Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

BREKEND! Giel Beelen is bekeerd tot islam!

ANP-27305606.jpgIedereen en Glamora.ma vraagt zich af wat de fuck er aan de hand is met Giel Beelen. Atze de Vjeze vermoedt zelfs dat Giel Beelen gehackt is. Wij weten het. Giel Beelen is moslim geworden. Een krankzinnige theorie? Nee, de onvermijdelijke en schitterende waarheid. 1) Giel is de laatste jaren steeds spiritueler geworden. Predikt liefde, respect en vrede, iets waar we de islam ook van kennen. 2) Nam onlangs ineens aanstoot aan het beledigen van de Profeet. 3) Noemde GeenStijl vervolgens een 'propagandakanaal erger dan een fout land', ook iets wat moslims vaak plegen te doen. 4) Hield dit weekend een preek tegen bier op het Noorderslagfestival. Want niet halal, denken wij dan. TAKBIRI! 5) Tot slot valt iedereen over je heen en noemt iedereen je een respectloze lul, terwijl je alleen maar vrede en respect predikt. Nou, er zijn heel wat moslims die zich daarmee goed kunnen identificeren. Kortom, dit alles schreeuwt dat Giel Al-Belal (Beelen klinkt teveel als Baileys, is haram) zich bekeerd heeft tot de islam, is onze conclusie. Fantastisch! Is toch mooi, dat dit gewoon kan in ons land? Dus Giel, hou dit geheim niet langer voor jezelf. Kom uit die burKast! Je hoeft echt niet bang te zijn dat Wilbert Mutsaers je gelijk overplaatst naar FunX. Voor 3FM juist goed dat er gewerkt wordt aan dat multicultikoranquotum. Sharia Request, je weet zelf! Van ether naar Akbar; van prijzenpakket naar minaret; van je op de radio door een hoer laten pijpen, naar alle meisjes van halal voor het grijpen. RESPECT!

Reaguursels

Inloggen

Niet iedereen is zo zwart-wit hoor... als je nuance aanbrengt ben je meteen 'fout' en wordt je dus in de zeik genomen en voor schut gezet. Zo van 'wij zijn goed en hullie zijn fout'en als je het er niet mee eens bent hoor je bij de vijand.

Sjoukeh | 21-01-15 | 17:30

Hij heeft z'n naam laten veranderen in Giel 'Bijlen', hij wil ook gezellig hoofden afhakken...

Justinus | 21-01-15 | 01:00

Volgende maand: Mohammed al Beelen is in Sirie tijdens een drone attac vanachter zijn galasnikov weggeblazen, niets meer van vernomen, houwen zo

williamrightfoot | 20-01-15 | 22:31

Ha, die smakeloze bril bij dat viezige baardje en dat lullige mutsje. Geslaagde make-over, niks meer aan doen!

medusa324 | 20-01-15 | 13:35

Mijn kwartje valt. Onguur uiterlijk, PvdA fan, vieze baard, praat peop, leeft op kosten van de staat...... ....... dat ik het niet eerder in de gaten had !!!

Lichtstadfan | 20-01-15 | 11:46

J. Jarig | 20-01-15 | 08:49 Zucht.

Willianus Wortelus | 20-01-15 | 09:58

Nog geen reactie van meneer Beelen zelf? Of heb ik 'm gemist?

J. Jarig | 20-01-15 | 08:49

Achillesgiel

edjekaddetje | 20-01-15 | 07:25

Waarom vergelijken mensen de islam met het jodendom, terwijl ik de islam liever vergelijk met de jehova's. Die geloven ook ind e dag des oordeels.

Klopt overigens wel dat het 'Westerse leven' inhoudsloos is geworden nu dankzij het neosocialisme (exact zelfde als neoliberalisme) het individu is gedegradeerd tot 'consument'. Spirituele vraagstukken doen er niet meer toe en dat gat wordt opgevuld door islam.
Waren het maar boedhisten die hier waren, dan was nederland tenminste nog een land met toekomst

stekelvarkentje | 20-01-15 | 06:15

By the way..... dat cappy staat hem wel geil!!!

Thorolf | 20-01-15 | 01:23

Dat is mooi! In de islam is geen plek voor muziek, laat staan Rammstein! Zijn we eindelijk van hem verlost. Zo zie je maar..... een verlossing die een verlossing tot gevolg heeft 😉

Thorolf | 20-01-15 | 01:22

Ach de enige die het moeilijk maakt voor giel beeven is giel beelen.De schopper tegen alles is nu het mietje van alles geworden. Niks meer niks minder. Ik denk dat hij te oud word. Meestal worden ze dan ineens softe droppies.Het is niet anders.Niks meer aan te redden dus.

tweetybird | 19-01-15 | 23:07

Giel is alleen maar geil op zichzelf.

blauwe zander | 19-01-15 | 22:58

Er woont een homo een paar huizen verderop en volgens hem is Giel zo lelijk dat ze hem zelfs in de darkroom niet willen hebben.

eerstneukendanpraten | 19-01-15 | 22:47

Giel is een hoe..... product van 1000 vaders.

Dum Fuk | 19-01-15 | 21:41

Giel Debiel

TECHNO AFILIATED | 19-01-15 | 20:47

@giel@3fm.nl | 19-01-15 | 15:20
Toch +1 voor de reactie. Want we zijn in ons eenkoppige genre ook gewoon knijter mainstream.

Driewerf Hoezee | 19-01-15 | 20:34

giel@3fm.nl | 19-01-15 | 15:20
Als je nu je eigen podium(radio) zou gebruiken om quid eens ff flink door de mangel te halen heb je volledig gelijk. Die gast weet wel waar een begin zit maar een eind in provocatie's kent hij helaas niet.
Meld wel ff wanneer je je telefoon en twitter openzet.

Sexpresso | 19-01-15 | 20:08

Een gehaakt mutsje en een knot wol onder kin doet toch wel veel voor Giel lol.

lanexx | 19-01-15 | 19:38

Aartslelijk is hij al.

Ruud5 | 19-01-15 | 19:34

Toen ik Chiel hoorde zeiken over het bier smijten,dacht ik "Hee een levende volkskrant".
Oja en jouw saoedische vrienden hebben afgelopen weekend met liefde een vrouw op straat onthoofd.peace man met bloemetjes en pastelkleuren enzo.

diddley2 | 19-01-15 | 19:30

Ach je kan het hem eigenlijk niet eens kwalijk nemen ook, ik denk dat Giel, z'n moeder en vele anderen uit zijn familie na zijn in mijn optiek grappige lulverhalen over aftrekkende oom rituelen bij moslims inmiddels meerdere royale doodsbedreigingen hebben ontvangen.
Want zo werkt dat nou eenmaal in Nederland, heb je het over wat voor minderheid (?) dan ook, op een manier die hun niet zint dan breekt de pleuris uit en is het buigen of barsten want ook daar zijn we erg goed in in Nederland, in toegeven en de goede vrede bewaren, water bij de wijn doen totdat er alleen nog maar water over is.
Giel is gewoon een prachtige reflectie van de maatschappij, een hoop roepen maar als het eenmaal te heet onder de voeten word inbinden en het ergste is nog hij is er niet eens eerlijk over, wees een vent en zeg gewoon dat je gevoel voor schijnveiligheid belangrijker voor je is dan zeggen wat je echt voelt of denkt op de radio.

En laten we eerlijk zijn hoe moet Giel zichzelf beschermen, die breekt nog geen knakworst in tweeën...

NatteAugurk | 19-01-15 | 19:28

@giel@3fm.nl | 19-01-15 | 15:20
"Als je niet meeloopt met de meute dan ben je een extremist?"
Dat is zo'n beetje het motto van de omroep waar je voor werkzaam bent meneer Beelen.

BigusDickus | 19-01-15 | 19:27

carramba 15:17
Uit zijn bijnaam: pedogiel !

Der Schnitzeljäger | 19-01-15 | 19:20

Nu die dikke homo nog... Kan dat, een grijnzende moslim?

Hoe zou het ondertussen met Volkert gaan?

bitterpete | 19-01-15 | 19:10

Giel is gewoon een LUL!

Mijnheer Harmsen | 19-01-15 | 18:50

Giel, Giel, Giel ,,,,,,,,,,wat is er met je aan de hand.
Ik vond je altijd een toffe gast, maar wat bezielt je nu?

Giel Beelen Naait Rapper Metz ( Nieuwe Beelden) !!!
@Swedish Chef | 19-01-15 | 14:25

Hyperventilator | 19-01-15 | 18:13

giel@3fm.nl | 19-01-15 | 15:20

Maar, zeg eens eerlijk. Die bier-preek komt toch erg hypocriet over uit jouw mond, of niet ?

Rammstein | 19-01-15 | 17:40

is teveel home land gedachte

dolffie | 19-01-15 | 17:33

Heb, als Studio Brussel-luisteraar, Giel Beelen eens bezig gehoord op de radio. Mensenlief zeg. Hij zou in België niet eens op een regionale zender mogen presenteren.

hedar85 | 19-01-15 | 17:32

Rachar | 19-01-15 | 14:53
Muzikanten zijn er doorgaans niet blij mee, met een bierdouche. Heb jij eindelijk na lang sparen je vesterker en je gitaar bij elkaar of een monitor, gaat er bier over heen.
kloopindeslootjijook | 19-01-15 | 15:02
---
Ja, dat is natuurlijk zo, ik heb al gezien dat het met bier gooien een tradionele vorm van afzeiken is. Voor Giel terecht, voor Ilse de Lange niet, vind ik.

Rachar | 19-01-15 | 17:28

-weggejorist-

Brede Blik | 19-01-15 | 17:25

Mogelijk staat Giel op het punt naar Syrië af te reizen om zich bij IS aan te melden voor de strijd tegen Assad. Die jongens van IS zullen hem pressen om zich op te blazen ter verkrijging van het marteldom.
Ze maken hem lekker met die 72 maagden die voor hem klaarliggen.

haidewietska | 19-01-15 | 17:19

Overigens, het gaat hier om iets... moest het zijn.

Rachar | 19-01-15 | 17:18

cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/radio3/...

... was het filmpje zoals vanuit de studio opgenomen, rapper Metz heeft wel wat kunnen zeggen, zie ik nu, dus... in deze film www.youtube.com/watch?v=BQNtAFGYd10 was geknipt, zodat ik dacht dat rapper Metz helemaal niets heeft kunnen zeggen, maar dan toch, vind ik het goed dat hetgeen niet is uitgezonden, omdat het door de studiogasten is opgenomen, wij hier toch kunnen zien, want het geeft goed weer wat de ware aard van het beestje Giel is. Overigens, het gaat hier iets wat wel al in 2009 is gebeurd, het internet heeft het onthouden dus, maar ik zie het nu pas voor het eerst.

Rachar | 19-01-15 | 17:17

Sharious Request. Had iemand die al bedacht?

Driewerf Hoezee | 19-01-15 | 16:59

hij was niks is niks wordt niks mislukt DJ´tje

rukkieduck | 19-01-15 | 16:43

Was zijn lul wel halal toen hij zich door een lolita'tje liet kluiven onder zijn mengtafel?

R.B.Scott | 19-01-15 | 16:36

eerstneukendanpraten | 19-01-15 | 16:29

Die laatste zal wel mediatraining hebben gehad in Syrië.

The_Challenger | 19-01-15 | 16:35

Giel is een sukkel :S

Mark741 | 19-01-15 | 16:33

Moet je eens naar oude foto's van Chiel kijken, dan snap je waarom. Rotte tanden en een lelijke kop. Ook nu een raar mannetje. Al die haatbaarden lijken meer op orks dan op mensen. Zal wel iets zijn met dat uiterlijk je innerlijk weerspiegelt.
Verder is Chiel dus een loser die de weg kwijt is. Voldoet aan het profiel van de gemiddelde moslim of moslimlikker.

The real McCoy | 19-01-15 | 16:33

The_Challenger | 19-01-15 | 16:17

Igor heeft een ban, misschien wel een permaban dus of die nog terugkomt? Nou ja, Bakito kwam er ook opeens weer aanzetten...

eerstneukendanpraten | 19-01-15 | 16:29


anti-allahhhh | 19-01-15 | 16:03

Die is zijn salaris aan het tellen...

eerstneukendanpraten | 19-01-15 | 16:27

En ik al die jaren rondgelopen in de overtuiging dat ik hem niet nog meer kon haten...

JohnnyLion | 19-01-15 | 16:23

Gelukkig pas ik niet in zijn doelgroep en word ik zelden met hem geconfronteerd.

De Stas | 19-01-15 | 16:19

anti-allahhhh | 19-01-15 | 16:03

Alsjeblieft niet onder zijn eigen naam. Hij heeft al 3 accounts hier. Supermatthijs, Bakito en Igor Putkin

The_Challenger | 19-01-15 | 16:17

Dit met tonnen belastinggeld betaalde mannetje laat precies zien hoe ons land de laatste 15 jaar is afgegleden naar een publieke domme zooi-hel.

grindbak | 19-01-15 | 16:16

giel@3fm.nl | 19-01-15 | 15:20

Wij hebben zeker alles door Giel. Is nu de koran het "indrukwekkendste boek" wat je kent? Of toch nog steeds Mein Kampf, wat een bestseller is in het MO? Probeer hem eens te lezen met het internetvriendje van Fascisco van Jolololo. Daar staat namelijk meer haat in dan het verachtelijke huishoudelijk regelement van de VARA in 40-45.
In het vorige stuk gif wat je in de panelen neerplempte durfde jij als VARA/PVDA man het propaganda te noemen. Uitgerekend de omroep die zich volledig in dienst stelt van de PVDA op 5 jaar NSB na. Volledig op kosten van de belastingbetaler natuurlijk. Daar was Berlusconi nog lief bij. Die betaalde het uit eigen zak. Jij had een bunga-bunga meisje op kosten van de belastingbetaler onder je microfoon hangen. Zal me wegens je voorliefde voor jonge meisjes niks verwonderen als zij de leeftijd had van ene Ruby.
Snap jij nu waarom sommige mensen je hypocriet vinden?

The_Challenger | 19-01-15 | 16:15

Zo'n over het paard getilde plaatjes draaier, wat een ongelofelijke lul. Nooit meer over hebben, over en sluiten.

equal to condell | 19-01-15 | 16:15

Giel Beelen heeft het verstandelijk vermogen dat ergens tussen het verstand van een willekeurig lid van de jostiband en Badr Hari zweeft. Heel hard roepen, niet kunnen onderbouwen en dan als een klein kind om je heen gaan slaan.
.
Giel Beelen is een narcistische borderliner van het formaat Paul de Leeuw, die wanneer met de beperkte houdbaarheid van zijn talent geconfronteerd, de schuldvraag volledig buiten zichzelf zoekt.
.
Giel Beelen is een pseudo pedo die wegens gebrek aan karakter en fysieke aantrekkingskracht op de blinde liefde van 3fm bakvisjes teert om aan zijn gerief te komen.
.
Al het geschrevene in ogenschouw genomen, zou de link tussen Giel Beelen en islam haast profetisch kunnen zijn.

vaas klaak | 19-01-15 | 16:13

Kunnen we het niet beter hebben over iets wat er wel toe doet?

Duck Twacy | 19-01-15 | 16:07

-weggejorist-

anti-allahhhh | 19-01-15 | 16:03

Giel wilt ook wel eens 70 maagden i.p.v. elke keer de afgelikte boterham van een ander in de hand geduwd te krijgen.

Pinocchio | 19-01-15 | 16:01

Chiel heeft zijn bokkepruik weer op!

Nanker Phelge | 19-01-15 | 16:01

@giel3fm
vanaf de eerste seconde dat ik je met je blote lul in je promo spotje zag wist ik het... slecht nieuws.. daarna nog een keer in je blote lul op pinkpop... het werd er niet beter op... De pavlov reflex bij dwdd als je met je hoofd begon te wiegen bij het instarten van een cd... het klopte gewoon niet.. het was iets om iets te bereiken.. een beeld neerzetten, een imago.. Mn hart draaide om toen ik je als een paus op die wagen het SR complex zag verlaten, het had toegeslagen, je was de verbinding met de realiteit verloren.. Gebeurt vaker met mensen.. justin bieber, jackson, presley, noem maar op.. Niet omdat ze perse iets zijn maar meer omdat de mensen om hun heen ze doen geloven dat ze iets zijn.. Het vlees is zwak, het zijn verleidingen waar we als mens intrappen.. Mijn advies aan jou is stop voorlopig met alles, het is niet belangrijk, we vinden je niet belangrijk.. Ga een jaar de jungle in.. probeer weer de grond onder je voeten te voelen.. daarna voorzichtig een jaar of 10 arbeidsvitaminen presenteren, alles is goed, het liefst in stilte....

kat-de-kat | 19-01-15 | 16:01

ThereisnoGOD | 19-01-15 | 15:30
Ik snap ook wel dat iemand, één persoon, kennelijk de fatsoensrakker wil uithangen. Ik wil ook nog wel snappen dat dit best wel dapper is. Maar wat er bij mij niet in gaat is dat dat uitgerekend meneer Beelen is die hier plots een fatsoenskloof waarneemt tussen het publiek en het podium, uitgerekende meneer Beelen die dag in dag uit in zijn radioprogramma doet waar-ie zin in heeft, schopt, scheldt, treitert, uitdaagt, vernedert, kleineert, pijn doet, en vindt dat dat allemaal wél moet kunnen. Hij gaat z'n gang maar hoor. Wie zich door Beelen wil laten schofferen moet dat vooral over zich heen laten komen, maar wie is Giel Beelen om buiten zijn eigen perimeter anderen de maat te nemen?

Schoorsteenveger | 19-01-15 | 15:56

.. ah! Voor linkse menschen is de stap van de ene ideologie naar de andere nooit zo groot. Vooral naar de islam, die bijzonder veel overeenkomsten kent met de linkse kerk.
Hetzelfde vijandbeeld, beiden propageren een eerlijker en vredevolle wereld, hanteren dezelfde methoden om die te bereiken.

Ik zeg: Giel, een welgemeend AllaHakbar en moge de profeet (niet tekenen!) met u zijn.

Jan Passant mk2 | 19-01-15 | 15:53

Giel liet hier ook zijn ware aard zien...
www.youtube.com...
Swedish Chef | 19-01-15 | 14:25

Zo zijn de linkse PvdA/VARA ratten! Als ze de allochtonen en de domme arbeiders gebruikt hebben om aan de macht te komen dan hebben ze hun niet meer nodig. Dan wordt je 'abserviert' naar een goelag. "Doei! Fuck off, neeeext!"

Xirdalan | 19-01-15 | 15:52

The world accoording to Quid: ik blijf fan. Meesterlijk deze bijdrage.

poepaanmijngaatsie | 19-01-15 | 15:48

@giel@3fm.nl | 19-01-15 | 15:20
Volgende keer een vingertje heffen Giel! Maakt meer indruk...

First Contact | 19-01-15 | 15:45

Het blijft me verbazen waarom sommige Nederlanders wel boos worden op islam-kritische geluiden van Nederlanders maar dat 75% van de koran bestaat uit oproepen tot agressie tegen Nederlanders/ongelovigen volkomen ignoreren.
-
En dan roepen ze vaak ook nog dat ze toch zo intelligent zijn... duuhhh..
Je moet toch gezegend zijn als je zo makkelijk te indoctrineren bent.

Moi2 | 19-01-15 | 15:43

giel@3fm.nl | 19-01-15 | 15:20

Maar nu de hamvraag: neuq jij wel genoeg want in het algemeen zijn discjockey's toch meer van het pratende type?

eerstneukendanpraten | 19-01-15 | 15:41

@giel@3fm.nl

Nog een aanvulling: Het is al een stuk minder hypocriet, als jij in een radio-uitzending openlijk afstand zou nemen van jouw verleden.

Noem dan ook concreet dat je inziet dat "je vroeger een aantal keren goed fout hebt gezeten" en je kan zelfs hier respect oogsten.

Rest In Privacy | 19-01-15 | 15:39

niet met zn maat de rappr, maar if so, wat dan nog eigenlijk. Vanavond gewoon weer een boko Haram met kroepoek bestellen bij de chinees..

xtree | 19-01-15 | 15:39

Die misplaatste speech van hem bij Noorderslag is alleen al genoeg rechtvaardiging voor dit item. Zijn pleidooi voor het afschaffen van de tradities hier ter lande (Zwarte Piet, bierdouche) en zijn omarming van de Religie van de Hippies (want harem=haram=love,peace&happiness) maken hem bij uitstek tot het bebaarde (kom op Giel, dat kan beter, desnoods een beard-fushion want dat vlassige stukje pluis op je onderkaak doet je verbleken bij de gemiddelde ISIS-fan boy) gezicht van onze Profeet-adepten. Kom op Giel, begin de dag vanaf nu met een versje en laat ons door jou koraniseren!

Coyote | 19-01-15 | 15:39

We noemen dat hier hypocrigiel.

Piet Karbiet | 19-01-15 | 15:37

Nee hoor, de bierdouche is een traditie, het is geen belediging, maar wel mooi dat Giel het zo opvatte, want die dacht wel dat het zo was, en liet zich meteen (onterecht) in de kijkert spelen, mijn mening over Giel is na het zien van het filmpje van rapper Metz helemaal veranderd, goed dat Giel de bierdouche als beledigend opvatte, want zo denkt dat miezerige mannetje nu eenmaal !
Rachar | 19-01-15 | 14:53
Een traditie kan toch ook een belediging zijn? Als ik de verhalen mag geloven is de traditie geboren toen Kane werd verkozen tot pop artiest van het jaar, en hier was het publiek het niet mee eens. Lijkt me dus een beledigende traditie ;)
ThereisnoGOD | 19-01-15 | 15:19
---
Ok, goed dat je het zegt, ik dacht dat het een eer was, maar het is dus wel degelijk een beledigend ritueel, dan moet mijn verhaal veranderd worden, eh... nou, dan hadden de biergooiers gelijk ! Maar bij Ilse de Lange niet, die vind ik wel een prima zangeres.

Rachar | 19-01-15 | 15:36

giel@3fm.nl | 19-01-15 | 15:20
Wie meeloopt met de meute, pegida bijv, wordt ook neergezet als extremist.
Vroeger had je de provo's (NB!) die doen er nu alles aan om ieder ander die provoceert als fout mens, minderwaardig en fascist neer te zetten.

Dibe | 19-01-15 | 15:35

@giel@3fm.nl

Het gaat hier niet om mainstream of hip zijn, maar het gaat hier wel om de hypocrisie die jij momenteel uitdraagt.

Vroeger kon jij flink schoppen tegen de gevestigde orde. Nu ben jij juist die gevestigde orde geworden en roep jij alles en iedereen op om maar "normaal te gaan doen".

In jouw vroegere carrière heb jij godsgruwelijk veel mensen beledigt en dat zou de rest van Nederland dan nu ineens niet meer mogen doen?

Men kan daar over het algemeen niet zo goed tegen in Nederland en op GeenStijl zitten dan mensen die "toevallig" terug praten.

Rest In Privacy | 19-01-15 | 15:34

giel@3fm.nl | 19-01-15 | 15:20
Dit antwoord is niet direct een 'nee' overigens.

Rest In Privacy | 19-01-15 | 15:31

giel@3fm.nl | 19-01-15 | 15:20
Humor (haram) en respect (halal).

Joris Draaksteker | 19-01-15 | 15:30

Schoorsteenveger | 19-01-15 | 15:25

Prima hoor, ik snap ook wel ergens dat iemand dit een mooie traditie vind. Het ging mij er meer om dat het Giel in mijn ogen wel siert dat hij dat gewoon zegt tegen een volle joelende zaal. Menig ander (99,9% van de inwonders van NL) zou dat niet durven of zich er niet aan wagen.

ThereisnoGOD | 19-01-15 | 15:30

Eh... niet Chiel, maar Giel natuurlijk...

Rachar | 19-01-15 | 15:29

In Indonesie eten moslims wel varken, Gielleke.

Piet Karbiet | 19-01-15 | 15:28

Haha jullie hebben ook alles door.
Alleen zijn varkens m'n lievelingsdieren (die ik ook nog wel eens eet) dus dat is toch een probleem.
Maar goed jongens ga ik er toch nog ff op in;
Als je niet meeloopt met de meute dan ben je een extremist? (dat is in jullie taal hetzelfde als moslim)
Wow dat geeft vooral aan hoe mainstream GS dan is geworden. Of is het vooral hypen om lekker naar je eigen content te linken om geld te verdienen?
In dat geval respect.
En sowieso heel veel liefde natuurlijk ;-)
giel@3fm.nl | 19-01-15 | 15:20
---
Je hebt mensen niet zo min te benaderen Chiel, goed dat ik dat filmpje van rapper Metz gezien heb, jij verdient die plaats achter de microfoon niet ! Weg daar uit Hilversum met jou !

Rachar | 19-01-15 | 15:28

Haha jullie hebben ook alles door.
Alleen zijn varkens m'n lievelingsdieren (die ik ook nog wel eens eet) dus dat is toch een probleem.
Maar goed jongens ga ik er toch nog ff op in;
Als je niet meeloopt met de meute dan ben je een extremist? (dat is in jullie taal hetzelfde als moslim)
Wow dat geeft vooral aan hoe mainstream GS dan is geworden. Of is het vooral hypen om lekker naar je eigen content te linken om geld te verdienen?
In dat geval respect.
En sowieso heel veel liefde natuurlijk ;-)
giel@3fm.nl | 19-01-15 | 15:20

Lekker hoor Giel, je verstopt je tenminste niet ;). Dat je zelfs nog inhoudelijk probeert te reageren, dat was mij niet gelukt.

ThereisnoGOD | 19-01-15 | 15:26

giel@3fm.nl | 19-01-15 | 15:20
Nee, je bent gewoon een hypocriete zak. Dat is wat ze zeggen. Met je verheven vingerwapperend gedoe. Wie ben jij om mensen te zeggen hoe ze moeten praten over de wereld. Mafketel. Jij hebt mij niet te bepalen welke woorden ik wel of niet in de mond mag nemen. Ik zap vrolijk naar Q als jouw misantroop gemekka erop komt in ieder geval.

Sjnuffel | 19-01-15 | 15:26

Ha ha, net echt, die baard.

Call on the attacker | 19-01-15 | 15:25

ThereisnoGOD | 19-01-15 | 15:19
Zo ontstaan en evolueren tradities nou eenmaal. Vandaag een belediging, morgen een eerbetoon. Dat is iets wat figuren als Gario daarom nooit begrijpen, of willen begrijpen.
Het is een mooiere traditie, als je het mij vraagt, dan al die volstrekt ongevaarlijke en rimpelloze inteelt-tradities waar we de laatste jaren mee doodgegooid worden.
Mekaar een vergulde dildo in de reet duwen, dat is, als je het nauwkeurig beziet, intrinsiek beledigend, want vals en onecht.

Schoorsteenveger | 19-01-15 | 15:25

www.dumpert.nl/mediabase/6635060/e91da...

Bekijk ook dit filmpje helemaal, na de video gaat het over in een radio gesprek, de Marokkaanse luisteraar is al zo teleurgesteld in Giel, dat hem alle zin tot normaal antwoorden is ontnomen, en helemaal op het eind beledigt Chiel de luisteraar op een dusdanige zeer lage manier, dat ik zeg, dat je zo iemand als radiopresentator zou moeten ontslaan !

Rachar | 19-01-15 | 15:24

Ik heb me nooit met DJ's bezig gehouden. Maar vergis ik me nu, of was/is Giel Beelen zo iemand die een beetje opschudding veroorzaken als hobby had/heeft? Dan komt zijn reactie wel tamelijk sneu over, ja.

patat - generatie | 19-01-15 | 15:23

Ha ha ha ... blits hoedje!

meneer Q | 19-01-15 | 15:22

Haha jullie hebben ook alles door.
Alleen zijn varkens m'n lievelingsdieren (die ik ook nog wel eens eet) dus dat is toch een probleem.
Maar goed jongens ga ik er toch nog ff op in;
Als je niet meeloopt met de meute dan ben je een extremist? (dat is in jullie taal hetzelfde als moslim)
Wow dat geeft vooral aan hoe mainstream GS dan is geworden. Of is het vooral hypen om lekker naar je eigen content te linken om geld te verdienen?
In dat geval respect.
En sowieso heel veel liefde natuurlijk ;-)

giel@3fm.nl | 19-01-15 | 15:20

Giel heeft op vrij vroege leeftijd het Syndroom van de Jonge opgedaan. Ongeneeslijk. Symptoom: van humorist naar moralist. Heeft er altijd al in gezeten, bij Giel, hij is daar vatbaarder voor dan de gemiddelde radiomaker, want bovenmatig ijdel en betweterig. Bij nader inzien mag je er wellicht nog verbaasd over zijn dat hij niet eerder zijn moralistische trekjes op de voorgrond plaatste en belangrijker ging achten dan zijn tanende vermogen om nog een beetje te relativeren en het eigen perspectief niet eerder centraal plaatste. Giel is, precies zoals Freek de Jonge, veranderd van een zoeklicht in een vuurtoren, en je voelt aan alles dat hij nu vindt dat hij altijd een dwaallicht is geweest, op zoek naar de waarheid en het leven, en nu in de overtuiging leeft dat hij nu eindelijk zijn plaats heeft gevonden en ook zijn roeping: Giel is een baken! En het ergste hierbij is, hij verwacht dat wij allen voor hem knielen, dat wij allen ophouden te zoeken of, nog erger, achter het zoeklicht van een ander, bijvoorbeeld Charlie Hebdo, aan gaan lopen. Wij moeten hem dankbaar zijn dat hij de Waarheid en het Licht voor ons wil zijn en naar hem luisteren. Zijn queeste is onze queeste.
Was hij in een ander milieu opgegroeid, dan was hij ongetwijfeld priester geweest.

Schoorsteenveger | 19-01-15 | 15:19

Ik geloof dit voor de volle 100%, ik zie in die Gieltje wel een geitenneukerT.
Trouwens geldt dat voor alle vara/pvda/npo mannelijke medewerkers.

Leentje v/d Melkboer | 19-01-15 | 15:19

Nee hoor, de bierdouche is een traditie, het is geen belediging, maar wel mooi dat Giel het zo opvatte, want die dacht wel dat het zo was, en liet zich meteen (onterecht) in de kijkert spelen, mijn mening over Giel is na het zien van het filmpje van rapper Metz helemaal veranderd, goed dat Giel de bierdouche als beledigend opvatte, want zo denkt dat miezerige mannetje nu eenmaal !
Rachar | 19-01-15 | 14:53

Een traditie kan toch ook een belediging zijn? Als ik de verhalen mag geloven is de traditie geboren toen Kane werd verkozen tot pop artiest van het jaar, en hier was het publiek het niet mee eens. Lijkt me dus een beledigende traditie ;)

ThereisnoGOD | 19-01-15 | 15:19

Giel is lam ! ☝

RegseHippie | 19-01-15 | 15:18

@Der Schnitzeljäger | 19-01-15 | 15:15
Waar blijkt dat u dan?

carramba | 19-01-15 | 15:17

Hij houdt ook nog eens van (erg) jonge meisjes dus komt dat even goed uit !

Der Schnitzeljäger | 19-01-15 | 15:15

@Barani517 | 19-01-15 | 14:17
Ik moest hier toch wel een beetje van grijnzen. +1

Le Roi | 19-01-15 | 15:12

Waardeloos talentloos menneke is de categorie Sjonnie de Mol en Wim Pils.

Piet Karbiet | 19-01-15 | 15:12

Ik ben zo ontzettend verschrikkelijk gigantisch Giel Beelen moe, dat ik me spontaan heb laten pijpen onder m'n bureau !!

Kobus Kloothamer | 19-01-15 | 15:10

@istawa | 19-01-15 | 15:04
Je kiest er zelf voor om gekwetst te worden. Mwoehaha.

First Contact | 19-01-15 | 15:10

Nog maar één oplossing voor stompzinnige Giel:
Aftrap naar het paradijs met die 72 maagdjes.
Ik denk dat zijn vrouw daar onvoorstelbaar blij mee zou zijn.
Eindelijk die enigszins ongewassen drol niet meer om je heen in huis, wat een weelde.

mallekater | 19-01-15 | 15:10

een gore klootzak ben je Quid of hoe je mag heten.
istawa | 19-01-15 | 15:04
----
Nee ! Kijk naar het filmpje, Giel verdient de kwalificatie die jij bezigt.

Rachar | 19-01-15 | 15:10

Nou, iedereen mag van Giel vinden wat ie wil hoor, prima.Ik vond zijn betoog bij DWDD ook niet bijster sterk, maar dikke vette kuddo's voor Giel in dit geval. Hij durft gewoon voor een volle zaal te zeggen dat hij het nix vindt om een fucking bierdouche te krijgen. Maar ja, tradities he, daar mag je in NL niet aankomen natuurlijk, want 'ze pakken ons ook alles af'.

Mr. Krinkle | 19-01-15 | 15:09

istawa | 19-01-15 | 15:02
Nee, maar wel alles met satire, iets wat jij niet snapt.

levend fossiel | 19-01-15 | 15:08

Staat hem helemaal niet slecht, hij heeft er dat typische gore uiterlijk voor.

Tomura | 19-01-15 | 15:07

De heldere open brief van prijswinnende journo Atze op 3veur12 maakt alle andere reacties en Giel-duiding overbodig. Lees het en laat onderwerp Giel daarna gewoon los.

IQmin100 | 19-01-15 | 15:07

www.youtube.com/watch?v=BQNtAFGYd10

Kijk er nog even naar jongens, dit kan echt niet, kijk hoe rapper Metz, die zich hier in het begin nog niets vermoedend, vriendelijk opstelt, compleet wordt neergehaald door Giel, het enige wat Giel verdient hiervoor is mijns inziens ontslag bij de radio !

Rachar | 19-01-15 | 15:07

-weggejorist-

istawa | 19-01-15 | 15:04

De meeste artiesten die zo groot worden dat niets ze meer beinvloedt/deert/raakt/interesseert gaan met naar de Tom Cruise sekte.

Einde van de Domheid | 19-01-15 | 15:04

punt 3 begint helaas wel waarheid te worden

Kenpachi3763 | 19-01-15 | 15:04

wat een kolderverhaal dit heeft niets met de islam te maken

istawa | 19-01-15 | 15:02

Dat wordt dan voortaan de Moslim Top 50 !

B. Ollie Bommel | 19-01-15 | 15:02

Rachar | 19-01-15 | 14:53
Muzikanten zijn er doorgaans niet blij mee, met een bierdouche. Heb jij eindelijk na lang sparen je vesterker en je gitaar bij elkaar of een monitor, gaat er bier over heen.

kloopindeslootjijook | 19-01-15 | 15:02

Lachen met die veel te grote muts en wattenbaard!!! Thx

levend fossiel | 19-01-15 | 15:02

Who the fuck is Giel Beelen?

massaal | 19-01-15 | 15:02

Het schijnt dat hij opgepakt is in Turkije, onderweg naar het Kalifaat

HaagseSkieldah | 19-01-15 | 15:00

Ik dacht ook dat ik hem laatst als bekeerling
met een pannetje zelfgemaakte bonensoep o.i.d. de weg zag oversteken, in een poging zijn nieuwe buk "vrienden" te paaien met een traditioneel Hollands 1 pansgerecht.
Kan ook zijn dat het een snelkookpan was met
buiskruit maar tot nu toe nog geen harde knal gehoord.

Berthe | 19-01-15 | 15:00

Jammer dat die no-no weer aandacht krijgt. Het meest miezerige mannetje van de radio.

Rest In Privacy | 19-01-15 | 14:59

mooie foto man. Hebben jullie de laatste versie van MS paint op jullie windoos 98 box draaien?

Ron_Paul | 19-01-15 | 14:58

En nog iets, ik vind dat Giel Beelen ontslagen zou moeten worden, na de film waarin hij rapper Metz zo beledigde, echt, heel, heel slecht ! We hebben de ware aard van die huilebalk gezien, vals is het, heel vals, als ik zijn baas was, zou ik Giel onmiddellijk na het zien van dat filmpje hebben ontslagen !

Rachar | 19-01-15 | 14:58

Rachar | 19-01-15 | 14:53
Zeg als jullie die traditie in ere willen houden, dan komt dat festival toch gewoon naar Amsterdam!

Einde van de Domheid | 19-01-15 | 14:58

Wie?

Schietmijmaarlek | 19-01-15 | 14:58

Vergeet zijn voorliefde voor publiek geld en veul jongere mokkeltjes niet

cucaracha | 19-01-15 | 14:58

-weggejorist-

anti-allahhhh | 19-01-15 | 14:57

Even zeiken:
Muziek heeft een transformerende werking.
Dat is in de hersenen meetbaar.
Er zijn zelfs musicologen die beweren dat muziek de oorzaak is van de vibe in de maatschappijen.
books.google.nl/books/about/The_Tuning...
Dat is dan ook direct de reden dat de Imbeciele Satanisten (IS) muziek verbieden.

Einde van de Domheid | 19-01-15 | 14:56

Giel is lam
ach waarom niet ? ik ook wel eens

bob de boarder | 19-01-15 | 14:56

Hij werkt bij een gesubsidieerde instantie. Ook een indicatie.

Vogelbeest | 19-01-15 | 14:55

Giel heeft met zijn actie in Groningen in mijn ogen weer wat respects terug gewonnen. Er zijn maar heeeeeeeeeeeeeeeeeel weinig mensen die dit zo recht in de bek van het publiek durven zeggen. En ergens heeft hij nog gelijk ook (waarom, rare traditie die bierdouche).
ThereisnoGOD | 19-01-15 | 14:43
---
Nee hoor, de bierdouche is een traditie, het is geen belediging, maar wel mooi dat Giel het zo opvatte, want die dacht wel dat het zo was, en liet zich meteen (onterecht) in de kijkert spelen, mijn mening over Giel is na het zien van het filmpje van rapper Metz helemaal veranderd, goed dat Giel de bierdouche als beledigend opvatte, want zo denkt dat miezerige mannetje nu eenmaal !

Rachar | 19-01-15 | 14:53

Nou, Giel is zelf een reaguurder dus kan hier reageren, toch? Indien het een bekeerling is: hoed uwzelf, die zijn het engsten.

Giel als colloberateur... Ik ben niet eens heel verbaasd.

Rest In Privacy | 19-01-15 | 14:52

@B. Ollie Bommel | 19-01-15 | 14:38

Ach, ik heb nog cassettebandjes met Herman Emmink, dat was pas radio.

maggoo | 19-01-15 | 14:52

Moslim sik of hipster sick

niks mis mee | 19-01-15 | 14:50

Wat een slechte fotosoep.

Botte Hork | 19-01-15 | 14:50

Markies DeCanteclaer | 19-01-15 | 14:44

Dan heb ik goed nieuws want ik heb uit zeer betrouwbare bron (RTL-Boulevard) vernomen dat Gerard Spong een hardnekkige anusverrekking heeft opgelopen in een darkroom en dat hij alleen nog maar languit mag liggen. Die zien we dus sowieso een tijdje niet meer...

eerstneukendanpraten | 19-01-15 | 14:48

3fm, voor al uw koranteksten.

højre vær så venlig | 19-01-15 | 14:47

Giel liet hier ook zijn ware aard zien...
www.youtube.com...
Swedish Chef | 19-01-15 | 14:25
---
Oei, oei, zo kende ik Giel nog niet, wat. een minderwaardig mannetje is hij zeg ! Rapper Metz heeft helemaal gelijk als hij Giel een bitch noemt !

Rachar | 19-01-15 | 14:45

LOL, Giel heeft zich niet populair gemaakt bij Quid. Duidelijk.

Vageling | 19-01-15 | 14:45

Een onfrisse meneer. Van Oeffelen kijkt nooit naar hem op tv.

van Oeffelen | 19-01-15 | 14:45

Ahgil vin Bjellen?

RoBD=Skullfucker | 19-01-15 | 14:45

Varafobie ?

B. Ollie Bommel | 19-01-15 | 14:45

't Is gewoon een ventje dat zichzelf heel graag ziet en hoort, dat heb je wel vaker bij DJ's. Ze vinden zichzelf belangrijker dan de muziek en het luisterend publiek en praten zonder zich dood te schamen door een nummer heen.

Gelukkig heb ik geen TV, want volgens mij zijn daar vandaag de dag alleen nog maag Giel, Peter R, Marc Marie, Matthijs en Gerard Spong op te zien.

Markies DeCanteclaer | 19-01-15 | 14:44

Giel heeft met zijn actie in Groningen in mijn ogen weer wat respects terug gewonnen. Er zijn maar heeeeeeeeeeeeeeeeeel weinig mensen die dit zo recht in de bek van het publiek durven zeggen. En ergens heeft hij nog gelijk ook (waarom, rare traditie die bierdouche).

ThereisnoGOD | 19-01-15 | 14:43

p.s. who cares? Giel is zo'n typisch VARA/PvdA 'product' dus converteren naar de islam is slechts een formaliteit voor die dhimmi's.

Xirdalan | 19-01-15 | 14:43

-weggejorist-

ikmaar | 19-01-15 | 14:43

-weggejorist-

ikmaar | 19-01-15 | 14:43

-weggejorist-

ikmaar | 19-01-15 | 14:43

-weggejorist-

ikmaar | 19-01-15 | 14:42

Veulste laat Giel, we hebben immers 100% Isis al jaaren. Dat haal je nooit meer in.

Hijo del Sol | 19-01-15 | 14:42

Hij is teveel op het Groen Links jongerenweekend in Biddinghuizen geweest.

Harry Turtle | 19-01-15 | 14:39

B. Ollie Bommel | 19-01-15 | 14:21

Maar ook dat heeft niets met islam te maken hoor, vraag het maar aan Merkel, vraag het maar aan Cameron, vraag het maar aan Rutte.

eerstneukendanpraten | 19-01-15 | 14:39

Doe mij maar de tijd van Joost den Draayerd . (Oengaaaa!) . Die deden niet aan politiek , maar muziek .

B. Ollie Bommel | 19-01-15 | 14:38

ik heb het en hij is het,.......... een grote nep lul

Meesteres Belgie | 19-01-15 | 14:37

Gelukkig maar dat je je account niet kan opzeggen bij Geenstijl media. Dus Giel zit aan GeenStijl vast.

MiGi | 19-01-15 | 14:37

3FM ook al in IS te ontvangen?

Xirdalan | 19-01-15 | 14:37

Moslim of niet: het is en blijft een walgelijk ventje.

McPhart | 19-01-15 | 14:36

"De vraag is veel eerder waarom heel linksdragend Nederland zijn baardje nog niet heeft laten staan!"
Ga eens even naar een flink metalconcert. Baarden zat.

kloopindeslootjijook | 19-01-15 | 14:36

Trouwens, Giel Beelen bekeerd?
1 april valt vroeg dit jaar?

Mastermattie | 19-01-15 | 14:36

Quid, doe eens een artikeltje over die 50 TB aan data welke door de Chinezen is buitgemaakt met daarin zeer gedetailleerde info over de vliegende Fyra: F-35 (JSF)

Mastermattie | 19-01-15 | 14:35

Giel is vast een hele aardige kerel. Maar ook zo'n typisch slappelulproduct van de generatie '70 - '90. Waar ondergetekende zelf overigens ook toe behoort. De generatie die werd opgevoed in het teken van de machtige en wijdverbreide policorhysterie. Het zijn de jongens en meisjes die vroeger te horen kregen dat het "Turkse mensen" is, omdat "Turk" beledigend was. De generatie die alles met praten moest oplossen en continu volgepompt werd met goedmensengif. Het zijn de mensen die veilig opgroeiden met het touwtje uit de brievenbus en nu zien wat een teringzooi het geworden is binnen 20 jaar. Ze kunnen de veranderingen niet verwerken en grijpen terug op een belangrijke mantra uit hun jeugd: als je wordt geslagen nooit jezelf verdedigen en terugslaan, maar naar de juffrouw rennen.

KlunsJohannus | 19-01-15 | 14:35

Ik wil ook (nog) wat zeggen!
Beelen is een wat neurotische jongen en altijd onderweg geweest van kick naar kick. Daarom zou een bekering me niet echt verbazen. En de GS links spreken verder voor zichzelf.
Maar dat Giel nog steeds soort van heldje voor mij is, is omdat hij een keer piemelnaakt voor een tig-koppig publiek ging staan. Dat kun je afschuiven op 'schijt hebben aan', maar het vereist ook moed. En dat weten tallozen donders goed. Want die doen zoiets niet. Voor geen miljoen.
Zou Beelen er een miljoen voor hebben gekregen? Denk het niet.

dedeurs | 19-01-15 | 14:34

Zijn er een dezer dagen nog vluchten richting Irak/Syrië? Kwestie van boeken en hop, kan -ie bij IS radio "maken".

Oh nee, da's haram...

De Droit | 19-01-15 | 14:32

Ik hoop dat hij zelf hierom kan lachen.
Zoniet: whahahahahahahahahahaha.

wHiTeHaT | 19-01-15 | 14:32

Kun je 'm niet kwalijk nemen. Als je bent grootgeworden binnen het groepsdenken van de 'Sociaal Democratie' is het groepsdenken van de - radicale (?) - iSlam maar een heel klein stapje verwijderd. De vraag is veel eerder waarom heel linksdragend Nederland zijn baardje nog niet heeft laten staan!

Aristotalloss | 19-01-15 | 14:31

"BREKEND! Giel Beelen is bekeerd tot islam!"
Vreselijk, het zal je maar gebeuren. *geeft Giel schouderklopje en hoopt dat hij ooit zal genezen*

First Contact | 19-01-15 | 14:29

'Kom uit die burKast!'

hahahaha

deepblue | 19-01-15 | 14:27

Kwit heeft weer eens gebrek aan items dus maakt een "Perdiempje"

peter1953 | 19-01-15 | 14:27

All we hear is, radio Allah!

TeGekVeurWeurden | 19-01-15 | 14:27

Ik vind hier iets van Quid!

Kaas de Vies | 19-01-15 | 14:27

De minaret in Hilversum kan nog wel een DJ gebruiken .

B. Ollie Bommel | 19-01-15 | 14:25

Ik vind dit jennen om hem weer een reactie uit te lokken. Trots dat Giel Beelen rechtstreeks reageert en geil erop dat het nog een keer gebeurd? Zo belangrijk is hij niet Quid, je hebt Kaas en Supermathijs al.

TheseDays00 | 19-01-15 | 14:24

Is een oude chagrijnige man geworden die zeurt over respect. Terwijl Giel in zijn uitzendingen heel veel mensen respectloos behandelde. Dat mag, maar zeur dan niet als je wat ouder wordt dat je nu ineens wel respect wilt.

i-Wonder | 19-01-15 | 14:24

Giel is een BAAS. Hij is de enigste die Somertijd op de radio zijn afscheidsuitzending gaf. Rob is inmiddels terug bij Radio10.nl. Maar van mij krijgt/verdient hij respect. Zoals alle lulletjes mijn respect verdienen.

IJzervreter | 19-01-15 | 14:24

Muziek is haram.
Dat wordt dus een eindeloze talkshow vol 'dooddoeners'.

Dibe | 19-01-15 | 14:23

Giel is ook een enorme fan van DJ Utzi ze hebben zo te zien hetzelfde mutsi. Is Giel ook al besneden?

myrna1965 | 19-01-15 | 14:23

"Goeiemorgen mijn naam is Giel Beelen en d.." BOEM!!

Nee, het is allemaal gelogen.

Exii | 19-01-15 | 14:23

Giel heeft nu wat te verliezen behalve respect. Dat verloor hij namelijk al genoeg.

Giel is gewoon bang dat iemand zijn gezin wat aan doet (begrijpelijk). Dus gaat nu 180 graden gedraaid de moslims 'appeasen' zodat wanneer Sharia hier ingevoerd is, of aanslagen hier heen komen, hij niet op de hitlist staat of als 1 van de eerste hoofd afgesneden wordt.

Geen slechte move hoor, want veel NL'ers doen dit tegenwoordig.

LangeTijdGeleden | 19-01-15 | 14:23

Is kleine Chieleke dan ook al lid van de fanclub van snip en Snap?

upgent | 19-01-15 | 14:21

Jullie slaan de spijker op zijn kop! Overigens is het betoog van Atze op 3voor12 over Giel ook erg de moeite waard om te lezen.

Star_Wars | 19-01-15 | 14:21

Nah,
Giel heb een gesin.
Giel heb wat te verliese
Giel is nu owk mak.

2N3055 | 19-01-15 | 14:19

Mocht er nog iemand twijfelen of Atze die pop media prijs wel terecht heeft gewonnen dan is dat met deze brief wel duidelijk gemaakt zeg. Prachtig.

kicktherabbit | 19-01-15 | 14:19

Jahoor, zijn we er toch weer ingetuind. Voor islamcriticus Matthijs van Nieuwkerk wordt het nu echt kiezen: of onderduiken in een bomvrije, water en luchtdichte bunker. Of zichzelf bekeren. Ik ruik het angstzweet nu al bij hem. Tijd om de schaal van Matthijs wat te verruimen dunkt mij.

De Reaguurder | 19-01-15 | 14:19

Vandaar dat hij niet in het Glazen Huis zat. Dat was tegen het verkrachten van vrouwen in oorlogsgebieden en dat is dus niet verenigbaar met zijn nieuwe geloof.

sinar2 | 19-01-15 | 14:19

Abu Giel al Staatsomrupi

Merlot | 19-01-15 | 14:19

dedeurs | 19-01-15
Klopt.
En het haatbaardje ook...

alpha centauri | 19-01-15 | 14:19

Semi-intellectuele subsidiespons die vooral zichzelf héél interessant vindt.

Corrie-Corky | 19-01-15 | 14:19

Opportunistische huillim?

Pen | 19-01-15 | 14:18

Het was niks, en nu is het helemaal niks.

Sjaak uit Dordt | 19-01-15 | 14:18

100%NL krijgt wederom gelijk!

Bakito | 19-01-15 | 14:18

Giel is een vroege versie van Freek de Jonge.

Rollins | 19-01-15 | 14:18

Maar heeft ie nu ook zijn piemel geknipt?

lady blabla | 19-01-15 | 14:18

Ik mag aannemen dat het mutsje erin geshopt is?
Voor de duiding.

dedeurs | 19-01-15 | 14:17

ehhh.. volgt hieruit dat iedereen die vrede wil in de wereld moslim is?

kloopindeslootjijook | 19-01-15 | 14:17

-weggejorist-

Barani517 | 19-01-15 | 14:17

Giel... Allahakbarrrr!

Fatwabuster | 19-01-15 | 14:16

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl