Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Groningen BEEFT voor komst haatimam Al-Klabanii

Goedenmorgen. GeenStijl SheikWatch hier. De extraspeciale service van uw stijlloze weblog dat haatsheiks wegjorist zoals goedvolk Ombudsmannen. Hierboven ziet en hoort u BM Den Oudsten (PvdA) van Groningen bij de kleega's van RTV Noord. Van Oudsten heeft op "een website" (lol-red.) gelezen dat er een 'haatimam' naar zijn schitterende eierballen-stad komt. Daarop heeft BM Den Oudsten 'inlichtingen' ingewonnen bij 'instanties' en vervolgens geconcludeerd dat de imam er 'orthodoxe standpunten' op nahoudt en dat er voorshands nog geen enkele reden is om werkelijk ongerust te zijn. Nou, BM Den Oudsten (PvdA). Daar denken wij anders over. Sheikh Adel al-Kalbani is een middeleeuwse gristenfobe antisemiet met een Stahlhelm van theedoek op z'n hoofd. Een islamonazi die joden en christenen van het Arabisch Schiereiland wil westerborken. Daar is helemaal niks orthodox aan. Dat is pure haatzaai, aanzetten tot geweld en genocide bovendien. Paspoort afpakken en op het vliegtuig met dit soort racistische relinazi's. BM Den Oudsten zou er goed aan doen haatsheikh Adel al-Kalbani de toegang tot zijn Stad te ontzeggen. Anders hebben die Canadese knullen 70 jaar geleden - van Grote Markt tot Delfzijl - voor niks liggen kreperen. driveengevent.jpg

Reaguursels

Inloggen

AlKlabanus. Als het niet zo treurig was, zou je denken: Jiskefet.

poepaanmijngaatsie | 03-05-15 | 21:23

AlKlabanus. Als het niet zo treurig was, zou je denken: Jiskefet.

poepaanmijngaatsie | 03-05-15 | 21:23

AlKlabanus. Als het niet zo treurig was, zou je denken: Jiskefet.

poepaanmijngaatsie | 03-05-15 | 21:22

AlKlabanus. Als het niet zo treurig was, zou je denken: Jiskefet.

poepaanmijngaatsie | 03-05-15 | 21:22

AlKlabanus. Als het niet zo treurig was, zou je denken: Jiskefet.

poepaanmijngaatsie | 03-05-15 | 21:21

AlKlabanus. Als het niet zo treurig was, zou je denken: Jiskefet.

poepaanmijngaatsie | 03-05-15 | 21:19

Maaiveld | 03-05-15 | 00:18 Ik denk dat tegenwoordig in de moderne Westerse cultuur het standpunt dat jij verkondigt – ‘christenen terug naar de zandbak van oorsprong’ - het dichtst in de buurt komt bij de mentaliteit van die haatprediker - wiens geestverwanten trouwens bezig zijn het Midden-Oosten christenvrij te maken. Problematisch in de moderne wereldbeschouwelijke pluralistische samenleving, is de drang alles en iedereen af te schaffen die het niet eens is met je persoonlijke opinie over alles. Vandaar juist de kritiek op haatpredikers, die dat juist wel heel erg van plan zijn, en die elders laten zien hoe dat er in de praktijk uitziet – zie de onthoofdingen en martelingen en destructie van cultuurschatten, enzovoort.

Benedict Broere | 03-05-15 | 11:11

Waar blijft nu het protest van al die "gematigde" Moslims die janken dat dit niet de echte Islam is, die huilen om hun kinderen die naar Syrië vertrekken. Deze groep wordt bij elke uitnodiging van een haatimam in een moskee steeds ongeloofwaardiger en hypocrieter.

agram | 03-05-15 | 09:42

Gestoorde imam #3737812 , en moslims die maar niet (willen) begrijpen dat het verachtelijk is.. In tegendeel zelfs

Fratello | 03-05-15 | 09:28

Je schijnt niet van moslims te mogen vragen afstand te nemen van en zich uit te spreken tegen IS en ander tuig.
Maar wanneer ergens op de wereld een groepje autochtone Nederlanders zwaar bewapend en moordend door de wereld trok, mensen onthoofdde en vrouwen verkrachtte, dan zou IK me verrot schamen en daar zo luid en duidelijk als ik kon in alle media afstand van nemen en het ten scherpste veroordelen, ook al heb ik daar echt helemaal niets mee te maken.
Daar zit hem nu net het verschil.

mallekater | 03-05-15 | 09:20

-weggejorist-

miereneukert | 03-05-15 | 05:25

-weggejorist-

Kelvin-Helmholtz | 03-05-15 | 02:10

-weggejorist-

Piet van den Hoek | 03-05-15 | 01:27

De islam de wereld uit.
Te beginnen met Nederland.

Ars Vivendi | 03-05-15 | 01:11

Zo verlicht als de mens kan zijn, zo ongelofelijk diep kan ie ook zinken. Hek om moslimlandia. Laat ze elkaar maar onderdrukken en afmaken (voor de verandering). Luchtbrug naar Israël.

HaarAltijdGoed | 03-05-15 | 01:06

Als hier een gangbare menig is dat Islamieten terug richting de woestijn moeten, dan mag je toch ook zeggen dat gristenen en joden uit die woestijn moeten opzouten? Joden hebben inmiddels hun plekje gevonden. Het wordt tijd dat christenen ook een eigen plekje krijgen in de buurt waar hun feestje begonnen is.

Maaiveld | 03-05-15 | 00:18

Zo te zien lijkt het mij best een aardige man.

De gelukszoeker | 02-05-15 | 23:32

Wat een griezel, letterlijk en figuurlijk.

Jan Dribbel | 02-05-15 | 21:48

Altijd lelijk ook van uiterlijk die predikers er deugt werkelijks niks aan ze.

Real Dutch Meat | 02-05-15 | 21:25

Enige vragen voor Burgemeester Peter den Oudsten en het wel/niet spreken van Sheikh Adel al-Kalbani: Betreft het hier een modern denkend mens, iemand die open staat voor argumenten en wetenschap en de wereldbeschouwelijke veelvormigheid van de moderne open samenleving van Nederland? Betreft het hier iemand waarvan je uitlatingen kan verwachten die ertoe zullen leiden dat zijn gehoor zich zal ontwikkelen tot mensen die constructief participeren aan de moderne open samenleving in Nederland? Kunnen Nederlanders met gerust hart er op vertrouwen dat zijn spreken geen afbreuk doet aan de veiligheid van hun vrouwen en kinderen in de moderne open samenleving van Nederland? Kunnen Nederlanders er op vertrouwen dat zijn spreken er niet toe leidt dat in Nederland het sociaal kapitaal zodanig afneemt dat ondernemers naar elders verhuizen, met als gevolg forse armoede en polarisatie en burgeroorlog? Kunnen Nederlanders er op vertrouwen dat zijn spreken er niet toe leidt dat Nederland binnen enkele generaties geen moderne open samenleving meer is?
Kunnen Nederlanders, in het zicht van de lawine aan informatie elke dag over de terreur en destructie uitgevoerd door geestverwanten van deze spreker, er op vertrouwen dat niet ergens in de komende decennia dergelijke berichtgeving ook volop betrekking heeft op gebeurtenissen in Nederland? Heeft de PVDA-burgervader nog enig idee wat bedoeld wordt met sociaal-domocratie en spreiding van macht, kennis en bezit? Heeft vervolgens de PVDA-burgervader wel eens kennis genomen van de sociaal-economische en politieke wantoestand die heerst in culturen als die waar de betreffende spreker vandaan komt en zoals die ook door de betreffende spreker de facto bepleit wordt? Culturele ontwikkeling is een heel moeizaam proces, waartegen de afbraak van cultuur heel snel kan gaan.

Benedict Broere | 02-05-15 | 19:26

Jantje, als je nu niet je spruitjes opeet komt die meneer van de foto hierboven je vannacht een kusje geven.

aap-noot-mies | 02-05-15 | 19:19

umeli | 02-05-15 | 14:19
welkom, u maakt een goede entree!

BlowingBubbles | 02-05-15 | 19:14

Dat tuig wil ik hier niet! De regering deugt niet, de rechterlijke macht deugt niet! Een corrupt zooitje! Wanneer zetten wij die hufters niet gewoon eens af?

Lexus01 | 02-05-15 | 18:23

Ik snap niet waarom dat soort volk altijd zo'n gore broedstoof voor luizen(schaamluizen) aan de kin heeft hangen, een onfris riekend geheel van opgedroogde en rottende etensresten.
Gatverdemme.
Viespeuken zijn het.

mallekater | 02-05-15 | 18:23

VanBukkem | 02-05-15 | 16:27
Sorry, maar die kwal gaat zijn ego gewoon ordinair kunnen strelen als de beker naar FC Groningen gaat. Hoe dan ook, zo rollen de dingen nu eenmaal. Eerst die landverader met pek en veren t stadje uit, dan misschien weer gegund aan FCG. Verder zou ik niet 'VanBukkem' gaan als je die Al Klabanii tegen t lijf loopt. Las net bij een item elders dat de heren uif zijn land 90% homo danwel bi-seksueel zijn. Voor je t weet ben je compleet uitgewoond en niet tijdig hersteld voor de wedstrijd :-)

BlowingBubbles | 02-05-15 | 18:08

Als die Al-Klabanus naar MIJN gemeente komt, is ie nog niet jarig. Dat kan ik garanderen.

ArthurAlkmaar | 02-05-15 | 16:44

Als er ooit een remake gemaakt word van starwars mag deze mafkees zeker solliciteren voor de rol van keizer Palpatine. The dark force, dat staat hem wel.

miko | 02-05-15 | 16:43

@BlowingBubbles | 02-05-15 | 16:09
Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Alsof wij Stadjers zelf die kwalmlamp tot burgemeester hebben gekozen.

VanBukkem | 02-05-15 | 16:27

VanBukkem | 02-05-15 | 09:26
Met zo'n burgermeester is het Groningen niet gegund. Niet meer.

BlowingBubbles | 02-05-15 | 16:09

PVDA het is tuig , allemaal.

gebrokenvleugel | 02-05-15 | 16:00

Islamonazi is een mooie, die naam houden we er in. Maar Canadezen 70 jaar geleden is een gecamoufleerde godwin.

IQmin100 | 02-05-15 | 15:41

Hé, die dobberneger heeft mijn theedoek.

Lentehaas | 02-05-15 | 15:35

Al Klabani Ibn Klabanus dan toch zeker wel?

swassannuf | 02-05-15 | 15:17

Ze blijven maar van de fuckers uitnodigen om de boel hier te stangen.Daar gaat het om zodat ze een racismestok hebben om mee te slaan.Zie je wel jullie zijn zelf ook niet voor de vrijheid van het woord.

Long Horn | 02-05-15 | 14:49

Al-Klabanii is zo'n ontzettende lul dat zijn naam in meervoud geschreven moet worden.

Dhr. de Wit | 02-05-15 | 14:46

we moeten die gasten hier niet. we hebben andere sprekers nodig om de bevrijding te herdenken.
umeli | 02-05-15 | 14:16
=====

Ik heb helemaal geen sprekers nodig om de doden en de bevrijding te herdenken. Mijn vlag gaat maandag de hele dag (en niet slechts 2 uurtjes) halfstok om allen te eren die voor onze vrijheid gestorven zijn en alle slachtoffers van de Nazi's, ook mijn eigen landgenoten die van honger zijn omgekomen in de eerste maanden van 1945.
.
Vrijheid zoals we die 30 jaar geleden hebben gekend bestaat niet meer en als het zo doorgaat komt die ook nooit meer terug, integendeel. Ik kan en zal nooit het verraad vergeten dat gepleegd is door ons land de EU in te sleuren en de deur voor de islam - een ideologie die uit is op onze vernietiging ! - wijd open te zetten. Voor mij zijn dat BEIDE "vreemde mogendheden". Dus hoezo zou ik "bevrijdingsdag" vieren? Ik ben alleen maar dankbaar dat ik zoveel jaren in vrijheid heb mogen leven. Maar vieren? Neen.
.
WEL vol angst en zorgen voor de toekomst van mijn kinderen en kleinkind. Dus s avonds op 4 mei gaat de vlag weer in de kast.

Lupuslupus | 02-05-15 | 14:40

Nog zo een slappe zak.

De Witt | 02-05-15 | 14:39

Wij wonen naast deze moskee, en deze haatmeneer past heel erg goed bij het volk wat daar komt.

Anoniem5k | 02-05-15 | 14:35

Wat zou het toch mooi zijn als koning Willem deze idioot persoonlijk terug het vliegtuig in zou schoppen.

Davy Kroket | 02-05-15 | 14:28

Moet wel een moslim zijn die fotogenieke theedoek. Ben overtuigd dat zelfs Petrus de hemelpoort niet open maakt als dat figuur voor de deur staat.

Rebellation | 02-05-15 | 14:26

Ben nieuw hier... is dat nou Bokito op de foto die hier altijd post ?

umeli | 02-05-15 | 14:19

we moeten die gasten hier niet. we hebben andere sprekers nodig om de bevrijding te herdenken.

umeli | 02-05-15 | 14:16

Minder
Minder
Minder

pennestront | 02-05-15 | 14:09

Ik weet niet wie ik enger vind... de burgemeester of Al-Klabanus.
De moskeebesturen moeten hierin keihard aangepakt worden. Dankzij hen hebben dit soort gekken een podium.
Wat een politiek correct geneuzel van de burgemeester.

'We hebben inlichtingen laten inwinnen...'
Zeker door duurbetaalde specialisten. Google zijn naam en je weet genoeg.

marlin5215 | 02-05-15 | 14:03

Het zegt genoeg dat een cartoontekenaar beveiligd moet worden omdat ie zijn leven niet zeker is daar waar hih ie ooit een tekening gemaakt heeft, maar een haatbaard hier iedereen dood mag wensen terwijl die zich ondanks zijn verwerpelijke (debiele) standpunten zorgeloos rond kan lopen. Komt door enige mate van beschaving die we hier hebben, en dat willen dit soort fundis nog omverwerpen ook. Zend maar eens lekker zijn speeches uit op de NPO, kijken wat Nederland er dan van vindt.

Tsjernodebiel | 02-05-15 | 13:48

Ben het eigenlijk wel eens met die kopvod: "Alle niet-moslims weg uit het Arabirië" Maar dan ook "alle moslims weg uit de beschaafde wereld".

The_Master_Bear | 02-05-15 | 13:44

Wat een links politiek correct gelul slaat die burgemeester uit...., ligt GVD mn ontbijt op het toetsenbord.

En kan die Al- Klabanii niet even een plotselinge dood (liefst langzaam en pijnlijk) sterven?

Mijnheer Harmsen | 02-05-15 | 13:42

Deze haatmeneer wordt gewoon welkom geheten door de kopstukken van de PvdA zoals Cohen en Asscher,verrek waar heb ik die namen nou toch eerder gelezen vandaag... iemand ?

blauwe zander | 02-05-15 | 13:41

De PvdA is net zo antisemitisch als die sjeik. Vandaar dat een PvdA'er geen kwaad ziet in 's mans uitspraken.
Maar is het niet de huichelachtigheid ten top dat die meneer Den Oudsten op 4 mei een ontroerend toespraakje staat te houden over de Groningse joden die vermoord zijn door de nazi's, terwijl Al Klabani op 5 mei mag oproepen om er nog meer te vermoorden, met de zegen van diezelfde meneer Den Oudsten?

MAD1950 | 02-05-15 | 13:39

peggy6894|02-05-15|13:23
En haar papa had ook iets met vliegtuigen ?

blauwe zander | 02-05-15 | 13:35

Er is nog nooit een verstandig woord uit zo'n haatbaard gekomen. Waarom blijven ze denken dat dit spontaan verandert? Het is toch overduidelijk wat hun bedoelingen zijn?

Vout | 02-05-15 | 13:32

Allemaal een gezellige zaterdagavond en natuurlijk naar onze Nederlandse Propaganda Omroep kijken om 8 uur ,mooie film wij hebben geen moskee nodig om gehersenspoeld te worden wij hebben NPO 123 de NSB zender betaald door ons allemaal .

blauwe zander | 02-05-15 | 13:31

Deze gast het vliegtuig in en dumpen die hap!!!!
Wij hebben geen belang aan haatzaaiers hier in ons land. De Nederlander is geen Nederlander meer.
Weet U nog wie deze uitspraak gedaan heeft???
Volgens mij was het ook een buitenlander die haar Identiteit gelijk gekregen heeft.

peggy6894 | 02-05-15 | 13:23

Deze gast het vliegtuig in en dumpen die hap!!!!
Wij hebben geen belang aan haatzaaiers hier in ons land. De Nederlander is geen Nederlander meer.
Weet U nog wie deze uitspraak gedaan heeft???
Volgens mij was het ook een buitenlander die haar Identiteit gelijk gekregen heeft.

peggy6894 | 02-05-15 | 13:23

Is dit de missinglink ?

Maslov de 1e | 02-05-15 | 13:14

Drie minuten aan het woord en toch helemaal niks zeggen. Ik vind het knap.

PrinsesStoepje | 02-05-15 | 13:13

He, een Orang Oetan met 'n theedoek op z'n kop

EA 827 | 02-05-15 | 13:11

Ieder jaar rond 4 en 5 mei provoceert dit reli-
tuig.

Jan Boel | 02-05-15 | 13:04

Everest4939 | 02-05-15 | 11:19
U bent totaal zwalkende en totaal verward. Als we VVM in ogenschouw nemen in een democratie. Zodra daar legers of in de moderne tijd terroristen achter staan om die woorden 'gewicht' te geven. Dan moet dit soort uitschot geen ruimte gegeven worden. Uitgeroeid worden. Tolerantie moet beschermd worden tegen de intolerantie 'incl. soldaten' die zich er niet voor schamen om geweld te plegen. Intolerantie kan geaccepteerd worden zodra er geen 'soldaten' achter staan om dit te verwezenlijken. Mensen met een voorbeeld functie mogen nooit intolerantie spreiden, als deze beweging heeft aangetoond moorden niet te schuwen. Dat is de grens voor de democratie. Weerleg het maar... En dat is eigenlijk waar de discussie om moet gaan. Tot hoever heb je vrijheid van spreken gekoppeld aan de macht van geweld? Ik geef net een scheidslijn aan. Jij bent nog steeds verward. Heel Nederland is verward. Want de grieken hebben nooit bij dit bestuurlijk fenomeen nagedacht over het paard van Troje. Wat op zich verwonderlijk is.

Smarties | 02-05-15 | 12:50

Alle domme politiek correcte "Gutmenschen" die uw en mijn land en uw en mijn vrijheid dagelijks stelselmatig aan het verraden zijn met hun laffe toegeven aan "het geloof van de vrede" moeten worden VERPLICHT om educatie te volgen waarin alle godsdienstige domheden, onwaarheden en idioterien wetenschappelijk worden aangetoond.

Misschien dat een enkeling (de meesten zijn helaas al zo dogmatisch gehersenspoeld dat er geen redding meer is) dan wakker wordt

telelezer | 02-05-15 | 12:50

Wanneer komt die meneer in Groningen dan?

Harry de Slijter | 02-05-15 | 12:38

Is die PvdA-burgemeester nog welkom bij de dodenherdenking van 4 mei? Eerst genocides ontkennen in Armenie en nu een islamo-fascist downplayen tot een 'conservatief'.

Het is alsof de PvdA het allemaal wel mee vond vallen met die nationaal-socialisten, zoals Den Uijl destijds ook veel sympatie voor Hitler en de NSB had.

Eens fout in de oorlog, altijd fout, dat geldt zeker voor de PvdA.

tipo | 02-05-15 | 12:37

Groningers... ze zijn reeds geschokt.. en verder kunnen ze het schudden wat mij betreft... lul eens normaal ABN om te beginnen.

carel5014 | 02-05-15 | 12:32

@KoosVUT | 02-05-15 | 11:50
Kom zeg, als ongelovige hoor je geen drukte te maken over wat God wel en niet wil. Dat doen de gelovigen zelf wel.
Vooral het soort gelovigen dat namens God spreekt, die dan meestal precies dezelfde mening blijkt te hebben als de spreker-zelf.

Maar ook dat spreekt vanzelf.

Jan Passant mk2 | 02-05-15 | 12:29

Everest4939 | 02-05-15 | 11:19 Vanmorgen Leon de Winter gehoord op de radio. Die vertelde over een moslimmeisje dat er blijk van had gegeven zeer onder de indruk te zijn van de Goldbergvariaties van J.S. Bach. Dat meisje werd daarvoor door de Taliban voor straf de oren en handen afgesneden. De haatprediker hierboven is geestverwant van de Taliban. Waarom moet een dergelijke destructieve geestelijke stoornis de vrijheid krijgen om via haatprediking die destructieve geestelijke stoornis te verbreiden in Nederland? Ook de moderne open samenleving heeft alle recht zich te verdedigen tegen krachten die die moderne open samenleving willen afbreken. Zeker als dat afbreken in alle openheid wordt aangekondigd in doctrine en geschiedenis en huidige daden.

Benedict Broere | 02-05-15 | 12:28

Wat een ongelofelijke, bewust naïeve, zak is dit, het lijkt wel een broer van den Uil! En dan gaan praten met het moskeebestuur, had je verwacht dat ze daar zouden zeggen dat het inderdaad een haathaard is? Nooit gehoord van je eigen nest bevuil je niet?

mom van avezaath | 02-05-15 | 12:07

als God liefde is.. en de Islam aanzet tot haat jegens andersdenkenden.. dan is de Islam duidelijk niet het woord van God.. toch??

KoosVUT | 02-05-15 | 11:50

Even lettende op alle vluchtelingen die hier naar Nederland komen: je bent net ontvlucht uit een regio waar dit soort idioten vandaan komen en je komt in een "vrij" land zoals Nederland en ziet in de media dat dit soort idioten je gewoon achtervolgt in het land waar je naar toe bent gevlucht. Je bent als vluchteling straks nergens meer veilig. Oftewel de taak van Nederland om iedereen die hier komt en zich idioot gedraagt direct strafrechtelijk aanpakt en of te weigeren.

Wybe Wabes Abbema | 02-05-15 | 11:49

"Drive out the Jews and Christians of the Arabian Peninsula"

Nou dat vind ik niet zo'n slecht idee als er wat tegenover staat:
"Drive out all muslims of the European continent" maar dan ook echt allemaal. De Joden en christenen van het Arabische schiereiland kunnen dan in plaats van die moslims in Europa wonen. Hij blij en wij heel erg blij. Als hij dat voor ogen heeft dan hebben we wat mij betreft een aanknopingspunt voor een gesprek en zet ik koffie met een beetje snacks voor hem klaar.

Professor Kluns | 02-05-15 | 11:46

Everest4939 | 02-05-15 | 11:19

iemand die het openbaar maakt als iemand haat zaait.
nogal een verschil is het niet?

ShoveASockinit | 02-05-15 | 11:43

@The Unjorisable | 02-05-15 | 11:08
Oran Oetangs zijn anders wel heel vriendelijke apen dus je vergelijking zet geen zoden aan de dijk.

McMarx | 02-05-15 | 11:37

Everest4939 | 02-05-15 | 11:19
Nogal een kromme redenatie.
Deze Kurt is iemand die reagéérde op de haat-ideologie en islamitisch terreur, hij stelt het aan de kaak.
Ga nu niet doen alsof hij zelf ook zoiets voorstaat, of er zelfs maar mee begonnen is.

druipsmurf | 02-05-15 | 11:35

Is dit niet die aap die van Duin altijd gebruikte in Animal crackers?

Tiberius | 02-05-15 | 11:35

Gaat het hier over een "mens" of over een aap ?
Zo te zien naar de foto is het een aap - dus shit zoals hij het preekt is nogal logish.

jan-met-de-pet | 02-05-15 | 11:32

Moet je nu huilen of lachen om zo'n hoofd? Wat er uit komt is ieder geval om te huilen. Dat kun je als burgemeester je bevolking niet aandoen.

miss error | 02-05-15 | 11:26

@mallekater | 02-05-15
Inteelt...

arretje | 02-05-15 | 11:24

Het is wel wrang dat er een stukje staat over Kurt en deze meneer onder elkaar. Maar wat ook wrang is is dat vrijheid van het woord tegenwoordig wel erg selectief is. Als er een Imam komt spreken die radicale teksten uitslaat die voor ons onwelgevallig zijn moeten we direct paspoorten afnemen en dus het spreken onmogelijk maken en tegelijkertijd vinden we Kurt een held die een podium verdiend. Volgens mij is nou juist de essentie dat iedereen moet kunnen zeggen wat hij of zij denkt. Zonder voor zijn of haar leven te moeten vrezen. Ook als het teksten zijn die ons totaal niet bevallen. De vrijheid waar de Partij voor de Vrijheid voor zegt te staan is de vrijheid van gelijkdenkende en de onvrijheid van een ieder die het met hun oneens is; verbod op de Koran, verbod op islamitische scholen en belasting op hoofddoekjes; dat tast volgens mij juist heel veel vrijheden aan.

Everest4939 | 02-05-15 | 11:19

Vjarmann: mag het ook het Nederland sinds Philips de Goede en Karel de Stoute zijn?

Pieter Breydel | 02-05-15 | 11:19

Oprotten met die islam eikel en die naieve pvda,er ook.

kua | 02-05-15 | 11:18

Jeesis!!!
Je zal dat 's avonds laat op straat tegenkomen, zeg!!
Hoe komen die gasten toch allemaal zo aarsjelelijk?

mallekater | 02-05-15 | 11:16

Zie de keuze en het uitnodigen van juist een bepaalde type prediker maar als een promotiecampagne van een moskee voor hetgeen ze werkelijk voorstaan.

Groningen mag oppassen.

druipsmurf | 02-05-15 | 11:15

Oproepen tot geweld is strafbaar en haatzaaien ook. Nu blijkt het OM goede grond te zien om de vraag "Willen jullie meer of minder marokanen?" op grond hiervan te vervolgen. Als deze meneer roept dat de joden en christen verdreven moeten worden van het arabisch schiereiland, lijkt me dat een graadje erger. Maar goed Wilders is dus een fasistische islamofoob en dat mag niet en meneer is een orthodox moslim en dat mag wel.

bijna_raak | 02-05-15 | 11:13

Die burgemeester leest GS en nog heeft ie het niet door.
Hoeveel bewijs wil je nog hebben? Man man man....

Schietmijmaarlek | 02-05-15 | 11:09

Kolbjorn Varmann | 02-05-15 | 10:14
Voor een zwitsal zijn uw tegels zeer goed te pruimen en doordrenkt met realisme. Waarom u nu pas reaguurt op GS, verbaast mij enigszins. Of hebben we hier te maken met een oudgediende?

Smarties | 02-05-15 | 10:59

Nou is er een keer dat de Groningers het eigen gas wel voor eigen gebruik zeer ten goede kunnen laten komen... oh wacht even.. PvdFuckingA... say no more.

Wout Strooizout | 02-05-15 | 10:56

Mijnheer Entiteit: u heeft volkomen gelijk, laat die gasten maar hier komen en hun preek houden. Dat lijkt me het beste tegengif. Geef een live-vertaling; om enig moment moet toch het kwartje een keer vallen bij zelfs de meest dommen onder ons.

oliebolletje123 | 02-05-15 | 10:53

@zen Turck | 02-05-15 | 10:22

Niet echt. Ik betaal daar gewoon voor. Dat die Mosselbende in het Midden Oosten het verdelingsvraagstuk daarachter niet op fatsoenlijke en vreedzame wijze weten op te lossen is... P'cies, een Mosselbendeprobleem.
.
En vanzelfsprekend is ieder zinnig mens het wel eens dat die problematiek in Nederland niet speelt. Juist onze eigen Mosselbende laaft zich weldadig aan onze voorzieningen. Maar hoe meer Mosselbende hier Mosselbendeproblemen komen maken hoe eerder we genoodzaakt zijn ze weer naar de originele Mosselbendehabitats te brengen.
.
Immers, laten we ons tot zo veel mogelijk inspannen om het hier geen Mosselbendehabitat wordt. Er was een reden dat Mosselbende hun eigen habitats verlieten toch?
.
Nou, en eigenlijk is het ook nog is heel makkelijk om Moslim Nederlander te zijn. Leef je leven. Werk. Laat anderen in hun waarde. Doe je religieding thuis en moskee. Eigenlijk zegt het gegeven dat zo weinigen in de Mosselbende dit op kunnen brengen alles wel over de morele en intellectuele kwaliteiten. Zulks volk moeten we hier dus niet meer willen.

Parel van het Zuiden | 02-05-15 | 10:51

Peter den Oudsten, dat is toch de Grote Leider van het Londelijk Strategisch OMG's dat zich richt op de terreur van bikergangs? En die niet eens wist wat Blackjackets waren?

www.documentairenet.nl/review/brandpun...

Nou, dat schept inderdaad vertrouwen...#not

vraagstaart | 02-05-15 | 10:43

Weer zo'n typische PvdA draaibips...

Niek Naam | 02-05-15 | 10:41

Maar dat is een neger. Kunnen die dan ook sheik worden?

Jan Toeternuitje | 02-05-15 | 10:40

Burgemeester Den Oudsten is een stereotiepe van de wankelmoedigen die geen lijn durven te trekken tussen verstandig en onverstandig. De verstandige lijn onderscheidt wat integratie bevordert of tegenwerkt. Tussen gedogen of verwerpen van een religieuze ideologie die op dominantie uit is en onze waarden misbruikt. Er is moed nodig in plaats van sussend goedpraten. Als we minder islam willen, zullen we bereid moeten zijn om er wat aan te doen.
En het is zo simpel. De islam is pas acceptabel als die volledig binnen de Europese godsdienstvrede en godsdienstvrijheid past. Dat gaat niet vanzelf. Dus moeten we ook orthodoxe predikers weren als signaal aan moslims.

Islamofiel | 02-05-15 | 10:39

Ben benieuwd of hij straks ook in Groningen 'niet in het schema past'...

Fluitsmurf | 02-05-15 | 10:38

.. ik heb uuuuhhh begrepen dat de uuuuhhh bijeenkomst in uuuuuhh Eindhoven uuuhhh ook niet uuuuhhh doorgaat en uuuuhhh.. Wat een daadkrachtig mens zien we hier praten, dat kan alleen maar goed blijven gaan.

BlakeMiddle | 02-05-15 | 10:32

@Fatwabuster | 02-05-15 | 10:15
Inderdaad.
Ga maar naar Dokkum.
Daar weten ze wel raad met betweters.

VanBukkem | 02-05-15 | 10:31

-weggejorist-

zen Turck | 02-05-15 | 10:27

-weggejorist en opgerot-

zen Turck | 02-05-15 | 10:27

Wij zouden alle PvdA-er's de zee in moeren drijven.
.
Ik ben nou eenmaal nogal orthodox in sommige dingen.

Parel van het Zuiden | 02-05-15 | 10:24

Het wachten is op een aanslag in Nederland. daarvoor gebeurt er niets. Wat een triest land

Mesmer | 02-05-15 | 10:24

Den Oudsten zat op het Linksch Lyceum schouder aan schouder in de schoolbankjes naast überdeclareerder Job Cohen.

Kaltsnautzige | 02-05-15 | 10:23

Man man wat een slappe zak die PVDA burgemeester. Je zult er mee in een schuttersputje komen te zitten....

Obainmarie | 02-05-15 | 10:23

@ arretje | 02-05-15 | 10:15

Wat eerder verbazing moet wekken is dat het allemaal zo lang duurt voor we er moe van worden. Bewijst maar weer hoe geweldig effectief de linkse hersenspoeling de afgelopen vijftig jaar is geweest, en hoe groot de negatieve gevolgen zijn voor wie niet in de pas meeloopt met de kudde.

HoogToontje | 02-05-15 | 10:22

'Vredelievende bedoelingen', vooralsnog leven we hier in vrede met elkaar, 'deze meneer' zou beter naar het kalifaat vertrekken om daar zijn 'vredelievende bedoelingen' te uiten, daar zijn ze hard nodig, niet hier, hier zorgt 'deze meneer' alleen maar voor verspreiding van orthodoxe haat, juist met dat doel is hij hier.
Vredelievend? Me reet!
Hoe meer 'vredelievende' orthodoxe imams hierheen komen, hoe verder de vrede afkalft.

Dibe | 02-05-15 | 10:22

-weggejorist-

zen Turck | 02-05-15 | 10:22

Links is een hersenziekte.

HoogToontje | 02-05-15 | 10:20

Wat mij verbaasd in deze discussie... Er is nog geen enkele vraag gesteld over de rol van de moskeebesturen die deze haatpredikers uitnodigen. Alle aandacht richt zich op de imams zelf, maar er wordt geen enkele kritische kanttekening geplaatst bij de besturen die deze lieden uitnodigen.

En dat terwijl deze besturen blijkbaar achter de boodschap van deze imams staan, anders nodig je ze niet uit. Met andere woorden, de moslims in Nederland worden aangestuurd door lieden met verderfelijke ideeën. Waarom wordt dat niet verder onderzocht?

alexbl | 02-05-15 | 10:20

De grote vraag hier blijft uiteraard waarom deze vrouwen niet snappen dat je 's ochtends wat dichter bij het scheerapparaat moet gaan staan.

Mubbenschonster | 02-05-15 | 10:19

Weer zo een domme kruipende PvdA en elitair mannetje dat wel bepaald dat dit soort achterlijkheid zijn stad in mag.
Het is om misselijk van te worden zoveel onbeschaamde lafheid!

lanexx | 02-05-15 | 10:19

'Relatief orthodox'.... jaja, de groeten, dat bestaat dus niet.

Dibe | 02-05-15 | 10:17

Niet in mijn stad!!

Fatwabuster | 02-05-15 | 10:15

Steeds meer van dit soort berichten zet de mensen wel aan het denken, niet raar dar bij sollicitaties de moslims vaak achter het net vissen,en de rij bij de kassa van het moslimmeisje begint ook inmiddels korter te worden .... worden we moslimmoe??

arretje | 02-05-15 | 10:15

#TeamGeenShijk

Driewerf Hoezee | 02-05-15 | 10:15

@peterdh | 02-05-15 | 09:51
Juist, uiteindelijk is dit (helaas) de enige strategie die 'werkt', maar dan niet letterlijk uiteraard. Je moet een klimaat schetsen en kweken, waarin het steeds duidelijker gaat worden dat het zo niet langer meer kan. Wel terreur van de radicale vriendjes, maar geen collectief afstand nemen. Alleen maar verder territorium pakken, maar nooit wat geven. Altijd maar de verantwoordelijkheid relatief maken ("ja, maar"). Etc, etc, etc, etc.
Willen deze mensen hier blijven wonen én werken, dan is het noodzakelijk dat ze laten zien dat ze WILLEN wonen in Nederland, en Nederland (zoals het al vanaf de Republiek der Zeven Provincien is) nemen zoals Nederland is. Anders allemaal opzouten: gematigd, extreem, jong, oud, gestudeerd, niet-gestudeerd, geïntegreerd, niet-geintegreerd. Er is voor iedereen een plek in Nederland, behalve voor stammen die de boel lopen de frustreren met geweld, eisen en intolerantie.
-
Tolerantie eindigt voor mij bij intolerantie tegen tolerantie. Geen geweld eindigt bij mij indien het gaat om lijfbehoud (van mijn kinderen, kleinkinderen en alle Nederlanders die wel samen willen leven). Oorzaak, gevolg.

Kolbjorn Varmann | 02-05-15 | 10:14

@ bierosaurus

"the planet of the apes 2.0"

Berthe | 02-05-15 | 10:13

Eens met het Sheikhwatch-beleid, maar deze Burreg gaat er best correct mee om. Er is ook nog zoiets als VvMU, vraag maar aan Koert Westergaard... Hoe helaas helaas helaas ook, dat het voor die idioten moet gelden.

Optie: verhaal laten doen en daarna oppakken.

Driewerf Hoezee | 02-05-15 | 10:13

Je verwacht het niet hè?
Jawel, een slappe PvdA burgemeester!
(Wie of wat anders?)

appeltjesgroeneweide | 02-05-15 | 10:11

Peter Den Oudsten en de rest van de imamfans werden 75 jaar geleden gewoon NSBers of landverraders genoemd. Wegkijken konden de Nederlanders toen ook al erg goed. Niets veranderd.

ruysdael050 | 02-05-15 | 10:11

verbieden die figuur....

coolgen | 02-05-15 | 10:11

Eeeeeeeeh, eeeeeeh, er komst nog meer informatie, eeeeeehem

Nomen | 02-05-15 | 10:10

@McMarx, deze pvda-burgermeester heeft er dan ook blijkbaar geen enkel probleem met de terugkeer van de islamitische overheersing in zuid-Spanje. Of hij heeft helemaal nooit met experts gepraat, of met de verkeerde.

Bokito ergo sum | 02-05-15 | 10:09

peterdh | 02-05-15 | 09:51

Helemaal eensch! Alleen jammer dat er zo weinig orthodoxe Nederlanders zijn.

Chiefmate | 02-05-15 | 10:08

Berthe | 02-05-15 | 10:06
... heeft zich kennelijk door mevrouw Fatima klabanus elegant laten aankleden ook

Een aap met een gouden ring.....

Bierosaurus | 02-05-15 | 10:08

Best een acceptabele foto van die Neanderthaler
heeft i.i.g. geen opgeheven zwaaivingertje
en heeft zich kennelijk door mevrouw Fatima klabanus elegant laten aankleden ook

Berthe | 02-05-15 | 10:06

Quid is ook christenfoob. Niets aan de hand.

Tisnietanders | 02-05-15 | 10:06

-weggejorist-

zen Turck | 02-05-15 | 10:04

Ik draag graag bij aan het goede doel: "Help de haat-imams van hun haat af! Geef de imams nu al een verdiend plekje in het Paradijs! Stort op giro 777." De opbrengst staat na ruim vijf uur al op € 17.444.300,21.

Kolbjorn Varmann | 02-05-15 | 10:02

de Weg met ons mentaliteit gaat ook in Groningen heel groot worden.

panadol | 02-05-15 | 09:59

@Bokito ergo sum | 02-05-15 | 09:50
Of er geen woord Spaans bij zit weet ik zo net nog niet met die Moren die in Spanje hebben huis gehouden.

McMarx | 02-05-15 | 09:59

Awimaweh, awimaweh, awimaweh...

Suske | 02-05-15 | 09:58

den oudsten pvda, dan weten wij het wel.

bekijket | 02-05-15 | 09:58

@EvdD
Dat geldt ook voor verjaging, ethnic and cultural supremacy!

Einde van de Domheid | 02-05-15 | 09:55

Islam-uitleg voor beginners:
Als iemand zegt dat je Christenen of Joden (of wie dan ook) moet doden, dan heeft hij ongelijk.
Zelfs als je denkt, of het vermoeden hebt (of iemand je vertelt) uitverkoren te zijn.
Het. Is. Nooit. Waar!

Einde van de Domheid | 02-05-15 | 09:54

De peninsula is overigens zuid-Spanje, goed bezig pvda-burgermeester

Bokito ergo sum | 02-05-15 | 09:52

@zen Turck | 02-05-15 | 09:41
Al-Klabani is een opruier.
Wat hij wil in Nederland hoef ik omgekeerd niet te proberen in SA.
Dan hangen ze me op.
Zijn komst heeft geen enkele toegevoegde waarde, ik stel heel bescheiden voor om zijn visum te weigeren.
Zijn uitspraken zijn namelijk in strijd met onze grondwet!
Waar kan ik het vooraf ingevulde aangifteformulier tegen al-Klabani ondertekenen?

necrosis | 02-05-15 | 09:52


@Hank Chinaski | 02-05-15 | 09:24

Jij snapt het. In Mei ' 40 stierven de Nederlandse militairen voor het Molotov- v.Ribbentroppact

À.amalrik | 02-05-15 | 09:52

@henk vintage | 02-05-15 | 09:44
De inteelt in de regio die wij nu hier liefkozend de zandbak noemen gaat velen duizenden jaren terug. De farao's en onderdanen konden er ook wat van.

McMarx | 02-05-15 | 09:52

@drooN datsyleL | 02-05-15 | 09:22

We zouden alle islamieten uit ons land moeten drijven, zo hup de zee in! Als iemand *dat* zegt, dan word ie verketterd. Maar andersom is het godverdomme 'orthodox'?

Flikker ze inderdaad *allemaal* het land uit dan, zonder uitzondering. Alle islamieten, jong, oud, gematigd, extreem, mooi, lelijk, knap, salafist of niet... Hoppa allemaal opgedonderd! de grens over, desnoods de zee in. Maar hier flikkeren ze maar op! Alleen maar om dat het islamieten zijn!

Waag het niet om mij nu uit te maken voor islamofoob he. Dit is gewoon een orthodox standpunt. En dit mag gewoon zo benoemd worden. Daar moet ik respect voor krijgen. Godverdomme!

peterdh | 02-05-15 | 09:51

Zit geen woord Spaans tussen, wat is er precies niet duidelijk voor deze pvda-burgermeester.

Bokito ergo sum | 02-05-15 | 09:50

Hahaha @ Al Klabani

RegseHippie | 02-05-15 | 09:49

De boodschap is ook van ondergeschikt belang aan de toon, zo heb ik de laatste jaren geleerd. En met die toon zal het dan wel snor, hmmm baard, zitten dan.

aardappelninja | 02-05-15 | 09:45

Is dit de trailer van de nieuwe film planet of the apes?

Smarties | 02-05-15 | 09:45

equal to condell | 02-05-15 | 09:36
Maar dat is normaal in PVDA kringen en is niet iets waar over je moet verbazen.

Hier in Den Haag is VVDer van Aartsen met hetzelfde appeasementssausje overgoten.

Vroeger zaten ze allemaal vast aan het pluche, maar met die tegenwoordige leren stoelen wil vooral de PvdA meer vrouwen in de politiek.
Want die zuigen stukken beter vast met dat leer.
En dan kunnen ze ook onmogelijk gewipt worden.



Bierosaurus | 02-05-15 | 09:44

1400 jaar inteelt laat zijn sporen duidelijk na en niet alleen in zijn gezicht.

henk vintage | 02-05-15 | 09:44

Tuurlijk is dat wel een orthodox islamitisch standpunt Pritt. Dat is nou juist het probleem. Ik zeg gewoon binnenlaten die mafketel, maar dan wel alles filmen en vertalen. Laat ze hun ware gezicht maar tonen. Vrijheid van meningsuiting, óók voor haatimams.
drooN datsyleL | 02-05-15 | 09:22

Geheel mee eens, maar ietsssss zegt mij dat gutmenschen bij de NPO de redevoering van deze al klabani NIET integraal zullen uitzenden. Officieel omdat "het te lang duurt voor het kijkvolk" / "onvoldoende zendtijd", of "geen tolk beschikbaar" dus "samenvatting" waar de "scherpe kantjes van zijn bijgevijld uit bescherming van deesch toch al zo bedreigde en gestigmatiseerde kansencultuurparels"

Lees: alles wat Wilders (de schoft!! de nieuwe adolf!!) zou zeggen, maar dan omgekeerd, is weggesneden, en lieve stukjes worden uitgezonden. Of er komt een -loog die de zaken gaat duiden en vertellen dat eea toch echt de schuld is van het Westen, en de guurrechtse mannen in het bijzonder.

klimgek | 02-05-15 | 09:44

Waar blijft de haatsjeikometer die gemeentes in kaart brengt waar de meeste haatsjeiks hun oproepen tot haat doen?

Mr.Red | 02-05-15 | 09:42

-weggejorist-

zen Turck | 02-05-15 | 09:41

Het hoofd van deze heer [email protected]#$%^&*()(*&^%$# is een verhaal waar ik het fijne niet van wil [email protected]#$%^&*()(*&^%$#@! wat een engerd. Trouwens onze PVDA burgervader is net zo erg wat een ongelofelijke slappe vertoning. Maar dat is normaal in PVDA kringen en is niet iets waar over je moet verbazen.

equal to condell | 02-05-15 | 09:36

die al-kablanus mag de UK niet in : www.express.co.uk/news/uk/449840/Top-S...

omdat het een grote haatzaaiende Gargamel is; met een geloof wat draait om moord van andersdenkenden en het verzamelen van kindsexslaven.

nikkipikki | 02-05-15 | 09:36

Welke verrassing heeft de tijdmachine van Barabas nu weer naar 2015 gezapt?

Nauw Gaatje | 02-05-15 | 09:35

McMarx | 02-05-15 | 09:33
Niet alleen de PvdA. Het merendeel van de politiek doet er aan mee.

Komt ze wel goed uit dat de NAM het tegendeel moet bewijzen.

Bierosaurus | 02-05-15 | 09:35

Adel al-Klabani eruit trappen; oprotten met dat stuk haatzaaiende tuig. Hij hoort in een gekkenhuis.

Fijnstoffer | 02-05-15 | 09:35

De heer Den Oudsten heeft wat moeite met begrijpend lezen. Geeft niet. Zijn toekomstige salafistische leiders zijn immers totaal analfabeet...

R. E. Calcitrant | 02-05-15 | 09:34

@arretje | 02-05-15 | 09:31
Niet alleen de PvdA. Het merendeel van de politiek doet er aan mee.

McMarx | 02-05-15 | 09:33

Echt geruststellend, zo'n burgemeester die er zo bovenop zit...

Hufter | 02-05-15 | 09:33

@ad melkert | 02-05-15 | 09:27
En dan ad melkert als nick kiezen. Mooi staaltje cynisme ;-)

McMarx | 02-05-15 | 09:31

De pvda vernietigt dit land, wordt het niet eens tijd de pvda te vernietigen....

arretje | 02-05-15 | 09:31

Wat ik maar niet kan snappen is hoe moslims niet kunnen zien dat deze 'haatimam' totaal geen "Noer" uitstraalt. Soms zie je bij bepaalde mensen dat ze een heel zacht en vriendelijk gezichtje hebben. Ook bij veel imams (vooral Turkse) zie je dit terug in Nederland. Maar deze gast...


En waarom moet het altijd zo controversieel gebeuren in de salafistische kringen? Waarom niet gewoon een normale imam zonder een ideologie? De rest van de moslims kunnen het ook, waarom zij niet?

GSimam | 02-05-15 | 09:30


krelus | 02-05-15 | 09:23
Wanneer gaat eindelijk het licht eens aan bij de P van de A ?!

Ik zou liever zien dat de laatste Pvd(h)a-tert het licht uit doet.

Bierosaurus | 02-05-15 | 09:29

@drooN datsyleL | 02-05-15 | 09:22
Vrijheid van meningsuiting betekend ook respect voor de mening van een ander.
Zolang dergelijke theedoeken mogen zeggen dat we allemaal 'aan de islam moeten' terwijl er voorgedrukte aangifteformulieren klaarliggen tegen Wilders, is dit een éénrichtingstraat.
Enne... filmen in een moskeet?
Denk jij dat van Leeuwen met zijn roze plopkap welkom is?
Wat mij betreft komt die theedoek dit land niet in!

necrosis | 02-05-15 | 09:29

wij moeten dat natuurlijk zorgvuldig afwegen of uitspraken gedaan in het verleden consequenties hebben in het heden ?? Je bent halflauw warm in je hersenpan gekke burgemeester. Laten we eens aannemen dat de uitkomst is dat acties in het verleden GEEN consequenties zouden hebben,kunnen we nu dan gewoon helemaal stoppen met rechtspraak, onderwijs is ook niet meer nodig want je kan gewoon pakken wat je wil, een soort IS anarchie van de sterkste is wat volgt.

nikkipikki | 02-05-15 | 09:28

Dit soort type bestuurders behoort tot het lafste soort. Als het fout gaat heeft een ander het altijd gedaan of hebben ze ineens spontaan geheugenverlies. Maar ze krijgen vreemd genoeg altijd weer een mooie andere baan aangeboden. Omdat ze tot het circuit van "ons kent ons" en ze kennen hun collectief belang en zijn bereid hun eigen ziel daarvoor te verkopen. De enige angst die ze kennen is een volksopstand en het confisqeren van hun bezittingen. Misschien moeten we daar maar eens op aansturen.

ad melkert | 02-05-15 | 09:27

Ah, het is een "meneer". Om te lachen dit...

huub2077 | 02-05-15 | 09:27

La Klabani
Klinkt als het arabische equivalent van een thaise shemale

Den Meester | 02-05-15 | 09:26

Wij maken ons op dit moment meer zorgen om PEC Zwolle dan om een haatimampje meer of minder.

VanBukkem | 02-05-15 | 09:26

alles voor de kiezers alles om maar zo lang mogelijk aan de macht te blijven je geeft ons land weg pvda hadden we net zo goed met ons allen duits kunnen praten nu!
had er 70 jaar geleden niet gevochten hoeven worden en bedankt he namens mijn opa en andere families die toen gevochten hebben voor dit land en gesneuveld zijn !!

the handyman | 02-05-15 | 09:26

In principe hebben die Canadese knullen juist wel voor dit soort haatsheiks liggen kreperen, hoe kut we dat ook vinden.

Hank Chinaski | 02-05-15 | 09:24

Wanneer gaat eindelijk het licht eens aan bij de P van de A ?! Als dat al mogelijk is, dan hoop ik dat het gebeurt vóórdat in Nederland het licht uit gaat.

krelus | 02-05-15 | 09:23

Als ik hetzelfde zou zeggen over moslims, als wat al-Klabani over niet-moslims zegt, kan ik zelfs gearresteerd worden!
Misschien kan iemand de kop van Peter den Oudsten even uit zijn reedt trekken?

necrosis | 02-05-15 | 09:22

Tuurlijk is dat wel een orthodox islamitisch standpunt Pritt. Dat is nou juist het probleem. Ik zeg gewoon binnenlaten die mafketel, maar dan wel alles filmen en vertalen. Laat ze hun ware gezicht maar tonen. Vrijheid van meningsuiting, óók voor haatimams.

drooN datsyleL | 02-05-15 | 09:22

Gewoon laten komen en bij het uiten van zijn 'orthodoxe standpunten' oppakken
en berechten. Waarom gebeurt dat nou niet n's gewoon een keer?

entiteit | 02-05-15 | 09:21

Deze PvdAert heeft waarschijnlijk aandelen in een euphemismen-fabriekje.

Godsammekraken | 02-05-15 | 09:19

Wat een rotkop.

Nilfisk | 02-05-15 | 09:19

Wat een verlepte grafharses heeft die gast zeg.....

wimpert | 02-05-15 | 09:18

Gaat lekker met die cookies...

Heinzz | 02-05-15 | 09:17

[PvdA modus]
Groningen beeft niet vanwege een buitenlandse gastspreker der vrede, Groningen beeft vanwege de NAM
[/PvdA modus]

necrosis | 02-05-15 | 09:16

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken