Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Pliesiebond vindt FUCK YOU te ver gaan

hansJa, dat was even lachen. Die rechter die bepaalde dat het niet strafbaar is om 'fuck you' tegen een pliesie te zeggen. Maar nu snel uw mond spoelen met water en zeep. Want binnenkort is het afgelopen met de pret. Een politieagent uitschelden in het Engels moet strafbaar zijn. Dat zegt Hans van Duijn, de voorzitter en in diervoege de number one toplul van de Nederlandse politiebond. En er is inderdaad ook wel wat voor te zeggen. Al die taalverruwing ook tegenwoordig. Fuck you is natuurlijk ook heel on-Nederlands en zou verboten moeten worden. Neuk jou, bijvoorbeeld klinkt alweer een stuk beter. " Goedemorgen agent. Neuk jou." of anders het wat lossere "Hoi pliesie. Neuk jou." Probeert u het vandaag eens voor de spiegel. "Hallo agent. Praat u tegen mij? Praat u tegen mij? Praat u tegen MIJ? Neuk jou!"

Reaguursels

Inloggen

slappe hap hier in holland, ze zijn het gezag helemaal kwijt aan het raken

vincentttt | 25-01-07 | 12:42

@superjan: maar als mensen míj niet met respect bejegenen, hoeven ze ook niets dat op respect lijkt terug te verwachten.

popo | 24-01-07 | 19:43

nn boordje met "ga boefies vangen "mag zekr ok nie? zonder anduiding op de polisie dan he:P

beekie82 | 24-01-07 | 18:34

Mogen deaudsbedreigingen en kogelbrieven richting pliesie ook weer?

tomba | 24-01-07 | 18:14

Hebben de heren veldwachters trouwens al wat gedaan aan de file op de A28 ondertussen? Moet ******** naar huis jah!

Autodrop1981 | 24-01-07 | 18:03

Owjee, check even het stukje op nu.nl...
Welke reaguurdert heeft hiermee ongezien het nieuws gehaald? Nou? Kom op, niet zo bescheiden?

Autodrop1981 | 24-01-07 | 17:59

Als er een gewapende overval gaande is in "noord", controleert men liever fietsverlichting in "zuid".wordt er iemand gemolesteerd in "west" dan ligt de prioriteit bij die foutparkeerder in "oost". Kortom; was de koffie lekker vandaag?

broddah | 24-01-07 | 17:53

Ik vind gelijk monikken gelijke kappen maar wel meer de nadruk leggen
op onze Marokkaanse vrienden*grin* Je zegt niet tegen een agent
-ambtenaar in functie- "klootzak,mongael,h*rvj moeder" Moet je maar
eens in de Verenigde Staten flikken wordt je gelijk hardhandig in de boeien
geslagen. Vroeger - jaren 70 - wisten wij ons te gedragen en wisten wij
waar de grens van het toelaatbare was. Tegenwoordig met de nieuwe aanwas
uit vooral Marokko en Turkije maar ook deels uit de Antillen en Suriname is die grens helemaal weg omdat die vaak in hun temperamentvolle houding niet weten waar te stoppen met alle gevolgen van dien.Kortom vanwege dat gedrag is het heel logisch om de regels weer aan te scherpen en enig respect te krijgen. Maarja.. vroeger durfde je niet een docent aan te vallen omdat die
toen echte kerels waren die je met gemak de klas door schopten. Idem ditto met de Politie-agent van toen. Nu zijn het halve watjes die teveel worden beperkt van boven omdat *inkapselen/reguleren e.d* de boventoon voert.

sn7475 | 24-01-07 | 17:48

En wanneer zijn marokaans,turks en arab ook verboden tegen een agent ? xD

BobA | 24-01-07 | 17:00

Heey *fiewwwiet* pliesie you, neukert !

Shareholder | 24-01-07 | 16:35

letterlijke vertaling hoax naar nederlands =Het bedrog

aardt | 24-01-07 | 15:05

Afgelopen zomer had ik (geheel terecht) bezoek van Duitse polisie in mijn hotelkamer in Berlijn. Eerst twee, maar die hadden voor de zekerheid maar twee extra gehaald als versterking. Ik zie er schijnbaar nogal dubieus uit in mijn onderbroek.
De hele hotelkamer stond blauw van het blowen. De wiet en meer lag gewoon op tafel. Na wat vragen, (Nee, dat was ik niet. echt niet hoor) werd mij ook een goede nacht verder gewenst. :)

Traag | 24-01-07 | 14:50

Ach, we moeten niet vergeten dat het Belgen waren. Waarschijnlijk hebben zie die wiet niet eens gevonden. Of ze hebben het niet herkend.

khunert | 24-01-07 | 14:40

@khunert 24-01-07 @ 14:30
Dat is idd netjes

Traag | 24-01-07 | 14:38

Ik heb een paar maanden geleden een nachtje in een Belgische cel geslapen. Volgende dag zat mijn wiet ook nog gewoon tussen mijn spulletjes. Zonder inventarisatielijst, dat dan weer wel. Maar het viel me toch niet tegen van die gasten.

khunert | 24-01-07 | 14:30

Overigens wil ik de politie ook een complimentje geven. Lang geleden heb (geheel onterecht) een nachtje cel gehad. Lekker wachtten op de Officier van Justitie. Dan moet je je riem, veters en alles wat je in je zakken hebt zitten inleveren. Dat noteren ze netjes op een lijstje en bij vrijlating moet je dan tekenen dat je je eigen spullen terug hebt gekregen. Die avond had ik ook hash en wiet bij me. Netjes op de inventarisatielijst laten zetten en bij uitchecken weer retour gekregen.
Kijk, dat zal in weinig andere landen zo kunnen. Chapeau hoor!

Traag | 24-01-07 | 14:14

Ik ben vandaag aangehouden door een milieu-agent nadat ik het zakje van mijn bakker-bard-broodje op straat gooide. Terecht opzich want iedereen weet dat dit niet hoort. Wat ik wel iets minder leuk vindt is dat dit meteen een boete is van 75 zuur-verdiende euries.
Maar het minst leuk vindt ik de manier waarop het gebeurde door die trieste laffe hond van een nep-agent.

Ik (18) en een vriend (16) eten ons broodje op, frotten dat papiertje op en gooien het op de grond (fout ik weet het).
We blijv en daar nog een uur staan ouwehoeren over vanalles en nogwat en hoe k(u)t ons vandaag gemaakte examan wel niet was.
Na ongeveer een uur stappen we op onze fiets en willen aan rijden.
Meteen stopt er langs ons een lelijke afgetrapte volkswagen (de auto zoekt de nsb'er) en komt er een agent op ons aflopen en begint het gezeik:

(in de volgende conversatie stelt het * de politieagent voor, en het - ben ikzelf)
* Jongens hebben jullie een ID bij?
- Tuurlijk agent
* Mooi want dat is ook verplicht.
- Ja dat weet ik
* Dan heb ik helaas ook slecht nieus voor jullie
- Huh?
* Ja jullie krijgen een verbaal van mij
- Huh? Waarvoor dan?
* Wegens het achterlaten van afval op straat waardoor vervuiling ontstaat door het niet gebruiken voor desbetreffende afvalbakken
- Huh?
* Voor die troep die jullie hebben weggegooid een tijdje terug
- Dat was een uur geleden?!
* Inderdaad, en nu wilden jullie aanrijden zonder dat op te ruimen, dus krijgen jullie een boete. Althans jij jongeman, want jij bent 18. Voor hem (die vriend van 16) heb ik een ander verhaal.
- Hoezo? wat dan?
* Hij wordt doorgestuurd naar Bureau HALT en krijgt een alternatieve straf.
- Hoeveel is mijn boete dan?
* 75 euro, je krijgt binnen 6 weken een acceptgiro die zo snel mogelijk betaald moet worden.
- Je staat dus al een uur niets te doen en ons te begluren omdat we 2 prulletjes op de grond hebben gegooid? Jezus man wat ben jij een nepperd! Je bent niet eens een echte agent!
* Pas maar op met die grote mond van je of je krijgt ook nog een proces verbaal wegens het beledigen van een ambtenaar in functie.
...

Een vol uur staan wachten om een boete uit te schrijven wegens vervuiling is enorm triest!
Net als BIJNA een proces verbaal uitschrijven wegens het beledigen van een ambtenaar in functie omdat ik hem een "nepperd" noemde. Ze gaan wel ver tegenwoordig!

LOSERS!

il pesci | 24-01-07 | 14:00

Zonder Hollanders hadden we ook geen pliesie nodig. Fuck us dus.

JudgeJuly | 24-01-07 | 13:53

"hoi pliesie, mijn opa zat vroeger ook bij de NSB..." werkt ook altijd heel erg leuk

"Ganja-Man" | 24-01-07 | 13:48

Thijs de Poedel 24-01-07 @ 10:14

Sommige scheldwoorden uit het Engels zijn juist onvervangbaar. Neem nu de douchebag, een instrument voor vaginale reiniging. www.urbandictionary.com/define.php?ter...

2. douchebag 1062 up, 247 down

Someone who has surpassed the levels of jerk and asshole, however not yet reached fucker or motherfucker. Not to be confuzed with douche.

Rob:He kept hitting on my girlfriend at the party, he just wouldnt leave her alone!!
Sam: God, what a douchebag.

by NoMerci366 Feb 19, 2005 email it

3. douchebag 696 up, 263 down

A person with a shitty personality that needs to "take themself the fuck down" or "go home and get their fucking shine box." A douchebag usually assumes the form of a hair-gelling pretty-boy but can also be described as an overzealous, pompous, or vexatious asshole that most people wish were killed with a Mortal Kombat fatality.

Damn, i thought "Beverly Hills 90210" won the permanent award for most douchebags casted in one weekly television show, but then someone had to go make that show, "Friends."


Bijstandskoning | 24-01-07 | 13:29

Te ver gaan? Heeft iemand de pliesie al verteld dat er spiegels bestaan? Dan kunnen ze pas echt zien wie er te ver gaat. Wel druk maken over een paar woordjes, een paar kilometer of een plasje, maar echte boeven durven ze al heel lang niet meer te vangen! Als daar aangiftes van komen, dan zijn ze ineens oostindich doof, net zoals met dat vermoorde meisje,

Pliesie, ga je diep en diep zitten schamen! En los eens wat echte misdrijven op!

Hadjewat? | 24-01-07 | 13:11

@Traag Nee, ook dan geen respect, want ze komen toch niet kijken als je hok leegeroofd is.

tuut tuut | 24-01-07 | 13:11

Het zou toch ook te erg voor woorden zijn als een agent moet pikken dat 'ie zomaar uitgescholden wordt. Gewoon lief tegen elkaar doen, ies normaal.

khunert | 24-01-07 | 12:47

Lekker oordelen vanuit je dorp of Vinex-locatie. Wacht maar totdat je ze een keertje echt nodig hebt. Ik ben benieuwd of je dan nog steeds vol zit met onvoorwaardelijk respect. Ik hoop het voor je.

Traag | 24-01-07 | 12:47

@Traag 24-01-07 @ 12:20
'kees je ook even mijn antwoorden daarop'
Hm kezen is wel een werkwoord maar toch een beetje vreemd in deze context :)

Eh ja.. die comments had ik reeds gelezen maar die doen niets
af aan de redenatie van Schuifpuzzle en mij.
En ach.. gebrek aan repliek...
Mijn oma zei dikwijls: "Wie zwijgt is wijs". Ze bekeek het zo gek nog niet.

nick.exe | 24-01-07 | 12:42

Hey pliesie... neuk jou en je hele neukende familie, modderfokker!

zure hond | 24-01-07 | 12:35

@Gestel 24-01-07 @ 12:21
Gevaarlijke hond = spuitje geven .
... en baasje maar liever ook .

Amoebe | 24-01-07 | 12:31

Ik zeg altijd witte blinde typhushond tegen de plisie. Dat vinden ze wel goed, omdat dit straattaal is.

Mailman | 24-01-07 | 12:25

@ nick.exe 24-01-07 @ 12:17
kees je ook even mijn antwoorden daarop ( Traag 24-01-07 @ 10:32 & Traag 24-01-07 @ 10:56) en het gebrek aan repliek van Schuifpuzzle

Traag | 24-01-07 | 12:20

Pliesie , dat zijn in 0031 de grootste moordenaars van de 20e eeuw . Zo hebben ze 80.000 Jeauden in de veewagens getrapt richting slachthuis . Eigenlijk zijn het willoze klootzakken die geweaun doen wat het baasje zegt ... stommer en gemener dan Nazi's . Als er zo'n mislukt mens wordt uitgescholden moet ie geweaun z'n bek houden .

Amoebe | 24-01-07 | 12:20

@schuifpuzzle 24-01-07 @ 10:22
chapeau! Precies wat ik al lang dacht maar nog nooit had
uitgetypt. Dat je 'respect' moet verdienen is larie.
Ik zie niet in hoe je in no time respect kan verdienen van een paar
kudtfinnen die het leuk vinden om je in het voorbijgaan onder te kwatten.

nick.exe | 24-01-07 | 12:17

Sorry hoor, maar zolang nog iedere ivmbo-er onder het motto "Geef een pistool aan een mongool" als politieagent wordt toegelaten bewaar ik het meer beschaafde deel van mijn vocabulair voor iemand anders.

plaspop | 24-01-07 | 12:16

LOL @ De stramme kabouter

mr. Rugje | 24-01-07 | 12:08

Vind ik ook respect naar de politie... teminste als ze ook respect voor jou hebben natuurlijk...

Killin Ark | 24-01-07 | 12:07

Henk Hunk 24-01-07 @ 11:07
Als u een intern defect zoekt: bespaar de moeite. Koekie is uitvoerig getest en heeft onder meer FSC, KIWA, GIVEG en GS keurmerk. Plus wat dienders in de familie, dat zou één en ander kunnen verklaren.

Koekje-dr-bij? | 24-01-07 | 12:05

Voor degenen die vinden dat ze een agent moeten beledigen (en dat is ook als je "Fuck you" zegt) hoop ik dat ze hier de Amerikaans aanpak gaan hanteren, waarbij die rechter als voorbeeld mag dienen. Softe zooi hier. zie:

video.google.com/videoplay?docid=76671...

De Stramme Kabouter | 24-01-07 | 12:03

Geenstijl advies;
Taalcursusje 'schelden in russisch'?

Pepp1 | 24-01-07 | 12:03

*steekt middelvinger op en loopt fluitend verder*

Borrelnootje | 24-01-07 | 11:47

'De politie is je beste vriend'.
Gelukkig kan ik tegenwoordig nog zonder boekje 'hoe spreek ik een agent aan' oom agent aanspreken zonder een boete te krijgen. Als je naar oom agent loopt om even een praatje te maken moet je wel oppassen dat je geen boetes krijgt voor lampjes op je tas, zinloos rondhangen en het aan de verkeerde kant van de straat lopen. Dus eigenlijk valt het best wel mee.
Ehm, maar waarom wordt er toch ook weer zo respectloos met oom agent omgegaan?
En als schelden dan niet in het engels mag, gaan we dan als oom agent zijnde ook consequent zijn en de scheldwoorden in alle talen verbieden? Of mag fins, turks, spaans, zimbabwaans en vlaams schelden dan weer wel? Hm, zal me een talenknobbelt worden die oom agent. Misschien moeten we ze maar geweaun negeren, niet meer aanspreken en/of aankijken. Of hey wacht, we kunnen beter met z'n allen binnen blijven! Is lekker makkelijk voor oom agent en je kunt ook (nog) niet eens iets doen wat de arm der wet niet goed vind.

Autodrop1981 | 24-01-07 | 11:44

Mij benieuwen wie dit als eerste tegen een rechter durft te zeggen.
Kijken hoelang het duurt voordat het weer een belediging is.

Fuzzy-de-Bear | 24-01-07 | 11:43

@gigi gorgonzola
Mijn oprechte excuses voor deze grove belediging.

mr. Rugje | 24-01-07 | 11:21

@Henk Hunk 24-01-07 @ 11:15

Waarom waarom waarom, vragen vragen vragen. Dat moet je mij toch niet allemaal vragen, ik doe alleen mijn plicht als wetshandhaver en dat doe ik zoals al mijn collega's zo onzichtbaar mogelijk als het ff kan. Parkeerhandhavers zijn nep-agenten, daar gaan wij, echte agenten, niet eens mee om. Bah, wat zijn dat toch een lafaards!

gigi gorgonzola | 24-01-07 | 11:20

Vraag me af wat al die agenten zeiden toen ze hun eigen gezin in het hoofd schoten.

baggerboer | 24-01-07 | 11:19

Ordinair creatuur ! Neuron-deficient sachet met faecalien ! Autocoite !

Montgomery Burns | 24-01-07 | 11:17

@mr. Rugje 24-01-07 @ 11:09

FF recapituleren graag. Gigi, ik dus, is niet bij de politie. Ik praat namens mijn fijne vriend, onze wijkagent Peter. Natuurlijk wens ik het complete politie/justitie-apparaat totaal de typhus. Ja, ook Henk maar dat zeg ik hem natuurlijk niet want anders heb ik straks om ieder wissewasje een bekeuring van hem en zijn kudtcollega's.

gigi gorgonzola | 24-01-07 | 11:16

"Dag agent, mag ik een agent voor klootzak uitmaken?"
"Nee, dat mag niet."
"Oh, mag ik dan een klootzak voor agent uitmaken?"
"Ja, dat mag dan weer wel."
"Oh, dag agent."

Pingu | 24-01-07 | 11:16

Volkomen off-topic, maar wel nieuwswaardig: er is weer van alles aan de hand in Afghanistan. Of er ook doden zijn gevallen weet ik niet, maar een kennis van mij was opgelucht dat haar zoon er niet bij betrokken was. Gezien de opwinding op het hoofdkwartier en het feit dat mijn kennis op voorhand gebeld is, leid ik af dat er in elk geval weer gewonden zijn gevallen. Officieel is er nog niets naar buiten gebracht, maar dat zal in de loop van de dag ongetwijfeld nog gebeuren.

Zaphod70 | 24-01-07 | 11:16

Dag Brigadier Peter, waar staat dan in de wet dat een afbeelding van een pliesieplassers niet mag? Sommigen denken trouwens anders over een hakenkruisverbod: www.nu.nl/news/938036/21/Duitsland_wil...
Mag ik als brave burger ook met de buurt alle parkeerhandhavers eruit schoppen onder het motto, dat regelen we zelf wel? Waarom hebben die Hells Angels een aparte ongeschreven parkeerwet? Als mijn auto verkeerd staat geparkeerd, geven jullie me dan voortaan keurig een belletje i.p.v. een bekeuring? Als blijk van goede wil wil ik dan wel een leren jackje dragen met fascistische tekens. Dank,

Henk Hunk | 24-01-07 | 11:15

Waarom zou je ook Fuck jou tegen een agent moeten zeggen, heb je dan al dubbelgeparkeerd of éénrichtingverkeer toch van de verkeerde kant benaderen? Mag een agent jou dan ook aanspreken met 'Hey, jij daar kélereleyre!' Leuke omgang welkom in reaguurdersland waar niemand op zijn mondje is gevallen en alleen de grootbekken regeren, hey GS KLOOTZAKKEN VAN FORMAAT!

Jan Boel | 24-01-07 | 11:10

@gigi gorgonzola
Dat jullie niet weten wat boeven vangen is had ik ondertussen bregrepen. Boeven vangen houdt in dat je misdrijven oplost ( de dader pakt) en dat je je best doet om aangiftes van mensen serieus te behandelen zodat de daders gestraft worden en ze het geen 2e en 3e keer doen. Als de politie zijn werk deed zat henk van D al lang en breed vast, waren de hells angels 20 jaar geleden al verboden en had er nog nooit iemand gehoord van een Willem 'de Neus' Holleerder.

mr. Rugje | 24-01-07 | 11:09

Fuck You roepen naar de politie moet je niet doen,zo gaan we niet met elkaar om in dit land.
Wens ze gewoon ongezien de typhus.

NelsonBandana | 24-01-07 | 11:08

@Henk Hunk 24-01-07 @ 10:59

Die keuze maken wij niet, die maken de media voor ons, achteraf.
Jasje met hakenkruis? Moet mogen. Verkeerd geparkeerde vehicles worden door leden van de motorclub zelf verwijderd, dat hebben we allang met ze geregeld. Ons motto.... werk zo onzichtbaar mogelijk, dat zorgt niet onnodig voor geweld en de burger voelt zich niet in de gaten gehouden. Overigens, het kan nog slechter en dus werken we daar inmiddels met man en macht aan.

gigi gorgonzola | 24-01-07 | 11:07

Respect verdien je en dwing je niet af. En al helemaal niet met misplaatste arrogantie, zelf respectloos zijn, vriendjespolitiek en struikroverij. Als je als agent "fuck you" krijgt te horen, dan ben je dus niet in staat respect te verdienen en ben je dus eigenlijk niet geschikt voor het vak...

synchronicity | 24-01-07 | 11:07

Zeg, Koekje-dr-bij, wil jij even onmiddelijk meekomen voor een preventieve fouilleeractie.

Henk Hunk | 24-01-07 | 11:07

@Allen
Heauheau, graag een beetje repscet voor de polisie ja? Hun strijd tegen finse draaideurcrimineeltjes is al lastig genoeg zonder dat de blanke boertjes op GS ook nog eens gaan lopen ouwehoeren. U wilt geen prent? Zorg dat uw licht werkt. Zuip niet voor ge in de auto stapt en zorg dat dat stokje in je km-tellert niet voorbij het cijfertje gaat dat op de borden langs de weg staat.
Kind kan de was doen, en dan is de pliesie je beste vrind. Zeau.

Koekje-dr-bij? | 24-01-07 | 11:03

Even off-topic:

Baas Pirelli overleden.. fapt zich dood op zn kalender

Captain Orange | 24-01-07 | 11:02

@wN.Dani 24-01-07 @ 10:12,
Bijna, maar dat had je al begrepen.

@Thijs de Poedel 24-01-07 @ 10:14

Engelse scheldwoorden even veranderen in Amerikaanse. Als je het dan toch wil hebben over iets meer bagage.

oost-europa | 24-01-07 | 11:02

Dag Brigadier Peter, zeg eens dappere man, hoe maken jullie bijvoorbeeld de keuze tussen een razzia op 16-jarige breezah sletjes op verboten tekens of licht kapot, en het in beslag nemen van leren lasjes met hakenkruizen en het bekeuren van verkeerd geparkeerde vehicles van de plaatselijke motorclub? Fuck you!

Henk Hunk | 24-01-07 | 10:59

hey pliesie !!
HACKBARRR!!!!

teringtubbie | 24-01-07 | 10:57

@schuifpuzzle 24-01-07 @ 10:21
Bovendien beste meneer Schuifpuzzle, ik heb een tijdje gewoond met riant uitzicht op een woonwagenkamp. Het is een paar keer voorgevallen dat daar akkefietjes waren. Bijvoorbeeld een schietpartij. Als de politie dan al kwam kijken dan gingen ze NOOIT het woonwagenkamp op maar bleven vooraan de oprit staan wachten. Geen idee waarom, misschien verwachtte ze dan dat de schutter met de handen omhoog zich over kwam geven of zo. Sorry, ik kan hier geen respect voor opbrengen. Mag jij ongefundeerd noemen, ik noem het realistisch.

Traag | 24-01-07 | 10:56

Wanneer het een agente is mag je wel zeggen ;
Mijn mening is dat u mijn plasser behoord te nilfisken.
Maar wel zeggen met respect.

de 4e koning | 24-01-07 | 10:55

En daar gaan we weer over hoe het in het buitenland beter gesteld is met de respect voor de politie. En ik zeg daarop dan: TOTALE BULLSHIT!!! Italie wordt aangehaald, maar dat is onzin. De nozems daar halen net zo hard uit naar de poltie als in Duitsland of Engeland. Nederland doet het wat dat betreft heus niet beter of slechter dan andere landen. Laatst werd de Spaanse politie nog in het nauw gedreven door Baskische jongeren. Oh maar dat telt zeker niet. Laatst werd er nog een Duitse smeris voor de camera de tyfus geslagen. Maar dat telt zeker niet. Fuck you gaat misschien te ver of niet, maar kom nou niet aan dat de politie in het buitenland meer respect krijgt van de burger. Mijn ervaring is het niet. Onze politie is best goed, mits ze niet gegrepen wordt door tunnelvisie.

Mokum Kosher | 24-01-07 | 10:54

Als het boete beleid van Donner een keer teruggedraaid wordt. En de politie zelf weer eens wat toleranter wordt in de constatering van 'minimale' overtredingen worden ze wellicht ook minder bejegend met obscuur taalgebruik. Laats nog een boete gehad van € 130,- omdat m'n tas tussen de metrodeuren bleef steken. Fuck you pliesie!

dutchdj | 24-01-07 | 10:51

Uh, iedereen mag fuck you tegen mij zeggen behalve natuurlijk kinderen onder de 10 en ouderen boven de 65. Die overlastveroorzakers pakken we direkt aan. Maar wat bedoelen jullie toch steeds met ''ga boeven vangen''?
Wat is dat dan, boeven en dat vangen, leg dat ook even uit want wij kunnen er niets mee.
Groet,

Brigadier Peter (voornaam alleen voor mensen tussen de 10 en 65, de rest zegt uiteraard agent, het moet niet gekker worden)

gigi gorgonzola | 24-01-07 | 10:49

@Henk Hunk 24-01-07 @ 10:39
Ik vind dat koningin Beatrix tegen de muur moet.
.
Zeau, eens kijken hoe lang dat stand houd!

dlseth | 24-01-07 | 10:48

Fuck you niet, maar neuk jou wel..
Juist.. mogen we e-mail straks geen e-mail meer noemen maar alleen elektronische post.
Wees een consequent!

Bockje | 24-01-07 | 10:45

@da wizard 24-01-07 @ 10:41
Precies, ik zei het laatst nog tegen zo'n kaalgeschoren vmbo-er in uniform, you goddamn mother fucking son of a left-handed flee-ridden one-eyed she-bitch on wheels, you fuckin' blow harder than a cum-shot drippy cunt, maar geen enkele reactie heh.

Henk Hunk | 24-01-07 | 10:44

Henk Hunk 24-01-07 @ 10:39

Lijkt me dat zoiets ook wel aan limieten gebonden is. "Ik vind jou een kinderverkrachtend NAZI-zwijn, met een rudimentaire varkenskop en garnalenpootjes" zal niet geduld worden door de heren en dames rechtuitleggers. Mocht je gelijk hebben: gat in de markt!

AdolfJoling | 24-01-07 | 10:44

Iedereen hier denkt: Politie fuck you.
De rechter denkt, Politie fuck you.
Alleen mogen we het allemaal niet zeggen.
Maar laten we eerlijk zijn, als dadelijk iedereen Engels tegen dat VMBO tuig in uniform gaat praten dan verstaan ze er natuurlijk helemaal niets meer van...

da wizard | 24-01-07 | 10:41

@AdolfJoling 24-01-07 @ 10:36
Het mag altijd als je er "ik vind" voorplakt. Dan wordt het juridisch altijd vrijheid van meningsuiting.

Henk Hunk | 24-01-07 | 10:39

Noemen ze dit nieuws... BULLSHIT!

wonkobonko | 24-01-07 | 10:38

Terecht. Iedereen zit toch te kankeren dat het zo uit de hand loopt? Begin dan maar eens met fatsoenlijk met elkaar om te gaan. "Krijg de klere", "fuck you", "tiefuslijer", "shitface" zijn geen dingen die je naar wie dan ook roept. Denk eerst even na of je zelf zo aangesproken wilt worden. Niet? Roep het dan ook niet naar een ander ongeacht of het politie is of geen politie.

Jawel | 24-01-07 | 10:37

Vast vooruitlopend op een volgende zaak, even dit: mag je een copper HOER noemen? Moreel gezien uiteraard wel, het zijn natuurlijk pisventjes - en wijfjes zonder hoger gelijk, maar ik bedoel: mag het van de wettenbedenkers? Hoeren vormen tegenwoordig namelijk een legale bedrijfstak, die netjes belasting (behoren te) betalen etc. Een agente HOER noemen zou dus eigenlijk niet anders beoordeeld mogen worden dan haar LEEUWENSTEMSTER, of LERARES, of IJSVERKOOPSTER noemen. Ik ga het uitproberen, en de uitslag zal wel op nieuwnieuws te lezen zijn.

AdolfJoling | 24-01-07 | 10:36

Fuckje!

echtwel | 24-01-07 | 10:33

Beetje agent moet toch wel een goede return hebben! "Hey agent, FUCK YOU!" - "Fuck you too! Say hello to my lil' frien'!" Vervolgens het prachtige geluid van een machinegeweer... Respect krijg je niet, dat neem je! (of was dat macht... hmmm) Muhahaha

Willem de Zwijger | 24-01-07 | 10:33

@wN.Dani : helaas .. geen scarface maar taxi-driver

Jira | 24-01-07 | 10:33

Rugje:
Heb je gelijk in, dat komt inderdaad voor.
Aan de andere kant doen ze ook veel goede dingen.
Als je kijkt hoe ze ieder weekend vele binnensteden en brave burgers proberen te beschermen tegen het tuig dat zich voetbalsupporter noemt, is dat toch ook best een gevaarlijke klus...

Cavaco | 24-01-07 | 10:32

@schuifpuzzle 24-01-07 @ 10:21
Ik heb de polisie een keertje in mijn leven nodig gehad. Nadat ik in mijn eentje ruzie had gekregen met een groepje van een stuk 30 kansenjongeren. Ik ben toen met 5 (!) politieauto's naar huis gebracht en heb toen het volgende advies mee gekregen:
"Doe vooral GEEN aangifte. We kennen ze, we weten wie ze zijn, maar doe vooral geen aangifte. Dat is voor jouw beter, en voor ons ook. Los het zelf op."
Sorry hoor, beste meneer Schuifpuzzle, maar daar kan ik geen respect voor opbrengen. Sindsdien heb ik dit advies ter harte genomen en los alle problemen zelf op.

Traag | 24-01-07 | 10:32

Jaja.. t is weer huilen met de pliesiepet op..
Menschen mogen helemaal niet schelden op geuniformeerde helden.
Op geuniformeerde randkneuzerds, struikfotograafjes daarintegen MOETEN de menschen schelden. (is gezond voor hart en vaatstelsels en watnog)

Dus tot de heer H van D gewoon een boef gaat vangen ipv professioneel de jankert uit te hangen: "Joo Hans, Ies joe tokkie toe mie, bietsj?"

X4I | 24-01-07 | 10:30

Praat geen peop tegen de pliesie want ze nemen geen gevangenen en ze nemen ook geen peop.

Høng | 24-01-07 | 10:28

wN.Dani 24-01-07 @ 10:12

Taxi Driver met Robert de Niro bedoel je, neem ik aan...?

Mr.Fantastic | 24-01-07 | 10:26

*vindt zichzelf wel een lutser met dikke vingers* twee keer posten tsssss, exsqueeze me.

schuifpuzzle | 24-01-07 | 10:26

wat een crap. gaan we nu bepalen dat FY roepen tegen oom agent niet kommielfoo is, kunnen we volgende week het gregtelijk apparaat zich laten buiten over de casus 'krijg de tyfus varken' wel mag. enz. zucht, gelukkig hebben we in dit land nix beters te doen. als je meent een grote muil te kunnen opzetten tegen de hermandad moet je ook niet lopen janken als ze je ballen op het blok leggen. fire@will.

Groot Licht | 24-01-07 | 10:26

@Cavaco
Hulp aan ze vragen?? Ben het met je eens dat fuck you niet mag, maar voor hulp moet je niet bij die gasten wezen hoor. Als er ergens een vechtpartij is komen ze meestal per ongeluk net te laat zodat ze zelf de klappen niet op hoeven te vangen. In plaats van dat ze 8er je gestolen fiets aangaan jatten ze zelf fietsen onder het mom van "fout geparkeerd" die je vervolgens weer voor 20 euro terug mag kopen, heling noem ik dat. Zelf overtreden ze ieder voorschrift en ze verwachten respect van anderen.

mr. Rugje | 24-01-07 | 10:24

Agenten zijn ook maar gereformeerde uniformliefhebbers met een bindingsprobleem. Logisch dat ze moeite hebben met haterzzzz.

CoJoNes | 24-01-07 | 10:24


Are you Tokkie to me?

despee | 24-01-07 | 10:24

Neuk jou, moederneukende aarsgat teef!

KaiserSoza | 24-01-07 | 10:23

Ik wil wel respect hebben voor de politie als de politie ook respect heeft voor mij.
.
Tot die tijd mag oom agent een druipert oplopen.

dlseth | 24-01-07 | 10:23

@Traag 24-01-07 @ 10:08 en alle lutsers die vinden dat je ongefundeerd Fuck You mag zeggen tegen de pliesie.

De grootste misvatting van de huidige tijd is dat je resprrrrtttt (ik krijg het niet eens uit m'n strotje) moet VERDIENEN.

Wat een gelul.

Als we het nu eens omdraaien en ervan uitgaan dat iedereen een basis rspkt heeft voor iedereen en dat je dat dan alleen door je acties kan verliezen. Dan heeft is de aardige jongeman na het roepen van F.Y. gewoon wat basisrespect verloren en verdient hij de eerste knuppelslag in de nek.
Daar komt nog een rutsput-bonus boven op de basis voor iedereen die zich, hetzij betaald, hetzij onbetaald wil inzetten voor een veiligere samenleving, dus blijf met je fikken af van ome veldwachter, want je basis rekspet gaat zo snel verloren.

schuifpuzzle | 24-01-07 | 10:22

misschien had die fijne knul wel niet-heterogene gevoelens voor meneer de pliesieagendt.

tmh! | 24-01-07 | 10:22

Okay,mag dus wel in Duits, Arabisch,Swahili?

Fockel und Suckel | 24-01-07 | 10:21

@Traag 24-01-07 @ 10:08 en alle lutsers die vinden dat je ongefundeerd Fuck You mag zeggen tegen de pliesie.

De grootste misavtting van de huidige tijd is dat je resprrrrtttt (ik krijg het niet eens uit m'n strotje) moet verdienen.
Wat een gelul. Als we het nu eens omdraaien en ervan uitgaan dat iedereen een basis rspkt heeft voor iedereen en dat je dat dan alleen door je acties kan verliezen. Dan heeft is de aardige jongeman na het roepen van F.Y. gewoon wat basisrespect verloren en verdient hij de eerste knuppelslag in de nek.
Daar komt nog een rutsput-bonus boven op de basis voor iedereen die zich, hetzij betaald hetzij onbetaald wil inzetten voor een veiligere samenleving, dus blijf met je fikken af van ome veldwachter, want je basis rekspet gaat zo snel verloren.

schuifpuzzle | 24-01-07 | 10:21

Niet te geloven dat dit niet bestraft wordt. Pure onzin die uitspraak. Fuck you tegen de politie is gewoon niet toelaatbaar.
Probleem is dat de politie dit over zich afroept door zo aardig en begripvol te zijn tegen al die asociale mafkezen in dit land. In Italië slaan ze er gelijk bij dat soort lui. Daar dwingen ze respect af door nooit mee te veren, niet te lachen en een indrukwekkend politiepak te dragen.

wasbeerfan | 24-01-07 | 10:20

Ik kwam laatst 2 agenten tegen die door de stad fietsten om mensen die hun lamp niet aan hadden te beboeten. Een van de agenten had zelf zijn lamp niet aan. Toen we hem daar heeel subtiel op wezen stak hij zijn middelvinger naar ons op! Alsof dat van respect getuigt.

mr. Rugje | 24-01-07 | 10:20

Politie is heaumeau

Drs. Welstijl | 24-01-07 | 10:19

Ben benieuwd of de mensen die 'Fuck You' tegen agenten roepen dat ook nog zo geweldig vinden als een klant datzelfde tegen hen zegt, als ze aan het werk zijn.
Ik denk dat de gemiddelde kantoorslaaf het zelf ook niet zou pikken als een collega/klant/vreemde 'Fuck You' tegen ze zou roepen.
Maar goed, het is tegen de politie en dan moet blijkbaar alles mogen.
Prima, maar dan ook niet janken om politie als je beroofd, aangerand, overvallen of wat dan ook wordt.
Niet eens met het werk van de politie en hoe ze het uitvoeren? Dan ook geen hulp aan ze vragen!

Cavaco | 24-01-07 | 10:19

Toch wel hoopgevend.... De Pliesie verstaat (soms) ook Enegels !!!

FredGrb | 24-01-07 | 10:19

Praat u tegen mij? Ik ben de enige hier! Praat u tegen mij? NEUK JOU!

kingdingeling | 24-01-07 | 10:19

jaah. Als de plisie zich ergens in bijt... Dan laten ze niet los.
(Alleen ze bijten niet zo vaak. En al helemaal niet de juiste personen.)

bwahaha | 24-01-07 | 10:17

"Goedemorgen Agent, lekker geneukt?" mag dat wel?

WatEenGelul.nl | 24-01-07 | 10:17

Neuk jezelf Prittje

sjaakdeslinksesul | 24-01-07 | 10:16

is het niet; "Agjénto. Prat jai téggen mijj? Prât uj techen maii? jij PRAÂT... techeen MAJ? ... Neuk jouw!"

HyBriD VorTeX | 24-01-07 | 10:16

Persoonlijk vind ik dat we 100 jaar terug in de tijd moeten.
Als bromsnor zegt dat je moet doorlopen en je maakt je niet snel genoeg uit de voeten, krijg je een klap met de platte kant van het sabel.
Grote mond, knuppel overdwars op het gezicht.

vergruizer3 | 24-01-07 | 10:16

Ik vind het ook niet kunnen hoor. Ze verdienen veel groffere uitlatingen.

moeje? | 24-01-07 | 10:15

De politie als organisatie verdient absoluut GEEN respect door het "beleid" van de afgelopen jaren. Het zijn gewoon naaiballen die hun boekje vol moeten maken. Bonnenjagers. En dan word je wat minder populair ja, en moet je niet zeiken als burgers je met de nek aankijken. IK zeg niks tegen agenten, loop er liever in een boog omheen, maar ik denk er wel het mijne van. En dat doen HEEL VEEL mensen. Waarom gaan ze daar niet eens over nadenken, ipv te kijken hoe je na een rechterlijke uitspraak die in je nadeel is tóch nog je gelijk te krijgen. Bah!

tuut tuut | 24-01-07 | 10:15

Met kennis van de Engelse taal op Mavo-3-niveau zou je 'fuck you' vertalen met 'neuk jou.' Heb je iets meer bagage dan ligt een vertaling als 'val dood' of krijg de tyfus eerder voor de hand. Maar ja, iets meer bagage en GS. Wat moet je daar nog over zeggen. Nog een grotere maar is de constatering dat alleen simpele TV-Engels vererende zielepoten zich bedienen van Engelse scheldwoorden.

Thijs de Poedel | 24-01-07 | 10:14

De juten hoeven geen 'fuck you' te pikken wat mij betreft. Deel gelijk een klap op het dijbeen uit met de wapenstok. Vooral als het van die verveelde vmbo-pubertjes zijn, die kunnen niet vroeg genoeg respect voor het Gezag aangeleerd krijgen. Direct straffen werkt ook bij dieren, dus waarom niet bij laagontwikkelde mensen.

Bijstandskoning | 24-01-07 | 10:13

Wanneer iemand tegen de pliese Fuck you roept, ben ik van mening dat de pliese hem in zijn been mag schieten en Fuck you terug kan zeggen.

Mensen een beetje respect voor onze veldwachters

paupert | 24-01-07 | 10:13

"Hallo agent. Praat u tegen mij? Praat u tegen mij? Praat u tegen MIJ? Neuk jou!"

Doet me denken aan scarface... JOO TALKIN' TO MEH?

wN.Dani | 24-01-07 | 10:12

Niet eens. iedereen, maar zeker mensen die je niet kent, dien je met respect te bejegenen. Politieagenten ken ik doorgaans niet persoonlijk dus ze verdienen respect en goede omgangsvormen.

superjan | 24-01-07 | 10:12

Dan doen we het toch gewoon in het duits? Dat verstaan die struikrovende NSB-ers tenminste!

ThaCroW | 24-01-07 | 10:10

Ik heb gisteren naar Netwerk gekeken. Het ging over Henk van D. Mag ik even een dikke vinger en een welgemeend FUCK YOU richting de politie werpen. Stelletje incompentente mongolen!

Teen | 24-01-07 | 10:09

Ga gewoon je werk doen en niet huilen als je het respect krijgt wat je blijkbaar verdient: Fuck you!

Traag | 24-01-07 | 10:08

ZO maximaal beuken als een turk of marokaan me in hun smerige taal uitscheld.. Of dat zal in dit NSB land wel weer worden toegestaan worden..
als je in nederlands niet mag schelden dan ook niet in andere talen.. nou dan wens ik ze succes...

The_Animal | 24-01-07 | 10:08

He Pliesie, neuk jouw, ga boeven vangen!

I don't give a damn | 24-01-07 | 10:08

@ kruisridder 24-01-07 @ 10:06
dank u

Korreltje Zout | 24-01-07 | 10:07

Hij heeft gelijk.

kruisridder | 24-01-07 | 10:06

Het 'Fuck you', 'tering' (etc) van vandaag is het 'sapperdeflap'. 'Bah' en 'grutjes' van gisteren. Niks taalverruwing, het is gewoon verandering.

Korreltje Zout | 24-01-07 | 10:06

Prima, jij mag 'Neuk jou' zeggen, maar dan niet gek opkijken als de pliesie dat ook terugdoet! Of nog beter: een waarschuwingsschot tussen de ogen plaatst,

count von ziegenpuss | 24-01-07 | 10:06

smopel moet zijn: smoel

----TWISTED---- | 24-01-07 | 10:06

he pliesie.. psst.. F.U.C.K. Y.O.U.

preston spears | 24-01-07 | 10:05

Ik vind het ook niet kunnen,
je moet gewoon je groet smopel houden tegen een agent, hij doet gewoon zijn werk, en dan kan je het kut vinden, maar dat is dan je eigen probleem.
als je niks fout det heb je ook geen gezeik

----TWISTED---- | 24-01-07 | 10:05

Yuck Fou!

Luhl | 24-01-07 | 10:05

politie gaat zelf ook constant te ver... breezah rellerts!

Bozepanda | 24-01-07 | 10:03

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken