Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Hero Brinkman sloopt Peter R. de Vries bij Pauw

Hero Brinkman, het zal nooit onze beste vriend worden. PVV-backstabber, wachtgeldhypocriet, bijlzwaaiende drinkebroer, dubieuze vrouwtjesgraaier en politieman. Maar gisteravond steeg Hero toch weer iets in onze achting. Brinkman bleef knap overeind in de door de VARA aangezwengelde golf van haat in de persoon van Peter R. de Vries, die a raison van 2500 euro aan tafel bij Pauw, even mocht losgaan op het PVV-verleden van mensenmens Hero. De Fittie van het Jaar in wording werd helaas prompt door Pauw afgekapt toen Hero Brinkman op punten voorstond en molenwiekend de KO aan mislukt Pim-epigoontje Peterrrr wilde uitdelen. Meer! Meer! Meer!

Reaguursels

Inloggen

Mooie manier, van onze belastingcenten gaat de VARA die minkukel van Peter R de Vries betalen, alleen om de PVV te bashen! Het moet niet verder gaan in dit land! 't Is al vaker gebeurt b.v. bij DWDD in het roemruchte verkiezingsdebat met Roemer, waar diezelfde minkukel bij zat om de PVDA omhoog in de peiling te krijgen! De man krijgt z'n geld niet om zijn deskundigheid! maar om de boel te flessen. Wat doet de Omroepraad hiermee??

Tis nie waar! | 25-09-15 | 11:40

Wat een vies misselijk eigengereid mannetje is die de Vries toch. En Pauw zit erbij en lacht ernaar.. .man man man...

brtnsnwbrd | 24-09-15 | 21:37

2500 Euro voor een uurtje. Zo rolt de VARA. Zo rolt de Vries. 2500 € belastinggeld in een uur. Zijn er graaiers die NOG meer verdienen ? Is dit socialisme ? Moet dit objectieve journalistiek voorstellen ? Het is riooljournalistiek voor een gigantische megaprijs. Er zijn horder hardwerkende mensen die voor dat bedrag een maand moeten werken. Ik ben niet jaloers; ik werk 160 uur voor mijn geld en ben daar trots op. Maar die vuile graaiert steekt zonder blikken of blozen 2.5 k in zijn socialistische zak. Dan ga je laag. Dan ben je diep gezonken. PVDA/VARA/JOOP: stuk voor stuk zogenaamd fatsoenlijke mensen maar tegelijkertijd grootverdieners die met het moralistische vingertje anderen wel eens even zullen vertellen hoe ze moeten doen of denken. Walgelijke lui.

Rest In Privacy | 24-09-15 | 19:35

Narcisme, in combinatie met een druiloor zijn. Wat een zielige zakkenwasser.
Ik had respect voor Peter. Wat een droevig figuur.Het erge is, hij ziet het zelf niet.

donkieshot | 24-09-15 | 16:28

Schitterend hoe die arrogante Peter R. de Vries op zijn nummer is gezet. Totaal in de hoek gezet door Brinkman. Perfect!

peterus99 | 24-09-15 | 15:43

-weggejorist-

countreyman | 24-09-15 | 13:08

Peter R. de Vries / Jeroen Pauw en die uit de hand gelopen EO schijnheilige hebben voor het programma een pact gesloten zoals hyena's, als de kippen was ie erbij om het te sussen die Pauw en later begon ook nog eens die Ork te brabbelen!
Dus hier dan mijn cijfers:

Brinkman 9
Scheringa 6
EO Ork 2
Pauw 1
Petrrrr -4

old shaterhand | 24-09-15 | 12:36

Politieke Maffia die er voor betaald krijgt is ergste wat er is en gelukkig bestreed Hero Brinkman het en maakte het goed duidelijk aan TV kijkend Nederland.

liegende lippen | 24-09-15 | 10:27

De opmerkelijke zelfvoldaaanheid van PeturR de Vries zou in een gebrek aan empatisch vermogen kunnen schuilen. Toen Peter het zelf in de politiek probeerde werd alras duidelijk dat niemand op hem zat te wachten. Brinkman mag dan zo nu en dan eikelig overkomen, hij steekt wel zijn nek uit in plaats van zichzelf in opvallend geregisseerde programma's als held neer te zetten. Het valt m.i. in dhr. Brinkman te prijzen dat hij niet gauw opgeeft, iets blijft ondernemen en zich steeds weer aanspreekbaar opstelt. Dàt is het soort van burgerschap dat ons land heeft opgestuwd in de vaart der volkeren.
.
De persoonlijke mening van meneer de Vries over politiek en politici kan mij gestolen worden. Ik vraag me af wie er wèl op zit te wachten. De man lijkt maar weinig algemene ontwikkeling te hebben en bij gebrek daaraan etaleert hij vooral zichzelf. Zo nodig ten koste van anderen. Daar kan hij niks aan doen wie weet wat zo'n man in zijn jeugd meegemaakt heeft, in welk milieu hij opgroeide of wat er niet helemaal goed zit in de bedrading. Maar eigenlijk zou die man tegen zichzelf in bescherming genomen moeten worden door hem achter een decoder te stoppen of hem in elk geval voor het oog van heel Nederland te beperken tot wat hij wel kan, zijn licht laten schijnen op het criminele milieu. Als dat dan niet uit piëteit met meneer de Vries gebeurt, haal hem dan bij de opiniërende programma’s van de NPO van het scherm om een trend van afhaking bji de publieke omroepen te bieden hebben te keren.
.
Het lijkt me sterk dat niet al veel meer mensen zwel klaar zijn met het soort opzetjes als er hierboven weer bij Jeroen Pauw te spotten was. De PvdA bepaalt al lang niet meer via de VARA, de VPRO en de NOS wat het volk dient te denken en ook D66 gaat die fakkel niet overnemen. Probeert men dat via de NPO toch door te drukken dan breken er gouden tijden aan voor elk initiatief dat de mensen keuzemogelijkheden in plaats van voorgeprogrammeerde formats in de richting van gewenste uitkomsten biedt.

Takki Yah | 24-09-15 | 10:14

Nou de ene zeikerd zeikte de andere zeikerd af.

pedro300 | 24-09-15 | 10:07

De les die wij hieruit kunnen trekken is dat alle PVV haters op TV gewoon betaald worden om de PVV te haten. Peter R. zat wat mij betreft goed voor LUL!

Machoclown | 24-09-15 | 08:41

Peter zou als ZZP'er juist voor Brinkman moeten zijn, echter voor €2500 laat hij zijn principes natuurlijk meteen varen, zo kennen we..."Pjoter ik kan niet tegen mijn Verlies"... weer. Iedereen de maat nemen en zelf voor €2500 belasting-geld de hoer van de journalistiek uithangen... om van te kotsen!!!

de gele raaf | 24-09-15 | 08:20

Peter op herhaling bij Pauw. Wat een zwaktebod!

palingdroom | 24-09-15 | 01:55

Peter Lul de Vries probeert te redden wat er te redden valt, want hij heeft na gisteravond en vandaag beseft dat zijn lucratieve optredens aan een zijden draadje hangen. Er hoeven nl maar een paar mensen anhangig te gaan maken dat er sprake is van belangenverstrengeling op grote schaal en hij hangt. Vandaar ook de verklaring vanavond in Pauw.

seasicksteve | 24-09-15 | 01:28

Had ik hierboven even gelijk. Wat een door en door laffe hond. En Pauw ook, die 'm gisteren dus overduidelijk had ingehuurd om los te gaan tegen Brinkman en nu dus verplicht was om de rat, zonder tegenspraak, een z'n plasje te laten doen.

sjoost | 24-09-15 | 01:10

Heerlijk die Hero. Heerlijk dat afserveren van betaald-afzeiker Peter R. #meermeermeer

superlutser | 24-09-15 | 00:35

ff iemand tot een handtekening over zetten in Rijswijk.

westcoast | 24-09-15 | 00:31

Als ik het goed begrijp zat De Vries vanavond weer in Pauw om betaald uitleg te geven over zijn betaling maar dan zonder die vervelende Brinkman erbij.

De Geus | 24-09-15 | 00:30

Als je toch typt, doe ff www.geenpeil.nl en teken goeddoeme, red ons allen teken geenpeil.nl. TEKEN DAN.

westcoast | 24-09-15 | 00:29

Laffe hond gaat het helemaal worden anno 2015.

westcoast | 24-09-15 | 00:26

Overigens nu is het nog veel erger.

Peter vertelde dat VARA hem inhuurt (als zzp-er) om misdaden te checken en daarvan verslag te leggen bij Pauw. Ok dat kan ik me voorstellen. Maar waarom gaat hij dan andere gasten afzeiken? Vrij onbeschoft lijkt me. Ik huur iemand ergens voor in en hij gaat anderen afzeiken? Moet hij dus ook voor ingehuurd zijn door de VARA. Waarom begint hij over iets van jaren geleden? Dat kan niet zijn zonder dat hij daarvoor gevraagd is en dus betaald wordt...

BarneyBoner | 24-09-15 | 00:26

Ja Peter laffe hond maar Pauw is natuurlijk niet veel beter. Eerst Peter uitnodigen om PVV te bashen (van ons geld), Peter powned, kijkt hulpvragend naar Pauw die um alleen kan helpen door Hero aan te vallen. Peter rest van de avond naar de kleaute denkend hoe hij dit moet oplossen. Dag verder weer bij Pauw om het goed te praten. Weer door Pauw geholpen natuurlijk. Hero is niet gevraagd om wat meer uit te leggen. Maw Pauw ook laffe hond...

BarneyBoner | 24-09-15 | 00:21

Dat smoelwerk van PeterT hahaha onbetaalbaar lachen was dat.

westcoast | 24-09-15 | 00:17

Dit is ook de reden dat het nooit meer wat wordt hier, zo'n Dirk Scheringa, alleen maar met zich zelf bezig en van zich zelf onderste boven. Met ZIJN museum, met al ZIJN kunst. Een eerste klas zakkenvuller. Dit zelfde soort lui, nemen op dit ogenblik belangrijke politieke beslissingen.
Dat we dit allemaal maar laten gebeuren.
Het is net of heel nederland gedrogeerd wordt.
Zelfs 300000 handtekeningen is nog een heel geworstel.

Radijsje | 24-09-15 | 00:01

Peter R. de Vries LAFFE HOND!

old shaterhand | 23-09-15 | 23:57

Petertje,petertje, je bent gewoon af jongen.
Ksst terug in je hok.

at mekkert | 23-09-15 | 23:34

Petertje,petertje, je bent gewoon af jongen.
Ksst terug in je hok.

at mekkert | 23-09-15 | 23:34

Als Peter R de Vries in een programma zit kijk ik niet. Het is een buitengewoon minderwaardig mens.

i-Wonder | 23-09-15 | 23:24

Nu even niet zuur doen, kost wat moeite maar dan vergeten wij het wel weer...

BarneyBoner | 23-09-15 | 23:23

Nu zit die knuppel van de Vries weer bij Pauw en heeft ineens een mooie verklaring voor het feit dat hij facturen kan sturen voor het geven van zijn mening in programma's van de publieke omroep.

Waarom hebben we dat gisteren niet gehoord, moest hij hier eerst een dag over nadenken ?

jan666 | 23-09-15 | 23:22

Terug bij Pauw om zijn gezicht niet te verliezen en geval gisteren direct weer te laten vergeten. Natuurlijk geholpen door Pauw en de VARA... En wij betalen daar weer voor...

BarneyBoner | 23-09-15 | 23:17

O nee, hij zit er weer, Peter de Vries... Pauw, wat doe je de mensen toch aan... Verdient Peter nu 5000 Euro met twee avonden Pauw?

Schrödingers kat | 23-09-15 | 23:09

Vanavond bij Jeroentje even revanche halen en uithuilen over zoveel onrecht en onbegrip . Zonder Brinkman, dat dan weer wel.

ja,diedus! | 23-09-15 | 22:37

Zolang je als Nederlander naar dit soort domme progamma s kijkt halen ze kijkcijfers en laat ze dat nu juist nodig hebben om voort te bestaan.Dus u hoeft alleen maar NIET te kijken naar deze fake tv progamma s om ze om zeep te helpen.Eenvoudiger gaat het simpelweg niet.Wegzappen die handel en ga streaming tv kijken wat je wilt en waar je wilt op welk moment dan ook.Je hebt zelfs geen TV abonnement meer nodig en dit soort gasten kunnen fluiten naar u belasting eurootjes.

varkensvleesje | 23-09-15 | 22:21

Mijn awareness van Peter R.de Vries is vanaf vandaag het volgende. PR de Vries , je bent een zure ontmaskerde betaalde mediahoer. Je zegt wat de linkse opdrachtgever van je verlangt. Je pleegt fraude & misbruik met belastinggeld om de PVV ( betaald ) in twijfel te trekken. En weet je Petertje , daar is belastinggeld niet voor bedoeld. Dat weet je donders goed gezien je reactie op een simpele vraag. Weer (betaald) beginnen over de kopvoddentax. Ik was het al bijna vergeten. Wat ik nog wel weet over jou, om de verhoudingvan het zuur in balans te brengen is jou achterbakse poging om Spong erbij te naaien. Ook betaald waarschijnlijk. Te vinden op youtube door Frank Buis . Succes met je (betaald) links lullen en rechts ( betaald ) zakken vullen. Prima , maar lieg dan niet , dan val je vroeg of laat door de mand en je weet gezien je producties hoe dat kan voelen.

ja,diedus! | 23-09-15 | 22:01

-weggejorist-

BadPatNL | 23-09-15 | 21:50

En wie zit er vanavond weer bij Pauw ?
Juist ja, Peter Rrrrrr de Vries.
In twee dagen tijd al 5000 euro bij Pauw verdient.
We moeten het eigenlijk bijhouden hoeveel hij op tv is.
En dat maal 2500 euro.

ikkrijgjewel | 23-09-15 | 21:29

En vanavond maar wederom aanschuiven bij Pauw a raison van € 2500. Wat een misselijkmakend old boys network is die NPO toch. Het wordt toch de hoogste tijd dat daar het mes is een keer in gaat

Bena | 23-09-15 | 20:55

je kan er wel iedere 3,5e seconde 'achter de schermen' door heen roeptoeteren maar daarvan wordt je argument niet sterker. Ergste is nog dat een aanzienlijk deel van de kijkers dit ziet en denk 'ah die de vries heeft die vuile brinkman maar even mooi aangepakt'

noerg | 23-09-15 | 20:48

@inge wijde | 23-09-15 | 20:36
Hij gaat zich revancheren, maar dan zonder opponent.
Let maar op, de lafheid gaat er vanaf druipen.

sjoost | 23-09-15 | 20:45

Je gelooft het niet. Petor R. de Vries komt vanavond opnieuw bij Pauw. Twee avonden achtereen datzelfde irritante geneuzel voor 5000 Euro belastinggeld. Veel geld, maar wat een armoe. Pauw is of aartslui of heeft schijt aan de kijker.

inge wijde | 23-09-15 | 20:36

O o o, hij had geen weerwoord, hulde Hero.

ITEACHYOU | 23-09-15 | 20:36

Die laatste zin van Hero als reactie op pestkoppen; "nou, daar zit er zo één", briljant!

Tjemig | 23-09-15 | 20:27

Joh, dat zijn toch allebei sukkels met een mislukte politieke carrière.

Thuisfluiter | 23-09-15 | 20:18

P.r.DeVries ... Neerlands grootste kwal met de langste neus ... vol poep

opactje | 23-09-15 | 20:00

@Freelux 19:22
Dat hij betaald krijgt is al absurd maar: hij krijgt niet zomaar betaald: het is belastinggeld van jou en mij dat de NPO aan hem geeft. En ik steun de NPO niet, de VARA niet en de Vries niet. Geen enkele vorm van objectiviteit maar enkel gesubsidieerde haat tegen alles wat onze eigen normen en waarden, gewoontes, cultuur en zelfbeschikking betreft. Hoe vies wil je het hebben ?

Rest In Privacy | 23-09-15 | 19:38

RiTCH007 | 23-09-15 | 17:53

Petertje...., jij bent echt de grootste sneu-neus die ik ken.

Onze man in Mockba | 23-09-15 | 19:37

Peter R de Vries is gewoon een landverrader hij is (denk ik) vernoemd naar Rudolf Hess, daar staat die R voor ;). Brinkman had inderdaad een punt, hij laat zich betalen om zijn PVV-haat te verkondigen. Typisch Vara.... Maar ik begrijp nu wel waarom ik Peter overal zie op tv, hij incasseert gewoon iedere keer een gigantisch bedrag.

Peter wilde zelf ook de politiek in, maar hij haakte af met zijn PRDV (Partij voor Rechtvaardigheid, Daadkracht en Vooruitgang) omdat uit peilingen onder de stemgerechigden bleek dat niet echt iemand op hem zat te wachten. Daar heeft hij nu nog steeds het zuur van, wat het een en ander verklaart.

Peter, de man die begrijpt waarom Marokkanen zich niet thuis voelen in Nederland. www.youtube.com/watch?v=q8u4TA3vRtY

JI-HAAT | 23-09-15 | 19:23

Dit zet het allemaal toch wel in een ander licht. Ik wist niet dat die gasten als De Vries betaald werden om daar te zitten. Ik dacht dat ze uitgenodigd werden om over een bepaald thema te praten. Peter bijvoorbeeld over één of andere moordzaak. Het viel me wel steeds op dat als er eens een rechts iemand zat heel toevallig ook weer een Freek de Jonge werd uitgenodigd om toevallig over een voorstelling van hem te praten. Maar gasten als Peter R. de Vries en Freek de Jonge worden dus gewoon betaald om daar te zitten en bewust linkse praatjes te houden. Wil er eindelijk eens een rechts iemand bij Pauw zijn verhaal doen dan doen gasten als De Vries er alles aan te roeptoeteren dat het allemaal niet klopt en de discussie naar de linkse kant te sturen zodat de publieke opinie wordt beïnvloed. Oftewel zo'n Peter R. de Vries wordt gewoon betaald om elke keer dat de PVV wordt genoemd het gedachtegoed 'verwerpelijk' te noemen. Wiens brood men eet wiens woord men spreek immers... Zeer discutabel dit. Die publieke omroep is nog gluiperiger dan ik dacht..

freelux | 23-09-15 | 19:22

@mezelf, door = via

Sorry, vandaag mijn dag niet.

Zaniksmurf | 23-09-15 | 19:19

... ach ja Talentkitchen, what's new?
It's all about the money, de schoorsteen van de Vries moet roken.

Peter aiR laat zich bijv ook boeken door bijvoorbeeld het 'Sprekersbureau Homerus' van .... jawel Dirk Scheringa.
.. natuurlijk staat het bedrijf formeel op naam van diens oudste zoon, Willem.

www.sprekersbureauhomerus.nl/

Zaniksmurf | 23-09-15 | 19:15

Bijzonder leuke tv gisteravond. Geinig om te zien hoe Peter rrr afgeslacht werd door Hero Brinkman. Jammer dat het maar zo kort duurde. Waarom kapte Pauw het toch af? Was hij bang dat Peter rrr anders niet meer zijn gast wilde zijn? Nou, Peter rrr komt voor 2500 euro volgende keer écht wel terug hoor!

mona | 23-09-15 | 18:56

@RiTCH007 | 23-09-15 | 17:53
Heb je ook een mening over wat ze zeggen? Of mag dat niet omdat je fuistdiep in Peter R zit.

toetanchamon | 23-09-15 | 18:25

Petertje heeft nog steeds wat appeltjes te schillen met de PVV. Gruwelijk jaloers. Hij zou een partij oprichten en de PVV wegvagen. Bij de verkiezingen haalde hij net als Brinkman niet een zetel, terwijl de PVV zetels won. Dit blijft hem achtervolgen. Als je zijn verbeten kop ziet als hij het over de PVV heeft, dat weet je dat voor hem de druiven zeer zuur zijn.

echt niemand | 23-09-15 | 18:20

Laat die Peter R de Vries zich nou lekker bezig houden met misdaad, in plaats van proberen interessant te doen over de politiek en zichzelf kijkcijfertjes verrijken over de rug van arme misbruikte meisjes heen.

Liroy | 23-09-15 | 18:04

@RiTCH007 | 23-09-15 | 17:53
En jij maakt speciaal een account aan om dat te zeggen? Foei Peter!

VerenigingVanDieven | 23-09-15 | 18:00

Die hero Brinkman is een vieze kwal en die scheringa een oplichter. Dus snap best dat peter zulke mensen die te serieus neemt.

RiTCH007 | 23-09-15 | 17:53

Ik ben zo blij met Geenstijl. Ik hoef niet te kijken naar die waardeloze programma's. Als er iets leuks tussen zit pikken ze het er gewoon uit. Geweldig.

ElChombo | 23-09-15 | 17:46

Iets zal bij het publiek blijven hangen van dat dispuut bij Pauw : De Vries is een ordinaire graaier al jaren.

dolfi | 23-09-15 | 17:40

Ze worden beide gedreven door jaloezie haat en wraak. Wel spannende TV.

frisenfruitig | 23-09-15 | 17:39

Wat is dat toch een vreselijke vent met die snerpende rot-stem. Volgens Kobus schijnt hij verhuisd te zijn naar Naarden(dicht bij de TV studios) om met zijn zure smoel diverse programma's op te vrolijken. 2500 Euri van ons belasting geld( via achterkamertjes gekonkel)is te gek om los te lopen!
Oh,lieve Albert, laat PRDV toch niet meer in jullie Boulevard-programma de uitzendingen komen verpesten bidden en smeken Kobus en ........

mevr.Kribo | 23-09-15 | 17:38

Pétuuuurrr Rrrrr de Vries is een totaal overbodig, irritant, linksch walmend operette figuur. De zure zonnekoning die anderen graag politiek de maat wenst te nemen en tegenargumenten probeert te pareren met ruftend, rochelend en vilein dédain. Deze man is inmiddels de vleesgeworden karikatuur van zichzelf. Een met taxpoet gesubsidieerde - zich moreel verheven voelende - trollende sokkenpop. Pauw's (obligate ?) tafelvulling bij "gebrek aan beter"... Petertje hoort inmiddels een plekje te krijgen in een museum voor vergane linkse rariteiten. Als wassen beeld vlak naast de verwarming ofzo...

Grijskijkert | 23-09-15 | 17:29

Kijk eens naar dat hoofd van Peter als hij meent te moeten doorhameren op een achterkamer terwijl de andere kant niet mag toelichten wat daar de achtergrond van was. En kijk dan eens naar zijn hoofd als hij als joernalist onbevoordeeld hoort te zijn, maar als notaire PVV-hater voor zijn voeten krijgt dat hij door de VARA (lees VARA/JOOP/PVDA oftewel extreem links) betaald wordt om die haat tentoon te spreiden. Precies hetzelfde als een Paul de Leeuw, Jan Mulder, Marcel van Dam en veel van dat soort tuig; triomfantelijk en vurig staan ze anderen de maat te nemen maar bij een weerwoord zijn het triest verongelijkte hoopjes sneuheid. Steek die maar in je zak PeteRRRRRRRR.

Rest In Privacy | 23-09-15 | 17:16

@ Marie Curieux
Zat gisteren met het bord op schoot naar DWDD te kijken. Wordt daar een dode eend gestript en met bijna alle onderdelen verwerkt tot paté. Tafelhoer Paul de Leeuw en Tell Sell-verkoper Matthijs van Nieuwkerk mochten als eersten voorproeven. Mijn eetlust was allang verdwenen. Maar het ging chef-verkoper Van N. niet alleen om de 'lekkernij', maar vooral om het aanprijzen van een nieuw boek dat er aan komt: DWDD kookboek. Het zoveelste commerciële avontuur na de cd's, dvd's, boeken, films waar de VARA/DWDD een dikke vinger in heeft.

Nu blijkt dat - met veel dank aan Marie Curieux - dat ook Jeroen Pauw vuistdiep in de commercie en belangenverstrengeling zit. Hij bezit TVBV, onderdeel van Endemol. Heeft ook belang in Talentkitchen met tal van tv-'talenten'. Kortom, hij bezit een of meerdere bedrijven, huurt 'gezichten' van z'n eigen bedrijven voor z'n eigen tv-show. Die lui krijgen uit de belastingpot betaald (Peter R. de Vries 2500 Euri per verschijning). Ze doen hun kunstje waarvoor ze zijn ingehuurd (Jeroentje weet tenslotte wat hij aan Petertje heeft, zie het oogcontact tussen beiden tijdens de uitzending). Wie als geïnterviewde ongeschonden uit de strijd wil komen, kan een mediatraining via het bedrijfje van Jeroen Pauw volgen. Hoezo belangenverstrengeling? In de afgelopen jaren is dat woord vele malen in verband met zijn naam gevallen, maar is er ooit een onderzoek begonnen? Dacht het niet.

En nu we het er toch over hebben: wordt het niet eens de hoogste tijd dat er een diepgaand onderzoek komt naar het spinnenweb dat VARA heet? Hoe zit het met Paul de Leeuw? Die staat op mijn tv inmiddels als testbeeld ingesteld, zo vaak is hij te zien. En hij doet het niet voor niets, zoveel is wel zeker.

Wie als gewaarschuwd mens voor twee wil tellen, moet maar eens de www.talentkitchen.nl bezoeken om te zien met wie Pauw samenspant. Op die lange lijst hoort inmiddels ook Paul Jansen, hoofdredacteur van de Telegraaf.

En staatssecretaris Sander Dekker slaapt verder.

inge wijde | 23-09-15 | 17:08

Die lul de Vries moet gewoon zijn bek een keer houden, dan kunnen we echt gaan discussieren.

sportingact | 23-09-15 | 17:06

Ha ha, Jeroen Pauw wist niet hoe snel hij moest afkappen en overgaan naar een ander onderwerp! Schitterend. En voor de rest van de uitzending zat Peterrrrr er met het gezicht van een oorwurm en dacht.. shit daar gaan mijn goed betaalde optredens bij DWDD en bij Pauw. Peterrrrr heeft alle geloofwaardigheid verloren met dit optreden..

denoorman | 23-09-15 | 17:04

@Martinspire | 23-09-15 | 12:20
Zelden laten mensen elkaar uitpraten in (Nederlandse) praatprogramma's. Dat vind ik zo genant. Wanneer staat er nou eens een presentator op die zegt: "Meneer X, u heeft drie minuten, dan mag Y reageren."

vansuyle.com | 23-09-15 | 16:57

Samenvattend: Peter R wordt door de overheid betaald om Geert Wilders af te zeiken!

observer59 | 23-09-15 | 16:55

Die Peter De Vries is een soort Jan Mulder. Geregisseerd door de redactie voor een leuk tegenstandpunt. Standpunt Varalinks natuurlijk. Soort prostitutie, Mulder en Vries vullen hun zakken. Ze weten wat er van hen wordt verwacht.

U mocht alleen niet weten dat dat zo- met dat geld geregeld was. Vandaar Pauw in het nauw: u wordt toch ook betaald als politieman door de overheid. Sloeg nergens op maar proberen het onheil af te wenden.We worden door de Vara besodemieterd.

J.Slavink | 23-09-15 | 16:55

Peterrrrr R de Vriejsssssw, was leuk met Joran van der Sloot, maar daarna is het niks meer. Die man heeft linksdraaiende hersenen. En mensen, begrijp 1 ding goed: linksdraaiende hersenen zijn genetisch, je kunt er niets aan doen. Het enige dat je wel kan doen is die linksen zoveel mogelijk negeren, over dingen nadenken, en dan gewoon doen wat iedere levende, niet links-gehandicapte ziel wil.

De Mentalist | 23-09-15 | 16:50

Peter N(arsist)de Vries

Rest In Privacy | 23-09-15 | 16:39

@Guido | 23-09-15 | 13:43

Daar heb je wel gelijk in Guido, maar ik hoop toch dat ze op de redactie van Pauw zich een beetje schamen, en zich bedenken dat als ze die de Vries weer willen uitnodigen, dat dan veel mensen zullen denken "daar heb je die zure graaier weer die alleen komt omdat de redactie hem er voor betaald", en er dan alsnog vanaf ziet.

Schrödingers kat | 23-09-15 | 16:32

die de vries stelt toch helemaal niks voor rent weg voor alles een gewone lafbek is het meer niet en mislukte journalist .

rukkieduck | 23-09-15 | 16:22

@Onderbuik2 | 23-09-15 | 12:26
Ik kijk doorgaans geen teevee en vroeg mij af wie die morsige clochard was, die sidekick van die door alles heemwauwelende soixanthuitard, die baardman met die goedmensch trekjes. Dat is dus ene Arie Boomsma? En who de f*ck is Arie Boomsma dan?

ben kokhals | 23-09-15 | 16:18

Dit is dus de reden dat ik niet meer Pauw kijk. Alleen maar BN'ertjes met ego's van hier tot Tokyo die niets toevoegen aan een inhoudelijke discussie. Ook dit wedstrijdje verplassen is nauwelijks verheffend. Ik vrees dat er nog mensen zat zijn die Hero Brinkman en Dirk Scheringa stemmen, die leren nooit van het verleden en Peter R. de Vries is al veel te veel op televisie geweest.

lingo star | 23-09-15 | 16:16

Ik heb niks met Hero, maar dat poepgezicht van Peter R. De Vries na die vraag of hij voor die televisie optredentjes van em dik wordt betaald is absoluut goud.

TheGuy123 | 23-09-15 | 16:15

Petertje is een arrogante verderfelijke abjecte man die ons uit politieke correctheid het liefst zou overleven aan een barbaarse en inhumane cultuur wiens doel het is om onze verlichte westerse beschaving te vernietigen. Hij is zo ontzettend megalomaan en heeft nergens de ballen verstand van.

Pantheist | 23-09-15 | 16:12

Ben ik de enige die verbaasd is dat Peter R de Vries wordt ingeschaald bij de VARA en de linkse kant? Ik zag hem tot vandaag toch mee als een rechts persoon die schopt tegen de ambtenarij en de gevestigde situatie in Nederland. Maar wie ben ik... haha

Joosthoudtervan | 23-09-15 | 16:11

Hij begint steeds meer op Freek de Jonge te lijken.

ja,diedus! | 23-09-15 | 16:09

2500 EUR om daar aan tafel te schuiven? Zeker onkostenvergoeding want "gratis reklame"

waragainstclimate | 23-09-15 | 15:55

Even los van het feit dat pvv-hater Peter vriesje eens goed op zijn plaats wordt gezet. De ZZP constructie in Nederland zijn voor de meerderheid geen zelfstandigen meer die hun eigen bedrijfje beginnen. Nee het zijn voormalige werknemers die nu noodgedwongen via deze constructie zichzelf moeten aanbieden zonder enige werknemers sociale bescherming. Het zijn bijvoorbeeld zorgverleners, mensen in de bouw, pakketten bezorgers en ga zo maar door. De afbraak draaft door.

sickstyle | 23-09-15 | 15:51

@ Wat een koekwaus.

Doe even allemaal de anti- Peter R de Vries pagina liken, misschien dat ie dan een toontje lager gaat zingen

www.facebook.com...
.
Heb zelf geen feestboek, maar heb vrienden gevraagd dit nobele streven te 'liken' .

EvertsNL | 23-09-15 | 15:48

Wat een Hero! Opbokken met die de Vries.

alusion | 23-09-15 | 15:35

Hij staat op internet , voor pesten. Iets met koekje & deeg.

ja,diedus! | 23-09-15 | 15:22

Peter R de Vries, is dat niet die parkeetplaatshomo die doet alsof hij heel belangrijk is? Dat is toch dezelfde Peter die overal 33 km te hard rijdt en anderen daarop meent te moeten bekritiseren.

Hij is afgeschreven, uitgezakt, afgeserveerd en keihard van zijn voetstuk gevallen. Next!

StormRunner | 23-09-15 | 15:15

Da's handig . Voortaan bij elke zure opmerking van P.R de Vries over de PVV of Greet gewoon aan die betaalde pester vragen : krijgt u hiervoor betaald ? Kaltgestellt door friendly-fire. Prachtig. Een kantelpunt aan het linksefront. Kritische mensen die het wagen terechte kanttekeningen en / of bezwaren te plaatsen bij andere culturen zijn naruurlijk verdacht in de ogen van zure Petertje. Hij hoort tenslotte alleen maar geweldige verhalen van betrokken dochter Kelly hoe leuk en rrrelaxt het is in Afrika. De hele dag aan een zwarte lolly zuigen en dan zeggen: pap , de enige lolly waar ik aan zuig die groter wordt i.p.v kleiner. Ik snap die familiaire naiviteit nu wel.

ja,diedus! | 23-09-15 | 15:14

Peter de huichelaar zit overal om maar wat geld te verdienen. Want daarom zit hij daar, anders komt hij niet.

reade romke | 23-09-15 | 15:11

Nou die KO valt wel mee, maar de Vries heeft zichzelf wel een misselijkmakende discussie techniek aangeleerd. Eerst een aanval op de man en daarna er doorheen praten als de opponent reageert. Die 2500 euro heeft hij overigens wel weer snel bij elkaar geharkt; ik doe het hem niet na.

gast128 | 23-09-15 | 15:10

Veel typetjes die herhaaldelijk op negatieve wijze in het nieuws geweest zijn,eventueel veroordeeld,failliet,flink hebben gemis kleunt op wat voor een manier dan ook willen daarna ook nog een politiek partijtje oprichten?Hoe haal je het in je hooft om te menen dat nederlanders ,met gezond verstand dan wel,op jullie zitten te wachten?Jullie hebben gefaald op velerlei gebied en zijn dus niet in staat om NL te vertegenwoordigen op welke manier dan ook.Graag in de belangstelling staan en daarmee je zakken te vullen is wat anders als menen mensen te kunnen vertegenwoordigen op een clowneske manier.Aan de andere kant geeft het dan wel weer een afspiegeling weer van wat er in in NL cabinet terecht komt en is gekomen.Faalhazen!

varkensvleesje | 23-09-15 | 15:10

Nogmaals, we moeten ieder jaar een top 10 maken van gecertificeerde Die-Wilders haters.
Zoals De Vries, Jinek, Van de Berg (Radio1), Plag (Radio1), Peggold. Deze mensen komen voor een behoorlijke vergoeding naar de uitnodiging om Die-Wilders te demoniseren.
Tuurlijk met argumenten over WOII.

Kamervraag | 23-09-15 | 15:07

@swaffelstokje | 23-09-15 | 13:08
Hoe zou dat nou komen? "Show, don't tell" ;-)

VerenigingVanDieven | 23-09-15 | 15:05

O ja, NPO... Neerlands Propaganda Onzin... Neerlands Parasieten Omroep.. stelletje klaplopers.

Mick2805 | 23-09-15 | 14:58

Achter de schermen stemt Peter R de Vries gewoon PVV. Anders wordt de inkomstenbelasting over zijn arbeid als fulltime PVV-hater te hoog.

tipo | 23-09-15 | 14:52

Die Brinkman is alleen al door dat walgelijke horloge een vreselijke man en dan dat gezeur dat hij "achter de schermen binnen de PVV" veel goeds heeft gedaan.

Bram8918 | 23-09-15 | 14:48

-weggejorist-

hetvolkspreek | 23-09-15 | 14:46

2500 € van ons belastinggeld voor deze minderwaardige rat om een paar minuutjes links te ouwehoeren ,dat heb ik nog niet eens bruto per maand .

blauwe zander | 23-09-15 | 14:46

-weggejorist-

Freba47 | 23-09-15 | 14:46

2500 pleuro's elke keer als hij op tv komt uit publieke middelen.. Peter is dus een ambtenaar en beroepsbasher geworden.
Pauw mag zich ook schamen voor het laten aanschuiven van die betaalde zure. Ik heb niet heel veel met Hero maar dit was een knap staaltje 'go f yourself'.

donkieshot | 23-09-15 | 14:39

PRDV is pulp die je kunt inhuren voor het spuien van vuil

equal to condell | 23-09-15 | 14:37

Wat is het toch een wagelijk vies mannetje die Peter het erge is dat die er voor betaald word.

legionaire | 23-09-15 | 14:34

Peter is de nieuwe Marcel van Dam. Of eigenlijk de oude, of eigenlijk... whatever. Bitchslap in het gezicht van Peter. Priceless die wanhopige blik naar Pauw 'Please... God.... help me!!!'

Chicken George | 23-09-15 | 14:33

Brinkman maakt Petertje helemaal af met z'betaling door Pauw en Pauw weet niet hoe snel die het gesprek moet afwenden. Petertje met mond vol tanden. Wat een grafklootzak is dat zeg! Gesubsidieerd komen zeiken over de PVV.

Waakvlam | 23-09-15 | 14:33

-weggejorist-

Erkend Potloodventer | 23-09-15 | 14:32

Gesloopt. Nou, behoorlijk zeg. Poe poe.
Een potje jij-bakken en iets zeggen over Peter Ughh de Vries z'n praatprogrammasalaris waar iedereen en zn moeder al van op de hoogte is vind ik geen slopen.

Draak uit Brabant | 23-09-15 | 14:31

@Onderbuik2 | 23-09-15 | 13:59
Ja, inderdaad. Die opmerking van Pauw 'wordt U dan niet betaald door de overheid' was flauw en een bewuste afleidingsmanoeuvre. Het is voor Pauw ook lastig "nieuws" dat zo'n Peter van de commerciële omroep (SBS ofzo toch?) door de Vara betaald wordt of zijn ze compleet over hun schaamte heen? Paul de Leeuwl bekende bij DWDD ook in een Range Rover te rijden, die krijgt natuurlijk ook 2500 euro of misschien wel het dubbele voor dat 'tafelheer' zijn. Ook tafelheer worden bij de VARA, een graantje pikken van de arme massa en ook nog gratis jezelf promoten, meld je nu aan.

Watching the Wheels | 23-09-15 | 14:28

George van den Bergh | 23-09-15 | 13:09
Helder en duidelijk +10!

lanexx | 23-09-15 | 14:28

Wat een sneuneuzen show.
Overigens niet slim van Hero om met Dirk in zee te gaan.
De man is best een ondernemer die de markt aardig snapte maar het liep wat uit de klauwen.
Wanneer ik vroeger bij een DSB klant kwam was er vaak financieel niets meer aan te doen.
'Vol gedouwd door Dirk', noemden we dat.
En de halve VVD is er overheen geweest.

gentle giant | 23-09-15 | 14:27

Peterr werkt dus als voor DWDD en Pauw, wat een flutprogramma's, vallen volledig door de mand. Je kijkt naar voorgeprogrammeerde rotzooi. Nooit meer naar kijken!

erik386578258 | 23-09-15 | 14:21

Sinds hij zich ernstig verslikte in de Vaatstra zaak is het bergafwaarts gegaan met Peter.

VerenigingVanDieven | 23-09-15 | 14:15

-weggejorist-

Ellie1234 | 23-09-15 | 14:13

Links schuift elkaar graag hert werk toe; Rudolf een leuk zakcentje om een keer die BMW 6 serie aan te trappen, Pauw een dik salaris. Win-win voor die gasten.

Betweetert | 23-09-15 | 14:09

Wel verbazingwekkend inderdaad dat zo'n Peter Rudolf de Vries 2500 euro zou krijgen van de Vara. Is dat incl. of excl. BTW voor die 5 minuten "werk"?

Watching the Wheels | 23-09-15 | 14:07

Peter loopt aan alle kanten gewoon lekker binnen . Dat zijn lui die linksom de bek vol en hevig afgeven op rechts, maar tegelijk rechtsom er lekker van meeprofiteren. Je ziet ze veel, dat soort types. Walgelijke lui met een iets te groot ego, trekjes van hoogmoedswaanzin, psychopatisch en niet ontvankelijk voor kritiek. Door dit soort lui is de wereld aan het kapot gaan. Peter komt er nog openlijk voor uit ook; sympathie hebben voor criminelen, zelf een protser bak rijden, niks onbetaald doen, alles voor eigen gewin. Hij heeft goede dingen gedaan, maar vaak bleek dat ook ego streling te zijn.

Betweetert | 23-09-15 | 14:07

Ben totaal geen fan van Hero Drinkman omdat hij erg veel schuld heeft aan de val van het VVD-CDA gedoogkabinet Rutte-I door op een cruciaal moment uit de PVV te stappen, maar toch wel mooi om te zien hoe die arrogante Peter R. hier even mooi voor schut gezet wordt. Peter R. zit letterlijk met z'n mond vol tanden en blijft maar wat schaapachtig lachen als Hero hem op de man af vraagt of hij betaald wordt door de NPO om te PVV-bashen bij Pauw.

Outsider-Inside | 23-09-15 | 14:03

Mogen we hieruit concluderen dat de linkse propoganda machine op tv nog steeds hevig gesubsidieerd wordt door de overheid? Wat een losers. Ik zeg, kamervragen !! Dat demoniseren en dat cordon sanitaire gaat nog eens heel groot worden. Oh wacht....

Betweetert | 23-09-15 | 14:02

Paul Witteman had ook dit soort trekjes.

Onderbuik2 | 23-09-15 | 14:00

Ook jammer dat Pauw het ineens voor Peter de Vries gaat opnemen als die er niet meer uitkomt.

Onderbuik2 | 23-09-15 | 13:59

heb een goed geheugentje: weet nog goed dat peer aaar. de Vies ook Pim Fortuin helemaal de grond in stampte over zijn relaties met jonge marokaantjes, de stront hing bij Pim tegen het badkamerplafond beweerde die "Crimefighter" pieter aaaar de vies! betaalden de huurders van Folkert van de Graaf toen die kapsoneslijer de Vries?

thepinkpainter | 23-09-15 | 13:59

@WatZalIkErvanZeggen | 23-09-15 | 12:58
Pauw zit er niet vanwege zijn journalistieke kwaliteiten, maar omdat hij zonder leesbril de autocue op kan lezen.

Guido | 23-09-15 | 13:57

Boomsma maakt het allemaal geen reet uit , die knalt van Christenen naar Homo´s en dan weer door naar moslims, de kachel moet immers roken .

Castor12 | 23-09-15 | 13:51

Lewis Lewinsky | 23-09-15 | 13:42

Hmm, zag dat persberichtje ook al een paar keer voorbij komen in mijn mailbox. Daarbij aanschuiven is echt spugen op onafhankelijke journalistiek.

LJBrinkhorst | 23-09-15 | 13:48

Weet je wat ik ergerlijk vind: dat ik moet meebetalen aan de optredens van Nederlands grootste kwal de Vries. De oplosser van de moord op Kennedy. Hij zou Joram wel ontmaskeren. Er is nooit wat uitgekomen, alleen zijn tomeloze arrogantie.

wallenberg | 23-09-15 | 13:48

PRdV, hij zou net zo goed Marcel van Dam kunnen heten, zou het family zijn?.......

Wieweenthetwel | 23-09-15 | 13:46

Peter R wat een faalhaas. Het gehele gedachtegoed is verderfelijk... Wat een dwaas. Hij gooit hiermee even de helft van de Nederlandse bevolking in het verdomhoekje.
Weg met Peter R van de publieke omroep. Niet van mijn belastingcenten. Tevens vindt ik Hero ook niet helemaal lekker. Maar hier heeft Hero een punt.

nerugaer | 23-09-15 | 13:44

@Schrödingers kat | 23-09-15 | 12:04
Voor televisie-'deskundigen' geldt hetzelfde als voor CEO's en politici: maakt niet uit wat je doet, kan of zegt, het graaien en grabbelen gaat gewoon door.

Guido | 23-09-15 | 13:43

@ProAsfalt | 23-09-15 | 13:33
Mijn theorie is dat de baantjesmolen beschermd wordt. Immers, minder zetels levert ook minder lucratieve baantjes op. Zodra zij iets negatiefs over de huidige problematiek zeggen komt hun CV in gevaar. Uiteraard hebben bedrijven hier ook een aandeel in want naast baantjes in de publieke sector zijn er zat banken en conglomeraten die belang hebben bij ja-knikkers.

Dhr. de Wit | 23-09-15 | 13:42

heel strak Hero.

Mr Bad Guy | 23-09-15 | 13:42

Hahahaha, de Vries wordt lekker aangepakt en hij staat ENORM voor lul. Eén troost, hij wordt daar prima voor betaald, van MIJN belastinggeld (dat dan weer wél).

Anjin Mohammed | 23-09-15 | 13:41

Hoeveel vluchtelingen heeft gutmensch Petur al opgenomen?
Volgens mij passen er een stuk of vijf in die mede door belastinggeld betaalde midlifecrisis BMW van hem.

Harry Turtle | 23-09-15 | 13:39

Yep, KO van Hero. Gewoon kijken, helemaal zoals het hoort.

BlakeMiddle | 23-09-15 | 13:37

Irritante klojo die de Vries. Liep toen ook al jankend en bang weg voor Steve Brown maar vind van alles over iedereen. Wat een eikel. En Arie EO Boomsma ?
1-0 voor Hero alhoewel er weinig werd gezegd

msgambler | 23-09-15 | 13:36

Freek de Leek | 23-09-15 | 13:21
Juist of onjuist, daar gaat het niet om. Goed of fout, dat was waar het om draaide. Petertje was aangeschoven om een moreel oordeel te vellen, niet om feiten vast te stellen. Of iets juist is heeft weinig te maken met de vraag of iets volgens de ene of de andere moraal goed is.
Dat is de fout die wereldverbeteraars, waaronder de Gutmenschen, maar al te vaak maken, dat ze geen onderscheid maken tussen hoe de wereld is en hoe de wereld -volgens hen- zou moeten zijn. Ze menen dat hun waarden ingebakken zitten in de werkelijkheid, dat zij die werkelijkheid aan hun zijde hebben en 'dus' een absoluut onbetwijfelbaar recht hebben om te kapittelen en terecht te wijzen. Ze denken dat de natuur fatsoenskloven doet ontstaan.

Schoorsteenveger | 23-09-15 | 13:33

PVV bashen en Geenpeil.nl doodzwijgen.

Ik kijk er niet meer raar vanop.

Dan rijst de vraag, die ik vaker heb gesteld: wat is de concrete agenda van de media? Staan zij onder invloed van de linkse correcte politiek? Staan zij onder invloed van de multinationals/werkgevers die op zoek zijn naar gratis arbeidskrachten? Wordt de media gesponsord door Greenpeace & co?

Vragen, vragen, vragen.

ProAsfalt | 23-09-15 | 13:33

Linkse zuil vara/pvda is blijkbaar gewoon de enige zuil die nig bestaat......

Tee Of Cup | 23-09-15 | 13:33

Kaas de Vies | 23-09-15 | 12:16
Quinsy zegt zelf dat hij voor zijn optredens wordt betaald, dus uw informatie is volledig correct:
www.roetinheteten.info/2014/09/mijn-op...

swaffelstokje | 23-09-15 | 13:32

als ze een PVV hater nodig hebben op TV, dan kan je Peterrr bellen, die schuift dan wel even aan voor 2500 Euri betaald van onze belastingcenten... Ha ha ha, wat een grap.

denoorman | 23-09-15 | 13:32

Ondertussen laat Dijkhoff de grenzen openstaan in het debat over de EU-verdeling zien ik op Leugen24. Hopelijk krijgen we daar ook nog een draadje over.

Dhr. de Wit | 23-09-15 | 13:32

Jeetje, dat er daadwerkelijk nog mensen zijn die dit soort pulp kijken. Graag heel erg next.

roze_bril | 23-09-15 | 13:31

Schijnt dat Quinsy Gario ook betaald wordt. Heb ik gehoord van redactiemeisje bij Pauw. Kan het niet op waarde schatten, iemand bronnen?
Kaas de Vies | 23-09-15 | 12:16

Tuurlijk wordt ie betaald. Dat hele zwartepietgebeuren is een verdienmodel. Elke keer voordat Gario z'n mond opendoet, gaat eerst z'n portemonnee open.

FrankVeer | 23-09-15 | 13:31

Ik snap wel dat Peter R de Vries niet meer zo goed uit z'n woorden kon komen. Hij had de hele tijd de bruine vinger van geloofsidioot Arie in z'n aars hangen.

Maar eigenlijk moet deze hele linkse omroep opgedoekt worden. Dat PVV bashen moet maar eens afgelopen zijn. Als ik de NPO/VARA was zou ik maar eens stoppen met dat populistische afzeiken van rechts en me meer neutraal opstellen voor HEEL belastingbetalend Nederland.
De NPO mag zowiezo wel eens een toontje lager zingen want rechts gedachtengoed vormt onderhand al lang de ondertoon bij de meerderheid van de bevolking. Maar dat moet blijkbaar nog doordringen bij die rode rakkers. Ik zou echt die muil maar eens minder ver opentrekken, linkse rakkers, en ja, dat mag je intimiderend zien!

drekzooi | 23-09-15 | 13:30

Marie Curieux | 23-09-15 | 13:01
Juist.
Laten we dat de komende tijd eens vaker vermelden, dan wordt het wellicht een keer opgepikt.
Van Klamervragen, Bontes, Bosma, lezen jullie mee?
Jeroen Pauw, devil in disguise, nodigt dus van algemene middelen, oftewel taxpoet, mensen uit om een groot deel van de mensen die die algemene middelen, oftewel taxpoet, ophoesten, te beledigen en verdient daar zelf geld aan.

Kamervragen graag!
En aan het schavot met die woonbootneuqer.

Cuyahoga | 23-09-15 | 13:29

Prachtig hoe Hero opeens op tafel legde dat die zuurpruim ''achter de schermen'' (royaal) betaald wordt voor z'n gebash...

Hufter | 23-09-15 | 13:29

Pauw: *Mijn objectieve nieuwsprogramma wordt volledig gevuld door acteurs die geboekt zijn via mijn bedrijf MediaKitchen. Zo verdien ik dubbel en krijg ik een lekker objectieve nieuwsshow waarin alle meningen die afwijken van die van de Linkse Kerk worden neergesabeld. In alle objectiviteit natuurlijk. Wat kan daar op tegen zijn?*.

Lewis Lewinsky | 23-09-15 | 13:28

@Nooit Gezien | 23-09-15 | 12:02
Zelfs met het geluid uit is die man nog een enorme kwal.
Probeer maar uit: geluid uit en goed naar die kop kijken.

McMarx | 23-09-15 | 13:27

Peterrrrrr schuift wekelijks aan bij diverse talkshows voor 2500 Euri... Ha ha, na de aanval van Hero op Peterrrrr keek hij pas echt zuur. Was een schitterend moment..

denoorman | 23-09-15 | 13:26

Die man met dat baardje is trouwens ook heel eng.

Rentboy | 23-09-15 | 13:25

Als ik die de Vries zie moet ik een teiltje.
Laat staan als hij zijn zure bek opentrekt.

van Nazareth | 23-09-15 | 13:24

@Freek de Leek | 23-09-15 | 13:21
Was het maar niet zo bijzonder, dat zou betekenen dat gutmenschen eindelijk eens aangepakt worden.
Zowel degenen die een discussie voeren als degene die de discussie leidt.

Onderbuik2 | 23-09-15 | 13:23

@Marie Curieux | 23-09-15 | 13:01 Dank. Ik heb het Peter R. op Twitter maar eens zelf gevraagd, met een cc-tje aan Hero Brinkman. ;-)

vraagstaart | 23-09-15 | 13:23

@Freek de Leek | 23-09-15 | 13:21
Jesus Christus, zij moet zei zijn natuurlijk. Sorry, zware nacht gehad.

Freek de Leek | 23-09-15 | 13:22

Ik zag dit gisteren op t.v. en wist al dat Geenstijl hier een stukje over zou schrijven.
.
Zo bijzonder was het niet, een op zijn pik getrapte Brinkman die natuurlijk met de bekende retoriek: hunnie tegen mij, Peter betaald om mij te naaien want VARA etc.
Wat een bullshit. Niks wat Peter R. de Vries zij was onjuist en natuurlijk moet Scheringa oppassen met Brinkman wat politiek betreft, Brinkman is een ongeleid projectiel. Scheringa een boef dus ze passen wel goed bij elkaar.

Freek de Leek | 23-09-15 | 13:21

Peter R. de Vries kan je in 1 zin samenvatten: Lot's of confidence, but no competence.

davimore | 23-09-15 | 13:19

Meneer paul is niet meer zo gelieft omdat de mediagroep mensen jawel publiek betaald 25 euro inclusief de nodige reiskosten, om als publiek daar te gaan zitten.Anders zit er geen publiek dus ook geen programma.

Maco3key | 23-09-15 | 13:18

@Marie Curieux | 23-09-15 | 13:01
Pauw hangt!
*stuur Pauw terug naar zijn talentkitchen*

Lewis Lewinsky | 23-09-15 | 13:18

Het is de hoogste tijd dat er eens gekeken wordt welke gasten in welke programma's betaald worden.
En dan ook bij DWDD e.d.

Onderbuik2 | 23-09-15 | 13:17

Schitterende televisie :) Op 4:23 ontploft Petertje bijna van woede, leuk om te zien!

Optelsommetje | 23-09-15 | 13:17

@George van den Bergh | 23-09-15 | 13:09
Mooie tegel, complimenten! Vat het heel mooi samen.
De Vries en Boomsma voeren de krokodil in de hoop niet opgegeten te worden. Iedereen met een beetje realiteitszin weet dat de islam meedogenloos is voor niet-gelovigen en ondanks dat zij deze verderfelijke ideologie verdedigen zullen zij niet gespaard blijven mocht het er op aankomen.
Kijk bijvoorbeeld naar Saoedi Arabië, dat land wil atheïsme gelijkschakelen aan terrorisme en dat zegt genoeg over de islam...

Dhr. de Wit | 23-09-15 | 13:16

Wie laat zich nu betalen,zeker in zijn positie

hunny | 23-09-15 | 13:12

Briljant, je wordt betaald om de boel te dissen zodat de kijkcijfers beter worden om daarna wederom te worden uitgenodigd om te dissen. Een dis-businessmodel.

zevensprong | 23-09-15 | 13:12

Kopvod is volgens mij ook een normaal Belgisch woord trouwens.
En dat Wilders dat zei is toch alweer een paar kabinetten geleden ongeveer.

Onderbuik2 | 23-09-15 | 13:11

Peter r de vries zijn vriendjes zijn criminelen.

een onderzoek is nodig,op lekken van informatie

hunny | 23-09-15 | 13:11

Peter R. is dus eigenlijk de Eurotokkie van Pauw?
.
Ik heb zo'n lichtgetint vermoeden dat Eurotokkie ook betaald wordt voor het uitkramen van onzin.

Ommezwaai | 23-09-15 | 13:10

Pauw die mensen inhuurt , wat moet je van dat programma nog geloven . niets 0,0 .
alles in scene gezet en idd die stilzwijgende blik tussen Pauw en de Vries sprak boekdelen , betrapt.
destructief | 23-09-15 | 13:05

ja viel mij ook op.. kwal de Vries had even geen grote bek meer.
wat doet die idioot eigenlijk nog, bahalve de PVV bashen tegen riante vergoeding.
dochter Kelly in Afrika - www.carolinevanzijl.nl/image/111795589...

(c)ZWITSUL | 23-09-15 | 13:10

@Marie Curieux | 23-09-15 | 13:01
Goed commentaar!
Wat je daar schrijft mag wel eens wat breder uitgemeten worden, want daar zijn veel te weinig mensen van op de hoogte.

GeinPonempie | 23-09-15 | 13:10

Ik heb niks met Brinkman sinds hij nestbevuilend de pvv verliet.
Maar hoe hij van deze aandachtshoer die wordt betaald door de vara, met geld,.. ook van de PVV-belastingbetaler, de zuurpruim doet slinken ... prachtig.

donjon | 23-09-15 | 13:10

Die Boomsma is trouwens ook zo ruig als een kokosmat...

LJBrinkhorst | 23-09-15 | 13:10

@Marie Curieux | 23-09-15 | 13:01
Dat is inderdaad raar van die kut Pauw.

Onderbuik2 | 23-09-15 | 13:09

Die kopvoddentax was toch een grote knipoog naar het Jizya systeem, waar niet moslims in moslim maatschappijen speciale belasting moesten betalen? De ene versie is dat het voor hun bescherming was (dat zegt de Maffia ook) en een andere versie is dat het is om andere groepen te vernederen, omdat ze niet tot het moslim geloof overgaan.

Dus ik snap Peter azijnpisser de Vries niet zo. Je hoeft alleen maar te vragen of hij dat een vernederend voorstel vond van Wilders. Als hij een "ja, natuurlijk" laat klinken dan is het kat in het bakkie. Jizya is/was dacht meer een praktijk dan een echte islamitische regel (niet zeker), maar dat is het voorstel van Wilders ook. Valt nietv terug te voeren op het christendom of atheïsme. Ik denk dat Nederlanders dat hele voorstel nooit begrepen, zeker Peter niet. Wie het wel begrepen waren veel moslims.

Hoe meer hij dat voorstel gebruikt om anderen te beschamen, des te meer hij een gat graaft voor de islam of de moslim praktijken. Wat Peter en veel van die idioten niet begrijpen is dat na het Nazisme en Communisme we weer een ideologische strijd aan het voeren zijn. Weer is er een groep die dit land probeert over te nemen om haar vrije bewoners te onderdrukken. In de jaren 30 zagen veel mensen het ook niet aankomen. Daarom was ons leger ook zo slecht voorbereidt. Dat was een oorlog van buitenaf, al had Nederland met Mussert ook de vijand van binnenuit. Nu hebben we ook duidelijk weer een vijand van binnenuit die zich sneller voortplant dan alle andere bevolkingsgroepen. Heel gevaarlijk. islam is gevaarlijker dan Nazisme en communisme, want islam gat nooit weg. Het is super plakkerig. Ik kan landen noemen die ooit fascistisch waren of communistisch, maar niet 1 land noemen die ooit islamitisch was en nu niet meer. Komt niet voort. Dit is dus een veel grotere bedreiging en het huidige moslim percentage is dus ook permanent en kan alleen maar stijgen.

We zijn zo de lul en dit soort figuren zitten dus gewoon nog steeds te doen alsof wij ons moeten schamen als we hun (de moslims) eens een spiegel voorhouden door een kopvodden tax voorstel te doen. Als dat beschamend is, dan kom je niet eens pagina 1 van de Koran door. Die hele religie is een aaneenschakeling van intolerantie. Daarom is het ook andersom. Iedereen die de Islam nog langer verdedigt is een NSB-er en iedere Moslim is een Nazi. Peter en Boomsma zijn beide NSB-ers. Walgelijke fascistische goed praters die in de jaren 30 het recht van Nazis zouden verdedigen. Dit tuig moet je hard aanpakken en in deze aflevering is weer een mooie stap gezet in dit proces. Peter stond letterlijk met zijn bek vol tanden het in zijn broek te doen op het einde. Helemaal uit het veld geslagen. Hiervoor heeft Hans Teeuwen hem al eens een veeg uit de pan gegeven. Wie neemt Peter nog serieus?

George van den Bergh | 23-09-15 | 13:09

Marie Curieux | 23-09-15 | 13:01
Mooi om te zien die verzameling nitwitten. 80% beroept zich er op journalist te zijn, onafhankelijk en objectief. Komt het even niet uit, noemen ze zich tv-presentator. Kortom ze vreten allemaal van 2 of meer walletjes.

Graaf van Egmont | 23-09-15 | 13:09

Marie Curieux | 23-09-15 | 13:01
Da's een hele goeie..
Tijd voor Jan Roos om dit eens uit te zoeken!!!

Ommezwaai | 23-09-15 | 13:08

Laat Jan Roos los op Pauw en de Vries , laat hem los gaan svp.

destructief | 23-09-15 | 13:08

En toen werd Peter RRR heel stil. Duidelijk wat hij altijd doet op TV gewoon zijn zakken vullen op kosten van de belasting betaler en zijn mening is dus helemaal niets waard.

Therapietje | 23-09-15 | 13:07

@ Marie Curieux
dat van dat talentkitchen is razend interesant.
Dit is pure belangenverstrengeling op kosten van de NPO .
Sander Dekker grijp toch in man , sukkel ! je kan het het zo doen! die lui deugen voor geen meter.

destructief | 23-09-15 | 13:07

Los van dat libellezomerweekgekibbel van de heren De Vries en Brinkman, vind ik het nogal beangstigend dat bewezen oplichters als Scheringa, Krol en Moszcowicz een podium krijgen in ons parlement. Lijkt godverdomme Albanië wel.

Zo is het maar net! | 23-09-15 | 13:07

Peter R. is ook een van diegenen die straks als eerst het vliegtuig pakt.

RegseHippie | 23-09-15 | 13:06

Pauw die mensen inhuurt , wat moet je van dat programma nog geloven . niets 0,0 .
alles in scene gezet en idd die stilzwijgende blik tussen Pauw en de Vries sprak boekdelen , betrapt.

destructief | 23-09-15 | 13:05

jLewis Lewinsky | 23-09-15 | 12:52
Hè?
vraagstaart | 23-09-15 | 12:55
Rudolf.

swassannuf | 23-09-15 | 13:04

Wat stond die die de vries voor lul.
Een betaalde $$ Trol

hunny | 23-09-15 | 13:04

Pauw is behangtelevisie voor demente bejaarden, niet om aan te zien.

compitaal | 23-09-15 | 13:04

Peter R de Vries. Alleen de naam roept de gehele maaginhoud naar boven. Wat voor een arrogante mediageile grossmaul.

ET007 | 23-09-15 | 13:04

De aloude en o zo doorzichtige tactiek van Pauw (ook van Matthijs van Nieuwkerk) om mensen uit te nodigen en daar dan een meerderheid aan betaalde gasten tegenover te zetten die de uitgenodigde en onbetaalde gasten, die een andere mening hebben dan Vara goedmenschen, flink aan te pakken.

Heel goed en zeer vermakelijk dat Brinkmans eindelijk die walgelijke Peter R flink voor lul zette.

Het ware nog beter geweest indien Brinkman had geweten dat Peter R de Vries wordt ingehuurd door Pauw, die eigenaar is van 'Talentkitchen' waar ook Peter R de Vries geboekt kan worden. www.talentkitchen.nl/boekingen/ en ook nog had vermeld dat Jeroen Pauw persoonlijk ook nog eens verdient aan gasten die hij uitnodigt, betaalt door de belastingbetaler.

Zie hier hoe links Nederland haar zakken vult.

Marie Curieux | 23-09-15 | 13:01

Prachtig. Ondanks dat de discussie van een zeer laag niveautje was, blijft het heerlijk als Petertje op zijn plek wordt gezet. De demagoog.

nemtochjung | 23-09-15 | 13:01

Wat heeft die man een narcistische kutstem.
(ik weet niet of een stem op zichzelf narcistisch kan zijn, maar als het kan dan is die van PRdeV er een voorbeeld van)

MaisNon | 23-09-15 | 13:01

linkse media beschermen volkert g !!

Schandalig.

Afslachting Theo van Gogh levenslang.
Afslachting Fortuyn 12 jaar.

mensen kijk eens terug alle linksmensen draaiden 180 graden om van fascist naar weldoener,zo bewogen???
Weet u nog?

Ik denk het niet,verachtelijke politici

hunny | 23-09-15 | 13:01

hoe was het ook alweer ? eens in je leven komt er een moment dat je afscheid moet nemen of je moet distansiëren van mensen of organisaties en als je dat niet doet je voor het leven getekend bent en verketterd mag worden?
Peter R de Vries die Cor van Hout zijn beste maatje noemt ? ff opfrissen .. bordeeleigenaar met de bijbehorende vrouwenhandel en zwart geld , drugshandel met de bijbehorende ellende tot aan de verslaafden aan toe, overvaller van banken , kidnapper , vuurwapengevaarlijk, oplichter , mensen bedreigen en afpersen , auto's omkatten , diefstal en beroving en ik denk dat ik nog niet alles weet .. lijkt mij duidelijk dat je dat verre van je werpt , eens in je leven , de Vries.

destructief | 23-09-15 | 13:00

BVMP
Beschadigde en Verwarde Mannen Partij

Einde van de Domheid | 23-09-15 | 12:59

Genieten was dat gisteravond. Je kunt zeggen van die Hero wat je wilt, maar hij zorgde voor dat zure gezicht van de Vries en de hulpeloze blik van hem naar Pauw. Bovendien werd even duidelijk dat de Vries rijkelijk wordt betaald van belastinggeld om anti PVV propaganda uit te storten.

sallandstrots | 23-09-15 | 12:59

Hoeveel gelukszoekers heeft vieze Peter eigenlijk al thuis opvang geboden?

Botte Hork | 23-09-15 | 12:59

Wat zou ik blij zijn als ik Peter Repelsteeltje de Vries nooit meer met zijn kop op TV hoef te zijn.

Ga werken voor je geld Petertje!

Majid | 23-09-15 | 12:58

@vraagstaart | 23-09-15 | 12:55
Peter von Riefenstahl der Vries.

Lewis Lewinsky | 23-09-15 | 12:58

@brutus68 | 23-09-15 | 12:57
Dat moet gewoon flink vermeld gaan worden. Peter R. de Vries, voormalig hoofdredacteur van een ranzig blaadje. LOL.

Dhr. de Wit | 23-09-15 | 12:58

Dit hele programma is natuurlijk verachtelijk maar goed toch stukje even gekeken. Wat een aanfluiting die Peter r de Vries maar ook Pauw. Natuurlijk best to the point van Brinkman dat deze man keer op keer door de media wordt ingehuurd om een heel voorspelbare mening te verkondigen. Hij is namelijk een betweter maar iedereen in de NPO wereld weet precies welke mening hij gaat verkondigen. Dus van onafhankelijke en ongekleurde berichtgeving is nooit sprake als je hem uitnodigt. Maar goed, is het anders bij de rest van de NPO programma's? De wereld draait door? Ook al zo'n zuur links bastion. De Freek de Jonge types krijgen vrij baan en iedereen die het niet eens is met hun spectrum van de politiek wordt belachelijk gemaakt.

WatZalIkErvanZeggen | 23-09-15 | 12:58

Peter Graai de Vries

miss error | 23-09-15 | 12:58

@Dhr. de Wit | 23-09-15 | 12:51

Oh ja, dat blaadje met blote huisvrouwen. Een soort porno-blaadje light.

brutus68 | 23-09-15 | 12:57

@Waterbakje | 23-09-15 | 12:56
Je stroomt een beetje over.

francisca van jole | 23-09-15 | 12:57

-weggejorist-

Waterbakje | 23-09-15 | 12:56

-weggejorist-

Waterbakje | 23-09-15 | 12:56

-weggejorist-

Waterbakje | 23-09-15 | 12:56

Ik kijk vrijwel nooit naar meer naar Pauw maar gisteren zapte ik nog wat na dat ik uitgekeken was bij RTL-Z.

Paul van Liempt kan ik namelijk vrijwel altijd wel goed waarderen i.t.t. Pauw en Umberto die ik kan missen als kiespijn. Wat hij vroeger op de radio bij BNR deed, doet hij nu op TV met dat verschil dat hij voorheen 5 dagen per week 3 uur lang mensen interviewde en nu +/- 3 kwartier per doordeweekse avond.

En van alle publieke omroepen vind ik de VARA nog erger dan de EO waar ik ook al niks van moet hebben. Wat mij betreft schaffen ze die twee omroepverenigingen af.

GeinPonempie | 23-09-15 | 12:55

Even melden dat ik heb genoten van:
- het filmpje
- de begeleidende tekst
- de comments.

Ik alleen nog niet helemaal uit die R van Peter R de Vries.
Is dat:
Ransaap
Rioolrat
Rugridder
Rotzak
Rubberen Rups
Rijkelijkbetaald

of nog iets anders?

vraagstaart | 23-09-15 | 12:55

@jemagookniksmeer | 23-09-15 | 12:06
Als jij je aantoonbaar verkeerd hebt laten informeren en niet vervolgens jezelf beter gaat informeren, dan is u gewoon klapvee voor dit soort programma's.

MarcS | 23-09-15 | 12:54

Ow, Engelandvaarder Peter R. de Vries wat een ongelofelijke windbuil is die man tog!

william7055 | 23-09-15 | 12:54

Peter hoeRRRRRR de Vries. 2500 euro om de PVV te bashen, oprotten met die vreemdganger.

funkyd | 23-09-15 | 12:54

Jeroen Pauw: vrouwenheld en propagandahoer voor de Linkse Kerk.

Xirdalan | 23-09-15 | 12:54

Om te kotsen die Peter aiR, wat een enge vent met z'n grijns op z'n bek en z'n houding van 'ik weet alles beter'...

a4p | 23-09-15 | 12:53

@joachim020 | 23-09-15 | 12:28
De Vries tweet: *Grappig dat je van de ondernemerspartij als zzp'er/freelancer niks mag verdienen*.
Haha. Een kampbeul in Dachau zei hetzelfde.
*godwinnetje voor peterRdev*

Lewis Lewinsky | 23-09-15 | 12:52

Vroeger was Peter de Vries nuttig bezig met boeven vangen, maar de laatste jaren begint hij zich steeds meer als een gutmensch te profileren, inclusief de arrogante zure houding.
Peter de Vries hoeft wat mij betreft niet meer op de tv.

Onderbuik2 | 23-09-15 | 12:52

@brutus68 | 23-09-15 | 12:48
Vergeet niet dat hij ook hoofdredacteur van het semi-softcore blad Aktueel is geweest. Hoe ongeloofwaardig wil je het hebben?

Dhr. de Wit | 23-09-15 | 12:51

Dat gebrul. Moeizame televisie. Het einde niet gehaald. Hero deed in ieder geval zijn best om beschaafd te blijven. Daarvoor hulde.

van heinde en verre | 23-09-15 | 12:51

Peter is een heel naar iemand geworden, ik erger me groen en geel aan die vent

En maar afgeven op de PVV, het zgn heilige boontje vergeet dat Geert eerlijk zegt hoe hij en met hem miljoenen Nederlanders over zaken denken.

Dit kun je van geen enkele andere politicus zeggen!

Mich2007 | 23-09-15 | 12:51

-weggejorist-

dijkbewaker | 23-09-15 | 12:50

@Ingeborg | 23-09-15 | 12:42

Peter R. heeft zijn carriere aan Van Hout te danken. Zonder hem was hij nog steeds een marginale letterknecht geweest bij de Telegraaf.

brutus68 | 23-09-15 | 12:48

Peter de Vries , die mooie TV heeft gemaakt , met vd Sloot doorschoot in de reclametijd in zijn programma ,en toen gleed hij daarna heel snel af qua persoonlijkheid : pedant gedrag , betweter , ruziezoeker , narcist , de brenger van het nieuws zoals de PVV verketterd en zielig doet over de islam , mensen niet uit laat spreken maar dat wel zelf eist , en zich gvd laat betalen om te zeiken. tis jammer / please exit en ga svp in een parenclub je grootheid bewijzen. hahahaha.

destructief | 23-09-15 | 12:48

@Pauw
Voor 2000 euro kom ik vanavond vertellen dat de aarde plat is. #buitenkansje

Lewis Lewinsky | 23-09-15 | 12:48

... waarom hij voor zo'n show wordt uitgenodigd
Nooit Gezien | 23-09-15 | 12:02
Hij wordt niet uitgenodigd, mar gewoon geboekt, van ons geld. En dan durft hij zich ook nog journalist te noemen.

Synecdoche | 23-09-15 | 12:47

Waarschijnlijk kapte Pauw het af omdat Peterrr weer op tijd door moest naar de studio van RTL Boulevard, om een goed woordje te doen voor het nieuwe feestnummer van Gerard Joling.

Morris Stockwood | 23-09-15 | 12:47

Die peter r de vries mag zijn belastingaangifte wel eens openbaar maken.net als Jort!

hunny | 23-09-15 | 12:46

Peter R. de Vries ‏@PeterRdeV 12 uur12 uur geleden
Grappig dat je van de ondernemerspartij als zzp'er/freelancer niks mag verdienen.... #brinkman #pauw
.
Aldus de Zelfstandige Zonder Partner

CoffeePatch | 23-09-15 | 12:46

Begin meer en meer te merken dat demense mondiger worden dankzij internet en heb het idee dat dit de arrogante houding van veel policiti heel snel op zal gaan breken.
De digicratie komt steeds dichterbij!

Dhr. de Wit | 23-09-15 | 12:46

De eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik P. r de Vries altijd al een mediageil mannetje heb gevonden. Meneer krijgt zijn inkomen van het zuur. Naar mijn idee riekt dit allemaal via de media als opgezet om zoveel mogelijk het gelijk om zeep te helpen. P.R. kan maar beter oppassen. De tijden veranderen en niet geheel in zijn voordeel. Maar hopelijk kan die nog wat centjes bij elkaar sprokkelen om dadelijk het land te ontvluchten voor die met pek en veren word afgezonken met een betonblok om zijn benen. Voor de duidelijkheid, als ik relnicht op Tv al voorbij zie komen in een budget roddel programma, voel ik mij niet geroepen te blijven plakken en ben ik zo vrij naar een wat evenwichtiger programma te kijken.

Mr_Pikibelly | 23-09-15 | 12:46

@whetherthouwouldbe | 23-09-15 | 12:38
Nu stip je een superbelangrijke kwestie aan. Stop alle discussies! Hou de vluchtelingen tegen! Wereld, doe niet meer draaien!
www.vandale.nl/opzoeken?pattern=%C3%A0...

Lewis Lewinsky | 23-09-15 | 12:46

Ik concludeer dat de VARA mensen als Peter R. de Vries maar liefst Euro 2500,00 betaald om niet-linkse partijen/stromingen af te zeiken. Dit wordt mogelijk gemaakt van uw centjes. Opheffen die publieke zenders, onmiddelijk!!

josef kuijpers1852 | 23-09-15 | 12:44

Het tekent dit soort mensen altijd om de PVV ervan te betichten een verderfelijk gedachtegoed te hebben. Terwijl ze te laf zijn om het erover te hebben waar het echt om gaat en dat is het barbaarse islam. Tegen de islam zijn is de normaalste zaak van de wereld (iig in het vrije westen dan). Het is de islam die tegen tolerantie is. Het is de islam die tot het bot discrimineert.

Ansjo | 23-09-15 | 12:43

Betaalde oppositie tegen de PVV bij de VARA. Je.verwacht.het.niet. Mede mogelijk gemaakt door uw en mijn belastinggeld.

LJBrinkhorst | 23-09-15 | 12:43

Inderdaad zeer dubieus dat PVDA propaganda vehikel Vara, mensen van belastinggeld betaald om tegen een niet welgezinde politieke partij te komen vulmineren.

Veritas Splendor | 23-09-15 | 12:43

Btw die Boomsma viel ook aardig door de mand.
Meelopertje.

swassannuf | 23-09-15 | 12:43

Peter R. De man die Cor van Hout tot zijn beste vrienden rekende... #nuffsaid

Ingeborg | 23-09-15 | 12:42

Als Peter R. in een andere tijd geleefd had zou hij Rost van Tonningen voor 30 zilveren daalders aangeven als heimelijke Jood, Seyyss-Inquart als spits verkopen aan FC Neurenberg en zelf Rijkscommissaris van Nederland worden.

Morgenhout | 23-09-15 | 12:42

Direct afschaffen, die hele NPO. Je ziet waar het toe leidt. Tot neptalkshows met nepmeningen onder leiding van een nepsjoernalist.
*mediapark is de huidige bastille*

Lewis Lewinsky | 23-09-15 | 12:41

Mensen betalen voor tegen woord!

Saddam deed dit en Assad en ook de Vara,ze betalen er gewoon voor!

Ze zijn veels te rijk die bobo's omroepen!

Veel meer bezuinigen op die manupilatie gasten

hunny | 23-09-15 | 12:41

Kijken mensen serieus nog naar Pauw?

Wat een t*fus programma, links gelul om ziek van te worden. Als je mensen wil martelen moet je ze dit programma laten kijken.

swagmachine | 23-09-15 | 12:40

Hahaha petertje wordt even afgeserveerd!! Heerlijk om die kwal zo af te zien gaan!

zeefert | 23-09-15 | 12:39

Ik vind het triest dat Peter betaald word om in zo'n programma te zitten op die manier kun je niet meer serieus nemen wat iemand zegt.

Jezusismijnheer | 23-09-15 | 12:39

Vergat nog even te melden dat die tafel geheel gevuld was met zeer enge mensen .

Castor12 | 23-09-15 | 12:39

Pauw huurt stiekem mensen in om de PVV te bashen. Gluiperd.

Lewis Lewinsky | 23-09-15 | 12:39

Heerlijk om Peter met rood hoofd en sprakeloos te zien zitten!
Die haat van Peter begint onsmakelijke kantjes te krijgen.
Hij beschuldigd beledigd de PVV en haar kiezers van haat.
Blind en doof dat hij de grootste haat ventileert.
Al die types, incl Joop van den Ende zijn hele enge gevaarlijke mensen.
Allemaal in hun grote villa's met hoog hek veilig van alles en dan zo grote haat mond.

animalia | 23-09-15 | 12:38

@een_mike | 23-09-15 | 12:35
Geweldig comment.

Lewis Lewinsky | 23-09-15 | 12:38

De shame-game op Jan '12 Mocros' Roos om aan hem en daarmee GeinPeil toch nog een vieze lucht te hangen, Jeroen bedenkt het, en zijn trouwe linkse brulaapjes aan tafel voeren het uit.

Bram van Ojik | 23-09-15 | 12:38

Het is "a raison DE" en niet "a raison van".

whetherthouwouldbe | 23-09-15 | 12:38

Peter R de Vries, wat een sneue leugenaar, verrader van Nederland en zakkenvuller. Waar schaar je hem onder, juist, extreem links!

lanexx | 23-09-15 | 12:38

De graaiende waarheid van Peter Rancune de Vries werd even achter de schermen vandaan getrokken en dat vond ie niet leuk, aan de andere kant betaald de NPO zelf deze zelf pijpert van belasting geld om voor hun het algemene gedachtegoed te sturen en te kneden .

Castor12 | 23-09-15 | 12:37

-weggejorist-

Waterbakje | 23-09-15 | 12:36

Ik vind hem de laatste tijd moeilijker lopen, hij zal toch niet zo af en toe zijn achtertuintje laten schoffelen voor een redelijk Boulevard prijsje van Albert hij schijnt op sex gebied nogal op de vrije toer te zijn

williamrightfoot | 23-09-15 | 12:36

Tja hoe lager de virtuele zetels van de PcdA hoe vuiler het spel. Kwalijk dat dit met belastinggeld betaald wordt.

watazooi | 23-09-15 | 12:36

"is er iets mis mee dat ik betaald wordt?".
Ja Peter, daar is mis mee dat dat niet transparant is. Daar is mis mee dat je zelf al twijfelt: "eh, moet ik daar op antwoorden". Daar is mis mee dat je dat nooit zelf verteld hebt als dat allemaal zo normaal is. Daar is mis mee dat je dan niet objectief bent, als je een mening geeft waarvan de uitnodigende partij wellicht gecharmeerd is, geef je die mening volgende keer misschien weer VOOR HET GELD. De schijn van die belangenverstrengeling roep je daar minstens mee op -ook al staat de grote R daar ongetwijfeld boven-

En een politicus wordt inderdaad ook betaald maar die is gekozen, jij niet, dat wilde je niet, weet je nog? Als de mening van een politicus op tv je niet aanstaat stem je de volgende keer niet op hem, waar moeten wij op stemmen als jouw mening ons niet aanstaat om je niet meer van ons belastinggeld op tv te zien? Dan had je bij een commerciele omroep moeten gaan zitten, dan was het iedereen duidelijk geweest, nu gebruik je gemeenschapsgeld voor je persoonlijke mening.

Het is heel simpel, als je daar zit omdat je je mening zo interessant vindt en dat je het volk moet hoeden voor het gevaar dat PVV heet <donderende heldhaftige stem> "EN DAT HET TIJD WORDT DAT IEMAND OPSTAAT", zoals je heel lachwekkend liet klinken alsof je dapper in het verzet zit, dan doe je dat gratis. Als je betaald wordt moet je er openlijk als onafhankelijk expert gaan zitten en je ook zo profileren met onderzoeken etc. Nu doe je net alsof je er zit als gewone burger die zich zorgen maakt .

een_mike | 23-09-15 | 12:35

Het is nooit anders geweest bij de Vara. Een zogenaamde rechtse politicus uitnodigen omdat hij bv een boek heeft uitgebracht, hem niet vertellen wie er nog meer aan tafel komt, vervolgens een fanatieke opposant aan tafel zetten die helemaal los mag gaan en het daarna nooit meer over het uitgebrachte boek hebben. Wilders laat niet voor niets altijd verstek gaan bij Pauw.

Graaf van Egmont | 23-09-15 | 12:35

Toedeledoki petertje,tot nooit meer ziens.
Succes verder met je "voetbal makelaar" carrière.
Hoeveel had je er ook alweer verkocht tot nu toe?

swassannuf | 23-09-15 | 12:35

Is dat een rol pepermunt in je broek of ben je gewoon blij Hero Brinkman te zien, Peterrrrrtje?

ik ken iemand die | 23-09-15 | 12:35

Peter -ik heb overal verstand van - werd eerder prachtig afgezeken door Hans Teeuwen www.youtube.com/watch?v=hWIvUTmuNIw en nu door Brinkman. Brinkman is een opportunistische eikel maar dit deed hij goed.

Arie Boomsma demonstreerde weer eens zijn dommig goedmens zijn. Wat een niveau daar aan tafel gisteren.

Julia33 | 23-09-15 | 12:34

Peter 'Testbeeld' de Vries wordt daar alleen maar à raison van €2500,-- per "optreden" geparkeerd omdat de Vara omwille van vermomde neutraliteit soms lieden uitnodigt waar ze eigenlijk compleet karaktermoord op willen plegen. En dat mag de presentator vanwege zijn vermeende neutraliteit natuurlijk niet zelf doen, dus nodig je die zwalkende sokpop uit om die een uitgebreid podium te bieden zodat hij dat azijnsproeiklusje voor de redactie mag klaren.

taxhond | 23-09-15 | 12:33

Arie Boomschma , Peterr de Vries , Hiero Brinkman , Dirruk Scheringa , Jeroem Pauw. Veif IJkels aan één tafel , rondedans van 5 sneuneuzen.

alshetware | 23-09-15 | 12:33

Peter was lamgeslagen

dirty dirk | 23-09-15 | 12:33

man man man... Wat moet ik toch eerlijk bekennen dat ik die Repelsteel de Vries toch echt een van de grootste hypocriete galbakken vind van de NL'se televee. Ondanks dat hij als misdaadjournalist goed werk heeft gepleegd kan ik die arrogante zelfingenomen en zichzelf immer zo serieus nemende smoel van hem niet meer verdragen. Daarom kijk ik er ook nooit meer naar. Grappig ook dat iemand zoals hij de PVV van alles kwalijk neemt terwijl hij zelf als penoze maatje in Amsterdam geen haar beter is..... En dan die arieboomlange demagoog die er naast zit maar instemmend te knikken.... Teiltje erbij graag...

Fitter | 23-09-15 | 12:32

Wat een vervelend ventje die Peter, echt een kwal, ik had dit niet gezien omdat nooit naar de Vara (rooie rakkers) kijk.

holy.pig | 23-09-15 | 12:32

En dan 't wanhopig proberen de zaak om te draaien.

lol rekt Petertje.

Tripps | 23-09-15 | 12:32

vreselijk programma aan het worden totaal geen interessante mensen.

franck7020 | 23-09-15 | 12:31

Petor wordt achter de schermen betaald haha..

mennixxx | 23-09-15 | 12:31

De enige oplossing zou zijn om in IEDERE talkshow waar Peter verschijnt iemand aan tafel te hebben die hetzelfde gaat zeggen als Hero Brinkman.

Maar het ego is te groot. Dus veel vertrouwen heb ik niet.

Driewerf Hoezee | 23-09-15 | 12:30

Wel knap trouwens, zit je daar tussen een gristelijke heaumea die niet uit de kast durft te komen, een crimineel die half Nederland heeft opgelicht, een afgeserveerde politicus en dan ben je nog het lulletje rozenwater aan tafel.
Wel het best betaalde lulletje rozenwater, dat dan weer wel, maar ik neem aan dat deze gestapo-praktijken van de VARA nu ter discussie worden gesteld.

Cuyahoga | 23-09-15 | 12:29

Zeurpruim PRdV met aan de zelfde tafel en ook nog aan dezelfde kant Arie Boomsma die ook nog een duit in het zakje wilde doen hetgeen jammerlijk mislukte.Je zult lang moeten wachten of ver moeten reizen om het nog erger mee te maken. Irritatie graad 100.

Schaar44427712 | 23-09-15 | 12:29

Hij stond als een rots in de branding en viel als een kloot in de goot!

Ali Ben Ossepoot | 23-09-15 | 12:29

Peterrr Rrrrr de Vries is een walgelijke lul, maar dan dat vreselijke meeliftende creatuur van de EO dat er naast aan tafel zat; Arie Boomsma. Wat een meeloper en hoe ironisch dat die Boomsma daar zat om zichzelf te verkopen als iemand die tegen pesten is terwijl hij niet wist hoe hard hij mee moest 'bashen' met de verheven moraal soldaat Peterrrrtje.

Eigenlijk was het 't toppunt van lulligheid: vijf gruwelijke hufters tegelijkertijd aan tafel. Ineens leken Scheringa en Brinkman zeer sympathieke mensen.

GeinPonempie | 23-09-15 | 12:28

En dan schrijft hij op twitter: "Grappig dat je van de ondernemerspartij als zzp'er/freelancer niks mag verdienen...."

joachim020 | 23-09-15 | 12:28

Peter R. de Vries wordt zuur betaald. Voor Pauw, voor DWDD, voor Umberto Tan...
Beter noemt hij zich Peter Ka-ching De Vries.
(Dat was bijna een KO-tje trouwens voor Peterrr. Heerlijk om te zien. LOL.)

Aristotalloss | 23-09-15 | 12:28

Het valt ook gewoon op. Telkens als ze iemand van rechts uitnodigen bij Pauw, nodigen ze een fervent tegenstander uit. Nu dus Peter. Komt er een PvdA of andere linkse rakker, dan zitten er alleen maar ja-knikkers bij. Hoezo suggestief. En als Peter begint te praten, mag ie gewoon doorgaan (en Brinkman laat hem netjes uitpraten), maar als Brinkman begint te praten, dan mag Peter er gewoon doorheen lullen of wordt ie onderbroken door Pauw.
Is er dan niemand van de redactie die dat doorheeft? Geen wonder dat RTL meer kijkers aan het trekken is. Daar zijn tenminste de gesprekken in balans en heb je dat mensen hun punt mogen maken en kunnen uitpraten.

Verder is het zwak dat de Publieke Omroep zo anti-PVV blijft. Wat ze beter kunnen doen is zorgen voor een gematigder PVV-geluid om te zorgen dat ze die richting pakken. Want ze beseffen niet dat er gewoon een groot deel van de bevolking (ondertussen meerdere miljoenen) gewoon keihard achter de PVV staan. Dat is geen pure oppositiepartij meer, maar een serieuze speler. Kom aan met feiten en tegenargumenten ipv zwak op de man te spelen, dingen te verdraaien of met pure leugens te komen.

Martinspire | 23-09-15 | 12:28

Voel ik een topic aankomen waarin Geenstijl breed uitmeet hoeveel belastinggeld de NPO jaarlijks besteed aan de objectieve meningen van vaste aanschuivers als Peter, Quincy, Sylvana etc.?! Ja dat voel ik aankomen!

ox | 23-09-15 | 12:27

Wat mij dwars zit is het PVV-gebash.
Als misdaadverslaggever moet de Vries op de hoogte zijn van de criminaliteitscijfers en de bijbehorende demografie. Als hij nu eens de stront uit zijn ogen wrijft en naar de realiteit kijkt, dan is het logisch dat er een partij als de PVV bestaat. Had Pim nog geleefd dan had hij afgegeven op de LPF. Het gaat niet om de ongewenste boodschap zelf, neen, de boodschapper van de ongewenste boodschap moet het zwijgen worden opgelegd.

Dhr. de Wit | 23-09-15 | 12:27

Pauw is de protegé en het product van linkse roeptoeters als Marcel van Dam en Paul Witteman. Iemand die alleen maar geïnteresseerd is in neuken en linkse propaganda maken.

Xirdalan | 23-09-15 | 12:27

Gewoon harder praten als iemand iets probeert te zeggen, goed bezig Peter

Bokito ergo sum | 23-09-15 | 12:27

-weggejorist-

Sven Hoek | 23-09-15 | 12:26

Petorrr is een acteurrr die voor 2500 euro de PVV komt afzeiken. Ingehuurd door Pauw. Pauw zit erachter. Pauw is de kwade genius. Pauw is de kwade pierrr. Pauw deugt niet.

Lewis Lewinsky | 23-09-15 | 12:26

En wat doet die Arie Boomsma bij zo'n gesprek in allahs naam, dat is net als Peter de Vries een raar mannetje.

Onderbuik2 | 23-09-15 | 12:26

Pauw flikt het maar mooi. De twee minst interessante mensen van NL aan tafel ruimte geven voor zelfbevlekking. Hou maar op met die NPO.

johoost | 23-09-15 | 12:25

+10 voor Hero in dit geval

huppeltrutje | 23-09-15 | 12:25

de Vries is gewoon een walgelijk mannetje met bovendien een enorme plaat voor z'n kop....

kinderhoofdje | 23-09-15 | 12:24

Wat een intens sneue vent is die De Vries toch ook. Als het hem te heet onder de voeten wordt zie je zijn blik ook steeds afwenden naar zijn mediapooier Pauw, in de hoop dat die die hem uit de brand helpt.

baronbreekijzer | 23-09-15 | 12:23

Ach die Hero kan ik ook niet serieus nemen hoor.
Wild maaiend mept hij doorgaansch om zich heen en dan raak je altijd wel wat, is het niet de barman van Nieuwspoort dan is het wel Peturrr de EigenpijperT.
Vermakelijk was het wel, eventjes dan.
Nu weet ik gelijk waarom het niet opschiet (pun intended) met het oplossen van die liquidaties, Hero onderzoekt pfff.

Berbaar | 23-09-15 | 12:22

Het was een sneue aflevering. Brinkman en Scheringa die mogen komen vertellen dat ze het beste voor hebben met de wereld, en de Vries die hun geloofwaardigheid dan op de proef moet stellen? How low can you go, Jeroen! Die lui zijn bij voorbaat al ongeloofwaardig, en als er ééntje is van wie je tevoren al weet welk zuur hij gaat oprispen dan is het die de Vries wel.

Schoorsteenveger | 23-09-15 | 12:22

@Nooit Gezien | 23-09-15 | 12:02
Zeker in een talkshow hoort iemand niet thuis die een ander nooit laat uitpraten

Martinspire | 23-09-15 | 12:20

Pauw haalt absoluut niet het maximale (drama) uit zijn programma, ,omdat hij toch politiek zit te bedrijven terwijl hij de voorzitter speelt onder het mom van onpartijdigheid. Ondertussen heeft de Vries zich wel mogen voorbereiden en wat ouwe zaken uit de kast getrokken. Een schaamteloze vertoning. Immers wie betaalt bepaalt!

ijskogel | 23-09-15 | 12:19

Achterkamertjespolitiek zegt het geweten van Nederland.Maar als men vraagt hoeveel het geweten vangt voor zijn geswes elke avond vraagt hij snel aan Snip(voorheen met Snap) of hij daar moet op antwoorden.Wie achterkamer,waar achterkamer,hoe achterkamer???Dan moet je ook durven zeggen dat je van onze centen(en van de vluchtelingen)daar wat zit te raaskallen domoor!

Pempy Boludo | 23-09-15 | 12:19

 
Briljant, zeer snel van Brinkman !
 

Rebellis | 23-09-15 | 12:19

@jemagookniksmeer | 23-09-15 | 12:06
Sorry? Dat falen licht in handen van de Nederlandse bank en de overheid. Zij hebben de crisis alle ruimte gegeven.

toetanchamon | 23-09-15 | 12:18

Peter R. de Vries is een lachertje.

LJBrinkhorst | 23-09-15 | 12:18

Die Brinkman is mijn vriend niet, maar zijn mening over (het betaald worden) van Peter rrr door Pauw deel ik volledig!

J. Jarig | 23-09-15 | 12:17

Drinkman4president!

Pimol | 23-09-15 | 12:17

Rot op Peter.

kutfeut | 23-09-15 | 12:17

Peter Rrrrr de Vrrries heeft het azijnpissen uitgevonden. Natuurlijk dat hij daar voor betaald wordt. Er zit nog patent op.

Graaf van Egmont | 23-09-15 | 12:17

Wat is Peterrrr een vuile lafbek. Eerst op keihard op de man spelen en hem daarna niet uit laten praten en laf de hele tijd het zelfde woord blijft herhalen. En Pauw die als die zag dat het goed was en niet eens moeite doet om de discussie te leiden.

je suis bier | 23-09-15 | 12:16

Typisch VARA momentje dus....
Peter is en blijft een narcistische lamlul.

Sayer | 23-09-15 | 12:16

Schijnt dat Quinsy Gario ook betaald wordt. Heb ik gehoord van redactiemeisje bij Pauw. Kan het niet op waarde schatten, iemand bronnen?

Kaas de Vies | 23-09-15 | 12:16

Stond Petertje toch even met zn bek vol tanden haha. Droplul de Vries

geur_aars | 23-09-15 | 12:15

Zow, je kan veel van Hero zeggen maar dit deed hij toch wel errug netjes. Die uitsmijter ook "daar zit er een", briljant.

Binnenbaan | 23-09-15 | 12:14

Meneer heeft een ego die groter is als zijn fobie voor de PVV. Wat een zelfpijpende sukkel is die de Vries toch. Op het betaald aanschuiven bij de staatsomroep na heeft hij geen succes meer. Zijn laatste programma was een flop en verder heeft hij niets meer in zijn mars. Van zijn persoonlijkheid hoeft hij het ook al niet meer te hebben. Nare man.

doskabouter | 23-09-15 | 12:14

Peter R. de Vries laat hem niet uitpraten. Dus Peter R. de Vries heeft verloren.

Kaas de Vies | 23-09-15 | 12:14

Ja , helaas een zeer bekend beeld
De brood profeet , op bezoek bij zijn TV vriendjes , lekker dik betaald , risicoloos en geheel vrijblijvend de "Gutmensch - spelen en anderen de maat nemen

Grappig ;
Bij het kleinste speldeprikje van Brinkman liep de lucht al uit Peter de V en kon hij alleen nog maar wat sneu kijken

enorme sukkelzak | 23-09-15 | 12:13

Hoe is het toch mogelijk dat die 3e-rangs SBS artiest zo een beetje iedere avond door de NPO uitgenodigd wordt? Als je er wat muntjes ingooit verhuurt hij zelfs zijn kinderen nog. Pauw erkent trouwens tussen de bedrijven door,dat hij een doorgeefluik van de overheid is. Nieuwswaarde is 0,0.

Arnold9638 | 23-09-15 | 12:13

Op 03:33 uur wend betweterige Peter zijn hoofd naar Pauw toe en je hoort hem denken:

'Pauw neemt het nu ff over en help mij hier uit!'

roverheid | 23-09-15 | 12:12

Mooi ook hoe Pauw snel door wil na die vraag of Peter daar betaald zit. Zijn redactie betaalt Peter immers voor zijn act.

LeBlanc | 23-09-15 | 12:11

Peter R de Vries zit er niet alleen geld te graaien om een anti-Wilders/ Rechts geluid te laten horen. Zijn haat is verklaarbaar omdat zijn dochter Kelly de Vries op kosten van ons "ontwikkelingsgeld" permanent op luxe-vakantie is in Afrika. Ondertussen denken ze dat ze de gütmenschen in eigen persoon zijn. Maar het gaat ze er alleen maar om dat ze hun riante leventje aan het verdedigen zijn, en of we even door willen betalen.
Graag direct afschaffen dit soort subsidies. Op naar de 0 Euro.

rectormagnificus | 23-09-15 | 12:11

Beide idioten. Geen aandacht waard naar mijn mening.

Madrox | 23-09-15 | 12:11

Z'n kop stond na de ontboezeming 3 x zuurder
dan z'n gebruikelijke zure PPV hetze,

zowiezo een raar mannetje dat zich opleukt
met hippe polsbandjes en glimmende horloges
om maar niet bejaard over te komen

Berthe | 23-09-15 | 12:10

Geweldig!

Peter zat met de mond vol tanden toen Hero vroeg of hij onbetaald aan tafel zat...

"... uh, is daar was mis mee dan?... kon hij nog net uitkramen alvorens hij verslagen en angstig kijkend achteruit zakte.

marielle | 23-09-15 | 12:10

Peter R en Hero... ik sla deze even over. Met alle respect.

John McClane | 23-09-15 | 12:10

Brinkman, wat een inhoudloze hypocriete man.

stommehond | 23-09-15 | 12:10

Het probleem van PeterT de ZelfpijperT is, dat hij zelf denkt dat hij nog een alfa-mannetje is, terwijl in werkelijkheid hij hooguit het predikaat gamma-mannetje verdient.
Als je steeds maar weer over die kopvoddentax begint omdat je niks beter weet, ben je een zielige zure zeurneus.
En dat ook nog van gemeenschapsgeld, schandalig.

Cuyahoga | 23-09-15 | 12:10

Zo, PeterR af geserveerd. Geld betaald krijgen om bij Pauw te komen zeiken. En niet gewoon antwoord willen geven, omdat het je ook wel duidelijk is dat dit niet er kies is. Hoe laag kan je zakken?

El Rico Grande | 23-09-15 | 12:09

@Underground Madnezz | 23-09-15 | 12:02
Wij ook, maar toch gaat u dit kijken.

Driewerf Hoezee | 23-09-15 | 12:09

Hou Peter R. de Vries van ons netvlies!

Dit was echt punten scoren voor Hero. Zeg het ze! Prachtstuk.

Driewerf Hoezee | 23-09-15 | 12:09

Peter rrrr zijn verleden is ook niet helemaal fris.
PR man van de Bruinsma groep

Zwiebert | 23-09-15 | 12:08

Prachtig, dat immens ongemakkelijke hoofd van de Vries. Volgens mij is 'ie zelden en public zo mooi voor lul gezet. Manneke toch.

DeZitzak | 23-09-15 | 12:08

Ik begrijp best dat Peter iedere keer graag aanschuift a 2500,- om z'n zure bek open te trekken, makkelijk verdient. Maar dat is natuurlijk een kut instellig. Eens
mocht ik hem wel.. maar de laatste jaren blijkt hij ook maar een ordinaire zakkenvuller die in de VARA baantjes carousel zit..

LeBlanc | 23-09-15 | 12:08

Heeft die Peter R de Vries nu ook al verstand van geschiedenis?

roverheid | 23-09-15 | 12:08

Perfect even die aro peter r de vries knockout slaan die vent is hoofdletter niet waardig.

DanBilzerian | 23-09-15 | 12:07

wat een kwal die PRdeVries en die naast m zit ook bbrrr

netcat | 23-09-15 | 12:07

Ben geen fan maar wat een verschrikkelijke eikel is die de Vries toch,
een naargeestig vreselijk van zijn eigen gelijk hebbende persoon.
Zelden zo'n blaaskaak op TV gezien bah

Alt | 23-09-15 | 12:07

Dus Dirk Scheringa gaat de politiek in?
Wat is dat toch in Nederland.
Pas als je aantoonbaar zoveel mogelijk mensen hebt opgelicht en zoveel mogelijk maatschappelijke schade hebt aangericht, ben je in de ogen van veel Nederlanders succesvol en win je hun vertrouwen.
En het dan gek vinden dat Nederland naar de kloten wordt geholpen door de politiek.

jemagookniksmeer | 23-09-15 | 12:06

Nou, hij lag toch redelijk KO. Die betaalde pester.

deepblue | 23-09-15 | 12:06

Wat is die Peter R De Vries toch een smerig mies mannetje Hij vult zijn zakken door altijd voor de tv zijn zure smoel te laten vertonen en weet alles beter.
Hij is gewoon een ordinaire linkse zeiken vuller.

gerrit5042 | 23-09-15 | 12:06

2 slappe lullen doen een wedstrijdje ver plassen. Het aanzien niet waard.

Bennie Verbaasd | 23-09-15 | 12:05

"Hier, daar zit er een"
Haha. Chapeau Hero! Ik moet het 'm nageven.

Dommelsch | 23-09-15 | 12:04

KO in de blessuretijd toch nog uitgedeeld bij het bruggetje over pesten: "daar zit er een!". En nu maar hopen dat we na deze blamage voor Peter de Vries, hem niet meer snel terug zullen zien bij Pauw.

Schrödingers kat | 23-09-15 | 12:04

Suggestie voor GeenStijl: betaal Peter Air de Vries 2500 euro voor een extra optreden in DWDD om GeenPeil af te kraken. Levert minimaal 10.000 extra handtekeningen op.

Ni fallor | 23-09-15 | 12:04

Is daar iets mis mee? Dat ik betaald wordt om een politieke partij te stigmatiseren en dat niemand dat weet?

Petertje, petertje. De vraag stellen is hem beantwoorden.

guurderdanguur | 23-09-15 | 12:04

Ze zetten zich zelf allebei voor lul, Peterrrr rrrrr hoeft zich alleen niet zorgen te maken of er wel op hem gestemd wordt.

Panos88 | 23-09-15 | 12:04

Ik zag het gebeuren gisteravond. Peter R. was even helemaal lamgeslagen, prachtig om te zien.

Het_Genie | 23-09-15 | 12:03

Volgens mij was Peter R. op het eind wel degelijk KO.

francisca van jole | 23-09-15 | 12:03

haha 'daar zit er een' moest ik toch wel om lachen..

1oog | 23-09-15 | 12:03

Die Peter. Hoe zou dat nou zijn, gehaat worden door heel Nederland?

Hans Gruber | 23-09-15 | 12:02

Die Peter is zo'n kwal, snap niet waarom hij nog op tv moet komen en waarom hij voor zo'n show wordt uitgenodigd.

-edit: dat komt omdat je het filmpje niet bekeken hebt. -

Nooit Gezien | 23-09-15 | 12:02

Ga ik dit kijken ? Nee, dit ga ik niet kijken, vind die de Vries (niet te verwarren met onze toekomstige minpres Kaas svp) maar een smerig ventje, totaal irrelevant met zijn gezeik altijd

Underground Madnezz | 23-09-15 | 12:02

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken