Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

'Bed, bad en brood voor illegalen hoeft niet'

Het vluchtelingendossier was weer een mooie gelegenheid voor de coalitiepartijen om zich rond verkiezingstijd als elkaars ideologische tegenpolen te profileren, en voor lokaal links/rechts om te twitbitchen. Maar nu doet de Raad van Europa een onverwachte duit in het zakje van de VVD: "Nederland hoeft geen afgewezen asielzoekers op te vangen", staat in een concept uitspraak die later vandaag officieel bekend wordt. Tegenslag voor de asielmachine die ondertussen al jaren zeult met de Vluchtschoolflatkerkkantoorgangers. Zij brachten bovenstaande beelden van de Vluchtflatontruiming naar buiten, via deze (extreem-)linkse vluchtelingen-sympathisanten die staan te trappelen Nederland als fascistische politiestaat neer te zetten (mirror). Ze claimen 'politiegeweld', maar het is moeilijk te bepalen wat er daadwerkelijk gebeurde en eventuele provocaties blijven buiten beeld. Dus oordeelt u zelf. Zeker is dat de vluchtelingenindustrie excelleert in theater, zoals het onderstaande filmpje laat zien. Waarschuwing voor beide video's: draai je volume wat omlaag voor je op play drukt. Ze maken nogal stampij.

Reaguursels

Inloggen

Ja dit zijn allemaal zielige mensen die hierheen zijn gekomen om hard te werken en iets van hun leven te maken en absoluut geen aanspraak zullen maken op onze sociale voorzieningen.

Wat een stoute politiemensen die met overmatig geweld deze mensen arresteren die een rustig dialoog willen.
Foei.

MartinLeuterKingsize | 17-04-15 | 00:24

dit is dus het linkse beleid van de pvda.
hotel accommodatie voor gelukzoekers die met list en bedrog een poging deden om de staat op te lichten
het opvangen in de regio mag ook al niet van links.
toch zal er wat moeten gebeuren.
deze week zijn er weer 10000 bootvluchtelingen in italie geland,die zich gaan uitspreiden.
en graag gebruik zouden willen maken,van de uitstekende kostenloze voorzieningen,van het lekker landje,waar ze het beter krijgen dan hulpbehoevende bejaarden,die de buren maar moeten vragen,als ze op de pot moeten.
en de beste regering van na de oorlog,prakkezeert hoe moeten we dit onderwerp van landsbelang oplossen.
ik zou niet graag in hun schoenen staan met zo,n belangrijk onderwerp

soledad | 16-04-15 | 00:21

Alsof als je zelfmoord wilt plegen voor een stilstaande auto death, death en death gaat roepen. Met ze nieuwe pattas en schoudertasje, slecht geacteerd. Man wat kan ik boos worden om deze negatieve aandachtstrekkerT.

leijpeideaud | 15-04-15 | 21:35

@CrapoTheGreat | 15-04-15 | 11:33

Dat is toch precies wat die schooier van een Bos deed, naast ons opzadelen met een giga staatsschuld om banken te "redden".
Even snel een generaal pardon er door jassen en de Nederlandse burgers weer opzadelen met asociaal gedrag van dat tuig en een gepeperde rekening voor hun levensonderhoud voor de rest van hun leven.

Pieter V | 15-04-15 | 20:56

Hij heeft wel mooie witte schoenen.

adeehaadeetje | 15-04-15 | 20:28

Asscher,... (PvdA) waag het niet weer, nog een generaal pardon!
Opzouten, niet over onze ruggen, zorg eerst maar eens voor eigen mensen! Het is al een bende in dit land! Uitgeprocedeerd is uitgeprocedeerd!

Lexus01 | 15-04-15 | 19:21

Alles herhaald zich; eind 70'er begin 80'er jaren kwamen de Vietnamese bootvluchtelingen. Wat toen was en nu ook weer gaat gebeuren dat er druk op de Gemeenten wordt gezet om deze "asiel-zoekers"te huisvesten. Sta je met gezin jaartje of 8 in de Randstad op de wachtlijst, krijg je de mededeling nog effe paar jaartjes wachten, want noodgevallen gaan voor. Die Vietnamezen bgonnen tenminste nog een loempia-tent of patat-zaak. Zie ik deze potentiële kansparels niet doen.
Tegenstrijdigheid: in landen als Zweden en Noorwegen zat ruimte om dobbernegers op te vangen, maar volgens mij streng asiel-beleid. Waarom moet de moslim maffia allemaal in het kleine overbevolkte Nederland gehuisvest worden?

Panta_Rhei | 15-04-15 | 19:08

Wil niemand die vent dan even van achteren nemen ?
Dan kan hij ophouden met schreeuwen " I NEED DICK"

jan-met-de-pet | 15-04-15 | 17:40

Het eerste wat ze hebben is een gsm, die ze de hele dag tegen hun oor aan houden, alsof het niks kost. Verder willen ze geld, een blond wijf, en een huis, een BMW, in die volgorde. Dit land wordt totaal leeggevreten, en ze worden aangemoedigd door de linkse losers, die zelf ook totaal geen ambities voor hun toekomst hebben. Prioriteit ! is dat het hun geen cent mag kosten, die kosten wentelen we af op de werkende bevolking, die zelf keer op keer op keer, op keer, stemmen op dezelfde Haagse hufters.

Archy Bunker | 15-04-15 | 16:35

Kan iemand van journalistieke komaf eens duiden hoe het nou zit?
Volgens dit stukje, gebaseerd op een Telegraaf-artikel, zou het Comité van Ministers van de Raad van Europa vandaag bekendmaken dat "Bed, bad en brood" niet hoeft. Inmiddels wordt het Comité van Ministers van de Raad van Europa hartelijk bedankt door hulporganisaties en de beruchte Linda Voortman omdat het Comité vindt dat Nederland wél verplicht is uitgeprocedeerden op te vangen.
Hoe zit het? Zat de Telegraaf er keihard naast? Of is het Lubberisme terug in de politiek, waarbij politieke taal expres zó wollig wordt gemaakt dat iedereen alles op zijn/haar eigen manier kan uitleggen?

simpelman | 15-04-15 | 16:06

Zachte heelmeesters, maken stinkende wonden!!

Eeeek-A-Mouse | 15-04-15 | 15:58

Ik dat niet begrijpen dat die uitgeprocedeerde, Illegale en meestal criminele schaars geklede, dakloze schreeuwerds nog steeds hier in dit kikkerlandje verblijven.
Is het niet dat als je illegaal bent, je strafbaar aanwezig bent? Dat je dan als uitgeprocedeerde asiel zoeker de kans maakt om opgepakt te worden en uitgezet?
Ik zou zeggen een paar pelotons ME eromheen, insluiten en afvoeren. Massaal de strippenkaart delen en hop naar de grens, foetsie ga het in een ander land maar proberen hier maak je geen kans meer.
En diegenen die zich verzetten en of in het criminele circuit bevinden opsluiten en berechten. Totdat de straf voorbij is en dan eveneens strippenkaart tot aan de grens en de groeten.
Maarja hier staat meneer agent te roepen, "doe nou rustig, werk nou mee" hahaha.. Maar eigenlijk om te huilen!!

Eeeek-A-Mouse | 15-04-15 | 15:55

filmpje 1: Politie hier als agressor neerzetten is WALGELIJK

Fratello | 15-04-15 | 15:55

Ouderwetsch Afrikaansche drama, ook in te huren voor feesten en partijen (en begravenissen) ..

Fratello | 15-04-15 | 15:39

Nogmaals, dit zijn geen vluchtelingen, de echte vluchtelingen hebben geen duizende euro s om een bootreis te betalen,de echte vluchtelingen zitten in kampen in de regio.

Jee-dee | 15-04-15 | 15:28

@Goatboy2014 | 15-04-15 | 09:11
Of is uw advies, knevelen ,spuugkap op , 10 bewakers mee op de KLM vlucht retour land van herkomst ? Ook prima
---

Ja desnoods wel ja. Uigeprocedeerd. Einde verhaal. Als na een rechtzaak ik me niet naar het vonnis schik dan komen er ook een aantal mensen met handboeien die me kicking-and-screaming naar een plek sleuren waar ik niet heen wil. Dat is dood normaal. Zo gaat dat in een rechtstaat waar de rechter het laatste woord heeft.

Dat schijnt alleen niet te gelden voor deze *uitgeprocedeerde gelukszoekers* ... Die hoeven zich niet te schikken naar het oordeel van de rechter. Want zielig ofzo...

peterdh | 15-04-15 | 15:12

-weggejorist-

Oblast | 15-04-15 | 14:40

Uitgeprocedeerd is uitgeprocedeerd.
En nu opzouten!

Schietmijmaarlek | 15-04-15 | 14:35

Deze lastpakken hebben de belastingbetaler al tientallen duizenden euros (per persoon) gekost vanwege alle proceskosten. Het is mooi geweest. Moven!

WillemRuis | 15-04-15 | 14:16

Agent: "Doe nou even rustig. We zien jou iedere keer en dat mag ... maar we doen gewoon ons werk he." En ondertussen die gast maar stop met arresteren en doe normaal gillen.

Hmm, ja, bij wie zou de provocatie nu liggen.

decadent degeneraat | 15-04-15 | 14:05

Uitgeprocedeerd?
DNA afnemen en dan vrijwillig en desnoods
onvrijwillig op doen lazeren. Problemen hierover
met eu-wetgeving? Lidmaatschap opzeggen
en toetreden tot de EVA-landen.

pennestront | 15-04-15 | 13:58

De oplossing is:
1) Geen asiel meer verlenen, zodat er geen nieuwe asielzoekers binnenkomen.
2) Alle illegalen die er al zijn gevangen zetten. Zij die meewerken uitzetten. De rest gevangen houden.
3) Zorgen dat de gevangen illegalen zich niet voortplanten. Die blijven levenslang gevangen, tenzij ze alsnog meewerken aan uitzetting. Eén keer per jaar vragen wat ze willen.

Dan is het hele probleem over een jaar of zestig opgelost.

Lewis Lewinsky | 15-04-15 | 13:51

Als je nog gaat discussieren over badbedbrood onzinregelingen NA een volledig doorlopen asylprocedure, kun je die procedure beter afschaffen.
Afgewezen? Niet meer welkom hier!
Klein vluchtelingenkampje oprichten waar alle
uitgeprocedeerden blijven tot aan het ophoepelmoment.
Paspoort opgegeten/vernietigd? OK, dan bepalen
WIJ waarnaartoe. Desnoods mbv parachute.
Te hard rijden en een bon krijgen is ook kudt.
Maar wet is wet.

pennestront | 15-04-15 | 13:41

upgent | 15-04-15 | 10:10
Mee eens. Al betwijfel ik ten zeerste of überhaupt het woord nog enige lading heeft. Voor mij niet meer in ieder geval.

lillendvleesch | 15-04-15 | 13:29

Zwoele Parijse Nacht | 15-04-15 | 12:57
De Hercules is een metafoor. Praktisch ben ik het uiteraard volledig met je eens. De kosten voor 100 lijnvluchten per jaar zijn waarschijnlijke velen malen lager dan de kosten als we deze 'asielzoekers' in Nederland laten gedijen. Even uitrekenen voor de grap. Een lijnvlucht a 350 passagiers huren wij als Nederlands Staat af voor een ticket van € 250,-. Dit maakt: € 87.500,- Wat beveiliging erbij, administratieve afhandeling. Nou laten we zeggen: € 125.000,- per vlucht maakt in totaal € 12,5 miljoen per jaar. Geschatte kosten vluchtelingenwerk nu (opvang, advocaten, etc.) ca. € 5 miljard gedeeld door ca. honderdduizend 'vluchtelingen' is ca. € 50.000,- per vluchteling (www.geennieuws.com/2014/02/hoe-meer-mi...). Waar zijn we in Godsnaam mee bezig?

Kolbjorn Varmann | 15-04-15 | 13:17

Sommige linkse idioten willen de EU aanklagen omdat er niet nog meer schepen worden ingezet om de dobbernegers op te pikken uit het water,
-
Jazeker hoor, we zullen een gratis veerdienst instellen voor die lui met een gratis busdienst om ze af te halen uit heel Afrika
-
Wat een KRANKZINNIGE toestand. Doe verdorie net als Australie en Japan. Zet ze vast in kampen op een afgelegen eiland waar ze niet vaandaan kunnen; tenzij ze terug gaan naar eigen land

telelezer | 15-04-15 | 13:02

Maar ze zijn wel zielig hoor, die gelukszoekers. Die hadden onderweg zo'n honger dat ze zelfs hun paspoorten moesten opeten!

Zwoele Parijse Nacht | 15-04-15 | 13:00

@Zwoele Parijse Nacht | 15-04-15 | 12:57
Juist.

Lewis Lewinsky | 15-04-15 | 12:59

@ Kolbjorn Varmann: terugsturen met een Hercules? Dat schiet niet op. Je moet zo langzamerhand een aparte lijn van Transavia gaan opzetten met A380's. Om het uur een vlucht. Maar dan wel ook de grenzen dicht anders zijn ze eerder terug dan de lege Airbus.

Zwoele Parijse Nacht | 15-04-15 | 12:57

@Hr. J. Ceasar | 15-04-15 | 09:02
Kleine groep mensen? De Bijlmer is inmiddels een Afrikaanse enclave met tienduizenden illegalen. En ja, die moeten allemaal worden uitgezet.

Lewis Lewinsky | 15-04-15 | 12:56

Uitgeprocedeerden moet je direct na de uitslag uitzetten.
Anders heeft het hele beleid aangaande vluchtelingen geen zin!
Uitgeprocedeerd = opzouten.
Wat begrijpt de verantwoordelijke minister hier precies niet aan?
necrosis | 15-04-15 | 09:25
Ze hebben hun paspoort opgegeten en dus weigeren de Afrikaanse/Arabische landen hun weer op te nemen, daar ligt het probleem. Willen we van ze af dan moeten we of verdragen schenden (prima, want die verdragen zijn achterlijk en niet van deze tijd) of we moeten die gelukszoekers het hier zo moeilijk maken dat ze uit eigen beweging vertrekken of we moeten ze opsluiten tot ze willen vertrekken.

XaleX_2 | 15-04-15 | 12:55

@clockandhammergame | 15-04-15 | 12:01
Mooi verhaal. Goed betoog. Het punt is dat het uitzetten juridisch zeer lastig is. Namelijk: vaak weet men niet waar de gelukzoeker vandaan komt. Bewust of onbewust (kwijtraken papieren bijvoorbeeld). In dat geval stel ik het volgende voor. Voorkomen is beter dan genezen, en daarom stel ik voor om ALLE, maar dan ook ALLE boottoeristen vanuit Noord-Afrika op te pakken en als illegalen te behandelen, om ze vervolgens linea recta terug te varen richting Noord-Afrikaanse stranden. Als we hier problemen mee krijgen vanuit dergelijke Noord-Afrikaanse landen, dan is het maar zo. Deze boottoeristen/gelukzoekers kiezen er zelf voor om met drogredenen valselijk landen binnen te dringen. Asielaanvragen/procedures dienen in de buurlanden te worden opgestart en aangevraagd. Economische migranten kunnen hetzelfde doen met motivatie omkleed (aanbod baan, opleiding, minimale aantoonbare buffer voor levensonderhoud). We zijn gvd geen Sinterklaas.
Maar dan nu de Linkse visie op het geheel. De Linksen denken er heel anders over. Nederland is niet voor de Nederlanders, maar voor iedereen. Tel hierbij op het koloniale schuldverleden van Nederland, en je hebt een prima voedingsbodem voor ongebreidelde immigratie van wie-dan-ook. Het enige wat al deze Linkse Moreel Verheven Klootzakken vergeten, is dat deze immigratie kosten met zich meebrengt. Deze dienen betaald te worden, door de - vaak rechts kiezende - ondernemer en hardwerkende burger. NEDERLAND IS VOL !! Dus, alleen nog maar aantoonbare politieke vluchtelingen graag; en dan ook met een jaarlijks maximum én het liefst niet van islamitische oorsprong (iets met assimilatie problematiek e.d.). Illegalen gewoon droppen in Noord-Afrika waar 90% vandaan kwamen. Keihard, maar duidelijk.

Kolbjorn Varmann | 15-04-15 | 12:55

Je moet toch wel het IQ van een worstenbroodje hebben wil je hier in Nederland afgewezen worden voor een asielverzoek. Dan doe je echt *alles* fout. Een paar keer zielig snikkend vertellen dat je in donker Afrika door je buurmeisje geplaagd werd volstaat toch voor gratis brood, gratis bed, gratis bad, gratis huis met Miele, gratis uitkering, gratis cosmetische liposuctiebahandelingen, gratis zakgeld en gratis medicijnen tegen ADHD, allergie voor boterbloemen en albino's.

Zwoele Parijse Nacht | 15-04-15 | 12:51

Het geld is op. De woonruimte is op. Er is geen werk. Mensen die naar de voedselbank moeten. En links zet de grenzen open voor asielzoekers...

Het is mensonterend om die mensen hierheen te halen. We kunnen ze absoluut geen perspectief bieden. Ze hebben geen gepaste opleiding, komen uit een hele andere cultuur en dan kun je moeilijk verwachten dat ze zich hier wel kunnen redden.

"Links" doet dit alleen maar om zichzelf een goed gevoel te geven. Maar ondertussen maken ze het land kapot.
En natuurlijk wel "slim", want die asielzoekers stemmen natuurlijk op de partijen die vluchtelingorganisaties adviseren. En dat zijn natuurlijk precies de partijen die asielzoekers gunstig gezind zijn...

Dhr. de Wit | 15-04-15 | 12:47

Het immigratie kankergezwel staat op uitbarsten. Hoe lang nog voor er doden vallen?

Dankzij de Haagse landverraders en hun Europese collega's is het te laat om het te stoppen, en WIJ en onze kinderen draaien op voor alle ellende en kosten, terwijl zijzelf in hun villa's met hun dikke salaris en wachtgelden wereldvreemd zitten te wezen en niet (willen) zien dat ze het Paard van Troje Nederland hebben binnengehaald en daarmee de stabiliteit van het Nederlandse volk verkrachen.

Stoppen is nu te laat, maar inperken zou nog kunnen als we de grenzen NU sluiten. Helaas mag dat niet van de dictators van het megalomane Brusselse Politburo dat van Europa een tweede Amerika wil maken met alle rassenproblemen vandien.

En de enige die ons hiervoor waarschuwt wordt gedemoniseerd, geboycott, belachelijk gemaakt en gerechtelijk vervolgd.

Dat is er verworden van de democratie in het het zwaar zieke Nederland

telelezer | 15-04-15 | 12:39

Al deze linkse "gutmenchen, Partij voor de Arabieren, Groen-linkers, etc moeten verplicht worden om deze "ILLEGALE GELUKSZOEKERS" minstens 1 maand in huis (of in hun kelder of thuinhuisje) te huisvesten. Want zij hebben ze met hun politiek deze profiteurs naar Nederland gehaald. Ik weet zeker dat ze ze daarna zo snel mogelijk niet alleen hun huis uitmieteren maar ook uit Nederland schoppen

habramar | 15-04-15 | 12:39

Dat bed en bad weet ik niet, maar brood is zeker wel gelukt bij die autoligger in het onderste filmpje. Wat een heerlijk bol buikje.

medusa324 | 15-04-15 | 12:36

Gelukkig maar, doch.... aangezien we de komende jaren nog een miljoen inwoners erbij krijgen.... is dit puur beleid van de EU; haal Afrika en de Arabieren binnen, worden we lekker multiculti (in den beginnen dan,l later islamitisch), ze vreten en planten zich voort als sprinkhanen en verteren zo onze sociale voorzieningen binnen no time.
Maar de bouwwereld, corrupt als altijd, vaart er wel bij; lekker NL helemaal vol bouwen met huizen ipv tenten, want het enige wat ons over twee jaar nog rest is, zoals ALTIJD; een Generaal Pardon en doen wij dat niet, dat gebeurt het wel elders in de EU waarna de nieuwe EU burgers alsnog lekker door kunnen reizen naar sociaal Nederland, Duitsland of Zweden.
en als we dan toch aan de grond zitten, kan onze pensioenpot wel verdeeld worden over al deze nieuwe wereldburgers van de EU die na 1 dag werken in de bouw (vervangen door robots) een pension opgebouwd hebben, alles zullen we 'eerlijk delen'.
dat wil zeggen, als we die nog hebben tegen die tijd, wellicht wordt de pensioenpot geconfisqueerd door de EU ambtenaren en armeluislanden in t Zuiden.

Dibe | 15-04-15 | 12:25

-weggejorist-

energie1980 | 15-04-15 | 12:15

Je kan allang niet meer spreken over vluchtelingen. Vluchtelingen zijn mensen die hun eigen land ontvluchten wegens bedreiging van lijf en leed. Als je een dergelijke dreiging ondergaat, dan is het zaak om zo snel mogelijk het land te ontvluchten; uiteraard met vrouw en kinderen. Als je de grens over bent, is het doel al bereikt. Veel verhalen heb ik hierover gelezen. Van Joodse vluchtelingen uit Irak, die in de jaren tachtig via Iran en verder naar Israel vluchtte, tot Iraniërs in de jaren zeventig via Turkije naar Europa.
Waar het hier steeds meer om gaat zijn economische migranten verpakt als vluchtelingen. Je ziet bijna louter mannen in de leeftijdscategorie tussen de 20 en 35 jaar. Alleen. Als dan blijkt dat de reden tot asielaanvraag niet gestoeld is op een politieke reden, dan is het exit. Afgelopen. Helaas, maar waar. Dat is het risico dat je neemt als je probeert een soeverein land binnen te dringen op basis van een drogreden. Links Nederland moet nu maar eens beginnen met paard en man te benoemen. Stop met termen als: "asielzoekers" of "vluchtelingenwerk". Benoem gewoon dat Nederland open dient te staan voor iedereen die dat wilt. Economisch migrant of politiek vluchteling. Kijk, dan ben je helder.
Wat mij betreft huren we inderdaad een Hercules, pakken we deze mensen op, duwen we ze erin en zetten ze af in Noord-Afrika. O wat zielig, o wat asociaal! Klopt. Vluchtelingenwerk en faciliteiten voor vluchtelingen, zijn er voor asielzoekers en vluchtelingen, NIET voor profijt-zoekers. Dus helaas pindakaas, begin maar weer met sparen in Noord-Afrika voor een tweede illegale overtocht. In principe is het heel simpel: ALLE boot-'vluchtelingen' dienen linea recta met een boot weer terug op het strand van Noord-Afrika te worden geploft. Asiel aanvragen doe je maar in het buurland van het land waar je vandaan gevlucht bent. Pas als dit asiel is goedgekeurd, en met duidelijke motivatie en redenen waarom je naar Nederland wilt vluchten (en niet bijvoorbeeld Canada), dan ben je welkom. If not: opzouten! Het zijn mijn belastingcenten.

Kolbjorn Varmann | 15-04-15 | 12:15

mister niet scherp | 15-04-15 | 12:00
Het ´klinkt´ niet als dubbel genaaid, het is het.
Los van of je anno 2015 nog ijvert voor Amsterdamse buurten.
Geldt hetzelfde voor Rotterdam trouwens. Wreedste in dit scenario vind ik zelf wat er met de generatie ´onder ons´ te wachten staat. Want dat er ´problemen´ zijn op zeker 3 vlakken (islam, armoede, intimidatie) is evident.

In Mexico heb je metrocabine´s alleen voor vrouwen. Zwaarbewaakt op het perron, kom je niet in. Nou vind je weinig islamietjes in Mexico, maar de mate van dreiging begint in EUR zo te worden. Ben benieuwd, wie de eerste politicus is, die straks roept ´wir haben es nicht...´

chicago river | 15-04-15 | 12:14

Het is zoals altijd niet zo ingewikkeld. Uitgeprocedeerde asielzoekers zijn illegale gelukzoekers. Illegaal betekent opzouten.

Savanne Rotsmoel | 15-04-15 | 12:12

Nederland heeft zelf helemaal niets te vertellen over asielzoekers maar voert gewoon de opdrachten van Brussel uit.
.
En wat wil Brussel? Heel Europa volplempen met andere culturen zodat er van de autochtone culturen helemaal niets over blijft.
.
Lupuslupus | 15-04-15 | 11:48
.
.
.
Laat allerlei "arme" volkeren naar Europa komen, geef ze van alles en nog wat en ze vinden Europa SCHITTEREND. Geef ze vervolgens ook nog een verblijfsvergunning en ze vinden het HELEMAAL PRACHTIG. Vervolgens mogen ze ook nog eens gaan stemmen, dus stemmen massaal PRO-EUROPESE partijen, want daar krijgen ze immers van alles en nog wat van....
.
"Arm volk" blij.
Brussel blij.
En wie mag dat allemaal betalen? Jij!

davimore | 15-04-15 | 12:11

Nou ja, stel je voor. Je droomt van een betere toekomst. Na jaren in een asielzoekershonk wordt je asielverzoek dus afgewezen en neem je genoegen met de wat minder comfortabele barmhartige samaritanenopvang. En daar word je dan enkele jaren later ook uitgesodemieterd. Dat je dan even je emoties vrijelijk laat vieren kan ik me best voorstellen. Maar daarna gewoon dat enkeltje thuisland (met of zonder morren) accepteren en Nederland vaarwel zeggen.

frummel | 15-04-15 | 12:06

Het ontbreekt de regering gewoon weer aan daad en wilskracht omdat ze gegijzeld zijn in hun eigen valse politiek correcte wurggreep. Al wat ik zie op de boten op de Middelandse zee zijn voor 90% mannen in de leeftijd van 25-35 jaar die makkelijk in eigen land een bestaan op kunnen bouwen maar liever lui dan moe zijn. Ik werk al jaren zelf in Afrika en er is genoeg werk te vinden om daar een normaal bestaan op te bouwen. Ja, het is hard werken voor weinig geld maar daar zijn de kosten voor levensonderhoud ook navenant. We hebben onszelf in de voet geschoten door iedereen maar met open armen te ontvangen en ze in de watten te leggen. Het beeld van vooral Afrikanen is het complete walhalla aan allerlei regeltjes waar zij gebruik van kunnen maken met hulp van de door de Nederlander betaalde subsidiegroepjes om uitzetting ten alle tijde te kunnen uitstellen en zelfs te verbieden. Ze staan er niet bij stil dat al deze, in hun ogen paradijselijke omstandigheden, betaald worden door mensen die daar hard voor werken. De wetten, voorzieningen en principes die wij onszelf hebben opgelegd, beginnen nu tegen ons te werken en dat kan toch niet de bedoeling zijn. Het zou een mega goed idee zijn om nu eens de daad bij het woord te voegen en al dit soort figuren nadat ze geweigerd zijn voor een verblijfsvergunning, linea recta op een vliegtuig te zetten naar land van herkomst. Niet opvangen in allerlei centra en valse hoop geven maar direct eruit. Alleen dan krijgen de mensen in de desbetreffende landen een goede indicatie dat het over en uit is met Sinterklaas spelen. Dit houdt meteen ook in dat er weer een grenscontrole ingesteld moet worden. Dit houd de echte asielzoeker niet tegen maar gelukzoekers worden dan er goed tussenuit gepikt. Heb je een bepaalde hoeveelheid geld om je zelf het eerste jaar te kunnen onderhouden en huisvesting te kunnen veroorloven, nee,dan geen verblijfsvergunning. Graag een LOI van het bedrijf waar u voor gaat werken overhandigen en deze checken bij het genoemde bedrijf ter confirmatie. Kent men bij dit bedrijf u niet, geen verblijfsvergunning en terug naar herkomst. De meeste van deze gelukzoekers hebben geen tot weinig opleiding genoten en zijn in eigen land waarschijnlijk ook al parias en hebben dus in ons land al helemaal geen toekomst. Het is niet de taak van Nederland om deze personen een toekomst te bieden met in het vooruitzicht een levenslange uitkering en huisvesting op kosten van onze samenleving waar zij geen deel van uit gaan maken. Het is gewoon de harde realiteit en iedereen in dit land moet dat eens onder ogen gaan zien. Vele reaguurders hier in de panelen weten dit maar blijkbaar zijn wij roependen in de woestijn. Ja Nederland is een rijk land maar aan alles komt een eind. Wanneer het eigen volk zijn ouderen en hulp behoefenden en alle sociale vangnetten en zorg niet meer kan volhouden/betalen. De sociale voorzieningen waar we allemaal keihard voor werken, als maar zien afbrokkelen agv de enorme influx van deze kansarme personen zal je maatregelen moeten nemen. Harde maatregelen om niet kopje onder te gaan door je eigen beleid. Ik weet niet wat vooral linkse en christelijke partijen voor ogen hebben om hun hobbies te kunnen blijven bekostigen zonder een complete volksoproer te veroorzaken. Ik zie geen 20 jaren plan maar alleen doekjes voor het bloeden. Tijdelijke maatregelen met om de 5 jaar een generaal pardon voor mensen waarvoor geen plaats kan zijn in ons land. Het is niet meer te betalen en het veroorzaakt een hele bevolkingsgroep die verdwijnt in de illigaliteit, criminalteit en overlast. Dit gaat ons in niet afzienbare tijd steeds meer problemen opleveren waarbij de uiteindelijke gevolgen niet te overzien zijn en men steeds meer radicalen krijgt. Een land waar je steeds meer mensen ziet bivakeren op straat en in armoedige huisvesting en allerlei overlast en gevaar gaan opleveren. Ik denk niet dat wij dit willen in Nederland.

clockandhammergame | 15-04-15 | 12:01

Welke debiel staat daar nou te meutelen over dat het "zelfmoord veroorzaakt"? Sodemieter GODVERDOMME het land uit! Uitgeprocedeerd, illegaal, wegwezen oprotten optiefen teringstraal op!

Moeten WIJ goddomme eens in wélk land dan ook proberen. Binnenkomen zonder papieren, zonder verblijfsvergunning en dan op je reet gaan zitten proclameren "dat je niet weggaat". Nog voor je de laatste 't' hebt uitgesproken heb je 35 taserhaakjes in je rug, wedden? EN TERECHT, verdomme!

Kameroudste | 15-04-15 | 12:00

chicago river | 15-04-15 | 10:41

Het is nog triester in sommige gevallen:

Stel je groeit op bij je moeder in een uitkering. Eindelijk klaar met school en begint te werken. Omdat je bij moeders inwoont is moeders in eens niet meer uitkeringsgerechtigd.
JIj probeert een huis te vinden in amsterdam en wacht geduldig 10 jaar af.. dat klinkt alsof je dubbel genaaid wordt.

mister niet scherp | 15-04-15 | 12:00

Nederland heeft zelf helemaal niets te vertellen over asielzoekers maar voert gewoon de opdrachten van Brussel uit.
.
En wat wil Brussel? Heel Europa volplempen met andere culturen zodat er van de autochtone culturen helemaal niets over blijft.
.
Op den duur mondt dit uit in burgeroorlogen die dan met harde hand zullen worden neergeslagen. Doel bereikt: de natie-staten bestaan niet meer en iedereen als was in de klauwen van Brussel.
.
Degenen die deze bui al zien hangen en die horror niet willen voor hun kinderen en kleinkinderen worden uitgemaakt voor racist, xenofoob etc. etc.

Lupuslupus | 15-04-15 | 11:48

-weggejorist-

robdeventer | 15-04-15 | 11:40

Hij ^ = Samson

CrapoTheGreat | 15-04-15 | 11:38

Weet je waar ik echt geen snars van begrijp? Dat VVD lijnrecht tegenover PvdA staat, en laatstgenoemde vindt dat uitgeprocedeerden opgevangen moeten worden. Hij vindt dus dat we buiten het boekje moeten treden, tegen de wet in moeten handelen. Hoe kan een minister nou zoiets vinden, maar niet glashard uitgelachen worden? Ik kan er echt met m'n pet niet bij dat je een mening kunt hebben over de mate van serieus nemen van een wet. Waarom hebben we dan nog wetten!??

CrapoTheGreat | 15-04-15 | 11:33

"Na terreuraanslagen op christenen: Kenia wil bijna half miljoen moslims het land uitzetten"
800.000 kinderen in Nigeria van huis en haard verdreven door moslim terroristen.
----------------------------------
Heeft niets met de Islam te maken hoor!

Snowy2000 | 15-04-15 | 11:31

... ik ga Nederland steeds meer HATEN. Wat is ons land toch een eind afgegleden sinds de jaren 80... Kan ik niet emigreren op kosten van de staat om vervolgens een uitkering te trekken en een leuk (strand)huisje te krijgen in -pak hem beet- de Malediven? Pfff. Putin to the rescue!

batavia1 | 15-04-15 | 11:30

Ik gun ieder mens waar dan ook ter wereld een gelukkig bestaan zonder angst voor bijvoorbeeld oorlog. En dat is precies waarom het huidige asielbeleid onmenselijk vind. Door mensen die geen recht hebben op een verblijfsvergunning bed, brood en bad aan te bieden en niet actief uit te zetten plaats je ze in een positie waar ze niet meer uitkomen. Je geeft ze hoop terwijl er geen reden voor hoop is dan ben je niet veel beter dan een mensenhandelaar met een rubberbootje in mijn ogen. Daarnaast maak je door deze regeling de hele asielprocedure volstrekt waardeloos en een geldverslindende operatie. Als je de aanvraag wel kunt afwijzen maar niet kunt uitzetten dan is afwijzen dus zinloos. Het word tijd dat die hele industrie op de schop gaat en er duidelijke regels komen. Als ze niet terug kunnen naar het land van herkomst bijvoorbeeld omdat ze (zogenaamd) niet meer weten waar ze vandaan komen dan zet je ze buiten de EU uit met de mededeling het elders nog maar eens te proberen of terug te gaan en anders zetten we ze maar weer in detentie genoeg lege cellen dacht ik zo. Kost het ons ook nog geld maar levert het wel vacatures op. Tevens vraag ik me af hoe lang men bed, brood en bad kan garanderen aan dit soort lui terwijl er bij vrieskou vaak niet eens genoeg capaciteit is om daklozen allemaal naar binnen te halen voor de nacht. Nee dit is aan alle kanten een mensonwaardig beleid en de linkse kerk houdt dit in stand door lief te willen zijn als echte mensenhandelaren.

saidnowomanever | 15-04-15 | 11:27

Respect voor de politie. Ik had die losgeslagen apen al lang neer geknuppeld. Uitgeprocedeerd=Opzouten en het land uit. Ga ergens anders profiteren.

batavia1 | 15-04-15 | 11:26

Geef die man in het laatste filmpje maar een stuk touw en wijs hem een boom aan.

deluiegriek | 15-04-15 | 11:25

Statler en Waldorf | 15-04-15 | 11:14

Als dat bericht over de mishandelde Poolse scholier klopt, is het bij uitstek een GS-klusje om er de speciale aandacht op te vestigen. Misschien krijgt de kwestie dan toch een staartje.

De Vrijlansier | 15-04-15 | 11:19

Vluchtelingen... het is het paard van Troje.

Een Poolse medewerker van me was gisteren afwezig. Hij moest naar het ziekenhuis met zijn zoon. Hele dag dag weg. Blijkt zijn jongen door 5 Somaliers en een Turk op het Willem I college in den Bosch in elkaar geslagen op het schoolplein. Hij had commentaar gehad op hen omdat enkele van deze jongens meisjes lastigvielen op school. Hij was het zat. Ze waren niet van zijn aanmerkingen gediend.

Leraren stonden toe te kijken, terwijl de jongen onder het geroep van "Allah, Allah" en "moslim, moslim" toe werd getakeld, door een overmacht. Geschopt en geslagen op lichaam en hoofd, tot bloedens toe.

Zij grepen natuurlijk niet in.

Nu is ie thuis, bont en blauw, gekneusd, zware verwondingen aan hoofd en vooral ogen. Die kan nog wel wat tripjes naar het ziekenhuis maken de komende tijd. Koning Willem I collega zal het waarschijnlijk op zijn beloop laten. Deze jongens zijn immers zielig. Komen uit traumatische situaties. En ze zijn moslim... de no go area voor linkse politiek correcte mensen.

Maar volgens mij is iemand in elkaar slaan terwijl je je god aanroept een hatecrime.

Ik heb tegen mijn medewerker gezegd, die boos en gefrustreerd is. "Welkom in Nederland... nu weet je waarom zoveel mensen op Wilders stemmen."

Statler en Waldorf | 15-04-15 | 11:14

@Skunk57 | 15-04-15 | 09:23
Je krijgt het weer voor elkaar om Greet erbij te halen. Wat ben je toch een droeftoeter.

Tostiman | 15-04-15 | 11:14

Japan kom je heel moeilijk in, en niet in als economisch vluchteling.
Dop in Osaka | 15-04-15 | 11:09

Goed geregeld. Maar ja, die gezonde zelfbeschermingspolitiek handhaven de Japanners dan ook al eeuwen. Daar zouden alle West-Europese landen - Zwitserland en Monaco uitgezonderd - een voorbeeld aan moeten nemen.

De Vrijlansier | 15-04-15 | 11:13

Aha... bovestaand probleem hebben 'wij' hier niet.

Vluchtelingen die niet via een officieele aanvraag binnenkomen zijn hier (Japan) illegaal. Die komen in een kamp waar ze niet uitkomen.

Dat kamp mogen ze ten aller tijde zelf verlaten, mits om terug te gaan naar het land waar ze ook uit zijn gevlucht of een ander land die ze toegang verleend.

De Japanse overheid ondersteund in begeleiding en terugkeer (betalen bijv. de tickets)

Vorig jaar nam Japan trouwens een record aantal vluchtelingen op, 11. Nu worden er hier ook weinig aanvragen gedaan, het is een bekend verhaal onder vluchtelingmakelaars en vluchtelingenmafia - Japan kom je heel moeilijk in, en niet in als economisch vluchteling.

Dop in Osaka | 15-04-15 | 11:09

O ja, en respect voor de politie in deze. Oplossingspercentages van misdrijven zijn bedroevend en wat dat betreft vind ik onze politie écht kut. Maar hier zie ik agenten die gewoon worden aangevallen door een stel agressieve illegalen. Het zal je werk maar zijn. En dan die linkse dreadlocks op de achtergrond, die de boel nog een beetje staan op te fokken. Ongehoord. En waarom? Omdat deze illegalen niet tevreden zijn met bed, bad en brood. Ze willen ook overdag opvang en een woning. Want anders moeten ze overdag op straat lopen. De horror. Hoezo menen zij meer rechten te kunnen claimen dan andere daklozen? Hebben ze ooit één stuiver bijgedragen aan dit land?

Hans Hillen | 15-04-15 | 11:08

@upgent | 15-04-15 | 10:25
Mooie uiteenzetting, wat wil je zeggen?
mmx | 15-04-15 | 11:03
.
.
Was meer een aanvulling en een bevestiging.

upgent | 15-04-15 | 11:08

I need death zegt ie. Was dan meteen over boord van die gammele boot gesprongen. Waarom moet die Peugeot nou weer het vuile werk opknappen voor hem. Altijd weer dat afschuiven van verantwoordelijkheid.

Koettoerk | 15-04-15 | 11:07

Ik begrijp niet waarom de Italiaanse marine ze niet gewoon weer aan land zet in Noord-Afrika.
Hans Hillen | 15-04-15 | 11:00

Het is buiten de territoriale wateren van Italië.
Frontex kan weinig anders doen dan wat ze nu doen: de internationale wet naleven en de dobbernegers in EU-veiligheid brengen. De mensensmokkelaars en hun oversteekklanten weten dat, daarom zal het gewoon doorgaan. Erger: de aantallen zullen verveelvoudigen.

De Vrijlansier | 15-04-15 | 11:06

QBert | 15-04-15 | 10:57
Het is ook opeens niet meer gevaarlijk als je na een jaar ineens weer terug wil 'op vakantie'.
.
KLOPT! Zo ook bij mij in de wijk. Een Somalisch gezin. Wat hier al jaren verbleef omdat ze niet veilig waren in Somalie. maar die dus gewoon "op vakantie" gingen naar Somalie. Hun verblijfstatus is nu ingetrokken en zijn niet meer welkom in Nederland. Hun jongste kinderen zijn bij hun, maar de oudere zijn nog wel in Nederland. Die behouden hun status wel, omdat zij niet mee waren gegaan 'op vakantie".

upgent | 15-04-15 | 11:03

@Hans Hillen | 15-04-15 | 10:55
Het is ook opeens niet meer gevaarlijk als je na een jaar ineens weer terug wil 'op vakantie'.
QBert | 15-04-15 | 10:57
.
Ook dat. En dan een zwart im- en export handeltje opzetten in het land van herkomst. Dat gebeurt heeeeeeeel vaak. Vooral Irakezen zijn er sterk in. En alles zwart hè, want je zal eens belasting betalen en een bijdrage leveren aan het land dat jou gratis (en voor heel veel geld) heeft opgevangen, een huis, opleiding, zorg en uitkering heeft gegeven.

Hans Hillen | 15-04-15 | 11:03

@upgent | 15-04-15 | 10:25
Mooie uiteenzetting, wat wil je zeggen?

mmx | 15-04-15 | 11:03

De oplossing is, radicaal stoppen met het afgeven van verblijfsvergunningen en of dmv een paspoort.
Als duidelijk wordt dat deze nooit verkregen zal worden zullen de goudzoekers niet voor Nederland kiezen.
Geen opvang voor uitgeprocedeerde illegalen en een actief
uitzetbeleid hanteren.

biscaya | 15-04-15 | 11:01

Zolang Italie en anderen dobbernegers uit de zee blijft vissen en opvangt, blijven ze komen. Want er is altijd een kans. Daar hebben ze zelfs het risico van verdrinking voor over. En dat is dan weer zielig. Ik begrijp niet waarom de Italiaanse marine ze niet gewoon weer aan land zet in Noord-Afrika. Dan is de kans een stuk groter dat het ooit ophoudt.

Hans Hillen | 15-04-15 | 11:00

@Loebas | 15-04-15 | 10:55

Ik denk dat er in Nederland geen bedrijven zijn die mensen aannemen zonder basisschool opleiding.

QBert | 15-04-15 | 10:58

@Hans Hillen | 15-04-15 | 10:55

Het is ook opeens niet meer gevaarlijk als je na een jaar ineens weer terug wil 'op vakantie'.

QBert | 15-04-15 | 10:57

zijn het nu trouwens alleen van die boze mannelijk negerts van tussen de 25 en 35 ? waar zijn alle kinderen en vrouwen ? hebben ze zeker overboord geflikkerd die lieve slachtofferts
nikkipikki | 15-04-15 | 09:58
.
Het schijnt in de landen van herkomst alleen gevaarlijk te zijn voor alleenstaande jonge mannen die het geld hebben om een mensensmokkelaar te betalen. Of het is er heel veilig voor hun vrouwen, moeders, kinderen en zussen. Of hun vrouwen, moeders, kinderen en zussen kunnen verrekken van ze. Ik denk het laatste. Syriers komen vaak met hun hele gezin - die zijn meestal écht op de vlucht. Deze Afrikanen zijn gelukszoekers en slechte toneelspelers bovendien. Laten die linkse eikels die hen zo nodig moeten verdedigen ze zelf maar in huis nemen.

Hans Hillen | 15-04-15 | 10:55

Is ze al eens werk aangeboden i.p.v. Bad,brood en bed?

Ik denk dat de horde dan snel verder trekt.

Loebas | 15-04-15 | 10:55

@MarcS | 15-04-15 | 09:38
Lijkt er wel op ja. Maar zo was het niet bedoeld! Juist goed, is de correcte term. Dank voor het begrip :)

Driewerf Hoezee | 15-04-15 | 10:54

Kijk, Negertheater Illegaal speelt 'Blijvertje' van de geëngageerde veelgeprezen toneelschrijfster Zonnetje Knuffelze. Dynamisch stuk, levensechte decors, met een flink potje overacteren (dat hoort bij de cultuur). De NRC geeft vijf ballen.

En zoals tegenwoordig gebruikelijk draait de politie weer op voor het chronisch falen van de politiek.
Je zult zien: wie van dat bed & breakfast-illegalenvolkje na al dit mediatheater toch mag blijven zal zich van geen Nederlandse wet en plicht nog iets aantrekken.
Een brutaal mens heeft...

De Vrijlansier | 15-04-15 | 10:53

@Lilia2 | 15-04-15 | 10:47

Heeft je dochtertje dit geschreven of heb je zelf de basisschool niet afgemaakt?

QBert | 15-04-15 | 10:53

Een max Verstappen fan die het Peugeot en Renault embleem door elkaar haalt?

Crash77 | 15-04-15 | 10:50

Upgent toevallig vertelde mijn dochtertje aan haar leeraar dat ze vindt dat het woord racisme overal voor wordt gebruikt.En daardoor geen enkele betekenis meer lijkt te hebben. ze waarschuwde haar leeraar ook dat hij niet voor de klas kon zeggen dat het dinkere meisje in de klas steeds problemen veroorzaakte.Volgens de leeraar was dit een typisch probleem van donkere mensen.
Dochtertje waarschuwde hem dat hij waarschijnlijk werdt weg gezet als racist.Maar dat dit voor haar geen betekenis meer had omdat alles racisme is.Beter persoonlijk maken in plaats van een hele groep aan te duiden.Haar letterlijke eigen woorden en ik was stomverbaasd.Vooral omdat ze met schoolstemnen had aangegeven op Pvda te stemmen.

Lilia2 | 15-04-15 | 10:47

Moet echt absurd zijn.
Ben je daar aan het werk als politieagent, komen er mensen die helemaal niks bijdragen en waarvoor de politieagent zelf nog een groot deel van zijn inkomen aan moet afstaan even een potje rellen en schreeuwen wat de hij allemaal wel en niet mag doen...
Topbaan heb je dan.

QBert | 15-04-15 | 10:46

De verwarde man | 15-04-15 | 09:09

"Niet gelukt; niet goed gelogen, dan moet je maar weer terug."

Aldus Ahmad Qeleich Khany aka Sander Terphuis, zal hij uit eigen ervaring spreken?

JI-HAAT | 15-04-15 | 10:45

Nederland is te klein voor die onzin,om het zo maar eens te zeggen...

swassannuf | 15-04-15 | 10:43

Mooi. Dat gevoel van verworvenheid dat bed bad en brood vanzelfsprekend zijn er nog even met een ME knuppel uit slaan bij dat tuig. En met de opgedane idealen terug naar huis sturen. Kunnen ze daar werken aan waar ze zich hier voor hard maken. Hufters!

Pompenkoning | 15-04-15 | 10:42

lanexx | 15-04-15 | 10:33
Klopt 100%, lanexx. Dit is een van de meest gruwelijke gevolgen voor lokale bevolking die zich niet bepaald ´senang´ voelt.

Lokaal huis en haard opgofferd aan bed, bad en brood Maar dit heeft een houdbaarheidstermijn. Dit gaat een staart krijgen. Dit valt niet vol te houden. Lezen jullie mee? ´Volksvertegenwoordigers´? Blergh.

chicago river | 15-04-15 | 10:41

Teringzooi,met dank aan alle linkse bewoners Haagse kaasstolp.

swassannuf | 15-04-15 | 10:41

"Ze maken nogal stampij"? Maar ik hoor niks!

bruin kikkertje | 15-04-15 | 10:39

Vroeger altijd gedacht dat afgewezen asielzoekers weer het land werden uitgezet. Maar hete is dus een beleid van niets. Afgewezen betekend alleen geen onderdeel van de samenleving zijn maar wel de mogelijkheid om onderdeel te zijn en te claimen. Elke partij die hierin verandering gaat brengen en ze echt daadwerkelijk uit Nederland haalt heeft kans op een stem van mij bij de volgende verkiezingen. Ik ben dit zwakke beleid zat.

IsAnon | 15-04-15 | 10:34

Wat nog veel erger is, de autochtone Nederlander komt niet meer voor op de lijst voor een sociale woning, die zijn vanaf nu gevorderd voor deze "nieuwe elite".
Ik kan me zó voorstellen dat mensen het spuugzat zijn in dit land!

lanexx | 15-04-15 | 10:33

ik vind dat als je iemand meedeelt dat ie geen asiel krijgt je hem/haar/it meteen op moet pakken en per direct het land uit moet zetten. Dan krijg je dit soort aanstellerij ook niet.

-Wil- | 15-04-15 | 10:32

Geef ze de keuze humaan spuitje bij de dierenarts... Of terug naar de zandbak waar ze vandaan gekomen zijn uitgeprocedeerd is uitgeprocedeerd, oproten terug naar je eigen land!

beukie85 | 15-04-15 | 10:32

Hard aanpakken en nooit meer terug laten komen, we hebben al genoeg van deze kansloze droeftoeters in ons land.

pluk-87 | 15-04-15 | 10:32

Theater schoppen doe je maar in je eigen land. Wegwezen als je uitgeprocedeerd bent. Als je vluchteling bent kun je hulp krijgen, maar dat betekent niet per definitie dat je dan ook gelijk eeuwig gratis geld, een verblijfsvergunning en een Miele wasmachine krijgt. Dat gegraai in de zakken van de belastingbetalers mag wel eens afgelopen zijn.

kanon0503 | 15-04-15 | 10:31

Voor de 2 puntjes effe het woord "niet" zetten.

Dr. Frambozenjam | 15-04-15 | 10:28

Mensen denken dat deze ´vluchtelingen´ heel veel problemen achter de rug hebben. En ´gehard´ door wat het leven hun bracht. Maar zodra ze bij wijze van op een matje op straat moeten, begint dit handophoudende volk te piepen.

Er zijn hele volksstammen met WEL een EUR paspoort die in een vertiefter situatie zitten, maar daar NIET over lopen te whinen. Kijk, als je per jaar meer en meer van die ´asielzoekers´ binnenhaalt, dan krijg je nou eenmaal de ´situatie´ dat het lastig regelen wordt voor allemaal, dat ´bed, bad, brood´.

In 2014 had Duitsland alleen al 200.000+ asielzoekers. Dat was een stijging van 60 (zestig!) procent ten opzichte van jaar ervoor. In 1 jaar tijd. Dit is bijna 3x zoveel als de inwoners van een stad als Gouda. Dat valt niet vol te houden.

Een groot deel van deze ´asielzoekers´ kwam uit Servië. Er is totaal geen reden om Serviërs op te nemen in EU-landen.

EU doet maar wat ze niet laten kan. Ik ben er al jaren klaar mee. Zorg voor jezelf. En ´Hoop´ is voor mensen als B. Oeboemoe.

chicago river | 15-04-15 | 10:26

mmx | 15-04-15 | 10:19
.
Deze mensen zijn uitgeprocedeerd. Hun thuisland wordt veilig bevonden. Of ze hebben iets op hun kerfstok waardoor ze geen verblijfstatus krijgen. Ook zit er een groot aantal bij die voor luilekkerland Nederland komen. Ook deze mensen zullen geen verblijfstatus krijgen. De schrijnende gevallen krijgen wel een (tijdelijke) verblijfstatus. Uitgeprocedeerde zullen moeten vertrekken. Dat ze daarna weer veel geld betalen om weer terug te komen via smokkel, is hun probleem. Dat zal niets aan hun status veranderen.

upgent | 15-04-15 | 10:25

Mooi.... kunnen we gelijk beginnen met massale uitzetting.

Mijnheer Harmsen | 15-04-15 | 10:25

Beest!! Je bent een beest!! Dat zei je moeder gister ook.

VanDruten89 | 15-04-15 | 10:21

@Cynische Narcist

Eens, Nederland valt weer terug in een algehele hysterie.

demdem | 15-04-15 | 10:21

Enige wat zou helpen om de vluchtelingen stroom te stoppen is deporteren naar het thuisland. En de andere kant op kijken als ze in zee drijven (met/zonder boot) wanneer ze hier proberen te komen. Vervolgens wel de lijken terug brengen naar het land van herkomst. Probleem is dat mensen er heel rijk van worden zowel de ''mensen handel'' of hoe je het systeem in Afrika wil noemen dat de mensen hierheen vervoert, en natuurlijk hier de advocaten / opvanghuizen / politici / krakers. Het gaat puur om het geld verdienen aan deze mensen. Dat is nog het ergste.

mmx | 15-04-15 | 10:19

Het 'racisme' is weer terug van weggeweest. Als ze het maar lang genoeg herhalen, dan neemt de media het moeiteloos over.

Cynische Narcist | 15-04-15 | 10:16

Snap die mensen best: ze allemaal erg graag met 't busje mee voor gratis onderdak, brood, bad en pornozenders

Dr. Blechtrummel | 15-04-15 | 10:14

@ja,diedus! | 15-04-15 | 09:35

Natuurlijk, in jouw ogen. In mijn ogen haat greet Nederland kapot.

Skunk57 | 15-04-15 | 10:13

@Skunk57 | 15-04-15 | 10:12
Het punt is dus dat de gelukszoekers de situatie lopen te verzieken voor degenen die echt asiel nodig hebben.

TeeJee | 15-04-15 | 10:13

"Hey, schrijf je even op dat mensen er zelfmoord voor willen plegen? Als je journalist bent?" Nee stumperd.... de man is zich aan het aanstellen. Daar zie je toch zo doorheen!
.
Je maakt een drama van een comedy!!

upgent | 15-04-15 | 10:12

@MarcS | 15-04-15 | 09:32

Natuurlijk moeten gelukszoekers oprotten. Ook al hebben ze het in hun eigen land vele malen slechter. Maar tegelijkertijd zeg ik daarbij dat er plaats moet blijven voor mensen die elders echt individueel en persoonlijk gevaar lopen.

Skunk57 | 15-04-15 | 10:12

Een vluchteling met een donkere huidskleur die tegen een agent met een donkere huidskleur zegt dat ie een racist is..
.
Het woord Racisme wordt te pas en te onpas gebruikt. Zo dadelijk heeft dat woord geen inhoud meer.
.
Deze mensen moeten eens accepteren dat het gratis geld voor hun nu eenmaal voorbij is.Dat heeft niets met racisme te maken.

upgent | 15-04-15 | 10:10

De acteerprestatie in dat tweede filmpje is in ieder geval beter dan die van GTST acteurs.

Boyo | 15-04-15 | 10:08

Goed zo, en nou ballen tonen en ze gewoon buiten de Europese grens zetten. Ze mogen zelf kiezen, of naar het zuiden of naar het oosten. Anywhere but here.

WatZalIkErvanZeggen | 15-04-15 | 10:07

"Doe normaal! Doe normaal!" En de tegenpartij: "Doe normaal! Doe normaal!"

De toeschouwers: "Zeg, hoor eens, op welk normatief kader doet u nu een beroep?! Wij willen graag een eenduidig antwoord."

Cynische Narcist | 15-04-15 | 10:07

Illegaal is illegaal.

Antitheïst | 15-04-15 | 10:06

Je schrikt je rot als je dit ziet. Extreem veel respect voor die politie aldaar!

sjoost | 15-04-15 | 10:03

en nou gvd heel rap die knuppel er overheen anders kom ik het zelf doen!

-Wil- | 15-04-15 | 10:02

Jezus gurristus. Wat me altijd opvalt is dat ze ontzettend goed getraind zijn, altijd de schuld van wat dan ook bij anderen leggen, vrijwel nooit zelf initiatieven ontplooien voor een deugdelijk participerend leven en ik zie tussen de zojuist geschetste profielen nooit vrouwen of kinderen. Het gaat dit soort 'vluchtelingen' om één ding: Met zo min mogelijk moeite zoveel mogelijk geld harken. Parasieten eerste klas, vluchtelingen m'n reet.

lillendvleesch | 15-04-15 | 10:01

@basbadjas | 15-04-15 | 09:45
Daar gaat het mis in het eerste filmpje, die agenten snappen niet dat deze mensen geen NL spreken. Sterker nog, ze spreken eigenlijk alleen maar de taal van Afrika. De sterke slaat de zwakkere, dus oom agent had gewoon na 1 keer rustig maar de gummilat erover moeten leggen tot ze rustig werden. Wij.Zijn.Veel.Te.Soft!

MarcS | 15-04-15 | 10:00

@nikkipikki | 15-04-15 | 09:58
Die komen later als manlief/ papa een verblijfstatus, een huis en een uitkering heeft.
Dat noemt men 'gezinshereniging'.

necrosis | 15-04-15 | 10:00

Pepperspray, pepperspray.... Aaaaauuuuuwww +100

number668 | 15-04-15 | 10:00

zijn het nu trouwens alleen van die boze mannelijk negerts van tussen de 25 en 35 ?

waar zijn alle kinderen en vrouwen ? hebben ze zeker overboord geflikkerd die lieve slachtofferts

nikkipikki | 15-04-15 | 09:58

.
in Amsterdam is het overigens
.
Bed / Bad / Brood / Buskaart.

Berthe | 15-04-15 | 09:57

Aanhouden, vastzetten, land uitzetten. Plaats maken voor echte asielzoekers. Afgewezen is afgewezen en mijn landje uit!

Miss Appeltaart | 15-04-15 | 09:57

zozo theaterseizoen is alweer begonnen zie ik, leuk! ik pak er even een trappistje bij.

nikkipikki | 15-04-15 | 09:54

Zegt die qatkauwer nou: I need dick, I need dick?

Piet Karbiet | 15-04-15 | 09:51

Ik zie politiemensen die aangevallen worden. Ik zie bedreigde politiemensen met wijd opengesperde ogen, die zich moeten verdedigen tegen een losgeslagen meute qat-kauwers. Komt wel goed, als we er allemaal eentje in huis nemen.

Nivelleermarionet | 15-04-15 | 09:51

@ Fijnstoffer | 15-04-15 | 09:18
Goed gesproken. Die bedrijfstak is zo succesvol, dat het zo langzamerhand tijd wordt om het als een exportproduct in de markt te gaan zetten ;).
Geef cursussen, trainingen en opleidingen in de landen van herkomst aan lokale juristen, welzijnswerkers etc. En geef de lokale bevolking ter plekke wat ze willen: zekerheid over een verblijfsvergunning in een West Europees land voordat ze vertrekken in kleine bootjes met gevaar voor eigen leven. Is veel klant- en milieuvriendelijker ook.

Où est Charlie? | 15-04-15 | 09:51

Elke keer als je te horen krijgt "je moet weg hier, je status is afgewezen" wat zal er dan door je heengaan?
Ehm, mooi weer een uitspraak waartegen we in beroep kunnen?
Ja en hop nu naar de vluchtbunker.

Ga nou toch lekker weg hier, laat ons land met rust, ps neem wat van die moslimextremisten mee als je gaat!

NormenEnWaarden | 15-04-15 | 09:49

Ik vind dat figuur in het tweede filmpje zo zielig. Het wil zo graag dood, maar dat lukt niet. Graag zou ik het een pil van Drion aanbieden; een rondje van het huis, zeg maar. Geheel voor mijn rekening.

The_iron_boar | 15-04-15 | 09:48

Asjemenou, lijkt de RECHTspraak ineens intelligentie te vertonen?!
"Bed, bad, brood"? Wat dacht je van "integreer, gedraag je, pas je aan"?!

DikkeLollie | 15-04-15 | 09:48

deze etterende wond, dat jarenlange 'gedogen van deze club garage UITGEPROCEDEERDEN doet de zaak niet veel goed, zag gisteren dat er mometeel 600 dobbernegers per dag opgevist worden.. harde maatregelen zijn er nodig, te beginnen met het knalhard uitzetten van deze theaterclub.
met dank aan de PvdA ..

(c)ZWITSUL | 15-04-15 | 09:46

GVD opgerot met dit zeikvolk: uitgeprocedeerd = wegwezen, en schnellll!

FredPretRaket | 15-04-15 | 09:45

Samenvatting filmpje 1: "RUSTIG! RUSTIG! DOE ES RUSTIG MAN! RUSTIG!!!"
Samenvatting filmpje 2: Slecht acteerwerk van vluchteling. Blanke "allesisonzeschuld" rascist: "Schrijf je dit ook op, dat dit zelfmoord veroorzaakt bij mensen"

Manmanman wat een triestheid van deze beroepsboeroepers.

basbadjas | 15-04-15 | 09:45

@sjefdelimbo | 15-04-15 | 09:28
Pas jij maar op dat je niet onder het toelatingsbeleid van GU komt te vallen....

necrosis | 15-04-15 | 09:45

@Larevenge | 15-04-15 | 09:38
Inderdaad! je zou toch zeggen dat al die links-georiënteerde "hulpgroepen" de dobbernegers wel een woordje Nederlands kunnen leren.
Als je echt wil helpen, dan zorg je er natuurlijk voor dat ze binnen de kortste keren zelfredzaam (kunnen) zijn.


Maar waarom dan niet? Oh, wacht.... zieligheidsindustrie. Hoe langer ze hulpbehoevend zijn, hoe langer men er geld aan kan verdienen en de eigen moraalpaal kan blijven strelen.


Bah.

TeeJee | 15-04-15 | 09:43

Een dobberneger die het wel gered heeft. Lig je dan te kermen voor een aftandse groene Peugeot. Eén ding is de asielindustrie/politiek niet bepaald goed in: wetgeving fatsoenlijk stroomlijnen. Jarenlang leuren met die mensen ipv gewoon na een minuut of 10 aangeven: u heeft geen recht op verblijf, kost en inwoning, wij geven de douaniers (even aanstellen) de opdracht de slagboom niet omhoog te doen.

de Voorzittert | 15-04-15 | 09:43

Cursus drama met goed gevolg afgerond. Dat is het eerste wat vluchtelingenwerk ze leert, en vervolgens de cursus "Hoe maak je misbruik van het rechtssysteem".

Maar die BB&B wilden ze toch zelf niet? Ze willen hun reet liever ergens parkeren waar ze maximale overlast veroorzaken. Dus mogen ze de EU netjes bedanken en dan een keer normaal gaan doen.

En gaat Den Haag nu eindelijk eens écht wat aan deze idioten doen? Dit zijn geen zielige vluchtelingen maar recalcitrant TUIG wat nergens respect voor heeft. Hier zit geen zinnig mens op te wachten. Retour zandbak aub.

Dr.Dexter | 15-04-15 | 09:42

Ik snap die lieden wel en wat de VVD zegt over deze kwestie over aanzuigende werking is al effectief van kracht. Zij hebben ook kennissen, familie en vrienden de poging zien ondernemen en degene die succesvol zijn, hebben het goed voor elkaar. Een mooie woning, elke maand centen, goede voorzieningen en op elk vlak word je geholpen.

Als er dan van zo'n succesverhaal een brief naar Timboektoe gestuurd wordt, dan geef je deze mensen de hoop om het ook voor elkaar te krijgen. Vooral als het blijven drammen blijkbaar effect heeft op basis van voorgaande gevallen. De enige oplossing is hanteren van de regels, ook al is het op humanitair vlak voor sommige mensen moeilijk.

Ik ga er van uit dat de rechters/instanties die de zaken rondom deze 'asielzoekers' voor ogen krijgen, geen complete idioten zijn en fatsoenlijk onder de loep worden genomen. Als je dan een stempel krijgt dat je prima weer naar land van herkomst kan gaan, valt er geen verdere discussie te voeren.

Het valt niet kwalijk te nemen dat deze mensen zoeken naar een beter leven, maar als elk mens op de wereld naar het land zou emigreren die het meest voordelig is voor de levensstandaard, dan is dat land binnen no-time kapot.

MrRealistic | 15-04-15 | 09:41

Links asielbeleid zorgt voor ellende, met leugens en valse hoop worden ze hier opgevangen. Guttmenschen ruien ze op zodat ze denken dat zij de goede zijn en de rest slecht en fascistisch. Een hele industrie is het, met leuk betaalde baantjes ten koste van heel veel. Dat links mensen zo misbruikt en dat de ellende die ze veroorzaken ze niets kan schelen, als ze maar hun gutmensch rol kunnen spelen.
In zie in dat gedrag dezelfde linkse gutmenschen die ik vroeger had in de instellingen waar ik ooit zat, ten koste van alles hun linkse egoïstische behouden.

Bas1877 | 15-04-15 | 09:40

@Responder | 15-04-15 | 09:29
Ik wil dat niet, aangezien IK degene ben die ervoor moet betalen!

necrosis | 15-04-15 | 09:40

Ha ha, wat een theater van die nepvluchtelingen. Schitterend.

denoorman | 15-04-15 | 09:38

Soms wou ik dat ik politie agent was. Hmmmm

Waakvlam | 15-04-15 | 09:38

En omdat ze zo ontzettend graag een verblijfsvergunning willen hebben ze in al die vele jaren dat ze al in Nederland waren ontzettend hard hun best gedaan om ook maar 1 woord Nederlands te leren spreken. Oh nee, wacht?!!??

Larevenge | 15-04-15 | 09:38

@Driewerf Hoezee | 15-04-15 | 09:28
Omdat hij niet kan lezen? Hij denkt dat jij het naar vind dat GS de correcte term gebruikt.

MarcS | 15-04-15 | 09:38

Het topic en alle reaguursels gelezend hebbende kom ik tot 1 conclusie:
Politie en leger moeten hun handen ineen slaan.
Asielbeleid? ok.
Dan ook een uitzetbeleid!

Ik las iets over Hercules vliegtuigen. Goed idee!
Hier in Eindhoven maken deze regelmatig oefenvluchten.
Genoeg geoefend, werk aan de winkel!

wakkere_nederlander | 15-04-15 | 09:36

Eigen verwarde mensen eerst!

De verwarde man | 15-04-15 | 09:36

Al eerder geroepen: als deze illegalen van mening zijn dat zij in aanmerking komen voor een vergunning asiel, kunnen zij met nieuwe feiten komen en een nieuwe zaak starten. Individueel. Dan zal het recht uitmaken of dit slaagt of niet. Als niet, dan is het gewoon exit.

De bed, bad en broodoptie geeft valse hoop aan deze mensen.

Driewerf Hoezee | 15-04-15 | 09:35

Skunk57 | 15-04-15 | 09:23 De laaste zin die je plaatst haalt je goede betoog helemaal onderuit. Jammer.

ja,diedus! | 15-04-15 | 09:35

Ze hebben alweer lang genoeg van de Nederlandse belasting centen geprofiteerd,
Hup, terug er mee,... vandaag nog !!

Het is toch niks anders dan ellende allemaal hier in Nederland.

ANGEL70 | 15-04-15 | 09:35

patat - generatie | 15-04-15 | 09:09

Heb het ook gezien. Tenenkrommend. Maar het zijn helaas voor hen slechte acteurs. De hele linkskliek.
Uitgeprocedeerd=weggejorrist!!
Grenzen dicht, nog beter

Waakvlam | 15-04-15 | 09:35

Gaat goed, één bruine meneer is al leerling automonteur zo te zien, gewoon iedereen legaliseren over tien jaar hebben we er een hoop vakmensen bij die erg nuttig zijn voor de maatschappij.

Pi Mol | 15-04-15 | 09:34

Hier ligt een taak voor Bakito en andere gutmensjes ,kom op stel je plekje in de hemel veilig en neem een paar van die lieverds in huis op, terwijl jij op je werk bent kunnen zij wellicht je vrouw bijstaan met klusjes in en om het huis.

blauwe zander | 15-04-15 | 09:34

Wel vreemd dat die Haagse Hippies Mij niet zielig vinden door die binnen gehaalde ellende van Ze . dan kijken Ze weg en mag ik zelf met de kolerezooi van Ze zitten .

liegende lippen | 15-04-15 | 09:34

Mooi! En nu een debat in de 2e Kamer om de ware aard van de partijen te zien zodat we weten op wie we niet hoeven te stemmen de volgende keer.

Rest In Privacy | 15-04-15 | 09:34

Nieuwe verschijning in GTST binnenkort.

Brakke Obama | 15-04-15 | 09:33

Gewoon een paddestoel teveel, kijk hem gaan!

paradoxical | 15-04-15 | 09:32

@Skunk57 | 15-04-15 | 09:23
Als jij door dit zo te ervaren, ook vind dat deze gelukszoekers op moeten rotten dan ben ik blij ..... heel blij!

MarcS | 15-04-15 | 09:32

Voor de prijs van die ene die wel het geld had om hier naar toe te komen, zijn uitkering, scholing en huisvesting kan je er daar 20 in de regio opvangen waaronder de 19 echte behoeftigen die geen geld hadden om zich naar het westen te kopen en kunnen ze later het land weer opbouwen .
Maar dan missen de knuffelaars hier wel hun subsidie .

Castor12 | 15-04-15 | 09:32

Dat hier überhaupt nog discussie over moet plaatsvinden. Illegaal is illegaal; het woord zegt het al. Opbokken met die lui, die niet alleen klauwen vol geld kosten maar ook nog eens voor overlast en criminaliteit zorgen.

Le Roi | 15-04-15 | 09:31

Geef die mensen toch een verblijfstatus! Zodat ze een bijdrage kunnen leveren aan de maatschappij. Uuhh O nee, het zijn cat kauwende handophouders. die hangen alleen voor de deuren bij winkelcentrums. En vallen daar de mensen lastig. En er komen er steeds meer bij van die mafklappers. Aangezien ze de nieuwste mobieltjes op zak hebben en met de veldtelefoon thuis iedereen thuis verteld van het luilekkerland en dat ze hulp krijgen van andere beroepswerklozen. Jammer is wel dat oom agent ze elke keer om 12:00 wakker worden gemaakt. Groetjes uit het land wat men steeds meer moet bezuinigen omdat het aan allen kant lekt!

Kazango | 15-04-15 | 09:31

Dit soort gestoorde figuren moet je arresteren en meteen de grens over flikkeren. Over een paar jaar zitten ze te dealen in een flat in Zuid-Oost.

Jan Gordelroos | 15-04-15 | 09:30

@Berthe | 15-04-15 | 09:21

'Dat is geen "zelfmoord" dat is theater van zeer bedenkelijke Joop vd Ende kwaliteit'

Aandachtsneger hoopte dat GSMneger een foto maakte.
Maar faalneger drukte op het videoknopje.
Jammer, komt minder overtuigend over.

wakkere_nederlander | 15-04-15 | 09:29

@Godsammekraken | 15-04-15 | 09:07
.
70? De PVDA denkt veel verder.... nu 70 inderdaad maar bij toelating krijg je de hele familie er gratis bij en heb je ongeveer de factor 5 a 6 en dan schat ik het nog zuinig in.

Fatwabuster | 15-04-15 | 09:29

Bed, bad, brood én basisinkomen. En wie wil dat nou niet?

Responder | 15-04-15 | 09:29

-weggejorist-

sjefdelimbo | 15-04-15 | 09:28

@Scheetje Beef | 15-04-15 | 09:07
Eens, behalve dat stukje parasieten. Waarom moet IK nu opflikkeren?

Driewerf Hoezee | 15-04-15 | 09:28

Zo'n uitkering is toch wel toereikend voor een beetje fatsoenlijke camera?

alexbl | 15-04-15 | 09:28

Zelfmoord pleeg je niet door voor een stilstaande auto te gaan liggen.
.
Probeer eens een Thalys op volle snelheid.
Succes verzekerd.

Alt | 15-04-15 | 09:27

Zoals een reaguurder gister op AT5 zei: In de jaren 50 en 60 claimde de koningin destijds dat Nederland vol was met 10 miljoen mensen. Er werd actief campagne gevoerd om mensen te laten emigreren naar de VS, Australie, Canada, etc. Nu zitten we met ruim 17 miljoen mensen en toch blijven we maar mensen importeren. Hoe kan een landsbeleid dermate veranderen dat het compleet tegenovergestelde beleid is geworden?!

DoorDraaiDeur | 15-04-15 | 09:26

@Goatboy2014 | 15-04-15 | 09:07
Soms maken spaties een tekst precies omgekeerd.
Deëscalerende of de escalerende ......

MarcS | 15-04-15 | 09:26

De ene tentakel van de Raad van Europa krijgt ruzie met een andere tentakel. Misschien wurgt het gedrocht zichzelf nog.

simpelman | 15-04-15 | 09:26

Uitgeprocedeerden moet je direct na de uitslag uitzetten.
Anders heeft het hele beleid aangaande vluchtelingen geen zin!
Uitgeprocedeerd = opzouten.
Wat begrijpt de verantwoordelijke minister hier precies niet aan?

necrosis | 15-04-15 | 09:25

Links en hun professionele demonstranten, gadverdamme wat een smerig tyufsvolk. Mooi dat meneer de pepperspray vol in zijn bakkes kreeg.
 
Overigens ben ik het er wel mee eens dat er een speciale status voor deze gelukszoekers moet komen! Eentje waar ze met of zonder hulp van hun thuisland uit worden gezet. Het is van de zotten dat deze nietsnutten, hierheen gekomen op een duur gelukszoeker-ticket, door het felle verzet van de linkse vluchtelingen-industrie keer op keer maar worden verplaatst en gebruikt voor hun eigen verneukte propaganda.
 
En als uitzetten niet werkt, dan maar ergens op een waddeneiland, met een groot hek eromheen.

HaatAth3ist | 15-04-15 | 09:25

Ik ben voor het opnemen van vluchtelingen die in nood verkeren.
Maar van deze mensen krijg ik onmiddellijk plaatsvervangende schaamte. Natuurlijk is het hier beter dan in hun eigen land. Maar wij moeten helemaal niet de last van de hele wereld op onze schouders nemen.
Wij hebben tenslotte al genoeg gezeik van greet.

Skunk57 | 15-04-15 | 09:23

Toch bijzonder dat hun leven zoals het nu is toch minder erg is dan de plek waar ze naar terug moeten.....

Risingson | 15-04-15 | 09:22

Die uitvreters hebben hun vriendjes binnen de media. En als er maar lang genoeg gegild wordt, krijgen ze hun zin. Dat was zo en dat blijft zo. Deze toneelspelers snappen dat en doen alles voor een maandelijks gratis inkomen/huis/wasmachine/mobieltje/verzekeringen om vervolgens hun familie binnen te halen. En naïef NL kijkt er naar en luistert naar de dominees.

Kamervraag | 15-04-15 | 09:21

.
Dat is geen "zelfmoord" dat is theater van zeer bedenkelijke Joop vd Ende kwaliteit

Berthe | 15-04-15 | 09:21


Hr. J. Ceasar | 15-04-15 | 09:02
Ik schaam me dood voor mensen als U, U jaagt met Uw instelling mensen over de kling. U wilt weer een generaal pardon en zo zorgt U ervoor dat weer een boot met dobbernegers deze kant op komt, met alle dodelijke ongelukken tot gevolg.

Linnenkast | 15-04-15 | 09:19

Alsof we die lui ook maar iets verschuldigd zijn. je bent hier ooit uit eigen beweging, op goed geluk naartoe gekomen, en nu is het eisen stellen begonnen.

Bari Oomsma | 15-04-15 | 09:19

De zieligheidsindustrie zal hier vast wel weer een 'oplossing' voor vinden. Zeiken, janken, rekken, vertragen, drammen, zeuren ... net zo lang tot er weer een general pardon uitrolt. Intussen zijn de toekomstige problemen al in voorbereiding, met vele duizenden 'asielzoekers' die jaarlijks instromen. Het in stand houden en koesteren van dit process is in het belang van de Partij van de Asielzoekers, die hun stemmen willen trekken van de zieligen en hun koesterindustrie. Het is een bedrijfstak geworden met financiële belangen en carrièrekansen. Om de zaak zelve en over haalbaarheid/wenselijkheid gaat het al lang niet meer. De aanzuigende werking, de doden in de Middellandse Zee, de permanente wetsovertredingen, en het met voeten treden van afspraken en uitspraken als gevolg van afgestemd beleid ... van geen belang voor dit immorele tuig.

Fijnstoffer | 15-04-15 | 09:18

G*dT de volksverhuizingen beginnen onbetaalbaar te worden!
Le Camp des Saints-Jean Raspail
Kijk liever naar GoT;-)

kapitein oosterlng | 15-04-15 | 09:17

Je huurt een Hercules bij defensie, duwt die lui d'r in, stijgt op en zet 't ding pas weer op de grond in het midden van afrika.

Even serieus: we moeten hier iets mee. Het probleem van de illegalen is typerende voor onze verlamde politiek. Omdat er geen uitweg is die voor een meerderheid in den haag gegarandeerd stemmen oplevert doen we lekker allemaal niks.

F#ckingAwesome | 15-04-15 | 09:17

De opvang van UITGEPROCEDEERDE asielzoekers.

Lees het 10 keer.
Opvang, dus asiel voor uitgeprocedeerde asielzoekers.
Als ik nu linksdenkend was zag ik een gat in de subsidiemarkt.
Ik begon dan een opvangcentrum voor uitgeprocedeerde asielzoekers, zeg maar die arme mensen van het filmpje hierboven. Mochten deze asielzoekende asielzoekers echter niet voldoen aan de toelatingseisen van mijn opvangcentrum voor afgewezen asielzoekers dan zou mijn broer een inrichting kunnen beginnen voor uitgeprocedeerde asielzoekers zonder opvang.

Maar je zou ze ook gewoon HET LAND KUNNEN UITZETTEN!!1!

wakkere_nederlander | 15-04-15 | 09:16

Zo lang de zieligheidsindustrie bakken met geld verdient over onze ruggen, en die van de asielzoekers, blijft dit een probleem.
Opvang in de regio ( hallo Saudi Arabie) is een veel betere optie, dat begrijpt iedereen.

Où est Charlie? | 15-04-15 | 09:15

Als ik 'druiloor' zeg tegen een agent mag ik 180 euro aftikken. Maar de complete politie op internet uitmaken voor racistisch blijft onbestraft.

De Geus | 15-04-15 | 09:15

En nu als de sodemieter het land uit, hoor je?

Opdonderstralen en een beetje snel.

We zijn jullie al een paar jaar zat.

Ga naar huis ga in het leger en bouw je eigen rotland op.

Hebben wij ook moeten doen.

Alt | 15-04-15 | 09:14

De legitimatieplicht voor ingezetenen van Nederland is hiermee ook komen te vervallen door hier niet tegen op te treden.

ja,diedus! | 15-04-15 | 09:13

@Hr. J. Ceasar | 15-04-15 | 09:02
Geen keus behalve criminaliteit? Alsjeblieft zeg, kijk even iets verder dan de neus lang.
Amsterdam biedt deze lui ALLEMAAL bed, bad en brood. Hele accommodaties zijn opgezet zodat deze mensen comfortabel kunnen vertoeven in Nederland.
Daar zijn ze echter niet tevreden mee! Niet... fucking... tevreden....


Hoe DURVEN ze eigenlijk.


Mijn visie is dan verdomde simpel; we, inclusief Europa, moeten maar eens ophouden met het faciliteren van dit soort onzin. Door dit soort faalhazen ontneemt men de terechte vluchtelingen faciliteiten, verlaagt de tolerantie en de wil om te helpen.
Handig genoeg om hier te komen? Handig genoeg om weer op te tieven.
Weg ermee.

TeeJee | 15-04-15 | 09:13

Kan iemand ze de verschillende betekenissen van het woord "demonstratie" uitleggen?

Maaiveld | 15-04-15 | 09:12

De raad van ministers heeft totaal geen "macht" om hierover iets te vinden... De raad van ministers en de commissie mogen iets vinden, het parlement heeft het laatste woord als het gaat om wetgevende macht en het Europese hof van Justitie danwel het Europese Hof voor de Rechten van de Mens toetsen de regels...

bvdbos | 15-04-15 | 09:12

Ik draai het volume helemaal niet omlaag, ik kijk er gewoon niet naar.... ben meer dan klaar met die gasten!
.
De asielindustrie is weer op weg om een uitzondering te gaan forceren voor deze mensen terwijl de rechter duidelijk in zijn oordeel was...... .
.
Blijkbaar is het woord 'uitgeprocedeerd' wat lastig maar het betekend kort gezegt.... dat ze ons land moeten verlaten, dus 'linkse kerk'.... wijs die gasten even de uitgang!

Fatwabuster | 15-04-15 | 09:11

Hr. J. Ceasar | 15-04-15 | 09:02
" stuur ze terug of..." Laat dat nu het probleem zijn, ze werken niet mee aan hun uitzetting
Of is uw advies, knevelen ,spuugkap op , 10 bewakers mee op de KLM vlucht retour land van herkomst ? Ook prima

Goatboy2014 | 15-04-15 | 09:11

.. maar goed, ik zie veel potentiële daders en geen slachtoffers die als beesten te keer gaan tegen de politie.

Jan Passant mk2 | 15-04-15 | 09:11

Oplossing: Die illegalen gaan nu op het grondgebied van hun ambassade wonen.
In de tuin en kelders. Plek zat. Zijn wij er vanaf.

Piet Karbiet | 15-04-15 | 09:10

@eerstneukendanpraten | 15-04-15 | 09:06
Purrsies. Dat overleeft die Peugeot niet.

Godsammekraken | 15-04-15 | 09:10

Natuurlijk hoeft dat niet; lijkt me wel duidelijk en logisch. Alleen gekke en perfide juristen met een rare Gutmensch-kronkel in hun hoofd die er een punt van maken.

Het is de verplichting van de regering van het land waar deze mensen vandaan komen om ze conform de universele rechten van jegens deze mensen na te komen, niet die van Nederland. Het siert een land dat mensen in nood worden geholpen en opgevangen, maar we hoeven natuurlijk niet elke gelukszoeker die een beetje oproer kraait te belonen. Let wel: we hebben het hier over door deze gelukszoekers zelf gecreëerde problemen. Ze hebben 15k betaald om hier te komen in een poging hier als asielzoeker opgenomen te worden. Niet gelukt; niet goed gelogen, dan moet je maar weer terug. X weken om het land te verlaten, lukt het niet, dan mag je alleen blijven wegens een perverse PvdA-regeling omdat anders Sander Terphuis gaat huilen.
http://www.sanderterphuis.nl/

Nederlandse regering moet eerst maar eens beginnen met het zorgen voor fatsoenlijk onderdak en werk voor alle groepen van haar eigen burgers.

De verwarde man | 15-04-15 | 09:09

Ik heb baan-bsn-boeteuitleeuwarden.

Godsammekraken | 15-04-15 | 09:09

Ik heb gisteren al genoeg theater gezien in RTL Nieuws half 8. Zowel asielzoekers als heulende pubers die zwaar dramatisch de show stalen. Bovenstaand filmpje laat ik schieten, sorry.

patat - generatie | 15-04-15 | 09:09

Wat een theater. Allemaal gezonde jonge kerels in de militaire leeftijd die duizenden dollars betaalden om hier een levenslange vakantie te komen genieten.

Waar haalden zij dat geld vandaan? Waar zijn de met vliegen bedekte scharminkels waar wij altijd weer voor collecteren? Wie gaat daar nu voor zorgen nu de sterke mannen hun biezen pakten? Wie gaat Afrika en de islamitische wereld nu opbouwen?

Jan Passant mk2 | 15-04-15 | 09:08

@wakkere_nederlander | 15-04-15 | 09:06
Als ik ter plekke was geweest had ik ook wat tips verstrekt. Helaas was ik op dat moment elders om zijn bed-bad-brood bij elkaar te scharrelen.

Godsammekraken | 15-04-15 | 09:08

@Driewerf Hoezee | 15-04-15 | 09:01
Flikker toch op man, dit zijn uitgeproduceerde asielzoekers.
Echte asielzoekers, die voor hun leven moeten vrezen (buiten hun schuld om) zijn vluchtelingen.
Dit zijn parasieten die alleen maar voor geldelijk gewin hierheen komen.

Scheetje Beef | 15-04-15 | 09:07

bed bad brood ehmmm BAAN?!?!

wakkere_nederlander | 15-04-15 | 09:07

Vette pech voor de PvdA. Die kunnen deze 70 stemmen echt niet missen.

Godsammekraken | 15-04-15 | 09:07

Ik zie de escalerende agenten ( rustig rustig) en heel bedreigende boosnegerts
Dat er dan wordt uitgehaald met een wapenstok is all in de game. Maar je kan het natuurlijk ook zien als rasiesmus, politiegewelld etc als je een andere linkse bril opzet
Die gozert in film 2 wat is zijn plan ? Schade claimen bij de verzekering van de peugeot ?

Goatboy2014 | 15-04-15 | 09:07

Als je voor een bejaarde Peugot gaat liggen dan ben je pas echt verward...

eerstneukendanpraten | 15-04-15 | 09:06

@Godsammekraken | 15-04-15 | 09:02
"Zie je dat dit zelfmoord veroorzaakt?"

Zelfmoordneger vergist zich.
Hij gaat voor een stilstaande auto liggen ipv een rijdende trein. Jammer.

wakkere_nederlander | 15-04-15 | 09:06

neoliberaal globalisme FTW! Stop de import enkel nog export.

Bertus Brulbroek | 15-04-15 | 09:05

'Je bent een beest'.
Zeg dat als bleekscheet maar eens tegen een neger.

wakkere_nederlander | 15-04-15 | 09:04

+1000 voor het einde van het 1e filmpje. Maakt alles goed.

pluskukel | 15-04-15 | 09:03

Ik schaam me dood als nederlander, hoe kunnen we een probleem van zo'n kleine groep mensen niet gewoon oplossen. Deze mensen vluchten niet, weet je altijd te vinden. Stuur ze gewoon terug of geef ze een status waarbij ze in iedergeval kunnen functioneren. Deze mensen hebben geen andere keus als criminaliteit, en het groepje wat nog in de kijker blijft via deze protesten sturen we blind weg in de hoop dat het probleem vanzelf over gaat.
.
Het gaat allang niet meer om princiepes, deze mensen veroorzaken een probleem voor de samnenleving het is wel degelijk de taak van de overheid dat op te lossen, een beetje visie aub.

Hr. J. Ceasar | 15-04-15 | 09:02

Kraakpluis: "Zie je dat dit zelfmoord veroorzaakt?"

Laat me raden: student psychologie?

Godsammekraken | 15-04-15 | 09:02

Diezelfde mensen zag ik gisteren nog bij Opsporing Verzocht

kapotte_stofzuiger | 15-04-15 | 09:01

In de mainstream-media heten ze nog steeds vluchtelingen. Alleen op GS klopt de term 'illegalen'. Tja...

Driewerf Hoezee | 15-04-15 | 09:01

Je lacht je rot, ze zijn zo slim met hun theater, heel links meenemend in hun uitgekookheid.
Ik neem toch wel aan dat er een bekende GLer is dit exemplaar heeft uitgenodigd voor bed+brood+uitkering, zo zielig!!!

lanexx | 15-04-15 | 09:01

Die uitvreters waren eerst niet tevreden met bed-bad-brood en wilden ook nog tussen 9:00 en 17:00 wat vermaak.

Haha, hand overspeeld!

Godsammekraken | 15-04-15 | 09:01

Dit is het perfecte onderwerp om het huidige kabinet over te laten vallen.

rara | 15-04-15 | 09:00

Joop den Uyl kijkt u mee?
Bedankt man!

wakkere_nederlander | 15-04-15 | 09:00

Afgewezen is afgewezen. Gaan dus en niet meer terugkomen hoor.

zeg maar jansen | 15-04-15 | 08:58

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken