Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Opel + aanhanger is strontvervelend in verkeer

Invoegen. Dat blijkt toch wel het aller aller allermoeilijkste in het dagelijkse verkeer. Zijn het geen senior citizens die hun Skoda's met 70 op een 130-weg ertussen knoeien, dan zijn het wel de asomobilisten in Opels Astra (09-GZK-6) die denken dat het overige verkeer zich maar aan de invoegert moet aanpassen (fout). Zie dashcam-filmpje, gemaakt op de A50 in de buurt van Hoenderloo. Totale Lul + aanhanger propt zich er op het laatste moment voor, en gaat vervolgens wild gesticulerend en remmend de kloodtzak uithangen. Wait for it, op 1:30 ziet u een totaaldebiele snij-beweging, genoeg om asfalthufter onmiddellijk het rijbewijs af te pakken en het land uit te zetten. hoenderlul534.jpgSmile. U staat op GeenStijl. Opklikken voor grootbeeld.

Reaguursels

Inloggen

-weggejorist-

LeefVandeStaat | 06-05-15 | 13:14

Hij kan beter zijn auto verkopen en zijn haar laten groeien.
Oeps dat eerste kan wel dat tweede wordt een beetje moeilijk.
Hij is gezien en iedereen zal hem herkennen.
Wat kan een mens een kort lontje hebben.

De reactie van de vrachtwagen begrijp ik voordelig met zijn grote licht en er zal ook wel een toeter aan te pas gekomen zijn.
Ja en dan schrik je wel even als je zo een stomme fout heb gemaakt als Opel bestuurder zijnde.
maar dan je dan door zo een stomme fout zo gaat reageren dat is niet slim.
Dat is vragen om aandacht.
En als je op deze manier beroemd wil worden om met je gezicht op de camera te staan, En je rijgedrag er bij.
Dan vraag je om moeilijkheden.
Die bestuurder is nog geen fiets waard!

En dan te bedenken dat het nu een keer is opgenomen.
Maar het gebeurt zo veel dat invoegend verkeer gewoon denkt dat ze voorrang hebben op het verkeer dat op de snel weg rijd.
En hem er gewoon tussen drukken.
Wordt tijd dat er meer van dit soort filmpjes komen.

123carcam.nl | 06-05-15 | 01:10

Wat een mongool met z'n kutbakkie, hahahaha, en die reactie van hierboven, hi h..., hahaha, te triest gewoon.
Tijd dat je op jezelf gaat wonen jongen.

H2O | 05-05-15 | 14:06

jesuisdevrachtwagenchauffeur

eightfour | 05-05-15 | 12:17

kenny harder | 05-05-15 | 08:55

Welja joh! Ga jij effe lekker schelden. Al net zo snel op je te kleine pikkie getrapt als die vrachtwagenchauffeur. Als je het niet met iemand eens bent zou je ook kunnen overwegen om 'm met redelijke argumenten te overtuigen. Van al het verwerpelijke wat ik heb gezien in dit filmpje is het gedrag van de opel rijder het meest verwerpelijk, en is de vrachtwagenchauffeur degene die het eerste onwenselijk gedrag vertoont. Actie=reactie. Simpel zat. Opgeheven vingertje zoals toeteren en grootlichten lokken nou eenmaal vaak boos gedrag uit.

von H | 05-05-15 | 10:50

Ik hoor hier graag het vervolg op @politie. Want dit is een volslagen debiel. Die kut aanhanger van hem kantelt bijna. Doorgesnoven staatsmongool. Deze mannetje hoort spulletjes voortaan per bakfiets te vervoeren... simpel.

ShameLess | 05-05-15 | 10:42

Ik heb het idee dat het aantal totaalidioten op de weg de laatste tijd hard aan het stijgen is. Manmanman, hoe vaak ik tegenwoordig wel niet gesneden wordt. Tegen hufterigheid mag veel harder worden opgetreden. Om het minste huftergedrag rijbewijs afnemen en nooit meer teruggeven, dat is de enige oplossing.

Tubantia83 | 05-05-15 | 10:38

zo een moet je gewoon van de weg afdrukken, wat een mongool, en levensgevaarlijk zoiets.

Iriszz | 05-05-15 | 10:31

Lijkt mij dat hij de vrachtwagen chauffeur duidelijk wil maken dat er iets met zijn vrachtwagen is (wellicht last niet goed vastgezet en aan het schuiven of wat dan ook). Waarom gebaard hij hem anders constant naar de vluchtstrook? Lijkt mij dat er hier meer aan de hand is dan wij meekrijgen in ieder geval :P Misschien later vandaag meer, hopelijk is Opelmeneer een reaguurder...

Pieter Baas | 05-05-15 | 08:55

von H | 04-05-15 | 15:33
Ga toch weg joh idioot. Als je van knipperde voorlampen al zo debiel gaat doen hoor je in het gesticht en zonder rijbewijs.

kenny harder | 05-05-15 | 08:55

Theorie examen gedaan bij Sait van Altijdgeslaagd.nl dat zie je zo

michello | 05-05-15 | 07:35

Ik kan begrijpen dat je als vrachtwagenchauffeur dan toch wel sterk de neiging krijgt om hem met de vrachtwagen dan maar een beetje opzij te duwen. Mooi dat die vrachtwagenchauffeur zo kalm blijft. Heel mooi. HULDE!

En die chauffeur van die auto met aanhanger is een absolute, totale lul.

Patatter | 04-05-15 | 23:27

goede foto, zo word je vast beroemd.
Is er nog geen verplichte cursus Anger management?
Moeten ze gewoon ook invoeren kosten 1500 euro .
Maar liefst met een prijskaartje dat er zo kwaad van zal worden, dat 2 x naar een dergelijke cursus moet.

larie koek98765 | 04-05-15 | 23:11

Die Frits Wester toch.

FlitsPool | 04-05-15 | 22:35

Ik neuk jullie allemaal de moeder met m'n T5.
Doei.

Brabo_Hufter | 04-05-15 | 21:35

Praat het niet goed maar we zien natuurlijk niet wat de vrachtwagenchauffeur daarvoor gedaan heeft.

HarrieindeWarrie | 04-05-15 | 21:33

Wat een idioot. Wat mij betreft verdient hij een frontale aanrijding tegen een boom.

Gebleekte | 04-05-15 | 21:10

the_hammer | 04-05-15 | 20:23
En dan 3 uur later bij de klant aankomen omdat je een aanrijding hebt gehad... Niet alleen jij, maar ook 100 andere chaffeurs omdat de complete weg wordt afgesloten. Dan ben je echt goed bezig ;-)

salonsocialist | 04-05-15 | 11:47
Algeheel rijverbod zou jou ook niet misstaan. Jij bent er zeker ook zo 1 die nog even snel langs die ene vrachtwagen moet, waardoor die moet remmen en zijn achterligger erop klapt. Is het je wel eens opgevallen dat de meeste ongevallen met vrachtwagens bij op- en afritten gebeuren? Hoe zou dat nou komen...

Verder... Altijd weer die Opel rijders he ;-)

iCorsa2008 | 04-05-15 | 21:03

@the_hammer | 04-05-15 | 20:23
Wat een agressie.

poisonivy | 04-05-15 | 20:33

Volgens mij kijken we vanuit eeb vrachtwagen, derhalve vele mogelijkheden om de wagen plus aanhager de berm in te vouwen, met de trailer wel te verstaan. 1 keer ouwehoeren prima, 2 keer vervelend, 3 keer dan ben je aan de beurt laat maar zien wat je waard bent. Ik had hem met trailer de berm in geschoffeld.

the_hammer | 04-05-15 | 20:23

Meestel zie je dat soort mafkezen met een complete tuin aan tegels of stenen (a 1200kg) in zo'n ongeremde aanhanger, of met een bankstel die hij voor zijn vrouw moet ophalen ergens aan de andere kant van het land. Snap ook wel dat je je dan zo klote voelt, maar das nog geen reden om het op andere weggebruikers af te reageren.

fredjuhh | 04-05-15 | 20:20

Mijn rij instructeur zei tegen mij: "Je moet het zo zien, jij bent de enige die kan rijden. De overige weggebruikers zijn klojo's en die moet je ontwijken". De man had gelijk, rij al 35 jaar schadevrij met 50.000 per jaar op de teller en ook nog vrouw zijnde. Je moet alles wat voor je komt zien te ontwijken.

poisonivy | 04-05-15 | 19:59

Zojuist het filmpje nog eens gezien, die vrachtwagen kon niet naar links, daar reed een Seat.

Stekeltje | 04-05-15 | 19:23

klimgek | 04-05-15 | 18:52
Bij een geijkte teller en dat hebben vrachtwagens staat er ook braaf 82 in op de klok.
Het lijkt me trouwens niet dat de dashcam geijkt is. GPS wijkt voor het gepeupel ook af.

Stekeltje | 04-05-15 | 19:19

Gewoon afsnijden die hand, oprotten met je aanhangertje

wo2-fanaat | 04-05-15 | 19:03

Even de koo$ $pee / BVOM modus aanzetten:

Zien jullie niet dat de grootste aso in de vrachtwagen rijdt?! 82!! geijkte kilometers per uur!! Dat is minstens 108 op zijn teller!

Ergo: de vrachtwagenchauffeur is fout. Gelukkig hebben we binnenkort zeker 2 man extra snelwegpolitie, die zullen de truckert keihard aanpakken.. 8 maanden cel!
EN natuurlijk 10000 euro boete.

En die slopelrijder? Hij voegde toch keurig met 70 in? Dan is er volgens het flitsbusje langs de weg niks aan de hand.

klimgek | 04-05-15 | 18:52

Zo slecht rijdt niemand die volledig nuchter is. Dis: wat heeft knul gebruikt? Mijn gok is cocaïne; wie biedt meer?

Bruine Beer | 04-05-15 | 18:16

Als hij het kon betalen zou hij in een Audi rijden, wat een dubbel gefrustreerde droeftoeter.

voldemort | 04-05-15 | 17:57

Blijft natuurlijk wel de vraag open wie hem zou doen

Mark van Leeuwen | 04-05-15 | 17:49

Die gast (waarschijnlijk) verdient echt een gruwelijke aftuiging met een hb-knuppel.

fuuten | 04-05-15 | 17:16

Realistisch ook.. tuurlijk zet die chauffeur zn truck even stil op die 2,5 parkeerplaats naast de vlucht/spitsstrook om er achter te komen wat jou probleem precies is.
Heel klein pikkie vermoedelijk.. absoluut niet achter de vrachtwagen in willen voegen met je gare aanhanger, er achter komen dat je kut opel niet snel genoeg is.. en dan boos worden omdat de chauffeur even met de lichten knippert. Wat gaat er dan in je hoofd om als je NIET denkt 'oops' 'ja ja sorry' of gewoon 'barst maar met je lampjes' en gewoon doorrijdt.

noerg | 04-05-15 | 17:09

Weet je wie ook een Volvo rijdt? (Neehee, niet die!)
De politie. Onopvallend staan ze langs de kant van de weg, onderuitgezakt in het leer, te genieten van een kop lauwe koffie terwijl de camera op het dashbord ritmisch klikt...

Blij dat ik de Opel net weg heb gedaan,

EEnzame SchizofrEEN | 04-05-15 | 16:42

Zo rolt deze PVDAert; A-sociaal, hufterig, wereldvreemd, "niemand deugt behalve ik", geen enkele zelfreflectie. Zo rollen PVDAers vaak.

Rest In Privacy | 04-05-15 | 16:20

@Nosky | 04-05-15 | 12:21
Zowel voor, als achter als naast je imo. Gewoon rekening houden met het overige verkeer lijkt me juist

Martinspire | 04-05-15 | 16:04

@Ceauceausneaut | 04-05-15 | 13:14
Waarom zou ik jaloers zijn op een merk met de meest waardeloze chauffeurs, de meest lelijke auto's en het meest overpriced assortiment, welke nog niet eens meer de veiligste ter wereld zijn, waardoor je wel een gat in je hoofd moet hebben om daar ooit bij te willen horen.

Sorry, maar ik ben alles behalve jaloers op volvorijders. Als je volvo's fijn vindt rijden dan heb je inmiddels je leven al opgegeven.

Martinspire | 04-05-15 | 16:02

@zeefert | 04-05-15 | 12:00
Ik zeg ook niet dat het moet, ik zeg dat het mag en ik het ze nooit zie doen. Op plekken waar makkelijk ruimte gemaakt kan worden zie ik een volvorijder echt werkelijk nooit een rijstrook opzij gaan om mij er mooi tussen te laten. Een audi, bmw of ander duur merk welke vaak wordt geassocieerd met aso-rijders, doen dat namelijk wel.

Martinspire | 04-05-15 | 16:01

-weggejorist-

Campinggastje | 04-05-15 | 15:40

Wat een gelul hier zeg. Meneer voegt prima in. Als de invoegstrook niet voldoende is, mag je de vluchtstrook gebruiken. Aangezien het hier om een vrachtwagen gaat, kan het daarachter behoorlijk vol zijn. Het gaat pas fout op het moment dat meneer de "ik zal iedereen wel eens laten weten dat ik het beter weet" vrachtwagenchauffeur zo nodig een lichtorgel in de achteruitkijkspiegel van de opel moet laten schijnen. Dat ontlokt totaal verwerpelijke en gevaarlijke reacties uit, maar als ie zijn groot licht uit had gehouden was er echt helemaal niets aan het handje geweest.

von H | 04-05-15 | 15:33

Kijken hoe lang het duurt voor dumpert een dreigmail ontvangt om deze beelden van het internetz te halen :D Man man man wat een tokkie die Opel bestuurder.

Marvin_NL | 04-05-15 | 15:21

Professionele vrachtwagenchauffeur. Sukkel in Opeltje mag van geluk spreken dat hij niet ondersteboven in de berm belandt. Rijbewijs innemen, verplichte cursus bij CBR, opnieuw rijbewijs halen en een dikke boete. Zo, daar kun je mee thuis komen.

poisonivy | 04-05-15 | 15:10

Ik zie geen filmpje, alleen iets over Cookies ?

ikkrijgjewel | 04-05-15 | 15:09

Maar wie is die man dan eigenlijk?

Harry de Slijter | 04-05-15 | 14:51

Wat trouwens ook vaak zo is bij dit soort gasten: thuis hebben ze geen DONDER te vertellen. Vrouwtje is de baas, zij heeft de afstandsbediening, en als zij koffie wil moet hij het zetten...
.
En tja, dan moet je je ergens anders als een beest gedragen natuurlijk. Toch nog proberen om aan de buitenwereld te laten zien dat jij het 'mannetje' bent. En waar kan dat beter dan in een omhulsel in het verkeer...
.
Triest figuur. Zou lekker een scheiding aanvragen en eindelijk eens je eigen leven gaan leiden. Beter voor jou, en voor alle andere weggebruikers.

davimore | 04-05-15 | 14:39

Wat ik nooit begrijp is dat dit soort filmpjes geen boete kunnen betekenen, maar dat als het live door de verkeerspolitie gefilmd is het ineens wel als bewijsmateriaal dient??

CrapoTheGreat | 04-05-15 | 14:38

Die moet wel een HÉÉL kleine piemel hebben...

davimore | 04-05-15 | 14:34

@Pieter | 04-05-15 | 11:31
Bij die snijbeweging van rechts naar links had deze vrachtwagenchauffeur , per ongeluk, dat aanhangertje een tikje gegeven....
Vollidiot!

lilluke halve hoan | 04-05-15 | 14:26

en... heeft de politie er weer helemaal NIETS mee gedaan...

ok.. nee? ... alleen effe informeren...

Riv | 04-05-15 | 14:23

Die gast heeft het echt niet goed, je zal maar zo`n leipo tegenkomen...

wiener mit pommes | 04-05-15 | 14:21

Als het een bestelbusje is snap ik de Opelrijder heel goed. Dan moet hij gewoon aan de kant. Naar links toe. Dat is gewoon de regel. Als het een vrachtwagen is, moet de opelman niet zeuren
Zyrjanka | 04-05-15 | 12:39
.
Nope. Je MAG naar links, het moet niet. Als je namelijk net zelf ingehaald wordt, is het een beetje lastig om naar links te gaan.
Zoals hierboven al vaker is aangehaald: de regel is dat de invoeger vaart maakt tot de snelheid van het verkeer op de snelweg en dan op een geschikte plek invoegt. En daarbij voorrang verleent aan het verkeer op de snelweg. De invoeger heeft standaard geen voorrang namelijk.

frenkievee | 04-05-15 | 14:20

Wat een achterlijke, stuur de imbeciel naar een Newton-school, je gaat met je 1.5 ton toch niet liggen vechten met een vrachtwagen ?

Sweetlakecity | 04-05-15 | 14:20

@Ooit_huisregelneef | 04-05-15 | 13:42

Oh ja. Ga jij het nog even omdraaien, Vollidiot.

Kameroudste | 04-05-15 | 14:11

Ik vraag me nu wel af: gebéurt er nou ook nog wat met die beelden? Heeft de filmert aangifte gedaan? Is het filmpje aan de politie getoond? En het belangrijkste: wordt deze Astra-randdebiel uit het verkeer genomen? Permanent?

Kameroudste | 04-05-15 | 14:10

Nederlanders kunnen gewoon niet autorijden. Rijden op de Nederlandse wegen is een en al frustratie.

Trekvogel12 | 04-05-15 | 13:53

@Capt. Iglo | 04-05-15 | 11:49
Dat vind ik een manco van sites zoals GeenStijl, ik vraag me wel eens af hoe het is afgelopen met zo'n restaurantfiguur, of met de drie moslimachtigen, of die afgeketste huisuitzetting uit december(?), of wat er met de idioot uit dit filmpje gaat gebeuren. Er is vrijwel geen feedback achteraf (pleonasme). Dat vind ik jammer.

Suerte Piet | 04-05-15 | 13:49

Aanhangertje is knap agressief inderdaad. De filmer zoekt echter zelf ruzie door met groot licht te seinen als het aanhangertje al weer twee honderd meter verderop is. En waarvoor? Het aanhangertje voegt in over de vluchtstrook. Dat mag inderdaad niet.

Ooit_huisregelneef | 04-05-15 | 13:42

@DerWaarheid4 | 04-05-15 | 12:22
Juist in Duitsland heeft men nog meer de neiging om naar links te gaan bij opdoemende invoegers. Dat kan dan ook niet anders, want de lengte van een Duits snelwegoprit en woonhuisoprit is ongeveer gelijk.
Hier in Nederland echter hebben we vrijwel overal een invoegstrook van ± 2km, derhalve is er geen ENKEL excuus om niet op snelheid in te voegen. Maar ja, je moet natuurlijk wel koste wat kost bij de eerste 3 blokmarkeringen de hoofdrijbaan op flikkeren, ook al rij je 60km/u, want stel je voor dat je er niet meer tussen [email protected]#$! *facepalm*

citywok | 04-05-15 | 13:34

Martinspire | 04-05-15 | 11:56
Ah U heeft van het werk een ruk Peugeot or Renault gekregen en u bent stiekem jaloers op Volvo-rijders. Ik snap het wel, Volvo rijdt zoveel beter. Doei, een Volvo-rijder.

Ceauceausneaut | 04-05-15 | 13:14

Ik zie niets nieuws. Als ik met de combi onderweg ben zie ik ook allerlei volk op de invoegstrook dat het altij presteert om met 80 naast je te blijven rijden, alsof ik dan maar opzij moet gaan ofzo. Verrassing: gaat niet gebeuren. Ik had hetzelfde gereageerd.

Wat een lul. Gelukkig heb ik ze nog niet zo kwaad meegemaakt.

Ridocar | 04-05-15 | 13:11

DerWaarheid4 | 04-05-15 | 12:50
20 km/u onder de gemiddelde snelheid?! Voor u misschien gebruikelijk maar erg gevaarlijk en a-sociaal voor de snelweggebruikers die op de rechtstrook rijden.
Hoe moet het dan wel? Kijk hier:
nl.wikihow.com/Veilig-invoegen-op-de-s...

gatij | 04-05-15 | 13:06

Met een Opel proberen een vrachtwagen van de weg te drukken heeft niks met asociaal te maken, meer met de afwezigheid van enige intelligentie.

happen naar de baas | 04-05-15 | 12:59

DerWaarheid4 | 04-05-15 | 12:50
Neen. Iemand die rijdt op de snelweg heeft ALTIJD voorrang op de invoeger. Ambulance, Politie etc met spoed daargelaten uiteraard.

zeefert | 04-05-15 | 12:52

De bekende Arab-gebaren van een geïmporteerde chef inkoop. Aangeleerde verontwaardiging.

Rien7847 | 04-05-15 | 12:51

Zo te zien was het niet erg druk op de A50. Het was ook al 18:10 en ook nog op een zondag.
Het is aannemelijk dat de Opel zonder problemen achter de vrachtwagen had kunnen invoegen maar de bestuurder lijkt te denken dat invoegend verkeer voorrang heeft.

gatij | 04-05-15 | 12:51

Het is gebruikelijk om op de invoegstrook te versnellen tot ca. 20 km/u onder de gemiddelde snelheid op de rechterrijstrook, zodat men veilig in kan voegen. Het is gebruikelijk dat een automobilist op de rechterrijstrook, indien dit enigszins (veilig) kan, ruimte maakt voor de invoegende automobilist, bijvoorbeeld door naar de linkerrijstrook uit te wijken. Wanneer dit niet gebeurt, bijvoorbeeld omdat de linkerrijstrook al bezet is, moet de invoegende automobilist voorrang verlenen aan de auto's op de snelweg. Een autosnelweg is immers altijd ook een voorrangsweg.

DerWaarheid4 | 04-05-15 | 12:50

Volgens mij was er ruimte zat vóór die vrachtwagen. Als dat er achter niet het geval was, dan is dat het probleem van die opel-rijdert en die genen achter die vrachtwagen die onvoldoende afstand houden, niet van de vrachtwagen chauffeur.

CynicalBastard | 04-05-15 | 12:49

@ verzekeraars.. pleur die gozer er eens uit. Maar ja, auto zal wel op naam moeders staan.

Common_Sense | 04-05-15 | 12:47

't is heel simpel. Als het fout gaat, is de partij die van rijbaan wisselt schuld aan het ongeval! Heb het zelf ook meegemaakt 2,5 jaar geleden! En ja, het was een Volvo rijder, die dacht dat ik plaats moest maken zodra hij zijn knipperlicht aanzet en gewoon van baan wisselt, terwijl ik naast hem reed!

DerWaarheid4 | 04-05-15 | 12:47

Zyrjanka | 04-05-15 | 12:39
Welke regel is dat dan?

zeefert | 04-05-15 | 12:41

Ongelovelijke klootzak!!!

Sarah7695 | 04-05-15 | 12:40

Als het een bestelbusje is snap ik de Opelrijder heel goed. Dan moet hij gewoon aan de kant. Naar links toe. Dat is gewoon de regel. Als het een vrachtwagen is, moet de opelman niet zeuren

Zyrjanka | 04-05-15 | 12:39

@lulmetpoep | 04-05-15 | 11:27
Je kent ze toch wel?
-Volvorijders die hun groot licht aan laten staan CHECK
-Volvorijders die links blijven plakken met 100 waar je 120 mag CHECK
-Volvorijders die een vrachtwagen gaan inhalen door hem maar gewoon op de andere baan te gooien CHECK
-Volvorijders die nooit ruimte maken als je wilt invoegen (maar dan zonder de reactie van huftert uit de video) CHECK
-Volvorijders die drukker bezig zijn met de achterbank dan met wat er voor de voiture afspeelt? CHECK
Nooit gezien? Zeker een volvorijder
Martinspire | 04-05-15 | 11:56

Dank voor het lijstje. De V70 mag blijven.

snokkertje | 04-05-15 | 12:35

Het invoegen ging toch goed? Snap het drukke gedoe niet, aanhanger besloot voor vrachtwagen in te voegen, maar kwam een paar meter tekort, dan restant op vluchtstrook.
Het ego zit volgens mij bij diverse tweevoeters van het manlijkegeslacht in de weg.

enra | 04-05-15 | 12:30

Wat een mongool

de_landloper | 04-05-15 | 12:24

@Nobeltje | 04-05-15 | 11:55
Dat heb je zo niet geleerd en je bent dus een gevaar op de weg.

Suerte Piet | 04-05-15 | 12:24

Neukende | 04-05-15 | 11:22
Martinspire | 04-05-15 | 11:56
Krakatu | 04-05-15 | 11:31

Eindelijk mensen die het snappen! Volvo rijders zijn het aller ergste soort op aarde. Heb dit hier al vaker geprobeerd mensen duidelijk te maken, maar het wordt zelden begrepen. Mijn theorie is dat dit te maken heeft met het feit dat Volvo's heel lang als de meest veilige auto gezien werd, dus wie rijdt er dan in? Juist ja, mensen die niet kunnen rijden en bang zijn of juist de types die doordat ze zich veilig wagen achterlijke risico's nemen. De types die eigenlijk een dolk op hun stuur zouden moeten hebben. Zoek maar eens op 'Risk Propensity' en u zult snappen waar mijn theorie vandaan komt.

soundwave070 | 04-05-15 | 12:23

De grootste onzin is om weggedrag te koppelen aan leeftijd, geslacht of automerk. Senioren hebben in de regel minstens 40 jaar rijervaring. Lichamelijke beperkingen (reactievermogen, zicht, gehoor bijvoorbeeld) en niet de leeftijd bepalen geschiktheid om aan het verkeer deel te nemen in welke vorm ook. Wanneer je moeder iets trager op de zebra loopt wacht je toch ook even? Enne, weet jij al wat je volgende auto wordt?

chroll | 04-05-15 | 12:22

Invoegend verkeer moet altijd voorrang verlenen op de verkeersdeelnemers op de hoofdweg. Het invoegend verkeer moet ook zijn snelheid aanpassen, en niet het verkeer op de hoofdrijbaan! In Nederland denkt men hier wel eens wat anders over! Daarom is rijden in Duitsland zo'n verademing! Daar houden de meeste invoegers hier ook rekening mee, en wachten tot jij voorbij bent!

DerWaarheid4 | 04-05-15 | 12:22

@Nobeltje | 04-05-15 | 11:55
.
Je doet je bijnaam geen eer aan.
Lees mijn tegel eens.
Jij bent dus precies het prototype idioot die schijt aan een ander heeft. Die moeten maar lekker rekening houden met JOU. Wel, DAT is nu juist asociaal rijgedrag, en tamelijk dom bovendien gezien het feit dat je de noodzakelijke dynamiek die het verkeer nodig heeft, niet begrijpt.
.
Ik herhaal hem maar even: "sociaal rijden is rekening houden met het verkeer ACHTER je".

Nosky | 04-05-15 | 12:21

@Big show.
Dan denk ik dat de politie ook bij jou langs kan. Je moet namelijk over die doorgetrokken streep om niet onnodig links te rijden en je hoort de wet te kennen. Daarin staat dat bij het bord " spitsstrook open" de doorgetrokken streep als onderbroken streep dient te worden beschouwd.

Shoarmamasutra | 04-05-15 | 12:20

Tja, ik heb nog geleerd dat je, indien redelijkerwijs mogelijk, je een baantje opschuift naar links om invoegend verkeer de ruimte te geven. Hoeft niet, maar mag wel.

Ik vraag me af, of achter de (vracht?)wagen nog ruimte was om in te voegen. Indien niet, kan ik me voorstellen dat je als invoegende bestuurder wel even zit te zweten. Dat je daar dan vervolgens zo ongelofelijk debiel op reageert, vind ik dan weer onbegrijpelijk. Triest. Maar ik heb dan ook geen enkel begrip voor agressie in het verkeer.

Spinazi | 04-05-15 | 12:19

Heeft ie nu een helm op in de auto ?

ja,diedus! | 04-05-15 | 12:18

Tegen z'n vrouw (of man ?) geen grote bek durven geven als ie naar het grofvuil moet met z'n kar. Op de snelweg de grote jongen proberen uit te hangen om zijn zelf opgeroepen frustratie in het verkeer te uiten. Wat een lul en vroeger mogelijk een huilbaby geweest zeker. Min mannetje , als deze wurm klem gereden wordt door de vrachtwagen gaan snel de deurtjes van de Opel op slot en belt ie met trillende handjes en een piepstemmetje de politie. Een echte kerel staat boven een vermeend foutje ? van een andere verkeersdeelnemer en zorgt dat hij zelf niet in zo'n situatie terecht komt door te anticiperen tijdens het invoegen. Maar kom op , je gaat toch niet enkele keren de confrontatie aan ? Wees dan een vent en rij de vrachtwagen klem en ga verhaal halen. LOOSER !

ja,diedus! | 04-05-15 | 12:17

Opelrijder mag zich best 1 keer vergissen en denken dat ie gelijk heeft.

Maar aan de gang blijven en mijn geduld zou rap op zijn en opel met aanhanger had in de vangrail gelegen.

Ikdus | 04-05-15 | 12:16

Ik ben het eens met soggert. Invoegen is niet voor niets een punt waarop je getoetst wordt bij het halen van je rijbewijs, dat moet je maar beheersen en anders is het tijd om je af te vragen of je wel op de weg hoort of in ieder geval nog wat bij moet leren. Als iedereen maar steeds op de rem gaat voor elkaar kan de overheid extra stroken erbij leggen wat ze willen, maar dan houd je opstoppingen, irritaties en files.

Nachtgebroed | 04-05-15 | 12:12

(OT) ... maar kunnen we het ook eens hebben over niet wegklikbare cookiemuren op Dumpertfilmpjes?

TheRule | 04-05-15 | 12:11

Het aantal agressieve, incompetente chauffeurs is de laatste jaren enorm gestegen. Bij het toepassen van de regels gaat het verkeer veilig en snel zijn gangetje. Dit soort figuren dienen permanent van de weg gehaald te worden. Een gevaar voor zichzelf en voor anderen.

balustrade | 04-05-15 | 12:10

Bij dergelijke kneuzen heb ik er geen enkele moeite mee om een foutje te maken. BAM, doei.

De langste thuis | 04-05-15 | 12:09

Ik zie dus niks, alleen maar die nieuwerwetse koekiemelding

subsidistan | 04-05-15 | 12:08

Opelrijder. Need I say more. Droeftoeters. Allemaal.

JohnnyBGood | 04-05-15 | 12:07

Tis uncle Fester. Ik weet het zeker

Paulus de Bk | 04-05-15 | 12:07

@zeefert | 04-05-15 | 12:00
Juist

Enrique C | 04-05-15 | 12:03

licht=ligt. oeps

reade romke | 04-05-15 | 12:01

Wat een zelfbeheersing van de trucker en wat een bevestiging van het vooroordeel over slopel rijders

Remington.223 | 04-05-15 | 12:01

-weggejorist-

Twan07 | 04-05-15 | 12:01

Martinspire | 04-05-15 | 11:56
Volgens mij is de wet zo dat iemand geen ruimte hoeft te maken voor een invoeger. De invoeger moet zich aanpassen aan het verkeer en niet andersom.

zeefert | 04-05-15 | 12:00

@Nobeltje | 04-05-15 | 11:55
Dan ben je een grotere bosmongool dan de hufter hierboven en is de kans dat jij iemand dood gaat rijden (of door jouw acties dood gaat) ook enorm hoog.

Rekening houden met anderen is rekening houden met anderen ongeacht welke snelheid ze hebben. Niet je eigen gepruts aan anderen opdienen aub.

Martinspire | 04-05-15 | 11:59

Zaterdag in Sneek. Ik sta voor rood stoplicht in het centrum van Sneek. Weg licht open door wegwerkzaamheden, en er is 1 baan. Bij mij spring hij op groen en ik rij op en ik zie plotseling van de andere kant een auto oprijden. Die rijdt duidelijk door rood, te beroerd om even te wachten. Dus ik doe even het fout gebaar. Hij stopt wild en wil gelijk uitstappen. Ik rij door, want zulke losers moet je geen aandacht geven. Zulke mensen horen geen rijbewijs te hebbben. De dashcam filmer heeft het keurig opgelost. Eigenlijk had ik bij die situatie wel de politie gebeld. Je hebt beelden als bewijs!

reade romke | 04-05-15 | 11:59

Opel-bestuurder had desnoods op de uitvoegstrook moeten gaan stilstaan totdat HIJ een gaatje vindt op de doorgaande rijbaan van de snelweg die voorrang hebben op het invoegende verkeer.

Mijnbescheidenmening | 04-05-15 | 11:59

@salonsocialist | 04-05-15 | 11:47
Ik ben ook wel voor een inhaalverbod voor vrachtwagens (wat prima via camera's te handhaven zou zijn), maar dit is niet de schuld van de vrachtwagen. Die rijdt gewoon op de spitsstrook.

Martinspire | 04-05-15 | 11:58

Off topic:

Onze Hans Jansen heeft een beroerte gehad.
Wat een klote dag.
Veel sterkte mijnheer Jansen!

Desmoulins | 04-05-15 | 11:58

Wow. Wat een gevaarlijke manoeuvres. Die dashcammer vind ik heldhaftig. Ik was zelf zo ver mogelijk uit de buurt van zo'n totaalgek gegaan. Desnoods even de snelweg af. Zulke figuren zorgen voor ongelukken.

polt | 04-05-15 | 11:56

@lulmetpoep | 04-05-15 | 11:27
Je kent ze toch wel?
-Volvorijders die hun groot licht aan laten staan
-Volvorijders die links blijven plakken met 100 waar je 120 mag
-Volvorijders die een vrachtwagen gaan inhalen door hem maar gewoon op de andere baan te gooien
-Volvorijders die nooit ruimte maken als je wilt invoegen (maar dan zonder de reactie van huftert uit de video)
-Volvorijders die drukker bezig zijn met de achterbank dan met wat er voor de voiture afspeelt?

Nooit gezien? Zeker een volvorijder

Martinspire | 04-05-15 | 11:56

Zou um overigens wel even aangeven als hij zo bij mij doet...

BarneyBoner | 04-05-15 | 11:55

"Op deze vierde mei moet elke Nederlander bepalen aan welke kant hij staat. Auto of Vrachtauto. #ikbengeert"

bob de boarder | 04-05-15 | 11:55

Ik rijd Volvo, met trekhaak, meestal rechts - mocht jij jezelf een gave gozer/meid vinden die graag met 170 km aan de linker kant vertoeft, dan hoop ik dat je goede remmen hebt, want als ik een vrachtwagen met 132 inhaal ga ik er vanuit dat jij ook met 130 aan de rechterkant rijdt en zal de inschatting, in Nederland, ook met die snelheid maken.

Nobeltje | 04-05-15 | 11:55

@sinar2 | 04-05-15 | 11:21
Weinig, vanuit die kant kun je alleen komen als je de snelweg op wilt komen. Dus dat is ook het eerst moment waar men elkaar tegenkomt. Enige probleem is dat je niet kunt zien wat erachter zit en hoe lang de vrachtwagen in kwestie is (bv of ie een aanhanger heeft). Maar dan nog is het niet het probleem van de vrachtwagen dat meneer niet kan invoegen.

Martinspire | 04-05-15 | 11:54

@Onze man in Mockba | 04-05-15 | 11:19
Maar dan ben je niet veel beter dan meneer de huftert

Martinspire | 04-05-15 | 11:52

@KrentjeBrei | 04-05-15 | 11:18
Dat stuk gaat aardig heuvelop. Als vrachtwagen wil je dan ook liever niet van je gas afgaan omdat de heuvel opkomen dan een stuk lastiger wordt. Zeker ook met regen. Het was niet voor niets dat met de sneeuw van een tijd geleden daar vrachtwagens vast kwamen te zitten. Het is in de video niet goed te zien, maar wel een paar graden omhoog.
-
En ja, dan is het lastig als je moet invoegen, maar niet onmogelijk. Al voor invoegen moet je de juiste snelheid bepalen om ertussen te komen. Mensen zijn niet verplicht je erin te laten (maar is wel wenselijk).
-
Probleem zit dus gewoon 100% bij hufter.

Martinspire | 04-05-15 | 11:51

Safari lust het filmpje helaas niet...

eerstneukendanpraten | 04-05-15 | 11:51

Zo rijden ze allemaal in Marokko...

BarneyBoner | 04-05-15 | 11:50

Werkt trouwens lekker, die niet klikbare cookiemuur die over embedded Dumpert-video's heen staat.

Muxje | 04-05-15 | 11:49

@ kovariant | 04-05-15 | 11:47

En het lullige is hij (en niemand om hem heen) geeft ene fuck... Kijk naar alle andere filmpjes van dit soort idioten of van die vechtpartij in dat restaurant laatst, niemand die ze aangeeft of aanpakt... Zijn eerder blij met hun "5 minutes of fame".

Capt. Iglo | 04-05-15 | 11:49

@salonsocialist | 04-05-15 | 11:47 En fijnstof. Vergeet fijnstof niet..

marcoplarco | 04-05-15 | 11:48

Niemand die hem kent? Dat spreekt in jullie voordeel.

pendajo | 04-05-15 | 11:48

Het is allemaal heel simpel en makkelijk samen te voegen in een enkele zin:
.
"Sociaal rijden is rekening houden met het verkeer ACHTER je". Nosky, 2015.
.
Gaat altijd op, denk er maar eens aan als weer in de auto stapt.

Nosky | 04-05-15 | 11:47

Een algeheel inhaalverbod voor vrachtwagens zou sowieso geen luxe zijn. Vrachtwagens veroorzaken file's en ook meer kosten voor de automobilist a.g.v. extra remmen wat leidt tot een hoger bandenslijtage en een hoger benzine verbruik a.g.v. het versnellen nadat de vrachtwagen weer heeft ingehaald.

salonsocialist | 04-05-15 | 11:47

Daar sta je dan, heel Nederland ziet hoe je met je kale knikker agressief loopt te doen. Nu weet je hele familie dat je een gevaarlijke driftkikker bent.

kovariant | 04-05-15 | 11:47

Ajjj voor dit soort geintjes kan je hier de bak indraaien voor een tijdje,voor het bewust in gevaar brengen van personen en poging tot vernieling van andermans eigendom.
Zou die wagen erop knallen zit je al zeker op 7 jaar bak.

Roger-Rabbit | 04-05-15 | 11:46

Hahaha Jezus Christus man maak je toch niet zo druk joh. Met je aanhanger. Kneus

So Fresh So Clean | 04-05-15 | 11:45

@BigShow | 04-05-15 | 11:31
Rijstrook

Aap, Noot & Mies | 04-05-15 | 11:44

@Krakatu | 04-05-15 | 11:31 "Mijn stereotypering is dat de volvorijder licht neerkijkend op de overige automobilisten met 140~150 km/u links blijft plakken."

140-150km/u?? Waarom moet ik afremmen dan??

marcoplarco | 04-05-15 | 11:43

Het blijft toch prachtig deze digitaal schandpaal; elke keer als mensen je kenteken googlen (bijvoorbeeld als je hem weer verkoopt) zien ze je in actie. Karma is een b*tch...

Prof. P. Paardekuth | 04-05-15 | 11:42

Mijn stereotypering is dat de volvorijder licht neerkijkend op de overige automobilisten met 140~150 km/u links blijft plakken.
Krakatu | 04-05-15 | 11:31
... En dat vindt u vervelend omdat u daar graag met 160~170 km/u vertoeft? Begrijpelijk.

soggert | 04-05-15 | 11:42

Eindelijk iets wat niets met islam te maken heeft.

marcoplarco | 04-05-15 | 11:40

Het verlenen van 'invoeghulp' is een verkeersaandoening die zeer in opkomst is. Hangt nauw samen met op kruiptempo invoegen, ook al zo'n ziekelijk iets. Beiden zeer verwerpelijk. Alleen igv zeer grote drukte op de invoegstrook en meest rechtse rijbaan, zeker icm vrachtwaggel, ben ik bereid naar links op te schuiven. En zo heurt 't volgens mij, de invoegert wordt niet ingevoegd maar voegt zelf in. Maar zelfs in huize Soggert levert dit soms discussies op. Het zou niet sociaal zijn van mij, ofzo. Leuke gedachtegang, maar als ik zelf op de tweede baan van rechts rijd (om langzamer verkeer in te halen) moet ik steeds vaker zelf in de remmen voor van die sociale medeweggebruikers die uit voorzorg maar alvast naar links opschuiven bij het zien opdoemen van de invoegstrook. Sociaal?

soggert | 04-05-15 | 11:39

Interessant om te zien dat iemand boos wordt op een ander ook al is hij zelf fout. Hoe stom kan je vervolgens dan zijn om je eigen spullen op te offeren om iemand af te snijden? Hij begrijpt zeker niet dat anderen boos zullen worden om zijn gedrag?

TouchSmart | 04-05-15 | 11:39

BigShow | 04-05-15 | 11:31
Ik zou voor de zekerheid je theorieboekjes weer tevoorschijn halen voordat je je als gelijke droeftoeter presenteert...

CaseIf | 04-05-15 | 11:39

wat een stoere man, echt mijn voorbeeld

TDB | 04-05-15 | 11:38

Iets dergelijks is mij ook overkomen. Twee volgens mij Marokanen wilden invoegen terwijl ik een paar 300 meter verder moest uitvoegen. Zij eisten dat ik maar naar links moest uitwijken. Toen ik dat niet deed en ging uitvoegen werden ze woedend en gingen voor mij rijden en trapten keihard op de rem en stopten. Dat heb ik natuurlijk niet afgewacht en gaf weer gas om weer in te voegen op de snelweg om weg te wezen en dat is mij ook gelukt. Helaas heb ik nog geen dashcam.

Futurum | 04-05-15 | 11:37

@ Uyl1984 | 04-05-15 | 11:27 Natuurlijk kan de Politie hier iets mee, beide heren zijn diverse keren van rijbaan gewisseld over een doorgetrokken streep, mogen wij ff vangen :-(
BigShow | 04-05-15 | 11:31

Wel eens van spits stroken gehoord??

Streamertje | 04-05-15 | 11:35

Astra TV stelt nooit teleur.

Banaan999 | 04-05-15 | 11:34

@ Pieter | 04-05-15 | 11:31

Zover had ik nog niet eens gekeken. Ik ging er vanuit dat het wel te horen was sowieso maar heb hier geen geluid, vandaar.

Capt. Iglo | 04-05-15 | 11:34

@Nonbeliever | 04-05-15 | 11:19
Nadeel daarvan is dat het verkeer dat jou wilt inhalen moet remmen. Is overigens ook verboden.

i-Wonder | 04-05-15 | 11:33

Even de aanhanger aantikken als hij je snijdt. Doet ie het nooit meer.

The_Black_Knight | 04-05-15 | 11:33

@BigShow | 04-05-15 | 11:31
Nee, want die rijbaan was gewoon open...

OsIrls | 04-05-15 | 11:32

@keokiracer | 04-05-15 | 11:31
You beat me to it :)

Een serieuze boete en een cursus bij het RDW zou niet misstaan.
Uyl1984 | 04-05-15 | 11:27
CBR, bedoel je, denk.

Pieter | 04-05-15 | 11:32

Onbewust onbekwaam. Het ergste soort.

zevensprong | 04-05-15 | 11:32

Ik neem toch aan dat onze doortastende politie dit heerschap van het bed heeft gelicht en veilig achter slot en grendel heeft gesmeten.....
.
Artikel 5 procedure en een lange gevangenisstraf is op zijn plaats!

Fatwabuster | 04-05-15 | 11:32

lulmetpoep | 04-05-15 | 11:27

Mijn stereotypering is dat de volvorijder licht neerkijkend op de overige automobilisten met 140~150 km/u links blijft plakken.

Krakatu | 04-05-15 | 11:31

Lijkt me trouwens gefilmd vanaf een vrachtwagen
Capt. Iglo | 04-05-15 | 11:16

Klopt, een Renault Premium 380.19T, als je het kenteken in de dashcam info mag geloven.

Pieter | 04-05-15 | 11:31

@KrentjeBrei Is idd een vrachtwagen. Renault Premium om precies te zijn. (handig dat kenteken onderin beeld op de dashcam)

De rest kan ik niet beantwoorden ;)

keokiracer | 04-05-15 | 11:31

@ Uyl1984 | 04-05-15 | 11:27 Natuurlijk kan de Politie hier iets mee, beide heren zijn diverse keren van rijbaan gewisseld over een doorgetrokken streep, mogen wij ff vangen :-(

BigShow | 04-05-15 | 11:31

Jeder Popel fährt 'nen Opel

Enrique C | 04-05-15 | 11:31

wat een lul!

Interpoolbal | 04-05-15 | 11:30

Een domme lul. Rijbewijs afpakken en in de bak gooien zo'n sukkel.

Willem van Rood | 04-05-15 | 11:29

Deze man voor een jaar of 5 met een rijontzegging naar huis sturen .

slotbert | 04-05-15 | 11:28

Stoer doen in een astra, dan begrijp je het sowieso niet

Sjeik de Friemel | 04-05-15 | 11:27

Waar komt de haat tegen Volvo rijders opeens vandaan? Noem me een ander premium merk wat je nog kunt kopen zonder meteen achteraan te mogen sluiten bij een vreselijke groep naar keuze. (Zeker nog nooit in een volvo gereden)

lulmetpoep | 04-05-15 | 11:27

Ik ben serieus benieuwd, of politie hier iet mee kan.
Hoop van wel daar de bestuurder met kenteken en gezicht
vol in beeld is...

Een serieuze boete en een cursus bij het RDW zou niet misstaan.

Uyl1984 | 04-05-15 | 11:27

Die heeft thuis niet zoveel te vertellen.

B.agger | 04-05-15 | 11:26

Een Opel met aanhanger.... Misschien zou ik zelf ook lichtjihadistische trekjes gaan vertonen wanneer ik me daarmee zou moeten verplaatsen. Wat een kleinburgerlijke ellende.

aardappelninja | 04-05-15 | 11:25

-weggejorist-

Neukende | 04-05-15 | 11:22

Kenteken 09-GZK-6 zo te zien.

Met open mond zitten kijken. Wat een dwaas.

jip_86 | 04-05-15 | 11:21

Haha kom vechten dan. Wat triest zeg. Iedereen maakt fouten in het verkeer, leer er mee leven enzo en rij gewoon lekker door in plaats van je neanderthaler instinct te voeden.

tiku99 | 04-05-15 | 11:21

Afgezien van de reactie die compleet idioot is zou ik wel willen weten wat er aan vooraf gegaan is. En dat is het nadeel van dashcams, je ziet nooit wat er achter gebeurd.

sinar2 | 04-05-15 | 11:21

(sl)Opel is gebruikt bij een misdrijf, dus verklaar die ook even verbeurd.

Feynman | 04-05-15 | 11:21

Laatst ook zo'n droeftoetert voor de wielen. Niet opgelet bij de theorieles en dus denken dat je als invoegend verkeer voorrang dient te krijgen.


Je zou toch denken dat een verplichte herkeuring helemaal geen slecht idee is.

TeeJee | 04-05-15 | 11:20

Alle opels, met of zonder aanhanger, ik ga er met een grote boog omheen.

Zwitsallevengevoel | 04-05-15 | 11:20

Had na 45 seconden al opgelost kunnen zijn....., klein tiktje tegen dat aanhangertje van slOpel rijderdt en meneertje ligt op de kop in de berm..... TJuuuuSCH!!!

Onze man in Mockba | 04-05-15 | 11:19

Kom op mensen, een beetje meer begrip voor deze verwarde man.
Hoe zou u zich voelen als u in zo'n auto zou moeten rijden?

jemagookniksmeer | 04-05-15 | 11:19

Wanne gek. +1 voor de beheersing van de vrachtwagenchauffeur.

TheWriter | 04-05-15 | 11:19

Als het kan ga ik meestal een baan naar links om iemand (zeker langzaam verkeer) in te laten voegen. Scheelt mij ook weer remmen.

Nonbeliever | 04-05-15 | 11:19

Graflul

swassannuf | 04-05-15 | 11:19

Als je invoegt dien je rekening te houden met het overige verkeer, en je snelheid/gedrag daar op aan te passen. Voor de rest: zielig figuur.

Kolbjorn Varmann | 04-05-15 | 11:19

Hopeloos geval, ongeschikt voor een rijbewijs. Filmpje naar de politie sturen graag.

Suerte Piet | 04-05-15 | 11:18

koos spee
Leg kapstokartikel 5 nog eens uit?

©lin | 04-05-15 | 11:18

zijn vriend wilde hem niet pijpen deze ochtend. tja daar wordt je agressief van.

Restepect | 04-05-15 | 11:18

Bij het invoegen dient men te anticiperen. Dat gezegd hebbende, is de filmert een vrachtwagen? Hoeveel vrije invoegruimte was er achter het voertuig van de filmert?

KrentjeBrei | 04-05-15 | 11:18

Kale neet met een minderwaardigheidscomplex?

Andreas B. | 04-05-15 | 11:17

Waarom zou je om zoiets onbenulligs zo uit je dak gaan? En dan denken dat als je uit het raam zwaait en afsnijdt dat iemand dan van je leert? Heel dom.

i-Wonder | 04-05-15 | 11:17

Wat een ongelofelijke droef toeter zeg! Het is Nederland dus deze meneer krijgt niet eens een boete maar wat mij betreft totaal ongeschikt voor autorijden dus rijbewijs inleveren en nooit meer teruggeven. Lijkt me trouwens gefilmd vanaf een vrachtwagen, waarom doet die nog zijn best om hem te ontwijken, gewoon platrijden die mafkees.

Capt. Iglo | 04-05-15 | 11:16

Ik zou de TOTALE LUL van de weg rammen. Eigen schuld.

A1VD | 04-05-15 | 11:16

Maar waarom stop ie nu op die pechstrook? Wil ie vechten?

keikoud | 04-05-15 | 11:16

Verwarde man. Het wemelt er anno tegenwoordig van.

Reinaert | 04-05-15 | 11:15

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken