Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

IS-volk belaagt families Nederlandse militairen

isiskklijers.jpgEen zorgelijke ontwikkeling, die IS-fanboys die de families van Nederlandse militairen lastigvallen. Maar het is bepaald geen nieuwe situatie. Vijf jaar geleden doken families van uitgezonden militairen zelfs onder op militaire kazernes omdat de bedreigingen zo intens waren. Wakker worden en ineens een doodskist in uw voortuin aantreffen enz, dat soort ongure ongein. Geheel verrassend is het dus allemaal niet, maar wel weer een bevestiging van wat wij allang wisten: de strijd woedt zowel daar in de zandbak als hier achter onze duinen. We kunnen van de vijfde colonne immers moeilijk verwachten dat het ineens stopt met vijfde-colonne'en, zodra er oorlog uitbreekt. Dit is een van de prijzen die Nederland, en eigenlijk heel Europa betaalt voor het importeren van een volk dat kwetsbaar is voor staatsvijandig gedachtegoed. Heel dit continent verbergt zijn soldaten in zo a-militair mogelijke kledij, niet alleen Nederland. Zelfs de aanstaande Landmachtdagen moeten het ontgelden. "Defensie neemt extra veiligheidsmaatregelen, omdat de veiligheid van militairen tijdens deze openbare Landmachtdagen in het geding is. Behalve het verwijderen van hun naam op hun uniform en het met minimaal twee man opereren, mogen militairen niet op sociale media aankondigen waar ze zich tijdens de Landmachtdagen bevinden." Even in je eentje spontaan uit het gelid stappen om dat lieve jongetje met camo face paint te schminken? Je vrienden en familie met één simpel berichtje via social media laten weten waar ze je die dag kunnen bewonderen? Jezelf met naam en toenaam openlijk vereenzelvigen met de organisatie die je met trots dient? Mag niet, want oorlog met islam waar dit land geen antwoord op heeft veiligheid.

Reaguursels

Inloggen

@Oblast

Het is niet alleen de welvaart die ons weerloos heeft gemaakt. Kijk maar eens op youtube naar de filmpjes van voormalig KGB professor Bezmenov. "how to brainwash a nation." Dat heeft zoals hij zegt drie generaties geduurd. Wij zijn erin getrapt met de o.a. de multikul....10-0 voor de massapsychologen uit de voormalige USSR, het zijn meesterschakers......

strikdewepstroper01 | 22-04-15 | 09:01

Uit gouden Korenaren | 21-04-15 | 21:37
Je hebt helemaal gelijk! Zwaar dagje gehad.

Kolbjorn Varmann | 21-04-15 | 22:47

@kolbjorn varmann

Ik denk dat t verstandig is dat wanneer je reageert op mijn/iemands commentaar ,dat je dit eerst goed leest/begrijpt
Ben namelijk zelf bosschenaar en erg trots op deze held
Ik schrijf namelijk dat ik het een schande vind dat hij afgeschermd moet worden
Eerst nadenken dan reageren maat

Uit gouden Korenaren | 21-04-15 | 21:37

@Uit gouden Korenaren | 21-04-15 | 20:44
Misschien moet je dit maar eens recht in het gezicht van Marco Kroon zeggen? Kijken of je dan nog steeds zo piept. Of kan je aanstaande vrijdag niet wegens andere (religieuze) verplichtingen?

Kolbjorn Varmann | 21-04-15 | 21:22

Ik heb hier al eerder voor gepleit: we zijn in oorlog tegen het terrorisme (laten we nog maar even het vierletterige woord nog maar niet gebruiken), en daarom dient voor sympathisanten van IS (op wat voor manier dan ook) het Nederlands oorlogsrecht te gelden. Een moderne oorlog wordt niet louter meer gewonnen met grove wapens, maar met krachtige ideeën en flexibele middelen.

Kolbjorn Varmann | 21-04-15 | 21:19

Kijk kereltje Pechtold, dit is wat je krijgt als je moslims gaat ophitsen tegen vredelievende burgers.
Heb je nu je zin?

Obstiopaat | 21-04-15 | 21:10

Hoe durven ze die dagen nog Landmachtdagen te noemen. Pas op hoor.

Zoetwaterpanharing | 21-04-15 | 20:48

Het is zelf al zo erg dat onze Bossche/nationale held Marco kroon en zijn gezin in een safe house zijn geplaatst ,na bedreigingen uit moslim hoek.
Een grote schande!!!

Uit gouden Korenaren | 21-04-15 | 20:44

Zelfs de militairen moeten zich verbergen,maar wij burgers hebben niets te vrezen al dus de mensen die niet tussen het moslimvolk wonen,nou ik weet beter ken zat van die lui en allemaal kiezen ze voor geweld als het om hun profeet gaat en 73% staat achter het onmenselijke geweld van IS en dat schorem leeft en loopt hier over de Nederlandse wegen en woont dus bij ons in de woonwijk maar nog moet je begrip en respect voor die gasten hebben en mag je vooral niet zeggen waar het op staat.Want o wat hebben ze lange teentjes.

janmetdepet | 21-04-15 | 20:37

Over een paar maanden komen er 500.000 bij. In de komende 25 jaren zo'n 3 a 4 miljoen. Wat denk je?

Patatter | 21-04-15 | 19:41

Gewoon de militairen weer in uniform en bewapend de straat op. Bij dreiging eerst schieten dan praten. Het is toch van de zotte dat de familie van onze militairen wordt bedreigt en dat zij zelf niet in eigen uniform over straat kunnen. Draai het eens om, verbiedt hoofddoekjes, boerka's, jurken voor mannen en die malle mutjes, staat heel gütmensch Nederland te demonstreren.

Hyronimo | 21-04-15 | 19:25

Het is zo simpel, islam verbieden en uitzetten dat tuig.....

Rimpeldoos | 21-04-15 | 18:29

NL, gegijzeld door de islam.

gaffelbaard | 21-04-15 | 18:03

Policor mode aan " islam is vrede"
Policor mode uit.

chieffe | 21-04-15 | 17:57

quantumcollider | 21-04-15 | 16:19
Dat het onvermijdelijk is lijkt me wel duidelijk. Helaas zeg ik erbij, want eerlijk gezegd ben ik nogal van de vrede op aarde en laten we elkaar allemaal knuffelen. Maar ik wil mij of mijn nageslacht ook weer niet laten doodknuffelen.... Het zal nog wel wat jaartjes duren, maar eens zal het losbarsten. En onze kinderen zullen dan wellicht in de minderheid zijn.

BlowingBubbles | 21-04-15 | 17:46

@Wachtmeester R | 21-04-15 | 15:36
Ogot is ze nog steeds niet afgeslacht? Scheurde een paar jaar geleden met christelijk fanatisme pagina's uit de koran, en liet ze in een brander vallen. 'Another page full of filth!' Je zag haar bij elk omkrullend blaadje klaarkomen.
'Muslims, come and get me!' Annie heeft waarschijnlijk haar hele huis geboobytrapped. Met als extraatje boven elke deur zo'n valzeis uit dat Edgar Allen Poe verhaal.

dedeurs | 21-04-15 | 17:33

Oog om oog, tand om tand militairen.
De familie van Isis-gangsters bedreigen, dan is het zo afgelopen.

henk vintage | 21-04-15 | 17:33

" Het zal zo'n vaart niet lopen"
Een gevleugelde Nederlandse uitspraak. Het geeft goed weer waarom het maar niet wil lukken de meerderheid van de bevolking wakker te schudden.
De massale apathie die Nederlanders zo goed kenmerkt.
70 jaar van luxe en een staat die alles voor je regelde heeft ons vadsig, lui en tam gemaakt. Nu het er op aan gaat komen ontstaat er massale verwarring; zoals een vos in het kippenhok. Een hoop gefladder en gekakel, maar uiteindelijk wordt het een slachtpartij.
Dat fladderen en gekakel zie je ook bij de huidige politici. Men weet zich geen raad, en besluit dan tot de omgekeerde wereld; Soldaten zonder uniform, familieleden van militairen moeten op de kazerne onderduiken, uitgeprocedeerden mogen blijven, ondermijners van onze rechtstaat wordt geen voetbreed in de weg gelegd en ga zo maar door. De oplossing is zo simpel, en ieder zichzelf respecterend land zou dat allang gedaan moeten hebben; het is geen kwestie van racisme, of onwettig. Het is een kwestie van landsbelang, het bewaken van de fundamenten waar je land op gebaseerd is, zoals democratie vrijheid van denken en meningsuiting. Ondanks deze schijnbare tegenstelling, zou hetb eerste doel moeten zijn om ieder individu die een potentieel gevaar voor dit fundament oplevert, per direct uit de samenleving te verwijderen, dat geldt dan ook voor bedreigers van gezinnen, of ieder die zich niet kan vereenzelvigen met onze cultuur en de waarden die daarbij horen.

Oblast | 21-04-15 | 17:33

@levend fossiel | 21-04-15 | 15:00
Misschien heeft hij iets moois met Ton Elias en nam hij die lapjes mee om hem in bed mee te verwennen. Op Tons billen, Flats! Pets!

dedeurs | 21-04-15 | 17:19

Wanneer gaan we dat extremistische tuig eens het Nederlandse paspoort afpakken?

caspert79 | 21-04-15 | 16:37

Dit is waar Geert Wilders al zolang voor waarschuwt.
Ik ben benieuwd wie er nu zo flink is om dit toe te geven... Ik durf te wedden dat niemand dat doet, maar diep in hun hart weten ze het allemaal.

ANGEL70 | 21-04-15 | 16:28

Vindt het wel weer een geweldige opsteker, voor het vertrouwen en de motivatie van de Nederlandse werknemer die dit alles man betalen. Dat ze maar oppassen dat er weer niet ergens een nieuwe Tristan opstaat en de boodschap overbrengt aan het Ned. kalifaat. De politiek balanceert voortdurend op het scherp van de snede, totdat het dadelijk een keer verkeerd uitpakt, en dan zijn de rapen gaar. Wir haben es nicht gewüsst, wordt nog een gevleugeld spreekwoord.

Archy Bunker | 21-04-15 | 16:24

@McMarx | 21-04-15 | 15:43

Dan is het voor ons ook te laat! Mogen Nederlandse politici willens en wetens ons land zomaar naar de filistijnen helpen?

Lexus01 | 21-04-15 | 16:23

@ BigusDickus | 21-04-15 | 15:28

Precies, die kwam een paar dagen geleden al hier in een GS-stukje aan de orde.
Waterlelies in de vijver vind ik echter een veel te mooie vergelijking, spreek zelf liever van onkruid.
Wieden, potdomme, wieden, tuinmannen van het oude Europa, WIEDEN!

De Vrijlansier | 21-04-15 | 16:21

Als militair kan ik alleen maar zeggen dat ik elke keer dat ik naar de kazerne ga moet tandenknarsen omdat ik niet in mijn uniform mag reizen vanwege wat lui waar ik gezworen heb Nederland tegen te beschermen.
.
Zoals ik al tegen mijn leidinggevende zei: de lijfspreuk van de landmacht is "cedo nuli", ofwel 'ik wijk voor niemand'. Waren we dat soms allemaal vergeten?
.
Ik zit er niet op te wachten dat de derde wereldoorlog voor mijn deur begint, maar als het onvermijdelijk is, ben ik er ook niet bang voor. Hoef ik tenminste niet zo ver te reizen.

quantumcollider | 21-04-15 | 16:19

@McMarx | 21-04-15 | 15:38
-
Liever niet zoals de Spanjaarden dat deden... die deden er 781 jaar over om de laatste Moor er uit te werken...

bisbisbis | 21-04-15 | 16:06

@Lexus01 | 21-04-15 | 15:43
Er is een schrale troost: over niet al te lange tijd is het hier net zo'n pauperbende als waar ze vandaan komen en zijn ze dus niets opgeschoten. Hoe dom kan je zijn.

McMarx | 21-04-15 | 15:59

@Wonderful-Life | 21-04-15 | 15:44
Blijkbaar is het nodig om een grammofoonplaat met fikse krassen op te zetten.

McMarx | 21-04-15 | 15:56

@Lewis Lewinsky | 21-04-15 | 13:35
Amen!

Wonderful-Life | 21-04-15 | 15:44

Wat feiten!
Nederlandse militairen mogen niet meer in uniform buiten de basis of kazerne komen! Omdat de regering bang is voor aanslagen,... door moslims!
Dat meer dan 70% van de moslims in Nederland de voorkeur geven aan de Sharia boven de de Nederlandse wetten! Dat de PvdA (Wouter Bos) 36.000 uitgeprocedeerde illegalen destijds een generaal pardon heeft gegeven! Dat de bootvluchtelingen moslims zijn, die net de AK 47 in Libië opzij hebben gezet en massaal deze kant opkomen! Saudi-Arabië zou haar moslimbroeders ze daar in eigen land zou moeten helpen! De EU heeft daar helemaal niets te zoeken, ook niet maar is te laf om ze te weigeren! Dat gaat dus helemaal fout! Rutte zal ook wel zwichten en nog meer uitgeprocedeerden illegalen gaat helpen i.p.v. uit te zetten, ze zijn immers uitgeprocedeerd) Kortom de politiek is te laf en niet competent genoeg om ons te beschermen! Nederland,let op u saeck, grenzen dicht en uit de EU! Europa gaat eraan en wordt overlopen!

Lexus01 | 21-04-15 | 15:43

Tja, wat had je anders verwacht als je de islamitische vijand importeert?! Wie met de vijand knuffelt, graaft vroeg of laat eigen graf. Het westen is zo ontzettend naïef en dom, echt niet te geloven.

En het wordt alleen maar erger joh, want het linkse beleid blijft intact (vanwege veel te veel naïevelingen en landverraders in het westen) en dus er wordt nog meer islamitische vijand geïmporteerd, het is slechts kwestie van tijd en dan gaat ook het hele westen naar de klote. Arme kleinkinderen..

Wonderful-Life | 21-04-15 | 15:42

@Suerte Piet | 21-04-15 | 13:40
Waren er maar echte kruistochten richting de zandbak.
Of zoals Spanje de Moren eruit flikkerde.

McMarx | 21-04-15 | 15:38

Ik vind het schandalig hoe de kantoorlulletjes van het Ministerie onze militairen dwingen te capituleren nog voordat de strijd begonnen is. Ondergedoken in eigen land!

Ooit_huisregelneef | 21-04-15 | 15:37

Moet je dit schatje bekijken. Die weet er wel raad mee. Ze verliest me alleen aan het eind met dat verhaal over mensen die homo hebben.
www.youtube.com/watch?v=ms9NrdiJHRA

Wachtmeester R | 21-04-15 | 15:36

BlowingBubbles | 21-04-15 | 15:27
De militairen zitten al een half jaar zonder uniform in de trein. Dus volgens mij is het een struisvogel sabbatical geworden.

kutsmurf | 21-04-15 | 15:32

Half defensie staat met volledige naam, foto en functie op LinkedIn. Beetje opsec kan geen kwaad.

Vula | 21-04-15 | 15:29

Onlangs werd de vraag aan Pechtold gesteld. Wat hij vond van Moskovitz in de politiek. ................. en toen kwam het ingestudeerde grapje. Ik lust hem rauw. Guitig een beetje onhandig keek hij in de camera.
Beste Pechtold
Jij bent voor een groot deel verantwoordelijk voor alle ellende die ons de komende tijd te wachten staat. Je hebt niet alleen je huwelijk verkloot omdat je zo graag aanzien hebt maar ook nog eens Nederland.

metdedag | 21-04-15 | 15:29

Wout Strooizout | 21-04-15 | 15:07
Ik had mezelf een weekje Strusivogelvakantie beloofd.... Maar: "Als zelfs de militairen zich nu al moeten verstoppen heb ik er echt niet veel meer vertrouwen in als het geweld vanuit de zandbak regio bij u en mij in de straat werkelijk aan de gang gaat."

En daarom mijn beste, vrees ik dat diegenen die weigeren te vertrekken of niet kunnen zich moeten voorbereiden zich zelf staande te kunnen houden... Voor onze kinderen.

BlowingBubbles | 21-04-15 | 15:27

ja,diedus! | 21-04-15 | 15:17
hahaha... dat was mijn manier om te zeggen dat ik niks kon verzinnen. De Islam heeft in 1400 jaar niets dan ellende opgeleverd. Alleen dood en verderf. Maar dat mogen we niemand toerekenen.

kutsmurf | 21-04-15 | 15:20

WillemRuis | 21-04-15 | 14:31 Iemand riep iets over mijn stelling over goedkope kappers en goedkope kleermakers als islam ??? voordeel. Mijn vriendin knipt mij gratis en ik kan mij niet heugen dat ik ooit eens langs een kleermaker ben geweest. Dus dat schiet ook niet op met de voordelen.

ja,diedus! | 21-04-15 | 15:17

@ Islamofiel | 21-04-15 | 14:33

Vrijwel exact zoals u de strategie samenvat, is deze in Syrië door IS uitgevoerd.
Der Spiegel kwam vorige week met een ijzersterk artikel waarin de modus operandi van IS wordt beschreven aan de hand van gevonden terroristendocumenten. De Duitstalige versie zit inmiddels helaas achter de betaalmuur, de Engelstalige is echter nog integraal gratis te lezen:

www.spiegel.de/international/world/isl...

Dezelfde moslimstrategie is al lang effectief in het als een vergiet zo lekke Europa. Steeds stiekem en subtiel een stukje terrein veroveren. Eerst via gesubsidieerde stichtingen, bijeenkomsten, satellietschotel, koffiehuizen, sociale controle, moskeeën. Daarna in de media, de openbare ruimte, het onderwijs, de bestuurslagen.
Het is als dat ene onooglijke onkruidsprietje dat groeit en zich stilletjes vermenigvoudigt: wanneer er niet wordt gewied, is op een dag de tuin overwoekerd.

De Vrijlansier | 21-04-15 | 15:13

Als de miltairen zich nu al niet meer mogen vertonen... wat als er dan echt wat gebeurt? Gaan ze dan aan de slag gekleed in lederhosen of knickerbockers om ook dan maar niet op te vallen?
Als zelfs de militairen zich nu al moeten verstoppen heb ik er echt niet veel meer vertrouwen in als het geweld vanuit de zandbak regio bij u en mij in de straat werkelijk aan de gang gaat.

Wout Strooizout | 21-04-15 | 15:07

dedeurs | 21-04-15 | 14:52
Klopt, gisteren zag ik Rutten boodschappen doen met een kopvod om. Hij bestelde wel twee varkenslapjes.

levend fossiel | 21-04-15 | 15:00

IS tuig Nederlands paspoort afnemen en gratis ticket enkele reis richting IS. Weggejorist en opgerot.

Dweilen met de kraan open, via Lampedusa worden IS spionnen in rotten van 1000 aangevoerd. Allemaal met zielige hoofddoekjes en huilbaarden.

John Doorzon | 21-04-15 | 14:58

@natte krant | 21-04-15 | 14:50

Ik heb Nederland ook al opgegeven. Heb mijn Sloveense vriendin uit proberen te leggen hoe het zit met patriottisme in Nederland. Ze vroeg aan mij of Nederlanders wel van hun land hielden. Daar kon ik niet echt goed antwoord op geven. Volgens mij ben ik blijven steken bij dat we zo trots waren om een tolerant land te zijn, dat we zelfs intoleranten met open armen ontvangen.

roze_bril | 21-04-15 | 14:56

andersom kan ook, wie wind zaait oogst een IS-pogrom storm

Tasmaneiland | 21-04-15 | 14:54

Ik krijg steeds meer het gevoel in een runaway train te zitten. And the speed goes on
the speed goes on

dedeurs | 21-04-15 | 14:53

@levend fossiel | 21-04-15 | 14:45
Is er nog verschil dan?

dedeurs | 21-04-15 | 14:52

Wat het beste zou werken, is als het Westen en de Arabische allianties (voor zover die echt iets voorstellen, ik betwijfel het eerlijk gezegd) eindelijk eens ECHT werk maken van IS. Dat moet geen 3 maanden meer duren. Korte metten maken, uitroeien tot de laatste van dit gajes van de planeet is. Dan komen de polderfanboys ook wel langzaam tot rust.

levend fossiel | 21-04-15 | 14:52

Mag niet, want -oorlog met islam waar dit land geen antwoord op heeft- veiligheid.
.
___________
.
Antwoord is er wel!
Maar daar durven ze niet aan.
Als 73% van de moslims hier ISIS-gangers wel ziet zitten, dan moeten we er aan gaan denken om een moslim uittocht te gaan stimuleren.
Door het taqiyya is, bijna, geen enkele moslim meer te vertrouwen want als het erop aankomt blijven ze allemaal loyaal aan hun islam inclusief de uitwassen die haaks staan op onze waarden.
Door de inmiddels grote aantallen moslims hier kunnen jihadisten zich makkelijk schuilhouden, met (stiekeme) toestemming, want onderlinge loyaliteit, of niet, van deze moslims, zodat de jihadisten rustig hun 'werkzaamheden' kunnen voortzetten.

donjon | 21-04-15 | 14:52

Binnenkort streven we Zweden nog voorbij qua absurditeit. Dit land is doodziek en kan als opgegeven worden beschouwd.

natte krant | 21-04-15 | 14:50

Sterke, erg belangrijke bijdrage. Daarom zal het helaas niet doordringen, want alles wat wil waarschuwen en aanklagen in zoverre dit de pislam betreft, wordt onder het Perzisch tapijt gemoffeld. Waar walg ik eigenlijk het meeste van, van de pislam of van mijn eigen regering??

levend fossiel | 21-04-15 | 14:45

Dus, morgen vredesringen van moslims om de huizen van deze militairen?

Uyl1984 | 21-04-15 | 14:43

Wanneer waren de aanslagen tegen militairen in Nederland? Zie je, reaguurders zijn hysterische mensen. Militairen moeten moslims gewoon niet provoceren. Anders is het hun eigen schuld.

Arrogante Betweterige Policor Modus Off.

Ik ben bang dat vroeg of laat echt een grote gewelddadige conflict komt tussen niet-moslims en moslims en/of wegkijkmensen.

Brainless talent | 21-04-15 | 14:39

Wat zijn we laf en daardoor kwetsbaar omdat een paar mensen heel hard BOE roepen. Dat zelfs defensie, ooit de krijgsmacht met ballen, zo snel zich verstopt zegt heel veel over dit land. Iets met rubbertegels, vertrutting, rechte ruggen en politici die overdreven maatregelen nemen omdat ze bang zijn dat ze zich ooit moeten verantwoorden moeten een geweldsincidenten. Nederland is kapot. Geef het maar weg !

Graaier | 21-04-15 | 14:38

Nederlandse militairen belagen - en doden - ook familie van de vijand. In oorlog en liefde is alles geoorloofd.
7,62x39 | 21-04-15 | 13:33

doe jezelf en ons een plezier en schiet een 7.62 door die domme hersentjes van je

eigenbaas | 21-04-15 | 14:37

Mede mogelijk gemaakt door NSB Nederland (mensen die links stemmen en op d66).

Dat hier ook nog van die linkse het goed zitten te
"kots"

IS strijder Pechtold zag dat het goed was en gaat persoonlijk met een cruise schip nog meer moslim tuig ophalen in Afrika. De christenen die toevallig aan boord zijn gekomen flikkert die eigenhandig in zee.

vinzDH | 21-04-15 | 14:35

-weggejorist-

Campinggastje | 21-04-15 | 14:34

@LesPaul | 21-04-15 | 14:29
Ingrijpen omdat religieus gehandicapten gehele bevolkingsgroepen afslachten
VERSUS
Religieus gehandicapten die dmv geweld/terreur hun religieuze handicap willen verspreiden.


Raar man.

TeeJee | 21-04-15 | 14:33

Politieke correctheid heeft veel van doen met dit verschijnsel. Het schept gedogende en sussende ruimte voor dit soort acties die afgedaan worden als marginaal.
Het bang maken van militairen en hun families behoort echter wel degelijk tot het islamitische beleid van destabiliseren, infiltreren en ondermijnen. Het gaat sluipend en dat zal op de lange duur werken. Dan gaat de volgende fase in. Domineren door toenemende intimidatie en het vermoorden van kernfiguren.
Als Nederland geen politiestaat wordt om dit aan te pakken zullen we het verliezen van de figuren die denken dat ze opgewacht worden door 72 maagden

Islamofiel | 21-04-15 | 14:33

Helaas gaan er dus geweldadigheden komen. Dat kan niet anders. De politiekcorrecte vergoeilijking, wegkijkerij, en appeasement roepen dit op bij zulke extremisten. Ondertussen zie je de reacties van autochtone Europeanen steeds rauwer en giftiger worden. Verder aangewakkerd door de eerdergenoemde tenenkrommende appeasement. We zijn slechts een aantal moslimaanslagen verwijderd van het onheil.
.
Ik zou alle goedwillende Europeanen willen vragen om dan niet te vergeten wat de rol van politiekcorrecten is geweest. Na die geweldadigheden mag nooit, maar dan ook nooit meer zo'n zelfdestructief gedachtengoed als politiekcorrectheid de boventoon voeren in een vrije maatschappij. Deze ideologische betonrot vernietigt elk rechtstatelijk en rationeel fundament in een samenleving.
.
Nooit meer, nooit meer politiekcorrectheid...

Parel van het Zuiden | 21-04-15 | 14:33

bArAbAts | 21-04-15 | 13:48
U snapt toch ook wel dat hij dat niet bedoeld, het gaat hier om moslims!

lanexx | 21-04-15 | 14:32

@Skunk57 | 21-04-15 | 14:21
En over terreur gesproken:
De brandstichting in het hotel Cosmopolite te Kedichem, of de bomaanslag op het huis van Aad Kosto, dat waren terroristische daden!

necrosis | 21-04-15 | 14:32

Kan iemand 1 van de voordelen van de islam in Nederland noemen ? Eentje maar.
@ja,diedus! | 21-04-15 | 14:11

-

Ik wou dat ik je kon helpen hiernee maar het lukt me niet, sorry. Ik geef het op.

WillemRuis | 21-04-15 | 14:31

Wat @Skunk57 | 21-04-15 | 14:21 zegt. Alles is feitelijk met Eric Lucassen begonnen. Hij was degene die door brievenbussen piste. Nou ja, hij zei dat hij het zou doen. Misschien is dat nog wel erger (vanwege de onzekerheid). De bootjes vluchtelingen die zinken? Schuld: Eric Lucassen. Bedreiging familie Ned. militairen? Schuld: Eric Lucassen. Mark Rutte? schuld: Eric Lucassen. 2e WO? schuld: Eric Lucassen.

roze_bril | 21-04-15 | 14:31

Ja, IS is erg, maar waarom vinden mensen het normaal dat 'wij' overal ter wereld mogen ingrijpen, en kijken ze er vervolgens vreemd van op dat voor 'hun' de oorlog niet netjes aan hun eigen grenzen ophoudt.

LesPaul | 21-04-15 | 14:29

@Skunk57 | 21-04-15 | 14:21
Doel je op Lucassen?
Die heeft niet door/ in een brievenbus gepist.
Ik ga het niet nog een keer uitleggen, zoek het zelf maar op internet.

necrosis | 21-04-15 | 14:26

Stiekem hoop ik dat het leger ooit eens een coup pleegt in dit land.
Piet van het Padje | 21-04-15 | 14:05

-

Grappig, daar dacht ik verleden week ook aan.
In Turkije zorgde het leger decennialang voor de stabiliteit en seculiere staat, totdat Erdo de Grootheidswaanzinnige hen buitenspel zette.
In Egypte heeft het leger op geheel democratievrije wijze de Moslimbroeders uit de macht verwijderd (en opperbroeder Morsi moet twaalf jaartjes brommen).
In Thailand is het leger sinds 2014 aan de macht en daar gaat alles gewoon z'n koningsgezinde gangetje (behalve in dat zuidelijke stuk waar, het zal eens niet, profeetverslaafden al jaren ruzie zoeken).
Drie voorbeelden, heel uiteenlopend wat de effecten betreft, waarin het leger een factor is. Een militaire coup in een West-Europees land is echter nauwelijks denkbaar. Nog afgezien van het feit dat junta's per definitie akelige ongelukken zijn.

De Vrijlansier | 21-04-15 | 14:23

@ja,diedus! | 21-04-15 | 14:12
Nu zijn het schotels, straks hangen er afgehakte hoofden.
*doemscenario*

necrosis | 21-04-15 | 14:22

Het is zeker niet nieuw. De terreur in Nederland begon met het pissen door een brievenbus.

Skunk57 | 21-04-15 | 14:21

ja,diedus! | 21-04-15 | 14:11
Goedkope kappers, goedkope kleermakers, broodje kebab.

kutsmurf | 21-04-15 | 14:21

Hoe bizar: Onze regeringen van de laatste 35 jaar staan ten dienste van het wahabisme (en andere islamitische dictaturen) maar worden betaald door ons.

domheid regeert | 21-04-15 | 14:17

7,62x39 | 21-04-15 | 13:33
Oh, is dat zo? Waar haal jij die informatie vandaan? Wat jij hier doet, is sowieso appels met peren vergelijken, of je info nu waar is of niet. Er is namelijk geen enkele Nederlandse militair die in Syrië of elders familieleden van de vijand bewust aanvalt. Militairen van het Nederlandse leger hebben altijd militaire / terroristische doelwitten en nooit en te nimmer civiele doelen. Als de Nederlandse haatbaardjes zo nodig oorlogje willen spelen, laat ze dan lekker naar de woestijn vertrekken en daar als mannen vechten tegen de militairen uit alle hoeken van de wereld die ze tegen zich hebben.

KlunsJohannus | 21-04-15 | 14:17

@storagemaster, er is blijkbaar een discrepantie tussen wat u getypt heeft en wat u bedoelde.... EN DAAR GAAT HET DUS FOUT,de opmerking die u plaatste slaat (zoals hij daar staat) ook op gevallen zoals ik, dat u dit niet bedoeld kan ik uit uw woorden aldaar niet opmaken! Misschien wat beter definiëren wat of wie u bedoelt! Begrijpend lezen is pas mogelijk als alle woorden er staan om uw punt duidelijk te maken..... en niet een halve zin eerder!

bArAbAts | 21-04-15 | 14:15

Dat gifje... om te janken, letterlijk.
Klotewereld.

Lewis | 21-04-15 | 14:14

De schotels aan menig balkon zijn de schilden van de soldaten.

ja,diedus! | 21-04-15 | 14:12

necrosis | 21-04-15 | 14:08 Volgens mij zijn die dan ook niet besneden.

ja,diedus! | 21-04-15 | 14:11

Hier helpt maar een remedie: Alle moskeeën in dit land sluiten en alle potentiële jihadstrijders (=hardnekkige moskeebezoekers) het land uit knikkeren. Begrijp me niet verkeerd, van mij mag iedereen hier blijven. Maar voor achterlijke woestijnreligies plus aanhang is wat mij betreft geen plaats in deze maatschappij. Achterlijke woestijnreligies en westerse waarden en normen bijten mekaar. Zoveel is inmiddels wel duidelijk.
Hard en rigoureus?
Misschien. Maar zachte heelmeesters maken nou eenmaal stinkende wonden.

VanBukkem | 21-04-15 | 14:11

Kan iemand 1 van de voordelen van de islam in Nederland noemen ? Eentje maar.

ja,diedus! | 21-04-15 | 14:11

Een direct gevolg van jarenlang laf Politiek Correct wegkijken.
Moslims weten dat ze hiermee wegkomen omdat de laffe Nederlandse politici meer bezorgd zijn om een paar moslimstemmen te verliezen dan om Nederlanders te beschermen.
-
Blijf als Nederlander vooral stemmen op dit soort politici.... dan ben je immers zo intelligent en weldenkend..... en vooral veilig voor de druk van je linkse vriendjes en collega's.

Moi2 | 21-04-15 | 14:11

Wat zijn het toch een misselijke varkens. Donder al die lui tioch het land uit. goeie moslim of niet... optyften. ben klaar met jullie!

Ach ach ach | 21-04-15 | 14:09

@paul de vries9779 | 21-04-15 | 14:00
Militairen in uniform zijn duidelijk herkenbaar.
Mensen die militairen willen ombrengen vanwege hun haatideologie zijn doorgaans niet als zodanig te herkennen.
Je kan moeilijk alle mannen met baarden gaan opsluiten, tenslotte hebben Vader Abraham en ZZ-Top niets met dergelijke geestelijk gemankeerden te maken.

necrosis | 21-04-15 | 14:08

@Mark_D_NL | 21-04-15 | 14:06
Waar ga je heen?

Lewis Lewinsky | 21-04-15 | 14:08

Je moet gaan nadenken over het wel of niet blijven in Nederland. Bij ons is de keus al gemaakt en zijn de voorbereidingen in volle gang, Ik hop dat ik het fout heb. Maar ik vermoed dat ae je kinderen beter niet hier kan laten opgroeien. Althans dat is onze keus. Iedereen moet het voor zich weten. Maar begrijp wel dat ook "de leiders" van Europa hun veilige plekje aan het creeeren zijn. Waarom denk je at ze zoveel als mogelijk aan het graaien zijn? Wakker worden Nederlanders, jullie worden gebruikt... leeg gezogen en dan weggegooid en opgegeven.

Mark_D_NL | 21-04-15 | 14:06

Ja, en nog steeds geen eisen stellen aan nieuwkomers. Dit gaat heel snel, heel erg uit de hand lopen.
Stel eisen aan nieuwkomers!
Dat ze bijv. de Nederlandse tradities en de Nederlandse manier van leven RESPECTEREN!, en dat ze afstand nemen van de radicale islam en laat ze voor dat soort dingen tekenen.
En dat ze er alles aan zullen doen een waardevolle bijdrage te leveren aan onze samenleving.
Maar nee hoor.......... we zijn zooooo bang.
We vragen wel of de militairen hun pakkie uit doen.

Alexander Pechkop | 21-04-15 | 14:06

Enkele jaren geleden op politiekdebat.nl mot gehad met een bekeerde&geradicaliseerde Belg, Erik Poupaert a.k.a Catch22. De mafketel strooide met bedekte doodsbedreigingen dus ik heb er een dagje voor uitgetrokken om hem na te trekken, bleek hij na zijn IT-studie bij verstek veroordeeld te zijn wegens poging tot moord op z'n werkgever en doodsbedreigingen aan zijn ex. Uitgeweken naar Phnom-Penh, Cambodja, nog steeds ruzie zoekend met de lokale autoriteiten, en nog steeds trots op zijn stokpaardje waar hij aan sleutelde:
Lezen jullie ook even mee bureau Jansen&Jansen? Het crapuul werkte namelijk aan een tool waarmee de NAW-gegevens van overheidsdienaren en particulieren die in tijd van crisis de samenleving overeind moeten houden op anonieme wijze verzameld kunnen worden. En wat las ik een week geleden in de Volkskrant : " IS trainde de spionagepredikers om de macht en kwetsbaarheid in Syrische dorpen en steden in kaart te brengen. Daarna werden mogelijke tegenstanders ontvoerd of gedood." www.volkskrant.nl/dossier-islamitische...

Precies datgene wat die mafklapper al een jaar of acht geleden van plan was. En gezien zijn FB en overige websteks is 'ie al weer een tijdje van de radar gevallen.
www.facebook.com/erik.poupaert
Wat nogal apart is voor iemand die z'n geld verdient met IT.

Abject | 21-04-15 | 14:06

Als het aan mij zou liggen, zou dit tuig opgespoord en stilletjes doodgeschoten worden. Maarja, dat vindt links natuurlijk weer ongenuanceerd. Altijd loopt men over van respect voor terroristen, maar het eigen volk mag stikken.

Stiekem hoop ik dat het leger ooit eens een coup pleegt in dit land. Het zou meer dan terecht zijn, na al deze onzin. En als de linkse elite in Europa dan consistent is, moedigen ze het alleen maar aan. Schietgrage rebellen zijn immers altijd de goeierikken in hun ogen.

Piet van het Padje | 21-04-15 | 14:05

@7,62x39 | 21-04-15 | 13:33
Nederlandse militairen hebben op buitenlandse missies duidelijke instructies, een mandaat.
Die mogen niet zomaar mensen doodschieten.
Doe je dat wel als militair, dan ga je door de ambtelijke molen en kun je zelfs vervolgd worden.

necrosis | 21-04-15 | 14:04

Nuke die zandbak. Problem solved. Iedereen haat ze dus who cares. Save the world.

023hard | 21-04-15 | 14:04

De Verenigde Graaiocraten van Brussel worden pas wakker wanneer er honderden spelevaarders uit Donkerland zijn verdronken. Zo zal ook de Haagse kliek pas serieus in actie komen nadat de religie van de vrede op gewelddadige wijze van zich heeft laten horen.
Zelfs de meest hardleerse goedmens zal op die dag door zijn/haar argumenten heen zijn.
Tegelijkertijd dus een dag om helemaal niet en helemaal wel naar uit te zien. Duistere tijden.

De Vrijlansier | 21-04-15 | 14:03

Verassend :')

Erycius | 21-04-15 | 14:02

Het is mij een totaal raadsel waarom we met de pootjes omhoog gaan liggen en uniformen etc verbieden ! Het zou omgekeerd moeten zijn : die moslims zouden moeten sidderen en beven voor onze militairen ! Die zouden gewapend moeten zijn en iedereen die probeert iets uit te halen direct door de kop moeten schieten !

Maar nee, wat doen we hier ? We gaan heel laf de militairen onherkenbaar maken en allerlei beperkingen opleggen. De islamgekken wordt uiteraard niets in de weg gelegd, want zielig, koeltoer, religie, rasiesme etc.

Bah, wat walgelijk dat we Europa na 1.300 jaar strijd tegen de islam nu zomaar zonder slag of stoot cadeau geven.
Karel Martel zou zich omdraaien in zijn graf !!

paul de vries9779 | 21-04-15 | 14:00

Ja, de islam is oorlog met ons (het westen en Israel)
Ja, de vijfde collone bestaat uit Nederlandse moslims.
Ja, het ligt aan de Islam.
Ja, heel veel NL moslims staan erachter.

Nee, dat mag je niet zeggen laat staan wat doen van de Linksche goedmens.

Indianaskywalker | 21-04-15 | 14:00

Dit land is op alle fronten totaal failliet, 40 jaar slappe politiek die de ratten beetje bij beetje heeft binnengehaald, tja en dat die zich vrouwonvriendelijk door alle burka's heen vermenigvuldigen blijkt uit alle schoollijstjes/statistieken. Nog 1 generatie en ze zijn ons de baas, hun eigen scholen hebben ze al lang.

grindbak | 21-04-15 | 14:00

@Professor Superhirn | 21-04-15 | 13:51
In welk land hier ver vandaan denk jij beter af te zijn?

Lewis Lewinsky | 21-04-15 | 13:57

epidermalehegemonie | 21-04-15 | 13:53

gebroken geweertje ?

Indianaskywalker | 21-04-15 | 13:57

Het lijkt me nu meer dan duidelijk dat je geen lieden van de mohammedaanse persuasie in de strijdkracht moet opnemen. Wakker worden Plasschaert!

Thomas333 | 21-04-15 | 13:56

Dus: vanavond nieuwe verkiezingen en allemaal op twee partijen stemmen die dit probleem durvem benoemen.

Mais non.

Driewerf Hoezee | 21-04-15 | 13:55

@bArAbAts; u bent niet geintergreerd en zit in de criminaliteit? Mijn reactie gaat over de lieden die in dit artikel genoemd worden. Niet de normale mens die iets wil toevoegen aan de samenleving. En extreemrechts? HA alles behalve, maar het is na 30 jaar wel gebleken dat de aanpak niet werkt en dus lijkt het me handig om een beleid in te voeren dan op zijn minst een afschrikwekkende werking heeft.

storagemaster | 21-04-15 | 13:54

IS is pure marketing voor de wapenindustrie, de tweede industrie ter wereld. Reken maar dat daar zuinig mee wordt omgegaan!

epidermalehegemonie | 21-04-15 | 13:53

Nederland, het land waar hoofddoekjes mogen en het dragen van een militair uniform vanwege de islam gevaarlijk is. We buigen in plaats van terug te slaan

Islamofiel | 21-04-15 | 13:51

De overheid staart zich blind op een miljardenkostende faaljager, het tegen bedbadbrood beter weten in opvangen van getraumatiseerde economische vluchtelingen, en op de automatische incasso van miljoenen aan flitsbonnen voor 4 km/u te hard rijden. Intussen stormen we hier te lande met 950 km/u op een burgeroorlog af. Want als de overheid gallende, dreigende, mishandelende, rovende en moordende islamofascisten niet aanpakt, dan komt er een dag dat de Nederlanders dat zelf zullen doen. Met losgeslagen politiemensen en militairen, bevrijd van de gutmensch-doctrine, voorop.

Op dat moment zal ik mijn reaguursels trouwens vanuit een prettig land hier ver vandaan intypen, vertrokken ruim voordat iedereen wanhopig met gammele bootjes dit land probeert te ontvluchten.

Professor Superhirn | 21-04-15 | 13:51

Verassend? Die nieuwe lichting is net zo slordig als Quid. Vroegah! Toen werd Geenstijl tenminste nog door echte journalisten gemaakt! Misschien moet een deel van het redactie budget eens besteed worden aan een eindredacteur.

Tapu | 21-04-15 | 13:50

wordt het zo langzamerhand niet eens tijd om te doen wat de Amerikanen met de japanners deden tijdens de WO2 ? Dus alle moslimpjes met extreme ideeën uit voorzorg interneren, hebben we ook wat aan de Noordoostpolder.

GerMonster | 21-04-15 | 13:49

De mensen die dit doen moeten toch vrij makkelijk te vinden zijn?

frank87 | 21-04-15 | 13:49

We hebben toch gewonnen?

Of zaten van Baalen en Verhofstad te liegen?

neemjemoederindemali | 21-04-15 | 13:48

Waarom er godtverdommen nogsteeds geen 2 uzi's aan mijn schouders hangen Willem? O! monopolio!

hallevvezool | 21-04-15 | 13:48

@storagemaster, lekkere gedachten weer hoor.... helemaal niet extreem rechts....
.
ff tussendoor, ik ben een Nederlander met 2 paspoorten (UK/NL) werk hard, betaal belasting, draag mijn steentje bij ad maatschappij... waarom zou ik weg moeten!?!??!

bArAbAts | 21-04-15 | 13:48

@BekiekUtMoar | 21-04-15 | 13:47
Dat zou kunnen, maar dat staat er niet.

Lewis Lewinsky | 21-04-15 | 13:48

Gewoon een honey-trap opzetten voor die lui. En dan de Mariniers erover heen, net zoals toen op de dam een hele poos geleden. Maar nu met een .50

Zzzzooooffff | 21-04-15 | 13:47

@Lewis Lewinsky | 21-04-15 | 13:42
Volgens mij geeft hij slechts de denkwijze weer van de jihadi's.

BekiekUtMoar | 21-04-15 | 13:47

Ach, gewoon vrijwilligerswerk dat door de sociale dienst verplicht is gesteld. Zal wel bij een islamitische liefdadigheidsinstelling of moskee zijn.

Islamofiel | 21-04-15 | 13:46

En we weten allemaal welke partij de overheid kiest als je als (fam van) blanke man het aan de stok krijgt met een moslim.... Want zíj zijn sielug/de nieuwe joden. Yeah, right.

Rest In Privacy | 21-04-15 | 13:46

Er komt een moment dat de anti-IS(lam) beweging óók radicaliseert. En dan is er geen weg meer terug en wordt Europa gewoon het voorland van het Kalifaat. Niet alleen maar in 5e collone stand maar ook gewoon qua geweld bij u en mij in de straat, random shootouts in de lokale Albert Heijns, Fanboys die scholen bestormen en uiteraard 24/7 dreiging van uw aller vervoersmiddelen. Ik wens Dhimmi-Nederland ontzettend veel succes met het wegkijken. Dat Fysiotherapie voor de verrekte nekspieren maar de komende 100 jaar terug in het basispakket mag komen!

de Voorzittert | 21-04-15 | 13:45

Nederland heeft al gecapituleerd.
Geef het land maar gewoon weg.

Allah Hakbar in het kalifaat Hollandistan.

James Lastig | 21-04-15 | 13:45

Maar zijn de daders te vinden in de moslim-hoek, of toch in de gelederen van de linkse aktievoerders?

BekiekUtMoar | 21-04-15 | 13:45

Grenzen open, we halen er nog meer naar binnen. Gelukkig kunnen we nu goedkoop scoren want er spoelen er dagelijks duizenden aan in Italie afkomstig vanuit Syrie. Laten alle Moslims die daarbij zitten gelijk hier in Nederland verder worden geholpen. Met een huis, een auto, een uitkering, een pokkie, een pipa voor de popo en ga zo maar door. Ontvang ze, want ze komen hier om Nederland verder te Islamiseren, om ons nog meer van hun regeltjes op te leggen, om ons nog meer feestdagen en tradities te ontnemen. Je eigen geloof? Ja dat mag maar dan wel tegen betaling.

myrna1965 | 21-04-15 | 13:44

[!]@7,62x39 | 21-04-15 | 13:33
Wat bedoel jij in godsnaam? Zit je jihadi's te verexcuseren?

Lewis Lewinsky | 21-04-15 | 13:42

Gelijk hebben ze, maar ik vind het wel jammer dat ze het "kwaad" niet bij de bron in Den Haag en Brussel aanpakken; dan zouden we er zelf ook nog wat mee opschieten.
Win-win noemen ze dat.

jemagookniksmeer | 21-04-15 | 13:41

Wat zijn het toch ook hypocrieten! Ze willen alle lusten (geld) hebben van het westen. Maar willen hetzelfde leven als in het midden oosten. En mijn mening is dat ze deze dreigementen zeer serieus moeten nemen en de daders direct uit moeten zetten. Geef ze maar aan de Koerden. Die weten er wel raad mee!

upgent | 21-04-15 | 13:41

Geef die jongens dan een stageplaats. Dan is het opgelost.
/A. Pechtold modus

Vogelbeest | 21-04-15 | 13:40

Waar blijven die drones als je ze nodig hebt?

mallekater | 21-04-15 | 13:40

Stoppen met ontwikkelingshulp en het budget naar defensie en politie overpompen en naar een architectenbureau dat een mooi nieuw gevangeniseiland mag ontwerpen voor de kust van hoek van holland. Dubbel paspoort? Denaturaliseren en opdonderen uit de EU. Hier geboren? 20 jaar brommen met 3 op 1 cel + dwangarbeid. Tja, utopie...

storagemaster | 21-04-15 | 13:40

Extra schrijnend is dat ze westerlingen uitmaken voor kruisvaarders, terwijl ze zichzelf het recht toe eigenen om waar dan ook ter wereld dood en geweld te gaan zaaien.

Suerte Piet | 21-04-15 | 13:40

Oldtimer50A | 21-04-15 | 13:36

Wij zijn niet begonnen maar de islam heeft ons wel de oorlog verklaard. Maar ook dat heeft niets met de ware islam te maken, vraag het maar aan Pechtold.

eerstneukendanpraten | 21-04-15 | 13:39

Maar gelukkig hebben die bedreigingen niets met de islam te maken en zijn gewoon Zionistische complotten

telelezer | 21-04-15 | 13:39

Ja maar, racisme!

cocalola | 21-04-15 | 13:39

Dit straalt heel slecht af op de doodskistenindustrie

Rollins | 21-04-15 | 13:38

De vijfde colonne is onder ons, maar goed dat weten al een jaartje of wat. Alleen ontkent de meerderheid van de politiek het.

Diareeremmer | 21-04-15 | 13:38

Maar onze (ooit soevereine) grenzen dichtgooien voor nog meer van dat gespuis mag niet van het Brusselse Politburo.

WANNEER komen wij nou eens in opstand mensen? Antwoord: nooit, want daar zijn we door dit roofkabinet te veel voor lamgeslagen. En om tegen Brussel (dus PVV) te gaan stemmen, daar zijn we te lui voor en blijven liever thuis op de bank liggen.

Nou dan ook niet klagen mensen.

telelezer | 21-04-15 | 13:37

De vijfde colonne is terrorisme, en moet ook als zodanig worden aangepakt.

rara | 21-04-15 | 13:36

Maar we zijn HELEMAAL NIET in oorlog met de islam ....

Oldtimer50A | 21-04-15 | 13:36

Denaturaliseren en uitzetten, die ISIS-families. En islamitische fratsen (halal slachten, besnijden, moskeeën, islamitisch onderwijs) verbieden. Daar knapt Nederland van op.

Lewis Lewinsky | 21-04-15 | 13:35

-weggejorist-

7,62x39 | 21-04-15 | 13:33

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken