Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Eerste IS geboorte-akte voor Abou Al-Poepluier

abou-al-poepluier534.JPGWelkom op de wereld, Jarah! Geboren in Aleppo, en als we de propagandamachines (*) op Twitters mogen geloven, voorzien van de eerste echte officële geboorte-akte, uitgereikt in de Islamitische Staat. Kinderen inzetten voor je politieke idealen - het lijkt GroenLinks wel. Moeder maakt het waarschijnlijk slecht, maar who fucking cares daar in de regio. Maar paps is zo apetrots dat-ie z'n pipa + handgranaat meefotografeerde voor op de babyfoto. Dat je je kinderen zo vervult met gif. Enfin, moeder en kind rusten van 14:00 tot 16:00 uur, en een klein cadeautje meebrengen mag natuurlijk altijd. Denkt u daarbij aan bijvoorbeeld: My First Beheading, een Playskool kromzwaard. Een Feyenoord-rammelaar (geen Ajax!), raketwerper (Little Tikes), een Maiwand-handpop, kinetisch zand en/of een historische Assyrische stad van Duplo, om stuk te maken.

Reaguursels

Inloggen

Een baby, een pistool, een handgranaat, een printer....

Ik.. slik je medicijnen gast. Dat is beter voor je.

Oktoberfest | 28-04-15 | 02:40

Wat een armoede.

Oktoberfest | 28-04-15 | 02:34

Die geitefikkers weten niet eens wat de voorhuid betekent

restman | 27-04-15 | 23:26

Pechtold was toch van zijn wijf af wegens buiten de deur neuken. De blindemans-blik, de ietwat dommige uitstraling en het verbeten mondje verraad eindelijk waar die zijn lul ingehangen heeft.

Koettoerk | 27-04-15 | 21:53

@MartinLeuterKingsize | 27-04-15 | 18:39
Ja, meerdere.

geomario | 27-04-15 | 20:53

Lijkt wel op zo'n snorkel van vroeger.

Terpetijnzeikert | 27-04-15 | 19:25

Iemand al "gematigde" moslims gehoord die hier afstand van nemen?
Gewoon een zieke "religie", bah!

MartinLeuterKingsize | 27-04-15 | 18:39

Mamma zal wel een jaar of 10 zijn.

Masterbe | 27-04-15 | 16:34

Best leuk zo een kleine. En wat doet dat klapperpistool daar in zijn wieg ?

noodgang | 27-04-15 | 15:18

Ziet er uit als een slecht in elkaar geflanst broddelwerk. Namen van de ouders ontbreken en het kind heeft een productiedatum ipv een geboortedatum.

geomario | 27-04-15 | 13:54

Hmmm, moeilijk in de beentjes mikken een bewapende baby.

ReligionSucks | 27-04-15 | 13:12

@McMarx | 27-04-15 | 07:16
Volgens een vriendin van me staat er ipv geboortedatum productiedatum op dat certificaat.

geomario | 27-04-15 | 13:10

Ik zie 1436/7/6. Is dat 6 juli 1436, funboys?
Boris Poepnagel | 26-04-15 | 22:08

Yep, ze lopen daar zo'n 6 eeuwen achter.

Toon Alloch | 27-04-15 | 12:46

Triest intriest volk.Ze gebruiken graag het zwaard en dat word hun ondergang.

Real Dutch Meat | 27-04-15 | 12:32

Lief kindje hoor, maar ik heb echt medelijden met hem of haar, op groeien met haat, dood, onderdrukking en verderfenis.
En nu maar hopen dat geen homo of lesbo is! ;-)

Spaansche Griep | 27-04-15 | 12:28

Pechtold zou zeggen, haal dat kind en zijn arme familie hier heen zodat ze kunnen de-radicaliseren met hier en daar een bommetje of doorgesneden kafir nek .

Castor12 | 27-04-15 | 12:26

Arm kind. Welkom in de hel die 'kalifaat' heet.

Na een jaartje of tien vergiftigd te zijn met haat executeert hij waarschijnlijk ook ongelovigen en andersdenkenden. Net als andere kalifaatkids. En zo kweek je psychopaten. Wat een voorland voor dat kleine mannetje...

Fluitsmurf | 27-04-15 | 11:37

Ze gaan steeds verder om te shockeren. Een soort wedstrijdje wie het gruwelijkst durft te doen. Meneertjes en mevrouwtjes in de woestijn willen graag aandacht van succesvolle volkeren omdat ze zichzelf minderwaardig en mislukt voelen. En dat ook zijn, getuige dergelijke acties.

KlunsJohannus | 27-04-15 | 11:27

Steeds als je denkt zieker kan het niet worden, dan lukt het ze toch weer. Met wortel en tak uitroeien!

Menno76 | 27-04-15 | 11:21

En dan nog durven beweren dan de islam geen achterlijke cultuur is. hahaha

FucktheSystem | 27-04-15 | 11:17

Volgens links word je alleen Jihadist als je geen stageplek hebt gekregen; welke stageplek heeft dit kind niet gekregen? Vragen, vragen, vragen

sallandstrots | 27-04-15 | 11:16

IS Jugend

michelr | 27-04-15 | 11:02

Nu al voor het leven getekend.

Nonbeliever | 27-04-15 | 10:49

Oei , levenslang gegijzeld door godsdienstwaanzinnigen.
Special forces , bevrijdt dat kind !

nemeton | 27-04-15 | 10:45

Wat een walgelijk volk is het toch!
Miss dom maar waarom een Feijenoordrammelaar? Zie de link niet.

Waakvlam | 27-04-15 | 10:21

Fijne 👑 dag iedereen!
Ik trek nu ff een bier open,proost op koning kroonkurk,en ga zometeen op zoek naar mijn gratis koran...

Boris Badass | 27-04-15 | 10:09

Wie trekt die pin eruit!? Weer een paar minder. Ziek zooitje!

Jal070 | 27-04-15 | 09:56

Neten worden luizen.

Ahasveros | 27-04-15 | 09:51

Op dat geboortekaartje staat "Islam is Vrede' ?

Simon_GS | 27-04-15 | 09:42

Zie je de haan van dat pistool? Dat kreng is gespannen! Die mafkees heeft niet alleen een wapen naast zijn kind gelegd, dat ding is ook nog eens vuurgereed!

quantumcollider | 27-04-15 | 09:32

Arm kind.

J. Jarig | 27-04-15 | 09:10

Sterph ISIS!

eerstneukendanpraten | 27-04-15 | 09:06

Dat de leiders van het westen naïef lijken tov het middenoosten ,komt door het feit dat ze gestuurd worden door grote firma`s en oliemaatschappijen.En dat maakt ze blind.

pedro300 | 27-04-15 | 08:58

Gaan wie ieder kind dat geboren wordt uit ziekelijke of zwakzinnige ouders hier nu tonen? Lijkt me alleen in NL al een onbegonnen taak.

johoost | 27-04-15 | 08:39

Maakt niet uit welke school je volgt. Nature en Nuture zitten hier flink tegen. Arm kind. Alle kansen om een onmens te worden.

Parel van het Zuiden | 27-04-15 | 08:39

@Oerkoendoe | 27-04-15 | 08:27
Je moet soldaten jonger werven.

miko | 27-04-15 | 08:29

Bomrompertje aan en kruipen maar richting de kufars.

Bigi Bana Boy | 27-04-15 | 08:29

Waarschijnlijk een BOM-moeder.

Anyways, weer een toekomstige blankenkiller er bij. Hoe gaan die sukkels die de islam vredelievend noemen deze foto verdedigen?

DeKniesoor | 27-04-15 | 08:28

Misschien debielen daar, maar als je als baby met kogels hebt lopen spelen en veel van die baby's komen later als ze 20 zijn deze kant op, dan stoppen we ze niet.
Niet als we het leger opgedoekt hebben en als stoere man vooral met verzekeringen bezig zijn geweest.
Kijk eens hier op straat naar de Nederlandse man van tussen de 30 en 50.... gaan we daar een oorlog mee winnen?

Oerkoendoe | 27-04-15 | 08:27

Het is te hopen dat ze daar ook playmobiel poppetjes verkopen waarvan de hoofden net ff wat makkelijker loskomen dan de originele.

Lampelul | 27-04-15 | 08:21

Het zal me werkelijk een zorg wezen. Wat verwacht je dan? Dat papa netjes een kinderkamer heeft lopen schilderen en nu klaar zit met beschuit met muisjes? Van die achterlijke debielen daar kun je niet veel meer dan dit verwachten, dus vlieg nog maar een paar keer eroverheen met die F16's net zo lang tot deze gekken op zijn. Sneu voor de baby maar die is toch al in de hel geboren

Tsjernodebiel | 27-04-15 | 07:45

kansloos wezen.

langzullenweleven | 27-04-15 | 07:29

Arm kind.
Bij de geboorte al voor het leven misvormd.

mallekater | 27-04-15 | 07:24

Net op de wereld en al verloren. Triest.
Langs de andere kant is het een product van ziekelijk genen dus zo snel mogelijk op de offertafel ermee.

Rest In Privacy | 27-04-15 | 07:16

ik stink niet miko

wuh | 27-04-15 | 07:02

@wuh | 27-04-15 | 06:09
Belangrijkere vraag:Waarom heb je geen bosui ??

miko | 27-04-15 | 06:12

-weggejorist-

wuh | 27-04-15 | 06:12

een wapen en een granaat bij een baby leggen is egt laag maar we kunnen ook niks anders verwachten van die IS mongolen die denken dat alles maar mag en kan IS is gewoon een ziekelijk volk en totaal geen respect voor de mensheid heeft

wuh | 27-04-15 | 06:09

Peter Emile | 27-04-15 | 03:21

Dat hadden we inderdaad. En menigeen zei dit ook. Echter de meeste Nederlanders schijnen zich wel te herkennen in deze cultuur, gezien de recente verkiezingen. In de jaren 40 konden veel Nederlanders zich ook wel vinden in die andere cultuur. Nederlanders zijn best wel flexible.

the_hammer | 27-04-15 | 04:33

@Lewis Lewinsky | 26-04-15 | 22:13
Lewis, excuses, ik moest weg vrijdag voordat ik nog kon antwoorden. Ook op opmerkingen van Maria1 en Zoloft. Ik heb alsnog in het draadje (www.geenstijl.nl/mt/archieven/2015/04/...) geantwoord, maar goed, mosterd na de maaltijd. Welterusten.

Suubi Musajja | 27-04-15 | 04:09

*licht uit doet*

miko | 27-04-15 | 03:56

@miko | 27-04-15 | 03:00
Arabische politiek hangt samen met islam, islam, islam en ook olie en westerse belangen want die betalen voor die olie. Voor de rest heb je ook gelijk en voeg daar maar stammenstrijd aan toe. Geen goed woord over Assad of Saddam maar laten we eerlijk wezen nu zij ze niet beter af. En helaas pindakaas is het westen hier medeschuldig aan. Maar sommige ontwikkelingen had zelfs Netanyahu niet kunnen voorspellen.

PrinsesStoepje | 27-04-15 | 03:49

@PrinsesStoepje | 27-04-15 | 03:08
Mwoah daar wil ik wel even de nuancekwast over heen halen.Sadam in zijn goede dagen was ook een massamoordenaar Assad senior was ook een talent in de despoten categorie.
Hetis niet dat de martelcellen ongebruikt waren.
Wat je echter wel ziet dat theocratie in het midden oosten een stuk gewelddadiger zijn.
Ik denk dat de val van IS, AS of Iran de Moslim beweging dan ook wel in elkaar kan laten donderen. Maar dan wel van binnen uit! Als wij het doen werkt het averechts.

miko | 27-04-15 | 03:22

"Islamitisch doorgefokt" heet dat.

Eens te meer wordt hier duidelijk gemaakt dat de islam een geestelijke aandoening is. Die niet alleen zorgt voor een rottingsproces in de hersenen, maar ook voor morele rotting op grote schaal.

We hadden van het begin af aan, zo'n veertig jaar geleden, dat door hun zieke religie gedeformeerde volk buiten de poorten van Europa moeten houden.

Nu zitten we opgescheept met die verschrikkelijke cultuur.

Peter Emile | 27-04-15 | 03:21

@baybabmus | 26-04-15 | 21:57

Geboren als terrorist? Een hond wordt ook niet vals geboren.

Als je opgroeit met relischizo's, wordt je vals oftewel een terrorist gemaakt.

Dop in Osaka | 27-04-15 | 03:09

necrosis | 27-04-15 | 02:52
Ook toen dacht men in zijn westerse wijsheid dat een dispoot neerhalen gezond was voor de "democratie". Intussen weten we dat juist die barbaarse dictators de scheidslijn waren tussen een functionerende staat en barbarisme.

PrinsesStoepje | 27-04-15 | 03:08

*hik* een vaderlandsche groet aan de koning overbrengen doet; lang leve van Rossem!

vaas klaak | 27-04-15 | 03:08

Nou kinders, deze jongen gaat wat nuttigs doen tegen 200% loon.
Hou het netjes en be nice...

necrosis | 27-04-15 | 03:08

necrosis | 27-04-15 | 02:52
Nou ik weet niet meer precies wie er stonden te juichen maar ik weet wel dat "het Westen" nog een zekere weerstand tegen islam had. Dat is moeilijk te rijmen met de huidige Petra Stienen-additude van "islam is toppie". Zelfs als islam zich van zijn ruigste kant laat zien. Maar dat hoef ik u niet uit te leggen.

PrinsesStoepje | 27-04-15 | 03:04

@PrinsesStoepje | 27-04-15 | 02:46
Als moslims die puzzel begrijpen in het midden-oosten dan zijn ze slimmer dan ik dacht.
nee hoor men weet het daar ook niet.
Arabische politiek hangt samen door nepotisme, achterdocht verraad en paranoia.Misschien is dat nog een geluk voor ons.

miko | 27-04-15 | 03:00

@necrosis | 27-04-15 | 02:43
ik bedoelde dat hij iets teveel jijbuisde waarna joris hem even heeft laten zitten *Vlaams grapje8

miko | 27-04-15 | 02:56

@PrinsesStoepje | 27-04-15 | 02:46
Een hoop mensen stonden destijds te juichen toen de Ayatollah in ballingschap weer terugkeerde na de val van de Sjah.
Wisten die lui veel......

necrosis | 27-04-15 | 02:52

@miko | 27-04-15 | 02:13
Omdat Iran al lang een totalitaire (met de Sjah, met dank aan het Westen) en dus stabiele staat is konden ze hun status als "Islamitische staat" (met dank aan het Westen die de val van de Shah steunde) uitbuiten. George Galloway, een lid van het Britse parlement, kuste zowel Saddam Hoessein (sunni) als Ahmadinejad en sjiitische Hezbollah-leider Nasrallah. Dit ter illustratie van de vervreemdheid van Westerse islam-lovers tegenover de M-O werkelijkheid. Iran (shia) steunt Hamas terwijl dat sunni's zijn. En Libanon is al helemaal een lappendeken van sunni/shia belangen. (De christenen die Libanon hebben opgebouwd zijn merendeels verdreven/uitgemoord) Alleen moslims zelf weten hoe het zit in het M-O. En Netanyahu maar ja dat is een klootzak volgens Obama, de onnozele.

PrinsesStoepje | 27-04-15 | 02:46

@miko | 27-04-15 | 02:40
Ik zag het, maar toen hij een ban kreeg, lag ik nog te slapen.
*wast handen in onschuld*

necrosis | 27-04-15 | 02:43

@necrosis | 27-04-15 | 02:36
Piet Karbiet deed vandaag ook een necrootje ghegegege

miko | 27-04-15 | 02:40

@miko | 27-04-15 | 02:29
Die zou ik mijn bed niet uitschoppen....

necrosis | 27-04-15 | 02:39

@miko | 27-04-15 | 02:28
Mijn linkjes zijn stuk voor stuk muzikale hoogstandjes.
Alleen jammer dat moderatie dat niet zo ziet.

necrosis | 27-04-15 | 02:36

@necrosis | 27-04-15 | 02:10
In ieder geval niet vanwege je muzaksmaak
*Gijp lach opzet*

@necrosis | 27-04-15 | 02:11
Ach wat is leeftijd, ik zit dichter tegen Paay aan dan een Douwze. Dusssss.

miko | 27-04-15 | 02:28

@necrosis | 27-04-15 | 02:20
Ik weet niet wat jouw dagelijkse bezigheid is maar ik zit al bijna vier jaar (!) thuis dus kan wel een verzetje gebruiken. Gun jou je biertje maar dat haal je wel weer in. Zit nu zelf ook aan een wijntje dus dat gaat hem niet meer worden. Fijne dag!

PrinsesStoepje | 27-04-15 | 02:27

Als dat nog niet genoeg bewijs is dat de islam schadelijk voor de mensheid is, dan weet ik het ook niet meer. Maar het zal wel weer niks met de islam te maken hebben.

Suerte Piet | 27-04-15 | 02:20

@PrinsesStoepje | 27-04-15 | 02:15
Kan jij niet in mijn plaats gaan, dan neem ik wel een biertje....

necrosis | 27-04-15 | 02:20

@necrosis | 27-04-15 | 02:09
Ja duh wilde gewoon het woord een keer gebruiken. Werk ze en je mist niks hoor! Derderangs troep en vieze hamburgers in je kouwe klauwen. Mocht ik morgen maar gaan werken.

PrinsesStoepje | 27-04-15 | 02:15

@PrinsesStoepje | 27-04-15 | 02:06
Wat dat betreft zit Israël nu wel in een zetel,en nee ik denk niet dat Israël IS heeft opgericht.
Ik ga een heel eind met je mee dat Iran waarschijnlijk banger is voor hun soennitische buren dan voor Israël.
Ook aan de andere kant van Iran zitten een paar landen waarze,om het maar eens genuanceerd te zeggen,niet goed mee zijn.

miko | 27-04-15 | 02:13

@miko | 27-04-15 | 02:03
Ik heb Paay nog nooit oneerbare voorstellen gedaan, maar ik heb wel vaker gecomment dat ik haar snoeihard zou doen.

necrosis | 27-04-15 | 02:11

Als je wilt weten hoe ziek ISIS is, dan is hier het bewijs. Walgelijk.

Baronwater | 27-04-15 | 02:11

@miko | 27-04-15 | 02:03
Bekende Nederlander?
Vanwege die paar tegeltjes van mij?

necrosis | 27-04-15 | 02:10

@PrinsesStoepje | 27-04-15 | 01:57
Datumnazi?
Als het morgen maandag was, had ik nu nog een paar biertjes kunnen nemen.
Helaas moet ik over een uurtje naar mijn werk....

necrosis | 27-04-15 | 02:09

@miko | 27-04-15 | 01:52
Volgens mij hebben wij wel eens eerder midden in de nacht zitten ouwehoeren en heb ik toen geopperd dat Iran SA gaat nuken. Nog een reden voor het Westen om zich verre te houden van zowel Sunni als Shia. Zelfs beroeps-moslims als Abou JahJah en Appa raken in die spagaat. Vóór de Syrische burgeroorlog was Hezbollah nl. net zo populair als Hamas. Beide gesponsord door Iran maar alleen Hamas is soennietisch. Sinds Hezbollah IS aanvalt weten die schandknaapjes ineens niet meer waar ze staan. De beste remedie is dan lekker haten tegen Israël, dat doet het aan beide kanten goed.

PrinsesStoepje | 27-04-15 | 02:06

@necrosis | 27-04-15 | 01:32
Zeg,aangezien je nu al een bekende Nederlander bent met al die reaguusels,... zeg eens,heb jij Paay oneerbare voorstellen gedaan?

miko | 27-04-15 | 02:03

@necrosis | 27-04-15 | 01:32
datumnazi!

PrinsesStoepje | 27-04-15 | 01:57

90% kans dat paps en/of mams kinderbijslag voor dat grut ontvangen uit 0031

McPhart | 27-04-15 | 01:56

Wat een weerzinwekkende rotfoto met dat geweer ernaast. Walgelijk... ik heb zo n medelijden met dat arme kindje!

Opinion1970 | 27-04-15 | 01:55

@miko | 27-04-15 | 01:35
Die reaguurders zijn ook maar mensen. GS besteed juist aandacht aan topics waar de meeste media geen of minder aandacht aan besteden. Of een ander soort aandacht door het net van een andere kant te benaderen. Zo maken VK/NRC/Trouw en Joop van islam-fascisme ineens islamofobie zodat niet de opdringerige veeleisende islamieten maar de autochtonen die zich niet zo senang voelen bij islam een schuld-complex wordt aangepraat alsof ze eigenlijk cripto-racisten zijn. Vanuit die vermoeidheid opereert GS. En ik heb GS nog geen genocide belachelijk zien maken. Hoewel de term "dobbernegers" geen bijdrage levert aan het best belangrijke debat over massa-immigratie. Dat kan evenwichtiger en respectabeler, hoezeer je ook twijfelt aan de intentie van de immigrant en de opzet van de faciliteerders.

PrinsesStoepje | 27-04-15 | 01:54

@PrinsesStoepje | 27-04-15 | 01:42
Wij,maar dat stemt niet tot vreugde.
Het is te hopen dat die olievoorraad snel op is en die despoten op dat schiereiland de behandeling krijgen die ze verdienen. die moet niet beter zijn dan van andere dictators zoals Mugabe,hmm misschien niet zo een goed voorbeeld.
Zo zie je maar waar het cynisme vandaan komt.

miko | 27-04-15 | 01:52

@miko | 27-04-15 | 01:00
Zelfs Churchill wist 70 jaar geleden al ongeveer wat hij aan islam had. Waarom weten Bush en Obama dat in dit informatie-tijdperk dan niet? Omdat ze het niet willen weten en ongewild c.q. gewild meedraaien in dit circus? Hoewel ongewild? Bush had/heeft best grote belangen in SA maar die noemde zichzelf nadrukkelijk christen. Maar Obama's broer is vooraanstaand lid van de Moslimbroederschap dus dat verbaast niemand, nou ja mij niet. Obama adoreert Abbas en sluit contracten met zijn ogen dicht met Iran en buigt net daarvoor voor de koning van SA. Maar Netanyahu vindt hij maar een klootzak. We zullen zien wie er gelijk krijgt.

PrinsesStoepje | 27-04-15 | 01:42

Walgelijk.
Speelgoedwapens waren ons als kind ten strengste verboden en werden bestempeld als absoluut verwerpelijk (vader was tiener tijdens WO II en doodbrave Christen). Ondertussen is er veel veranderd en worden kinderen commercieel en zonder nadenken om de oren geslagen met het meest verwerpelijke speelgoedwapentuig. Maar deze foto getuigt van duivelse slechtheid en achterlijkheid. Christenen willen de wereld opbouwen. Islam wil alles kapot.

sad | 27-04-15 | 01:37

@PrinsesStoepje | 27-04-15 | 01:23
Ik denk dat we het hier EN in het andere topic eens zijn. Ik ben al heel lang cynisch hoewel ik geen dobberneger zijn dood wens noch een Nederlander in de businessclass in de MH17.
Ik had het in het vorige topic niet zozeer over GS dan wel een groot deel van de reaguurders.
Ik vind genocides altijd onbegrijpbaar. Of dat nu Tutsi's in Afrika zijn, Shia's in Irak of christenen in Syrië.

miko | 27-04-15 | 01:35

@PrinsesStoepje | 27-04-15 | 01:27
Morgen (dinsdag) is koning dikkopje niet meer jarig....

necrosis | 27-04-15 | 01:32

@miko | 27-04-15 | 01:21
Ja ik gun die kinderen ook het beste maar je weet wat ik bedoel. Inteelt is een slechte zaak, daar weten ultra-orthodoxe joden ook over mee te praten. Maar ze gaan er wel mee door. Die kinderen zouden in N-Afrika dus gewoon in het kolenhok zitten vanwege "niet beheersbaar". Gruwelijk.

PrinsesStoepje | 27-04-15 | 01:31

Als dat kind een bom van een Nederlandse F-16 op zijn fontanelletje krijgt, staat heel links policor Nederland weer op hun achterste benen...

necrosis | 27-04-15 | 01:29

@miko | 27-04-15 | 01:21
Ja en het is een gotspe dat onze jarige koning daar zijn tribute aan de overleden despoot ging brengen. Ach man we weten nog niet de helft! Ga morgen uit protest de hele dag op de wc zitten.

PrinsesStoepje | 27-04-15 | 01:27

Die baby is blanco nu. Stel ... die baby was ergens anders in de wereld geboren. Weet die baby veel. Was het misschien een hindoe geworden. Of een atheist. of iets uit de binnenlanden van Afrika. Stel ... die baby was in een andere tijd geboren. Puur toeval dat die baby in deze tijd terecht komt. Was zn godsdienst misschien iets met natuurgoden geweest. Of met Zeus. Hoe weet je dan zo zeker wat het enige goede is en dat je het bij het goede eind hebt?

kloopindeslootjijook | 27-04-15 | 01:26

@miko | 27-04-15 | 01:00
Ja waar zijn we het dan eigenlijk over oneens? O nee dat was een ander topic hihi. Maar als grote leiders al zo kunnen liegen over b.v. islam, MH17, EU-voordelen, de zegeningen van massa-immigratie (die straks jouw kont gaan wassen, really?) dan kan je het GS-reaguurders toch niet kwalijk nemen dat ze ook wat cynisch worden en niet meer willen worden gedwongen om oneinig empathie op te brengen voor zaken waar ze niks aan kunnen doen?

PrinsesStoepje | 27-04-15 | 01:23

@Kolbjorn Varmann | 27-04-15 | 01:01
DAAR, ( Syrie Irak ) zijn het onze vijanden Hier en in SA zijn dezelfde figuren blijkbaar onze vrienden.

@PrinsesStoepje | 27-04-15 | 01:02
Nu ja, als zie die school dan wel afmaken is dat nog heel wat.

miko | 27-04-15 | 01:21

Wat een poezie. Wapens zijn gemaakt om mensen hun leven te laten beeindigen door organen uiteen te laten spatten door granaatscherven of kogels. En ook die mensen zijn als baby begonnen.

kloopindeslootjijook | 27-04-15 | 01:19

@Kolbjorn Varmann | 27-04-15 | 01:01
Choudary profiteert volop van zijn uitkering. www.dailymail.co.uk/news/article-22799...
Maar in het politiek-correcte UK kan zelfs hij, wiens volgelingen Lee Rigby op straat vermoord hebben zijn gang gaan. Het was Tommy Robinson van de EDL die de bak in moest. En opnieuw toen Robinson probeerde een geweldloos eerbetoon aan Rigby te geven. www.youtube.com/watch?v=vfaf_E37xE8
Terwijl Choudary regelmatig demonstraties houdt met de gebruikelijke maskers en leuke borden zoals "behead those who insult islam" en hij krijgt niet eens een parkeerboete. Zo rolt Europa tegenwoordig en daarom worden mensen cynisch en zeggen wel eens wat onvriendelijks over islam. Maar dat mag dus niet!

PrinsesStoepje | 27-04-15 | 01:16

Ben benieuwd wat de kraamvisite krijgt; beschuit met kogels en een molotov cocktail?

loeder47! | 27-04-15 | 01:13

@Dandruff | 26-04-15 | 23:43
Iedereen weet het, zelfs de politiek. De belangen zijn groot en zullen behartigd blijven worden tot het volk opstaat en dat zie ik nu net niet gebeuren. we zijn nu nog in de meerderheid democratisch gezien om het tij te doen keren. Ik ben bang dat we straks ook dobberen.

INH.30CL | 27-04-15 | 01:11

wat heeft die muts een vreemde vorm.
Zou er soms een staart op zijn hoofd groeien?

necrosis | 27-04-15 | 01:08

@VanBukkem | 26-04-15 | 23:26
Mijn neefje heeft een handicap en bracht zijn speciale-school door met voornamelijk allochtone medeleerlingen. En Halal-meid Esmaa voor de klas. In mijn buurt (020 Baarsjes) staan 's morgens vroeg de schoolbusjes klaar om alle onzichtbare kinderen op te halen. Maar verder niks mis met inteelt hoor.

PrinsesStoepje | 27-04-15 | 01:02

waar is de baard?

xtree | 27-04-15 | 01:01

@PrinsesStoepje | 27-04-15 | 00:25
Ik begrijp niet waarom iemand die Anjem Choudary niet gewoon een bezoekje brengt? Iets met handboeien e.d. Hup, afvoeren dit soort figuren die spugen op de democratie, op mensenrechten, op vrouwen in bikini's, op kunst, op drank, kortom op jou en mij. Onze F16-piloten vliegen as-we-speak over Iraq om tegen exact dit soort facistische lieden te vechten. Waarom tolereren we dit soort 'boegbeelden' van haat en onverdraagzaamheid überhaupt nog langer in de Westerse wereld? Wat mij betreft is deze Anjem Choudary net zo erg als de koppensnellers in Syrie/Iraq. Wellicht nog erger, hij eet uit onze ruif, maar ondertussen preekt hij de vernietiging van de democratie in het Westen en introductie van de sharia.

Kolbjorn Varmann | 27-04-15 | 01:01

@ Dandruff 23:43
Inderdaad een indrukwekkende tegel. Ik wil nog altijd blijven geloven in een gematigde meerderheid bij de moslims, maar ik moet toegeven dat ik er steeds meer een hard hoofd in heb.

Lewis | 27-04-15 | 01:00

@PrinsesStoepje | 27-04-15 | 00:25
Is zo, Dat Islam vredelievend zou zijn is ook een neocon Bush uitspraak dat zal geen een rechtsgeleerde /moefti ooit zeggen aangezien er zelfs opdracht tot geweld in de koran staat.

miko | 27-04-15 | 01:00

+e naar boven, en met dank aan het briljante boek van Martin Bosma (De schijnelite van de valse munters)

Kolbjorn Varmann | 27-04-15 | 00:53

aan alle overheden:
wordt wakker ! Stop Islam !

fred1434 | 27-04-15 | 00:52

@Dandruff | 26-04-15 | 23:43
Indrukwekkende tegel, knap. Het bijzonder is dat je niet alleen bent in deze messcherpe analyses waar geen enkel tegenargument voor te verzinnen is.
Toen men nog niet hele dagen achter RTL 4 hing, had men filosofen als Voltaire en Hegel. Erasmus heeft er zelfs een heel boek aan gewijd, getiteld: De Turkenkrijg. Hij zegt: 'Het is één doorlopende verhaal van door wreedheid verworven rijkdom, vermeerderd door roof. Van verderfelijke huwelijksproblematiek, goddeloze broedermoord, afzetting van vaders door zonen; van flagrante trouweloosheid en onmenselijke wreedheid. Om nog maar te zwijgen over hun zeden en geloof."
Voltaire vervaardigde het toneelstuk 'Le Fanatism ou Mahomet Le Prophète', zoals hij het zelf stelt 'geschreven als tegenstander van de stichter van een valse en barbaarse sekte'.
OT: leuk wiegje. Op de kop getikt via het Internet? Op eBay? Of de Ikea? Vervolgens gefotografeerd met een iphone en de foto via Twitter of Facebook op hetzelfde Internet gezet? Al deze uitvindingen komen voort uit de Westerse, verlichte wereld. Als je deze wereld niets vind, gebruik dan ook niet haar middelen/iconen.

Kolbjorn Varmann | 27-04-15 | 00:52

-weggejorist-

carel5014 | 27-04-15 | 00:50

Zijn ideaal, martelaar worden. Arm kind!

carel5014 | 27-04-15 | 00:50

Ziet wat witjes, dit lieve kindje.

Lepo | 27-04-15 | 00:48

Eurotokkie | 27-04-15 | 00:39
Kont , lol
Kant bedoel ik.

Eurotokkie | 27-04-15 | 00:40

Bierosaurus | 27-04-15 | 00:35
Als zij nu aan de andere kant van het universum blijven en wij aan de onze kont dan is iedereen blij .

Eurotokkie | 27-04-15 | 00:39

Triest, laten we maar hopen dat hij snel wees mag wezen !

NB-Stb | 27-04-15 | 00:38


Als we nou afspreken dat zij aan hun kant van de Middellandse zee blijven en wij aan de onze?

Bierosaurus | 27-04-15 | 00:35

@noerg 00:08
Inderdaad...

Lewis | 27-04-15 | 00:32

Een hekel aan het westen hebben maar ondertussen wel Twitter gebruiken , lol.

Eurotokkie | 27-04-15 | 00:30

Welkom op de wereld, Jarah! Moge je vader deze zo snel mogelijk verlaten.

INH.30CL | 27-04-15 | 00:27

@miko | 27-04-15 | 00:12
Anjem Choudary is de Britse Maiwand. Maiwand het volgevreten Taliban-vluchtelingetje loopt op een video door Leiden met een NL-bekeerling door Leiden en stelt vast dat het toch een mooi vooruitzicht is dat "Dit eens allemaal aan de moslims zal toebehoren". Je kunt van Choudary en Maiwand vinden wat je wilt, ze winden er in elk geval geen doekjes om! Vandaar dat "gematigde" moslims niet weten hoe snel ze afstand van hen willen nemen. Ze spreken nl. de waarheid.

PrinsesStoepje | 27-04-15 | 00:25

Islam

Dr_antonickx | 27-04-15 | 00:21

@VanBukkem | 26-04-15 | 23:26
Wat verwacht je van een kind tussen neef en nicht en dan beide al reeds geestesziek?
Wel?

miko | 27-04-15 | 00:13

Hun propaganda wordt steeds slechter, een typisch verschijnsel bij een beweging die op zijn einde loopt. Het zijn en blijven een stelletje loosers.

denoorman | 27-04-15 | 00:12

Niets aan dit kind is nog schattig.
Niets aan dit kind is nog slecht.
Kijk zelf.
Het is een onbeschreven blad. Een wit schildersdoek.

Stop.
Islam.

wakkere_nederlander | 27-04-15 | 00:12

DeGlimmendeAtheïst 00:03,

"Dat geldt wat mij betreft trouwens voor elke vorm van religie".
Je naam deed al iets dergelijks vermoeden...

Dandruff | 27-04-15 | 00:10

Prachtig geschreven, Pritt. Want zo rauw en schrijnend, zo is het precies.

Lewis | 27-04-15 | 00:10

Je hebt een baby.. en je legt er een handgranaat naast. Man man man wat een kronkel heb je dan.

noerg | 27-04-15 | 00:08

Dandruff | 26-04-15 | 23:49

Yup. Dat geldt wat mij betreft trouwens voor elke vorm van religie. Maar islam staat wel met stip op één. Point made. :-)

DeGlimmendeAtheïst | 27-04-15 | 00:03

en niet vergeten mensen: Islam is ..... ja wat is het eigenlijk

eigenbaas | 27-04-15 | 00:00

Het is wel een origineel plaatje. Op feestboek heb je altijd van die blije ouders erbij en zo zoetsappig.

EmilioEsteves | 26-04-15 | 23:56

Wat staat daar voor jaartal bij, 1436? Ja, that's about right.

The Unjorisable | 26-04-15 | 23:51

Wanneer krijgt hij "Baby's eerste bomgordel"?

Terror Ted | 26-04-15 | 23:50

DeGlimmendeAtheïst 23:47,

"De islam is gewoon k*t"

Zo beter?

Dandruff | 26-04-15 | 23:49

wat een rare smurf is dat, brrr

denoorman | 26-04-15 | 23:49

Dandruff | 26-04-15 | 23:43

Ik ben het best wel met je eens, maar man wat ben je lang van stof.

DeGlimmendeAtheïst | 26-04-15 | 23:47

Kansloos, nu al.

ElMatadero | 26-04-15 | 23:45

als je dit gedrag van de ouders afkeurt, ben je volgens de linkse theedrinkers in Nederland islamofoob.

Kees de Vries8082 | 26-04-15 | 23:44

Arm kind, kansloos, wat een kudt wereld.

Genex | 26-04-15 | 23:43

Vanmorgen bij Buitenhof; discussie tussen enkele subsidiegraaiers en Thierry Baudet. Over het wel of niet door "vluchtelingen" laten overlopen van Europa.

Baudet kwam helaas niet genoeg uit de verf. Hij zei wel dat de immigratie nu al voor veel problemen zorgt, maar ik had graag nog eens herhaald gezien wat die problemen zo onder andere zijn;
- stijgende, en steeds gewelddadiger criminaliteit;
- no go area's voor autochtonen -zelfs politie- in heel Europa;
- geweld tegen joden, homo's en ongesluierde vrouwen in heel Europa;
- bloedige aanslagen en voorbereidingen daartoe in heel Europa;
- en een flink percentage moslims dat dat allemaal toejuicht.

Het klinkt zo mooi; "even" een paar miljoen vluchtelingen opnemen. En volgend jaar weer, en het jaar daarna weer; totdat er wereldvrede is. Maar er komt geen wereldvrede. Zeker niet zolang de islam bestaat; en door de islam hier te introduceren worden wij ook toekomstig oorlogsgebied.
Er is geen land of dorp ter wereld waar de islam ooit vrede en vrijheid heeft gebracht. Alleen brute dictators kunnen tijdelijk een soort van "vrede" brengen in islamitisch gebied; maar van vrijheid kan nooit sprake zijn.

En dat moet dus ook in Europa de norm worden.
Groen Links naïvist Tineke Strik had het over vluchtelingen als "de kwetsbaarste groepen".
Maar het zijn vrijwel allemaal jonge mannen die onze kusten bereiken; vrouwen, kinderen en christenen op die bootjes lopen het risico onderweg over boord te worden gezet. En in onze opvangcentra worden christenen bedreigd, en vliegen Arabieren en Afrikanen elkaar in de haren.
Wat nou "kwetsbaar"?

En Cohen maar waarschuwen; "als we nu niet solidair zijn met deze mensen gaan ze ons haten". Maar ze haten ons allang; de islam predikt al 1400 jaar dat ongelovige mannen gedood moeten worden, zodat hun vrouwen en kinderen als slaven verhandeld kunnen worden. Gelooft er echt iemand dat de kinderbordelen van isis, boko haram en nog tientallen moslimclubjes en moslimlanden, iets heel nieuws zijn?
De plunderende Proleet Mohammed begon ermee.

Precies die houding naar de "ongelovigen" is ook de kern van veel immigratieproblematiek; buitensporig geweld tegen ongelovigen, of dat nu mannen of vrouwen; kinderen of bejaarden; conducteurs of zelfs agenten zijn; het mag allemaal. Een relatief groot gedeelte van de Europese moslimmannen zit in de criminaliteit, maar moslims gaan pas boos de straat op als er eens een moslimcrimineel door de ongelovige politie wordt doodgeschoten. Voor de vele slachtoffers van die moslimcriminelen gaat geen enkele moslim de straat op.

Er is geen enkele vorm van zelfreflectie binnen de islam. De aanslagen op Charlie Hebdo en die joodse supermarkt werden door veel moslims gevierd; maar zelfs de subsidiemoslims die er wèl afstand van namen veroordeelden het bestaan van cartoons en islamkritiek minstens zo hard als die aanslagen zelf.
Ook toen een moslimextremist in Toulouse 3 joodse peuters doodschoot werd dat enerzijds gevierd; anderzijds waarschuwden Franse moslimorganisaties niet zozeer tegen antisemitisme, als wel tegen "toenemende islamofobie" als gevolg van deze aanslag.

Ik maak me geen enkele illusies over die "gematigde islam".
En het onbeperkt blijven importeren van meer islam leidt onherroepelijk tot een burgeroorlog.

Dandruff | 26-04-15 | 23:43

@Halul gebakken | 26-04-15 | 22:16
Zozo dus jij denkt dus dat kinderen islamitisch christelijk of groenslinks geboren worden?

miko | 26-04-15 | 23:35

Zometeenstraks zit Halbe Zijkstra bij Echte Jannen (www.radio1.nl/popup/webcam) te gast.
Ongetwijfeld onderwerp van gesprek is dit probleem met de opruqqende islam en zijn extremistische facetten.

Driewerf Hoezee | 26-04-15 | 23:33

Mark_D_NL | 26-04-15 | 23:27

Nutella meende ik ergens te lezen.

DANNY3960 | 26-04-15 | 23:32

@Piet Karbiet | 26-04-15 | 22:47
Oeps. Je radicaliseert een beetje, met je JoePoep-droppings...

Driewerf Hoezee | 26-04-15 | 23:32

Volgens Pechtold, Groenlinks, PvdA en alle moslims is dit kindje ontsproten uit ons beleid. Het is allemaal onze eigen schuld. Dikke bult. Want moslims zijn nooit zelf ergens verantwoordelijk voor. Heeft ook niets met de islam te maken dit. Want islam is vrede en dit kindje is geen moslim. Of vergis ik me?

The real McCoy | 26-04-15 | 23:31

Doen ze aan beschuit met muisjes bij IS?

Mark_D_NL | 26-04-15 | 23:27

En over 3 jaar gaat het van:

Hallo, meneer de Uil,
waar breng je ons naar toe?
Naar Fabeltjesland?

Eh, ja, naar Fabeltjesland!

En lees je ons dan voor
uit de Fabeltjeskoran?

Ja, ja, uit de Fabeltjeskoran!

Want daarin staat precies vermeld
hoe het met de moslims is gesteld.

Echt waar?
Echt waar!
Echt waar, meneer De Uil?

Ja,
twintig terorristen, net als mensen
met dezelfde mensenwensen
en dezelfde mensenstreken.
Die staan allemaal in de koran

van Fabeltjesland, van Fabeltjesland!

WillemRuis | 26-04-15 | 23:26

Voor dit kind bestaat Allah nog niet, dit kind kent de eenvoudige waarheid nog ... straks nadat het wijs is gemaakt dat alwetende, almachtige metafysische wezens ... die eigenlijk niet alles blijken te hebben geweten en niet alles in de hand lijken te hebben gehad ... is het rijp voor een bom op zijn hoofd. Ik hoop voor het kind dat de ouders voor die tijd het licht uit de ogen gehaald wordt.

_pandora_ | 26-04-15 | 23:26

Ik hoop dat het kind gezond is (want anders komen ze weer terug om van onze medische voorzieningen gebruik te maken.)

VanBukkem | 26-04-15 | 23:26

@Veldmaarschalk Sorry | 26-04-15 | 23:15
Dirck Camphuyzen

Den Heerscher | 26-04-15 | 23:26

Gefeliciteerd allemaal!

pluk-87 | 26-04-15 | 23:22

Liev manneke.

Ik las laatst een oud gedichtje:
'ach waren alle menschen wijs
en meenden bovendien wel;
deez' aard waar haar een paradijs
nu is zij meest een hel'

Veldmaarschalk Sorry | 26-04-15 | 23:15

Hoe ziek kan je zijn? Heel ziek dus. De enige kwalificatie hiervoor is: genetisch afval.

leaupveaugel | 26-04-15 | 23:11

Ziek en tegenstrijdig! De pracht van de geboorte en een vuurwapen! Om te kotsen! Pop de (d)(v)ader!

Blowlaf | 26-04-15 | 23:09

Gelukkig hebben ze bij IS geen rubberen tegels...
Kan die Islamitische Studenten Vereniging niet eens een lezing houden over de wapen-fixatie van moslims? Altijd maar die klinkende zwaarden en AK47 in hun logo's en video's. Is dat nou wat ze bedoelen met die "vredelievende" islam?

PrinsesStoepje | 26-04-15 | 23:06

Die gespannen haan op de foto geeft wel aan hoe slim paps wel niet is

Haloef | 26-04-15 | 23:02

Wel de haan van het pistool gespannen maar niet de handgranaat op scherp gezet. Dat noem ik half werk, dat kan beter.

De waard zijn gast | 26-04-15 | 23:00

Met zulke foto's heb je geen gratis boek meer nodig.

WillemRuis | 26-04-15 | 23:00

Altijd mooi, zo'n nieuw leven. Mijn gelukswensen aan de beide ouders, en geniet er van!

SvennusMax | 26-04-15 | 22:59

Z'n enige hoop is dat wij over een jaar of 15 helemaal geen olie meer nodig hebben, en z'n geboorteland weer een rustige zandbak is.
Zonder vraag naar olie is er daar echt helemaal niets om oorlog over te voeren. Hooguit een burgeroorlog om (drink)water, maar dat interesseert de rest van de wereld geen biet.

W_F | 26-04-15 | 22:54

Prachtige rammelaar op het hoofdkussen, de eerste die voldoende geluid geeft om het kind in een keer stil te krijgen.

CoffeePatch | 26-04-15 | 22:51

Cuyahoga | 26-04-15 | 22:49

Ik zou wel gaan.

Chow | 26-04-15 | 22:51

@Chow | 26-04-15 | 22:47
Daarom weiger ik altijd als ik word uitgenodigd voor een programma van de staatsomroep.

Cuyahoga | 26-04-15 | 22:49

-weggejorist en opgerot-

Piet Karbiet | 26-04-15 | 22:47

Ik had gisteren nog een discussie met zo'n anti witmansen syndroom. Is niks mee te beginnen. Je kunt er gewoon niet mee lullen. Dat zit zo verwrongen in die koppen. Is echt hopeloos.

Chow | 26-04-15 | 22:47

Vreselijk walgelijk weer dit. Arm kindje...

Alternatieve comment:
Zo te zien heeft het babytje z'n eigen akte ingevuld.

Driewerf Hoezee | 26-04-15 | 22:44

De voorplanting van haatprimaten. Verwacht van mij geen empathie.

vaas klaak | 26-04-15 | 22:43

En als cadeautje willen ze graag een ✉️
Een loempia met kip maar zonder ham dus.

Osdorpertje | 26-04-15 | 22:42

Was ooit een filmpje met een taliban barbie spoof, van Jensen volgens mij. Weet iemand waar ik dat filmpje kan vinden?

flaskk2.0 | 26-04-15 | 22:41

@Sliptong | 26-04-15 | 22:35
Maar als ze geen paspoort hebben, het truukje dat veel vluchtelingen en uitgeprocedeerden gebruiken, dan worden ze vast wel zielig gevonden door de een of andere linksfascistische oikofoob. Weet ik bijna wel zeker. Helaas.

Dhr. de Wit | 26-04-15 | 22:40

Ach, wat leuk, een vredesengeltje.

de honden blaffen... | 26-04-15 | 22:40

er is vast al een pvda'er die een inzamelings-actie is begonnen voor dit arme kindje..

--sql error-- | 26-04-15 | 22:39

-weggejorist-

leo de pejo | 26-04-15 | 22:37

Blijft gek: woedend op het complete Westen en ieders moeder en dan zelf doodleuk Twitter blijven gebruiken. En wapens bezitten die nooit van zijn moslimleven in Kalafatië bedacht zouden kunnen zijn. Hypocriete idioten.

de Voorzittert | 26-04-15 | 22:35

Maar wie van de 17 groepsverkrachters is de vader?

Terang Bulan | 26-04-15 | 22:35

Dhr. de Wit | 26-04-15 | 22:31
Neen, Statenlozen kunnen stante pede omdraaien naar Statenlozenland want geen erkende geboorte-akte enzo. Hoop ik. Vurig.

Sliptong | 26-04-15 | 22:35

@Sliptong | 26-04-15 | 22:29
IS is geen officiele staat dus is het kind sowieso statenloos. En zoals je weet zijn die in Nederland van harte welkom. Tenminste, bij het geesteszieke gedeelte van onze bevolking, ook wel de Linkse Kerk genoemd.

Dhr. de Wit | 26-04-15 | 22:31

Hier word ik stil van...
Arm kindje..

Knackarsch | 26-04-15 | 22:31

Niet rechtsgeldig dus geen autkierung alhier.

Sliptong | 26-04-15 | 22:29

Ik word hier zo treurig van..

Alien88 | 26-04-15 | 22:28

Waarom heet dit kindje geen Mohammed? Zijn z'n ouders van het geloof afgevallen? Ik ben trouwens benieuwd of de islamitische 'staat' straks ook een stageplek voor Jarah kan regelen. En wat dat dan voor een plek is...

Rest In Privacy | 26-04-15 | 22:26

En over 9 jaar mag opa zich op Jarah uitleven,...

Wilhelmina kudtje | 26-04-15 | 22:26

Islam is een geestesziekte.
Soort kinderporno.

Piet Karbiet | 26-04-15 | 22:25

@Lewis Lewinsky | 26-04-15 | 22:19
Ha! Je hebt leugens, ernstige leugens, de Telegraaf en dan Wikipedia.

Dhr. de Wit | 26-04-15 | 22:25

Ik snap niet waarom Feijenoord en geen Ajax?

De Jood | 26-04-15 | 22:25

Maar even zonder gekheid, GS, hoe komen jullie aan die foto van de baby van Linda Voortman?
Heeft er weer iemand gelekt?

Cuyahoga | 26-04-15 | 22:25

Stel voor dat wij ons meer zorgen maken om westerse kinderen. Stel, STEL dat je het scheetje zou adopteren. En je geeft het scheetje een liefdevolle opvoeding, goede scholing, en geen koran. Alsnog behoorlijk grote kans dat de lichtgetinte harrie op een dag moslim jongetjes tegenkomt, die denken 'wat de fuck?' en hem net zolang in elkaar trappen tot zijn softe westerse reedt zijn naam veranderd in achmed en met ze meedoet om het westerse volk zoveel mogelijk te frustreren.

Werkt gewoon niet. Daarbij kun je ook nog discussieren over eventuele genen en aangeboren intelligentie.

de grote Anti | 26-04-15 | 22:24

Jarah. Is dat een meisjesnaam?

Lewis Lewinsky | 26-04-15 | 22:23

ik wist wel dat die terroristen niet van deze tijd waren haha ze zitten nog in het jaar 1436, dat verklaart hun gedrag ook gelijk een beetje.... Leve de Middeleeuwen

DeSmaakpolitie | 26-04-15 | 22:21

Over 15 jr, komt ie de restanten van de vergrijzing opruimen, als ie de subsidie van Didi of GL ontvngen heeft.

Archy Bunker | 26-04-15 | 22:20

KwakjevanKok | 26-04-15 | 22:17
kan best hoor. en gaat gebeuren ook.

--sql error-- | 26-04-15 | 22:20

@ Boris Poepnagel | 26-04-15 | 22:08
Ja, die is was toen zijn tijd al ver vooruit, schiettuig en granaat-wise, maar ook kleurenfoto's en internet zijn geen erdogan-uitvindingen dus.

TheseDays00 | 26-04-15 | 22:20

Kryptonitec.

Piet Karbiet | 26-04-15 | 22:19

Ziek. En diep diep diep triest.

HaarAltijdGoed | 26-04-15 | 22:19

Ach, wat kan mij dit verrotten... Het terug draaien kunnen we toch niet meer. Obama nie, Europa nie, niemand nie...

KwakjevanKok | 26-04-15 | 22:17

Je zal maar op een planeet geboren worden.

Piet Karbiet | 26-04-15 | 22:17

Om het islam gezwel te bestrijden,
moet je uitroeien bij de wortel.

Halul gebakken | 26-04-15 | 22:16

De eerste echte officiële geboorte-akte uitgereikt door de Staat van het Islamitische Kalifaat. Het kind is dus niet stateloos.
Dat dit goed doordringt bij goedgelovige naïeve politici, die terugkerende jihadisten weer in ons land willen toelaten en dan als argument gebruiken dat ze anders stateloos zouden kunnen zijn. Dat is dus niet zo.

drs.Nee | 26-04-15 | 22:14

@Boris Poepnagel | 26-04-15 | 22:08
Zou kunnen. Maar dan is dit een oude foto en is de baby geboren in 2014.

Lewis Lewinsky | 26-04-15 | 22:13

Postnataal aborteren, net zoals pappie

Tobi | 26-04-15 | 22:12

Je weet het, ze evolueren alleen maar achteruit, met een vervuilde genenpoel.

Archy Bunker | 26-04-15 | 22:12

En nog gefeliciteerd voor de peetoom en peettante, Arnoud van Doorn en Tineke Bennema.

Cuyahoga | 26-04-15 | 22:12

Tsja, als ze klein zijn, zijn ze schattig. Maar als ze ouder worden....

Temazepam60milligram | 26-04-15 | 22:09

Naar ik mag aannemen is de moeder na de geboorte retroactief geaborteerd of doorverkocht?

Dhr. de Wit | 26-04-15 | 22:08

Ik zie 1436/7/6. Is dat 6 juli 1436, funboys?

Boris Poepnagel | 26-04-15 | 22:08

wanneer mag hij zijn eerste onthoofde hoofd dragen?

Artwido | 26-04-15 | 22:08

Bovenaan besnijden

kuifkast | 26-04-15 | 22:07

Middeleeuwse achterlijkheid van een doodscultus, gecombineerd met moderne techniek en technologie (handgranaat, pistool, digitale foto en Twitter).
Het blijft een wonderlijke en dodelijke combinatie.

Cuyahoga | 26-04-15 | 22:06

Dit is zooo ziek...

Reykjavik | 26-04-15 | 22:06

Nou vooruit, nog 1 keer dan:
"islam is vrede" - al gelooft zelfs de meest linkse lul dat niet meer zo heilig.

Jan Passant mk2 | 26-04-15 | 22:05

Born to kill...

Zo niet, dan | 26-04-15 | 22:05

En volgens D66-er Pechtold heeft dat niks met islam te maken. Allemaal borrelpraat vlgs randdebiel Pechtold.

MRF2739 | 26-04-15 | 22:05

Triest dat zo'n onschuldig wezen direct na de geboorte vergiftigd wordt met dood en verderf door stelletje idiote, zwaar gestoorde ouders die eigenlijk verplicht gesteriliseerd hadden moeten worden.

MRF2739 | 26-04-15 | 22:04

Dat kind gaat zich vast niet vervelen, genoeg spelletjes te doen daar.
Bermbommetje leggen, niemand zeggen. Verstoppertje met hoofden. Met C4 allerlei leuke PlayDough figuurtjes maken. En natuurlijk lekker in de zandbak ravotten, die schijnt heel groot te zijn. En zo niet dan heeft papa wel wat vrienden die daar voor zorgen.

Dhr. de Wit | 26-04-15 | 22:03

Ziek, wapens bij een baby, maar ja, wat mag je daar verwachten. Hopelijk gaat hij puberen en doet precies het tegenovergestelde van zijn ouders.

TheseDays00 | 26-04-15 | 22:03

Geef hem maar geen Barbie of Ken, die hoofdjes liggen er vijf minuten later van af...

Zo niet, dan | 26-04-15 | 22:03

Pin zit nog in de granaat... amateurs!

DikkeLollie | 26-04-15 | 22:03

Liever daar dan hier..

Ommezwaai | 26-04-15 | 22:03

Sick mofo babydaddy. Poor kid.

Dr.Dexter | 26-04-15 | 22:03

Ons voorland.

Parsons | 26-04-15 | 22:02

Dat keppeltje is hem nog iets te groot.

Madame Poitiers | 26-04-15 | 22:01

walgelijk

CFCR | 26-04-15 | 22:01

Voorhuid met de geit!

gentle giant | 26-04-15 | 21:59

Nou ja, over twee weken is hij waarschijnlijk wees.

Joost Maghetweten | 26-04-15 | 21:58

Geboren als terrorist. Jah, je moet maar geluk hebben in het leven he.

@baybabmus | 26-04-15 | 21:57

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland