SkyNews in totale paniek na uitzenden Hebdocover
Im very sad, very sad that journalists in UK do not support us, that journalists in UK betray what journalism is about by thinking that people cannot be grown enough to decide if a drawing is offending or not. Because you are not even showing it, sombert Caroline Fourest van Charlie Hebdo in de camera van SkyNews. Vervolgens houdt ze de cover van de nieuwe Charlie Hebdo omhoog. En wat er dan gebeurt, zal een bom leggen onder uw vertrouwen in de weerbaarheid van het Westen. Vooral de laffe paniek in de ogen van de presentatrice straalt slecht af op het verenigde koninkrijk dat ooit heerste over alle wereldzeeën, maar nu zonder een seconde twijfel buigt voor de woede van boze mannetjes in een jurk. Om een fameuze Britse rockband uit betere tijden te citeren: Sad, sad, sad.
Fourest: "Belediging? Ja, voor het intellect."
Fourest: "Belediging? Ja, voor het intellect."
Reaguursels
InloggenHigher than that
Europa is verloren. It's a matter of time dat wij de macht verliezen aan de moslims. Onze voorvaderen schamen zich kapot voor onze laffe generaties zonder trots en échte vaderlandsliefde. Over 100 jaar begrijpen onze (over)kleinkinderen niet hoe wij onze cultuur, normen en waarden zó makkelijk hebben weggegeven... Triest, maar waar...
Op dat eiland zijn ze echt ver heen, daar heeft de islam al een ferme greep op de samenleving.
Toch wel gek. Skynews is toch eigendom van de rabiaat rechtse Rupert Murdoch? Die ook eigenaar is van Fox News, het propaganda kanaal van de christen-rechtervleugel van de Republikeinse Partij.
Blijkbaar is zijn invloed bij zijn Engelse bezit dus tanende. Op zich is dat niet zo erg, maar als dat dit resultaat is, dan is dat wél zorgelijk.
blogs.spectator.co.uk/coffeehouse/2015...
Skynews.... weggejorist. Pek en veren !
Pat Condell kom er maar in, nu meteen graag
-weggejorist-
allemaal slaafje van het kapitalisme. we willen allemaal meer meer meer tablet smart tvs enzovoorts. maar we willen voor ons land geen stelling nemen of de straat op om te demonstreren (want koud, of straks kom ik deze keer niet op televisie). ik demonstreer alleen als er die dag iets gebeurd is en ik me super koel kan voelen met een pennetje in de lucht (*dat zal ze leren). maar echt stelling nemen door iets simpel als een poster op hangen van de cover van charlie doen ze niet, want bang om uitleg te meoten geven op het volgende verjaardagsfeest. kapitalisme heeft de mensen lui gemaakt een mening is nog maar iets om te roepen en niet om naar te leven. on smartshitzooi is belangrijker geworden dan onze eigen samenleving want we willen er alleen aan deelnemen als het ons uit komt en niet als hij verdedigt moet worden. dat doet een andere maar en die doet het ALTIJD fout natuurlijk.
Ik ben katholiek opgevoed en op het (katholieke) gymnasium toonde onze godsdienstleraar, een katholieke priester, gewoon Life of Brian ter educatie ende vermaeck. Blijkbaar is deze dame anders opgevoed en onderwezen.
England is lost.
Never surrender!
Policor Nederland maar ook policor elders in de wereld blijft maar beweren dat de moordenaars in Parijs "niets met de islam te maken hebben".
Maar hebben de zgn. "gematigde moslims" (wie of wat zijn dat eigenlijk?) dan wel iets met de islam te maken?
En wie of wat bepaalt eigenlijk wie of wat er met de islam te maken heeft?
Zoals gewoonlijk eigent policor zich dat recht weer eens toe met haar gebruikelijke arrogantie om uit te maken wat en hoe we moeten denken over bepaalde zaken.
het type waar nico dijkshoorn het gister over had op dwdd. jullie zijn geen charlie
-weggejorist-
Dhimmitude 3.0.
Pieleke | 15-01-15 | 09:38
Nee, maar wel geeft de NOS volop ruimte aan moslims die zich nu bedreigd voelen omdat er sprake was van "rare blikken" of omdat er een moslim bier over haar heen gegooid kreeg.
Over de rare blikken of opmerkingen die autochtonen kregen van moslims hoor ik de NOS nooit.
Ook niet over al die autochtonen die het slachtoffer waren van de gewelddadige straatterreur van moslims: mishandelingen, overvallen, berovingen (met dodelijke slachtoffers), verkrachtingen, aanrandingen etc. (Marokkaanse jochies in zwembaden!).
Past naadloos in de Britse wegkijkcultuur. Engeland is trouwens al gevallen.
niet alleen SKY, ook BCC, CNN etc etc etc
Off topic maar toch On topic: Frankrijk heeft een vliegdekschip onderweg naar Syrie/Irak gestuurd om de gevechten tegen IS te verhevigen
Fratello | 14-01-15 | 22:24
Ja, ook dat is verwerpelijk en laf! Een paar Ware en vrome moslims wegzetten en afschermen van mainstream islam, alsof zij niet de brede steun van de hele islam zouden hebben!
Daar dan wat bommen op gooien is zowel politiek correct als zinloos, want de ergste ISIS strijders worden nog iedere dag geboren in onze ziekenhuizen en grootgebracht op onze scholen. Hun ouders krijgen kinderbijslag en uitkeringen. Als de kleine Isis-mannetjes eindelijk volwassen zijn, dan mag er voor een paar miljard aan bommen opgegooid worden. Mits de Isis-bokjes in een ver en reeds verloren land verblijven.
Dat idiote proces gaat gewoon door. Met instemming van de beroepsmoslims, die niets geven om menselijk leven. Ook niet moslimleven. En weten dat genoeg Isis-mannen zullen overleven om hier terug te komen om de moslimjugend te inspireren.
Plaatsvervangend schaamrood op mijn kaken. Wat een intens ruggegraatloze beslissing van SKY.
Journalisten zijn de spreekbuis van de machthebbers. Dat kan de regering zijn - maar ook net zo makkelijk de islam, die het brute geweld tegen het vrije woord nog minder schuwt.
Dat komt omdat journalisten donders goed weten, diep in hun laffe politiek correcte stinklijf, dat de islam ALLES te maken heeft met terreur en moord.
Alles.
Walgelijk, die angst in de ogen van dat laffe linkse konijn.
Zie hier, de verraders van het vrije woord & vrije Westen. Verachtelijk politiek correct volk, gadverdamme-bah. Mensen niet willen "kwetsen" om hun sprookjes-geloof. Man, man, man.
Rationele Mocro | 15-01-15 | 02:04
Ze hebben toen een enorme kans gemist, er had een hek om de Arabische landen gebouwd moeten worden, hadden we nu niet met mensen gezeten die hier helemaal niet willen zijn, toch onbegrijpelijk, je verhuist naar een deel van de wereld die je verguist?
Algemene tendens over onze publieke omroep hier is altijd, laat ik zeggen negatief.
Maar, hoe je het ook bekijkt, ze hebben zover ik weet nooit afbeeldingen of beelden gecensureerd die jurken als aanstootgevend kunnen ervaren (whatever that means). Charlie Hebdo niet, maar in het verleden de Deense cartoon ook niet etc. Alles is gewoon getoond.
Rationele Mocro | 15-01-15 | 01:50
Sukkel!
De Arabische veroveringen ( lees moordpartijen) vonden al sinds de 7e eeuw plaats onder leiding van de pedofiel Mohammed en na diens dood door zijn volgelingen.
De kruistochten tegen de moordlustige moslims begonnen pas in 1096, dus vier eeuwen later!
Ga je geschiedenis eens leren!
Dhr. de Wit | 15-01-15 | 00:43
Bij mij hangt een blowup van de meest recente CH-cover voor het raam. En ik woon niet in een NIMBY-wijk, maar op de grens van een sharia-infested area. Laat ze maar komen, de hd-webcam legt alle mogelijke acties vast. Mag ik nu zeggen dat iedereen die dat niet doet een laffe hond is en per definitie onze vrijheid afzweert? Natuurlijk niet. Dat is het mooie van vrijheid, je mag dingen wél maar ook uitdrukkelijk niet doen, whatever je zelf het beste uitkomt. En dát is het grote verschil tussen Westerse vrijheid en dat wat de islam mensen wil opleggen. Zolang ik niemand dood, verwond, besteel of daarmee dreig, maag ik denken, zeggen en doen wat ik wil, zonder dat daar sancties van een overheid op staan. En vrijheid betekent dat diezelfde overheid je beschermt tegen mensen die je het voorgaande onmogelijk maken. Dus: welke motherfucking reden een medium ook heeft om een cartoon wel of niet te tonen, dat is de vrijheid die ze heeft.
Dhr. de Wit | 15-01-15 | 00:43
Bij mij hangt een blowup van de meest recente CH-cover voor het raam. En ik woon niet in een NIMBY-wijk, maar op de grens van een sharia-infested area. Laat ze maar komen, de hd-webcam legt alle mogelijke acties vast. Mag ik nu zeggen dat iedereen die dat niet doet een laffe hond is en per definitie onze vrijheid afzweert? Natuurlijk niet. Dat is het mooie van vrijheid, je mag dingen wél maar ook uitdrukkelijk niet doen, whatever je zelf het beste uitkomt. En dát is het grote verschil tussen Westerse vrijheid en dat wat de islam mensen wil opleggen. Zolang ik niemand dood, verwond, besteel of daarmee dreig, maag ik denken, zeggen en doen wat ik wil, zonder dat daar sancties van een overheid op staan. En vrijheid betekent dat diezelfde overheid je beschermt tegen mensen die je het voorgaande onmogelijk maken. Dus: welke motherfucking reden een medium ook heeft om een cartoon wel of niet te tonen, dat is de vrijheid die ze heeft.
Ook dit is vrijheid van meningsuiting. Sky heeft een commerciële overweging gemaakt en komt uit op de beslissing om niet te publiceren. Het geeft wel een leuk doorkijkje in de denkwereld van journalisten en redacteuren.
Zulke journalisten hebben we in Nederland ook; de bedrijvers van de zogeheten kwaliteitsjournalistiek.
Run away, run away!!
In Maart zal ons land en niet te negeren signaal aan de wereld sturen. Nu lopen wij een keer op de goede manier voorop. Nederland gidsland, maar voor het eerst op de juiste manier. Geniet nu al van de blinde paniek die policor Europa zal beheersen.
Ze hebben geen enkel zelfrespect meer over. Het is echt vreselijk gesteld met de UK
Ongelooflijk... Weer leert men niets.
Idee: iedere keer als we haatbaarden op tv zien, de redactie schrijven dat ze ons beledigen. Wij willen geen haatbaarden zien, aangezien zij ons beledigen. Benieuwd wat het antwoord van MSM is.
Zoals de NOS het deed vond ik ook wel komisch door verslag te doen of landen het wel en niet toonden en dat dan ook te tonen. Toch een beetje indirect.
Het volk wint altijd. Onafhankelijk van wat voor idioten denken het landsbestuur te zijn.
Zie geschiedenis.
Ook in de UK zal de bevolking vroeg of laat afrekenen met het wereldvreemde politiek correcte tuig dat hun land bestuurd. De kruik gaat net zo lang te water tot hij barst. Kwestie van tijd. De Britten zijn het kennelijk nog steeds niet zat. Dat is hun keuze. Islamitische dwingelanderij zal hun deel zijn. Ieder zijn ding.
Vrouw tijdens bevalling door Boko Haram gedood
www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/artic...
Fuck gematigde moslims. Zo lang gematigde moslims niet zelf ene front tegen dit soort tuig vormen zullen we onzelf moeten verdedigen.
Het is duidelijk dat de huidige generatie is verloren, maar hoe gaan we de komende generaties behoeden voor dit opkomende terreur? Angst en geweld is de reden waarom onze vrijheid op het spel staat. Ben ook erg gekwetst door iets wat voor mij 'heilig' is, namelijk een vrije gelijkwaardige samenleving...
Shynews dus. Bah
Zwakke ratten dat het zijn. Zo geef je dus toe aan die haatbaarden
Frankrijk geeft binnen een week miljoenen versies van het blaadje uit en stuurt direct haar (enige) vliegdekschip richting het Midden-Oosten. Trouwens wel gelijk het grootste van Europa. No guts, no glory. Vive la France!
Arabier praat over marokkaanse berbers.....
youtu.be/IyyzoIiVStU?t=42s
Ik stem niet, nooit gedaan ook. Aangezien het Partij Politieke Stelsel compleet ziek en achterlijk is (en dat is ook bewezen, zie de baantjes machine, wacht geld regelingen e.d.).
--
Maar nu zal ik toch op onze Geert stemmen. Geert je hebt een unicum ik ga na 40 jaar stemmen! Ik heb mijn rode potlood al klaar liggen.
--
En ja, Geert is ook niet de oplossing, maar wel het begin.
Dizzydent | 15-01-15 | 07:21
Dat komt omdat wij in het westen alleen maar blogjes volplempen over hoe erg we het allemaal vinden, maar we doen er niets aan. We Blèren een beetje in de rondte, plaatsen een foto of filmpje en gaan weer door met onze bezigheden. Tsja, dan gaat het vanzelf verder en misschien leren we eindelijk eens dat je van politici NIETS hoeft te verwachten.
De Vijfde Colonne is aan de macht in Albion. Wat Adolf niet lukte, heeft Mohammed voor elkaar gekregen. Walgelijk.
Ik ben nu in het oosten van Europa, aan de grens met het voormalig Oostblok. Ook hier is het gevoel van bestolen worden groot. Dezelfde nijd die we in Nederland zien, dezelfde boosheid over de "weg met ons mensen".
--
En dus ook Engeland bukt voorover en laat zich gewillig nemen door de aanhangers van mo de pedo. Het 4e rijk wordt gebouwd en voor velen van ons is geen plaats heeft men besloten. Hoge belastingen om u uit te roken, om u tot de bedelstaf te brengen. Onderdrukking door middel van een berg regels en big brother. De linksche mensen zijn ons aan het uitverkopen.
--
Maar ik laat me niet zomaar met een strik om mijn reet uitleveren aan een stel leven haters en pedo liefhebbers. Weg met dat kut Europa en weg met die reli gekkies die mijn levens kwaliteit bedreigen.
--
Ik zeg kom maar op, hier staat een zeer geiriteerde boze grote blanke man die er klaar voor is om te verdedigen en terug te pakken wat ons was en altijd zal zijn.
--
En mocht een linksch goed mens mij een Racist noemen. Per heden is dat voor mij een Geuzen naam. Ik ben een trotse racist. Die verschillen ziet en die benoemt. En die tevens zijn kwaliteit, en die van anderen, van leven zal verdedigen.
Mijn lijst met "no go country's" wordt langer en langer.
Het is echt "kotsopwekkend" in welk tempo Europa Eurabië aan het worden IS
Het enige waar je tegenwoordig écht blij om kunt zijn, is als je geen kinderen hebt, want wat gaan DIE een HEL tegemoet!
-weggejorist-
Ow, wat triest but not surprising....
Het was dus toch de CIA!
Logisch toch, na Frankrijk wonen de meeste Europeesche haatbaarden in Engeland.
Hele interessante docu gaande op Youtube met Pegida... De mening van gemiddelde duitser op straat. www.youtube.com/watch?v=7WlBKh5FzF0
@Vageling | 15-01-15 | 03:50
Overigens was ik er altijd al tegen. Laat ze het zelf uitzoeken. Maar wat de idealist weer niet vermeldt is dat het nog steeds gebeurd op verzoek van die regeringen. Ze hadden die toko gewoon moeten verdelen over de booslimpjes. Niet gebeurd nu zitten ze het zelf uit te vechten. Was te verwachten. Maar dank je dat het zogenaamd mijn schuld allemaal is. Gaan we saampjes morgen tot de Islam bekeren?
@INH.30CL | 15-01-15 | 01:42
Duidelijke boodschap. Ze worden liever onderdrukt door islam dan dat dat het westen daar is. Man vergeet aleen wat cruciale dingen te vertellen. Zoals dat ze ook kinderen inzetten. Ja krijgt men trauma's van.
@Rationele Mocro | 15-01-15 | 02:26
Skip x aantal jaren. Arabische wereld heeft getracht de joden uit te roeien maar zijn met staart tussen hun benen naar huis gestuurd. Wat nou geen frictie. Zit jullie nog steeds diep. Net zoals anno 2015. Beetje wereld dominatie uitspreken maar lopen janken om bommen die (terecht) geleverd worden om dat tuig in bedwang te houden. Maar dat is weer moslim onderdrukken. Als we IS hele stammen van ook moslims laten uitmoorden is alles liefde. Man zout op.
Gewoon de dijken doorprikken. De meeste m*sl*ms kunnen niet zwemmen.
@Rationele Mocro | 15-01-15 | 02:26
Mooi dat je het zegt. Je eigen achterban heeft het tot een kunst verworven. Het vroegah erbij halen op hedendaagse probleem stukken. Alles om maar te kunnen draaien en ontkennen. Sorry maar die 3 in Jinek waren tussen de regels heel duidelijk. Wij zorgen voors ons en dood aan alles wat kritiek op ons heeft (om maar kort door de bocht te zijn). Leef eens in het heden met een blik op de toekomst. Nee men leeft liever in het verleden zonder visie voor morgen. Zout eens op met je geschiedenis lessen. Wordt het zo zat.
@Rationele Mocro | 15-01-15 | 02:04
Zou nog maar eens de essentie van Hitler gaan onderzoeken. Kwam toch echt uit een joods nest. Beetje jammer dit. Je klinkt als Aidoo: "Alles is de schuld van het christendom". Vageling zegt: Vooral wegkijken en geen verantwoording nemen. EN ja... Ook ik constateer dat de msolims Hitler eigenlijk wel een toffe kerel vonden. Iets met joden en haat en dergelijke.
@Lewis | 15-01-15 | 00:42
Dat kan. Is niks mis mee. Ik heb er minder mee. Dat mag ook.
@gutgutgut | 15-01-15 | 00:41
Vaak genoeg. Je hebt meer falen dan winnen. Zo is het leven. Maar wat is je punt nou? Ik heb er niks mee. En bevooroordeelde jij komt mij wel uitleggen dat het door een blauwtje komt? Lees eens man. Heb er niks mee dus doe niet eens een poging. Muppet.
@Rationele Mocro | 15-01-15 | 02:26
Als vrijheid van religie zo'n groot goed is binnen de islam waarom worden Kopten en Christenen dan vermoord? En waarom mag ik in geen enkel Arabisch land een Bijbel meenemen?
@Rationele Mocro | 15-01-15 | 02:04
Mohammed de profeet heeft eigenhandig honderden joden o.a. van Quirayza en Khaybar onthoofd. Niet omdat ze oorlog met hem voerden maar omdat ze hem niet geloofden, bespotten dan wel weigerden jizya te betalen. Het lot dat elke tegenstander, ook al was het maar als dichter (de Charlie Hebbo anno 627) trof. En die blinde Jodenhaat is overal in de moslimwereld terug te vinden, o.a. in debiele bloedsprookjes over joden die hun matzes maken met het bloed van niet-joodse kinderen, anno 2014 nog verteld door Salah Soltan. En nee dat is niet de Egyptische Jomanda maar een zeer gerespecteerd geestelijk leider. En vraag anders even Syrische christenen (als je nog levende kunt vinden) of Egyptische Kopten over hoe dolletjes het is om onder islam te leven.
@PrinsesStoepje | 15-01-15 | 02:13
Ten eerste ga je off-topic. Ten tweede doe je allerlei aannames in je post die je niet kunt staven. Want ik zie wel degelijk het verschil tussen het westen en de islamitische wereld. De vrijheid van religie is hier een veel groter goed.
Ik heb simpelweg een issue met jouw domme en belachelijke statement dat moslims ooit joden zouden hebben vermoord en dat dat op de een of andere manier van belang zou zijn voor een hedendaagse discussie; laat staan het feit dat joden meer geleden hebben onder de handen van christenen. je hebt het over joden in Marokko, maar tot aan de stichting van de Israëlische staat, is er weinig frictie geweest. In feite: "In 1940, the Nazi-controlled Vichy government issued antisemitic decrees excluding Jews from public functions. Sultan Mohammed V refused to apply these racist laws and, as a sign of defiance, insisted on inviting all the rabbis of Morocco to the 1941 throne celebrations."
@KimWok | 15-01-15 | 01:39
Ja die Wilders spint weer garen bij moslim-terreur. Hij heeft ze natuurlijk zelf opdracht gegeven zodat hij en FN daar stemmen uit konden trekken. Maar slaap lekker verder, met of zonder pik in je hand.
Zo kun je dus 17 lijken opnieuw vermoorden.
Yes. I am offended! By your cowardice, by your moral incompetence, by your missing empathy, by the fact that millions muslims can demonstrate against this cover all over the world, but none of them demonstrates when so-called non-muslim islamists kill people in the name of your beloved prophet.
Rationele Mocro | 15-01-15 | 01:50
En welk recht hebben Joden dan precies in Moslimlanden? Ik krijg ook geen Bijbel de grens over naar Marokko. Of bedoel je dat Joden en Christenen blij mogen zijn met hun derderangs-burgerschap. (In het Kalifaat met extra belastingen) Noem de grootmoefti van Jeruzalem maar onbeduidend. Maar geef dan ook je claim op Jeruzalem op.
En moslims maar klagen dat ze in Europa niet goed worden behandeld terwijl ze honderden moskeeën en gesubsidieerde buurthuizen kunnen gebruiken. De Joden van nu zijn de Joden, vraag het maar aan de doodgeschoten supermarktklanten. Of had jij nog wat doodgeschoten moslims paraat?
@PrinsesStoepje | 15-01-15 | 01:53
Waar claim ik dat? Leg je nu gewoon zomaar woorden in mijn mond? Als je mij persoonlijk aanvalt, is dat een teken dat je het op argumenten verliest, onthoudt dat.
----
Jij noemt mij onnozel maar claimt dat de holocaust niets te maken had met het christendom?????? Wow, die moest ik even twee keer lezen. Het is zeker niet de enige factor, maar wow, wat een ongelooflijk belachelijke en onwetende statement zeg. Ondertussen proberen hans de arabist en andere gekke xenofoben gretig een link te vinden tussen islam en de holocaust, omdat hitler bevriend was met een of andere onbelangrijk moeftie ofzo; maar daar had jij waarschijnlijk geen enkel bezwaar tegen als ja-knikker.
@Graaf
Een tekening van een booslim, dat zijn ze wel gewend, de booslims.
Dat zien ze iedere dag om zich heen.
Dat zien ze als ze in de spiegel kijken, als spiegels al niet verboden zijn.
Maar zet boven dezelfde tekening van een booslim, dit is de profeet,dan breekt er massa-hysterie los.
@PrinsesStoepje | 15-01-15 | 01:53
Hij is echt zo onnozel.
@Rationele Mocro | 15-01-15 | 01:29
Trouwens wel een vreemde spagaat van moslims: Aan de ene kant vinden ze Hitler een toffe gast zoals hij met de Joden afrekende en aan de andere kant zijn Zionisten "Nazi's" Ja wat is het nou of ben je echt zo onnozel?
@PrinsesStoepje | 15-01-15 | 01:42
Achja, wat heb je nou eigenlijk geschreven, dat de ene groep religieuzen anderen uitmoord? Niets nieuws. Mijn reactie was specifiek op jouw claim gericht dat moslims eeuwen en eeuwen terug joden (zouden) hebben uitgemoord alsof dit slechts voorbehouden was aan moslims (het tegendeel is trouwens waar, joden hadden meer rechten onder moslims dan onder christenen maar dat is een andere dicussie). Vond het een beetje vreemd om oude koeien uit de sloot te halen. Je weet natuurlijk dat dit soort argumenten een inkoppertje bieden; ik hoef slechts "kruistocht" en "holocaust" te zeggen en dan ben je nergens meer met je verhaal. Focus je op het heden, dan pas kun je problemen aanmerken en oplossen.
Sky... onthouden die naam...
@Rationele Mocro | 15-01-15 | 01:29
En hoe lief was Mohammed precies tegen Joden? Heeft hij niet persoonlijk de hoofden van honderden Joden afgesneden? En bespaar me je Nazi-christelijke link. De Holocaust had niets te maken met Christendom. Zo nu weet je ook eens hoe het voelt als moslims zich niet uit durven te spreken tegen moslim-terreur.
Fuck Skynews !!!!!!!!!!!!
www.facebook.com/video.php?v=33929925...
@Rationele Mocro | 15-01-15 | 01:29
Nee moslims schreeuwen "khaybar khaybar ya yahud jaish muhammad sa yahud" alsof het nooit heeft plaatsgevonden. Check je eigen bronnen vriend. Maar ik heb ook een recent voorbeeld voor je: De Libanese christenen hadden begin jaren 70 de palestijnen liefdevol als vluchtelingen opgenomen. En met o.a. het bloedbad van Damour werden ze terugbetaald. Je denkt toch niet dat de aanval op Sabra Shatilla uit de lucht was komen vallen? De Israëli's hadden no business there. Het was Libanezen tegen de mensen die hen een burgeroorlog hadden ingedreven.
Ziekmakend. Die hypocrisie. Nee, het is niet de Islam...., maar de reden waarom die mensen in Parijs zijn afgeslacht mag niet getoond worden... omdat het moslims zou beledigen. Moslims tonen hun ware aard nu. Juist nu zouden ze kunnen zeggen:'laat maar zien, wij kunnen het aan.'
Charlie Hebdo is voor niets afgeslacht. En iedereen weet het. Er zal niets veranderen. Het wordt slechts erger.
Verder diep triest uiteraard.
En daar zijn nu zoveel Engelsen voor gestorven, 70 jaar geleden...
-weggejorist-
Graaf van Egmont | 15-01-15 | 01:14
Hola Graaf, alles goed? Damn ik bevind me in Polen waar de pa van mn vriendin een , operatie moet ondergaan. "t is raar maar ik denk steeds aan jou.
@Graaf van Egmont | 15-01-15 | 01:14
De cartoonist heeft zelf aangegeven bij de persconferentie dat dat de profeet moest voorstellen.
@PrinsesStoepje | 15-01-15 | 00:10
Lol, "totdat Mohammed de joden om zeep hielp".
christenen zijn zo lief geweest voor de joden. Anti-islam is één ding, geschiedsvervalsing is een ander.
@Lewis: jouw hyena opmerking..... ik heb inderdaad nog nooit gelezen dat een marokkaan als eenling een groep Hell's Angels aanviel. Het is altijd een groep van hun die een nietsvermoedende eenling, liefst vrouwelijk, in elkaar trapt.
@Graaf van Egmont | 15-01-15 | 01:14
Omdat het VERBOTEN is om afbeeldingen van de profeet te hebben. Als die uberhaupt al bestaan! Heeft die profeet goed ingezien. Miljoenen volgers maar niemand weet hoe hij eruit zag. Want immers dat is haram. Een sprookjesfiguur gestalte geven is not done. Enige wat ze wel doorhebben is dat niemand weet hoe Mohammed eruit zag. Dus maken we het verboden. Zo rolt de islam.
Wat verschrikkelijk is dit zeg. Om te huilen..
@DANNY3960 | 15-01-15 | 01:01
Ja maar die zijn dan ook vernoemd naar een sterk en trots nomadenvolk. Vergeet niet dat Izaäk volgens de Bijbel de zegen kreeg maar dat voor Ishmael ook een nakomelingschap was beloofd als het zand der zee. Maar ook "Hij zal een wilde ezel van een mens zijn: zijn hand zal tegen allen zijn en de hand van allen tegen hem, en hij zal in vijandschap met al zijn broederen leven." Weet je wat lees eens Genesis 17-21. Ja dat heb ik ook moeten opzoeken hoor!
Tsja..... commerciele journalistiek...... De "journalisten" van dit station zijn alleen maar op zoek naar hot headlines om adverteerders te lokken. Fly Emirates en gelijksoortige bedrijven in de islamitische wereld zijn hun levensader. En je bijt niet in de hand die voed......
Dat kabelaars dit kanaal doorgeven én dat mensen er naar kijken is al treurig.
Een ding moet me even van het hart. Wie zegt me dat de afgebeelde jankende moslim de profeet Mohammed is? Het staat er niet bij. Ik vond hem meer op Ali lijken. Ik wil maar zeggen, de cartoons zijn over het algemeen slecht. De Cartoonist moet er bij zeggen wat het voorstelt.
laat dat maar niet aan Nigel Farage horen
waar de islam de boventoon voert daar word de vrijheid van meningsuiting onderdrukt.
DubbelDibbel | 15-01-15 | 01:01
Burqa King, Birming-----nieuwe naam voor BurmingHAM..... affijn zoek wat rond.....1 of andere Fox Yank had iets te vertellen .
*wodka en uitleggen gaat ni echt samen*
Amen !
@Lewis | 15-01-15 | 00:55
Daar doelde ik op, keuzes. En dan krijg ik dat zielig verhaal van Nederlandse meisjes. Sta je daar met je kind en een hoofddoek die niet bij je hoort. Allah is groot. Opzouten dom mens. Ga lekker nadat mohamedaan je berooft heeft en je nog een kind van hem heeft ook nu als alleenstaande moeder je ding maar doen. Geen medelij. * Zwaait naar vroegere buurmeisje *
Is al jaren aan de gang in de UK. Neem bijvoorbeeld: www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-...
Vonden de 'koelies' niet zo leuk.
@ Lewis | 15-01-15 | 00:58
Vraag = vlag, uiteraard.
In England is het tij van de islamisering niet meer te keren Daar zijn reeds hele wijken islamitisch en de politieke en media elite . als je slim bent koop je een huis in Noorwegen of zo...
PrinsesStoepje | 15-01-15 | 00:42
Alvorens te gaan googelen dacht ik dat de Touareqs nog steeds rondrijden.
@ Vageling | 15-01-15 | 00:57
Natuurlijk begrijp ik je sentiment.
Het is verdraaide lastig allemaal.
Ik zou er nog wel eens een stukkie over willen schrijven of zo. Nu ga ik maar pitten. Iedereen een goede nacht gewenst.
@ Dhr. de Wit | 15-01-15 | 00:49
Het erge is dat het geen dilemma meer *is*. Het is NIET veilig om als individu zo'n cartoon op te hangen. Of een Israëlische vraag. Of... Ik zou je echt adviseren dat niet te doen. En ondertussen op alle mogelijke manieren op iets veiliger manieren een verandering in dit land teweeg te brengen. Door te praten met familie en vrienden, en hier op GS en elders op internet een ander geluid te laten horen.
Veel meer smaken heb ik niet, vrees ik.
@Lewis | 15-01-15 | 00:45
De kracht van eenlingen heeft zich bewezen inderdaad. Maar tevens beetje kenmerkend. Hang hem zo op. Kom maar. Heb zo ie zo al ruzie met die Marokkanen naast me. Gezeik van ze. Die Turken aan de ander kant is er wel respect. Beetje lopen toeteren en als iemand iets zegt dan meteen agressief. Wou dat ik erbij was. Rot op man, en dat heeft een buur van mij ook eens gezegd. Bleek en maar dat kan je niet maken. Ja dat kunnen wij wel met je asociale gedrag. Kwam even buiten staan aangezien mohammedanen bekent staan als laffe hyena's. Alleen in groepsverband. Met een sisser afgelopen. Voor die haat tokkies dan. Daarom. Vroegah zette ze hele operaties op met vliegtuigen. Tegenwoordig hopen ze op die verdwaalde ziel die van het padje is en het wel even doet. Welcome to Islam!
Engeland, meest arrogante mongolenland wat ik ken. heb al eens een keer een inreisverbod gehad voor 5 jaar daarzo. Ik vroeg toen of ze er niet levenslang van wilde maken, en dat allemaal omdat ik geen afstandsverklaring wilde tekenen voor een lege flacon shampoo. Een land waar de economie draait op indiers en de zeldzame niet alcoholisten. een land waar mama regering alles en iedereen afschermt . ze bepalen hoe en waar je moet lopen, welke bank je gaat gebruiken, en hoe je op de plee gaat zitten. Zelfmoord dm elektrocutie komt zelden voor vanwege die idioot grote stekkers met een safety prong. Land om makkelijk te vergeten , dit bevestigd het weer eens.
Alsof ik een stomp in mijn maag kreeg, dit filmpje. Het morele failliet in beeld. Ik kan mijn ogen nauwelijks geloven bij zo veel lafheid.
@ Vageling | 15-01-15 | 00:5
O, ik geloof zeker dat wij in de ogen van veel moslims afval zijn. Maar dat maakt mensen nog geen afval! Niemand dwingt je ergens in mee te gaan.
@Jan Dribbel | 15-01-15 | 00:41
De echte burka-hoofdstad schijnt Birmingham te zijn. Daar zag ik laatst een lacherig stukje over in linkse media dat die constatering wel erg overdreven was. Maar thank God we hebben Internet : www.centralmosque.org.uk/1/services/pe...
Heb ik even gekozen maar google zelf maar willekeurig elke grote stad in de UK met toevoeging "Shariah". Om over Zweden nog maar te zwijgen. De vraag blijft: Waarom doet de linkse elite dat, vanuit hun (ooit gekraakte en goedkoop gekochte) grachtenpanden?
Je suis Charlie.
Behalve als dat betekent dat ik met de billen bloot moet.
@Lewis | 15-01-15 | 00:43
Ongelukkige woordenkeus. Dat geef ik toe. Meer wie moet een dom naïef misbruikt mens nou. Goed u heeft gelijk. Maar kom mij niet vertellen dat wij voor de Islam geen afvallige zijn die je mag afmaken.. Ofwel afval?
@Lewis | 15-01-15 | 00:45
Een deel van mij wil het graag doen maar de "wijze" in mij zegt het om het niet te doen.
Inderdaad vanwege de verraderlijke overheid, maar in de eerste plaats vanwege moslims.
Het is een fokking duivels dilemma, verdomme!
@ Dhr. de Wit | 15-01-15 | 00:43
Ik geloof in de kracht van eenlingen, maar soms moet je ook wijs zijn. Nee, ik zou zo'n cartoon niet voor mijn raam hangen. Dat zou ik pas doen als ik zeker wist dat de overheid me zonder voorbehoud zou beschermen.
Maar dan nu een existentiële vraag: wie durft de cover van Charlie Hebdo voor het raam te hangen?
Ben ik zo sterk om dat te doen?
Wil ik de ramen ingegooid hebben?
Moeilijk, moeilijk...
@ Vageling | 15-01-15 | 00:41
Geen mens is afval, beste Vageling.
@Bad Karma | 15-01-15 | 00:20
Oh ja van de week had Feynman (?) een discussie over het verschil tussen Arabieren en Berbers. Want de een is nomadenvolk etc. Oorspronkelijk zijn alle Arabieren nomaden want ze hebben nooit de techniek gehad (Israël had het binnen een paar jaar) om woestijngrond vruchtbaar te maken dus ze trokken met hun geiten/kamelen van hot naar her. Wat wel waar is is dat sommige Touareg (nomadische Berbers) pas in de 19e/20e eeuw zijn geïslamiseerd. Terwijl vrouwen daar vroeger konden kiezen uit minnaars.
@ Vageling | 15-01-15 | 00:19
Ik heb Engeland altijd een geweldig land gevonden. Wat daar gebeurt gaat mij zeer aan het hart.
PrinsesStoepje | 15-01-15 | 00:19
Luton, Boerka hoofdstad van Engeland.
Dat Sky news censureerd?
Rupert Murdoch is de eigenaar en die heeft een paar dagen geleden extremistische moslims een kankergezwel genoemd.
@bisbisbis | 15-01-15 | 00:26
Niet dus. Ik ben het zo zat. Laat ze komen dan. Ga je nog steeds draai doen bij Jinek (hoe die slechte presterende muts ook heet)? Joh het net sluit. Weten ze. Ze weten zo mooi te vertellen dat ze zo goed voor de vrouwen moeten zorgen. ZOlang het maar niet een niet moslima betreft want dat zijn hoeren die je mag misbruiken. En ja genoeg dom Nederlands vrouw leent zich en achteraf afvraagt waarom moeten de Nederlandse mannen me nu niet. Duh! Omdat je afval bent. En Mo roept lekker dat je een hoer bent. Haha! Het is een keuze. Ik kijk kritisch. Was laatst ook een vrouwtje hier in paniek. Wil meedoen maar voelt haat en maakte zich zorgen om haar kroost. Kwam daar gedraai uit? Nee, bekende kleur. Dat soort mensen moeten wij onders ons laten. De rest... Wat nou waar moeten ze heen! Het khalifaat is een feit toch?! Daar moet je heen. Niet mij voor de gek houden met non antwoorden (verwijs naar die kut uitzending van het zwakke blonde mens Jinek). Ik zie het wel. Indirect is het allemaal ok. Hoort zo. Mooie woordjes ben ik niet vatbaar voor. Ik zie het wel. In de UK zag ik dat al gebeuren. HAD, met nadruk op had een goede Turkse vriendin daar. Denk je zelf nu? Juist...
Vageling | 15-01-15 | 00:19
"Muts"
Onlangs nog een blauwtje gelopen?
@ PrinsesStoepje | 15-01-15 | 00:32
Daar ben ik het mee eens, al geloof ik niet dat de gemiddelde moslim erg gevoelig is voor rationele argumenten. Maar die cartoonvind ik sterk, en daar reageerde ik op.
Ah.. zo ziet goed fatsoen er dus uit.
joostniemoller.nl/2014/12/kijktip-tomm...
Lewis | 15-01-15 | 00:19
Daar gaat het niet om. Als je de islam wilt aanpakken moet je de juiste kanalen vinden. Islam kent geen ironie, zelfspot of humor en dat kunnen wij ze niet leren. Als ik Theo Maassen tekeer zie gaan met een kruisbeeld ben ik misschien gekwetst maar voor mij geen reden om hem te lijf te gaan. Confronteer moslims b.v. met het begrip "multicultureel" en leg ze uit dat vóór de komst van Mohammed het Arabisch schiereiland een bonte verzameling van polytheïsten, christenen en joden was. Mo heeft ze stuk voor stuk vermoord, onderworpen of weggejaagd. Dat is hun "perfecte profeet". Prik die mooie verhalen over Mo die zo goed voor zijn Joodse tijdgenoten was door met feiten uit hun eigen geschriften. Jammer dat Jinek en Tan niet over die kennis beschikken.
@blikjegrolsch | 15-01-15 | 00:12
Die staat in de United Stupids.
Neem nog een biertje.
*plop*
En doe Hans de groeten.
@PrinsesStoepje | 15-01-15 | 00:04
Geweldig. De hele 2e Kamer at gunshot verplichten hier naar te kijken.
hoogtepunt in maximaal schijters gedrag kan niet erger of het moet een algemeen verplichting op hoofddoekjes zijn .... waar zijn we mee bezig !@%^&*()(*&^%$#@!@#$%^&*()(*&^%$#@!#$%^&*(
Hier in Nederland wordt voor de vorm even een weekje met de mond het 'wij-zijn-vrij-onverveerd-heldhaftig-vastberaden-barmhartig'beleden.
-
Wácht maar tot we een paar weekjes verder zijn: cartoonisten zullen zich ook hier zwaar moeten inhouden als ze nog opdrachten willen en de freelancer die ook maar een moment durft te betwijfelen dat het allemaal de schuld van Wilders is kan z'n journalistieke ambities verder gedag zwaaien.
-
De Azijnbode, Trouw en de VandeMeerschvölkischerbeobachter brengen het al in de praktijk; straks zal het 'liever-blo-jan-dan-do-jan"doorsijpelen naar de regionale media.
-
Three words for the English:
cowards, cowards, chicken.
@PrinsesStoepje | 15-01-15 | 00:10
Die blijft leuk. Doe ik wat subtieler, maar het is prachtig als ze gaan schuimbekken. Geen argumenten meer. Dat mooie gedraai bij tutje Jinek verdwijnt ook dan. Dan aanschouw je ze in echte vorm. En ik ben ook dom dat ik nog steeds probeer te begrijpen en probeer te praten. Lukt niet met iemand die zich superieur acht (van die halve gario geleerd).
PrinsesStoepje | 15-01-15 | 00:10
Ga jij het ze maar vertellen! Maar vergeet niet dat je moslims absoluut niet kunt vertrouwen. Niet één! Het zijn allemaal terroristen! Met name die inteelt-berbers
@ PrinsesStoepje | 15-01-15 | 00:10
Vind jij het een domme cartoon? Ik vind hem ijzersterk.
@ShoveASockinit | 14-01-15 | 22:25
Wacht maar tot je dit gezien hebt: www.youtube.com/watch?v=psZBaJU_Cvo
Die muts is ook geen Britse. Lijkt meer op een ontsnapte India ganger. Dus de NPO is niet zo wereld vreemd op zichzelf. Wat verwacht men ook van een land dat beter uit de EU kan stappen en gewoon de moslims de macht laat grijpen. Sharia rechtbanken hebben ze al. Weg met UK, gewoon een marine vloot er omheen en geen vliegverkeer toelaten. Die 'wijven' zijn zo ie zo al niet om aan te zien. Ik zal niks missen. Mocht ze toch al nooit. Leuke zuip maatjes, ranzige vrouwen - vaak met overgewicht -, en dat maffe Britse gedoe. * zwaait naar UK * ga maar alvast de islam uit jullie koppen leren. Wel even minder drinken anders ziet men de woorden niet. En Uk vrouwen. Hou maar op met lingerie. Gewoon bloot want je moet wel beschikbaar zijn constant. Dat gedoe begrijpt een mohammedaan allemaal niet. Oh ja tent eroverheen. Stelletje roeptoeters. Natuurlijk willen ze uit de EU anders kunnen ze hun moslim staat niet uitleggen. Muppets.
En daar gaan we weer:
"no apology: Muslims stage angry protests over Charlie Hebdo's Mohammed cartoon as Boko Haram terror leader hails Paris massacre":
www.dailymail.co.uk/news/article-29101...
pdf.yt/d/-ZNIXcAc-1ImnrtO
Ze statjoe of libertie ist kaputt!
Maar toch. Als je moslims echt wilt raken maak dan geen domme cartoon waarvan je weet dat orthodoxen daar wappie op gaan. Vertel gewoon de waarheid over de misdaden van Mohammed en de haatdragende verzen in de koran/hadith. En dat het Arabisch schiereiland ooit een multiculturele samenleving was waar polytheïsten, christenen en joden vreedzaam samenleefden totdat Mohammed verscheen en ze allemaal om zeep hielp.
JYllands Posten "has caved in"
www.bbc.co.uk/programmes/p02gwz1r
Liroy | 15-01-15 | 00:01
Dit komt meer overeen met de waarheid als dat je lief is:
www.youtube.com/watch?v=hWv-ZvrCJB8
Wat een stelletje laffe honden, Engeland zullen we moeten blokkeren dat wordt nog een grotere islamitische staat dan Pakistan
^ wtf, die comment moest onder een ander topic komen.
Fuck! Niet te geloven dat dit laffe gedrag in the UK voorkomt. Een land dat altijd zijn eigen zin doet, gewoon rijden aan de linkerkant van de weg terwijl de rest van de wereld rechts rijdt. Geen euro. En dan tóch zwichten voor de Islamisering. Zum kotzen!
Over cartoons gesproken: Wanneer wordt er eens aandacht besteed aan de smakeloze Joden/Amerikanen/Europa-cartoons in Arabische media? Moeten wij ons daardoor ook diep beledigd voelen? Om nog maar te zwijgen over de bloedsprookjes die redhtstreeks uit Der Stürmer zijn overgenomen, over Joden die het bloed van christen-kinderen gebruiken voor hun Pesach-matzes. Racisme, iemand? www.youtube.com/watch?v=R1Ng4Ql3B2I
-weggejorist-
Farage zal nooit prime minister worden, daar zorgen de jachtgeweren van de oude zowel als de nieuwe adel wel voor (de Quatarse sheiks die nu Harrods in handen hebben b.v.), maar hij gaat wel hoog eindigen denk ik. Hij mag dan tijdens de Royal Hunt de geweren laden en aanreiken, of zo.
je hoeft toch geen pik op tv te laten zien...
Outsider-Inside | 14-01-15 | 22:29
In de repo over Aboutaleb kun je zien dat het altijd en leergierig jongetje is geweest die nooit buiten speelde met de straatschoffies. Vanaf de aankomst in NL heeft hij hard geleerd en wist zo in snel tempo de top te bereiken. (Het PvdA lidmaatschap hielp natuurlijk wel) In tegenstelling tot Marcouch die de "sheriff" uithing in Slotervaart (waar het sindsdien alleen maar erger is geworden) zie ik Aboutaleb wel als rolmodel. Als hij een verborgen moslim-agenda heeft verbergt hij dat heel goed. Maar hij heeft tenminste de guts om zich uit te spreken en daarvoor kudo's!
Snap nu wel waarom die Engelsen aan het zuipen zijn geslagen. Het is het enigste wat je nog kunt doen, als je als belastingslaaf nog enig plezier van je restje geld kunt hebben. Dat ook de reden dat ze hier in het weekend de jeugd zo in de nek zitten, ivm met zogeheten comazuipen. Die jong zien zelf ook wel dat ze geen toekomst meer hebben, diploma of niet werk is er toch niet. Moslims lossen dit op door in hun levenslange vrije tijd alleen maar te fokken voor de kinderbijslag en de toeslagen, die domme Hollander die nog werkt betaald wel. Het project van Wilders om een dierenpolitie op te richten, was geheim omdat hij de dieren in de shariawijken er mee in toom wilde houden. Policor vertrouwde het niet, en stemde het voorstel weg, Maar de gokburootjes hebben het al druk, met weddenschappen wanneer de eerste grote boem zal plaatsvinden. Een ding is zeker, dan hebben we weer zo,n enerverend debat als vandaag, met de policor muppets in de hoofdrol. nb. "glazen bol poetsen gaat".
Ach ja, Engeland....... dit was ook in het nieuws vandaag in Engeland:
www.dailymail.co.uk/news/article-29089...
Ze doet een Kennemerlandje
De reaguurders hier zijn beledigd dat ze er zo panisch over doen, en zoals ze aangeven willen ze niemand willen beledigen. Dus wat nu Sky News?
Hoe ga je in allah's naam journalistiek bedrijven als je rekening moet houden met beledigden?
@ZonderNaam | 14-01-15 | 22:38
Zijn de standbeelden van hem al omgehaald?
Bij nader inzien; de serie Downtown Abbey zou ook wel eens van de buis gehaald kunnen worden. Engeland in z'n koloniale hoogtijdagen. Zit Quinsy al in het vliegtuig naar Londen om de ITV Studios omver te halen?
www.jewsnews.co.il/2014/11/20/the-fear...
Gelukkig maar dat Sky bij de meesten van ons niet eens in het pakket zit
niets aan verloren
Nou wil ik die held Theo Maassen wel eens aan de haal zien gaan met een Mohammed-afbeelding zoals hij dat zo treffend deed met een crucifix op het toneel. Of is dat teveel gevraagd? www.elsevier.nl/Cultuur--Televisie/blo...
Het is ronduit afschuwelijk. Na wat er is gebeurd in Parijs niet eens het lef hebben zo'n vrouw de cover van CH te laten zien? Dat is geen capitulatie meer, dat is kruipen.
Mijn oprechte excuses als ik hier in herhaling val, ik wil niemand irriteren, maar ik ben ook 'religieus'. Kennelijk is bepaald dat 'wij religieuzen' langere tenen mogen hebben dan anderen. En ja, het gebeurt soms, regelmatig zelfs, dat er afbeeldingen worden getoond over het christendom, of over Jezus, die van mij niet hoeven of die ik heel onprettig vind. Nee, dat vind ik niet leuk, maar so what? Waar zou je de grens moeten leggen? Wie bepaalt wat wel kan en wat niet? Actief oproepen tot geweld lijkt me al een heel aardige grens, onversneden antisemitisme ook, daar blijft het wel zo'n beetje bij.
In het Westen moet je iedereen mogen aanpakken wie je maar wilt. En na wat er vorige week gebeurd is, moet je júíst ook de islam op de hak kunnen nemen. Het zou toch een gotspe zijn geweest als CH met een cover was verschenen met een onschuldig plaatje op de voorkant? Neem het allemaal niet zo persoonlijk, haal je schouders of op negeer het. En als je dat niet kunt, moet je maar uit het Westen vertrekken.
Wij sparen hier niemand, en dat is een groot goed.
Zomaar wat onsamenhangende gedachten. Ik hoop dat ze een beetje sense maken.
I fart in your general direction.
@Henk de Vries2074 | 14-01-15 | 23:15
Same here.
Ik ging vroeger graag naar de Turkse bakker en groenteboer.
Gewoon normale mensen met goed spul, vers gebakken of recht van de veiling.
Gewoon normale mensen, geen uitingen van ideologieën of andere bullshit.
Ga ik nu niet meer heen, allemaal gesegregeerd naar de middeleeuwen.
Ik voetbalde in de jaren 90 bij een club met een turkenelftal.
Als ze niet genoeg spelers hadden, deed ik mee, stond ik na afloop in mijn blote pielemoos te douchen tussen twaalf witte onderbroeken.
En in de kantine zat ik met vijf van hen bier te drinken.
Ben pas nog één van hen tegengekomen in de Lidl.
Met djellaba, sandalen en haatbaard, converserend in het galamagalama's met een kennis die voor het eerst in Nederland was.
Ik knikte nog even, maar hij wou me niet meer kennen.
Zie daar het multi-culti-beleid van de PvdA en de rest van de wegkijkers.
Dat bier drinken was voor hen dus slechts onderdeel van taqiyya.
Sindsdien vertrouw ik een moslim ongeveer net zo ver als ik hem kan gooien.
En dat zouden meer mensen moeten doen.
JA HALLO met zo'n houding ... Nu snap ik ook beter dat de Hollanders in de VOC tijd het voor het zeggen hadden. Wat een gepruts van die troela
@fail | 14-01-15 | 22:38
Ik zit te wachten op de uitlevering van radikaalhomo Stephen Fry aan het Hof van Sharia in Pakistan en een verbod op reruns van Absolutely Fabulous.
BITCH!
pbs.twimg.com/media/B7WDrpRCAAAEUhp.p...
Wat een vies filmpje. Het ergste vind ik nog dat ze direct haar excuses aanbied aan 'viewers who may have been offended'.
Caroline Fourest was ook degene die destijds Tariq Ramadan ontmaskerde. Best wel een held.
Wordt tijd dat Richard Dawkins een gooi gaat doen naar het PM schap in de UK.
@JaNeeTochNietDan? | 14-01-15 | 22:34
"Nee, het komt door slechte kansen op de arbeidsmarkt".
Pat Condell heeft hier een interessante rant over:
www.youtube.com/watch?v=b9SIcIvuKWQ
We moeten niet Rusland boycotten, maar Sky news en andere dhimies financieel niet meer steunen.
Wat schrik ik daarvan. Ik wist dat het in Engeland fout is, maar zo fout, daar schrik ik van. Sky censureert ook bepaalde liedjes. Maar dat Charlie Hebdo wordt gecensureerd? Nooit ga ik meer naar Engeland op vakantie. Het mohammedanisme zegeviert daar. De ondergang van het westen is nog nooit zo duidelijk tentoongesteld.
Tsja policorstront in minstens 7 kleuren ....
Mooi staaltje van de afschaffing van de mens.
Hey, Sky News! FUCK YOU!
D'r zit een groene pixel in het filmpje.
Henk de Vries2074 | 14-01-15 | 23:15
Ik boycot al jaren alles wat in islamitische landen geproduceerd wordt en ga er ook nooit op vakantie. Gelukkig staat er op bijna alles in de supermarkt waar het is gemaakt.
Cuyahoga | 14-01-15 | 23:10
goed idee.
Ik zal eens kijken of ik er cheap een paar kan printen en kan ophangen in de straat.
(helaas zijn vrijwel copy-shops hier van Turken, dus dat gaat misschien nog wat problemen geven... )
Volgens de Engelse Broadcast regulations kunnen ze Skynews nu opdoeken.
"Sky News operates under the requirements of United Kingdom broadcasting regulations that require neutrality and impartial, unbiased coverage."
Daar voldoen ze dus niet aan. Welke zender wel daar trouwens?
Vanaf nu overal waar Sky News camera's staan een poster photobomben. Lafaards.
Ci Ty33 | 14-01-15 | 23:23
Scherpe analyse! :-)
@tweetybird | 14-01-15 | 23:15
Krijg ik nog mijn/de zinnen te lezen, waar ik jouw reaguursels Verdraai? Copy&Paste
Of bestaat het alleen in dat unieke brein van jou?
Kom op, niet zo laf. Even Copy&Paste.
Sky News is dus niet onafhankelijk en is een schande voor de journalistiek.
Ommie de HaatMoker | 14-01-15 | 23:13
Jij hebt heel duidelijk de afgelopen 40 jaar gemist. Grappen over Jezus zijn zo gemeengoed dat ze flauw zijn. Zeg maar niveau: "Klop klop" . Maar als je verdomme niet eens een tekeningetje van Mohammed, waar ook nog eens vrij bijzonder bovenstaat aan de terroristen: "we vergeven het jullie", gaat wegblurren, nou, dan ben je compleet de weg kwijt als nieuwsmedium.
.
Waarom zouden wij de anti-moslim haat van de koran en gepredikt in de moskeeën wel moeten accepteren, maar zij een tekeningetje niet? Waarom zouden wij ons moeten conformeren aan hun tedere ziel, terwijl zij al het kwaad en ellende over ons mogen prediken en dit met geweld kracht mogen bijzetten? Ik snap die gedachtengang van de linkse Nederlander/Europeaan gewoon niet.
Elspeth | 14-01-15 | 23:08
Als schrijvers het woord "varken" niet meer mogen gebruiken als ze publiceren bij Oxford press, lijkt me dat een reden om hun te boycotten. Domme economische beslissing van Oxford Press: moslims hebben nl aan 1 boek genoeg.
Bunch of English wankers.
Hello dear UK people. Your country and it's values died today. If you need some freedom of speech and to form your own opinion, you're free to visit the mainland which hasn't been infected. Yet.
Thank you kindly and carry on. God save the prophet.
Gasten, als je je beledigd door het gedrag van de Sky News redactie dan ga je er maar langs. Ze geven duidelijk aan dat ze luisteren naar degene die het meest bedreigend overkomen.
Als ze simpelweg iets ergers te wachten staat wanneer ze geen solidariteit tonen met CH, dan staan ze ineens helemaal achter ze hoor :)
@J.R. Thorbecke | 14-01-15 | 22:57
"En dan FoxNews uitlachen..."
Sky is eigendom van Fox...
@Ommie de HaatMoker | 14-01-15 |
Jezus is old school hier. Dat hebben we genoeg gedaan. Maar toen was je hier nog niet en je hebt je dus ook niet in de geschiedenis verdiept. Had ik niet anders verwacht. Maar we gaan gewoon lekker door met die armzalige stripfiguur van je belachelijk te maken. Wen er maar aan. Het zal me een zorg zijn of je gekwetst bent of niet. En anders lees je mijn commentaar maar niet. Vanmorgen de Hebdo gekocht, dus ik haal je profeet nog maar eens door mijn reet.
Stupidity? The Sky is the Limit, obviously.
Ommie de HaatMoker | 14-01-15 | 23:13
Jesus is al 50 jaar belachelijk gemaakt door policor Nederland. Obama is de profeet(Shit zij met hem)van links dus ook die mag niet belachelijk gemaakt worden.
Blijft alleen dat imaginaire vriendje van je met die haatbaard over.
Vrees niet, het Neerlands Verzet neemt alle verloren zonen tot zich. Ook met een iets te krappe wollen onderbroek.
Henk de Vries2074 | 14-01-15 | 23:15
Ik ook, maar eerlijk gezegd ben ik kwader om dit soort journalisten. Om politici zoals Samson. Om mensen die vinden dat sommige mensen meer rechten dan andere mensen moeten hebben.
Genoeg is genoeg!
Ik kan het moslims niet kwalijk nemen dat ze inmiddels werkelijk denken dat ze ubermenschen zijn.
@Ommie de HaatMoker | 14-01-15 | 23:13
Het blaadje is begonnen als anti-katholiek, en is dat nog steeds.
hahaha
@Ceristimo | 14-01-15 | 22:47
Alaska was nou niet echt het land waar ik het eerste aan dacht... Maar bij nader inzien, is dit inderdaad nog niet eens zo'n gek idee.
*lijstje aan het uitbreiden is* :)
Foxnews had ongelijk heel Engeland is een moslimland geworden.
Dat wordt lachen bij het zien van deze laffe honden als de echte pleuris uitbreekt. En die gaat uitbreken. Ik ben er niet voor ze in ieder geval. Ik hoop voor ze dat ze de juiste kant gekozen hebben. Wat ik overigens sterk doe betwijfelen.
@Cuyahoga | 14-01-15 | 23:10
Ik ging vroeger, 2-3 jaar geleden, vaak naar moslims winkels, kebab, snackbar, groentezaak, kleine supermarkt. Maar ik heb dat volk in de ban gedaan. Ik kom er niet meer, en wil er niet mee gezien worden. Als ik zo'n figuur op straat zie, loop ik het liefst eromheen.
Dus als ik het goed begrijp komt engeland ons straks niet redden maar moeten wij engeland redden. Ach ja daar zijn zelfs al wijken waar de sharia al welig tiert. Waarop ik zeg Engeland je wilt er nog niet dood gevonden worden.Het was niet voor niks het land waar de eerste openbare onthoofding plaatsvond.Te zien op tv.Live.Mer een booslim met hakmes met bebloede handen.Op een soldaat.Engeland zo blijkt wel het eerste land wat al verloren is.Brrrr
Brittania rules the waves of jihadism. Straks moeten wij weer de Thames op en.wikipedia.org/wiki/Raid_on_the_Medw... om die bleekhuiden weer bij zinnen te brengen. Dat is nadat wij zelf Ali en zijn Besneden Snikkels weer onder de duim brachten.
Cuyahoga | 14-01-15 | 23:10
Ik vraag me af hoeveel mensen dit eigenlijk nog steeds geloven. Van dat geweld van niet-moslims op moslims. Elk jaar wordt een tigvoud vaker een niet-moslim verkracht door een moslim dan andersom. Elk jaar wordt een tigvoud vaker een niet-moslim in elkaar geslagen of vermoord door een moslim dan andersom. Maar nu krijgt een of ander kopdoek al dan niet echt bier over haar hoofd en het journaal opent ermee. Dat niemand de journalisten durft te confronteren met vragen hierover, dat vind ik onbegrijpelijk.
.
Maar als ik het filmpje van hierboven zo zien, dan moeten we nog van geluk spreken. UKIP gaat nog erg groot worden. Want net als de Duitsers en de Fransen hebben de Engelsen ook een grens. En als die grens overschreden wordt dan is het uit met dit soort onzin, dan is het weer England The Brave. En nee, daarvoor is het nog lang niet te laat.
Kunnen ze ook iemand anders belachelijk maken dan de Profeet (vrede zij met hem) het wordt zo wel een beetje eentonig en voorspelbaar, laat ze eens een goeie maken over Jesus of Obama ofzeau.
In de twitter berichten lees je dat je respect moet hebben voor mensen die het niet willen uitzenden. Wat is dat toch dat je overal maar respect voor moet hebben. Ik heb al geen respect voor iemand die een achterlijk geloof aanhangt. En ik heb al helemaal geen respect voor een zender die te bang is om dit uit te zenden. Fuck off!
Dus UK staat vanaf vandaag voor United Khalifaat,ik hoor de moslims daar al zingen
We rule britannia Brittania wil be ruled
Britons will forever forever forever be our slaves..
DerUnterMensch | 14-01-15 | 23:08
Waarom krijgen eigenlijk, ik noem maar wat, de westerlingen geen excuses, zo van: we hebben tientallen jaren alles belachelijk gemaakt inclusief uw achtergrond, maar nu doen we dat met islamieten niet. Sorry, dat we met twee maten meten. Maar nee, de islamieten krijgen verontschuldigingen voor een fokking tekening.
Even een vraagje:
Is er iemand die vanavond een Charlie Hebdo poster voor zijn raam gaat hangen?
Dacht het niet hè?
De kans dat je raam er zaterdag nog in zit is nihil.
Zag net op het journaal de hartverscheurende verhalen van moslim-kledingwinkels die bedreigd worden.
Als er één plek is waar je vandaag de dag veilig bent, is het wel een moslimwinkel.
En dat alles in de twilight-zone die Europa is geworden, met dank aan alle rariteitenkabinetten en hun staatspropaganda-voorlichtingsdiensten.
Stel je eens voor dat in casu het niet ging over de islamitische ideologie maar de kapitalistische ideologie. En de journaliste in kwestie zou een foto van Karl Marx wegdraaien. Zou niet-conservatief Nederland dat pikken?
Zo maar even alle ongenuanceerde haat eruit gooien. De interviewster is een 'gematigde' moslim die die beelden ook niet wilt laten zien? En daarmee bewijst niet in het westen thuis te horen?
En vervolgens verontschuldigt dat zak stront zich ook nog naar de kijkers toe voor het feit dat het in beeld komt en dat het misschien mensen beledigt maar dat stuk snot verontschuldigt zich niet voor het feit dat ze het niet tonen en het feit dat dat elk wel denkend mens kwetst.
Opdoeken dat SkyNews!
Ja, de Engelsen beschijten zich van schrik: www.knack.be/nieuws/ondertussen/britse...
Het is niet alleen daar. Op een mij vertrouwde school heet de kerstactiviteit nu winteractiviteit en mochten er in de eindejaarsperiode nergens in het schoolgebouw kerstbomen worden opgezet.
Dacht dat het hier erg was - djiezus wat een schijterds
Deze Paki-dame was al politiek correct ingezet.
Net als in NL "De islam is lief" HOOR JE !!!!!!
Dan deze maar kijken. Een programma over beroemde speeches, van Thatcher,Martin Luther King, Kennedy. Of deze van Jean Marie Le Pen:
www.npo.nl/speeches/11-01-2015/VPWON_1...
@gheo, graag gedaan hoor. We hebben er zelf ook lol aan.
Henk de Vries2074 | 14-01-15 | 23:04
Welnee. Na appeasement komt oorlog. En na oorlog komt overwinning. Niet zo doemdenken.
Islamietjes hebben gewoon al gewonnen in frankrijk, nederland en de uk, slappe hap. Overgegeven aan een achterlijk gedachtengoed, gefeliciteerd.
Iedereen hier bedankt voor de vaak erg rake en erg grappige reacties.... ik heb dit echt nodig om me niet een totale vreemde te voelen in eigen land, als ik de nederlandse televisie volg voel ik me vaak errug alleen
Schijt & ventilator =
twitter.com/SkyNews/statuses/55500333...
-weggejorist-
Op sky news hebben ze slechts onbewolkte beelden.
HaagseSkieldah | 14-01-15 | 22:52
Heb er nog eentje op zolder idd maar vrees dat niet alles meer past...
JesuisCaroline
Caroline Fourest, klein meisje.
laten we niet vergeten dat DIT de helden zijn.
Voor op de barricade staat een frans meisje, een journalist die haar leven in de waagschaal legt vanwege het recht op vrijheid van meningsuiting
Met uitzondering van Wilders is er in Nederland niet 1 politicus die in de schaduw van dit kleine meisje kan staan.
W.T.F.?
Een nieuwszender die het nieuws niet laat zien....
Blijft toch telkens schokkend die vrijwillige onderwerping
Laffe trut, die presentatrice! Gadverdamme. Ik werd er gewoon onpasselijk van. Laffe kutjournalisten en bange schijtredacties ook daar. Ze verdienen op geen enkele wijze de titel journalist. Bah!
En dan FoxNews uitlachen...
droevig dit
UK is dus ook een land dat voor tirannen zwicht. En inderdaad dan dooft het licht.
Niet alleen UK. USA is precies hetzelfde. Allemaal slappe zakken. Dat moet je de media in NL toch nageven, dat ze de cartoons gewoon publiceren.
Vrijheid van meningsuiting betekent ook dat je vrijheid hebt om te bepalen dat je iets niet wil zeggen.
HaagseSkieldah | 14-01-15 | 22:52
Ehm ja, Ik denk wel dat ik er een beetje uitgegroeid ben
Lafaards! Net als die school van vandaag. Geen ballen -1 .
ja is ook pure sluikreclame en dat mag niet he
Once Britannia, Britannia ruled the waves
Churchill, Montgomery, 'The Few', en alle tienduizenden Britse soldaten draaien zichzelf om in hun graf. De landing in Normandië en alle doden die zijn gevallen om ons onze vrijheid terug te geven zijn voor niets geweest. Ze zijn zinloos gestorven omdat twee generaties verder de elite deze zwaarbevochten vrijheden bij het grofvuil zetten en zich aan de eerste de beste boeroeper overgeven. Schandalig!
Bad Karma | 14-01-15 | 22:29
Waarom denk je dat ik mensen met plunjebalen op zolder vraag?
Stuitend. En maar paniekerig excuses maken aan de moslims die zich gekwetst mochten voelen. Zum kotzen. Die Britten hebben al bijna volledig gecapituleerd. Met hun sharia-rechtbanken en de nieuwsberichten waar talloze verkrachtingen van Britse meisjes door losgeslagen moslims worden beschreven als 'verkrachtingen door Aziatische mannen'. Ooit hield Engeland als laatste dapper stand, nu hebben ze zich als eerste overgegeven.
Lijkt mij nu wel duidelijk wie het in Groot-Brittannië voor het zeggen heeft.... Of deze haar positie op basis van merites heeft verkregen? Daarover zullen de meningen verschillen.
matrixbluepill | 14-01-15 | 22:45
Ja vergeet niet het conflict Israël vs Palestijnen, deze heeft toch jaren op nummer 1 gestaan .
Het halve Midden-Oosten ligt niet voor niets bij Calais te wachten om de oversteek naar Dover te maken, en niet bij Dover om de oversteek naar Calais te maken.
Vanaf nu is Skynews besmet.
Voor alles en iedereen die offended is bij de Charlie Hebdo cover.
Deze is voor jullie!
.
www.youtube.com/watch?v=3QhaU-r_8Jc
Een land dat voor korannen zwicht ..
Ja, die pruik is eigenlijk een hoofddoek.
600.000.000 inw 20 doden door extemischtisch geweld in 15 jaar... Nou ff de verkeers doden tellen ... Wtf jankert!!!
-weggejorist-
Hier moet je toch van huilen...
De politiek denk dat we allemaal dom zijn. En warempel, het NL volk is gewoon dom. Domme, stomme, kortzichtige, naieve volgevreten buiken zijn we die klakkeloos de NPO geloven. Gewoon niet nadenken.
Het is de schuld van Wilders:
De hele wereld zucht onder de terreur van de islam.
Het is de schuld van de arbeidsmarkt.
De hele wereld zucht onder de terreur van de islam.
Het is de schuld van de Westerse beledigingen van de profeet.
De hele wereld zucht onder de terreur van de islam.
Het is de schuld van de Westerse islamofobie:
De hele wereld zucht onder de terreur van de islam.
Islam krijgt te weinig respect:
De hele wereld zucht onder de terreur van de islam.
etc, etc, etc, etc.
www.thereligionofpeace.com
Tja... De grootste helden van West-Europa zijn gewoon de Fransen. Altijd de eerste met ingrijpen.
Tis dat Skynews synoniem voor Skynet anybody?
@Parsons | 14-01-15 | 22:28
DIT heeft inderdaad niets met islam te maken olifant!
Als je in de bossen gaat picknicken op een mierennest heeft het niks met mieren te maken dat je picknick in het water valt.
Als je als oppasser in een dierentuin de gorillakooi open laat staan heeft het niets met gorilla's te maken dat er slachtoffers vallen.
Als je als politiek volkeren je landsgrenzen binnenhaalt die in onze schoolboeken als moren en barbaren bekend staan moet je niet de beschuldigende vinger wijzen naar de islamieten. Zij vertonen slechts het gedrag wat je van hen kan verwachten.
Tijd voor politieke revolutie.
ach ja.. SKYnews wordt gefinancierd door Qatar met nauwe banden in psyrimming.
Dan weet je t wel
Hang de witte vlag maar over de Big Ben.
"Tout est capitule"!
Engeland is net als Belgie en delen van Frankrijk al behoorlijk onder de voet gelopen door de vredesbrengers. Als je dit bekijkt, wordt je echt pretty pissed off, of je nou links of rechts bent: (langduurwaarschuwing, maar is redelijk skippable) www.youtube.com/watch?v=SgKMI1wV0ps
Satria | 14-01-15 | 22:38
Ja dan zou het over Mohammed moet gaan "life of pedo"
Het begin van het einde is nu echt begonnen...
*alvast uitkijken gaat naar een goede emigratiebestemming*
De geest van Chamberlain waart weer rond in Engeland. Degene die Churchill in 1938 wegzette als oorlogshitser omdat hij man en paard noemde inzake het verschrikkelijke nazisme.
Churchill´s belangrijkste quote kan weer op tafel: "We'll never surrender".
En overigens geen excuses voor het gegodwin. Is momenteel harder nodig dan ooit.
Als ik de Argentijnen was dan zou ik NU de Malvinas inlijven.
Ze staan op omvallen, die Engelsen.
Nooit gedacht dat die Britten zo snel door de knieën zouden gaan.
Ik neem aan dat Churchill inmiddels loopt te tollen in zijn graf
Beste manier om de terroristen te laten zien dat hun acties effect hebben. Misschien kan SkyNews meteen even vragen of er nog meer gevoeligheden of wensen zijn. Misschien een dagelijkse oproep tot gebed? Geen joden meer in beeld?
ik heb begrepen dat het nu zelfs niet meer mogelijk zou zijn om een film als "life of brian" te maken.... dat zou toch een groot gemis zijn.
Synecdoche | 14-01-15 | 22:24
Of uit India, was vroeger ook een Britse kolonie.
Jezus Christus hey... Walgelijk
Het is waar wat de geïnterviewde mevrouw zegt: Engelse journalisten zijn angstige lafaards. Hoe vaak heb ik de afgelopen dagen Engelse journalisten en opiniemakers wel niet horen zeggen dat Charlie Hebdo vooral een offensive blaadje was...
De Reaguurder | 14-01-15 | 22:21
Hear hear!
In Canada is het nog erger, hier is een soort cordon sanitaire om de Charlie afbeeldingen geplaatst. Moverende argument is dat de prenten nodeloos zouden beledigen. Heel erg bah.
Dus die presentatrice (en/of haar baas) bepalen wat offending is. Zulk raar volk hebben we hier ook, die praten over 'beledigende prenten'. Die mensen snappen nog steeds niet waar het over gaat.
Engeland is verloren aan de islam. Wij in Nederland zijn erg qua politieke correctheid maar Engeland slaat wat dat betreft alles. En inderdaad dat was ooit een wereldmacht........
Politiek:
PvdA / VARA / SkyNews / Financial Times / Overlegorgaan Mohammedanen en Overheid: "Nee, het komt door slechte kansen op de arbeidsmarkt".
Feiten:
www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/1...
"The results indicate that religious fundamentalist attitudes are much more widespread among Sunnite Muslims than among native Christians, even after controlling for the different demographic and socio-economic compositions of these groups. [...]
Politiek:
Samsom: "Wilders zaait haat, angst en verdeeldheid, met andere wapens: het woord". Hij zei het echt!
Wilders: "Wat u zegt, toont dat u een zieke geest hebt".
Feiten:
"Fundamentalist believers, however, show very high levels of out-group hostility, especially among Muslims. "
""... while in France, the United Kingdom and Germany, respectively, 16%, 15% and 7% say that violence against civilian targets can sometimes be justified" (11% in Nederland)"
Als je die cijfers Frankrijk (16%), Duitsland (15%), Nederland (11%) etc. op volgorde plaatst - blijkbaar hebben die voorspellende waarde (althans voor Frankrijk), zou het zomaar kunnen dat er in Duitsland en daarna in Nederland (weer) eens iemand zijn geloof zal gaan praktiseren.
Want, dat is het enige verschil met een extremist: hij praktiseert zijn geloof. Maar het geloof blijft gelijk.
@Anonymus; jullie weten wat je moet doe; SkyNews hacken en vol zetten met Charlie Hebdo.
Hihi, we're so fucked!
Het is zeer betreurenswaardig dat het blijkbaar nog gewelddadiger en nog meedogenlozer moet dan de aanslagen in Parijs om de wereld ervan te doordringen wat voor vlees we in de kuip hebben met de islam.
Ja goed , op die andere 10.000 zenders laten ze het wel zien , fuck SkyNews.
sorry sorry, I do apologize, sorry sorry sorry
-weggejorist-
en.wikipedia.org/wiki/Dhimmitude#Asso...
Doet Nieuwsuur het toch een stuk beter. Zou je ook niet denken.
Humor. Maar laten we niet vergeten dat het slechts kort geleden was dat een boekhandelaar werd aangeklaagd voor het in huis hebben van Mein Kampf. Geen straf voor de man, maar waar waren de #je suis Michiel van Eyk betogingen toen?
HaagseSkieldah | 14-01-15 | 22:22
Haha, de oorlog winnen? Heb je wel eens gekeken naar de jeugd? Met die ventjes van tegenwoordig win je niets. Allemaal opgevoed door linkse bakfietsmoedertjes en halfbakken D66 stemmende mangina's.
OK, nogmaals in de herhaling dan:
It's now very common to hear people say, 'I'm rather offended by that.' As if that gives them certain rights. It's actually nothing more... than a whine. 'I find that offensive.' It has no meaning; it has no purpose; it has no reason to be respected as a phrase. 'I am offended by that.' Well, so fucking what."
[I saw hate in a graveyard -- Stephen Fry, The Guardian, 5 June 2005]
Tja.. Niet voor niks heeft het stukje over Aboutaleb in de Daily Mail vandaag 26,000 Kudo's en is het 111.000 keer geshared. Dat is zelfs voor Daily Mail begrippen uniek. Klik onderaan bij comments op "Best rated"
www.dailymail.co.uk/news/article-29079...
Gelukkig lopen de vrouwen in London East er wel netter gekleed bij sinds de Sharia Patrol daar haar heldhaftig werk doet. Veel belangrijker natuurlijk dan een tekeningetje...
Engeland is al decennia een 3e wereldland.
Deze beelden zijn om heel andere redenen schokkend.
Dit wekt de nieuwsgierigheid alleen maar aan en zet mensen aan tot opzoeken
Wel fijn om te weten dat het niets met islam te maken heeft.
Waarom houdt ze dat tijdschriftje niet een beetje hoger? Nu kun je helegaar het plaatje niet zien. Of was dat juist de bedoeling, een beetje halfstout doen.
Onbegrijpelijk dat het UKIP op winst staat in de peilingen. Hoeveel meer indoctrinatie van Britse kijkers is dan wel niet nodig?
De enige plek waar je dat covertje NIET kan zien, is de plek waar-ie wordt weggecensureerd? Shame on you Murdoch, lafbek, idioot!
Ook Chamberlain was Brit www.youtube.com/watch?v=FO725Hbzfls
Maar afslachtingen van vele mensen in Syrie worden zonder blikken of blozen getoond. Walgelijk. Zwaar teleurgesteld in de westerse bevolking. Waar zijn ze in godesnaam bang voor? Nooit angst tonen
Bukkeeeen!!!
Engeland is moreel kapot. Kutland.
Zieke dhimmi's. Fear of islam rules UK.
Is niet zo vreemd; rijke islamistische olieboeren bezitten half Londen en de Britse versie van de policorre #Lügenpresse.
dit is gewoon te erg ,maar dit is wel waar wilders ons voor behoed ,wat voor totaal lul het ook mogen zijn ,hij heeft wel degelijk gelijk..
Godverdomme!
Britse theedrinkerts..
Roep maar een charlie hebdo dag uit.
Met kleurwedstrijden en Allah Snackbar's
www.youtube.com/watch?v=ULOgb6zzCiQ
Off topic maar toch On topic: Frankrijk heeft een vliegdekschip onderweg naar Syrie/Irak gestuurd om de gevechten tegen IS te verhevigen
Presentatrice van Pakistaanse afkomst?
Het is gewoon om van te kotsen. Ruggengraatloos links schoftentuig! Socialisten zijn landverraders, ALLEMAAL!
Bah bah wat een vieze laffe eikels bah
De oorlog is al verloren. Tijd voor ondergronds verzet.
Trek uw plunjebaal van zolder.
UK is in een veel verder stadium dan NL op dit moment is. Belachelijk dat weg met ons. Mensen zijn tegenwoordig laf geworden uit angst voor geweld.
Dhimmie UK... en dat was ooit eens een wereldmacht...
Capituleren noemen we dat :(
Het ware intens-laffe gezicht van de policor wegkijk media.
De man van de presentatrice is lam (iets met alcohol is dat geloof ik)
gadverdamme wat een schijterds
REAGEER OOK