Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Stichting Moslimpleegkind: 'Blanke ouders zijn kut'

Stel dat je niet in staat bent voor je kind te zorgen. Je mept ze bijvoorbeeld alle hoeken van je huis door. Of je verwaarloost ze volkomen. Of er is constant ruzie en spanning in huis. En je kind moet dan bij een pleeggezin geplaatst worden. Wat is de belangrijkste eis waar pleegouders aan moeten voldoen? Liefde, rust en veiligheid bieden. Volgens bovenstaande agitprop van Stichting Moslimpleegkind kunnen blanke ouders dat niet. Die vergeten je tas en dumpen je weer net zo snel bij je kutflat. Omdat ze geen moslim zijn, klaarblijkelijk. Want dat is waarin Stichting Moslimpleegkind zich distantieert van andere stichtingen. Stichting Moslimpleegkind is er om moslimouders die niet in staat zijn liefde, rust en veiligheid te bieden aan hun kind te garanderen dat de culturele en religieuze indoctrinatie van het kind gewaarborgd blijft. Mits voldoende islamitische ouders zich aanmelden als pleeggezin, natuurlijk. Want dat is waar bovenstaand wervingsfilmpje voor bedoeld is (met de hartelijke groetjes van de Turkse overheid). Ons lijkt een warm, veilig gezin een stuk belangrijker dan welk fantasiegodje er wel of niet wordt aanbeden. Wel of niet moslim doet er dan niet toe. Stichting Moslimpleegouders ziet dat blijkbaar anders. Pro-tip: als je religieuze indoctrinatie zo belangrijk vindt, moet je voorkomen dat je kind naar een pleeggezin moet. Buiten dat, Stichting Moslimpleegkind doet een heftig stukje 'reverse racism': als een pleegouderstichting een wervingsfilmpje zou maken met de visuele boodschap "moslimouders vergeten je tas en dumpen je keihard, je moet blanke pleegouders hebben", zou Nederland -terecht- te klein zijn. Of wat als het een homostel was dat het kind oppikte en weer dumpte? #OPHEF en alles. Maar het is een doorsnee blank gezin dus hoppa, vrijblijvend framen en bashen maar. Zonder enige noodzaak: je kunt moslimouders prima afbeelden als liefhebbende pleegouders zonder daar een tegenvoorbeeld van slechte pleegouders tegenover te zetten. Maar goed, een stichting die integratie blijkbaar niet hoog in het vaandel heeft staan en de samenleving graag helpt te segregeren langs culturele en religieuze grenzen, is natuurlijk gebaat bij stigmatiserend wij/zij-denken.

Reaguursels

Inloggen

@Patje2011

Maar die beurs bestaat niet meer, dus toch lenen?

Anoniem5k | 03-06-15 | 22:09

Fleur Agema en Machiel de Graaf (PVV) stellen vandaag kamervragen over een reclamespotje van de Stichting MoslimPleegkind aan minister Lodewijk Asscher van Sociale Zaken en staatssecretaris Martin van Rijn van Volksgezondheid. Ze merken op dat het filmpje suggereert dat blanke ouders niet goed voor moslimkinderen kunnen zorgen. De PVV’ers vragen de regering om te zorgen dat de campagne beëindigd wordt.
georgeknightlang.wordpress.com/2015/0...

George Knight | 02-06-15 | 18:06

Inmiddels zijn de reacties en beoordelingen op het YouTube filmpje nu uitgezet. Want kritiek mag niet.

TheDutchOwner | 01-06-15 | 18:06

-weggejorist en opgerot-

AliBlanka | 01-06-15 | 17:25

zou zo'n kut jengelend kind van mislukte moslimouder niet in mijn huis willen hebben.

equal to condell | 01-06-15 | 13:37

-weggejorist-

frummel | 01-06-15 | 12:42

- Visumplicht instellen voor alle Turken.
- Zwarte lijst en verbod op toegang tot NL voor alle Turkse ambtenaren.
- President Erdogan als vijandig staatshoofd betitelen.
- de Stichting Moslimpleegkind gelijk opdoeken
Het moet niet gekker worden.

Raider Twix | 01-06-15 | 12:09

Deze stichting is alleen maar opgericht om voor de betrokkenen een baantje te creeren.
Zoals de bestuursleden zelf al zeggen, wordt dit nooit een succes, omdat een vrouwelijk pleegkind een haram-situatie doet ontstaan tov de man van het gezin, en een bij mannelijk pleegkind de vrouw van het gezin altijd haar hoofddoek in huis op zou moeten hebben.

Roadblock | 01-06-15 | 11:10

@yamahaha | 31-05-15 | 17:05
En daarom moeten we hem bestrijden met een speciale eenheid vrouwelijke soldaten zodat de 72 maagden nog sneller verdwijnen dan de PvdA in de Tweede Kamer.

Min-of-meer | 01-06-15 | 10:32

ondertussen zitten jeugdgevangenissen vol moslim kindjes , zijn talloze voogden , gedragsspecialisten tolken politieagenten maatschappelijk werkers bezig met voornamelijk moslimkinderen .....volgens mij is de realiteit in de maatschappij erg duidelijk en zin moslim ouiders per definitie niet ion staat voor kinderen te zorgen , deze op te voeden of op zijn minste er voor te zorgen dat ze de maatschappij niet tot last zijn ..

sparrow | 01-06-15 | 10:15

Het is pure discriminate en geen racisme! Had het een rastafari stel geweest dan was dat ook niet wenselijk. Nee het moet een moslims stel zijn, want er mag geen aankomend geloofszieltje verloren gaan, daar fokken zij namelijk te hard voor.

Dat ze geen zwart stel in deze clip hebben gebruikt is om types zoals Quinsy Gario niet voor de neus te stoten.

Binnenkort gaan ze (indien nodig) alleen nog bloed & organen accepteren afkomstig uit/van moslimsdonors. Alles wat niet moslim is is namelijk haram.

NB. reageren is op youtube inmiddels uitgezet.

JI-HAAT | 01-06-15 | 09:56

Ik wil mijn spaarvarkentje terug.

swassannuf | 01-06-15 | 09:56

Zo is dat. Nee, dan liever moslimouders die hun kids zo opvoeden en laten indoctrineren dat ze zingend richting Syrie vertrekken om daar de moordmachine uit te hangen, of vermoord te worden.
Da's een stuk minder kut.

mallekater | 01-06-15 | 08:43

Puur racisme natuurlijk maar echt niet uniek voor moslims. Als de hele tweede kamer vindt dat misbruikzaken maar door de kerk zelf opgelost moeten worden in het kader van scheiding van kerk en staat vind ik dat net zo goed schandalig want je weet dat misbruik van kinderen die niet een religie hebben anders afgewikkeld zal worden en dat mag niet zo zijn. Religie heeft een bizarre uitzonderingssituatie in dit land die discriminatie vanzelfsprekend maakt.

Simon_GS | 01-06-15 | 08:41

Ik voel me tegenwoordig als minderheid, een blanke man, aardig gekrenkt en niet gerespecteerd, ik eis geld en subsidie en aandacht en foldertjes in mijn eigen taal en hulpverleners en aparte blanke scholen enz.

Serieus, ik ga maar eens aangifte doen wegens racisme in dit geval, even kijken of de politie de voordrukken al heeft klaarliggen.

Walgelijk kut land

GerMonster | 01-06-15 | 08:04

@delinksemaffia | 01-06-15 | 01:13

Bedankt voor je tegel. Zo kan iedereen zien wat er in de zieleroerselen van een klassieke goedpraterT afspeelt. Ook meteen de vergelijking met christenen maken. Dat soort afleidingen van het subject is typisch voor een goedpraterT. (ja maar zij doen het ook) En dan die laatste zin... Dus als je een misstand signaleert ben je ook aan het wij/zij denken? Jongen, als het niet zo triest was dan had ik hartelijk om je gelachen. Wat een pulp schrijf je daar joh. Nog te dom om een filmpje te interpreteren.

roze_bril | 01-06-15 | 07:54

Het concept pleeggezin is iets voor 'verlichte' mensen. De volle liefde en aandacht geven aan kinderen die je niet zelf hebt gemaakt zie je niet zoveel buiten de westerse wereld. In de combinatie pleeggezin en moslims? Ik geloof er geen reedt van.

McMarx | 01-06-15 | 05:49

@delinksemaffia | 01-06-15 | 01:13 Luister eens goedprater, jullie duiken wel vaker hier op GS. Maar al je linkse lul verhalen ten spijt, in mijn ogen is het gewoon onverholen racisme naar de autochtone blanke Nederlandse hoeksteen van de samenleving, het gezin. Het filmpje spreekt voor zich toch?? Echt waar, jullie goedpraters zijn de nagel aan onze doodskist. Predikkers van cultuurrelativisme betalen ooit een zware tol voor hun verraad.

Gaul Shaarad | 01-06-15 | 02:10

Weet je dat ik dit soort dingen niet eens meer léés? Gaap en nog eens gaap.

Koonkluk Huis | 01-06-15 | 01:47

Ik vind moslimpleegkinderen kut. Die zou ik dus ook nooit als pleegkind willen hebben.

vivaldi | 01-06-15 | 01:31

Het probleem voor moslims is dat wij hier in veel opzichten 100 jaar verder zijn in ons denken en doen. Wij, vooral links NL, hebben de traditionele kerken in de vorige eeuw al de hoek in gekicked en hun macht ingebonden. Gevolg was de bevrijding van honderdduizenden van de christelijke doctrine. Des te vreemd is het om nu te zien dat vooral datzelfde links NL en de sociaal democraten nu de moslim beschermt tot aan de afgrond? Schijnbaar is discriminatie van vrouwen en andersgelovigen (laat staan atheisten) naar NL geimporteerd cultureel erfgoed dat hun bescherming verdient? In het artikel staat "reversed rascisme"...... Volgens mij bestaat dat niet? Dat veel allochtonen veel rascistiser zijn dan dan welke autochtoon dan ook.....ons nationale "schuldgevoel" bedekt dat met de mantel der liefde.

Thorolf | 01-06-15 | 01:25

Ondanks dat ik het belachelijk vind dat "moslimkinderen" ondergebracht zouden moeten geworden bij moslims (volgens mij zijn kinderen gewoon kinderen en maakt hun geloof niet uit) lees ik nergens op moslimpleegkind.nl/ dat blanke ouders kut zijn. Maar ik begrijp dat je iets moet doen voor clicks, en dan is dit natuurlijk een goede clickbait titel. Chapeau!

En volgens onder andere dit artikel www.trouw.nl/tr/nl/5009/Archief/articl... wordt er bij de plaatsing van pleegkinderen helemaal geen rekening gehouden met hun eventuele religie. Dus dat moslimpleegkind.nl/ roept dat " moslimkinderen" bij moslims moeten worden ondergebracht maakt helemaal geen fuck uit.

Ik vraag me ook af of alle "niet racistische" commenters hier ook zo boos zouden zijn als christenen liever zouden zien dat hun kinderen bij christenen werden ondergebracht...
(Wat ik net zo belachelijk zou vinden als het gezeur van deze moslims btw)

En dan nog dit:
"je kunt moslimouders prima afbeelden als liefhebbende pleegouders zonder daar een tegenvoorbeeld van slechte pleegouders tegenover te zetten. Maar goed, een stichting die integratie blijkbaar niet hoog in het vaandel heeft staan en de samenleving graag helpt te segregeren langs culturele en religieuze grenzen, is natuurlijk gebaat bij stigmatiserend wij/zij-denken."

En dit hele artikel is geen stigmatiserend wij/zij denken?

delinksemaffia | 01-06-15 | 01:13

Goed zo Quid. Dit soort projectjes zijn inderdaad onderdeel van Erdogans geo-politieke aspiraties. Maar het doel heb je nog niet helemaal begrepen. Dat is niet het zwart maken van NLers (of Duitsers, want dit soort initiatieven hebben ze ook daar al).
Nee. Het doel is een revival van het osmaanse rijk van vroeger.

En we hoeven alleen maar 2-3 pagina's geschiedenis erop na te slaan om te beseffen dat niks anders dan slecht, heel erg slecht nieuws inluidt voor de EU.

Als er een WO3 komt, dan begint ze in Turkije. :(

gaffelbaard | 01-06-15 | 00:46

Volgens mij hebben die moslim ouders dat kind alleen op een bus gezet. Met haar rugzakje , waar een knallende verrassing inzat. Ergens in London.

upgent | 01-06-15 | 00:39

Heb besloten om mijn gezin op te geven als pleeggezin. Voor Nederlandse kinderen. Kunnen ze een fijne opvoeding krijgen binnen een islamitisch gezin.

terrormannetje | 01-06-15 | 00:03

Nou waar zijn de vooraf ingevulde aangifteformulieren??
Haha, werkelijk het toppunt van moslim stompzinnigheid dit door ons? gesubsidieerde filmpje. Kan er verder geen woorden voor vinden.. Gelukkig kunnen vooral mocro's hun kinderen fantastisch opvoeden met respect voor het land en het volk waar ze in mogen wonen..

Gaul Shaarad | 31-05-15 | 23:49

Vuile racisten die moslims !!! Daar word nooit over gesproken maar als ik kritisch ben over da volk om men land te beschermen ben ik racist moslims willen maar 1 ding wereldbeheersing de mensen die dit tegen spreken zijn hartstike gek weg met dat tering volk heel ons land gaat naar de klote !!! En voor de mensen die zeggen dat een pleeggezin verboden moet worden rot op!!ik heb zelf in een pleeggezin gezeten het was dat of een gesloten centra waar u vrijheid word beberkt en strikt moet leven plezant hoor ! Ik ben blij dat dat bestaat

hardcoreandmore | 31-05-15 | 23:03

niemand wil zijn kinderen bij bureau jeugdzorg brengen
monsters !
papieren moedertje van 25, die jou! kind moet opvoeden!
want jij bent untermensch! en je kinderen niet waard!
elke dag een "nieuwe" "groeps" leiding.
15 personen leiding bij 4 kinderen in 2 huizen :-(
waar de boel wordt gestolen !
kinderen niet eens brood mee naar school krijgen
waar letterlijk de haken kruizen in de kozijn staan getekend!
ik kan nog uren doorgaan !

ik kots op nederlandse jeugdzorg

vidamax | 31-05-15 | 22:54

Als het allemaal zo slecht is hier.... wat doe je dan nog hier... lazerstraal lekker op naar rugzakjesland!!

DikkeLollie | 31-05-15 | 22:28

@Tinus Trekveer | 31-05-15 | 21:42
Dat kan toch ook wel zonder blanke pleegouders als hufters neer te zetten niet?!

Maria.1 | 31-05-15 | 22:14

Elke extra pleegouder is goed, dus prima, moslims ook lekker meedoen. Als het pleegouders oplevert door ze zo op hun dinges aan te spreken geweldig toch, prachtige marketing.

Tinus Trekveer | 31-05-15 | 21:42

blanke ouders kut?
zal best maar ik had geen andere ouders willen hebben. mooi wit is niet lelijk.

ik ben wel blij dat ik niet uit een socialistisch nest kom trouwens want die zijn wel kut.

carenza | 31-05-15 | 21:41

Zo'n spotje maar andersom zou volstrekt ondenkbaar zijn en door niemand geaccepteerd worden wegens hartstikke racistisch. En terecht.

panadol | 31-05-15 | 21:31

Ik voel me bedreigd door het bomlogo met lontje. Ik ga aangifte doen.

Frikandel_met_mayo | 31-05-15 | 21:18

Stel de witten waren surinamers. Mevr Simons zou direct een aanklacht indienen. Maar nu hoor je de goedmens niet.

jaap932057795966 | 31-05-15 | 21:17

Wel laten we eens kijken hoe de gemiddelde jongeling van de volgelingen van Allah het doen op school, maatschappelijk, geïntegreerd, sociaal bewogen, behulpzaam, arbeidt productiviteit of zo het is allemaal ver onder de norm. De statistieken tonen keihard aan dat de kinderen van islamitische ouders het gemiddeld veel slechter doen dan andere bevolkingsgroepen in Nederland. En dan zouden Islamitische pleegouder ineens veel beter zijn?

equal to condell | 31-05-15 | 21:06

Ik snap het punt van dat filmpje niet. Voor mij is overduidelijk dat het rugzakje symbool staat voor een match die er is tussen moslims. Zo overduidelijk dat ik moet nadenken hoe je het anders zou kunnen interpreteren. Maar blijkbaar ben ik een van de weinigen hier..
Allemaal | 31-05-15 | 20:50
.
Moslimspleegouders? Prima, dragen ze ook een keer een steentje bij. Beeld met het rugzakje? Begrijp ik. Ik vind het stom, maar ik begrijp het. Waar ik een groot bezwaar tegen maak is dat de Nederlandse pleegouders worden weggezet als een stelletje hufters die een pleegkind zonder pardon weer voor haar trieste flatje dumpen als het kind niet helemaal bevalt (en ja, dit is een herhaling, want dit is al vele keren gezegd - maar blijkbaar wil je dat niet snappen/lezen).

Hans Hillen | 31-05-15 | 21:01

Allemaal | 31-05-15 | 20:48

Een kind heeft het recht om pas bij volwassenheid de eigen keus te maken inzake geloof. Ieder geloof die van jongs af aan opgedrongen word aan een kind is geen geloof maar indoctrinatie.. zoo ook de kinderdoop en de islamistische geloof.

Dr. Frambozenjam | 31-05-15 | 21:00

Daarom lopen al die grafkinderen van tien, elf jaar buiten rond 12uur s'nachts. Omdat die Marokkaanse ouders zo goed opletten.

Kazango | 31-05-15 | 20:59

BlowingBubbles | 31-05-15 | 20:41

Voor ons, het gewone volk, wel.
Maar nog steeds niet voor hen die zeggen ons te vertegenwoordigen.

islammoe | 31-05-15 | 20:54

@[email protected] | 31-05-15 | 18:45
U bent pleegouder, en ik heb daar echt wel respect voor, maar ik heb wel een vraag voor u, en ik bedoel het niet vervelend. Als u pleegkind vraagt: "waarom mag ik hier wonen?" Wat antwoord u dan? :"Ik en mijn vrouw hebben ooit besloten om kinderen te helpen, en toen dachten we aan pleegkinderen" of zegt u: " we wilden graag een dochter of zoon erbij" ? Ik ben echt nieuwsgierig.

Patje2011 | 31-05-15 | 20:53

@Hans Hillen | 31-05-15 | 20:22
Ik snap het punt van dat filmpje niet. Voor mij is overduidelijk dat het rugzakje symbool staat voor een match die er is tussen moslims. Zo overduidelijk dat ik moet nadenken hoe je het anders zou kunnen interpreteren. Maar blijkbaar ben ik een van de weinigen hier..

Allemaal | 31-05-15 | 20:50

@Manouchka Illtenburg | 31-05-15 | 20:11
Het probleem is dat mensen totaal niet meer snappen wat religie is. Als een kind zijn leven lang heeft gebeden voor het eten, is het fijn als er pleegouders zijn die dat ook doen. En zo zijn er nog tientallen kleine en grotere gebruiken die voor een kind natuurlijk zijn en die de bagage van een cultuur en een religie vormen.
-
Maar als ik de reacties hier lees, dan lijkt het ontheemd zijn van eigenheid geen enkel probleem te zijn voor kinderen. Secularisten lijken in pleegkinderen eerder een eenvoudige prooi te zien die 'ontgeloofd' kan worden.

Allemaal | 31-05-15 | 20:48

Het wordt steeds duidelijker allemaal.....

BlowingBubbles | 31-05-15 | 20:41

Dan gaan ze toch lekker naar een moslimland om pleegouders te zoeken?
Ben wel een beetje klaar met al die gelukszoekers die hier komen voor de gratis uitkeringen en sociale huur maar ons intussen haten omdat we niet in hun sadistische god geloven. Flikker toch een heel eind op. Met jullie geloof was zo'n verzorgingsstaat er nooit gekomen.

panadol | 31-05-15 | 20:34

@Hans Hillen | 31-05-15 | 20:16
Ja dat is wel weer een moeilijk punt, (ook bij zaaddonaties eigenlijk.) Je kan altijd de geboorte akte opvragen. Maar dan heb je grote kans dat daar alleen de moeder op staat. Maar je hebt dat niet alleen bij adoptie. Ik zal ook nooit weten wie mijn vader is of uit welk land hij komt. Maar ik vind het, gelukkig maar, geen probleem. Maar ik snap dat andere mensen echt die identiteit nodig hebben, en dus heb je gelijk en moet er beter geregistreerd worden, en betere dossiers(veel zaken vervagen ook bij de biologische ouders na jaren) gemaakt worden bij adoptie- en pleegkinderen. Maar ja we zijn er denk ik allemaal wel erover eens, het kind moet centraal staan, en de kans krijgen op een goede plek in zijn leven en geen geheimzinnigheden/onduidelijkheden over zijn verleden.

Patje2011 | 31-05-15 | 20:32

Dat kind komt niet uit de school lopen, dus heeft weer de hele dag op straat gehangen. Kutmoslimouders hebben ook weer geen idee wat pleegkind de hele dag uitvreet.

IQmin100 | 31-05-15 | 20:31

@Hans Hillen | 31-05-15 | 20:22
Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gastarbeiders. En andersom. Hier zien we vooral andersom.

Manouchka Illtenburg | 31-05-15 | 20:27

www.rijnmond.nl/nieuws/31-05-2015/zoek...

En die knurften van RTV Rijnmond gaan nog ff reclame maken voor die malle ideeen.
Ik zeg reclame want de reaguur mogelijkheid is bij voorbaat al onklaar gemaakt.

hero_of_heaven | 31-05-15 | 20:25

@Manouchka Illtenburg | 31-05-15 | 20:11
Je bent voor mij niet helemaal te volgen. Maar waar het de meeste mensen hier om gaat is dat de blanke Nederlandse pleegouders worden weggezet als een stelletje hufters die een pleegkind zonder pardon weer voor haar trieste flatje dumpen als het kind niet helemaal bevalt. Meer moslimpleegouders? Prima, dragen zij ook eens een steentje bij. Maar waarom de Nederlanders zo negatief framen? Echt, de haat van moslims jegens Nederlanders .... woedend word ik ervan. Je zou zo'n filmpje gvd eens andersom moeten maken.

Hans Hillen | 31-05-15 | 20:22

@Patje2011 | 31-05-15 | 20:04
Dat ben ik helemaal met je eens. Overigens vind ik wel dat geadopteerde kinderen recht hebben om te weten wie hun biologische ouders zijn. Vaak zie je toch dat adoptiekinderen op latere leeftijd willen weten waar ze vandaag komen. Maar los daarvan is het gek dat ouders die junk of drankneus zijn of hun kinderen mishandelen/misbruiken nog zoveel recht op dat kind kunnen doen gelden.

Hans Hillen | 31-05-15 | 20:16

Oja hoe zit het ook alweer met die moskee-internaten? Deze zijn er werkelijk waar en niet alleen in Rotterdam.

Waar dienen deze moskee-internaten voor?

Dr. Frambozenjam | 31-05-15 | 20:14

@Allemaal | 31-05-15 | 19:15
> Wat een enorm gezeik om niets hier. Dat rugtasje staat symbool voor eigen "de culturele en religieuze bagage" die moslimkinderen in een moslimspleeggezin mee kunnen krijgen.
Als dat zo is, dan zeg je met zoveel woorden: De Moslimcultuur zadelt kinderen op met culturele en religieuze bagage. Emotionele bagage is geen positief woord. Dat kan je maar beter op de stoep laten staan om te beginnen aan een fris leven. Zie bijvoorbeeld op Marokko.nl: "Ik merk vaker en vaker dat meiden/jongens zich werpen in een nieuwe relatie terwijl zij emotionele bagage met zich meedragen. Het gaat zelfs zover dat er meiden/jongens zijn die roekeloos trouwen, slechts om van de realiteit te vluchten. Emotionele bagage kan van alles zijn, een gebroken hart, slechte thuis situatie"
> Dat stukje quote komt van hun site. Uiteraard is het goed voor een kind om in een herkenbare omgeving terecht te komen ipv een seculiere cultuurshock door te maken.
En hier lees ik: Kinderen worden soms slecht opgevoed door Moslimouders, zodat ze later, als ze volwaardig willen deelnemen aan de maatschappij, de kansen missen, omdat ze met een cultuurshock worden geconfronteerd. Kinderen zijn adaptief. Behoed ze voor de shock tot ze 18 zijn en ze zullen zich nog branden aan een fornuis. Een meisje van 6-7 jaar oud, die geshockeerd is door de cultuur in het land waar ze geboren is, is van vroegs af aan grondig geindoctrineerd met wereld- en cultuurvreemd gedachtegoed. Derde generatie allochtonen spreken Turks of Marokkaans met elkaar als ze met elkaar spelen op straat. Wie behoed de Nederlander voor shock?
Uiteraard bedoel je wat anders, maar het is niet goed om voor een kind uit een ongezonde thuissituatie om in een herkenbare situatie terecht te komen. Misschien wil dat meisje wel geen hoofddoek op en hebben haar ouders daarom ruzie. Het Moslimgeloof/cultuur kan niet tegelijk de oorzaak en heelmeester zijn van hetzelfde probleem. Dat is slechts een truukje, en met kinderlevens speel je geen spel.

Manouchka Illtenburg | 31-05-15 | 20:11

Wim Venijn | 31-05-15 | 19:35
We zijn het eens.

hero_of_heaven | 31-05-15 | 20:10

Ik hoef het niet eens te zien. De comments zullen vast een verzameling zijn wat in mij op zou komen.
Ze willen niet, ze kunnen niet en het zal nooit wat met ze worden. Een totale afwezigheid van empathie, humor, zelfreflectie, karakter, liefde en repsect(...).
En de walgelijke hypocrisie die ze altijd tentoonspreiden alsof het niet de wereld op zijn kop is. Daarom heb ik bijkans een nog grotere hekel aan blanke "Nederlanders" die het voor deze kneuzen opnemen (en ons daarmee nog veder de afgrond in douwen).
Ik mijd "ze" als de kanker, tering, pest, AIDS, cholera en tyfus in één.

LogicaOverwintAlles | 31-05-15 | 20:08

@Hans Hillen | 31-05-15 | 19:59
Ik schrik ervan, zo weinig, dan moeten de ouders in Nederland bij uit huis zetting toch minder rechten krijgen, en moet er meer gekeken worden wat r voor het kind het beste is. Toch raar dat bv een junk zoveel macht nog kan hebben over een kind die ie niet kent of opgevoed heeft als t kind wordt opgevoed in een ander gezin. En je moet nederlandse adoptieouders dus oveetuigen van een pleegkind. Maar dan in een andere vorm als nu.

Patje2011 | 31-05-15 | 20:04

Ik woon niet meer in Nederland dus voor mij wordt het lastig, maar kan iemand even aangifte doen tegen die kliek wegens discriminatie en aanzetten tot haat? Serieus want dat ga je nog winnen ook. Alleen wel even zorgen voor een niet D'66 rechter (zijn die er eigenlijk?)

Joost Maghetweten | 31-05-15 | 20:00

Anoniem5k | 31-05-15 | 19:54
ze kunnen tot hun 23ste geld krijgen. Daarbij krijgen pleegkinder de volle studeerbeurs zonder lening, omdat er geen rekening word gehouden met het inkomen van de ouders.

Patje2011 | 31-05-15 | 20:00

@Patje2011 | 31-05-15 | 19:51

De drempel zit inderdaad aan beide kanten denk ik. Biologische ouders zullen niet snel afstand doen van hun kind, en voor pleegouders is het een hele stap om een kind te adopteren. Als biologische ouders wél afstand doen van hun kind, dan denk ik dat er voldoende Nederlandse ouders zijn die een Nederlands kind willen adopteren hoor. Maar dát zijn andere types dan pleegouders. Volgens mij zijn er in NL bijna geen kinderen meer die geadopteerd kunnen worden. Kijk, ik lees net hier dat er gemiddeld 26 kinderen per jaar aangeboden worden voor adoptie www.kinderbescherming.nl/wat_doet_de_...

Voor alle andere kinderen die niet thuis kunnen wonen geldt dus dat de ouders er geen afstand van willen doen. En zo te zien worden er aan adoptie veel meer eisen gesteld dan aan pleegzorg.

Hans Hillen | 31-05-15 | 19:59

@Hans Hillen

Het klinkt misschien veel, 600 euro in de maand, maar een kind is pas min of meer klaar op zijn of haar 25e, en zelfs dan zijn ze nog vaak een financieel blok aan je been. De financiele steun voor pleegouder ontvang je tot het kind's 18e verjaardag. Dan ben je er nog langer niet.

En als je het een beetje goed doet, wil het kind vast wel een HBO pakken, universiteit als het een beetje een bolleboos is.

Ik denk niet dat je financieel er iets aan over houdt, in ieder geval niet aan het eind van de rit, zeker niet als je het goed wilt doen. En dan is er de inkomensderving van de tijd die het kost. Je gaat vast ook eerder dood door alle extra zorgen. Die rotkinders beginnen namelijk ook vanzelf te puberen en gaan seks hebben, en later vakanties hebben in vreemde oorden.

Het klinkt meer als een straf ;)

Ik hou zelf niet zo van het pleegidee overigens, het kind moet 'echt' er bij gaan horen, juist zichtbaar voor de buitenwereld. Maar er zijn nu eenmaal regels en situaties waarin dat niet kan: kudo's voor pleeggezinnen daarvoor, ik denk dat ik dit heel moeilijk zou vinden. Ik kan me voorstellen dat in sommige gevallen adoptie pas mogelijk zou worden bij de 18e verjaardag wanneer de wettelijk gezagvoerder van het kind het kind zelf wordt. En dus zelf toestemming kan geven.

Anoniem5k | 31-05-15 | 19:54

Hans Hillen | 31-05-15 | 19:43
Daar zit inderdaad de crux. En je hebt natuurlijk dus de bepaalde culturen in Nederland die vanwege familie-eer sowieso niet officieel afstand willen doen. En tja ouders opvoeden dat adoptie beter is voor hun kind zou eigenlijk niet zo moeilijk moeten zijn, maar is t wel. Als een kind uit huis geplaatst wordt door de kinderbescherming zijn de ouders hem toch kwijt, en als hij dan in een pleeggezin woont, kan hij na een aantal jaar ook zijn achternaam veranderen. Dus er zit niet zoveel verschil in adoptie en pleegzorg, vooral geld, en als je van een pleegkind af wil dan kan dat.

Patje2011 | 31-05-15 | 19:51

IS heeft toch ook opvoedingsinstituten? misschien dat die het beter doen?

thepinkpainter | 31-05-15 | 19:51

En dat terwijl de cijfers toch echt ondubbelzinnig uitwijzen dat door moslimouders opgevoede kinderen bovenmatig zijn vertegenwoordigd in statistieken die niet betrekking hebben op een positieve bijdrage aan de maatschappij.

Keerf II | 31-05-15 | 19:43

@Patje2011 | 31-05-15 | 19:39

Afdwalen geeft niks. Ik denk dat de biologische ouders meestal (misschien zelfs nooit) willen dat hun kind geadopteerd wordt. Want de eerste stap is natuurlijk dat zij hun kind af moeten staan. En dat zie ik niet snel gebeuren. Adoptie is ook wel een behoorlijke stap hè, ten opzichte van pleegzorg.

Hans Hillen | 31-05-15 | 19:43

Verwacht je niet, de stichting is opgericht door een Amsterdamse ambtenaar... @Ammmalou

basweetutwel | 31-05-15 | 19:41

Volgens dit filmpje zijn moslimkinderen van een ander soort dan gewone kinderen. "Goed" gelukt die, jarenlange van ons belastinggeld gesubsidieerde, integratie.
miss error | 31-05-15 | 19:32
.
Ach, integratie = volkomen mislukt. Ga jij met moslims om???? Ik privé al jaren niet meer. En dat ligt niet alleen aan mij. Volgens mij is de segregatie de laatste 10 - 15 jaar juist veel erger geworden.

Hans Hillen | 31-05-15 | 19:40

Hans Hillen | 31-05-15 | 19:28
klopt wel. Mijn pleegouders hadden er vijf a 1025 gulden per maand. En dat is vrij veel geld in de jaren 80. Er zou eens een nationaal debat moeten komen over adoptie en pleegkinderen en de " beloning" en daarvan, en tevens over opvang in goede tehuizen als zo'n kind tijdelijk weggaat bij zijn ouders, ipv wonen in vijf gezinnen in drie jaar. Ik vind het bijvoorbeeld ook onzin dat er hier geen ouders te vinden zijn, maar dat het hip is om een buitenlands kindje te adopteren. Moet zo'n kindje zijn hele leven uitleggen waarom zijn ouders wit zijn en wat er met hem is gebeurt. En hij groeit niet op in zijn eigen cultuur en zijn biologische familie is ook heel ver weg, misschien dat de ouders niet konden zorgen voor zo'n kind, maar dat betekent niet dat bv de grootouders dan ook maar "gestraft" moet worden. Ik dwaal volgens mij een beetje af van het topic..

Patje2011 | 31-05-15 | 19:39

@zundapp517 | 31-05-15 | 17:43

Aanrader voor de reaguurders ja. Hoe een ene Miryam dit probeert recht te lullen. Met haar identiteit. Zeg dan gewoon dat de booslims altijd het seculiere haten en dood eraan. Afijn links Nederland is meteen om. Dat volk gaat niet samen met iets seculiers. Alles moet boekje zijn. Maar wel met een kind aankomen zonder hoofddoek. Vreemd!

Vageling | 31-05-15 | 19:37

Je moet er eigenlijk medelijden mee hebben, met deze Stichting én de mensen van Zoukamedia. Wat een simpele zielen. Dit filmpje ook www.youtube.com/watch?v=uj5x8MkEiko Praten tegen je ouders alsof ze debiel zijn. Het kwalijke is dat heel veel moslims zó zijn. En dat ze via gutmenschen te veel invloed hebben. Geen klote heb je aan die lui. Geen klote.

Hans Hillen | 31-05-15 | 19:36

@hero_of_heaven | 31-05-15 | 19:18
Helaas wel. Maar ik zie het maar als compliment als links mij racist noemt. Voor een dom en achterlijke ideologie, met prehistorische opvattingen en gebruiken, is het logisch dat ik die verafschuw. En onze beschaving superieur is aan die middeleeuwse idioten en hun praktijken.
Ze hebben nog een paar duizend jaar te gaan, voordat ze op hetzelfde niveau van de beschaving zitten.
Ik wil alleen niet op die duizend jaar wachten tot ze zover zijn. Ze mogen die tijd van mij in de zandbak uitzitten.

Wim Venijn | 31-05-15 | 19:35

Volgens dit filmpje zijn moslimkinderen van een ander soort dan gewone kinderen. "Goed" gelukt die, jarenlange van ons belastinggeld gesubsidieerde, integratie.

miss error | 31-05-15 | 19:32

@Slipsnifter | 31-05-15 | 19:22

Aha, Zoukamedia weer. Dat ligt ook wel voor de hand, ze hebben een patent op racistische filmpjes hè, zoals deze www.youtube.com/watch?v=iYyN1I5IF8E Ik denk dat die Zoukamedia behoorlijk wat subsidie krijgt. Die Nederlandse acteurs in dit filmpje (van de pleegkinderen) zouden zich ook de ogen uit de kop moeten schamen. Walgelijk.

Hans Hillen | 31-05-15 | 19:31

En ze blIjven maar komen en komen en komen....Ongezien de typhus!

Ciprinus | 31-05-15 | 19:31

Maar de beweegreden moet zijn dat je een kind wilt. Niet geld of status of hulp geven.
Patje2011 | 31-05-15 | 19:16
.
Begrijp ik. Maar ik zie door mijn werk toch vaak mensen die geld-gedreven zijn en om die reden een pleegkind opnemen, het liefst een stuk over vijf of meer. En aangezien er een tekort aan pleegouders is, krijgen ze nog vaak pleegkinderen ook. De vraag of ze het om het geld doen, wordt zorgvuldig vermeden. Aangezien moslims gewend zijn aan en HEEL VEEL over hebben voor gratis-geld, denk ik dat dat geld wel eens een aardige motivatie kan zijn voor moslim-pleegouders. Vandaar mijn tip aan Stichting Moslimpleegkind: vertel even hoe hoog de vergoeding is. Heel veel mensen weten niet hoeveel een pleegkind financieel oplevert hè. Ik zag ooit een vrouw bij één ander RTL-programma. Die had 12 (TWAALF) pleegkinderen = minimaal 7.200 euro. Daarbovenop had ze nog haar uitkering, dus die had minstens zo'n 8.500 euro netto per maand. Maar ze zat wel te janken dat ze niet rondkwam of RTL haar huis maar even op wilde knappen. En het gebeurde nog ook, want o, o, zo fantastisch wat ze deed. Neem je een pleegkind met een 'vlekje' bijvoorbeeld ADHD ofzo, dan kun je nog een PGB vangen ook. Het kan dikke kassa zijn hoor.

Hans Hillen | 31-05-15 | 19:28

Maar welke zelfhatende dhimmi acteurs hebben zich laten lenen om de rol van evil blanke pleegouders te spelen?

Sherpa | 31-05-15 | 19:27

-weggejorist-

JI-HAAT | 31-05-15 | 19:26

Deze stichting mag nooit subsidie ontvangen !! segregatie club.

elcidisback | 31-05-15 | 19:24

Ben ik nu de enige die schijtziek wordt van Moslims en dobbernegers of zijn er nog meer mensen die ze zat zijn?

Alt | 31-05-15 | 19:22

Leeftijd pleegkind Bedrag per maand Bedrag per dag
0 t/m 8 jaar € 537,= € 17,66
9 t/m 11 jaar € 543,= € 17,86
12 t/m 15 jaar € 591,= € 19,45
16 t/m 17 jaar € 653,= € 21,47
18 jaar en ouder € 660,= € 21,70

Ik ken een pleeggezin die 2 pleegkinderen had, extra inkomsten ongeveer 1100 euro de maand. Buiten de sociale dienst uitkering om van plusminus 1250 euro de maand, samen 2350 euro en de pleegvergoeding word niet gezien als extra inkomsten dus de belastingtoeslagen kreeg men ook. Kortom deze mensen hielden 1600 euro netto de maand over. Studeren waarvoor, creatief zijn is beter.

Waarom vermeld ik dit eigenlijk?

Dr. Frambozenjam | 31-05-15 | 19:20

Wim Venijn | 31-05-15 | 19:10
En over voetballen wil ik het niet hebben, das bijna net zo stom als een geloof.

hero_of_heaven | 31-05-15 | 19:20

@Slipsnifter | 31-05-15 | 19:18
Moslims voeden hun kinderen trouwens helemaal niet OP dus.

Slipsnifter | 31-05-15 | 19:19

-weggejorist-

JI-HAAT | 31-05-15 | 19:19

-weggejorist-

JI-HAAT | 31-05-15 | 19:19

Wim Venijn | 31-05-15 | 19:10
Dat zijn linkse praatjes.
Ja maar zo werkt het tegenwoordig toch.

hero_of_heaven | 31-05-15 | 19:18

De tijd van: oecumene, de religie is niet het belangrijkste, alleen de liefde telt, kom uit je hokje c.q. de kast, kortom een strijd van decennia sinds WO II, is voorlopig verloren.

Ik betreur de nieuwe verzuiling en kan alleen maar zeggen: ik ben er inmiddels te oud voor, ik kan hooguit de jeugd van nu voorhouden: houd vol, Laat je niet opnieuw kasten of kisten, ga voor je innerlijke vrijheid, wat niet hetzelfde is als "de bevrijding door het geloof", integendeel.

t.zeefje | 31-05-15 | 19:18

Wat een uitstekend spotje, en zo volledig waarheidsgetrouw. De blanke ouders hebben het even geprobeerd. De rugzak lieten ze staan want daar kan natuurlijk met gemak een bom inzitten. Het meiske begon echter direct de stiefmoeder voor hoerrrr uit te maken en de stiefvader te verleiden. Dat mag, volgens Moslims, al op die leeftijd. Ze hebben het kind dus maar terug gebracht. De moslimouders pasten daar, zoals we weten, beter bij. De rugtas namen ze ook maar mee. Altijd handig, zo'n bom. Kortom, volledig conform de realiteit. Meer van dit soort spotjes graag !!!

dereactie | 31-05-15 | 19:18

Moslims voeden hun kinderen trouwens helemaal niet, die groeien op straat op.
In islamitische landen worden ze op straat "opgevoed" door politie, winkeliers, buren etc., die ze zonodig met harde hand corrigeren.
In het slappe nederland gebeurt dat laatste niet, en van de resultaten kunnen we dagelijks genieten.

Slipsnifter | 31-05-15 | 19:18

Wij mogen uitgemaakt worden voor nazi, racist, alles mag. Maar als wij dan ons verweren zijn we ineens écht racist. Blijkbaar.

Patatter | 31-05-15 | 19:16

Hans Hillen | 31-05-15 | 19:11
600 euro netto + schoolgeld + schoolspullen + extra medische kosten + bril + fiets en als ie 18 is krijgt ie ook nog wat euro's voor zijn studentenkamer etc etc. Maar de beweegreden moet zijn dat je een kind wilt. Niet geld of status of hulp geven.

Patje2011 | 31-05-15 | 19:16

Tja het kind zou eens westerse waarden aanleren , dat kan natuurlijk niet.

NB-Stb | 31-05-15 | 19:16

Wat een enorm gezeik om niets hier. Dat rugtasje staat symbool voor eigen "de culturele en religieuze bagage" die moslimkinderen in een moslimspleeggezin mee kunnen krijgen. Dat stukje quote komt van hun site. Uiteraard is het goed voor een kind om in een herkenbare omgeving terecht te komen ipv een seculiere cultuurshock door te maken.
-
Maar Quid heeft niets met zaken die een religieuze identiteit hebben als het ook zuiver seculier kan. Nicht fur Religiosen. Quid probeert de anti-moslim brigade voor zijn anti-religieus karretje te spannen.

Allemaal | 31-05-15 | 19:15

Ik ben zelf pleegouder en dit is niet onze beweegreden om dit te doen en ik ken ook veel pleeggezinnen die dit uit goede beweegredenen doen... OK er zijn ook slechte gevallen (zelf gezien) maar die zijn redelijk schaars...
Ik vind het wel erg jammer dat je dit hebt mee moeten maken...
[email protected] | 31-05-15 | 18:45
.
Je bent zelf pleegouder. Ik neem aan dat jij geen onderscheid maakt in herkomst/achtergrond van het kind. Hoe kijk jij nou naar zo'n filmpje? Ik zou zwaar beledigd zijn als ik pleegouder was.

Overigens ken ik helaas toch behoorlijk wat gevallen van mensen die twee of meer pleegkinderen opnemen uit financiele motieven.

Hans Hillen | 31-05-15 | 19:14

Ik vind die hele term 'moslimpleegkind' tenenkrommend. Kinderen zijn kinderen, als je er moslim aan vast plakt zegt dat niets over dat kind, maar alles over de opgelegde conditionering van dat kind. Daarnaast hebben die ouders en familie hun zeggenschap verloren als zo'n kind uit huis wordt geplaatst, dus ze hebben helemaal niets te willen of te eisen, alleen het belang van het kind staat voorop. Als dat kind vervolgens bij die pleegouders aangeeft om moslim dingetjes te doen en halal wilt eten dan moet dat wel gewoon mogelijk zijn... dat kind is dan dus al dusdanig vergiftigt met de koran dat je het niet kan afhouden van zo'n kind.

XaleX_2 | 31-05-15 | 19:12

Deze diepgewortelde religieuze haat tegen de Nederlandse maatschappij moet met wortel en al uitgeroeid worden.
Nederland religie vrij!

Antitheïst | 31-05-15 | 19:12

Ze kunnen richting Moslimpleegouders beter adverteren dat een pleegkind 600 euro per maand oplevert (per kind). Dit bedrag is netto (geen belastingafdracht) én wordt niet gekort op je uitkering. Moslims zijn vaak gratis-geld-gedreven. Dus daar trek je ze wel mee over de streep. Of je dan ook de beste pleegouders krijgt, dat is vraag 2.

Hans Hillen | 31-05-15 | 19:11

Eén ding moet je ze nageven: Ze hebben het compleet onmogelijk gemaakt om satire te bedrijven. Ik bedoel... atheistpleegkind? Cut-en-paste filmpje maken met "Ik neuk jullie allemaal de moeder!" of een luid "Alahu akbar!"? Het geluid compleet vervangen door Samsom die zegt: "Waarom een 15-jarig jongetje naar Syrië wil? Dat begrijp ik niet, en dat wil ik ook niet begrijpen." of Marcouch: "mensen die willen zijn die je zou willen worden wezenkinderen."? Dit filmpje is al God die een cactus likt: perfect.

Manouchka Illtenburg | 31-05-15 | 19:11

@hero_of_heaven | 31-05-15 | 19:01
Dat zijn linkse praatjes.
Het heeft meer met superioriteit te maken. Hetzelfde gevoel dat je krijgt als je Nederland ziet spelen op het WK.

Wim Venijn | 31-05-15 | 19:10

Dit is toch diep triest. Wat een walgelijk filmpje, een trap in het gezicht (nee, geen klap maar een hele harde trap!) van Nederlanders die al jarenlang moslimkinderen opvangen. Zij deugen dus niet en hebben nooit gedeugd, ondanks al hun inspanningen. Gadverdamme. Ik hoop dat Jeugdzorg of een of andere Pleegzorgorganisatie hier wel tegen optreedt. Er worden naar verhouding veel allochtone kinderen opgevangen, omdat allochtone ouders hun kinderen vaak niet kunnen opvoeden. En nu zullen deze mensen ineens veeeeeeeeeeeel beter zijn dan Nederlandse pleegouders? En zijn alle Nederlandse pleegouders vuile hufters! Als ik pleegouder was, dan zou ik doodziek zijn van dit filmpje. Godverdomme zeg, draai het eens om. Dan stonden Fatima en Mo nu bij de politie om aangifte te doen. Dan mochten Fatima en Mo morgen direct aanschuiven bij DWDD. Waarom is deze discriminerende boodschap in godsnaam nodig? Kon het niet zonder framen?

Hans Hillen | 31-05-15 | 19:06

[email protected] | 31-05-15 | 18:45
Dank voor uw bericht. En er zijn gelukkig ook fijne mensen in deze wereld die het hart oprecht op de goede plek hebben zitten. Maar ik zou graag willen dat er meer gekeken wordt naar wat belangrijk is voor het kind. Als u een pleegkind heeft, dan heeft hij ook een andere achternaam dan zijn pleegouders en pleegboers en zussen, in tegenstelling tot adoptie, en dit betekent bijvoorbeeld dat zo'n kind dagelijks moet uitleggen dan wel geconfronteerd wordt met het pleegkind zijn, waar hij niet om gevraagd heeft, op school op de sportclub, apotheek etc. En dit is maar een klein voorbeeld. Er komt in de zoveel tijd een voogd langs waardoor je weer ongevraagd bijzonder wordt gemaakt. Pleegouders komen bij elkaar om hun opvoeding te bespreken???? Etv etc. En ik weet dat sommige biologische ouders geen adoptie toestaan, en dan is een pleeggezin de enige optie of een tehuis. Daarbij als je geadopteerd wordt dan zit zo'n gezin vast aan zo'n kind alsof t zijn eigen kind is. Een pleegkind heeft die zekerheid niet, doet het kind iets fouts, bv crimineel gedrag, heeft t kind problemen, is het kind lastig dan kan r zo afscheid van genomen worden. Daarbij is de liefde van pleegouders altijd groter voor hun eigen kinderen, en dat is ook wel weer logisch. En ik snap ook dat sommige pleegouders kinderen willen, maar het financieel niet kunnen opbrengen dat ze over gaan op pleegkinderen. Begrijp mij aub niet verkeerd, ik ben blij dat er mensen als u zijn.

Patje2011 | 31-05-15 | 19:04

Wim Venijn | 31-05-15 | 18:37
Dan snap ik Uw opmerking niet aangaande de uitzondering die U wilt maken. Racisten zijn toch haters?

hero_of_heaven | 31-05-15 | 19:01

@Hans Hillen | 31-05-15 | 18:59
Die kun je ook wel bij de guttmenschen scharen, hun bedoelingen zijn gelijk.
En hoe komt die stichting aan zijn geld, ik weet zeker dat ze draaien op subsidies.

Slipsnifter | 31-05-15 | 19:01

Ik ben voor niks en niemand bang ( op spinnen na ..jaja lach maar )maar, na het zien van dit filmpje bekruipt mij een angstig gevoel. Gadverdamme wat een smerig volk is het ook.

snakeplisskin | 31-05-15 | 19:00

Natuurlijk blijven er ondanks al deze berichten nog vliegladingen vol met Tokkies naar dit land afreizen en het op die manier lekker steunen.

Pantservuist | 31-05-15 | 19:00

Het filmpje is inderdaad weer zo`n walgelijk "progressief" wegmetons-product. Gemaakt door riant betaalde guttmenschen, van mijn belastinggeld.
Slipsnifter | 31-05-15 | 18:56
.
Stichting Moslimpleegkind wordt uitsluitend geleid door - inderdaad - moslims. Van de meer fanatieke soort overigens, zie hun website.

Hans Hillen | 31-05-15 | 18:59

@yamahaha | 31-05-15 | 16:59
Onder andere al die Tokkies die er deze zomer weer naartoe reizen.

Pantservuist | 31-05-15 | 18:59

@PvdA, CDA, VVD, D66 en de hele linkse kerk:
Een nederige groet van uw pacifistische kazige onderdaan.
*ruiten linkse kerk ingooien doet*

atheïstisch stemvee | 31-05-15 | 18:58

Het filmpje is inderdaad weer zo`n walgelijk "progressief" wegmetons-product.
Gemaakt door riant betaalde guttmenschen, van mijn belastinggeld.

Slipsnifter | 31-05-15 | 18:56

Als je het kind uit de islam haalt, haal je ook de islam uit het kind.

Kan niet anders of dat is hun denkwijze. Het is trouwens niet te hopen dat ze ook hun klauwen uitslaan naar niet-islamitische kinderen en ze plaatsen bij een moslimgezin.

Dhr. de Wit | 31-05-15 | 18:54

hero_of_heaven | 31-05-15 | 18:18
"Het komt zelfs voor dat een kind vervreemd raakt van zijn biologische ouders vanwege het gebrek aan aandacht voor zijn culturele en religieuze achtergrond."
Als het kind vervreemd raakt van zijn biologische ouders, dan is het omdat die biologische ouders zich niet konden gedragen als ouders en ingrijpen noodzakelijk was, dunkt me. Wellicht dat die culturele en religieuze achtergrond er juist toe heeft bijgedragen dat die ouders zich misdroegen, wie zal het zeggen.

Schoorsteenveger | 31-05-15 | 18:53

Stichting Moslimkind krijgt zeker veel soebsiedie ?!

alshetware | 31-05-15 | 18:53

Een moslimskind is in huize Amazing_ helemaal niet welkom, al zou het 20 graden vriezen of komt de regen met bakken uit de lucht. Dus ik kan me er niet zo druk om maken.
Ik ben overigens wel erg benieuwd waar de centen vandaan komen voor deze bullshit stichting. Ik heb zo'n flauw vermoeden dat het uit het potje komt waar dat stukje extra vakantiegeld wat we moesten afstaan in is gegaan.

Amazing_Mark | 31-05-15 | 18:52

opflikkeren met dat tuigh. anders koop ik alsnog die P51 mustang met een doos scherpe patronen om eens op dat spul leeg te jagen. zal je leren wat opvoeden is..

voedselbankier | 31-05-15 | 18:52

De echte racisten zijn doorgaans de 'racisme'-schreeuwers.

lekker wijf | 31-05-15 | 18:51

Wie zit er uberhaubt op zo'n moslim kind te wachten?

PowPow | 31-05-15 | 18:50

WTF did I just see????? Dit is gewoon een regelrechte oorlogsverklaring aan het Nederlandse volk. Die tyfusmoslims.

griffin peterson | 31-05-15 | 18:49

Was voor : Madame Poitiers | 31-05-15 | 18:44

jipje | 31-05-15 | 18:49

Raciesme! Maar versus blanken mag dat.

Muggenmepper | 31-05-15 | 18:49

Madame....U heeft volkomen gelijk. Daarom ga ik die weddenschap ook niet aan.

jipje | 31-05-15 | 18:49

Mocht het *ooit* echt eens nodig zijn, dan heb ik liever dat mijn kind bij een homokoppel terechtkomt dan bij moslim-ouders... Never!

davimore | 31-05-15 | 18:48

Waarschijnlijk, zoals altijd, via een omweg wijzelf.

Slipsnifter | 31-05-15 | 18:48

Wat "jullie" vinden zal elke zichzelf respecterende moslimorganisatie een rotzorg vinden. Tenzij het gebruikt kan worden als speerpunt in de vermeende achterstelling van moslims, om te gebruiken als propaganda, is elke uiting niet meer dan zedeloos geprevel van kuffars.

Statler en Waldorf | 31-05-15 | 18:47

Nee, een moslimkind ies een feesjt..

Slipsnifter | 31-05-15 | 18:47

Ze hebben gelijk: vandaag ook weer genoeg geconfronteerd geweest met die blanke kudtouders. Dat laat hun koters gewoon lachen en meediscussieren! De horror. Brrrr

Sliptong | 31-05-15 | 18:46

Wat een onverstelbaar hufterig filmpje! Hoe halen ze het in hun verrotte koppen.

marcoplarco | 31-05-15 | 18:46

Patje2011,

Ik ben zelf pleegouder en dit is niet onze beweegreden om dit te doen en ik ken ook veel pleeggezinnen die dit uit goede beweegredenen doen... OK er zijn ook slechte gevallen (zelf gezien) maar die zijn redelijk schaars...
Ik vind het wel erg jammer dat je dit hebt mee moeten maken...

Parel van het Zuiden | 31-05-15 | 18:41
Er wordt inderdaad ingespeeld op onze medemenselijkheid en met name onze zorg voor kinderen. Daarom flansen ze zo'n pleegbureau in mekaar, omdat ze weten dat ze daarmee Nederlands subsidiegeld kunnen lospeuteren.
Volgend jaar lezen we hier het verslag van de wantoestanden en financiële malversaties van dat bureau.
Wedden om 1000 euro? ;-)

Madame Poitiers | 31-05-15 | 18:44

Er is om minder t-shirts gedrukt...

Tommygunner | 31-05-15 | 18:42

Met hun varkenfobie

CrapoTheGreat | 31-05-15 | 18:41

Gelukkig zijn er genoeg mensen die een kind van de Islam willen redden, want zoals we ook bij dat veronderstelde broederschap tussen Moslims, als het erop aankomt moet de medemenselijkheid ook van ons komen.

Parel van het Zuiden | 31-05-15 | 18:41

Dat bureau is alleen maar opgericht om subsidie te vangen. Alsof het hun een hol interesseert wat er met die kinderen gebeurt.

Madame Poitiers | 31-05-15 | 18:40

Dat filmpje is vieze, smerige, gore, vuile islam propaganda.
Een kind is een kind. PUNT. Niks geen moslim. Kinderen zouden door de wet beschermd moeten worden tegen religieuze indoctrinatie. Een kind dat pleegouders nodig heeft kan zelf geen beslissingen nemen, dus ook niet of ze wel of niet moslim willen zijn.

Dhr. de Wit | 31-05-15 | 18:40

Segregatie is heel natuurlijk, volkeren met tegengestelde culturen in een land stoppen volstrekt niet. Dat heeft nooit gewerkt, en zal ook nooit werken. Er is nu al een koude burgeroorlog aan de gang in dit land, die ooit een hete zal worden. De politici, journalisten en academici die de massaimmigratie hebben bevorderd, hebben hoogverraad gepleegd. Geen straf is hoog genoeg voor deze lieden.

Jan Gerritsen9977 | 31-05-15 | 18:39

@Wim Venijn | 31-05-15 | 18:37
Editje: "Dat in geen enkele beschaving thuishoort."

Wim Venijn | 31-05-15 | 18:38

@hero_of_heaven | 31-05-15 | 18:26
Ik haat ze niet. Ik vind de islam-aanhangers een groot gevaar. Een gevaar voor de beschaving. Ze zijn racistisch, discriminerend, anti-homo, en antisemitisch. Integreren in een samenleving kunnen ze niet. Eisen, drammen, zeuren en legt de schuld bij een ander. Vernietigen elke cultuur, geloof of andersdenkenden dat op hun pad komt.
Een onaangepast, en die zich niet kunnen aanpassen, volk dat niet in geen enkele beschaving thuis hoort.

Wim Venijn | 31-05-15 | 18:37

Het leven bestaat niet alleen uit moslims tevreden houden, ook al denkt onze overheid daar anders over.

Handsomeboy | 31-05-15 | 18:36

Ja duh, opgericht door Nourdin al Ouali (NIDA) en gepromoot door Maiwand en Arnoud al-Doorn.

PrinsesStoepje | 31-05-15 | 18:35

Meer. Meer. Meer.

bisbisbis | 31-05-15 | 18:34

Religie kindermishandeling.

StijlvolRechts | 31-05-15 | 18:32

Ja, moslim en integratie. Gaat niet samen. Inflexibel haatvolk.

Bomke Halsema | 31-05-15 | 18:31

Wauw, dit is grof. En ook nog eens bezijden de waarheid bovendien, als je ziet hoeveel van die kindertjes op straat zwerven. Maar eerlijk is eerlijk Goebbels had dit niet beter gedaan.

roze_bril | 31-05-15 | 18:28

Wim Venijn | 31-05-15 | 18:13

Je bent niet racistisch als je moslims haat, het is immers geen ras. Het is een verzameling hersenloze zombie,s die blindelings achter hun Furher aanlopen. En die mag je best tot op hun bot haten . Want dat soort "mensen" kennen we nog uit de geschiedenis.
Dus geen racist maar realist.

hero_of_heaven | 31-05-15 | 18:26

En zo voeden ze in de islam kinderen op. Gewoon slaan met een end hout. Wel goed kijken, moslims filmen nog met een aardappel.

youtu.be/3SvYy79wamg

Bad Karma | 31-05-15 | 18:23

enge is wedden dat dit gefinancierd wordt door een of andere Nederlandse instantie WEDDEN !!!!
ShoveASockinit | 31-05-15 | 17:12
_________________________________________
Uiteraard wordt dit gesubsidieerd door onze onvolprezen wegkijk- en goedpraatregering ! Anders 'iesch diskriminaasss'.

jipje | 31-05-15 | 18:20

Nogmaals adoptie moet de norm zijn, leuk dat je kinderen wilt helpen, maar ze willen geen hulp, maar een vader en moeder die een zoon of dochter willen.

Patje2011 | 31-05-15 | 18:20

@vaas klaak | 31-05-15 | 18:14
Of als jongetje op je 9e je allereerste (en de ouders hopen voor die lieve kleine martelaar, ook zijn laatste) bomgordel in ontvangst te mogen nemen. Asha ten Broeke hoor je daar dan nooit over. Waarom alleen jongetjes bomgordels krijgen.

Wim Venijn | 31-05-15 | 18:20


GSHiveMind | 31-05-15 | 18:00

Schandknaap? Het is een meisje! Maar ze heeft de perfecte leeftijd om als bruidje uitgewoond te worden door een naar oud zweet en geitenpis stinkende haatbaard. En als ze op haar elfde is bevrucht vliegt ze terug naar Nederland om in een ziekenhuis te bevallen, daarna gaat de baby naar oma voor de dubbele (!) kinderbijslag en gaat zij terug voor de volgende jihadbaby.

eerstneukendanpraten | 31-05-15 | 18:18

Moslimpleegkind is in het leven geroepen omdat het onderwerp pleegzorg nog te onbekend is onder de moslimgemeenschap en daarnaast zijn er te weinig moslimpleegouders in Nederland. Als men niet bekend is met een onderwerp, dan staat het ver van zijn bed af. Moslimpleegkind wil bewustwording creëren onder de moslims in Nederland over pleegzorg en hen laten zien dat iedereen op zijn eigen manier een bijdrage kan leveren aan moslimpleegzorg, zonder meteen de grote stap te maken om pleegouder te worden. Wij willen helpen om op een laagdrempelige manier kennis te maken met pleegzorg en hopen dat moslims er vaker voor zullen kiezen om pleegouder te worden of om op een andere manier een positieve bijdrage te leveren aan het leven van moslimpleegkinderen.

De praktijk wijst uit dat de mogelijkheden te beperkt zijn voor ouders die de wens hebben dat hun kind bij een pleeggezin de culturele en religieuze bagage meekrijgen. Het komt zelfs voor dat een kind vervreemd raakt van zijn biologische ouders vanwege het gebrek aan aandacht voor zijn culturele en religieuze achtergrond. Er ontbreekt in Nederland nog een centrale plek voor (moslim)(pleeg)ouders die hen van informatie en advies kan voorzien bij vragen over de religieuze en culturele achtergrond van deze kinderen. Wij willen een vraag – en antwoordbaak worden voor iedereen met vragen tot pleegzorg en islam.

Nergens staat er dat ze een kind een liefdevol gezin gunnen, alleen maar de wens dat het hersenspoelen zo snel mogelijk wordt voort gezet.
Hallo Den Haag haal die kop nou eens uit de reedt van dit misselijk makend geloof.

hero_of_heaven | 31-05-15 | 18:18

Tja, de SS zou ook liever de Hitlerjugend wezen ondergebracht bij mede nazi's.

miko | 31-05-15 | 18:16

BadLieutenant | 31-05-15 | 17:53
katholiek pleegkind present, met onbekende middenlandse zee vader, maar ik was heel blij dat de katholieke nonnen voor mij zorgden de eerste jaren. Jammer dat ik daarna na een pleeggezin moest als een produkt van goed doen.

Patje2011 | 31-05-15 | 18:16

Geenstijl en de reaguurders worden verweten de maatschappij in tweeën te splitsen, vooral door Moslims steeds apart behandelen, of zoiets.
De ironie is dat Moslims niets liever doen dan zichzelf afzonderen van alle andere groepen. Dar al-Islam en Dar al-Harb. Dus de naam van de ongelovige bevolking: "Huis van de OORLOG!". Maar onze sociaal-wetenschappers en politici gaan de wereld gelukkig samenbrengen met hun integratiecursussen, straatcoaching en onderwijspakketten. En met Moslimpleegouders, -scholen, -afdelingen in de supermarkt, -sportclubs, etc...

stampertje85 | 31-05-15 | 18:16

Cause I'm White and I'm proud
I'm ready and hyped plus I'm amped
Most of my heroes don't appear on no stamps

*fight the power*
Public Enemy

atheïstisch stemvee | 31-05-15 | 18:15

@Wim Venijn | 31-05-15 | 17:58

Het is ook niet allemaal kommer en kwel. Zo mag je als roomblanke kaaspeuter eindelijk met de goedkeuring van allah je clitorus preventief laten wegsnijden. Da's wel zo handig, want mocht je op je 9e verjaardag je eerste harige moslim scrotum tegen je voorbips aangeduwd krijgen, weet je in ieder geval zeker dat je op volwassen leeftijd -mocht je dat jeugdtrauma ooit hebben kunnen verwerken- fysiek nooit in staat zult zijn om van de sexuele daad te genieten.

vaas klaak | 31-05-15 | 18:14

Ik ben geen racist. Maar voor moslims maak ik graag een uitzondering.

Wim Venijn | 31-05-15 | 18:13

De term racist is inmiddels volledig uitgehold door de policor goegemeente/ Betekent geen flikker meer. Iemand noemt mij racist? /care

yamahaha | 31-05-15 | 18:11

yamahaha | 31-05-15 | 16:59

Omdraaien? Doe dat maar niet anders krijg je het stempel racist. We kunnen het beter terugdraaien.

hero_of_heaven | 31-05-15 | 18:08

Jezelf consequent op diverse manieren buiten de Nederlandse samenleving plaatsen omdat je moslim bent. Nu is zelfs een kind niet gewoon kind maar moslimpleegkind. En daar mogen beslist geen Nederlandse ouders aankomen gezien dit lachwekkende filmpje. Die gasten zijn langzamerhand bezig hun eigen graf te graven want tolerantie opbrengen voor al die fratsen van dit debiliserende geloof houdt een keer op.

ukuppes | 31-05-15 | 18:07

Bad Karma | 31-05-15 | 17:54
Heb je de foto's bekeken in die pdf? Ook op dit gebied heersen de heren, de vrouwen zijn uitvoerend orgaan.

Flipus | 31-05-15 | 18:06

Algemeen bestuurslid
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/02/...

Amal Khayati voorzitster is de vriendin van Moulay Bouanani algemeen bestuurslid.

Jaoualia Ouazizi en Jaoualia Ouazizi van wijgaannietweg lijken de enige twee die iets in hun mars hebben.

Flipus | 31-05-15 | 18:02

@Bad Karma | 31-05-15 | 17:44
Waar die moslims het idee vandaan hebben dat ze hun vrouwen onder een gordijn moeten verstoppen is me trouwens ook een raadsel. Eva was namelijk poedelnaakt toen Allah haar schiep. Dus van Allah hoeft het niet.
Of Allah moet zich zo'n veertienhonderd jaar geleden bedacht hebben.
Maar dat denk ik niet.
Ik denk dat Mohammed gewoon een beetje bang was voor vrouwen.

VanBukkem | 31-05-15 | 18:02

Hey! Er is duidelijk geknipt in dit filmpje.
Het eindigt namelijk dat het kindje via Turkije naar Syrie wordt gevlogen, om daar dan vervolgens voor IS te gaan vechten (en als schandknaap gebruikt wordt).

GSHiveMind | 31-05-15 | 18:00

Wel één voordeel zo'n moslim-kind.
Ze gaan wel voor hun 18e het huis uit, naar IS.

Wim Venijn | 31-05-15 | 17:58

Gesteund door IS waarschijnlijk. Lekker indoctrineren...

ArchieB | 31-05-15 | 17:55

Ullen=zullen

Osdorpertje | 31-05-15 | 17:55

De booslims vinden belangrijk dat het gif er vanaf het allereerste moment iedere dag met de paplepel in gegoten wordt. Dus Ullen ze subsidie krijgen van de PvdA, D66, de SP en de Groene Khmer.

Osdorpertje | 31-05-15 | 17:54

"Zo is er de ‘corrigerende tik’ die in Nederland niet is toegestaan. Deze tik wordt NOG VAAK toegepast en wordt door de (Nederlandse) omgeving slecht begrepen."

Opvang van een islamitisch pleegkind (pdf)
www.dialooghuis.com/wp-content/uploads...

Bad Karma | 31-05-15 | 17:54

Tot voor kort waren er alleen maar pleegkinderen van alle kleuren en nationaliteiten, maar dus sinds kort ook moslim-pleegkinderen.
Ik heb nog nooit gehoord van katholiek-pleegkind, protestants-pleegkind of van boedhistisch-pleegkind voor mijn part. Waarom moet in Godesnaam die 'moslim-stempel' overal op worden gedrukt in dit land of beter gezegd; waar is het misgegaan?

BadLieutenant | 31-05-15 | 17:53

En als ik stichting Roomblank lanceer om blanke kinderen, en ook alleen maar blanke kinderen, op te vangen word ik meteen als pedofiel en racist afgeschilderd. Wedden?

Vrije Nator | 31-05-15 | 17:53

Ben toch zo blij dat mijn kinderen naar een roomblanke, hele dure school gaan. Geen hoofddoek te zien op het schoolplein, en ook geen overmatig agressieve frustjes met een bontkraag.

très cool | 31-05-15 | 17:52

Goed geintegreerd, ze zijn alle schaamte voorbij.
Eigen moslimvolk eerst.
Die witte acteurs hebben ook voor 200 euri hun ziel verkocht.
Kots.

Piet Karbiet | 31-05-15 | 17:52

Pure discriminatie dit en een grove belediging voor goedwillende Nederlanders. Hier zou inderdaad aangifte van gedaan moeten worden.

Komsjo | 31-05-15 | 17:45

24 september 2013 ingeschreven kvk.
nu pas begonnen?
facebook van ze.
www.facebook.com/pages/Moslimpleegkin...

die gaan het nog druk krijgen met comments op hun facebook.

zundapp517 | 31-05-15 | 17:43

Stichting van een stel knuppels, geen aandacht aan geven. Enge, gevaarlijke en ideologische mensen. Het filmpje laat precies met wat voor lui je te maken hebt.

Bad Karma | 31-05-15 | 17:41

Mooi man. Een middeleeuwse, tolalitaire, achterlijke ideologie die 21e eeuwse massacommunicatiemiddelen ter beschikking heeft en democratische vrijheden mag misbruiken om diezelfde democratie stukje bij beetje de nek om te draaien. Met de slachtofferrol en jij bakken als grootste geweldloze troef.
.
Het zou pas echt genant worden als de westerse samenleving ook nog eens gevoelig zou zijn voor religieuze chantage als -om er maar eentje te noemen - 'islamofobie'.
.
Laat staan dat een overheid dit soort initiatieven zou subsidieeren. Dat zou pas echt getuigen van pure zelfhaat met een toefje drang tot harakiri. Kijkt u voor de zekerheid even na of en zo ja welke subsidies of Anbi achtige statussen deze organisatie geniet? Ga ik alvast voorzichtig op zoek een gaatje in mn agenda om me te bekeren tot dit vredige geloof.
.
Voor wie vreest dat de extremistische islam de grootste zorg voor uw gezondheid is, vrees niet; de gematigde opmars zal u onderdrukken zonder dat er ook maar één bekromzwaarde haatbaard aan te pas komt. Dat kunt u gerust aan onze regering overlaten.

vaas klaak | 31-05-15 | 17:40

Stichting_moslimpleegkind zal wel stijf van de subsidies staan, en maar klagen en eisen tegen dat witte racistische volk.

de uitbater | 31-05-15 | 17:40

Hee, een rugzak met een bom

Wel netjes van die moslims dat ze zuinig zijn op hun studie materiaal.

The_Master_Bear | 31-05-15 | 17:40

Gvd nog aan toe, wat een openlijk racisme en een impliciet pleidooi voor apartheid! Werk aan de winkel voor het OM. Aagifte-formulieren al gereed ergens?

Fijnstoffer | 31-05-15 | 17:39

nu is het maar de vraag of er wel moslim pleegouders te vinden zijn die voldoen aan vereiste criteria van gesubsidieerde pleegzorg. Overigens moet ik er niet aan denken dat mijn kind, atheist, mocht ik mijn opvoedingsplichten niet kunnen nakomen of verzaken,in een moslimpleeggezin geplaatst zou worden.

fikkieblijf! | 31-05-15 | 17:39

Wie neemt er dan ook een moslimkind in. Is bij geboorte al een verloren zaak. Pleur hun in een booslim internaat. Kan de imam de hele dag de koran voorlezen. Klappen uitdelen en klaarstromen voor de jihad.

Vageling | 31-05-15 | 17:38

Die bleekscheten hadden het, als je het mij vraagt, bij het rechte eind. De culturele ballast, deel van het probleem, gewoon achterlaten, als grof vuil aan de stoeprand laten staan en hopen dat de vuilnisman het meeneemt.
Maar nee, de volgende dag staat diezelfde culturele ballast nog steeds op de stoep. Laten staan dan maar, en opnieuw hopen dat die als afval wordt gezien en wordt afgevoerd.
Nee, dan die moslims. Die zie in eerste instantie die ballast ook volstrekt over het hoofd, want ja, tweede of derde generatie, dan ben je niet zo strikt meer in de leer. Maar verdomd, dan begint het geweten te knagen en wordt de ballast die bijna was afgeschud weer op de schouders geladen en is het kind opnieuw slachtoffer.
Zo zie ik dat filmpje.

Schoorsteenveger | 31-05-15 | 17:38

Eerlijk gezegd, ik moet er niet aan denken dat een van mijn kinderen in een IS-lam-gezin moet opgroeien.

langzullenweleven | 31-05-15 | 17:38

KaasFlaters | 31-05-15 | 17:34
Het is EN EN. Onze straatratten geven aan dat de ouders hun werk niet doen en kennelijk interesseert ze het ook matig. Bovendien, waarom zouden ze een moslimettetje van een ander in huis nemen? Een moslim leeft slechts van suikerfeest naar suikerfeest. In de tussentijd lopen ze te zeiken, janken en drammen.

Graaf van Egmont | 31-05-15 | 17:37

Was het maar waar. Kon je maar zo makkelijk een kind inruilen als ie niet bevalt.

VanBukkem | 31-05-15 | 17:36

Dit gaat een nieuwe standaard worden van de EU.
5% van alle pleeggezinnen MOET een passende islamitische achtergrond hebben, sunni, shiitisch, alawi, en natuurljk de "gelastigde" moslim. Bij elkaar zo'n 51% denk ik is het doel.

Flightless bird | 31-05-15 | 17:34

Waarom zo'n belachelijk filmpje nodig? Zijn moslimouders vaker niet in staat voor hun kids te zorgen óf zijn er relatief weinig moslimadoptieouders? Of toch allebei?

KaasFlaters | 31-05-15 | 17:34

Komt dit spotje vanavond op de tv?
Want dan moet mevrouw Karbiet mij even vastbinden.
Anders gooi ik mijn klompen naar de buis.

Piet Karbiet | 31-05-15 | 17:34

Nou ja zeg! Racisme ende discriminatie! O, nee dat kan niet als het om blanke autochtone Nederlanders gaat.

Maria.1 | 31-05-15 | 17:33

Ik verwacht op zijn minst een gelijkwaardig filmpje van een joodse instelling, waarin wordt aangegeven hoe leuk het wel niet is als je, als joods kindje, door een joods gezin wordt opgenomen. Kijken hoe lang het duurt voordat dan door onze islamitische vriendjes moord en brand wordt geroepen. Want de Joden hebben het toch altijd al gedaan.

EEnzame SchizofrEEN | 31-05-15 | 17:33

-weggejorist-

zundapp517 | 31-05-15 | 17:32

Als Nederlanders zo kut zijn waarom groeien ze dan op in Nederland? Oh wacht iets met uitkeringen, soepsidie en de betekenis van het woord Islam...
*
Om te kotsen dit. Echt... Ik ga even m'n boksbal aan gort slaan.

rotschopverkopert | 31-05-15 | 17:31

Volgende ISIS-bruid. Want Moslim = ISIS

ET007 | 31-05-15 | 17:31

Graaf van Egmont | 31-05-15 | 17:30
het beste commentaar op dit stukkie toe nu toe. +1

kaplaarzenverkoper | 31-05-15 | 17:31

Deze stichting exporteert dus liever deze kinderen naar een IS gezin in de zandbak der woestenijen zodat het gedachte goed op pijl blijft dan dat het kinderen van een doorsnee blanke ouders voorziet die het ook nog het beste met het kind voor heeft.

Ik zeg verbieden zo'n organisatie.

bosmaloot | 31-05-15 | 17:31

En langzaam verplaatst zich de afkeer van moslims van de onderbuik naar het hart. Dan weet je dat je goed zit.

Graaf van Egmont | 31-05-15 | 17:30

Het rugzakje is altijd de kern van cultuur. Op zich hebben moslims daarin wel gelijk. Wij vinden dat maar vreemd omdat wij de kern van onze cultuur inmiddels al hebben weggegooid door cultureel marxisme.

Basic Dimension | 31-05-15 | 17:29

is trouwens geen racisme want moslim is geen ras, een niet-moslim ook niet. Tis wel een knap staaltje uitsluiting en wij-zij denken.

Risingson | 31-05-15 | 17:28

Er komt een dagboek van Fatima !

Uilenspiegel | 31-05-15 | 17:28

Ik vind het overigens ook gewoon best als er GEEN pleegkinderen met moslim (aan/in)slag opgevangen worden.

The_Master_Bear | 31-05-15 | 17:28

dus islam is een blauw tasje?

Risingson | 31-05-15 | 17:27

Ik zou bijna zeggen ga lekker dood met zn allem maar ja ik ben net Anne Frank ik blijf geloven in de innerlijke goedheid van de mens.
myrna1965 | 31-05-15 | 17:16
--
Anna Frank zou zich omdraaien in haar graf als ze zou weten dat er een nieuw soort nazi is opgestaan en waarvan de ideologie door Europa heen waait.

appeltjesgroeneweide | 31-05-15 | 17:24

Is het misschien een idee om sowieso aan alle pleeggezinnen de eis te stellen dat de pleegkinderen gevrijwaard blijven van welke vorm van religieuze indoctrinatie dan ook?

VanBukkem | 31-05-15 | 17:24

Het hele woord 'moslimpleegkind' geeft overigens wel aan dat moslims bijna tot een ras zijn verheven, met alle gevolgen van dien...

Desmoulins | 31-05-15 | 17:24

Wat mij opvalt is dat ze van döner nu "DONEER" hebben gemaakt

Uilenspiegel | 31-05-15 | 17:24

Politiek (ja kijkbuiskindertjes, religie is voornamelijk politiek) over de rug van een ongelukkig kind. Heel smaakvol...

YMMMV | 31-05-15 | 17:23

kunnen we al die achterlijke moslimclubjes niet gewoon de hartelijke tering wensen en ze vervolgens geen soepsidie meer geven? het houdt niet op, niet vanzelf...

kaplaarzenverkoper | 31-05-15 | 17:23

Op een gegeven moment begin je je eigen land te haten...
Het gaat van kwaad tot erger en dat haast iedere dag.
Dit land is verloren.

Desmoulins | 31-05-15 | 17:23

Klopt wel. Ik vergeet ook altijd mijn tas. Wist nooit hoe dat kwam. Maar nu wel. Ik ben te wit en geen moslim. Goh.

medusa324 | 31-05-15 | 17:23

In het bestuur zit trouwens Nourdin el Ouali, ex-GroenLinkser en leider van de islamitische partij NIDA (twee zetels gemeenteraadsverkiezingen Rotterdam 2014).

De Vrijlansier | 31-05-15 | 17:23

Het is bij die Moslims juist eerder dat kind die ze vergeten, dan die tas. Die tas gaat sowieso wel mee ;)

Cinemaniak | 31-05-15 | 17:21

Een blank gezin koopt toch gewoon een nieuwe tas met inhoud, al is het bij de Action :-P

Pen | 31-05-15 | 17:17

Ik zou bijna zeggen ga lekker dood met zn allem maar ja ik ben net Anne Frank ik blijf geloven in de innerlijke goedheid van de mens.

myrna1965 | 31-05-15 | 17:16

@Reinaert | 31-05-15 | 17:06
Onze associaties komen wel dicht bij elkaar in de buurt.

Uw Verzekeringsadvis | 31-05-15 | 17:16

Zijn er al vooringevulde formulieren om aangifte van racisme te doen?

accijnstoerist | 31-05-15 | 17:16

'Ons lijkt een warm, veilig gezin een stuk belangrijker dan welk fantasiegodje er wel of niet wordt aanbeden. Wel of niet moslim doet er dan niet toe.'

Er ontstaat hier een valse tegenstelling omdat de moslimcultuur voor meisjes per definitie inherent onveilig is en wel juist door haar religie.

'Wel of niet moslim doet er dus alles toe.'

En dat is ook de reden dat autochtone ouders het rugzakje van islam maar liever laten staan en terecht.

Het filmje toont de belangeloze barmhartigheid van de christen tegenover de opvoeding met vooropgezette geestelijke verminking van moslimouders.

Een heel geslaagd filmpje dus...

Basic Dimension | 31-05-15 | 17:15

Twee jaar geleden klaagde men in kinderland juist dat er vanuit islamzijde geen belangstelling was om sneue kindertjes een Ersatz gezin te geven. Vermoed dat die stichting probeert subsidie te krijgen uit Turkije e.o. nos.nl/artikel/483127-te-weinig-islami...

Ci Ty33 | 31-05-15 | 17:15

Oom Mohammed (72) uit de zandbak heeft dit jaar nog een nieuw bruidje nodig, de vorige is inmiddels kapotgetrokken...

eerstneukendanpraten | 31-05-15 | 17:13

Lekker duidelijk hoe er door dit soort moslimorganisaties over niet moslims gedacht wordt. Krijgen natuurlijk nog subsidie ook om dit soort komedie te verspreiden.

ukuppes | 31-05-15 | 17:13

Pleegouders moeten verboden worden. Kinderen in een pleeggezin worden niet beschouwd als eigen kinderen, ze kunnen zo weer in een ander gezin geplaatst worden als ze bijvoorbeeld lastig zijn in de pubertijd. Pleegkinderen zijn een project van mensen die iets goeds willen doen voor de maatschappij, en ze willen daarvoor geprezen worden. En het kind moet na afloop ook nog dankbaar zijn voor de kans die hij kreeg. Daarbij wil een kind niet opvallen of een project zijn, maar gewoon kind. Pleegkinderen daarvan wordt bijn alles vergoed door de staat, 600 euro per maand, gratis schoolspullen, fiets etc. Het loont dus ook om vijf pleegkinderen te nemen. Bij adoptie krijgen mensen alleen kinderbijslag en die mensen willen geen project maar een zoon of dochter.

Patje2011 | 31-05-15 | 17:12

Alle jongen moslim-kinderen naar niet-moslim pleeggezinnen zou ik daarintegen wel en goed plan vinden.

McMarx | 31-05-15 | 17:12

En dan vinden sommige groepen (uhhh bijvoorbeeld de PvdAchterlijken) dat hele bevolkingsstammen een grondige hekel krijgen aan alles wat maar met Moslim te maken heeft?
Dit soort filmpjes geeft nog maar weer eens aan hoe groot de divide aan het worden is in Nederland.
Zelfs Moslims die niet achter dit soort filmpjes staan zullen er aan moeten wennen dat door het debiele gedrag hun achterlijke geloofsgenoten ook zij de dupe zullen worden van toenemend racisme ten aanzien van alles Moslim.
Ook mensen in de wandelgangen met voorheen een gematigde opvatting beginnen nu een andere mening te krijgen over het Moslim gedoe en de ellende die het met zich meebrengt in ons land wat nooit een land is geweest van een achterlijke geloofsvorm en gedachtegoed. Het begint dit land te overspoelen en als voor elke kerk die sluit twee nieuwe moskees opduiken weet je dat er iets heel erg fout is in dit land.

Wout Strooizout | 31-05-15 | 17:12

enge is wedden dat dit gefinancierd wordt door een of andere Nederlandse instantie WEDDEN !!!!

ShoveASockinit | 31-05-15 | 17:12

Kan de Rotterdamse burgemeester niet zo een moslim knaapje opnemen dan heeft hij alvast een goede partij voor zijn dochter want een Hollandse jongen komt er bij hem niet in .

blauwe zander | 31-05-15 | 17:12

Over dumpen gesproken, er zijn heel wat moslimvrouwtjes zoekgeraakt in de Marokkaanse woestijn. Daar is een tas niks bij.

WillemRuis | 31-05-15 | 17:11

Krijg er een warm gevoel bij als zelfs Johnny Quid dit foute filmpje begrijpt.
Gesubsidieerd staatsracisme van gutmenschen is blijkbaar oké.
Het grootste toekomstige probleem is dat mijn knieén naar de klote zijn dus het verplicht bidden tot Allah/pedofiel/kinderneuqer wordt een beproeving.

Halve Duitser | 31-05-15 | 17:10

Man man, en ik eis Frank Masmeijer terug op de TV!

eerstneukendanpraten | 31-05-15 | 17:10

Maar alleen blanken kunnen racist zijn hoor. Knoop dat even goed in die haram varkensoren van je.

yamahaha | 31-05-15 | 17:10

Zoals de allochtoon-Britse universiteitsmevrouw, die eerder dit jaar meldde dat blanke mannen op een debat niet welkom waren, al in haar oneindige wijsheid opmerkte: als niet-blanke kun je geen racist zijn.

De Vrijlansier | 31-05-15 | 17:09

Oei......
Ik was inderdaad dat verhaaltje vergeten over dat Turkse jongetje die bij een Lesbisch stel terecht kwam. Man wat een heisa was dat zeg!

Sayer | 31-05-15 | 17:08

Dieskriemienaasie!

Fluitsmurf | 31-05-15 | 17:08

Daarom onmiddellijk terug naar jullie islamitische kutlanden en de hoop op een geslaagde 5e colonne overwinning maar opgeven.

blauwe zander | 31-05-15 | 17:08

Stuitend.
Alleen al het feit dat een pleegkind tegenwoordig (kennelijk) moet worden ingedeeld in moslimpleegkinderen en gewone, andere pleegkinderen.
--
Mede mogelijk gemaakt door het beste kabinet ooit: VVD-PvdA kabinet onder Rutte 2. Dat dit kabinet nooit vergeten zal worden voor haar daden.

appeltjesgroeneweide | 31-05-15 | 17:07

@yamahaha | 31-05-15 | 16:57
En daarmee is alles gezegd wat er over te zeggen valt.

IJzervreter | 31-05-15 | 17:07

Mijn broek zakt af....

MathiasRots | 31-05-15 | 17:06

Ontmoet Jantje. Jantje (blank) zit nu op een islamitische basisschool en leert van Fatima dat Joden varkens zijn, homo's headfirst van de flat moeten en dat Storm en Sterre haram varkens zijn waarmee 'ie niet mag interacteren. Jantje is uitverkozen en aan het einde van de rit wachten 72 strakke Fatimaagdjes op hem. Jantje is vroom. Jantje is OK.

yamahaha | 31-05-15 | 17:05

Racisme.

The real McCoy | 31-05-15 | 17:05

Alle moslimpleegkinderen naar het Kalifaat. IS weet wel hoe je die kinderen verder 'netjes' opvoedt: bomgordeltje hier, Kalashnikov daar, RPG zus, bermbom zo.

Wij ongelovigen snappen daar toch niks van.

Reinaert | 31-05-15 | 17:04

Ik snap 'm wel. Zou m'n roomblanke dochters liever op Marktplaats zetten dan ze bij een koppel van die ranzige mohammedanen laten opsluiten.
Maar ja, wij zijn dan ook the good guys. ..

R. Ketelsteen | 31-05-15 | 17:03

Aan de andere kant wil je natuurlijk ook niet dat pleegkinderen in de handen van die hakbars vallen. Fair & balanced dus.

yamahaha | 31-05-15 | 17:02

Waarom lijkt het logo van de subsidievangers op een bom.

Uw Verzekeringsadvis | 31-05-15 | 17:02

Mijn bek valt open. Wie doet er aangifte van rascstische haat jegens gewone, blanke Nederlanders?

Zum kotzen, dat islamitische addergebroed.

Bamboojay | 31-05-15 | 17:00

Dat is toch puur racisme?

satuka | 31-05-15 | 17:00

Laten we het eens omdraaien.

yamahaha | 31-05-15 | 16:59

Wie financiert deze waanzin?

yamahaha | 31-05-15 | 16:59

Er bestaat niet zoiets als een moslim kind. Het is gewoon een kind en dit is onzin. Een kind heeft gewoon behoefte aan liefhebbende ouders.

Walgelijke propaganda onzin. Alsof de rare ideeen van de voormalig 'ouders' aan kinderen vast gelijmt zitten...

Anoniem5k | 31-05-15 | 16:57

WTF?

yamahaha | 31-05-15 | 16:57

REAGEER OOK