achtergrond

Geenstijl

Interne communicatie Gouden Gids (slot)

Goed, uiteindelijk gaf de Gouden Gids toe dat ze allerhande gegevens aan de hand van een uniek identificatienummer registreert, dit na een paar dagen ontkennen. De snel veranderende uitspraken van de voorlichter op een rijtje: dag 1:Volkomen onzin...Als iemand Google intikt, reageert Katja daarop. Uiteraard gaat dat via toetsaanslagen, anders kan dat niet. Maar deze informatie wordt absoluut niet verstuurd." dag 2:"Het verhaal dat nu op Geenstijl staat, is de grootst mogelijke onzin." dag 3:"Volgens marketingdirecteur Harry Michels kloppen de feiten wel: Wat we vervolgens tellen is iedere oproep van Katja. We tellen ook als Katja door andere events opgeroepen wordt. Vervolgens als iemand zoekbox opent, weten we dat die zoekbox geopend wordt en wat de mensen voor zoekresultaat intikken." Maar waarom lezen we vervolgens een interne mailing naar alle GoudenGids medewerkers dat zijn bovenstaande uitspraken aan de pers, toch weer leugens zijn en dat er onwaarheden verspreid worden? Wij hebben geen onwaarheid gezien, behalve van de gids zelf. Voorliegen, het zal je beroep maar zijn...

Reaguursels

Tip de redactie

Wil je een document versturen? Stuur dan gewoon direct een mail naar redactie@geenstijl.nl
Hoef je ook geen robotcheck uit te voeren.