Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

BraboTurk recenseert politie Valkenswaard. LIVE!

Boze BraboTurk is boos. Zijn arme ouwe moedertje is op straat mishandeld en beroofd. Dat is sowieso al een uitstekende reden om woedend te worden. Maar als de politie dan ook nog eens weigert om de zoon van het slachtoffer van enige informatie te voorzien, is de frustratie compleet. Want er is ook geen politiepersberichtje. Geen tweet. Geen 'getuigen gezocht'-oproepje. Daarom loopt hij een tikkeltje verhit het bureau Valkenswaard binnen om de politie aldaar live te recenseren. Eindoordeel: Fuck de Politie, 1 streep op de schaal van BOA! Wegens aantoonbaar ballen hebben om zo'n filmpje te maken, doen we d'r van-ons-voor-BraboTurk nog een extragratis getuigenoproep bij: Wie heeft op maandagmiddag 18 mei te Valkenswaard iets gezien in de categorie 'beroving met geweld' van een dame van Turkse komaf? Informatie graag doorgeven aan de politie aldaar. Opdat BraboTurk niet zelf hoeft in te grijpen. #TeamTurk.

Reaguursels

Inloggen

Toppie, alleen helaas heb je NIKS aan de politie hier in dit NAZIE land, of ze staken of ze geven je een boete voor niks!!

vxd | 24-05-15 | 08:28

@Meeroever | 22-05-15 | 22:11
Hulde!

DikkeLollie | 24-05-15 | 06:16

Goh, een Turk die zich tekort gedaan voelt. Dat zie je niet vaak.

Rest In Privacy | 24-05-15 | 05:47

-weggejorist-

Blue Lou Boyle | 24-05-15 | 01:23

Hipsterbaardje, die gaan vaak vreemd met een langharig blond mokkel. Tof dat niet scheren.

Jim Lovell | 23-05-15 | 21:06

Tip voor de braboturk:
Het oplossingspercentage van de politie is 2,1%. Al jaren dalende. Dat is slechts van mensen die aangifte doen. Van het totaal aantal criminele feiten is het 0,03%.
Het percentage van die mensen die daadwerkelijk worden opgepakt, word slechts 36% daadwerkelijk gestraft voor enkele van de feiten die zij hebben gepleegd. De straffen zijn daarbij om te huilen zo laag.
Ik zou zeggen, begin een drugshandel om de spullen die je moeder kwijtraakte te financieren. Pakkans is laag, kans dat je de mensen die je moeder beroofde echt te pakken krijgt gering. Van de politie moet je echt niet verwachten dat ze moeite doen voor jou casus. Enkel bij toeval of iemand die iets doorgeeft kan het zijn dat de politie welwillend is daar iets mee te doen als de betreffende agent toevallig zijn dag heeft en binnen zijn werktijd het kan oplossen.

Helder Groentje | 23-05-15 | 17:48

Nederland anno 2015: Geen verontwaardiging over de slechte 'service' van de politie maar vreugde dat een ander ook deze slechte 'service' krijgt.
Het spreekwoord "Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook de ander niet" kan wel de prullenbak in, zo pre-21e eeuw die gedachte.

remtek | 23-05-15 | 16:36

Jeetje Nederland staat op zijn kop Turkse moeder overvallen en (Zwaar mishandeld)en dat ook nog op klaarlichte dag.

brilletje1 | 23-05-15 | 15:00

Ik zou net zo kwaad zijn.

Then Again, als ik agent was zou ik er achteraan gaan met hem. Hij heeft wellicht meer inzicht in wie het zou kunnen zijn, dan de collega's van Harry agent. En die betrokkenheid doet weer goed aan het imago en de rol die ze zouden kunnen
vervullen. En nu zou ik hem uitnodigen als politie om excuses te bieden voor hoe hij klaarblijkelijk te woord is gestaan, en dan aan de slag..... En niet lullen we nemen het in onderzoek, als je dat niet waar kan maken.

Eindelijk weer brabo power in de media...

xtree | 23-05-15 | 14:51

@ labaria

> Jij kent het verschil tussen Turken en Marokkanen niet eens.

Ik koppel ze daar waar ze overeenkomsten hebben. Als je het niet eens bent met die koppeling(respect cultuur), dan moet je dat toelichten, maar niet mijn positie fout weergeven.

Ik stel vast dat jij omwille van emoties het maar prima vind dat deze Turk het opeist om aan eigenrichting te doen. Recht voor de neus van een politie agent. Lijkt me geen formule om tot een ordelijke maatschappij te komen. Een formule waar ook Turken en Marokkanen zich maar aan te houden hebben.

@ miko

> je zegt niets. Niks zeg je.

Ja ik geef je genoeg om mee te werken, maar je doet er niets mee. Of wil jij eigenrichting in onze maatschappij maar aan een revival gaan helpen? Dat kan toch niet? Dan wil je buurman dat morgen ook en dan? Dat wordt toch een puinhoop?

> Alsof wij anders reageren,de een een held de ander een product van zijn cultuur?www.geenstijl.nl...
Komop

Reageren is 1, opeisen voor de neus van de politie dat je die personen eraan gaat is 2. Dat is een moord intentie uitspreken. Hij gebruikt de politie als getuige nog wel van zijn uitspraak en had al tijd genoeg om te kalmeren. Bovendien draait hij het om. Hij zegt dat de politie voor eigen rechter speelt. Wat zegt jou dat? De jongen heeft een totaal fout concept van hoe wij het hier in Nederland regelen. Hij wilde info, namen en los gaan. Slechte integratie.

Ik gebruik deze video als een haakje om een algemene observatie te maken, dat de respect cultuur jongens verschrikkelijk brutaal en agressief zich naar de politie gedragen en komen ermee weg. Dan beloon je ze en we weten wat dat uitlokt: meer van hetzelfde. Laat ze eens zo'n grote bek hebben in Marokko of Turkije bij die politie, moet je kijken wat er gebeurd. Zij gaan maar uit van de-escalatie van de zijde van de politie, maar het moet maar eens afgelopen zijn. Dat zijn ook maar mensen.

@ necrosis

Helemaal eens

@ Bruine Beer

> Dat klopt, met een heel belangrijke nuance. Het geweldsmonopolie is onderdeel van een sociaal contract tussen staat en burger. Ik laat vervolging en bescherming over aan aangewezen mensen, dan zal ik zelf geen geweld gebruiken. Op het moment dat ik me niet meer beschermd voel, is het contract verbroken.

Wie zegt dat die politieagent in het filmpje, die van zijn scherm moest lopen, niet bezig was met de zaak? Informatie aan het inwinnen was? Deze jongen is juist zo boos omdat hij niet de info krijgt die de politie ingewonnen heeft. Dat is dan toch resultaat?

> Deze meneer had geen informatie mógen krijgen, dus daarin zit hij fout.

Hij zegt letterlijk dat die gasten eraan gaan en gebruikt de politie agent als getuige. Hij draait het zelfs om en zegt dat de agenten voor eigen rechter spelen. Wat voor persoonlijke filosofie denk je dat hij erop nahoudt? Kom op man, what is next? Dan kan iedereen wel eigen rechtertje gaan spelen. Bovendien, Nederland is een procedure land. Je loopt altijd tegen procedures aan hier (dat heeft voordelen en nadelen, maar het is mondiaal gezien wel ordelijk hier) en dan elke keer als die opgefokte mannetjes uit de respectcultuur tegen een procedure oplopen, gaan ze schelden, want dat zie ik vaak genoeg. Nee, ze zijn gewoon gelijk en brengen maar het geduld op. Dat gelegitimeerde agressieve gedoe als ook zij zich moeten schikken. Bevalt het ze niet? Prima, gaan ze toch lekker naar Turkije. Kunnen ze daar lekker een pot gaan schreeuwen.

> Maar dat kan een agent best even uitleggen.

Volgens mij kende hij die agent al en heeft hij het hem best uitgelegd. BraboTurk gebruikt zelf als bijvoeglijk naamwoord "netjes" als kwalificatie voor de agent (later rotzakken, maar omdat hij zijn zin niet krijgt), dus ik vertrouw die agent meer dan wat deze BraboTurk ons voorschotelt in dit filmpje. Die is super emo.

> En wellicht was hij door zijn moeder gemachtigd?

Ik neem aan dat de agent dat echt wel bekeken heeft, daar moet je maar van uitgaan. Bovendien zegt deze jongen daar zelf ook niets over en dan had hij dat zeker zelf wel opgebracht.

@ Parel van het Zuiden

> De overheid voldoet structureel niet aan die voorwaarden en daarmee heeft ze dat monopolie dus weggeven.

Die jongen zegt letterlijk dat de politie voor eigen rechter speelt. Hij draait het om. Hij is niet eens geïnteresseerd in het concept van een sociaal contract, hij is van mening dat hij die aanvallers om mag brengen of wat dan ook en dat de politie hem in de weg zit (als dat zo is, waarom gebruikt hij dan wel de politie om aan informatie te komen en als ze informatie hebben, dan hebben ze dus wel resultaat). Is dat de oplossing? iedereen voor eigen rechter gaan spelen? Dus jouw buurman ook en dan de andere buurman en wat krijgen we dan? Dat wordt toch chaos?

Nederland is redelijk rustig omdat het een procedure land is en dan geldt ook voor deze Brabo Turk en de rest van de respect cultuur jongens.

Overigens, ik ben wel benieuwt op welk prestatie niveau de Nederlandse politie/staat nu zit en waarbij jij zegt dat ze je vertrouwen hebben terugverdient. Is er een land in de wereld die wel aan de voorwaarden voldoet? Welke zou dat zijn? Is r een land in de wereld die niet het geweldsmonopolie bij de staat neerlegt en heel succesvol te noemen is?

George van den Bergh | 23-05-15 | 14:46

@ betominice | 22-05-15 | 22:09
Kan zijn frustratie begrijpen maar graaft zo zijn eigen graf.
--------------------------------------------------

Je moet geen valse hoop wekken.

Willibald von Klúúúk | 23-05-15 | 14:16

Schijnbaar heeft deze jongeman niet in de gaten dat het nu eenmaal zo werkt. De agent is juist zo professioneel om geen informatie te geven. Deze jongeman is een beetje dom en zoals aangeleerd door de linkse kerk: gelijk in de slachtofferrol kruiken als je iets niet begrijpt en daardoor denkt onrecht aangedaan te zijn.

Roellie | 23-05-15 | 12:09

Aangiften doen is in mijn ervaring is een niet hoopgevend proces.

heb dit twee keer in mijn leven gedaan. Eerste keer waren de ruiten van mijn auto samen met 20 andere in de garage waar ik woonde kapot geslagen. Tweede keer bij mijn werk was er een junk die over de toonbank sprong en al het geld uit de kassa haalde toen het personeel niet oplette.

Het is een erg tijdrovende bezigheid en tijdens de aangifte wordt al duidelijk dat ze er niks mee gaan doen en dat er andere prioriteiten zijn.

Ik krijg het gevoel dat dit de manier is waarmee de nederlandse politie de criminaliteit cijfers wil drukken. Maak aangifte doen tijdrovend en geef mensen het gevoel dat het toch niet uitmaakt. Op deze manier als er ooit nog iets gebeurd doen de mensen geen aangifte.

Het gene wat ik interessant vond was dat bij de aangifte over de junk meer dan de helft van de tijd ging over wat zijn de rechten van d junk. Wat mag je doen als bedrijf als je hem ziet? Je mag hem niet aanraken. Geadviseerd wordt om hem ook niet aan te spreken. Volgen mag eigenlijk ook niet. Mij werd verteld dat de politie dit ook als lage prioriteit ziet dus dat andere zaken voor gaan. Dus niet verwachten dat als we hem zien en bellen dat de politie er in 5 minuten is.

De enige reden waarom ik nu nog aangifte zal doen is verzekering technisch of als het een zeer ernstig misdrijf is.

Ik ben ook iemand die de misdaad cijfers met een korreltje zout neemt.

Dta.E | 23-05-15 | 11:53

Een boze moslim. Daarvan passen er 13 in een dozijn. Niets aan de hand mensen, vooral geen aandacht aan geven, dat werkt het best.

Koek Bakker | 23-05-15 | 11:14

fatsoen, respect, empathie heeft hij niet. Als ik de politie was gelijk had ik voor deze moslim een dikke bekeuring gegeven. Zijn moeder mishandeld???? ja door wie door MO ??? stond haar hoofddoek niet netjes strak genoeg????

ildiko | 23-05-15 | 10:37

-weggejorist-

ADVIZEUR | 23-05-15 | 10:30

Logisch dat er geen info wordt gegeven Maar kan me heel goed voorstellen hoe deze gozer zich voelt. En ook ik had t recht in eigen hand genomen als gasten mijn moeder of andere familie te pakken nemen. Wordt ook wel tijd dat mensen eens het recht in eigen handen nemen

msgambler | 23-05-15 | 10:24

Zijn moeder is de pleuris geslagen en de daders zullen zoals zo vaak vermoedelijk niet gepakt worden of de kit nu wel of niet zijn best doet, ik begrijp zijn frustratie .

Castor12 | 23-05-15 | 10:00

Het zal mij niks verbazen als die moeder gewoonweg niet in staat is om in het nederlands een goede omschrijving van de dader(s) te communiceren. Derhalve zal er dus een vaag signalement zijn, laat staan voldoende bewijs. Dit ligt gewoon onderop de stapel.

sigaar_konthaar | 23-05-15 | 09:45

@Lupuslupus | 23-05-15 | 08:49
Oh, meneer gedroeg zich niet netjes. En agenten begrijpen de frustratie wel, dus vandaar geen arrestatie. In woede 'die gaan eraan' roepen is namelijk al niet meer dan poging tot bedreiging - de dader was er niet bij, heeft de bedreiging dus niet gehoord - en daarbij waarschijnlijk te vaag om echt als bedreiging te tellen.

www.wetrecht.nl/bedreiging/

Bruine Beer | 23-05-15 | 09:28

Ik heb serieus getracht te kijken, maar bij "dat agent daar", was ik alweer klaar.

Cummie de Swappert | 23-05-15 | 09:25

Wat mij altijd opvalt in de regio Eindhoven versus de regio Amsterdam is dat er 3 tot 5 keer zoveel fuikjes en politiecontroles in Ehv waar te nemen zijn dan in een stad als A'dam. Vind ik raar. In A'dam staat amper een flitspaal, versus een stuk of 90 in Eindhoven. Ik ben nog nooit in een pliesiefuik of laserfuikje in A'dam terechtgekomen, terwijl ze in regio Ehv om de haverklap ergens lafjes staan te graaien. Vind ik elke keer weer frappant voor zo'n 5e stad van NL. Als men nou eens die megastapel aangiften ging oplossen ipv als een mongool voor de Staat lopen te deurwaarderen, wellicht zou er dan wat meer respect komen voor de pliesie. Ik vind het dan ook heerlijk dat de Staat jullie geen cent meer geeft. Lekker genaaid in die ster, door diegene waar je notabene voor collecteert. Ga eerst maar eens terug naar de roots: pliesie werk is vooral boeven vangen en aangiften oplossen. Oftewel de burger van dienst zijn, die je salaris betaalt. En niet louter de overheid van dienst zijn, en de burger koeieneren.

Koettoerk | 23-05-15 | 09:23

Niets nieuws; Dit is al ruim 30 jaar realiteit voor alle brave blanke burgers die met criminaliteit te maken krijgen. Ik begrijp de frustratie, maar hier je schouders voor ophalen hoort bij de inburgering.

Chuck the plant | 23-05-15 | 09:22

@George van den Bergh | 23-05-15 | 03:49

U mist even een stapje. Het geweldsmonopolie is onder voorwaarden afgesproken. Namelijk dat de overheid het monopolie uitoefent ter bescherming van haar burgers, de geweldadigen aanpakt.
.
De overheid voldoet structureel niet aan die voorwaarden en daarmee heeft ze dat monopolie dus weggeven.
.
'T is jammer.

Parel van het Zuiden | 23-05-15 | 09:12

Er waren ook nauwelijks agenten op het bureau want de meeste zaten bij het vrijdagmiddaggebed.

Tsjernodebiel | 23-05-15 | 09:01

Zitten best een paar Yolanthe kaliber lekkere wijven tussen zijn FB reaguurders trouwens !

Handsomeboy | 23-05-15 | 08:57

Ik kan me de frustratie van hem best wel goed voorstellen.
Een straat verder staat bij ons een politiebureau en toch hebben vandalen het weten te presteren om op een nacht meer dan 100 auto's te bekrassen waaronder 2 van mijn auto's met hakenkruizen. Totale schade meer dan 2 ton. Ondanks dat er bewakingscamera's zijn bij het politiebureau en het geregistreerd moeten hebben weigert politiebureau informatie te geven of de daders al gepakt waren! Kortom de slachtoffers moesten het zelf maar uitzoeken en zelf voor de kosten opdraaien! Daders worden beter beschermd dan de slachtoffers!

MRF2739 | 23-05-15 | 08:52

Deze meneer had geen informatie mógen krijgen, dus daarin zit hij fout. Maar dat kan een agent best even uitleggen. En wellicht was hij door zijn moeder gemachtigd?
Bruine Beer | 23-05-15 | 08:23
====
Wie zegt mij dat deze agent het niet hééft uitgelegd? Hij wil iets zeggen maar die turk blèrt er gewoon doorheen. Wellicht omdat het dan een iets ander verhaal zou worden?
.
Schreeuwende en met het handje wapperende/vinger wijzende turken: altijd min veel. De agent had hem moeten arresteren toen hij zei "die gaan er aan" want dat is een bedreiging met de dood.

Lupuslupus | 23-05-15 | 08:49

Volgens mij mag die agent het helemaal niet

Bokito ergo sum | 23-05-15 | 08:49

@deraderendraaien | 23-05-15 | 08:19
Waar zijn die verbolgen Turken als er een Nederlandse vrouw wordt beroofd van haar pinpas?
Dan hoor ik ze niet.....

necrosis | 23-05-15 | 08:40

Pluskudo voor deze Braboturk.
En beterschap aan zijn moeder.

VanBukkem | 23-05-15 | 08:39

@George van den Bergh | 23-05-15 | 03:49
"Het geweldsmonopolie ligt bij de staat in dit land en dat gaat ook voor hem op."

Dat klopt, met een heel belangrijke nuance. Het geweldsmonopolie is onderdeel van een sociaal contract tussen staat en burger. Ik laat vervolging en bescherming over aan aangewezen mensen, dan zal ik zelf geen geweld gebruiken. Op het moment dat ik me niet meer beschermd voel, is het contract verbroken.

Deze meneer had geen informatie mógen krijgen, dus daarin zit hij fout. Maar dat kan een agent best even uitleggen. En wellicht was hij door zijn moeder gemachtigd?

Bruine Beer | 23-05-15 | 08:23

Het opnemen van een filmpje met en door een verbolgen turk is niet meer en niet minder dan de rest van de Turkse(of zelfs de hele moslim)gemeenschap op te roepen om achter hem te komen staan om heel hard mee te schreeuwen en te spugen op de Nederlandse wet.Want dit filmpje is niet bedoeld voor de autochtoon die de regels doorgaans accepteren zoals ze gemaakt zijn.
En natuurlijk.. als het om je moeder gaat word je gek.
Maar om dat nou middels een zelf opgenomen filmpje inclusief bedreiging naar buiten te laten zien is wat mij betreft aandachttrekkerij met een onderliggende oproep tot hulp bij verzet.

deraderendraaien | 23-05-15 | 08:19

@heytse-loco | 23-05-15 | 07:52
Waarom moet men zwijgen?
Heb je ook nog argumenten?

necrosis | 23-05-15 | 07:58

@INH.30CL | 23-05-15 | 05:19
Ik zou willen dat de Nederlandse rechtsstaat eens actie zou ondernemen tegen zijn landgenoot Saban B., die momenteel lekker de bloemetjes buiten zet in Turkije.
Of is men die Turkse schurk alweer vergeten die 'zijn' vrouwen liet 'brandmerken'....

necrosis | 23-05-15 | 07:56

Je hoort niet vaak dat Turkse vrouwen worden beroofd. Weet iemand of haar trolly al weer terecht is?

ren-forrest-ren-e | 23-05-15 | 07:53

-weggejorist-

heytse-loco | 23-05-15 | 07:52

groot gelijk brabo turkey, ik deed aangifte van mijn nummerplaten die gestolen waren, dader stond op film toen hij gratis ging tanken met mijn nummerborden, dader wordt gepakt, ik moest 90 euro betalen voor vervangende nummerborden, wil de schade vergoed krijgen, nee, de dader zijn privacy moet beschermd worden, kan niks verhalen, en vele aangiftes waar niets mee gedaan wordt daarvoor, de pliesie in nederland? shit, een boel shit, en dan maar staken voor meer loon!

thepinkpainter | 23-05-15 | 07:49

Brabo turk is een incompetente jankert die zelf niets voor elkaar krijgt. Opzouten met die klojo

Jim Lovell | 23-05-15 | 06:11

Turk, ik zou actie ondernomen hebben zonder de poespas. Jij wilt aandacht, wel die heb je nu.... en nu?

INH.30CL | 23-05-15 | 05:19

Ga weg met je selfiestick! Doei!

Cootgie1 | 23-05-15 | 04:41

@atm0s | 23-05-15 | 04:03
Ik bied je aan om NIET op [!] te drukken, dat wil nog wel eens helpen ;)
*gnehehe*

necrosis | 23-05-15 | 04:12

@George van den Bergh | 23-05-15 | 03:49
Ik vraag me nog steeds af waarom Turkije die gewelddadige vrouwenhandelaar Saban Baran niet heeft uitgeleverd.
Die stierennek met tatoeages is duidelijk herkenbaar.
Daar hoor ik Brabo-Turk niet over.
Gevalletje selecte verontwaardigdheid, gecombineerd met Turkse gevoelens.
Helaas voor hem wonen we in een afbraaksamenleving, niet in Turkije....

necrosis | 23-05-15 | 04:07

@George van den Bergh | 23-05-15 | 03:49
je zegt niets. Niks zeg je.

Alsof wij anders reageren,de een een held de ander een product van zijn cultuur?http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/11/taakstrafje_voor_doodrijden_me.html
Komop
Je moeder is de tering geslagen.
ik ken niet veel culturen waar de zonen op dat moment redelijk zijn.

miko | 23-05-15 | 04:07

@miko | 23-05-15 | 03:20
Ja uiteraard. Ik zal het onthouden, voor als ik me ooit heeeeeel erg verveel.

atm0s | 23-05-15 | 04:04

@necrosis | 23-05-15 | 03:44
Kaas heeft mij omgekocht. Ja, ik ben omkoopbaar.
Wie bied meer dan een kratje pils om alle reaguursels van Kaas weer zichtbaar te maken? Doneren kan via die ene site :)

atm0s | 23-05-15 | 04:03

@wakkere_nederlander | 23-05-15 | 02:58
Ja dat zou kunnen.. tegen betaling weliswaar ;)

atm0s | 23-05-15 | 04:01

@ George van den Bergh

Jij kent het verschil tussen Turken en Marokkanen niet eens. Jij neemt niet in acht welke emoties er oprakelen bij iemand die zoiets overkomt. Ik heb genoeg autochtonen gekend die waarschijnlijk hetzelfde zouden doen in het geval hen zoiets zou overkomen. Een Turk is misschien iets meer geneigd zich zo te gedragen maar dan nog... Het gaat hier om je moeder , misschien wel de dierbaarste vrouw in je leven .... besef jij dat?

labaria | 23-05-15 | 03:58

Braboturk gaat in de fout op het moment dat hij zegt: "Ze gaan eraan!"
Zelfs als meneer agent behulpzaam, vriendelijk en zo voorts wil zijn kan hij geen enkele informatie geven aan iemand die al aangeeft de wet te gaan overtreden.

threewing | 23-05-15 | 03:57

@ miko

> Dus omdat een aantal Turken asociaal gedrag

Fout. Omdat ik een paar voorbeelden noem wil dit niet zeggen dat dit geen breed fenomeen is. Er zijn cijfers beschikbaar die uitwijzen dat het aantal verdachte jongeren van Marokkaanse/ Turkse (ook Antilliaanse trouwens) afkomst veel hoger ligt procentueel gesproken dan bij autochtonen. Echter ik wil op een andere nuance wijzen, dat de houding onder veel van deze respect cultuur jongeren zo verkeerd is. Hun houding klopt niet. Iets lastiger te kwantificeren (hoe wil je dit precies meten dan? Dus dan zouden we nooit zo'n kwalificatie mogen geven, ook als het me elke keer weer opvalt), maar wel iets dat me al langer stoort en ook iets dat het gezag van de politie doet afbrokkelen.

> hebben de ander geen recht van spreken

Nee, ik zeg weer iets anders. De druppel bij mij is hoe hij even denkt te kunnen stellen dat het verbod op eigenrichting voor hem niet geldt. Kijk dat bedoel ik dus. Is eigenlijk weer een goed voorbeeld van wat ik bedoel. Hij lapt een belangrijk beginsel van Nederland aan de laars met zo'n opmerking. Het geweldsmonopolie ligt bij de staat in dit land en dat gaat ook voor hem op. Net zoals het tegen een procedure aanlopen waar we allemaal tegen aanlopen, ook bij hem gehandhaafd moet blijven. Wat als die politieagent verteld wie de dader is en deze gast gaat hem met wat vrienden hem te grazen nemen en het loopt op een verschrikkelijke manier af? We hebben toch regels in dit land om dingen ordelijk te laten verlopen? Waarom denkt hij boven deze regels te staan?


George van den Bergh | 23-05-15 | 03:49

@atm0s | 23-05-15 | 02:27
Kan je mij in ieder geval uitleggen waarom Kaas de Vies niet meer door je tooltje wordt 'vastgelegd'?
Of is dat staatsgeheim?

necrosis | 23-05-15 | 03:44

@Tobi | 23-05-15 | 00:43
Die zag ik niet aankomen, maar ik zal Enait niet missen...

necrosis | 23-05-15 | 03:33

@atm0s | 23-05-15 | 01:29
Zou(w) hewt mogelijk zijn om in de tool de meeste fipo's lijst te maken?

miko | 23-05-15 | 03:20

@labaria | 23-05-15 | 03:01
Je kunt zo iemand met een beetje tact tevreden naar huis sturen.Door bijvoorbeeld een uur na de aangifte even terugbellen met een lullig vraagje of de overvaller een bontkraag of een djellebaa aanhad.
Ik noem iets geks.

miko | 23-05-15 | 03:19

@George van den Bergh | 23-05-15 | 01:36
Dus omdat een aantal Turken asociaal gedrag vertonen hebben de ander geen recht van spreken over de incompetentie van de politie??
goede redenatie.

miko | 23-05-15 | 03:13

Wanneer je maatschappij richting de ellende gaat om armoede, werkloosheid, immigranten e.d. Dan dien je daar op in te spelen, en dat gebeurd niet.

Wanneer een oude vrouw overvallen wordt, dan kan ik mij voorstellen dat het lastig kan zijn om de dader(s) te achterhalen. Daar gaat tijd in zitten. Tijd die je niet hebt, want je hebt een identieke stapel incidenten liggen.

Loop je in een Latijns Amerikaans land over straat, dan kom je bijkans in elke andere straat een patrouille tegen. Eén voorkomt het incidenten en twee is de kans redelijk groot dat je twee straten verder al opgepakt bent. Zo voorkom je het tijd vretende speurwerk en de op één stapeling van incidenten.

Ik snap die agenten wel, vrouwtje wordt overvallen en daar begint het gedonder. Informeren, buurtonderzoekje, blabla, 3 dagen tikken zo weg, ondertussen zijn er al weer 3 oude vrouwtjes overvallen. Der komt geen eind aan op die manier.

the_hammer | 23-05-15 | 03:06

Ik begrijp hem wel , zijn moeder is mishandelt en berooft. Je kan niet verwachten dat hij rationeel blijft handelen zeker in de Turkse cultuur geldt voor dit soort dingen ''oog om oog , tand om tand''. De politie heeft een stapel werk en kan niet meteen alle misdrijven oplossen ,maar dat kan je niet aan zo een jongen uitleggen. Die kookt over van woede ,waarschijnlijk zou jij je net zo voelen als het jouw eigen moeder overkomen was. Het is al te gek voor woorden dat tegenwoordig ouderen slachtoffer zijn. Vroeger pakte men alleen 'tjappies' en 'homo's' voor berovingen. Maar tegenwoordig maakt het ze niets meer uit. Compleet gevoelloos deze gasten. En ze komen er ook te makkelijk mee weg dankzij die falende rechters. We stevenen af op ''eigenrichting''.

labaria | 23-05-15 | 03:01

@atm0s | 23-05-15 | 02:27
Ik besta ook merk ik wel aan jouw reactie!
Bedankt voor de info-update want ik heb wel overal een mening over maar ik snap eigenlijk maar weinig. :-)

Zou jij naast een GeenStijl tool ook een Dumpert tool kunnen maken? Dat is geen verzoek maar gewoon een hypothetische vraag.
Dumpert wordt namelijk veel meer bezocht dan GeenStijl volgens mij.

wakkere_nederlander | 23-05-15 | 02:58

@wakkere_nederlander | 23-05-15 | 02:16
Ah.. leuk een reactie.. ik besta!
Nou eh, 234251 topics doorlezen is niet mijn ding.
Ik lees er gemiddeld nog een stuk of 2 per maand, maar dat ligt niet aan GS, maar aan mij. Verder is het schokkend dat je zovaak aan mij denkt. maar kan jij niets aan doen. De reaguurdels tool die nog steeds door zo'n 1671 figuren gebruikt wordt is ook custom made 4u, met al die extra donkere boodschappen en dergelijke. Wat betreft goede ideeën, stuur maar op, ik zal ze niet stelen :) Kuddos? Tja, Joris heeft die uit half gezet, en ik heb verder niets gedaan, resultaat is as-is. Prima.. dacht ik, dan hoef ik niets te doen.. Het is overigens ook niet meer nodig om mij en Parsons in één adem te noemen, dat is niet meer als, atm0s en wakkere_nederlander ;)

atm0s | 23-05-15 | 02:27

@atm0s | 23-05-15 | 01:29

Hey atm0s! Leuk dat je me begroet. :-) Alles goed natuurlijk want het leven is één groot feest. Niet helemaal waar natuurlijk... (zie de vorige 234251 topics) maar we maken er wat van. Typisch, ik moet elke dag aan je denken. Misschien komt het wel door die reaguurderstool.
Maar hoe is het met jou? Ik neem aan dat je geniale apps aan het ontwikkelen bent, zo niet: ik heb ideeën zat alleen niet de knowhow om ze te programmeren. ! OT: Ik wil niet zeuren maar waarom werken kuddo's op GS alleen nog met jouw (en Parsons) tool en niet niet meer gewoon op Google Chrome e.d.?

wakkere_nederlander | 23-05-15 | 02:16

Opgewonden standje, die Turkmans. Ik ben benieuwd of zijn filmpje inderdaad online gaat. *hard hoofd erin heeft*

Lewis Lewinsky | 23-05-15 | 01:56

@George van den Bergh | 23-05-15 | 01:36
TLDR;

atm0s | 23-05-15 | 01:38

Torn.

Ben in het verleden eens bij de politie langs geweest na dat een portomonee gestolen was, heb alleen de onderkant van de schoenzolen gezien, omdat meneer ze er niet af wilde halen. Nooit zoiets meegemaakt.

Andere keer stuurden ze me weg toen ik aangifte wilde doen voor mijn oma van wie 10000 Euro gestolen was. Moest bij een ander bureau zijn.

Aan de andere kant, laat dit zien hoe Turkjes en Marokkaantjes over Nederland denken. Prepotent tot en met en denken dat ze boven anderen staan. Eerder in de week zag ik al Turkjes over een politie auto plassen. Een andere keer zag ik een politieagent met camera ploeg afgezeken worden door een opgewonden standje met bibberige stem. Het is goed dat de politie eens op z'n donder krijgt, maar deze Turk krijgt van mij het nadeel van de twijfel.

Weer zo'n opgefokt kereltje met een veel te hoge dunk van zichzelf en als hij zich aan een procedure moet houden, waar we allemaal ons aan moeten houden, dan is meneer me toch een pot gepikeerd. Wat voor mij de emmer doet overlopen is het claimen van eigenrichting waar de politie bijstaat. Oppakken na deze bedreiging en de cel in mieteren.

Dat het zich toe eigenen van afbekken van de politie en denken eroverheen te kunnen gaan, moet maar eens afgelopen zijn. Ik ben wel voor de-escaleren, maar dan naar mensen waarvan je inschat dat het mensen zijn die je wel als gelijke zien. Dit tuig uit de eer cultuur die altijd maar denken te kunnen domineren moet je leren kruipen en beter africhten.

Jammer. Ik had ook liever een politie gehad die perfect kunnen de-escaleren en humaan met de bevolking om kunnen gaan. Dat we zover mogelijk af komen te staan van de vaak Amerikaanse fascisten die voor politieagenten moeten doorgaan. Echter met dank aan de multi culturele samenleving, waar de eer cultuur met z'n opgeschoten gebekte klootzakjes tot in de poriën van on maatschappij zijn doorgedrongen, moet je een politie apparaat hebben dat erop inspringt en z'n autoriteit beschermt. Dit jongetje komt weer veel te makkelijk weg met z'n grote bek. Nu alsnog bezoeken (op het aangiftebiljet zal de info wel staan), in de handboeien gooien voor de dreigingen van eigenrichting die hij uitsprak en als hij z'n mond roert, gewoon taseren totdat hij inbindt. Kan niet anders. Dit tuig denkt maar door te kunnen gaan.

Dus politie moet harder werken en het eer cultuur tuig moet je niet met je laten sollen als politie zijnde, maar eroverheen klappen. Als het geen eer cultuur mensen zijn, wel weer de-escaleren. We hoeven dit tuig niet een mooi principe voor allen om zeep laten helpen.

George van den Bergh | 23-05-15 | 01:36

@wakkere_nederlander | 23-05-15 | 01:27
Hey Brabo, hoe is't met jou(w)

atm0s | 23-05-15 | 01:29

Helemaal goed Braboturk! Als ze mijn moeder te grazen zouden nemen zou ik ook helemaal door het lint gaan.
De politie moeten alles op alles zetten om het recht te laten zegevieren.

wakkere_nederlander | 23-05-15 | 01:27

Sommige mensen zijn veel te gevoelig over hun moeder.

atm0s | 23-05-15 | 01:27

Het blijft een gat dat Striepersgat.

Rest In Privacy | 23-05-15 | 01:25

majorkingkong | 23-05-15 | 00:44
Brabantse afkomst doet er altijd toe. Zo gaat dat in een land wat labelen tot de allerhoogste kunst heeft verheven.
U heeft ADHD?

Graaf van Egmont | 23-05-15 | 01:04

Neuken?

Jim Lovell | 23-05-15 | 01:03

De jongeman heeft gewoon gelijk. En ik begrijp werkelijk waar niet waarom zijn (Brabantse) afkomst hier er volgens sommigen toe doet...

majorkingkong | 23-05-15 | 00:44

Mijn ervaring met de politie is hetzelfde. Aantal woninginbraken achter de rug terwijl ik thuis was en oom agent is nog te beroerd een sporenonderzoek te doen. Een tijdje geleden in een bos beschoten door een jager en de politie zei dat ik maar de boswachter moest bellen. Uiteraard wel veel agenten zien flitsen.

i-Wonder | 23-05-15 | 00:42

En daar is hij: Zwarte Theo.

vanderjas | 23-05-15 | 00:40

zo gaat het.

AntiSoof | 23-05-15 | 00:29

Zo! Vreselijk lijkt het mij dat wat die goede man is overkomen. Maar... de politie heeft óók bepaalde richtlijnen. Dus laten we niet te hard oordelen.
Verder heeft die man wel een goed accent, vind ik. Das geen Turk meer, das eerder een Brabo.

En dat hij moest wachten... Ja, das een Hollandse truc om de ander zich klein te laten voelen. Daarom moet je bij 'belangrijke' types altijd heel lang wachten. Dat hoort daarbij.
Maar sterkte, relax en de groeten.
Maar sterkte (natuurlijk ook aan je moeder) en

AntiSoof | 23-05-15 | 00:28

wat een lekker ding. is er een giro nummer voor hem?

minimá-armezusvan.. | 23-05-15 | 00:14

-weggejorist-

Yoshidepossi | 23-05-15 | 00:08

Ik snap de frustratie van die Braboturk wel maar voor de rest moet ie zijn smoel houden. De politie heeft juist z'n handen vol aan dit soort types die hun eigen wetten maken. Fuck al dat soort types.

Frikandel_met_mayo | 23-05-15 | 00:03

@necrosis | 22-05-15 | 23:54
Dat vraag ik me al niet eens meer af.

Maria.1 | 23-05-15 | 00:01

Je kan wel lekker doorrijden nu.

Canis Spurcus | 23-05-15 | 00:00

@Maria.1 | 22-05-15 | 23:41
Ik vraag me af hoe Brabo-Turk denkt over de vele slachtoffers van Saban, maar dat zal hem waarschijnlijk jeuken.

necrosis | 22-05-15 | 23:54

-weggejorist-

blauwe zander | 22-05-15 | 23:53

Het was zijn broer, zijn alter-ego of hemzelf.

Crak-ho | 22-05-15 | 23:44

Graaf van Egmont | 22-05-15 | 23:33
Gezellig, spijkers op laag water.
Uiteraard is slachtofferhulp niet bedoeld voor familieleden als er voor de zoveelste keer een fiets is gestolen, maar slachtofferhulp is wel degelijk mede bedoeld voor familieleden in ingeval van lichamelijk letsel of dood.
"Slachtofferhulp Nederland helpt slachtoffers van misdrijven, verkeersongelukken en calamiteiten. Wij zijn er ook voor nabestaanden, getuigen en andere betrokkenen. Onze hulp is altijd kosteloos, dankzij financiering vanuit het Ministerie van Veiligheid en Justitie, gemeenten en het Fonds Slachtofferhulp." www.slachtofferhulp.nl/Over-Ons/

Ci Ty33 | 22-05-15 | 23:43

@necrosis | 22-05-15 | 23:38
Ja, maar dat is anders...

Maria.1 | 22-05-15 | 23:41

Exact hetzelfde, als iemand aan mijn familie zit maak ik je gewoon af. Mes langs je nekslagader en mes tussen je ribben en draaien, meerdere malen totdat er geen adem meer uit komt. De respect in de maatschappij is waardeloos, vooral de immigratie heeft hier een rol in gespeeld in de verharding. Agenten zijn verkapte schatkist inkomsten geworden. Minder dan 8% van de misdaad in NL wordt opgelost. Politici die al sinds 1975 roepen meer blauw op straat maar exact het tegen over gestelde uitvoeren en juist minder agenten aannemen, minder loon, en meer op bureau en veel meer bureaucratie. Als je dan nog eens te maken krijgt met het feit dat een agent weigert iets tegen een familielid te vertellen over daders dan wel omstandigheden van de misdaad weet je al hoe ver het hier in nederland is. Daarom gewoon eigen rechter spelen, met de d66 knuffelrechtertjes kom je er toch makkelijk vanaf. Een polici doodschieten kost immers maar 12 jaar dus waar hebben we het nou over :p

sickstyle | 22-05-15 | 23:39

@Maria.1 | 22-05-15 | 23:23
Over discriminatie gesproken:
Wanneer levert Turkije die vrouwenhandelaar Saban Baran uit aan Nederland?
Ik meen dat die nog een tijdje moet 'zitten'....

necrosis | 22-05-15 | 23:38

Sterk ! ReSpEcT.

Onze man in Mockba | 22-05-15 | 23:37

dit is nu een voorbeeld waarin inburgering goed heeft gewerkt.

Ik zeg +10

Deze jonge heeft gelijk.

Als ze jou moeder aan zouden vallen wat zou jij gedaan hebbben.

+1000

nononse | 22-05-15 | 23:36

Ci Ty33 | 22-05-15 | 23:29
Slachtofferhulp is bedoeld voor het slachtoffer. Niet voor zijn/haar hele familie. Eigenlijk zegt de naam het al.;)

Graaf van Egmont | 22-05-15 | 23:33

@Grote Joop | 22-05-15 | 22:54
Wat Brabo-Turk betreft, zou ik zeggen: join the club.
Autochtonen hoeven namelijk ook geen extra inzet van de politie te verwachten bij een overval.
Wat maakt Brabo-Turk zo speciaal dat god en de hele wereld op zoek moet naar de dader?
En na het lezen van de tweets vraag ik me serieus af of sommige mensen het recht op internet niet ontzegd kan worden.
Sommige berichten zijn zó sneu dat Joris direct een permaban zou opleggen als men dit op de GeenStijl zou ventileren.

necrosis | 22-05-15 | 23:32

DePotOP | 22-05-15 | 23:26
Ik heb ook een grappig verhaal uit Veldhoven (ook bij Eindhoven) Belde iemand om door te geven dat ze aan zijn auto zaten te morrelen en kennelijk in wilden breken. Werd door de dienstdoende agent even aan de lijn gehouden om te overleggen met zijn brigadier. Kwam daarna terug met de hilarische oneliner: "Zeg maar, da ze da niet magge."

Graaf van Egmont | 22-05-15 | 23:32

Aangezien je als Turkse vrouw in Nederland de meeste agressie hebt te vrezen van je eigen familie is het begrijpelijk dat ze geen informatie aan de zoon verschaffen.

down | 22-05-15 | 23:31

Er van uitgaande dat Brabo geen 'bekende' van de politie is, kan ik me zijn woede goed voorstellen. Het is uiteraard traumatisch als een familielid (of een bekende) wordt mishandeld en beroofd. En had die agent niet moeten wijzen op geestelijke bijstand van slachtofferhulp ?? Daar krijgen ze toch subsidie voor. www.slachtofferhulp.nl/geweld/Delicte... . Overigens is Brabo-Turk zo te zien wel prima geïntegreerd, en zijn moeder kennelijk ook, want moslims zijn zelden het slachtoffer van straatroof, dat is toch meer iets dat autochtonen overkomt.

Ci Ty33 | 22-05-15 | 23:29

@Graaf van Egmont | 22-05-15 | 22:57
.
Precies. Plus wat ik gister al tegelde over die ISil-strijder op TV:

"Dit overwinning is ..."

Ik neem er nog een.

Piet Karbiet | 22-05-15 | 23:28

Ik heb nog een grappig verhaal over de politie in Geldrop. (ook bij Eindhoven) ... had een aanrijding op rotonde met bejaarde die voorrang nam en daarna doorreed (ondanks flinke klap). Pliesie Eindhoven gebeld, adviseerden me aangifte te doen zodat er contact met die bejaarde opgenomen kon worden ivm rijvaardigheid. In Geldrop om aangifte te doen, een of andere dikke zuchtende zeug agente; daar hadden ze geen zin in want 'ze hadden straks óók al een aangifte'. Toen heeft dat wijf serieus met de kentekengegevens van die bejaarde het adres achterhaald en dat aan mij gegeven 'zodat ik het zelf kon gaan oplossen'. Niet normaal joh.

DePotOP | 22-05-15 | 23:26

necrosis | 22-05-15 | 23:13

Fout. Alleen bij verstoringen van de openbare orde. Niet bij opsporing van strafbare zaken.

geeftnix | 22-05-15 | 23:23

Is het verhaal trouwens wel waar?

Graaf van Egmont | 22-05-15 | 23:23

Slachtoffers krijgen nooit informatie over de dader. Dus deze braboturk ook niet. Nu is het weer discriminatie zeker?

Maria.1 | 22-05-15 | 23:23

Zijn moeder moet het waarschijnlijk zelf vragen.

frank87 | 22-05-15 | 23:22

necrosis | 22-05-15 | 23:13
Je hebt een beetje gelijk, maar de burgemeester is alleen de baas als het om handhaving openbare orde gaat in zijn gemeenten. Verder is de baas van de politie..... gewoon de baas van de politie en daar waar het gaat om strafrechtelijk onderzoek, de Officier van Justitie.
Je snapt dus ook wel waarom de politie niet echt goed functioneert?

Graaf van Egmont | 22-05-15 | 23:21

Die braboturk is doorgaands een vertolker van de rede.
Het zou hem sieren als hij, na deze begrijpelijke emotionele uitspatting, de dialoog zou zoeken met de betreffende agent.

Wat maakt nou dat zaken lopen zoals ze lopen, en hoe voelen betrokkenen zich daarbij.

Errujd | 22-05-15 | 23:20

@Bad Karma | 22-05-15 | 23:02
De baas van de pliesie is nog altijd de burgemeester.
Wil je verhaal halen, doe het dan op het stadhuis, niet op een politiebureau....

necrosis | 22-05-15 | 23:13

@Dobbernegert | 22-05-15 | 22:56
Hoe zit het eigenlijk met die twee (Marokkaanse?) vrouwen die in de rug werden gereden door een blanke op een fiets?
Waarbij de mobieltjes van beide vrouwen sneuvelden tijdens de laffe aanval en de dochter van één van de vrouwen moest optreden als tolk?
En waar waren die vijf omstanders die hulp boden maar achteraf net zo onzichtbaar waren als de dader?

necrosis | 22-05-15 | 23:09

Dobbernegert | 22-05-15 | 22:56

Maar dat ligt niet aan de agent op straat. Die is bij de politie gegaan om de wereld een stukje beter te maken. Zijn baas wil daar alleen dik centjes aan verdienen en dat wringt een beetje.

Bad Karma | 22-05-15 | 23:02

"De" politiebureau
"Dat" agent
Ik wit genog.

Graaf van Egmont | 22-05-15 | 22:57

Foei, roomblanke dader. Wie is je volgende slachtoffer, een oud Berbers moedertje? Zijn er net nieuwe normen en waarden in dit land gevestigd, gooi jij ze weer overhoop.

dedeurs | 22-05-15 | 22:57

En vergeet je moedertje niet mee te nemen.

hovawart | 22-05-15 | 22:57

Braboturk is natuurlijk volledig oke. De politie treedt nergens meer voor op en anders hardhandig. Flitsen kunnen ze als de beste maar echte criminaliteit valt soms goed tegen.

Dobbernegert | 22-05-15 | 22:56

Grote Joop | 22-05-15 | 22:52
Ja natuurlijk gaan ze dat aanpakken nu. Ze wachten alleen tot Brabo-Turk even de namen en adressen komt doorgeven. Want di is Valkenswert.

Graaf van Egmont | 22-05-15 | 22:54

achter de deur | 22-05-15 | 22:51
Als je een beetje oplet dan kom je er achter dat het hem niet zo zeer gaat over de informatie, maar meer om de laksheid en desinteresse van de agent in kwestie.

Grote Joop | 22-05-15 | 22:54

achter de deur | 22-05-15 | 22:51
Dat weten wij, maar Brabo-Turk leeft in zijn eigen wereld. Daar zijn mannen de baas en treden op namens hun moederr of zuzje.

Graaf van Egmont | 22-05-15 | 22:52

Graaf van Egmont | 22-05-15 | 22:48

Precies!

Bovendien is de politie anno 2015 net als de klantenservice van Ziggo. Na een aangifte of klacht kan je het beste viraal gaan via twitter. Of feestboek, in het geval van meneer Turk hierboven. Wedden dat je de zaak nu gaan oppakken?

Grote Joop | 22-05-15 | 22:52

Heel begrijpelijk, die emoties. Maar door dit online te zetten kun je zelf dus geen actie meer ondernemen.

Suerte Piet | 22-05-15 | 22:52

Hij krijgt geen info omdat hij simpelweg geen partij is in deze zaak!
Flapdröl...

achter de deur | 22-05-15 | 22:51

Ach wederom een boze meneer van turkse persuasie, geheel het land is overvol van boze nieuw-nederlanders die het niet eens zijn met de ontstane samenleving, ik wil hierbij gaarne rotterdams burgervader en minister-president voor 2017 Ahmed Aboutaleb parafraseren,“Verdwijn als je in Nederland je plek niet kunt vinden. Rot toch op!".

hovawart | 22-05-15 | 22:50

Anton *BAM* Ederveen hoogste tijd om aan het werk te gaan..

Boris die Sauertopf | 22-05-15 | 22:49

Guuske | 22-05-15 | 22:44
En dat is nou net de bedoeling. Geen aangiftes, dalende misdaadcijfers. Dus ze zijn goed bezig die wouten.

Graaf van Egmont | 22-05-15 | 22:48

ik ook 100% toffe peer! En gelijk het ie (eindhovens) want de pliesie gaat nerregent meer op af flitsen doen ze vooral graag

Mijnbescheidenmening | 22-05-15 | 22:48

Mijn moeder van in de 80 werd beroofd, ze maakte een rosmak, bont en blauw, nek bont en blauw van trekken aan haar tas.
Ze belt de politie en die, en dit is serieus gebeurt, die vraagt... over de overvaller;
"Hoe heette hij?"
Zegt mn moeder nog heeeeel sarcastisch; '"Mohammed".
"En waar woont hij?"
Dat is de politie in NL anno 2015.

Dibe | 22-05-15 | 22:47

BraboTurk™, ik mag hem wel.

Bad Karma | 22-05-15 | 22:46

^gniffel gniffel^ @ kaas de viess

Mijnbescheidenmening | 22-05-15 | 22:46

Misschien moet ie eens bij zijn vrienden informeren?

Killroy49 | 22-05-15 | 22:46

Brabo-turk is een held.
Ga ze maar eens flink aanpakken.

BasBr | 22-05-15 | 22:45

Terzijde ende off-topic: ik had me voorgenomen om vandaag dat granaatslachtofferfilmpje van IS eens te bekijken, maar het is weg? Of zie ik scheel? Watskebeurd?

Vergeetput | 22-05-15 | 22:45

November 2012 met huisvredebreuk en geweldpleging te maken gehad op een huisfeest van een vriend. We wisten precies het adres etc van de dader maar de agenten deden niks. Ruiten en een spiegel kapot maar de dader is na een rechtszaak die eind 2014(2 jaar na het delict!) plaats vond er mee weggekomen zonder straf. Door zo'n soort fratsen van politie en justitie krijg je dat mensen geen aangiftes meer doen en het zelf maar regelen.

Guuske | 22-05-15 | 22:44

Valkenswaard was vroeger het Sodom en Gomorra van Brabant.
Op maandagavond kwam toen de halve PSV-selectie onder aanvoering van René van der Gijp en Ruud Gullit daar meisjes van 17-18 vingeren bij de fietsenstalling.
Mooie tijden waren dat.
Wat was de vraag?

Cuyahoga | 22-05-15 | 22:43

@BlaffendeTekkel | 22-05-15 | 22:20
Hun salaris weggezet tegen de risicofactors het leven te laten tijdens hun dienst ook heb ik begrepen.

deraderendraaien | 22-05-15 | 22:42

Ik (als bewoner van Valkenswaard) kan bevestigen dat politie valkenswaard niet veel te melden heeft op wat dan ook.
Na zes uur worden de deuren gesloten, na 8 uur gaan de lampjes uit en bij enig probleem rondom Valkenswaard moet Eindhoven maar komen.
Kopje koffie, etc.
-
Je ziet ze wel eens lopen, dat was het wel.

Care | 22-05-15 | 22:41

Aandachts hoer, iedere dag worden er oude blank/grijze omaatjes geript. Moeten we veur een Turk uitzonderingen gaan maken? Dacht het niet.

kneuterzak | 22-05-15 | 22:41

Wat een gigantisch brutaal onbeschoft stuk vreten. Met z'n 'jij komt nu hier'. Fuck you braboturk

PopperFlopper | 22-05-15 | 22:41

Vaag verhaaaal mensen! Of-ie in z'n recht staat weet ik niet, maar ik heb gewoon te doen met de BraboTurk.

Driewerf Hoezee | 22-05-15 | 22:40

Iedereen zou geïrriteerd zijn als zijn moeder werd beroofd en mishandeld en je een half uur moet wachten voordat je te woord wordt gestaan bij de politie.
Natuurlijk mag de agent geen informatie geven (en die heeft hij ook niet). Maar het optreden is natuurlijk belabberd van zo'n agent om deze meneer die logischerwijs boos is zo slecht te woord te staan.
Ik zou ook boos worden.

Dirk III | 22-05-15 | 22:39

Is er al een signalement bekend?
Daar lees ik helemaal niets over.

necrosis | 22-05-15 | 22:38

De poliie die iets voor slachtoffers doet is wel erg 1975 ! Het is 2015; veel mooie gelikte luxe panden maar alles dicht en op afspraak over 10 dagen. Veel management maar niemand op straat. Veel bureaucratie maar geen daadkracht. Welkom in NL anno 2015. Het kost miljarden maar je krijgt.......... wat je verdient en waar je op stemde. Stem PVDA/VVD/CDA/GL/D66 als je tevreden bent en je veilig voelt. Het kan en mag.

Rest In Privacy | 22-05-15 | 22:38

De waarheid. Je hebt nog maar weinig gemotiveerde mensen die passie hebben in hun vak.

Moussie8971 | 22-05-15 | 22:37

Die Geert Wilders, zou hij dan toch gelijk hebben als hij beweert dat er iets fout zit bij de Islam. Van welke kant je het ook bekijkt.

Mantisomantis | 22-05-15 | 22:35

@Lewis | 22-05-15 | 22:33

Valt inderdaad wel op. Voordat je een reactie van iemand anders dan Kaas de Spamhoer ziet moet je eerst een flink eind scrollen.

QBert | 22-05-15 | 22:34

@QBert | 22-05-15 | 22:31
Normaliter gebruik ik 3 aliassen, helaas ben ik dat vandaag vergeten.

Kaas de Vies | 22-05-15 | 22:33

Tja, maak er een punt van. Maar als half Nederland (of meer) bang is voor overvallers die licht getint zijn, dan zwijgen dit soort mensen, triest!

gjd | 22-05-15 | 22:33

Kaas is wel he-le-maal terug hè? Dat daar geen enkel misverstand over bestaat. ..

Lewis | 22-05-15 | 22:33

Hey!braboturk!.. wat voor kleur sjaaltje droeg je moeder?

deraderendraaien | 22-05-15 | 22:31

@Kaas de Vies | 22-05-15 | 22:03

Anders schrijf je gewoon even je reaguursel af, ipv 3 x op post te meppen en dan de volgende zin te schrijven.

QBert | 22-05-15 | 22:31

Volgens mij was dat positivisme van 'm ook maar een maskertje.

Bluebook | 22-05-15 | 22:28


Kaas de Vies | 22-05-15 | 22:24

Laat hem helemaal blij zijn met zijn 72 maagden.

eerstneukendanpraten | 22-05-15 | 22:27

Ik doe je niet de moeder want ze stinkt naar oud zweet en verrotte vis.

eerstneukendanpraten | 22-05-15 | 22:26

@eerstneukendanpraten | 22-05-15 | 22:21
Igor ging een moskee bezoeken in SA zei hij. Niets meer van hem gehoord.

Kaas de Vies | 22-05-15 | 22:24

Huh?
Dat volk berooft toch alleen wit volk?
Er is hoop.

Piet Karbiet | 22-05-15 | 22:22

Deze week veel actieve dienders gezien 3 dagen op de N261 links en rechts langs de weg en 1x met een (laser) pistool.... flinke kerels en dag en nacht in touw voor onze veiligheid... ahum

rowe | 22-05-15 | 22:22

@ Kaas

Je hebt een oververtegenwoordiging in de fipolijst van vandaag. En waar heb je in Godsnaam Igor gelaten?

eerstneukendanpraten | 22-05-15 | 22:21

"Driekwart van de schaarse
recherchecapaciteit wordt besteed aan het bestrijden van
drugs, waardoor talloze andere urgente zaken blijven liggen."

www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q...

Om te janken!

Meeroever | 22-05-15 | 22:21

Van de politie kan je niks meer verwachten. Oplossingspercentage is gewoon ver onder de maat.

BlaffendeTekkel | 22-05-15 | 22:20

.. overigens moet je inderdaad niet onderschatten hoe druk de politie het heeft met de aangiften tegen Wilders.

Jan Passant mk2 | 22-05-15 | 22:20

Ja, iedere dag wordt er wel iemands moeder mishandeld in deze multiKul. Dat het nu een Turkse moeder is maakt het wel weer bijzonder.

Jan Passant mk2 | 22-05-15 | 22:19

Weet je wat het is, de daders krijgen veel te veel bescherming...

Toe Maar | 22-05-15 | 22:18

Hij lijkt op mij, ik zou het precies zo doen...

Toe Maar | 22-05-15 | 22:16

Met het filmpje dat bewijst dat de smurfen 'geen informatie willen geven' zouden we meer kunnen dan met die middelvinger en een beetje ongepoetst, verongelijkt gewauwel.

Vergeetput | 22-05-15 | 22:16

Meneer heeft nogal gelijk, dunkt mij.

Kameroudste | 22-05-15 | 22:15

Ja jongen sorry maar zo gaat dat in Nederland. Politie anno 2015 moet het hebben van heterdaadjes (twitter.com/search?q=politie%20heterd...). Het beetje recherche wat over is houdt zich bezig met wietplantages en een enkele mediagevoelige zaak. De rest van de mensheid kan beter het heft in eigen hand nemen... Gevangenissen blijven zo mooi leeg, bezuinigingsdoelstelling is weer gehaald!

Grote Joop | 22-05-15 | 22:12

De man moet toch onderhand wel weten dat de politie in Nederland minimaal een half jaar wacht alvorens een opsporingsbericht uit te doen.

Barani517 | 22-05-15 | 22:12

De reacties lezende op FB denk ik: Net goed!

Kabaal Anaal | 22-05-15 | 22:12

Valkenswird de gekste, ok de pliesie deh ziede wel wir

RobdeNijscoman | 22-05-15 | 22:12

Wat wil je dan? Alsof de politie kan toveren. Ze trekken een blik verdachten open en klaar ofzo?

Omdat 70% van Nederland debiel is en achter idioten loopt die "meer blauw op straat" roepen terwijl het aantal rechercheurs in Nederland ver onder wat ze procentueel in bijvoorbeeld Duitsland rondlopen hebben...

Daarom worden er zo weinig inbraken opgelost, zo weinig geweldsmisdrijven, overvallen en berovingen. Een agent op straat lost geen misdaden op.

Steunt GeenStijl de politiestaking? Je kunt niet én commentaar hebben én niet bereidt zijn met een oplossing te komen.

Meeroever | 22-05-15 | 22:11

LIVE staat erboven.
Om 21:59 is het bureau in Valkenswaard al lang en breed gesloten (17:00).

jemagookniksmeer | 22-05-15 | 22:11

Kan zijn frustratie begrijpen maar graaft zo zijn eigen graf

betominice | 22-05-15 | 22:09

Recent werd iemand hier nog weggestuurd over de Braboneger.
Het kan verkeren...

Piet Karbiet | 22-05-15 | 22:09

Hebben ze geen logopedie daar in Belgistan?

Handsomeboy | 22-05-15 | 22:07

Je filmpje eindigen met de opmerking "dit gaat online". Ja, ik zie het, dus waarom meldt je dat nog in je filmpje?

Jan de Hoop | 22-05-15 | 22:04

Maar laten we wel wezen, met zo'n drive en doorzettingsvermogen lijkt me dit een ideale kandidaat voor van Doorne Advocaten.

Kaas de Vies | 22-05-15 | 22:03

Ik wil niet discrimineren, maar het zal wel weer een Brabander geweest zijn.

Ik was in Haren | 22-05-15 | 22:03

Volgens mij mag de agent inderdaad geen informatie doorgeven aan de zoon van de persoon die aangifte heeft gedaan. Weet niet wat deze man zit te zaniken.

Kaas de Vies | 22-05-15 | 22:02

Denk dat de politie te druk is met het verwerken van al die aangiftes tegen Wilders.

Kaas de Vies | 22-05-15 | 22:02

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl