Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

DashCamVideo. Illegalen kapen vrachtwagen

Calais, Frankrijk afgelopen week. Ontluisterende exclusieve dashcambeelden van een Nederlandse vrachtwagenchauffeur die op de UK rijdt, en die te maken krijgt met de desastreuze labbekak-houding van Fort Europa. Illegalen en overige iconen van het migrantenactivisme proberen bij Calais bij bosjes vrachtwagens binnen te komen. Want Engeland is helemaal de bom ofzo. (Het gaat daar in Calais trouwens al jaren zo. Maar omdat het er aan Het Kanaal altijd koud en winderig is kan de VARA niemand vinden voor morele mediasnoepreisjes.) De illegalen nemen steeds grotere risico's, worden steeds agressiever. De Franse politie is zwaar onderbezet. En wordt ook al steeds aggressiever, met traangas en/of met lange lat over de vangrail meppen. Zeg het maar, Chauffeur Remon: Vroeg of laat gaat dat nog eens goed fout. Wat gaat er gebeuren als er eentje op de assen wil klimmen en op dat moment rij ik net aan? Dan ben ik als chauffeur zijnde de klos en wil ik niet weten wat er met mij en mijn auto gaat gebeuren. Verblijfsvergunning voor diegene die het totaalaantal illegalen in vrachtwagen uit filmpje weet te raden. Succes.

Reaguursels

Inloggen

Lieve mensen, het zijn mensen!

jftvrwk | 20-05-15 | 17:49

Waar is die diepe goot met water waar trucks doorheen kunnen rijden?

Koolzuurdetectoren vlak vóór ze de boot oprijden ...

waar een wil is, is een slot.

nomuslims4staphorst | 20-05-15 | 11:15

er is maar 1 reden waarom containerdeuren open zijn: opzet. Dus de chauffeur is betaald.

Laat de UK een boete heffen van 4000 pond per truckspringnegert en verbeurdverklaring truck.

Dan zijn alle deuren ineens op slot!

nomuslims4staphorst | 20-05-15 | 11:09

Hans Hillen | 18-05-15 | 16:56

Zelfs de brandweerwagen wordt aangevallen!
Ook daar wordt de deur van open gedaan.
Heel onveilige situatie daar.
1 ding weet ik wel.
Ik zal NOOIT via Calais naar Engeland gaan!
Hier wil je ECHT NIET tussen zitten in je auto.

gaffelbaard | 19-05-15 | 10:43

Ik zie het volgende. Een groep klimnegers, waaronder een sjeik met een theedoek over zijn kop, klimmen naar binnen. Volgende groepen openen de deur, kijken naar binnen en sluiten de deur weer. Kennelijk willen of durven ze niet naar binnen. Vermoedelijk omdat die sjeik steeds "VOL IS VOL" roept.

Nivelleermarionet | 19-05-15 | 08:53

ik kan het niet helpen maar als ik de Youtube's zie van duizenden klimnegers in Melilla en duizenden dobbernegers in Italie en Griekenland en de bendes van duizenden in Calais begin ik een steeds grotere afkeer van al die brutale migrerende kansloze negers te krijgen.
Waarom moeten we ze Europa binnenlaten?

Sluit de zuidgrenzen! Breng ze terug, bestraf ze wegens illegale grensoverschrijding. Redt ze vooral NIET, ze zijn zelf op wrakke bootjes gesprongen.

nomuslims4staphorst | 19-05-15 | 08:51

de fransen jagen zoveel mogelijk negers het land uit richting Engeland.
De Engelsen beboeten de chauffeurs van trucks waar insluipnegers aan boord zijn.
De chauffeurs moeten dus zelf optreden als grenswachter. Terwijl ze niet mogen schieten of slaan, zoals de Franse grenswachten.

Unfair! Een goed slot lost dat op, een 1,50m diepe doorrijgoot maakt de assen schoon.

Beboet liever de Franse grenswachten, want het is hun verantwoordelijkheid.

nomuslims4staphorst | 19-05-15 | 07:43

Grenzen dicht, boten lek en illegalen airdroppen boven de Congo.

Myrkie | 18-05-15 | 23:57

@rara | 18-05-15 | 16:17
je redeneert behoorlijk dom dat is 1. 2 : New World Order is geen genootschap maar een voor sommigen gewenste inrichting van een (globale) staat en de daarin aanwezige krachten en machten. Daar maken sommige politici wereldwijd ook zeker geen geheim van.

Claude_Vieaul | 18-05-15 | 23:42

En als ze dan in de moderne slavernij eindigen, dat is volkomen in handen van hun landgenoten, gaan ze nog zeiken ook.
Let maar op.

Dibe | 18-05-15 | 22:33

De geschiedenis herhaalt zich. Steeds maar weer. Zie de val van het West-Romeinse Rijk en de Grote Volksverhuizingen onder invloed van de wrede Hunnen. Vervang een paar woorden en zie in het verleden de toekomst. Met dat verschil dat de cultuur van de nieuwe invallers nog duisterder is dan die van de donkerste Middeleeuwen en dat wij ondertussen zo beschaafd geworden zijn dat we de deur wagenwijd voor ze openzetten.

sad | 18-05-15 | 22:06

Ik snap geen ruk vam dat filmpje. Deur wordt opengerukt, gaat wat in, gaat wat uit, deur dicht, deur open eindje rijden, deur open deur dicht, zelfde groep open dicht..?

Dash-cam zou ik bumper-cam van maken...

harstef | 18-05-15 | 21:57

Opeens heb je het... je wordt slotenmaker voor vrachtauto's... gouden business, als ik het zo zie!

Tubantia83 | 18-05-15 | 21:43

Ze laten die vrachtwagens toch net zolang rondjes
draaien totdat iedereen is ingestapt???
Om dan vervolgens de chauffeur te beboeten...

wiener mit pommes | 18-05-15 | 21:01

Gewoon om de zoveel tijd een pufje boterzuur verstuiven in die vrachtwagen..... knappe jongen die daar in die stank blijft zitten... ghegheghe..... of een varkentje los laten lopen in t laadruim.

Mijnheer Harmsen | 18-05-15 | 20:59

En het maar gek vinden dat mensen een hekel aan ze hebben. Geldwolven zijn het. Want daar gaat het ze om.

Mr.Red | 18-05-15 | 20:58

Als er 1 schaap over de dam is..
Volgt er een invasie..
En dat te bedenken dat dit nog maar een klein deeltje is van wat er uit Afrika naar hier gaat komen. Er staan er zo'n 150 miljoen te popelen om naar het "rijke" westen te komen.

Eeeek-A-Mouse | 18-05-15 | 20:37

@Leentje v/d Melkboer | 18-05-15 | 15:57

Mmm wat ik zie is dat er simpelweg een slot afgeforceerd is. Breekijzer ertussen en weg slot. De chauffeur zie ik alleen kijken naar zn deur en m dicht duwen. Wat ik daarna zie, is dat ie de hoop heeft opgegegeven.

Wat had je anders gewild, dat ie zn vrachtwagen vooruit duwt, zodat ie bij de deur kan blijven?

peterdh | 18-05-15 | 20:37

@StijlvolRechts | 18-05-15 | 15:17
Het is gewoon een plaag. Vergelijkbaar met een rattenplaag.
---
Inderdaad gegarandeerd dat deze mensen *illegaal* in het betreffende land verblijven, ofwel *geen* vluchtelingen zijn, maar *gelukszoekers* (anders wel verblijfsvergunning), dus of de cel in , of de grens van Afrika over. Gedwongen, met harde hand, tegen hun wil boeit me geen flikker... Als dat geen oplossing is, dan inderdaad gewoon behandelen als een rattenplaag.

peterdh | 18-05-15 | 20:34

Afgelopen donderdag zelf met de boot geweest. Zelfde liedje; 100en 'vluchtelingen' die aan vrachtwagen en autodeuren lopen te rukken. Geen politie/ gendarme te bekennen. Vrachtwagens en auto's zitten als ratten in de val je kan daar geen kant op, heb ze ook met tangen de deuren open zien knippen... Absurd dat dit al jaren gebeurd. Je wordt er niet vrolijk van, je bent een tikkie in ondertal. Dat kamp kun je zien liggen vanaf de weg, je waant je in een sloppenwijk.

LTS__zwakstroom | 18-05-15 | 20:21

Sssstt!.... Dit mogen we eigenlijk niet weten. Mondje toe he?

Hufter | 18-05-15 | 20:18

De chauffeur staat een mooie boete te wachten als ze gesnapt worden met vluchtelingen.
Een inmiddels failliete transportbedrijf eiste van de chauffeurs niet binnen een straal van 100 km van calais te stoppen.
Maar je ziet het, zelfs dat helpt niet. Boete voor de chauffeur en verblijfsvergunning voor de vluchteling.
Welkom in de EU en succes met uw transportbedrijf.

ET007 | 18-05-15 | 20:16

Ik begrijp het niet. Trailer open, trailer dicht. Zwerm strontvliegen om een trailer. Alleen een enkeling stapt in. De popo is ook aanwezig maar kijkt toe alsof hun neus bloed. Zit hier wel logica in? Dat heen en weer geren. Deurtje open, deurtje dicht. Trailer vol ofzo?

Zit jij dan in jou vergrendelde cabine wetende dat zij bij jou aan de achterkant ook lopen te kloten. Vraag ik mij ook af wat zij allemaal wel niet stelen. Lijkt het wetteloze wilde west wel. Bizar om te zien.

Vageling | 18-05-15 | 19:32

@CrapoTheGreat

k denk dat u bedoelt: heel Europa in de problemen omdat dat tuig in Brussel het nodig vond om Ghadaffi af te zetten...

boefje_III | 18-05-15 | 19:24

Heel Europa in de problemen, en dat allemaal omdat niemand Assad aankon...

CrapoTheGreat | 18-05-15 | 19:19

Parasieten. bah.

MartinLeuterKingsize | 18-05-15 | 19:15

Wat is eigenlijk het plan om met die asielzoekers in Nederland vervolgens te doen? Opvangen is 1, maar eh.. werk? School?

CrapoTheGreat | 18-05-15 | 19:09

Nice_Wheels | 18-05-15 | 15:25
Dat voorkomt niet dat ze achterin jouw truck klimmen. Waarschijnlijk hebben diverse chauffeurs zoiets al geprobeerd, of met lichten/toeteren de voorganger waarschuwen. Het punt is alleen dat de franse politie niet voornemens is om er wat aan te doen, dus wat wil je dan zelf nog gaan uitrichten? Uitstappen laat je wel uit je hoofd, en de kans dat iemand vanuit de donkere berm een flinke steen door je zijruit gooit als je moeilijk doet is ook bepaald niet nul. Zn angst over wat er gebeurt als je een van die krioelende ratten doorrijdt kan ik goed begrijpen. Wat moet je in hemelsnaam doen je als je truck in de fik staat en er buiten 50-100 leipe afrikanen staan, dan ben je gewoon klaar.. (omdat de fransen hun werk weigeren te doen..)

noerg | 18-05-15 | 18:06

vieze ratten zijn het, kom maar naar Europa geld vreten en een huis geven die linkse smerige bretelsdragers je
en maar blijven zeiken dat we ons moeten schamen om dit soort dieven binnen te laten ,want normale werkende mensen zijn het niet ,ook niet in land van herkomst
schorem uitvreters zijn het ,pleur ze maar in Brussel in de kantoren dan wordt er wel wat gedaan.

ShoveASockinit | 18-05-15 | 18:04

Hans Hillen | 18-05-15 | 17:52
Inderdaad! Ik vraag me af of en wanneer de politiek eens in gaat grijpen. Ik vrees het ergste.

G-Klasse | 18-05-15 | 17:56

Jan de Hoop | 18-05-15 | 15:50
Nee hoor, dit is bij de trein.

LesPaul | 18-05-15 | 17:56

en je hond moet wel in quarantaine als je naar engeland wil. wat een volstrekte waanzin. maar geeft ook aan dat engeland door een volstrekte cynische wezensvreemde club wordt bestuurd die helemaal niets kan schelen wat er in het land gebeurt zolang het in de dure wijken maar rustig is. nou daar zullen ze wel achter komen.

minimá-armezusvan.. | 18-05-15 | 17:55

'Mooi filmpje'. Ik vind het schokkend, nee, zelfs crimineel! Wel weer even goed om mijn frans wat op te halen, dat dan weer wel.
G-Klasse | 18-05-15 | 17:42
.
Natuurlijk is het niet mooi-mooi. Maar het geeft wel mooi aan wat een sufkutten die Gutmenschen zijn. Massamigratie en open grenzen ... geen handige combi.

Hans Hillen | 18-05-15 | 17:52

Deur dicht en een paar weken laten staan. Kun je ze er zo uitvegen.

Longshott | 18-05-15 | 17:46

Wordt het niet tijd voor een paar stalen banden met een paar enorme sloten achterop de vrachtwagen? Wat je niet open kunt krijgen, kun je ook niet inkruipen.

Claudia M. | 18-05-15 | 17:46

@ de uitbater | 18-05-15 | 17:32
Dan zit die chauffeur wel héél erg te suffen.

OhJee | 18-05-15 | 17:44

Hans Hillen | 18-05-15 | 16:56
'Mooi filmpje'. Ik vind het schokkend, nee, zelfs crimineel! Wel weer even goed om mijn frans wat op te halen, dat dan weer wel.

G-Klasse | 18-05-15 | 17:42

@Hans Hillen | 18-05-15 | 16:56
LOL die tomaatrode emokoontjes op de wangen, al helemaal opgewarmd erheen :) Goed doen!
Ze distrubueren het zelf wel ff , de inmiddels droge schrompelnegers.
Ze hebben liever vers van de markt zo te zien. Gooien ze het weg hahahaa, wat een volk..!

Dibe | 18-05-15 | 17:33

OhJee | 18-05-15 | 17:27
Nee, eenmaal in Dover opent de Britse douane de deuren en krijgt meneer de chauffeur een boete, de trailernegers daartegen onderdak en wellicht een verblijfsvergunning.

de uitbater | 18-05-15 | 17:32

Ik kan het mis hebben, maar het lijkt er erg op dat de vrachtwagenchauffeur de deur openmaakt voor die gasten. Leuke bijverdienste wellicht?

OhJee | 18-05-15 | 17:27

Of nee ik zie allemaal artsen, doctoren, accountants, psychologen. Echt een enorme verrijking voor de EU. Welkom hoogopgeleide intelligente asielzoekers met een hele boel veel capaciteiten!

maakdatdekatmaarwijs | 18-05-15 | 17:24

Ze moeten gewoon de film 'This is England' projecteren op de geluidswal ofzo, voor de gelukszoekerts.
Als bewegende vankatiebrochure.
www.solarmovie.ws/watch-this-is-englan...
Weten ze waar ze tussen terecht komen, soort zoekt soort , zeg maar..:)

Dibe | 18-05-15 | 17:22

De Gutmenschen en de politiek vinden de trailernegers maar arme zieltjes, de belastingbetalende chauffeur die voor een paar cent lang van huis is, zit met de ellende...

Als hij/zij per ongeluk zo'n gelukszoeker onder de wielen krijgt, hangt hij/zij en met een beetje pech volgt een lynchpartij.

Mocht het de trailerneger lukken zich met succes te verstoppen in, op, of onder de trailer, dan hangt de chauffeur aan de engelse kant van het kanaal want hij/zij is dan de mensensmokkelaar!

bart1234 | 18-05-15 | 17:21

Hand ophou.... GELD!!! Iek uitkiering kraig in Europa!

maakdatdekatmaarwijs | 18-05-15 | 17:21

Geef mij maar dobbernegers want dit lijkt meer op een sprinkhanenplaag.

R.B.Scott | 18-05-15 | 17:15

Een leuk terrasje pikken in Calais is al niet meer mogelijk dankzij deze trailernegers.

de uitbater | 18-05-15 | 17:10

Hoe moeilijk is het om een slot op je fucking deur te doen. Arresteren en terug op vliegtuig zetten.

sickstyle | 18-05-15 | 17:07

@Hans Hillen | 18-05-15 | 16:56
Is dat open laten van busjes een Franse gewoonte? Wat een sokken die lui.

MaisNon | 18-05-15 | 17:02

Ook een mooi filmpje. Een stelletje Gutmenschen in Calais die de illegalen van voedsel voorzien. Vrijwillig en gratis. Zodat de arme gelukzoekers 'één warme maaltijd per dag hebben'. Tientallen Gutmenschen zijn er mee bezig. En kijk eens: de Gutmenschen worden bestolen, agressief benaderd en hun gulle giften worden op de grond gegooid omdat de Afrikanen het eten niet goed genoeg vinden. En de Gutmenschen? Die gaan gewoon door, want het zijn alleen maar communicatieproblemen, immers. Wat een bord voor je kop heb je dan.

www.youtube.com/watch?t=354&v=BPa...

Hans Hillen | 18-05-15 | 16:56

Sjonge lopen op de snelweg is al strafbaar, maar niks word er tegen gedaan?

een hek met schrikdraad aan de binnenzijde, of CO2 uitstoten, zodra op de bot of trein.

De instroom keihard stoppen door alle dobberenden terug te sturen is een veel beter signaal.
Wanneer wordt Europa wakker???

Rmathijs | 18-05-15 | 16:55

@ProAsfalt

goedkope arbeidskrachten is zeker onderdeel van de perverse keuzes vh tuig in Brussel, niet de enige reden, maar dat tuig doet een wedstrijdje plassen met oa china en india.

het is te hopen dat slapend, naïef NL wakker wordt voor het te laat is, maar gezien de laatste verkiezingsuitslagen vrees k het ergste.

misschien dat wat aanslagen door geïmporteerde IS zandhappers de publieke opinie definitief laten kantelen en bijltjesdag voor dat Brusselse, en NL'se tuig eindelijk eens van start kan gaan

boefje_III | 18-05-15 | 16:54

misschien gewoon de deur op slot doen, ik weet dat het hightech en 21ste eeuws is maar wellicht een idee ?

nikkipikki | 18-05-15 | 16:52

@Steinway | 18-05-15 | 16:43
Geenstijl Logistics BV?

MaisNon | 18-05-15 | 16:49

Ideetje: laat een lege vrachtwagen met open deuren meerijden. Aan het eind van de rit zit die geheid vol. Vervolgens laden op een schip richting Afrika en daar weer leeg kiepen.
Steinway | 18-05-15 | 16:43
.
Ik vind het wel een goed idee. Terugsturen zal wel niet lukken, maar vlak voor de boot afslaan en terugrijden en ze er dan weer uitlaten, dat lijkt mij wel te doen.

Hans Hillen | 18-05-15 | 16:48

Peter Emile | 18-05-15 | 16:40
Optrekken naar die kampen heeft misschien meer zin want ik ben bang dat de EU-bevolking dit probleem helemaal zelf op zal moeten lossen. Brussel gaat echt niks doen. Dat heeft geen zin. Er zijn dus allerlei bedrijven en organisaties die aan deze waanzin verdienen, en zelfs tot aan Brussel lobbyisten hebben, dus die gaan echt niet luisteren.

gaffelbaard | 18-05-15 | 16:47

Ben ik een heel slecht mens als ik onwillekeurig opeens aan Zyklon-B moest denken?
Prof. P. Paardekuth | 18-05-15 | 16:41
.
Door dit soort filmpjes en het gedrag van dit soort Afrikaanse mannen heb ik de laatste jaren een zekere walging ontwikkeld jegens Afrikanen. Zal wel onterecht zijn, maar ik constateer dat bij mijzelf. En of het echt onterecht is .... in Afrika moorden ze elkaar bij bosjes uit, stropen het continent leeg en steunen idiote leiders. Maar er zullen toch ook wel goede Afrikanen zijn - hoop ik.

Hans Hillen | 18-05-15 | 16:47

ook negers maar dan anders

ze doen wel netjes telkens de deur weer dicht...

niet in de kerk geboren

Riv | 18-05-15 | 16:46

Oh shit nee: Timmerfrans is op jacht naar bootjes vol asielzoekers voor het BBB programma in Nederland.

Steinway | 18-05-15 | 16:46

Ideetje: laat een lege vrachtwagen met open deuren meerijden. Aan het eind van de rit zit die geheid vol. Vervolgens laden op een schip richting Afrika en daar weer leeg kiepen.

Steinway | 18-05-15 | 16:43

Kun je je dieseluitlaat niet op je aanhanger aansluiten?

Raider Twix | 18-05-15 | 16:43

Te koop gevraagd: klein Afrikaans land aan zee

In verband met overbevolking, een malfunctionerende overheid en een invasie van vreemdelingen te koop gevraagd: een klein Afrikaans land aan zee. Minimale afmetingen 300 bij 300 km. Verkopende partij dient er zorg voor te dragen dat er geen verstekelingen achterblijven (deze kunnen zich melden bij de PvdA, volg de rode bordjes) en doet volledig afstand van aanspraken op eventuele toekomstige winsten. Terugkeer is niet mogelijk. Religieuze gebouwen en instituten zullen worden gesloopt.

BenBinnen | 18-05-15 | 16:42

Ben ik een heel slecht mens als ik onwillekeurig opeens aan Zyklon-B moest denken?

Prof. P. Paardekuth | 18-05-15 | 16:41

@gaffelbaard | 18-05-15 | 16:33

Ik zei het al, Gaffelbaard; dat hele migratiecircus hier in West-Europa is een verhaal dat zelfs Kafka niet had kunnen verzinnen.

Het is geïnstitutionaliseerde waanzin.

Dat een groot deel van de EU-bevolking niet allang zichzelf mobiliseerde en met hooivorken en dorsvlegels uitgerust, naar de gesubsidieerde inrichting die 'Brussel' heet is opgetrokken, verbaast me nog het meest.


Peter Emile | 18-05-15 | 16:40

220 volt op je achterdeuren man! Laat ze maar voelen dat ze met hun klauwen van je spullen af moeten blijven.

WatZalIkErvanZeggen | 18-05-15 | 16:40

Lupuslupus | 18-05-15 | 16:20
Ik vertel jou denk ik niets niets, maar die miljarden zitten in de zakken van mensen als Mugabe en Morsi.

Andere tientallen miljarden gingen naar playmobilmissies in zandbaklanden als Mali en Afghanistan. Alsof er daardoor daar wat gaat veranderen.

chicago river | 18-05-15 | 16:40

Kan Endemol daar niet eens een realityshow van maken. Zo'n format waarbij ze die tunnel ondergronds een rondje laten maken. Kom je na 15 minuten weer boven op de set in Frankrijk, doen de mensen net of je in Engeland bent, compleet met regen, links rijden, bolhoedjes, fish 'n chips en lelijke wijven. Die blijdschap op die gezichten, en dan die diepe ontgoocheling. En dat dan filmen. En de rechten aan heel Afrika en Nigeria verkopen. En stinkendrijk worden.

Magdatkandat | 18-05-15 | 16:38

Fort Europa :)
Gatenkaas Europa is het!
Long Horn | 18-05-15 | 16:11
.
____
.
Nog even en Europa zoals we het kennen is fort.

donjon | 18-05-15 | 16:35

chicago river | 18-05-15 | 15:57

Tx en..

WTF?? Die lui komen ook nog eens GESUBSIDIEERD binnen!
Ik heb je artikellink gezien. www.vice.com/nl/read/Vluchtelingen-in-...
Daarin staat deze foto. assets2.vice.com/images/galleries/meta...
Dus ik zoeken op de naam op dat busje. Salam.
Dat is dit clubje. www.associationsalam.org/Welkom-op-de-...
Een club die de zielige zwartjes (dixit Simek) helpt omdat het Rode Kruis dat niet meer doet nadat de franse overheid het eerdere vluchtelingenkamp terecht sloot.
Ze voorzien ze van alles; eten, drinken, huis zoeken, hun administratie, zelfs propaganda voeren voor ze (informeren en sensibiliseren van het grote publiek noemen ze dat zelf).
Goh.
Hoe komt zo'n club aan z'n geld dan?

En wat lees ik?
'De inkomsten worden geworven door .. subsidies. '

Dus als EU/FR betaler betaal je aan de ene kant mee aan de politie die dit moet bestrijden, en aan de andere kant aan clubjes als deze die de laaddeur van Europa wagenwijd open zetten voor ze?

Dit is echt idioot!

Zulke clubjes hebben een gigantische aanzuigende werking en creëren door hun werk een groot veiligheidsrisico voor het vrachtverkeer en vrachtwagenchauffeurs.
Dat soort clubs moeten worden verboden en opgedoekt.

gaffelbaard | 18-05-15 | 16:33

@boefje_III | 18-05-15 | 15:36
Dan komt het erop neer wat ik al eerder heb geschreven namelijk:
VVD'ers (meest werkgevers) zijn op zoek naar goedkope arbeidskrachten.
Linksen, zoals PvdA'ers menen nog een schuld te moeten afkopen hetgeen is ontstaan ergens in de gouden eeuw.

Gelukkig heeft de PVV niets met beide echter daar stemt geen hond op.
Dus blijven ze bij bosjes hiernaar toe komen.

ProAsfalt | 18-05-15 | 16:33

Waarom geen slang aan de uitlaat naar binnen voordat je de tunnel inrijdt? gewoon een T stuk met klepje?

10 minuten diesel blazen en ze zijn er echt wel uit allemaal

Alt | 18-05-15 | 16:29

bovenste_plank | 18-05-15 | 16:11
Labbekak houding?
Deze 'vluchtelingen' hebben een paar duizend euro voor de overtocht betaald, waarna ze proberen door te reizen naar Engeland. Waarom? omdat daar de gouden pot met honing, huis, uitkering en levenslange verzorging staat. Denk maar niet dat men staat te springen op Bulgarije, Polen, of Frankrijk. Nee, men wilt het beloofde land. Dit zijn geen vluchtelingen maar economische gelukzoekers.

Julia | 18-05-15 | 16:29

@FlorisJanvanFleppest | 18-05-15 | 16:21

Die fout wordt inderdaad ontzettend fout gemaakt. De simpele socialist stelt dat de taart een vaste grootte heeft. Dan stel ik altijd voor om werkelijk niemand meer te laten werken en dan eens te kijken hoeveel iedereen nog te eten en besteden heeft.

Daarnaast: het zijn ook echt wel sukkels als wij ze voor een prikkie van hun grondstoffen af zouden kunnen helpen. Spiegeltjes en kraaltjes anyone?

BenBinnen | 18-05-15 | 16:27

@bovenste_plank | 18-05-15 | 16:11

Zet 'm op, Plank! Weg met ons! Weg met ons!

Alle ellende op de wereld, en alle honger is onze schuld!

Ons harde werken en onze inventiviteit hebben de wereld alleen maar ellende, dood, honger en verderf bezorgd! Evenals de tientallen miljarden die we als Nederlanders al decennia lang in Afrika pompen! Evenals de honderden miljarden die de hele westerse wereld al decennia lang in Afrika pompt!

Weg met ons! U en ik, wij zijn gewetenloze misdadigers! Uitbuiters! Onze beschaving dient vernietigd te worden! En als het zover is, zult u ongetwijfeld zeer tevreden en handenwrijvend de rokende puinhopen overzien, en concluderen dat het goed is! Toch?

Nee, meneer. Neen. Dit perverse masochisme, dit kunstmatig opgekrikte, volstrekt onterechte schuldgevoel, kunt u zo langzamerhand écht niet meer op een geloofwaardige wijze verkopen.

Peter Emile | 18-05-15 | 16:27

Uitrooknegerts van maken. Lawinepijl en rookbommetje naar binnen. Kleur naar keuze. En dan natuurlijk ff de deur dicht houden.

Pannie7 | 18-05-15 | 16:25

bovenste_plank | 18-05-15 | 16:11
Labbekak houding? We hebben de afgelopen 50 jaar miljarden in Afrika gestopt.
Nu is er een enorme bevolkingsexplosie in Afrika gaande, men fokt graag door in de woestijn terwijl er oorlog enof geen werk is. En dan komen de westerse organisaties langs om het zoveelste kindje zonder toekomst te gaan redden want anders zielig.
Laat de westerse hulporganisaties maar eens gaan voor duurzame hulp, anticonceptie en banen. Tijdens de 2eWO kregen wij ook minder kinderen en na de oorlog was er de babyboom. Waarom moeten wij het dan normaal vinden dat mensen in Afrika tig kinderen nemen wanneer zij deze kinderen geen goede toekomst kunnen geven ivm hongersnood,werkeloosheid,armoede,oorlogen etc.?
Je kan het zielige kindje met hongerige buikje wel gaan redden maar wanneer dat kind opgroeit in de woestijn zonder zicht op een goede toekomst...... tsja....

Julia | 18-05-15 | 16:24

Mijn complete familie is in nederland geboren, dus heb ik ook geen verblijfsvergunning nodig. En zolang ze naar Engeland varen is er geen vuiltje aan de lucht.

heytse-loco | 18-05-15 | 16:23

@bovenste_plank, het eeuwige linkse adagium, 'je kunt alleen rijk zijn als er iemand anders arm is' klopt niet. Het is geen wet van behoud van energie. Denk daar maar eens over na.

FlorisJanvanFleppest | 18-05-15 | 16:21

De chauffeur haalt gewoon het slot er af , de containernegerts komen van voor en betalen de chauffeur leuk ritje is toch snel verdiend 10x 500 euro , en zo draait de gehele zieligheid industrie including de linkse kloothommels.

Jetstream | 18-05-15 | 16:21

@bovenste_plank | 18-05-15 | 16:11
Wel een paar duizend euro (een lokaal jaarsalaris?) voor een mensensmokkelaar kunnen verdienen, maar dat geld niet in je lokale gemeenschap willen investeren maar puur uit egoïstische economische redenen je vaderland de rug toekeren.

B.agger | 18-05-15 | 16:21

@bovenste_plank | 18-05-15 | 16:11
Deze jonge, fitte mannen (welk filmpje heb jij in godsnaam gekeken?) zouden hun land moeten opbouwen. Het enige dat Nederland kan doen is dat opbouwen faciliteren. We moeten niet toelaten dat Nederland afglijdt naar het niveau van Noord-Afrikaanse landen door deze mannen onbeperkt toe te laten.

MaisNon | 18-05-15 | 16:21

AUB nog even geduld...totaal aantal illegalen in vrachtwagen = nog 4.899.999.001 te gaan voordat we vol zitten.

Plukkiehaar | 18-05-15 | 16:21

@bovenste_plank | 18-05-15 | 16:11
Nou zeg! Weet u wel dat wat u noemt altijd al geweest is, ondanks de 200 miljard (en meer) die aan ontwikkelingshulp is gegeven aan dat continent? Zestig jaar geleden werd er al geld ingezameld (zilverpapier, melkdoppen) voor de zoals ze toen heetten "arme negertjes in Afrika". WAAR zijn al die miljarden gebleven?
.
Daarbij moet u met uw klacht zijn bij de grootgraaiers en niet bij de Nederlanders die hun leven lang gesappeld hebben en nu bij het grof vuil worden gegooid door onze overheid.
.
Bij mij valt helemaal niets (!) te halen en ik voel mij in géén ènkel opzicht verantwoordelijk voor de zogeheten "misère in Afrika" of waar dan ook ter wereld> Ik heb daar helemaal niets mee te maken!

Lupuslupus | 18-05-15 | 16:20

@bovenste_plank | 18-05-15 | 16:11

Er gaan over de hele wereld mensen dood van de honger en hier in Europa vrijwel niet, omdat we onze zaken redelijk goed voor elkaar hadden/hebben.

Ik weet 100% zeker dat als je enkele tienduizenden West-Europeanen naar een willekeurig land in Afrika stuurt en binnen tien jaar infrastructuur, werkgelegenheid, investeerders en een rechtsstaat is gerealiseerd.

In Afrika komt niets van de grond sinds de kolonisatie is beëindigd. En dat komt simpelweg door tribaal gedrag, luiheid, corruptie, primitief geloof en desinteresse.

Hoe is dat mijn schuld?

BenBinnen | 18-05-15 | 16:18

@bovenste_plank | 18-05-15 | 16:11
Die honger hebben ze daar helemaal aan zichzelf te danken afgezien van een heel enkele natuurramp.
Het is een combinatie van niet vooruit denken, geen enkele vorm van zelfopgelegde geboortebeperking terwijl ze al weten dat ze de kinderen niet kunnen onderhouden.
Verder zie je werkelijk in elke documentaire de vrouwen zwoegen terwijl de mannen bij elkaar op een krukje onder de boom hangen.

sinar2 | 18-05-15 | 16:18

@Lupuslupus | 18-05-15 | 15:58
De NWO zou volgens de complottheoristen al jaren bezig zijn, maar ze zijn wel erg knullig bezig als elke idioot op internet de geheime plannen kan bekijken. Een geheime organisatie die geen geheim kan bewaren is nogal stompzinnig bezig.

De NWO bestaat dus uit complete idioten waar je geen tijd aan hoeft te besteden, of er is niets waar van de complottheorieen. Maak je keuze.

rara | 18-05-15 | 16:17

@bovenste_plank

bent u wel helemaal lekker? enig idee hoeveel honderden miljarden er inmiddels die kant op is gegaan? hint: een veelvoud van wat Europa ooit aan Marshall hulp ontving.

'wij' moeten ter verantwoordelijkheid worden geroepen omdat wij ipv 5x per dag een sprookjesfiguur aanbidden en de rest vd tijd oorlog voeren, aanslagen plegen en vrouwen onderdrukken, wél iets van ons leven maken?

iedereen heeft recht op zijn mening, hoe krom ook, dus ook u, maar k twijfel sterk aan uw geestelijke vermogens

boefje_III | 18-05-15 | 16:16

En in Griekenland staan deze hang-spring-jump vrachtwagenmannetjes letterlijk met honderden langs de kant van de weg.

Wat een beleid.
Zwart/Wit EU-policy die de politci nie sien nie.

chicago river | 18-05-15 | 16:16

Het ergste van alles is dat de trailerneger steeds agressiever en gewelddadiger wordt naar chauffeurs en controleurs in Calais.

de uitbater | 18-05-15 | 16:15

Vroeger werd dit overschot aan mannetjes uitgedund door stammenoorlogen. De rest werd aan de witman en arabieren verkocht als slaven...

Vuurwezel | 18-05-15 | 16:14

We kunnen natuurlijk de grote steden vol hangen met stickers;

Free bath, bed and food...
Come to ; ......."adres bekend gutmensch".....

A3an | 18-05-15 | 16:13

Labbekak houding? Wat wil je doen dan? Nog langer negeren dat er mensen dood gaan van de honger een paar duizend km verderop en hier lekker een kroketje uit de muur trekken en maar hopen dat de muur hoog genoeg blijkt? Op een dag roepen ze ons met miljoenen te gelijk ter verantwoording. En terecht.

bovenste_plank | 18-05-15 | 16:11

Fort Europa :)

Gatenkaas Europa is het!

Long Horn | 18-05-15 | 16:11

Leentje v/d Melkboer | 18-05-15 | 15:57
De ´containerneger´.
Moet ik lachen of huilen. Ik vind het sowieso prachtig.

chicago river | 18-05-15 | 16:10

Zwartrijden zit ze in het bloed...

number668 | 18-05-15 | 16:10

Puzzle;

het opzettelijk aan de groep opleggen van levensvoorwaarden die gericht zijn op haar gehele of gedeeltelijke lichamelijke vernietiging....

Dit heet; ????????

A3an | 18-05-15 | 16:10

Terugslepen naar de Noord-Afrikaanse kust. Moet je eens kijken hoe snel die landen hun grenscontroles aanscherpen als ze dat zooitje ongeregeld terugkrijgen in plaats van door te kunnen verhandelen.

B.agger | 18-05-15 | 16:08

De onderbezetting van de Franse politie is overigens niet aan links, maar aan Hollandes voorgang(st)er Sarkozy te danken. Hij bezuinigde naar hartelust agenten weg - ook de broodnodige buurtpolitie in de cités.
In de aanloop naar de presidentsverkiezingen van 2017 roert Sarko zijn neoliberale trommeltje alweer volop, inclusief valse beloften geleend uit het Front National-verkiezingsprogramma. Want Sarko wil opnieuw de baas worden. Hopelijk zijn de Fransen over twee jaar snugger, en kwaad/moe genoeg over/van de invasie van niet-Westerse gelukszoekers, om Bling Bling niet nog een keer het Élysée binnen te laten.

De Vrijlansier | 18-05-15 | 16:07

En zo staan ze straks ook allemaal aan de sloten van je huis en schuur te rommelen om te kijken of er wat te halen valt.

sinar2 | 18-05-15 | 16:07

@Ko Ranzig | 18-05-15 | 15:56
Precies, dit zijn de heren die de schouders er onder zetten. Alles om die arme oude Europeanen bij te staan. Bejaarden wassen, straten leggen niks is deze blijmoedige werkers te gek. Dat, of qat-kauwen in een mooie sociale huurwoning in Birmingham/Den Haag oid.

MaisNon | 18-05-15 | 16:06

Het migrantenprobleem escaleert steeds meer, EU overheden doen niets. We live in interesting times zoals een oude Chinese wijsgeer met twinkelende oogjes al voorspelde, dus ik ga nog maar wat bier en chips en munitie inslaan.

dedeurs | 18-05-15 | 16:04

-weggejorist-

StijlvolRechts | 18-05-15 | 16:04

Prittstift, ik zit daar zomaar bijna 1 op 1 je tekst te kopieeren.
Mijn excuus.
Eerst goed lezen, chicago river.
Maar: het woord ´labbekak´is in 1 woord fantastisch.

chicago river | 18-05-15 | 16:03

Afgelopen weekend in de NRC een column van een of andere migratie- en vluchtelingenprofessor. Zijn punt: mensensmokkel (dus ook dit soort lui die zichzelf smokkelen) is niet de oorzaak van migratie, maar het gevolg van gesloten grenzen. Een open deur van jewelste, zou je zeggen. En om mensensmokkel tegen te gaan zouden we de grenzen open moeten zetten. Nog een open deur: als we dat doen verdwijnt de smokkel inderdaad volledig.

Het betoog wordt pas echt wereldvreemd als de geleerde heer het heeft over een eventueel klein negatief detail van zijn plan: het feit dat dan iedereen en zijn familie hier naar toe komt. "Gebeurt niet", zegt 'ie, het is hier namelijk echt geen luilekkerland en zo veel mensen die hier naar toe willen zijn er niet. Tja... Ik denk daar het mijne van, namelijk:
1) De aantrekkingskracht van Fort Europa is dusdanig dat mensen zich voor een (voor hen) godsvermogen onder erbarmelijke en levensgevaarlijke omstandigheden laten vervoeren. Als je op een volgepropt gammel bootje de oversteek maakt, met het risico dat de smokkelaar de boot lekprikken zodra het wat te link wordt, dan ben je behoorlijk gemotiveerd om te verhuizen.
2) Het ligt in de lijn der verwachtingen dat het "kleine" groepje durfals dat hier daadwerkelijk heenkomt slechts het topje van de ijsberg is. Als er mensen zijn die zulke idiote risico's nemen om hier te komen, is het dan niet aannemelijk dat er een veelvoud is die wel zou willen maar zich door de gebaren laat afschrikken? Juist.

Het treurige is trouwens niet dan zo'n flauwekulcolumn in de NRC verschijnt. Het treurige is dat politici die zich een beter gefundeerde mening over deze kwestie willen vormen, bij dit soort fopprofessoren uitkomen.

Muxje | 18-05-15 | 16:02

Wát een aantallen...
En als de politie een keer een grens trekt, dán is er ophef en is de wereld te klein.

Lewis | 18-05-15 | 15:59

@necrosis | 18-05-15 | 15:51
Ik snap het ook, hoor. Ik heb niet de illusie dat ik niet verschillende pogingen zou doen om een beter leven te krijgen. Het is alleen zo ontzettend makkelijk om die naïeve Britten, Zweden, Fransen en helaas ook Nederlanders te laten opdraaien voor het verkrijgen van een beter leven. Vooral omdat al deze landen nog overwegend bestaan uit D66-achtigen en de buitenlandse varianten daarop.

MaisNon | 18-05-15 | 15:59

@boefje_III | 18-05-15 | 15:36
Dat hebt u héél goed gezien! Het doel van Brussel is om Europa te laten overspoelen met 50 miljoen Afrikanen om op die manier de natie-staten te vernietigen en in chaos te storten. Want die New World Order moet en zal er komen. Vandaar ook de onophoudelijke hetze tegen president Poetin, die NIET wil meewerken aan de NWO.
.
Op You Tube zijn daarover talloze filmpjes te vinden.

Lupuslupus | 18-05-15 | 15:58

Henk Wijngaard zong jaren geleden : laat ze gaan gaan gaan geef die jongen toch vrij baan.
Het kwam in de Containersong voor, zou Henk dit daar mee bedoeld hebben?

Leentje v/d Melkboer | 18-05-15 | 15:58

@necrosis

een bevolking die massaal moet sappelen en kromliggen om rond te komen, valt erg gemakkelijk te besturen, dus dat uw geld opraakt, is helemaal prima, wederom volgens het tuig in Brussel

boefje_III | 18-05-15 | 15:58

Europa begint steeds meer weg te hebben van een krankzinnigen-inrichting waarvan de directie eigenlijk acuut opgenomen moet worden.

Dat hele migratie-circus, legaal of illegaal, grenst aan waanzin.
De wijze waarop illegaliteit (niet) bestreden wordt is absurder dan het eerste het beste Kafka-verhaal.

Peter Emile | 18-05-15 | 15:58

@R. E. Calcitrant | 18-05-15 | 15:39
Er past niets anders in het plaatje van Pechtold, dan het plaatje van Pechtold.

necrosis | 18-05-15 | 15:57

@McMarx | 18-05-15 | 15:20
Als je goed kijkt zie je dat direct aan het begin van het filmpje de chauffeur (in korte broek, blanke man) de deuren losmaakt en zo de poort open zet voor de containernegerts.
Zal er wel een leuk zakcentje voor ontvangen neem ik aan.
Je ziet ook duidelijk dat de negerts steeds wachten tot hij er is met zijn truck.

Leentje v/d Melkboer | 18-05-15 | 15:57

Veerboten zijn ook ´populair´ bij dit volk.

http://www.vice.com/nl/read/Vluchtelingen-in-Calais-894

Calais kampt al jaren met duizenden, hun ´kamp´ opslaande mannen.

Hup EU.

chicago river | 18-05-15 | 15:57

Ik hoor het ze nog zeggen: we hebben ze straks nodig...... want vergrijzing......... Hoe D66 wil je het hebben?

Ko Ranzig | 18-05-15 | 15:56

Ze doen nog we allemaal netjes de deur dicht.

Royk | 18-05-15 | 15:56

Gewoon vlak voor het uitvaren even een dikke slang aansluiten tussen de uitlaat en de vrachtruimte, en dan even 5 minuten de motor laten lopen (paar keer goed gas geven).
Probleem opgelost.

ArthurAlkmaar | 18-05-15 | 15:56

R. E. Calcitrant | 18-05-15 | 15:39

Ooit zullen lieden als Peggold ouderwets gekielhaald worden. Ons willens en wetens de ellende in frommelen zal niet gewaardeerd worden.

doskabouter | 18-05-15 | 15:54

@Helder Groentje | 18-05-15 | 15:42
Dit soort filmpjes zijn er al jaren. De lakse manier waarop er mee om wordt gegaan, doet me afvragen of er aan de overkant van het kanaal, in GB dus, niet ook een smokkelaar met een pak geld voor de chauffeur staat te wachten.

MaisNon | 18-05-15 | 15:53

Vorig jaar ben ik met de motor in de UK geweest en terug via Dover Calais ferry. Een trieste bedoeling dat gehele Calais, blij dat mijn motor flink bepakt was en er geen trailerneger achter op kon springen.

de uitbater | 18-05-15 | 15:52

Containers bromeren is een normale standaard procedure bij intercontinentaal transport. Als dat hier niet gebeurd betekend dat dat er sprake is van politieke opzet.

R. E. Calcitrant | 18-05-15 | 15:52

En wie heft er belang bij dat deze mensen naar het VK kunnen afreizen? Juist ja, het exporterende/ doorgangsland.

TheseDays00 | 18-05-15 | 15:52

@MaisNon | 18-05-15 | 15:47
Ik snap die gelukszoekers wel, probleem is alleen dat niet alleen de lonen en uitkeringen hoger liggen, maar ook de lasten.
En daar betalen gelukszoekers geen cent aan mee.
Je kunt de belastingbetalers van een land niet blijven opzadelen met NOG meer onrendabelen.
Mijn geld is ooit een keer op, en dan hebben socialisten niets meer om uit te delen!!!!

necrosis | 18-05-15 | 15:51

J. De Hoop Schepper | 18-05-15 | 15:22
.
Deze trucks staan in de rij voor de boot. Bij die tunnel hebben ze de zaakjes wat beter op orde.

Jan de Hoop | 18-05-15 | 15:50

En, hebben we een beetje zin in de toekomst? *proest*

First Contact | 18-05-15 | 15:48

Mm als ik een armlastige Afrikaan was, zou ik die Nederlandse vrachtwagen innemen. Ik vind het sneu voor de Britten, maar ik ben blij dat Groot-Brittannië het land van melk, honing en steeds meer sharia-rechtbanken schijnt te zijn in plaats van ons knusse, volle landje.

MaisNon | 18-05-15 | 15:47

@Wout Strooizout | 18-05-15 | 15:42
Goed idee. Naar Marokko is ook mogelijk. In dat geval zeg ik "Meer, meer, meer".

Kamervraag | 18-05-15 | 15:46

Lok vrachtwagens inzetten.
Eenmaal gevuld, naar het haventerrein, containerschip in, langs Lampedusa varen om daar extraatjes op te halen en richting Libië om het hele spul af te leveren.

Wout Strooizout | 18-05-15 | 15:42

@rara | 18-05-15 | 15:38
Dank, dat topic bedoelde ik dus!

necrosis | 18-05-15 | 15:42

Volgens mij is er, net als bij containers, prima hang en sluitwerk te krijgen dat enkel door chauffeur en geadresseerde is te openen, en niet onderweg.
Want niet alleen dat ze blijkbaar erg makkelijk in kunnen, het is natuurlijk ook bijzonder makkelijk spullen mee te nemen zo.
Lijkt me een gevalletje dat de chauffeur en transportmaatschappij zich eens goed achter de oren moeten krabben of hun beveiliging niet eens up to date gemaakt dienen te worden.

Helder Groentje | 18-05-15 | 15:42

Zou zo'n achterdeur niet eenvoudig op slot te draaien zijn?

Ik ben touringcar chauffeur en rijd met enige regelmaat naar Engeland, of inderdaad via de haven van Calais, of via de Eurotunnel even verderop. Zodra je Calais nadert zie je ze al op de vluchtstrook lopen of gewoon in de middenberm. Het is nu al zo erg dat ze op een verlaten stuk land een soort van tentenkamp hebben ingericht, vlak langs de snelweg.

vhKarelkruizenruiker | 18-05-15 | 15:41

Vergeef me het vergelijk, maar zoek op jijtube eens naar kakkerlakken.

Flipus | 18-05-15 | 15:41

geef het gewoon op. Zorg dat ze naar NL gaan en op de grachtengordel gaan wonen. Leggen wij ze uit dat ze gewoon naar binnen kunnen a la modern kraken en dan eens kijken of die elite ze het huis durft uit te zetten... we vinden de adressen van die politici die ze altijd welkom heten makkelijk op het internet ...

oblix | 18-05-15 | 15:41

Tijgers er in zetten die maandenlang niet gegeten hebben.

Kamervraag | 18-05-15 | 15:40

hoe komen ze er weer uit?
er moet toch ergens iemand zijn die de container van buiten open maakt toch? of weet de chauffeur er meer van misschien?

--sql error-- | 18-05-15 | 15:40

In de EU geldt trouwens nog steeds de regel dat het land van AANKOMST verantwoordelijk is voor die illegalen.
Engeland zou die trailerkapers moeten kunnen terugsturen zoals wij destijds Mauro terug naar Portugal hadden moeten sturen.
@D'66:
Lezen jullie mee?

necrosis | 18-05-15 | 15:39

Vorig jaar twee dagen doorgebracht in het stadje Calais. Wat een vieze smerige bende daar. De middenstand is kapotstuk vanwege proletarische shoppers, restaurants zijn dicht wegens binnenvallende gangs. Woningen onverkoopbaar, heul veul leegstand. Hoor je niets over vanwege past niet in plaatje Pechtold en co.

R. E. Calcitrant | 18-05-15 | 15:39

Gewoon een aantal lege trucks laat ze in stappen op de boot en terug naar Afrika in plaats van naar Engeland.

flyingdutchy | 18-05-15 | 15:38

Het is gewoon een vijandelijke invasie - behandel het als zodanig.
Voor het gemakzuchtige Gutmensch dat politiek correct tegen gezond verstand wil protesteren:
krijg eensch snel nachtelijk thuisbezoek van een man of vier van dit gespuis, dat streng komt informeren naar de verblijfplaats van je geld en de getalletjes van je pincode.

Jan Passant mk2 | 18-05-15 | 15:37

@ProAsfalt

politici beseffen dat prima, er ontbreekt bij ú enig besef, nl dat dit alles de bedoeling is, er moeten er liefst 50 mio komen van het tuig in Brussel.

dus.... een beetje symptoombestrijding voor de bühne, omdat anders de pleuris uitbreekt onder de autochtone bevolking, en ondertussen vrolijk verder gaan met het vernietigen van de autonome staat zodat er zsm een Europese federatie kan worden doorgevoerd

het blijft grappig om te zien dat nog steeds veel te veel naïeve mensen denken dat de politici naïef zijn, helaas... naïef bent u zélf

boefje_III | 18-05-15 | 15:36

De franse politie zal zich hier niet erg druk om maken denk ik. Hoe meer er naar UK afgevoerd worden hoe beter voor FR.

watazooi | 18-05-15 | 15:36

@J.R. Thorbecke | 18-05-15 | 15:32
Nog behoorlijk wat, deze plaag (want dat is het) gaat met de huidige aanpak en het huidige politieke klimaat niet stoppen.

First Contact | 18-05-15 | 15:36

Volgens mij had GeenStijl daar destijds al een topic over gelanceerd:
In Calais moeten vrachtwagenchauffeurs over een soort van belachelijk parcours waardoor de snelheid bewust laag gehouden moet worden.
Door die lage snelheid krijgen illegalen veel beter de kans om zich ergens in/ onder een vrachtwagen naar Engeland te verstoppen, die daar trouwens vrij over het terrein bewegen.
Waarom?
Omdat Frankrijk die illegalen niet wil en hopen dat ze in Engeland terechtkomen.
Het topic kan ik even niet vinden maar wellicht kan een medeguurder even bijspringen.
En @Pritt kan vast ook wel even mijn geheugen opfrissen.

necrosis | 18-05-15 | 15:34

een paar foptrucks ertussen, lading richting Gibraltar en kiepen maar.

kneuterzak | 18-05-15 | 15:33

Ze neuken ons dadelijk allemaal de moeder.

upgent | 18-05-15 | 15:33

Oppakken, interneren, uitzetten. Iets anders lukt niet. Hoeveel sociale voorzieningen moeten we nog opgeven om deze lieden te betalen?

Rest In Privacy | 18-05-15 | 15:32

Vrachtwagen deuren en de grenzen van Europa.Raadt de overeenkomst...

Roberto9785 | 18-05-15 | 15:32

Van dobberneger naar containerneger, ik had die truck allang een paar keer in z'n achteruit gezet.

de uitbater | 18-05-15 | 15:31


Die chauffeur zouden ze ook in de bak moeten gooien wegens het aanbieden van achterdeurtjes.

Dibe | 18-05-15 | 15:31

Dan kun je maar beter de grenzen weer sluiten en even wachten als chauffeur. Die Eurofielen fabel gaat ook niet meer op.

doskabouter | 18-05-15 | 15:31

-weggejorist-

neemjemoederindemali | 18-05-15 | 15:30

Mooi om te zien dat de vluchtelingenindustrie op volle toeren draait met dank aan het halfzachte beleid van de EU.

neemjemoederindemali | 18-05-15 | 15:30

Knalt ie op 5:19 nou vol op z'n voorligger??

Piet_Snot | 18-05-15 | 15:30

-weggejorist-

davimore | 18-05-15 | 15:28

Dit is nog niks. Het is nog geen week geleden dat de EU een officiële RSVP uit deed gaan aan alle gelukszoekers. Het duurt even voor het echt op gang komt.

Dhr. de Wit | 18-05-15 | 15:28

-weggejorist-

Pimp my Voortuin | 18-05-15 | 15:28

Vreselijk dit, waarom geen ijzeren balk dwars over de vrachtwagen?

lanexx | 18-05-15 | 15:27

Een goed slot, iemand? Achterkant van truck staat gewoon open...

1teen | 18-05-15 | 15:26

Een paar grote sloten zou geen kwaad kunnen en verder, zelfrijdende vrachtwagens dan maar..., die sluiten gewoon tot op de mm aan als je het juist instelt, klim er dan nog maar eens in.

Dibe | 18-05-15 | 15:26

Net als containers uit China waarvan de inhoud altijd minimaal 24 uur met methylbromide moet zijn behandeld, dan leren ze het vanzelf wel af.

eerstneukendanpraten | 18-05-15 | 15:25

Snap ook niet waarom de filmert niet de voorkant van zn truck tegen de oplegger aan zet, probleem ook opgelost, met als voordeel dat er een paar dobbernegers eventueel veranderen in een paar platnegers.

Nice_Wheels | 18-05-15 | 15:25

Op dit moment staat de wereld van west afrika tot en met de westgrens van China in brand door moslimgeweld. Miljoenen, zo niet miljarden, komen naar Europa. Rusland mept ze eruit. Austrailie mept ze eruit. Indonesie laat sowieso niemand toe, want moslimland is nou eenmaal niet humanitair. Wanneer begint Europa met voor zichzelf opkomen? Die 'vluchtelingen' komen hier echt geen vrede brengen.

Adversary | 18-05-15 | 15:25

En dat je weet dat, terwijl je filmt, je eigen wagen ook steeds voller wordt...

Aap, Noot & Mies | 18-05-15 | 15:24

Trucknegers?

DoorDraaiDeur | 18-05-15 | 15:23

En hoe komt dat?

Dat komt doordat deze lui niet meteen linea recta worden teruggezonden.
Sta er dan niet raar van te kijken dat zij hoop houden waardoor zij maar blijven komen.

Politici, behalve de PVV, schijnen maar niet te beseffen dat maar één methode helpt en dat is de harde hand: terugsturen. Gelukszoeker of (politiek) vluchteling. Terugsturen.

ProAsfalt | 18-05-15 | 15:23

Alle vrachtwagens dan maar steriliseren met een flinke dosis gamma-straling?

Trekhaas | 18-05-15 | 15:23

Waaro krijgen ze daar geen Bed, Bad, Brood?

Duifmans | 18-05-15 | 15:23

Een flink discusslot doet wonderen... jezus zeg. Dat dit zo überhaupt kan/mag van de verzekeringsmaatschappijen.

pontius | 18-05-15 | 15:23

Ik vraag me af hoe vaak die deurscharnieren vervangen moeten worden?

head_pend_jervin | 18-05-15 | 15:23

-weggejorist-

J. De Hoop Schepper | 18-05-15 | 15:22

Kom maar binnen, we hebben in Europa zoveel geld dat we het niet verdeeld krijgen.

doskabouter | 18-05-15 | 15:20

Wat betere sloten op die deuren zou misschien helpen.

McMarx | 18-05-15 | 15:20

Slot op trailer geen optie?

Timmehhh | 18-05-15 | 15:20

Even paar keer flink optrekken, heen en weer gaan...

Speertjespunt | 18-05-15 | 15:20

Ik heb voor de autotrein geboekt in juni, we krijgen nu een verzoek om alvast paspoort gegevens te overleggen om de doorgang sneller te maken. Straks moeten ook de personen- auto's tegen elkaar aanrijden om die illegalen te ontwijken.

lanexx | 18-05-15 | 15:18

Van dobberneger naar dieselneger.

Godsammekraken | 18-05-15 | 15:17

Het is gewoon een plaag. Vergelijkbaar met een rattenplaag.

StijlvolRechts | 18-05-15 | 15:17

Deze dienst heet UberTruck

brambo | 18-05-15 | 15:16

De Kaapneger maakt z'n debuut.

rara | 18-05-15 | 15:16

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken