Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Overzicht: de Europese uitkerings-jihad

Welfareoleole.jpgAls een volk steeds meer belasting moet betalen voor het onderhouden van minderheden die zij in steeds mindere mate begrijpen, versnelt dit de ontrafeling van de social fabric van een land. Het ondermijnen van de economie van een gastland, door de sociale voorzieningen uit te buiten, is een strategie waar de professionele voorhoede van de islam expliciet toe oproept. En dit leidt tot rare taferelen. De Britse, haast karikaturale, haatprediker Anjem Choudary bijvoorbeeld heeft een netto jaarinkomen van €45,573, dat geheel bestaat uit uitkeringen. De modale werkende Brit moet het doen met €37,449 per jaar. In Zweden worden nieuwe belastingen geheven om terugkerende jihadisten van huis, werk en wijf te voorzien, maar Zweedse militaire veteranen krijgen na thuiskomst helegaar niks. In Spanje wordt de overheid gefopt omdat uitkeringen van in Syrië gedode jihadisten worden "overgenomen" door vrienden en familie, die het vervolgens doorsluizen naar Marokko. In Denemarken cashen 30 in Syrië strijdende jihadisten ww-uitkeringen ter waarde van €51K. En, omdat alles altijd nog Monty Python-achtiger gaat in het VK, ontvangt daar zelfs de dochter van de radicale prediker Omar Bakri Mohammed via hem uitkeringsgeld, terwijl zij zelf als getatoeëerde paaldanseres in titty bars werkt. Kortom, Europa toont zich weer eens een parodie van zichzelf. Zie hier een verdere uitwerking van de uitkeringsjihad in Denemarken, Oostenrijk, België, Engeland, Frankrijk, Duitsland, Nederland, Spanje en Zweden. Spoiler: het mag wat kosten.

Reaguursels

Inloggen

-weggejorist-

Dickelöl | 09-06-15 | 16:19

En nu? We blijven doorgaan, 50k vluchtelingen aangespoeld om de jihad te blijven voeden. Nog even en Europa wordt het achterland van het Midden-Oosten met dito aanslagen, oorlogen en wat al niet meer. Wij zijn kapot en lamgeslagen. Dank Joop en alle lieve mensjes die deze ramp hebben gecreëerd.

Bill Cosby | 09-06-15 | 13:19

Adolf hitler heeft het verkeerd gedaan hij had de islam moeten uitroeien

wsly-nmgn | 09-06-15 | 12:10

Daarom roep ik al jaren weg met de uitkeringen en subsidies !! alles wordt betaald door de staat [belasting werkers ] huur ,gas,electra, verzekeringen , internet , en voor de rest boodschappen geld wordt uitgekeerd te grote van het gezin samenstelling en klaar er valt geen fraude meer te behalen , en bij meer dan 2 kinderen zoek het dan zelf maar uit dan zijn we hier ook van af !! ik wil hier niet meer aan mee betalen .

Jetstream | 09-06-15 | 11:08

N.B.A.Bij deze wil ik me kandidaat stellen alleen zal mijn cv niet voldoende zijn (als 20 jarige alweer 36 jaar geleden diploma behaald als verpleegkundigen) Dus geen universitaire opleiding heb genoten maar naar 36 jaar toch enigszins kennis van zaken heb,op alle gebied.
VVD=Voelt zich superieur staat boven alles.
PVDA=veranderd in PVDAsielzoekertjes en hun steun betuigen aan alle buitenlandse medeburgers met 2 paspoorten zodat ze bij de volgende verkiezingen genoeg steun krijgen voor een volgende alla Erdogan.
CDA= Hoe moet ik het benoemen: zoals de wind waait zo waait mijn jasje.dus totaal uit beeld verdwenen mogen alleen nog maar op het groene knopje drukken als er in de 2e kamer gestemd moet worden.
D66= Momenteel het grootste uitschot eerst tegen zijn van het pgb-beleid en als puntje bij paaltje komt als er een motie van wantrouwen moet ingediend worden trekken ze hun enorme keutel terug dit heeft niks meer te maken met het volksbelang maar puur (mijn enorm salaris) staat op het spel.
En ja N.B.A. ik steun je in het oprichten van een nieuwe partij.

brilletje1 | 09-06-15 | 10:49

@ZZP-er | 08-06-15 | 16:31
Daarom verdien jij echt nooit geld als zzp. Vrijwilliger, vrijwilliger ......... VRIJWILLIGER? Terwijl je net hebt gelezen dat dit volk het geld letterlijk achterna gegooid krijgt? Miisschien moet je eens no cure no pay proberen? Zeg maar dat jij de inkomsten (uit uitkeringen) van een jaar na opruiming ontvangt?

MarcS | 09-06-15 | 08:07

Binnenkort de nieuwe partij die wel durft om dit soort zaken aan te passen. Zoek graag mensen die mee willen doen

N.B.A | 09-06-15 | 05:17

Het wordt tijd voor een nieuwe rechtse wind in Europa liefst ongekozen en opgedrongen. Een democratie kan dit niet aan en niet tegengaan laat staan omkeren. Democratische politici nemen slechts beslissingen in het belang van hun kiesvolk. En als dat allochtonen zijn....... Je bijt niet in de hand die je voederd.

Thorolf | 09-06-15 | 00:56

-weggejorist-

exit religion | 08-06-15 | 23:06

Europa gaat KAPOT(!) aan haar eigen 'beschaving'. Een cultuur die steeds meer beschaving gaat vertonen, verliest het gevoel van eigenwaarde èn het idee zichzelf te moeten verdedigen tegen andere - minder beschaafde - culturen.
De beschaafdheid van Europa is inmiddels ZO VER opgelopen dat geen enkele Europeaan nog begrijpt dat je in sommige gevallen de wapenen moet grijpen om lijf en leden te verdedigen. Sterker nog; zijn beschaving roept de Europeaan op om lijdzaam toe te kijken (en vooral te roepen dat het niet zo is) hoe anderen de bodem van het Europese failliet bereiken door hun graai-zieke cultuur.
Europa is definitief failliet, Europa is definitief 'exit'... Het wachten is op het kromzwaard dat de nieuwe - door de US gesponsorde - genocide inluidt...
Slaap lekker (s)linx-goed-menschen (a.k.a. PvdA-ers, SP-ers), slaap lekker ontkenners (a.k.a. D66-ers).
Hopelijk is het kromzwaard goed scherp en duurt het lijden (èn jullie stomme verbazing!) niet zo lang...

Nieuwe Bezems | 08-06-15 | 22:51

in oostenrijk is de kinderbijslag idd behoorlijk ruimhartig echter zelf krijg je niet zo 1,2,3 een uitkering ,dat kan 2 dingen betekenen of die gast flest de boel aan alle kanten,of men maakt d66 onderscheid tussen de werkende europeaan en de "zielige" woestijnminderheid ,ja ook hier heb je gutmenschen zei het een stuk minder dan in hollandistan .

bowlfabriek | 08-06-15 | 22:36

"Het ondermijnen van de economie van een gastland, door de sociale voorzieningen uit te buiten, is een strategie waar de professionele voorhoede van de islam expliciet toe oproept."
Overigens iets waar destijds Paul Scheffer al over schreef.
Het werd niet 'opgepikt' destijds.
Hij werd er niet eens op aangevallen.

Fransg | 08-06-15 | 22:35

Zo doen ze het: Hier een uitkering aanvragen;
Sommigen doen dat ook tegelijk onder een andere nep naam in zowel in NL Belgie Frankrijk en Duitsland, (zoadat ze 4 uitkeringen hebben) want het is makkelijk even daar even heen te reizen.
-
Ze moeten ze zich dan 1x in de 10 maanden bij de sociale dienst melden. Zijn uitkeringsbriefjes komen op een nep inschrijf adres bij vrienden binnen die alle papierwerk voor hem verzorgen. Als hij een keertje opgeroepen wordt komt hij gauw even terug vliegen, ZO GAAT DAT DUS..!
-
Leuke anekdote:
toen de IJslandse vulkaan een paar jaar geleden uitbarstte, meldden honderden uitkeringstrekkers zich ziek bij hun oproep want ze konden niet terug naar NL vliegen om zich op die dag te melden.
-
Waar zijn we in godsnaam mee bezig mensen, Onze rottige regeringen doen NIETS voor ons en halen in tegendeel alleen maar ellende binnen:

"dictatuur-2015"

telelezer | 08-06-15 | 21:10

Loebas | 08-06-15 | 18:46
Die laatste zin van jou, geweldig!

islammoe | 08-06-15 | 21:10

Alles terugpakken via bezuinigingen en lastenverzwaringen op linkse hobby's, inclusief de Islam. Eerlijk is eerlijk, en de verantwoordelijken dienen te dokken.

Piet van het Padje | 08-06-15 | 21:10

politici zijn ook menschen, het dikke-ik van Rutte zijn extraverte ontkenningen, dit zijn ontkenningen tegenover anderen, ook dit heeft volgens Sigmund Freud met het ich en het Über-ich te maken, maar heeft invloed op anderen.

hovawart | 08-06-15 | 20:43

-weggejorist-

Anoguurder | 08-06-15 | 20:15

Sjaak langdon | 08-06-15 | 19:42 ok
Doei superieure, en succes met je varkenfobie hè! Echt zo kansloos dergelijke tegels..

Gaul Shaarad | 08-06-15 | 20:07

-weggejorist en opgerot-

Sjaak langdon | 08-06-15 | 20:07

Sjaak langdon | 08-06-15 | 19:42

Not sure if troll, or just stupid.

Specjal Blend | 08-06-15 | 19:57

Het bruto minimum loon voor een volwassene is: € 18.093 en 60 cent.
Wie daar van rond kan komen krijgt van mij een doos sigaren.

ZZP-er | 08-06-15 | 19:53

-weggejorist-

Sjaak langdon | 08-06-15 | 19:52

Sjaak langdon | 08-06-15 | 19:42
Ja Sjaak, Je bent superieur aan onze varkens. Heel iets.

triffid | 08-06-15 | 19:49

Ik wil al deze moslims oproepen om vrijwilliger te worden in een verpleegtehuis.
Dan doe je nog iets voor je centen, en misschien geeft dat ook nog een gevoel van voldoening.
In ieder geval zal allah het op prijs stellen dat je je minder bedeelde broeders gaat helpen.

ZZP-er | 08-06-15 | 19:48

Sjaak langdon | 08-06-15 | 19:42
Volgende keer iets beter proberen Sjaak.

ZZP-er | 08-06-15 | 19:44

-weggejorist-

Sjaak langdon | 08-06-15 | 19:42

Gutgutgut, wat een bron weer.
"Gezien als percentage van de gehele bevolking, is Denemarken op België na, de op een na grootste leverancier van Europese jihadisten".
Dus Denemarken is de de op twee na grootste en België de op een na grootste. Maar wie is dan echt de grootste?

triffid | 08-06-15 | 19:34

Ik moet de eerste boerka nog tegenkomen hier in +48.
Voor de rest mooie natuur, mooie vrouwen, goedkoop bier, al met al niks te klagen.
Ik wens Nederland veel sterkte in de tijd die komen gaat.

Specjal Blend | 08-06-15 | 19:33

Mijn generatie moest werken om de kost te verdienen, werken en sparen om op eigen beentjes te kunnen staan, de waarde van de gulden/euro die je verdient is duidelijk.
De huidige generatie krijgt gratis geld, zonder de mooie ervaring van zuur verdiende centjes, en bittere nasmaak van het betalen van belastingen.
terug naar het verleden hoeft niet, maar stop met het subsidiëren van luie mensen en soortgenoten die uit geloofsoverwegingen of aanpassingsproblemen niet willen participeren in onze arbeidsmarkt.
werken voor je poen, goeddoemme.

hovawart | 08-06-15 | 19:27

"Volgens Chaudary hebben moslims recht op uitkeringen omdat het een vorm van jizya is, een belasting die volgens de sharia aan niet-moslims opgelegd moet worden in islamitische landen, als een herinnering aan het feit dat niet-moslims permanent inferieur en onderworpen zijn aan moslims."

CrapoTheGreat | 08-06-15 | 19:21

Vuile vieze vuile vieze vuile vieze ... knettergek. Schijt nog wat meer op je werkende onderdanen. Worden we allemaal Appa, Sjaak zijn we al. Helemaal de weg kwijt, dat is van ons geld!

LetTheSunshine | 08-06-15 | 19:20

Ik kan iedereen uit de droom helpen, dit is al tientallen jaren bezig. Uitkeringsfraude, huurtoeslag, subsidie voor radicale clubs (zielig kindje op de foto en je hebt wat geld binnengeharkt)

De haat zit erg diep bij deze mensen. Hier helpt geen anti radicaliserings cursen enz... (Dit zijn maatregen van de overheid om ons zand in de ogen te strooien)

Voor de overheidsdiensten is het pappen en nathouden niets anders. En dit doen ze voor alle partijen omdat zij het zelf ook niet meer weten.

Of zij weten het eigenlijk heel goed. Maar dit mag nooit gezegd worden

elcidisback | 08-06-15 | 18:49

Zolang de gemiddelde Nu.nl lezer/kiezer nog steeds in de waan is dat wij steeds langer door moeten werken vanwege de vergrijzing kunnen onze medelanders gewoon doorgaan met het leegroven van de staatsruif..
Ene de Winter zei ooit: "niet de vergrijzing is het probleem maar de verbruining"

Loebas | 08-06-15 | 18:46

De socialisten hebben de uitkerings fabriek opgezet, en vernietigen haat net zo makkelijk weer om te voorkomen dat ze voor racist worden uitgemaakt.
Terwijl het toch gewoon een onderlinge verzekering was, waar je eerst stevig aan moest bijdragen voor er onverhoopt van te mogen profiteren.
Nu wordt het gratis en voor nix uitgedeeld aan iedereen die hier aanspoelt , een sterker scenario ter vernietiging van de ONDERLINGE SOLIDAIRITEIT is niet mogelijk.

sprx | 08-06-15 | 18:43

@Lewis | 08-06-15 | 17:54
Dat omlegrisico kan aanzienlijk beperkt worden wanneer er altijd links van het te beveiligen object een extra haag van kogelvrije vestjes staat opgesteld.
Maar even serieus. Farage, tja, zo eentje hebben we hier te lande helaas (nog) niet (ontdekt). Spijtig ook dat Omtzigt voor een andere vereniging speelt. Baudet vind ik nog steeds een verrijking, gewoon omdat hij die intellectuele en culturele bagage meebrengt die de PVV ontbeert en omdat hij daarnaast strijdbaar is, z'n nek uitsteekt.
Advocaat Theo Hiddema is welbespraakt, geestig, heeft dossierkennis in meerdere departementen en vaker te kennen gegeven dat hij wel voor de PVV actief zou willen worden. Alleen is hij de jongste niet meer uiteraard.

De Vrijlansier | 08-06-15 | 18:42

-weggejorist-

Erkend Potloodventer | 08-06-15 | 18:41

@Mark_D_NL | 08-06-15 | 18:24
Eens!

RobberenRukkie | 08-06-15 | 18:35

Vorig jaar hebben 125.000 personen Nederland verlaten. Dat waren de mensen met de ballen de opleiding en een plan. Over 30 jaar woont hier niemand meer die werkt.

Yohean | 08-06-15 | 18:30

@RobberenRukkie | 08-06-15 | 17:42
Jalta moet ASAP die betaalmuur weg halen. Niet omdat ik ze het geld niet gun of dat ik alles gratis wil. En ik snap ook wel dat er brood op de plank moet. Maar de Jalta boodschap krijgt met die betaalmuur geen kans om verder door te dringen! Dat moet echt asap stoppen.

Mark_D_NL | 08-06-15 | 18:24

@ De Vrijlansier | 08-06-15 | 17:34
Als je nu een écht rechtse politicus weet te vinden die welbespraakt en fatsoenlijk is en zijn rug recht houdt, tegen alle politiek correcte stromen en aantijgingen in, dan haalt hij zo veertig, vijfenvijfveertig zetels op, als hij niet al eerder wordt omgelegd natuurlijk.
Een Farage zou hier in Nederland veel groter worden dan daar, omdat wij al een stuk verder zijn dan de Engelsen.

Lewis | 08-06-15 | 17:54

@Bomke halsema

Bedankt, maar daar hebben ze wel aardbevingen en zo.
Is wellicht beter te verdragen.

der cherusker | 08-06-15 | 17:51

De seniele oude man Europa...

Parel van het Zuiden | 08-06-15 | 17:51

@ ZZP-er | 08-06-15 | 17:27
Niet te hard roepen, GS heeft het niet altijd hoog op met éénmans hardwerkenden.. plus één bijdeweg, collega

Dr. Blechtrummel | 08-06-15 | 17:50

Flikker toch op met dat gajes.
Je WOU naar Syrie, NOU, dan bkijf je daar maar.
Niks terugkeren en niks uitkering.
Toedeloe en het beste er maar mee.

mallekater | 08-06-15 | 17:50

@Sliptong | 08-06-15 | 16:31

Heb diverse goede documentaires gezien - maar Zeitgeist nog niet, dank voor de tip. Ik zie dat de officiele site zelfs gratis torrents aanbiedt: www.zeitgeistmovie.com/
En ja, die Rothschild quote ken ik. Verontrustend, net als de bekende uitspraak van de stammoeder van de Rothschild dynastie: "If my sons did not want wars, there would be none."
Onverminderd geldig tot op de dag van vandaag.

Gootbalkoning | 08-06-15 | 17:45

Tis zonde dat ik het zeg verdomd!!!
Tis tijd dat er weer oorlog komt!!!

(citaat robert long zo,n 20jaar terug)

Gerrit gordijnstok | 08-06-15 | 17:43

Lewis | 08-06-15 | 16:27
Onze leiders interesseren zich alleen voor pluche.

ZZP-er | 08-06-15 | 17:43

Dat GeenStijl, ThePostOnline en Jalta (sloop die betaalmuur!) heeeeullll groot mogen worden.

RobberenRukkie | 08-06-15 | 17:42

@Lewis | 08-06-15 | 17:20
Bosma heeft een bijzonder subtiele ironie die soms lastig te detecteren valt. En als het op debat, dossier- en getallenkennis aankomt, heb je in hem een geducht tegenstander.
De PVV is op het volks-directe van Wilders groot geworden, maar het nu is het tijd om daarnaast andere delen van het rechtse electoraat aan te spreken.
Dat zou daadwerkelijk het verschil kunnen maken.

De Vrijlansier | 08-06-15 | 17:34

Hebben ze daar ook een PvdA?

sjaap.marok | 08-06-15 | 17:32

Een heel groot gedeelte van de Nederlandse mensen snap ik onderhand niet meer, dat was voor mijzelf al duidelijk.

De volgende alinea uit het stukje waarin naar verwezen wordt vermeld het volgende:
"Ondertussen doen Nederlandse gemeenteraden liever hun best de teruggekeerde jihadisten te helpen dan te berechten. In Delft bijvoorbeeld, gebruiken lokale politici belastinggeld om jihadisten te "herintegreren" en "hun levens opnieuw op te bouwen." De NPO verklaarde dit als volgt. "Het is omdat dat de lokale autoriteiten deze terugkeerders niet willen vervreemden door repressieve maatregelen, die mogelijk tot nog verdere radicalisering leiden."

"Men" (in mijn optiek dus het grootste gedeelte van de Nederlandse bevolking, zie verkiezingen) wil deze terugkeerder niet vervreemden door repressieve maatregelen, die etc....

Wacht even, niet vervreemden?!!!! Zijn we nu allemaal soms niet een beetje de realiteit uit het oog verloren? Alsof je dit soort knettergekke idioten nog zou kunnen helpen, dan wel zou willen moeten helpen ten koste van je welwillende bevolking.

Nee, de politiek is vervreemd. Die gestoorden, die zijn gestoord en crimineel en moet je berechten indien mogelijk.

Wat een flauwekul. Ruggengraatloze wegkijkende uitvreters.

NakedJehuty | 08-06-15 | 17:31

Er is iets heel erg mis met ons systeem.

The real McCoy | 08-06-15 | 17:31

@Balzakius | 08-06-15 | 16:16
Je bedoelt uiteraard de mensen die op de PVDA, VVD, GL, CDA, D66 gestempt hebben?

Tostiman | 08-06-15 | 17:29

@Balzakius | 08-06-15 | 16:19
beloning voor slecht gedrag noem ik het. Wanneer krijgt de werkende mens een beloning voor goed gedrag?

deluiegriek | 08-06-15 | 17:29

Sliptong | 08-06-15 | 16:26
Ik erger me al jaren aan al deze onzin, maar er gebeurt niks, niemand doet GVD een fuck.
Zijn er nog mensen die dit normaal vinden?

ZZP-er | 08-06-15 | 17:27

@Ahasveros | 08-06-15 | 16:31
Het is een symptoom van de schijnbaar ongeneselijke ziekte die Gutmensch heet. aka Linksmensch

Tostiman | 08-06-15 | 17:27

Een dieptreurig en woedend makend overzicht van wat een Europees macroprobleem is geworden: gratisgeld voor figuren die ieder recht op wat dan ook in een westerse samenleving hebben verspeeld. Nergens in de NL-media te lezen behalve hier op GS. Wat mij betreft hebben ook de Europese elites die dit zieke systeem faciliteren van belastinggeld al lang ieder recht op steun verspeeld.
Wat me nog het meest stoort, is de kennelijke kritiekloosheid waarmee dit alles gebeurt.

De Vrijlansier | 08-06-15 | 17:22

@ De Vrijlansier | 08-06-15 | 17:15
Hmmm, ik noemde Wilders (soms) een hork, nou, Bosma is er écht een wat mij betreft. Wilders vind ik soms ook humoristisch en sympathiek, daar heb ik Bosma zelden op kunnen betrappen. Zie jij dat anders?

Lewis | 08-06-15 | 17:20

@ Fijnstoffer | 08-06-15 |
(een hoop mensen zijn nu ook op weg naar huis, maar…)
Dit gaat nog veel erger worden. Zelfs de "diehard" soevereiniteitsliefhebber, de diehard "vaderlandslievende" gaat binnen 10 jaar onderuit. Ik geef persoonlijk de EU én de individuele westerse landen nog 10 jaar voor de pleuris uit breekt. We gaan of failliet, of raken in oorlog met de haatbaarden, of we raken alle identiteit en soevereiniteit van ons land voor de volle 100% kwijt.

Het valt ook niet meer terug te draaien. Het is de boel, op welke manier dan ook, laten klappen en opnieuw je eigen land opbouwen. En dan wel met anti-immigratie muur. Je komt er alleen in als je normen en waarden hetzelfde zijn als die van "ons" land, of als je je aanpast náár deze normen en waarden. Vervolgens alle links-gekkies opnieuw opvoeden en zorgen dat ze nóóit meer zo aan de macht komen zoals nu. Multiculti is een farçe. Het werkt niet, en het gaat nooit werken. De enige manier waarop multiculti werkt is als je westerse mensen bij elkaar zet, en de niet-westerse mensen niet toe laat.

kanon0503 | 08-06-15 | 17:19

De vraag is of na de "Europaoorlog I" Europa atheïstisch of islamitisch gaat zijn.

En of de US en Rusland het probleem uiteindelijk weer moeten oplossen.

DKP | 08-06-15 | 17:18

@Lewis | 08-06-15 | 16:40
Zou het in de lange aanloop naar 2017 niet tactisch zijn voor de PVV om, gezien het bewegend electoraat van kleinrechts, dat Bosma eens wat meer zichtbaar in de voorhoede gaat opereren?

De Vrijlansier | 08-06-15 | 17:15

Nog geen 80 reacties op iets dat mega-ophef waard is. Het toont aan hoe ver we al heen zijn met de islam-verdwazing en het passief gedogen. #europaisverloren

Fijnstoffer | 08-06-15 | 17:12

In heel Europa zijn er onbegrijpelijk veel politici die hun volk en land verraden. De haat tegen hen groeit gelijk mee met de instroom van mensen die hier niet horen.
Als al deze verraders denken dat ze daarvoor nooit ter verantwoording worden geroepen, hebben ze een ander beeld van de toekomst voor ogen dan ik.
Ik zie namelijk een toekomst van chaos en geweld, van verdere inperking van vrijheden en verdergaande overheidsrepressie, van volkstribunalen en openbare terechtstellingen.
En Rutte maar lachen en regeren alsof dat precies de bedoeling is.

domheid regeert | 08-06-15 | 17:11

@der cherusker | 08-06-15 | 16:58
En Japan.

Bomke Halsema | 08-06-15 | 17:09

Als het niet zo belachelijk asociaal, schofterig en typerend is, zou ik er nog bijna om kunnen lachen. Het is bijna, BIJNA, grappig hoe hard de overheid van deze landen (Nederland inclusief) faalt in een logisch en normaal stukje beheer van eigen soevereiniteit en gezondheid. Om vervolgens wegens "multiculti" eisen en wensen, bákken met geld uit te geven aan dit soort haatpredikers.

Sterker nog… als je het bericht 2x hebt gelezen moet je volgens mij wel toegeven dat de westerse wereld niet meer bestaat. We worden, indirect, gerund en beïnvloed door de baardjes en hoofddoekjes, met voorop staand de westerse links-gekkies die hard roepen dat al deze haatbaarden zielig zijn. Het is dat het de werkende mensch zoveel kost, maar het zou bijna lollig zijn hoe fout het kan gaan met een land.

kanon0503 | 08-06-15 | 17:07

Ik vind dit een misdaad tegenover het eigen volk, niet gepleegd door jihadist maar door regeringen, hoe kun je dit soort dat openlijk uitkomt voor de haat ten opzichte van jou en mij en het liefst jouw of mijn gezin onderwerpt en als minderwaardig ziet, belonen terwijl medelanders, ouderen, en even erg, Zweedse soldaten aan de kant worden gezet, om zo'n stuk moorddadig vuilnis zogenaamd hulp nodig heeft?
Verraad in ergste vorm!

NB-Stb | 08-06-15 | 17:05

Ik ben het stadium van 'geschokt' en 'verbouwereerd' zijn allang voorbij. Ik ben apathisch geworden. De westerse wereld wil het gevaar niet zien en de Europese bevolking zijn makke schapen geworden. Zo lang iedereen nog steeds op dezelfde partijen blijft stemmen en niet in actie komt om de hoofdschuldigen hiervoor aan te pakken (de hele linkse socialistische kliek in Europa) zal er niks veranderen en blijven dit soort berichten elke dag schering en inslag. Die tyfus islam........

griffin peterson | 08-06-15 | 17:05

Ja, en het past naadloos in hun islamitische wereldbeeld. Die uitkeringen zijn namelijk in de ideologie van de fanate moslims de belasting die de ongelovige verplicht is te betalen aan de moslims. Dus ethisch gezien ervaart men totaal geen enkel bezwaar of ziet men zich juist verplicht, als goed moslim, om die uitkeringen, en eigenlijk alles wat moderne Westerse samenlevingen kunnen opleveren, dus ook zorg, huisvesting, rechten, enzovoort, te zien als datgene dat de kafir, honden, apen en varkens, wij dus, verplicht zijn te betalen aan de moslims. Als dit zo doorgaat dan zal dat het draagvlak van de moderne open samenleving ernstig ondergraven. Voor nadere toelichting, zie Anjem Chaudary in de volgende video over benefits in de UK. www.youtube.com/watch?v=6JKFC9G5Pxs. En dan te bedenken dat er in de UK zeer veel voedselbanken zijn (500 en meer), dat er grote werkloosheid is, dat veel gezinnen schuldenproblemen hebben, dat veel mensen adequate gezondheidszorg niet kunnen betalen, dat veel mensen moeten zien rond te komen van een of meerdere uitbuit-rotbaantjes, dat er een toenemende tweedeling is en een afnemende middenklasse, enzovoort. En dit alles geldt niet alleen de UK maar wordt steeds meer algemeen in ook de meer welvarende delen van de EU. Speciaal in Zweden lijkt men een beleid te voeren dat er op gericht is om een voorheen humaan-welvarend land te veranderen in een islamitische hellhole.

Benedict Broere | 08-06-15 | 17:04

De maatschappij bulkt van de klootzakken en vijanden, de reden waarom wij een staat hebben met politie en rechtbanken, die ervoor moeten zorgen dat de gelukscalculus voor misdaden negatief uitvalt.

Van Duyvenbode | 08-06-15 | 17:02

Neem de volgende elementen mee in de analyse en U snapt waarom dit gebeurt óf blijft gebeuren óf afgedaan wordt als "incidentjes" óf gewoonweg bunkerhard doodgezwegen: Gaatiedan: ten-allen-tijde-policor zijn & blijven. De altijd werkende racismekaart. De verse muntthee bij het MDI. GL/D'66 "politici". D'66 rechters. Linkschdraaiende subsidieparasieten. De zieligheidindustrie. Ambtenaren die hun werk niet doen. Data-analyse op basis van gekoppelde bronnen (hoe moeilijk kan dát nou zijn ?!). Gebrek aan cojones hebben. Gebrek hebben aan aanpakken/doorpakken. Als leest over de EU uitkeringen jihad , kán je er met je verstand gewoonweg niet bij. En het idee dat je er als burger wat (snel) aan kan veranderen ? Nou nee...

Grijskijkert | 08-06-15 | 17:02

Er is ook een groep die flink aan het radicaliseren is maar waar je eigenlijk nooit iets over leest of hoort, namelijk hardwerkende belastingbetalende Nederlanders. Deze groep vormt een groter gevaar dan de politiek zich kan voorstellen. Het geduld is al een tijdje op.

Dhr. de Wit | 08-06-15 | 17:01

De fijnzinnige John R. Bolton als chairman. Dan weet ik wel weer genoeg. Übervrijemarkt denker met sowieso een afkeer van alles wat naar een sociaal stelsel ruikt. Bij deze mag dit onderzoek wat mij betreft de vuilnisbak in.

Bigi Bana Boy | 08-06-15 | 16:59

Het nederlandse klootjes volk stemt altijd weer op dezelfde peggoldjes etc. Het klootjesvolk kiest voor zijn eigen ondergang.
Wie hier niet toe behoordrest1 ding:EMIGREREN. Waarheen?
Vuurland is nog islam vrij heb ik gehoord.

der cherusker | 08-06-15 | 16:58

wat moet je dan? Mensen geen uitkering geven als ze moslim zijn? Het wordt tijd dat uitkeringstrekkers, allochtoon en autochtoon, verplicht aan het werk worden gezet. Bejaarden helpen, bollen pellen, asperges steken, plantsoenen harken: er is genoeg te doen. Geld krijg je door te werken.

Maaiveld | 08-06-15 | 16:58

Een van de meest effectieve maatregelen die zo snel mogelijk genomen dient te worden is het fors beperken van de kinderbijslag. Meer dan 2 kinderen? Prima, maar dan betaal je het lekker zelf maar. Deze maatregel bevordert HEEL veel. Namelijk dat mensen die hard willen werken, ergo in staat zijn om zich aan te passen aan de maatschappij en zelfvoorzienend zijn, de samenstelling van de bevolking gaan bepalen, en niet zoals nu het geval is: hele volksstammen kanslozen, westerse cultuur hatende, intolerante fanatici.

Kolbjorn Varmann | 08-06-15 | 16:57

Het neo-liberalisme sloopt de social fabric in onze landen. Maar het is altijd makkelijker om de schuld op buitenstaanders te schuiven.

Bigi Bana Boy | 08-06-15 | 16:55

Je gaat je op den duur afvragen welk middel nog niet is ingezet om onze samenleving om zeep te brengen.
VVMU misbruiken om anderen de mond te snoeren, etc. etc.

René from the Café | 08-06-15 | 16:55

Ze hebben altijd de mond vol met "we mogen onze kinderen niet opzadelen met" en dan komt er van alles met opwarming, aow, kernenergie, noem maar op. Maar als het gaat over het weggeven van onze cultuur, normen en waarden, vrijheid dan schijnen volgende generaties daar geen last van te hebben want het gaat maar door met het buigen voor de mosselmannen, de haatbaarden en de gelukzoekers.

De finale eindbaas | 08-06-15 | 16:53

de Voorzittert | 08-06-15 | 16:45
Ik denk ook dat bijna niemand hier van wakker zal liggen , mensen zijn teveel met zich zelf bezig .
Zolang het maar niet in hun straatje is vinden ze het best.

Eurotokkie | 08-06-15 | 16:51

@Call on the attacker | 08-06-15 | 16:17
Lijkt me een goede beleidslijn, alleen zitten de gemeentes nu door hyperfaalbeleid van rampkabinetten lokaal met het geteisem opgescheept. Je moet er iets mee, maar wat?
Trouwens, complimenten voor uw panelenpseudoniem.

De Vrijlansier | 08-06-15 | 16:50

Hoe vreemd ook, de meerderheid in Nederland en in Europa vindt dit prima. Ze zullen even neeschudden bij de hoogte van de bedragen maar gaan dan meteen over tot de orde van de dag. En als het weer verkiezingen is, kruisen we massaal een Weg-met-ons partijtje aan om met een goed gevoel en schoon geweten het loopje naar huis te maken. Al decennia lang.

de Voorzittert | 08-06-15 | 16:45

Nederland is van een land van hardwerkende, zelfvoorzienende en betrokken burgers afgegleden in een land van uitkeringtrekkers, subsidieslurpers, gouden handruk-graaiers en totalitaire doctrine aanhangende fanatici.
Ik ben bijna zover om mijn jaarlijkse bijdrage van vijf cijfers via blauwe enveloppen stop te zetten, ware het niet dat er nog een flink aantal mensen in dit land wonen die er wel wat van willen maken. Waarom pikken wij dit nog met zijn allen? Waarom?

Kolbjorn Varmann | 08-06-15 | 16:45

In Brussel kreeg een imam met 17 kinderen ook een berg gratis geld, maar dat verhaal bleek een hoax te zijn. Dit is wel weer om te janken.

Piet Karbiet | 08-06-15 | 16:44

2863 | 08-06-15 | 16:39
Nog ergers , de politiek heeft dit jaren terug aan zien komen maar verder niets gedaan.

Eurotokkie | 08-06-15 | 16:44

@ Jan Passant mk2 | 08-06-15 | 16:28
Zo is het exact, precies de reden waarom ik laatst voor het eerst PVV heb gestemd en dat voorlopig ook zal blijven doen. Vind ik Wilders soms een regelrechte hork? Ja. Denk ik dat hij oplossingen heeft, laat staan constructieve? Veel te weinig. Maar vind ik hem een verademing omdat hij niet meehuilt met de politiek correcten en omdat de PVV grenzen durft te stellen waar (vrijwel) geen andere partij zich aan waagt? Ja, natuurlijk. Asielbeleid, 'bootvluchtelingen' (let op de aanhalingstekens), het uitmelken van onze sociale voorzieningen en daarmee van onze maatschappij op allerlei manieren, het verkwanselen van westerse normen en waarden (en zo kan ik nog wel even doorgaan): al die zaken zijn wat mij betreft van cruciaal belang en leggen de bijl aan de wortels van onze samenleving, en de enige politicus van belang die dat wil zien is Wilders. Meer smaken zijn er eenvoudigweg niet, en dat ik die smaak soms bijna niet te pruimen vind, tja, jammer, er zijn belangrijker dingen.

Lewis | 08-06-15 | 16:40

@Sliptong | 08-06-15 | 16:32
.
Het zal al een heleboel helpen om de islam tot ongewenste sekte te bestempelen in plaats van te zien als een godsdienst.... uiteindelijk misbruikt de islam 'het recht op vrije godsdienst' (en nog veel meer artikelen uit de Grondwet) terwijl zij niet eens een godsdienst is maar een totalitaire ideologie......

Fatwabuster | 08-06-15 | 16:40

@Lewis | 08-06-15 | 16:27
Ik twijfel niet aan wat beweerd wordt maar sommige punten zou ik graag een verwijzing bij hebben om anderen weer mee om de oren te slaan.

Godsammekraken | 08-06-15 | 16:40

Eigenlijk wisten we dit allemaal al, maar toch komt het weer keihard aan.

2863 | 08-06-15 | 16:39

wat denk je dat zo'n islamiet met 2 vrouwen en 16 kinderen aan uitkeringen en kinderbijslag beurt ? Komt in de buurt van een ton aan gratis geld en je kan het die lui niet kwalijk nemen dat ze dit geld aanpakken, het zijn de Nederlandse meelopers die dit mogelijk maken en mogelijk blijven maken en wij stemmen op ze.

wlodek | 08-06-15 | 16:39

Hoe schrijnend de voorbeelden ook zijn, verwijzen naar de Islam is hier geheel misplaatst, aangezien onder anderen zij uitsluitend gebruik maken van de door het links fascisme opgetuigde voorzieningen die uitsluitend voor de betreffende doelgroepen gelden.
De beschuldigende vinger dient dus te wijzen naar het links fascisme (in NL vertegenwoordigd door PvdA en D66), haar kiezers en het systeem (ambtenaren, NPO etc.) dat haar in stand houdt.
Dat is de daadwerkelijke kanker van de westerse samenleving.

jemagookniksmeer | 08-06-15 | 16:38

In Nederland hebben wij dit alles te danken aan de kabinetten Marijnen (KVP, VVD(!), ARP en CHU) en De Jong (KVP, ARP, CHU, VVD(!)). Zij sloten in 1964 en 1969 wervingsovereenkomsten met respectievelijk Turkije en Marokko. Alles gefinancierd uit de aardgasbaten (en bedankt Groningen!).
We zijn de VVD en CDA nog steeds dankbaar.
En natuurlijk de PvdA die sedertdien alles wat allochtoon is liefderijk omarmd heeft teneinde het benodigde stemvee te mobiliseren.

Ars Vivendi | 08-06-15 | 16:36

McMarx | 08-06-15 | 16:32
Die gasten maken gewoon gebruik van het systeem , het systeem dat is berust op eerlijkheid.
Daarom komt er zoveel fraude in dit systeem voor omdat er misbruik van wordt gemaakt.

Eurotokkie | 08-06-15 | 16:36

Het moet eerlijker............

StijlvolRechts | 08-06-15 | 16:36

Als het allemaal correct is blijkt hoe waanzinnig het geheel vandaag de dag marcheert in de politieke wereld waar enig besef van de werkelijkheid niet meer in de kleinste hoekjes te vinden is. Hetzelfde is van toepassing hoe het geld van hardwerkende burgers blijkbaar als grabbelton wordt gezien om in te graaien en rond te strooien voor eigen belang en het belang van politieke winst.
Het is duidelijk dat en de democratie en verantwoordelijkheid van positie ten opzichte van het volk geheel niet meer de leidraad zijn waarop men zijn/haar functie vervuld.
Grandeur gevoel van positie, zelfbelang, zelfverrijking en totale minachting voor de mensen in het land is de norm van vandaag. Ze hebben een totale misconceptie van hun te vervullen taak en verantwoording ten opzichte van het volk.
Op het einde zullen zullen zij die deze weg blijven volgen de woede voelen want de dag zal arriveren waarop de burger het niet meer pruimt en de stille revolutie zal overslaan voordat ze het ook maar doorhebben levend op de wolk van ontastbaarheid.

Wout Strooizout | 08-06-15 | 16:36

Dit krijg je ervan als je van een sociaal vangnet een hangmat maakt.

marcoplarco | 08-06-15 | 16:35

*zucht* Wanneer stopt deze uitkering en subsidie waanzin?

de uitbater | 08-06-15 | 16:35

Mijn verzet hier tegen is om niet af te rekenen bij een hoofdhaar verbergende kassa bij Appie. Soms wel bij een kassa waar niets wordt verborgen en mits de rij niet te lang. Oh, wacht, sinds de Pietenaffaire kom ik daar niet meer. En ik heb ook geen uitkering wegens onvoldoende schaamteloosheid en kinbedekking.

61 | 08-06-15 | 16:34

Ja ja het geld uit het westen is niet verderfelijk de rest natuurlijk wel.

Eurotokkie | 08-06-15 | 16:32

@Fatwabuster | 08-06-15 | 16:31
De Islam is een middel, de ongrijpbare en onzichtbare schaduwregering de oorzaak. Hier raak ik steeds meer van overtuigt.

Sliptong | 08-06-15 | 16:32

En toch steeds maar weer afvragen hoe het komt dat dat de afstand tusen het electoraat en bestuurders niet kleiner lijkt te worden...

Da's niet naief, da's dom!

fap_cave | 08-06-15 | 16:32

Gevalletje van je oogst wat je zaait.
En het moet hoe dan ook kapot van die kleuters in de parlementen.
Kijk eens goed naar kleuters met een piemol. Kapot zal het moeten - iets met de leergang. Als je nog zo jong zijn is het wel grappig om aan te kijken maar eenmaal in het parlement met een zelfde houding (zij het gesublimeerd) is het funest. Hoe dan ook; het moet kapot en kapot zal het gaan.

McMarx | 08-06-15 | 16:32

Balzakius | 08-06-15 | 16:19
Ik doe graag mee, meldt me bij dezen als vrijwilliger aan voor de opruimdienst.

ZZP-er | 08-06-15 | 16:31

@Ars Vivendi | 08-06-15 | 16:11
Het is een symptoom van de ongeneselijke ziekte die islamofilie heet...

Ahasveros | 08-06-15 | 16:31

@Gootbalkoning | 08-06-15 | 16:27
Dat is exact wat er gebeurd. Ooit Zeitgeist gekeken? Onthutsende bekentenis van een Rothchild telg: "uiteindelijk moeten ze (demense red.) gechipt worden waar al hun geld op staat en die geëlimineerd kan worden met een druk op de knop". By any means necessary. Dan ineens is het allemaal niet meer zo aluhoederig, vindt u niet?

Sliptong | 08-06-15 | 16:31

Er is maar 1 manier die al deze waanzin rondom de islam stopt en dat is wanneer de uitgebuite zo murw is gebeukt en zo is uitgeknepen door de landelijke regering en diens bazen uit Brussel, eindelijk de hooivork pakt en massaal Den Haag gaan bestormen....... Wanneer dit gebeurd? Kwestie van tijd en ik hoop het nog mee te maken....

Fatwabuster | 08-06-15 | 16:31

Dat krijg je met beroepspolitici die nul affiniteit met eigen land hebben. Andermans geld uitgeven was nog nooit zo makkelijk. Het wachten is op een gedecentraliseerd systeem waarbij mensen, en dus ego's, tot het verleden behoren. Hoe? Laten we daar eens energie in steken.

realiteitswaanzin | 08-06-15 | 16:30

het mag zeker wat kotsen

(Behind)Doors | 08-06-15 | 16:29

Héle grote zucht...

islammoe | 08-06-15 | 16:28

Vandaar Geert. Niet omdat hij een oplossing weet. Wel omdat hij niet meebouwt aan het probleem.

Jan Passant mk2 | 08-06-15 | 16:28

ZZP-er | 08-06-15 | 16:25
Er zijn altijd uitzonderingen, maar volgens mij zitten er niet veel harde werkers in het minimum loon.

kutsmurf | 08-06-15 | 16:27

Je kunt tot geen andere conclusie meer komen dan dat de boven ons gestelden actief werken aan de ondergang van de westerse cultuur.
De middenklasse, traditioneel de cultuurdrager bij uitstek wordt leeggezogen en verpaupert, een onderklasse van achterlijke overheidsslaven wordt gecreeerd, en de media tonen gedegenereerde figuren als idolen en corruptie en moreel verval als navolgenswaardige idealen.

Gisteravond de film "Idiocracy" gezien - en die geeft, alle Hollywoodslapstick daargelaten, een verontrustend beeld van waar het met onze maatschappij naar toe gaat. Alleen de 1% in hun ivoren torens, handenwrijvend neerkijkend op de consumerende imbecielen ontbraken nog in deze te vriendelijke satire.

Gootbalkoning | 08-06-15 | 16:27

Een uitkering van € 51K per jaar? Goeiedag zeg, groeien de Deense kronen aan een boom of iets dergelijks?

Ronman2k | 08-06-15 | 16:27

Gezien het stemgedrag van de gemiddelde Nederlandse en Westeuropese stemmert valt het kennelijk allemaal reuze mee met de ontrafeling van de social fabric. Aangezien deze stemmert gemiddeld genomen te dom is om te poepen en doorgaans de MSM en zelfs de politiek gelooft, kan er alleen een echte kentering komen als hierin iets verandert. Dit zal op korte termijn niet gebeuren. We gaan voorlopig dus nog even de verkeerde kant op.

Vindefin | 08-06-15 | 16:27

@ Godsammekraken | 08-06-15 | 16:08
Ik ook, maar ik vrees dat we allebei weten dat er hoogstens een paar korrels zout bij kunnen, geen kilo's - met andere woorden, dat dit soort verhalen ongetwijfeld helaas gewoon wáár is. We zijn in Europa zo ontstellend naïef.
Dat gezegd hebbende: hardere bewijzen zijn welkom. Al is het maar omdat je dan onze regeringsleiders/machthebbers ermee om de oren kunt slaan.

Lewis | 08-06-15 | 16:27

Leerzaam stuk, voor wie zich, als weldenkend mens (maar dan ook ècht weldenkend), nog vertwijfeld afvragen waarom "onze" regenten doen zoals zij doen.

Ontrafeling van onze sociale samenhang dient niet alleen gramme islamisten/kolonisten die het slechtste met onze samenleving voorhebben. Het dient ook regenten van het type Obama/EU die het volk zo verdeeld en beheersbaar mogelijk in hapklare brokjes uiteen op hun bordje zien liggen.

Duss. Vandaar meer meer meer - en een verbod op minder minder minder.

Jan Passant mk2 | 08-06-15 | 16:26

@ZZP-er | 08-06-15 | 16:25
Zal ik je dag verzieken of heb je zoiets van: hey, de zon schijnt, laat ik er nog even lekker van genieten?

Sliptong | 08-06-15 | 16:26

En het VK: reddeloos verloren. Af laten zinken en schrappen uit de geschiedenisboeken.

Sliptong | 08-06-15 | 16:25

Wat verdient een hardwerkende Nederlander (blauw, rood of wit), die het minimumloon krijgt?

ZZP-er | 08-06-15 | 16:25

Iemand bovenin the chain of command moet dit in werk stellen om tweespalt, angst en haat te zaaien om zo een gigantische burgeroorlog te creëren. Zo niet dan is dit nog zieker dan botkanker bij een kind met calciumgebrek. Dit faciliteren en in stand houden is Stockholmsyndroom 2.0. Misschien moeten we dit het syndroom van Choudary noemen: het gijzelen van sociale systemen die dienen als vangnet, teneinde oneigenlijke doelen te financieren al dan niet vanuit religieus oogpunt. Denken we nu werkelijk met z'n allen dat dit toegelaten wordt vanuit sociaal oogpunt? Ik denk toch echt dat dit in stand gehouden wordt. Wat een totale waanzin.

Sliptong | 08-06-15 | 16:25

De overheid sponsort die lui gewoon graag.

Muggenmepper | 08-06-15 | 16:24

Maar met de verkiezingen stemmen we allen weer VVD, PVDA, D66, CDA etc.. Onze grootste bedreiging is onze huidige democratie.

Bomke Halsema | 08-06-15 | 16:24

Maar uiteraard gaan de meeste gewoon weer op dezelfde partijen stemmen. En diegene die dat niet doen zijn uiteraard racistisch!
 
Met open ogen creëren we met z'n allen de ondergang van Europa.
*Onze kinderen zullen ons zeer dankbaar zijn....*   :(

saintinel | 08-06-15 | 16:24

Islam is een gezwel.

eerstneukendanpraten | 08-06-15 | 16:22

*jaar

a4p | 08-06-15 | 16:21

Ik wil ook wel werkloos zijn voor €45,573 euro per maand...

a4p | 08-06-15 | 16:21

@Call on the attacker | 08-06-15 | 16:17
Verdere radicalisering op de koop toenemen is meewerken aan radicalisering. Ik weet niet of je 9-11 hebt gezien, maar laten we het even keihard bestrijden in plaats van het "minder makkelijk" te maken en zo die subcultuur binnen NL nog meer te laten versterken.

Balzakius | 08-06-15 | 16:19

Gewoon lange termijn strategisch denken. Alles wat ons geld kost, verzwakt ons op termijn. Alles wat hen geld oplevert, versterkt hen. Ze slaan dus twee vliegen in één klap.

Trekhaas | 08-06-15 | 16:17

"Ondertussen doen Nederlandse gemeenteraden liever hun best de teruggekeerde jihadisten te helpen dan te berechten. In Delft bijvoorbeeld, gebruiken lokale politici belastinggeld om jihadisten te "herintegreren" en "hun levens opnieuw op te bouwen." De NPO verklaarde dit als volgt. "Het is omdat dat de lokale autoriteiten deze terugkeerders niet willen vervreemden door repressieve maatregelen, die mogelijk tot nog verdere radicalisering leiden.

Mijn beleidslijn zou zijn om teruggekeerde jihadisten minder (financieel) te helpen en hen het leven wat moeilijker te maken. Verdere radicalisering (dan nu reeds het geval is: het vechten voor de Jihad in Sirië) neem ik dan graag op de koop toe.

Call on the attacker | 08-06-15 | 16:17

@frankieV | 08-06-15 | 16:14
Over malloten gesproken.

Balzakius | 08-06-15 | 16:16

Dat is dan bijna 3800 pond per maand, dus ongeveer €5200 NETTO?? Hoe hoog zijn de uitkeringen daar wel niet?!

Mr. Kendall Mintcake | 08-06-15 | 16:15

Laten we niet vergeten dat de malloten die deze verkwisting bedacht hebben zijn gekozen door het volk zelf! In NL in het vervolg dus op Geert stemmen en op niemand anders!

frankieV | 08-06-15 | 16:14

Het is een symptoom van de ongeneselijke ziekte die islam heet.

Ars Vivendi | 08-06-15 | 16:11

Het westen is verderfelijk, maar principes zijn te koop.

Harry Turtle | 08-06-15 | 16:10

Ik smacht naar bronverwijzingen.

Godsammekraken | 08-06-15 | 16:08

Knettergek.

yamahaha | 08-06-15 | 16:06

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken