Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Check die puike CV van Jihadi John

jihadijohntheedoek.pngOp internet is het CV van Mohammed Emwazi aka Jihadi John opgedoken. Emwazi solliciteerde in 2009 bij een Koeweits IT-bedrijf, waar ze zeer te spreken waren over hun latere paarse broek. “He was the best employee we ever had.” (Guardian). Check CV Mohammed HIERRR. Mo spijbelde bijna nooit op de universiteit Westminster, hij had een "Attendance" van 98% (dat haalt zelfs Marie Hemelrijk niet). Prima lijst. Honor Degree Bachelor of Science afgestudeerd. Uitstekend curriculum, al zeggen we het zelf. Verder blijkt maar weer dat Jihadi John toen al een slecht mens was, want Microsoft en Windows. Zelfs Jihadi John Senior (die nog nooit een hand uit de mouw heeft gestoken voor de UK) moet niets meer van zijn zoon hebben en noemt hem een hond. Maar gelukkig is daar altijd nog de naïeve mafklapdwaas Russell Brand en zijn West-Europese white guilt engdenkerij. Het ligt niet aan de islam. Maar aan Engeland. Priep toet wiehoei koekoek.

Reaguursels

Inloggen

Russell Brand, gadverdamme. Kijk maar even of hij het op zijn Twitter heeft gehad over de zoveelste Islamitische kinderverkrachters- en martelbende in het VK. Nee, daar rept meneer met geen woord over. Met zijn power to the people, feminisme, en gerechtigheid voor iedereen. Nee, maar wel begrip tonen voor zo'n smerig ISIL figuur terwijl hij met hetzelfde gemak Nigel Farage een Nazi noemt. Russell Brand is hét voorbeeld van de "champagne socialist", en de algehele linkse ziekte. Hij toont perfect aan waarom linkse radicaal-denkers zo gevaarlijk zijn: Ze nemen eerst hun eigen gelijk aan, en redeneren vanuit die positie. Bah, bah, bah.

Als iemand zichzelf de vraag stelt of hij Breivik had kunnen zijn terwijl hij Brand tegen het lijf loopt, zal ik hem niet tegenhouden. Gewoon eerlijk grassroots activisme enzo.

Piet van het Padje | 05-03-15 | 11:59

Ik maak me meer zorgen over dat pretpakket waar je tegenwoordig blijkbaar een BSc voor krijgt.

bashghost | 05-03-15 | 10:35

O/T In Gouda is de Islamitische aap ook weer uit de mouw gekomen:
www.telegraaf.nl...

Ik zeg niet voor niets: geen dubbele paspoorters in overheidsfuncties!

Maria.1 | 05-03-15 | 07:43

Waar 5 generatie inteelt al niet toe leidt zeg!

RegseHippie | 05-03-15 | 06:59

koek koek,. wauw wat een gekkenhuis

001001001 | 05-03-15 | 06:13

mmm, University of WestminEster? Nee, doe toch maar niet. Iedereen kan een ceveetje in elkaar knutselen ...

Ozon | 05-03-15 | 03:09

ik heb dit topic niet gelezen noch het filmpje bekeken, maar russel brand is een links-extremistische boomknuffelaar en een drugsverslaafde. dus geen idee welk punt hij of jullie hier willen maken maar laten we er alsjeblieft niet naar luisteren.

forgetting sarah marshall was wel een topfilm trouwens, maar ja daar speelt hij zichzelf hetgeen al genoeg zegt.

Ir. Wilhelmus | 05-03-15 | 01:09

Russell Brand, een junk zonder opleiding whatsoever. Wist een paar maanden geleden nog op de voor hem typerende raaskallende wijze te verkondigen dat jihadi's radicaliseren als gevolg van maatschappelijke ongelijkheid. Nu dat argument niet blijkt te kloppen gebruikt 'ie welgeteld één oncontroleerbaar artikel over een vermeende jihadi die waarschijnlijk misschien eventueel "islam for dummies" heeft besteld op amazon. Waarop hij dan weer baseert dat geen enkele jihadi jihadi wordt als gevolg van koran of islam. Als het maar niet aan de islam ligt.

Mr Dixit | 05-03-15 | 00:14

Another unemployed fuckface welke met zijn sorry lazy ass vanuit zijn bed via multimedia zijn makkelijk verdiende centjes probeert te maken, lullende naar zijn capaciteiten welke redelijk zuigen. Ik ben schijt ziek van de halve jeugdige wereld welke met hun verknipte partie drugs koppen me wat willen vertellen. Ga godverdomme echt werken, misschien is de maatschappij dan weer interessant anderdaags voor de jeugd om er de kost te verdienen.

the_hammer | 05-03-15 | 00:12

blijf het toch bijzonder vinden. ben je best aardig bezig volgens deze info,besluit je koppensneller te worden. waar ging het mis?

bourqoi | 05-03-15 | 00:07

maargoed in hoofden afsnijden istie dan weer best goed

nikkipikki | 04-03-15 | 23:48

Westminester, ja juist ja zal wel rascisme zijn dat ie nergens aangenomen is.

nikkipikki | 04-03-15 | 23:48

Zo die gozer is de weg kwijt zeg. Desondanks denkt hij de waarheid in pacht te hebben.

VerenigingVanDieven | 04-03-15 | 22:59

Een prachtige CV van een Prachtmens (de P op zijn pet).

WillemRuis | 04-03-15 | 22:42

Ga eens weg met die schurftbaardige Brand.

The_Master_Bear | 04-03-15 | 22:39

Wat een vermoeiend mannetje zeg, pfffff. Hij hoort zichzelf graag praten, dat is duidelijk.

Maar het is vrij simpel te duiden waarom deze slimme IT'er dit heeft gedaan: gehersenspoeld met dood en verderf sinds dat ie zijn eerste woordje zei. Niks geen maatschappelijke achterstand, dit is het gevolg van islamitische indoctrinatie, je moet en zult een goede moslim zijn anders kom je niet in de hemel op de beste verdieping en zal allah (pisnicht) je straffen.
Het blijven afschuiven van de werkelijke reden door 'de maatschappij' de schuld te geven is het slechtste wat je kunt doen.
Je hebt je eigen lot in je eigen hand. Met zijn CV had hij makkelijk een grote jongen kunnen worden, maar hij koos ZELF het verkeerde pad.

Dhr. de Wit | 04-03-15 | 22:38

Elke keer dat ik Russel Brand hoor praten dreig ik te radicaliseren, beter dus dat ik het filmpje maar oversla

ZonderNaam | 04-03-15 | 22:37

Dat zoveel lieden bij isis gaan komt door het internet. Op het internet vindt de recrutering plaats. De revolutie in de communicatie heeft de hele wereld in beroering gebracht, zoals de boekdrukkunst destijds godsdienstoorlogen heeft uitgelokt.
Het is allemaal heel mooi hoor, technische vooruitgang, maar kan ook ongewenste gevolgen hebben.

Rest In Privacy | 04-03-15 | 22:31

-weggejorist-

betseflets | 04-03-15 | 22:25

Russel Brand en ISIS...


Nee! Nee! Ik ga de onsmakelijke grap niet maken! Ik ben sterk!

omanders | 04-03-15 | 21:59

Wat is Groot Brittannië afgegleden.... van trots wereldrijk tot een zielig mislukt links moslim knuffelend arbeiderslandje, dat nota bene met een conservatieve premier bijna uit elkaar is geklapt door nalatigheid en gebrek aan inzicht betreffende het onafhankelijkheidsreferendum van Schotland! Zielig en triest!
Kan het nog provincialer, kneuteriger, linkser en knulliger dan in Nederland... jazeker... in het "verenigde koninkrijk"!

Nederlanddraaitdoor | 04-03-15 | 21:55

koot en bie - de rijles
- ringvinger gestrekt omhoog en meteen tegen het glas aan hè duidelijk zichtbaar.

hallevvezool | 04-03-15 | 21:49

Voor tegenreacties inzake de benaming Kingdom of Brittannië het volgende:

"PARS PRO TOTO"

Dr. Frambozenjam | 04-03-15 | 21:45

@Ales | 04-03-15 | 18:11

Je haalt de woorden uit mn mond, wat een achterlijke vent... Na het jarenlange wegkijken en de schuld geven aan achtergestelde jeugd, kansarme wijk, discriminatie op de arbeidsmarkt, tekort aan mogelijkheden schijnt die zeepbubbel hierbij gebarsten en wringt dat stuk vuil in allerlei bochten om toch de aandacht af te lijden van het werkelijke probleem: *De Islam*

Die achterlijke klapmongool is een symptoom van ziek Engeland. De wortel van de jarenlange zelfdestructieve ideologie van de linkse kerk die het hele land naar de tyfus heeft geholpen (ja als de teller nu op 1400+400 misbruikte kinderen staat door wegkijken noem ik het 'naar de tyfus zijn van een land')...

Alles maar dan ook alles doen om je ongelijk maar niet toe te geven. Liever jezelf de schuld geven, dan het werkelijke probleem onder ogen zien. Walgelijk.

peterdh | 04-03-15 | 21:42

Vark Merheijen | 04-03-15 | 21:26
Ja je bengelt dus, want Anjem is je eerste keus en die is fout.

Bernard Couperus | 04-03-15 | 21:40

@AlsBoter | 04-03-15 | 18:56
Een boerka ook niet..

Slipsnifter | 04-03-15 | 21:30

Rutte had hem vast nog veel liever
als buurman gehad dan Wilders .

blauwe zander | 04-03-15 | 21:28

@Bernard Couperus | 04-03-15 | 20:33
Ik probeer "Anjem" als in "Anjem Choudary", maar ik denk als rasechte PVV'er dat u op "Islam" doelt, en dan natuurlijk de gehele Islam en niet specifiek het Salafisme, Wahabisme en Takfirisme. Anjem is goed over de zeik na deze bekendmaking en voorspeld reeds de sloot aan arrestaties wegens opruiing die nu gaat volgen. Jihadi John is dood. Dus kies een Jihadist of Syrie-ganger met de meest relevante connecties, bombardeer deze tot John, en je kan ieder vermoedelijk netwerk oprollen. MI5 stopt zich niet in een slachtofferrol als het ook kan profiteren van al het onheil. Propaganda van het Westen is iets genuanceerder dan die van ISIS.

Vark Merheijen | 04-03-15 | 21:26

Logisch dat wij ons richten op buitenlandse terroristen. De Nederlandse bestaan alleen in de fantasie van greet.

Skunk57 | 04-03-15 | 21:26

Aan de achtergrond te zien op het filmpje blijkt Russel Brand:
A: Net een bed bij Ikea gekocht heeft
B: Net wakker is geworden
C: Nog slaapt
D: Aan het slaapwandelen(praten) is
E: Uit zijn non verbaal gedrag blijkt hij zijn voorouders de schuld te geven van het koloniale gedrag van Kingdom of Brittannië en hiermee steun betuigt aan de onderdrukten destijds in de geschiedenis van koloniaal Brittannië. Nep moreel gevoel dus gebaseerd op een nep rechtvaardigheidsgevoel wat weer rechtvaardigingsgevoel geeft voor zelfkastijding van de Britse bevolking door de islam een voortrekkersrol en beschermd status toe te kennen. Dus een betoog van Russel dat nep is.

Dr. Frambozenjam | 04-03-15 | 21:26

Russel is een gestoorde viezerik die zoveel smack heeft gebruikt dat zijn hersens verschrompeld zijn.En hij is totaal nooit grappig.

Real Dutch Meat | 04-03-15 | 21:10

Een nekschot dat zou mooi zijn als laffe Johnny dat overkomt.

Real Dutch Meat | 04-03-15 | 21:09

Laten we voor het argument eens aannemen dat hij gelijk heeft dat de maatschappij faalt en dat mensen zich er van afkeren door hetzij een rechtse stroming op te zoeken, of een boek "islam voor dummies" aan te schaffen en bij ISIS mensen te gaan onthoofden. Hoezo heeft dat laatste dan niks met islam te maken en waar haalt deze fruitcake het in hemelsnaam vandaan dat linkse politiek, wat dus de falende maatschappij is, de oplossing van alle problemen gaat zijn?

Pierre Tombal | 04-03-15 | 20:54

Als je het filmpje gewoon kijkt weet je dat 'ie best een punt heeft.

Kire1900 | 04-03-15 | 20:53

Russell Brand = asshole (voor het geval dattie meeleest)

(c)ZWITSUL | 04-03-15 | 20:42

Reden voor radicaliseren: galgje met vijf letters en 2 klinkers.

Bernard Couperus | 04-03-15 | 20:33

Volgens mij stinken deze twee mensen erger dan een natte hond.

Petskast | 04-03-15 | 20:18

UK is nog erger dan NL

maruyama | 04-03-15 | 20:16

@onnosel | 04-03-15 | 19:19
En dat is dan precies wat Russel Brand zegt.

PopperFlopper | 04-03-15 | 20:00

eerst Russel Brand. dan heel lang niks.
en dan Jihadi John

Cousin Eddie | 04-03-15 | 19:56

ICT specialist? Hij kon met wat standaard software overweg, meer niet. WTF.

lillendvleesch | 04-03-15 | 19:47

In GB zijn ze nog gekker dan in NL, wat een bende, alles gratis.

Uw Verzekeringsadvis | 04-03-15 | 19:47

Fatwa: Russell Brand. Met de kop naar beneden vanaf 9 hoog. Zal hem leren en geeft mogelijk inzicht. Goed plan.

De Kathaar | 04-03-15 | 19:46

His need for 'belonging' is the nuthouse, the funny farm.

Baronwater | 04-03-15 | 19:41

Ik word knettergek van dat getetter van Brand. Al die heroïne en drank hebben hem overduidelijk niet goed gedaan.

ZwengelMeister | 04-03-15 | 19:41

Sinds wanneer is Russel ineens een expert? Laat staan de moeite waard om naar te luisteren ?

QBert | 04-03-15 | 19:37

Ongelooflijk slecht dit stuk van Russell. Ontkent:
1. dat het wat met islam te maken heeft
2. rond minuut 7 rant ie dat het aan de Engelsen ligt, die zorgen dat buitenlanders niet kunnen integreren... Tsss, alsof moslims willen integreren. Die geven elke keer aan dat ze dat niet willen, en onderwijl eisen dat de autochtonen zich elke keer richten naar de moslims, met halal eten door de strot drukken, geen alcohol, enz, enz...

La Bailaora | 04-03-15 | 19:35

Russell Brand..De diepgewortelde vorm van walging en ultieme minachting die dit stuk tuig in me oproept voel ik niet eens voor Jihadi John, waar de laatste toch echt de koppen van onschuldigen heeft afgesneden....
.
Werkelijk zum kotsen, dat Marxistische voezelige stuk nageboorte....

De Libertariër | 04-03-15 | 19:35

Boris011 | 04-03-15 | 19:27

Geenstijl is niet echt zielig hoor. Er schrijven hier veel mensen en je kunt hele goede tegels lezen.
Ik kom hier en jij ook, zie ik.

onnosel | 04-03-15 | 19:32

Nou Russ, de vraag stellen is hem ongezien beantwoorden.
Maar wacht nog even met solliciteren tot je wat baard groeit.
Kontgezicht.

hallevvezool | 04-03-15 | 19:29

-weggejorist-

Boris011 | 04-03-15 | 19:27

Russel Brand zit fout als hij zegt dat het kapitalisme en consumentisme de schuld is van niet alleen jihadisme, maar ook hooliganisme of extreem rechts gedachtengoed.

Wat wel zo is, is dat "losers" uit allerhande bevolkingsgroepen een identiteit kunnen ontlenen aan extreme / gewelddadige groepjes (links / recht / religieus). Voor "losers" met een (vage) moslimachtergrond is dat de radicale islam, voor witte "losers" is dan een extreem rechtse groepering, en voor Duitse linkse "losers" begin jaren 70 was dat de RAF. De islam leent zich helaas erg goed om "losers" en regelrechte psychopaten een excuus te geven om zich belangrijk te gaan voelen door bij IS te gaan of bij andere radicaal islamitische groepjes aan te sluiten. In die zin is de islam wel degelijk een probleem, en (intelligente) misdadige figuren die op basis van "de islam" proberen "losers" voor hun eigen doelen aan zich te binden moeten keihard worden bestreden, overal.

Het enige dat ik die Russel Brand kan nageven is dat mensen in onze kapitalistische maatschappij niet snel meer tevreden zijn. Er is zoveel moois en dan is er lang en hard voor werken niet voor iedereen weggelegd. Dus gaan ze het stelen, op verschillende manieren. En ja, dan moet je de stelende en bedriegende bankiers net zo hard aanpakken als diegenen die op een fysieke manier snel willen pakken waar ze denken "recht op te hebben". Maar ook de linkse politici die vinden dat de Nederlandse "armen" recht hebben op van alles en nog wat en het geld daarom van hardwerkende mensen willen afnemen. Die laatsten pak je aan bij de stembus.

linksigheidnee | 04-03-15 | 19:27

Hoe hij het ook probeert te spinnen de verbindende factor is Islam.
Of ze nu een islam for dummies downloaden vlak voor vertrek naar syrie of niet; islam is dat wat bindt.
maar eikels zoals deze Brand praten het goed en zijn wat mij betreft net zo schuldig als die Jihadi john.
Het ware kwaad vindt men op Links.
Klik maar eens op JOOP, dan weet je genoeg.

Mick deBeer | 04-03-15 | 19:25

Van Russel Brand hoop ik altijd vurig dat hij zelf in handen komt van een IS strijder. Maar zoals elke zelfingenomen linkse lul beweegt hij zichzelf het liefst zover mogelijk van alles wat arm, gevaarlijk of godsdienstwaanzinnig is.

Het bekende 'kijk mij eens sociaal en maatschappelijk betrokken zijn'.

beetjemoe | 04-03-15 | 19:25

@ Shano | 04-03-15 | 18:20

precies…die CV staat vol fouten. die "objective" zin total krom.
plus vaag omschreven skills als "telephone skills", "communication skills", "science" ….2 keer "management skills"… en wat is het verschil tussen "business" en "business and finance". die CV stat vol met herhalingen… "98% attendance", huh? who cares..
als dit het niveau is van iemand die een bachelor degree van Westminster University (overigens niet zo een goede universiteit) heeft, dan is dat wel heel triest. Ik mag hope voor studenten van die universiteit dat deze CV fake is

"Uitstekend curriculum, al zeggen we het zelf." ... dus niet…

DubbelDibbel | 04-03-15 | 19:20

Snowy2000 | 04-03-15 | 19:00

Het is schaamteloos.
Zoveel autochtonen die bijna in armoede leven.
De voedingsbanken die deze mensen bijna niet van het nodige kunnen voorzien. En dan dit....

onnosel | 04-03-15 | 19:19

het lijkt er op dat legaal werken niets voor hem was, dus dat de hele familie daarom maar zwart bleef werken en ondertussen tonnen aan bijstand ontving per jaar.

LangeTijdGeleden | 04-03-15 | 19:17

De grote vraag is echter of John ook websites kan maken? Wellicht kan hij in dienst treden bij Ronald Camstra. Die van Mitros Wonen!

LimbabweFC | 04-03-15 | 19:16

Lees dat verhaal nou. Asiel aanvragen omdat je uit Koeweit komt (?). Omdat je voor je leven moet vrezen. Zodra ze UK staatsburger zijn meteen weer op en neer reizen naar Koeweit, want niks aan de hand. 20 jaar lang op kosten van de belastingbetaler je hand ophouden en al die jaren de zoon van Satan kneden en modeleren zodat ie volgens de echte Islam kan leven en hoofden gaat afsnijden. We hebben er maar 1 miljoen van gasten in Nederland - niks aan de hand jonguh! Gewoon betalen en je bek houden losers. Stem dan D66, VVD, CDA en PvdA! Doe dan!
/Cola Vieux afmixt/

funkyd | 04-03-15 | 19:14

Als ze maar geen VVD stemmen.

jasser | 04-03-15 | 19:13

Klinkt als de overgrote meerderheid asielzoekers. Binnenkomen met een zielig verhaal en vervolgens het systeem van binnenuit uithollen. Waarom zou je ook gaan werken als je de gratis-geld-loterij hebt gewonnen en niemand je aan durft te spreken op je luiheid want dat is racisme.

panadol | 04-03-15 | 19:13

Ondertussen mag je de volgende vraag best wel stellen; is er een reden voor dat eeuwig vingertje naar ons? Werken we niet hard genoeg? Subsidiëren we niet genoeg? Zijn we politiek te sterk georiënteerd aan het worden? Stellen we te veel vragen? Zeggen we te veel? Zitten we te dicht bij een waarheid? Wordt de spiegel te eng voor ze? Vragen, vragen.
 
Maar de antwoorden komen wel. Dat stopt niemand meer.
 
Fijne avond ook.

LetTheSunshine | 04-03-15 | 19:12

onnosel | 04-03-15 | 18:17
Las ik ook met stijgende verbazing. Vluchteling zijn uit Koeweit, nooit hoeven werken en de huur van het ene na andere Londense kast van een huis betaald. Ongelofelijk!!!
www.dailymail.co.uk/news/article-29783...

Risingson | 04-03-15 | 19:11

Ik denk trouwens wel dat Nederland een zwaar oordeel staat te wachten en de oorzaak ligt niet bij de islam maar bij het de rug toekeren van God. Nederland doet in mijn ogen niet onder voor de steden Sodom en gomorra die God heeft vernietigd vanwege al het kwaad wat ze deden.

Jezusismijnheer | 04-03-15 | 19:09

matrixbluepill | 04-03-15 | 19:04
En 18 maart stemmen al die onnozelaars op D66 of een andere pro Islam Partij.

Snowy2000 | 04-03-15 | 19:08

Kan iemand Russel een vuurtje geven?

Ik sta al op scherp met die kut islamieten maar de eerste uitgesproken dhimmie die ik als een Russel hoor praten heeft die dag zijn dag niet.

Veel Vaak | 04-03-15 | 19:06

Papa John: mijn zoon is niet Jihadi John en als hij het toch blijkt te zijn, dan is dat de schuld van het westen, want mijn zoon was altijd een hard studerend, godvrezend en en goed moslim.

fortz | 04-03-15 | 19:06

Het gezin kostte de Engelse belastingbetaler al 600.000 pond. Nou, daar past onderstaand bericht dan mooi bij, namelijk dat 80% van de moslims van onze uitkeringen leeft (Memri tv)

shoebat.com/2015/03/04/did-you-know-th...

matrixbluepill | 04-03-15 | 19:04

Ik kan weinig afdingen op de problemen die Brand vaststelt. Patat-jihadisme is maar een katalysator van extreme onvrede, net als kaalkopjes-rechts. De pus uit de wond.

Alleen ligt de oorzaak van de massale isolatie, vervreemding en verdwazing niet alleen in de gevolgen van ontspoord kapitalisme, maar o.a. in de afbraak van de traditionele maatschappelijke structuren (natiestaten, de kerk, klassen, standen, maar ook bv. het gezin), en het experiment van de opgelegde multiculturaliteit in het bijzonder.

Het is te makkelijk om alle problemen aan de Islam toe te schrijven. Het Westen was al zwak vóór de invasies: cultureel, spiritueel- een machtsvacuüm kan nooit lang bestaan. Brand is naief in de oplossingen die hij aandraagt, maar het probleem van onze culturele impotentie is groter dan dreiging van de hakbars.

Conservativist | 04-03-15 | 19:01

Sja, ik heb wel eens een keer of wat in zo'n bus gezeten die naar de uni reed. In dat reizigerspubliek zijn er toch best heel veel strakke hoofddoekjes met van die nare fanatieke oogjes die een volleerd bruinhemd van de vorige meneer Godwin trots zouden maken.
Duss. Een mooie dure opleiding geven helpt (inderdaad) ook al niet om deze gevaarlijke, totalitaire beweging minder populair te maken bij de MohammedJugend.

Jan Passant mk2 | 04-03-15 | 19:01

als de familie Emwazi vóór de bezetting van Koeweit door Irak waren dan zijn het Palestijnen, die zijn daarom na de aftocht van Saddam massaal Koeweit uitgezet, wegens 5de colonne en zo. Blijkt weer dat er altijd en overal gezeik is met die lui.
Overigens heb ik toen niemand uit de linkse hoek hier horen protesteren dat complete families, die toen al zo'n 30 jaar in Koeweit geboren en getogen waren al die tijd stateloos zijn gebleven en zomaar Koeweit uitgezet konden worden. Niemand kan overigens tot Koeweiti worden genaturaliseerd, je bent het alleen als je Koeweitse voorouders van voor 1928 kunt aantonen.
Moesten we ook maar doen.

wlodek | 04-03-15 | 19:00

onnosel | 04-03-15 | 18:27
Dan is hij niet de enige, maar 1 van de vele, waar de Europese burgers middels de belastingen zich blauw voor betalen.
www.youtube.com/watch?v=z4YJ5quGDtY

Snowy2000 | 04-03-15 | 19:00

> fortz | 04-03-15 | 18:53
De vader van Mohammed Emwazi doet nu afstand:
.
The father of Mohammed Emwazi has been reported as saying there was no proof his son was the Islamic State (Isis) executioner and claiming that a number of “false rumours” were circulating.
.
Jassem Emwazi told the Kuwaiti newspaper Al-Qabas: “There is nothing that proves what is being circulated in the media, especially through video clips and footage, that the accused is my son Mohammed, who is being referred to as the alleged executioner of Daesh (Isis).”
.
Ik bedoel maar. Als we een dode Tupac kunnen laten optreden, dan kunnen we ook een dode jihad-ganger laten optreden...

Vark Merheijen | 04-03-15 | 18:58

Ook WO II is begonnen door jarenlang wegkijken. De geschiedenis herhaalt zich gewoon en niets en niemand kan dit nog stoppen.

de Voorzittert | 04-03-15 | 18:56

Bedankt @Slipsnifter... ik dacht Russel brand ... weer 1 een kooi? zou hem niet misstaan trouwens.

AlsBoter | 04-03-15 | 18:56

Mooi verhaal. En toch in the real life is het toch even anders met al die zandhappers die allemaal rondlopen alsof ze genetisch geboren zijn met een zonnesteek.

MiGi | 04-03-15 | 18:56

Maar wanneer gaat die sympathieke vader van Jihadi John op TV of Youtube een emotionele oproep aan zijn zoon doen om te stoppen met zijn beestachtige misdaden en zich over te geven bij de dichtstbijzijnde Iraakse, Syrische of Koerdische legerpost?

fortz | 04-03-15 | 18:53

@AlsBoter | 04-03-15 | 18:50
Een westerse haatbaard.

Slipsnifter | 04-03-15 | 18:52

Me like Russel Brand, maar hij heeft een linkse fixatie: oorzaak van alles is de gemene overheid. Hij noemt bv dat Engeland de meeste eenzame mensen van Europa heeft, vergetend dat vanuit alle landen in Europa er jongeren naar Syrië vertrekken. De enige overeenkomst is een religie, maar daar wil hij niet aan. Dat ze pas laatste moment veel over het geloof lezen wil niet zeggen dat ze er niet al hun hele leven mee opgegroeid zijn. Verder vergelijkt hij drugs gebruiken met naar Syrië gaan, nogal een extreem verschil, het ene begint onschuldig en kan stoppen, het andere is nogal definitief en plotseling.

een_mike | 04-03-15 | 18:51

Prominent lid geworden van de Wegmetons-sekte, die Brand..

Slipsnifter | 04-03-15 | 18:50

Wie de neuk is in gods(!)naam Russel Brand?

AlsBoter | 04-03-15 | 18:50

Igor Putkin | 04-03-15 | 18:45
Het gaat hier niet over Wilders, maar over een koppensneller.

onnosel | 04-03-15 | 18:49

Vark Merheijen | 04-03-15 | 18:33
Ik heb niet het idee dat die koppensnellers een excuus nodig hebben om kwaad uit te halen.
Ze volgen hun ideologie. Of ze goed of slecht zijn behandeld maakt niets uit.

onnosel | 04-03-15 | 18:46

Vanwaar zoveel aandacht voor deze twee verknipte figuren op GS?
Wilders doet het toch al goed in de peilingen?

Igor Putkin | 04-03-15 | 18:45

Abdel Bary, Appa, Denis Cuspert etc.
.
Of ISIS richt zich op rappers (zoals Scientology zich op filmsterren richt), of onder straat en gangster rappers is hetzelfde aan de gang als de jaren '60 counter culture die misbruikt werd door de CIA voor eigen doel.
.
"There’s something happening here
What it is ain’t exactly clear
There's a man with a gun over there
Telling me I got to beware"

Vark Merheijen | 04-03-15 | 18:45

*cameron

JB86 | 04-03-15 | 18:43

Ik kwam trouwens ook dit tegen en het laat voor mij ook een beetje het ware gezicht van de islam zien. youtu.be/4QEeTSf5PQc?t=2m46s een aantal joden willen bidden op de tempelberg. Als je naar de geschiedenis gaat kijken is dat de plaats waar de eerste en tweede tempel van de joden stond wat toen onder de romeinen onder Titus is vernietigd.

Jezusismijnheer | 04-03-15 | 18:40

Earlier this week it was revealed that US spy planes are flying above Britain monitoring telephone and computer signals in a bid to track down Jihadi John and those who are communicating with him.

The aircraft, manned by British pilots and carrying FBI agents, are equipped with technology so advanced they can detect heat coming off a keyboard when a button is pressed.

A source revealed Jihadi John, comes from a South London suburb about 10 miles from Central London.

www.dailymail.co.uk/news/article-27698... 2014

Vark Merheijen | 04-03-15 | 18:37

En dan opeens beseft u het: ugaat D66VVDPvdACDA stemmen want dit kan zo niet meer!

Moonwarrior | 04-03-15 | 18:35

Er zijn ook volgelingen van Jezus die met uitsluiting en vervolging te maken hebben in een maatschappij en toch sluiten ze zich niet aan bij een organisatie zoals de islamitische staat. Ik geloof dat het gewoon met de islam te maken heeft wat de islamitische staat doet.

Jezusismijnheer | 04-03-15 | 18:34

Jihadi John is niet Mohammed Emwazi, maar Abdel-Majed Abdel Bary. De Washington Post beroept zich op anonieme bronnen dichtbij het onderzoek (vrienden/CIA/MI5?), maar levert geen bewijs. Andere media nemen de anonieme bronnen over alsof ISIS zelf bekend heeft gemaakt wie erachter zit.
.
In an interview with The Washington Post, one of Emwazi's close friends said: "I have no doubt that Mohammed is Jihadi John. He was like a brother to me. ... I am sure it is him."
.
De WP haalt ook CAGE director aan: "there is a strong resemblance". Direct na publicatie van dit interview spant CAGE een zaak aan tegen MI5, waarbij ze 180 graden draaien en MI5 verwijten een rustige, sociale en vredelievende Moslim mede te hebben geradicaliseerd. Dit werd meteen "MI5 dwingt Jihadi John koppen af te hakken" en CAGE directeur Asim Qureshi werd afgebrand door burgemeesters en opinie-makers.
.
Mohammed Emwazi, als geradicaliseerde computernerd, past beter in het Tarik Z. plaatje. Abdel-Majed Abdel Bary is begrijpelijker boos, door hetgeen zijn vader, Adel Abdel Bari, is aangedaan. Zijn vader werd gemarteld door Egypte, vluchtte naar Engeland, en werd bij terugkeren naar Egypte plots uitgeleverd aan Amerika, waar hij in 't gevang belandde.

Vark Merheijen | 04-03-15 | 18:33

Ja laten we een koppensneller vooral niet aanspreken op zijn walgelijke gedrag. Oh ja bankencrisis want dat is veeeeul erger. mafkees van de hoogste ordes: Een bankencrisis is niet erger, iemand vh leven beroven is het ergste wat je kunt doen. Iemand wat centjes aftroggelen is vervelend maar bungelt ergens onderaan op de 23.000ste plek van gruwelijkdaden. Nu weer je smerige stinkbed in kaakklem-hippie

Copycrauw | 04-03-15 | 18:30

Dat CV zegt welbeschouwd niet meer of minder dan dat hij kan photoshoppen en typen.

vaas klaak | 04-03-15 | 18:28

Geen wonder dat de vader van die moordenaar hem een hond noemt.
Hij is bang zijn bijstand van euro 55.000 per jaar kwijt te raken.

onnosel | 04-03-15 | 18:27

Wanhopig, die linkse propagandamachine, om zo'n debiele 'comedian' (die, op zijn Engels, "Mediocre as best" is) een podium te geven. Zo lang het maar keihard pro-islam is. Vroeger werden zulke mensen voor dergelijk landverraad gekielhaald. Een ieder die ook maar enigszins sympathie toont voor "Jihadi John", heeft wat mij betreft een behoorlijk steekje los.

Le Roi | 04-03-15 | 18:25

Jaja erg. Wat ga je Doennnnnnnn....?

Deze gast
Dennis Abdelkarim Honing
Was op Pauw.
pauw.vara.nl/media/335314
Want, is een kaaskop die moslim is geworden, heel erg moslim is geworden en is gederadicaliseerd.
Boekje over geschreven.
Zou interesting moeten zijn. Maar helaas graaft Pauw niet zo diep.
Waarom moslim geworden, waarom gederadicaliseerd. Hoe zit dat in elkaar?
Hij praat lekker vlot, Pauw kon zo gauw geen vraag meer bedenken.

Hij heeft het over religieus fascisme. En dan zijn de mensenrechten zoek. Want anderen zijn minderwaardig.

Helaas nog geen vervolgstappen duidelijk.

kloopindeslootjijook | 04-03-15 | 18:25

Toch gek dat we in deze wereld de mafkezen niet meer direct opsluiten, vroeger waren er onderwijzers die al in de 2e klas dit soort ondieren eruit geselecteerd hadden. De hedendaagse juffen willen alleen maar knuffelen op de Galdounetjes etc.
Tegenwoordig mogen ze eerst schieten, bommen en gijzelen.
Nog even en ze zijn ons "de baas", word eens wakker dom land.

grindbak | 04-03-15 | 18:23

@Shano | 04-03-15 | 18:20
U had kunnen volstaan met 1 woord;
Links.

TeeJee | 04-03-15 | 18:21

Diederik Samson, Mark Rutte, Alexander Pechtold, Oi oink, Twan Huys, Arie Slob, Femke Halalsema, Ella Vogelaar, Ronald Plasterk, Bert Koenders, Timmerfrans, Emile Roemer, Jesse Klaver, Liebeth van Tongeren, Linda Voortman, Volkert van der Graaf, Russel Brand.......

BlowingBubbles | 04-03-15 | 18:21

Ik haal binnen 30 seconden al 5 grammaticale missers en spellingsfouten uit dat CV.

En Russell Brand is toch die 'komiek' die wel een grote waffel heeft maar in een tv debat met Nigel Farage niks durft te zeggen.
Of die mee liep te demonstreren in Londen voor sociale huisvesting terwijl hij zelf net om de hoek een pand van een paar miljoen had gekocht.
De hypocriet.

Shano | 04-03-15 | 18:20

The Daily Mail noemt de hele familie parasieten. Eerst asiel aanvragen omdat ze zogenaamd in Koeweit vervolgd zouden worden, daarna voor meer dan een half miljoen van de Engelse belastingbetaler stelen en daarna weer terug te keren naar Koeweit alsof er niets is gebeurd. Maar ook dit heeft niets met, nee te makkelijk dit.

eerstneukendanpraten | 04-03-15 | 18:20

Achja, Russell heeft weer een hersenscheet gelaten. Hij kan het weten, de nieuwe Messias.

Acar_ketimun | 04-03-15 | 18:19

Maar wel Westminester spellen in plaats van Westminster.

vreesenbeef | 04-03-15 | 18:18

Hij heeft ook fotosoep skills.
Even hoopte ik ook adobe premiere en after FX in zijn CV te zien staan maar helaas.
De waarheid is keihard.

wakkere_nederlander | 04-03-15 | 18:18

Van Microsoft producten kan je zeker een heeeel slecht mens worden als je de woede en frustratie om hun prutswerk niet in bedwang kan houden.

Rest In Privacy | 04-03-15 | 18:17

Op internet las ik vandaag ergens dat zijn familie de afgelopen twintig jaar een half miljoen euro heeft geincasseerd (om precies te zijn 550.000 euro), bijstand, dus ze hebben geleefd op kosten van de Britse belastingbetalers. Ze krijgen nog steeds jaarlijks een hoog bedrag van de Engelse staat, zo'n 55.000 euro, allemaal gratis.

onnosel | 04-03-15 | 18:17

Realism Is All | 04-03-15 | 18:12

Er zijn, zoals altijd, twee soorten jihadisten. De low-life en de intelligente gek. Beiden bestaan. Ze zijn allemaal gestoord.

De Koreaanse Slet | 04-03-15 | 18:17

Parklife !

Bigi Bana Boy | 04-03-15 | 18:16

Om een lang verhaal kort te maken: het komt door de haatzaaierij van Geert Wilders.

wakkere_nederlander | 04-03-15 | 18:14
-weggejorist-
frank4444 | 04-03-15 | 18:14

Geen wonder dat Katy iemand anders wilde, deze gast lult de hele dag in je linker oor.

BLR | 04-03-15 | 18:13

Ik weet niet wie die meneer in het filmpje is, maar Mohammed Emwazi mag komen solliciteren. Mooie CV!

kapotte_stofzuiger | 04-03-15 | 18:13

Gebrek aan stageplaatsen, dan krijg je dit.

eerstneukendanpraten | 04-03-15 | 18:12

Word je jihadi of ben je dom?

rylands | 04-03-15 | 18:12

Zo, alle fabeltjes over achterstand-mileu, nooit een kans gehad, laagopgeleid en heel die onzin kunnen weer eens de prullenbak in.

Wat U en ik als niet-wegkijkers allang wisten natuurlijk.

Islam en de Koran, dat is de bron van al het kwade dat deze monsterlims aanrichten, niets meer of minder dan dat.

Realism Is All | 04-03-15 | 18:12

Misselijk stuk vreten, die Brand. Geen wonder dat de VS 'm alweer spuugzat is.

Ales | 04-03-15 | 18:11

Russel Brand is de ultiem linkse lul. Verkoop die maar aan IS.

Vogelbeest | 04-03-15 | 18:09

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken