
De ellende rond de door haatpredikers bij elkaar gebedelde MegaMoskee in Gouda [
dossier], waar mannen en vrouwen gesegregeerd worden en waar men een fysieke muur wil optrekken om zich van de moderne samenleving af te scheiden, gaat gewoon door. De gemeente heeft nota bene twee vrouwen
op pad gestuurd om als "onafhankelijk procesbegeleider te bemiddelen tussen de betrokken partijen." Lees: namens de gemeente te lobbyen vóór de moskee. Nog gekker: één van die vrouwen is een feministe met een Opzij-verleden. De moskeemutsen, Hellie van Hout en Astrid Feiter, trekken door de wijk rond de Prins Willem-Alexander Kazerne en
delen deze flyer uit aan buurtbewoners. Die zijn er totaal niet gerust op. Mailtje van iemand uit de buurt (NAW bij redactie bekend):
"Net verschillende bewoners gesproken en iedereen vindt dit een farce. Ze gaan 2,5 week aanbellen en mensen aanspreken om zogenaamde zorgen te inventariseren, terwijl er ruim 100 vragen vanuit de buurt onbeantwoord bij de gemeente liggen en ook de Kamervragen niet helder zijn beantwoord. We zijn er klaar mee hier. Vanuit de gemeente lijkt dit tijdrekken, doen alsof je naar de bewoners luistert maar ondertussen nog steeds de bouw van een mega islamitisch centrum voor 1500 man (+500 vrouwen, want die tellen ze nog steeds apart; leve de maatschappelijke functie) voorbereiden. Hier vertrouwen we het niet."
Ook krijgen we geluiden binnen dat de dames aanbellen onder werktijd (niemand thuis), dat ze sturende vragen stellen ("Maar De Ark en Gemiva wilden zélf toch die scheidingsmuur?") en dat ze "doen denken aan de PvdA-gemeenteraadsleden die destijds zogenaamd meningen kwamen peilen, maar ondertussen alle tegenargumenten tegen de moskee weg probeerden te wuiven." Er circuleert inmiddels ook een tegenmail van burgergroep Gouda Noord Zoals het Hoort
door de wijk met het advies om "geen getallendiscussie" aan te gaan en te blijven wijzen op "het wantrouwen en het proces". Want het doel van de gemeente is duidelijk. Ze schrijven het namelijk zelf in een
raadsmemo (pdf) van 7 april:
"Het uitgangspunt voor het proces is om te onderzoeken of het mogelijk is tot een inpassing van De Ark, Gemiva en El Wahda te komen op het terrein van de PWA-kazerne op een manier die wél op voldoende steun van de wijk kan rekenen en daarmee mogelijkerwijs ook van de raad van Gouda.". Tegengeluiden uit de samenleving of niet: die MegaMoskee komt er. De oprukkende islam maakt
alles stuk in het historische kaasstadje Gouda. Met dank aan de gemeenteraad.
Reaguursels
Inloggen@tweetybird | 08-04-15 | 21:15 "Als ze dan geroepen had . Maar dat wil ik helemaal niet "
.
LOL:) Maar dan zou je moeten zeggen dat ze helemaal niks te zeggen heeft in de islam, voorkant noch achterkant, niet op aarde en niet in het hiernamaals. Omhoog die derrière.
Als deugdzaam burger spreek ik er schande van! Al dat onrecht! Maar ik woon daar niet... Dus stelletje kutracistische gelukzoekers. Succes ermee!
@Boris die Sauertopf | 08-04-15 | 15:35
Kijk nou nog eens goed. Zodra alles eraf gaat... Sta je opeens met ijs te interacteren. Muurbloempjes en echte mannen is altijd lastig. Soms werkt het, vaak niet. Staat je verschrikt aan te kijken dat je het nog gaat nemen ook. Gaat zij soppen maar ook moeilijk doen. Sommige weten gewoon niet wat het grotere plaatje inhoudt. Dus liever stom staan poseren.
Twee mugshots van 'enemies of the state'. Hoop dat het niet rond dwaalt in 020 anders ga ik eens op een normale manier in dialoog (Kansloos bij deze muppets). Iets waarbij zij natuurlijk geen defensief kunnen geven en maar gaan miepen. Tagged en bagged mutjes. Altijd geen lach en vooral niet aanmerkbaar voor potentiële jihadisten. Krijsen en triest doen. Mij niet tegen komen dus. Ik ook heb recht op VVMU.
Minder
Minder
Minder
Zon moskee betekent voor de buurtbewoners o.a. overlast van parkeren en moskeelawaai, intimiderende dominantie van moslims in het straatbeeld, verdringing winkels e.d. door islamitische halal supermarkten, sharia straatpatrouilles, dalende huizenprijzen en verzoek te verhuizen om plaats te maken voor moslims. In de UK weet advocaat Gavin Boby heel succesvol de bouw van moskeeën tegen te houden. Er zou een Nederlandse advocaat moeten komen die het aandurft hier het gevecht aan te gaan. Het gevecht namelijk voor het behoud van de moderne open samenleving. www.youtube.com/watch?v=JJ_NxAcucVc
Het is tegenwoordig een trend en dus helemaal hip om een biggetje als huisdier te hebben. Ze kunnen net als een hond goed getraind worden en ze zijn zindelijk te maken en ze vinden het geweldig als ze uitgelaten worden.
Als alle omwonenden van dat haatbaardpraathuis nou een big nemen als huisdier en bij de gemeente een verzoek indienen om een uitlaat/speelplaats voor die biggen aan te leggen om zo de Nederlandse jeugd meer kennis te laten opdoen over onze agrarische achtergronden en onze relaties met vee, zal het snel klaar zijn met de discussie over die moskee!
En in Frankrijk zijn volgens haatbaarden 'te weinig moskeeën'. Nee t gaat de goede kant op jongens, religion of peace dus niks aan t handje
@Van Duyvenbode | 08-04-15 | 21:00
Écht feminisme en islamisering gaan niet hand in hand!
Olieboer pleit voor de Alicante oplossing. Een (deel van een) citaat zonder bronvermelding omdat ik de schrijver niet in moeilijkheden wil brengen:
De islamitische gemeenschap wil weer weer een een moskee bij hebben. In een woonwijk waarvan de bewoners uitdrukkelijk tegen dit voorstel waren. Toen het er op leek dat dit plan toch door zou gaan, omdat de lokale politiek weer eens het hoofd boog, kwamen de buurtbewoners met een even simpele als effectieve actie.
Men begroef ter plekke waar de moskee gepland was een dood varken. Daarmee was de grond volgens de islam ontheiligd en voor altijd ongeschikt voor een moskee.
einde citaat. Met dank aan mijn vriend FF.
Als je de letters van Hellie van Hout en Astrid Feiter omwisselt, krijg je Heil Hitler met wat los spul erbij. Waar is mijn vaarrat?
Hier in Elche (Spanje) moest ook een moskee komen. De betreffende wijk was faliekant tegen en begroef een dood varken op de bouwplaats. De moslims wilden toen op die plek niet meer bouwen want de grond was ontheiligd. Moskee afgeblazen.
Wordt hier veel vaker gedaan en altijd succes. www.google.es/search?q=no+a+la+mezqui...
Zelfs in de brie f kondigen ze al aan wat het resultaat van hun onderzoek gaat worden. Tsjongejonge.
Ha ha.
Kansloos project.
Draagvlak checken? Referendum in de buurt en klaar is Kees.
Als die rechtste dame bij mij aan de deur was gekomen had ik haar naar binnen getrokken . Haar rok van haar reet getrokken. En haar een beurt van jewelste gegeven. Als ze dan geroepen had . Maar dat wil ik helemaal niet. Dan had ik gezegd nee een megamoskee wil ik ook niet ,maar die wordt mij ook door de strot gedouwd.Hahaha bij wijze van spreken.
Hoe komt het toch dat feminisme en islamisering hand in hand gaan?
Sorry voor de dubbelpost.
Ik denk dat de betreffende onderzoeksters nog niet in de verste verte kunnen bevatten, dat zij uiteindelijk meewerken aan het toch nog realiseren van een megahaathut waar verkondigd gaat worden dat vrouwen zoals zij niets meer zijn dan te groepsverkrachten neukvlees. Zie hiervoor de voorbeelden van groepsverkrachting in Engeland en Scandinavië, die overigens door eenzelfde politiek correcte zwakzinnigheid nauwelijks bestreden wordt of waarvoor het draagvlak praktisch gefaciliteerd wordt toe te nemen. Wat betreft bonussen van bankiers loopt de politieke correctheid schuimbekkend over van verontwaardiging. Maar dat er ondertussen onder hun bestuur een uitgebreide, mensvijandige, enorm intolerante en gewelddadige subcultuur opkomt en zich opmaakt om de oorlog te beginnen tegen de moderne open samenleving, daar lijkt men blind voor te zijn.
-weggejorist-
-weggejorist-
Mijn Amerikaanse aard zegt: treat them like tresspassers! Helaas begrijpt mijn Hollandse aard dat je slechts de deur mag dichtgooien. Wat een ongelooflijke soap daar in Gouda, dit lijkt wel een vertraagde 1april-grap.
-weggejorist-
''Nog gekker: één van die vrouwen is een feministe met een Opzij-verleden.''
Is helemaal niets opmerkelijk aan. Daadwerkelijke feministen bestaan in werkelijkheid niet meer omdat de rechtspositie van de vrouw al gelijk is aan de man in dit land. Wat overblijft is de term 'feminist' als een soort nom de guerre onder politiek actieve linkse vrouwen die zich inzetten voor de rechten van de kolonisten.
Daar zou ik dood nog niet op willen liggen.
@ben kokhals 19:19
Er is een hele kudde nutteloze vrouwen bezig met met in heel veel woorden zeggen dat ze wereldvrede willen. En dan maken ze er een website en een foto bij. Of trekken ze een T-shirt met een tekst aan. En noemen ze zich verandermanager, interculturalisator, werkelijkheidsbegeleider of iets dergelijks.
Maar het probleem mevrouw, dat blijft.
Ik vraag mij serieus wel eens af welke agenda de politiek voert, al jaren. Niet die van de gemiddelde burger, dat mag duidelijk zijn. Maar noem het dan ook geen volksvertegenwoordiging.
@Foezela | 08-04-15 | 18:45 "en natuurlijk is hun honorarium ca 25000 Euri, die lesbo's lachen zich kapot!"
.
Dat komt er nog bij inderdaad. Er is een omvangrijke uitbuitende klasse van progressieven die geen enkele baat heeft bij het behoud van westerse cultuur en -vrijheden, en het daadkrachtig aanpakken en oplossen van problemen. Dat zou die uitbuiters namelijk brodeloos maken.
Waarom willen gemeenten dit: omdat held oplevert. Direct natuurlijk de, ondertussen zeer hoge, legeskosten en procedurekosten bij gemeenten. Een locatie exploitabel maken. Daarnaast wordt er vanaf de jaren 80 vorige eeuw in den lande vergaderd en allerlei commissies in stand gehouden inzake voorzieningen etnische culturele minderheden. Voor linkse vergadertokkies is het gewoon winkelnering om dit soort dingen te regelen en subsidies te verkrijgen.
De realiteit is dat een nederlandse militaire locatie wordt ingeruild voor een buitenlandse politieke stroming.
Dit is niet wat we willen, zou wel een referendum durven te wagen hieraan. Gekozen politic hebben ook de plicht om de cultuur van een land intact te houden.........
Bierosaurus | 08-04-15 | 15:22
Je kunt wel het terrein verzieken met een kudde zwijnen.
De strot van de Nederlander, hoeveel shit moet daar nog door gedouwd worden voordat dit land over zijn nek gaat.
www.rijnmond.nl/nieuws/08-04-2015/koms...
Nog even over onafhankelijk onderzoekster Astrid Feiter, uiteraard zonder eigen agenda en politieke kleur.
Mevrouw de Dagvoorzitter spande zich onder andere hiervoor in:
www.kleurindezorg.nl/
Ergo, Gouda: ken uw vijand.
@BlowingBubbles | 08-04-15 | 17:47
1 en 2 zijn allebei direct gevolg van een regering die dacht "Er zal NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT een oorlog uitbreken. Zelfs niet nadat we dit ook dachten nadat Napoleon eindelijk verslagen was. En de Kaiser." Dus was er niemand die fatsoenlijke wapens had, noch vechtlust omdat ons Koningshuis al de biezen had gepakt sneller dan iemand kon roepen "er komen Duitsers over de heuvel."
Misschien kunnen de buurtbewoners een alternatieve bestemming bepleiten :-)
www.trouw.nl/tr/nl/5091/Religie/articl...
en natuurlijk is hun honorarium ca 25000 Euri, die lesbo's lachen zich kapot!
Lachuhh, een stel linkse borderlinelesbo's om die3 slome tokkies om te lullen, geniaal!!!
Je doet open , een knikje , geen hand en zegt dat mannen dit beter kunnen doen.Mag dat ?
-weggejorist-
Het gaat die bewoners helemaal niet om die muur. Ze willen die fokking moskee niet in hun wijk. Wat is daar zo moeilijk aan? Ik wil ook niet zo'n haatpaleis bij mij in de straat. Nederland is geen moslim land, klaar en nu optiefen.
Wat denk je dat er met de waarde van je koophuis gebeurd als er zo'n jengelhut bij je in de straat staat? Elk weekend 1500+500 jurkmansen en vrouwen in mercedessen dubbel parkeren, roeptoeteren vanuit de minaret hou toch op. Laat de gemeente/ovrheid eerst maar eens wat vraagjes gaan beantwoorden die nog openstaan. Durf te wedden dat dit niet de antwoorden oplevert waar men op zit te wachten in die wijk.
De linkserds en de alternativelingen verrichten hand - en spandiensten voor de toekomstige islamitische heersers. Dat is niet omdat ze daartoe gedwongen worden, nee, het heeft te maken met een verwrongen wens tot verandering, het zich willen afzetten tegen alles wat Westers is, want uiteindelijk toch een product van het zwoegen van de witte man. Afbreken die handel. Van die gekke wijven kun je het nog begrijpen. Dat zijn meestal van die beschadigde gleuven. Maar de witte mannen zijn in dezen eigenlijk de èchte cultuurverraders die niet beter verdienen dan tegen de muur te worden gezet. Nog even en dan mag het.
Of het nou over 10 jaar is of over 100 jaar, als je maar lang genoeg in de toekomst kijkt dan weet je dat de islam voor hele grote problemen gaat zorgen in Europa. En deze 2 naïeve sufkutjes zijn een onderdeel van dat probleem. Je zult het maar op je geweten hebben. Bah!
Binnenkort in de supermarkt beste mensen: Hallal Gouwe Kaas, onbesneden of niet; kiest u maar!
Ik kan me indenken dat men 20-30 (en zelfs 10) jaar geleden nog blind en naief was mbt de haatbaarden. Maar nu, anno 2015, na alle commotie en moorden zou men beter moeten weten om toestemming te geven om nog meer haatpaleizen te laten bouwen. Ik kan het Gouda college daarom slechts landverraders noemen..!
De dames krijgen bij Nederlandse mannen nooit een orgasme. Zet ze in de buurt van kleurvrije hoofddoekjes en blauwe sokken in bruine sandalen en ze climaxen onophoudelijk. Bloed wenende Mariabeeldjes en gepassioneerd gekruisigde Jezussen kunnen dus de kliko in, Allah mirakelt veel beter!
Zo zie je maar weer: 'progressief' heult met regressief, zelfs voor een Apartheids-moskee, en zonder te blozen.
Feminisme is er kennelijk niet om de positie van vrouwen te verbeteren. Feminisme is sexisme om de maatschappij te ontwrichten, al leidt dat tot een walgelijke apartheidsstaat als nimmer tevoren in deze regio. Feminisme is fascisme voor nepmannen, en nepmannen hartjekiss apartheids-moskee.
In een democratie kwam die moskee er niet. Hij zal er dus wel komen.
KarelMarks | 08-04-15 | 16:09
Ik niet.
"Hellie"... zeer toepasselijke naam.
As we speak wordt er een door de U getemde Derde Islam opgericht (de eerste is shiitisch, de tweede soennitisch) ter opvolging van de mislukte experimenten over klasse en ras.
De oliecrisis begin jaren zeventig was het moment waarop de sociaal democratie, als opvolger van uweetwel, zijn kans schoon zag. Introductie van een versnipperde ideologie, onder U controle gebracht... geniaal, maar wat als het niet onder controle gebracht kan worden. Lees het "hongerplan" nog eens zorgvuldig en bedenk dat de genoemde getallen zich nu binnen Europa bevinden, niet in de te veroveren oostelijke gebiedsdelen.
De enige uitweg, mocht het plan mislukken, is een oorlog met Rusland, waarbij alle jonge en "expendible" mannen, inclusief een nog op te richten vreemdelingenlegioen bestaande uit weerbare Afrikanen, linea recta naar het front worden gestuurd ter volledige zelfopoffering.
Winnen betekent Lebensraum en olie en gas (zelfde doelstelling als indertijd), verliezen betekent probleem evengoed opgelost.
Ziehier de theorie van Kindapaas, die een hoop verklaart maar niet echt iets oplost.
Heulen met fascisme... Er waren tijden dat hier het scheermes ter hand werd genomen.
De verwarde man | 08-04-15 | 15:33
Ja, dat klinkt dan weer heel stoer, maar we moeten met z'n allen niet vergeten dat we 1) eerst binnen 5 dagen op ons rug lagen voor de Duitsers omdat t met de fiets niet zo goed ging tegen tanks, 2) in 5 jaar tijd zonder enig verzet van betekenis een groot deel van onze landgenoten hebben laten deporteren en 3)dat het scheren pas kon beginnen nadat de Geallieerden hun kinderen an masse hebben opgeofferd voor onze bevrijding.
Hopelijk slaan we deze keer fasen 1 en 2 over voordat t scheren begint...
Het zou mooi zijn als
'I am intolerant':
.
www.youtube.com/watch?t=81&v=opoN...
Zie je wel, het kan...... 'Yes we can'‏
.
www.vrijechroniqueurs.nl/dit-is-wat-er...
Vreemd toch dat na al die moslim incidenten, misleidingen, rechtspraten en linksliegen van Dhimmiepartij666 D666, deze partij steeds wint in de verkiezingen terwijl het merendeel van de Nederlanders er echt schoon genoeg van heeft. Merkwaardig. Volgens mij worden we op dit vlak ook belazerd. Pechtold steun van de Bilderbergers...
matrixbluepill | 08-04-15 | 17:31?
=
Nogmaals:
die wijven GEILEN op mannen met baarden en jurken.
Daarom gaan er ook zo veel naar Syrie.
@The real McCoy | 08-04-15 | 17:04
Er zijn mogelijkheden zat: Corruptie, chantage, bedreiging, etc
@De Vrijlansier 17:25
Alsof de werkelijkheid zich door Hellie laat begeleiden. Wauw.
Het is bekend...
die wijven GEILEN op mannen met baarden en jurken.
Daarom gaan er ook zo veel naar Syrie.
-weggejorist-
Van Omroep West geplukt:
'Feiter (1965) is dagvoorzitter, gespreksleider en vormgever van bijeenkomsten. Ze heeft een journalistieke achtergrond, onder andere als parlementair verslaggever voor De Telegraaf en als redacteur van Opzij. Hellie van Hout (1963) 'ontwerpt participatieprocessen, begeleidt complexe werkelijkheden en vertaalt dat in actie, staat op haar eigen website.'
Let op de zin over Hellie. Parel!
Interessant in de flyer is de zinsnede 'om op een onafhankelijke wijze te onderzoeken'.
Ik ben altijd zo benieuwd hoe zulke onafhankelijke onderzoekers dan onafhankelijk benoemd worden.
Qua onafhankelijkheid.
Ik kijk nu al uit naar het rapport, want het mumbo-jumbo-jargon van die dames is hilarisch.
Gaan ze lekker intuitief complexe veranderprocessen doorvertalen naar doorpakmomenten in de communicatie naar ongeinformeerde burgerlullen toe.
Want dat zal uiteraard de conclusie worden: het communicatie-managment is het ondergeschoven kindje geweest. Met de islam heeft het natuurlijk niets te maken.
Wedden dat het woord 'islam' in heel het rapport niet voorkomt?
@hallevvezool | 08-04-15 | 17:13
Doet me denken aan WO2, waar wij, op Polen na, de "beste" waren in het uitleveren van Joden aan de Duitsers. Nou ja, uitleveren... Maak daar maar gerust "verraden" van. Ook grotendeels gedaan door de weg-met-ons brigade. En dan 70 jaar na dato denken "Goh, dan heb ik toch liever Duitsers dan moslims." Zo ben ik dan wel weer.
Waarom zet de plaatselijke bevolking, die tegen de bouw van een pit van verderfenis is, niet een co-operatie in elkaar die het ding van het rijk kan kopen ?
Als maffioso of neonazies zich religie noemen en met een beroep op moderne vrijheden hun megapizzahutten of -bierkellers willen bouwen, om daar hun haatzaai fuck de moderne cultuur bijeenkomsten te houden, dan kunnen zij waarschijnlijk rekenen op de gretige welwillendheid van de politiek correcte weg-met-ons-brigade en de fanate bescherming van de antifa-knokploeg-doodseskaders. Aldus de moderne open samenleving, Nederland, 2015.
Aanbellen bij mensen en dan mensen aanspreken om zogenaamde zorgen te inventariseren...
jajajajajaja
0031 en persoonsregistratuur.
what could possibly go wrong?
Het registreren van de ongelovigen en andere homo's, zodat wanneer de kogel door de kerk is (haha) en hollandistan kalifaat is, er direct woonruimte vrijgemaakt kan worden voor de ware gelovigen.
Het enige dat we leren van de geschiedenis is dat we niets leren van de geschiedenis.
( Georg Wilhelm Friedrich Hegel )
Die zogenaamde 1 april grap was ook niks anders dan de teentjes in het water om te kijken of het water warm genoeg is om te zwemmen. Maar goed, links stemmen is links krijgen, succes ermee.
Hoe zat het ook al weer met de stijgende lijn van de islam in 2050? En waarom deze stijging?
Onbegrijpelijk dit. Waarom wil de politiek tegen de wil van alle bewoners in godsnaam die moskee doordrukken. Schandelijk dat de gemeente zich in dienst heeft gezet van de achterlijke religie die vrouwen onderdrukt en segregatie bevordert. En dit tegen de wil van het overgrote deel van de bevolking dat haar verstand gelukkig nog niet heeft verloren en vrijheid en gelijkheid niet onderdrukt wil zien worden.
Ze zitten nu eenmaal in dat linkse "kringetje"
en vervolgens gaat dan alles op de automatische piloot,
dat zie je vaker bij verveelde types met weinig vrienden, die storten zich dan op een doel
en gaan vervolgens helemaal op blind.
inclusief speeksel uit de mondhoekjes.
Bindend carriére-advies: Wordt Beleidsmedewerker. Dan heb je gegarandeerd opdrachten vanuit de overheid. Als je het goed aanpakt bepaal je zelf het doel, de strategie, de looptijd en natuurlijk de kosten. (minimaal 125 euro per uur, overheid betaalt toch wel) Handig als je bestuurskunde hebt gestudeerd, maar een softe studie Ethiek of een andere sosjaale zweefstudie voldoet meestal ook. De resultaten meet je zelf dus je bent altijd succesvol. Het belangrijkste is je woordenschat waar natuurlijk Verbinding, Veranderprocessen en Participatie in voorkomen. Geen hond die snapt wat je bedoelt maar men knikt braaf.http://www.iminet.org/html/over/mensen/hellie_van_hout
Zie ook Vizea www.vizea.nl/ van onze vriend Elforkani, die geheel volgens het principe "Broekzak-vestzak" zijn zakken vult met "de-radicalisatie" en ondertussen haatimams in zijn moskee uitnodigt.
De Resultaten van het "onafhankelijk onderzoek" wat nog plaats moet vinden zijn nu al bekend. Lees:
De gemeente Gouda is tot de conclusie gekomen na het onderzoek dat:
Dat de bouw van de moskee goedgekeurd is naar aanleiding van het "onafhankelijk onderzoek".
*dhimmitude*
En alweer komt het kalifaat een stapje dichterbij in nederland. Met dank aan de gemeente gouda.
De oprukkende islam maakt al ruim 30 jaar alles stuk in het historische kaasstadje Gouda. Toen wij vroeger in Gouda moesten voetballen, gingen we al met oude auto's (dit vanwege vandalisme, diefstal etc. in allochtone buurten).
Nogmaals, B & W van Gouda,jullie moeten dat spul buitengaats houden, ze hebben bidhuizen zat, méér dan zat en zéker in Gouda.Flikker op en hou rekening met je eigen inwoners.
Jeeeeeeeeeeeeesis.
Ik dacht dat die gemeenteraad van Gouda nu eindelijk had meegekregen dat de Gouwenaars dat rotkreng niet WILLEN?
Wat krijgen die gasten per persoon van de haatbaardjes toegestopt om dit soort flauwekul te gedogen/in gang te zetten, tutmutsen in te huren/teneinde toch die centen te kunnen cashen?
De onderste steen moet boven, want krankzinniger, zieker en zotter ben ik nog niet tegen gekomen.
Zolang er Nederlandse soldaten hun leven in de waagschaal stellen in de strijd tegen mohammedaanse terroristen, moet er in Nederland een moskeestop zijn.
*moskeemoratorium*
Jeetje wat ben ik blij dat ik in Zuid-Frankrijk echt helemaal in the middle of no-where woon, maar ja dat had in Friesland ook goed gekund natuurlijk, nou mede-mensen sterkte ene in de zomermaanden heb ik nog wel plaats voor jullie om even bij te komen van al dat gedoe, www.giteresort.com wenst jullie het allerbeste en Van Hout en Feiter, voor jullie zit ik VOL...
"Eerlijke Hedy D'Ancona" Waar blijf je met je praatjes over rechten voor vrouwen ? Elk programma meldde je dat je het zo voor vrouwen op nam. Achter een muur dus, of in de huishouding en 1 ochtend in de week boodschappen doen, of "vrijwillig verplicht" met een hoofddoekje op (omdat ze dat zelf zo graag willen) ? Alles wat PvdA hult zich in stilzwijgen en kan maar 1 ding roepen: "Die-Wilders".
Misschien dat de bewoners van Gouda dit moeten beantwoorden door honderd procesbegeleiders naar het gemeentehuis te sturen. Om te bemiddelen.
Weet je, ik kan me wel druk gaan maken maar eigenlijk hebben we al verloren. Er zijn teveel mensen in Nederland die denken dat je met praten en lief doen, deze mensen kan veranderen cq opvoeden. Terwijl zij, juist respectloos en over ons heenlopen omdat wij slap zijn. Het enige wat helpt is de harde hand. Niet altijd aardig, soms ook niet eerlijk maar het is wel duidelijk en een samenleving wordt er beter van. Maar helaas we zijn in een duikvlucht en de westerse beschaving is ten einde. Welkom in de 2e donkere Middeleeuwen.
Duurt denk ik zo een 500 jaar voordat er een nieuwe beschaving ontstaat
@kanariezwijn. Volgens mij deden ze er ook menie over want dan groeide het niet zo snel weer aan. Goed idee, dunkt mij.
Wat een NSB'ers, onze eigen Nederlanders.
Pek met veren voor die 2 kippen
Uit Astrid's CV : " Ze heeft graag de leiding. Omdat ze denkt dat het vaak ook anders kan.".
Op de voorgrond van dit "toneelstuk" worden "witte blanke" stro-poppen gepresenteerd, maar in werkelijkheid trekken de wolven van Erdogan en de kalifaat-berbers uit de zandbak aan de touwtjes. DAT DOEN ZE TROUWENS OOK BIJ DE POLITIEK, MEDIA, POLITIE ENZ. conclusie: Nederland is VERLOREN.
Die linker "dame"heeft in ieder geval geen last nagesist te worden.....
Als ze aanbellen, naar binnen trekken,kop kaalscheren en weer naar buiten trappen.
Naar Syrië schoppen die wijven kunnen ze gangbangen tot ze uit gewoond zijn .
Fuck-a-duck | 08-04-15 | 16:19
-
Omdat je hier zulke lamzakken van politici hebt, die alles, Islamitische staat uitroepen b.v., goed vinden wat moslims doen. Dat doen ze dus ook dan.
NL politici zou je eigenlijk als landverraders aan de moslims op de brandstapel moeten gooien. Zulk verradend tuig is het tegenwoordig.
Riekt een beetje naar het stinkende zaakje in Deventer inzake de azan en de smerige beerput waar de gemeente de tegen argumenten en massale protesten van bewoners in "verdronken" heeft .... met als gevolg: www.google.nl/?gws_rd=ssl#q=azan+mosk...
@Botte Hork | 08-04-15 | 16:25
Ja :-)
@Lewis Lewinsky | 08-04-15 | 16:21
Van de regen in de drup dus.
@bft | 08-04-15 | 16:08
Of je huis nog kunnen verkopen. Zodra die haathut er staat is je aangrenzende woning minimaal in waarde gehalveerd.
@Einde van de Domheid | 08-04-15 | 16:03
Vertel?
@Nonkel Frituur | 08-04-15 | 16:17
LOL
@Osdorpertje | 08-04-15 | 15:32
Dat was de vorige burgemeester, Wim Cornelis (PvdA). Hij is inmiddels opgevolgd door Milo Schoenmaker (VVD).
Afgelopen week in Chicago was er een moslim nogiets in het hotel waar ik ook verbleef. Natuurlijk gingen mijn nekharen recht overeind staan toen ik het hotel binnenliep. Mannen in jurken, vlasbaarden, kutkraaltjes in de hand. Wijvon standaard ingepakt.
'Savonds een happie doen in het restaurant en ik was de enige heiden. En ik had de tijd om eens goed op te letten hoe ze zich gedragen. Zeker 90% sprak Engels onderling, die ingepakte wijvon leiden vaak de tafelgesprekken, ze waren beleefd tegen het personeel, ze waren beleefd tegen mij in de lift. WTF? Waarom zijn die moslims in Europa allemaal van die botte, onopgevoede honden?
Anyway, ik dacht dat S. Florida veilig was maar since Quatar een rechtstreekse vlucht heeft zie Ik ze hier ook vaker. Een paar per half jaar of zo, maar toch. Gelukkig zit het hier vol met Joden die niet op hun bekkie zijn gevallen.
Wel het domein van houtfeiter.info, maar de email gaat naar @gmail.com.
Dat is altijd spam/phishing
Is die linker de zus van Freek de J.?
Op de foto links meen ik iemand van de Rote Armee Fraktion te herkennen.
Ze heeft er alleszins het uiterlijk voor.
Aanpakken die wijven.
Osdorpertje | 08-04-15 | 15:32
Echt waar??
Elke dag negatief nieuws over moslims, zoek op google naar moslim en geenstijl, krijg je 98000 resultaten, allemaal negatief.
Wanner is het nou eens genoeg.
We willen ze hier niet. Opzouten!
Waar is de discussie gebleven rondom de financiering van deze haathal?
Tijd om de gemeenteraad eens deftig onder de loup te nemen , lijkt me een gevalletje doordrukken want anders is m'n islamobonus naar de maan.
Gouda is me veel te dichtbij, een haathal op 10 minuten afstand is al teveel, laat staan vor de mensen die er nog dichterbij zitten.
Dit kan niet waar zijn.
Je zou er maar wonen, hoe lang nog voordat er iets gebeurd in NL.
Oh... Zouden dit dan de 'werkende' vrouwen zijn waarmee de PvdA 'onze eigenaardigheden' bedoelde?
@Behangdelul | 08-04-15 | 16:08
Inderdaad, net even de twee mutsen gegoogled en ik zou weleens zo'n interview aan de deur met een verborgen camera willen zien.
Kan GS niet iets afspreken met de tipgever van de brief?
pim achtertuin | 08-04-15 | 16:02
Inderdaad, wat een zweefteef zeg. Halleluja!
Wedden dat er bijna niemand opendoet? Die gleufdieren kunnen door hun brievenbusboerka's de deurknop niet vinden en de mottige baarden zitten in het koffiehuis met een voorschot van de sociale dienst hun vakantie te regelen naar hun vaderland waar ze zo verschrikkelijk vervolgd werden... a gadver. Je word er kotsziek van.
Einde van de Domheid | 08-04-15 | 16:03
Hoe kom je aan die wijsheid?
Ik zie liever hoofddoekjes in mijn wijk dan van die potten.
Mag toch aannemen dat GS even een afspraak maakt met de dames?
Of een verborgen camera actie in gaat plannen met een buurtbewoner?
Lijkt mij echt prachtige TV! Vervolgens naar de gemeenteraad van Gouda om opheldering vragen, wordt smullen!
Levensgevaarlijk dit.
Je zal maar in die stad wonen.
Moslim fascisme 2015
Het zijn goddomme net Jehova's daar in Gouda.
Die moskee, dat is toch zo'n bidhuis ten behoeve van de multi-moordenaar die op 54 jarige leeftijd trouwde met een 6-jarig meisje? Hoe noemen we zo iemand ook al weer?
Waarom is die cultus eigenlijk nog steeds legaal in Nederland en zou het niet gewoon strafbaar moeten zijn om deze misdadiger te aanbidden als mede-verantwoordelijk zijnde voor zijn misdaden en de misdaden die in zijn naam zijn gepleegd? De gedragingen van IS, Al Quaida, Boko Haram, Al Nusra en vele anderen zijn immers een gevolg (kopie) van de gedragingen van deze roverhoofdman die in zijn tijd eigenhandig 600 ongewapende mannen op één dag onthoofdde en de vrouwen als oorlogsbuit verdeelde onder zijn 40(000) rovers.
@Vrije Nator | 08-04-15 | 16:01
De toekomst zal het uitwijzen. Mij verbaasd het al jaren dat de vlam nog niet in de pan is geslagen. Waar ligt het kantelpunt?
Botte Hork | 08-04-15 | 15:51
Inderdaad. De Nederlander heeft zich in het pak laten naaien door de politieke partijen, die zelf vinden dat het democratie is en door niemand meer als zodanig gevoeld wordt. Zie opkomst verkiezingen. Ik verbaas me steeds meer, dat onderling gemaakte afspraken tussen partijen, opgewaardeerd wordt tot een soort ongeschreven staatsrecht. Zelfs de grondwet in Nederland wordt met voeten getreden.
Vooroordelen ... precies degene die het beste bij mijn beeld van een Opzij redactrice past, die linker, die is het dus niet.
Fuck die twee. Fuck ze. Ik zou ze letterlijk van mijn erf schreeuwen als ze bij mij aanbelden.
OT Wat hoor ik nou? Belt de VVD naar de basisweg om de MH17 journalistiek te intimideren. *met grommen begint*
Linksom of slinksom, die baardhut gaat er komen.
Lettertype van website hoe één der dames haar hoofdoek vult zegt al genoeg..... gatverdamme....
www.iminet.org/html/over/mensen/hellie...
Die sojasujetten zijn gewoon van deur tot deur op zoek naar een hete tampeloeris, want ze staan zo te zien al tijden droog.
@Botte Hork | 08-04-15 | 15:51
Klopt. En wat doen wij? Precies in dat straatje passen. Maar Eppo heeft gelijk. Het is een kwestie van tijd voordat iemand er serieus genoeg van heeft en ook een keer een Breivikje doet op zo'n Triumph Des Willens vergadering van de Ruttejugend. Nou hoop ik op de echte bijeenkomst en niet de jugend abteilung als zoiets gebeurd, maar we moeten niet vreemd opkijken als dit ooit nog eens gaat gebeuren.
Dhimmitrutjes zijn het. Wat een vuil spel wordt het gespeeld. Wedden dat zij afkomstig zijn van de PvdA of D66? Wedden?
Geen respect voor deze dames die niks geven om Gouda! Ze houden ervan om diep te bukken voor hun nieuwe meesters!
"De oprukkende islam maakt alles stuk in het historische kaasstadje Gouda. Met dank aan de gemeenteraad."
@Van Rossem | 08-04-15 | 15:04
Dat is precies waar het omgaat. Het zou dan ook moeten dienen als hoofdargument. Dus niet: 'jamaar procesgang', 'jamaar overlast', 'jamaar parkeerproblemen'. Nee: we willen niet dat zo'n religie (ideologie, whatever) voet aan de grond krijgt in onze wijk.
@Boris die Sauertopf | 08-04-15 | 15:35
Kijk nog maar eens goed..... binnenkort zie je haar ogoen alleen nog maar door een gazen brievenbus.
Tsja, en nu? | 08-04-15 | 15:51
Dan moet je toch eens het boek "Salon Kitty" lezen. Zo vies waren de nazi's niet van de joodsche meisjes.
Offtopic, of toch niet:
Maiwand:
Het was één groot onderzoek.
shabirburhani.blogspot.nl/2015/04/alle...
Qu'oeq Qu'oeq.
Plaat - kop - punt
Het duo Hellie en Feit. Nou dat zal wel goed gaan. Not.
@Tsja, en nu? | 08-04-15 | 15:51
Nivootje.
Gek hè dat we hier zo makkelijk te dismissen zijn.
Misschien kan de duivel worden uitgedreven bij tegenstanders?
Bewoners kunnen nog naar een inspraakavond gaan als de heipalen al in de grond zitten.
@nikkipikki
Gelet op haar imposante neus geloof ik niet dat mevrouw op de linkerfoto in de jaren 40/45 langs de deuren kon, laat staan wat Duitsers van plezier te voorzien.Dus om haar als moffenhoer te bestempelen gaat wat te ver, zo gek waren die Duitsers nou ook weer niet.
@Graaf van Egmont | 08-04-15 | 15:49
Nederland is verworden tot een grote fopdemocratie.
Vanuit Frankrijk naar Nederland kijkend wordt ik spontaan verdrietig. Het begrip inspraak is verworden tot een manipulatie-tool voor de gemeente. Men wekt de indruk te willen luisteren naar de burger, maar ondertussen zitten met een koptelefoon op te luisteren naar liedjes van Umm Khalsum.
Lekker doorgaan met het opgeven van je eigen land en cultuur en dan heel verbaasd doen als er een Hollandse Breivik opstaat.
Zeker een D66 bolwerk, dat Gouda?
Vertrouw deze beschadigde dolle mutsen voor geen meter, eentje is "vormgever" van bijeenkomsten en de ander "begeleidt complexe werkelijkheden"....
Kaalscheren en op de strontkar door de wijk rijden. Dat is volgens de traditie wat we doen met landverraders.
Die rechter lijkt wel een beetje op Femke. Die linker lijkt helemaal nergens op.
En nu, gaan de buurtbewoners nu een aantal varkens in de betreffende grond begraven?
www.dagelijksestandaard.nl/2015/03/vvd...
Links op de foto is Joost Nuijssl in de zeventiger jaren.
Ik heb het niet op lelijke onverzorgde pro-moskee wijven met peenharen.
Onbedekte vrouwen die overdag gaan aanbellen gaan natuurlijk vooral moslima's en moslims tegenkomen want zonder werk, zwak, ziek misselijk en/of onderdrukt. volgens taqqiya mogen ze allerlei verhalen ophangen van beoogde integratie met NL-christelijk joodse samenleving om maar de komst van de Moskee te bewerkstelligen.
de werkelijke belanghebbende meerderheid 80% van de goudse smaenleving en omgeving. is gewoon werken overdag... en komen dus weer niet aan het woord.
DAT hebben de onderzoeksmutjes waarschijnlijk niet in hun stapel-onderzoeksaanpak uitgelegd bij de opdrachtverstrekking....
-weggejorist-
Natuurlijk moeten dat soort weijven de straat op.
Naakt en kaalgeschoren uiteraard, zoals het hoort met landsverraders.
en gelijk dreigen : 'Stok achter deur'
Daarna mag het terrein aan de hoogstbiedende worden verkocht, zoals de moskee El Wahda. Dat is meteen een stok achter de deur. Als de raad nee zegt tegen een moskee met scholen, kan er weleens een grotere moskee zónder scholen komen waar de raad niets meer over te zeggen heeft.
'
-
vreemde zaak.. 2 halal procesbegeleidingshoeren sturen eea naar de gewenste D66 uitkomst
Wat ik altijd het meest irritante vind, is de manier waarop de gemeente een houding aanneemt van: "oh maar dat besluit is al genomen, ja dat kunnen we niet meer terug draaien, contracten zijn getekend" TIEF OP! Alsof dat ding er al staat.
The But Brigade maar dan anders; ik ben best wel nieuwsgierig naar die butt van Astrid. Dat dan weer wel.
Elsevier ´Gouda´ quote:
Het gaat echt beter,' zegt Zouhair Saddiki (28), student filosofie. 'Ouders zijn zich meer bewust van hun verantwoordelijkheid. Ik denk dat het ook beter gaat doordat een deel van de jongeren in Rotterdam is gaan studeren. Daar is minder segregatie, meer creativiteit en die flow wordt mee teruggenomen. Veel voormalige straatschoffies studeren of hebben een eigen bedrijf. Ze halen herinneringen aan vroeger op, lachen erom en delen ervaringen.'
Straatschoffies? Waar had ik dat onlangs eerder gehoord. Straatvlegel... Appa?... Marcouch around?
Wie denkt dat in Rotterdam ´minder segregatie´ bestaat is een blinde ezel. Let op die laatste zin van deze ´student´ ´Saddiki´: ´Ze halen herinneringen aan vroeger op, lachen erom en delen ervaringen.´
Complete probleem in een notendop.
Door gekakel van een naffer ´buurtbewoner´ met veel inlevingsvermogen een dubieuze agenda.
Moet aan de honden van 2 huizen verderop denken. ¨Doen ze anders nooit.¨ Voed je inteeltvolk nou gewoon op. Wollah.
"De oprukkende islam maakt alles stuk in het historische kaasstadje Gouda."
De oprukkende islam maakt ook alles stuk in het historische kaasstadje Gouda. (zo is ie beter)
Ik kom uit Deventer. Onze moskee staat er hoor, ondanks fel verzet. Lees de geenstijls er maar op na. Ik kan je vertellen dat die moskee er komt, ze moeten nog even het verhaal dichttimmeren.
Wat een naar land begint dit langzamerhand te worden. Waarom moet dit land naar de klote? Misschien toch maar eens een emigratiebeurs bezoeken en kijken of ik een wildcard kan bemachtigen voor de VS.
en zo stapje voor stapje, word Nederland geislamiseert.
Tuurlijk komt dat ding er. Dat stond maanden geleden al vast. Gewoon even een andere manier vinden om het anaal zonder glijmiddel in te brengen.
"Ja... we luisteren naar u..... sorry wat zei je?"
Ik kan niet anders bedenken als dat bij de linkerfoto per abuis is vermeld dat het hier om een vrouw gaat,zoals we hier plegen te zeggen: 'Vroeger was het een knappe kerel'.
Wat zouden die twee dames ontvangen voor deze 2,5 weeks zegetocht? En is dat; No cure, No pay?
Het probleem lijkt mij vooral dat de procedure niet transparant is omdat er geen objectieve toets is op hun dataverzameling & rapportage.
Hahaha... De morele spagaat weer eens in alle openheid tentoon gespreid door de Opzij-meisjes.. Het D'66 mantra, onderwijs, kan beter worden vervangen door een gesubsidieerde vorm van introspectie bij dit deel van de natie. Een dergelijke vorm van intellectuele labiliteit kan zelfs met een vrijgeleide naar Harvard niet verholpen worden.
het is onvoorstelbaar dat ruim baan wordt gegeven aan mensen die er alles aan gelegen is de verworvenheden van onze samenleving teniet te doen onder het mom van godsdienstvrijheid en vrijheid van meningsuiting. De lessen uit het verleden ( nie wieder) worden genegeerd. Nu een ieder in staat via moderne media kennis te nemen van de abjecte ideeën en het handelen van integristische mohammedanen zou je kunnen verwachten dat er een halt wordt toegeroepen aan de opkomst van zulk fascistoïde gedachtegoed uitgedragen door bovengenoemde sujetten. Welk is de agenda die plaatselijke en landelijke politici hanteren om de verbreiding van deze ideologie dan wel godsdienst te faciliteren? Of is het verregaande naïviteit of angst die hen drijft? Het wrange is dat met name de van huis uit seculiere partijen ( die het christendom wèl verbaal hebben afgebrand) als Groen Links, D66, PVDA de islam in al haar verschijningsvormen koesteren , ergo omarmen. Nederland verdient zoveel beter maar gaat naar de sodemieter met ellendelingen als Al Afghani en zijn inmiddels talloze companen misbruik makend van de gastvrijheid geboden door ons land.
www.mevrouwdevoorzitter.nl/images/groo...
Toch zou ik haar doen.
Wie zich door een gemeente laat betalen om "onafhankelijk" onderzoek te doen, begint al met een imago-probleem.
Heulen met fascisme... Er waren tijden dat hier het scheermes ter hand werd genomen.
@LangeTijdGeleden | 08-04-15 | 15:21
Sinds wanneer hebben vrouwen rechten binnen de islam?
En zouden die huppeltutjes daarvan op de hoogte zijn?
Gouda is toch die stad waar de burgemeester met een Marokkaanse is getrouwd en die regelmatig op werkbezoek is in Ghana waar hij een vakantiehuisje heeft laten bouwen.
Botte Hork | 08-04-15 | 15:12
Waarschijnlijk zouden het ook voorbeeldige aufseherinnen zijn geweest in die periode.
Het vervelende van dit soort inventarisaties is dat ze volledig.... there are lies, there are big lies and there are statistics' creëren.
Kunnen ze die Moskee niet vanaf een breipatroon maken?
Dan heeft Penelope weer wat te doen.
Hand in hand, landverraders
Hand in hand voor de islam
Ik kan mij dit soort types wel herinneren van vroegah. Betrokken mutsen, die waakten tegen de opkomst van fascisme, op al de verkeerde plaatsen.
Zij beantwoorden zo heerlijk aan al mijn vooringenomen vooroordelen door zich nu zoo ijverig in te zetten voor de opkomst van de nieuwe fascisten.
Bot & halsstarrig weigerend de heren te herkennen voor wat ze zijn, alleen maar omdat de heren een jurk dragen en geen witte mannen zijn. Bovendien zonder de karakteristieke bloksnor.
Scheren, deze moffenhoeren.
U vergeet nog de krabbescheer en de groene glazenmaker.
-Samson modus aan-
"We moeten het de mensen beter uitleggen."
-Rutte modus uit-
Ontopic: Die Astrid zou ik trouwens nog wel doen.
Moslimknuffelaartsers. Mogen gratis met moslimman mee naar zandbak naar keuze.
Het volk krijgt de leiders die het verdiend.
Alsof er ooit een onderzoek gehouden zou worden als vóór de bouw besloten was! Uitgesloten.
Kortom, de moraal van het verhaal: die moskee moet en zal er komen.
Als ze de tegenargumenten willen horen, waarom lezen ze dan GeenStijl niet?
De waard zijn gast | 08-04-15 | 15:23
Maar hoeveel daarvan zijn er nu 40+?
Twee linksdraaiende zemel stamp potten uit Lesbos inzetten om het er droog in te rammen werkt anno 2015 niet meer.
Waar islam actief is, volgt polarisatie automatisch. Islamisten slagen er altijd weer in om met beroep op hun slachtofferschap mensen voor hun karretje te spannen
Ik zou zeggen even de opzij mevrouw mailen wat ze zelf als feminist vindt van het scheiden van mannen en vrouwen (zijingang-altijd) in de nieuwe megamosk. Wat ze vindt van een cultureel sociaal opgelegd lichaam en gezichtsverhullende doek. Wat ze vind van deze radicale vorm/ groep van de islam welke ook als IS in Syrië en Irak vrouwen verhandelen als slaven.
Wat is jouw standpunt in deze mevrouw met de tuinbroek aan of doe je het nu gewoon voor de centen? Dan ben je dus gewoon hypocriet.
Lees net dat 8,5% van de Goudse bevolking Marokkaans is. Je zal er maar wonen en geen geitenkaas lusten.
miko | 08-04-15 | 15:20
Ik heb een kudde wilde zwijnen op mijn terrein,kun je daar wat mee?
Aardig aangeboden, maar die zijn niet beschermd.
Die houden geen bouw tegen.
Strovrouwtjes van de islam.
Die vrouwen moeten zich even sterk maken voor vrouwenrechten in de Islam. Daar folders voor uitdelen en aanbellen bij Islamitische gezinnen.
Let maar op hoe snel ze zich tegen de Islam zullen keren. Wereldbeeld is momenteel te krom bij ze. Ze leren niet van anderen landen/gebeurtenissen en verhalen, nee, ze willen hun plannen doordrukken, no matter what. Hoeveel corrupte clubs er ook achter die mega moskee zitten, hij moet en zal doorgedrukt worden.
Alsof de gemeente met de dood bedreigd wordt door diezelfde corrupte clubs.
@raskol | 08-04-15 | 15:18
Zo een ja. In een keer goed jij mag niet meer raden.
Ze hebben zeker allebei een palestijnse vriend.
Ik heb een idee, misschien kunnen we de WA kazerne ruilen voor een van de andere talloze optrekjes van de van Buurens.
Die liggen meestal op een lekker rustig plekje zodat er geen buurtbewoners zijn.
@Bierosaurus | 08-04-15 | 15:15
Ik heb een kudde wilde zwijnen op mijn terrein,kun je daar wat mee?
Many of the truths that we cling to depend on our point of view.
Weer twee hoeren van Halal zonder hoofddoek. Wat een naïeve trutten.
raskol | 08-04-15 | 15:18
Zo'n zure feeks..
Wel je condoom eerst in suikerwater dopen met die zuurpruim.
Fijn hoor zo'n gedachtenrazzia.
Als die muur opgetrokken word om dat de Ark en Gimeva dat zelf willen mag dan om elke moskee een muur?
Dan mag deze ene moskee er nog wel bij. Bouw ook een muur om de sharia driehoek dan.
Met een Opzij-verleden?!? Zo'n zure feeks die helemaal hysterisch wordt als vrouwen 0,03% minder blijken te verdienen dan mannen? Die vol op het orgel gaat om de overheidsbijdrage aan de SGP stop te zetten vanwege het vrouwenstandpunt van die partij?
En die nu een natte gleuf krijgt van de islam in al z'n intolerantie en vrouwenhaat?
Gouda wordt Islama. Je verwacht het niet.
Ik ben even kotsen.
Hoe zit het trouwens met die ondergrondse bunker?
Heeft men al tekst en uitleg gegeven over de invulling daarvan?
Of gaat 'men' uit van de goede bedoelingen van de belanghebbenden van de moskee?
Ik zou liever wat meer 'integratie' zien dan 'segregatie', maar dat mag ik natuurlijk niet zeggen.
Dan ben ik....[vul zelf maar in]
Wegkijken wordt steeds lastiger.
Oh, pardon, ik bedoel natuurlijk: Nederland wordt steeds racistischer.
Burgergroep Gouda Noord Zoals het Hoort vraagt te koop of in bruikleen:
Korenwolven, Rugstreeppadden, Steenuilen, Vleermuizen, Steenmarters en ook Steenbreekvarens en Tongvarens zijn welkom.
Uw aanbiedingen naar.....
De dames van de Newspeak afdeling.
In de jaren 1940 - 1945 noemden we dit soort types moffenhoeren.
Wat een ongelooflijke kutwijven.
Ze willen niet in Gouda. Ook niet als je twee mesjogge mutsen op pad stuurt.
Waarom zou de gemeenteraard dit willen?
Hoeveel duidelijker moet het nog worden dan 'we.willen.die.mega.moskeet.niet'?
REAGEER OOK