Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Maiwand de Thuisblijver = Maiwand Al-Plantsoeni

maiwandRPG.jpgMaiwand de Thuisblijver kan op zoek naar een nieuwe nomme de guerre. De Leidse *kuch* student bestuurskunde krijgt de strijders van het Openbaar Ministerie achter zich aan nu hoogleraar Elsevier-columnist Afshin Ellian aangifte gaat doen tegen Shabir Burhani. Ellian kondigde de aangifte alreeds aan toen Maiwand weer eens zendtijd kreeg van de Partij van de Allahbewonderaars in het praatprogramma Pauw. Internetspaarder Maiwand was door de RABOBANK van een filiaal afgegooid wegens radicale praatjes en poseren met schietgeweren, en dat is tegenwoordig al talkshowfähig. Vandaag zet de *kuch* ernstig bedreigde Ellian dus zijn tweet om in daden. Daarom heb ik het besluit genomen om de heer Shabir Burhani alias Maiwand al-Afghani aan te geven wegens het plegen van een aantal delicten: bedreiging (art. 285 Sr), opruiing (art. 131 Sr), aanzetten tot haat en geweld (art. 137d Sr). Populpee. Dat is niet mals. Pakken we het wetboek er even bij: Artikel 131 = gevangenisstraf van ten hoogste vijf jaren of geldboete van de vierde categorie. Artikel 137d = gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of geldboete van de vierde categorie opgelegd. Artikel 285 = gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of geldboete van de vierde categorie. Oei. Dat wordt dus Maiwand Al-Enkelbandi, Maiwand Al-Vughti, Maiwand Al-Anaalvisitatie, Maiwand Al-Plantsoeni en/of Maiwand de Wasknijper. Beter vlucht Maiwand de Thuisblijver als de sodemieter het land uit naar Oost-Turkije, want het OM kennende gaan ze hiermee VOL OP HET ORGEL om Maiwand in het cachot te krijgen. Want daarna kunnen ze met twee vingers in de neus Geert Wilders vervolgen. U wordt bedankt, Ellian. REACTIE MAIWAND: Fascisme! Racisme! Islamofobie! PETS. Daar is de volgende aangifte tegen Maiwand de Mensenvanflatafgooier.

Reaguursels

Inloggen

Het is gewoon een kastnicht die zich zo diep in z'n denkbeeldige vriendje allah stort dat hij niet meer over z'n eigen gevoelens na kan denken.

Flubber de Wups | 08-04-15 | 01:07

Rien7847 | 07-04-15 | 11:21

LOL

harstef | 08-04-15 | 00:57

@Driewerf Hoezee | 07-04-15 | 23:25
5 x 3?

Botte Hork | 08-04-15 | 00:09

@eerstneukendanpraten | 07-04-15 | 19:59
En met 512 keer weggejorist komt dat neer op 1 opgerot per 34,13 keer weggejorist.
Toch nog behoorlijk coulant van de moderatie.
Maar nog opmerkelijker vind ik die 512 keer weggejorist.
Dat is volgens de tool over een periode vanaf 19-11-2007 tot 07-04-2015.
7,5 jaar gedeeld door 512 = gemiddeld 68,26 x weggejorist per jaar.

Maar ik heb het idee dat Bakito in 2007 minder vaak werd gejorist. Hij is echt de laatste paar jaar volkomen aan het radicaliseren. Het wordt steeds erger. Wat denk jij? *plop *

Botte Hork | 08-04-15 | 00:08

waarom geeft pauw die malloot een podium(net als sommige Kranten) onbegrijpelijk!! dan kijk ik nog liever naar adam zkt.eva , al is het maar om de vertrutting(lees islamisering) tegen te gaan!

de broeder | 07-04-15 | 23:48

@eerstneukendanpraten | 07-04-15 | 19:59
Het valt me nu pas (!) op. Hoeveel maal was nu ook alweer scheepsrecht?

Driewerf Hoezee | 07-04-15 | 23:25

Al Afghani. Yep, afgaan doet 'ie, als een gieter. Wat een looser is dat zeg. Komt in NL nooooit meer aan de bak dus oprotten zou een verstandige keuze zijn.

De waard zijn gast | 07-04-15 | 23:07

Dit soort gespuis moet je echt letterlijk je land uit trappen.
Gore rat.

Bar&Boos | 07-04-15 | 22:34

Niks zo erg als zo'n vatzig mannetjes met van de dikke vingertjes. Geluk bij een ongeluk dat ze nooit wat bereiken!

Toasty | 07-04-15 | 20:41

En dat is de 15de opgerot voor Bakito, en absoluut record.

eerstneukendanpraten | 07-04-15 | 19:59

MarcS | 07-04-15 | 13:49

Jajaja. Zijn bijnaam is Maiwand de thuisblijver. Dikke kans dat dit gewoon in 0031 is. En dan mag hij weleens uitleggen waar dat ding is. Hij staat er mee op de foto en dat is dus geen omgekeerde bewijslast.

centenkrabber | 07-04-15 | 19:19

Die Maiwand heeft de verkeerde woorden ingevuld. Kijk maar, met de juiste woorden klopt zijn tekst wel:

Een islamiet en een niet-islamiet zijn niet gelijk.

Een normaal persoon die netjes getrouwd is, is beter dan een islamiet of een moslim!

Islam is een verwerpelijke, abnormale, perverse en ziekelijke afwijking, het is funest voor de mensheid, het is onnatuurlijk en het dreigt de mensheid met uitsterving als het zich verder verspreid.

Ik mag als mens zijnde vinden dat de islam geen plaats heeft in de wereld en dat het doel van Wilders is om de islam uit de aarde te laten verbannen.

Een van de doelen van Wilders is om de islam en andere perverse uitingen zoals pedofilie, vrouwen onderdrukken en onthoofdingen te laten verdwijnen.

Een ware gelovige en normaal persoon kan en mag nooit islamitische daden begaan, het is een grote zonde!

Iemand die de islam legaliseert die begaat barbarisme en zo'n persoon wordt een hersenloos schaap!

Ik vind islamieten en hun sympathisanten maar vervelende mannetjes! Zij dienen niet meer op publieke televisie zenders te verschijnen, ze hebben een slechte invloed op de mensheid!

klaasjanhenk | 07-04-15 | 19:06

Ja ja, er dreigt uitsterving van de mensheid als het [homoseksueel zijn] zich verder verspreid.

Kennelijk is homoseksueel zijn een besmettelijke ziekte en kennelijk zijn er al bijna geen mensen meer door deze verschrikkelijke ziekte.

In ieder geval zijn de gevolgen van niet verder kunnen dan "1" gelijk helder.


Truth be told ik was al de hele dag wat sjagrijnig, gelukkig kon Maiwand Al-Anaalvisitatie mij toch aan het lachen krijgen met zijn tweet: "Ik voel me de moslim versie van Socrates van Nederland!"
Gelukkig heeft hij geen last van valse bescheidenheid. Uiteraard wel wat van grootheidswaanzin of een andere geestesziekte. Is vast wel een pilletje voor.

harstef | 07-04-15 | 18:54

Hé, de huisaap heeft zich verslikt in zijn comment van 11:56!

VerenigingVanDieven | 07-04-15 | 18:12

Als iemand zijn eigen land verlaat vanwege gevaar en bedreigingen, en hier zijn heil zoekt, daar kan ik me helemaal in vinden. Maar als die persoon dan op gegeven moment terug gaat naar zijn eigen land, op bezoek of op vakantie, dan begrijp ik toch dat het daar inmiddels weer veilig genoeg voor hem is? Waarom gaat Al Afghani niet gewoon terug, of is het hem om de lusten alhier te doen? Dit land is veels te gastvrij!

Qwrk_II | 07-04-15 | 17:18

Dat wordt Maiwand al Mantel (der liefde). In Nederland hoeven dit soort radicalen weinig te vrezen. Veronderstelde islamofobisch fascistische racisten met blanke huid zijn namelijk een veel grotere bedreiging voor de maatschappij. Snap dat dan.

KlunsJohannus | 07-04-15 | 16:26

en ook Maiwand heeft niets met de islam te maken. who ran?

Echo80 | 07-04-15 | 16:21

Over een jaartje of 10 voor de PVDA in de 2e kamer.

Rest In Privacy | 07-04-15 | 15:46

Wat doet die foto van die onfrisse vadzige 50 jarige terrorist boven het artikel ? Of is dat het soort tuig dat "nooit kansen" kreeg en enkel vanwege naam niet uitgenodigt wordt bij een sollicicatie ? Enkeltje Syrie please.

Rest In Privacy | 07-04-15 | 15:43

wat mij als persoon en Nederlands staatsburger zo enorm dwarszit is dat onze samenleving ( d.w.z overheid met ons mandaat ..) dit sujet als asielzoeker liefdevol heeft opgevangen en de mogelijkheid en faciliteiten heeft geboden zich te ontwikkelen middels scholing en studie.De verregaande ondankbaarheid , ergo de schoffering van zijn gastland is stuitend. Gevlucht voor de taliban en nu poserend met raketwerpers van diezelfde abjecte club zou toch voor de Overheid genoeg reden moeten zijn op wettelijke basis zich te ontdoen van dit sujet door zijn staatsburgerschap af te nemen, hem tot persona non grata te benoemen en hem terstond terug te sturen naar het land van herkomst? Tienduizenden asielzoekers wier achtergrond we niet kennen dienen zich jaarlijks aan. Velen echt op de vlucht,velen ook niet en velen zullen hun islamitische achtergrond gaan herbevestigen eenmaal in bezit zijnde van de felbegeerde papieren zoals de ellendeling onderwerp zijnde van dit topic.

Jan Boule | 07-04-15 | 15:38

@haatgenarator
Wilders heeft nooit opgeroepen tot haat en geweld wat maiwand hier dus wel doet.
Wilders heeft nooit gepleit voor vliegles.
Je reactie is dus een losse flodder die nergens op gebaseerd is.
Hou je aan de feiten.

Patrick van rijn | 07-04-15 | 15:16

Sjefke7807 | 07-04-15 | 11:10
Ja dat van die vreemde mogendheid is wat ik ook graag zou willen zien, maar daar is één probleem mee: dan moet je IS erkennen als vreemde mogendheid. En laat ze dat nou net níét willen.

Mean Dean | 07-04-15 | 15:09

Maagwand mag ik ff lekker in je bek schijten? Poep in je hoofd.

IQmin100 | 07-04-15 | 15:06

Janee ??? | 07-04-15 | 13:23
Bakito is gewoon een grappig figuur, het verre uiteinde van een trol. Heeft naar het schijnt alle tijd om op alle topics uitgebreid en urenlang te reageren. En doet dat op onnavolgbare wijze volledig tegenovergesteld aan de grote gemene deler. Is de verwachting dat de algemene reactie op een topic "nee" zal zijn, dan reageert Bakito met "ja" en andersom. De discussies die hij of zij aangaat met de sukkelaar die daar in trapt op z'n minst gezegd hilarisch. Af en toe vraag ik me af of Bakito niet een briljant door GS ontworpen bot is, met als doel het verhogen van de reacties en het op gang brengen van discussies. Het is tenslotte fysiek bijna onmogelijk om op álle topics te reageren.

En over "op alle topics reageren" gesproken, heeft iemand recentelijk nog iets vernomen van Kaas de Vies? Ooit reaguurder van het jaar, maar nu zijn al zijn comments op GS verdwenen en zelfs zijn twitter is geleegd. This smells fishy.

Mr Dixit | 07-04-15 | 14:58

Mafkees, hij is het niet waard dat hij mijn zuurstof inademd,voer hem aan de varkens.....

sjefdelimbo | 07-04-15 | 14:49

Aantrappen tegen Afshin Ellian omdat hij met die aangifte de vvmu zou beperken, maar onze Maiwand heeft zich toch wel degelijk schuldig gemaakt aan keiharde bedreiging en aanzetten tot geweld tegen bevolkingsgroepen. Niet eens in bedekte termen, maar regelrecht opgeroepen tot geweld.

Mr Dixit | 07-04-15 | 14:39

Iemand die tegen pornografie is moet toch weer zo nodig met zo'n klassiek fallussymbool op de foto.

Simon_GS | 07-04-15 | 14:30

Liggen de voorgedrukte aangifteformulier al klaar op ieder Nederlands politiebureau, met parate vriendelijke dienders die assisteren bij het invullen?

batvoca2 | 07-04-15 | 14:14

Jaaaa! Laten we een aangifte oorlog gaan beginnen!
Degene die de meeste aangiften tegen zich krijgt heeft gewonnen!

jemagookniksmeer | 07-04-15 | 14:05

@MarcS | 07-04-15 | 13:50
Bokito geeft geen mening. Hij trollt alleen maar. Ik heb hem nog nooit op een mening kunnen betrappen.

Haatgenerator | 07-04-15 | 14:00

@brasifunkh | 07-04-15 | 12:47
Daarmee roept hij niets op. Hij geeft zijn "mening", net zoals Geert zijn "mening" geeft. Toegegeven, ik ben het eens met de ene en niet met de andere. Maar dat laat onverlet dat hij dit mag zeggen. Het is dan aan ons om hem uit te lachen om zijn middeleeuwse meningen. Niet om hem om een mening in de gevangenis te gooien.

Haatgenerator | 07-04-15 | 13:58

@brasifunkh | 07-04-15 | 12:45
Eerlijk is eerlijk, als Shabir daarmee schuldig is dan is Geert er ook gloeiend bij.

Haatgenerator | 07-04-15 | 13:54

Maiwand al-Extrachromosomi heeft wat chromosomen dubbel, maar compenseert dat weer met tekorten aan andere dingen.

Suerte Piet | 07-04-15 | 13:54

@Ronman2k | 07-04-15 | 13:49
Jij wilt zelf geen moeite doen?

MarcS | 07-04-15 | 13:52

@levend fossiel | 07-04-15 | 13:09
Waarom? Ik ben het zelden met hem eens, maar ik leef graag in een wereld waarin iedereen mag zeggen wat hij vind. Dus ook voor Bakito is er plek op dit board.

MarcS | 07-04-15 | 13:50

Bakito | 07-04-15 | 13:25
PVV is de reactie op ongezond grote groepen moslims en hun homofobie, misogynie, antisemitisme, geweld, kindermoord, heulen met koppensnellers en folteraars.
.
Dat je zo mesjogge bent dat jij ook dweept met dat soort lui, is jouw probleem.

Madame Poitiers | 07-04-15 | 13:50

Misschien is een voorgedrukt aangifte formulier geen slecht idee? Normaal haat ik die onzin, maar om terug te trollen misschien wel nuttig.

Ronman2k | 07-04-15 | 13:49

@centenkrabber | 07-04-15 | 12:47
Neen!
a. Niet in ons landje, dus verboden is afhankelijk van de wet aldaar.
b. Omgekeerde bewijslast? Hij moet aantonen van wie wapen wel is? Neen Neen Neen.

MarcS | 07-04-15 | 13:49

Maiwand Al-Afghani @ShabirBurhani

Een homo en een hetero zijn niet gelijk!

#Vliegles #Homo #Pervers #Ziek #Shariah #Islam
Oproepen tot moord dus, ze zijn inderdaad niet gelijk, maar wel gelijkwaardig, alleen die 'vliegles' erbij , wat symbool staat voor moord door van een gebouw af te werpen is werkelijk walgelijk.
Goed die aangifte, ik hoop dat peggold ook ziet dat dit niet door de beugel kan, maar dat zal wel niet, dan is de tot homomoord oproepende moslim ineens een 'slechte, verwarde man' terwijl hij de koran volgt, maar moeftie peggold weet alles van goed en slecht asls het de Islam betreft, dus die selecteert de goede en slechte moslims persoonlijk helemaal zelf in zijn gestoorde megalomane, übermoeftie uppie)
Deze , ten onrechte slecht op de Islam afstralende verwarde man, is maar een incidentje.

Dibe | 07-04-15 | 13:42

Is dat een minaret onder zijn arm?

ET007 | 07-04-15 | 13:35

@Bakito | 07-04-15 | 13:25
Shit samen aan het reageren.

Ik snap die tunnelvisie ook niet, maar wat ik wel snap is dat ik de terreur van de Nazi's evenzeer afkeur als de terreur door de Moslims. Jij blijkbaar niet, dat bevreesd mij een beetje. zie mijn vorige reactie in het kader van pas jij een beetje op?

MarcS | 07-04-15 | 13:28

Och dit mannetje durft op tv zijn mening niet eens te geven. Maar in een blog wel. Wat een watje.

Krentebol79 | 07-04-15 | 13:26

@MarcS | 07-04-15 | 13:17
Oeps ... tientallen MILJOENEN uiteraard.

En als nadruppeltje, als dan alles geoorloofd is omdat anderen het ook deden .... pas jij dan een beetje op? Suikerriet plantage begint ook met een S van Sauna, maar is minder aangenaam.

MarcS | 07-04-15 | 13:26

MarcS | 07-04-15 | 13:17
Inderdaad, er zijn nog veel meer voorbeelden te noemen van genocides gepleegd door anderen dan de moslims.

Snap jij die tunnelvisie bij die PVV-ers hier nou?

Bakito | 07-04-15 | 13:25

-weggejorist-

Bakito | 07-04-15 | 13:25

Is bakito niet het pseudoniem van Maiwand?

Janee ??? | 07-04-15 | 13:23

Universiteit Leiden moet even het voorbeeld volgen van de Rabobank.
Je zal maar studeren op die uni en die k ankermongol elke keer tegenkomen.
Ik zou als student eisen om niet blootgesteld te worden aan die toekomstige bomgordeldrager.
Universiteit Leiden moet zich diep schamen om dat soort potentiële moordenaars in hun school rond te laten lopen.
Nog niet te spreken over wat onze regering zou moeten doen.

Janee ??? | 07-04-15 | 13:19

De wereld zal überhaupt snel genoeg verlost worden van Maiwand de vetklep.
- Dichtgeslibde aderen
- Hoge bloeddruk
- Leververvetting
- Vermoeide hartkleppen
- Trombose
- Gewrichtsproblemen
- Slaapapneu
- Jicht
- suiker
-
etc.

Madame Poitiers | 07-04-15 | 13:17

@Bakito | 07-04-15 | 11:56
Gekkie toch, vergeet je de tientallen doden in Rusland niet tijdens Stalin en Lenin? Of de x tijdens de Djengiz periode.

Je hebt gelijk als jij zegt dat er in naam van iedere god wel eens gemoord is. Maar wij, de reaguurders, keuren dat allemaal (de meesten iig) af. Het lijkt alsof jij de huidige terreurdaden goedkeurt omdat wij ook wel eens iets fouts hebben gedaan. Beetje kleuterschoolzandbak logica in mijn ogen.

MarcS | 07-04-15 | 13:17

Ik zag hem van de week voorbij flitsen bij Pauw. Ik bleef heel even hangen voor de bekende smoezen en wat denk je? Ik werd weer eens op mijn wenken bediend.

Meneer vond het logisch als er vergeldingen kwamen tegen mensen die de profeet 'bleven' verdedigen. Bijna in de dezelfde adem, wist meneer te melden dat zijn tweets uiteraard humor en satire waren. Dat hij helemaal geen voorstander is van homo's vlieglessen geven, dat het een grap was. Toen was ik weer klaar, dus zijn humor moet kunnen en een ander zijn humor mag gewroken worden door 12 mensen dood te schieten.

MarcS | 07-04-15 | 13:09

Flikker die klote-Bokita nou eindelijk eens voorgoed van GS. Asjeblieft zeg.

levend fossiel | 07-04-15 | 13:09

Bakito je trolltrucjes worden een beetje sleets. Te makkelijk dit, kom op je kan beter.

Harry Turtle | 07-04-15 | 13:09

Bedreiging: Heeft "Moge Allah u straffen" voor Maiwand dezelfde betekenis als "Moge Allah's voetsoldaten u straffen?". Een lastige vraag voor Maiwand: Of de bedreiging bekrachtigen, of toegeven dat Charlie Hebdoders niet voor Allah vechten, maar gewoon laffe terroristen zijn.
Opruiing: Vraag hem zijn mening over een Nederlandse Jihadist die is afgereist naar Syrie na het zien van een Anwar al-Awlaki filmpje gepost door Maiwand. Is hij daar trots op? Wat vind hij van Awlaki? Waarom heult hij met zijn Salafimedia met Millatu Ibrahim, een verboden partij? Wat zijn zijn connecties daar? Is hij verder bekend met de netwerken rondom Sharia4Belgium wat hij in Nederland introduceerde onder Sharia4Holland? Heeft hij de eed van trouw gezworen aan de Mujahideen? Is zijn dawa te scharen onder jihad-dawa? Hoe kwam hij aan de Al-Quada verklaring "aktie-reactie" nog voordat deze officieel werd? Waarom poste hij de cartoon van Al-Baghdadi nog voor de aanslag op Charlie Hebdo?
Haatzaaien: Door altijd te verschuilen achter: "Maar iedere Moslim wil dit" zet hij de groep weg als een achterlijke groep van homo- en vrouwenhaters die geweld verheerlijken. Zijn munafiq-gedrag straalt erg slecht af op gematige gelovigen.
 
Maar dit alles lijkt mij meer een zaak voor de overheid en het veiligheidsapparaat, niet van particuliere partijen zoals de Rabobank of Ellian. Ik blijf vinden dat de vrijheid van meningsuiting zeer sterk moet gelden, ook voor malloten als Maiwand-Anaal-Fistali de Salafistfucker. Ik vind het bovendien wel grappig om te zien wat er gebeurd met iemand waarvan iedereen denkt "wat een nare klootzak ben jij, wacht maar", maar die dankzij zorgvuldig taqqiya, telkens net binnen de lijntjes blijft.
 
Over verwarde mannen gesproken. Shaubir is een geestelijke. Geestelijke jihadisten zijn te dik om te strijden, dus hebben ze veel tijd om te lezen. Het betekend ook dat andere minder bedeelden bij hem op bezoek kunnen voor een goed gesprek. Een beetje als een rabbijn of dominee dus. Dan stijgt het allemaal al snel naar je hoofd en ben je niet meer serieus te nemen.

Veel gevaarlijker qua bedreigingen vind ik bijvoorbeeld Muslim Defence Holland. Die maken het journalisten niet gemakkelijk, terwijl die juist de laatste tijd een breekijzer blijken om in de politiek dingen gedaan te krijgen en mee te helpen aan bestrijding van radicalisme in Nederland.

Vark Merheijen | 07-04-15 | 13:04

Mooi toch, hoe iemand die onze geschiedenis compleet niet deelt of ook maar via mondelinge traditie heeft vernomen het woord "fascisme" in de mond neemt.

omanders | 07-04-15 | 12:58

-weggejorist-

Bakito | 07-04-15 | 12:58

Bakito | 07-04-15 | 12:11
Je bent niet goed bij je hoofd.
Islamlover.

swassannuf | 07-04-15 | 12:55

@centenkrabber | 07-04-15 | 12:47
Juist gezegd. Het is onwil van de overheid om deze moslimterrorist op te pakken. Willen Wilders niet in de kaart spelen.

Lewis Lewinsky | 07-04-15 | 12:53

The real McCoy | 07-04-15 | 12:13
Ik vrees dat u van de Universiteit van Leiden geen reactie gaat krijgen, die gaan geen Rabotje doen. Hoewel je dit in een zich zelf respecterend land wel zou verwachten.

BlowingBubbles | 07-04-15 | 12:51

Nieuwe uitspraak van deze haatzaaier :
Homoseksualiteit is een verwerpelijke, abnormale, perverse en ziekelijke afwijking, het is funest voor de mensheid, het is onnatuurlijk en het dreigt de mensheid met uitsterving als het zich verder verspreid.

brasifunkh | 07-04-15 | 12:47

Het poseren met dat schiettuig is al genoeg voor aangifte verboden wapenbezit. Je hebt immers een afbeelding waarin hij een verboden wapen bezit. Mag hij aantonen dat dit wapen niet van hem is en van wie dat ding wel is. Heb je twee vliegen in 1 klap. Het kan wel maar de staat wil niet.

centenkrabber | 07-04-15 | 12:47

Als er bij de pliesie voorgedrukte aangifteformulieren tegen maiwappie liggen ben ik wel genegen om er een krabbel onder te zetten.

brughslurph | 07-04-15 | 12:47

Aristotalloss | 07-04-15 | 12:00
Vindt Joris ook.

swassannuf | 07-04-15 | 12:44

Zwiebert | 07-04-15 | 11:26
Patrick van Rijn, die achternaam is in ieder geval vrij Nederlands. Misschien nu dit schaap over de dam is er meer volgen.

BlowingBubbles | 07-04-15 | 12:41

yamahaha | 07-04-15 | 10:58
Mee eens. Blij dat er inmiddels twee het doen.

BlowingBubbles | 07-04-15 | 12:37

Nerd.Hitler was fel tegen het Christendom...
Mahatma | 07-04-15 | 12:19
.
Inderdaad, Hitler was een atheïst dus Bakito's vlieger gaat niet op.

Delaware | 07-04-15 | 12:31

Maiwand is een van de weinige 'geleerde' haatbaarden in Nederland en mag daarom als spreekpop optreden. Kijken hoe snel ze hem laten vallen nu hij (eindelijk) wordt aangepakt.

Mahatma | 07-04-15 | 12:21

@ The real McCoy | 07-04-15 | 12:13
Universiteiten (en scholen) gaan daar, terecht wmb, niet over. Hij voldoet aan de voorwaarden in NL te mogen studeren en je kunt je inschrijven. Ik denk ook niet dat zij de naam van de uni aan hem verbinden, maar hij en de media dit doen. Blijft waar dat hij tegelijkertijd aan de tiet ligt die hij met wortel en tak wil uitroeien (niet alleen scholen).

TheseDays00 | 07-04-15 | 12:21

Ik snap niet dat iedereen er zo serieus overheen huilt. Die jongen is duidelijk achter gesteld in zijn geestelijke vermogens en daarbij ook nog mediahoer. Ik zeg: Artikel 37, een jaartje rehabiliteren tussen de andere gekkies.

Escovanity | 07-04-15 | 12:20

Bakito | 07-04-15 | 11:56
Nerd.Hitler was fel tegen het Christendom...

Mahatma | 07-04-15 | 12:19

@Delaware | 07-04-15 | 12:03
Daar zal je hem niet meer op horen, want wat je hier stelt is gewoon waar, en wat Bakito daar tegenover kan stellen is: getrol. Van generlei waarde.

Kolbjorn Varmann | 07-04-15 | 12:14

Wat ik vreemd vind is dat de universiteit Leiden haar naam verbindt aan zo'n extremist die duidelijk is over zijn mening over Nederland en het westen. Alles moet kapot. Hij is onze openlijke vijand, de schaamteloosheid voorbij. Dus ook de vijand van de universiteit Leiden. Of hebben ze in het kalifaat soms universiteiten? Dacht het ook niet. Want onderwijs is om te beginnen al niet voor meisjes en het enige dat onderwezen mag worden is de koran.
Mijn vraag aan de universiteit van Leiden is: waar zijn jullie mee bezig? En hoe lang willen jullie nog meehelpen aan de ontwikkeling van een staatsgevaarlijke vijand? Een figuur dat alles waar het westen voor staat verwerpt maar ondertussen wel misbruik maakt van alle voorzieningen en kansen die het westen biedt, zoals uitkeringen en onderwijs. Nogal hypocriet van Maiwand. Maar nog erger is dat wij dit toestaan.
Wat mij betreft is de Universiteit Leiden medeplichtig aan aan het bieden van ondersteuning aan een staatsgevaarlijke extremist. Het wordt tijd dat hij van de universiteit wordt verwijderd en ook daar zijn zieke ideeën niet meer mag verkondigen en verspreiden. Beter nog is het om zo iemand zijn Nederlandse paspoort af te nemen en hem uit te zetten als ongewenst vreemdeling. Het wordt tijd om grenzen te stellen en onze normen en waarden te verdedigen.

The real McCoy | 07-04-15 | 12:13

@Bakito 11.48. Ik heb Wilders nog nooit met een wapen zien poseren. Je moet echt een onderscheid leren maken tussen appels en peren of in dit geval beter gezegd appels en rotte appels.

miss error | 07-04-15 | 12:12

-weggejorist-

Bakito | 07-04-15 | 12:11

@Bakito | 07-04-15 | 12:09
Rot toch op, Bakito. Jouw plempsels stralen slecht af op alle andere mensapen.

Lewis Lewinsky | 07-04-15 | 12:10

@Pets. Nog een aangifte tegen Maiwand el Vliegles. Tijd voor voorbedrukte aangifteformulieren!

Lewis Lewinsky | 07-04-15 | 12:09

-weggejorist-

Bakito | 07-04-15 | 12:09

@Aristotalloss | 07-04-15 | 12:00
Joris spreekt geen engels; het was voor hem chinees.

Rest In Privacy | 07-04-15 | 12:09

Dit soort clowns (en ik bedoel beide heren) leiden jammer genoeg wel de aandacht af van de echte problemen...... radicale gestoorde geloofsgekkies kunnen onder de radar hun gang gaan zolang deze clowns hun toneelstukjes opvoeren.

captainobvious | 07-04-15 | 12:08

@Lupuslupus | 07-04-15 | 12:00
Verantwoording afschuiven les 1, volgens de Koran. Maakt niet uit wat je doet, je hebt het nooit gedaan.

Haatgenerator | 07-04-15 | 12:07

Waarom is onze Thuisblijver eigenlijk nog steeds niet vertrokken naar het kalifaat?

Kan er geen crowfunding actie komen voor een enkele ticket naar het kalifaat?

Ronman2k | 07-04-15 | 12:04

Natuurlijk is die vetklep boos.
Hij mag niet mastuberen, fatima's kieren, alcohol drinken, drugs gebruiken, bacon eten, hij moet een jurk aan, hij heeft overgewicht. Hij zit de hele dag een beetje op twitter en facebook te reaguren (je weet dat hij dit allemaal leest).

BEKEER JE MAIWAND!! Waarom wachten en gokken op het hiernamaals als je NU van de vruchten kan genieten?

Op vakantie naar oorlogsgebieden om met bebaarde mannen in jurken op de foto te gaan? Spaar je uitkering en ga naar een wat prettiger land met vrouwen die voorbij je obesitas kijken.

HaagseSkieldah | 07-04-15 | 12:03

Thuisblijven heeft niets met de Islam te maken

Haatgenerator | 07-04-15 | 12:03

Ik mis de 6 miljoen joden die door christenen zijn vergast.
Bakito | 07-04-15 | 11:56
.
De Joden zijn vergast door Duitsers en daar zullen ook Christenen onder geweest zijn. Maar deze moordpartij is op geen enkele manier geïnspireerd door het Christendom dat is het verschil.

Delaware | 07-04-15 | 12:03

Fijne ... LENTE DAGEN gehad Bakito ?

blauwe zander | 07-04-15 | 12:03

@ Bakito | 07-04-15 | 12:00
Dit gaat echt nergens meer over. Je kunt ook doorslaan in je getrol.

Lewis | 07-04-15 | 12:02

swassannuf | 07-04-15 | 11:52
Eeuwig jammer dat die niet op een tegeltje past!

Aristotalloss | 07-04-15 | 12:00

Ik vraag me alleen af;
Als voor de die jihadisten het hiernamaals zo belangrijk is, waarom dan zoveel moeite doen in het heden en waarom dan niet een kogel door je eigen kop i.p.v. anderen meenemen in je eigen doodswens?

Rest In Privacy | 07-04-15 | 12:00

Gij dooddet hen niet, doch Allah was het, Die hen doodde. En gij wierpt niet toen gij wierpt, maar Allah was het die wierp, opdat Hij de gelovigen een grote gunst van Zich mocht bewijzen. Voorzeker, Allah is Alhorend, Alwetend." [8.12]
Islamofiel | 07-04-15 | 11:53 "

Geen wonder dus dat islamieten altijd een ander de schuld geven. De stumperds zijn slechts SLAAF van Satan = allah.

Lupuslupus | 07-04-15 | 12:00

-weggejorist-

Bakito | 07-04-15 | 12:00

@ Bakito | 07-04-15 | 11:56
Hoe durf je.

Lewis | 07-04-15 | 11:59

is er geen artikel in de wetboek bij het nalten van normaal gedrag een enkeltje thuisland alwaar hij met een zwaar verchroomd munitiekistje mag rondlopen

dolffie | 07-04-15 | 11:59

@Maria.1 | 07-04-15 | 11:48

Maar Maria, ongenuanceerd roepen, dreigen en haat zaaien is toch met de kost van greet in onze samenleving geïntroduceerd. Dit is de ultieme vorm van integratie.

Skunk57 | 07-04-15 | 11:58

Maiwand Al-Borderliner

Harry Turtle | 07-04-15 | 11:22

Sluit ik me bij aan, typisch gedrag dat wijst op o.a. borderline. Maiwand Al- Narcistisch komt ook in de buurt.

dwar | 07-04-15 | 11:57

-weggejorist en opgerot-

Bakito | 07-04-15 | 11:56

Ik ben zelf ook moslim, echter met deze clown wil ik me niet distantiëren, ik zou zeggen hef alles op niet alleen de bankrekening, enkeltje syrie en toedeledokieeee

Hell Noo | 07-04-15 | 11:56

"Volgens Burhani is Ellian een 'opruier', die de Nederlandse bevolking tegen hem wil keren. 'Hij wil de agenda van de zionisten en PVV in Nederland doorzetten, hij vormt een echt gevaar voor Nederland en Nederlanders, want door middel van polarisatie tussen moslims en niet-moslims wil hij die kloof nog groter maken en bevolkingsgroepen tegenover elkaar zetten."
Welnu, beste Burhani. De waarheid is dat wij nog nooit iets hebben moeten vrezen van Joden of welke Zionisten dan ook. Waar we wel voor moeten waken als Westen, en wat het echte gevaar is voor Nederland en Nederlanders, is de salafistische islam, de shaira, de haatzaaiende moskeeen (As-Soennah ed), haatzaaiende imams (Raza ed), et cetera. We moeten er voor waken dat we ook nog maar één stap verder maken richting jullie 'utopische' maatschappij. Als dat betekent dat we daarvoor andere maatregelen moeten nemen, dan is het dat maar zo. De tijd van pappen en nathouden is voorbij!

Kolbjorn Varmann | 07-04-15 | 11:55

@swassannuf | 07-04-15 | 11:52
Daar is geen woord frans bij.

Rest In Privacy | 07-04-15 | 11:55

Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Vandaar dat heel Nederland nu vergeven is van de stank. De islam moet - net zoals het nazisme - ver-bo-den worden, alle uitingen: jurken, kopvodden eveneens verboden en ALLE moskeeten afgebroken. OF volg de aanbeveling van Gustav Flaubert (van al zo'n 200 jaar geleden !)nou eindelijk eens op!

Lupuslupus | 07-04-15 | 11:55

Lewis Lewinsky | 07-04-15 | 11:49
Graag inhoudelijk reageren. Niet dat racistisch tokkie-gewauwel a.u.b.

Bakito | 07-04-15 | 11:54

Maiwands oproepen tot Allah zijn niet zo onschuldig in het licht van dit koranvers:
".............. Gij dooddet hen niet, doch Allah was het, Die hen doodde. En gij wierpt niet toen gij wierpt, maar Allah was het die wierp, opdat Hij de gelovigen een grote gunst van Zich mocht bewijzen. Voorzeker, Allah is Alhorend, Alwetend." [8.12]

Islamofiel | 07-04-15 | 11:53

Maiwands oproepen tot Allah zijn niet zo onschuldig in het licht van dit koranvers:
".............. Gij dooddet hen niet, doch Allah was het, Die hen doodde. En gij wierpt niet toen gij wierpt, maar Allah was het die wierp, opdat Hij de gelovigen een grote gunst van Zich mocht bewijzen. Voorzeker, Allah is Alhorend, Alwetend." [8.12]

Islamofiel | 07-04-15 | 11:53

-weggejorist-

swassannuf | 07-04-15 | 11:52

@ZonderNaam | 07-04-15 | 11:39
Je rekensom klopt niet.
Daar moet nog wel vanaf:
- Moeilijke jeugd
- Geen kansen gekregen/discriminatie op de arbeidsmarkt
- Media aandacht
- Lieve jongen/nooit iemand kwaad gedaan

Rest In Privacy | 07-04-15 | 11:50

@Bakito | 07-04-15 | 11:48
Zelfs de aap die ebola op zijn geweten heeft schaamt zich voor jouw comment.

Lewis Lewinsky | 07-04-15 | 11:49

@Skunk57 | 07-04-15 | 11:42
Neen, mensen zoals Maiwand, die zich niet willen aanpassen aan onze samenleving, moeten we de grens over zetten naar een land dat beter bij hem past en nooit meer erin laten.

Maria.1 | 07-04-15 | 11:48

Zodra deze koekwaus achter de tralies zit, maakt dat juridisch de weg vrij om ook zijn politieke tegenvoeter Wilders op te sluiten.

Slim gespeeld van het OM. +veel

Bakito | 07-04-15 | 11:48

Begrijp niet waarom hij naar de Talibaan op vakantie gaat; dat waren toch de luidjes waarvoor zijn ouders gevlucht zijn ?

Tinie | 07-04-15 | 11:47

@rara | 07-04-15 | 11:44
Ben ik het in principe wel mee eens maar onze overheid kennende laten ze nog wel eens een steekje vallen.
Voorkomen (dus opsluiten en sleutel weggooien) is beter dan genezen. Dat proberen we al sinds 911 maar dat heeft tot op heden weinig opgeleverd behalve nog meer ellende.
Zachte heelmeesters maken nog steeds stinkende wonden!

Dhr. de Wit | 07-04-15 | 11:46

@Dhr. de Wit | 07-04-15 | 11:41
Of je laat hem gewoon lopen zodat je precies in kaart kan brengen wie er achter hem aan loopt.

rara | 07-04-15 | 11:44

probleem is opgelost als Maiwand in de incontinentie-luier zit.
grindbak | 07-04-15 | 11:40

Nou ik zie het liever opgelost voordat IK in een incontinentieluier zit. Of vraag ik nu teveel?

Lupuslupus | 07-04-15 | 11:44

probleem is opgelost als Maiwand in de incontinentie-luier zit.
grindbak | 07-04-15 | 11:40

Nou ik zie het liever opgelost voordat IK in een incontinentieluier zit. Of vraag ik nu teveel?

Lupuslupus | 07-04-15 | 11:43

@ Zwiebert | 07-04-15 | 11:26
Ik zou willen dat we veel meer van dat soort 'types' hadden. Ayaan past ook mooi in dat rijtje, in elk geval samen Ellian. Wat daar mis mee is ontgaat me, bedoel je dat ze niet blank zijn?

Lewis | 07-04-15 | 11:43

Maiwand moet dezelfde straf krijgen als haat zaaier greet; Vrijspraak!!

Skunk57 | 07-04-15 | 11:42

Maiwand Enkelband.

Coyote | 07-04-15 | 11:42

@Sjefke7807 | 07-04-15 | 11:10
Maiwand is wat ze in bepaalde inlichtingenkringen een 'honeypot' noemen. En hij heeft het zelf niet door, dat is het leuke er van.

rara | 07-04-15 | 11:42

Maiwand is een zogenoemde "weter". Doet zich voor als ubermoslim want denkt dat hij de waarheid in pacht heeft. Denkt dat ie door allah zelf gezonden is.
En genoeg hersenloze moslims die achter hem aan hobbelen want die vinden dat prachtig, zo'n "slimme" moslim die zich verzet tegen de ongelovigen.
En juist daarom moeten figuren als dit kei- maar dan ook keihard worden aangepakt.

Dhr. de Wit | 07-04-15 | 11:41

Een randstad-verloskundige zei vanmorgen dat de dekkingsgraad bij de laatste generaties Riffgirls met de maand daalt in dit gastvrije maar domme land, ze hebben zelf dus exact in de gaten dat de voortgebrachte off spring van een onleefbare kwaliteit was,
probleem is opgelost als Maiwand in de incontinentie-luier zit.

grindbak | 07-04-15 | 11:40

@Rien7847 | 07-04-15 | 11:21
Juist die fatima's hebben niets over zijn succes bij hen te zeggen, die worden gewoon door hun liefhebbende, wijze ouders uitgehuwelijkt aan neef Maiwand of een van zijn andere malle broertjes, of aan zijn vader, oom Maiwand de Bankhanger.

Dibe | 07-04-15 | 11:40

Even rekenen hoor, 5 + 2 + 2 jaar dat wordt dan 40 uur schoffelen.

ZonderNaam | 07-04-15 | 11:39

Toch erg dat types als Aboetaleb en Afshin Ellian de kar trekken in het debat over deze mannetjes.
Waar blijven (behalve Wilders) de Nederlanders?
Zwiebert | 07-04-15 | 11:26

Aboetaleb is een taqqya moslim. Voor de bühne een grote bek maar intussen trouw verslag uitbrengen aan de koning van marokko, thuis een jurk aan, zn dochters mogen NOOIT thuis komen met een Nederlandse jongen "want dat botst met de islam" Enz. En half (naief) Nederland trapt er in. De moslims weten waar hij het over heeft en dat het alleen maar zand-in-de-ogen-strooien is. Daarom kan meneer ook frank en vrij rondwandelen. Vergelijk dat maar eens met Geert Wilders!

Lupuslupus | 07-04-15 | 11:39

Maiwand, verder: hahahahaha om alles wat jij bent en doet.

TheseDays00 | 07-04-15 | 11:38

Mag ik zeggen Minder, minder, minder van dit soort figuren. Of ben ik dan weer een Rassies?

Tostiman | 07-04-15 | 11:37

Mooiste quote van deze haatbaard over Ellian: "Hij wil de agenda van de zionisten en PVV in Nederland doorzetten, hij vormt een echt gevaar voor Nederland en Nederlanders, want door middel van polarisatie tussen moslims en niet-moslims wil hij die kloof nog groter maken en bevolkingsgroepen tegenover elkaar zetten".

Altijd maar weer die vermaledijde zionisten en de PVV, samen schijnen die nog machtiger dan allah (t.e.a.b.) te zijn.
Die polarisatie is trouwens makkelijk op te lossen door het verbieden van Mein Koran.

Dhr. de Wit | 07-04-15 | 11:37

Ik laat ook weleens stoere foto's van mijzelf maken, maar nooit met een antitankwapen. Vind ik te geweldadige uitstraling, maar blijkbaar heb ik een wat ander perspectief wat wel en niet een geweldadige uitstraling heeft dan Meewind. Ook over extremistisme, belediging (kan maar 1 kant op wat hem betreft), vrijheid van meningsuiting en vrijheid in het algemeen, wijsheid in pacht hebben, godsdienst en eigenlijk alles waar meneer voor staat en mij probeert op te leggen. Kortom, Meewind, volgens mij is het ergens anders voor jou beter, voor ons beiden.

TheseDays00 | 07-04-15 | 11:32

Racistisch én fascistisch nog wel, toe maar.
Verder Ellian altijd +veel, wat een standvastige, moedige man is dat toch.

Lewis | 07-04-15 | 11:31

maar is het niet gewoon een trol?
(ongeveer zoals Bakito, maar dan met een eigen website)

--sql error-- | 07-04-15 | 11:31

Toch best wel knap van Studio100 om na Kabouter Plop en K3 zo'n kijkcijferkanon te produceren.

eerstneukendanpraten | 07-04-15 | 11:31

Ned. paspoort innemen, uitkering (incl. huur- en zorgtoeslag) stopzetten, uit de GBA verwijderen - dus de persoon bestaat niet meer - en in het vliegtuig zetten, boven Damascus droppen (mag met parachute maar ook zonder - om helemaal zeker te zijn-).

Doe dat met 10 van zulke personen en de anderen zullen eieren voor hun geld kiezen.
Hoewel dat laatste voorlopig wel een vrome wens zal blijken te zijn maar je moet toch èrgens beginnen.

Hulde trouwens voor de uit IRAN afkomstige prof. Afshin Ellian, (waardoor dat "raciesme" sowieso al nergens op slaat).

Lupuslupus | 07-04-15 | 11:29

Het is net zo'n bacterie als:
Doorn, van A. (Arnoud) www.geenstijl.nl/mt/archieven/2015/02/...)
Doe gelijk ff aangifte tegen deze droplul die, voor zover mogelijk, de hele haagse gemeenteraad ten schande maakt.

nightwish | 07-04-15 | 11:29

Het ergste is nog dat we dit soort kneuzen onbekommerd van een uitkering voorzien en toegang geven tot alle faciliteiten die dit land te bieden heeft.

Ars Vivendi | 07-04-15 | 11:28

Toch erg dat types als Aboetaleb en Afshin Ellian de kar trekken in het debat over deze mannetjes.
Waar blijven (behalve Wilders) de Nederlanders?

Zwiebert | 07-04-15 | 11:26

Hij moet even naar die advertentie scrollen.
Defensie zoekt techneuten. LOL.

Piet Karbiet | 07-04-15 | 11:24

@JI-HAAT | 07-04-15 | 11:22
Vlak de VVD niet uit. Premier Rutte rekent hem tot zijn beste vrienden.

Lewis Lewinsky | 07-04-15 | 11:23

Beetje OT, maar eigenlijk ook weer helemaal niet: zijn de baardjes en sluiertjes daarginds in Zandkasteelland niet heel heel arm en heel heel zielig? Gezien dat granaatwerpdinges op de souvenirfoto kennelijk toch niet. Kost een paar centen, zo'n huishoudelijk hulpstuk, vermoed ik maar zo.
O nee, wacht, de alleshaters krijgen het vredeswerktuig, o mirakel, vanzelfsprekend rechtstreeks uit het paradijs van de hoogste profeetbaas gratis aangereikt.
*zich voor kop slaat*
Dat ik daar niet eerder op kwam.

De Vrijlansier | 07-04-15 | 11:23

Maiwand Al-Borderliner

Harry Turtle | 07-04-15 | 11:22

Het zal toch iedereen duidelijk zijn dat types zoals die Shabir Burhani niet in Nederland thuis horen? Op de PvdA en GroenLinks na dan……

JI-HAAT | 07-04-15 | 11:22

Ach, kijk. Morambohammed.
.
Verder totaal onschuldig, hoor.

Rest In Privacy | 07-04-15 | 11:22

Dat Allah hem moge treffen met een rookverbod, een drinkverbod, een OV-jaarkaart, vruchteloos solliciteren, een te kleine en te dure woning naast een gereformeerde kerk en een totaal gebrek aan succes bij de Fatima's.

Rien7847 | 07-04-15 | 11:21

Mijn zoon ging gisteren voetballen in het park, komt-ie terug met zijn gympen helemaal onder de hondenstront.
Stinken, echt, niet normaal.
Ben een half uur bezig geweest, met een stok, met een tuinslang, met een borstel, om die zooi eraf te krijgen.
En toch, als ik heel eerlijk ben, heb ik nog steeds duizend keer zoveel respect voor wat er onder die schoen zat dan voor dit gedrocht.
Gelukkig zijn het er maar een paar honderd van dit soort die iedere week worden binnengehaald, moet er niet aan denken dat het er meer zouden zijn, want dan kan je de BV Nederland wel opdoeken.

Cuyahoga | 07-04-15 | 11:19

Maiwand. Is die naam een samentrekking van Wandluis en Mui Thai?

Piet Karbiet | 07-04-15 | 11:18

'stoere foto's... als jihadist in de berm met je bom, ik denk dat hij zich vergist als dat ook stoer is in de ogen van de D66 rechter, oww wacht, nee, die zien dat waarschijnlijk als 'onschuldig spelevaren'.
Maar daar gaat het dus niet om, dat speelt enkel op de achtergrond in de bedreigingen aan de heer Ellian.

Dibe | 07-04-15 | 11:17

Dat wordt Mailand Al-Smeert 'm Met d' Staart Tussen d' Benen

Aristotalloss | 07-04-15 | 11:17

Lof voor Afshin Ellian

langzullenweleven | 07-04-15 | 11:13

De AIVD en de politie kunnen zo'n terrorist ook oppakken zonder aangifte. Ik bespeur onwil.

Lewis Lewinsky | 07-04-15 | 11:12

Vrijheid van meningsuiting. Prima hoor. Maar dan moet de bezorgde linkse kerk en media niet zeuren wanneer Maiwand Al Kassie Wijlen is daar wij zulke lui meer dan zat zijn.

fingers | 07-04-15 | 11:10

Wat ik maar niet snap. Er zijn zóveel verschillende wetten waarmee we dit soort sujetten kunnen aanpakken. (wet op Hoogverraad, wet op het in Vreemde Krijgsdienst treden etc.) En er gebeurt....(zoemende bijtjes)precies, helemaal NIKS! Maar wéé als je in dit landje 3 km te hard rijdt. Dan valt heel de hermandad over je heen en wordt je achtervolgt tot in het volgende leven.

En hoelang laten wij ons nog de bel aanbinden door dit soort tuig? Wat ik ook nooit gesnapt heb; als je het hier allemaal zo niks vindt ("moeten" leven tussen "hoeren, honden en varkens) waarom pak je dan niet het 1e vliegtuig op Schiphol (andere luchthaven mag ook) en ga je naar het Kalifaat o.i.d. waar ze helemaal in jouw straatje passen? Ow wacht, iets met graties geld enzo....

Sjefke7807 | 07-04-15 | 11:10

Eencelligen kun je niet veranderen. Wel plattrappen.

bolkebeer | 07-04-15 | 11:05

Zoals Aboetaleb zegt ..... Rot op !

Oldtimer50A | 07-04-15 | 11:03

Pauw? Is dat wel het juiste geluid uit een didgeridoo?

Watching the Wheels | 07-04-15 | 11:03

@MissPoezz | 07-04-15 | 11:01
Dat zit-ie nu al.

rara | 07-04-15 | 11:03

Bwahaha. Die reactie ook van die baardsmurf. Dat is de crux van de islam in West Europa tegenwoordig: ze strooien met termen als racisme en fascisme terwijl zij ZELF - hun hele stroming - zich veelvuldig schuldig maken aan, jawel, racisme, fascisme, en openlijke haat en geweldpleging tegen andersdenkenden. Iets wat baardsmurf daar openlijk en bewust propageert, nota bene.

Adversary | 07-04-15 | 11:03

Deze terrorist moet zijn Nederlanderschap worden afgenomen. Daarna moet hij worden uitgezet naar een ander continent. Dat is de enige oplossing.

Lewis Lewinsky | 07-04-15 | 11:02

Hey GeenStijl!
Niet teveel topics voor Maiwand de Enkelbandi
Syraks zit ie mediageil met een strakke plasser op zijn bidmatje.

MissPoezz | 07-04-15 | 11:01

Dat wordt Maiwand Al-Vrijspraak

BeunDeHaas | 07-04-15 | 11:00

Reactie Oude-media: "Waarom hebben wij deze verzetsstrijder geen stageplek gegeven ? Zo voelen zij zich gediscrimineerd". Let maar op vanavond.

Kamervraag | 07-04-15 | 10:59

Ik snap Ellian wel. Maiwand is een gevaarlijke hitser.

yamahaha | 07-04-15 | 10:58

Een aangifte laat staan een taakstrafje lijkt me al teveel eer voor Maiwand het Televeetrolletje.

Godsammekraken | 07-04-15 | 10:58

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland