Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

GSTV. Break the System gebroken door het systeem

11u15 Verbindingsoefening. 12u28 Gedicht. 14u05 Woedende bijstandsmoeder. 15u22 Bilderberg. 16u32 Algemene politieke onvrede. OK, als je nuchter naar het dagprogramma (mirror) keek, was het nogal een ehm.. kleurrijk gezelschap dat vandaag namens #breakthesystem op het Malieveld boe kwam roepen naar de technocratische despoten aan het Binnenhof. Ondanks ruim 17.000 likes kwamen vooral & zoals gebruikelijk slechts de rafelrandjes van de beweging opdagen. Terwijl er toch voorshands voldoende reden is om hooivorkend naar de Hofstad te trekken. De afbraak van zorg, onderwijs & woningbouw door baantjesmachines vol graaiers en zelfverrijkers. Werkloosheid. Jeugdwerkloosheid. Pensioenafbraak. Brandstofprijzen. NS klantenservice. Rabiate respecteisers van de Profeet. De uitbuiting van Griekenland door de EU en de middelvinger van Griekenland naar haar Europese schuldeisers. De geldpers van Draghi. Gloednieuwe top of the range Miele wasmachines voor Mega-AZC's in piepkleine gehuchtjes, waar de investeerdersvriendjes van de VVD dan weer dik aan verdienen. Het gehuichel rond MH17. Het Eerlijke Verhaal van de PvdA. De burgerrechtenhaat van Opstelten. Reisbureau NPO. Alexander Pechtold & zijn But Brigade. Het energielabel. Trajectcontroles. Het stopzetten van Lingo. Natúúrlijk kwamen er gekkies op het Malieveld af. Aluhoedjes. 99 procenters. Occupiers. Beroepswerklozen. Dito boeroepers. Een allegaartje aan tegenstrijdige belangen, verenigd in machteloosheid. Maar er waren ook doodnormale burgers Die Het Allemaal Niet Meer Weten en die teleurgesteld, gedesillusioneerd en/of berooid zijn door Het Systeem. En voor die categorie schijt het Binnenhof in de broek. De Haagsche Heeren zijn als de dood voor Pegida in de Polder. Dus greep Jozias de Laffe in en moest de ME er op af om het Malieveld te ruimen. Want nu zijn het er nog slechts een paar, maar volgende keer zijn het er een paar duizend. Onze videoginger VanLeeuwen, gepokt en gemazeld in de hellevuren van Hellas, stond middenin het ME-machtsvertoon. FILMPJE!

Reaguursels

Inloggen

@BlueStar | 27-01-15 | 22:22
Precies!

Ars Vivendi | 29-01-15 | 19:16

Volgende keer maar de modepolitie inhuren, met wat lipgloss en een kek outfitje neemt men de gewone burger misschien wel serieus. Of De Toppers in plaats van De Bilderberg. Mompelt iets van oppervlakkig en gaat snel onder de wol. Morgen weer hard aan de slag, wink.

Owh my god7371 | 29-01-15 | 01:08

Wat ontzettend makkelijk scoren om hier alleen de minder goedgebekte mensen (herhaaldelijk) aan het woord te laten en mensen met een gefundeerde mening na twee woorden weg te knippen. Pruts journalistiek.

Erger nog of nog ergerlijker:
Wat ontzettend dom om hierop je mening te baseren over de demonstranten en hun intenties. En dan nog prat gaan op je iq.
Slaap lekker verder

Owh my god7371 | 29-01-15 | 00:48

Volgende keer neem ik ook m'n wapenstok mee, anders is het niet eerlijk.

Als ze Nederland kapot maken kunnen we het net zo goed zelf doen, en erna ook zelf opbouwen..

MartinLeuterKingsize | 28-01-15 | 21:01

Volgende keer de hooligans mee nemen

dries62 | 28-01-15 | 20:10

Ravage: 'De initiatiefnemers, die zich doelbewust niet politiek links of rechts wensen te positioneren, willen dat het kabinet Rutte II oprot, want daar deugt werkelijk helemaal niets van. Een nobel streven, en er gebeurt tenminste weer eens wat. Verfrissend ook dat dit initiatief nu eens niet door dogmatisch linkse clubjes wordt
georganiseerd die je gewoonlijk de straat ziet opgaan':
www.ravage-webzine.nl/2015/01/28/van-a...

ferry68718998 | 28-01-15 | 19:56

Tevens wat maakt het uit op welke dag het is? In het weekend is achterlijk, dan is de kamer niet aanwezig (niet dat ze überhaupt niet vluchten ofzo), maar blijven werken en willen protesteren tegen het systeem is vuur blussen met olie; het schiet niet op.
Het systeem leeft op jou en jouw geld, als jij blijft werken zal er niets veranderen en inderdaad, dat is pijnlijk als je dan een familie hebt, dus dan blijf je maar werken, maar stel jezelf dan ook meteen deze vraag; is dit de manier waarop jij de rest van je leven wilt leven? Hoe je wilt dat je kinderen opgroeien al zullen zij het nog VEEL erger krijgen?

Care | 28-01-15 | 18:53

Gewoon mogen gaan en staan is wel een democratisch recht naar mijn smaak, om nog maar te zwijgen over de houding van de agenten.
Ik ga de volgende ronde als het eens HARD protesteren is wel degelijk mee, het is wel goed, Nederland is al jarenlang een dictatuur en het zou eens tijd worden dat we allemaal opstaan.
-
Maart vind ik een beetje lang wachten, maar ja.. het begin is gemaakt, blablabla, het is tijd voor actie mensen, komop!

Care | 28-01-15 | 18:07

Mevrouw: "Dit is toch geen democratie meer? Ik kan niet eens de stad in!". Zie daar, de belabberde staat van onze democratie in een notendop."De stad in gaan" wordt door babybommers gezien als belangrijk democratisch recht. Tja...

KlunsJohannus | 28-01-15 | 17:51

Trouwens, hoe kan je als weldenkend mens(politieman)
zo tegen vreedzame mensen doen? En zelfs tegen ouderen! Wat voor kronkel zit er dan in je hoofd? Hoe kom je dan in godsnaam bij de politie terecht! Hebben die dan geen gevoel? Die zien toch ook wat er in de maatschappij gaande is? Die hebben toch ook wel familie, vrienden en mensen om hun heen die ook niet eens met dit beleid zijn? Die lezen toch ook wel alternatief nieuws? Ze verdienen toch ook niet zoveel en hebben last van de hoge lasten?
Ze moeten eigenlijk voorop lopen om die leugenaars, dieven en zakkenvullers van het kabinet te arresteren!

forcone | 28-01-15 | 17:20

Kom op zeg, dat politie optreden is toch een schande!
Lopen toch gewone mensen en zelfs ouderen worden geduwd! Wat een land word dit toch. Een politiestaat!
En hier lopen ook veel zeikerds, maar die hebben het waarschijnlijk NOG goed, maar ook die komen aan de beurt.

forcone | 28-01-15 | 17:05

chocoladeletters.
"binnenhof toe aan grondige verbouwing"
Majesteit het volk heeft honger en de cake is op.

hallevvezool | 28-01-15 | 15:49

Mensen, Calma calma.
Dit was inderdaad een grandioze faal, maar vooral van de ME en de Overheid, de onschuldige burgers die kwamen waren in de illusie dat roeptoeteren vanaf een veldje iets zou helpen. Het waren de oudere, de vrouwen met kinderen, de boomers en de candycrushers, maar dat zijn dan ook de mensen zonder werk, dus vooruit.
Maar niemand die toch even kijkt naar de ME?
-
Er was niets te doen (ik zou willen van wel, maar helaas) en toch beginnen te porren, meppen, zelfs een paar arrestaties en enkele filmpjes van het slaan en duwen van een oudere man.
Waarom? Waar slaat dit op? Ik roep al erg lang dat Nederland geen democratie is, dit waren de laatste mensen die nog in onze democratie geloofden, iedereen hier weet toch al beter? Toch?
-
Dat gebeuren in Maart is veeeeeel te ver weg, maar de maat is inderdaad vol. Reaguurders, ik lees heel veel reacties van mensen die het er mee eens zijn etc, doe de volgende keer iets, hopelijk iets harder dan nu want dit was treurig.
Het plan was binnenhof, de politie hoort ons te dienen, dit is duidelijk niet het geval, ik ben bang dat het tijd is om de wapens af te pakken en terug te vechten.
Dan maar blauwe plekken en een nacht cel, als dat betekent dat mijn opa gewoon fatsoenlijke zorg zou kunnen krijgen en als dat wil zeggen dat ik terug moet komen en desnoods vooraan moet lopen (al zie ik niet in waarom) dan zij dat zo, maar daarvoor moeten we eerst besluiten om samen te vechten, ipv samen te vechten (woordspeling)

Care | 28-01-15 | 15:43

Godsammekraken | 27-01-15 | 21:03
Kolere, die comments van die linkse kutcommunisten halen echt het bloed onder mijn nagels vandaan. Echt heel typisch voor hoe links argumenteert: Kritiek op het immigratie-beleid is racistisch, de rijken hebben alles gedaan en moeten hun geld geven om immigratie te bekostigen, en voorbeelden van andere landen naar buiten sleuren om aan te geven dat het daar WEL lukt. Zoals in Nederland. Ja, een Brit zegt dat ze immigratie niet stop moeten zetten, want in Nederland gaat het prima. Stelletje achterlijke gladiolen.

Piet van het Padje | 28-01-15 | 12:32

14 maart in de herhaling; misschien kunnen sommige grote bekken anders even zelf komen kijken of het werkelijk van die 'gekkies' en 'tokkies' zijn die met hun 'luie reet' van de bank zijn gekomen. Of dat het misschien wel hele normale, hardwerkende burgers zijn die het inderdaad Niet Meer Begrijpen. Waar halen sommigen hier het lef vandaan om deze mensen neer te zetten als lui en kansloos. Walgelijk. Ik mag hopen dat wie dat zegt, zelf ooit in de situatie mag komen dat hij/zij aanspraak moet maken op een dienst bij een van de instanties in dit o zo rijke, veilige, sociale en hulpvaardige Nederland. Succes.

Frambozenijsje | 28-01-15 | 10:40

De ME wordt uitgerust met ons belastinggeld, om het volk te beschermen en te dienen. Niet om een regering te dienen die tientallen wetten overtreed, MH17 doofpotten en graaicultuur in stand houdt, en voor de burger ongunstige niet-transparante afspraakjes met de pharmaceutische industrie in stand houd, om maar een paar voorbeelden te noemen.

Het volk zou met belastinggeld anti ME Drones uit moeten rusten. Elke politie man of vrouw die in dienst van deze corrupte regering tegen het volk optreedt, daarvoor geldt niet voor niets de slogan; "Geen IQ, geen ambitie, ga bij de "politie". Uiteindelijk wint het volk.

Hbrandt | 28-01-15 | 10:39

Gelukkig zijn er geen grenzen overschreden.

marcoplarco | 28-01-15 | 10:35

Door de indeling van Het Binnenhof is het niet geschikt voor grote en/of wilde demonstraties, bij paniek ontstaan er problemen door de nauwe poorten. Iedere groene demonstrant probeert het, en de Haagse ME weet daar wel raad mee. Afgaande op de beelden, was de ME overigens heel kalm en allerminst agressief. De klagers moeten eens gaan kijken naar een demonstratie van Koerden, Molukkers of studenten, daar neemt de ME een hele andere houding aan: angstaanjagend intimiderend.

Guido | 28-01-15 | 10:27

ja goed je mag demonstreren,
maar met je rug tegen de muur,
en alleen als je geld hebt,
dan is de vrijheid niet duur,
maar alleen de vogels vliegen

baard van troje | 28-01-15 | 10:20

-weggejorist-

aanpact | 28-01-15 | 09:55

De Koreaanse Slet heeft vast zo'n kutbaantje dat hij nooit een dag vrij kan vragen. En daarom denkt hij dat iedereen die door de weeks op straat rondloopt geen werk heeft.

JoranVanderdood | 28-01-15 | 09:41

Waarom doe je dit dan ook op een werkdag? Dan kan je ook niet verwachten dat de hardwerkende belastingbetaler komt opdagen.

Meneert | 28-01-15 | 09:16

Een klein begin is ook een begin. Wel goed van de mensen dat ze initiatief nemen. Alleen het optreden van de ME. Als het Islamisten geweest waren, hadden ze dan ook zo opgetreden?

ET007 | 28-01-15 | 08:20

Jammer dat dit soort demonstraties vooral linksch tuig aantrekt. Maar in één ding moet ik ze gelijk geven: wij, het volk, zouden eigenlijk eens ons ongenoegen moeten uiten, de straat op, spanborden, falkels, pek en veren!

JohnnyLion | 28-01-15 | 08:08

-weggejorist-

luto | 28-01-15 | 05:48

@Doskabouter
Ik ben het met je eens. Veel mensen geven af op deze demonstranten. Maar ze hebben het lef gehad om daar te staan. Ze staan er voor jou en mij.
Iedereen en alles wordt afgeluisterd, we hebben een gedrocht van een monetair systeem en een EU die niet democratisch is.

Heel veel mensen hebben gevochten voor de vrijheid en veel mensen hebben hiervoor hun leven gegeven.
Ga maar lekker achter Rutte, Samson, Spektrui, Pechtold met zijn ambtenaren en die loser van een Plassterk staan. Ik heb genoeg van heel dit zooitje. Liever vandaag weg dan morgen.

luto | 28-01-15 | 05:34

hotnot | 27-01-15 | 21:57
U heeft best goede ideeen, maar wanneer gaan we dat dan eens met z'n allen doen?

Stargate | 28-01-15 | 05:14

dit zal nog wel gaan groeien. De tijd is er rijp voor, Misschien ook nog wel de geenstijl revolutie binnenkort erbij. Dan komen we ergens

Stargate | 28-01-15 | 05:00

Krak!
Nou, dat was ie dan weer.
Wanneer is de volgende demonstratie?

BSE rundfunk | 28-01-15 | 02:11

Gerard Reve vanuit de hemel:

ROEPING

Zuster Immaculata die al vier en dertig jaar
verlamde oude mensen wast, in bed verschoont,
en eten voert,
zal nooit haar naam vermeld zien.
Maar elke ongewassen aap die met een bord: dat hij
vóór dit, of tegen dat is, het verkeer verspert,
ziet 's avonds reeds zijn smoel op de tee vee.
Toch goed dat er een God is.

Rachar | 28-01-15 | 01:51

Patatter | 28-01-15 | 00:20
Mooi dan toch dat die mensen iets doen voor hun uitkering en demonstreren tegen die psychopaten in den haag.

endofdays | 28-01-15 | 00:43

fuck the system, zelfvoorzienend. Weet je wat jongens, ga je tijd daar niet mee verdoen. Een bos kost nog geen 10k, koop dat en zet d'r tentjes neer, voila. Je eigen binnenhof waar men je na verloop van tijd wel komt zoeken maar dan jullie regeltjes. Voor referenties zie rambo 1, first blood.

sufkut | 28-01-15 | 00:20

Wat is een uitkering en niet hoeven werken toch fijn. Dan kun je overdag gaan protesteren.

Patatter | 28-01-15 | 00:20

@beftekkel | 27-01-15 | 23:40

Vergeet je me niet te minnen? Terwijl je op het malieveld voor je uitkering loopt te mekkeren?

Goedenacht. Ik moet morgen weer lekker bezig en ik ben daar fier op.

De Koreaanse Slet | 27-01-15 | 23:49

hey VanLeeuwen!!! correctie!!!!!
Jouw orde-dienst tijdens de VVSdemo sprak de demonstranten toe:"
ik vind t een fijne demo en iedereen moet zn eigen afweging maken maar ik ga naar t binnenhof...
-
grap is dat hij het nog haalde ook!
lol
en de politie liet hem, en nog een stuk of wat mede-streetwise gasten
staan.

2emeREP | 27-01-15 | 23:45

Ik zou toch weleens benieuwd zijn of er door GS of via GS niet eens iets georganiseerd kan worden. De redelijk succesvolle actie rond de Europese verkiezingen staat me nog helder voor de geest. Mezelf er nog toe laten verleiden mee te doen. En via GS is het Malieveld al eens bestormt door een massa anti verticaal filmers ook. Is er nou niet iets dat lekker zou prikkelen maar niet gelijk als extreem rechts weggezet ka worden. Een pro demonstratie voor dat CDA mannetje vanwege het achterhouden van info door de regering over het neergeschoten vliegtuig bijvoorbeeld. Iets wat in de aanloop van de komende verkiezingen de zenuwen van Rutte en co goed kriebelt. Of iets met de zorg om die man van DSW te steunen o.i.d. Iets dat ons allen raakt aan de kaak stellen.

BlowingBubbles | 27-01-15 | 23:44

@ De Koreaanse Slet,
Jij spoort dus écht niet. Mafkees !
En ik denk dat ik dat verder niet hoef te onderbouwen.

beftekkel | 27-01-15 | 23:40

De Koreaanse Slet | 27-01-15 | 23:10
Dus je wilt zeggen dat er geen ene fatsoenlijke hardwerkende mens daar vandaag heeft gestaan. Bedankt voor de belediging.
Ook al staan zulke lui er tussen, en dat zal ik zeker niet ontkennen, moeten we met zijn allen laten zien dat het te ver gaat en dat het moet stoppen.

Brandjuhhh | 27-01-15 | 23:36

@De Koreaanse Slet | 27-01-15 | 23:24
Veel geluk lieve jongen.
Liedje voor jou en je gezinnetje: youtu.be/1pLTD23l468

Ars Vivendi | 27-01-15 | 23:32

De Koreaanse Slet | 27-01-15 | 23:24
*bladibladieblerchhh... Wat ben Jij toch een superzeikerT! Maar ga vooral zo door. Altijd lachen.

Jan-Joris-Jaap-Joop | 27-01-15 | 23:30

Ars Vivendi | 27-01-15 | 23:17

Het leven is zo simpel.

Het is je maaltijd bij elkaar scharrelen of jaren, eten of gegeten worden. Als je goed kan scharrelen of jagen heb je genoeg voor meer en vinden vrouwtjes je leuk. Dan maak je een gezin of gezinnen. Het is niet veel veranderd al die jaren.

Wat wel apart en anders is dat we gedwongen worden om kansloze figuren jaren, soms decennia te sponsoren, zonder resultaat. Ik steek mijn centen liever in iets productiever, iets met toekomst.

Ik stop liever dit jaar € 25,000 netto in een toekomst voor een kind dan een dronkenlap uit Limburg.

De Koreaanse Slet | 27-01-15 | 23:24

@De Koreaanse Slet | 27-01-15 | 23:07
Dit is één van de handen die ons 'voedt'.
Een hand jouw en mijn speelveld bepaalt. Vergis je niet.
www.dumpert.nl/mediabase/6550000/03cc0...

Ars Vivendi | 27-01-15 | 23:17

King of the Oneliner | 27-01-15 | 22:57

Goed relaas, als ik je goed begrijp.

De Koreaanse Slet | 27-01-15 | 23:16

Brandjuhhh | 27-01-15 | 22:58

Beter?

Laat me niet lachen. Dat zooitje malloten demonstreerde voor hun eigen luie gewin. Nietsdoen met meer geld van de belastingbetaler.

Sorry maar dat is me een brug te ver.

Ondankbare schoften zijn het.

De Koreaanse Slet | 27-01-15 | 23:10

Ars Vivendi | 27-01-15 | 22:59

Ja joh. Zelfs Micha Kat wilde vanuit Wexford, Ierland een denderende toespraak geven.

Hou toch op. Marginale zeurpieten. Schandalig hoe zij de hand die ze voed in de bek spugen.

De Koreaanse Slet | 27-01-15 | 23:07

duitse herder | 27-01-15 | 22:56

Ja we weten het wel. Jouw onderneming faalde, problemen met de belastingdienst en je vluchtte naar Denemarken en jouw dagtaak is dit dagelijks te herhalen.

De Koreaanse Slet | 27-01-15 | 23:04

Dannydekr 2.0 | 27-01-15 | 21:17
Hear hear!
.
De Koreaanse Slet | 27-01-15 | 22:44
De Efteling belde net.
Ze missen de lelijkste trol.
Of je snel naar huis wilt komen.

GuusHetSchaapje | 27-01-15 | 23:03

Want?
@De Koreaanse Slet | 27-01-15 | 22:53
Omdat u uw oordeel baseert op een handjevol interviews dat de media u voorschotelt. U kent de mensen die daar stonden niet.
Los daarvan er is heel veel mis in Nederland. Deze mensen zijn misschien niet zo eloquent in het verwoorden daarvan. Maar ze hebben wel een punt.

Ars Vivendi | 27-01-15 | 22:59

@Lewis | 27-01-15 | 22:03
Wij zien ons daar :)

Driewerf Hoezee | 27-01-15 | 22:59

@de koreaanse slet
Dus jij vind het erger dat mensen op jouw kosten voor een betere samenleving demonstreren dan dat de roverheid geld uitdeeld aan andere landen waar jij voor moet betalen

Brandjuhhh | 27-01-15 | 22:58

@De Koreaanse Slet | 27-01-15 | 22:37
Ik begrijp wat je bedoelt, relatief gezien heeft iemand aan de onderkant van de samenleving (geen werk, ziek, weinig opleiding, zeg maar de onderklasse) het in Nederland heel erg goed. Het verschil tussen een minimumloner en uitkeringstrekker is zelfs miniem. In andere landen zou een bijstandsmoeder (alleenstaande moeder zonder werk) door de extended family worden opgevangen. (Zuid-Amerika). En zij kan een tv, pc, zelfs auto hebben en zij hoeft niet op straat te wonen in een kartonnen doos.
De onvrede is misschien doordat zij mensen ziet die het in Nederland veel beter hebben, maar eigenlijk heeft zij het niet slecht.
Ouderen en invaliden worden, ondanks de verhalen, goed verzorgd, reken eens uit wat dat kost,ze zijn misschien eenzaam, maar geld wordt er wel aan besteed. Eigenlijk heeft de onderklasse het best goed, en ook geen reden om het systeem te veranderen.
Maar of ze gelukkig zijn?
De jeugd is niet politiek bewust, en heeft ook geen idealen.
Veel mensen denken niet (diep) na, een select groepje is zich bewust van de situatie waarin we ons bevinden.
Stemlokalen staan vaak in bejaardenhuizen, met rolstoel en al wordt de 85 jarige de bril opgezet, en bibberig kruist hij/zij weer PvdA (Arbeid, dat moet goed zijn) of CDA (christelijk, dat moet goed zijn) weer aan...
Vandaar zie je ook dat in de praktijk de PVV nooit zijn beloofde giga winst waarmaakt bij verkiezingen.
En natuurlijk, veel mensen stemmen niet eens (meer), want teveel moeite, of ze wonen niet op het adres waar ze ingeschreven zijn.
In feite is Nederland een ongeregeld zooitje Tokkies, slim bespeeld door schijnheilige slimmeriken.
Iedereen is corrupt, er is geen ideaal en eerlijkheid meer.

King of the Oneliner | 27-01-15 | 22:57


Emigratie uit Nederland:

Periode 2000 t/m 2009

aantal 1.077.776 - gemiddeld 107.777

2010 - 128.000
2011 - 133.000
2012 - 142.800
2013 - 145.700
2014 - 144.134
2015 - 147.156 verwachting

Aantal 840.790 (laag t/m universitair opgeleid)

* Totaal generaal 1.918.566 emigranten *

Reden:

- ontbreken vertrouwen in politiek en bestuurders
- ontbreken sociale cohesie in Nederland
- rust en ruimte
- criminaliteit
- verloedering
- regelgeving

Nieuw:
- werk zoeken
- hoger netto inkomen

Politici zwijgen over NL emigranten.

duitse herder | 27-01-15 | 22:56

Ars Vivendi | 27-01-15 | 22:48

Want?

Omdat ik het misselijkmakend vind dat een zooitje malloten op mijn kosten meer eisen?

De Koreaanse Slet | 27-01-15 | 22:53

Ik ben wel een voorstander van armenhuizen en soepkeukens. Dat schrikt ook lekker af voor immigranten en het scheelt ook weer een procentje belasting of wat.

De Koreaanse Slet | 27-01-15 | 22:52

@graaf van egmont
Denk jij te weten hoe je zoiets moet aanpakken? Zo ja dan zeg ik doen. Ikzelf zou t niet kunnen maar weet wel dat het te ver gaat en dat er iets moet veranderen dus zal er zeker staan.

Brandjuhhh | 27-01-15 | 22:49

Hoezo weet je dat? Misplaatste arrogantie?
@De Koreaanse Slet | 27-01-15 | 22:44
De misplaatste arrogantie druipt van u af.
Lul!

Ars Vivendi | 27-01-15 | 22:48

Het is toch lachwekkend. Het is hier zo slecht dat je 17,000 aanmeldingen krijgt en 16,500 denkt 'och laat maar'... Ja jongens. 'Vooral doorgaan'

De Koreaanse Slet | 27-01-15 | 22:47

Ah, je kent ze allemaal persoonlijk? Ook toevallig.
Lewis | 27-01-15 | 22:04
Nee, maar jezelf indekken tegen stinkerds die in communes willen wonen (en dat dan nog verwarren met 'communisme willen') en stinkerds met palestinasjaaltjes, lijkt me toch geen heel gek idee.

Gualtiero | 27-01-15 | 22:46

Ars Vivendi | 27-01-15 | 22:37

Hoezo weet je dat? Misplaatste arrogantie?

Boze uitkeringstrekkers die kwaad zijn dat zij, de parasieten, die niets uitvoeren moeten inleveren. Het is niets anders dan minachting voor de werkende klasse.

Afschaffen. Laat ze maar lekker 8 uur per dag kauwgom van de straten schrobben.

Of honger lijden. Hun keuze.

De Koreaanse Slet | 27-01-15 | 22:44

De bedoeling was goed en de vrije tijd was er, alleen de organisator liet het afweten hoorde ik.

djiezuskrijst2 | 27-01-15 | 22:44

Dit is een van de ergste filmpjes die ik in 2015 heb bekeken. Erger me echt kapot aan die zogenaamd nette wijven die de spanning totaal niet meer aankunnen en dan de slachtofferkaart trekken. Mevrouw wilde natuurlijk 'gewoon even de stad in!' Paar nachtjes brommen voor u mevrouw, wat denkt u daar van!?

pluk-87 | 27-01-15 | 22:38

@Ars Vivendi | 27-01-15 | 22:33
Dan zijn wij het daar in ieder geval over eens.

Vageling | 27-01-15 | 22:37

@Ars Vivendi | 27-01-15 | 22:33
Dan zijn wij het daar in ieder geval over eens.

Vageling | 27-01-15 | 22:37

deze mensen kunnen niet overleven zonder te parasiteren
@De Koreaanse Slet | 27-01-15 | 22:27
Tegen zulke stompzinnige vooroordelen is geen kruid gewassen. De media scheppen er behagen in bij dit soort manifestaties kansloze types te interviewen. Want leuke quotes. Ik weet zeker dat er mensen bijliepen die wel wat te melden hadden. Maar die hoor je niet.
Enne, geniet van je welvaart en vrijheid, voor zolang als het duurt...

Ars Vivendi | 27-01-15 | 22:37

King of the Oneliner | 27-01-15 | 22:31

Als je slechts 500 losers op de been krijgt werkt het systeem. Trek je ontevreden smoelwerk weer open als je 100,000 man op de Coolsingel, de Dam en het malieveld tegelijkertijd krijgt. Tot die tijd is het wat gemekker van ontevreden verwende nesten. Droevig.

De Koreaanse Slet | 27-01-15 | 22:37

bodemloos | 27-01-15 | 22:28

Wantoestanden?

Paupers krijgen een 'houd je smoel' zakcentje, het echte gratis geld. Ga werken sukkels. Maak wat van je leven of zwijg.

De Koreaanse Slet | 27-01-15 | 22:34

Daar gaat het dus om bij een goed geoliede demonstratie machine. Mensen die een hoog IQ hebben en een goede gestroomlijnde organisatie. Nederland is niet alleen politiek versplinterd maar ook nog eens maatschappelijk. Demonstreren is zorgen voor goed omschreven doelen en mebnsen die die doelen goed kunnen verwoorden. En die de rest op sleeptouw nemen, omdat iedreen begrijpt waar het over gaat. Een demo wegens iets algemeens als afbraak van de zorg zal 70% van de jeugd niet aanspreken. Maar een demo tegen de totale verrotting van het politieke systeem zou toch meer mensen op de been moeten kunnen brengen.

Graaf van Egmont | 27-01-15 | 22:34

@Vageling | 27-01-15 | 22:27
Als je deze niet zag aankomen ben je doof, stom en blind. Dus nee, ik ben niet verontwaardigd.
Maar ik ben wel benieuwd wat er gebeurt als een goed geëquipeerd, intelligent collectief iets vergelijkbaars organiseert!

Ars Vivendi | 27-01-15 | 22:33

Occupy, Break The System, LPF, Wilders, Pegida...
Zonder visie, ballen, leiding, plan, bloedvergieten, wapens,onderlinge eenheid en motivatie en intelligentie ga je niet een systeem omverwerpen dat ALLE touwtjes in handen heeft.
Nou ja, de warme bus maar weer in, zijn we misschien op tijd thuis voor het eten en een korte samenvatting (Hé, daar loop jij!) bij Hart van Nederland....

King of the Oneliner | 27-01-15 | 22:31

@lewis
Ik heb er veel over nagedacht. Als ik ergens verontwaardigd over ben (dat kan alles zijn waar over gepraat wordt op GS), kijkt men mij wat aan en zegt men vervolgens: maak je niet zo druk. Daarna gaat men weer door met de orde van de dag. Het kan heel goed zijn dat men er net zo over denkt als ik, maar tijd is kostbaar en wordt niet besteed aan deze schijnbaar onbelangrijke zaken. Voor mij zijn al deze kleine en grote tekenen de toekomst/de afgang van Nederland, van onze kinderen en kleinkinderen. Dit wordt niet begrepen.
Nederlanders demonstreren en protesteren niet, Nederlanders blijven traditioneel stemmen. Nederlanders laten zich overhalen door gladde politici die leuk lachen en er goed uit zien. Ze doorzien niets. Ze zijn naief. Pas als ze het voelen, zullen ze beginnen het te begrijpen. Ik weet niet hoe ver weg dat moment nog is.

Als ik ouder zou zijn van zo’n misbruikt meisje zou ik waarschijnlijk alles op alles zetten om een hele zware straf voor zo’n pooier te krijgen. Ik zou niet zelf de wet in eigen handen nemen, maar je weet nooit als het om je kind gaat en als de staat/de rechter besluit zo’n mens (kan je hem zo noemen?) licht te straffen.

onnosel | 27-01-15 | 22:29

@Godsammekraken | 27-01-15 | 22:23
Ja,dat is waar. LOL!

miko | 27-01-15 | 22:28

De Koreaanse slet meent de wantoestanden aan te kunnen pakken zonder die lieden. Die mensen die in ieder geval in de benen waren.

bodemloos | 27-01-15 | 22:28

@Ars Vivendi | 27-01-15 | 22:24
'when nature calls it doesn't want to hear your story'

Natuur is natuurlijk gewoon natuur, deze mensen kunnen niet overleven zonder te parasiteren. Wat mij betreft schaffen we het helemaal af.

De Koreaanse Slet | 27-01-15 | 22:27

@Ars Vivendi | 27-01-15 | 22:22
Nope. U wel dan?

Of bent u verontwaardigd dat ik deze al zag aankomen door gebrek aan organisatie.

Vageling | 27-01-15 | 22:27

Zou die van Aarsen niet stiekem een moslim zijn?

McMarx | 27-01-15 | 22:26

@Ars Vivendi | 27-01-15 | 22:24
Ik maak me niet druk. Ik zorg prima voor mezelf en wat mij lief is. Ik werk hard en ben verre van arm. Jammer voor de socialisten maar ik geloof niet in een haven geven aan de verliezers. Daar komt alleen maar ellende van.

De Koreaanse Slet | 27-01-15 | 22:25

Als het niet bevalt rot je maar op uit dit land! O, wacht..

arie181818 | 27-01-15 | 22:24

@Karin verhoeven35097 | 27-01-15 | 22:23
En terecht! Ondankbaar paupervolk!

De Koreaanse Slet | 27-01-15 | 22:24

@XaleX_2 | 27-01-15 | 22:14
Net zo lui als Lewis is. Wil geen moeite doen voor iets dat wel eens een dooie mus is.

Vageling | 27-01-15 | 22:24

@De Koreaanse Slet | 27-01-15 | 22:21
Jij trekt wel volle zalen?

Ars Vivendi | 27-01-15 | 22:24

@De Koreaanse Slet | 27-01-15 | 22:21
Erm. Nee. Dit zijn niet eens socialisten. Dit zijn parasieten. Gadverdamme!

De Koreaanse Slet | 27-01-15 | 22:23

Ze hebben nog één troef in Den Haag. Alle toeslagen wegtrekken. En geloof mij. Eens gaat dat gebeuren. Door de absurde huurverhogingen die worden toegestaan moet de belasting meer toeslagen betalen. Daarop zal straks ook zeker op worden bezuinigd

Karin verhoeven35097 | 27-01-15 | 22:23

@miko | 27-01-15 | 22:05
Hoe hou je ze uit elkaar?

Godsammekraken | 27-01-15 | 22:23

Power to the people!

BlueStar | 27-01-15 | 22:22

@Vageling | 27-01-15 | 22:18
Jij trekt wel volle zalen?

Ars Vivendi | 27-01-15 | 22:22

Aluhoedjes, hippies, communisten, een verdwaalde PVV-er, socialisten.

Uitkeringtrekkers (allemaal) die meer gratis geld willen.

Het rottende pus van de maatschappij, het afvoerputje van de verzorgingsstaat.

Eerst wat doen dan je muil open trekken. Domme socialisten, niets is voor niets.

De Koreaanse Slet | 27-01-15 | 22:21

@Russells Teapot | 27-01-15 | 21:34
Yes!
Dit soort mensen is decennia lang geïndoctrineerd door de linkse elite.
Die elite bestaat uit gestudeerde gutmenschen die een positie bekleden waarmee hun zakken rijkelijk gevuld worden. Ze hielden de working klasse dom, dommer, domst. In dit filmpje zien we de schamele half verrotte resten van de failliete linkse onbenulligheid.
Er is een nieuwe werkelijkheid, je moet knokken voor een boterham en je vijand is de islam. Read is or eat it!

Peshmelba | 27-01-15 | 22:20

@Russells Teapot | 27-01-15 | 21:34
Yes!
Dit soort mensen is decennia lang geïndoctrineerd door de linkse elite.
Die elite bestaat uit gestudeerde gutmenschen die een positie bekleden waarmee hun zakken rijkelijk gevuld worden. Ze hielden de working klasse dom, dommer, domst. In dit filmpje zien we de schamele half verrotte resten van de failliete linkse onbenulligheid.
Er is een nieuwe werkelijkheid, je moet knokken voor een boterham en je vijand is de islam. Read is or eat it!

Peshmelba | 27-01-15 | 22:20

Zoals ik dus al verwachtte. Zag er al kneusig uit. Facebook zondermeer altijd min oneindig. Tokkies die zeggen ik ga maar niet komen. Waarbij uber tokkies nog echt gaan.

Jammer weer. Grote praatjes vullen geen enkele gaatjes. Zag hem al aankomen. Kan niet zeggen dat ik er om treur.

Binnenhof bezetten kost ballen en mensen met een IQ van minimaal 3 cijfers. Doe je niet zomaar even omdat het stoer is.

Einde break the system. Next!

Vageling | 27-01-15 | 22:18

@XaleX_2 | 27-01-15 | 22:14
Wat zei je dan op PowNed?
*lui is*

Lewis | 27-01-15 | 22:15

Zie mijn comment op powned over dit onderwerp. En verder laat het natuurlijk zien hoe bang, maar vooral ook hoe nep en hypocriet de gevestigde politieke elite is. Eng Bilderberg wannabe mannetje v Aartsen is er een opzichtig voorbeeld van.

XaleX_2 | 27-01-15 | 22:14

-weggejorist-

Karin verhoeven35097 | 27-01-15 | 22:13

@onnosel | 27-01-15 | 22:03
Wat een goede tegel.
Ik had het er net op Twitter met iemand over - Nederlanders slikken erg veel. Ik weet niet eens of het lafheid is, het zit gewoon niet (meer) in onze genen om fel te worden, om ergens tegen in opstand te komen. Neem het feit dat joden in dit land steeds vaker onveilig zijn, waar het vanmiddag over ging - ik weet zeker dat heel veel Nederlanders zich daar heel kwaad om kunnen maken, maar wat gebeurt er vervolgens? Helemaal niets. (Ook niet door mij, nee.) We zijn een fatsoenlijk volk, maar ik vrees dat dat een beetje is doorgeslagen.
Ik zei het hier vanmiddag ook al over die toestand in Valkenburg: in vrijwel elk ander niet-West-Europees land zou het ondenkbaar zijn dat zo'n loverboy gewoon weg zou komen met zijn daden zonder dat de familie/omgeving van dat meisje verhaal kwam halen. Ik vind dat niet eens verkeerd, ik ben blij dat we (nog) in een relatief fatsoenlijk land wonen, maar het zegt gewoon veel over onze volksaard.
Benieuwd naar jouw duiding en die van anderen.

Lewis | 27-01-15 | 22:11

Als je het dan toch over demonstreren hebt. Vroegah waren het de studenten die de protestmotor aanslingerden. Hoor ik al jaren niks van. Zij zijn de toekomst en zitten nu al gevangen in hun studietijd. Totaal voorgeprogrammeerd. Het is godverdomme hun toekomst. Gooi de knuppel eens in het hoenderhok!

Graaf van Egmont | 27-01-15 | 22:11

Hoeveel demonstranten zou GeenStijl op de been kunnen krijgen voor een demonstratie tegen ongebreidelde EU bemoeienis, graaien in de zorg, onderste stenen die onder blijven liggen, taakstraffen voor moordenaars (maak het rijtje af en kleur de plaatjes)

Ars Vivendi | 27-01-15 | 22:09

@Godsammekraken | 27-01-15 | 21:36
Ken dat soort types.
Vaak hoor ik in mijn omgeving ook dat er geen samenhorigheid meer is.
Als ik dan vraag wat ze zelf aan vrijwilligerswerk doen blijft het ook vaak stil.

@Matt Damon | 27-01-15 | 21:13
Ben jij het debiele broertje van supermathijs?

miko | 27-01-15 | 22:05

@Gualtiero | 27-01-15 | 21:59
Ah, je kent ze allemaal persoonlijk? Ook toevallig.

Lewis | 27-01-15 | 22:04

@gualtiero
Daar heb je zker een punt maar vind wel dat alle nederlanders het recht hebben om normaal te kunnen leven.

Brandjuhhh | 27-01-15 | 22:04

Ik heb naar het filmpje gekeken, maar het geluid uitgezet.
Nederlanders, veel gepensioneerden, wat jonge mensen. Niet veel publiek.
De politie duwt mensen weg. Het lijken mij mensen die geen vlieg kwaad zullen doen. Zij waren er. Ze hebben het opgebracht.
Het is een begin, deze demonstratie. Misschien het eerste schaap over de dam.

Aan de andere kant de politie: paarden, honden, knuppels of hoe die slagwapens ook heten, arrestantenauto’s?. Heel veel van alles, zo te zien.
Ik heb respect voor de politie. Zij hebben net als de meeste reaguurders een gezin waar ze voor moeten zorgen. Ze zijn aangenomen om van Nederland een veilig land te maken en het zo te houden. Zij krijgen echter het bevel de demonstratie tegen te gaan. Zij luisteren. Het zijn goede soldaten.

Vergeleken met de beelden van vorig jaar, waar de IS vlag meegedragen werd, waar dolgedraaide buitenlandse jongeren schreeuwden en dreigden, was dit niets. Vorig jaar werd er noppes-niets gedaan.
De politiek is lam. Onze bestuurders vinden het makkelijker om deze kleine demonstratie weg te knuppelen dan andere groeperingen iets te verbieden. Dat is het probleem. Nederlanders zijn te kneden, autochtonen zijn makkelijk, flexibel. Zij dreigen niet.

onnosel | 27-01-15 | 22:03

@Driewerf Hoezee | 27-01-15 | 21:49
Goeie vraag.
Naar een goed georganiseerde Nederlandse Pegida-demonstratie zou ik zeker gaan.

Lewis | 27-01-15 | 22:03

Oproer politie. Van die getrainde lui, die ons pas gaan beschermen als de bladen van de ventilator slap naar beneden hangen vanwege hun lading.

bodemloos | 27-01-15 | 22:02

@Driewerf Hoezee | 27-01-15 | 22:00
'Nee hoor' = 'Niks hoor'

Driewerf Hoezee | 27-01-15 | 22:01

Ik heb respect voor deze mensen!
De volksvertegenwoordigers vertegenwoordigen allang het volk niet meer. Het enige waar zij aan denken is eigen gewin...
"Wel je stem willen hebben, maar niet je stem willen horen"

number668 | 27-01-15 | 22:01

@McNulty | 27-01-15 | 21:57
Nee hoor. Volgens de tegel van Dannydekr 2.0 (21:17) kunt u TV-kijken, naar bed en morgen gewoon weer aan de slag. #ironieteken

Driewerf Hoezee | 27-01-15 | 22:00

Waar ik het met deze mensen mee eens ben, is dat ook ik vind dat de huidige democratie niet werkt. Dat ik dat vind ligt dan wel weer vooral aan dit soort mensen. Wat mij betreft verdient namelijk niet iedereen stemrecht.

Gualtiero | 27-01-15 | 21:59

Ze staan er inderdaad. Maar deze groep komt niet met uitgewerkte plannen van hoe het dan anders zou moeten. Ze komen met tenenkrommende slogans zonder inhoud. Dat er veel mis is? Eens. Er moet wat veranderen? Ook eens. Maar hier zit ik niet op te wachten.

GDS | 27-01-15 | 21:59

Kies voor ons Pannekoek! Plus 100.

Piet Karbiet | 27-01-15 | 21:58

Ik was vandaag aan het werk, wat heb ik gemist?

McNulty | 27-01-15 | 21:57

Ben ik weer. Ik zit er mee dat zo'n idioot als Van Aarsloch hier fel liet ingrijpen door de ME, terwijl bij de beruchte IS-fanboydemo('s) niks werd gedaan. 'Schande' roepen heeft niet echt zin, maar het blijft mij boos maken.

Driewerf Hoezee | 27-01-15 | 21:57

Het moet allemaal een beetje beter georganiseerd worden. Net als Pegida regelmatige bijeenkomsten afroepen. Ze hoeven niet echt door te gaan, als de politie maar z'n overuren maakt. En dan na een paar weken op 1 dag op 4 plaatsen tegelijk demonstreren. Dat houd de politie bezig en maakt ze moe.
Zo op deze manier gaat 't niet lukken.
Ik hoop dat ik niet opgepakt word voor opruiïng.

hotnot | 27-01-15 | 21:57

De politie die daar hun werk staat te doen uitmaken voor "nazi's", dan begrijp je er sowieso helemaal niks van.
Ik zou zeggen; uit je slachtofferrol en met je luie reet aan de slag.

Peshmelba | 27-01-15 | 21:56

Verdeel en heers. Zelfs de revolutionairen beginnen gelijk al weer zich te verdelen. Als heel Nederland eens met elkaar opkomt voor Nederland, is het zo gedaan met de heersende kliek (daar bedoel ik dus plucheklevers, graaiers, ook koningshuis, en alle tut-tut-tut-ho-ho-ho meneren in pakken die al jarenlang dit land aan het afromen zijn en bewust tegenstand smoren en dit land naar de vernieling hebben geholpen.
Joden, homo's en bejaarden kunnen niet meer veilig over straat, mensen nemen geen kinderen meer, een belastingdruk van 70% (loonbelasting plus btw plus accijnzen) en je krijgt er niets voor terug.

King of the Oneliner | 27-01-15 | 21:55

Die van Aarsen heeft alleen nog maar een Zuid-Amerikaanse generaals pet nodig, zo'n heule grote om dat gigantische verotte ego in te verbergen.
Wat een ongelooflijk foute hufter is dat toch!

Bad Karma | 27-01-15 | 21:52

@Lewis | 27-01-15 | 21:43
Wanneer gaan we?

Driewerf Hoezee | 27-01-15 | 21:49

@King of the Oneliner | 27-01-15 | 21:32
Ook voor u: raak stuk. Een beetje zoals dat blonde vrouwtje op 00:57 zegt: eerst het eigen land op orde. Dan de rest maar is helpen.

Driewerf Hoezee | 27-01-15 | 21:47

It's time for revolution.

trip666 | 27-01-15 | 21:45

ik heb wel respect voor deze mensen. Zij doen ten minste iets, laten hun stem horen.
Maar dat helpt dus niets.
Zou dat geen aanleiding zijn om wakker te worden.
En wat de media dan vervolgens laten zien van deze demonstratie? Een foto van twee josti's die vergeten zijn hun kunstgebit in te doen. Heeft Rutte c.s. ook weer wat te lachen.

Je kan hier wel badinerend over doen maar deze mensen trekken wel hun bek open. Met of zonder kunstgebit.

Ars Vivendi | 27-01-15 | 21:44

@Dannydekr 2.0 | 27-01-15 | 21:17
Je hebt gelijk. Ik overwoog lollige, misschien zelfs denigrerende opmerkingen over een paar van die mensen te plaatsen, maar ze stáán er wel. Wij roepen hier in de panelen al jaren dat 'iets moet gebeuren', we zijn jaloers als in andere landen wel grote demonstraties ontstaan, maar *zij* staan op het Malieveld, en van ons waarschijnlijk alleen Van Leeuwen.

Lewis | 27-01-15 | 21:43

@Dannydekr 2.0 | 27-01-15 | 21:17
Goed stuk. Hoewel de demo niet erg duidelijk was (ik zag linksmenschen, gekkies, lonsdale en Grunningers) staan deze mensen er wel. En wij plempen hier wat. Maar het komt, ooit...

Driewerf Hoezee | 27-01-15 | 21:42

Het invoeren van het basisinkomen is een van hun standpunten. Dan weet je wel met wat voor lui je te maken hebt.

GDS | 27-01-15 | 21:41

Links of rechts maakt niet meer uit, ze zijn het zat en hadden de moed om te demonstreren.

doskabouter | 27-01-15 | 21:41

Jammer dat degene die er niet zijn geweest niet zien dat er ook gewoon 'DOODNORMALE' hardwerkende mensen bij waren... De volgende keer ben ik er weer bij en zal ik weer een vrije dag moeten opnemen, ben er helemaal klaar mee. Dus alle mensen die het ook zat zijn laat je zien en horen.

Brandjuhhh | 27-01-15 | 21:39

@miko | 27-01-15 | 21:29
Hij had inderdaad een verhaal dat er broodnodig een revolutie moest komen maar gevraagd waarom hij niet gewoon begon, bijvoorbeeld door zijn eigen 100 miljoen wat breder uit te smeren, was zijn antwoord dat jij daar natuurlijk niet aan kon beginnen. De revolutie moest eerst lekker op gang zijn en dan zou hij eens kijken.

Grappig mannetje om naar te kijken als ie bijvoorbeeld een setje pro-lifers afzeikt maar verder een windbuil en lafaard. Precies het soort holle rethoriek en drama waar linkse meisjes mee dwepen heb ik wederom moeten constateren.

Godsammekraken | 27-01-15 | 21:36

Strak ingegrepen van Aarssen!
Volgende keer ook doen op de vaillantlaan!
Griezel.

anti-fatwa | 27-01-15 | 21:35

Je kan die mensen weg zetten als paupers zoals sommigen hier doen. ik heb best wel respect voor deze mensen die wel proberen op te komen voor de Nederlandse bevolking.
Hulde voor deze mensen. Ik hoop dat iedereen ziet hoe eng Nederland inmiddels is geworden.
Vreedzame demonstranten worden door de overheid met geweld verwijdert als de overheid dat zo graag wil.
En nu maar roepen dat alleen in dictaturen de politie zo optreed. Nederland is geen vrij land meer.

memyzelfandai | 27-01-15 | 21:34

Tja, als ik dat programma zo eens lees, met al die culturele en/of multiculturele onderdelen, dan denk ik dat de grootste reden voor de lage opkomst is dat er al vrij snel een bepaalde politieke geur aan hangt, wat mensen afstoot.

Zeg maar die geur van linkse, politiek correcte, betrokkengoedmensen die heel erg graag willen laten zien hoe goed en deugend zij zelf zijn, terwijl ze instemmend knikkend en bedachtzaam aan het hipsterbaardje plukkend naar acoustische muziek luisteren waarover maatschappelijk geëngageerde lyrics worden gefluisterd.

Die het liefst de grenzen wagenwijd open zouden gooien, zodat er nóg meer mensen van mooie andere culturen binnen komen die zij dan weer met veel bombarie kunnen Verwelkomen en Tolereren.

Mensen die alle punten die GS hier opnoemt waarschijnlijk nooit aan zouden kaarten omdat ze bang zijn om als een PVV-er te klinken.

Daar wil je als normaal mens natuurlijk ook niet tussen staan. Ik hoop natuurlijk ook op een protestbeweging als Pegida, maar met dit halfzachte politiek correcte gedoe kom je er niet, dat soort mensen heeft de problemen juist veroorzaakt. Dit is het soort mensen dat nu in Duitsland tégen Pegida protesteert.

Russells Teapot | 27-01-15 | 21:34

@Berkemef | 27-01-15 | 21:08
Brievenschrijvers??? Ik zou reaguren niet bepaald brieven schrijven noemen!

miko | 27-01-15 | 21:33

Als hoofd van een gezin kon ik helaas vandaag er niet bij zijn, omdat ik niet mijn leven kan opofferen als rebel/revolutionair. Moet helaas aan de toekomst denken van mijn gezin, en er moet brood op de plank komen.
Als je nog jong bent, zou je best wel eens meer een tegengeluid moeten laten horen, want Nederland wordt langzamerhand een politie-controlestaat, waarbij alles draait om geld voor de banken en de elite alles bepaalt, voorbeeldje: het verplicht meedoen aan Europa, huurverhogingen, huizentekort, werkloosheid, ongelofelijke manier snoeren van vrijheid van meningsuiting.
Ja, aan de ene kant is Nederland ('s zomers) best te doen, en iedereen (veel mensen) kan op vakantie, heeft geen honger, heeft auto, en mobiel+computer.
Aan de andere kant, de kosten van het gewone leven zijn voor de gewone man uit de pan gestegen. Veel mensen van mijn generatie (generatie X) hebben maar geen kinderen genomen, door de voortdurende negatieve stemming, en ook is het moeilijk te combineren met werken, en duur. Daarnaast zagen we dat er wel geld was voor het buitenland, de EU, en moslimknuffelen, terwijl als jijzelf aan de beurt wil komen voor bijv. een uitkering, je als crimineel en fraudeur wordt behandeld.
We zijn vreemden in eigen land, op de basisschool zie je weinig autochtone Nederlanders meer in de stad.
Waarom zou je je nog inzetten voor Nederland, als alles door de elite wordt weggegeven?
huurhuis/koophuis is duur
auto/benzine is duur
vaste contracten/woonruimte voor de jeugd is er niet
multiculti/pol.correct: hoofddoekjes krijgen mooie baantjes bij gemeente en dergelijke.
Zwarte piet mag niet: Offerfeest (kelen van schapen=top.
En ga zo maar door.
De miljarden vliegen om de oren, behalve voor Nederlanders, die mogen naar de voedselbank.

King of the Oneliner | 27-01-15 | 21:32

@miko | 27-01-15 | 21:29
Daar zegt die toch ook dat hij net die macht wilt, omdat hij bang is het zelfde te worden.

wica128 | 27-01-15 | 21:31

@Godsammekraken | 27-01-15 | 21:03
Ik vind Russel Brand het type revolutionair die als hij eenmaal aan de macht komt erger zal zijn als zijn voorgangers. Dat zie je aan zijn ogen.

miko | 27-01-15 | 21:29

Los van dit clubje geeft het wel aan dat men knap zenuwachtig is in 070, strakke beveiliging voor het binnenhof tuig.

Uw Verzekeringsadvis | 27-01-15 | 21:28

Bizar dit. De volgende keer ben ik erbij.

Steak Barbaar | 27-01-15 | 21:28

Alsof het de dames en heren politici ook maar ene ruk interesseert dat er iemand op het Malieveld staat te demonstreren.
Maar als je zegt dat je wel even langskomt op het Binnenhof, dan beginnen ze hem te knijpen.

VanBukkem | 27-01-15 | 21:22

Als je niet meer kan beroepsboeroepen zal je een ander beroep moet zoeken...

Sjakie Snel | 27-01-15 | 21:19

Jammer maar wekkicht meer gegadigdenn een volgende keer, nederlanders zijn klagers maar geen aktievoerders, daarom kan onze roverheid hier dan ook alles voor elkaar krijgen. Chapeau voor de mensen die er waren, hou vol!

rowe | 27-01-15 | 21:19

Het gepeupel moet op afstand gehouden worden, vandaar het ik-heb-maling-veld

Finn | 27-01-15 | 21:18

Ach, we kunnen er allemaal om lachen, maar ik heb enigszins respect voor deze mensen. Zij zijn de eerste onder ons die hun stem laten horen. De kansloze minima, zij die nog weinig te verliezen hebben omdat ze alles al zijn kwijtgeraakt of nooit de kans hebben gehad om iets te bezitten.
-
De loonslaven (zoals ik) die naar hun werk moeten om de huur of hypotheek te kunnen betalen zijn er in hun hoofd ongetwijfeld mee bezig, maar laten zich helemaal uitkleden tot ze uiteindelijk zelf niets meer hebben. Pure angst omdat men simpelweg gevangen zit in het systeem en geen kant op kunnen. Dan maar een pientere comment op Facebook om te laten zien dat je er mee bezig bent, ondanks het feit je op je luie gat blijft zitten.
-
Het is eigenlijk best bedroevend. Je gaat naar je werk, je eet als je thuis bent, kijkt wat TV, gaat slapen en gaat weer naar je werk. 5 van de 7 dagen (soms meer). De andere dagen dat je 'vrij' bent moet je besteden aan achterstallige klusjes en onderhoud van je treurige bestaan of om bij te komen van je drukke werkleven.
-
We hebben meer dan genoeg reden om massaal te protesteren, we worden nota bene uitgekleed waar we bij staan en doen helemaal NIETS! Onze regering smijt het geld naar het buitenland maar ondertussen staan onze ouderen godverdomme met hun poten in de pis! Banken worden uitgekocht over de rug van onschuldige burgers en wij doen godverdomme helemaal niks. Daarnaast wordt alles met betrekking tot onze privacy kapot geschopt en misbruikt. We staan erbij en kijken er naar alsof of het ons geen bal interesseert.
-
Mensen maken zich eerder druk om een facelift van een fucking Gerard Joling en loopt massaal te janken als Patty Brard op haar muil gaat. Wat is dit voor kansloze maatschappij? Kinderen op school wordt geleerd om te functioneren binnen deze maatschappij als zijnde loonslaaf, maar iedere vorm van echte kennisvergaring en kritisch denken wordt afgestraft.
-
Dit belooft niet veel goeds voor de toekomst en we zullen pas ontwaken als het echt te laat is. Maar ja, dan is het dus al te laat.

Dannydekr 2.0 | 27-01-15 | 21:17

@Matt Damon 21:13
.
Uw overheid rooft 50-80 procent van uw inkomsten, levert uw soevereiniteit over aan een vreemde mogendheid en schendt op nog wel 100 andere manieren uw privacy of recht op zelfbeschikking, maar heeft volgens u het beste met u voor....???
.
Lol!

De Libertariër | 27-01-15 | 21:17

Grappig!! Extreem links tuig dat in aanmerking komt met de ultieme consequentie van hun ideologie en vervolgens verontwaardigt 'nazi's en politiestaat' tegen de politie begint te roepen.... LOL!
.
Mon dieu, wat een dwazen....

De Libertariër | 27-01-15 | 21:14

Naast de absurde verkeersboetes en het huidige kabinet is Nederland een van de beste landen op de wereld om geboren te worden. We kunnen zeuren over het systeem wat we willen maar, we moeten niet vergeten dat Nederland het beste met ons voor heeft. (Op de boetes na)

Matt Damon | 27-01-15 | 21:13

@terreurinmneur | 27-01-15 | 21:11
Wordt toch verboden.

Lewis | 27-01-15 | 21:11

Wanneer komt er eens een goed georganiseerde Pegida demonstratie in Den Haag?

terreurinmneur | 27-01-15 | 21:11

En, wat Petrus de Rewa zegt!

Einde van de Domheid | 27-01-15 | 21:10

Je ziet wel duidelijk de opkomst van de korte pittige babyboom kapsels op Facebook in dit filmpje terug. Wat is er opeens met de kreet lui werkschuw tuig voor dit soort volk gebeurd? Wat een zooitje ongeregeld weer, ik zie geen doodnormale burgers.

kicktherabbit | 27-01-15 | 21:10

Ik vraag me toch af wie hier nu de grootste schoften zijn… de Islam die o.a. homo's kopschopt, of de overheid die de democratie kopschopt.

kanon0503 | 27-01-15 | 21:10

Het is maar goed dat deze mensen op het Malieveld staan. En geen toegang hebben tot het Binnenhof.

BjdeB | 27-01-15 | 21:09

Nederlanders zijn brievenschrijvers, geen demonstranten.

Berkemef | 27-01-15 | 21:08

Blij dat ik vandaag voor deze gekkies gewerkt heb. Zodat al die politie-agenten de orde konden handhaven.

BjdeB | 27-01-15 | 21:07

Blank slachtoffer. Donkere daders. You do the math.

omwenteling | 27-01-15 | 21:07

Pffff wat is dat Malieveld toch groot hè?

Godsammekraken | 27-01-15 | 21:06

ze hadden gewoon wat isis sympathisanten mee moeten nemen dan mocht het wel van die Judas de Laffe

nikkipikki | 27-01-15 | 21:05

-weggejorist-

Godsammekraken | 27-01-15 | 21:04

@Godsammekraken | 27-01-15 | 21:03
Spoelen naar 4:37...

Godsammekraken | 27-01-15 | 21:04

Bij een andere demo greep de burgervader niet in.

Petrus de Rewa | 27-01-15 | 21:04

Het zal misschien geweest zijn omdat Russell Brand, hoewel hetzeldfe van mening (fuck the system), het toch een beetje eng vond voorop te lopen:

www.youtube.com/watch?v=tXKQ6eeyhhU#t...

Godsammekraken | 27-01-15 | 21:03

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken