lijkt mij per redactionele pagina een stuk duurder dan de Volkskrant.
Ik kan in dit grafiekje op geen enkele manier lezen dat de Volkskrant de minste waar voor je geld is.
Tripwire gaf daarentegen wel een overzichtelijk lijstje.
Het valt me toch op dat De Volkskrant als slechtste koop uit deze test is gekomen. Ik ben er zelf ook al eens achter gekomen dat de krant uit veel advertenties bestaat, maar ik moet toegeven dat het nieuws wat ze brengen wel kwaliteit met zich meebrengt. Daarnaast staat deze krant toch als 'kwaliteitskrant' bekend, een titel die niet zomaar uit de lucht komt vallen.
Ik veeg er mijn reedt nog niet mee af met de kraant, wil geen achterwerk dat dommer wordt dan ik al was.
Je vindt een lijstje in de consumentengids. Je werkgever staat er in en ook dat linkse blaadje. Affakkeltijd, de bonus voor dit jaar moet nog binnen worden gehengeld.
K*dt, ze zijn niet duurder,
dubbel k*dt, het combi abonnement is ook niet duurder,
driedubbel ... de losse verkoop is ook niet duurder, eeeeuuuuuhhhhm........
Eureka!, het aantal redactionele paginas is minder dan de rest. Jippie, laat die nieuwe Benz maar komen, Prittke is binnen voor dit jaar.
Euh, Prittje zou dat komen omdat iedere zichzelf respecterende ondernemer zijn personeelsadvertenties 100x liever in dat linkse blaadje plempt, dan in dat gesjeesde fotoblaadje van je grootaandeelhouder???
Ssssssssstttt, nie over lulle, het gaat om het afzeiken.
Doorzichtig??? Nee joh, we roepen wel dat we de slimme reaguurders hebben, maar we weten toch allemaal beter..
Ok, steengeyl gaat niet door, jammer.
Ik ben benieuwd of GeenStijl ook de sprong naar de door haar vervloekte 'oude media' kan maken met het televisieprogramma Steengeyl.
Wel leuk om de reaxies te lezen van diegenen die de Volkskrant gekleurd lezen, terwijl ze dit bericht -dat niet klopt- voor gesneden koek nemen... voor diegenen heb ik nog een aantal leuke links: www.fok.nl en www.jaggle.nl
Heb ik 80 cent betaald voor dat interview van Fleischbaum dat afgelopen zaterdag een pagina vulde in de Volkskrant????
Uitspraak in het interview: "Zonder Volkskrant en AD zou GeenStijl er niet zijn"
De Volkskrant is gewoon een 'linkse' kutkrant, die water al 'marteling' vind en aan zogenaamde 'bronbescherming' doet... Afbranden die hap!
Volgens mij blijkt uit dat onderzoek dat de Telegraaf duurder is per redactionele pagina. Stelltje lafbekken bij Geenstijl. Tering colabarateurs!! Bek dicht houden en objectieve verhaaltjes schrijven. LOSERS!
DikkePlakMetStront 31-01-07 @ 05:51
Jammer dat 90% van de Volksrant abbonees dat niet door heeft.
Wat niet, uw taalvouten?
@Bijstandskoning
"NRC is een beetje kakkineus." Precies. En dat is het goede aan de krant. Telegraaf is voor domme mensen die in de columns van Rob Hoogland (hoe heet ie ook al weer, Kringen ofzo?) een intellectueel richtsnoer voor het leven vinden. Rob Hoogland is wel funny met z'n bozemanspraatjes. is eigenlijk Geen Stijl 'avant la lettre'.
@Herman Flipsen 30-01-07 @ 20:47<br>
Dan is VK nog steeds niet de duurste. Dit is weer je reinste onzin. Wat de Wibra ad er ineens tussen doet begrijp ik ook niet. Ik ben weg hier.
Waarom kranten kopen waarin het nieuws staat dat eergisteren al op internet stond????
Tiepe 31-01-07 @ 08:55
NRC is een beetje kakkineus. NRC.next gooit de saaie persbureaumeuk weg en heeft meer interessante achtergrondartikelen ^.^ De Telegraaf is met afstand de slechtste krant, die vooral geliefd is bij dikke wittemannen uit zo'n rijtjeshuis aan een klinkerweggetje, waar de hele dag zo'n penetrante gehaktballenwalm hangt. Tweederde van de pagina's wordt gevuld met dikke onderstreepte koppen en plaatjes. Leuk voor de mensen die moeilijk lezen, in ieder geval.
Er is maar een fatsoenlijke krant en dat is het NRC.
Beetje sneu, deze suggestieve uitslag. Bij de Volkskrant betaal je 80 cent per redactionele pagina - net zoals bij een aantal andere kranten. Of een krant totaal 1 euro, 2 euro, 1,20 euro of 5 euro kost maakt niet uit: het gaat om de prijs per redactionele pagina. En die zit wel snor bij de Volkskrant. 80 Cent, daarmee is de Volkskrant dus de goedkoopste!
.. zapper 30-01-07 @ 20:32
Je hebt gelijk. Die krant deugt niet. Ik woon praktisch naast hun kantoor; de "redacteuren" die daar de hele dag in en uit lopen lijken precies op de DDR modelburgers van destijds, alsof ze weggelopen zijn uit een Honecker propaganda video. En als ik met ze praat merk ik dat bijna al die figuren nostalgische gevoelens koesteren mbt het oude Oost-Duitsland.
Jammer dat 90% van de Volksrant abbonees dat niet door heeft.
en nu mag geenstijl wel eens stoppen met de volkskrant afzeiken alsof de telegraaf en de spits zo goed zijn
Nog een keer:
www.ad.nl/economie/article1033971.ece
Dat artikel is zo verbijstrerend slecht. het is geschreven door iemand die er totaal, maar dan dan ook totaal geen verstand van heeft. Ze laten de koffiejufrouw artikelen schrijven.
Ja man! kleiner dan een haar! Dat kan ook allemaal maar tegenwoordig he! Zo krijgen ze er ook 200 miljoen op zo'n klein plakkie!
de telegraaf ...
Feitelijk, actueel en nog gratis ook:
www.nieuwreligieuspeil.net
En dan nu even de echte nummertjes:
Naam - Gem. prijs per redactionele pagina*
------------------------------------------------
Het Parool - 2.3
NRC.Next - 3.3
Algemeen Dagblad - 3.8
De Telegraaf - 4.6
Trouw - 6.3
Nederlands Dagblad - 6.3
De Volkskrant - 7.1
NRC Handelsblad - 7.5
Reformatorisch Dagblad - 8.3
Het Financiele Dagblad - 10.5
* Losse prijs/aantal redactionele pagina's, in eurocent
brutus68 30-01-07 @ 21:59
"Dat is deels het probleem, het grootste gedeelte van het aboneebestand van de Azijnbode bestaat uit zelfingenomen wijsneuzen die wel weten hoe de wereld in elkaar steekt, en dient te steken, en dat maar al te graag bereid is dat de rest van de mens wel ff mede te delen. Zelfreflectie is iets waar men nog nooit van gehoord heeft, "brutus het ligt niet aan jou, ik en waarschijnlijk half nederland heeft om deze exacte redenen een bloedhekel aan het staatsjoernaal en het gepeupel eromheen
De Volkskrant daar mag over geplast worden. Dat hebben ze aan zichzelft te wijten. Ze zijn zo diep afgegeleden in hun sensatie zucht en emotie-journalistiek dat de Spits meer inhoud en niveau heeft gekregen.Ze zouden nog heel wat van de Spits kunnen leren.
De Consumentenbond, de Vara, de PvdA en het FNV een gesloten front met gestaalde kaders die nauwlettent iedereen en alles in de gaten houdt wat ooit links was en zich heeft verheven naar een niveau van objectiviteit.
De baggerbode lijkt zich uit het linkse gekkenhuis los te willen maken omdat zij voor haar voortbestaan vecht, vandaar hun aanval van op de baggerbode.
alleen de naam doet me al mijn lunch omhoogkomen, beter als een vinger in de hals dus, weer een positief punt dus, kost wel even zoeken maar dan heb je ook niks
Jammer dat bij de consumentenbond het aspect geld wel vaker mijlenver boven de kwaliteit gaat. Het predikaat 'Azijnbode' is dan ook beter weggelegd voor dat tyfusblad wat consumerende gezelschap zelf uitbrengt dan voor de Volkskrant. "Voor elke euro moet zoveel mogelijk (rommel) gekocht worden" luidt het credo van de consumeerende mens.
Nee - zonder te kijken of het echt zo is, ik heb een vermoeden - laat het volk maar een Telegraaf kopen, of een Spitsje pakken. Daar worden we allen een stuk wijzer van. Met lekker veel kleurtjes en wilde letters. De nieuwswaarde en de journalistieke kwaliteit daaromheen is niet belangrijk.
Het zijn immers dezelfde mensen die de iPod + iTunes combinatie willen aanpakken. Dat biedt niet genoeg vrijheden. Van de Engelse wijsheid "don't try to fix things when they're not broken"is daar ook niet gehoord.
Jammer, dat juist de organisatie die zegt te staan voor de consument deze niet behoedt voor het doorslaan hierin maar deze ten koste van alles en iedereen zich alleen om de prijs bekommert.
Prittstift is een hielelikkende broodHOERRR....
worden ze zelf ook nog lutsers, met hun lidl en wibra
Het was altijd al een linkse kutkrant maar ik las hem uit gewoonte op de zaterdag.
Sinds haar laatste restyling is er werkelijk helemaal niets meer van over.
advertenties en droog gelul met een bijlage vol oninteressante types.
Kwestie van tijd dan gaat ze terecht failliet.
kranten bestaan alleen nog maar bij de gratie van het feit dat mensen minder snel veranderen dan technologie.
Mensen die zich opwinden over kranten en hun "dwingende moraal" moeten zich eerder zorgen maken over hun eigen ruggegraat. Bout genoeg?
De enige echte kudtkrant is de Televaag. "De echte mongolen zitten bij De Telegraaf" Dominique W. a.k.a. Fleischbaum (interview uit de Azijnbode 27.01.07)
Is ook mijn favorietste onafhankelijke van heeeeele wereld
Gaat weer een volledig onafhankelijk en objectief krantje lezen, die dan ook weer volledig in stijl is met de GS-traditie: www.sp.nl/nieuws/spanning/200612/
Zorg dat je NRC begrijpt, dan hoef je niet naar de Lidl
B.v.Leipebiesterfeld 30-01-07 @ 20:43
Dat blaadje wordt gerund door islamapologeten en andere haatzaaiers. Nee, dude. NRDeaude beaum is afgegleden tot een bedenkelijk periodiekje waarbij de oude Waarheid afsteekt als een baken van objectiviteit.
OT:
Ik vind dat de Azijnbode wel enige verbetering toont, al vallen ze om de haverklap terug in hun afgezaagde sosjaaldemokratiese retoriek en hitserij. Verders zijn ze naar mijn smaak toch wel een beetje bezig met wat evenwichtiger berichtgeving. De tijd zal het leren. Overigens blijf ik het azijnbode- bashen door GS erg waarderen. Geen betere aanmoediging dan de stok!
Nee het AD is lekker: "transisitoren op microchip kleiner dan mensenhaar" aldus de redactie vanuit het altijd bruisende Pounjang..
(micrometers/nanometers screwup)
Compleet met plaatje!
(zou die illustrator dan niet denken van: "hmm")
HF: waar!
@veel te veel letters:
Door internet, wordt de nieuwsgaring veel subjectiever, jij kan je bronnen niet selecteren, jij weet niet wat mijn doel is, of ik betrouwbaar ben.
Ik kan verwijzen naar links in weke discussie dan ook, waar jij weer niet van weet of die link betrouwbaar is....
-
Het domste wat je kan doen is vergeten zelf te denken... daar is inderdaad een zo breed mogelijke visie voor nodig, dus ook zoveel mogelijk verschillende kranten lezen, nieuws over Engeland niet alleen op de staatsomroep bekijken, maar ook op de BBC, etc.
Nieuws uit het M.O. niet alleen vanuit de VS bekijken, maar kijk ook eens naar al-Jahzira (mocht je de engelstalige kunnen ontvangen)
-
Internet is het meest subjectieve medium wat er is.
HF: Alles wordt juist objectiever of subjectiever? door internet; comments als deze, hoe verklaar je dat? Serieuze vraag: Jij weet niet wie ik ben, en we voeren een discussie. Als we in een cafe oog in oog hadden gezeten, hadden we dan dit gesprek gehad? Iedereen heeft nu een mening die hij/zij kan spuien. Anoniem. Hoe zit dat?
@tjongejongejonge 30-01-07 @ 22:22
Objectiviteit, heeft nog nooit bestaan bij de media, zal ook nooit bestaan..
Echter, toen er in Nederland nog een duidelijk verzuilde structuur bestond, wist je dat kranten, radio- en TV-zenders een kleur hadden.
Nu zeggen ze onafhankelijk en objectief te zijn, maar zijn dat in wezen nog lang niet, vaak zelfs het tegendeel
Amen. grote goden, lijk wel een nieuwetijdskind (2x woordwaarde)
GeenStijl betaal je 0 cts voor de reclame, maar dan heb je ook niks..... Leuk liedje trouwens, de Volkskrant is inderdaad een kutkrant. Als je zelf niet kan denken en toch intelectueel wilt zijn, kan dat tegen een zacht prijsje. Dat is de vijver waar de Volkskrant in vist.....
Objectiviteit bestaat niet meer in hedendaagse media omdat ze zo groot is geworden. Creeer je eigen 'wormen en maden" maar sta open voor de wormen van een ander.
Wat je méér uitgeeft aan de Volkskrant bespaar je weer op azijn...
Er is niets mis met een krant die een standpunt inneemt, zolang het maar duidelijk is wat feiten zijn en wat meningen.
Zodra de feitelijke berichten gekleurd worden (door keuze wel/niet plaatsen of opiniërend taalgebruik of erger nog feitelijk onjuiste informatie) begint de ellende.
@tjongejongejonge 30-01-07 @ 22:16
Omdat de meeste kranten dezelde kleur hebben...
Behalve de Opinio www.opinio.nu/ dan, want die is roze, maar let wel op; ze zeggen van zichzelf dat ze links-conservatief zijn...
Objectiviteit is idd nauwelijks terug te vinden in de door Pritt geplubliceerde lijstjes...
OK. Dan waarom commentaar op "gekleurde"krant?
@tsjongejongejonge 22.09
Daarvoor moet je bij jezelf zijn.
@tjongejongejonge 30-01-07 @ 22:09
Dat is een zelfde vraag, als jezelf afvragen of je wel volledig onafhankelijk denkt.......
.
Pure objectiviteit verdwijnt zodra iemand een beschrijving moet geven van ongeacht wat dan ook. Objectiviteit is alleen te vinden in laboratoria en wiskundige modellen...
@tjongejongejonge
hoeiboei.web-log.nl/ ;)
Je Quest is de spiegel.
Even een vraag: waar moet je zijn voor objectieve informatie? serieus, wie kan me dat vertellen.
Lekker interessant: kranten vergelijken op prijs...
Kun je net zo goed boekrecensies schrijven op basis van de prijs per pagina.
Ik koop toch liever een goed boek van 80 pagina's voor 15 euro dan een dikke pil van een streekroman in de ramsj van de Slegte voor 2,95!
@Herman
de vraag was retorisch, het antwoord bevestigend. Als ik aan 2 columns/dag kom, is het waarschijnlijk bovengemiddeld.
@brutus68 30-01-07 @ 21:59
Klopt als een bus, tijdens de (open deur) column van Joost is daar ook uitvoerig over gesproken. De media (en zichzelf tot cultureel geweten van Nederland gebombardeerde gooise matras) leiden nogal aan realiteitszin.
-
Zoals Mathijs van Nieuwkerk placht te zeggen: "De pluriformiteit van de Nederlanse samenleving is perfect vertegenwoordigd binnen de Vara!"
(in gesprek met A. Knevel in DWDD)
Pritt Stift 30-01-07 @ 20:32
Wie denkt voor die losse prijs van 1,20 allemaal schitterend objectief nieuws te krijgen, komt bedrogen uit.
Toegegeven, de Volkskrant rolt beter, plakt beter en brandt beter, is alleen volkomen ongeschikt als krant.
Zat De Telegraaf, 's lands meest verkochte bedrukte wc-papier, niet voor 40% vuistdiep in GeenStijl? Over objectief nieuws gesproken.
@DQ
Hangt van de functie af, maar ook van de scherpte en kwaliteit van de schoffel, mocht deze te vaak bot worden, dan moet hij weer geslepen worden en kan de beroeps-schoffelaar zijn Financieel Dagblad weer even inkijken, voor een gedegen koers-analyse.
Dit natuurlijk nog allemaal los van het fit, of er aldan niet voetbal op TV is en inhoeverre Mrs. reaguurder nog in staat is voor de nodige afleiding in de avonduren te zorgen....
Juist. De Volkskrant kost dus 80 cent per redactionele pagina en is daarmee de goedkoopste.
Uw punt was, Pritt?
skeptik 30-01-07 @ 20:43
.
80 cent per redactionele pagina....?
Dus zo'n zaterdagnummer met 84 pagina's dat voor 60% gevuld is met redactionele pagina's kost 40 euro?
Nog ff dit over de Azijnbode. Ik werk voor een bedrijf dat min of meer gerelateerd is aan de staatsomroep. Derhalve is mijn lot dat ik me elke dag op het Media Park dien te bevinden. Op dat Media Park sterft het van de Azijnbodelezers, dat kan ik jullie verzekeren. Vaak best wel aardige mensen hoor, leuk om een biertje mee te drinken, maar mijn god, wat een pretenties. Ik lees de Azijnbode, dus ik weet (ben) beter dan jij.. Dat is deels het probleem, het grootste gedeelte van het aboneebestand van de Azijnbode bestaat uit zelfingenomen wijsneuzen die wel weten hoe de wereld in elkaar steekt, en dient te steken, en dat maar al te graag bereid is dat de rest van de mens wel ff mede te delen. Zelfreflectie is iets waar men nog nooit van gehoord heeft, hetgeen alleen nog maar versterkt wordt door de zo mogelijk nog zelfingenomener redactie van de VK. Mijn inziens lijd je dan een behoorlijke kokervisie, maar ja, dat zal dat wel weer aan mij liggen..
Thx @Herman, ik begreep dat c) ook al niet.
Hoeveel tijd heeft de gemm. werkende reaguurder per dag te besteden aan wel/niet gedrukte kranten?
Leesmap zit geen krant in *valt door mand*
@tjongejongejonge 30-01-07 @ 21:50
www.jellinek.nl/
Ik help altijd graag
Of c) u heeft cafe met leesmap.
ok, relativist. .. whatever. Totaal voorbijgaand aan de charme van 1 krant, je dagelijkse nieuwspap verwordt tot een casinowit, Ergens heeft @tjonge wel gelijk.
@tjongejongejonge 30-01-07 @ 21:45
Meerdere kranten lezen? U is student of ambtenaar?
Niet overtuigd, nooit overtuigd. Ik raad iedereen aan om meerdere kranten te lezen, alle invalshoeken te bekijken en dan je eigen mening te vormen. Daarom "mogen" kranten dat van mij.
WIBRA IS RLX
@tjongejongejonge 30-01-07 @ 21:40
u bent dus een polygame krantenlezer...
Wist u ook dat polygamie verboden is in Nederland?
@Herman Flipsen 30-01-07 @ 21:38
Altijd al gedacht...
@Tjongejonge(2x)
Dus je bent al overtuigd (waarvan?) en zoekt enkel bevestiging?
Beinvloeding door het lezen van kritische analyses of andersmans mening is nvt.
Weer een idealist.
@herman Flipsen 30-01-07@21:34
BD ken ik niet. Mijn overtuiging is dat je in de loop der jaren je eigen opvattingen hebt, zodat je op maandag de telegraaf kunt lezen, op dinsdag de volkskrant, op woensdag.... etc etc... zodat je op de hoogte van het nieuws bent , maar niet op zondag een ander mens bent.
@Dömper 30-01-07 @ 21:34
Zie je wel, het is puur gebrekkige kennis van het Nederlands dat ten grondslag ligt aan het probleem....
Offtopic
Ewout Jansen nu op 3 bij Prem
@tjongejongejonge 30-01-07 @ 21:32
Vertel ome herman eens wat je overtuiging is dan...
Wat denk jij van het Brabantsch dagblad?
Volkskrantlezers zijn een verzameling meelopers die alles wat Links ze voorliegt geloven
Walgelijke 'krant'
Sigmund is daarentegen weer een lichtpuntje
Nee, zo bedoel ik het niet: elke krant heeft zijn kleur, maar als je je eigen mening hebt, maakt het toch niet uit wat je leest? Je weet toch waar je zelf van overtuigd bent?
@tjongejongejonge 30-01-07 @ 21:28
Heb je al eens een krant gelezen dan?
@tjongejongejonge
Wat doe je dan hier?
ZOU moeten worden, uiteraard.
Als je zelf kunt nadenken, laat je je mening toch niet vormen door een krant?
@Herman
S-Quo links gaan wel erg ver, maar neem aan dat het om de tekst gaat.
De VK wordt hier ter plaatse maandelijks gratis uitgereikt, wat in weze gecompenseerd moeten worden met een extra vrije dag, maar ik prefereer het brabantsch dagblad. Dit topic wordt toch niet gelezen, vandaar.
Het gaat om kwaliteit, niet om kwantiteit. De Volkskrant is daarmee een koopje. Neem ook de uitstekende on-line krant mee. En -voor abonnees- het prima archief. Het leukst is de brievenrubriek waarin allemaal geiten-wollen-sokken elke week weer zeiken over het feit dat de VK niet links genoeg is. Geweldig!
@Rabarberke 30-01-07 @ 21:17
Karel? Is dat je hond of poes?
@Funky^^ 30-01-07 @ 21:21
Niet dan?
Dus geen links meer naar de VK?
geenstijl is toch ook alleen gebazeerd op feiten?
**kuch kuch**
@DQ
Ach, het voordeel van de VK is, dat ie nogal dik is... dan kan je er tenminste mooie vliegtuigjes van vouwen, in het engels is dat een Paper Plane:
www.youtube.com/watch?v=06oiuBvxMig
Rabarberke 30-01-07 @ 21:17
Wist niet dat je een vriend had.
LOL@ Herman, dat wordt weer ouderwets gezellig.
*raad iedereen aan periodiek te dementeren*
De Volkskrant ziet ook nog steeds de professionele actievoerders van Greenpeace als serieus nieuws. Whoehahahahahaha....... Prutsers!
Ik kreeg de volkskrant altijd van de buren. Sinds dat artikel over Benno weigert Karel er op te schijten.
@SuperG, de Volkskrant verdient het om linksom, rechtsom en van achter te worden afgezeken, bij iedere gelegenheid. Juist omdat ze zoals brutus68 al aangaf beweren als kwaliteitskrant te boek staan. De Telegraaf pretendeert niks en het is ook gewoon een kutkrant, maar wees eerlijk: ik heb op GS nog niemand de Telegraaf een kwaliteitskrant horen noemen, niet door de redactie en niet door de reaguurders.
@Don Quichote 30-01-07 @ 21:13
Bedankt, maar ik heb mijn eigen kanalen voor schroeven enzo
@QZNYWRLD 30-01-07 @ 21:05
Dat is waar, zonder de Volkskrant zou Nederland rustig kunnen slapen en zich niet elke dag hoeven druk maken over het kudtweer.
@Traag
............. www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_05/OFF15.HT...
@DQ
triangel ligt nog bij de buren heb nog wel een fluitje bij de hand...
www.youtube.com/watch?v=L0qzNHvchkU
Tot wel een apart volkje, die Volkskrantlezerts. In dure advertenties laten weten dat ze zijn gestopt met het lezen van de Volkskrant.
Doet dat volkje al jaren, dag in dag uit. Logisch dat Pieter Broertjes er zo beroerd uitziet.
Volkskrant contact:
Gedistingeerd stel wil samen nieuwe erotische ervaringen ontdekken. Zij wil buiten de platgelopen paden treden en is zeker niet bang voor een andere kleur. Hij is nieuwschierig naar van nieuwe ervaringen.
Telegraaf contact:
Stel, zij wil beffen en ge-gangbang-ed worden door negerts. Hij wil ook door negerts in zijn kont genaaid worden.
Don Quichote 30-01-07 @ 21:05
www.lidl.nl/nl/home.nsf/pages/c.o.2007...
brutus68 30-01-07 @ 21:05
Spijker op zijn kop!
trouwens @ Herman, bedankt veaur de tip, vanavond borrelnootjes en de triangel?
Het zit hem vooral in het imago. De Azijnbode aka de Volkskrant zuigt, dat is de tendens, vooral hier op GS. Want ies leuk, het dissen van de VK, een verfoeide vertegenwoordiger van de ouderwetsche media. En dat moet kunnen, is ook het zuigerige van GS, en ik doe daar van harte mee.
De Televaag, het AD, en dan heb je het wel gehad met de landelijke dagbladen anno 2007, kan je nou niet bepaald betichten van een over-kill aan kwaliteit, maar die lijken ook dat ook niet (meer) te pretenderen, voor deze concerns geldt slechts de omzet. De VK, of liever gezegd haar redactie lijkt echter gevangen in een hopeloze spagaat. Het hele nieuwsspectrum is veranderd, en lijkt erop dat ze daar totaal niet mee weten te dealen. Neem dan als VK een duidelijk stellingname, het is nu een beetje van dit, een beetje van dat, het zgn. windvaanmodel. Maar ja, als partijkrant fungeren voor de PvdA is niet makkelijk...
Opwarming van de aarde, continue komkommertijd...
überLOL@Herman Flipsen 30-01-07 @ 20:52
@Pritt
pssst www.lidl.nl/nl/home.nsf/pages/i.home
alsof er ook maar een simpele ziel rondloopt die zijn krant kiest op basis van een test van de consumentenbond
Nieuwe marketingcampagne Geenstijl alias De Telegraaf?
Beetje off-topic, maar toch: het RTL Nieuws opende met de martel-hoax, in casu het valse opzetje van PVDA/Volkskrant. Bij het NOS-journaal in geen velden of wegen te bekennen. Volkskrant weigert medewerking aan onderzoek.
Lekker neutraal, ongekleurd nieuws in de kwaliteitsmedia...
Als ik het lijstje goed heb bekeken, heeft de Volkskrant juist een lage prijs per redactionele pagina. En een online-abonnement is juist hardstikke goedkoop.
Zeg redactie, zijn jullie door de Telegraaf contractueel verplicht om minstens 1x per dag de concurrerende Volkskrant af te zeiken? Erg goedkoop en ook een beetje raar natuurlijk. Vooral omdat jullie er 3x per dag berichten uit over nemen. Daar moet je dan ook mee stoppen
Als je PVDA propaganda ook tot reclame rekent, staat er gewoon 100% reclame in en dan klopt het weer.
Andere prijsvergelijk;
Voor al het krakermeuk hierzo; www.goedkoopbier.nl
@Don Quichote 30-01-07 @ 20:54
Het AD is niet alleen beter, maar ook nog een een stuk goedkoper dan de Televaag.
.
Pritt, bedankt voor de tip die je indirect geeft:
"Een reaguurder die relatief goedkoop een redelijk objectieve krant wil hebben, moet het AD kopen!"
Sorry, maar dit heeft echt niks met kwaliteit te maken. Je betaalt toch niet voor reclame... Blijkbaar heeft de Volkskrant verhoudingsgewijs meer reclame nodig om de kwaliteit hoog te kunnen houden...
Toch gebruik ik liever de Telegrof als WC papier. Dat past gewoon beter.
bloodyhell.nl/images/de_volkskrant_is_...
Deze week een mooie zwartwit-bewakingscamera bij de Lidl, voor maar 29,95!
Snel omdopen in Burgerkrant Sinds Wiegel heten we niet meer Volk maar Burgers van dit land. De opvolger van Zalm en holbewoner van Balkenende ( ben zij naam even vergeten ) heeft het ook over de burgers van dit land. En ik zou er dan gelijk Burgerdorpskrant van maken.
Telegraaf is voor 40 % eigenaar van GS.
Goed, volgende item graag.
De Televaag is geen dagblad maar een farce.
@Dömper 30-01-07 @ 20:46
Ligt eraan wie de Joris is.....
-
*fluistert* ja, pritt heeft foutje gemaakt, of belang bij veel hits op de wibra-site.....
De Telegraaf is geen krant, maar een dagblad.
De Metro en de Spits moeten wel bovenaan eindigen.
Duckstadkrant; da's pas waar voor je geld!
@Pritt, ga je schamen, als mps-patient zou je beter moeten weten.
@Maaier
Je leest het verkeerd.... voor VK, betaal je 80cent voor 17 red pagina's (9 niet redactionele pagina's), bij bijv AD betaal je 80 cent voor 26 redactie pagina's (6 niet redactionele pagina's), etc etc....
Maaier 30-01-07 @ 20:40
Ik zie het ook zo!!Maar goed ik word van de volkskrant niet lauw maar de televaag moet helemaal niet in die lijst voorkomen .Het gaat toch over kranten??
just and only me2 30-01-07 @ 20:35
Mischien dan weer eens moslim bashen??
@Herman Flipsen 30-01-07 @ 20:40
Wil jij beweren dat Pritt geen gelijk heeft?
Juist. De Volkskrant kost dus 80 cent per redactionele pagina en is daarmee de goedkoopste.
Uw punt was, Pritt?
Zorg dat je NRC begrijpt, dan hoef je niet naar de Lidl
Ik koop de Volkskrant alleen op zaterdag. Zolang ik daar 4 dagen boeiende leesstof in vind en de bij de GeenStijl-redactie zo geliefde kut-telegraaf in 10 minuten uit heb, geef ik geen fuck om de test.
Wie heeft er een krant nodig als er ook online porno is?
Op het toilet: Volkskrantje lezen, met telegraaf gat afvegen.
ik wete niet precies hoe Pritt dat lijstje van de consumentenbond leest, maar ik zie dat de VK het goedkoopst is per redactionele pagina. Maargoed, statistieken etc..
@Dömper 30-01-07 @ 20:38
Nee, al liggen de Wibra onderbroeken wel eens bij de Lidl in de schappen...
@ just and only me2 30-01-07 @ 20:3
telegraaf doet tenminste niet alsof ze neutraal nieuws brengen. Leve Dancing on Ice en Gerard Joling!
Afgelopen zaterdag deed ik die 'slechte koop'. Geenstijl logo op de voorpagina en pagina groot interview met Weesie. ;-)
Lidl=Wibra?
en nu mag geenstijl wel eens stoppen met de volkskrant ofzeiken alsof de telegraaf en de spits zo goed zijn:S
@koennn daar is voor iedere mongool duidelijk zichtbaar welk nieuws gekleurd is.
Nee, dan de Telegraaf
De Volkskrant heeft ontzettend gekleurd nieuws en het shockerende zit hem in het feit dat ze het zo subtiel doen dat veel lezers het niet door hebben.
REAGEER OOK