Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Hoi Saminna. Kom je vrijdag een biertje drinken?

saminnastuurtbier.jpg Dit zat bij de pampieren post. 12 blikken A-merk bier en een getijpt briefje. Afzender: Saminna. Hieronder het briefje van Saminna. Hoi Saminna. Ons antwoord staat in de kop van dit topic. Want praten kan altijd. Zeker met pils. Mail maar. Al wie zich geïnspireerd voelt door Saminna: we zijn dol op papieren bierzendingen. Laat maar komen. Tegemoetkoming aan bijgesloten verzoeken zullen per geval apart behandeld worden. Beste Pritt Stift, Brusselmans, Johnny Quid, Van Rossem, Bootsjongen en Van Leeuwen, Kijk! Bier. Een cadeautje. Geen vrees: er is niets mee gebeurd. De Hertog Jan komt rechtstreeks van de slijter, dus geen reden om er testjes op los te laten. Ik ben niet George R.R. Martin en dit is geen purple wedding. Er is wel een reden waarom ik jullie dit bier stuur. Ik heb namelijk een voorstel. Mijn studieschuld begint met de dag meer op de staatsschuld van Griekenland te lijken. Als klap op de vuurpijl heb ik een onderzoekidee dat vrijwel onuitvoerbaar is. Daarom wil ik het juist uitvoeren. Ik wil jullie vragen om jullie hulp. Teveel wil ik er nog niet over vertellen. Dan verpest ik de clou. Een goed verhaal vertel je liever face-to-face met een paar blikken pils, dan door middel van een Word document. Is het gerstenat een poging tot omkoping? Nee. Maar misschien dat de schuimkraag jullie gunstig stemt om mijn voorstel te overwegen. Graag drink ik een biertje met jullie mee, om het idee te bespreken. En komen jullie dan tot de conclusie dat het jullie niks lijkt: even goede vrienden. Dan vullen we de rest van de vrijmibo met mijn dramatische verhalen over het opgroeien in het armste dorp van Nederland: Pekela. Waar de ME een graag geziene bezoeker is. En asielzoekers worden beschouwd als een inheemse verrassing. Hebben we dat toch nog gedeeld. Willen jullie dat liever ook niet? Geniet dan van het pils en ga vooral verder met jullie werk. Ik hoor graag of ik binnenkort het glas/blik met jullie mag heffen. Hartelijke groet, Saminna [NAW] Naschrift: We hebben al een hint gevonden...:

Reaguursels

Inloggen

samina23 | 28-07-15 | 19:08

Ik kan niet voor anderen spreken, maar ik lees de artikelen op GS omdat hier op een eerlijke manier journalistiek wordt bedreven. Dit in tegenstelling tot de, door de overheid gecontroleerde, mainstream-media. Verder is GS, in bepaalde opzichten, ook een spreekbuis voor het volk geworden. Onafhankelijk en ongecensureerd brengen zij nieuws voor het voetlicht dat de politiek en/of de gesettelde media het liefst negeren.
Voor de rest spreekt de schrijfstijl en de wijze waarop de mede-reaguurders reageren enorm aan. Je moet immers ook kunnen blijven lachen!...

Dr. Oplul | 29-07-15 | 23:45

Saminna van den Bulk.
Bulk maar raak

Tukkerr | 29-07-15 | 19:07

ik sluit me aan bij R2DTal, alleen zijn mijn kinderen de deur uit, yeahhhhhh!

witte_madonna | 29-07-15 | 17:49

Plop!

KapiteinHaddock | 29-07-15 | 16:21

Leuke meid, goedgekeurd.

Slipsnifter | 29-07-15 | 14:00

Omwille van de juiste profilering bied ik me aan voor deze casus; (v), getrouwd, 2 kinderen, 2 honden, een stationwagen en die jaarlijkse kutvakantie naar Zuid Frankrijk. Ik zou me doen.

R2DTal | 29-07-15 | 12:35

mindless | 29-07-15 | 09:23
Zuurpruim.

Mahatma | 29-07-15 | 10:42

Ik zeg flikker maar lekker een end op Saminna met je populaire briefje. Ga iets nuttigs doen i.p.v. reaguurders voor je sociale studie in een hokje te plaatsen. Maar ja, iets met tieten en een gleuf komt bier brengen en de weekhartigen onder de reaguurders gaat alweer overstag.

mindless | 29-07-15 | 09:23

ik reaguur niet vaak maar als ik dan wat zeg is het pure kwaliteit. als ik zo vrij mag zijn dit te zeggen.

milieu-meneer | 29-07-15 | 08:38

Ik ben geen bierdrinker maar wijnliefhebber (dat komt vanzelf als je de 40 gepasseerd bent en jarenlang in wijnoproducerende landen woont). Je mag me best interviewen onder het genot van een Barossa Valley Shiraz (bij voorkeur Rawsons Retreat) of een Hawkes Bay Pinot Noir (alhoewel de Pinot Noir van Seilly uit Obernai ook niet te versmaden is).

Brulboei_61SB | 29-07-15 | 08:05

Verdienen daar tonnen (publiek) geld op de redactie en ze laten zich inpakken door een blonde doos uut Grûnn voor een blik *kuch* bier? ach jongetjes, die hormonen hè??
bedoel je mij??? | 28-07-15 | 19:20

Vanuit die hoek zou je het kunnen bekijken , maar de dame heeft stijl en gevoel voor verhoudingen en wil een onderzoek doen. Niet zoveel mis mee en ook niet voor de manier waar op.

daytripper | 29-07-15 | 02:07

Ah de vrouw van 't Dagblad van 't Noorden, is 't niet? Wel eens een artikeltje van gelezen over 't maagdenhuis geloof ik.

Liroy | 29-07-15 | 01:13

Ik zou haar doen zonder er veel woorden aan te verspillen.

Rest In Privacy | 29-07-15 | 01:08

Saminna Saminna hey hey... yaka yaka heuhee Saminna Saminna Saminna ha its time for Africa!
De titelsong van het WK in Afrika. En ze noemt asielzoekers inheemse verrassingen.... Zal wel toeval zijn?

Thorolf | 29-07-15 | 00:46

Oh gut, weer een aspirant lid van het linkse journaille....

The_Master_Bear | 29-07-15 | 00:27

Kom maar ff naar Sodom!

Cor Zakov | 28-07-15 | 23:07

Hè hè, wat zijn de reguurderheren toch weer intolerant vanavond. Duhhh.
Natuurlijk wil Saminna best wel helpen.
Helaas is Gravin van K. geen modelraguurder, dat dan weer niet.
Ik ben dom, recalcitrant, stokoud en (V).
Dat dan weer wel.

Gravin v Kippenbouth | 28-07-15 | 23:01

Saminna komt in ieder geval met openbaar vervoer, dus het kan een mooi middagje worden.

Hoen | 28-07-15 | 22:56

Dat wordt een stageplek, wat ik je brom.

QuelleFromage | 28-07-15 | 22:42

Saminna kent De Reaguurder blijkbaar nog niet. Wij verneuken zelfs een poll op GS puur omdat het kan.

Mahatma | 28-07-15 | 22:12

Als Motivaction maar niet bij het onderzoek betrokken is. Dat bureau produceert doorgaans zeer onbetrouwbare rapporten.

The7thGuest | 28-07-15 | 22:04

Ben nu wel heul benieuwd naar de formulering voor dat onderzoek. Heren redactie, drink die pils met deze studiebol. Wij Willen Weten!

Reykjavik | 28-07-15 | 21:57

Beste Samina,
Resultaten vanuit het verleden duiden erop dat de hoogte van de studieschuld niet.in verhouding staat tegen de afgeleverde kwaliteit hoernalisten.
Dus om het je makkelijk te maken..
Wij zijn rabiaat rechts..
Intolerant...
Tegen alles..
Humorvol (hallo Kaas)
Feitelijk (Feytenman)
Beter af (Duitse Herder)
Cool (Necrosis)
En hebben een gezonde hekel aan de innerlijke circle..
En Babyboomers die het verkloten voor iedereen.
dag meisje.en nu aan het werk om je schuld aan de maatschappij terug te betalen
.ipv gratis bier weg te geven in de hoop van mijn op.nummer te krijgen.
192.13.13.666

diddley2 | 28-07-15 | 21:18

@overVecht | 28-07-15 | 21:08
samina23 was een troll ..

SyntaxError | 28-07-15 | 21:14

@samina23 | 28-07-15 | 19:08

Zoals ik al aangaf. Stuur maar een mail naar voorgeenstijl@gmail.com en ik beantwoord de vragen die je hebt. doei.

overVecht | 28-07-15 | 21:08

Samira, als jij je nu eens niet gaat verdiepen in de gs reaguurdert. Maar je gaat je scriptie schrijven over de corruptie binnen de EU. Veel nuttiger onderwerp...

Mark_D_NL | 28-07-15 | 21:05

Als ik zo bovenstaande reacties eens lees ben ik bang dat die arme Saminna na dit artikel haar studie onverwijld bijstelt richting forensische psychiatrie. :)

miff | 28-07-15 | 20:57

Student...? Pekela...?

HOAX!!!

VanBukkem | 28-07-15 | 20:54

@VanBukkem | 28-07-15 | 20:42
Kijk daarmee uit! :P

SyntaxError | 28-07-15 | 20:49

Nu je toch meeleest Sammina,
geenstijl heeft het al jaren niet alleen over servies, maar nog extremere "luxe".
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2012/10/...
Dit alleen al, is iconisch voor het heden.

SyntaxError | 28-07-15 | 20:49

samina23 | 28-07-15 | 19:08
Antwoord op beide vragen is entertainment en sommige reaguurders hebben inhoud en plempen soms interessante links.

Moeki de Meeuw | 28-07-15 | 20:47

FW Ta-183 Huckebein | 28-07-15 | 20:43
Da's in Maaskantje...

Ommezwaai | 28-07-15 | 20:46

*Uit vollen borst als aanmoediginglied met bijval van Großvati von Zeikhoven 'Veendam noar [Olle] Pekel' voor Saminna aanheffen doet*

dugo | 28-07-15 | 20:44

Pekela ? daar drinken ze toch alleen Schultenbrau ?

doe maar cola light :)

FW Ta-183 Huckebein | 28-07-15 | 20:43

@SyntaxError 19:56
You bastard!
(Ik stond net op het punt Saminna mijn pincode te vertellen.)

VanBukkem | 28-07-15 | 20:42

samina23 | 28-07-15 | 19:08

Verveling, bier, tieten en grappige verhaaltjes over moslims.

hero_of_heaven | 28-07-15 | 20:41

Saminna is lievv.
Oja, mocht mijn IP-adres nodig zijn. Dan is die op te vragen bij justitie.

Arbijan | 28-07-15 | 20:38

Eindconclusie van haar scriptie:

Geenstijl is een speeddatingsite.

tipo | 28-07-15 | 20:35

Ik wil haar wel doen...

Mark_D_NL | 28-07-15 | 20:33

Großvati von Zeikhoven was vroeger ook heel goed in het stellen van geheimonderzoek vragen...

F. von Zeikhoven | 28-07-15 | 20:33

@VanBukkem | 28-07-15 | 20:10
Een obsessieve/compulsieve gedrags stoornis .. of is het de menselijke aard?
Iedereen, in alle lagen van de bevolking heeft de drang een onderscheid te maken ... bijvoorbeeld door te reaguren. Ik ook ...
-
Hypothese:
Past het gedrag niet binnen de (sociale) richtlijnen dan is het een ziekte/gebrek.
Past het binnen het kader is het geen probleem/aandachtspunt.
Draagt je obsessieve/compulsieve/megalomane gedrag bij aan het ideaal van een bepaalde groep .. heb je zelfs een "pre" lijkt het soms.
Het "zich doen laten gelden" kan erg verslavend werken als het lukt, en je meer macht krijgt, of meer plusjes.
Lang verhaal kort:
www.google.nl/search?q=EU+gebouwen
"Waar zijn die kastelen gebleven?"
vroeg ooit iemand.

SyntaxError | 28-07-15 | 20:33

Mannen melden zich massaal aan op haar twitter, zo zijn de reaguurders :)

XaleX_2 | 28-07-15 | 20:32

Ik kijk alleen plaatjes.

L. Rijk | 28-07-15 | 20:31

J.R. Thorbecke | 28-07-15 | 19:45
Doe mij dan maar Heineken...
Of een lekkere "Zatte" van Brouwerij het IJ.

Ommezwaai | 28-07-15 | 20:31

Hee Saminna wat heb je gestemd? Als t D66, PvdA of GL is dan kan je nooit een goeie hournalist worden. Dus blijf dan maar bij me weg met je bier.

IQmin100 | 28-07-15 | 20:28

@samina23 19:08
a- omdat ik anders iets denk te missen.
b- omdat ik anders denk dat anderen iets missen.

PS. Een studieschuld hoef je nooit terug te betalen. Zeker als journalist kom je niet eens door de draagkrachtmeting om uberhaupt te mogen betalen.

tipo | 28-07-15 | 20:28

Saminnares

Kaas de Vies | 28-07-15 | 20:27

Mocht Saminna het onzalige idee in haar hoofd krijgen om mij persoonlijk aan de tand te voelen: Ik kan niet beloven dat ik mijn handen thuis hou!

VanBukkem | 28-07-15 | 20:24

Ze had er een doos tissues en een paar naakt foto's bij moeten doen vind ik.

Balletje Mayo | 28-07-15 | 20:20

eerstneukendanpraten | 28-07-15 | 20:04
Het woord is : mond.
Gelukkig kan Saminna haar eigen naam niet schrijven, dan zal de dubbelzinnigheid haar ook wel ontgaan zijn.

Nonkel Frituur | 28-07-15 | 20:18

Beste Saminna,

Ik lees Geenstijl nauwelijks, want wat er geschreven wordt boeit me nauwelijks, ik kan zelf wel een mening vormen. Maar ik vind het wel interessant om meningen te wisselen met de mede-reaguurders en daarvoor is geenstijl een geschikt medium vanwege zijn laagdrempeligheid. Ik zelf ben via omzwervingen uiteindelijk op geenstijl beland en 8 jaar later en 3 aliassen verder bevalt het wel, voornamelijk omdat je hier veel meer mag zeggen zonder dat het weggejorist wordt.

Arbijan | 28-07-15 | 20:18

atheïstisch stemvee | 28-07-15 | 20:03
Inderdaad.
Føk You Very Much SE
Uw naam zijde vervloekt!

Aristotalloss | 28-07-15 | 20:13

Hallo Saminna zeg het maar, joehoe

Mr. Squits | 28-07-15 | 20:11

@SyntaxError 19:28
Ik durf soms niet eens te kijken terwijl ik nog aan het typen ben. Het stemmetje in mijn achterhoofd roept dan 'Niet op post drukken! Niet op post drukken!' maar dat mag niet baten. Het is gewoon sterker dan ik.

VanBukkem | 28-07-15 | 20:10

@atheïstisch stemvee | 28-07-15 | 20:03
:D

SyntaxError | 28-07-15 | 20:05

Vraag maar Saminna, ik lees en reaguur. Waarom? I have no fucking clue. Ik drink Amstel, je hoeft nix mee te nemen, ik zorg voor de pinda,s en de pils.
Mochten de vragen die je wil stellen digitaal zijn dan ontvang ik als vergoeding graag een pikante foto van je mooiste zus.

hero_of_heaven | 28-07-15 | 20:04

Ik doe mee.

snakeplisskin | 28-07-15 | 20:04

samina23 | 28-07-15 | 19:56

ROFLOL, Nonkel wilde al een frikandel in uw ..... steken!

eerstneukendanpraten | 28-07-15 | 20:04

Nonkel Frituur | 28-07-15 | 19:57

Ja, ja, u en jan de patatboer, wij kennen jullie al langer dan vandaag!

eerstneukendanpraten | 28-07-15 | 20:03

Vervloekt zij @SyntaxError tot in het zevende nageslacht!

atheïstisch stemvee | 28-07-15 | 20:03

@samina23 | 28-07-15 | 19:08
Pavlov en onderbuik. Geenstijl is het belletje. Tevens tegengif voor de nogal links georiënteerde lala-policor media die in dit land zo dominant aanwezig is.

atheïstisch stemvee | 28-07-15 | 20:01

samina23 | 28-07-15 | 19:56

Goeie grap, bravo.

Alpha Runner | 28-07-15 | 20:01

Ik verwacht vrijdag dan wel de SaminaVrMiBo. Met pheauteaux. Opdat wij dan weer kunnen wie van de drieën wie de echte Samina is.

ole guapa | 28-07-15 | 19:59

@Westheimer 2.0
Necrosis een Groninger?! Ha, dat mocht ie willen!

God moak uut 't golden kooren, de Grunnegers, Friezen en Drentenoaren. Uut 't kaf en aandere nait te bruuken resten, moak Ie die stakkers uut 't westen.

VanBukkem | 28-07-15 | 19:59

Na: "Ik zoek mensen die GeenStijl lezen!", ben ik meteen voorzichtig.
 
Nu verwacht ik een vooringenomen onderzoekje in 3...2...1...
 
Maar laten we niet lullig doen, want ze doet wel haar best.

pietvanvliet | 28-07-15 | 19:59

Niet allemaal boos worden nu .. toch?
>SyntaxError | 28-07-15 | 19:50

SyntaxError | 28-07-15 | 19:58

Update ik bedoel 2% extra alcohol...

Pimol | 28-07-15 | 19:58

In plaats van blikjes had ik flesjes gekocht, voor hetzelfde geld koop je 6 flessen Hertog Jan Karakter, veul lekkerder en ook 2% extra bier. Wie niet rijk is moet slim zijn...

Pimol | 28-07-15 | 19:57

eerstneukendanpraten | 28-07-15 | 19:52
Maar ik wil enkel aangeven dat ze een beetje te mager is. U denkt natuurlijk aan andere dingen, viezerik dat u bent.

Nonkel Frituur | 28-07-15 | 19:57

Ok, er is een nieuw topic, bedankt voor jullie eerlijke antwoorden, ik hoop dat de echte Sammina er iets aan heeft.
Groetjes,
SyntaxError
:D

samina23 | 28-07-15 | 19:56

Ik drink niet. Ranja mag ook. Dus vraag maar raak Saminna.

Arbijan | 28-07-15 | 19:54

Nonkel Frituur | 28-07-15 | 19:46

Gaat uw mond spoelen met water en zeep en daarna twintig weesgegroetjes en dan met blote voeten naar bed!

eerstneukendanpraten | 28-07-15 | 19:52

@Ars Vivendi | 28-07-15 | 19:40
Lol :P
Ik ben benieuwd of ik deze avond nog terug ga lezen ..

SyntaxError | 28-07-15 | 19:52

Trouwens, ff tussen de regels door, is dit een schoolvoorbbeeld van misleiding op een zeer onschuldige wijze. Het is erg mooi om te lezen dat reaguurders gaan nadenken over de vragen die samina23 stelt, in de vooronderstelling dat deze vragen ook echt van haar komen. Maar is dat ook zo?
En is het doel deze vraag voor haar te beantwoorden, of eigenlijk voor zichzelf?
Wat is je drang om te reaguren op dit comment van 19:08?

SyntaxError | 28-07-15 | 19:50

samina23 | 28-07-15 | 19:08

Reaguren laat ik meestal aan anderen over trouwens. Meestal is alles al gezegd tegen de tijd dat ik het topic heb gezien en de reacties heb doorgespit.

Alpha Runner | 28-07-15 | 19:48

Lieve Saminna
GS staat voor hard nieuws recht voor de kanis, het schandpalen en tot opstappen dwingen van falende graaiers of corrupte politici, teef-vrije terrassen, WOBben van verdijsselbloemende overheden, politiemensen die zonder vreesch voor wereldvreemde rechters hun beroep kunnen uitoefenen, het openbaren van allerhande tuigh zoals kopschoppers en met fopstrafjes wegkomende criminelen en daarnaast zijn de Vrijmibo en het occasionele tietentopikkie eauk niet te versmaden.
.
Tevens is het een plezierige plek om met mede reaguurders van mening/gedachten te wisselen en is het een plezierige onderbreking van de (soms) drukke werkdag om even te lezen/reaguren.
.
Maar zoals anderen al eerder zeiden, GS moet je niet analyseren maar DOEN!

Berbaar | 28-07-15 | 19:47

Zou haar GPS Antwerpen kunnen vinden? Ik zeg dat er een frikandel in moet.

Nonkel Frituur | 28-07-15 | 19:46

Van reaguren krijg ik warme kriebels in mijn onderbuik.

Draaikont24 | 28-07-15 | 19:46

Kaas de Vies | 28-07-15 | 19:30
Kaas is overduidelijk de primus inter pares.

Rest In Privacy | 28-07-15 | 19:46

Ommezwaai | 28-07-15 | 19:28
1. Grolsch
2. Hertog Jan
3. Brand

Nuff said :).

Rest In Privacy | 28-07-15 | 19:45

Een echte student had Oranje boom gestuurd. Bestaat dat eigenlijk nog?

kenny harder | 28-07-15 | 19:44

samina23 | 28-07-15 | 19:08

Omdat Geenstijl met kritische blik over de samenleving bericht, zo'n beetje als laatste medium van Nederland. Er wordt vaak van ze gezegd dat ze berichten plaatsen met politieke kleur (alsof VARA, KRO, etc. dat niet doen), maar trouwe lezers hebben vast gemerkt dat dit eigenlijk wel meevalt. Corrupte PVV'ers worden net zo hard aangepakt als haatbaarden of Afrikaanse gelukszoekers. Om in de woorden van GoT te blijven: "GeenStijl judges us all, sons of high lords, sons of fishermen. If you brake their laws, you will be geschandpaald." Daarnaast is het prettig lezen als het nieuws met een knipoog gebracht wordt.

Alpha Runner | 28-07-15 | 19:43

Saminna, een van Geenstijls oudste reaguurders is Groninger te weten fuckje. Is ook nog vrouw. Ik dacht dat necrosis ook Groninger is, nog zo'n reaguurders icoon. Dan heb je kaas de vries nog, baksteen verkoper. Bigi bana boy is ook interessant, hij is neger. Dan heb je nog nacho vidal, schijnt een enorme lul te hebben of zijn. Doe er je voordeel mee.

Westheimer 2.0 | 28-07-15 | 19:42

@Bad Karma | 28-07-15 | 19:39
Mag ik opteren voor een Westmalle Tripel?

Ars Vivendi | 28-07-15 | 19:41

Botte Hork | 28-07-15 | 19:36

Als ik dat andere zou willen dan ga ik wel naar Club Rianda in Nieuw-Beerta!

eerstneukendanpraten | 28-07-15 | 19:41

@SyntaxError | 28-07-15 | 19:28
Ik heb dat heel soms ook wel eens...
(Mogelijke reactie is: 'Hey, Ars, heb ik jouw wat gevraagd?')

Ars Vivendi | 28-07-15 | 19:40

@Bejaardenhuis | 28-07-15 | 19:08
"Ziet overal een verhaal in..."
.
Dat type journalistiek valt thuis onder het rijtje "everyone's got a book in them, but that's where it should stay in most cases".

pruimzuur | 28-07-15 | 19:40

Ik reaguur hier omdat ik gefrustreerd ben, ik heb een tros bananen gegeten en kan niet meer poepen. Shit. En daarbij heb ik al mijn hoop verloren in het feminisme en vrouwenpower of zoiets na het zien van "The Island With Bear Grylls" het tweede seizoen. Wat maken die vrouwen er een ongelooflijk zooitje van. Heerlijk om te zien maar mijn vertrouwen in het feminisme heeft een behoorlijke deuk opgelopen. Wat gaan vrouwen doen om dat vertrouwen herstellen? Stelletje vuilbekken kan alleen maar praten over pikken, ik zie het niet goed meer komen en nu moet ik verdomme, als man, ook nog eens de hond gaan uitlaten, in de regen. *Zucht*

Hertog Jan. Goede keus. Mjammie.

Bad Karma | 28-07-15 | 19:39

De grote vraag is nu: Wie is Saminna?

Is het een stagiaire of jonge redacteur van GS, zoals de Volkskrant flikte met Fatima Dakmar www.geenstijl.nl/mt/archieven/2015/06/...

Of is het een student met geniale ideëen voor verbetering van de wereld? We gaan na deze teaser maar tot vmbo aftellen.

Dr.Draaibaar | 28-07-15 | 19:39

Pekelaat? Dat is zo rood als de pest! Ik zeg dit is een mollin van de joop! Wel eentje die heeft doorgeleerd, dus zij zal wel spion worden of zo voor de pravda. En ik drink alleen maar belgisch trappisten bier. Niet van die goedkope pils, dus mij lokt ze hier niet mee.

P.redgleuf | 28-07-15 | 19:38

Kaas de Vies | 28-07-15 | 19:30
Zeg Kaas, ik heb helemaal geen baas, ben geen hond!
En van een vakbond word ik al helemaal geen lid. FOEI!

Klik_hier | 28-07-15 | 19:37

@eerstneukendanpraten | 28-07-15 | 19:02
Waarschijnlijk wil ze eerstpratendanneuken.

Botte Hork | 28-07-15 | 19:36

samina23 | 28-07-15 | 19:08
Vraag 1: Immer objectieve berichtgeving en zeker niets links gekleurd.
(Als tegenhanger van de NOS)
Vraag 2: Reaguren doe ik veelal vanuit de onderbuik.

Ommezwaai | 28-07-15 | 19:35

Jaaa, dat was idd iets met een clown, mijn geheugen is dus nog niet geheel aangetast door de liters Hertog Jan

Oetiohnegentechnik | 28-07-15 | 19:35

Kaas de Vies | 28-07-15 | 19:30
Ik heb drank. En drugs.

*buigt voor voorzitter*

chicago river | 28-07-15 | 19:35

Vragen stellen tijdens een massage mag ook.

tiswat | 28-07-15 | 19:35

Waarom geenstijl? Omdat hier wel de realiteit besproken wordt. De items die hier besproken worden komen in minders mate of niet in beeld bij de overige wegkijkende linkse media. Daarom dus, omdat het realiteit is.

chiwing | 28-07-15 | 19:34

Koning Kaas de Vies | 28-07-15 | 19:30
Leve de Republiek!12

Aristotalloss | 28-07-15 | 19:34

@samina23 | 28-07-15 | 19:08


Hoi Samina,

Het lezen van GeenStijl is veelal geen bezigheid die men met hetzelfde plezier uitvoert als het beminnen van een aantrekkelijke vrouw. Het is in feite bittere noodzaak en een dagelijkse gewoonte vanwege de desolate staat van onze gevestigde media. GeenStijl is daarom ook één van de laatste bastions, zo niet de laatst overgeblevene, waar men wars is van een policor kijk op de actualiteiten en andere zaken die spelen in Nederland, Europa en de rest van de wereld. Ook is men hier niet te beroerd om net wat dieper te graven dan de rest van onze veelal hopeloze, met de elite heulende journalisten -vandaar de term: hoernalisten.
Dat duiden vindt vaak plaats met een ietwat cynische kijk op het hele gebeuren maar dat houdt het juist dragelijk.
De reaguursels zijn in feite de kers op de taart.
Waarbij de taart natuurlijk gevormd wordt door de topics, uitzonderingen daargelaten. Er is niet iets specifieks dat mij ooit heeft aangezet tot reaguren -voorheen onder een andere naam maar dat terzijde, op deze site. Waarschijnlijk komt het door de kwaliteit van de reaguursels en de expertise van de reaguurders, wederom uitzonderingen daargelaten.
Hier snapt men dingen sinds 2003.

Desmoulins | 28-07-15 | 19:34

Kaas de Vies | 28-07-15 | 19:30

De laatste keer dat ik jou iets aanbood reageerde je best wel ondankbaar.

brutus68 | 28-07-15 | 19:34

chicago river | 28-07-15 | 19:28
Ik denk omdat niet elke reaguurder oprecht reaguurt. Face-to-face is makkelijker onderscheid maken. Dat snap ik wel.
.
Overigens doe ik een poging tot een serieus reaguursel:
Ik reaguur weinig. Ik kom wel dagelijks op GS, omdat, het is hier al eerder genoemd, er een heleboel ontluisterende en interessante nieuwsberichten worden geplaatst. Zonder censuur of roze bril. Je krijgt de keiharde realiteit in je bek en daar hou ik van. De onzintopics die ook vaak genoeg voorbij komen neem ik daarbij voor lief (hoewel tendentieuze, kwetsende en ongefundeerde topics soms om te gieren zijn).

Mean Dean | 28-07-15 | 19:33

Kaas de Vies | 28-07-15 | 19:30

Doe nou eens niet, proberen we allemaal serieus te reaguren om dat meisje dat het al zo zwaar heeft te helpen en dan gooi jij weer roet in het eten. Wat moet ze nu wel niet van ons denken?

eerstneukendanpraten | 28-07-15 | 19:33

Saminna is ergens halverwege tussen de RUG en Pekela van harte welkom om bij mij thuis een Schultenbrau te komen drinken om mij vervolgens alle vragen te stellen. In een leuke kroeg in de stad mag ook natuurlijk ;)

zed is dead | 28-07-15 | 19:32

Kaas de Vies | 28-07-15 | 19:30
Ik wil daar kroketten en frikandellen aan toevoegen en wellicht.... Kaassoufflés!

Ommezwaai | 28-07-15 | 19:32

Als baas van alle reaguurders en voorzitter van de reaguurdersvakbond eis ik ijs. Daarnaast wil ik ook pilsch en eervolle vermelding.

Kaas de Vies | 28-07-15 | 19:30

Sammina.
Waarom doe je je 'ding' niet meteen nu direct gewoon hier? Zo simpel.

chicago river | 28-07-15 | 19:28

samina23 | 28-07-15 | 19:08
Tijd voor de gedigt.
Samina uit Pekela
wilde weten,
reaguren hoe doe je da
voor de geen stijl manier van vragen
krijg je van mij tien reedten

Mean Dean | 28-07-15 | 19:28

J.R. Thorbecke | 28-07-15 | 19:24
Hertog Jan wordt gewoonweg gebrouwen in de Dommelsche Bierbrouwerij.
Om het maar zachtjes uit te drukken, heb ik daar wat mindere ervaringen mee.

Ommezwaai | 28-07-15 | 19:28

@VanBukkem | 28-07-15 | 19:26
Durf jij soms, de volgende morgen, ook niet meer te gaan kijken wat je allemaal met je zatte hoofd geplempt hebt? :P
Ik heb dat el eens.

SyntaxError | 28-07-15 | 19:28

Saminna is door..., maak maar een poll voor haar.

wiener mit pommes | 28-07-15 | 19:27

King of the Oneliner | 28-07-15 | 19:03
Gheheheh. Fine plemp.
Ik lees wel altijd alles. Letter voor letter. *kuch*
Maar Hertog Jan is geen tof bier. Valt slecht op de maag, Sammina.
Beter doe je Limburgs. Brand. Alfa.

chicago river | 28-07-15 | 19:27

@Saminnaaaaaaaaaaa
Waarom ik de GeenStijl lees? Vanwege de objectieve en onafhankelijke berichtgeving. En omdat het gratis is.
En waarom ik reaguur? Goeie vraag. Dat weet ik zelf eigenlijk ook niet. Het gaat gewoon min of meer vanzelf; je zet de computer aan, je leest iets op de GeenStijl, en voordat het zelf beseft heb je alweer een reaguursel getypt en op post gedrukt. En vervolgens lees ik dan wat ik gereaguurd heb.

VanBukkem | 28-07-15 | 19:26

lijkt me nou echt een aardig kind

barf | 28-07-15 | 19:25

@Kaas de Vies | 28-07-15 | 19:21
Met Livestream!

SyntaxError | 28-07-15 | 19:24

Hertog Jan, altijd +1.

Rest In Privacy | 28-07-15 | 19:24

Pekela... Was dat niet iets met een clown?

Oetiohnegentechnik | 28-07-15 | 19:24

Jeff Hawke | 28-07-15 | 19:21

Ja, en er zijn er natuurlijk nog veel meer die hun geslacht binnenboord houden.

eerstneukendanpraten | 28-07-15 | 19:23

Weet je Saminna, de koelkast is al vol en wordt tijdig bijgevuld. Geen nood. Geef even aan als je komt dan zorg ik voor een lekker warm kampvuur. Als je het er dan naar hebt, brand maar los. *plop*

tiswat | 28-07-15 | 19:23

Kaas de Vies | 28-07-15 | 19:21
U heeft inderdaad nogal wat uit te leggen.

Ommezwaai | 28-07-15 | 19:23

samina23 | 28-07-15 | 19:08

GS is realiteit. De wereld is doomed en hier lees je het. GS’ers zoeken geen feelgood.
Direct is goed, geen gelul er om heen.
Daarbij kom ik hier al sinds 2003, 5e nick meen ik, ik weet niet beter.

the_hammer | 28-07-15 | 19:23

Voelt toch een beetje als een sigaar uit eigen doos dat bier.

brutus68 | 28-07-15 | 19:23

samina23 | 28-07-15 | 19:08

En verder zijn er nog een paar reaguurders wiens bijdragen het gemiddelde niveau van een landelijk dagblad ruim overstijgen waarvan sommigen na enig aandringen door de andere reaguurders soms hun eigen topics mogen schrijven.

eerstneukendanpraten | 28-07-15 | 19:22

Dusss... En studieschuld, en een van de duurdere A merken opsturen. Overigens is den Hertog prima te pruimen.
Benieuwd naar het verhaal hierachter.

Cannabooze | 28-07-15 | 19:21

Ik zag de redactie al door de lucht dartelen en plezierscheetjes laten bij het nieuws dat een vrouw een afspraakje wilde. Helaas... haha.

Draaikont24 | 28-07-15 | 19:21

@eerstneukendanpraten | 28-07-15 | 19:18
Vergeet Rammstein, Robin Hood, Elizabet 2 en de raderendraaien niet!

Jeff Hawke | 28-07-15 | 19:21

Ik eis een kruisverhoor.

Kaas de Vies | 28-07-15 | 19:21

@ Saminna,

Ik denk dat het grootste deel hier leest, en de reaguurders helemaal omdat....... Ja ik weet het eigenlijk niet.
Te weinig alternatieven denk ik.
Denk dat je het best kan gaan zoeken in de hoek van het autisme, asperger e.d.

Bejaardenhuis | 28-07-15 | 19:20

Verdienen daar tonnen (publiek) geld op de redactie en ze laten zich inpakken door een blonde doos uut Grûnn voor een blik *kuch* bier? ach jongetjes, die hormonen hè??

bedoel je mij??? | 28-07-15 | 19:20

King of the Oneliner | 28-07-15 | 19:15

Nee hoor, want we hebben ook nog prominenten reaguursters zoals bijvoorbeeld: hangtiet met knoop, fuckje en irma zondertetten.

eerstneukendanpraten | 28-07-15 | 19:18

@samina23 | 28-07-15 | 19:08
Geenstijl gaat vaak nergens over, maar vaak ook wel!
Wanneer je de links leest/bekijkt en de comments doorspit zijn er dingen te vinden ... "schandalen"?
Het is een sensatie blog, maar de wereld IS ook sensationeel.
Reaguren doe ik denk ik ten eerste uit een drang om te leren, en te delen wat ik zelf denk dat belangrijk is, zodat ik het met de visie van anderen kan vergelijken.

SyntaxError | 28-07-15 | 19:17

samina23 | 28-07-15 | 19:08

Wel eens hier geweest? www.joop.nl/

Dan weet je nu waarom Geenstijl de moeite meer dan waard is want hier kan wél worden gediscussieerd en blijven je bijdragen niet gemiddeld drie kwartier bij de ballotage hangen.

eerstneukendanpraten | 28-07-15 | 19:16

face-to-face? Ik heb al tien jaar niemand meer gezien, alles gaat tegenwoordig via het internet! Zoveel makkelijker!

Bart de Gelovige | 28-07-15 | 19:16

samina23 | 28-07-15 | 19:08
Lijkt me een trol of niet?
Aan de andere kant, "Super bedankt alvast!" met uitroepteken en het woordje super, doet mij vermoeden dat we hier met de echte Samina te maken hebben, ook al schrijft ze haar naam hier anders.
Nou, zet je schrap, want dit is een sarcastische mannenwereld.

King of the Oneliner | 28-07-15 | 19:15

Uhhhhh ik pas

Machoclown | 28-07-15 | 19:15

samina23 | 28-07-15 | 19:08
Antwoord 1: neurose. Antwoord 2: xenofobie.
Groetjes,
Arie

Aristotalloss | 28-07-15 | 19:15

eerstneukendanpraten | 28-07-15 | 19:12
Wel 2 of 3 ook denk ik.

Bejaardenhuis | 28-07-15 | 19:14

@Jaworja 18:43
-
Dat het geen Pekel b is.

bisbisbis | 28-07-15 | 19:14

Doe is foto sturen. Verder overal mee eens.

Shape of Despair | 28-07-15 | 19:13

Nog nooit was adverteren zo goedkoop.

Wim Denkbaar | 28-07-15 | 19:13

Dit riekt naar omkoping.
Enfin, ik wil wel eens ondervraagd worden hoor.
Is weer eens wat anders dan een ondervraging door het OM.
.
Waar moet ik inschrijven?

Ommezwaai | 28-07-15 | 19:13

Bejaardenhuis | 28-07-15 | 19:08

Die lust vast wel een kalgestelt roseetje...

eerstneukendanpraten | 28-07-15 | 19:12

Hé, Samina23 heeft geen ui?

Jeff Hawke | 28-07-15 | 19:11

samina23 | 28-07-15 | 19:08
Beste Samina

omdat je hier de artikelen leest die je nergens anders in mainstream media kunt vinden.

son of anarchy | 28-07-15 | 19:11

even een wedervraag.. 'ben je moslima?' want zoja ongezien de tiefus.

(c)ZWITSUL | 28-07-15 | 19:11

Nou, kom maar op dan!

Ars Vivendi | 28-07-15 | 19:09

Hoi GS lezers, ik maak maar meteen gebruik van de situatie om een paar vragen te stellen:
Waarom lezen jullie graag geenstijl.nl, en wat is het dat jullie aanzet tot reaguren?
Super bedankt alvast!

samina23 | 28-07-15 | 19:08

@eerstneukendanpraten
Triest. Saminna kan haar eigen naam niet eens spellen. Want Saminna schrijf je met 'aaaaaaaaaa' op het eind: Saminnaaaaaaaaaa.

VanBukkem | 28-07-15 | 19:07

Mmm die begint net…pilsjes… Het geld zit bij de NPO en dat is beentjes opengooien. In plaats van een ander leeg onderzoek doe je beter het fitness centrum bezoeken. Er zijn nog een triljoen journaliststudentjes welke die benen open gooien. Stand out from the crowed…

the_hammer | 28-07-15 | 19:05

Wel jammer dat ze Pekela als binnenkomertje gebruikt.
Dan gier je volgens mij wel om aandacht.

Gewoon een naaktfoto van jezelf erbij voldoet ook gewoon lijkt me.

vvp-weerd-gilder | 28-07-15 | 19:04

Oké Saminna, ondervraag me maar. Tijdens een dinertje? Restaurant Muller?

Zyprexa20mg | 28-07-15 | 19:04

Een echte GeenStijl "lezer", leest het topic niet eens, hooguit de titel, en een paar kernwoorden, en begint daarna als een bezetene een comment te typen.
Dus Saminna, omhooggevallen turfstekers dochter, je hebt het dus echt niet begrepen.
Je wilt te graag, je wilt contact met de interessante jongens in de grote boze stad, waar het allemaal gebeurt.

King of the Oneliner | 28-07-15 | 19:03

Als Saminna GeenStijl-lezers zoekt, dan hoeft ze niet in haar woonplaats te zoeken, want daar wonen alleen maar Tokkies.
(Hebben ze daar überhaupt wel internet, in Pekelaaaaaaaaaa?)

VanBukkem | 28-07-15 | 19:03

Halle Saminna, als jij geen kopvod draagt wil ik best wel even de fiets pakken voor een meet and greet. Een tip: Henny H. (wethouder te P.) is geheid bereid een biertje met je te drinken om je onderzoek verder te bespreken.

eerstneukendanpraten | 28-07-15 | 19:02

Het gaat dus om mensen die Geenstijl lezen, niet om reaguurders.Een heel andere categorie. Ik ben voornamelijk lezer en val nog binnen de doelgroep.

Hersenloost | 28-07-15 | 19:02

Ik ben beschikbaar vanaf 17 augustus.

MyCatIsDoingThis | 28-07-15 | 19:02

Origineel, en leuk geschreven.

provocativo | 28-07-15 | 19:01

Even ge-Googeld: Saminna names. Eerste resultaat: islamic names.
O.K. • Alle alarmbellen rinkelen... •
Eerste vraag van Saminna is dus waarschijnlijk iets in de trant van: waarom hebben jullie zo'n pest-hekel aan de islam?
Antwoord: omdat wij van onze vrijheid houden.
O.K. Volgende pilot-study-student.

Aristotalloss | 28-07-15 | 19:00

Heiseenberg | 28-07-15 | 18:53

+veel xD

DrakenEi | 28-07-15 | 19:00

VanBukkem | 28-07-15 | 18:56

Zelfde vraag maar dan met een toetje: vlaaaaaaaaaaaaaa...

eerstneukendanpraten | 28-07-15 | 18:59

@SyntaxError | 28-07-15 | 18:45

Maar nu je het zegt. Toch maar eens kijken hoe ze er eigenlijk uitziet.

overVecht | 28-07-15 | 18:57

zelfs politici lezen geenstijl. Misschien moet ze even naar Koenders vragen, die schijnt dit echt nooit leuk te vinden. Verder kan ze hier alle reacties lezen die we plaatsen

son of anarchy | 28-07-15 | 18:57

@SyntaxError | 28-07-15 | 18:45

Neuh. Help gewoon graag mijn medemens.

overVecht | 28-07-15 | 18:57

Dorp in Groningen, vijftien letters....

(antwoord: Pekelaaaaaaaaaa)

VanBukkem | 28-07-15 | 18:56

Hoe is het mogelijk, een brief zonder dreigende advocaat?

Heiseenberg | 28-07-15 | 18:53

Ik zou haar uitnodigen.

Rest In Privacy | 28-07-15 | 18:53

@seven | 28-07-15 | 18:45
Een onderzoek kan natuurlijk ook naar een bepaalde groep zijn .. toch?
De GS lezer is niet gelijk aan de gehele samenleving.. dat is zeker waar, en de groep die uiteindelijk meedoet is niet represetatief voor de GS lezer.
Ik ben wel benieuwd wat dit gaat worden :)

SyntaxError | 28-07-15 | 18:51

Potverdorie, van mensen zoals Saminna moeten we er meer hebben. Initiatiefrijk, welbespraakt en creatief. Topwijf, nu al!

th3freeze | 28-07-15 | 18:51

Ik las laatst op de Geenstijl dat ene Rutte ook wel eens meeleest. Misschien kan hij helpen! Kan hij wellicht ook wat aan die studieschuld doen.

Rest In Privacy | 28-07-15 | 18:50

Had je graag willen helpen Saminna, maar zwitsals zijn ongetwijfeld uitgesloten van deelname.

Moeki de Meeuw | 28-07-15 | 18:48

Lievvv!
Samina mag mij bellen!

Ceauceausneaut | 28-07-15 | 18:47

Geenstijl lees je niet. Geenstijl beleef je.

ET007 | 28-07-15 | 18:47

Doet lief!!

Glas Koning | 28-07-15 | 18:47

Vrijwel alle oproepjes voor onderzoekjes, vaak door studenten, die op Twitter lagskomen vergeten een belangrijk iets. Het belang van een a-selecte steekproef. Een oproep op Twitter is niet a-select. Ten eerste bereik je zo vooral mensen op Twitter, ten tweede is het zelf selectie omdat je alleen mensen in het onderzoek betrokken worden die op zo'n oproep reageren en je niet weet hoeveel de non-response onder lezers is die wel de oproep xien, de doelgroep xijn, maar niet op je oproep reageren.

seven | 28-07-15 | 18:45

@overVecht | 28-07-15 | 18:45
Overvecht is verliefd?

SyntaxError | 28-07-15 | 18:45

@hotnot | 28-07-15 | 18:43

Ja.Kostelijk vermaakt. Die deed het in zijn broek toen ik face-to-face met hem zat.

overVecht | 28-07-15 | 18:45

Kom maar op met die vragen... de vorige die dat deed voor de Nieuwe Revu vond het allemaal wat eng maargoed.

Mail mij maar naar voorgeenstijl@gmail.com..

Xx overVecht

overVecht | 28-07-15 | 18:45

Kort willen ontvangen? In Pekela? Wat dacht je zelf, maar je mag best bij mij langskomen, ik kan niet meer gratis reizen met de trein namelijk :)

Flapuidt | 28-07-15 | 18:44

Zo eentje was er toch al eerder ? Lijkt me een soort studie antropologie. Niet aan beginnen. Geenstijl guurders worden door die studentjes een beetje gezien als een diersoort, niet als mensen.

hotnot | 28-07-15 | 18:43

vliegende knorrepot | 28-07-15 | 18:36
Pils komt ook gewoon uit Limburg, dat stuk land wat niemand wil.

Brunssum73 | 28-07-15 | 18:43

Wat is er mis met Pekela?

Jaworja | 28-07-15 | 18:43

Kijkt Saminna die komt er wel, met bier krijg je altijd een voetje tussen de deur.
Succes meid, prima actie!

Berbaar | 28-07-15 | 18:42

Tip; zet in de conclusie dat alle reaguurders racisten zijn en je zit gebakken.
Plus minimaal vijf TV-optredens bij Mathijs en/of Jeroen.

Jackanders | 28-07-15 | 18:42

Bij mij mag ze ook langskomen. Vind Pekela nogal ver rijden namelijk.

centre pompidoe | 28-07-15 | 18:41

Registreer je anders even snel meid, dan kun je ons live aan de tand voelen ... over een paar uur zitten we alweer in een ander topic :)

SyntaxError | 28-07-15 | 18:41

Gratis bier werkt altijd !

Abu Bakr al-Salami | 28-07-15 | 18:40

Pekela nieuwe, oude of boven?

roze_bril | 28-07-15 | 18:38

Vraag maar raak Sam

SyntaxError | 28-07-15 | 18:38

Dapper van Saminna.

Mahatma | 28-07-15 | 18:37

Krijg ik bier als ik meewerk?

Zwijneveld | 28-07-15 | 18:37

Misschien een idee dat ze haar vragen hier neerplempt, waarna de reaguurders deze kunnen beantwoorden.
Vertraagd plaatsen van de antwoorden (bijv een dag later) voorkomt beïnvloeding of het overnemen van ideeen van elkaar, en niet serieuze reacties of getrol kan men verwijderen.

miff | 28-07-15 | 18:37

Beste Saminna,
Begin je Pilot maar hiermee:
Hertog Jan is geen pils, want uit Arcen.
Pils komt uit Plzeň.

vliegende knorrepot | 28-07-15 | 18:36

Kijk, zo doe je dat, Saminna. Heel netjes.

Petrus de Rewa | 28-07-15 | 18:36

Ik doe alleen maar mee met een onderzoek als ik ook 2 sixpackjes toegestuurd krijg. En dan wel echt bier, in plaats van dat rare spul. Bijkomend voordeel Saminna, ik woon vlakbij, je kunt het persoonlijk komen brengen op de fiets.

Stormageddon | 28-07-15 | 18:35

Verdorie, heb net een bootje gehuurd voor komend weekend, Saminna mag gerust met me meevaren, vertel ik haar onderweg over mijn decennium als guurder terwijl we samen bier drinken en zonnen op 1vd dekken.

neemjemoederindemali | 28-07-15 | 18:35

Maar heel NL leest toch Geenstijl?

Muggenmepper | 28-07-15 | 18:34

Ik vind het volgende topic interessanter.

QBert | 28-07-15 | 18:33

Beste Saminna, Als uw studieschuld zo hoog is, is het niet aan te raden om gratis bier weg te geven.. (hint)

Crematorium-de-Asbak | 28-07-15 | 18:33

Ik geloof dat Samina de mannen van GeenStijl prima begrijpt.
*ook een beetje nieuwsgierig is*

drs. KJ | 28-07-15 | 18:33

Tuurlijk! De reaguurders doen hier massaal aan mee. Bel maar ff.

Free Shipping! | 28-07-15 | 18:33

Ik vind Saminna nu al liev.

wardtmar | 28-07-15 | 18:32

Ze zoekt mensen die Geenstijl lezen? Dan heeft ze pech - die zijn te druk met reaguren.

BurgerSpionageNummer | 28-07-15 | 18:32

Beste Saminna, mensen die Geenstijl lezen vind u hier.

Feynman | 28-07-15 | 18:31

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl