Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Al Delaema is zijn naam

wesam unibrowHelaas, niemand wist afgelopen weekende dat Wesam al D. al lang en breed in de VS zat. Geen uitzwaaicomite bij de Terroristen Afdeling te Vught. De Iraakse kappert vertrok met stille trom naar Amerika. Die hadden nog een appeltje te schillen met 's Neerlands meest bekende meeloper, Wesam stond immers op video terwijl 'ie bommen aan het leggen was in Irak. Eigen schuld. Wij hebben alle vertrouwen in de Amerikaanse rechtspraak dus als ie onschuldig is, zien we 'm vanzelf weer surfacen in 0031. Maar Wesam gaat weer voor een nieuw schisma zorgen in de politiek correcte pers van ons land. Hier blijven media namelijk steevast van 'Wesam al D.' spreken, terwijl het in de VS en de rest van internet vanaf vandaag gewoon Wesam al Delaema is. Niet verder vertellen hoor, journalistiek Nederland (op onze NieuwNieuws na) blijft dan gewoon denken dat u nooit buiten Nederland surft...

Reaguursels

Inloggen

Is deze Delaema gerelateerd aan de Lama's?
Zo ja, levenslang opsluiten.

Doc Illuminati | 30-01-07 | 16:50

dlseth 30-01-07 @ 13:34

mmm. had je dan wellicht slimmer ingeschat.
Blijk je dus toch gewoon een zuivere mislukkeling te zijn. Rechtse viespeuk. Ga je mond wassen kleuter.

despee | 30-01-07 | 14:26

Zonnekoning 30-01-07 @ 11:37

als het zover komt dan wordt ik door welke van de twee ook op de brandstapel gezet dus mij doet t niet zoveel. Maar stel je voor dat die christo's hier ook zo radicaliseren en besluiten de openbare besluitvorming eens te beinvloeden. Die hebben een heel stuk grotere kans dan die paar moslims die hier zitten.

yurp | 30-01-07 | 14:24

@despee 30-01-07 @ 12:10
thesaurus.reference.com/search?q=sad&a...
Ik zie weinig wat met me nickname te maken heeft. Beetje de touch met de realiteit kwijt? Rechtsboven zit het kruisje, tot ziens!

dlseth | 30-01-07 | 13:34

Ik ben geen voorstander van terroristen, integendeel, maar Wesam is wel een Irakees.

Voor wie de geschiedenis niet zo goed kent hierbij even een opfrissing.

In mei 1940 vielen de Duitsers Nederland binnen, onze regering werd afgezet, ons leger werd opgedoekt en de strijd tegen de Duitsers werd ondergronds voortgezet. Zo werden persoonsregisters vernietigd, Duitsers middels aanslagen vermoord etc.
De Duitsers reageerden door gepakte verzetstrijders te martelen en daarna te doden.
Voor ons waren de verzetstrijders helden, voor de NSB'ers en Duitsers waren de verzetstrijders 'terroristen'.

Amerika valt, zonder toestemming, zonder recht, Irak binnen alleen omdat het regime hen niet aanstond.
Aanhangers van het oude regime gaan ondergronds en plegen verzet d.m.v. aanslagen.
Amerika pakt deze verzetstrijders op en martelt ze.
Voor sommige Irakezen zijn de verzetstrijders helden, voor de Amerikanen zijn het terroristen.

Wesam is een Irakees en hij heeft even wat meer recht op het verdedigen van zijn land dan een paar op bezoek zijnde Amerikanen.
Wat zouden jullie doen als bv China besluit om Nederland binnen te vallen, de regering af te zetten en er een commnunistische staat te vestigen.
Dan zouden we ineens allemaal snappen dat verzet heel normaal is. Nu echter spelen we de vermoorde onschuld.

Overigens plaats ik Wesam niet in dezelfde groep als bv de 11-september terroristen, want dat is wel simpelweg terrorisme.

mambo43 | 30-01-07 | 12:22

dlseth 30-01-07 @ 08:39

Beste Dlseth, Je naam geeft het al aan , je bent waarachtig een 'sad' figuur. Blijf vooral achteraan lopen en vorm je mening naar die van anderen. Ik heb het niet over een falen van GS maar over een domme opmerking van Fleischbaum.
De enige die faalt ben jij door jezelf onsterfelijk belachelijk te maken met je reactie. Ga je schamen kneusje , hup hup hup.

despee | 30-01-07 | 12:10

yurp 30-01-07 @ 10:41

"... radicaal christelijk amerika die daar de politiek overneemt." Maximaal 80 miljoen (radicaal) christenen op 300 miljoen Amerikanen (=27,5%) hebben inderdaad in de gaten dat ze het democratisch proces kunnen beinvloeden. In 0031 hebben CDA en Cu samen 50 van de 150 kamerzetels (=33%). Sterker nog, ze gaan in een kabinet zitten waarin ze gezamenlijk 50 van de 85 gezamenlijke CDA-CU-PVDA zetels in de weegschaal leggen omdat het CDA (met afstand) de grootste partij van het land werd bij de laatste verkiezingen....

Laat me voorop stellen ik hoop dat ik nooit hoef te kiezen tussen (radicaal) Joods-Christelijk geloof of (radicale) Islam. Maar als de luxe van niet kiezen om wat voor reden dan ook ophoud te bestaan, dan kies ik 100% voor (radicaal) Joods-Christelijk.

Zonnekoning | 30-01-07 | 11:37

Wat vrede uit de koran:

Soera 4: 101
…Voorwaar, de ongelovigen zijn een openlijke vijand voor u.
.
Soera 5: 51
O, gij die gelooft, neemt de Joden en de Christenen niet tot vrienden. Zij zijn elkanders vrienden. En wie uwer hen tot vrienden neemt, is inderdaad één hunner. Voorwaar, Allah leidt het overtredende volk niet.
.
Soera 9:5
doodt dan de afgodendienaren waar gij hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag.

TyfusLeijer | 30-01-07 | 10:53

brrr gisteren nog een documentaire gezien over radicaal christelijk amerika die daar de politiek overneemt. Net zo erg als Iran of welk reliland dan ook... ik heb geen enkel vertrouwen in de VS...

yurp | 30-01-07 | 10:41

Dat Wassem Dan.

sjonnie | 30-01-07 | 10:26

Jammer dat hij straks wel op onze kosten kan genieten van het staatshotel.
Wat had die lutser als asielzoekerT uit Irak nou feitelijk te zoeken daar in Irak?
Toch wel fijn dat zo'n Groen Links partij dit soort gasten een verrijking van de 0031 cultuur vind.

TyfusLeijer | 30-01-07 | 09:30

@Bijstandskoning
Er zitten geen "mensen" in gb vast, maar onmensen.

baggerboer | 30-01-07 | 08:50

@despee 30-01-07 @ 08:20
En dat zeiden Ruud de Wildt en 4x Mosko ook.
En Jeaust Raveau.
En Kane.
En Stivoro.
En ...
.
Allemaal personen en organisaties die groter, belangrijker en rijker zijn dan jij ooit zal zijn met je middelmatige vooropleiding en kudtbaan als 'sanitair medewerker' op het gemeentehuis. Maar nee, despee hier gaat persoonlijk met vlijmscherpe bewoordingen en snoeiharde redenaties eens eventjes hoogstpersoonlijk GS wijzen op haar 'falen'. Chapeau!

dlseth | 30-01-07 | 08:39

Bijstandskoning 30-01-07 @ 08:13

Helemaal mee eens. Fleishbaum je bent een domme clown die in een droomwereld leeft. Misschien mag je een keer op excursie naar GB?

GS niveau zakt naar laagste waarde sinds oprichting.. te bizar.

despee | 30-01-07 | 08:20

Fleischbaum 29-01-07 @ 20:45
'Wij hebben alle vertrouwen in de Amerikaanse rechtspraak'

Lieve hemel...?! Guantánamo Bay... honderden mensen die daar zonder enige vorm van proces jarenlang vastziten! Die gemarteld worden! En dan nog steeds vertrouwen hebben in de Amerikaanse 'rechtspraak'?! Schandalig en triest. Ga je schamen. En een kwaliteitskrant lezen.

Bijstandskoning | 30-01-07 | 08:13

Surfen is voor mietjes, maar mocht het je liggen, Rio Nexpa prima plek om een bord het water in te donderen. Goed vreten en mooi wijven ook.

..Whatever | 30-01-07 | 05:50

""een misdaad tegen de VS/ een Amerikaan kan in de VS vervolgd worden."
Gelul. Er is een oorlog gaande, hij is iraakse verzetstrijder (schijnbaar) en hij is nu krijgsgevangene. Nederland is gewoon strategisch partner van de o-zo (en jullie maken daarme een gigantische strategische vergissing) rechtse VS.
Dus Flikker maar mooi op met dat gelul over 'rechtsgang'.

JensDensen | 30-01-07 | 03:20

*graaft naar de naam van die kerel die laatst aan een koord in Aziatie moest bungelen omdat het drugsbeleid daar wat minder liberaal is (wanneer de vakantie ook met dertig graden sneeuw moet bevatten is men bv. in Zuid-Amerika vaak niet minder af dan in A.)*

Beter uitgaan van de realisieteit dat 0031 geen eiland is en dat schone handen elkaar wassen.

widtvoet | 30-01-07 | 02:16

Ja is nieuwe media, alle regels mogen geschonden worden.
Dat je tegenwoordig al voor een vakantie mogelijk levenslang kan krijgen. De man maakte duidelijk geen deel uit van het Iraakse verzet anders ga je niet je vakantiefilmpje verkopen.
Diep triest

Rechtse_Rukker | 30-01-07 | 02:01

Uitleveren, inleveren? Statiegeld!

Meer politiek dan recht ihn.

widtvoet | 30-01-07 | 01:48

*zoekt naar de d*... en vind 'n principiele diskussie over vermeend en normatief (on)recht mbt. persoonlijke levenssfeer, vrijwaringen van... en claims op... reuze interessant en nobel en terecht maar vraagt zich terdege af of eea. niet 'n beetje terecht neuzelachtig achterhoedegezever oplevert.

Wanneer je op je veertiende je rectrice in de lerarenkamer op de MS neemt en een onverlaat weet daarvan vastlegging te bekomen ben je toch ook voor je leven getekend. Tis 2000zoveel...


widtvoet | 30-01-07 | 01:19

Tzou lief zijn van ome Sam wanneer 0031 tzt. ook een soldaat(achtige) zou mogen berechten alhier wanneer hij of zij nederlandse militairen wil opblazen. Hier of in den verre...

(Zou de familie Holleeder uit Schubbekudteveen ook met extraveel "respekt" behandelt worden bij de lokale horecaf btw?)


widtvoet | 30-01-07 | 01:06

@Mimi le Bonque 30-01-07 @ 01:01, wie weet is je pa nog wakker.

baggerboer | 30-01-07 | 01:05

Dikke salami lul Welterusten

Mimi le Bonque | 30-01-07 | 01:01

@ambtenaartje , het klopt dat je dan je staatsburgerschap verliest,als je bv als huurling met een vreemde mogenheid meevecht ben je je paspoortje kwijt, en dat je dan statenloos wordt is jou probleem........ mr.rugje weet niet waar hij over lult

baggerboer | 30-01-07 | 00:47

Dus als ik als Nederlander in Italië woon, met een Italiaans paspoort, en ik zet in Ukraine een Gambiaan klem, dan word ik door Italië aan Gambia uitgeleverd.

Cool!

verbaasme | 30-01-07 | 00:46

Zo GeenStijl wat stoer hoor van jullie om Wesam zijn achternaam te vermelden.De wereld wordt daar echt een stuk veiliger door.
Bedankt en ga zo door.
Yeah right!!!!

heiko kay | 30-01-07 | 00:46

@Murdock
Q7 huren en de grote meneer uithangen?
Goed idee.
*Kijkt op Postbank.nl en ziet een iets te krap saldo*

CoJoNes | 30-01-07 | 00:44

@CoJoNes 30-01-07 @ 00:14
En gelijk een kijkje nemen bij Pokapu in Queenstown zeker...?

Murdockyoufool | 30-01-07 | 00:36

Wesam al Delaema, Wesam al Delaema...

Hmm. Zeker wanneer je 't snel uitspreekt: Wesam al Delaema...

Nee. Ik denk niet dat die naam echt blijft hangen.

widtvoet | 30-01-07 | 00:26

@mr. Rugje 30-01-07 @ 00:10
Het fijne weet ik er niet van. Wat me is verteld is dat je je als Nederlander niet bij het Israelische leger mag aanmelden (zoals wellicht bekend zijn ook buitenlandse soldaten daar welkom), op straffe van verlies van je nationaliteit.
Het is dan wel een soort van landverraad, omdat je alleen het Nederlandse leger mag dienen. Nu zie ik het verzet in Irak niet helemaal als een leger, alhoewel het wel bestaat uit voormalige poltie-agenten en soldaten (... domme amerikanen om die werkeloos naar huis te sturen, echt een klassieke fout).

ambtenaartje | 30-01-07 | 00:20

@Ambtenaartje
Hij zal de NL nationaliteit niet verliezen, ten eerste omdat hij dan statenloos wordt, dit zal een Nl rechter nooit accepteren. ten tweede gaat het hier niet om een misdaad tegen de NL staat ( jij doelt op landverraad) maar tegen de VS.

mr. Rugje | 30-01-07 | 00:10

@Rabarberke 29-01-07 @ 23:56
dat deze 'homofiele' kapper naar irak ging, is feitelijk even dom en stom als die amerikanen die naar irak gingen.

daskapitalist | 30-01-07 | 00:08

@Rabarberke 29-01-07 @ 23:56
Klopt ook wat je zegt, vanuit Iraaks perspectief, en dan vooral vanuit de Saddam-getrouwen, is het gewoon verzet. Echter "wij" staan aan de kant van de amerikanen en zien dit als een terroristische daad tegen "onze" bondgenoot. Als Nederlander mag je ook niet in een ander leger vechten en kun je je nationaliteit kwijtraken, en ik ben beniewd of dit ook in dit geval opgaat en Wesam z'n Nederlanderschap kwijtraakt.
@baggerboer 29-01-07 @ 23:56
Ja dat vermoed ik ook en denk niet dat hij een geheel eerlijk proces krijgt.

ambtenaartje | 30-01-07 | 00:06

Enkeltje guantanamobay graag. Een lafaard die gozer, opflikkeren.

Masturwasbeer | 30-01-07 | 00:04

@ambtenaartje
Ik vermoed dat die Amerikanen bezig zijn met belangrijkere dingen, en dat onze vriend zwaar de lul is daaro.

baggerboer | 29-01-07 | 23:56

@ambtenaartje

Je maakt een fout. Het is in de ogen van de amerikanen een terroristische daad. Maar als je het vanuit het perspectief van de Iraki's bekijkt is het niets anders dan patriottisch verzet. Immers, de amerikanen zijn Irak binnengevallen en moeten niet gaan janken als ze tegenstand ondervinden.

Ik ben niet pro-Saddam, maar volgens internationaal recht was die amerikaanse inval in Irak gewoon illegaal en een terroristische daad opzichzelf.

Het is dan triest dat een land als de VS een wat doorgeflipte homofiele kapper als terrorist gaat vervolgen. Hoeveel dode Iraakse kinderen hebben die amerikaanse klootzakken zelf niet op hun geweten?

Rabarberke | 29-01-07 | 23:56

*volle borst zingt*
God of nations at Thy feet
In the bonds of love we meet
Hear our voices, we entreat
God defend our free land
Guard Pacific's triple star
From the shafts of strife and war
Make her praises heard afar
God defend New Zealand

JudgeJuly | 29-01-07 | 23:56

In feite heeft die jongen in het buitenland een tamelijk erge misdaad gepleegd tegen het amerikaanse leger en zal daarom uitgeleverd moeten worden. Dat is vervelend voor hem, omdat hij daar erg veel moeite zal hebben om aan te tonen dat hij erg naief was en dat er geen aanwijzingen zijn dat hij anti-amerikaans is of een islamist. Dan zullen amerikaanse agenten hierheen moeten komen of al z'n vrienden en buren daar naartoe moeten gaan om te getuigen.
Ik heb zijn filmpjes gezien en het lijkt inderdaad een beetje een naieve roes die hij in Irak had. Neemt natuurlijk niet weg dat het nog steeds een terroristische daad is. Ben benieuwd of die amerikanen er genuanceerd genoeg mee om kunnen gaan.

ambtenaartje | 29-01-07 | 23:51

Ligt het nou aan mij of reaguuren hier alleen nog maar homo's?

Mimi le Bonque | 29-01-07 | 23:49

Nou Wesam, we zijn je nog niet vergeten. Sterker nog: We zullen het nieuws trouw volgen en op jouw gezondheid en dat je minstens 150 jaar mag worden, zullen we toosten op het moment dat je levenslang krijgt zonder vervroegde vrijlating.
.
Wij beginnen alvast. Santé!

HP-premium | 29-01-07 | 23:43

laat dit een les wezen voor alle in nl wonende wannabee hakbarren, de maat is vol! dus kappen jullie met je dode nepgod aanbidden en ga wc,s schoonmaken ,daar zijn jullie voor naar nl toe gekomen.

baggerboer | 29-01-07 | 23:34

Die kapper is echt totaal verknipt

ambtenaartje | 29-01-07 | 23:19

VS zoekt nieuwe Leama!!

gaat dit ook door de VARA uitgezonden worden??

wiebje | 29-01-07 | 23:18

@hessebolah

Je moet proberen ook je rechter helft te ontwikkelen en niet alleen maar je reet naar de noordpool bidden knul. Als er iemand hier op GS ageert tegen het anti-islamisme dan ben ik het wel. Ik schreeuw hier al maanden dat de amerikaanse inval in Irak een daad van imperialistische machtspolitiek is. Dan laat ik me niet door een of andere puistekop zoals jou hier voor rotte vis uitmaken.

Deze knakker heeft gewoon de pech dat ie een bijna Friese naam heeft, vandaar de parodie er op.

Meneer Dalema was gewoon een domme thrillseeker die meegezogen werd in die islamofacistische crap.

Maar goed, dat moslims respect verdienen dat ben ik met je eens. Het enige probleem met moslims is dan hun religieuze denkkader net zo ontwikkeld is als hun gevoel voor humor.

Rabarberke | 29-01-07 | 23:17

k denk een mannetje.. aan die twee touwtjes met balletjes te zien, en die bloedeloze condoom die in het midden hangt

Lesbeau's4ever | 29-01-07 | 23:08

k denk een mannetje aan die twee balletjes aan een touwtje met een bloedeloze condoom eraan.

Lesbeau's4ever | 29-01-07 | 23:07

@isniegoed

Sorry hoor echt mijn laatste reactie op jou, want je toont al aan op welk niveau je een discussie kunt voeren. Als je beetje leest, en je hoeft er niet eens veel moeite voor te doen, zie je dat ik het met geen enkel woord heb over de rechtvaardigheid, dan wel onrechtvaardigheid over het uitleveren van deze man. Dus waarom jij daarover begint tegen mij? Volgens mij weet je het zelf ook niet eens. Vervolgens heb je het over "Lullig voor hem en zijn familie, maar hoevaak is dit nu in NL voorgekomen!?" Het gaat hier nogmaals niet over of het vaak of niet vaak voorkomt of over nationale of internationale waarde, het gaat over het principe dat jij een nog onschuldige als schuldige wilt behandelen voordat hij schuldig is bevonden. En dan heb ik het niet over Wesam, ik heb het over het principe in een hypothetisch geval.
En laten we met z'n alleen goed opletten welke mensen met naam en toenaam in de media komen, al dan niet veroordeeld voor een misdrijf. Want dan weten we met wie we wel of geen zaken moeten doen en dat zorgt voor een veiligere wereld. Want eens een crimineel altijd een crimineel toch?? Jij hebt natuurlijk nog nooit iets gestolen... Oh ja en wees eens sportief om iemand eens een keer een foutje te laten maken en hem/haar niet meteen de huid vol te schelden voor domme kutallochtoon en dozijnen uitroeptekens. Want jij doet er 3x over om 1 post goed te produceren...

Joaquin | 29-01-07 | 23:07

@Lesbeau's4ever 29-01-07 @ 22:58
is het een mannetje of vrouwtje...

daskapitalist | 29-01-07 | 23:02

@CoJoNes 29-01-07 @ 22:29
Goedverdoemme, kost wel 4,3 miljoen pleuro's, maar dan heb je ook wat. Ben direct weer aan de slag gegaan, hehehe. www.allrealestate.co.nz/cgi-bin/rsearc...

Murdockyoufool | 29-01-07 | 23:00

@kentika 29-01-07 @ 22:43

Wat weet jij van de Amerikaanse rechtspraak? Terroristen dienen aangepakt te worden. Of jij dat nou leuk vindt of niet.

Droom maar lekker verder, domme Kentika

FreshClash | 29-01-07 | 22:59

Offtopic/ check tien (talpa) .. het ontleden van het menselijk lichaam. net overleden mensjes worden besneden om de werking van het lichaam te demonsreren. mensjes zijn wel halal (ofwel bloed is eruit)

Lesbeau's4ever | 29-01-07 | 22:58

"Wij hebben alle vertrouwen in de Amerikaanse rechtspraak dus als ie onschuldig is, zien we 'm vanzelf weer surfacen in 0031"

en dat gewoon bloedserieus zonder een greintje sarcasme neer durven zetten. volgende week meer uit de fabeltjeskrant domme niek?

kentika | 29-01-07 | 22:43

@ mezelf
Nagelt =nagelen

mr. Rugje | 29-01-07 | 22:42

LOL@Traag 29-01-07 @ 22:37

Ouwerejongere | 29-01-07 | 22:41

isniegoe 29-01-07 @ 22:25
Een verdachte is nog nergens schuldig aan, men heeft alleen vermoedens dat hij ergens schuldig aan is. Je suggereert dat dit amper voorkomt maar daar klopt niets van, vaak is iemand verdacht zonder dat het OM uiteindelijk tot vervolging over gaat en ook zijn er vaak meerdere verdachten in beeld waarna er slechts 1 wordt vervolgt. Iemand die met naam en toenaam in de media wordt neergezet als verdachte lijdt hier zeker schade toe vooral in zijn directe omgeving, je werkgever is er bijvoorbeeld vast niet zo blij mee. Dat de media in andere landen wel bewust mensen die nog niet zijn veroordeelt aan de schandpaal nagelt maakt dit nog niet rechtvaardig. Iemand wordt gewoon opzettelijk door het slijk gehaald en op excuses hoeft men al helemaal niet te rekenen.

mr. Rugje | 29-01-07 | 22:40

Het huidige filmpje via de link 'bommen' in het artikel leidt me naar een Netwerk filmpje van vrijdag 26 januari jl. over jeugdverslavingen (alcohol, softdrugs), waarin een zekere mevrouw Petra van Dam (GGZ Nederland) beweert dat je al een alcoholverslaving hebt als je wel eens niet weet wat je gedaan hebt.. Als je simpelweg een keertje (flink) dronken bent geweest ben je al een alcoholverslaafde?! Waar gaat dit heen..

Haplo | 29-01-07 | 22:40

Zou die ook scheren?

chinaski | 29-01-07 | 22:38

Hebben wij weer. Hebben we een keertje een internationale terrorist, is het een aandachtzieke prutsende homofiele dameskappende nepper.
Zo nemen ze ons nooit serieus!

Traag | 29-01-07 | 22:37

Hesselbollah 29-01-07 @ 22:25
De groepering waaraan jij je naam ontleent is pas racistisch. De pot verwijt de ketel.....

tasmaniandevil | 29-01-07 | 22:36

Hesselbollah @ 22:25
Hoezo " eigen mensen". Lul niet zo dom, jij woestijnnegert.
Niets "eigen". Gewoon een Irakees. Op valse gronden mijn mooie land binnen gekomen. Waarom hoor ik niemand over het feit dat die zogenaamde vluchteling gewoon naar Irak op vacantie gaat. Leugenachtige gek. Maar ja... moslim ... en die liegen allemaal. Komen we gelijk op de 2e fout in "eigen mensen". Niets "mens"..... Mensachtig zal je bedoelen.

Warrior4freedom | 29-01-07 | 22:34

@Chopkid 22:17
Elk zichzelf respecterend land levert criminelen wel uit, ik vind het een grof schandaal dat Duitsland het lef heeft om een aantal in Nederland veroordeelde oorlogsmisdadigers niet uit te leveren. Hier geld hewoon het passief nationaliteitsbeginsel/ het beschermingsbeginsel, een misdaad tegen de VS/ een Amerikaan kan in de VS vervolgd worden.

mr. Rugje | 29-01-07 | 22:32

Hesselbollah 29-01-07 @ 22:25

Y'ALL GET A CLUE SOON!!!!! Is dat een belofte, of dreig je? Wat een agressiviteit. is dat wel constructief?

chinaski | 29-01-07 | 22:32

@mezelf: laatste regelmoet natuurlijk zijn:<br>
<br>
tasmaniandevil 29-01-07 @ 22:12

isniegoe | 29-01-07 | 22:30

ROFLOL@JudgeJuly 29-01-07 @ 22:19
Je bent helemaal om, zie ik.
One way tickets for the win!

CoJoNes | 29-01-07 | 22:29

Hesselbollah 29-01-07 @ 22:25

Geenstijl racisten? TSSSSS

chinaski | 29-01-07 | 22:29

*klikte per ongeluk op post* gaat nu weer ff verder:<br>
@Joaquin 29-01-07 @ 22:07,
Leuk verhaal, maar hij is tenslotte niet voor niets uitgeleverd aan de USA. Indien NL de beschuldigingen aan zijn adres niet correct had bevonden was hij ook niet uitgeleverd.
Voor wat betreft de Schiedamse parkmoord, dit is inderdaad geen goede zaak, maar heeft op internationaal vlak geen waarde. Lullig voor hem en zijn familie, maar hoevaak is dit nu in NL voorgekomen!?
Maarv hoe zit het dan met Pedo's die alsnog voor de klas staan... Dit is weer een andere kant van het verhaal, indien deze gasten met hun volledige naam bekend waren, had het voorkomen kunnen worden (deze zaken liggen nogal gevoelig bij de burgers en daardoor wordt de naam van de veroordeelde WEL onthouden).<br>
@Joaquin 29-01-07 @ 22:07, Lees je post net, kan het niet beter verwoorden.

isniegoe | 29-01-07 | 22:28

^ Inderdaad! Wat ben je nou voor kontlikkend land, een beetje je eigen mensen uit te leveren. 'Wij hebben alle vertrouwen in de Amerikaanse rechtspraak dus als ie onschuldig is, zien we 'm vanzelf weer surfacen in 0031.' Menen jullie dat serieus? En ookal krijgt hij daar geen eerlijk proces dat zou jullie geenstijl-racisten ook niet veel kunnen schelen, met je stemmingmakerij hier altijd. En waarom is is hij terrorist? Alleen omdat hij geen rang in een leger heeft. gadverdamme ik heb t gehad met de anti-islamitisch neigende Westerse pers. Al die praatjes helpen niet echt bij een constructieve oplossing he. Moet je die Rabarberke nou horen.... als je dat soort vullis uit je bek krijgt, ben je zelf ook een fokkin kankerboer. Y'ALL GET A CLUE SOON!!!!!

Hesselbollah | 29-01-07 | 22:25

@Joaquin 29-01-07 @ 22:07,<br>
Leuk verhaal, maar hij is tenslotte niet voor niets uitgeleverd aan de USA. Indien NL de beschuldigingen aan zijn adres niet correct had bevonden was hij ook niet uitgeleverd.<br>
Voor wat betreft de Schiedamse parkmoord, dit is inderdaad geen goede zaak, maar heeft op internationaal vlak geen waarde. Lullig voor hem en zijn familie, maar hoevaak is dit nu in NL voorgekomen!?<br>
Maarv hoe zit het dan met Pedo's die alsnog voor de klas staan... Dit is weer een andere kant van het verhaal, indien deze gasten met hun volledige naam bekend waren, had het voorkomen kunnen worden (deze zaken liggen nogal gevoelig bij de brugers ebn

isniegoe | 29-01-07 | 22:25

@ Vleesboom
Als wij toch zo slim zijn en internationaal surfen, wat is dan de toegevoegde waarde van een post speciaal om de naam op GS te noemen?
Buiten het registreren van > 100 reacties dat is...

Patrick Bateman | 29-01-07 | 22:24

Krijgen we dit dappere gelul weer. Wij weten hoe hij echt weet blablabla who cares? Doe niet zo puberaal.

Amsterdammer | 29-01-07 | 22:23

Als hij de Vries had geheten had de Tros een gezellige televisie avond georganiseerd om hem vrij te krijgen maar ja hij heet Wesam al Delaema, eigen schuld.

chinaski | 29-01-07 | 22:21

********Hengemhaai dat mispogem!!!!**********

Dundunbanza | 29-01-07 | 22:19

Nederlander? Duh!

css | 29-01-07 | 22:18

Een zichzelf respecterend land levert geen onderdanen uit aan een ander land. Elk land dient zijn eigen inwoners te beschermen. Als meneer iets fout heeft gedaan kan hij hier worden berecht.

ChopKid | 29-01-07 | 22:17

ik vind het een raar verhaal van die snuiter. Ik zag hem (met zwart balkje) in een glitterpak, met leren broek geloof ik, bij die Homo telekid en dacht toen, wat moest hij in Irak in 2003? Een Bruiloft? Ja daag! Hij leek me meer thuis op een gayparade boot dan in een Irak wat in oorlog is. Wat deed hij daar met z'n handycam?

chinaski | 29-01-07 | 22:13

Joaquin 29-01-07 @ 22:07
Jouw motivatie is helder en duidelijk,alleen verliezen de nederlandse regels hun effectiviteit als je op vele buitenlandse sites de naam wel tegenkomt.
Het zou dan slechts in onbeduidende regionale kwesties dus nog te handhaven zijn.

tasmaniandevil | 29-01-07 | 22:12

Wesam Al DALEMA?

Dat is dus typisch zo'n naam uit de Iraakse provincie Frieklan, een onherbergzame streek met botte ongemanierde boeren die hun kost verdienen met het oplichten van de naburige provincies. Ze spreken een eigen taal, het Al Frieki, zuipen veel Bereburi, een smerig zoet drankje gemaakt van de wilde Iraakse bergbes. Naar Guantanamo Inn met Dalema en wat mij betreft de rest van die Friekis ook.

Rabarberke | 29-01-07 | 22:08

@ isniegoe Volgens mij denk jij wel veel verstand van het Nederlands rechtssysteem te hebben, zo hard als jij van de toren blaast. Als jij het hebt over:

"Wij hebben toch gvd het recht (hij het aanrecht) om te weten wie die kolerelijers zijn."

Over welk specifiek recht heeft u het dan? Hij zal zich uiteraard beroepen op het recht op privacy, om zijn achternaam geheim te houden. Hij is per slot van rekening nog niet schuldig verklaard, okee wellicht is dit hier een kwestie van tijd. Maar stel nu, in een hypothetisch geval, waarbij iemand geheel onterecht wordt opgepakt, zoals in het geval van de Schiedamse parkmoord. Dan wilt u dat deze persoon, als nog onschuldige verdachte, waarbij het proces nog moet plaatsvinden, deze man al behandelen als een schuldige. Door hem publiekelijk aan de schandpaal te nagelen, doordat u meent daar "enig recht" op te hebben?

Extra zuur is het als na verloop van tijd blijkt dat de verdachte onschuldig is, als in casu. Terwijl wel heel Nederland weet dat het hier gaat om Kees Borsboom. Hoe denk je dat hij het vindt dat hij en zijn naam voor eeuwig aan de schandpaal genageld zijn. En wat te denken van zijn familie, die vast wel eens vreemd benaderd zullen zijn, in het dagelijks maatschappelijk verkeer, als iemand zich afvraagt waar hij de naam Borsboom van kent?

Schandpalen meerdere keren gevallen dit woord, jaren geleden werden deze dingen gebruikt, waarschijnlijk stamt uw gevoel voor ethiek ook uit die tijd...

Joaquin | 29-01-07 | 22:07

Als heaumeau kom je wel aan je trekken in de gevangenis van de US of Gays.

Pigha Lal | 29-01-07 | 22:05

Een kapper die de film Warriors of Fallujah maakt is als de wedstrijden op 10, er kijkt geen hond en toch weet iedereen de afloop. Maar het gaat tenslotte om de naam.

Don Quichote | 29-01-07 | 22:03

Hoe gaat het eigenlijk met ons aller mohammed b? Nog steeds aan het genieten van het leven alsmartelaart?

Koekje-dr-bij? | 29-01-07 | 22:02

Het lijkt me dat het ondertussen goed mogelijk moet zijn ergens buiten Europa politiek asiel aan te vragen.

CoJoNes | 29-01-07 | 22:00

@vanrechtsheeftvoorra 29-01-07 @ 21:53

Dat zeg ik, Poep!!!
Ei, trouwens, een leuke naam 'vanrechtsheeftvoorra'! Politieke ambities? Op zoek naar een kapper? Te krappe scheiding in je haren? Zoek een hobby man!

De Officier | 29-01-07 | 21:58

Commentaarder 29-01-07 @ 21:44
Ik heb er weinig problemen mee dat een terreurverdachte wordt uitgeleverd aan 1 van onze grootste bondgenoten. Een bondgenoot die veel eerder dan wij inzien welke bedreiging het terrorisme vormt en die het pas echt serieus neemt. In Europa worden we pas wakker als er meer aanslagen volgen in de toekomst. Trouwens Bora Bora is niet slecht.... beter dan Tora Bora.

tasmaniandevil | 29-01-07 | 21:57

Amerikaanse rechtspraak ?
Hoezo ?...
Wel eens van Guantanamo Bay gehoord ? Daar hebben ze geen rechtsspraak hoor !

Prikker | 29-01-07 | 21:57

Wat ik niet begrijp is waarom hij niet is uitgeleverd aan Irak.
Daar hebben de vermeende strafbare feiten toch plaatsgevonden?
Als hij volgens internationaal recht aangepakt moet worden kan dat net zo goed in 0031...

Patrick Bateman | 29-01-07 | 21:56

Wel een beetje wreed deze uitlevering.
Deze jongen is naief, SBS zag zijn opnames eerder dan de AIVD.

bilo | 29-01-07 | 21:55

@De Officier 29-01-07 @ 21:49

Ben jij die vent van Media Markt? Kopen kopen kopen kopen kopen kopen?
Allejeezus. Hadden ze je niet mee kunnen nemen?

vanrechtsheeftvoorra | 29-01-07 | 21:53

Wat gaat NL dat toch goed af; die reputatie van het zacht gekookte doorvoerland zo lang maar ook zo hoog vast houden...
*kiwi real-estate droomt *

JudgeJuly | 29-01-07 | 21:53

De Amerikaanse rechtsstaat is de onze anders wel, we hebben jammer voor jou, en je metgezellen, onze vrijheid en wederopbouw,aan ze te danken, daar voor zijn vele Amerikanen gesneuveld ,en daar zijn we ze terecht nog steeds zeer dankbaar voor,we zijn gelukkig ook bondgenoten, hoe onze nieuwe medelanders ook proberen Amerika af te schildren als een schurkenstaat, jammer voor jullie maar daar trappen we niet in.

sterretje | 29-01-07 | 21:52

Commentaarder 29-01-07 @ 21:44
Ik ben het met je eens dat ik er ook geen reet van snap hoe een land in godsnaam een eigen onderdaan uit kan leveren aan een andere natie. Lijkt me typisch Nederlands. Altijd het braafste ventje in de klas.

vanrechtsheeftvoorra | 29-01-07 | 21:50

Is nu het salad tossing maatje van Ali el Bubba. Have a nice stay in Gitmo.

Colossi | 29-01-07 | 21:50

Eet meer poep!!! Meer poep, zeg ik!!!

De Officier | 29-01-07 | 21:49

zullen al die islamterro's gefrustreerde homo's zijn?
ik kan het me voorstellen in zo een *kuch* cultuur.
(en wie me daarmee een homo-hater noemt krijgt een draai!)

bejaarde op brommer | 29-01-07 | 21:49

vanrechtsheeftvoorra 29-01-07 @ 21:42
Inderdaad,wij moeten er hard voor werken en zo iemand wordt beloond voor terroristische activiteiten. Gelukkig hebben wij partijen in de tweede kamer (Groen Links/SP) die strijden tegen ongelijkheid. Ik hoop dat ze over deze ongelijke behandeling kamervragen zullen stellen.

tasmaniandevil | 29-01-07 | 21:48

Tjee, die zien we niet meer terug.................. rijmt lekker op dat linkse tuig.

kus van ester,en laat ik je nooit meer zien.......

ester31 | 29-01-07 | 21:48

Maar wat ik nog steeds niet begrijp is waarom die rakker in USA wordt berecht, terwijl meneer verdacht wordt van het verrichten van een strafbare handeling in Irak. Valt Irak dan onder US-jurisdiction? Zo ja: vieze gore anale tyfusrukkers! Geef onze Nederlander onmiddelijk terug en Harm Brouwer (openbaar ministerie nederland): "schande en schaamte komt mogelijk over uw lijf, schimmel zal mogelijk uw hart verrotten en uw haar zal mogelijk eeuwig verbranden en uw gedrag mogelijk voor altijd verkrankzinnigen. Potentieel barbaarse, brulzakloze kameel, potentiële verschoppeling van Jericho, uw zaad zal mogelijk voor immer verspild zijn! Potentiële, scheve Krotenkoker! Potentieel hersenloze paddenkop!"

De Officier | 29-01-07 | 21:48

@ deAmerikaan 29-01-07 @ 21:33
zeg, had ik al verteld van die UFO..

dekeurslager | 29-01-07 | 21:47

blijf ik het toch raar vinden dat nederlanders door nederland vanuit nederland uitgeleverd worden.

er zijn niet veel landen die dat doen.

maar goed, we volgen oom Tom dan ook tot in bora bora,

ik weet wel dat ik de amerikanen niet vertrouw, hun opsporingsmethoden niet, hun rechtstelsel met plea bargaining niet, en hun geprivatiseerde gevangenissen niet.

daar schuldig bevonden worden betekent allerminst dat je ook schuldig bent. Velen bekennen schuld om hoge straffen te voorkomen. Daarbij kom je ook nog eens na minder dan 50% van je straf al weer vrij.

neej, de amerikaanse rechtsstaat is de mijne niet en het was me liever als mn regering dat ook vond

Commentaarder | 29-01-07 | 21:44

Toch moeten we toegeven dat hij als homosexuele dameskapper wel behoorlijk ge"integreerd was. Alleen moeite met het islamitische gedachtegoed. En hij is niet de enige.

cugel | 29-01-07 | 21:44

@tasmaniandevil 29-01-07 @ 21:38

Dat zei ik: Cuba is een heel mooi eiland. Die buitenlanders hier krijgen ook alles voor elkaar. 29-01-07 @ 21:13

vanrechtsheeftvoorra | 29-01-07 | 21:42

Van Harte proficiat Wesam, je had er nou echt naar gesolliciteerd, als bommenlegger en filmster in Irak, heb je nou mooi kost en inwoning en gratis vliegvervoer, hopenlijk mag je een hele tijd blijven, zo mogelijk de rest van je parasitaire bestaan, en dat er nog vele van jouw gelijkgestemden mogen volgen. Toch jammer dat we je niet konden uitzwaaien, maar bij deze.

sterretje | 29-01-07 | 21:41

@Likqua 29-01-07 @ 21:37

Juist. En Sinterklaas woont in Spanje.

vanrechtsheeftvoorra | 29-01-07 | 21:40

Toch is die Wesam wel een slimme vent. Het lukt hem gratis een one-way ticket te bemachtigen en wellicht mag hij de rest van zijn leven cubaanse sigaren roken tussen de suikerrietplantages. Dat is pas relaxed te noemen. Dat zijn bewegingsvrijheid beperkt zal zijn is slechts een kleine bijkomstigheid.

tasmaniandevil | 29-01-07 | 21:38

www.7sur7.be/...

Hij heet Wesam al-Delaema. De Fransen doen daar niet zo moeilijk over.
Leuk fotootje ook.

Natte Bever 27-01-07 @ 21:04

Fransen moet zijn Belgen. Stond zaterdag al op uw eigen site.
Hallo, wakker worden!
Natte B.

Natte Bever | 29-01-07 | 21:37

@deAmerikaan 29-01-07 @ 21:33
Wat een ontzettend onsamenhangend verhaal. U is Roy van Z. himself, blijkbaar?

vanrechtsheeftvoorra | 29-01-07 | 21:37

Ik heb medelijden met Wesam, de VS veroordelen hem tot levenslang omdat hij als voorbeeld dient.. terwijl het gewoon een meelopen was, of zoals hij zelf zegt, gedwongen om bommen te leggen.

Likqua | 29-01-07 | 21:37

Wesam al-D heeft Koppe van BFKW als advocaat. Kennelijk vanwege de ervaring van dat kantoor met terroristen. Beetje domme keus, tenzij je schuldig bent.

Karel kwakbol | 29-01-07 | 21:37

Kijk, dat er geen vooraankondiging was, dat ligt aan het complot van het ANP (Algemeen Nederlands Persbureau). Die zijn verlengstuk van de overheid, althans, dat zegt een andere betrouwbare bron: Edwin de Roy van Zuydewijn in een zeer helder en samenhangende column voor een eveneens zeer betrouwbare partij (Parij voor de Jongeren): www.partijvoordejongeren.nl/rvz1.php
Jullie worden allemaal lekker bedot en Amerika regeert ondertussen lekker Nederland. Overigens surfaced onze vriend Wesam sowieso weer in NL, want afgesproken is dat meneer op jullie kosten zijn straf in NL gaat uitzetten. En als ie niet schuldig is loopt ie toevallig een keer ergens zomaar onder de auto. Zo'n zwarte auto met geblindeerde ramen en twee mannen erin, met hoge kragen en een hoed.

deAmerikaan | 29-01-07 | 21:33

Is dat Carlo? Ik was even bang dat Henk Jan Smits anaal zou gaan.

vanrechtsheeftvoorra | 29-01-07 | 21:31

Dat geleuter van die Koppe over martelingen. Wesam gaat naar een federale rechtbank ipv een militaire en mag zijn straf in 0031 uitzitten. Komt ie oude bommenlegerT nog aardig mee weg. Die skibril op z'n neus en een plantenspuit op z'n geverfde lokken moet ie maar voor lief nemen.

viktor kanzyani | 29-01-07 | 21:30

Probeert Carlo daar op die feauteau dat islamietje keidhard van achteren te nemen?

Vies mannetje

ouwe seun | 29-01-07 | 21:29

Geen zorgen, hij is nog bezig bij "Kopje thee, dadel erbij" maar daar wees CoJoNes @ 21:11 hem al op het nieuwe topic.

cugel | 29-01-07 | 21:29

BNN zoekt ook nog een Deleama. Met humor.

vanrechtsheeftvoorra | 29-01-07 | 21:28

Jhr. K. Beljou 29-01-07 @ 21:16

Ik heb de As Soena gevraagd wat ze vonden van je post. I hate to tell you... maar je hebt zojuist een dikke fatwa verdiend. Ik garandeer niet dat het niet een toevallige voorbijgangerT was, heur. Maar in het kader van: integrasie moet je doen... bij deze:

Ga een sdeaud, ingebeelde weldenkende!

bottehond | 29-01-07 | 21:27

Waarom wordt de achternaam van misdadigers nooit genoemd in de kudtland?<br>
Wij hebben toch gvd het recht (hij het aanrecht) om te weten wie die kolerelijers zijn.<br>
<br>
@Jhr. K. Beljou, het is trouwens : Kijk ons EENS stoer zijn, domme kutallochtoon!!!!

isniegoe | 29-01-07 | 21:27

Laat BUBBA maar even spelen met die lutser, BUBBA valt wel op die type's met leren broeken..............

Stijlloze Aarsfistel | 29-01-07 | 21:26

Altijd weer een Delaema of je iemand's naam volluit gaat schrijven

Tobi | 29-01-07 | 21:25

@.grover @ 21:06
Nee, een witte balk ruineert de alt-tag.

Think | 29-01-07 | 21:24

@@cugel2 2116
Nee cugel als je blieft...

bruinspruit | 29-01-07 | 21:24

Maar - het aller belangrijkste in deze is: WAT HAD HIJ GEWONNEN BIJ CASH & CARLO?

broomstick | 29-01-07 | 21:24

@cugel2 2116
moedig het nou niet aan...

bejaarde op brommer | 29-01-07 | 21:22

Zo, die wordt wreed van achter genomen op dat plaatje!

Lepo | 29-01-07 | 21:21

@Jhr. K. Beljou 29-01-07 @ 21:16

Jonkheer Karel Beljou. Zeau. Had je niet gedacht he?

vanrechtsheeftvoorra | 29-01-07 | 21:21

Hij lijkt wel op Joost Eerdmans met een kleurspoelinkje.

CoJoNes | 29-01-07 | 21:17

@preston spears,
Met een klein beetje fantasie kan je er nog wat nederlands van maken.
Al Dilemma.
verder kom ik niet op deze kudt maandagavond.

moeje? | 29-01-07 | 21:17

Oehoe, jargent waar blijf je? werk aan de winkel.

cugel | 29-01-07 | 21:16

Ooh, Geenstijl is zo stoer, we noemen de volledige naam van een verdachte! Geweldig! Voorpaginanieuws! Kijk ons is stoer zijn!

Stumpers.

Jhr. K. Beljou | 29-01-07 | 21:16

Cuba is een heel mooi eiland. Die buitenlanders hier krijgen ook alles voor elkaar.

vanrechtsheeftvoorra | 29-01-07 | 21:13

Op "onze" nieuwnieuws heet hij Wesam al-D. (Delaema). Dus toch een beetje politiek correct zo met die haakjes er omheen.

Karel kwakbol | 29-01-07 | 21:12

Herejee, meneer is niet zomaar een terrorist. Nee! Meneer is een Heaumeausuële terrorist!!!

De Officier | 29-01-07 | 21:12

Ik weet het niet, heb altijd het vermoeden gehouden dat Wesam echt onschuldig was. Daarnaast heb ik net zoveel vertrouwen in Juridisch USA als in Arabieren in het algemeen. Dus vertrouwen doe ik het zaakje niet helemaal.
.
Maar het kernwoord was "Uitgeleverd". En dat houdt in ieder geval in dat er weer een Arabier weg is uit NL. Ennnnn......... dat juig ik van ganse harte toe! Dus van mijn kant een welgemeende BYE BYE ZWAAI ZWAAI! Oprotten met die TOOL.

Chinuk | 29-01-07 | 21:10

al delaema? dat klinkt idd oer hollands!

preston spears | 29-01-07 | 21:09

LOL @ bottehond 29-01-07 @ 21:08

.grover | 29-01-07 | 21:09

alpha_mannetje 29-01-07 @ 21:02

Die lutser wil geweaun naar Guantanamo Bay. Men heeft hem wijsgemaakt dat hij daar 70 bubbas krijgt als hij een aanslag onverhoopt zou overleven.

bottehond | 29-01-07 | 21:08

@ redactie,
moet wesam geen wit balkje zoals bij die bubba van tijdje geleden?

.grover | 29-01-07 | 21:06

Ze zochten al een nieuwe Lama bij BNN, dan weten we nu ook waarom...

Think | 29-01-07 | 21:04

@ bottehond 29-01-07 @ 20:49
polstas-zwengelaarT? = Homo? Zou best kunnen... zou kunnen verklaren waarom ie als fundi toch zo dik is met Carlo. dan kan je heus nog wel bommen leggen hoor...

alpha_mannetje | 29-01-07 | 21:02

@ DT71 29-01-07 @ 20:54,

Joh,... Dit is voor de zoveelste keer dat GS haar kans schoon ziet om naam en toenaam te noemen. Het standpunt van de redactie is om het afkorten van namen van verdachten en veroordeelden af te schaffen evenals de balkjes!

.grover | 29-01-07 | 21:02

I saw this article already on Notsostyle-ish.us:
->
Unfortunately, nobody knew last weekende that Wesam already D. for a long time and widely in the US zat. No uitzwaaicomite at the terrorists department at Vught. The Iraqi kappert left with quiet trom to America. Those had to still appeltje with ' s peel country most well-known cursor, Wesam stood on video whereas ' ie boom for laying were in Iraq. Own debt. We have all faith in the American jurisdiction therefore if ie innocent are, realise we m. automatically surfacen 0031. but Wesam will ensure a new schism in the politically correct press of our country. Here media, as it happens, steevast of ' Wesam remain already d.' to speak, whereas it is in the US and the rest of Internet as from today ordinary Wesam already Delaema. Further do not hear tell, journalism the Netherlands (on our NieuwNieuws after) continues then simply think that you surf never outside the Netherlands... <-

No this is not translated with beebelfisj..

Worm van der Waarden | 29-01-07 | 21:02

leuke video, ik zie alleen ma zuipende kinderen van 11

casanovar | 29-01-07 | 20:59

Laema gezocht?

PS tuurlijk. alle vertrouwen in de Amerikaanse rechtspraak.
en guantanamo =hoax. whuahua

dekeurslager | 29-01-07 | 20:57

@Fleischbaum; is het niet "journalistiek Nederland blijft denken dat..." omdat er maar een journalistiek Nederland is?

pflurbur | 29-01-07 | 20:56

LOL!! Zo gaat het toch iedere keer? Bij Fortuyn; feauteau van Volkert van der Graaf op CNN, met volledige naam. Mohammed Bouyeri, Samir Azzouz, enz. Balkjes en afkortingen zijn oud nieuws en zinleaus.

Rest In Privacy | 29-01-07 | 20:54

Al Delaema....
Is dat geen gemiste spatie ergens, volgens mij is het gewoon Al De Lama ??

Herman Flipsen | 29-01-07 | 20:52

Buiten Nederland surfen? Zijn jullie helemaal van de pot gerukt?

kruT | 29-01-07 | 20:51

Overduidelijk een mislukte kopie van de Dalï Lama... Bij de weg: tsjek die pica... is die kapperT geen polstas-zwengelaarT?

bottehond | 29-01-07 | 20:49

-edit: ga eens weg-

Vriezerr | 29-01-07 | 20:48

heel lang martelen... en dan langzaam deaud laten gaan

applemoozz | 29-01-07 | 20:47

Stille trom??????http://www.tctubantia.nl/binnenland/article1052100.ece

Lekker weekend gehad redactie?
-edit: beste mae, lees even goed. er is geen vooraankondiging van zijn vertrek geweest, pas toen het een voldongen feit was, maakte men er melding van. tot zover-

Mae West | 29-01-07 | 20:47

-weggejorist-

Vriezerr | 29-01-07 | 20:47

Ali B is toch ook geen crimineel maar het is een gewoonte geworden om mensen zo te noemen.
Zo heb je rond kerst ook Jos F en Mari A.

De Intrigant | 29-01-07 | 20:46

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken