Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Turkse MinBuZa (AK Partij) op verkiezingscampagne in Turkse buitenwijken: Rotterdam en Den Haag

chipnkoenders534antalya.jpg Zie je het voor je: Bert Koenders met PvdA-flyers tussen de Nederlanders op de stranden van Antalya, Bodrum en Marmaris om geëmigreerde zieltjes te winnen voor de komende verkiezingen? "Leuk geprobeerd GS maar die foto is fake en die flyer is oud!" Klopt! We wilden alleen ff het malle tafereel schilderen. Want andersom gebeurt het dus wél. Mevlut Cavusoglu, de Turkse MinBuZa van Erdogans AK Partij, was deze week op bliksembezoek bij Nederturken in Rotterdam en Den Haag (maar hij dronk geen koffie met Rutte of Koenders). Kijk maar: de Turkse nieuwssite in Nederland Son Haber ("Laatste Nieuws") bericht er over. Uitgebreid, met fotogalerij. Ook AK Partij-site AK Ajans heeft tekst & plaatjes. De Nederlandse media hebben helemaal niks over dit onofficiële Staat-binnen-een-Staatsbezoek. Wat hij kwam doen? Ons Turks is niet top en dat van Google Translate nog minder (hier wel de link), dus we lieten het vertalen door een professionele Turk. Cavusoglu heeft in Rotterdam onder andere de wijk Feijenoord bezocht. Ook sprak hij bij Tumsiad. Dat is een organisatie van Turkse ondernemers en maatschappelijke organisaties, die dienst doet als een vinger aan de hand van de lange arm van Erdogan hier in Nederland. Cavusoglu hield een toespraak waarbij hij de Turken opriep om te stemmen op Erdogans AKP. Hij sprak ook (onder andere) over racisme en vreemdelingenhaat tegenover Turken: "De grootste ziekte van Europa". Om dat tegen te gaan moet de Turkse gemeenschap groeien. Hoe? Meer kinderen baren natuurlijk. Meneer MinBuZa kwam kennelijk in een dubbelrol als Meneer Pastoor. "Hoe meer Turken, des te sterker je een macht kan vormen tegen discriminatie", zei hij. Hij zei ook dat Turkije achter de Turken in het buitenland staat. Na Tumsiad heeft hij dezelfde toespraak tegenover 500 Nederturken in het Haagse Partycentrum Zichtenburg nog eens afgestoken. erdoin010.jpg Pardon. Zieltjes winnen dus? Jep. Op 29, 30 en 31 mei kun je in Nederland stemmen voor de Turkse parlementsverkiezingen. Vorige keer dat het kon was de opkomst erg laag. De procedure is nu versoepeld, zodat AKP meer stemmen kan halen vanuit Europa. Daarbij hebben ze beloften gedaan aan Turken in het buitenland, zoals dienstplicht afkopen van 6000 euro naar 1000 euro, kinderbijslag voor Turkse kinderen die in het buitenland zijn geboren en - lol - 20% korting als je met Turkish Airlines vliegt als je een gezin hebt met 3 of meer personen. Hele tien punten-lijstje met het verkiezingsgospel van Erdogan na de breek. De Tien Geboden van Erdogan 1. Dienstplicht afkopen voor Turken in het buitenland van 6000 naar 1000 euro. 2. Turkse paspoort voor Turken in het buitenland van 217 naar 100 euro. 3. Auto's met buitenlandse kenteken mogen 2 jaar in Turkije blijven. 4. De gebruiksduur van buitenlandse telefoons met Turkse simkaart wordt verdubbeld (Je mag in Turkije geen Turkse simkaart in buitenlandse telefoon plaatsen. Na twee weken of zo wordt telefoon geblokkeerd - red.) 5. 20% korting op vluchten naar Turkije met Turkish Airlines voor gezinnen met 3 of meer personen. 6. Beurs voor studenten van 500 euro voor bachelor 700 euro voor master. 7. Erkenning van gerechtelijke uitspraak van land waar men woont. 8. Na passief kiesrecht ook actief kiesrecht voor Turken in het buitenland. 9. Kinderbijslag voor Turken in het buitenland. 10. Eerste kind krijgt 300 TL tweede 400 TL derde kind 600 TL kinderbijslag detiengebodenvanerdo.jpg

Reaguursels

Inloggen

Historicus en politicoloog Hamed Abdel Samad legt uit wat islam is. Wat ik er zo van begrijp dat is dat het 100% haaks staat op moderne rechtsstaat en de universele mensenrechten en de moderniteit en menselijkheid en humaniteit en nog veel meer zaken die we bij vergissing als vanzelfsprekend achten.
Maar ingevlogen politici mogen rustig steun vragen voor varianten van deze islam. Om ondertussen ook nog tips te geven voor hoe op termijn in staat te zijn de boel over te nemen. De politieke correctheid lijkt zwakzinnig op dit punt. Het doet mij denken aan al die linkse intellectuelen in de 20e eeuw, die per se weigerden iets kritisch’ te zeggen over de slachtingen die communisten aanrichtten onder andersdenkenden.
ejbron.wordpress.com/2015/05/27/dat-h...

Benedict Broere | 28-05-15 | 20:26

Hoezo overleven?
Als je in een paradijs woont hoef je maar een onderdeel te voelen ervan. Dus in inleveren die 2e nationaliteit en je bent vrij. Niet overleven maar samenleven.Once in a lifetime chance.

robstijlloos | 28-05-15 | 19:51

-weggejorist-

HollandseTurk | 28-05-15 | 19:44

Ik herhaal slechts wat ik eerder heb bepleit t.a.v. de Turken hier: in vroegere eeuwen veroverden zij land met het zwaard; nu doen zij dat met grote gezinnen en veel moskeeën. De waarheid! Geen kinnesinne! Hoewel Nederland een waar paradijs is: één van de rijkste landen ter wereld, vrede en alle vrijheid voor iedereen ongeacht ras, geloof, seksuele oriëntatie en toch opereert deze groep, met een mooie façade van hardwerkende, ondernemende mensen, als een verlengstuk van één van de meest megalomane leiders op dit moment:Recep Tayep Erdogan (kijk eens naar zijn nieuwe paleis en hij is niet eens koning).onbetrouwbaar volk. Decennia hierna zult u mijn gelijk ervaren. Hopelijk niet.

robstijlloos | 28-05-15 | 19:07

@wakkere_nederlander | 28-05-15 | 03:17
Dat bedoel ik dus.

De Vrijlansier | 28-05-15 | 17:28

Ik snap iets niet (en dat even met het bijgevoegde voorbeeld): Waarom wordt die Turkse minister niet meteen op Schiphol tegengehouden als hij daar aankomt?
Procedure is heel eenvoudig: Ik vertrok laatst vanaf Schiphol naar een ander Schengen-land. Aan de gate naast ons (D-pier) kwam een vlucht van Turkish Airlines aan. Aan de gate stonden 6 (!) Heren in Marrechaussee uniform die alle paspoorten van aankomende passagiers zeer precies controleerden.(Loupes etc aanwezig om evt. geknoei te ontdekken.) Als er dan zo'n Erdogan paladijn aankomt met (naar alle waarschijnlijkheid) een diplomatiek paspoort, dan zet je hem toch even apart, gaat hem gezellig een uurtje of zo ondervragen en verklaart hem daarna tot ongewenst vreemdelling en zet hem op het eerste de beste toestel terug naar Ankara of Istanbul?
Alleen zal Bertje flapdrol een dergelijke maatregel nooit willen nemen. Was het alleen maar om vragen van de Erdogan vertegenwoordigers (Kuzu & Özturk) in de tweede kamer te voorkomen...

Brulboei_61SB | 28-05-15 | 13:32

@Maria.1 | 28-05-15 | 00:48
• Argentijnen in Nederland, dat is Geen vreemd fenomeen?
Je kan dan toch ook niet, Argentijn èn Nederlander zijn. Kiezen!
Sinds wanneer maakt Marokko hier de dienst uit?
Wat treurig, dat je allemaal niet meer snapt. Ja, dan ga je zelf je eigen wereld bedenken.
Behalve, dat jij door toeval als autochtoon bent geboren, kost jij de Hardwerkende Belastingbetaler, toch alleen maar geld?

h65485665 | 28-05-15 | 13:29

@miko | 28-05-15 | 02:27 "@ben kokhals, Waarom een fok premie?"
.
Omdat de Nederlanders in Nederland te weinig productief fokken (en de rest teveel)!
Daardoor heeft de EU een argument om 20 miljoen of meer Afrikanen deze kant op te halen. Gezellig natuurlijk als het niet-geislamiseerde Afrikanen betreft, maar als de EU denkt mensen tekort te gaan komen, waarom fokken de Nederlanders in Nederland die die dan niet zelf? Meer mensen erbij die Reve en Komrij kunnen lezen en weten wie Piet Hein en Fortuyn is, wat wil je nog meer?! Daartoe kan desnoods op dringend verzoek voor Nederlanders in Nederland de monogamie tijdelijk opgeschort worden ten gunste van meer echtgenotes tegelijk. De progressieven (m/v) en feministas (m/v) hoor je daar nu ook niet over klagen, integendeel zelfs (motie Halsema), dus die zullen dat nog spannend vinden ook.

ben kokhals | 28-05-15 | 13:27

@R. Ketelsteen | 28-05-15 | 03:18 "Ottomaans Rijk 2.0 heeft de toekomst. ik ben zó jaloers op die lui…"
.
Ja, als je van de imperialistische intolerantie, apartheid, boeven zonder handjes, en vier afwasmeisjes en een slaafje of wat per man bent, zit je als man gebakken. De progressieve mensch (m/v) komt het al kwispelend aanreiken op een tussen de kaakjes geklemd dienblad.

ben kokhals | 28-05-15 | 12:55

Als Turken in Nederland stemrecht hebben voor de Turkse parlementsverkiezingen, waarom de rest van Nederland dan niet? Dit is natuurlijk discriminatie, want deze Turkse Nederlanders mogen èn stemmen voor het Nederlandse parlement èn stemmen voor het Turkse parlement. Dubbel stemrecht dus tegenover enkel stemrecht voor de gemiddelde Nederlander.

Angelica | 28-05-15 | 12:37

D66 is zooooo trots hierop!! Snel turkije bij de EU!!

nukkie | 28-05-15 | 12:28

Die Erdogan is een geopolitiek genie! Weet je wie er ook heel goed waren in geopolitiek en tevens blöksnör had? Juist.

Sliptong | 28-05-15 | 12:07

Maar als je zegt dat Moslims bewust een poging doen om onze landen in te nemen door maar hard genoeg te fokken, dan ben je een racist...

We zijn in oorlog met dit volk. Geen oorlog van bommen en granaten, maar een tweede Koude Oorlog, met af en toe een "proxy war" hier en daar.

Piet van het Padje | 28-05-15 | 11:58

Het is allemaal redelijke doublespeech inderdaad wat de Turkse meneer verkondigd. Discriminatie = Islamisering. Alles wat namelijk de Islamisering een beetje in de weg staat is voor hun Discriminatie. Waarmee ze duidelijk aangeven totaal niet objectief te kunnen redeneren.

Dirk III | 28-05-15 | 11:37

Er bestaan vele wijken in NL waar overwegend Turken wonen, de wijken eromheen kennen een leegloop vanwege het veranderde straatbeeld, en zo kruipt het voort, totdat er slechts nog een paar Nederlandse wijken overblijven, leuk voor de toeristen,( en koningsdag).

hovawart | 28-05-15 | 11:36

"Hoe meer Turken, des te sterker je een macht kan vormen tegen discriminatie"

"Tegen discriminatie" is beeldspraak. Het betekent "Voor islamisering".

KlunsJohannus | 28-05-15 | 11:15

De mosliminvasie van Europa die zo'n 20 jaar geleden is begonnen (maar in feite al toen de "gezinshereniging" werd toegestaan en in alle hevigheid verder gaat, is een vooropgezet plan van de VS/EU.
.
En waarom is dat een vooropgezet plan? Omdat zelfs de grootste onbenul weet dat een ideologie die zó nauw verwant is aan het Nazisme, nooit in een westerse samenleving zal gaan "meedoen" - dus integreert - maar deze samenleving ondermijnt en op termijn overneemt dùs wegvaagt.
.
Er leven - zogenaamd (een frappante leugen!) - 1 miljoen moslims in Nederland en zie hoe de islam ons dagelijkse leven beheerst. Er gaat geen dag voorbij of deze ideologie is zéér negatief in het nieuws. Komt op allerlei manieren onze huiskamer binnen.
.
Onze overheid zèlf - die dit allemaal toestaat - is de vijand van het autochtone Nederlandse volk geworden. Zelfs onze koning heeft ons volk - dat hij gezworen heeft te beschermen tegen buitenlandse overheersing (!) - overgegeven aan de macht van Brussel.
.
En NIEMAND, behalve de door zovelen verguisde PVV en haar stemmers, wil dat zien. Maar onze kinderen en kleinkinderen zullen ons vervloeken dat we het zover hebben laten komen.
.

Lupuslupus | 28-05-15 | 10:32

Uit het Artikel:

4. De gebruiksduur van buitenlandse telefoons met Turkse simkaart wordt verdubbeld (Je mag in Turkije geen Turkse simkaart in buitenlandse telefoon plaatsen. Na twee weken of zo wordt telefoon geblokkeerd - red.)

Ken je feiten GS. Turkse simkaarten in buitenlandse toestellen zijn toegestaan, echter moeten deze toestellen wel geregistreerd worden op jouw naam. Kost 100TL ofzo.

Baris_Ka | 28-05-15 | 10:32

Negerland | 28-05-15 | 09:49
Ik denk dat onze kleinkinderen een heel ander Nederland en Europa zullen gaan meemaken. Als je idd kijkt naar de demografische cijfers en dat moslims meer kinderen krijgen en vasthouden aan hun eigen cultuur,tradities,denkbeelden en geloof. Als je kijkt naar bv. het probleem met asielzoekers en 'vluchtelingen' die ook voornamelijk islamitisch zijn.
Je kan eigenlijk wel vaststellen dat dit wel een kolonisatie is van de lange adem.
De autochtone Europeaan staat erbij en kan en mag niks doen, de bestuurders hebben de macht in handen en als je erover begint ben je een xenofoob,racist en oja dit is er ook eentje: Wie ben jij om te denken dat Nederland van jou is en de Nederlanders? Hoezo heb jij hier het recht om te wonen en andere mensen niet? Etcetcetc.....
(overigens de mensen die deze mening hebben zullen wel piepen als ik in hun huis ga wonen,eet,slaapt,douchen etc, dan is het opeens hun huis)

Julia | 28-05-15 | 10:13

In de jaren tachtig vorige eeuw kon je vele doorwrochte artikelen lezen in de toenmalige kwaliteitsmedia, over het Kwaad dat door de wereld gaat met DE WAARHEID in de ene, en het PISTOOL in de andere hand. Waarmee het natuurlijk ging over het Nazisme en al de terreur van de vernietigingskampen, en over het Communisme, met al de terreur in heropvoedingskampen en psychiatrische inrichtingen. En het was toen algemeen zeer politiek correct om dit te snappen, dit gevaar, om te weten dat het iets betreft dat heel ERG is, heel ABJECT en AFKEURENSWAARDIG. Het is dan vreemd, merkwaardig, opmerkelijk, dat nu, dertig jaar later, nu er zich opnieuw een Kwaad meldt, met de WAARHEID in de ene, en een PISTOOL/ONTHOOFDINGSMES in de andere hand, dat het politiek correct is om van dit Kwaad weg te kijken, of om te zeggen dat het een Misverstand is, een Misvorming van iets dat in werkelijkheid ‘Religie van de Vrede’ is. Het is daarbij des te merkwaardiger, omdat dit nieuwe Kwaad zèlf gretig zegt een Kwaad te zijn (ja, wij gaan jullie uitroeien), maar dat de politieke correctheid elke kritiek hierop (kijk, ze willen ons uitroeien) demoniseert met woorden als: ‘racist’, ‘fascist’ en ‘islamofoob’. Men lijkt niet te willen snappen dat er een verschil kan zijn tussen werkelijkheid en wensdenken. Kan de islam normaal constructief meedraaien in de wereldbeschouwelijk pluriforme, moderne open samenleving? Of betreft het hier een niet te pacificeren neiging om alle niet-islam uit te roeien en af te breken? Een wereldsamenleving die verder wil in de toekomst, die zal hierop een adequaat antwoord moeten bedenken.

Benedict Broere | 28-05-15 | 10:06

-weggejorist-

Negerland | 28-05-15 | 09:49

@Jan-Joris-Jaap-Joop | 27-05-15 | 23:03
Was net als in Warschau een poging tot lijfsbehoud, dat kun je ze niet kwalijk nemen. Ik vind de gereformeerde Jan Donner een grotere viezerd. En degenen die hem na 1945 de hand boven het hoofd hielden. Iets met Oranje-Nassau.

dedeurs | 28-05-15 | 09:49

@ildoko
Ik noem het Kalibaardjes.
Gister nog een voddenvrouw mét kalibaardje die hun kind naar de peuterspeelplaats kwamen brengen. Ze wonen hier waarschijnlijk al even maar begrijpen wat de juf te zeggen had, nee niet echt.

Dirk III | 28-05-15 | 09:44

Hier en daar een verdwaalde turk in de straten, geen probleem. Net zoals je verwonderd naar een enkele sprinkhaan kunt kijken. Maar plaag die nu in alle grote steden heerst vraagt toch echt om rigoureuze maatregelen. 50% van Ankara Nederlands en de turken komen je met zwaarden en bijlen verjagen. Andersom mag het humaner als het effect maar hetzelfde is. Als je daarmee die ene mooie sprinkhaan ook verjaagt is het jammer dan.

sjoost | 28-05-15 | 09:29

-weggejorist-

ildiko | 28-05-15 | 08:48

Turkse winkeltje in de buurt, iedere dag open, personeel onder de lappen, mannen met baard= kalifaat in aanbieding. Maar de burgervader, gemeente, blijft blind.

ildiko | 28-05-15 | 08:48

En de croissants zijn niet meer krom. Dat wordt dus wachten op weer een overwinning op de Ottomanen.

McMarx | 28-05-15 | 07:56

Weg met hem, kruizig hem.

X. | 28-05-15 | 07:47

En het kan, en het mag hier in Nederland, dezelfde democratie die de Islamisten vervloeken wordt op slinkse wijze aangewend om het hoogste woord te voeren. Iets wat wij niet in hun land hoeven doen. Het land is totaal naar de klote geholpen.

pinkelotje | 28-05-15 | 07:16

@INH.30CL | 28-05-15 | 03:24
wolf + schaapskleren = rutte

Mark_D_NL | 28-05-15 | 07:01

@HollandseTurk | 28-05-15 | 00:01
Je hebt ALTIJD keus. Jij bent gewoon een watje, iemand die zich verschuilt achter een regeltje van een andere staat. Een regel die jij niet hoeft te benutten als je dat niet wilt. Gewoon je Turks paspoort niet ophalen. Je bent toch NL-er? En wat wil/kan turkije doen als jij je paspoort weigert. En ja, dan kun je nooit meer naar Turkije. Nou en. Er zijn dan nog 150+ landen waar je op vakantie kunt.

Mark_D_NL | 28-05-15 | 06:57

@Ahasveros | 27-05-15 | 22:44

Boeie.

QBert | 28-05-15 | 06:54

@INH.30CL | 28-05-15 | 03:24
Hij weet maar half wat zijn eigen identiteit is.
Laat staan dat hij de identiteit van Nederland kent.
Plenus sum somnum odio.

wakkere_nederlander | 28-05-15 | 04:14

Het lijkt erop dat de Turken en de Arabieren een strijd om Europa aan het voeren zijn. Zullen de turken in de nabije toekomst over een rijk heersen dat zich uitstrekt van de Noordzee tot aan China? Of zal Europa deel gaan uitmaken van een Islamitisch kalifaat? Het zou zomaar kunnen als politici de immigratie- en inmengingsproblemen blijven negeren.

apekind | 28-05-15 | 04:12

Ottomaans Rijk 2.0 heeft de toekomst.
ik ben zó jaloers op die lui...

R. Ketelsteen | 28-05-15 | 03:18

@De Vrijlansier | 27-05-15 | 22:54
Leger? Welk leger?

wakkere_nederlander | 28-05-15 | 03:17

@Barani517 | 27-05-15 | 22:22 "Dubbele nationaliteit afschaffen. Is 90% van die gekkigheid zo over"
.
Iedere Nederlander zou het recht op een dubbel paspoort moeten hebben, mits er beperkingen aan verbonden zijn. Denk aan geen job binnen de (semi-)overheid en rechterlijke macht, en geen deelname aan de actieve politiek. En altijd uitzetten naar het andere paspoortland bij veroordeling voor misdrijven.

ben kokhals | 28-05-15 | 02:33

@ben kokhals | 28-05-15 | 02:12
Waarom een fok premie? En voor kinderen buiten Nederland geboren of in het buitenland verblijven geen centjes.

miko | 28-05-15 | 02:27

@Dirk III | 28-05-15 | 00:40 "Gelukkig is hierdoor een niche ontstaan van "echte nieuwsgaring"..."
.
Je vergeet Joostniemoller in dat rijtje van échte journalistiek.

ben kokhals | 28-05-15 | 02:27

Goed dan. Tijd om dit lijstje maar eens door te voeren om de gevolgen van het Haagse mismanagement en onrechtvaardigheid een beetje te compenseren:
1. Iemand met voorouders die voor 1965 in Nederland woonden en de Nederlandse nationaliteit hadden krijgen per kind 20% belastingkorting tot vijf jaar nadat het kind het huis uit is. Iemand met meer dan vier kinderen betaalt geen belasting meer. Voor alle anderen vervalt de kinderbijslag/-toelage.
2. Buiten Nederland worden geen uitkeringen verstrekt, behalve de AOW;
3. Iemand die een uitkering of toeslag in- of uit het buitenland zou kunnen krijgen, krijgt dat niet meer in Nederland.
4. De kosten voor punt 1. worden verrekend met het budget voor de EU, de ontwikkelingshulp en salarissen van politici, rijksambtenaren, rechterlijke macht en overheidsdiensten, én de uitkeringen voor het koninklijk huis.
5. De EU kan de pleuris krijgen.
Ideetje?

ben kokhals | 28-05-15 | 02:12

Grappig dat ze wel motorclubs willen verbieden omdat er in het verleden gewelddadige incidenten zijn geweest. Maar het grootste gevaar , de islam, die altijd al geweld heeft gebruikt, met open armen en bakken vol geld wordt verwelkomt.
Ik trek het niet meer. Ik wil echt nietover een paar jaar op de puinhopen zitten mijmeren dat ik het toch altijd al gezegd had maar dat er niemand wilde luisteren, Want racist bla bla bla.

hero_of_heaven | 28-05-15 | 01:29

-weggejorist-

HollandseTurk | 28-05-15 | 01:24

@HollandseTurk | 28-05-15 | 01:09
Goed zo, plusje.Maar eigenlijk ben je dan een hollandse
-turkse- man toch?

miko | 28-05-15 | 01:16

HollandseTurk | 28-05-15 | 00:35 Hier de Duits-Turkse schrijver Akif Pirinçci die vindt dat men in Duitsland met al die politieke correctheid compleet geschift is. www.youtube.com/watch?v=JTN9sYuoyug

Benedict Broere | 28-05-15 | 01:16

@HollandseTurk | 28-05-15 | 01:09
Dan ben je geslaagd voor het Nederlanderschap. Gefeliciteerd. Banden verbreken hoeft natuurlijk niet; het zijn wel je roots.

Maria.1 | 28-05-15 | 01:11

@HollandseTurk | 28-05-15 | 01:09
mooi man, je hebt gelijk

INH.30CL | 28-05-15 | 01:11

-weggejorist-

HollandseTurk | 28-05-15 | 01:09

Ik googelde op cliëntalisme en wat verschijnt in beeld?
De Turken zijn populairder op Google als het om cliëntalisme gaat dan de FIFA.

Jan Dribbel | 28-05-15 | 01:08

Maria.1 | 28-05-15 | 00:57
Kiezen tussen hard werken in het thuisland of gratis geld in Nederland , hmmm moeilijk.

Eurotokkie | 28-05-15 | 01:03

@HollandseTurk | 28-05-15 | 00:53
Als je nou moest kiezen?

Maria.1 | 28-05-15 | 00:57

Maria.1 | 28-05-15 | 00:48

Turken die zich meer bezig houden met het thuisland dan Nederland vind ik prima , kunnen ze meteen gaan verhuizen terug naar Turkije .

Eurotokkie | 28-05-15 | 00:54

-weggejorist-

HollandseTurk | 28-05-15 | 00:53

@Eurotokkie | 28-05-15 | 00:47
Turken in Nederland is op zich al een vreemd fenomeen.

Maria.1 | 28-05-15 | 00:48

Zolang Turken in Nederland de Armeense genocide ontkennen zijn het wat mij betreft minderwaardige mensen en moet je totaal geen aandacht besteden aan deze gasten.

Eurotokkie | 28-05-15 | 00:47

@Lewis
Omdat deze media bezig is met een verdienmodel. Het mag niets kosten maar het moet zo veel mogelijk opbrengen voor de investeringsbedrijven die de media in handen hebben.
Gevolg is dat echte journalisten, een soort detectives eigenlijk, meer kosten dan dat ze opbrengen en dus niet meer door deze media ingehuurd worden.
Kijk naar een Telegraaf, Volkskrant, Bagger AD of NRC. Ze hebben een paar mensen die graag over hun hobby schrijven, dwz sport of "media". Je hebt een paar Feedjes a la ANP die 1 op 1 worden ingelezen in het kranten CMS zonder dat er nog een hond naar kijkt en daarna de online en gedrukte versie volplempen met banners en andere reclame a la "advertorials".
Deze media graven hiermee hun eigen graf want ze zijn te stom om in te zien dat mensen voor "nieuws" naar de kranten komen en niet voor een 20ste versie van het verhaal hoe Gerard Joling een Rollator heeft aangereden.
Welke krant heb je ooit over de Bilderberg zien schrijven terwijl er nota bene onze (ex) koningin (staatshoofd) en ministers bij aanwezig waren. Geen enkele...

Gelukkig is hierdoor een niche ontstaan van "echte nieuwsgaring" waar opgevoerde blogs, zoals Geenstijl maar ook Followthemoney, in zijn gesprongen en hun bestaansrecht aan ontlenen.

Dirk III | 28-05-15 | 00:40

HollandseTurk | 28-05-15 | 00:35 Dat is een nietszeggend argument. Verdiep je in deze informatie en probeer het maar te weerleggen.

Benedict Broere | 28-05-15 | 00:39

Turken kunnen gewoon hun Turkse paspoort inleveren. Marokkanen niet. Dat zou ook moeten veranderen; Marokko zou hier niet de dienst uit moeten maken.

Maria.1 | 28-05-15 | 00:38

Wat het toch mooi zijn als Turkije in een oorlog raakt! Moeten alle Turken hier mee vechten en met een beetje pech komen er een stuk minder terug!

FerryNijs! | 28-05-15 | 00:37

-weggejorist-

HollandseTurk | 28-05-15 | 00:35

@HollandseTurk | 28-05-15 | 00:01
Gelijk heb je. Je kan prima Turk en Nederlander zijn. Gewoon zoals het uitkomt. Gewoon hoereeeeren. Ik vind het slim en ben ook op zoek naar wat andere paspoorten. Heb je een tip hoe ik een Turks paspoort kan vergaren?

McMarx | 28-05-15 | 00:28

HollandseTurk | 28-05-15 | 00:05 Bill Warner is een voormalige professor wis- en natuurkunde die zich sinds 9-11 verdiept heeft in de islam en die in vele boeken en lezingen, interviews en Youtube-video's uitlegt wat een destructieve ideologie de islam is. Anderen vertellen soortgelijke verhalen. Bijvoorbeeld: Robert Spencer, Andrew Bostom, Howard Bloom, Hans Jansen, Hamed Abdel Samad, Wafa Sultan, etc. Dit alles is volop te vinden in google met woorden als: islam fascisme, islam criminaliteit, islam georganiseerde misdaad, islam terreur, islam destructie, islam holocaust, islam genocide, islam verkrachtings epidemie, enzovoort.

Benedict Broere | 28-05-15 | 00:27

@HollandseTurk | 28-05-15 | 00:01

Je hebt vaak geen keus?
Leg uit aub.

miff | 28-05-15 | 00:26

-weggejorist-

Piet Karbiet | 28-05-15 | 00:24

De AK partij verbergt op het 10 geboden pamflet in elk geval niet dat ze nazistisch zijn door die figuur (Erdogan?) met de rechterhand geheven te portretteren.

Dhr. de Wit | 28-05-15 | 00:23

Oom Adolf deed het verkeerd. Hij had geen Duits leger maar Turken naar Rusland moeten sturen. Had Rusland nu Ruskije of nog beter Turkland geheten.

Rien7847 | 28-05-15 | 00:23

@deluiegriek | 28-05-15 | 00:10
Endp rijd een femmobiel. DWZ eletrisch!

miko | 28-05-15 | 00:19

@wakkere_nederlander | 28-05-15 | 00:07
Het Ottomaanse kalifaat werd door de Arabieren waarschijnlijk nog meer gehaat dan de perzen.
Door dit ressentiment heeft goeie ouwe Lauw de arabier ze op kunnen zetten tegen de ode man in de eerste wereld oorlog.
Nee hoor. Zoals Erdogan de democratie gebruikt tot hij niet meer nuttig is gebruiken de IS leden de Turkse natie. Maar nimmer zullen zij toestaan dat er weer een Ottomaans kalifaat komt.

miko | 28-05-15 | 00:18

@HollandseTurk | 28-05-15 | 00:01
Neen, je kan geen Turk èn Nederlander zijn. Kiezen!

Maria.1 | 28-05-15 | 00:14

Nederland is van de Nederlanders. Andere landen moeten hun poot uit ons land halen. Kssjt scheer je weg! Aanpassen of opzouten! Voel je je meer Turk dan Nederlander, dan wegwezen naar Turkije.

Maria.1 | 28-05-15 | 00:13

@eerstneukendanpraten | 27-05-15 | 22:30
waar tank je dan?

deluiegriek | 28-05-15 | 00:10

@Piet van den Hoek | 27-05-15 | 22:31
Ik zou er niet gek van opkijken als in de nabije toekomst Turkije en ISIS een bondgenootschap sluiten.
Erdogan en veel nationalistische islamitische Turken verlangen terug naar het Ottomaanse Kalifaat en er kan maar 1 Kalifaat zijn. Er is ook maar 1 islam in tegenstelling wat de taqiya goochelaars ons willen doen geloven.
archive.marinecorpstimes.com/article/2...

wakkere_nederlander | 28-05-15 | 00:07

En voor de 785ste keer: WAAROM pakt de rest vd pers dit soort dingen niet op?!

Lewis | 28-05-15 | 00:07

@HollandseTurk | 28-05-15 | 00:01
Inderdaad handig. Als het uitkomt dan ben je Nederlander (voorzieningen!!1!) maar als het anders uitkomt (lees: je zin niet krijgen) dan ben je ineens turk en roeptoeter je discriminatie. Hoe zou jij het vinden als jij in Turkije woonde en Nederlandse gastarbeiders (lol, geintje natuurlijk) lopen constant te zeiken op Turkije? Empathie en zelfreflectie zijn woorden die niet in het Turkse woordenboek voorkomen vermoed ik.

Dhr. de Wit | 28-05-15 | 00:06

-weggejorist-

HollandseTurk | 28-05-15 | 00:05

-weggejorist-

HollandseTurk | 28-05-15 | 00:01

Ik heb helemaal niks tegen turken maar:
"Hoe meer Turken, des te sterker je een macht kan vormen tegen discriminatie"
Dit kan toch niet waar zijn? Dit is een passief dreigement tot een burgeroorlog! Wat 'racisme' is in de ogen van sommige groepen buitenlanders is nogal rekbaar, zo kan 'niet meer rechten krijgen als een ander' al een vorm van racisme zijn in hun ogen. Dit is gewoon een soort van op afstand bestuurbare bom in iemands huis leggen en die af en toe op scherp stellen 'just in case'.
Het wordt tijd dat het voorbij is met die ruggegraatloze idioten in de TK en we een regering krijgen die dit land kan redden, als het al niet te laat is.

Uitvindert | 28-05-15 | 00:01

Punt 7 lijkt mij toch echt een heel goed punt!
Ik denk dat hij daar wel een punt mee heeft....

wim10 | 28-05-15 | 00:00

Belachelijk zeg, dat moet toch helemaal niet kunnen?!

Ergea | 27-05-15 | 23:55

@HollandseTurk | 27-05-15 | 23:41

Ik ben niet bang voor turken, ik werk er mee en woon er ertussen. Waar ik wel bang voor ben is een vent die in nette woorden de boel komt ophitsen en spreekt over het baren van meer kinderen om de autochtone Nederlandse bevolking tzt dmv verdringing te overrulen.
Je kunt niet je loyaliteit over twee landen verdelen, en dat er uit pikken wat jou het beste uitkomt. Je bent Hollander en je loyaliteit ligt in Nederland en bij de Nederlandse wetten normen en waarden, of je bent turk en je loyaliteit ligt bij de turkse wetten normen en waarden. In het eerste geval heb je wat mij betreft een Nederlands paspoort, in het laatste geval een turks paspoort.

miff | 27-05-15 | 23:54

Wat een mooi fragment net van Hans Dorresteijn bij Pauw! En dan die vrouwen eromheen, oef...

tittn | 27-05-15 | 23:53

@HollandseTurk | 27-05-15 | 23:41
,
Correct.
www.youtube.com/watch?v=t_Qpy0mXg8Y

Ik herhaal het graag voor U.
Het is een slecht een korte rit.
Six Flags ie er niks bij.


Piet Karbiet | 27-05-15 | 23:48

Mooi he, zo'n trein die democatie heet..

WillemRuis | 27-05-15 | 23:47

@SerdarY | 27-05-15 | 23:34
Wat doe je hier dan in Nederland. Ga lekker de getapte turk in turkije uithangen. Maar daar heb je natuurlijk geen Paapse voorzieningen. Lever je pinpaspoort in en laat zien dat je een echte turk bent. Feitelijk ben jij een landverrader die zijn volk in de steek heeft gelaten. Gelukkig hebben echte Turken die hun land wel trouw zijn gebleven dat donders goed door, want Neder- en andere Europese turken worden uitgekotst in Turkije.
Wees een vent (m/v) en lever je Nederlandse paspoort in.

Dhr. de Wit | 27-05-15 | 23:45

-weggejorist-

HollandseTurk | 27-05-15 | 23:41

-weggejorist-

Haadriaan | 27-05-15 | 23:39

Jesse Klaver loopt nu de lullen over de opwarming.
www.telegraaf.nl/binnenland/24081449/_...
Maamd mei de koudste sinds 1991.
Laat die kleuter lekker op de televee, dan warm ik straks zijn din wel op.
.
Zo is landverrader M. Van Dam ook aan zijn trekken gekomen.
Met haar knietjes uiteen.

Piet Karbiet | 27-05-15 | 23:37

Waarom is de Reageerknop weg??
@Anoguurder | 27-05-15 | 22:42, een grote bedankt voor die RTL link. Ik zag het filmpje van de confrontatie tussen v.d. Heuvel en Saban Baran zojuist voor het eerst, en het blijkt al drie fukking weken oud...
Tjeezus, die v.d. Heuvel heeft wel lef, zeg.

dedeurs | 27-05-15 | 23:37

Opeens een andere gedachte: Toen Pim Fortuyn werd afgekald was er geen bewveiliging. Maar Mafkut Cavusoglu dan nu? Wedden dat die zak vol anti westers sentiment wel wat bewapende mannen al dan niet besneden om zich heen had?

Jan-Joris-Jaap-Joop | 27-05-15 | 23:37

Jan-Joris-Jaap-Joop | 27-05-15 | 23:12
Hoeren met ballen, dat dan weer wel. En wij zetten daar Rimmerfrans, Koenders en Trutte tegenover......

BlowingBubbles | 27-05-15 | 23:35

@(c)ZWITSUL
Nog even voordat de ophef meester van mij maakt.
Je hebt het bij het rechte eind denk ik.
Juncker was het laatst volgens mij die pleitte dat we immigranten nodig hebben om Europa beter en slimmer en competitiever te maken. Met andere woorden. De Europeanen die er al eeuwen zitten zijn allemaal oliedom en alles wat binnenkomt is beter.... in mijn opinie stinkt zo'n redenering aan alle kanten.

Dirk III | 27-05-15 | 23:34

-weggejorist-

SerdarY | 27-05-15 | 23:34

@miff | 27-05-15 | 23:24
Een nieuwe enkele paspoort-wet lijkt mij een mooie eerste klus voor Wilders I. Het is inmiddels laat na middernacht, de wijzer tikt de 1 al aan.

Dhr. de Wit | 27-05-15 | 23:32

'De Turken in het buitenland. ' Daarmee is alles in vijf woorden samengevat. Maar *wij* mogen het zo niet benoemen. Dan zijn we racisten.

Lewis | 27-05-15 | 23:32

Dirk III | 27-05-15 | 23:18
:-) Dan kun je de borst wel natmaken. Dit gaat alleen nog maar erger worden.

BlowingBubbles | 27-05-15 | 23:32

c)ZWITSUL | 27-05-15 | 23:23
.
"en onze 'veiligheidsdiensten' keuren dit blijkbaar goed"
.
Eh, ik las vorige week nog dat de AIVD zowat is wegbezuinigd. Die arme jongens zijn hard bezig hun baantje te redden, die hebben echt geen tijd voor ali blabla die eens een dagje langskomt.

miff | 27-05-15 | 23:31

@Iepjesziekte| 27-05-15 | 23:14
Je kunt niet zo maar een paspoort intrekken; je kunt wel een wet aannemen die stelt dat het hebben van een dubbele nationaliteit met bijbehorende twee paspoorten ongewenst, en dus verboden is. Je mag daarna zelf kiezen welk paspoort je houdt.
Echter, aangezien de turkse overheid het opgeven van de turkse nationaliteit niet toestaat (veel islamitische heilstaten staan dit niet toe), en een verklaring dat de Turkse nationaliteit is komen te vervallen dus nooit overlegd kan worden, lost het probleem zichzelf op.

miff | 27-05-15 | 23:24

en onze 'veiligheidsdiensten' keuren dit blijkbaar goed .. ik hoop echt dat mannetje Pechrtold vandaag of morgen zijn laatste adem uitblaast anders gaat de islamisering van Nederland nog veel sneller, en het gaat onder Rutte al zo idioot hard.
Er moet een groot (EU) plan achter zitten.. ze hebben toch geen stront in hun ogen/oren ?
Het enige dat ik kan bedenken is dat in 2020 50% van de Nederlanders ouder dan 50 is.. zouden ze dat nu echt willen 'aanvullen' met import moslims.. met ellende ten koste van ons volk ?

(c)ZWITSUL | 27-05-15 | 23:23

Jan-Joris-Jaap-Joop | 27-05-15 | 23:18

Ik neuk helaas vooral mijn rechterhand... Jammer joh.

Voor de rest; neem de tijd. Lees mijn post rustig nog eens door. Als je er dan nog niet uit komt, geef even een gil.

Ikke? | 27-05-15 | 23:23

Altijd maar weer dat vieze woord "discriminatie" om blanke autochtonen te framen. Turken en andere lichtgetintiërs discrimineren zichzelf en andere tinten, maar vooral blanke autochtonen door te laten merken dat ze geen echte Nederlander zijn door gebrekkig of geen Nederlands te spreken, rond te lopen in malle middeleeuwse kleding en geen aansluiting te zoeken met de rest van de samenleving.
Van de week zag ik nog een "traditionele Turkse gastarbeider" lopen. Je kent ze wel. Muts op ook al is het 25 graden en een sjofel pak aan. Het was net een scene uit Koot en Bie.

Dhr. de Wit | 27-05-15 | 23:23

Ik heb vandaag weer even genoeg ophef ende verbazing voor mijn kiezen gehad. Dankjewel Geenstijl. Ik denk dat ik weer eens rustig het 8uur journaal ga kijken met veel informatie over de uitstapjes van koning Willy de komende tijd.... Wow... ik zit echt over mijn ophef quotum heen nu. Kan niets meer bij.

Dirk III | 27-05-15 | 23:18

Ikke? | 27-05-15 | 23:11
Hoezo moet Rutte iets leren? Die vent heeft geen baarmoeder en zal nooit bezwangeren. En hoe neuk jij?

Jan-Joris-Jaap-Joop | 27-05-15 | 23:18

@BlowingBubbles | 27-05-15 | 23:09
.
I rest my Kees.


Piet Karbiet | 27-05-15 | 23:18

@Patatter | 27-05-15 | 23:08
,
En voetbalmeisjes van 19.
De rest wacht ergens tot hun 1453e want ze hebben ook recht op yoga. En daarna willen ze wel n keer Wenen zien.
.
Vanuit de kieren van de Harem. Weten zij veel.

Piet Karbiet | 27-05-15 | 23:15

@miff | 27-05-15 | 23:00
Heel goed plan: stoppen met betalen.
Mischien nog wel beter is dat de overheid hun Nederlandse nationaliteit intrekt, dan zijn we meteen van die lui verlost. Dán pas worden ze (weer) het probleem van Turkije.
Zie Pam's Patent Plan (google dit maar): geef ze een zakje geld mee, bye bye en nooit meer terugkomen. Goedkoper en beter voor onze veiligheid dan per se al die moslims hier houden.
Want: hebben wij er soms om gevraagd, om die gezinshereniging en die gezinsvorming? Ik dacht het niet.

Iepjesziekte | 27-05-15 | 23:14

McMarx | 27-05-15 | 23:10 heeft gelijk. Turken zijn hoeren.

Jan-Joris-Jaap-Joop | 27-05-15 | 23:12

Los van het feit dat het hier om Turken gaat die via de baarmoeder van Troje de wereld willen veroveren;

Mooi om te zien dat de Turken blijven geven om de Turken, al dan niet in eigen land. Dit staat haaks op de Nederlandse weg met ons mentaliteit. Misschien kan Rutte hier iets van leren?

Ikke? | 27-05-15 | 23:11

Bang voor Turken is zoiets als bang voor hoeren zijn. Ze doen aan nepislam, nepzeden en verder is bijna alles nep eraan. Over al die turkenikeakitsch maar niet te spreken. Tokkies van de eerste orde. Niks aan de hand mensen. Het zij eigenlijk gewoon best wel gezellige mensen als die malle Erdogan even niet kijkt.

McMarx | 27-05-15 | 23:10

Dat fokken, zo hebben de Albanezen het in Kosovo gedaan. en die Royhin-dinges lui in Birma ook. En ook Noord Cyprus is gewoon door Turken gekoloniseerd.

BlowingBubbles | 27-05-15 | 23:09

Maar hoe zit het dan als je in het voormalig Grieks gedeelte van Cyprus zit? Krijg je dan de helft of een halve stem? Zoals in de voormalige kustplaats Varosia?
Heb daar in 1974 nog de WK finale gekeken.
www.trouw.nl/tr/nl/5009/Archief/articl...
Spookstad nu. Rimmerfranz, doe er wat aan.

Piet Karbiet | 27-05-15 | 23:08

Het moslim-fokbeleid werkt goed. Nu al 1 miljoen hier (al beweren sommigen dat het slechts 600.000 zijn maar dat komt doordat ze een hele stapel allochtonen Nederlander noemen). Dus én import én een goed fokbeleid.

Wat hebben wij? Carriëre en vooral geen kinderen. Alleen de tokkies krijgen jong kinderen. Ik denk dat wij ook maar eens een stevig fokbeleid moeten gaan invoeren. Ik begin nu vast.

Patatter | 27-05-15 | 23:08

Weer een dag met alleen maar deprimerende berichten die één ding gemeenschappelijk hebben: ze gaan over een klein, ooit zo plezierig en onbekommerd land aan de Noordzee dat zichzelf beetje bij beetje afschaft.
Dat er over de Neder-Turk-campagne van de AKP-islamisten niets in de antieke media werd gemeld, is stuitend. Er zijn inmiddels twee parallelle werkelijkheden: die van politiek-mediaal Nederland en die van het echte Nederland. De eerste werkelijkheid heeft niets meer te maken met de tweede. Het gaat fout lopen, dat kan niet anders.

De Vrijlansier | 27-05-15 | 23:06

@Wim Venijn | 27-05-15 | 22:26
Ik zou het willen omdraaien. Nederlands paspoort afnemen. Ze worden dan heus niet stateloos, want hebben altijd nog de Turkse nationaliteit.
Turken die geen moslim meer zijn en ook verder geintegreerd, zoals Ebruutje, worden hiervan uitgezonderd.

Iepjesziekte | 27-05-15 | 23:05

Fijnstoffer | 27-05-15 | 22:37
Ja.

BlowingBubbles | 27-05-15 | 23:04

Fijnstoffer | 27-05-15 | 22:37
Ja.

BlowingBubbles | 27-05-15 | 23:04

Mark_D_NL | 27-05-15 | 22:57
Nou zèg! De Aschers dat waren mij er eentje tot aan de Joodsche Raad aan toe! Maar laten we niet afdwalen: Mevkut was zojuist hier met zijn getoeter voor Erdogek.

Jan-Joris-Jaap-Joop | 27-05-15 | 23:03

omanders | 27-05-15 | 22:18
"Bijna" kun je weglaten.

BlowingBubbles | 27-05-15 | 23:01

Hahaha....ik hoor het de goegemeente nog roepen: "Mocro's dat is echt tyfusvolk, die Turken, daar hebben we geen last van".... Nou beste allemaal: een nationalistischer volkje is er niet. Decennia lang geïndoctrineerd. Los nog van de islamitische achtergrond.
We worden hard bij de ballen gepakt. Maar Rutte, Timmerfrans en Pechtold cum suis voelen dat niet, want die hebben niks hangen.
Het whiteman bashen is begonnen, aint seen nothing yet. Kut dat ik nog voor nageslacht heb gezorgd, dat gaat een hel tegemoet...

BlowingBubbles | 27-05-15 | 23:00

Abu-Omar Al-Tunisi, de minister van BuZa van de Islamitische Staat, had ook graag mee gewild maar hij was te druk met zijn 82 maagden.

Handsomeboy | 27-05-15 | 23:00

Hmmm, zie punt 6, is de Avro nu ook al Turks?

Ageless | 27-05-15 | 23:00

Wij kunnen deze man -die waarschijnlijk op persoonlijke titel naar Nederland komt- helaas geen strobreed in de weg leggen. Hij begaat geen strafbare feiten. Het kan slechts gezien worden als lak hebben aan fatsoensnormen zoals die tussen de overheden van 'bevriende' landen bestaan.
Vandaar dat we in Nederland zo snel mogelijk van het dubbele paspoort af moeten. Bij dubbel paspoort: geen passief en/of actief kiesrecht, geen recht op uitkering of toeslagen.
Aangezien de turkse overheid ook voor hier te lande geboren turken meent dat zij de verplicht de turkse nationaliteit hebben-, lees; een politieke vinger in de pap willen hebben in den vreemde- is dit de enige effectieve oplossing. Pas als een door de turkse overheid getekende verklaring kan worden overlegd dat het turkse staatsburgerschap voorgoed is komen te vervallen heeft men in Nederland weer rechten.
Leg het probleem daar waar het thuishoort; in turkije en bij de turkse overheid, en laat die turken het lekker onderling uitvechten.

miff | 27-05-15 | 23:00

@Maria.1 | 27-05-15 | 22:52
Weet je wat.. ik ga daar over dromen.
--
Over een Mark Rutte die zegt. "he, gvd MIJN oude van dagen liggen in de pis. Ik pak even een paar miljoen van die EU naheffing en geeft dat aan die oudjes. Die naheffing komt nog wel..."
--
Weltrusten.

Mark_D_NL | 27-05-15 | 22:59

K. Loothommel | 27-05-15 | 22:54
Geert is raar. Je kunt ook stemmen op Fleur.

Jan-Joris-Jaap-Joop | 27-05-15 | 22:59

Wij laten een spreekbuis van een antidemocratische, fascistoïde-staatsreligieuze partij, die openlijk steun betuigt aan de Moslimbroederschap vrolijk en ongehinderd een rondje maken door Rotterdam?
-
En Den Haag wist van niets? (of: houdt zorgvuldig z'n anders zo grote waffel?)
-
Ga je vooral druk maken om de verkoop van Mein Kampf, jongens, terwijl het ware fascisme hier vrij spel heeft...

bisbisbis | 27-05-15 | 22:58

@Jan-Joris-Jaap-Joop | 27-05-15 | 22:53
Mal, dat klinkt zo gezellig. "he dat is die malle Ome Jan". En Erdogan is alles, maar absoluut niet Mal.
--
Ach kijk eens naar de familieboom van Ascher.... Over W2 gesproken. De geschiedenis herhaalt zich.

Mark_D_NL | 27-05-15 | 22:57

Alleen stemmen op Wilders kan deze tsunami stoppen.

K. Loothommel | 27-05-15 | 22:54

@Fijnstoffer | 27-05-15 | 22:37
Daar heb je meestal een paar doortastende gestoorden van het leger voor nodig. Gaat in NL dus nooit gebeuren.

De Vrijlansier | 27-05-15 | 22:54

@Basweetutwel: ja, zoiets doe ik ook. Als mijn vrouw Marokkaanse snijbonen wil kopen, zeg ik altijd: die eet ik niet, want daar ga je van liegen.

oliebolletje123 | 27-05-15 | 22:53

Mark_D_NL | 27-05-15 | 22:42
Imperialisme als vanuit het boek met een sausje van sociale gedingessen dat men Europa noemt. Huidig Brussel wordt bestuurd vanuit dezelfde machtsstructuren die grondslag gaven aan WW1 en WW2. En wij moeten nu geloven dat zij 'investen voor the peace and welfare of Europe'. Dat is mal toch?

Jan-Joris-Jaap-Joop | 27-05-15 | 22:53

@Mark_D_NL | 27-05-15 | 22:44
Ja, dat zou mooi zijn als ze dat eindelijk eens zouden doen.
@maandag2010 | 27-05-15 | 22:47
Ik stel een vraag en daar ben je het niet mee eens? Huh?

Maria.1 | 27-05-15 | 22:52

@eerstneukendanpraten | 27-05-15 | 22:30,

Ja dat geldt voor u en schrijver dezes, maar de rest vindt het prima onder het mom van superrrr leuk een andere cultuur over politieke inmenging en demografie denkt de linksmens niet. Welnee joh, die zijn allang blij als ze iets buitenlands zoals (denken zij) islam kunnen omarmen binnen de landsgrenzen.

basweetutwel | 27-05-15 | 22:48

de baarmoederterroristen

nikkipikki | 27-05-15 | 22:48

-weggejorist-

maandag2010 | 27-05-15 | 22:47

Wij kunnen schreeuwen wat wij willen .maar het einde van de democratie en het begin van Islamitische Europa is ingezet en alle protesten hier op GS doen daar helemaal niets aan. Arme nakomelingen van ons .

blauwe zander | 27-05-15 | 22:47

@Maria.1 | 27-05-15 | 22:42
Nederland zou eens achter de nederlanders moeten gaan staan. Wat betreft kunnen we nog wat leren van Turkije.

Mark_D_NL | 27-05-15 | 22:44

Wat zou Ebru hiervan vinden?

Ahasveros | 27-05-15 | 22:44

@necrosis | 27-05-15 | 22:29

Saban B geniet inmiddels celstraf in turkije na die uitzending op RTL van Op de vlucht met John van der heuvel > www.rtlxl.nl/#!/op-de-vlucht-301928/c1...

Anoguurder | 27-05-15 | 22:42

@Jan-Joris-Jaap-Joop | 27-05-15 | 22:38
"The members of our Assembly directly represent 800 million citizens. 800 million people with different cultures, different nationalities, a wide range of political views and religious beliefs, but who are united by common values. Values that are embodied in the Council of Europe's standards and principles. Values that can strengthen social cohesion in our societies and further peace and stability on our continent.
--
The Council of Europe is a vital international organisation with a remarkably active and concerned Parliamentary Assembly. This is our capital, our richness, in which we should invest for the peace and welfare of Europe."

Mark_D_NL | 27-05-15 | 22:42

070 | 27-05-15 | 22:39
Weg met jou dan maar. Maar niet met ons! Toeterturken doen er niet toe en jij ook niet als je slechts zeurt.

Jan-Joris-Jaap-Joop | 27-05-15 | 22:42

Turkije staat achter Turken in het buitenland. Is dat nodig dan?!

Maria.1 | 27-05-15 | 22:42

Het begin van het einde komt steeds harder dichterbij.

G,I. Jane | 27-05-15 | 22:41

Hihi, Nederlanders en hun malle politiek correcte Maakbare Samenleving.

Xirdalan | 27-05-15 | 22:39

En vandaag heeft D66 weer een Turkse met een Turks paspoort als Tweede Kamerlid aangenomen,die openlijk propageert voor Erdogan. Hoe krankzinnig wil je het hebben? Ze lachen ons in Turkije hard in ons gezicht. Wat een gekke Hollanders.. Weg met ons.

070 | 27-05-15 | 22:39

Maar dan de hamvraag: Mevkut Cavusoglul?

Jan-Joris-Jaap-Joop | 27-05-15 | 22:38

't Moet dan maar nog een keer, maar Goeddoeme GS wat zijn jullie belangrijk!!

RobberenRukkie | 27-05-15 | 22:38

@maandag2010 | 27-05-15 | 22:33
Dus ze, de turken in NL, willen afstand doen van hun Turks paspoort vanwege het geld. Niet omdat ze in Nederland wonen en daar een bepaalde verbondenheid mee voelen?

Mark_D_NL | 27-05-15 | 22:37

PvdA, Euro, mocro's, motorbendes, niksnutterige qat-kauwers, EU, EU-parlementariërs, Fyra, JSF, ICT, VVD, Pechtold, islamisering, jodenhaat, Rutte, Dijsselbloem, dobbernegers, jihadisten, geld het land uitpompen, Groningen laten verrekken, openlijke 5e colonne-kweek ... de rampen volgen elkaar in rap tempo op; de haat jegens Nederland kent geen grenzen. Een een NL regering die de landverkwanseling wel best vindt.
Dit land zou rijp moeten zijn voor een staatsgreep.

Fijnstoffer | 27-05-15 | 22:37

-weggejorist-

maandag2010 | 27-05-15 | 22:33

@fuckje | 27-05-15 | 22:13
Wacht maar tot ik mijn shirt uittrek....

necrosis | 27-05-15 | 22:31

De Turkse premier heeft beloofd Israel aan te vallen als AKP wint. En in 2023 moet het Ottomaans Imperium in ere zijn hersteld. Kijk uit voor Salafisten. Hele enge mannetjes.

Piet van den Hoek | 27-05-15 | 22:31

Deze heeft Geensheik even gemist.

watergeus | 27-05-15 | 22:30

basweetutwel | 27-05-15 | 22:20

Neen, alles wat naar islam ruikt wordt door deze jongen voor de volle 100% geboycot en niet alleen de winkels maar ook alle producten die uit een moslimland komen.

eerstneukendanpraten | 27-05-15 | 22:30

Ah, de Turkse kolonisator op bezoek in de koloniën. Het zou aardig zijn als hij daar nog wat inheemse zetbaasjes zou spreken, maar belangrijk is dat niet.

Jan Passant mk2 | 27-05-15 | 22:29

@VanBukkem | 27-05-15 | 22:25
Wanneer levert Erdogan Saban Baran uit?
Zie punt 7!

necrosis | 27-05-15 | 22:29

@necrosis | 27-05-15 | 22:26
gebeurt niet. voor die tijd is de EU al 1 grote warzone.

Mark_D_NL | 27-05-15 | 22:28

Ik mis punt 11:
Turkije treedt toe tot de EU in 2020.....
Met bijna net zoveel inwoners als Duitsland heeft, hebben ze gelijk een grote stem in het geheel.
*huivert*

necrosis | 27-05-15 | 22:26

Dubbele kinderbijslag. Van Turkije en Nederland.
Doe eens snel die onzin afschaffen.
Turkse paspoort afnemen. En als dat niet kan, het Nederlandse.
Het is niet zo erg, ze mogen met 20% korting terugvliegen.

Wim Venijn | 27-05-15 | 22:26

Turkije groeit toe naar het soort megalomane waan van Ceausescu in Roemenië. Wil heel het universum aan zich onderwerpen. Is dictatoriaal, ultranationalistisch, imperialistisch, en nog steeds kandidaat voor toelating tot de EU. www.elsevier.nl/Buitenland/achtergrond...

Benedict Broere | 27-05-15 | 22:25

Het is misschien een lul, die Erdogan, maar als hij jou een koelkast belooft als hij de verkiezingen wint, dan krijg je die ook.
Van Mark Rutte moet ik nog steeds duizend euro krijgen.

VanBukkem | 27-05-15 | 22:25

Paard van Troje binnen gehaald.
We komen er nooit meer vanaf.

Dick Luyenlomp | 27-05-15 | 22:24

Ik wil ook een 2e paspoort!

Mark_D_NL | 27-05-15 | 22:24

Kijk, dit moet je dus gewoon verbieden en zien als buitenlandse inmenging.

Mr.Red | 27-05-15 | 22:24

Dubbel paspoort, dubbele loyaliteit, twee keer stemmen op Erdogan en op de PvdA.

CoffeePatch | 27-05-15 | 22:23

Regeling als burger accepteren = stopzetten van alle Nederlandse toeslagen.

PopperFlopper | 27-05-15 | 22:22

Dubbele nationaliteit afschaffen. Is 90% van die gekkigheid zo over.

Barani517 | 27-05-15 | 22:22

En de natte tosti's in Rutte-II stonden er bij en keken er naar. Onbeschaamde inmenging van de Turkse regering in Nederlandse aangelegenheden, maar het is aan de Nederlandse regering om hier paal en perk aan te stellen.
Bijvoorbeeld door de ambassadeur op het matje te roepen. Of om de aanvraagprocedures van Nederlandse visa in Turkije een weekje stil te leggen.

Professor Superhirn | 27-05-15 | 22:20

Haha, niks aan de hand hoor, morgen weer gewoon naar de Turkse groenteboer, slager, bakker, rijschoolhouder, garage enz enz.
We doen het echt zelf.

basweetutwel | 27-05-15 | 22:20

@Anoguurder | 27-05-15 | 22:13


Nee. Alleen het blanke Westen. En het wordt tijd dat dat tij gekeerd wordt.

omanders | 27-05-15 | 22:20

Er is een heel makkelijke methode om vast te stellen of een Turk de zaak besodemietert:
Je houdt één minuut een spiegeltje voor zijn mond, beslaat het spiegeltje, dan is hij aan het liegen, taqyya aan het plegen of aan het ophitsen.
Beslaat het spiegeltje niet, dan is hij dood.

Cuyahoga | 27-05-15 | 22:20

Bertje in de fotosjop met tieten
.
...... Vet

Beffel0Bill | 27-05-15 | 22:19

"Hoe meer Turken, des te sterker je een macht kan vormen tegen discriminatie"


Dat is bijna een oorlogsverklaring.

omanders | 27-05-15 | 22:18

Misschien moet Nederland eens beginnen met het importeren van ruggengraat. We hebben er namelijk nogal een tekort aan!

Bad Karma | 27-05-15 | 22:17

Mooi Turkistan neemt de fokpremie over? Vraag aan Marokko of ze dat ook kunnen doen. Veel beter word het niet!

miko | 27-05-15 | 22:17

Het houdt niet op, niet vanzelf...

RobberenRukkie | 27-05-15 | 22:14

We are doomed!

eerstneukendanpraten | 27-05-15 | 22:13

Het houdt niet op, niet vanzelf...

RobberenRukkie | 27-05-15 | 22:13

Geyl, die tiet van Koenders!!

fuckje | 27-05-15 | 22:13

is de wereld in een snelvaart naar destructie ofzo?

Anoguurder | 27-05-15 | 22:13

REAGEER OOK