Yes! Arnold Karskens gaat AsielMaffia suen
It giet oan. Arnold Karskens, de bij TPO embedded oorlogsverslaggever, is van plan de Nederlandse asielmaffa keihard aan te klagen 'wegens schuldig aan nalatigheid de dood ten gevolgende hebbende'. [Skip naar 7m55s:] Volgens Arnold zijn politieke groeperingen en organisaties als Artsen zonder Grenzen en Amnesty International en vele anderen rechtstreeks verantwoordelijk voor de vele verzuipdoden in de Middellandse Zee. En Arnold heeft gelijk. Die Somali's, Syrio's en Sub-Saharanen stappen in wrakke bootjes omdat ze weten dat ze toch wel gered worden door EU-landen waar ze #bedbadbrood #miele #mobieletelefoon en #basisinkomen krijgen. Medio mei start Karskens een crowdfund dinges om juridische poet bijeen te brengen tegen molenaars als Wil Eikelboom en hoe al die "gooi uw paspoort maar weg ik regel wel wat" asieladvocaatjes ook mogen heten. Volgens Karskens is er maar 1 manier om de tsunamisering van dode dobbernegers te stoppen. Grenzen dicht, en al die lekke rubberbootjes retour afzender naar de Noord-Afrikaanse costa. Het wordt in de EU tijd voor Australische toestanden. NO WAY. You will not make Nederland home
Reaguursels
InloggenGoh dat die doorendoor verziekte RaboBank daar nog geen kantoortje heeft geopend.
170.000 x minimaal 400 Euro voor zon overtocht,waar blijft dat geld.
De ECHTE Afrikaanse arme mensen,die wij in Europa NIET helpen,zitten nog steeds in hun hutje......
Volkomen juiste en enige zinnige actie. Iedere wrakke boot waar je heel humanitair de opvarenden redt lokt 10 nieuwe wrakke boten uit. Klinkt lullig maar op het moment dat we in Afrika keihard roepen dat er geen mensen meer in de Middellandse Zee gered worden, de grenzen dichtgaan EN dit ook volhouden os het meest probate middel om het aantal dobberdoden op die te decimeren. De zieligheidsmaffia lokt oversteken in wrakke bootjes uit door hun reddingsacties en is daarmee hoofdschuldige aan het op grote schaal verzuipen van die mensen. Maar ja de baantjes in die maffia betalen zo goed en het geeft je zo'n lekker sociaal gevoel. En om 5 uue pakken ze de auto terug naar hun spierwitte D66-bakfietsenbuurt.
Dit frament/deze discussie. Het is NL en EU all over again. Ben je een probleem anticiperend persoon ('rechts'). Of ben je iemand die zich op de gevolgen richt en de aanpak daarvan. No matter what the cost/effort ('links').
On topic;
Links perpectief; tuurlijk. Heel lief, allemaal knuffelen en een verblijf geven in EU. Bootjes in zee om mensen op te pikken.
Rechts perspectief; er is geen opvang, geen redding op zee. Je redding uit oorlog gebied is lokaal aanwezig (ja, dat is er). Zoek niet je onheil op zee, om niet bestaand heil in EU te zoeken.
Maar mi is de oplossing; geef duidelijkheid als EU. Er is geen kans op EU citizenship. Je wordt altijd retour gestuurd. Blijf liever in lokaal land in vrede. Links; failiet en naive standpunten. Je lost echt helemaal niets op met dat gedachtegoed; je bent onderdeel vh in stand houden van problemen.
Hetgeen ook weer duidelijk werd in dit filmpje.
Evocatus | 16-04-15 | 12:20
juist! evocatus. je maakt hier een aantal heel belangrijke punten die te weinig mensen snappen.
en de ideeen van politieke partijen zijn alleen maar ideeen, wat ze uitvoeren is heel wat anders. lobbyisten hebben daar de grootste invloed op.
@okkums reezor.
U ook al. Ik dacht dat ik zou ontploffen. Drie keer zeg ik nee mevrouw ik heb opgezegd ik wil niets meer horen.Ze bleef gewoon doorgaan. Mijn vriendin zei maak je niet druk. Het is gewoon een meisje dat niets met Amnesty International heeft maar op een callcenter werkt en moet scoren. Ze heeft gelijk. Ze zijn echt niet voor de vrijheid van meningsuiting voor iedereen. Het zijn en blijven policor drammers met een linkse agenda.
Ik heb vanochtend na 55 jaar lid te zijn geweest
van Amnesty International mijn lidmaatschap per
direct opgezegd.
Vroeger stonden ze ergens voor maar nu huilen met de
wolven in het bos om zieltjes te winnen.
oakmont | 16-04-15 | 17:25
Let op, u bent nog niet klaar. U krijgt na ongeveer een jaar telefoon van ze. Zorg dat u sterk in uw schoenen staat. Heeft mij een half uur en een enorme pols- en bloeddrukstijging gekost.
Arnold Karskens, het is een held en heeft volledig gelijk en ik ga hem steunen!!
Dit lijkt me een kansloze missie, en ik gun het niemand om te verdrinken.. maar die wanhoop, die er deels echt wel is, wordt wel heel makkelijk op de gehele groep betrokken. Een groot deel zijn mannen van een jaar of 25 die niet direct voor hun leven te vrezen hebben en dik betalen voor een plek op een boot. Als je ze halverwege gaat oppikken lok je ook mensen die niet ten einde raad zijn het water op. 5% kans dat je doodgaat en 95% kans op een (ongetwijfeld in hun gedachten nog rooskleuriger dan in werkelijkheid) leven in europa.
Trouwens kapseizen die bootjes regelmatig als iedereen naar 1 kant loopt (richting reddingsboot). Of iemand slaat met redding nabij de boot lek, dan moet je de mensen wel oppikken want ze hebben geen boot om terug te gaan..
mijnen voor de kust en waarschuwingsborden op het strand
Dit is de reden dat ik geen lid meer van Amnesty International ben. Alleen de eigen linkse denkbeelden en adepten worden beschermd. Drammers.
-weggejorist-
De gigantische bevolkingsexplosies in Afrika en het Midden-Oosten zijn niet de schuld van de Europeanen.
De kleine Noord/West-Europese landen kunnen deze tsunamis aan zg. ´vluchtelingen´ niet opvangen.
Het begint langzaam, heel langzaam ook bij de gutmenschen door te dringen, hoe hard bepaalde extreem-linkse groeperingen en belanghebbende NGO´s ook blèren.
Hopelijk is het niet te laat om het tij te keren en pogroms, burgeroorlogen e.d. te vermijden.
*peace*
Hulde voor Karskens. Een man met ballen in een land vergeven van feminiene types zoals Nazarski en Voordewind. Ik geef 'm overigens weinig kans op succes. De bootvluchtelingenmaffia heeft connecties bij de rechterlijke macht en de media. Laat dus het demoniseren maar beginnen. Ik denk dat Karskens dat wel kan hebben. Hij lust ze rauw. En toch durf ik niet meer te hopen...
Ik was wonderlijk verrast door zijn uitspraken, hij heeft een punt, niemand anders dan hij weet wat mensen beweegt om naar hier te komen... Go Arnold!!
Hij had goede punten. Waartegen de andere het enige antwoord 'is zielig en mensonterend' tegenover zetten.
Nu is het ook een drama, maar ik vind wel dat hij gelijk heeft.
Ene linkse droeftoeter Ralph van der Geest heeft het nieuws ook opgepakt hoor. Een linksmensch die weer alles verdraaid, aan een hele hoop feiten voorbij gaat, het dansen van 3 islamjochies na 9/11 niet erg vindt..... Wat een verschrikkelijk wegmetons stuk zeg.... Een en al simpel denken en redeneren om z'n eigen gestoorde mening goed te praten... www.krapuul.nl/samenleving/1551687/vie...
Je suis Arnold
Wanneer zijn deze buttons verkrijgbaar?
Help mee en doneer voor deze man die de realiteit in dit land nog durft te benoemen.
Arnold wat is je girorekening en wie volgt?
We denderen gewoon door richting de afgrond. Zo simpel is het.
Opvangen is sowieso geen optie. Afrikaanse bevolking gaat dusdanig groeien dat er geen houden aan is.
curiales.nl/2014/12/05/ontwikkelingshu...
De meesten maken ons het leven gewoon zuur zodra ze hier zijn en trekken zich niets van onze cultuur aan. Wordt altijd gedaan alsof het van die zielige mensen zijn, als het aan mij ligt werden die bootjes gekielhaald. Dat doe je een paar weken, en het is opgelost, ze komen niet meer.
En dan vinden ze in Den Haag dat jihadgangers erg zijn omdat ze vinden dat de sharia boven de Nederlandse wet staat, maar de regering vindt dat empathie boven de Nederlandse wet staat, da's van hetzelfde laken een pak!
swassannuf | 16-04-15 | 11:00
Inderdaad ik was onvolledig.
Leugenaar en blaaskaak Karskens heeft en geen dossier kennis en geen kennis van zaken. Enkel een grote bek en stoere vingerwijs verhaaltjes. Hij is inderdaad een beetje een raamkijkertje en daar hebben de mensen die daadwerkelijk op de ground staan en stonden een broertje food aan.
Alles wat links heeft vermoord, gejat, weggeven en verkloot komt langzaam naar buiten door weldenekende mensen zoals Karskens. Links zal imploderen en de mensen die verantwoordelijk zijn en zijn geweest zullen als eerste zeggen dat "ze het niet geweten hebben".... ik doen met Karksens mee. Ik financier indien nodig. Betere eye opener kan er niet zijn vor het kies plebs. Een man die weet waar hij over praat, waarvan "de mensuh" weten dat hij kennis heeft, aantoonbaar.
"Trek dat maar eens wat breder: de linkse politiek is verantwoordelijk voor de ondergang van het vrije Westen.
!
@Wakkere Nederlander
Zou weer eens een tukje gaan doen als ik u was. Deze emigratiegolf is het gevolg van het rechts-(neo)liberale kapitalistische bewind dat er in Europa en de VS heerst.
!
Heeft nauwelijks iets met links te maken. De heerschers vinden dat we immigratie nodig hebben, want de vergrijzing brengt de productie in gevaar. Er moeten dus nieuwe arbeidskrachten geïmporteerd worden en als daarbij een stelletje dood gaan dan is dat in wezen collateral damage.
!
Links maakt zich uit medemenselijkheids-overwegingen nogal druk over, maar kiest de compleet verkeerde weg, links is echter niet de fundamentele aanjager/veroorzaker van het probleem.
!
De hele Noordafrikaanse en Middenoostelijke destabilitatie van landen aldaar is trouwens in de eerste plaats de schuld van de VS. Doe een iets nuttigs vandaag, Wakkere, en check de mening van de Amerikaans Generaal-bd Wesley Clark over het voeren van oorlogen. Hint: YouTube filmpjes.
Salut, Evocatus
Tja, als je de Staat kunt aanklagen vanwege nalatigheid mbt het klimaat (zoals Urgenda dat onlangs deed), waarom dan niet vanwege nalatigheid mbt asielbeleid en onwetmatig handelen? Dat moet natuurlijk ook kunnen. En bewijzen genoeg! De regering is serieus aan het nadenken hoe ze de wet kunnen omzeilen en zich er niet aan hoeven te houden, met als doel de uitgeprocedeerde asielzoekers maar niet terug naar huis hoeven te sturen. Voor de rechter slepen dat falende hele zooitje daar in Den Haag!
Arnold, ik vond je betoog gisteren geweldig. Hoeveel zou die man van Amnesty verdienen?
Go Go Go Arnold! Als voormalig militair altijd al fan van de man geweest, want hij begrijpt 100.000x beter hoe de wereld werkt als alle haagse en europese politici bij elkaar.
Kom maar op met je crowdfunding, mijn bijdrage zal je krijgen.
Hij is al kaal dus Arnold kan zo de politiek in. Daar krijgt hij in elk geval geen last van peroxidehaters.
Reactie bij postonline van Jeroen Boeijinga:
·
"Over die hopeloosheid zal iedereen het over eens zijn." zegt Pauw.... Oh? Is dat zo? Ik ben het daar helemaal niet mee eens. Het probleem van bootvluchtelingen is al veel ouder dan de huidige conflicten in het MO. Het is in Afrika een bekend sprookje dat het in Europa geweldig is en veel sub sahara bewoners hebben dan ook als droom het paradijs Europa bereiken en daar hebben ze heel erg veel voor over. Het is ook totale onzin dat AL die vluchtelingen op de vlucht voor oorlog zijn. Die boten zitten vol met DONKERE Afrikanen. En die komen bijna allemaal uit gebieden waar helemaal GEEN oorlog is. Jarenlang werd het op de Canarische eilanden erger en erger. Er kwamen er meer en meer. Gewoon omdat het kon en omdat de handel door toename vraag steeds interessanter werd nam oa de productie van boten aan de West Afrikaanse kust toe (Die bouwen ze daar dus op het strand). Dat waren de Pateras zoals die bootjes worden genoemd. Ik heb ze zien komen. Nog weer later kwamen daar die lange kleurige Senegalese Cayucos bij. Op het hoogtepunt enige jaren geleden kwamen er ong 30.000 per jaar aan op de Canarische weilanden!!! Stond daar ooit iets van in de krant in dit land? De oplossing was even simpel als effectief. Terug sturen. Nu komt er bijna niks meer en dat is maar goed ook. Die Voordewind (what's in a name) is zoals ze allemaal zijn (politici) handig in het verzinnen van een snel zielig verhaal, want tja wat weet de kijkert er nou van en beeldvorming die blijft hangen bij de mensen en zo ja dan werken dat soort fabels prima. Zelfde geldt voor de Amnestie meneer met zijn liegverhaal. Hun beleid tav vluchtelingen heeft een aanzuigende werking. Over de tam tam in Afrika gaat het sprookje van een reis naar het Paradijs en dat stopt pas als zij stoppen die ellende te verergeren door ze hier op te vangen. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Kunnen die voorstanders van het EU asielbeleid ons vertellen hoeveel van die dobbernegers afkomstig zijn uit Irak en Syrië? Nee dat kunnen ze niet want daar komen ze helemaal niet vandaan. Moreel verheven gedoe over de ruggen van deze mensen. Ze zouden zich moeten schamen, maar zelfs dat niet. Zij zijn degenen die bloed aan hun handen hebben. Arnold doet goed, maar ondankbaar werk. Don't shoot the messenger. Ze zouden verdomme eens een keer oprecht naar hem moeten luisteren ipv dat arrogante en bijdehante gedoe.
Het is natuurlijk allemaal harstikke errug dat mensen in de Middelandse Zee verzuipen omdat ze op gammele bootjes hun geluk tegemoet proberen te varen.
Maar eh - dat betekent toch niet dat ik daar moet gaan staan om ze te redden - ze gaan toch zelluf in die boot zitten? Het idee is toch dat als ik om een of andere reden in de buurt ben dat ik de (niet alleen morele) verplichting heb om ze redden? Terwijk we hier iemand in de gracht laten verzuipen en met een man of honderd de gebeurtenis met onze telefoons filmen,maar dat, terzijde. Reeds.
Zo'n mannetje wat loopt te drammen dat we meer geld uitgeven aan grensbewaking dan aan reddingsacties snapt er werkelijk geen pepernoot van. Er is geen enkele reden om op zee te gaan varen om te kijken of er nog iemand te redden valt.
Enorme flauwekul.
@sedinvanumquaesivi | 16-04-15 | 09:21
Het gaat over mensen die naar hier kwamen, een asielprocedure startten, welke is afgewezen, waarna het recht zegt: u kunt niet blijven en het is veilig genoeg in uw land van herkomst om terug te keren.
Dat u graag de inhoud van uw koelkast met Jan en alleman zou willen delen staat u geheel vrij.
toekan | 16-04-15 | 11:18
De enige reden waarom Afrika nog een probleem blijft is dat de "Ontwikkelingshulp" industrie ervoor zorgt dat Afrika er niet bovenop komt.
Zonder ellende en "zielige negertjes" is er immers geen miljarden "ontwikkelingshulp" geld meer nodig en zouden deze organisaties zichzelf moeten opheffen.... en daarmee verdwijnen ook de easy graaibaantjes.
-
Dus zolang wij hier in het Westen Ontwikkelingshulp organisaties blijven financieren zal Afrika er niet bovenop komen.
Linkse partijen hebben het Algeheel Pardon er doorheen gedrukt om net voor de provinciale verkiezingen een klein politiek succesje te scoren. (De schade aan NL telde niet mee)
De voor Nederland extreem schadelijke "vluchtelingen" Subsidie industrie deed daar heel hard aan mee want voor hun was het een gigantische reclamecampagne richting Afrika.
"Komt allen naar NL, wij zorgen ervoor dat je mag blijven"
-
Het Nederlandse volk en bedrijfsleven zou er goed aan doen direct te stoppen met geld aan deze "vluchtelingen" organisaties te doneren.
Wil je een Nederland voor je (klein)kinderen overhouden moet je deze organisaties niet financieren zodat ze je vaderland weggeven aan (hoofdzakelijk) islamitische profiteurs.
Waar kan ik doneren?
Er zijn slechts 3 vormen van hulp waar Afrika echt baat bij heeft en (uiteindelijk) ook in het belang van Europa werkt:
- Geboortebeperking
- Schoon drinkwater
- Onderwijs
De rest: waste of time & money.
G*dT J.Slavink zal toch niet last hebben van het "vreemdeling in Egypte complex"?
Wanneer u de barmhartige Samarithaan wilt uithangen moet u ook opdraaien voor alle kosten van de vreemdelingen industrie met de bijbehorende leugenfabrieken!
*Cristiani ad leones*
Dit is geen asielzoekers/vluchtelingen-emigratie meer, dit is invasie joh, maar dan eerst vooral zielig doen.
De desastreuze gevolgen komen later wel, op lange termijn, want de meerderheid van deze "zielige vluchtelingen" hangt de vijandelijke islamitische ideologie aan, de vijandelijke islamitische ideologie heeft hekel aan alles wat westers is.
Vooral de kinderen en kleinkinderen van deze "zielige vluchtelingen" zullen zich ooit in grote aantallen tegen het westen keren. Want dat hebben wij ook al gemerkt, van de kinderen en kleinkinderen van de "zielige emigrantenarbeiders" van de jaren 60 en 70, wij merken nu al elke dag weer hoeveel haat en afkeer de 3e en 4e generaties jegens de westerse normen en waarden hebben, heel veel islamaanhangers in Europa hebben sympathie voor terreurorganisaties als ISIS en Al-Qaida, ze zijn voorlopig nog stil, alleen vanwege het feit dat ze nog in de minderheid zijn.
Als Europa de aanhangers van de vijandelijke islamitische ideologie niet tegenhoudt en blijft ze toelaten op Europese grondgebied, dan is slechts kwestie van tijd en Europa wordt een grote Afghanistan, totale vernietiging en burgeroorlogen.
Ik zou zeggen, Europa word gauw wakker, jullie huidige linkse slappe beleid is vragen om grote ellende op lange termijn. Dus wakker worden en snel alstublieft. "Zielige vluchtelingen" uit de zee redden?! Prima, maar breng ze dan gelijk terug naar de kust van Afrika, dat is voor iedereen de beste oplossing, want niemand zit te wachten op burgeroorlogen op Europese grondgebied.
De islam en het vrije westen kunnen nooit samen gaan, snap dat nou, dat is een feit, want de islam is tegen vrijheid en democratie, het westen is vrijheid en democratie, dus ze kunnen nooit samen gaan, hoe je het wendt of keert, ze gaan gewoon niet samen, het is of of, willen wij vrijheid en democratie? Of fascisme en onderdrukking? Europa mag kiezen, maar als ik naar het huidige Europese beleid kijk, dan heeft Europa al voor de islamitische ellende gekozen, dat is heel triest voor onze kleinkinderen, want die zullen de dure rekening van de huidige domme Europese linkse beleid moeten betalen. Te triest voor woorden.
Alsof de beroerde omstandigheid dat je met een verkrachte vrouw en voor galg en rad opgroeiende kinderen in een vluchtelingenkamp zit, je recht geeft op een ticket EU. Het is hard, maar de EU kan niet de halve derde wereld opvangen, waarom zegt niemand dat gewoon.
De enige oplossing is illegaal verblijf strafbaar stellen. Geef de illegaal de keus tussen levenslange gevangenisstraf en vrijwillig verteken. Wedden dat ze eieren voor hun geld kiezen ?
CumGranoSalis | 16-04-15 | 10:45
Ah weer een die dossierkennis boven kennis van zaken stelt.
Die mensen de hemel inprijst vanwege enorme dossierkennis.
Wat is dat toch?
Raamkijkert.
sedinvanumquaesivi | 16-04-15 | 09:21
En hier zien we de retoriek van links. Ben je het niet met ze eens? Dan ben je dom en onmenselijk. Een soort "ondermens", eigenlijk.
Maar het linkse beleid dat dit volk in grote aantallen hier naartoe sleurt? Nee, dat is niet dom of onmenselijk. Want links zal nooit de hand in eigen boezem steken. Kijk bv. naar Portugal. Dat land heeft een fractie van het aantal Moslims van de rest van Europa, want men doet er niet aan massa-immigratie. Zo zou ons land er ook uit zien, als we geen maffe, linkse kliek hadden. Maar links blijft hoog en laag beweren dat het door hen op poten gezette beleid natuurlijke immigratie is.
Nee, meneer de Stalinist. U bent schuldig aan deze doden, alsof u ze zelf de goelag in gepropt zou hebben. Niemand hier wil ze dood. We willen ze gewoon niet hier. We hebben namelijk recht op ons eigen land, en op inspraak in het besturen van dat land. U weet wel, dat argument dat voor links opeens weer wél telt als het om niet-blanken gaat. Afrika, Palestina, noem maar op, daar staat links op de achterste poten te schreeuwen "maar het is HUN land". Maar Europa is van iedereen?
Nee, links is gevaarlijk. Links is onmenselijk. En als we links net zo zouden behandelen als andere stromingen, dan waren socialistische partijen verboden vanwege de vele miljoenen doden die de ideologie op het geweten heeft. Tel al deze negerts daar ook maar bij op. Iedereen moet sneuvelen voor de utopie.
Gister in 't park met een jonge Russische Afghaan staan "praten", de mafkees was op z'n 20 al alcoholist, loopt met een vijftal PGB's aan trauma's rond, is snel op z'n teentjes getrapt, en valt zodoende te omschrijven als een tikkende tijdbom.
En die halen wij dus massaal het land binnen.
Ik dacht toch dat we steeds weer voor dezelfde club stemmen in dit land.
Dus voorlopig krijgt uw dochter geen huis. Daar komt eerst weer enkele jaren een gekleurde medemens van moslim origine in.
Arnold heeft gelijk. Waarom zou de EU verantwoordelijk zijn voor mensen die buiten haar territoir doelbewust op gammele bootjes stappen met als doel illegaal de EU binnen te komen? Zijn we ineens verantwoordelijk omdat ze de EU als reisdoel hebben? Ik dacht het niet! De crux is (helaas voor de vluchtelingen zelf) dat hoe meer je er redt, hoe meer er zullen komen...
-weggejorist-
Te weinig te laat. We zijn al naar de gallemieze. kabinet valt, PvdAllochtonen wint grandioos na stemrecht voor alle inwoners doorgeterroriseerd te hebben, en Meneer Prakke wordt MP. Dag Nederland, het waren een paar fijne jaren.
J.Slavink | 16-04-15 | 09:33
Er staat nergens dat je hen en hun nazaten ook de rest van hun leven moet onderhouden. En dat is nu wel de praktijk. Vraag me af hoeveel we via GS kunnen ophalen voor Karskens. En erg benieuwd hoeveel de goedmeneer van Amnesty verdient! Je ziet aan zijn verbetenheid dat hij zich echt geen wereld voor kan stellen waarin geen vluchtelingenstromen richting Europa meer komen. Hij wil er niet aan. Die Karskens mag trouwens wel uitkijken dat links m niet tot de nieuwe Wilders bombardeert en er opeens een Volkertachtige aan zijn deur staat.
Overigens geldt nog steeds: de enige manier om de stroom te stoppen is eerlijker verdeling welvaart wereldwijd.
@ProAsfalt 10:47
Arnold Karskens verwoordt het VVD-asielplan: www.vvd.nl/nieuws/458/vvd-wil-einde-aa...
Dan zal dit land echt anders moeten gaan stemmen.
Echter bij de verkiezingen van PS2015 hebben de asielzoekendetrekkende partijen wel gewonnen. De enige die echt tegen is, de PVV, heeft verloren. Vergeet dat niet.
Gij krijgt het beleid wat gij heeft gestemd.
97 procent wórdt al opgevangen in de regio, hoor ik steeds. Uitstekend, geen enkele reden dus om de resterende 3 procent daar niet eveneens op te vangen.
Karskens: Grote bek en zeer weinig dossier kennis.
Doet zich voor als oorlogsverslagever, maar weet geen moet van IR of militaire zaken.
Militairen schofferen en stoere verhaaltjes tikken kan hij dan wel weer heel erg goed.
Enkeltje Raqqa voor deze man om wat ervaring op te doen.
Westerse vooruitgang en ingrijpen in al die ontwikkelingslanden heeft de levensduur daar verlengd. Maar in tegenstelling tot hier werd niets gedaan aan de geboortecijfers. Waardoor de natuurlijke demografische ontwikkelingen er volledig verstoord zijn.
p-magazine.be/nieuws/overbevolking-de-...
Een Amnesty-directeur krijgt een bruto-salaris (inclusief pensioenopbouw) van 133.632 Euro per jaar: jaarverslag.amnesty.nl...
En een oprotpremie van 6 ton.
Dat soort mensen zouden zich tevreden moeten stellen met hoogstens 40.000
Julia | 16-04-15 | 10:19
-
Zet ze maar voor de komende 10 jaar op nul. Eens kijken hoe "betrokken" ze dan nog zijn.
-
Het is gewoon een schande en een gotspe om anderen de les te lezen en zelf je zakken méér dan te vullen over de ruggen van de gelukzoekers. Die zonder uitzondering allemaal jonge kerels zijn! Heb in ieder geval op het filmpje niet één vrouw kunnen ontdekken.
-
Daarom: Arnold Karskens: + 1000.
-
het toneelstuk wordt om 16 00 voort gezet in de hoofdrollen de kale neet en zijn tegenstander mark glimlach
Hulde!
Die mensen die in die bootjes stappen weten zelfs niet eens waar Nederland ligt.
Asielmaffia dat is het inderdaad.
sedinvanumquaesivi 10:10
Ik neem aan dat uw vrouw dan in de jaren 70 door een Nederlands stel ge-adopteerd was? Dat is een prima vorm om elkaar te helpen, buiten de overheid om. Mocht dat het geval zijn, dan is uw vrouw in een Nederlands gezin grootgebracht en zal het ook Nederlandse normen en waarden hebben meegekregen.
Adoptie is een heel andere stroom van mensen dan de asielzoekersindustrie produceert, omdat die door echte mensen van vlees en bloed in hun eigen huis ge-adopteerd wordt. Dat is de beste opvang mogelijk.
Vluchtelingen met een verbod op werk jarenlang opsluiten in een AZC in NL tegen extreem hoge kosten, dat leidt nergens toe, behalve dood, verderf en depressie.
tipo | 16-04-15 | 10:08
Een directeur/medewerker die teert op moraliteit,zieligheid, bij de mensen zeurt om geld, die het geweten en moraal van de mensen aanspreekt en zielige reclames maakt met zielige kindjes die vooral uw geld moet hebben en als u geen geld stort heeft u geen moraal en geweten...
Dat soort mensen zouden zich tevreden moeten stellen met hoogstens 40.000 zodat ze al het andere geld kunnen besteden aan al de zielige mensen op de wereld.
Dat ze dat niet doen spreekt boekdelen.
Moreel verheven voelen boven anderen maar ondertussen wel graaien.
sedinvanumquaesivi | 16-04-15 | 10:10
Mooi verhaal maar wilt u nog even reageren op mijn eerdere tegels? Bvd.
sedinvanumquaesivi
Er was duidelijk een match in die relatie.
Arnold neemt in elk geval een stap in de goede richting.. Er zijn iets teveel instellingen die leven van de vluchtelingenstroom. Wat daarnaast stoort is dat niemand de discussie afmaakt. Benoem eens waar we die mensen gaan huisvesten. Wie komen er nog achteraan? Wat voor werk gaan ze doen? Wat gaat dat kosten? Wie gaat dat betalen? Er is maar één oplossing: opvang en hulp in de regio. Oorlog? Nokken, anders helpen we niet. Als we op deze voet doorgaan is het een kwestie van tijd dat we vluchtelingen met geweld gaan weigeren...
het is helemaal misgegaan nadat barroso heeft gezegd/getwitterd dat er niemand meer zou omkomen op zee.
De moeder van mijn zoon Is in de 70er jaren als weeskind naar Nl gekomen, omdat er gelukkig nog mensen zijn, die "mensen zijn".... en niet compleet hersenloos.. Mijn zoon is dus maar 50% blank.. Zal ik maar vast een rubberbootje kopen zodat ie terug kan naar t geboorteland van zn moeder? Of telt dat niet omdat ie tenminste 50% "arisch" is.. Wat een dombo's hier..
Die hele luxe pamperende asielindustrie is pervers beleid. Europa mag meebetalen aan haar eigen ondergang.
menzo | 16-04-15 | 09:37
zoiets zou de wereld redden, en gaat ongetwijfeld weer gebeuren:
en.wikipedia.org/wiki/1918_flu_pandemi...
Een Amnesty-directeur krijgt een bruto-salaris (inclusief pensioenopbouw) van 133.632 Euro per jaar: jaarverslag.amnesty.nl/assets/Jaarreke...
necrosis | 16-04-15 | 09:28
ehm... nee?
al die dobbernegers komen nu ook al aan op lampedusa, dus dat zal geen verschil maken. Als aankomst op Lampedusa niet langer betekend dat ze vervolgens naar europa kunnen dan heeft het voor hun geen zin om daar nog naartoe te gaan. Net als daar in marokko, waar ze momenteel niet meer proberen om over die hekken te klimmen, simpelweg omdat het geen nut heeft.
@070 | 16-04-15 | 09:49
Het jaarinkomen (brutoloon en vakantiegeld) van de directeur bedroeg in 2013 104.404 voor een fulltime dienstverband (40 uur per week).
@necrosis | 16-04-15 | 09:45
Oh ja, dat is een goede!
@J.Slavink | 16-04-15 | 09:33
Hoeveel asielzoekers wonen er bij u thuis? Geen neem ik aan? Dan mond dicht en doorlopen jij!
@neemjemoederindemali | 16-04-15 | 09:28
Zoveel krijgt hij geeneens in de bijstand gekkerd!
@MarcS | 16-04-15 | 09:59
Ebola, oorlog, ....
De mensheid is een plaag, en het zal ons vergaan als een plaag.
*zich schrap zetten doet en alvast proviand inslaat*
Arnold gaat dat nooit winnen. De zieligheidsindustrie heeft bakken met geld om uit te geven aan dure advocaten.
@VanBukkem | 16-04-15 | 09:48
Moedertje natuur heeft al een paar proeven gedaan, sommigen succesvol anderen minder geslaagd. Spaanse griep, AIDS ......
Er zullen meer volgen en er zal er vanzelf 1 aanslaan.
@sedinvanumquaesivi | 16-04-15 | 09:46 Er zijn genoeg opgeleide mensen daar om die scholen zélf te bouwen hoor. Met geld dat ze daarvoor van ons krijgen.
Het probleem is, dat dat niet gebeurt maar dat de zwarte bestuurlijke elite zich dat geld toeëigent in samenwerking met onze eigen ontwikkelings-industrie.
Ik heb heel wat van deze bestuurders mogen "trainen". Niet in Afrika, nee: ze vonden dat dat op Bali moest. Want dan kreeg elke deelnemer, naast betaald vervoer, verblijf en maaltijden, nog eens 500 US dollar "onkostenvergoeding". Per dag! En daarom moest een training natuurlijk twee weken duren ipv twee dagen. Niet dat ze iets leerden hoor, ze sliepen overdag.
Maar dat is natuurlijk óók onze schuld. Nare witmensen.
Ben het helemaal met deze, in mijn ogen, held eensch.
Ik moet er niet aandenken wat een bloedbad het was geworden wanneer in plaats van Karskens een VVDer of,nog erger,een PVVer dar had gezeten en hetzelfde verkondigd zou hebben, brrr... Pauw en de andere Gutmenschen hadden hem/haar volkomen afgemaakt, eerst met het licht sarcastische toontje van Pauw,daarna bijgevallen door die knettergekke lesbo en vervolgens verbaal gelyncht door de policor menigte.
Als we al asielzoekers toe moeten laten, laat het dan vrouwen en meisjes zijn. DIE worden pas in die landen slecht behandeld. Mannen en jongetjes mogen het land opbouwen (als ze al niet met een ak47 moslimsoldaatje spelen) en daarna gezinshereniging DIE KANT OP.
Wat zou die directeur van Amnesty verdienen ? Ik schat een ton of 3 per jaar, plus leaseauto, bonus, enz. Niets van erbarmen, maar keiharde business voor al die tienduizenden fguren in de zieligheidsindustrie. Go Arnold, Go !!
@Madame Poitiers 09:43
Tegenover elke geredde vluchteling in NL, staan 9 dode vluchtelingen elders in de wereld, omdat er geen geld voor die 9 vluchtelingen is, omdat die ene rijke in NL dat geld voor het redden van al die anderen heeft opgesoupeerd.
Het redden van een vluchteling in NL = moord op negen andere vluchtelingen in de regio van oorlogen.
@menzo | 16-04-15 | 09:37
Nee hoor, zo ver zal het niet komen. Die Nigerianen zullen nooit de 1.000.000.000 aantikken. Of de Etheopiërs de 250.000.000. Of de mensheid de 15.000.000.000. Voor die tijd zal namelijk moeder natuur op de noodstop drukken, en ons aantal reduceren tot een (biologisch-technisch gezien) aanvaardbaar aantal. Pak 'm beet zo'n 100.000.000. En dan beginnen we weer vrolijk van voren af aan. Zo werkt de natuur namelijk. Daar doe je niks aan.
Of wij dat zullen meemaken, die reductie/correctie, is nog maar de vraag. Maar onze kleinkinderen zeker. Ik wens onze kleinkinderen dan ook veel sterkte.
@De echte Stolwijker | 16-04-15 | 08:42
Nee, niet geld ; haat/zelfhaat ! En ' modern christendom ' - > anarchistische draaikolken van lijdzaamheid & ontbinding
Misschien is het een idee om die mensen smokkelaars te betalen om die lui tegen te houden... lijkt me goedkoper ook
We kunnen lectuur uitdelen onder Afrikanen waarin staat hoe wij ons in WOII tot gort geschoten, uitgeperste, mishandelde en getraumatiseerde Europese continent weer hebben opgebouwd. Met heel wat minder geld en middelen dan wij inmiddels naar Afrika hebben gestuurd.
Madame Poitiers | 16-04-15 | 09:26
Lectuur is een goed idee... zullen we dan eerst scholen bouwen in afroka ipv wapens leveren???? Dan kunnen ze misschien ook deze lectuur lezen... Afrika is een dumplaats voor onze oude wapens, onze ouwe rommel.. er wordt bijvoorbeeld tot op de dag van vandaag softenon verkocht!!! Kijk maar eens gezellig in de Niger-Delta hoe Shell met mensen en de natuur omgaat.. ik geef ze groot gelijk dat ze en Masse naar Europa komen!!
necrosis | 16-04-15 | 09:41
Maak je een grap?
Denk je dat de gemiddelde Afrikaan, die sinds mensenheugenis annex apenrots bij zoveel mogelijk wijfjes kinderen maakt - gedreven door het instinct om de soort in stand te houden - zich iets van de paus zou aantrekken? Hm?
"..... Geleidelijk verdelen over Europa..."
Wat is er mis met de niet-Europese landen? Verdeel ze maar over de gehele wereld. Waarom moeten vluchtelingen per se naar Europa?
Schijnheilige zooi is het.
@très cool | 16-04-15 | 09:35
Ik vraag me onder onder welke nick hij/zij doorgaans post.
Eens kijken welke Bakitoïden er momenteel op het strafbankje zitten....
haha dobber negers,mijn ochtent is weer goed.
Niet alleen hier in Europa begint het te koken, kijk hier eens: www.newsweek.com/south-africa-grapples...
En een google search: www.google.nl/#q=south+africa+xenopho...
Het borrelt overal. Malawiers die naar Zuid Afrika trekken. In hun eigen land is het absoluut vredig, ze vluchten niet voor oorlog of geweld. Maar ze denken dat de straten van Kaapstad geplaveid zijn met goud. Een enkeling maakt het, door een baantje te scoren als runner in een restaurant. De meesten hangen maar een beetje rond in een shack in een van de blikkiesdorpen rond de stad. Het grootste probleem met al die mensen is, dat het allemaal maar naait en kinderen maakt, zonder dat ze uitzicht hebben op inkomsten om die kinderen groot te brengen. Is dat dan ook onze schuld, zoals sedinvanumquaesivi zo rond 09:21beweert ?
Ik heb geen kinderen, dus ik denk dat ik dit mag zeggen.
Fijnstoffer | 16-04-15 | 09:36
Ik heb enge mensen op Joop gezien, die enge dingen zeggen: als er Nederlanders worden vermoord door Somalische en Irakese asielzoekers, dan is dat een redelijke prijs die kan worden betaald voor het redden van Afrikaanse levens.
Ofwel: stel dat er 50 Hollanders worden vermoord, dan worden er nog altijd een paar duizend Afrikanen gered. Oef.
.
Ik vind dat soort gasten net zo eng als die Afrikaanse bosjesmannen die ik steeds vaker tegenkom op mijn voorheen stille fietstochten door de natuur.
@sedinvanumquaesivi 09:21
Dus jij wil 10 maal zo veel vluchtelingen laten stikken, omdat je ze per se heel duur in Nederland wil opvangen?
Nederland krijgt 30 duizend vluchtelingen. Die kosten net zo veel als de opvang van meer dan 300.000 vluchtelingen in de regio. Een Euro kun je maar een maal uitgeven.
Jij laat dus 270.000 vluchtelingen stikken, om er 30.000 in je armen te kunnen sluiten in Nederland.
Dat vind ik misdadig.
@Madame Poitiers | 16-04-15 | 09:33
Overbevolking heeft daar nog een andere reden:
De zendelingen die de lokale bevolking anticonceptie onthield omdat het niet mocht van de paus.
Je komt in Europa ook op een kritiek punt waarop de maatschappelijke orde die we moeizaam en blunderend in stand wisten te houden definitief omslaat in totale anarchie, als we dit probleem - de massa-immigratie - niet aanpakken. Of we hierin zullen slagen, is een vraag. Want de mate van overbevolking in Afrika en Midden-oosten tart iedere beschrijving.
@deechteprins | 16-04-15 | 09:13
En iedere dobberneger betaald 15K in dollars.
Dat is 50.000 maal 15.000 = 750M oke laat de overtocht ipv 15k maar 1K kosten ...... is big big big business.
Stel dat de 15K klopt. Dan betaal je als mensensmokkelaar toch gewoon Boko Haram / IS(is) om ervoor te zorgen dat de stroom niet opdroogt? Je moet immers investeren om te groeien.
Godskolere, wat een hersenloze losers hier.. jullie zijn dus serieus van mening dat een kind dat hier, in Nl of Europa, geboren is, wel recht heeft op iets te vreten, op veilig zijn, op kleding en onderwijs..??? Menen jullie dat nu serieus? Wat zou je zelf doen als je Kids niks te eten hebben, er oorlog in je land is, etc.. Wat een stelletje zelfverliefde dombo's Zum kotzen!!
@ sedinvanumquaesivi | 16-04-15 | 09:21
Ik snap ook niet waarom ze in deze oorlogstijd allemaal met zo veel kinderen rondlopen. Als je je kinderen geen eten, kleding en onderwijs kunt bieden, begin dan niet aan kinderen!
Ze zouden een voorbeeld moeten nemen aan Nederland qua geboortebeperking in de tweede wereldoorlog. Mijn tante is geboren voor de oorlog en mijn vader na de oorlog. Zit 7 jaar tussen, maar een kind op de wereld zetten in oorlog is waanzin.
Arnold je bent een echte held door het enige juiste verhaal te durven vertellen.
Go for it !
--sql error-- | 16-04-15 | 09:30
Nigeria 50 miljoen? Maak daar maar 170 miljoen van.
En aan het eind van deze eeuw zal dat bijna één miljard zijn.
Aan het eind van deze eeuw heeft Irak 100 miljoen inwoners, Ethiopië 250 miljoen....
image.guardian.co.uk/sys-files/Guardia...
Het is heel eenvoudig: je maakt van Europa een onneembare vesting of het is binnen 100 jaar einde Europa...
Pas op, Arnold. In dit land der naïeve dwazen lopen genoeg Volkert-achtigen rond die zich als instrument van de zieligheidsmaffia willen laten misbruiken als moordenaar.
Pritt for president. Een einde aan de huidige wetgeving moest schelen. Inmiddels ben ik wel van mening dat we meer poppetjes nodig hebben om hetspelletje van het centraal fractioneel bankieren op poten te houden en als we ze inderdaad niet meer toelaten en zelfs wegsturen dat de hele economie in elkaar sodemietert. Mooie dierenuiten waarin we leven, gelukkig hebben wenog het recht om te sterven.
Waarom gaan asielzoekers niet naar landen als, Tsjechië Bulgarije Polen Rusland enz ruimte zat daar,maar o wacht daar krijgen ze geen miele wasmachine en telefoon gratis geld,daar zijn ze namelijk niet zo gek als Nederland
Maar hoe dan ook het gaat binnenkort heel erg fout want hoelang pikken wij dit nog wij kunnen de lasten niet meer dragen en de gelukzoekers krigen alles aangerijkt.
vraagstaart | 16-04-15 | 09:32
Ze maken niets van hun eigen land omdat dat niet in ze zit. Anders had dat schathemeltjerijke continent er heel anders uitgezien.
@Botte Hork | 16-04-15 | 09:12
Nope, kan alleen maar als je accepteert dat dan ook alle vluchtelingen op die bootjes verdrinken. Ze moeten 100% kans maken om te verdrinken en dat weten voor ze starten. Anders zullen er telkens nieuwe smokkelaars op staan. De verleiding, maar zeker de beloning, is te groot in het geval het ze een keer lukt.
400 man in 1 rubberboot. Ze betalen per hoofd zo'n 15.000 dollar. Dat is $ 6.000.000,= Stel dat jij als 'kapitein' van die boot daar 5% van krijgt per keer dat jij die mensen 10km de zee opvaart omdat je daar wel gered gaat worden. Leuk tijdverdrijf .... toch?
@ sedinvanumquaesivi | 16-04-15
Ach wat lief, een naïeve lutser die niet kan accepteren dat de realiteit en "eerlijkheid" geen ene fuck met elkaar te maken hebben. En dan ballen ze hun vuistjes en gaan ze schelden uit pure frustratie. Maar goed, lutser, lever jij al je verworvenheden maar in en ga lekker in Afrika op een hand modder zitten kauwen. Want dat is veel eerlijker dan andersom hoor.
Schiet een paar van die vluchtelingenboten nietsontziend naar de kelder, en het probleem is afgelopen.
@sedinvanumquaesivi | 16-04-15 | 09:21
En je luistert ook niet goed. Niemand heeft het hier over dat we die mensen geen eten en onderdak willen geven. Laat staan een goed bestaan. Maar dat hoeft hier niet in Europa te zijn. Dat kan heel goed in de regio gebeuren zoals Karstens aangeeft. Daar willen we zelfs geld voor uit trekken!! Die regio heeft deze mensen nodig voor als de rust is wedergekeerd. Want ik zie alleen maar jonge volwassen mannen op de bootjes.
@sedinvanumquaesivi | 16-04-15 | 09:21
Dat argument heb ik al te vaak gehoord, meestal van linkse zakkenvullers!
Enne... reaguurders voor 'hersenloze losers' uitmaken is niet netjes als je een ui achter je nick hebt!
--sql error-- | 16-04-15 | 09:30
Ik weet het, zie mijn 09:29.
Zelfs in China waren ze zo wijs om een een-kindbeleid in te voeren om rampen te voorkomen.
Maar Afrika lijkt nooit de staat van leven in het wild achter zich te kunnen laten.
sedinvanumquaesivi | 16-04-15
Ter aanvulling, allemaal nog afgezien van waar we 50.000.000 vluchtelingen zouden moeten huisvesten, voeden etc.
De vreemdeling die bij u verblijft, moet voor u zijn als een ingezetene onder u. U moet hem liefhebben als uzelf, want u bent zelf vreemdelingen geweest in het land Egypte. Ik ben de HEERE, uw God.
@Botte Hork | 16-04-15 | 09:01
Respectloos, maar ergens niet verbaast...
@sedinvanumquaesivi | 16-04-15 | 09:21 Ik heb de vluchtelingen/gelukszoekers van Lampedusa met de trein naar Marseille zien vertrekken. Allemaal jonge mannen.
Misschien een rare suggestie, maar waarom doen ze geen poging om van hun eigen land iets te maken?
@Lewis 09:18
Een werkbare oplossing is het bouwen van vakantieparken in Egypte, Turkije en Jordanie met Europees geld en bewaking van de Verenigde Naties om Syriers een menswaardige en veilige opvang in de regio te bieden en na be-eidinging van de oorlog, hebben Egypte, Turkije en Jordanie dan gratis vakantieparken gekregen van Europa.
Een werkbare oplossing was, het in leven houden van Ghadaffi. Nu te laat. Libie moet weer een stabiel politiek klimaat krijgen ipv de criminele anarchie die het nu is, dankzij Sarkozy en consorten.
Samson: [wurggreep aan/] "we zijn gebonden aan internationale verdragen (veelal op verzoek van ons, maar dat zeg ik jullie domme journalisten lekker niet), we moeten ze wel onderdak bieden" [/ wurggreep uit].
Kijktip voor überlol!!1! 30 Minuten (Arjan Ederveen) - Geboren In Een Verkeerd Lichaam
www.youtube.com/watch?v=KFvT99HNpuI
@necrosis | 16-04-15 | 09:28
Die 5300 zijn VAN HARTE welkom in NL. Daarna mogen de dobber negers dat eilandje hebben.
Madame Poitiers | 16-04-15 | 09:22
overbevolking is de oorzaak (Nigeria bijvoorbeeld, gegroeid van 5 naar 50 miljoen).
En dat is weer in gang gezet door de VN, AZG, etc... Op langere termijn hebben ze problemen alleen maar groter gemaakt, met miljoenen doden tot gevolg.
Zolang de propaganda kanalen de hele dag de zieligheid roepen, luister naar NPO 1, gaat er hier niks veranderen. Eén groot links blok die dit land ondermijnt.
@sedinvanumquaesivi | 16-04-15 | 09:21
Wat doe jij zelf voor deze mensen? Of stem je alleen maar op een linkse partij en geeft wat geld aan een goed doel om je geweten te sussen. Nogmaals, wat doe jij zelf voor deze mensen?
Alsof Artsen zonder Grenzen niet mede schuldig is aan deze influx.
Zij hebben tientallen jaren in Afrikaanse crisisgebieden zonder voldoende hulpbronnen een bevolkingstoename in de hand gewerkt. De Afrikaanse animistische cultuur van veel kinderen baren en aanvaarden dat ze veel kinderen verliezen, is door organisaties als AZG volledig op zijn kop gezet. Met name in die crisisgebieden.
Goede vent die Karskens, mét ballen, that is. Go get 'em.
@Maaiveld | 16-04-15 | 08:55
Ha ha ha ha, Wilders aanklagen omdat er mensen om hem heen "Minder, Minder, Minder" riepen.
Strijdvaardige Amnesty boss zegt; "Kom maar op" weet immers dat hij geen centje pijn zal hebben en dat zijn bevrinde advocaat hier ook weer een mooi jaar salaris aan over gaat houden. Het had hem gesierd als hij zou zeggen, doe nu niet dat kost veel geld en die besteed ik liever aan de vluchtelingen.
sedinvanumquaesivi | 16-04-15
U heeft het punt niet helemaal begrepen volgens mij, tenzij u 50.000.000 vluchtelingen naar Europa wilt halen. De kosten per Europeaan per jaar zijn dan ongeveer 5000,-.
Kortom, als de helft vd Europeanen bereid is te betalen komt dat per Europeaan op 10.000,- per jaar.
Om het voor u nog wat inzichtelijker te maken, als u getrouwd bent en 2 kinderen hebt dan mag uw gezin elk jaar 40.000,- betalen, bent u daartoe bereid ja of nee?
@--sql error-- | 16-04-15 | 09:11
Dan zadel je een bevolking van 5300 mensen op met een veelvoud aan mensen die nevernooit willen vertrekken als ze voet aan land gezet hebben....
Ze zullen het vast wel goed bedoelen, die (linkse) organisaties. Maar ja, zoals ze zeggen: "The road to hell is paved with good intentions."
-weggejorist-
@necrosis | 16-04-15 | 08:58
WAT probleempje?
Leg er maar een paar EU fregatjes neer die met Libie gaan praten indien ze niet accepteren als wij hun dobbernegers retour zenden.
Je kunt je ook bij ieder probleempje neerleggen, of je gaat eens laten zien dat ze nu eens hun eigen broek op moeten houden. En JA ik weet dat Libie ook verscheurd wordt door ISIS. Dan gooien we ze in Tunesie op het strand, waar we Tunesie gewoon eerlijk voor compenseren. Voor de prijs van 1 EU vluchteling kunnen we in de regio 50-80 mensen opvangen. GO FIGURE!
Menen jullie dat nu serieus? Wat zou je zelf doen als je Kids niks te eten hebben, er oorlog in je land is, etc..
sedinvanumquaesivi | 16-04-15 | 09:21
.
We kunnen lectuur uitdelen onder Afrikanen waarin staat hoe wij ons in WOII tot gort geschoten, uitgeperste, mishandelde en getraumatiseerde Europese continent weer hebben opgebouwd. Met heel wat minder geld en middelen dan wij inmiddels naar Afrika hebben gestuurd.
Altijd een verademing om het geluid van Arnold Karskens te horen.
Wat mij betreft stuurt Italië elke vluchtelingenboot terug naar een veilig stukje van Libië. De EU, VN en NAVO zouden moeten zorgen dat de vlichtelingenkampen in de regio veilig zijn. Dan kun je ze met een gerust hart weren uit Europa en hoeven er niet 400 mensen te verzuipen.
Hier gaat alleen de asielindustrie in Europa niet mee akkoord.
Waar me trouwens ook de broek van afzakte deze week is dat ik moest lezen dat die mensensmokkelaars een Italiaans kustwachtschip buitgemaakt hadden en daarmee andere kustwachtschepen onder vuur namen in een poging hun brakke vluchtelingenbootjes terug te halen om ze opnieuw te kunnen gebruiken. Of zoiets. En dat dat ook nog lukt.
Maar aan de andere kant verbaast het me ook weer niet.
@Bokito ergo sum | 16-04-15 | 08:59
Blijkbaar doen die naast de goede dingen ook mensen stimuleren om maar te gaan dobberen. Ik ken ook geen details, maar deze journalist praat over het algemeen geen poep.
@Bokito ergo sum | 16-04-15 | 08:59
AzG doet goed werk?
www.powned.tv/nieuws/buitenland/2015/0...
Mijn vraag, waar gaan ze die drenkelingen/ dobbernegers aan land zetten?
Sjaak Faal | 16-04-15 | 09:16
Als Afrikanen een beter leven willen, moeten ze met onmiddellijke ingang ophouden elkaar te bevechten. En stante pede honderdduizenden psychiaters opleiden om die tientallen miljoenen verkrachte, gemartelde, verjaagde, verweesde en psychisch uitgeholde kinderen en jongeren van broodnodige bijstand te voorzien, voordat die op hun beurt ook weer in het kwadraat slachtoffers maken.
Afrika zit in een afschrikwekkende vicieuze cirkel.
Haha, ik zie het nu al voor me, allemaal van die geitenwollensokken met katoenen tasjes op het strand van Libie flyers uitdelen terwijl de vluchtelingen in de bootjes stappen en ondertussen roepen "niet doen hoor"...
Karstens snapt het tenminste
-weggejorist-
@blauwe zander | 16-04-15 | 08:57
Dat doen ze dan ook! De laatste boot die zonk, zeiden ooggetuigen / overlevers dat men bij het zien van de Italiaanse boot allemaal naar een kant ging om te kijken.
Stel je dat nu toch eens voor, je zit op een rubberboot zonder obstakels en met 360 graden vrij uitzicht. Dan zie je een andere boot en meen je en masse naar die kant van de boot te moeten gaan.
Zielig voor die mensen, goed van de Italianen dat ze wegens milieu overwegingen niet volgas die kant op stoven.
Deze mogen van mij dan wel weer komen.
Ik heb een concept voor een nieuwe African-Hardrock band.
bitsandpieces.us/wp-content/uploads/20...
Klasse, Meneer Karskens! Ik word onpasselijk van de toestanden die nu gaande zijn. Vooral en met name omdat ik het helemaal niet zie zitten dat deze mensen ons land en continent komen verzieken met hun analfabetie en agressie, omdat ze zo ontzettend zielig schijnen te zijn. Daarnaast omdat dit beleid onbetaalbaar is (26.000 euro per asielzoeker per jaar) en niet uit te leggen is naar de lokale bevolking, die het land heeft opgebouwd en de voorzieningen in stand houdt met veel en hoge belastingen. Maar ook omdat er steeds maar weer kinderen verzuipen in de Middellandze Zee. Kijk, de volwassenen kiezen er zelf voor om het risico te lopen. Maar als ik dan ouders zie met kinderen en baby's en soms ook zwangere vrouwen, begin ik te koken van woede. Onverenigbare culturen.
Eduard Nazarski is 15 jaar lang directeur van Vluchtelingenwerk geweest en heeft dus al zo een slordige 1,5 miljoen Euro buit gemaakt door deze dodelijke vluchtelingenstroom in stand te houden.
Zolang in Nederland de dienst wordt uitgemaakt door lieden die menen dat iedereen, van waar ter wereld ook, récht heeft om in Nederland te wonen en dat autochtone Nederlanders géén recht hebben om daar iets van te vinden, blijft het dweilen met de kraan- pardon: sluizen wijd open.
De PvdA en andere linkse partijen zijn voor INTERnationale "solidariteit" wat zoveel wil zeggen dat Nederlanders de boosdoeners zijn (VOC, slaven, vult u verder het bekende riedeltje maar in) en het nu hoog tijd is dat wij onze schulden aan de arme zwartjes gaan inlossen.
Racisme zegt u? Ja, maar omdat alleen witte mensen racist kunnen zijn in Linksdenken gaat die vlieger niet op. En kan Jan met de Modale Pet fluiten naar zijn huurwoning, want terwijl hij na zes jaar wachten nog steeds geen huis heeft, mag Ahmed met het Moslim Gebedskleed zich direct na aankomst verheugen in een urgentieverklaring en ASAP in een gratis huis, dito inboedel met Miele en een uitkering.
En Ali Somali Illegali weet dat er naast bed, bad, brood door het opzetten van een grote bek heel snel een legale verblijfsstatus wordt geregeld. Nederland Luilekkerland. Met de nadruk op Lui. Want werken, daar hebben we Kaasjes voor.
@ de Voorzittert | 16-04-15 | 08:49
Je zult op z'n minst moet kunnen bewijzen dat zo'n boot uit Libië afkomstig is. Stel je voor dat dit op de Noordzee zou spelen en dat de Noren of Britten op de Nederlandse stranden bootjes vol vluchtelingen dumpten die wij niet wilden hebben. Ik vind het een levensgroot probleem hoor, begrijp me niet verkeerd, en dit vluchtelingenprobleem is zo ondertussen een van de dingen waar ik me het meeste zorgen maak in mijn leven, maar een panklare oplossing is lastig.
Voor mij zijn er twee bottom lines: 1. Je kunt mensen niet zomaar laten verdrinken. 2. Europa kan níét klakkeloos gigantische vluchtelingenstromen opvangen.
En dan vind ik het aan de politiek om een werkbare oplossing te bedenken.
@Sjors W. | 16-04-15 | 09:00
Het. Zijn. Geen. Vluchtelingen! Het. Zijn. GelukszoekerTs.
Afrika zit op ramkoers naar haar eigen ondergang. De oplossing is niet om ontelbare getraumatiseerde en verwilderde Afrikanen tussen de Europeanen te proppen.
De oplossing is om daar de touwtjes in handen te nemen in samenwerking met Afrikaanse vrouwen (die Afrikaanse kerels deugen voor geen meter), en onmiddellijk rigoureuze geboortebeperkende maatregelen te treffen.
Zo niet, mogen de goden hen bijstaan - dan moeten die Afrikaanse gewelddadige niksnutten doorgaan met wat ze al vele eeuwen doen, ver voor de Arabieren en de blanken kwamen: tribale strijd, niets plannen, niet samenwerken, vrouwen onderdrukken, en lak hebben aan de dag van morgen.
-
Afrika's ellende heeft niets met oud-kolonialisme te maken, maar met een diep ingewortelde cultuur. Ik snap niet dat de negers die het geluk hebben om in het Westen te wonen, geen lering trekken uit het wanstaltig destructieve gedrag van hun Afrikaanse voorouders.
De aanklacht zou moeten zijn; schuldig aan het verval van de beschaafde samenleving door ingrijpen uit eigenbelang en nalatigheid jegens het westen,omdat zij de ontwikkeling van de armsten ter wereld tegen gaat,en de ondergang van het rijke vrije westen bewerkstelligd.
Ik doneer mijn geld en mijn mening van harte als hiermee die hele zieligheidsindustrie omvergetrokken kan worden.
Ik heb het vaker gezegd; asielzoekers/vluchtelingen zijn geen mensen maar een product. En dankzij deze producten is dat in Nederland een algehele industrie geworden waar heeeeeeel veeeeel mensen/bedrijven/instellingen afhankelijk van zijn.
.
Het gaat allang niet meer om het menselijk leed .. maar om de euro's.
.
Ernstig voor de Afrikanen want die willen maar een ding: een beter leven.
@Kamervraag | 16-04-15 | 08:50
Het jaarinkomen (brutoloon en vakantiegeld) van de directeur bedroeg in 2013 104.404 voor een fulltime dienstverband (40 uur per week).
@Maslov de 1e | 16-04-15 | 09:13
Ons kabinet heeft het IQ van een pinda.
Denk dat dat wel zo'n beetje aangeeft hoe slim we zijn.
Zelfde reden waarom moeder Theresa hulp van ziekenhuizen weigerde, het zou haar overbodig maken.
8500 zijn er door Italie vorige week uit zee geplukt. In 1 week dus. Zijn er dus 34000 per maand. En dat zijn alleen nog maar diegenen die uit zee geplukt zijn. Degenen die zelfstandig de overkant hebben gehaald niet eens mee geteld. Ik neem aan dat dat er toch zeker 4000 zijn. Zijn er wel een stuk of 50000 per maand.
Terroristische dreiging, massa-immigratie, economische crisis, kalifaatdreiging en goud geld verdienende smokkelmaffia/mensenleed. De oplossing van Nederland? Open grenzen en iedereen bad brood en bed. Hoe slim zijn we ?
Het grootste probleem zijn de mensenhandelaren en maffia die de overtochten faciliteren.
Als het lukt om die aan te pakken / kapot te schieten is het probleem enorm veel kleiner.
Mooie klus voor de special forces. Uit alle EU lidstaten. Genoeg geoefend, aan de slag.
Go Arnold. Mijn (financiele) steun zal je krijgen!
Het aardige is dat Karskens met veel respect voor de vluchteling zijn boodschap uitdraagt. Hij vindt het pertinent onrechtvaardig dat de rijke vluchteling (moet boot kunnen betalen) tig keer zoveel geld krijgt als de achterblijvende in nood. Daarom moet het geld hiervoor naar de opvang in de regio.
Amnesty-directeur Eduard Nazarski is weer zo'n Jood die een rechtstreeks verband ziet tussen het niet toelaten van alle vluchtelingen ter wereld en de opkomst van de Nazi's.
www.amnesty.nl/nieuwsportaal/nieuws/co...
Het kan eenvoudig opgelost worden:
geef Lampedusa een speciale status, waarbij aankomst in dat gebied je geen recht geeft tot europa.
Hebben ze met dat Spaanse gebiedje in Marokko ook gedaan, dus moet te doen zijn.
@tipo | 16-04-15 | 09:05
In ieder geval even beslag leggen op die 115.777 EUR. Wet BIBOB.
Arnold zegt wijze dingen.Een verademing.
Idd waarom niet gewoon telkens die bootjes opvangen en linea recta terug varen met de vluchtelingen.En dat keer op keer doen.Maar nee,ze opvangen,dan blijft die stroom komen.
Het is zo simpel.
@ tipo | 16-04-15 | 09:05
Het heet niet voor niets Vluchtelingenwerk. Vluchtelingenbaantjes lag er dan weer iets te dik bovenop.
De directeur van Vluchtelingenwerk krijgt een salaris van 115.777 Euro. www.vfi.nl/website/branche-informatie/...
Dat krijgt hij, omdat hij de vluchtelingenstroom in stand houdt met doden tot gevolg. Die kun je dus met gemak aanklagen voor dood door schuld als het al geen moord is.
@Bokito ergo sum | 16-04-15 | 08:59
Die begreep ik ook niet.
Opvangen van vluchtelingen in de regio.
Dan heb je al dat gedoe met illegalen ook niet meer.
(Grote kans trouwens dat veel illegalen toch als vluchteling worden gekwalificeerd).
.
Als vluchtelingen in de regio moeten blijven selecteren de nep-vluchtelingen, die nu nog meeliften met de echte vluchtelingen om te profiteren, zich vanzelf uit.
Want een vluchtelingenkamp, hoe goed ook geoutilleerd en beschermd, zal voor nep-vluchtelingen niet aantrekkelijk zijn.
.
En als je hier de grenzen sluit en de illegalen, waar wij nu mee zitten opgescheept, naar deze vluchtelingenkampen in de regio zou brengen, heb je grote kans dat de meesten, zo niet allemaal, daar niet willen blijven, maar wel terug naar Europa willen.
Als je gegarandeerde veiligheid en verzorging in vluchtelingenkampen kunt krijgen zou je geen reden meer moeten hebben om elders naartoe te gaan als vluchteling.
Tenzij je dat niet bent.
Mooi. Er is niets "menselijks" aan om een overbevolkt land als Nederland achteloos vol te laten stromen met kansloze immigranten uit een niet-inpoasbare cultuur. Waar nu al werk te kort is voor iedereen, waar betaalbare woningen moeilijk verkrijgbaar zijn, waar de gezondheidszorg onbetaalbaar begint te worden voor wie er WEL voor betalen, waar belastingbetalers achter aan de rij moeten aansluiten voor een woning.
Terwijl er nu al problemen zijn met jihadisten die als decadente oorlogstoeristen het leed in de vluchtelingen-producerende landen helpen te vergroten.
Weg met de oorlogsprofiteurs van de asielindustrie!
@VanBukkem | 16-04-15 | 08:45
Eigen volk laatst! Eigen volk laatst! Eigen volk laatst! Eigen volk laatst! Eigen volk laatst!
@Driewerf Hoezee | 16-04-15 | 08:43
Inderdaad fuck the what?! Opnieuw Russische provocatie.
Prettige wedstrijd Arnold. Helaas heeft de rechterlijke macht net zo veel last van een uitvergroot geweten als iedere andere linksmens. En voor de paternalistische onderbuik van de Gutmensch moet alles wijken.
@ ole guapa | 16-04-15 | 08:51
Waarom moeten er altijd 'communicatiecampagnes' komen? De EU kan hier in Europa in meer ideale omstandigheden haar boodschappen al niet gecommuniceerd krijgen. Als ik een sub-Sahara hongerneger of Syrische Islam-militie-ontvluchter was, dan zou ik vermoedelijk ook liever de geruchten dan de EU-folder geloven. Op dat strand staan, achter je kijken, en dan denken: 'het is overal beter dan hier', dat kan ik me best voorstellen.
Is overigens geen argument om ze allemaal maar te laten komen en verblijfsvergunningen te geven, maar ik snap die vluchtelingen wel.
Hulde. Op naar een beleid waarbij bootjes worden onderschept en gedwongen rechtsomkeert te maken. Liefst worden de schippers (er van uitgaand dat die met de smokkelaars samenwerken) overboord gekieperd of in ieder geval geboeid, en wordt de boot bij terugkomst in NAf vernietigd.
Waarom Artsen zonder Grenzen, die doen goed werk ter plekke
Goed zo. Hier wil ik wel geld voor storten.
Alleen al vanwege die demagoog Nazarski met die zure, quasi verontwaardigde kop.
Het is echt tenenkrommend hoe die zgn gutmenschen over lijken gaan om hun zakken gevuld te houden en ondertussen hun eigen superioriteitsgevoel op te poetsen.
En zet die 'ludieke' grafzerken fijn in Libië neer, misschien werkt het daar nog enigszins preventief. Hier is het pure verspilling van fondsen en ook nog eens vervuilend. Of gaat nazarski ze hergebruiken als tuinhek bij z'n doorzonwoning?
@de Voorzittert | 16-04-15 | 08:49
Probleempje, je vaart dan met militaire schepen in de territoriale wateren van Libië of buurlanden.
Ik zou opteren voor zeemijnen, maar stel dat er straks een vis tegenaan zwemt.....
@Sjors W. | 16-04-15 | 08:48
Vergis je niet in de mogelijkheden die type zoals Volkert hier hebben. Die hebben steun tot in hoge regionen van de politiek. Partijen zoals SP, GL en PvdD steunen dit soort acties ondergronds maar al te graag
Vreemd is ook dat de boten eenmaal bij de kust van luilekker Europa allemaal omslaan alsof zij het commando en nu allemaal naar één kant opvolgen ,met als resultaat allemaal dobber en enkele zink negerts .
Haha Amnesty aanklagen wegens verzuim van het plaatsen van waarschuwingsborden op een Libisch strand. Ik vond die Karskens altijd al vermakelijk maar nu gaat ie clownesk doen. Jammer.
170.000 vluchtelingen die Italië bereikt hebben en 3.500 niet. Dat is 2% verlies.
Moet je eens zien op wat voor vlakken en hoeveel er hiér verspild wordt.
Die immigratie gaat niet stoppen omdat er teveel adviesbureautjes en bedrijfjes zijn die er van profiteren.
Hoe lang gaat het nog duren totdat die Australiers moeten overgaan tot het vertalen van hun leaflet in het Nederlands?
Wat een racist.
Ik ben benieuwd hoeveel doodsbedreigingen hij al naar zijn kop geslingerd heeft gekregen.
Het zou me in ieder geval verbazen als-ie 2016 nog mee gaat maken.
Arnold kan rekenen op een bedrag van mijn kant om dit mogelijk te maken. Niet eens zozeer vanwege de Avondland argumenten, maar vooral omdat die mensen hier in een wereld terecht komen waar ze zich never nooit echt thuis zouden voelen.
Mijn 5 cent: ik vraag me al jaren af waarom EU niet een enorme communicatiecampagne begint om *ter plekke*, uit te leggen hoe enorm kansloos zo'n overtocht is. Met onze massamediale ervaring zijn we prima in staat die lokalo's te overtuigen om vooral niet te vertrekken. Vanaf billboards tot soap-scenario's. Het probleem bij de bron aanpakken.
Dit is een kwestie van verantwoordelijkheid. Deze organisaties stellen dat Nederland verantwoordelijk is voor al het leed in de wereld. Vervolgens krijg je al die naïeve suggesties te horen: "Stuur militairen naar opvangkampen in Syrië."
Nederlanders zijn niet verantwoordelijk voor de situaties in Syrië, Somalië, Ethiopië of zelfs Libië. Er bestaan geen rechtsgronden om hele volksverhuizingen te rationaliseren.
Mensen sterven. Accepteer dat maar.
Ik vraag mij trouwens wat die salarissen zijn van die directeur-goedmenschen. Zakken vullen met "goed doen"
@Godsammekraken | 16-04-15 | 08:48
Het verraste mij ook. Dat idee van 'er sterker uitkomen samen' gaat niet meer verwezenlijkt worden.
Met een fatsoenlijke marine in de Middellandse Zee die de dobbernegers niet op Lampedusa afzet maar gewoon ergens in Libië zouden we ook al iets meer geholpen zijn. Maar dat mag blijkbaar niet van #EU?
Die man moet de politiek in..
@ sinar2 | 16-04-15 | 08:42
Arnold is wel een bikkel, daar maak ik me niet zo snel druk om. Die ging unembedded Afghanistan in en kwam daar ook zonder kleerscheuren uit.
Kansloze rechtszaak natuurlijk. Het is, zoals eerder beschreven, een hele industrie geworden. Die weten hun belangen wel te verdedigen.
De overheid betaalt de advocaten van de asielzoekers. Dan moet de overheid ook deze advocaten gaan betalen. De crowdfunding heeft zogezegd al plaats gehad via de belasting.
Gerelateerd onderwerp: begrijp dat het kabinet er vanacht om 3:30 uur nog niet uit was. Zou het dan toch.....?
Gooi het gironummer maar open, Arnold! Maak er wel even een ANBI dingetje van zodat ik het kan aftrekken van mijn zure taxpoet!
ze komen niet uit Syrie (ook al zeggen ze dat graag), maar ergens uit Nigeria, CAR, Congo, etc.
Is eenvoudig te zien aan hun kleurtje.
Syriers zien er uit als blanke zuid-europeanen.
Ik vind het woord "menselijkheid" in dit kader door de PvdA gebezigd knap misselijk. Ze weten zelf toch ook dat ze het lijden van de onderdakzoekers verlengen?
Het is een schande dat er nog steeds geen brug is naar Lampedusa! Wegmetons! Wegmetons!
Trek dat maar eens wat breder: de linkse politiek is verantwoordelijk voor de ondergang van het vrije Westen.
Er vind al jarenlang een grote volksverhuizing plaats waar wij als inheemsen NIETS tegen mogen doen.
Het mooie trotse welvarende en vredige Europa gaat totaal naar de kloten en we staan erbij en kijken ernaar.
Kan hij Joel Voordewind niet meenemen in zijn aangifte?
He, hij zegt bij mij dat hij download.omroep.nl/vara/2015/04/15/201... niet kan vinden...
Als ik die link overtyp krijg ik een echte mp4...
Stukje Karskens uit de Volkskrant van een paar maanden terug, waarin hij ook al tegen de vluchtelingenmaffia schopt: www.volkskrant.nl/dossier-4-uur-nieuws...
Volgend topic:
nos.nl/l/783265
Dit. Is. Erg. Wtf.
Mooi, daar heb ik wel een paar tientje voor over voor die rechtszaak.
Alhoewel ik hem verdomd weinig kans geef in Nederland, je staat dan namelijk voor een D666 rechter....
Geld. Daar is het die advocaten, zelfbenoemde progressieven en NGO's om te doen. Niks anders.
OT: Pfff er vliegen helicopters boven de stad voor de 'beveiliging' van die internetconferentie. Kan iemand ze vertellen dat je de beveiliging op Internet regelt via Super Cobra of Super Cobra II?
@zeg maar jansen | 16-04-15 | 08:38
Al die doden worden anders door 'links' opgevoerd om ons een collectief schuldgevoel aan te praten.
Ik acht Samsom in staat om een flinke, zeewaardige boot naar de kust van Libië te sturen om ze zelf op te halen.
Nou Arnold, ik zou alvast maar beveiliging aanvragen want de linksfascisten zullen je zo snel mogelijk de dood in willen jagen. Je komt tenslotte aan het inkomen van vele duizenden asieladvocaten en de mensenhandelaren van Vluchtelingenwerk.
Vraag me af hoe lang het nog duurt voordat er Ebola uitbreekt in de EU.
Je weet niet wat voor ellende ze nog meer meebrengen.
... en een satelliettelefoon mee zodat ze de Italiaanse kustwacht kunnen bellen om opgepikt te worden.
Kun je net zo goed een brug aanleggen.
Go Arnold!
In Australie, Canada en USA snappen ze het _wel_. Puntensystem waarmee bepaald wordt hoeveel iemand voor het gastland kan betekenen en geen zieligheidsscore. Wonderbaarlijk genoeg alledrie grote immigratielanden.
Ik vond mijn optie (vorig topic) om Lampedusa af te stoten veel beter!
Dan ligt de grens van Europa ineens een heel stuk verder weg.
Maar van verzuipdoden hebben we geen last, het zijn die die niet verzuipen waar je overlast van hebt.
Mensensmokkel is verboden maar de grootste aanjager van dat fenomeen, de zieligheidsindustrie, is legaal. Sterker nog: de overheid maakt ons ons inkomen afhandig om eraan mee te werken. Onbegrijpelijk.
Go Arnold!!
REAGEER OOK