Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Veroordeelde landverradende vuurwapengevaarlijke islamitische drugsdealer wil horeca 070 onthoofden

111vdoornedit.jpgDe Partij van de Eenheid in de Haagse gemeenteraad wil het schenken van alcohol in horecazaken verbieden na 22.00 uur. De partij reageert daarmee op een uitgaansonderzoek van de GGD waaruit blijkt dat veertig procent van de Hagenaars tussen twaalf en 36 jaar een ‘zware drinker’ is. De islamitische partij pleit er verder voor om kroegen voortaan al om 24.00 uur te laten sluiten. “Maar nog beter is een ‘uitsterfbeleid’ voor horecagelegenheden waar alcohol wordt geschonken zoals dit nu ook het geval is bij coffeeshops”, zegt raadslid Arnoud van Doorn. Ook wil de partij de boetes bij nuttigen van alcohol in de openbare ruimte verdubbelen en een verbod invoeren op het schenken van alcohol bij sportverenigingen. (Via DenHaagFM)

Reaguursels

Inloggen

Ik word steeds feller tegen Islamieten met al hun hersenloze gekwaak ontspruitend uit de aangeleerde hersenafwijking die religie heet. Ik drink tegenwoordig mijn bier en whisky en voel dat als een daad van verzet. En in supermarkten zoek ik altijd de hoofddoekkassa als ik ham en bier in mijn kar heb liggen (Véééél bier), gewoon…omdat zo’n meiske toch geholpen moet worden bij haar inburgeringcursus; Nederlanders drinken ALCOHOL. (and F*ck you, Mo)

CyberGuard | 08-06-15 | 23:18

@vidamax | 07-06-15 | 10:52
Doe dan gelijk een nekshot.

De waard zijn gast | 08-06-15 | 18:00

Daar gaat ons CARNAVAL

Mensen geef hen toch geen ruimte, je kunt hierop wachten.

Ja echt ik ben het | 08-06-15 | 12:56

Deze man snapt niets van onze ecomie als hij zijn zin krijg betekent dat de dood van de horeca sector dat betekend 10000 panden krijgt leegstand 10000 eigenaren in de ww en 150000 mensen werkloos criminaliteit van illegale cafe's en mensen gaan dan naar andere steden om te drinken waarnaar ze weer dronken in een auto stappen en de de nederlandse staat loopt miljoenen aan belasting geld mis dit soort mensen horen niet in samenleving maar in rozenburg thuis

alien crusader | 08-06-15 | 10:05

Van ons bier en drank blijven ze af,
ze krijgen immers gratis
kost, logis en drank
in het sodoomse Mekja

restman | 08-06-15 | 04:52

De Islamitische Partij
wil ieder andersdenkende
van een hoge toren gooien

Zodoende blijft de
laatste idioot over

restman | 08-06-15 | 04:46

Deze klootzakken moeten zich zelf verbieden

restman | 08-06-15 | 04:43

Van mijn bier blijven ze af want ik schop ze persoonlijk naar het kalifaat.

Real Dutch Meat | 08-06-15 | 01:34

Ik kan niet begrijpen dat mensen anno 2015 nog steeds niet inzien, dat al deze vooral domme oorlogen en onschuldige slachtoffers, genoeg doeningen zijn van regeringen.
Door te geloven maken wij ons zelf slaaf.
Dat geldt voor de bijbel, de thora, de Koran en alle andere "heilige boeken", zijn allen zeer slechte vertalingen van de oude geschriften. En deze boeken samen maakt dat we in een enorme grote leugen leven, die 2015 jaar heeft geduurd. En hoe lang moet het nog duren voor iedereen wakker is?
Ophouden met die onzin, ga leven, geniet ervan ook na 12 uur vloeit er de alcohol.

Eeeek-A-Mouse | 08-06-15 | 01:04

Dat mensen er zo fanatiek in zijn in de aller grootste leugen wat deze aarde heeft gekend, geloof!!
Miljoenen dan wel miljarden mensen omgekomen, aan een kompleet foute vertaling van de oude geschriften. En eeuw na eeuw haken mensen in het geloof, zonder na te lezen waarin ze nou eindelijk geloven.
De alverheven god die al het leven gecreëerd heeft, is onze aarde die aan alle kanten word leeggeroofd vervuilt en opgevreten stelletje hypocriete apen!!
De bijbel de koran de thora zijn zeeeeer slechte vertalingen van de oude geschriften, die eigenlijk gebasseerd waren op een soort van astrologieboek.
God van het leven is de aarde, Jezus is een symbool voor de zon, "The sun of god" dus niet "the son of god"..
De 12 apostelen zijn symbolen voor de 12 sterrebeelden. De 12 maanden van het jaar.
Al het andere wat je wel moet doen en niet mag doen volgens het geloof, dat is door de koningen geschreven om macht over de kudde te houden. Heden ten dage zijn dat de regeringsleiders, cq bakiers.
Aan die regels houden wij ons en zijn wij zo fantaiek in ooknog.
Nu de drank verbieden, sharia invoeren, zwartepieten, enzovoort enzovoort.. Mensen word wakker uit die leugen.

Eeeek-A-Mouse | 08-06-15 | 00:44

Islamofascistische Total Freak!

Ahasveros | 07-06-15 | 22:50


Elk jaar overlijden er 19.000+ mensen aan de gevolgen van overmatig alcohol gebruik. Misschien is het wel een idee om eens kritischer te worden ten opzichte van dit grote maatschappelijke probleem. Want voordat die 19.000 dood zijn, zijn ze eerst nog heel lang invalide vaak door diezelfde drank.
Al denk ook ik niet dat overheidsbemoeienis de beste oplossing is. We leven in een Liberale Democratie tenslotte nog, en voor elke stupid fuck weer een regel maken voor allen, is geen oplossing.
Escovanity | 07-06-15 | 11:06

Die mensen willen moslims toch al dood, want ongelovigen, dus lijkt mij dit prima oplossing voor hen.

OT: als je zelf je lulletje wilt besnijden, op een kleedje wilt mekkeren en je vrouw in een burka hijst moet je allemaal zelf weten. Mag een ander dan lekker en biertje doen na 22:00?

Copycrauw | 07-06-15 | 22:17

De bezuinigingen op de GGZ beginnen nu toch echt zijn tol te eisen.

loeder47! | 07-06-15 | 21:47

Dat bepaal ik toch GVD zelf wel !!!

magicmike | 07-06-15 | 20:30

Wat te denken van een land waar dit soort gestoorden spreekrecht heeft, zelfs in de media aanwezig mag zijn?

De Vrijlansier | 07-06-15 | 20:03

LOL, weer zo'n volslagen de weg kwijt gekkie...

Reykjavik | 07-06-15 | 18:36

Net terug uit een land waar nauwelijks moslims zijn en wat is dat een verademing. Mijn hoofddoekteller is tijdens de hele vakantie niet een keer uitgeslagen, maar in NL is het meteen weer bal; pinguïns alom en een voorstel van treurwilg A. v. D. te Den Haag. Gelukkig is het prachtig weer. Plop en zivjeli.

Ruud Hazes8197 | 07-06-15 | 18:27

Never trust the motives of a muslim.

StijlvolRechts | 07-06-15 | 18:14

Geef die gek een kopstootje!

Ciprinus | 07-06-15 | 18:09

Bij kleine aantallen doen ze mee met het gastland.
Zijn het er wat meer, dan gaan ze roepen dat ze gediscrimineerd worden.
Nog iets meer en ze zullen speciale behandeling gaan eisen.
Vervolgens komt het opleggen van de eigen normen aan het gastland. Homo's, joden en vrijzinnigen worden bedreigd en mishandeld.
Dan onderdrukking van de cultuur en religie van het gastland.
Dan totale islamisering waarbij alle niet-moslims een ongelovigen-belasting moeten betalen. Vrijzinnige moslims worden eveneens vervolgd hetgeen zal zorgen voor sektarisch geweld.
En uiteindelijk: Het uitroeien en gewelddadig onderdrukken van alles behalve de islam. Dit is het moment waarop de islam de religie van de vrede wordt want er is niemand meer die weerstand zal bieden aan het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islamitische staat.

Islam is onverenigbaar met democratie en liberalisme... want islam is immers per definitie onverenigbaar met alle wereldvisies, culturen en opvattingen die niet de islam zijn. Het is een compleet tegenovergestelde visie van die de onze is en ik verbaas me dagelijks dat we die onwenselijke ideeen naar ons land importeren.

Myrkie | 07-06-15 | 18:06

-weggejorist-

Rimpeldoos | 07-06-15 | 17:41

@Arnoud van Doorn. Er zijn landen waar geen alcohol genuttigd mag worden. Ga! en vermenigvuldig u vooral niet! Tot nooit weer ziens!

Maria.1 | 07-06-15 | 17:31

Laat muzelmannen nou eerst in eigen kring orde op zaken stellen voordat ze zich met de westerse cultuur bemoeien. Zodra er waarlijk vrede (= islam) heerst in de islamitische wereld en moslims niet massaal wonen in en vluchten naar landen waar ze van bier en tieten houden, dan kunnen we het hebben over de negatieve gevolgen van overmatig alcoholgebruik. Zolang moslims negativiteit, agressiviteit, geweld, onderdrukking en haat brengen en bevorderen moeten ze vooral hun bek houden.

Rest In Privacy | 07-06-15 | 17:21

Arm Den haag het is toch erg dat jij er maar niet aan wennen kan.
De klank van soera's en van de koran.
In de marokkaanse moskee gonst het gesprek van alle kant.
Allahoe akbar, allahoe akbar in dat verre verre land.

Ach verdomd het is voorbij, verdomd het is voorbij.
Den Haag, Den Haag, de eerste islamitische stad van Nederland ben jij

Amazing_Mark | 07-06-15 | 17:08

@Lilia2 | 07-06-15 | 13:32
Niet álle zandbaklanden. Marokko en Algerije produceren zelf zelfs wijn.

Guido | 07-06-15 | 17:04

Den Haag, daar wil je niet nuchter wonen.
Trust me, I've tried. (And failed.)

Stormageddon | 07-06-15 | 16:33

Dus met DANK aan het CDA.

mallekater | 07-06-15 | 16:12

Ik hoorde vandaag nog in Buitenhof iemand beweren dat er 50 jaar arbeidsimmigratie was....... welnee, het was tien jaar arbeidsimmigratie met de bedoeling dat het spul weer zou opzouten naar godweetwaaristan, na gedane arbeid, maar toen kwam daar de KVP/CDA tussen met hun gezinshereniging( de hoeksteen van de samenleving), en de hele meute stroomde ons land in, vrouwen, oma's , opa's, omes en tantes, broers en zussen en het vermenigvuldigde zich stevig.
10.000- in 1967, 2 miljoen in 2015.

mallekater | 07-06-15 | 16:11

Arnoud van Doorn hoor je natuurlijk niet over die 'jongeren' voornamelijk KUTmarokkanen die zich in de Hoefkade ophouden, overlast veroorzaken en wat voor een sfeer daar heerst!

Ze spreken natuurlijk over jongeren, om het vaag te houden, terwijl duidelijk is welke culturele achtergrond deze figuren hebben!

Geregeld hoor je Moslims zeiken over alcohol gebruik, wist je van te voren toen je hier kwam. Zullen we het eens gaan hebben over de bedoekte vrouwen die ziekelijk zijn omdat ze vitamine-D tekort oplopen omdat ze geen straaltje zonlicht krijgen? Daarover beginnen is zeker tegen het zere been…...

Voor wie het vergeten is: www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/08/...

JI-HAAT | 07-06-15 | 16:06

Stemrecht voor dubbelpaspoorters ontnemen.
Waarom mogen zij twee keer stemmen, hier en in hun thuisland, en wij een keer?

Rest In Privacy | 07-06-15 | 15:56

Stemrecht voor dubbelpaspoorters ontnemen.

Rest In Privacy | 07-06-15 | 15:55

Als dit onze islamitische medemens gunstig stemt,dan moeten we dit offer maar brengen.

arlen | 07-06-15 | 15:35

Geen aandacht meer besteden aan Anton van Doorn, dan gaat ie vanzelf weer iets anders zoeken om aandacht te krijgen.

BlowingBubbles | 07-06-15 | 15:35

Een van de gegadigden mettertijd voor pek en veren, in zijn geval publiekelijke onthoofding.

Vitiligo | 07-06-15 | 15:22

Ik stel voor om een jaar proef te draaien in perscentrum nieuwspoort.

dugo | 07-06-15 | 15:10

Bekeerlingen zijn vaak het ergste en steilste in de leer. Maar over een jaar of tien gaan dit soort voorstellen daadwerkelijk ingevoerd worden aangezien de aanwas van moslims onverminderd door gaat.

Baby Fark McGee-Zax | 07-06-15 | 14:53

Ik zit in het verzet maar niemand weet dat het oorlog is.

DeGlimmendeAtheïst | 07-06-15 | 14:36

Bovendien, flikker op maffe namaakmoslim, wanneer je niet wilt zien dat mensen een biertje drinken ga je maar met je harses op de grond in een moskee zitten, doei.

mallekater | 07-06-15 | 14:27

Daar heb je het al, langzaam maar zeker sluipt het monster wat Islam heet onze politiek in en probeert onze wetten te veranderen op basis van de koran..... OPZOUTEN MET JE ALLAH

clockandhammergame | 07-06-15 | 14:24

De Ottomanen verloren de slag om Parijs en Vienna. Ze hadden 50% van Europa in handen. De Ottomanen waren moslims. De Ottomanen waren ideologisch gehersenspoeld en zeer gedreven om hun doel te behalen. Op het laatste moment, wanneer alles er zeer slecht uit zag voor de Europese volkeren, koos heel Europa (behalve onder andere Nederland) om zich te verenigen tegen de Ottomanen. Er vond één gigantisch slachtveld plaats in de Middellandse zee met als opper commandant, de Paus.
.
Nederland oh Nederland, waar was Nederland? Misschien iets met de handelsrelatie Nederland-Turkije? Je weet wel onze *zogenaamde* vriendschap van 400 jaar. Misschien wisten de Nederlanders destijds wat handiger zou zijn. Een verbond met de Ottomanen om zichzelf te redden? Nou, het spijt mij, maar de Ottomanen wilden ook HEEL Nederland overnemen. Wat zou er gebeurd zijn met alle Europese Inheemse volkeren als het de Ottomanen gelukt waren om heel Europa te veroveren? Een New-World scenario? Net als bij de indianen? Dat denk ik dus van wel.
.
En nu? En nu... Wij zitten in een stille-oorlog. Een oorlog zo stil, sluw, duister, verdacht, vreemd, onwetend, bizar, vredig, geweldloos (nog), vriendelijk, gemeenschappelijk dat het BIJNA onzichtbaar is. Ja mensen, wij wilden dit toch helemaal niet? Wie koos er toch voor om deze mensen MASSAAL weer in Europa te storten na 400 jaar? De Verenigde Naties, de Europese Unie, de Bilderbergen, de kinderen van Zion. Waarom? De ondergang van Europa en de oprichting van hun Elitaire Wereld Orde.
.
Geloof je dit niet? Dan staat jou een hele duistere waarheid te wachten en wanneer die tevoorschijn komt? Dat wil je niet weten. Het punt is dat dit artikel met hetgeen erin een kleine detail is van wat er gaat komen.

De*correcte*kerstman | 07-06-15 | 14:19

Wen er maar aan, met 30 jaar zijn de moslims in de meerderheid, en dan ben je als witmans gewoon de lul.

Henk de Vries2074 | 07-06-15 | 14:04

Wat een mooi land om dit te mogen zeggen zonder dat je gemarteld wordt. Deze man kan zonder beveiliging over straat lopen. Toch mooi zo'n land. Alleen als je iets over hun zegt wordt je met de dood bedreigd. Arnoud ga iets nuttigs doen

franck7020 | 07-06-15 | 13:56

Het is toch duidelijk dat de meeste Moslims niet willen integreren en zelfs zo ver gaan dat van Nederlanders geeist wordt zich aan te passen aan de Moslimcultuur.
Ik heb genoeg van alle Moslim-shit.

ET007 | 07-06-15 | 13:49

Allahverdomme zeg.
Is die gast nou helemaal kneis?
Opnemen en dwangverplegen en voor hij weer vrijkomt verplicht detoxen.
Knotser dan een bos uien en verder nergens goed voor.

Hadden we daar vroegah niet een oplossing voor.... iets met noodslachten van gekke koeien of zieke varkens??

mallekater | 07-06-15 | 13:44

Het geheel herinnert mij aan een beangstigende uitspraak op TV van een dame die jaren geleden gevlucht was uit de voormalige DDR: “Ik durfde niet meer te zeggen wat ik dacht en ik moest alleen maar politiek correcte antwoorden geven anders werd ik vervolgd.”
telelezer | 07-06-15 | 13:18
.
Volgens mij is dat hier al een hele tijd zo. Begonnen eind jaren '80. Nu word je sociaal uitgestoten als je niet policor bent. Maar binnenkort word je wellicht ook vervolgd. Hoewel ... binnenkort ... er zijn al mensen voor vervolgd hè. O.a. Gregorius Nekschot, Wilders en Bert Brussen. Die Nekschot is ook stil hè, tegenwoordig.

Hans Hillen | 07-06-15 | 13:40

Sinds wanneer mogen twaalfjarigen drinken? Dat mag toch pas als je 18 bent?
necrosis | 07-06-15 | 10:55

Arnoud el Doorn verkocht drugs aan minderjarigen. Hij dacht niets strafbaars te doen. Ik denk dat hij daarmee in de war is. Seks met minderjarige jongens zal ook vast geen probleem zijn voor Arnoud.

Hans Hillen | 07-06-15 | 13:36

Zojuist in Buitenhof zag ik een Turks-Nederlandse commentator beweren dat de PVDA al jaren vriendjes is met de Turkse neonazies. De presentatrice zat hem enige momenten haast verbijsterd aan te kijken. Zou er binnen de PVDA nou ooit eens een belletje gaan rinkelen? Iets? Een moment van inzicht? Al was het maar heel even? Volgens mij is die overdreven welwillendheid voor al het exotische symptomatisch voor heel de politiek correcte zelfhaat, die ertoe leidt dat rap de Nederlands-Westerse cultuur verdwijnt en plaats maakt voor de eng-repressieve way-of-life van de Nieuwe Nederlander. Gewoon een biertje drinken in een bar ergens, wordt misschien wel een daad van verzet tegen een alom aanwezige onderdrukker. Het drinken van alcohol is waarschijnlijk al meer dan 2000 jaar heel normaal in de Lage Landen. Moslims zijn nog maar net enkele decennia aanwezig en willen nu al de cultuur van alcohol om zeep helpen. Volgens mij is er geen beter bewijs voor de intense intolerantie van de islam. De islam lijkt mij totaal ongeschikt voor constructieve deelname aan een moderne, wereldbeschouwelijk pluriforme, multiculturele en creatieve samenleving. En het gedogen van al teveel islam in deze samenleving, lijkt mij identiek aan een uitsterfbeleid jegens die (nu nog) moderne open samenleving. Politiek correct aangedreven ‘suïcide by islam’, is wat wij tegenwoordig aanschouwen.

Benedict Broere | 07-06-15 | 13:36

@Guido reeds ingevoerd in Saudie Arabie en andere zandbaklanden.
Mis vorig jaar in de Verenigde emiraten geweest.
Hotels verkopen vrijuit alcohol.
Wel tegen woekerprijzen natuurlijk.
Bar gaat om elf uur in de ochtend al open.
Ook buiten in aparte winkels gewoon alcohol te verkrijgen.
Zat in het Hilton en mocht na een dag wegens geluidsoverlast van een bruiloft naar de bovenste verdieping.
Daar is het gratis lunchen en snacken in een speciale ruimte.
Champagne en biertjes worden gratis verstrekt.
En er zaten wat oliesjeiks aan de champagne.
Buiten het hotel loopt speciale politie en mag je uiteraard alleen gepast gekleed en ansoluut geen alcohol bij je hebben.

Lilia2 | 07-06-15 | 13:32

Arnoud van Doorn is geïnfiltreerd tussen de moslims om ze politiek van binnenuit te slopen.
Well played!
Niffio | 07-06-15 | 12:53

hij sloopt ze ook graag anaal ..

(c)ZWITSUL | 07-06-15 | 13:18

-
Wat is er toch met ons vroeger zo trotse Nederland aan de hand dat we dit maar allemaal pikken?
-
Het is niet alleen verbijsterend maar vooral ook beangstigend dat wij naieve Nederlanders het zo ver hebben laten komen . Door in opdracht van de Brusselse megalomanenclub, die ten koste van de burgers das Gross Europeaische Vierte Reich nastreeft, onze grenzen wagenwijd open te zetten zitten wij Nederlanders nu met steeds meer problemen. En het zal alleen maar ERGER worden zolang we binnen de EU blijven!
-
Nou mogen we dus ook al niet meer naar ons cafe van de veeleisende, steeds sneller groeiende groep moslim landgenoten (we moeten er dit jaar nog 150.000 extra op gaan nemen volgens Amnesty) want gezelligheid mag niet van allah, want foei stoute Nederlanders, gezelligheid en vrijheid is immers slecht.

Zwarte Piet weg,Sinterklaasliedjes weg, spaarvarkens weg, kerstbomen weg, speklapjes weg, gedwongen halal maaltijden op scholen en instituten, je mag niet meer zeggen wat je denkt, velen durven ’s-avonds niet meer over straat door hang-Mocro’s; korte rokken mag ook niet meer. Wij Nederlanders integreren al aardig!
-
De "nieuwe medelanders" oefenen steeds meer invloed en dwang uit. Als ze hun zin niet krijgen dan halen ze hun toverwoordjes "discriminatie" en "racisme" tevoorschijn en ruggegraatloos links Nederland buigt onmiddellijk diep in het stof.
Maar als ze het zo oneens zijn met onze leefstijl en cultuur is het dan misschien beter om terug te gaan naar hun land van herkomst? Maar neeee, die gratis huizen en uitkeringen toch he.
-
Maar het gaat niet alleen om het de alcohol in ons cafe of onze gezellige oeroude Sint en Piet traditie..!
In werkelijkheid gaat het erom dat wij Nederlanders STEEDS MACHTELOZER worden in ons eigen land. We worden gedwongen ons stapje voor stapje met salamitaktiek, steeds verder aan te passen aan anderen die hier eerst liefdevol worden opgevangen, maar ons dan als dank heel snel komen vertellen hoe slecht wij wel zijn.

Wij Nederlanders moeten constant onze eigen gewoontes verdedigen tegen de influx van explosief expanderende groepen immigranten die ONS land willen omzetten in HUN land.
-
Maar durf de voor iedereen overduidelijke waarheid alsjeblieft niet uit te spreken want dan ben je een racist, haatzaaier, facist, xenofoob, discriminator, nazi, en word je voor het gerecht gesleept wegens haatzaaien. Kortom, onze vrijheid van meningsuiting wordt hier stelselmatig (geheel naar moslim traditie) DE KEEL AFGESNEDEN!
-
Het geheel herinnert mij aan een beangstigende uitspraak op TV van een dame die jaren geleden gevlucht was uit de voormalige DDR:
“Ik durfde niet meer te zeggen wat ik dacht en ik moest alleen maar politiek correcte antwoorden geven anders werd ik vervolgd.”
-
Bedankt Brussel! Bedankt Haagse landverraders..!
-
Er Moet een Einde Komen Aan Deze ONDERDRUKKING Van De Vrijheid Van Expressie en Meningsuiting Van Het Nederlandse Volk..!
-

telelezer | 07-06-15 | 13:18

Ze zeggen toch altijd kinderen en dronken mensen spreken vaak de waarheid, daarom mogen booslims niet drinken.... de waarheid zeggen dat past niet in het plaatje van door list en bedrog de wereld overnemen.

Umberto die trotzoni | 07-06-15 | 13:17

balustrade | 07-06-15 | 12:56
"kerngedachten daarachter waren dat de burger beschermd moest worden tegen de macht en willekeur van de heerser(s) en tegen gedragingen van andere burgers. "

En dus ook tegen een geloofsinstituut. Vraag me ook af hoe de mensen in Eenheidspartij over dit soort beginselen denken. Of ze wel een besef hebben van staatsinrichting en de geschiedenis ervan. Als het een gelovigen-partij is, is het eigenlijk een contradictie, die zetten het geloof boven alles, ook al kunnen ze niet uitleggen hoe ze aan het idee van hun goddelijke regels komen zijn, terwijl de huidge nederlandse wetten wel een verhaal hebben. Lijkt me een hele legitieme vraag. Maar ja, gelovigen mogen niet twijfelen....

kloopindeslootjijook | 07-06-15 | 13:14

@peterdh | 07-06-15 | 11:16
Dat heb je goed gezien, gelukkig is heb bij Aboe van Doorn zo doorzichtig als glas, vele politici gebruiken deze strategie maar veel minder opzichtig en dan wordt het helaas vaak over het hoofd gezien.

SmegmaSmeer | 07-06-15 | 13:07

"Van Doorn heeft de straf niet alleen gekregen voor schending van zijn ambtsgeheim en medeplichtigheid aan lokaalvredebreuk, maar ook voor het verkopen van hennep aan minderjarigen."

Hij wil zo'n zelfde 'uitstrefbeleid' als bij coffeeshops. Ja zodat hij het zelf kan gaan verkopen zeker...

robbah | 07-06-15 | 13:07

Bijna honderd boze reacties omdat iemand dreigt je alcohol af te pakken. Zegt toch een hoop over jezelf, zou ik denken. Misschien is je probleem wel groter dan je denkt, als je zo overstuur raakt van de gedachte eens niet straalbezopen uit de kroeg te kunnen rollen in het weekend.
Kameroudste | 07-06-15 | 11:52

Verdomde Links-Dimmi, dit gaat niet om alcohol.
Dit gaat om -stukje bij beetje- onder de deken van een volslagen totalitaire, fascistische kut-ideologie elke keer weer een stukje vrijheid in te leveren.

R0BB3RT | 07-06-15 | 13:02

Over boter op je hoofd gesproken.

Een bekeerde, (aan minderjarigen) drugs-dealen veroordeelde, homofobe islamofascist die alcohol wil verbieden???

Moge Odin dit heerschap zegenen met een JDAM van de Amerikaanse strijdkrachten op zijn hoofd , de volgende maal als hij zich in Midden-Oostië bevind.

s9.postimg.org/irrcumhwf/3r2qf34.png

Zum kotsen

R0BB3RT | 07-06-15 | 13:00

sterf gewoon

So Fresh So Clean | 07-06-15 | 12:58

Nu lachen we er nog om..... maar als we massaal D66 blijven stemmen wordt dit werkelijkheid..!!

kinderhoofdje | 07-06-15 | 12:57

@kloopindeslootjijook | 07-06-15 | 12:42

Klopt. We hadden het bij die klassieke liberale grondrechten moeten laten. De kerngedachten daarachter waren dat de burger beschermd moest worden tegen de macht en willekeur van de heerser(s) en tegen gedragingen van andere burgers.

balustrade | 07-06-15 | 12:56

Arnoud van Doorn is geïnfiltreerd tussen de moslims om ze politiek van binnenuit te slopen.

Zolang hij de macht heeft bij de moslimpartij komt het wel goed. Er worden expres idiote ideeën naar voren geschoven die er toch nooit doorkomen. Op die manier krijgen echte moslims helemaal niets van hun eigen agenda erdoor.

Well played!

Niffio | 07-06-15 | 12:53

@Oktoberfest | 07-06-15 | 12:49

Zelfs met Staphorst erbij.

Oktoberfest | 07-06-15 | 12:53

Er komt een moment dat de hoofddoekjes achter de kassa van de appie weigeren jou biertje over de scanner te halen.

postmodernismisdead | 07-06-15 | 12:51

En allemaal omdat een islamieten een kleine piemie hebben waardoor ze hun wijven niet kunnen bevredigen en die ze dus op moeten sluiten in vuiliszakken om te voorkomrn dat ze op zoek gaan naar een gezonden Hollandse Blanke Sabel...

Negerland | 07-06-15 | 12:50

Wat een leuk, welvarend en prettig land ZONDER!! deze totaalmaloten.
Dat is geen wensdenken, dat is werkelijkheid.

Oktoberfest | 07-06-15 | 12:49

Merendeel van de Haagse jeugd is goed moslim volgens van Doorn en die mogen helemaal niet zuipen dus hij is in de war .

Castor12 | 07-06-15 | 12:42

balustrade | 07-06-15 | 12:34
"het waanidee dat je met wetten en regels het gedrag van mensen kunt beïnvloeden"
dat is een punt, maar omgekeerd zijn er ook wetten die onze vrijheid vergoten en ons beschermen. Daar zitten oa liberale, humanistische en verlichtings concepten achter. De huidige wetgeving is niet perfect, maar gebaseerd op menselijke waarden, grofgezegd. Op het moment dat je een wet toelicht en begrijpt, er een goed verhaal achter zit, is het godsdienstige argument niet nodig.

Die liberale, humanistische en verlichtings opvattingen die door de eeuwen stapje voor stapje ons gebracht hebben tot het inbeperken van de macht van geloven binnen menselijke waarden, wordt veel te weinig in stelling gebracht. We zijn er zelfs aan gewend geraakt.

kloopindeslootjijook | 07-06-15 | 12:42

Ik denk dat we in alle horeca gelegenheden maar varkens aan het spit moeten gaan roosteren, dan blijven de moslims maar in hun heroine eh koffiehuizen.

BennieB1 | 07-06-15 | 12:39

@Piet Karbiet | 07-06-15 | 12:27
Eens. In mijn woonplaats verschillende van dit soort clubs, verenigingen. Bv . een Marokkaanse vereneging met een omvangrijk clubhuis bij mij om de hoek. Zit altijd bomvol (:/) met alleen Marokkaanse mannen. Nederlands wordt er niet gepraat en op moment dat ik mij in hun kring begeef valt er een ijzige stilte. En maar subsidieren dit soort clubs.... Moe, moe, moe.

RobberenRukkie | 07-06-15 | 12:39

Escovanity | 07-06-15 | 11:06
Je weet vast wel wat gebeurde in Chicago in de jaren 30 vorige eeuw. Nadat de drankstop werd afgekondigd. De heer Capone, zegt je vast wel iets.

Weet je wat een 'moonshiner' is?
Met plannetjes als die van 'Van Doorn' zijn we hard op weg.

chicago river | 07-06-15 | 12:38

@kloopindeslootjijook | 07-06-15 | 12:25

En achter dat "verhaal" schuilt dan het waanidee dat je met wetten en regels het gedrag van mensen kunt beïnvloeden. Tot op zekere hoogte gaat die vlieger op. Maar we zijn al heel lang geleden dat punt gepasseerd.

Het is schrikbarend hoe weinig effectief overheidsingrijpen is. Meestal zijn de effecten zelfs contra-productief. Over het geld dat er mee gemoeid is, zal ik niet eens beginnen.

balustrade | 07-06-15 | 12:34

@Kameroudste | 07-06-15 | 12:12

Ach gut... Leest u nog eens eea terug. Waar denkt u iets te kunnen afleiden over mijn drinkgedrag? Waar stel ik dat overlast mag?
.
U reageert precies zoals een politiek correct stuk verdriet gewoon is te doen. Personen aanvallen, inhoud angstvallig mijden.
.
Mag hoor. Stupiditeit wordt gedekt door de vrijheid van meningsuiting. Zelfs de overlast van het u te woord te staan ben ik bereid te billijken. Ik laat intolerantie graag aan politiek correct en Islamitisch Nederland over.
.
Het land zou wel beter af zijn zonder u en de uwen. Dat tornen aan onvervreembare rechten is schadelijk. Maar goed, hier blijven we rechtstatelijk totdat jullie de verkeerde rode lijnen over gaan dus gil lekker verder.

Parel van het Zuiden | 07-06-15 | 12:32

@hovawart | 07-06-15 | 12:17
.
Zie mijn tegel van 12.10. In de vorige eeuw liep ik wel eens in zo'n Turks koffiehuis naar binnen. Zat vaak een kapper voor een tientje. De eigenaar keek dan doorgaans wat ongemakkelijk naar je op. Tijdens de knipbeurt veel scheven ogen en vooral totale stilte tussen de aanwezige snorren. Totaal gescheiden wereldjes, toen al. Pas bij vertrek kwam het gesprek weer op gang.

Piet Karbiet | 07-06-15 | 12:27

Het is godsdienstig gerelateerd en daar beginnen mensen van te steigeren. Een gezondheidsargument wordt gebruikt om een religieuze regel in te voeren. Meestal hebben religieuze regels geen andere motivatie dan dat de regel van goddelijke afkomst is en dus moet worden opgevolgd.

En juist daar wringt em de schoen. Religieuze wetten/regels moeten in Nederland binnen de gewone seculiere wetgeving blijven. Achter die seculiere wetgeving zet ook een verhaal en redenering, maar die redenering wordt meestal niet toegelicht/gebruikt. Geldt wel voor meer regels en wetten. Het huidige wettenstelsel heeft ook een weg afgelegd en is door de jaren heen gefinetuned en zal dat ook blijven gefinetuded worden op nieuwe ontwikkelingen. Maar er zit altijd een verhaal achter.

kloopindeslootjijook | 07-06-15 | 12:25

gileert=fileert

RobberenRukkie | 07-06-15 | 12:24

GingerTed | 07-06-15 | 12:08
Welja. Lach het weg. Bagatelliseren is ook een kunst.
Denk anders even aan de toendestijds bijna voltallig Turkse gemeenteraad van deelgemeente Rotterdam Feijenoord waar Hamit Karakus en z'n Grijze Wolven vrinden de scepter zwaaiden. Invloed is groot.

Zelfde verhaal voor Den Haag en PvdE. Nu nog niet, over 15 jaar wel.

chicago river | 07-06-15 | 12:22

@Kameroudste | 07-06-15 | 12:13
.
I know. Mijn punt was dat dit soort moslimlui heel bedreven zijn in het op sluipende wijze invoeren van islamregeltjes, onder het mom van veiligheid.

Piet Karbiet | 07-06-15 | 12:22

Moe word ik van lieden die alsmaar dingen willen verbieden. Iedereen weet dat overal waar "te" voor staat, niet goed voor je is. Die grenzen moet je leren kennen. Het overgrote deel van de mensen is daartoe prima in staat. En soms ga je over grenzen heen. So what? En sommige mensen gaan continu over die grenzen heen en gaan dan eerder dood. So what? Moet iedereen zelf weten.

Buitengewoon irritant vind ik dat islamisten en de gezondheidsfreaks van de Linksche Kerk elkaar vinden in het bestrijden van geneugten die wij reeds eeuwen kennen in dit land.

In het algemeen wil ik sowieso niks te maken hebben met mensen die voor anderen bepalen wat goed of slecht voor ze is. Dat bepaal ik zelf wel. Flikker op!

balustrade | 07-06-15 | 12:21

Tja, vragen staat vrij. Toch?

Ir Rita Tie | 07-06-15 | 12:21

Heerlijk trouwens die Ozdil die nu Asscher gileert in Buitenhof.

RobberenRukkie | 07-06-15 | 12:21

Ik vind het eerder zorgwekkend dat zo'n labiele man met een persoonlijkheidsstoornis serieus wordt genomen binnen de moslimgemeenschap.

Waarschijnlijk heeft deze man zich nooit ergens geacepteerd gevoeld en weinig vrienden gehad cq gepest. Binnen de Islam hoef je maar 1x Allah Snackbar te roepen en je hebt zo gezegd 1.5 miljard broeders/zusters. Die elkaar overigens weer beoordelen wie nou eigenlijk de beste moslim is.

Gringo81 | 07-06-15 | 12:19

Even op een enkeltje Allah Argentijnse uitstapstijl geven boven IS gebied, daar heeft hij alles waar hij voor pleit

Groffert | 07-06-15 | 12:18

Van Doorn is tijdelijk vervangend raadslid van ene Abdoe Khoulani. Want die zit vast?

Piet Karbiet | 07-06-15 | 12:18

Over de koffiehuizen waar de onderwereld welig tiert, hoor je meneer niet.

hovawart | 07-06-15 | 12:17

Merk in mijn omgeving een steeds grotere afkeer van alles wat met de Islam van doen heeft. Zelfs Gutmenschen beginnen zich stilaan met schimpscheuten over de volgers van Mo te uiten. Ik vrees, en tegelijkertijd zal het mij in ieder geval niks verbazen, dat de vlam eens daadwerkelijk in de pan gaat slaan. Wat een puinhoop.

RobberenRukkie | 07-06-15 | 12:16

Een uitstekend, vooruitstrevend idee. Reeds volledig ingevoerd in Saoedi-Arabië en nog een stel van die zandbaklanden. Arnoud moet maar snel verhuizen, dan kunnen wij nog lekker een hele tijd achterlijk blijven.

Guido | 07-06-15 | 12:15

@necrosis | 07-06-15 | 10:57
Na een geslaagde steniging afpilzen met wat bebloede buikjes. Proost!

Godsammekraken | 07-06-15 | 12:13

@Piet Karbiet | 07-06-15 | 11:58
Nee, want ik heb geen vriendin. Ik ben al heel wat jaren getrouwd. (Hint: niet iedereen hier is een puisterige puber.)

Kameroudste | 07-06-15 | 12:13

Wat dit heerschap predikt vormt het échte gevaar... Ik zou hem dan ook graag uit ons land zien vertrekken, liefst samen met A. Pechtold. Het treffende woord 'moslim-moe' -dat ik zojuist las- geeft exact weer hoe velen met mij het huidige 'totaal verziekte' leefklimaat ervaren...

spageel | 07-06-15 | 12:12

Piet Karbiet | 07-06-15 | 12:10 - 'nuff said.

viejohuevon | 07-06-15 | 12:12

@Parel van het Zuiden | 07-06-15 | 11:55
Iemand die niet begrijpt dat jouw keuzevrijheid ophoudt waar je overlast voor anderen gaat bezorgen, kan zich mijns inziens maar beter helemáál stilhouden.

Kameroudste | 07-06-15 | 12:12

De Haagse wethouder Rabin Baldewsingh wilde dat alle honden uit de stad zouden vertrekken (want onrein) en nu dit weer.....
We kunnen er lacherig over doen maar gezien het feit dat de gemeenteraad zwart ziet van de allochtonen komt er een moment dat die mafklappers hun wensen in vervulling zien gaan.
www.denhaag.nl/home/bewoners/gemeente/...

Lupuslupus | 07-06-15 | 12:11

necrosis | 07-06-15 | 10:55 Dan zijn de meeste alweer gestopt met drinken.

ja,diedus! | 07-06-15 | 12:11

Goed idee. Alcohol is één van de gevaarlijkste drugs die er bestaat. Je wil niet hebben dat dit soort giftige drankjes sociaal geaccepteerd worden.

Trekvogel12 | 07-06-15 | 12:10

kloopindeslootjijook | 07-06-15 | 12:04
Duidelijk, dank je wel.

snakeplisskin | 07-06-15 | 12:10

Ik hoop dat ik mag concluderen dat de vele nu serieus boos reagerende figuren hier gewoon nog niet zo helder zijn omdat ze teveel hebben gezopen gisteren, en dat ze dus niet door hebben dat de reden dat er hier op GS over van Doorn's kansloze ideeën bericht wordt niets anders is dan er om te lachen.

GingerTed | 07-06-15 | 12:08

- Lespakket op scholen over de gevaren van de islam

kan ik me wel in vinden

(c)ZWITSUL | 07-06-15 | 12:07

Binnenkort zal hij er ook voor gaan pleiten dat omaatjes niet met hun hondje in de buurt van een moskee mogen komen, want onrein….. Zwemmen moet gescheiden gebeuren want vrouwen voelen zich niet prettig als er ook (Marokkanen) mannen in het water zitten….. (gek he als ze hun handen niet thuis kunnen houden!) En ga zo maar verder, wat een mafkezen zijn het toch…..

JI-HAAT | 07-06-15 | 12:07

Islam is veeeeeeeeeel gevaarlijker dan alcohol !!! Kijk maar hoeveel doden er vallen vanwege de islam in al die oorlogsgebieden. Dat die idioot van een AvD daar zijn pijlen niet op richt is toch zwaar hypocriet te noemen. Het is gewoon stuitend om te zien hoe gevaarlijk achterlijk mensen soms kunnen denken. Ik zeg: Touw + hoge boom voor zulk soort randdebielen. Weg ermee!

PowPow | 07-06-15 | 12:06

snakeplisskin | 07-06-15 | 12:00
"dit zegt van Doorn op twitter"
Duurder maken is onzin. Als je staat voor wat je zegt moet je een overtreding niet betaalbaar houden voor de financiele elite. Dan moet je het gewoon willen verbieden. Maar zo te zien willen ze alcohol net zo behandelen als drugs en roken. Het moet weg.

"- Schenkverbod in horeca gelegenheden waar alcohol wordt geschonken vanaf 22:00 uur.
- Uiterlijke sluitingstijden (ook in het weekend) 24:00 uur van horeca gelegenheden waar alcohol wordt geschonken.
- “Uitsterfbeleid” m.b.t. horeca gelegenheden waar alcohol wordt geschonken zoals dit ook het geval is bij coffeeshops.
- Extra prioriteit op handhaving (bij overtreding 1 keer rode kaart, bij tweede overtreding definitieve sluiting).
- Verdubbeling van boetes bij nuttigen van alcohol in de openbare ruimte.
- Lespakket op scholen over de gevaren van alcoholgebruik.
- Verbod op reclame voor alcoholische producten in de openbare ruimte.
- Verbod op schenken van alcohol bij sportverenigingen.
- Extra inzet op educatie en waarschuwingsspotjes in lokale media.
- Verplichte cursus (vergelijkbaar met ‘alcohol-maatregel’ CBR) op eigen kosten bij overtreding van deze regels, enz.

Namens de Partij van de Eenheid,

Arnoud van Doorn
(Fractievoorzitter)"

kloopindeslootjijook | 07-06-15 | 12:04

ik drink zelf geen druppel alcohol, maar wens van Doorn een delerium tremens en kosakov op de koop toe. mafklappende wegmetonzer.tfoe

voedselbankier | 07-06-15 | 12:00

Gisteren kwamen er bij mij aan de bar in de voetbalkantine moslimse voetballertje vragen om een tosti zonder ham. Had er met gemak een paar voor hun kunnen maken, maar ja, een tosti is met ham, net zo als Zwarte Piet zwart is. Het antwoord was dus nee.
Tosti zonder ham gaan ze maar thuis eten.

DonBasco | 07-06-15 | 12:00

Als je haram wilt leven volgens de islam, ga lekker terug naar je eigen land.

sickstyle | 07-06-15 | 12:00

real McCoy | 07-06-15 | 11:54
"... Met recht een Landverrader !"
In zijn ogen doet ie iets goeds voor Den Haag.
Dus hij ziet zichzelf niet als iemand die de loyaliteit aan zijn land verruilt voor loyaliteit aan de vijand. Integendeel.
Maar hoe komt hij aan zo'n idee?

kloopindeslootjijook | 07-06-15 | 11:59

@Kameroudste | 07-06-15 | 11:52
.
Je snapt het niet helemaal. Je kunt ook enigzins roze de kroeg verlaten. Maar daar gaat het niet om. Mag ik vanavond een beetje voor een keer met uw vriendin neuken?
Vanaf 22.00 uur?

Piet Karbiet | 07-06-15 | 11:58

En het begint!!! Het weg met ons.

Jammer dat we aan dit soort idioten zoveel tijd en energie moeten besteden.

Vroeger hadden we tenminste nog dolhuizen.

Toon Hoger | 07-06-15 | 11:58

Een lading alcohol kan ik nog behappen, maar van dit soort figuren ga ik wél acuut aan de kots.

taxhond | 07-06-15 | 11:58

HotPotato | 07-06-15 | 11:40
Mwoah. Monarchenstaatje NL is gewoon al decennia overbevolkt. Tel daarbij op 8,32 miljoen vierkante meter lege kantoorruimte langs de A's wannabe-autowegen waar je gemiddeld een slome 100 'mag'. Er komen wellicht zogenaamd 'plaatsen' vrij voor dobbernegers met nog niet in bezit van een simpel A-zwemdiploma, en dat zou de kop in moeten worden gedrukt. Meteen. Nu. Gisteren al.

In werkelijkheid stijgen de EU bevolkingsaantallen massaal, en een klein groepje doet iets van nut in de EU. De rest wordt gedumpt in de buitenwijken van Malmo, Madrid, Parijs, Lyon en Marseille. Vanwaaruit ze dagelijks de dag doorkomen met het uitrekenen van 134 mogelijke toeslagen en het uitfoeteren van zoonlief die in z'n kelderbox het leed van het 'leven' eruit 'rapt' en daarmee gekleurde en niet-gekleurde sjonnies en anita's from the hood moet imponeren. In z'n hangkast hangen 14 hoodies maar geen normaal overhemd. Op z'n nachtkastje bij moeder thuis ligt een koran maar geen Michel Houellebecq of Robert Kagan. Niet eens een VI of zoiets.

Alex Pechtold en EU kornuiten: jullie rijden ons het graf in.

chicago river | 07-06-15 | 11:57

d66 & pvv waren de enige partijen tegen het verhogen van de leeftijdsgrens voor alcohol. dat u het maar weet.

sennholz | 07-06-15 | 11:55

@Kameroudste | 07-06-15 | 11:52

Ik denk dat uw reactie vooral veel over u zegt. Iemand die niet snapt dat de kwestie hier om "vrije keuze" gaat en niet over "recht op zuipen" kan zich mijn inziens beter onthouden van commentaar.

Parel van het Zuiden | 07-06-15 | 11:55

... Met recht een Landverrader !

real McCoy | 07-06-15 | 11:54

Een hek om Den Haag met al die kutregels die ze daar uitvinden, mogen ze alles daar uitvoeren en de rest van het land niet lastigvallen met al die onzin. Het boek met wat nog wel mag is inmiddels geslonken tot één pagina .

fleurtje | 07-06-15 | 11:54

Raar want je zou toch denken dat hij van iedereen zou willen zeggen "is lam".

langzullenweleven | 07-06-15 | 11:53

Zefls de partij van de eenheid zal moeten concluderen dat het symptoombestrijding betreft. Mensen die zware drinkers zijn weten dit heus wel van zichzelf maar laten het toe of kiezen ervoor. Die gaan gewoon thuis door met drinken of gaan helemaal niet meer naar de kroeg. En thuis zit er al helemaal geen rem op.

kloopindeslootjijook | 07-06-15 | 11:53

@Schietmijmaarlek | 07-06-15 | 11:43
Allah kende in 614 geen wiet, dus dat is geen probleem.

Maar ach, Allah kent ook geen bier, dus het zit wel goed.

Bruine Beer | 07-06-15 | 11:53

@Zaadhaan | 07-06-15 | 11:48

Ik denk dat dit voorstellen juist tot een wenselijke eenheid kunnen leiden. Als maar genoeg Nederlanders zich bewust worden van hetgeen Islam van plan is met onze samenleving en hun persoonlijke levensstijl is er misschien nog hoop op een tijdig reveille. Eenheid onder Nederlanders om dit land weer netjes op te ruimen en de toekomst in te gaan.

Parel van het Zuiden | 07-06-15 | 11:52

Bijna honderd boze reacties omdat iemand dreigt je alcohol af te pakken. Zegt toch een hoop over jezelf, zou ik denken. Misschien is je probleem wel groter dan je denkt, als je zo overstuur raakt van de gedachte eens niet straalbezopen uit de kroeg te kunnen rollen in het weekend.

Kameroudste | 07-06-15 | 11:52

... Met recht een Landverrader !

real McCoy | 07-06-15 | 11:51

Oh, en die Arnoud van Doorn moet zijn gore kutbek houden.
Blijf van mijn bier af.

Piet Karbiet | 07-06-15 | 11:51

Bekeerlingen zijn de ergste

Bokito ergo sum | 07-06-15 | 11:49

In mijn stad zie steeds vaker van die borden met een verboden fles er op. Wegens overlast van alcoholisten. Ook op plekken in buitenwijken waar je vroeger gewoon met een blikje de straat op kon. Ik denk daar het mijne van.

Piet Karbiet | 07-06-15 | 11:49

Dan is Staphorst Sodom en Gomorra

(Behind)Doors | 07-06-15 | 11:48

Het voorbeeld van deze gluiperd zijn de grote steden in Engeland, wijken waar de sharia al is ingevoerd en de islamitische rechtbanken als paddenstoelen uit de moskee schieten.

hovawart | 07-06-15 | 11:48

Partij van de Eenheid? Welke eenheid? Waarschijnlijk die tussen wahabisten, salafisten, allahakbaristen en islamofascisten. In elk geval niet één met dit land.

Zaadhaan | 07-06-15 | 11:48

-Als 40% van de mensen zware drinkers zijn, hoe is dat verdeeld over prive/horeca?
- Hoeveel % van die 40% drinkt zwaar in de horeca en is een vorm van overlast? Als ze geen overlast veroorzaken is er ook niets aan de hand en vrijheid blijheid. Dus wat is dan de drijfveer van dit voorstel?
- Als 40% zware drinkers zijn, is 60% dat dus niet en kan zonder problemen wel van de horeca gebruik maken en iets met alcohol consumeren.

kloopindeslootjijook | 07-06-15 | 11:47

pennestront | 07-06-15 | 11:15
Ik vrees dat je ooit gelijk zult krijgen. En als het eenmaal zo ver is ben ik bang dat een aantal leden van de voormalige EU/policorelite op z'n Mussolini's aan het dak van een tankstation zullen hangen. Ik vind het een gruwelijke gedachte, maar je ziet Nederland en Europa langzaam afglijden.

Professor Superhirn | 07-06-15 | 11:47

@t.zeefje | 07-06-15 | 11:00

Gewoon negeren? Kill it with fire... Lijkt me een betere optie... Het negeren proberen we al een tijdje, en dat heeft niet gewerkt.

peterdh | 07-06-15 | 11:47

@roze_bril | 07-06-15 | 11:19
Klopt, dit zag je al bij de PvdA in Rotterdam.
Bepaalde stadsdelen werden door Turken bestuurd en het cliëntelisme vierde hoogtij.

michello | 07-06-15 | 11:45

Wanneer zal inadembelasting worden ingevoerd?

islammoe | 07-06-15 | 11:45

Die man met een strafblad nog steeds in een partij? Die neem je toch niet serieus.

fikkieblijf! | 07-06-15 | 11:45

Dit bewijst maar weer dat 240 uur schoffelen rare dingen met de mens doet en zeker niet onderschat moet worden!

Dr. Blechtrummel | 07-06-15 | 11:45

Ach, Arnoud moet gewoon eens stevig verwend worden door een onvervalste leernicht. Niet voor niets dat gay porn zo in trek is in Islamitische landen. Die doorgeslagen puriteit wordt op een andere perverse manier wel weer gecompenseerd. Islam=een grote fetish.

RobberenRukkie | 07-06-15 | 11:44

@yamahaha
We kunnen beter zeggen: Salafisten moe.
Salafisten zijn enge figuren, die kunnen we beter kwijt dan rijk zijn.

Piet van den Hoek | 07-06-15 | 11:44

Bereid je er maar vast op voor: islamitisch Holland scheidt zich binnen afzienbare tijd af van het niet-islamitische Nederland.

Aristotalloss | 07-06-15 | 11:44

Palliatieve sedatie voor de islam zou in mijn optiek een betere oplossing zijn.

SapperDeFlap2166 | 07-06-15 | 11:44

Alcohol mag dus niet van hem, maar hij moet zelf 240 uur schoffelen omdat ie o.a. hennep aan pubers verkocht.
Wat een lul.
Iets met pot en ketel.

Schietmijmaarlek | 07-06-15 | 11:43

Poncke Princen 2.0

Fapfap | 07-06-15 | 11:43

Er is een uitsterfbeleid voor coffeeshops (in den haag)? Nu deze actie van Arnoud de drooglegger erbij.. het gaat goed met dit land.

noerg | 07-06-15 | 11:43

Geloof maakt meer kapot dan drank goed kan maken

Umberto die trotzoni | 07-06-15 | 11:43

Moslims kunnen alcohol natuurlijk niet aanvoeren voor hun wangedrag in onze samenleving. Dat is oneerlijk. Discriminantie. Links zal dus de voorstellen wel steunen.
.
Weg met ons!

Parel van het Zuiden | 07-06-15 | 11:42

En zijn volgende voorstel is het afschaffen van het houden van duiven.
Vollidiot.

BekiekUtMoar | 07-06-15 | 11:41

"Ja ja, hij is knettergek samengevat bovenstaande comments.
Maar dan dit:
Elk jaar overlijden er 19.000+ mensen aan de gevolgen van overmatig alcohol gebruik."
Dus elk jaar komen er 19.000 dobbernegerpretplaatsen vrij.

HotPotato | 07-06-15 | 11:40

En wij willen een totaal verbod op alle religies die het as van het kwaad zijn !!!!!

DanBilzerian | 07-06-15 | 11:38

Dit zal ze stemmen kosten.

diek | 07-06-15 | 11:37

We zullen ons bier verdedigen, wat het ook moge kosten. We zullen vechten op de terrassen, we zullen vechten in de kroegen en tussen de fusten. We zullen vechten op de kratten. Nooit zullen we ons overgeven!

Parel van het Zuiden | 07-06-15 | 11:37

Boy Cot | 07-06-15 | 11:17
nee, gewoon in alle openheid laten zien hoe gestoord hij is.
net als die andere gek daaro, Judas van Aartsen.

--sql error-- | 07-06-15 | 11:34

Ik vind het prima dat hij die mening heeft. Net zoals hij het prima zou moeten vinden dat mijn mening over de islam er eentje is die hem niet zal bevallen.
Maar dat laatste is vrijwel nooit het geval bij moslims.

sinar2 | 07-06-15 | 11:33

Deze man was PVV-er en bekeerde zich tot de islam. Hij verkocht hennep aan minderjarigen en wil nu een alcoholverbod. Fout, veroordeeld, verward.

Poesmobiel | 07-06-15 | 11:32

Wat een dorpsgek

Tipped Relic | 07-06-15 | 11:32

Kameroudste | 07-06-15 | 11:28
Dat is mijn zondag ritueel. Wakker worden, medicatie wegspoelen met wodka. Slaap god eren. Maandag ochtend pas weer in de trein naar werk.

Escovanity | 07-06-15 | 11:31

Dat krijg je met de import van cultuurverrijkers. Eerst het bier en dan de bikini's.
Wat een armoe van die heaumeaux.

P.redgleuf | 07-06-15 | 11:31

Moge Odin je vervloeken tot in de tiende generatie!

knutsel | 07-06-15 | 11:29

1 afkorting: VVMU!!

Laat maar zien wat voor denk(?)beelden dit volk heeft. Duidt het maar dat deze rat onder het mom van "volksgezondheid" eigenlijk de shaira wil opleggen aan een seculier land. Helaas zullen deze "uitglijderjes" met de mantel der liefde bedekt worden. Anders zou het wel eens op islambashen kunnen gaan lijken, en dat moeten we toch niet willen met z'n allen, toch?

klimgek | 07-06-15 | 11:29

Net als je denkt dat het niet 'nog' maffer k an. Maar jazekerwel. De partij van die 'Eenheid' is een openlijke regelrechte aanval op alles waar vrijdenkend Nederland/Europa voor zou moeten staan. Niks 'eenheid'. Ja, 'hun' eenheid. Boekieboekie lezen, kont omhoog x 5 op je pasgewassen perzische mat en heel de dag door denken aan allemaal niet bestaande maagden in een of ander 'ander' leven. Het hiernamaals'.

Niederlande schafft sich ab.

Dit programma werd mede mogelijk gemaakt door 1.453.526.700 islamieten wereldwijd (2013). Waarvan 991.200 in Nederland. Onbevlekte islamitische ontvangenissen en illegale ophopingen hier en daar nog niet eens meegerekend. De treurnis.

chicago river | 07-06-15 | 11:29

Weet misschien iemand hoeveel % van de Haagse bevolking tussen de 12 en 36 jaar van Arabische/Noord Afrikaanse afkomst is?

gina (fictieve naam) | 07-06-15 | 11:29

Kameroudste | 07-06-15 | 11:23
Half 3? Ik vind dat vrij laat.

snakeplisskin | 07-06-15 | 11:28

h... hmprf.... hahahahaHAHAHAHAHAHA

Sunabalk | 07-06-15 | 11:28

@Escovanity | 07-06-15 | 11:26
Jij hebt er ook al een paar op, zo te zien. Het is nog niet eens half 12.

Kameroudste | 07-06-15 | 11:28

En wat nou als het land van herkomst Nederland is?

Escovanity | 07-06-15 | 11:26

@Godsammekraken | 07-06-15 | 10:55
Uitsterfbeleid in your face Arnoud!
+1

wakkere_nederlander | 07-06-15 | 11:25

@@peterdh | 07-06-15 | 11:16

Ja, dan krijg je hetzelfde als dat mensen zeggen. "Goh dat ID zit ook wel wat in." Gaan ze er allemaal als een gek bewijs voor zoeken i.p.v. het te proberen ontkrachten. Nou je weet het wel. A-wetenschappelijk dus. Zelfde hier mee. Oh we gaan uitgaansgelegenheden sluiten. Ja, dan zullen die zware drinkers wel stoppen met drinken. Nee, gaan die thuis verder? Oh dan verbieden we uberhaupt het verkopen van alcohol. Gelukkig is dat in de geschiedenis nog niet geprobeerd.

roze_bril | 07-06-15 | 11:24

@Godsammekraken | 07-06-15 | 10:54
De sharia-driehoek loopt van Maastricht naar Cadzand naar Texel en vanuit daar naar Stadskanaal.

We worden vierkant voor de gek gehouden door de bezetter en hun bruinhemdjes.

wakkere_nederlander | 07-06-15 | 11:23

En verder moet ik zeggen dat ik op zich ook niet tegen een "starttijd" ben voor het schenken van alcohol. Als ik goddomme op zaterdagmiddag om half 3 al struikel over de lallende zuiplappen op het Waagplein in Alkmaar, waar ik even wil gaan zitten voor een kopje koffie, denk ik ook wel "moet dat nu al?"

Je bent in mijn ogen maar een simpele sneuneus als je op een vrije dag met wat zonneschijn niets beters weet dan je laten vollopen met uilenzeik met een schuimkraagje.

Kameroudste | 07-06-15 | 11:23

Dus tussen 22:00 uur en 24:00 uur jezelf katslam zuipen .... mhaw is goed te doen. Het is hoogtijd dat we vanDoorn head first van de pier afdonderen.

snakeplisskin | 07-06-15 | 11:23

De Haagse gemeenteraad wil het seksen met mannelijke prostituees in obscure steegjes verbieden tot 22.00 uur. De raad reageert daarmee op een uitgaansonderzoek van het COC waaruit blijkt dat honderd procent van de Partij van de Eenheid een ‘zware pedofiel’ is. De raad pleit er verder voor om darkrooms voortaan al om 24.00 uur te laten sluiten. “Maar nog beter is een ‘uitsterfbeleid’ voor gelegenheden waar jonge mannen zich aanbieden zoals dit nu ook het geval is bij raamprostituees", zegt raadslid Pinokkio. Ook wil de raad de boetes bij aftrekken in de openbare ruimte verdubbelen en een verbod invoeren op het naakt douchen bij sportverenigingen.

Cuyahoga | 07-06-15 | 11:22

Verlicht despotisme is de remedie tegen een gecorrumpeerde democratie zoals wij die kennen, iig enkele jaren.
Tot dat deze kleuterneuqende relipedoos weer zijn waar ze thuishoren.
Minder
Minder
Minder

pennestront | 07-06-15 | 11:22

@roze_bril | 07-06-15 | 11:11

Hear hear... Mensen die echt denken dat ze een geinformeerde beslissing maken en vervolgens tekenen bij het kruisje en daarmee simpelweg tekenenen voor de complete afschaffing van eigen normen, waarden, wetten en cultuur....

peterdh | 07-06-15 | 11:22

"waaruit blijkt dat veertig procent van de Hagenaars tussen twaalf en 36 jaar een ‘zware drinker’ is."

Nou... zullen we daar van maken: "veertig procent van de Hagenaars tussen 12 en 36 die zich in uitgaansgelegenheden ophouden..."

Evengoed een zorgwekkend percentage trouwens.

Kameroudste | 07-06-15 | 11:20

@Escovanity | 07-06-15 | 11:06

Sure, maar wil je deze twee zaken wel even compleet los zien van elkaar.

Hier is het doel het opdringen van een islamitische samenleving in ons land. Daarmee gaat het hele punt down the drain.

peterdh | 07-06-15 | 11:20

@michello | 07-06-15 | 11:15

Daar hoeven ze niet eens een meerderheid voor te hebben. Zodra het aantal stemmen relevant is, ontstaan er al lobby`s. En volgens mij is dat moment al lang aangebroken.

roze_bril | 07-06-15 | 11:19

oke, mening, vvmu. Geen aandacht voor deze nono. Next.

TheseDays00 | 07-06-15 | 11:18

Ik eh liever dat die Partij van de Eenheid van die landsverrader Arnoud van Doorn wordt verboden.

Boy Cot | 07-06-15 | 11:17

Islam is veel schadelijker dan alcohol, dus dat eerst maar eens verbieden dan.

Borakh | 07-06-15 | 11:17

Aangifte! Tegen het inperken van persoonlijke- en ondernemersvrijheid1 Vervolgens uitzetting naar land vanherkomst of enig ander land van keuze. Zo'n persoon hoort in deze maatschappij duidelijk niet thuis.

Chiefmate | 07-06-15 | 11:17

P.s. Let op: ja de moslims zijn in Nederland nog in de minderheid, maar in de grote steden zijn ze al ruim vertegenwoordigd en er is dus ook zoiets als gemeentepolitiek!

michello | 07-06-15 | 11:16

@bArAbAts | 07-06-15 | 10:59
"hij heeft natuurlijk een goed punt"...

Nee.

Hij heeft geen goed punt. De achterliggende motivatie en bijbehorende kanttekeningen verkrachten zijn hele punt. Zijn motie steunen en verbieden in kroegen tot 22:00 zou letterlijk *slechter* zijn dan alcohol toestaan vanaf 2 jaar op kleuterspeelzalen.

Dat is nou precies zoals het ertussen geduwt word, met een GGD rapport zwaaiend en subtiel hintend "kijk dit willen jullie toch ook, want GGD zegt dat het slecht voor jullie is".... Die huichelachtige landverrader probeerd zo een islamitische wetgeving op te dringen met alle consequenties van dien. Waag het niet te zeggen dat hij daarmee een goed punt heeft.

Das een beetje als zeggen dat iemand een goed punt heeft als hij pleit voor onthoofding omdat er mensen zijn met hoofdluis. "Daar hebben jullie kinderen toch ook zo'n last van??? Dit gaat het tegen, en is alleen maar voor jullie bestwil"... Huichelaar en landverrader. Laat hem opflikkeren naar de achtergestelde zandbak waar ie thuis hoort!

peterdh | 07-06-15 | 11:16

De alcoholisten hebben tot dusverre beduidend minder onschuldigen om zeep geholpen dan de moslims.

SapperDeFlap2166 | 07-06-15 | 11:16

Het geloofsysteem van Arnoud van Doorn schijnt in sommige landen al eeuwen geleden te zijn ingevoerd. Misschien kan hij een voorbeeld noemen van één zo'n land waar het naar tevredenheid werkt, want voor zover ik kan zien is het in al die landen een puinzooi.

simpelman | 07-06-15 | 11:15

Grappig.
Dit soort moslimuitvreters denkt echt dat ze ooit hun zin krijgen hier, met hun achterlijke waanideeen.
Wat best te begrijpen is, men voelt zich relatief veilig onder de policorparaplu van onze hautaine, corrupte, laffe regeerders.
Ik zou me alleen wel zorgen maken om de onbeteugelbare reacties die onafwendbaar zijn.
Opeens is het sprookje uit. Opeens neemt het volk de macht. Opeens staan de policors heel erg buiten spel. Opeens zijn jullie overgeleverd aan de woedende autochtone meutes.
Opeens ben je dan weer terug in je stinkende zandbak, waarnaar je teruggeschopt bent. Opeens geen gratiez van alles, maar terug naar de kamelekeutels om op te koken. Opeens realiseer je je dat het volgen van je relipedoleider dit als resultaat heeft gehad. Opeens realiseer je je dat je ons mist, en wij jullie niet.

Minder
Minder
Minder

pennestront | 07-06-15 | 11:15

En hierom is een toename van het aantal moslims in ons land niet wenselijk: als politieke leiders dus dit soort dingen roepen en "gematigde moslims" hierop gaan stemmen en een meerderheid krijgen, dan wordt hun wil dus onze wet.

michello | 07-06-15 | 11:15

Ik ben eigenlijk best jaloers op die moslims...... zij hoeven zich niet vol te gooien met alcohol om zich achterlijk te kunnen gedragen.

Hobbykip | 07-06-15 | 11:12

Dit zijn mijns inziens nog niet eens de gevaarlijkste lui. Dat zijn de debielen die zeggen: Als ik er "goed" over nadenk heeft hij wel een punt.

roze_bril | 07-06-15 | 11:11

Hoe is dit relevant? De man is aantoonbaar gestoord.

dubbert | 07-06-15 | 11:08

Stapje voor stapje, beetje bij beetje, CM voor CM zullen ze het blijven proberen. Elke keer weer een beetje meer sharia in te voeren. Verpakt in allerlei afleidende aanleidingen. En ze zullen niet rusten niet stoppen totdat hun einddoel bereikt is "sharia-staat Nederland"

En de NL'SE bevolking staat erbij en kijkt ernaar

pinoebk | 07-06-15 | 11:08

Ik pleit er verder voor om de islamitische partij voortaan te laten sluiten. “Maar nog beter is een ‘uitsterfbeleid’ voor de islamitische partij.

Wout Strooizout | 07-06-15 | 11:08

Ik ben voor.
En laten we ADO Den Haag ook meteen verbieden.

VanBukkem | 07-06-15 | 11:07

De enige reden dat de redactie dit bericht hier terecht plaatsbaar vindt is dat het lachwekkend is m.b.t. de persoon en diens religieuze overtuiging en dus zeker niet vanwege enig serieus nemen van het kansloze idee zelf. Desondanks blijkt dat vele reaguurders dat met hun verontwaardiging niet begrepen hebben. Zorgwekkend. Er was op gerekend dat u hierom kon lachen mensen, meer niet.

GingerTed | 07-06-15 | 11:07

Ja ja, hij is knettergek samengevat bovenstaande comments.
Maar dan dit:
Elk jaar overlijden er 19.000+ mensen aan de gevolgen van overmatig alcohol gebruik. Misschien is het wel een idee om eens kritischer te worden ten opzichte van dit grote maatschappelijke probleem. Want voordat die 19.000 dood zijn, zijn ze eerst nog heel lang invalide vaak door diezelfde drank.
Al denk ook ik niet dat overheidsbemoeienis de beste oplossing is. We leven in een Liberale Democratie tenslotte nog, en voor elke stupid fuck weer een regel maken voor allen, is geen oplossing.

Escovanity | 07-06-15 | 11:06

@kwark001 | 07-06-15 | 10:52

Nee die is niet gek. Zo zie je het vinger hand principe van die achterijke(!) religie. Toestaan en laten voor wat het is leid tot een langzame verschuiving van normen, waarden en wetten. Dat islamtuig waartoe deze gek (toch wel?) behoord is er letterlijk op uit om hun religie, wetten, normen, waarden en cultuur *op te dringen* in onze samenleving. Dat is geen paranoia idee, blijkt dus hier uit dit bericht.

Constant pushen en proberen tot er een zwak moment is en Bam! sta je weer een stapje dichter bij een totale islamische samenleving. Want dat is het doel... Kun je wel ontkennen, maar zo gaat het.

peterdh | 07-06-15 | 11:06

Huichelaar. Volksverlakker. Crimineel. Landverrader.
Ons systeem is veel te lief voor dit soort tuig.

Fijnstoffer | 07-06-15 | 11:03

Waar haalt hij het gore lef vandaan. Deze klootzak aan de zuidzijde van de Middellandse Zee dumpen.

Sjaak uit Dordt | 07-06-15 | 11:03

@double punch | 07-06-15 | 10:57
Dat boekje van hem is een must read, en dat zal ik over dit soort schrijvels niet vaak zeggen. Het absolute failliet van Links.
.
En dan die eikels met hun verbodjes die als het niet hand in hand met links gaat het dan wel zoeken bij rechts want "Fatsoen moet je doen", die "rupsjes nooit genoeg" moeten gelijk de "eiken processie rups" met vuur bestreden worden.

Ranja Drinker | 07-06-15 | 11:03

Die Arnoud, ik denk dat ik maar eens een hoofddoek aan ga schaffen en dan met een krat pils voor de deur ga zitten zuipen met een hoer op me knie en de koran als onderzetter voor mijn pils,gewoon, omdat ik zelf wel uitmaak hoe ik mijn geloof beleef.

Tsjernodebiel | 07-06-15 | 11:03

Ook wil de partij homo's van hoge gebouwen gooien.
Ook wil de partij ....
Ook wil de partij ...

Uiteindelijk wil de partij van Nederland net zo'n trieste zandbak maken als waar de meerderheid van zijn aanhangers vandaan komt. Zodat ze weer op zoek kunnen naar een ander land om naar de kloten te helpen.

Der Schnitzeljäger | 07-06-15 | 11:02

Mijn eerste gedachte was "hoeveel heeft die vent op". Daarna realiseerde ik me dat Van Doorn die mafklapper is die van de PVV naar de Islam overstapte. Bekeerlingen zijn altijd de fanatieksten.

Oplossing is simpel: dit voorstel gewoon publiceren in het plaatselijke sufferdje, dan wordt hij door de gewone Hagenezen wel weggehoond.

Bruine Beer | 07-06-15 | 11:01

Ik kwam hem laatst tegen hier in den haag. Heb hem even gemeld dat ik het een eng ventje vind!, en dat hij een serieus probleem in ze bovenkamer heeft. En of hij zich daar zelf geen zorgen overmaakt. Hij: Hou je mond gewoon. Ik: Nooit leip! Maak nl blij en neem een enkeltje naar allababbaland!!

Jal070 | 07-06-15 | 11:00

In den haag is er gewoon zo weinig te beleven in het uitgaanscircuit, dat iedereen met een kratje bier thuis zit...
Alleen voor expats en andere belasting ontduikers is het er erg gezellig.. die hebben hun eigen cafeetjes, straatjes en hun eigen permanente politie bewaking...
Het beste zou zijn om de avondklok in te stellen voor de paupers en ze in werkkampen werkwijken te stoppen.. zodat expats niet worden lastiggevallen door mensen die nederlands spreken.

baard van troje | 07-06-15 | 11:00

Gewoon negeren die knakker.

t.zeefje | 07-06-15 | 11:00

hij heeft natuurlijk een goed punt, Alcohol is wel gewoon een hardrug.... maarja met deze oplossingen komen er weer nieuwe problemen voor terug...
.
tevens het plan voor de sportverenigingen is onhaalbaar.... dan zouden 70 vd clubs over de kop gaan want de baromzet is de clubomzet... helemaal sinds de overheden gestopt zijn met het subsidieren van clubs sinds de crisis!

bArAbAts | 07-06-15 | 10:59

Ik had ook nooit gedacht dat roken in café's afgeschaft zou worden en verbaas mij hier ook helemaal niet over als dit dadelijk nog realiteit gaat worden ook. Gelukkig kan ik het af met koffie. Verder ben ik benieuwd wie er nog meer op gaan staan zoals dat nu gebeurt tegen het roken. We gaan het meemaken, doe mij maar een koffie alvast

Mark van Leeuwen | 07-06-15 | 10:58

@Godsammekraken | 07-06-15 | 10:55
Precies! Dat is wat me nodig hebben! Een Islam ontmoedigingsbeleid klinkt wat humaner alleen.

Hobbykip | 07-06-15 | 10:58

Kunnen ze die man nou niet gewoon opbergen in 070.Stapelgek en dat krijgt nog belastinggeldsalaris ook.Maar ja,Van aartsen VVD.

van stampij | 07-06-15 | 10:57

@Godsammekraken | 07-06-15 | 10:53
Wel eerst leegdrinken, ander is het zonde van de inhoud....

necrosis | 07-06-15 | 10:57

Mooi toch? Als deze partij meteen ook haar kiezers brodeloos maakt? Geen horeca, geen drugsdealers...

frank87 | 07-06-15 | 10:57

Lees het boek van Martin Bosman maar. Minderheid in eigen land. Ooit krijgt die gozer zijn zin. Zeker in een stad waar de heer Van Aartsen de baas is, cq. zegt te zijn.Het zal geleidelijk gaan.

double punch | 07-06-15 | 10:57

Kunnen we eerst de uitstoot van islamitische haatreactoren aan banden leggen?

Godsammekraken | 07-06-15 | 10:56

Sinds wanneer mogen twaalfjarigen drinken?
Dat mag toch pas als je 18 bent?

necrosis | 07-06-15 | 10:55

Dan drink jij maar kamelenpis, mafkees!

eerstneukendanpraten | 07-06-15 | 10:55

religie maakt meer kapot dan je lief is.

Artwido | 07-06-15 | 10:55

Graag een uitsterfbeleid coor islam.

Godsammekraken | 07-06-15 | 10:55

De sharia driehoek bestaat wel degelijk en hij is veel groter dan we eerst dachten.

Godsammekraken | 07-06-15 | 10:54

Ik ben moslim-moe.

yamahaha | 07-06-15 | 10:53

En ik wil een verbod op alle moskee.s + islamitische scholen hoofddoeken en nog meer van die rotzooi wat niet in MIJN/)ons land thuis hoort

witchmaster | 07-06-15 | 10:53

Stenigen met halve literflessen!

Godsammekraken | 07-06-15 | 10:53

Wanneer worden er boetes geheven én geïncasseerd bij moslim-fundamentalisten die lopen te pissen tegen de wortels van onze democratie?
@Arnoud el Doorn
Sterph!

necrosis | 07-06-15 | 10:53

-weggejorist-

exit religion | 07-06-15 | 10:53

Niemand komt aan mn bier!

Retiarius | 07-06-15 | 10:53

Mafketel!

Hobbykip | 07-06-15 | 10:52

Invoering van de Sharia.

Feynman | 07-06-15 | 10:52

Geef die man een shotje.
wordt hij wat vrolijker van :-(

vidamax | 07-06-15 | 10:52

Dit soort idioten willen het liefst de hele natuur verbieden.

tattooboer | 07-06-15 | 10:52

Die is gek!

kwark001 | 07-06-15 | 10:52

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland