Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

"Albert Heijn Kanaleneiland kopschopt man (63)"

ahreaxie534.jpgOphef du Jour! Met stip binnen in de LinkTips en de Stijlloze Mailbox alsook in de DM van de redactie. Een schokkende Facebook-post van ene meneer Maus (63), die in de Appie op Kanaleneiland (Utrecht) nogal onheus bejegend zou zijn. Tot kopschoppens toe, en met een winkelverbod van 1 jaar als bonus. Omdat meneer Maus een hoofddoekmoslimameisje van 12 zou hebben mishandeld. Of het verhaal (mirror) van meneer Maus klopt weten we (nog) niet. Maar aan de Facebook-reactie van Albert Heijn hierboven (screenshot) is er behoorlijke paniek in de Zaanse tent. Waar is Harrie Piekema als je hem nodig hebt???

Reaguursels

Inloggen

Mijn plaatselijke AH tycoon neemt alleen blank in dienst, met de gebruikelijke 10 tot 15% buitenlands. Al jaren een constante, heerlijk.

uwgandalf | 14-04-15 | 11:33

Over een jaar komt hij weer in het nieuws, dan omdat hij de wijk uit is gepest. En de burgemeester gaat dan zeggen dat hij daarvan schrikt en er niks vanaf wist.

Suerte Piet | 14-04-15 | 01:41

Ik zeg: appie boycot! (en dan vooral vestiging 030 Kanaleneiland)

postmodernismisdead | 13-04-15 | 21:14

Minder minder minder, asociale mensen!
Minder minder minder, (politieke, juridische, economische, maatschappelijke en sociale correctheid)
Minder minder minder, van dit soort mensen in heel Europa (jaja kweet tis weer in z'n groot gebracht exuuses)
Minder minder minder, onbeschofte taal van een CONCERN richtig een mishandelde man van 63!
Minder minder minder, toelaten agressieve haatbaard-achtige ventjes die *een gesprek* of *talk* willen met onschuldige mensen!
Minder minder minder, ongetraind personeel bij AH
Minder minder minder, verloedering oude waarden AH (waar iedereen eigenlijk het recht of heeft, bedoelden hun oog van de klant en niet een VUIST tegen de klant)
Minder minder minder, gezeik in Nederland over ethnise gezeik!
Minder minder minder, belachelijk agressieve bewakers AH (begrijp dat ze agressief kunnen zijn i.v.m. alle stelende bontkraagjes in kanaleneiland)
Minder minder minder, agressieve bontkraagjes en bh's (ze kunnen gigantisch agressief doen)
.
En tot slot aub meer ballen van de Nederlandse bevolking (en ook de mede-landers) om zo'n persoon te helpen in plaats van staren (tenzij je duidelijk kunt zien dat ze messen of wapens bij zich hebben).
.
Wordt aub niet Zweden :D

De*correcte*kerstman | 13-04-15 | 21:04

@SilverSurfer1974:
Nou, het hangt er van af. Als je een 'kleurtje' hebt, is het soms linke soep in de grote steden. Maar ook in Moskou is bijvoorbeeld het aantal misdrijven, zoals verkrachting voor 90% toe te schrijven aan migranten. Wat dat betreft is het een zelfde beeld als in NL.
De kip of het ei verhaal; is een Rus of Nederlander in aanleg een racist, of onstaat het doordat veel ellende veroorzaakt wordt door migranten?
(In de provincie zijn er domweg bijna geen mensen van 'andere afkomst' dus is het ook geen issue.)

Oblast | 13-04-15 | 20:56

Zijn post toont ook direct het niveau aan van het personeel bij AH

Almasri | 13-04-15 | 20:43

De rat die de heer van der Voort heft mishandeld heet Mert Celebi. Werkt als kassamedewerker bij AH en is inderdaad een broer van het 12-jarige meisje. Volgens zijn FB account spreekt hij Nederlands, Frans en Turks. Dat Nederlands is in ieder geval gelogen, gezien de post die hij op FB plaatste:
QUOTE
Mert Celebi
Chermaine Van Der Meer hij moete ook vn me zu$je afblijfe!!!!
UNQOUTE

Almasri | 13-04-15 | 20:42

Moslims zitten wel vaker in de AH, laat ze lekker naar de moslim supermarkt gaan, daar loopt al dat kutvee.

NebulaT | 13-04-15 | 19:59

Ludieke actie tegen AH kanaleneiland: Winkelwagen vol gooien met een grote hoeveelheid klein grut uit verschillende schappen, lekker snaaien van de koffie, blokjes kaas, olijven en vleeswaren en vervolgens de overvolle winkelwagen in de buurt van de kassa achterlaten. Het zou leuk zijn als iemand dat eens kon filmen voor Dumpert......

Almasri | 13-04-15 | 19:29

Ben bekend met de beveiliging van Ah.
De beveiligers zullen dus ook de camerabeelden al hebben laten verdwijnen als facebookpost waar is.
Ze kunnen het gewoon wissen de beveiliging helaas.....
Politie had meteen de beelden mee moeten nemen.
Wat ze ongetwijfeld niet hebben gedaan.

Lilia2 | 13-04-15 | 19:11

Het blijkt een plaag !!! Ben zonet door een licht getinte man bedreigd in AH Jodenbreestraat. Daar heb ik geen zin in. Kunnen jullie je filialen niet naar Marokko brengen? Doe mij maar Simon de Wit terug graag !!!

Rest In Privacy | 13-04-15 | 19:07

Aha Rusland dus. Maar Rusland is groot. Klopt het dat je daar niet moet wezen als je een kleurtje hebt?

SilverSurfer1974 | 13-04-15 | 18:51

-weggejorist-

Oblast | 13-04-15 | 18:46

@Almasri:
Ik weet het, mijn spelling is slecht. Dat ik nooit meer Nederlands spreek, mag geen excuus zijn..

Oblast | 13-04-15 | 18:43

Oblast: Misdraagd = Misdraagt

Almasri | 13-04-15 | 18:24

Maar wil je ons niet vertellen in welk land je woont?

SilverSurfer1974 | 13-04-15 | 18:17

Wat doet zo'n wicht met skateboard in de winkel? Spelen doen we buiten, niet binnen! De bewaking was op dat moment natuurlijk aan de koffie i.p.v. skatende jeugd de winkel uit te sturen...

Trouwens ik vind het verbazend tegenwoordig bewaking in supermarkten aan te treffen... Wellicht dat sommige dit al langer meemaken, maar deze ontdekte dit pas twee jaar geleden..., maar het gaat hartstikke goed met Nederland.

Claudia M. | 13-04-15 | 18:15

@SilverSurfer1974
Nee, integendeel. Ik woon in een relatief arm land. Voordeel is dat er dus ook geen 'gelukszoekers' komen.
Als je wil leven, zal je moeten werken, en dat is dus reden twee waarom er hier geen Noord-Afrikanen rondlopen ;)

Oblast | 13-04-15 | 18:06

Wat dat aan gaat hebben we in de kop van Noord Holland hier niet zo'n probleem met de onaangepasten gelukkig. Die zijn er bijna niet. Shop regelmatig bij Appie en doet gewoon aan zelfscannen dus nevernooitniet in de rij.
Nog nooit een kopvod achter de kassa gezien trouwens. Het probleem met dit verhaal is dat ik het wel meteen geloof en dat is eigenlijk diep triest. Zo zachtjes aan wordt bijna het hele land overgenomen en uitgehold door dit volk en ik ben bang dat het op een gegeven moment genoeg is.
Als je als regering en ondernemer horende doof bent en ziende blind voor deze signalen uit de maatschappij en hier geen lering uit trekt, zal je je op een gegeven moment moeten verantwoorden als het volk eigen rechter gaat spelen.
Ik weet wel wie er dan aan het kortste eind trekt.

clockandhammergame | 13-04-15 | 17:58

Oblast, waar woon je dan als ik vragen mag? Monaco?

SilverSurfer1974 | 13-04-15 | 17:56

woon=woont

Oblast | 13-04-15 | 17:34

@Kolbjorn Varmann, @naraga,
Ik ben mede door de ellende en een voor mij persoonlijk onleefbaar geworden Nederland ( ik woonde o.a. in Gouda)
geemigreerd naar het buitenland. De stad waar ik nu woon heeft alle stedelijke kenmerken, maar er is een verschil, er woon niet een Moslim. Het voelt als een bevrijding; de sfeer is in alle wijken, zelfs de minder goed, ontspannen, er is relatief weinig criminaliteit. Vrouwen kunnen hier nog 'vrouwelijk gekleed' over straat, zonder lastig gevallen te worden, betast of als hoer uitgemaakt te worden. Er zijn geen vechtpartijen tussen leerlingen, kopschoppen is hier ondenkbaar. En als je je misdraagd, heb je een fiks probleem. Crimineel gedrag in dit land door buitenlanders wordt bestraft met onmiddelijke uitzetting, dat is, nadat je je straf hebt uitgezeten.
Als je hier normaal doet, je aanpast, de taal leert, want nu ben ik dus zelf immigrant, is het een zeer ontspannen plek, en prettig wonen. Nogmaals, het voelt als een bevrijding.

Oblast | 13-04-15 | 17:33

Laatste nieuws,

Volgens persvoorlichting Albert Heijn, camera's stonden uit.

Was te verwachten.

shit01 | 13-04-15 | 17:27

Ik zou wel graag willen weten of meneer Mous een Henk van Ingrid is of een genuanceerde wegkijker/goedprater.

frisenfruitig | 13-04-15 | 16:46

Vergaande Nederlandse tolerantie heeft geleid tot vergaande intolerantie van bepaalde niet-geassimilieerde bevolkingsgroepen. We kennen allemaal de voorbeelden. Het zijn er velen. Ik durf te stellen dat Nederland een beter land zou zijn, als alle Marokkanen, Turken en andere islamieten morgen vrijwillig besluiten om het land voor altijd te verlaten. Graag wil ik daar aan bijdragen. Hoeveel heb ik hiervoor over? Veel, heel veel geld. Ik ben helaas tot de cynische slotsom gekomen dat - en dit kan mij een ban opleveren, maar ik zeg het toch - deze desbetreffende bevolkingsgroepen nooit, maar dan ook nooit zullen assimileren. Ongewenste omgangsvormen, geen respect voor ouderen, weinig respect voor vrouwen, na vier generaties nog steeds niet normaal Nederlands kunnen schrijven of spreken, een disproportioneel aandeel in de criminaliteit, uitkeringsafhankelijkheid en de linkse subsidie-tiet. Het is niets, en het zal niets worden. Zijn er dan geen goeden? Uiteraard. En dat maakt het nu zo verdomde lastig. Maar ik ben zover dat mijn conclusie is dat we actief een remigratie beleid moeten gaan opstellen, voor al diegene met een dubbel paspoort. En dan heb ik nog geeneens gehad over de aanhangers van de welbekende 'religie' van de 'vrede'.

Kolbjorn Varmann | 13-04-15 | 16:41

Ja wen er maar aan mensen, Politiek kijkt weg en maakt het nog erger, justitie durft niks, en wij moeten er maar aan wennen, want anders...

.. en zo gaat dat wijk voor wijk, stad voor stad.

Creaguurdert | 13-04-15 | 16:37

^
In plaats van X bedoel ik natuurlijk Y.

naraga | 13-04-15 | 16:30

@Oblast

Wat wil je dat we doen? Het merendeel van de bevolking steunt dit gewoon en zal dit altijd blijven steunen wat er ook gebeurt dus via democratische processen valt het probleem niet op te lossen.

En niet democratische processen zullen nooit slagen. Zet drie helden met een vlag op een moskee en het hele land valt over ze heen. Een burgerverzet is verder dan ooit. Vrijwel niemand van generatie X of Z is bereidt ook maar iets te doen, laat staan dat ze in een burgeroorlog zouden vechten zelfs als ze de ideeën steunen.

En zelfs als je daadwerkelijk een gewapend verzet aan de gang krijgt, dan komen de politiek correcte Britten, Amerikanen en Duitsers ons "door Russen gesteunde nazis" wel eventjes terug in het gareel rammen want onrust in een NATO land kunnen ze natuurlijk niet gebruiken.

Nee,
Nederland is verloren. Zodra ik mijn master heb ga ik denk ik ook maar emigreren.

naraga | 13-04-15 | 16:26

Elke dag schuift de tolerantie drempel verder op. Maar wat gebeurd er nou eigenlijk tegen de dagelijkse moslim terreur in NL? Een deel van de bevolking kijkt weg, stemt D66, een deel is Moslim en juicht het toe, een klein maar machtig deel is Links en houdt de rest van het land in een stalen policor greep, een deel uit zijn frustratie als reaguurder, maar niemand, niemand staat op en doet er echt wat aan. We zijn hopeloos verdeeld in dit land, en al eeuwen verleerd om te vechten, nee, liever onderhandelen we erover, als de handelsnatie die we zijn, liever hangen we tijdens de herdenking '40/'45 de marokkaanse vlag uit, in de hoop te sussen. We durven geen uniform meer aan.We zijn verworden tot een hopeloos slap volkje, bang en niet in staat een vuist te maken. Want idd, oproepen tot represailles mag niet, in dit land waar niets mag voor de gewone burger. Gegijzeld worden we, genaaid en uitgewrongen, bespot en betuttelt. De rechterlijke macht werkt maar een kant op: die van belasting moeten betalen, boetes en nog meer rekeningen, want oh wee, na een week staat de deurwaarder,al dan niet met de 'sterke arm', op je deur te trommelen.
Maar waar is diezelfde macht als het gaat om op te komen voor de burger?? Dan sta je er alleen voor, en als je er wat van zegt, loop je nog kans op nog meer terreur door een uitheemse verzameling tuig.
We slikken en stikken.

Oblast | 13-04-15 | 15:40

Ergens klopt er iets niet: beveiligers mogen helemaal geen mensen aanhouden anders dan wanneer ze op heterdaad betrapt worden. Beveiligers hebben namelijk geen bijzondere rechtspositie en zijn niet meer dan burger. Ze mogen net zoveel als alle reaguurders hier. Of net zo weinig. Geweld mogen ze al helemaal niet gebruiken, net zo min als U en ik dat mogen. Ze hadden de man dus niet mee mogen nemen.
Alleen daarom al is het een vreemd verhaal. Aangifte tegen de 'beveiligers' zou zonder meer terecht zijn. Vrijheidsberoving is nog steeds strafbaar volgens mij.

Oveigens is het nivo van beveiligers tegenwoordig bedroevend. Mislukte would-be-eenstrepers die hun frustratie op burgers botvieren. In feite gewoon tuig.

noorderling | 13-04-15 | 15:32

Gelukkig is de Appie nooit mijn winkel geweest, vrienden.

DeRustige_ | 13-04-15 | 15:29

AH Den Haag ook bijna alleen piepjong moslim personeel (lekker goedkoop); het lijkt wel of daar loopt te winkelen in Tunesie of Marokko; ik ga daar al maanden niet meer naartoe want de klant zien ze niet staan

telelezer | 13-04-15 | 15:26

Elke film, elke tentoonstelling, elke reflexbeweging die wij Nederlanders maken, elk krantenbericht, elke cartoon en zelfs elk woord dat we durven zeggen of schrijven moet worden getoetst of het "die andere cultuur" niet op de teentjes trapt en zo onmiddellijk grof geweld en dreigen met de dood oproept, dank zij de krankzinnige politiek correcte overheden die de beangstigende mosliminflux maar blijven toelaten in ons vroeger zo fijne Nederlamd
-
Wij Nederlanders, nee wij Westerlingen moeten op onze teentjes lopen om niet beschuldigd te worden met hun toverwoordjes: racisme, discriminatie, fascisme, nazisme, xenofobie, haatzaaien en ga zo maar door. De moslims weten dat donders goed en maken er dankbaar misbruik van. Daarnaast weten ze ook dat kruipen “in de slachtofferrol” en anderen beschuldigen van hun eigen wandaden (zie als vb. beschuldigen van Israel van massamoord, terwijl ze het zelf veel “beter” doen). Het kleine meisje had dit ook door want zo is ze opgevoed en dus die man kreeg geen weerwoord, want een klein meisje liegt toch zeker niet, en zeker geen moslim meisje (kuch), en hij werd onmiddellijk moshandeld mishandeld; of dat al of niet door haatdragende moslim bewakers gebeude is niet duidelijk in het artikel.
-
Hun cultuur van primitief geweld tegen vrouwen, homo’s, joden, ongelovigen (wij dus) en zelfs tegen hen die niet in hun eigen geloofstak zitten (moslim soennieten en moslim sjiieten moorden elkaar nu uit; zie “IS”) is natuurlijk niet hun schuld maar die van Amerika en Israel (alweer in de slachtofferrol).
-
Het ergste is dat de domme blinde politiek correcte “Gut-en Linksch-Menschen” dat als volleerde masochisten entameren, en samen met de mooslims roepen dat het ONZE schuld is.
-
We moeten dus beginnen met niet meer op DAT soort idioten te stemmen!
Maar helaas, de gemiddelde Nederlander heeft een geheugen van maar 3 dagen

telelezer | 13-04-15 | 15:17

@Marc_D_NL:

Il heb nog een groter probleem: ik heb een hekel aan racisme en aan duitsers... hoe los ik dat dan op... :-D

neufke | 13-04-15 | 15:06

Maar... ze hebben een stageplaats, hoe kan dat nu?

Grauwe Veen Spuuter | 13-04-15 | 15:01

@Piet van het Padje | 13-04-15 | 14:23
Je kan toch een trotste racist zijn? Het woord racisme heeft zo afgedaan, is zo 2014. Het woord is ook het meest gebruikt onder vingerwappers en links werkeloos tuig (of linkse graaiers). FYI.. Ik ben een trotse racist! O ja. Polen vind ik TOP. En de meeste Mocro's zijn dieven.

Mark_D_NL | 13-04-15 | 14:50

Hoezo zou je zo'n kind niet vast mogen pakken bij de schouders. Was vroeger en op sommige plekken nog steeds hartstikke normaal. En dan maar hopen dat iemand het ook niet aan je moeder vertelde want dan was je dubbel de lul.

Halveneger | 13-04-15 | 14:40

Inderdaad weledele @Kluns

IQmin100 | 13-04-15 | 14:30

Weet je waar ik van walg? Hoe je als blanke Westerling tegenwoordig altijd moet melden dat je NIET racistisch bent als je bent aangevallen door menselijk afval uit niet-blanke landen. Echter, de statistiek toont de realiteit: Racistisch zijn zou op sommige punten geheel op haar plek zijn.

Piet van het Padje | 13-04-15 | 14:23

@ Ci Ty33 | 13-04-15 | 14:02
;-)

Lewis | 13-04-15 | 14:07

@MarcS

Mijn neefje wat ewn kaugum jat mag wat mij beyreft gerust een spreekwoordelijke tik op de vingers hebben. Dat staat in geen enkel vergelijk met wat hier is gebeurd. Dat de meisjes binnen aan het skaten waren, dat tot daar aan toe. Dat diezelfde meisjes familie erbij halen om de zaak even 'te komen regelen' met deze man op leeftijd maakt dat juist die hele familie een verbod moet krijgen... nogal een verschil dus. Als mijn neefje de rest van de familie zou bellen om de winkel kort en klein te meppen nadat ie was gepakt dan JA, zou uetzelfde mogen gelden wat mij betreft...

neufke | 13-04-15 | 14:03

De Lidl bij ons: Allervriendelijkst blank universitair geschoold personeel uit Polen e.o., en allerlei immigranten als klant. Voor de deur staat een marokkaanse? beveiliger. Iedere keer als een blanke naar binnen gaat, spuugt ie voor hun voeten op de grond.

Ci Ty33 | 13-04-15 | 14:02

Capt. Iglo | 13-04-15 | 11:49
Nou doe je het weer.

swassannuf | 13-04-15 | 13:55

agge maar geil is mag alles .
Dat hebben deze reeds lange tijd huwbare moslimaatjes goed in hun oren geknoopt zo te lezen.

swassannuf | 13-04-15 | 13:49


@Apollo | 13-04-15 | 13:34
Zie je vrijdag!

Mark_D_NL | 13-04-15 | 13:46

@ Mark_D_NL | 13-04-15 | 13:12

Markt in Amstelveen is goed te doen hoor, elke vrijdag.

Apollo | 13-04-15 | 13:34

sja albert heijn dat lijkt soms de gaza strook wel. met niks dan moslimachtige vakkenvullers (liefs sprekend in exorrtische keelklanken) en moslimachtige kassa hoofdoekjes.

gelukkig is er nog de Jumbo

nikkipikki | 13-04-15 | 13:26

Wij hebben die winkel al jaren geleden de rug toegekeerd.

XaaD666 | 13-04-15 | 13:16

Vorige week ging ik een pakketje van PostNL afhalen bij de AH in de Lange Kerkstraat te Schiedam. Wat een husterige behandeling daar ook zeg! Dat was dan ook meteen de laatste keer.

Peter_K | 13-04-15 | 13:15

@Barilla | 13-04-15 | 10:37
En als je goed oplet zie je dat de Kassa's allemaal naar het oosten gericht staan bij de AH.

Mark_D_NL | 13-04-15 | 13:13

@Apollo | 13-04-15 | 10:35
De markt is de broedplaats voor de mocro maffia. Ga eens naar een week markt in een redelijke Nederlandse stad. En neem de tijd om de moslims die bij de ingang van de markt staan te observeren... die staan NIET gezellig te keuvelen over de verse appels!. De maffia uit Napoli is er niets bij!

Mark_D_NL | 13-04-15 | 13:12

Ben zelf een keer bijna platgereden door een hoofddoek op een omafiets, in het voetgangersgebied voor de Appie. Kreeg een snauw: "vuile neukharam". Tien meter verderop een groepje kleine lichtgekansde pareltintiërs, die elkaar trots vertelden over hun cursus vluchten voor de politie. Sindsdien ga ik naar de Lidl. Want daar voel ik me thuis. Ik ga dan wel erg vroeg of erg laat, want onder werktijd lopen er te veel oerhollandse Finkenbrautokkies.

Nivelleermarionet | 13-04-15 | 13:05

Ik kom al jaren niet meer bij de AH. Als blanke nederlandse klant wordt je bij de AH als een soort 2e-rangs burger beschouwd. Terreur- en diefstalgedrag van bepaald types regelmatig bij de bedrijfsleiding gemeld. Er wordt nooit iets mee gedaan. Ik zal er NOOIT meer komen!

armandj | 13-04-15 | 12:52

hans den realist | 13-04-15 | 12:28
Goed geformuleerd Hans. Mijn reactie mocht er ook niet blijven staan, terwijl het veeeeeeel milder is dan vele autochtone reacties op deze site. Eens kijken of dit wel mag :)))

Kaan78 | 13-04-15 | 12:51

Gisteren nog boodschappen gedaan bij ah. Daar stop ik dus mee.

kua | 13-04-15 | 12:51

doskabouter | 13-04-15 | 10:48
Bijna goed. Aanhouden moet het zijn, niet staande houden. Staande houden (identiteit vaststellen) is alleen besteed aan algemene opsporingsambtenaren (pliesie) en de buitengewoon opsporingsambtenaren (BOA)

KwakjevanKok | 13-04-15 | 12:50

Waar blijft die geenstijl reportage met exclusief interview bij meneer, AH en kansenparels uit de wijk?

gtothew | 13-04-15 | 12:47
-weggejorist-
Hanz Ziezo | 13-04-15 | 12:43

Gelukkig hebben onze respect-opeisende helden van de politie wel tijd om bijna-bejaarden in de cel te smijten.

majorkingkong | 13-04-15 | 12:43

De Lidl in mijn woonplaats wordt al helemaal geleid door kansrijken. Ik kom er sinds die tijd niet meer.

whetherthouwouldbe | 13-04-15 | 12:33

als zo'n bewakertje een oude man over de grond sleept en ik zie dat, heeft bewaakmeneer toch een acuut probleem..

-Wil- | 13-04-15 | 12:30

als zo'n bewakertje een oude man over de grond sleept en ik zie dat, heeft bewaakmeneer toch een acuut probleem..

-Wil- | 13-04-15 | 12:30

@Bad Karma | 13-04-15 | 10:01
De Arabische Marokkanen hebben inderdaad een bloedhekel aan Berbers. Het is ook een heel ander volk. Wordt je in Marrakech constant lastig gevallen door verkopers, in Rabat laten ze je gewoon met rust.

geomario | 13-04-15 | 12:30

Mijn eerste reactie weggejorist, leuk. Geen idee waarom maar ik zal het wat netter formuleren.
Waarom zou een vriendelijke oudere man aangehouden worden en daarna afgevoerd naar het politiebureau? Is dan zijn verhaal plausibel of de versie waarin hij dronken (of in iedergeval beschonken) een paar kinderen molesteert en zich vervolgens hevig verzet tegen aanhouding?

Als deze heer nu een Turkse mijnheer met een paar biertjes op was die een lief blond meisje op rolschaatsen had geduwd? Was dan ook opgeroepen om de AH te boycotten?

Je blijft met je handen van andermans kinderen af en als je wordt aangehouden gedraag je jezelf netjes en als je onschuldig bent sta je zo weer op straat. (ook als je schuldig bent trouwens)

-edit beter-

hans den realist | 13-04-15 | 12:28

_Wicman_ | 13-04-15 | 11:49
Held

gtothew | 13-04-15 | 12:28

KlunsJohannus | 13-04-15 | 12:02

Hier hadden ze toen die bekende pedo, die komt nooit meer terug hoor. SOms is agressie geschikt om andere vormen van aggresie te weren. Ergens vind ik het nog goed ook.

analcharist | 13-04-15 | 12:05

analcharist | 13-04-15 | 11:57
Ik woon ook in een Nederlandse volkswijk. Albert Heijntje hier is ouderwets gezellig. Er zijn wel wat tokkies die zich niet kunnen gedragen, maar die heb ik nooit verder zien gaan dan een beetje schelden, kratje bier proberen te jatten en de snackvriezer leegkopen. Er werken een paar Marokkaanse jongens die vakken vullen, maar die gedragen zich keurig. Ze zouden ook niet anders moeten proberen.

KlunsJohannus | 13-04-15 | 12:02

Bij ons in de graafse wijk te den bosch hadden ze dit allang onderling geregeld en rechtgezet!

analcharist | 13-04-15 | 11:57

@Capt. Iglo | 13-04-15 | 11:49
Je insinueert wel wat. En ik geloof JOU op je blauwe oogjes dat jij het niet met opzet doet. Maar wat jij wel of niet onbewust zegt kunnen we lang over discussiëren, en dat gaan we niet doen. Er is niemand bij gebaat als dat hier gebeurt. Ik ben meer geneigd de meneer te geloven wegens voorgeschiedenis, maar het kan net zo goed inderdaad anders zijn dan deze meneer zegt. Hetgeen mij niet zo lijkt.

Vrije Nator | 13-04-15 | 11:55

Capt. Iglo | 13-04-15 | 11:49
Daar heb je zeker een punt. Het is dan ook de reden dat ik me nog even probeer in te houden.

KlunsJohannus | 13-04-15 | 11:54

kutsmurf | 13-04-15 | 11:23
Kijk, daar hebben we hem: het "dronken-argument" dat doorgaans zo graag wordt gebezigd door mensen van bepaalde geloofspersuasie om eigen agressie goed te praten. Dronken is immers het summum van haram. En dus mag je zo iemand de tering slaan. Logisch. Ik geloof er helemaal niets van trouwens, dat deze man dronken zou zijn geweest. Maar laat de journalistiek dit verhaal maar eens haarfijn uitzoeken. Onderzoeken, bedoel ik dan. In plaats van een paar talking heads van Albert Heijn, politie en Contactorgaan Bedreigde Moslims in Supermarkten.

KlunsJohannus | 13-04-15 | 11:52

Ik woon tegenwoordig in een klein dorpje in de Noordoostpolder, maar kom oorspronkelijk uit Den Haag.
Als ik nu nog wel eens in Den Haag kom op familiebezoek ofzo, kom ik nog wel eens langs bij de Albert Heijn bij mijn moeder om de hoek. Ook deze zit tegenwoordig vol met hoofddoekcassieres en allochtoon vakkenvulgespuis. Als ik dan wat tijd over heb ga ik er wel eens binnen om de boel een beetje te stangen. Ik loop dan naar de vleeafdeling en vul mijn kar met al het varkensvlees d at ik kan vinden. Vrolijk loop ik dan naar de kassa, alwaar ik al mijn bakjes krorrend genoegen op de lopende band plaats. Als de geschocceerde hoofddoekkassiere dan met veel ongenoegen de pakjes krulstaart door haar handen heeft laten bliepen doe ik geschrokken mijn handen in al mijn zakken met de mededeling dat ik mijn portemonnee vergeten ben en verontschuldig me met de mededeling dat ze de spulletjes dan maar weer terug moet leggen.
Doet me toch altijd goed, zo'n bezoekje aan mijn oude buurtsupertje.

_Wicman_ | 13-04-15 | 11:49

@ Vrije Nator | 13-04-15 | 11:39

Ik insinueer helemaal niks, ik hou alle opties open. Het heeft met de "ben je niet voor ons dan ben je tegen ons" mentaliteit van de gemiddelde reaguurder te maken, dat men elk vraagteken dat iemand plaatst, die buiten de algemeen geldende opinie hier valt, als negatief wordt opgevat. Als een zelfde stuk op facebook was geplaatst door een dame met een hoofddoekje, waren alle reaguurders hier over elkaar heen gevallen om hun vraagtekens bij het verhaal te plaatsen en de beelden op te eisen. Nu is het een autochtone Nederlander en wordt hij direct op zijn blauwe ogen geloofd.

Capt. Iglo | 13-04-15 | 11:49

leve de multiculti samenleving

kots

robdeventer | 13-04-15 | 11:48

@Capt. Iglo | 13-04-15 | 11:34
Ik heb persoonlijk veelvuldige ervaringen met medenederlanders met een andere culturele achtergrond gehad, waaruit bleek, dat er met de waarheidsbevinding erg makkelijk wordt omgegaan als het om een schuldvraag van de eigen groep ging.
Dat zal mijn wereldbeeld ongetwijfeld beinvloed hebben.
Maar, we wachten af.

Roadblock | 13-04-15 | 11:48

@raskol | 13-04-15 | 11:40
Joos werd doodgetrapt door Dirk v/d Broekmedewerkers, zowel blank als allochtoon. En ja, zowel autochtoon geweld als allochtoon geweld is gelukkig af te doen als incidenten. Het zijn te veel incidenten, maar het zijn wel incidenten.
Het trieste gegeven dat jij autochtoon geweld wel "incidenten" noemt en allochtoon geweld blijkbaar een teken van een soort samenzwering tegen "de autochtone bevolking" zegt meer over jou dan over allochtonen.

GifKikkert | 13-04-15 | 11:47

IQmin100 | 13-04-15 | 11:44
Ah, u bedoelt respect als in: "Jij moet me repsect geven als ik er langs moet met me scooter, anders sla ik je voor je kk kop jij kk tatta ik nuek je de moeder"?

KlunsJohannus | 13-04-15 | 11:47

Een moslima met hoofdoek op een skate board door de super?
Het moet niet gekker worden.

Rest In Privacy | 13-04-15 | 11:46

Voor de verandering ga ik eens afwachten wat de verhalen zijn van beide kanten -hopelijk onderbouwd met getuigenissen en beeldmateriaal- voordat ik al te hard van leer trek tegen bepaalde groepen. Waarheidsvinding is belangrijk, want de een liegt en bedriegt nou eenmaal wat makkelijk dan de ander, nietwaar. Tot op heden ga ik er vanuit dat meneer van der Voort (volgens LinkedIn voormalig ROC-docent) de waarheid spreekt. Waarom immers zou hij dit verzinnen? Uit zijn tekst af te leiden, lijkt hij me een typisch Utrechts goedmens (altijd links gestemd, hoog opgeleid, naïef, weg met ons, hup multicultureel en tenenkrommend politiek correct). En goedmensen blijven in hun multiculturele dromen geloven totdat hun eigen hoofd op een kwade dag over het marktplein rolt. Het zal me benieuwen wanneer de goedmensen hun multiculturele illusie openlijk moeten laten varen omdat ze hardhandig in aanraking zijn gekomen met het tuig dat we zo massaal hebben geïmporteerd (en nog steeds massaal aan het importeren zijn).

KlunsJohannus | 13-04-15 | 11:44

Bedrijven huren kinderen in voor hun social media, want daar zijn ze "beter in thuis" (hetgeen ik als 50+ graag ontken) en die generatie kent het woord U niet. De term 'omgangsvormen' leidt tot een totaal lege blik. Het woord 'respect' kennen ze dan wel, in een moderne context zullen we maar zeggen.

IQmin100 | 13-04-15 | 11:44

@raskol 11:40
Dat was in de Dirk van den Broek trouwens.

will.ik.ben | 13-04-15 | 11:44

Vrije Nator | 13-04-15 | 11:39
Die kans is ook zeker aanwezig toch?

kutsmurf | 13-04-15 | 11:41

@GifKikkert | 13-04-15 | 11:27

Joos werd doodgetrapt door AH-medewerkers, dat is de overeenkomst met deze zaak. Destijds was er zelfs nog begrip voor die doodschoppers omdat Joos een junk was.

Maar omdat er ook wel eens incidenten zijn met autochtone daders, moeten we het zoveelste bewijs van Marokkaanse agressie en racisme richting de autochtone bevolking maar afdoen als 'incidenten'?

raskol | 13-04-15 | 11:40

@Capt. Iglo | 13-04-15 | 11:34
Je insinueert wel een en ander, ouwe dwarsligger van me. Of je dat nou bedoelt of niet, de ondertoon van jou is dat de insinuatie bestaat dat de man zelf iets gedaan heeft.

Vrije Nator | 13-04-15 | 11:39

Als je met een luier op je hoofd rondloopt, kun je verwachten dat er op je wordt gescheten.
Kind van 12 ('moslima' LOL) of niet, het is het probleem van jouw achterlijke religiefantasietje, niet van normale mensen.
Zeker als je denkt dat je skateboardend in een supermarkt tegen kaffir klanten aan kunt rijden.
Enkeltje kalifaat graag, of is deze bruid al te oud voor de islamofascisten van Islamitische Staat?

will.ik.ben | 13-04-15 | 11:39

@ Roadblock | 13-04-15 | 11:29

Ik zeg dat "het ware verhaal" wel uit de beelden zal blijken, daarmee zeg ik toch niet dat hij liegt? Het ware verhaal dat op die beelden staat kan ook bevestigen wat hij zegt maar eerst zien dan geloven. Het zit in uw hoofd dat het gelijk iets negatiefs is terwijl ik helemaal niet oordeel, neutraal blijf dus. Ik zeg niet dat hij ongelijk heeft/ liegt maar ook niet dat ik hem geloof omdat hij het zegt. Verder zeg ik dat er in NL ook zat oude zure mannetjes zijn daarmee zeg ik niet dat hij een oud zuur mannetje is, het geeft alleen aan dat het nog alle kanten op kan.

Capt. Iglo | 13-04-15 | 11:34

@Lewis | 13-04-15 | 11:23
Je hebt nog gelijk ook

dedeurs | 13-04-15 | 11:33

En ten overvloede, AH heeft al een redelijk gewelddadig imago. Zo was er eens een gevalletje Kinkerstraat waar eigen richting waar geweldstoepassing door onbevoegden ook de hoofdrol vervulde.......

gamlakuk | 13-04-15 | 11:30

@Capt. Iglo | 13-04-15 | 10:46
Ik ben het met u eens dat het verhaal van de andere zijde ook gehoord moet worden.
Maar om nu zonder redenen bij voorbaat aan het verhaal van die man te twijfelen gaat me te ver.
Verder bent u alweer aan framen: Zure oude mannetjes die zich aan van alles irriteren.

Roadblock | 13-04-15 | 11:29

@raskol | 13-04-15 | 11:21
Remember Joes Kloppenburg? Remember Mijndert Tjoelker? Remember Daniel van Cottem? allen vermoord door roomblanke teringtokkies. Wat is je punt?

GifKikkert | 13-04-15 | 11:27

Alleen masochisten kopen nog bij AH.
Geef mij de Lidl maar.Geen gezeik over al dan niet zwarte Zwarte Pieten, een leuke en dienstbare, zeer donker ogende filiaalchef, nette cassières en stukken voordeliger in de wijnen....

gamlakuk | 13-04-15 | 11:26

Ik kom sinds het zwarte-pieten-drama al niet meer in de AH.
Scheelt me ook nog eens vele honderden euro's per jaar.

Mr. Happy | 13-04-15 | 11:26

@Kaan78
Begrijp je reactie. Als autochtonen al beginnen met iemand van jullie aan te spreken op hun gedrag en zelfs even vastpakken, dan is het eind zoek. Geweld gebruiken tegen weerlozen is natuurlijk jullie voorrecht. Even laten weten wie de baas is natuurlijk en je gesterkt voelen door de directie en politie. Geniet er nog maar even van.

Vindefin | 13-04-15 | 11:25

In één van de reacties op facebook staat dat meneer dronken was, daarnaast word je ook geen zes uur vastgehouden als je normaal doet. Er zijn gewoon bruikbare beelden en die kunnen ze lokaal niet wissen. Maar ze kunnen wel direct terugkijken, ik vermoed dat meneer een beetje creatief met de werkelijkheid is omgegaan in zijn betoog. Mochten de beelden om welke reden dan ook toch niet beschikbaar zijn, leg ik mezelf direct een levenslang AH-verbod op. Ik blijf dit even volgen.

kutsmurf | 13-04-15 | 11:23

@ dedeurs | 13-04-15 | 11:13
De geit is gemolken. Ik herlaal, de geit is gemolken.

Lewis | 13-04-15 | 11:23

Doe niet alsof dit nieuw is. Remember Anja Joos? Ook doodgetrapt door Marokkaans onkruid.

raskol | 13-04-15 | 11:21

Bijna 700 mensen vinden dit leuk, aldus Facebook.
Wat is het probleem dan?

Lampelul | 13-04-15 | 11:17

Let op --> Reactie van de Albert Heijn zal wel zijn dat er net die dag toevallig geen opnames zijn gemaakt met de beveiligingsapparatuur, of dat de opnames toevallig zijn gewist.

NoNoVio | 13-04-15 | 11:16

roze_bril | 13-04-15 | 10:33

Hahaha! Keur je nou ineens geweld goed?

FreedomFTW | 13-04-15 | 11:15

@dedeurs | 13-04-15 | 11:13
... Wat is dit nou??

dedeurs | 13-04-15 | 11:13

@dedeurs | 13-04-15 | 11:11
Fukk. Nog een keer.
5x kleinerend aanspreken en ondertekenen met <JH. Niet erg stijlvol, voor een 4-sterren supermarkt.

dedeurs | 13-04-15 | 11:13

@Man Of Many Thingz | 13-04-15 | 10:22
5x kleinerend aanspreken en <JH als ondertekening. Niet erg stijlvol, voor een 4-sterren supermarkt.

dedeurs | 13-04-15 | 11:11

@neufke | 13-04-15 | 11:01
Even tussendoor, maar als jouw neefje een kauwgummetje jat wil jij dan ook een winkelverbod?

MarcS | 13-04-15 | 11:11

@Kaan78 | 13-04-15 | 10:57 Met dat ene woordje "inferieuren" geef je precies weer hoe het waarschijnlijk gegaan is. Zo zijn de gedachtengangen van allochtonen met een mohammedaanse persuasie? Betreffende alle autochtone Nederlanders of alleen PVV stemmers? Hoe verassend dergelijke uitspraken..
.
Verder, camerabeelden zullen duidelijk maken hoe de vork werkelijk in de steel zit. Grote kans dat die ineens niet meer beschikbaar zijn.

Gaul Shaarad | 13-04-15 | 11:10

Alleen de mobiele link toch?

Armageddon | 13-04-15 | 11:08

@Armageddon 11:04: Hij staat er nog...

Muxje | 13-04-15 | 11:07

Waarom is die post verwijderd van FB?

Armageddon | 13-04-15 | 11:04

@roze_bril | 13-04-15 | 10:57
Dat "omverrijden" zal wel meevallen, hij heeft het zelf immers ook over "bijna van mn sokken gereden". Mn punt is dat kindermishandeling een prima reden is om iemand op zn minst een paar uur vast te houden op het politiebureau. Openbaar dronkenschap ook. Mishandeling ook; maar dan zal meneer toch echt zelf aangifte moeten doen. En daar meldt ie helemaal niets over. toch vreemd. Kan dus ook zomaar zijn dat ie helemaal gek werd toen de politie is gebeld nadat ie een meisje mishandelde, en met gepast geweld n bedwang is gehouden. We weten het niet. We weten alleen dat het verhaal van meneer op z'n minst een paar hiaten vertoont en dat er getuigenissen zijn van mensen die hem tegenspreken.

GifKikkert | 13-04-15 | 11:03

@gtothew 10:59: Juist, en dat geldt echt niet alleen voor "kansenparels". Er is zat tokkiegebroed dat ook wel eens een pak rammel kan gebruiken. En daarmee bedoel ik niet slaag, maar een kind dat (verbaal) doorslaat tegen een volwassene even aan de armen schudden moet kunnen. Zolang er maar echt aanleiding toe is.

Muxje | 13-04-15 | 11:03

Ik ben even mijn bruine overhemd strijken.

Tukker | 13-04-15 | 11:03

Het probleem is niet AH of beveiligers in het algemeen. De AH hier (en ik woon in Brabant) is een superfijne super met keurig personeel die de tas met boodschappen nog netjea naar de auto draagt voor de oudere medemens. Bewaking is er niet en is ook niet nodig.

Het probleem ligt erin dat je al een gebied hebt wat je (en ja, ik ken het, enkele jaren opleiding gevolgd) het best kunt omschrijven als klein-afghanistan waar een oorlog gaande is. Die oorlog word door de Nederlandse overheid gevoed door het heel simpel in stand te houden en er niks aan te doen. Iedereen die er woont is vogelvrij. Dan trek je bewaking aan, gemiddeld al niet meer dan afgekeurde vuilnismannen met een loi-cursus van 2 weken, en je zet ze in een multicul winkel waar je bij voorbaat al weet dat het publiek van velerlei pluimage zal zijn. Dat alles in juist die wijk en je hebt een explosieve situatie.

De oplossing: de beveiligers op staande voet ontslag, officiele excuses van AH en een serieus goede handreiking naar deze meneer en een winkelverbod voor de meisjes en hun volledige familie. Daarmee geef je een signaal af...

Ow ja, en uiteraard moeten we allemaal weer zo links mogelijk gaan stemmen bij de volgende verkiezingen want daat wordt Nederland veel socialer van. ;-)

neufke | 13-04-15 | 11:01

Albert Heijn boycotten!

Laat het AH voelen in de portemonnee: de enige plek waar het echt pijn doet. Is bovendien ook nog eens beter voor je eigen beurs.

balustrade | 13-04-15 | 11:01

Tja, Kanaleneiland, een pareltje wat betreft de verworvenheden van de multiculturele samenleving.

EdammerKaas | 13-04-15 | 11:01

Ik ben sinds de zwarte Piet discussie van verleden jaar al afgehaakt bij AH en zo te lezen hoef ik er geen spijt van te hebben.

Waakvlam | 13-04-15 | 11:01

je blijft met je poten van kinderen af, ongeacht welke reden je daar voor denk te hebben.
GifKikkert | 13-04-15 | 10:53

Helaas worden dit soort kansenparels thuis niet opgevoed, getuige hun gedrag. De ouders vinden het ook niet hun taak, omdat ze in Marokko (of kies een ander Moslimland dat honderden jaren achter loopt) ook beetgepakt worden als ze op straat iets verkeerd doen.

Als iedereen dus maar weg blijft kijken zoals jij voorstelt leren die kids het nooit. Een kind mishandelen en beetpakken bij de arm zijn wel twee heel verschillende dingen hoor!

gtothew | 13-04-15 | 10:59

Vooral lekker links correct blijven vd Voort, liever dat het U overkomt dan iemand die zich wel uitspreekt tegen de multiculti (niet)samenleving.

Linnenkast | 13-04-15 | 10:58

@Willem van Rood 10:38: Bedrijven als AH willen geen dingen in hun winkel die bezoekers als hinderlijk ervaren, zoals skateboarders of vervelend personeel. Maar waar ze een nog veel grotere hekel aan hebben is gedonder, zeker met een etnische ondertoon want dat kan de pers wel eens halen. Ik vermoed dan ook dat er heus wel wat geheime aanbevelingen aan winkelmanagers gedaan wordt om dit soort conflicten te vermijden. Wegkijken bij incidentjes waar de vriendjes-van bij betrokken zijn. Kleine diefstalletjes door de vingers zien. Trouwens, waarom loopt er trouwens geen band mee in het hokje van de beveiliger? Dat lijkt me essentieel om beveiligers te beschermen tegen claims van geweld.

Uiteraard is het in dit geval nogal uit de hand gelopen (dat krijg je met zulk beleid: geef ze een vinger en uiteindelijk nemen ze de hele hand). En mijn gok is dat dit ook niet op de spits word gedreven. AH komt met een verklaring, de videobanden zijn "helaas niet bruikbaar", de beveiligers worden nog een keertje extra gescreened (gebeurt niets), het personeel krijgt een extra cursus incidentmanagement, en mijnheer van der Voort krijgt een bloemetje.

Het zou mij verbazen als AH hier echt werk van maakt. Maar hopelijk pikt de media dit verhaal op, dat vergroot de kansen wel een beetje.

Muxje | 13-04-15 | 10:57

-weggejorist-

Kaan78 | 13-04-15 | 10:57

@GifKikkert | 13-04-15 |

Net zoals je niet een man van 63 omver rijdt met een skateboard. Wat is je punt?

roze_bril | 13-04-15 | 10:57

Meneer Maus post met naam, achternaam en doet dit op een respectvolle manier in het openbaar. Ik heb zo'n gevoel dat deze beste man niet liegt, want dan zullen de consequenties vele malen groter zijn.

LangeTijdGeleden | 13-04-15 | 10:54

Jos Tiebent | 13-04-15 | 10:32
Dank voor de tip :-)

BlowingBubbles | 13-04-15 | 10:53

@ ikhaatnicknames | 13-04-15 | 10:51
Sorry, maar ik vind het echt bullshit. Dus het was alleen erg voor hem geweest als hij al tien jaar met een chagrijnige kop door zijn buurt was gelopen?
Als ik in een dergelijke buurt zou wonen, zou ik er ook voor kiezen er het beste van te maken en er met zoveel mogelijk plezier te wonen, jij?

Lewis | 13-04-15 | 10:53

@gtothew | 13-04-15 | 10:47
Waarom? omdat ze als getuige het relaas van deze meneer tegenspreekt? (en daarmee het handelen van de politie meteen een stuk logischer maakt) Of omdat ze moslim is?
We weten niet wat er precies is gebeurd, zeker niet op grond van meneer's eigen verhaal. Wat we wel weten is dat meneer zelf toegeeft een kind van 12 te hebben vastgegrepen/pijn gedaan. En dat doe je niet in dit land; je blijft met je poten van kinderen af, ongeacht welke reden je daar voor denk te hebben.

GifKikkert | 13-04-15 | 10:53

@gtothew
Opa was dus ook nog straal bezopen. Verklaard een hele boel. Wat doen de reaguurders met bezopen kerel van 63 die aan zijn kinderen zit?
hans den realist | 13-04-15 | 10:52

Dat is zeker te zien op de camerabeelden? Oh nee......

gtothew | 13-04-15 | 10:52

Wauw, dus dit is overal bij Moslima's. Slachtofferrol, slachtofferol, racisme roepen, etc.
1 keer bijna Moslima aangereden die opeens uit het niets zonder te kijken schuin overstak met haar fiets terwijl ik met 50 KM/U al bijna naast haar reed. Dus ik volop mijn rem en een lichte druk op de toeter, zet ze de fiets voor de auto en schreeuwen en tieren en vloeken dat ik moet uitkijken, etc etc. Was uiteraard de "leukste wijk van Haarlem". Oftewel, mislukte integratie wijk (van de velen), hoe D66 Haarlem het ook wilt noemen en benoemen, er zitten vele kutwijken in haarlem.

Dit is nog maar 1 voorbeeld van de vele dingen die ik heb meegemaakt. Meiden in de leeftijd 11 tot 21, moslima of niet, zijn al gauw snel op de tenen getrapt, maar over het algemeen willen Moslima's er nog een schepje bovenop doen want privilege geloof, andere huidskleur, etc.

En een Moslima of Moslim in het algemeen mag je écht geen leidinggevende functie geven. Dan doen ze helemaal geen fuck meer en nemen ze allemaal vrienden en familie aan. (Ik kijk naar jouw, AH Haarlem centrum/zuid)

LangeTijdGeleden | 13-04-15 | 10:52

@gtothew
Opa was dus ook nog straal bezopen. Verklaard een hele boel. Wat doen de reaguurders met bezopen kerel van 63 die aan zijn kinderen zit?

hans den realist | 13-04-15 | 10:52

Meneer heeft zijn hele leven weggekeken. En krijgt daar nu de rekening voor gepresenteerd.
Morgenhout | 13-04-15 | 10:25
.
Dikke dikke + voor jou!

ikhaatnicknames | 13-04-15 | 10:51

Wie is die Samira Mous dan wel niet? Behalve dat ze "eigenaresse" niet kan schrijven.

Vrije Nator | 13-04-15 | 10:50

Zwarte Piet moest er uit maar nu nieuw in de aanbieding bij de dichtstbijzijnde Achmed Hussein, Kopschoppers van Mocro !

Castor12 | 13-04-15 | 10:49

De servers van FB roken behoorlijk.

pollodepiemel | 13-04-15 | 10:49

Aangifte doen tegen de beveiligers. Ze hebben geen bevoegdheden althans niet meer als de gemiddelde burger. Aanhouden en vrijheidsberoving is niet toegestaan. Gebruik van geweld al helemaal niet. Hooguit staande houden in geval van heterdaad. Bizar dit.

doskabouter | 13-04-15 | 10:48

-weggejorist-

hans den realist | 13-04-15 | 10:48

Capt. Iglo | 13-04-15 | 10:46
Helemaal mee eens!

Pi Mol | 13-04-15 | 10:48

@rotschopverkopert 10:32: Ga gewoon zelfscannen: sneller en gemakkelijker. Doe ik ook, hoewel het personeel (al dan niet met hoofddoekje) in de plaatselijke Appie doorgaans erg vriendelijk is. In een andere AH in de buurt werkt eenzelfde mix van werknemers, maar die zijn bijna allemaal nors en ongemanierd. Het verschil: in de eerste AH spreken de leidinggevenden het personeel aan op hun gedrag.

Muxje | 13-04-15 | 10:47

BlowingBubbles | 13-04-15 | 10:44

Ies een retorische vraag...

Pi Mol | 13-04-15 | 10:47

@ Roadblock | 13-04-15 | 10:36

Mensen liegen allemaal en altijd helemaal als ze zelf partij in iets zijn dus ik ga er bij iedereen (zelfs mijn eigen moeder) bij voorbaat vanuit dat ze niet de hele waarheid spreken. Verder, vraag bij een willekeurig incident 3 verschillende betrokkenen wat er is gebeurt en ze komen allemaal met een ander verhaal en de waarheid ligt dan ergens in het midden. Het past gewoon beter in uw wereldbeeld om deze meneer op zijn "blauwe" ogen te geloven vandaar dat u geen verdere vragen stelt. Ik geloof best dat deze man onrecht is aangedaan maar of het precies zo gegaan is als hij beweert waag ik te betwijfelen en dan bieden de beelden dus uitkomst. Marokkaans tuig is een bekend verschijnsel in Nederland, net als zure oude mannetjes die zich aan van alles irriteren (soms terecht, soms onterecht).

Capt. Iglo | 13-04-15 | 10:46

Als de beveiligers ook lichtgetint waren....

BlowingBubbles | 13-04-15 | 10:44

frisenfruitig | 13-04-15 | 10:15
Heb jij een link wat bewijst dat er bij AH een ISR productboycot is.

snakeplisskin | 13-04-15 | 10:43

Halalbert Heijn.

malang | 13-04-15 | 10:43

vluchten kan niet meer,je bent omringt door uitkering zoekers,die door de de overheid als kostbare toegevoegde waarde worden beschouwt.
met een skate bord door de winkel,een nieuw fenomeen.
ik denk dat abdoela hein wel wat uit te leggen heeft.
maar de integratie gaat door,we worden gedwongen.
handboeien,dit lijken wel amerikaanse politie toestanden.
ongeloof en verbijstering,na het lezen van dit verhaal.
het zal wel weer onder de mantel der liefde bedekt worden

soledad | 13-04-15 | 10:43

De eerste AH-beveiliger of welke dan ook die z'n vinger aan me komt is m meteen kwijt ook als ik straks 63 jaar ben.

krem | 13-04-15 | 10:42

@ arlen | 13-04-15 | 10:38

Hahahahahaha. Van een maus geen olifant gemaakt :D

Bart_Geenstijl | 13-04-15 | 10:39

AH moet het voorval toch op beeld hebben of op kunnen vragen.Grote kans dat er iets gebeurd is.Hopelijk is ervan een Maus geen olifant gemaakt.De meisjes moeten voortaan maar net zoveel spatie houden als Maus in zijn tekst.

arlen | 13-04-15 | 10:38

die hoofddoek meisjes trekken bij het varkensvlees WEL hun plastic handschoentjes aan! Dat is wel zo Halal!
thepinkpainter | 13-04-15 | 10:26

Deze pauperzaak is de reden geweest dat ik al vele jaren geleden de plaatselijke slager en bakker weer heb opgezocht. Laats even een paar slavinken mee gegrist omdat het na zessen was, ze stonken de pan uit! Wie daar vlees koopt is knettergek. Sterker, wie daar nog winkelt is knettergek. Inderdaad Hallo jumbo.

hurenisvoorpaupers | 13-04-15 | 10:38

Toch wel veelzeggend dat de dame niet is aangesproken op het gegeven dat ze op een skateboard in die winkel rijdt.
Het is dus een bolwerk van Moslims die alles en iedereen die ook maar wat durft te zeggen meteen door de mangel halen.
Waardeloos natuurlijk en Appie en de politiek staan erbij en doen geen ene moer.

Willem van Rood | 13-04-15 | 10:38

Is dat dezelfde AH waar ze vorige week een 'feeststol' verkochten, die we ooit eens gewoon paasstol noemden? AH is zeker bang dat de gehoofddoekten de stol genaamd paasstol niet lusten.

lijn5 | 13-04-15 | 10:38


Normaal gesproken draag ik de Appie Happie een warm hart toe, maar hier gaat vriend Hein zo te lezen wel even de fout in.
Meimaand Jumbomaand dus.
Jumbo is ook een fijne winkel.

VanBukkem | 13-04-15 | 10:37

@ GameOverBro | 13-04-15 | 10:33

Ze hebben een collectieve narcistische persoonlijkheidsstoornis.

Een van de grootste kenmerken daarvan is een gebrek aan empathie en invoelend vermogen. Letterlijk asociaal dus. Een psychopathische trek. Wanneer de 'groep' aangevallen wordt.

Dan moet je ook geen moslims bij defensie willen. Iedereen weet dat als het leger ooit ingezet zou moeten worden tegen moslims of moslimlanden ze een voor een moeilijke keuze staan. De meesten zullen 'leanen' naar hun moslimbroeders. In elk geval zullen geen 100% inzet en overtuiging kunnen leveren. Conflict of interest.

Bart_Geenstijl | 13-04-15 | 10:37

-weggejorist-

Barilla | 13-04-15 | 10:37

Ga gewoon naar de markt, scheelt echt 50 procent en alles is vers, zonder verpakking.
Apollo | 13-04-15 | 10:35

Nee dank u. Daar blijf ik al jaren (met spijt) weg omdat de markt hier ook al is overgenomen.

Lupuslupus | 13-04-15 | 10:37

Godsammekraken | 13-04-15 | 09:50

Stoppen met toekijken, filmen of "geschokt waarnemen" , maar gewoon op reageren, te hulp schieten en niet laten afbluffen.

Want dat is alles wat tuig probeert te doen; afbluffen.

Fratello | 13-04-15 | 10:36

@Capt. Iglo | 13-04-15 | 10:1
Ik vind het eigenlijk typerend voor uw reacties dat u zegt: het ware verhaal achterhalen.
U gaat er in principe dus al van uit dat het verhaal wat deze man vertelt niet het ware verhaal is. Bah.

Roadblock | 13-04-15 | 10:36

Ga gewoon naar de markt, scheelt echt 50 procent en alles is vers, zonder verpakking.

Apollo | 13-04-15 | 10:35

Er ligt geen beleid ten grondslag aan deze gebeurtenis maar het is geen op zichzelf staand incident.
De grootgrutter moet ingrijpen om niet heel veel klanten kwijt te raken.

Jerolimo | 13-04-15 | 10:34

Het is een notoire wegkijker gezien zijn post. Ik ben derhalve blij dat het hem is overkomen.

roze_bril | 13-04-15 | 10:33

De directie van AH zou dit filiaal moeten sluiten.

a3aan | 13-04-15 | 10:33

Deze mensen hebben geen democratisch vermogen.

GameOverBro | 13-04-15 | 10:33

=onbepaald

Schmalz | 13-04-15 | 10:32

- Kanaleneiland > goh / je ziet de setting al volledig voor je
 
- Personeel kijkt weg > ik woon in de Betuwe. Ja, in een klein stadje vergeleken met de Randstad, maar hier wordt je gewoon aangesproken en gecorrigeerd als je je als een imbeciel gedraagd. Opzouten!
 
- Beveiliger helpt hardhandig mee > goh / je kunt het al invullen.
 
- Meisjes gillen moord en brand, 'aaaah hij mishandelt mij!' > Wie denk je dat je bent, stom wicht? *vloek*
 
- In een andere wijk van Utrecht is half serieus een kalifaat-sub-bestuur uitgeroepen met feestelijke maaltijd.
 
- Wat kun je er tegen doen? Boycot AH Kanaleneiland? Grafiti op de muur aldaar? Verdomme.

bijscholing | 13-04-15 | 10:32

Ik boycot de plaatselijke Albert Heijn al sinds jaar en dag. Ik heb er geen behoefte aan om geholpen te worden door robotische theedoeken die chagrijnig voor zich uit staren wachtende totdat hun dienst erop zit. Ik ga wel naar de jumbo, veel rustiger en de theedoeken zijn er wat minder talrijk. Daar is de slager nog echt een slager en niet een of ander huppelkutje dat bijna d'r eigen vingers in je kipfilet meesnijdt. De enige Albert Heijns die ik nog bezoek zijn die in een bepaald klein dorpje, altijd gezelligheid met het personeel en ik mag regelmatig gratis nieuwe producten meenemen.

rotschopverkopert | 13-04-15 | 10:32

Ik vind het best erg van mezelf maar ga dus bewust nooit bij een hoofddoek in de rij staan.
très cool | 13-04-15 | 10:15

Behalve als ik 5 kilo varkenslappen en 3 kilo gehakt heb. In kleinverpakking uiteraard.

Jos Tiebent | 13-04-15 | 10:32

ik ben bijna 67 en als mij zoiets zou overkomen dan had ik een heel groot probleem. ik heb namelijk 2 zonen en op mijn leeftijd kan ik die niet meer tegenhouden. het zou echt vreselijk zijn als ik ze moest opzoeken in de gevangenis want daar zouden ze zeer zeker terecht komen als ze terug waren van de AH om een en ander recht te zetten met de bewaking aldaar en al zou ik weten waar de fam. van dat(lieve meisje) woont ik zou het niet tegen ze zeggen.

sjobos | 13-04-15 | 10:31

Als gelovige is de waarheid makkelijk te verdraaien.

Antitheïst | 13-04-15 | 10:31

Heb mijzelf zojuist een AH-winkelverbod voor onbetaalde tijd opgelegd. Te gevaarlijke winkel.

Schmalz | 13-04-15 | 10:31

What the fuck..

Dit is vrij bizar. Dat dit op straat gebeurt, is normaal met die mensen. Maar ik dacht dat ze zich bij hun werkgever, op de werkvloer, wel zouden inhouden.

Lidl FTW trouwens. Die zijn over vijf jaar de grootste.

Bart_Geenstijl | 13-04-15 | 10:31

De "Appie Kopschop" aanbieding van de week.

Mark_D_NL | 13-04-15 | 10:31

Meneer heeft zijn hele leven weggekeken. En krijgt daar nu de rekening voor gepresenteerd.
Morgenhout | 13-04-15 | 10:25

Inderdaad. Want "hij woont er met veel plezier". Dus dit is echt een wereldschok voor hem. Wellicht dat meneer van der Voort NU wakker wordt?

Lupuslupus | 13-04-15 | 10:30

Een paar jaar geleden bij AH op de dam in A'dam liet de hoofddoek cassiere haar marokkaanse vrienden wel door bij de gesloten kassa terwijl de rest in de lange rij kon staan. Nadat dit een paar keer zo ging ben ik nooit meer een AH binnen gegaan.
Rambo John J | 13-04-15 | 10:29

Zijn ze een keer vriendelijk is het nog niet goed!

Man Of Many Thingz | 13-04-15 | 10:30

Grappig trouwens dat doordat hij zegt dat hij geen huidskleur noemt omdat hij er niet toe doet, maakt hij het juist een issue. Als het er niet toe doet moet je er gewoon niks over zeggen.

Capt. Iglo | 13-04-15 | 10:30

Een 63-jarige man met JE aanspreken, zegt voor mij alweer genoeg.

1st Male Lesbian | 13-04-15 | 10:29

Een paar jaar geleden bij AH op de dam in A'dam liet de hoofddoek cassiere haar marokkaanse vrienden wel door bij de gesloten kassa terwijl de rest in de lange rij kon staan. Nadat dit een paar keer zo ging ben ik nooit meer een AH binnen gegaan.

Rambo John J | 13-04-15 | 10:29

Jorris mij op voorhand maar weg Joris.
Want dat moet je wel met wat ik wil plempen...

swassannuf | 13-04-15 | 10:28

@ Morgenhout | 13-04-15 | 10:25
O, je kent hem persoonlijk? Interessant, vertel!
Want je maakt die absurde opmerking toch niet omdat hij zegt dat hij jarenlang met plezier in die wijk gewoond heeft hoop ik? Of nog erger, omdat je er helemáál klakkeloos vanuit gaat?

Lewis | 13-04-15 | 10:28

@Lewis | 13-04-15 | 10:20
Ja, het ergste is nog de laffe politie die dit tuig komt steunen. Viel het ze niet op dat er bij de AH overal camera's hangen en dat de beelden daarvan nu zeer waarschijnlijk verdwenen zijn?

Maar nee, gewoon maar de burger met de minst grote mond en zonder gevaarlijke aanhang zes uur in een cel smijten, na hem in handboeien afgevoerd te hebben om de fascisten te appeasen.

Albert Heijn is een hele foute winkelketen aan het worden.

Jan Passant mk2 | 13-04-15 | 10:27

dat er een revolutie stond aan te komen verbaast niemand, maar dat deze opstand in Utreg begon wel...

crk | 13-04-15 | 10:27

Met Albert zelf heb ik trouwens nooit problemen gehad, enne: die hoofddoek meisjes trekken bij het varkensvlees WEL hun plastic handschoentjes aan! Dat is wel zo Halal!

thepinkpainter | 13-04-15 | 10:26

Op zich zou het ook helpen als het leger dit bezette gebied herovert.

Parel van het Zuiden | 13-04-15 | 10:26

Hallo Jumbo :-)

Dirk III | 13-04-15 | 10:26

Meneer heeft zijn hele leven weggekeken. En krijgt daar nu de rekening voor gepresenteerd.

Morgenhout | 13-04-15 | 10:25

Nu was ik al een beetje klaar met die Piekema toko na hun NSB gedrag in de Pietendiscussie maar dit is de laatste druppel.
Ik kom er niet meer.
Hallo Jumbo!!

Berbaar | 13-04-15 | 10:24

Niet zo verstandig van mijnheer Maus. Volgt nu vast een claim op schadevergoeding wegens valse beschuldigingen.

De verwarde man | 13-04-15 | 10:23

@ wakkere_nederlander | 13-04-15 | 09:58
Dat bedoel ik: zijn verhaal lezende, is de reactie van het winkelpersoneel reden direct non actief en bij ook maar geringste beetje waar, ontslag op staande voet.

TheseDays00 | 13-04-15 | 10:22

Ik zie weinig 'paniek in de tent', wel een grootgrutter die iets probeert op te lossen. Tot zo ver de objectieve verslaggeving. Man man man

Man Of Many Thingz | 13-04-15 | 10:22

Kanaleneiland, zegt alles al.

Tripps | 13-04-15 | 10:21

Als meneer Maus een Marokkaan was geweest die zo door Nederlanders behandeld was, dan zou heel de Marokkaanse gemeenschap op de achterste pootjes staan en 'discriminatie'schreeuwen.
Dan zouden er kamervragen komen over hoe dit nou kan en zou er weer geconstateerd worden dat er in Nederland een Islamfobie heerst...

Maar meneer is blank, personeel Marokkaans...
Niks aan de hand, nothing to see here...

a4p | 13-04-15 | 10:21

Ik ben helemaal klaar met AH. Als je geen lekker gevoel hebt in een winkel, ga je gewoon naar een andere, er zijn er zat. dag AH, het waren een paar leuke jaren.

Zwoele Parijse Nacht | 13-04-15 | 10:21

@ Jan Passant mk2 | 13-04-15 | 10:17
Ik moest lachen, maar het is natuurlijk om te janken. Heel hard.

Lewis | 13-04-15 | 10:20

Sinds Albert Heijn een anti-Hollands beleid voert met Zwarte Piet kom ik er niet meer. Heb er meer dan 30 jaar dagelijks gewinkeld. Ook aan dit incident zie je dat Albert Heijn andere prioriteiten stelt.

i-Wonder | 13-04-15 | 10:20

Tijd voor de camerabeelden.

Cynische Narcist | 13-04-15 | 10:20

@ frisenfruitig | 13-04-15 | 10:15
Is dat zo? Niet dat me dat verbaast als ik zie hoe ze vooraan stonden om Zwarte Piet uit hun winkels te weren.

Lewis | 13-04-15 | 10:19

Meneer Van der Voort mag ook helemaal niet in een multiculturele buurt wonen. Of in een multiculturele winkel boodschappen doen.
Dat is veroverd terrein, dat dus nu toebehoort aan de bekende monoculturele samenleving.

Illegale kolonisten zijn daar niet gewenst.

Jan Passant mk2 | 13-04-15 | 10:17

frisenfruitig | 13-04-15 | 10:07
Verse jus maak je toch thuis?

rokertje | 13-04-15 | 10:17

Als AH recht wil doen toekomen aan de heer Van Der Voort dan toont men de camerabeelden van het voorval in de winkel.

kositis | 13-04-15 | 10:16

Albert moet maar heel snel aan damage control gaan doen. Dit soort 'Maus' en 'jij' reacties krijg je als je op de afdeling Communicatie alleen onbetaalde stagiaires de nieuwe media laat runnen. Want van werknemers kom je in dit land heeeel moeilijk af. Boycotje maar weer.

Piet Karbiet | 13-04-15 | 10:16

@ GoedenMorgenDezeMorg | 13-04-15 | 10:10
Ik kom wel eens in Amsterdam of Rotterdam in een Albert Heijn, daar valt me soms wel op hoe chagrijnig sommige caissières en andere personeelsleden zijn, ja. Hier in mijn woonplaats ga ik altijd zonder enig probleem naar de Appie, prima winkel, prettig, gemotiveerd, behulpzaam personeel.

Lewis | 13-04-15 | 10:16

Kanaleneiland is die buurt waar ome Geert, schuld van alles, uit weggevlucht is. Appie is geen seculiere winkelketen maar een politiek correcte winkelketen. Producten uit Israel worden er geweerd.

frisenfruitig | 13-04-15 | 10:15

Ik vind het best erg van mezelf maar ga dus bewust nooit bij een hoofddoek in de rij staan.

très cool | 13-04-15 | 10:15

5 x 'je' in plaats van 'u'.
Spreekt de AH een 63 jarige man zo aan?
Zeker als het over een juridische zaak gaat!
Respectloosheid waar je U tegen zegt!

wakkere_nederlander | 13-04-15 | 10:14

Als ik Maus was, zou ik wel uitkijken met het prijsgeven van persoonsgegevens aan Abdullah Heijn. Anders komen ze je thuis nog even verder kopschoppen.

opgejorist-weggerot | 13-04-15 | 10:13

Ik probeer ook altijd maar ruziezoekende moslims te negeren. Ga je er namelijk op in dat staan ze met een hele kluit om je heen. En eventuele politie gelooft in bijna alle gevallen hun verhaal om maar niet de discriminatiekaart van hun leidinggevende te krijgen.

sinar2 | 13-04-15 | 10:12

Hangen er geen camera's in die AH? Zo moeilijk kan het dan toch niet zijn om het ware verhaal te achterhalen

Capt. Iglo | 13-04-15 | 10:11

-weggejorist-

R. E. Calcitrant | 13-04-15 | 10:11

Hallo Jumbo!

R. E. Calcitrant | 13-04-15 | 10:11

ik kom al 10+ jaar niet meer bij de AH. Nu weet ik weer waarom.

GoedenMorgenDezeMorg | 13-04-15 | 10:10

In de Sinterklaasperiode was het bij de AH volkomen sfeerloos zonder Zwarte Piet. Net als bij de HEMA trouwens. Politiek correct tot op het bot.

frisenfruitig | 13-04-15 | 10:10

Ik probeer er zo´n draai aan te geven dat het uiteindelijk de schuld van Wilders is, maar het lukt me niet.
Shit, daar gaat mijn toekomstige carrière bij de Vara en de Volkskrant.

spanarchist | 13-04-15 | 10:09

Elke sector in het bedrijfsleven is nu al onderhevig aan geïmporteerde normen en waarden, wanneer gaan we inzien dat dit niet voor iedereen werkt...

InfidelRevolution | 13-04-15 | 10:09

Schandalig trouwens, dat getoutoiyeer van de Albert Heijn.
Willianus Wortelus | 13-04-15 | 09:59

Je was me voor, voortaan eerst even de reacties lezen.

hurenisvoorpaupers | 13-04-15 | 10:09

AH Kanaleneiland is een internationaal filiaal van Aïsha Heijn. In feite een enclave van Marokko met huismerk kopvodden

rectormagnificus | 13-04-15 | 10:09

Hoe sneller het tot een massaal treffen komt, hoe beter. Nu zijn wij nog in het voordeel. Over 20 jaar kunnen we het wel vergeten. Daarom juich ik dit soort berichten toch toe. Jammer voor die bejaarde meneer.

du Roi Soleil | 13-04-15 | 10:09

Vreselijk dat tutoyeren in die reactie. Komt dat echt van de AH? Kan het me eigenlijk niet voorstellen...

aap-noot-mies | 13-04-15 | 10:09

Eigen schuld. Moet je ook maar geen moslim aanraken. Iedereen weet dat die in een slachtofferreflex schieten en daarna met man en macht op je storten. Als je dus in een " multiculturele" wijk woont weet je dat. Dat zijn namelijk de wetten van de jungle.

En dat de plaatselijk super, dezelfde mores er op na houdt lijkt me ook duidelijk, want daar werken de de neefjes, nichtjes, broertjes en zusjes van het loslopende wild.

Ben trouwens al 5 maanden niet in de Appie geweest. Die boycot vanwege Zwarte Piet werkt prima.

Voor de rest, gewoon D66 blijven stemmen en dan komt deze ellende ook bij u in de buurt... oh wacht. Bij mij in de buurt gaat het ook al zo.

De politie is tegenwoordig trouwens een overheidapparaat wat niet uit lijkt te zijn op handhaving, maar eerder onderdrukking van de gewone burger.

Statler en Waldorf | 13-04-15 | 10:07

We zijn allemaal meneer Maus. AH is er vooral voor hoofddoeken dus niet voor mij. Ik kom er alleen voor de verse jus en betaal dan bij een kassa zonder hoofddoek.

frisenfruitig | 13-04-15 | 10:07

Smerige pauper Ah. Ook de reactie is stuitend, de man is 63, hou eens op met dat geju en gejij.

hurenisvoorpaupers | 13-04-15 | 10:06

Ik neem aan dat na arrestatie door de politie de bewakingsbeelden in beslag zijn genomen?

Rest In Privacy | 13-04-15 | 10:06

-weggejorist-

Piet Karbiet | 13-04-15 | 10:06

Ah! Héél herkenbaar. Heb een aantal jaren als beveiliger gewerkt voor oa. AH. Het besneden vakkenvulpersoneel is bij AH vestigingen in "prachtwijken" als Kanoalenijláánd de baas en niet de Piekema van de winkel, laat staan de directie in Zaandam, deze hebben al helemaal niets meer te zeggen! Want beleid voeren in dergelijk filialen betekend geen personeel meer...

KwakjevanKok | 13-04-15 | 10:05

@Behangdelul | 13-04-15 | 09:57
O. M. F. G.!
Het is dus niet een opzichzelfstaand voorval.
Albert Heijn kan zijn naam beter veranderen in Achmed Hussein.

wakkere_nederlander | 13-04-15 | 10:04

@ Simon_GS | 13-04-15 | 10:01
En het zou al te ver zijn gegaan als hij dat meisje écht aan haar haar had getrokken, laten we wel wezen. Als zijn verhaal klopt is het natuurlijk helemáál woedend makend en absurd.

Lewis | 13-04-15 | 10:04

Camerabeelden nu! Verder zet AH bewust overal hoofddoeken bij de kassa. Dit beleid zorgt voor minder overvallen. Hun soortgenoten overvallen geen zusters. Wanneer was de laatste overval op een AH filiaal...?
Nou dan.
Ze pakken wel de Deen, Jumbo, Vomar, Dirk unz.

Piet Karbiet | 13-04-15 | 10:04

Appie. Van Abdel.

Morris Stockwood | 13-04-15 | 10:04

"Ik vermeld geen huidskleur", "de huidskleur doet er niet toe". Dan weet je wel weer hoe laat het is.

Nietvoordekat | 13-04-15 | 10:03

AH let op de kleintjes!

Snautzie | 13-04-15 | 10:02

Tja ik lees in het commentaar er onder op Facebook dat iemand vorige week hetzelfde heeft meegemaakt dus ik zou dat personeel daar maar eens ter verantwoording roepen AH! Je zou toch verwachten dat men eerst de beelden bestudeert en een 63-jarige op de grond leggen is sowieso schandalig. Het geheel riekt naar eigen rechter spelen door AH personeel.

Simon_GS | 13-04-15 | 10:01

Berbers. Ook Marokkanen hebben een bloedhekel aan berbers!

youtu.be/IyyzoIiVStU

Bad Karma | 13-04-15 | 10:01

@ wakkere_nederlander | 13-04-15 | 09:57
Je verwoordt precies wat ik ook voel: geen enkele reden om aan te nemend dat deze meneer dit verhaal uit zijn duim zuigt, bovendien lijken reacties op zijn pagina (en van reaguurders hier) te bevestigen dat het een plausibele weergaven van de feiten is. Maar nu inderdaad ook maar even de reactie van de andere kant afwachten. En geef de beelden vrij van dat skatende meisje en de confrontatie met die man.
Ik weet wel op wie ik mijn geld zet.

Lewis | 13-04-15 | 10:01

Kanaleneiland is al jaren een no-go-area.
Meneer Maus heeft de jongedame aangepakt zoals de allochtone ouders al decennia nalaten. Hulde voor hem.
Je suis Maus!

pibasso | 13-04-15 | 10:00

Albert Heijn is het Ebola onder de Nederlandse supermarkten.

Botte Hork | 13-04-15 | 09:59

Wen er maar aan. Binnenkort ook bij uw buurtsuper.

De 12 jarige rifapen zijn allang de baas.

Schandalig trouwens, dat getoutoiyeer van de Albert Heijn.

Willianus Wortelus | 13-04-15 | 09:59

Retailers zouden er überhaupt goed aan doen om te erkennen dat er publiek is dat sowieso op de hoofddoeken afhaakt. Ik ben daar inmiddels een van. Ik heb mijn boodschappen nu eenmaal het liefst zonder herinnering aan een godsdienst die oproept tot mijn dood...

Parel van het Zuiden | 13-04-15 | 09:59

Zullen we van Albert Heijn Abdullah Heijn maken. In beiden gevallen blijft het in de volksmond "De Appie".

DeKniesoor | 13-04-15 | 09:58

@TheseDays00 | 13-04-15 | 09:51
'Blanke verwarde man... '

Ik vond zijn relaas allesbehalve verwarrend.
Knap, na zo'n verwarrende gebeurtenissen.

wakkere_nederlander | 13-04-15 | 09:58

Nu eens kijken of AH dit meer dan 14 dagen probeert te rekken ivm. eigen policy van Albert Heijn ten aanzien van camerabewaking, en ik citeer:
"4. Camerabeveiliging
Wij beveiligen ter bescherming van onze werknemers, klanten en eigendommen onze winkels met camera's. Deze camera's zijn duidelijk zichtbaar geplaatst en bij betreding van één van onze winkels word je op de aanwezigheid van cameratoezicht geattendeerd.

Hoe lang bewaren wij videobeelden?
Wij bewaren videobeelden die wij registreren met onze beveiligingscamera's niet langer dan 14 dagen, tenzij er goede redenen zijn om de beelden langer te bewaren (bijvoorbeeld wanneer deze van belang zijn voor een politieonderzoek). Daarna verwijderen wij deze beelden."

lillendvleesch | 13-04-15 | 09:58

Overigens gaat de Albert Heijn de Hema achterna. Ze omarmen de vrouwonderdrukkende hoofddoek, maar spreken zich openlijk uit tegen iets onschuldigs als zwarte piet. Nederland verdient betere winkels dan de AH en Hema.

vindead | 13-04-15 | 09:57

Ho, schijnt vaker te gebeuren daar:

"Jordy de Rooij
Beste Maus van der Voort , bij mij is t zelfde gebeurd vorige week donderdag bij de Albert Heijn ,ben heel erg toegetakeld in t kantoortje Door 2 beveiligers eentje brak bijna me arm omdat die hem zo ver na achter duwde ,ben bij me keel gegrepen en in me gezicht getuft Door de beveiliging ,wat mijn overkomen is kan k nog steeds niet geloven want er gebeurde totaal niks in de albertheijn maar kreeg daarna wel van ze een winkel ontzegging van een jaar! Die beveiliging daar is echt tever gegaan ben heel erg mishandeld en toegetakeld Door hun voor helemaal niks!"

van zelfde facebook...

Behangdelul | 13-04-15 | 09:57

Met verbijstering het facebookbericht gelezen. Als het allemaal klopt is het echt een vieze nare kutstreek en bewijst dat maar weer wat voor mensen je naarbinnenhaalt met het migratie- en gezinsherenigingsbeleid. Al is het de zoveelste generatie: dit is een cultuur wat botst en wij dienen NIET te buigen voor deze terreur.

Driewerf Hoezee | 13-04-15 | 09:57

Wat een zeer goed geformuleerde onderbouwing van deze 64 jarige man. Ik ben zeer geneigd zijn verhaal te geloven aangezien ik ook wel eens in betreffend AH filiaal ben wezen winkelen. Je voelt je er als Nederlander 'te gast'.

Maar goed ik zal wel de onderbouwing van de tegenpartij eerst afwachten totdat ik mijn voorbarige conclusies trek...

wakkere_nederlander | 13-04-15 | 09:57

Wat klaagt die man nou? Valt in Kanaleneiland nog mee dat ie niet gelijk is onthoofd voor een draaiende camera.

Abu al Uitkering | 13-04-15 | 09:57

Het. Houdt. Niet. Op. Niet. Vanzelf.

Jarenlang wegkijken en toleren van intolerant inteeltvolk maken dat Nederland binnen 5 jaar Joegoslavie 2.0 wordt.

En net als in de jaren 90, delven moslims ook nu weer het onderspit. Ik kan niet wachten tot de bom barst.

Snackbar van Allah | 13-04-15 | 09:56

Is Ahmed Marcouch al piswoest?
Heeft Linda Voortman al een shirt met 'ik ben een blanke Nederlander'?
Heeft Petert de zelfpijper al een sneaky nsb-vergelijking gemaakt?

Het antwoord is:nee.
Want meneer van der Voort is een islamofobe racist en meisjes van 12 met een hoofddoek en een skateboard, en lichtgetinte beveiligers zijn een verrijking voor ons land.
Dat is het oordeel van correct Nederland, en daar moet u het mee doen.

Cuyahoga | 13-04-15 | 09:56

Veertig jaar multiculturele teloorgang die je in je eigen bedrijf hebt omarmd maak je niet goed met een beetje webcare...

Godsammekraken | 13-04-15 | 09:56

Het wachten is op de beelden. let op sinds sinterklaasgedoe al niet meer bij appie geweest.

dedwarsligger | 13-04-15 | 09:56

Het Kalifaat der Nederlanden wordt stapje voor stapje een feit.

Botte Hork | 13-04-15 | 09:55

AH vraagt er toch een beetje om. Halal-meuk en martelvlees in de aanbieding. Personeel dat zichzelf gezuiverd heeft tot 100% kuffar-frei. Ik kom er ook niet meer.

Godsammekraken | 13-04-15 | 09:54

Tja, zo voelt het dus om het lijdend voorwerp van racistisch geweld te zijn. Wen er maar aan, want dit soort racisme wordt geen strobreed in de weg gelegd.

Trekhaas | 13-04-15 | 09:54

Dit verhaal is evident waar. Liegen (om de eigen verantwoordelijkheid te ontduiken, of een positief beeld van jezelf te schetsen) is een intrinsieke eigenschap van de gemiddelde moslim. Net als dat het mishandelen van onschuldige, weerloze onongelovigen een favoriete bezigheid is van zoveel van onze islamitische medelanders.

Ik kan de frustratie van meneer Maus hier voelen en deze is geheel terecht.

Art Vandelay Ultor | 13-04-15 | 09:53

Albert Heijn neemt de kansenparels serieus hoor. Ik heb al eerder gezegd dat er in een bepaalde supermarkt in Rotterdam een Moslima werkt die 't varkensvlees zo doorschuift maar ja... het is het lot van Nederland en daar kan Harrie Piekema ook niets aan doen die heeft ze zelf zijn filiaal binnengehaald. De manier waarop die doeken je ook aankijken als je bij ze aanschuift in de rij, nou ik geef m'n portie aan fikkie met hun Halal shit. Als ik Halal shit wil eten dan ga ik dat wel in een Islamitische supermarkt halen die vindt je op elke straathoek.

pinkelotje | 13-04-15 | 09:52

Ben het wel eens met sommige reacties daar op die pagina. Beetje respect jegens deze meneer Van der Voort is best op zijn plek. Ten eerste omdat het een meneer gaat die je niet kent. Omgangsvormen! En ten tweede natuurlijk omdat het niet niks is wat deze beste man is overkomen. Ben ook een beetje huiverig tegenover de username van deze meneer Van der Voort. Maus? Doet me denken aan Maus van Art Spiegelman, gaat over een Jood. Als Van der Voort ook nog Joods is is het hek helemaal van de dam.

Vrije Nator | 13-04-15 | 09:51

Leuk puntje voor de algemene aandeelhouders vergadering van aanstaande woensdag.

Feynman | 13-04-15 | 09:51

Weer een teken aan de wand dat de multikul gewoon moet ophouden. En er met harde hand de regels in dit land opgelegd moeten worden.

Sjaak uit Dordt | 13-04-15 | 09:51

Blanke verwarde man... Nou, wordt er een keer positief gediscrimineerd, weer niet goed.

TheseDays00 | 13-04-15 | 09:51

Tja, kleine moslima's krijgen al vanaf jongs af aan aangeleerd hoe ze in een slachtofferrol moeten kruipen om dingen voor elkaar te krijgen.

vindead | 13-04-15 | 09:50

Winkel voor winkel, straat voor straat, stad voor stad.

Godsammekraken | 13-04-15 | 09:50

Tsja, De Albert Heijn neemt dan ook hoofd(doek) zakelijk multikul in dienst.
Hier konden we op wachten. Ook de Appie haat de eigen bevolking. Behalve ons geld. Verder wegmetons! Sterkte aan dhr. Maus, de held.

Botte Hork | 13-04-15 | 09:49

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland