Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

VIDEO: knul van 11 executeert Russische spionnen

Actie vanaf 5:58. Voor die tijd een "bekentenis" en oproep aan ongelovigen door twee vermeende Russische spionnen. Even voorstellen: Abdullah uit Kazachstan, zo'n 11 jaar oud en een "leeuwenwelpje van het kalifaat" . Hij zou makkelijk gecast kunnen worden voor een Andrélon‎ reclame, maar het leven had andere plannen voor hem. Het is een van de kindsterretjes van IS, en verscheen in een eerdere video (0:30). Een soort Macaulay Culkin van de jihad, zeg maar. In de zoals altijd uitmuntende productie met minstens drie camerahoeken is geknipt, wat de Volkskrant doet vermoeden dat de video bewerkt is en Abdullah de twee niet daadwerkelijk gedood heeft. Echter, de training van de IS-jugend tot koudbloedige deathdealers is uitvoerig gedocumenteerd. Er is dan ook weinig reden te denken dat dit jongetje niet met een stalen gezicht zou kunnen doden. Maar, het is natuurlijk altijd een geruststellende gedachte. "Welnee, de islam zou zo'n mooi en puur jongetje nooit tot een gezant van de dood kunnen maken, waarschijnlijk nep."

Reaguursels

Inloggen

En als je serieus denkt dat dit islam is ben je echt een, sorry dat ik het zeg maar, een meeloper die niet in staat is om zelf onderzoek te doen en zomaar haat zaait terwijl je niet weet waar je het over hebt. Dit soort mensen zijn echt dom in mijn ogen.

Dit is gewoon allemaal een spel om islam slecht te laten lijken in de ogen van mensen. De media = illuminati = freemason = devil worshippers = jij als je dit gelooft.

Hoevaak zie je een piramide met een oog in je favoriete show of ergens op tv? Dit is een teken van de illuminati. De hele media wordt door hen gecontroleerd. Hun enige doel is haat zaaien, wat ook precies de duivel zijn bedoeling is.

Don't be fooled, doe eerst je eigen research uit betrouwbare bronnen (dus geen wikipedia), lees een boek en dan pas mag je een mening vormen.

SephiGen | 14-01-15 | 17:12

ik pleit voor de onverwijlde vernietiging van de =-kanker met alle middelen, alle middelen, zonder scrupules of andere bezwaren ... beheerst en meticuleus (tot de laatste baardaap) in koelen bloede. Roep ik nu op tot geweld, zeer zeker. Om een brand te blussen moet je de zuurstof onttrekken, alle zuurstof.

Ozon | 14-01-15 | 16:54

-weggejorist-

Aidoo | 14-01-15 | 14:39

Overdag lekker soldaatje spelen en 's avonds de billetjes van mekaar voor de eenzame moslimbroeders.

Morris Stockwood | 14-01-15 | 13:01

Gelukkig hebben wij War Child!

Marvin_NL | 14-01-15 | 10:41

"De islam"? Dé islam bestaat niet. Alleen in hoofden van bruinhemden.
La Espada | 13-01-15 | 17:27

Vies ventje ben jij, iedereen die islamitisch geweld erkent is een nazi? Dwaasje.

KaasBaard | 14-01-15 | 09:45

Ah, gelukkig.
Ik was al aan het wachten tot ze Russen begonnen te executeren.
Tijd om de handen ineen te slaan met Poetin.
Onze enige machtige vriend in Europa

Ride | 14-01-15 | 07:39

Lol. En wij maar nadenken over effectief leren en achterstandsonderwijs. Prima leerlingen dus. Het zal wel met een verschil in onderwijs te maken hebben.

ristretto | 14-01-15 | 07:39

Nieuwe aflevering van The Walking Dead, IS gaat Russies eten vanavond;)

vxd | 14-01-15 | 06:26

Vrouwen en kinderen uit die staten boeien mij ook vrij weinig meer, ik denk enkel aan 'ons eigen' volk en vaderland (ja ok en buren dan;)

MartinLeuterKingsize | 14-01-15 | 01:00

Mooi filmpje weer van de CIA en Mossad.

ironpill | 13-01-15 | 23:59

Hij kan er geen genoeg van krijgen de aidoo-trol.
Gestuurd en betaald door Brussel ?
Ik tel tot nu toe 20 keer zijn nick.
Hijzelf en in de overeenkomstige reacties.
Lijkt wel een moslim waarvoor geen dag voorbij gaat of hij is er weer.

'It's the islam stupid'.:
.
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2015/01/...

Rest In Privacy | 13-01-15 | 23:09

@Vula | 13-01-15 | 22:02 Put your hands up for Pierre-uhhh .. nog een flinke puzzel voor CSI Lagos om al die handen, hoofden en rompen aan elkaar te plakken.

Handsomeboy | 13-01-15 | 22:14

Zie je hoe emotieloos dat kind is.... wauw.
Eng.

Real Dutch Meat | 13-01-15 | 22:14

Zou het eens zo kunnen zijn dat het merendeel van de mensen in Nederland zich totaal niet bewust zijn hoeveel VERSCHILLENDE filmpjes er op het internet zwerven.
-
Soms wanneer je het hebt over zo'n onthoofdings-filmpje hoor je iedereen zeggen: Jaaa jaa die heb ik gezien, erg hé.
-
En dan laat je m zien en vraag je deze....
-
jajaja die met dat hoofd ja
-
.... Kijk eens goed dan.....
Oh nee, he alweer.... wat een beesten... doe die telefoon weg.... bah, ik kan daar niet naar kijken.
En zo VERDRINGEN we wat er werkelijk gebeurd.

wHiTeHaT | 13-01-15 | 22:03

Handsomeboy | 13-01-15 | 21:54
Waarschijnlijk is dit begin november gebeurd. Op het kanaal staan nog van dit soort filmpjes: massamoord, handen afhakken enz.

Vula | 13-01-15 | 22:02

@Eduardo- | 13-01-15 | 19:09
Gaat Warchild hier iets aan doen denken ze? Met nog geen 99 jaar shock therapie krijg je het islamgezwel uit dit kind's hersens

Handsomeboy | 13-01-15 | 22:01

@Vula | 13-01-15 | 21:34
Wat de fuck is dit voor mega zieke slachtpartij? Is dit nieuw?

Handsomeboy | 13-01-15 | 21:54

@truusch | 13-01-15 | 21:42:
Klopt... Op youtube zijn filmpjes te vinden van meisjes van 4 of 5 jaar, die voor de camera de halve koran uit hun hoofd voordragen. De islam is nu eenmaal de ultieme brainwash, daar kan de CIA of weet ik veel welke club in de USA nog van leren. Moslims zijn gewoon voor het leven total fuck-ups. Allemaal. En dat begint helaas al in de kleutertijd.

prakkie | 13-01-15 | 21:51

Heeft dat jochie wel zijn BSN doorgegeven, of is dit zijn stage-plaats? In het laatste geval hoop ik niet dat dit op een zondag is opgenomen, dat kan nog wel eens een probleem met de arbeidsinspectie opleveren. Als werkgever wil je dit risico gewoon niet lopen, voor hetzelfde geld wordt je goed lopende zaak gesloten door de Rijksoverheid. Als dit een familiebedrijf is, zijn ze wel safe, zolang het maar niet langer dan 2 uur per dag is, is het goed.

Handsomeboy | 13-01-15 | 21:49

Leuk hoor dat ISIS, maar als ik hoor dat meisjes in Nigeria een zelfmoordaanslag plegen in hun 11 levensjaar.

Dan schrik ik daar nog meer van.
Niet seksistisch bedoeld, maar extremistische mannen en jongens zijn we wel een beetje gewend.

truusch | 13-01-15 | 21:42

^-> Niet klikken. Massamoord. Een vrachtwagenlading 'unarmed black teenagers' wordt door het hoofd geschoten en van een brug in een rivier gegooid. Nare beelden maar wel belangrijk. Zonder aandacht zal het doorgaan. Obama begon pas in Syrie/Irak na de eerste onthoofdingen.

Vula | 13-01-15 | 21:34

In Africa gaat het ook helemaal verkeerd: www.liveleak.com/view?i=ebe_1418914796... <- niet klikken. Massamoord. Een vrachtwagenlading 'unarmed black teenagers' wordt door het hoofd geschoten en van een brug in een rivier gegooid. Nare beelden maar wel belangrijk. Zonder aandacht zal het doorgaan. Obama begon pas in Syrie/Irak na de eerste onthoofdingen.

Vula | 13-01-15 | 21:33

Triest, maar dit is wel degelijk echt. Ik heb eerder een dergelijk filmpje gezien, waarin een pakistaans jochie van een jaar of 12, onder aanmoediging van zijn vader en een zooi andere mannen, iemand voor het oog van de camera met een enorm kapmes in de nek staat te hakken, net zo lang tot het hoofd eraf valt. Gezien het vele bloed kan ik niet anders concluderen, dan dat dit echt is. Beesten zijn het. Geen andere woorden voor. Hier is niets menselijk meer aan.

prakkie | 13-01-15 | 21:33

“We can forgive the Arabs for killing our children. We cannot forgive them for forcing us to kill their children. We will only have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us.” -- Golda Meir

Halsje Femkema | 13-01-15 | 21:08

-weggejorist-

Real Dutch Meat | 13-01-15 | 21:07

Gehersenspoelde monsters, het grote kwaad.

Real Dutch Meat | 13-01-15 | 21:07

“O Jullie die geloven! Neemt niet de Joden en Christenen tot vriend. Zij zijn als vrienden van elkaar. En wie van jullie hen als vriend neemt, behoort ongetwijfeld tot hen. Voorwaar, Allah leidt het onrechtvaardige volk niet.”
" Gij (moslims) zijt het beste volk dat voor de mensheid is verwekt; Gij gebiedt wat goed is, verbiedt wat kwaad is en gelooft in Allah."

En zo kan ik voor elke vers die je vindt een tegenstelling aandragen, ik vind het zelf een misselijkmakend boek, weinig zin om er nog 10 op te zoeken. De bijbel kan me trouwens ook gestolen worden, net als elk ander boek dat mij verteld wat ik moet geloven. Ik moet godverdomme niks, stelletje evolutie ontkenners.
Neem daarbij dat liegen en bedriegen in naam van de islam is goedgekeurd en we hebben op zijn minst een dubieus geloof.
Nederlandse normen en waarden liggen op belangrijke plaatsen anders, de Nederlanders zijn hierin erg tolerant, ten opzichte van elke bevolkingsgroep.
Zo lang mensen weigeren zelf na te denken en een of ander achterlijk boek volgen, zal deze ellende nooit ophouden.
Het verschil is dat het christendom, en in mindere mate het jodendom, maar eigenlijk de westerse wereld an sich, in de afgelopen 50 tot 60 jaar erg makkelijk zijn geworden, de islam heeft deze ontwikkeling niet doorgemaakt. Bij geen enkel ander geloof vind je zoveel radicale en extremistische mensen als bij de islam, en wanneer we kijken welk geloof de afgelopen jaren het meest heeft huisgehouden, dan staan ze wederom met stip op 1.
Van de ruim miljoen moslims in ons land hoor ik zo verdomd weinig.
Zelf ben ik helemaal niet gelovig, maar als er Nederlanders zijn die namens mijn nationaliteit een bloedbad aanrichten, dan zou ik ze desnoods eigenhandig opsporen, al is het mijn eigen familie.
Ik mis bij de gemiddelde moslim elke vorm van zelfreflectie wanneer het op het geloof aankomt. Het geloof is heilig, daar mag je niet aankomen, en al helemaal niet bespoten, net als hun moeder.
De waarden en normen liggen hier toch heel anders, dat heb je zonder mitsen of maren te accepteren, anders ben je naar het verkeerde land gekomen.
Om het nog maar niet te hebben over derde en vierde generatie randdebielen die de gebeurtenissen van afgelopen dagen toejuichen. Deze idioten vinden dat ze geen kans krijgen, terwijl ze alle mogelijkheden aangereikt krijgen. Ze kiezen ervoor om zich op te stellen als slachtoffer, zodat ze maximaal kunnen profiteren van de mazen in onze wet. Overbezetting in uitkeringen, overbezetting in de bajes, overbezetting in terreur, het is niet te ontkennen dat een bepaald geloof oververtegenwoordigd is in negatieve zin.

Je kan terug grijpen op allerlei zaken die lang geleden zijn en door "westerlingen" zijn gedaan, we leven nu en de islam is een probleem van nu. Totdat dat eindelijk eens erkend wordt zal het alleen maar erger worden voor beide partijen, maar het lijkt me duidelijk dat je geen slapende reuzen moet wakker maken.
De oorlogsindustrie die de westerse wereld kan mobiliseren ten opzichte van welke andere macht dan ook, de uitkomst is duidelijk. De vraag is alleen hoeveel er van de tegenstander heel wordt gelaten, of dat alles met de grond gelijk wordt gemaakt, of dat we de boel helemaal naar het stenen tijdperk bombarderen.

TheVito | 13-01-15 | 21:02

JackHair | 13-01-15 | 17:41
Klopt Jack. Ergens bevinden zich nog tientallen journalisten en hulpverleners in een soort 5-sterren resort.
J.R. Thorbecke | 13-01-15 | 17:54

Ja wat je zegt is natuurlijk onomstotelijk bewijs. Wat ik wel weet is dat als met een mes iemand de hals doorsnijd HET BLOED ERUIT SPUIT. Je snijd dan namelijk een slagader en halsslagader door. Maar goed dat feit kun je natuurlijk makkelijk negeren.

JackHair | 13-01-15 | 21:01

-weggejorist-

Aidoo | 13-01-15 | 21:01

-weggejorist-

Aidoo | 13-01-15 | 20:59

@Aidoo | 13-01-15 | 20:40
Ontzettende stompzinnige papegaaiende nawauwelende trol die je bent.
Ik verstrek je wel degelijk argumenten, noch geef ik je gelijk, maar je bent kennelijk te dom en te ijdel om dat te begrijpen en in te willen zien. En daarnaast verstrek je zelf helemaal geen argumenten waarmee je het tegendeel aantoont.
Je hebt afgedaan, en indien zo als blijkt je niet in staat bent inhoudelijk te reageren voel ik me niet langer geroepen nog enige tijd en energie aan je te besteden. Ik houd de eer aan mezelf.
De tyfus voor je.

GeinPonempie | 13-01-15 | 20:56

-weggejorist-

Aidoo | 13-01-15 | 20:55

@Aidoo | 13-01-15 | 20:31
en.wikipedia.org/wiki/Leopold_II_of_Be...
Oooh wat ontzettend vermoeiend, maar goed.
Het jaar 1908 was dus de in de, ja let op: twintigste eeuw, en Belgish Congo (1886 tot en met 1908) en de genocide die er zich toen onder het bewind van Leopold II voltrok vond dus plaats in een tijdsbestek dat zich uitstrekte tot in de twintigste eeuw, vandaar dat het dus in die link die ik plaatste meegerekend wordt tot 'The worst genocides of the 20th and 21st Centuries'.
Het heeft dus geen zin om te doen alsof ik hier ongelijk heb, terwijl wat je plempt alleen maar bevestigd wat ik al eerder ondubbelzinnig zelf aangaf.

GeinPonempie | 13-01-15 | 20:46

Hahahahaha, die khalifa toch!

More Than Happy | 13-01-15 | 20:43

-weggejorist-

Aidoo | 13-01-15 | 20:40

Ik gok een slaafje van baardmans. Weleens eerder gezien dat ze wapens dragen. Maar s'avonds wanneer ze mogen 'liggen' bij hun baasje krijgen ze weer een besneden snikkel in hun endeldarmpjes. Kijk dat kapsel dan, zo schattig! Jaja, je moet erbij zijn voordat het harige eigenwijze pubers worden hmm achmed? Stelletje flikkers, pedo's en psychopaten.. Verdwijn eens van deze planeet.

de grote Anti | 13-01-15 | 20:38

-weggejorist-

Aidoo | 13-01-15 | 20:33

De oplossing voor het probleem is om bij alle moslims de wijsvinger te verwijderen. Met de middelvinger naar allah wijzen maakt hen een afvallige en dan staan zij plotseling aan de Christelijke kant.

Baronwater | 13-01-15 | 20:32

-weggejorist-

Aidoo | 13-01-15 | 20:31

-weggejorist-

Aidoo | 13-01-15 | 20:25

Wat een trieste vertoning dit. Wordt u gebracht door dezelfde club die jonge christelijke jongetjes het hoofd af snijdt met een klein mes (ik zal u de link naar de foto's op Google, de club die van een blote tiet van kleur verschiet maar foto's van genocide niet verbiedt) besparen. Ook dit nog door 'mannen' uitgevoerd, maar binnenkort door een zuigeling met een stanleymes. Vermoed ik. Sick, über sick fucks zijn het.

De waard zijn gast | 13-01-15 | 20:25

@pruisjetschaamluisje | 13-01-15 | 20:12
Oooh gevaporiseerde hersen-smurrie.

GeinPonempie | 13-01-15 | 20:17

pruisjetschaamluisje | 13-01-15 | 20:12
Sesamstraat is geweest, ga eens naar bed.

TheVito | 13-01-15 | 20:17

@pruisjetschaamluisje | 13-01-15 | 20:12
dafuq!? bedoel je daar nou weer mee?

GeinPonempie | 13-01-15 | 20:15

-weggejorist-

pruisjetschaamluisje | 13-01-15 | 20:12

@Aidoo | 13-01-15 | 19:55
Ik link niet naar de verkeerde eeuw maar naar een overzicht van 'The worst genocides of the 20th and 21st Centuries'
Daarin worden zowel de doden veroorzaakt door het bewind van Leopold II (Belgish Congo) als die van Hitler, Stalin, en Mao vermeld. Dat zijn nota bene mensen die jij zelf aanhaalt.

Je etaleert weer het zelf allemaal niet zo goed op een rijtje te hebben, spreekt jezelf tegen, EN je gaat dus weer gruwelijk hard op je bek!

GeinPonempie | 13-01-15 | 20:11

Gaarne een moab erop en zo snel mogelijk. Het is echt een dodelijke ziekte dat Islam en zo zouden we de slachtoffers ook moeten beschouwen. Voorgoed verloren en het is barmhartig om ze uit hun lijden te verlossen.

WatZalIkErvanZeggen | 13-01-15 | 20:06

Gaarne een moab erop en zo snel mogelijk. Het is echt een dodelijke ziekte dat Islam en zo zouden we de slachtoffers ook moeten beschouwen. Voorgoed verloren en het is barmhartig om ze uit hun lijden te verlossen.

WatZalIkErvanZeggen | 13-01-15 | 20:05

@Aidoo | 13-01-15 | 19:49
* Bammetjes smeren doet..*

Wijze uit het Oosten | 13-01-15 | 20:05

De Moslims zeggen niet voor niets dat "de baarmoeder hun grootste wapen is". Het werpgemmidelde van de (Nederlandse) Moslim is vele malen hoger dan die van de autochtone vrouw. In dit tempo zal ons land binnen 15 jaar overspoeld zijn met Moslimmetjes. U is dan een minderheid... Tussen dit soort kansenjongeren...

Jodelahiti | 13-01-15 | 20:04

@Aidoo | 13-01-15 | 19:49
Als je het geen gedelijk beargumenteerd antwoord vindt, neem dan even de moeite het hier (zie link) te weerleggen:
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2015/01/...
Stellen dat je iets veel geschreeuw en weinig wol vindt zonder dat verder te beredeneren maakt dat je mening er slechts één zonder enig gewicht. Kom maar op met je argumenten.

"Waarvoor hulde want er is veel moed voor nodig om dat op deze fascistoïde site te uiten." Leg uit! Waarom jij GS wegzet alszodanig? Ik ben zeer benieuwd. Jij bent het die het fascistoïde karakter van de islam ontkent, zonder aan te tonen dat één ieder die hier op wijst het verkeerd heeft.
Daarnaast doe je door GS valselijk weg te zetten als fascistisch precies wat mohammedanen altijd doen, hun critici valselijk beschuldigen waar zij zichzelf aan schuldig maken. Het onderwerp bevalt je niet dus probeer je van je critici het onderwerp te maken, hen te demoniseren, om zo de kritiek te smoren zonder deze te hoeven pareren.
Zelfs een kakkerlak heeft nog meer ethisch besef dan jij.

GeinPonempie | 13-01-15 | 20:03

Newspeak 2015
Arbeit macht frei
religie van de vrede
niets maar dan ook niets

Benedict Broere | 13-01-15 | 20:02

@Aidoo | 13-01-15 | 19:53
-
Kan je een linkje plaatsen van de letterlijke tekst in de koran waar dat staat?
Ik heb het namelijk niet kunnen vinden.

TheVito | 13-01-15 | 19:55

-weggejorist-

Aidoo | 13-01-15 | 19:55

Daar hadden ze in 1986 onder de Sovjet Unie niet mee moeten aankomen. Daar wisten de Commies wel raad mee gewoon ledematen van familieleden van gijzelnemers opsturen, dan is het snel afgelopen.

en.wikipedia.org/wiki/Alpha_Group

[..] in October 1985, Alpha Group was dispatched to war-torn Beirut, Lebanon. The Kremlin was informed of the kidnapping of four Soviet diplomats by the militant group, the Islamic Liberation Organization (a radical offshoot of the Muslim Brotherhood). It was believed that this was retaliation for the Soviet support of Syrian involvement in the Lebanese Civil War.[16] However, by the time Alpha arrived, one of the hostages had already been killed. Through a network of supporting KGB operatives, members of the task-force identified each of the perpetrators involved in the crisis, and once identified, began to take the relatives of these militants as hostages. Following the standard Soviet policy of no negotiations with terrorists, some of the hostages taken by Alpha Group were dismembered, and their body parts sent to the militants. The warning was clear: more would follow unless the remaining hostages were released immediately. The show of force worked, and for a period of 20 years no Soviet or Russian officials were taken captive, until the 2006 abduction and murder of four Russian embassy staff in Iraq.

Rest In Privacy | 13-01-15 | 19:54

-weggejorist-

Aidoo | 13-01-15 | 19:53

-weggejorist-

Aidoo | 13-01-15 | 19:49

Aidoo | 13-01-15 | 19:44

Ja.
-
Je pretendeert alles te weten over de islam, al het bloedvergieten in de afgelopen jaren die onder het mom van dat geloof is gepleegd zijn geen echte moslims post je telkens.
Wanneer je er zoveel verstand van hebt, je kennis van de "echte" moslims zo goed is, dan zou je die vraag makkelijk kunnen beantwoorden.
Ontwijken van deze vraag is ook het slimste wat je kan doen, aangezien het antwoord niet in het voordeel van de islam uit kan vallen. Een jood zal nooit worden getolereerd in hetzelfde gebedshuis als een moslim.

TheVito | 13-01-15 | 19:49

Bakito | 13-01-15 | 17:43

Live is leuker.
Ook beter tegen obesitas en goed voor de sociale interactie.

Altijd weer die positieve aspecten van het jongerenbeleid van IS afkraken, tis gewoon racisme!

harstef | 13-01-15 | 19:46

-weggejorist-

Aidoo | 13-01-15 | 19:44

Aidoo | 13-01-15 | 19:40
Ach, dat pedo- gelazer, die juxtaposities vind ik veel flauwer.

asylumstreetspanker | 13-01-15 | 19:44

@Peyronie | 13-01-15 | 19:34
Als het ouwehoert als een trol, zich gedraagt als een trol, zou het dan kunnen dat het ook een trol is.

GeinPonempie | 13-01-15 | 19:40

-weggejorist-

Aidoo | 13-01-15 | 19:40

Hmm, typo's gratis inbegrepen, het is hobbelig in de bus..

TheVito | 13-01-15 | 19:40

@ Aidoo
-
Je post elke keer hou verdraagzaam de islam is, graag een reactie op het volgende voorstel:
Alle gebedshuizen,kerk, moskee, alle geloven inbegrepen, die geen historische waarde hebben opstellen voor alle geloven. Er zal dus geen moskee, maar ook geen kerk meer zijn met alleen die bestemming, samen delen en tolerantie.
De gebedshuizen van voor de 20e eeuw maken we rijksmonumenten van.

Ben benieuwd hoeveel moslims hun gebedshuis willen delen...

TheVito | 13-01-15 | 19:37

Aidoo | 13-01-15 | 19:18
Je lijkt een beetje op Bakito. Altijd juxtaposities opwerpen. Na verloop van tijd de pedofilie- kaart trekken. Discussion for discission's sake. Beetje flauw.

asylumstreetspanker | 13-01-15 | 19:36

-weggejorist-

Aidoo | 13-01-15 | 19:36

Gelukkig heeft het allemaal niks met de islam te maken.

zeertegendradig | 13-01-15 | 19:35

Video werkt niet?

Abu Koop Dan | 13-01-15 | 19:35

Aidoo | 13-01-15 | 19:11

Blijkbaar ben je zeer slecht op de hoogte.
In Congo zijn ergens tussen de 4 en 8 miljoen mensen omgekomen in het strijdgewoel tussen allerlei lokale warlords sinds eind jaren 90.
De Belgen waren er toen al heel lang weg. En lang niet alle Belgen zijn overigens christen.
Is een typisch trekje van moslims om iedereen die niet moslim is, christen te noemen. Dat mensen gewoon ongelovig kunnen zijn, is door het gemiddelde moslimbrein nauwelijks te vatten.

Peyronie | 13-01-15 | 19:34

Mooi gesproken van Hans Teeuwen net bij RTL Kwalbert. Wees waakzaam voor zelfcensuur!

De Reaguurder | 13-01-15 | 19:33

Ook zo'n klein jochie zou je niet moeten sparen.
Helaas pindakaas voor het ventje.
Gewoon -afschieten- berechten als een volwassen jihadstrijder.

VanBukkem | 13-01-15 | 19:33

-weggejorist-

ADVIZEUR | 13-01-15 | 19:26

Kijk nu eens wat voor spul zich "echte" moslim noemt, bijna allemaal zonder uitzondering
ex-drugsdealers / ex-gevangenen / ex- overvallers, / vieze hiphoppers en rappers
die rare liedjes zingen / onthoofders / kannibalen zelfs, en dikke Almeerse pedo's
of anderszins lui die tasjes stelen.

( en mijn buurman Mohammed die gewoon iedere ochtend op de fiets naar z'n werk gaat zou dan GEEN goede moslim zijn ? )

nu zetten deze neanderthalers kinderen aan tot moorden en tegelijk denken ze dat ze roomscher zijn dan de paus.

Berthe | 13-01-15 | 19:25

@Aidoo | 13-01-15 | 19:18
Als je de stront uit je ogen zou wrijven had je kunnen zien dat ik je op de andere draad wel degelijk een beargumenteerd antwoord heb gegeven. Een inhoudelijk antwoord i.t.t. de lulkoek die jij uitbraakt.

GeinPonempie | 13-01-15 | 19:24

midnightmarauder | 13-01-15 | 19:01
"Maar, zijn de mensen die moslim zijn, maar ook Westerse waarden hebben dan collateral damage als die vermalen worden in een strijd die gaat komen?"

Ik zie dat soort moslims niet snel vermalen worden. Is ook geen enkele reden toe lijkt me. Ik denk eerder dat "liberale moslims" het wel prettig vinden als fundi's verdwijnen.

Overigens gooit Nederland "ongelovige moslims" die goed geïntegreerd zijn veel te makkelijk het land uit. Het overkomt vooral ex-communistische Afghanen die na hun vlucht voor de barbaarse horden van de Taliban hier soms al 20 jaar wonen en alsnog het land worden uitgezet omdat ze voor de Afghaanse geheime dienst hebben gewerkt of een politieke functie hebben vervuld in het ouwe, socialistische Afghanistan. Die worden als potentiële oorlogsmisdadiger gezien. Zoals recent Feda Amiri.
Ik ken een aantal van die mensen en die zijn net zo seculier en modern als wij.

De oorlog met de islam komt er trouwens niet, die is er al lang.

Peyronie | 13-01-15 | 19:21

@Aidoo | 13-01-15 | 19:11
Onzin!
Mao Ze-Dung en Hitler hebben veel meer doden op hun naam staan. Get your facts straight!
www.scaruffi.com/politics/dictat.html

GeinPonempie | 13-01-15 | 19:19

-weggejorist-

Aidoo | 13-01-15 | 19:18

@midnightmarauder | 13-01-15 | 19:01

Als onze "leiders" op dezelfde voet doorgaan zoals ze nu doen, dan is de kans groot dat dat helaas wel het geval zal zijn.

De grootste groep slachtoffer is dan nog altijd de autochtone bevolking die nooit heeft gevraagd om de massale import van mensen met een met onze levenswijze onverenigbaar wereldbeeld. Ondanks dat er al ruim dertig jaar legitieme kritiek op de islam wordt geuit heeft de overheid de kop stijf in het zand gehouden. Zij zijn in de eerste plaats verantwoordelijk en aansprakelijk.

BenBinnen | 13-01-15 | 19:16

-weggejorist-

Aidoo | 13-01-15 | 19:15

@Aidoo | 13-01-15 | 18:50
Ja hoor daar hebben we onze met zijn vinger wapperende shi'a mafklapper weer met zijn retorische trucjes.
Zo als je ook al op deze draad demonstreerde:
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2015/01/...
En nu hier ook weer, met een beproefd recept door wanneer de kritiek de mohammedaan niet aanstaat, een poging te doen het onderwerp te veranderen. Om vervolgens iets te fulmineren als: 'de christenen zijn veel erger, want op een ander continent, Afrika liep een man rond genaamd Idi Amin blabla bla di bla jada jada jada'. En zo kakelt Aidoo als als een kip zonder kop in het rond.
Inhoudelijk stelt het alleen helemaal NIKS voor. Het enige waar je in grossiert is: ontkennen; draaien en liegen en verstek laten gaan we wanneer je gedegen argumenten tegen geworpen krijgt. Stakker!

GeinPonempie | 13-01-15 | 19:11

-weggejorist-

Aidoo | 13-01-15 | 19:11

"Veel van hun doen voor de vorm mee met de Ramadan, terwijl ze dat eigenlijk niet echt willen. Gewoon om gezeik van de conservatieve moslims te voorkomen."
midnightmarauder | 13-01-15 | 18:39
Zie je hoe het werkt?
En daarom buigt Merkel en Rutte etc. etc.
Gewoon uit angst en om gezeik en aanslagen etc. te voorkomen.

de honden blaffen... | 13-01-15 | 19:08

-weggejorist-

Aidoo | 13-01-15 | 19:07

Aidoo | 13-01-15 | 18:50

"Schuld ervan zijn de christenen, die Afrika eerst geplunderd hebben en toen ze weg moesten despoten als Idi Amin enz. aan de macht hielpen, zodat hun bedrijven konden doorgaan met plunderen."

Wat een onzin om christenen te linken aan bedrijven die Afrika plunderen.

Ik heb weinig met christenen omdat het vaak weeïge watjes zijn, maar ik ken een aantal christenen die in Afrika toch echt eerst en vooral de bevolking helpen met bijvoorbeeld het opzetten van gezondheidscentra.
Wie op dit moment vooral Afrika plunderen zijn de Chinezen. En dat zijn toch beslist geen christenen..

Dat executerende, mooie jongetje wordt wel degelijk op barbaarse wijze tot moordenaar opgevoed. Overigens twijfel ik wel een beetje aan de echtheid van de beelden.

Peyronie | 13-01-15 | 19:03

nah , je moet maar relativerend denken en zeggen ; dit kan overal gebeuren

nemeton | 13-01-15 | 19:02

@ BenBinnen | 13-01-15 | 18:53

Ik snap wat je bedoelt. En ik vind ook dat we niet naief moeten zijn. En we moeten dit ook bestrijden. Maar, zijn de mensen die moslim zijn, maar ook Westerse waarden hebben dan collateral damage als die vermalen worden in een strijd die gaat komen?

midnightmarauder | 13-01-15 | 19:01

MOSLIDIOTEN zeg ik dan maar weer eens

BoerinFrance | 13-01-15 | 18:58

De islam is ideologische kankergezwel. Waar islam is, is altijd ellende, dood en verderf. #Feit

Wonderful-Life | 13-01-15 | 18:57

Als Rusland zich ermee gaat bemoeien heb ik maar een ding te zeggen.. na zdorovie!

Vladimir316 | 13-01-15 | 18:56

Dat jongetje lijkt ook verdacht veel op een jongetje dat in de docu van vice news aan het woord komt.

laurens | 13-01-15 | 18:55

Stargate | 13-01-15 | 18:14

Ja ook russen weten wel raad met zoiets.Zijn ook niet bepaald wegkijkers. Zullen weer wat uit elkaar gesplatte IS soldaten van islam is wreed worden.Ik zeg opruimen dat stukken vreten van IS.

tweetybird | 13-01-15 | 18:55

@midnightmarauder | 13-01-15 | 18:39

Je kunt ervoor kiezen om de lieve vrede te proberen te bewaren door de vredelievende moslims niet tegen je in het harnas te jagen. De ervaringen elders in de wereld leren mij dat dat slecht uitstel van ellende is.

Vergeet niet dat lang niet alle Duitsers fout waren, maar dat ons continent na de Tweede Wereldoorlog toch in puin lag.

BenBinnen | 13-01-15 | 18:53

-weggejorist-

Aidoo | 13-01-15 | 18:51

midnightmarauder | 13-01-15 | 18:29

Seculiere moslims? Ik ken ook ongelovigen van moslim komaf die niks met die rare religie hebben. En hooguit een oma hebben die met een hoofddoekje loopt.
Alleen: dat zijn natuurlijk geen moslims, maar gewoon ongelovigen die hooguit een culturele band voelen met "moslims".

Peyronie | 13-01-15 | 18:50

-weggejorist-

Aidoo | 13-01-15 | 18:50

Je weet islam is vrede en dat brengen ze zoals u ziet de jeugd jong bij.Dit was de jongste vriend van Rutte pinokkio de tweede.
Supermathijs zou zeggen het is een fijne en lieve jongen.Niks aan het handje toch.

tweetybird | 13-01-15 | 18:49

-weggejorist-

Snowy2000 | 13-01-15 | 18:49

@ Halsje Femkema | 13-01-15 | 18:42

100.000 (11%), dat is fucking veel.

En ja, dat doet mijn bloed koken.

midnightmarauder | 13-01-15 | 18:49

Dat kind wordt als volwassene een verschrikking.

Hans Hillen | 13-01-15 | 18:47

Dat jongetje mag wel eens naar de kapper.

brutus68 | 13-01-15 | 18:46

@BenBinnen | 13-01-15 | 18:12
Juistem, schoffering !

Uw Verzekeringsadvis | 13-01-15 | 18:45

Nep! Ik zie geen bloed. Zionistisch complot.

Sergeant_Peper | 13-01-15 | 18:45

BenBinnen | 13-01-15 | 18:14
Zeker een ongemakkelijke boodschap: 100.000 (11%) Moslims in Nederland die zeggen dat het acceptabel is om vanuit naam van hun geloof geweld te gebruiken. Ok. Nu snap ik de politiek wel. Pappen en nathouden die zooi. Thee drinken voor die droge strot. Veel respect hebben voor de overige 89% (ook al vinden die de wetten van de Koran belangrijker dan de wetten van Nederland). En hopen dat het fundament eens zal dalen. Of anders zou men wijs handelen door in plaats van die goeiharteloze bende politici, waarvan zij sinds lang zich al jaren met twijfelachtige uitslag in de strijd tegen fundamentalisme bedienen, de schreeuwerigste
PVVer en de stijfhoofdigste FSBer en de onoverwinnelijke
Amerikanen met de gehele troep IDFers tegen dit ISIS gespuis lieten optrekken. Dan zouden ze zeker niet alleen een mooi en allesverzengend gevecht, maar ook een nooit eerder vertoonde overwinning aanschouwen. Want wie is er zo koel dat dit niet het bloed doet koken?

Halsje Femkema | 13-01-15 | 18:42

@ BenBinnen | 13-01-15 | 18:33

Als je mijn post van 18:26 leest, zie je dat ik al erken dat er steun is voor jihad onder de moslimbevolking in Europa. Geen twijfel mogelijk wat mij betreft.
Mijn punt is dat er ook genoeg moslims zijn die zelfs seculier zijn, ze staan voor de scheiding van kerk en staat. Veel van hun doen voor de vorm mee met de Ramadan, terwijl ze dat eigenlijk niet echt willen. Gewoon om gezeik van de conservatieve moslims te voorkomen.

midnightmarauder | 13-01-15 | 18:39

kindsoldaten
whats new...

CtrlAltDel | 13-01-15 | 18:38

@Bakito | 13-01-15 | 17:59
Sukkel, had het Gymnasium al op m n 8 e ( cum laude )afgerond.

Uw Verzekeringsadvis | 13-01-15 | 18:36

Zo'n kind heeft van nature nog niet zulke doorontwikkelde frontaalkwabben, dus nog simpeler te beïnvloeden dan een 30 jarige analfabeet die nog nooit buiten z'n dorp is geweest, behalve toen hij voor z'n opa een nieuw kunstbeen moest ophalen in het dorp over de berg ergens op 2 dagen lopen.

Berthe | 13-01-15 | 18:35

Net als je denkt dat moslims niet gekker kunnen worden, doen ze toch nog een stapje gekker.

Rimpeldoos | 13-01-15 | 18:34

@midnightmarauder | 13-01-15 | 18:26

Of je leest m'n reaguursel van 18:12 even. Kijk even het filmpje en je bent weer helemaal bij.

BenBinnen | 13-01-15 | 18:33

@ quackel | 13-01-15 | 18:31

Ja, dat vraag ik mij wel eens af. Kun jij het mij vertellen?

midnightmarauder | 13-01-15 | 18:32

@midnightmarauder | 13-01-15 | 18:26
"Ze dragen geen hoofddoek, gaan niet of nauwelijks naar de moskee. Eten varkensvlees, drinken alcohol, doen aan seks voor het huwelijk etc. Al die dingen die Westerlingen ook doen."
Vraag jezelf eens af wat een moslim een moslim maakt.

quackel | 13-01-15 | 18:31

@Supermatthijs | 13-01-15 | 18:15

Gelukkig, matthijs is klaar met zn avondgebed en heeft zn bordje couscous leeg. Krijgen we eindelijk weer vredige nuance.

vaas klaak | 13-01-15 | 18:29

@Supermatthijs | 13-01-15 | 18:15

Gelukkig, matthijs is klaar met zn avondgebed en heeft zn bordje couscous leeg. Krijgen we eindelijk weer vredige nuance.

vaas klaak | 13-01-15 | 18:29

Ik ken wel een aantal moslims die zeggen: "Ik ben eerst mens, daarna ben ik moslim." Dit zijn dus geen beroepsmoslims die voor alles moslim zijn en totaal onderworpen zijn aan hun religie. Ze dragen geen hoofddoek, gaan niet of nauwelijks naar de moskee. Eten varkensvlees, drinken alcohol, doen aan seks voor het huwelijk etc. Al die dingen die Westerlingen ook doen.
Vermoedelijk is dit geen meerderheid, een minderheid. Maar toch, ik kan dus niet zeggen het zijn allemaal potentiële terroristen. Helaas is het denk ik zo dat er ook een aanzienlijke groep is die wel conservatief is en stilzwijgend extremisme steunt of het goedpraat. En er is ook een aanzienlijk (genoeg om flink rotzooi te trappen zoals in Frankrijk) aantal moslims die ook echt tot geweld overgaan. Het is een complex verhaal, zoveel verschillende mensen/moslims. Anyway, deze post zal vast hoon, spot en cynisme teweeg brengen. In deze tijden is er steeds minder ruimte voor nuance. Extremisten mag je van mij naar allah knallen. Maar die anderen, die kunnen we niet op de hoop gooien.

midnightmarauder | 13-01-15 | 18:26

Nep! Er zal ongetwijfeld ergens op internet een filmpje te vinden zijn waarin een 11 jarige deel neemt aan executies van gevangenen, maar dat is niet dit filmpje...

PieterC | 13-01-15 | 18:23

@meneer Q | 13-01-15 | 18:13

Zolang er nog veel meer 11 jarige islam kereltjes zijn die dit niet doen niet inderdaad. Dingen wel in perspectief blijven zien.

Supermatthijs | 13-01-15 | 18:15

@Jan Passant mk2 | 13-01-15 | 17:32

"In het Kamerdebat beriep Wilders zich op onderzoeken, die zouden aantonen dat er in de moslimgemeenschap brede steun is voor het jihadisme. Klopt dat beeld? Is fundamentalisme en radicalisme wijd verbreid onder moslims in West Europa, ook in Nederland? Fons de Poel spreekt met professor Ruud Koopmans die er een groot onderzoek naar deed. En die heeft een ongemakkelijke boodschap."

brandpunt.kro.nl/seizoenen/2014/afleve...

BenBinnen | 13-01-15 | 18:14

het enigste dat ze nu hebben bereikt is Rusland pissed off maken. Alsof dat al niet erg genoeg was. Daarom zal de Jihad van de islamieten nooit iets worden. Elke keer maken ze de verkeerde mensen pissed off

Stargate | 13-01-15 | 18:14

Maar dat heeft uiteraard NIETS met de echte islam te maken Laffe Wegkijk-Golems hier ten lande!!!

meneer Q | 13-01-15 | 18:13

@marlinn | 13-01-15 | 17:23

"De Duitse bondskanselier Angela Merkel zal deelnemen aan een door moslimgroeperingen georganiseerde mars voor verdraagzaamheid en religieuze vrijheid."

www.powned.tv/nieuws/buitenland/2015/0...

Een grotere schoffering ten aanzien van de vreedzame Pegida-demonstranten bestaat nauwelijks.

BenBinnen | 13-01-15 | 18:12

eerst west europese mensen en nu ook mensen uit rusland.

Het kan weer leiden tot een mooi verbond tussen het westen en het oosten.

dolffie | 13-01-15 | 18:11

midnightmarauder | 13-01-15 | 17:58
Ooohw midnightzeikert zag dat het goed was want het is al eerder in de geschiedenis gebeurt. Nerd

XaaD666 | 13-01-15 | 18:09

Laten we die regio platgooien met kernwapens. Jammer voor de goedwillenden, maar we moeten dit kwaad met wortel en tak uitroeien.

kommabijmebinnen | 13-01-15 | 18:09

Ik durf t eind niet te kijken van het filmpje. Heb er maar 1 woord voor: tuig.

genitalix | 13-01-15 | 18:08

Gadverdamme. Sommige mensen twijfelen misschien aan de echtheid van dit filmpje, maar ik vind het er aardig echt uit zien. Zum kotzen. De islam lijkt bezig aan een ongekeerde Verlichting, zo snel mogelijk terug de prehistorie in.
Maar gelukkig komt het échte gevaar van Pegida, Wilders, rechtse intellectuelen enz.

Bamberger Reiter | 13-01-15 | 18:08

Ziek

mrv | 13-01-15 | 18:08

En aan al die gasten die klagen over de echtheid... Dat kindje heeft het kleinste caliber pistool ooit, één stap boven een luchtbuks, anders zou hij die baard naast em nog raken. En ontploft zo'n hoofd, als met JFK, dan is het ook al niet goed.

Halsje Femkema | 13-01-15 | 18:08

Ah, ik dacht al, waar blijft het wekelijkse Islam/ISIS/Boko Haram/Al-Qaeda executiefilmpje. En dat al op dinsdag.

Le Roi | 13-01-15 | 18:05

thepinkpainter | 13-01-15 | 17:52
.
Het is NedPow, je onoplettendheid slaat niet alleen toe bij het filmpje maar sijpelt ook door in je reacties. Het is authentiek of ze willen op z'n minst doen geloven dat het waar is, in beide gevallen willen ze dezelfde boodschap overbrengen..

NedPow | 13-01-15 | 18:05

blauwe zander | 13-01-15 | 18:00
Volgens de Franse premier wel.

Rest In Privacy | 13-01-15 | 18:02

@beetjemoe | 13-01-15 | 17:56
Die geiten en ezels worden verlost van hun verkrachters. En zo hoort het.

Botte Hork | 13-01-15 | 18:01

@ Bassie B | 13-01-15 | 17:59

Of nog erger, in de baarmoeder... broedermoord.

Democratuur | 13-01-15 | 18:01

Net op het nieuws ,die minister met dat pijpbekkie .. nee hoor wij zijn niet in oorlog.

blauwe zander | 13-01-15 | 18:00

Uw Verzekeringsadvis | 13-01-15 | 17:51
Omdat ik Frans in VWO4 heb laten vallen, kwam ik helaas niet verder dan de 2e sollicitatie-ronde... :(

Bakito | 13-01-15 | 17:59

Hoax of niet, mocht dit kind met echte munitie moeten schieten, dan twijfelt hij de volgende keer niet, ben ik bang.

Echt idioot, wat volgt? Een executie vanuit een baarmoeder?

Alles daar is verloren, idiote zandbak beesten

Bassie B | 13-01-15 | 17:59

Wat was er ook al weer gebeurt dat de Jappen in WOII deed capituleren?

midnightmarauder | 13-01-15 | 17:58

1. Dit is niet de Islam. (Mohammed was een zeer vredelievende man)
2. Schuld van het westen.

Ben Adam | 13-01-15 | 17:58

Heeft gelukkig niks met islam te maken

Oubaas | 13-01-15 | 17:57

Authentiek, filmpje is echt.

Democratuur | 13-01-15 | 17:57

Botte Hork | 13-01-15 | 17:36

Mooiste aan die film is nog dat de geiten / ezels gespaard lijken te worden terwijl het moslimtuig wordt afgeslacht.

beetjemoe | 13-01-15 | 17:56

Ik zou dat jochie direct door z'n kop schieten, geen moeite mee. Ook z'n zusjes en broertjes, no problem. En de rest van z'n familie en iedereen die hetzelfde denkt als dat kleine varkentje. In de oorlog schoten we ook de hitlerjugend dood, precies hetzelfde. Ophangen dat moslimtuig.

Sioux | 13-01-15 | 17:56

Lewis Lewinsky | 13-01-15 | 17:53
Laat ie voor de verandering eens een keer een vliegtuig uit Irak of Saoedi-Arabië uit de lucht knallen

Bakito | 13-01-15 | 17:56

Welja de Shirley Maclain van het kalifaat. Het is een meisje trouwens (kijk naar de mond, handen, broek).

ad melkert | 13-01-15 | 17:55

Om de paar 'fake of niet' reacties tegen te gaan. Er komt duidelijk bloed uit zijn neus bij 6:53.

Otis Redding | 13-01-15 | 17:54

Het geluidseffect op de schoten is van een pathetiek waar Volendams kwartsartiesten absoluut nog geen kaasch van hebben gegeten.

Einde van de Domheid | 13-01-15 | 17:54

JackHair | 13-01-15 | 17:41
Klopt Jack. Ergens bevinden zich nog tientallen journalisten en hulpverleners in een soort 5-sterren resort.

Rest In Privacy | 13-01-15 | 17:54

@Uw Verzekeringsadvis | 13-01-15 | 17:51
Toen ik 11 was speelde ik doktertje met mijn buurmeisje van 12. Mooie tijd was dat.

Botte Hork | 13-01-15 | 17:54

Nep of niet, het joch staat daar en ziet die twee mannen zitten die spoedig worden vermoord en dat vind ik al erg zat. Er zijn foto's van nog jongere kinderen die een afgehakt hoofd vasthouden. Ik heb medelijden met jonge kinderen in het kalifaat en walging van ouders die daar vrijwillig naar toe gaan en dit hun kinderen aandoen.

ukuppes | 13-01-15 | 17:54

Ik ben benieuwd hoe Putin gaat reageren.

Lewis Lewinsky | 13-01-15 | 17:53

L=j

Tikkie Terug | 13-01-15 | 17:52

heb ook wel eens een bloedneus gehad hoor Powned.

thepinkpainter | 13-01-15 | 17:52

nikkipikki | 13-01-15 | 17:48
Laten we om te beginnen de geldkraan richting die landen dichtdraaien d.m.v. een olieboycot.

Ik neem aan dat jij je auto inruilt voor een fiets om daarmee deze barbarij te stoppen.

Bakito | 13-01-15 | 17:52

waarom gaan ze niet een kalifaat stichten op Mars ofzo?
Lijkt me prima

Samper | 13-01-15 | 17:51

Ik kijk niet,

Piet Karbiet | 13-01-15 | 17:51

Ik kijk het filmpje vanavond wel bij het NOS-lournaal.

Tikkie Terug | 13-01-15 | 17:51

@Bakito | 13-01-15 | 17:43
Pfff, toen ik 11 was zat ik in het Vreemdenlingen Legioen.

Uw Verzekeringsadvis | 13-01-15 | 17:51

En nu weer aan je huiswerk anders krijg je later geen goede baan.

de vicevoorzitter | 13-01-15 | 17:50

Slechts een incident mensen, immers, de islam is vrede.

Henk de Vries2074 | 13-01-15 | 17:50

Geloof is een geestesziekte en moslims zijn terminaal. Allemaal.

panadol | 13-01-15 | 17:48

Maar goed mede dank zij GS gaat het anti Israël debat op de VU niet door, men voelt zich wat onveilig.

Uw Verzekeringsadvis | 13-01-15 | 17:48

ik wacht even op SuperMathijs en Bakito voor wat gut mensch duiding, is het fake jongens? Of zou wat extra subsidie wellicht helpen? misschien wat welzijnswerkers en huiswerkbegeleiding die kant op sturen?

nikkipikki | 13-01-15 | 17:48

@StijlvolRechts | 13-01-15 | 17:23
Dat is nu juist de pest 'zij' denken niet zoals 'wij'.
Voorbeelden van reaguurders die niet denken zoals 'wij' zijn daarvan ook hier op GS te vinden.

'Wij' is intern beschouwd relatief aangezien westerlingen het onderling over van alles met elkaar oneens kunnen zijn, maar extern niet, gezien de vele waarden die we wel met elkaar delen maar niet met 'hen'.

Daarom houden moslims er ook een geheel andere agenda op na.

GeinPonempie | 13-01-15 | 17:46

@Botte Hork | 13-01-15 | 17:36
Daar knapt een mens van op!

bft | 13-01-15 | 17:46

valse vlag!!!: de aanstaande slachtoffers kijken veel te kalm, er is geen bloed te zien! wie ziet er nog iets verdachts???

thepinkpainter | 13-01-15 | 17:46

Garbage in, garbage out.

MisterIk | 13-01-15 | 17:44

-weggejorist-

Crucial | 13-01-15 | 17:43

Kinderen van die leeftijd horen thuis op de bank te gamen. In een veilige en geborgen omgeving beetje SS-ers, buitenaardse zombies of fictieve maffiabazen aan gort knallen op de X-box of Playstation.

Bakito | 13-01-15 | 17:43

Zal wel net zo fake zijn als al die onthoofdings-filmpjes zonder bloed...

JackHair | 13-01-15 | 17:41

Hoe meer ik dit zie, hoe meer ik de neiging krijg om de A-bom te gaan gebruiken. Voor eens en altijd de oplossing.

Ja echt ik ben het | 13-01-15 | 17:41

Als Rusland als reactie nou een aantal Spetsnaz troepen die kant op stuurt.. Behoort IS ook weer tot het verleden incl. dat kind

NedPow | 13-01-15 | 17:41

Kamervragen van leden van de IS (Insekten Sekte) op een bierviltje:
1. De AIVD uitte in 2006 in haar jaarverslag grote zorgen over de uitbreiding van Salafisme in Nederland. Volgens Guusje Ter Horst was er in 2007 een groep van 20.000 tot 30.000 Moslims in Nederland vatbaar voor deze radicale stroming binnen de Islam. Is de AIVD en minister nog steeds van mening dat het Salafisme onverdraagzaamheid vergroot en de integratie tegenwerkt? Is er een verandering in het dreigingsbeeld tov van 2007? Is het verkondigen van anti-Westerse en anti-Democratische denkbeelden strafbaar te stellen?
2. 500 AIVD'ers houden 33 Syrie gangers in de gaten. Klopt dit dat deze 500 agenten de helft van het budget van de AIVD betekenen? Is het wettelijk mogelijk om deze Syrie gangers te behandelen als staatsgevaarlijke oorlogsmisdadigers? Zij hebben immers deelgenomenn aan een vijandelijk leger en terroristische organisatie. Hoeveel zou het uitzetten of vastzetten van deze Syrie-gangers de AIVD besparen?
3. Is het mogelijk om voor agenten en soldaten hun dienstwapen mee naar huis te laten nemen? In hoeverre wordt de responstijd aangetast, door wapens op centrale plekken op te slaan?
4. Is het Nederlands militair en politiesysteem opgewassen tegen meerdere gelijktijdige terroristische aanslagen?
5. Denkt het OM en de veiligheidsdiensten genoeg vrijheden te hebben om preventief, snel, en zonder tussenkomst van een rechter, het paspoort af te nemen en een Jihad-verdachte tegen de zin op te nemen voor psychische noodbehandeling?

Halsje Femkema | 13-01-15 | 17:41

Hoe is het met de jongen met de katapult?

ET007 | 13-01-15 | 17:41

Laten we de IS als staat erkennen, hun oorlogsverklaring accepteren, scheelt ons ellende.
Syriëgangers als krijgsgevangene vastzetten, zonder proces tot de oorlog voorbij is, een hele verbetering met nu lijkt me.
Grenzen ook beter controleren, lijkt me logisch in oorlogstijd.
Meer mogelijkheden voor leger en de politie.
Iedereen die de IS aanhangt of verheerlijkt geven we een enkeltje kalifaat.
Tot slot de hele IS naar het steentijdperk bombarderen.

Gelijk een verbod op de bouw van kerken en moskee's, bestaande moskee's afbreken en er gebedshuizen voor elk geloof terug plaatsen. Wil je je gebedshuis niet delen?! Opzouten dan!

Ik ben klaar met alle geloofsgekkies die maar blijven geloven in denkbeeldige figuren. Geloof is iets voor jezelf, buiten de deur ben je Nederlander, niks meer en niks minder.

TheVito | 13-01-15 | 17:40

Dat zijn nou die aardige moslim buurtjes waarvan je denkt , die doen dat niet!!!!!!
Welterusten Nederland.
Was vergeten te vertellen dat ze ouders hebben.
K.... Volk

XaaD666 | 13-01-15 | 17:37
-weggejorist-
frank4444 | 13-01-15 | 17:37

Sinds wanneer doen er Chinese kinderen mee met IS?

Ouwe Doos | 13-01-15 | 17:37

Geen terugslag, geen heen en weer bewegende slede, geen wegspringende hulzen en een tekort aan bloedspetters.
Ik vermoed hoax.

kibbesoeb | 13-01-15 | 17:37

na goed lezen blijkt dat de juiste titel van deze post moet zijn: "VIDEO: knul van 11 executeert Russische spionnen waarschijnlijk NIET"

hipocritisch | 13-01-15 | 17:36

Eind jaren tachtig, begin jaren negentig, toen er een van die krankzinnig geweldadige Afrikaanse burgeroorlogen in Sierra Leone heersten werd dat land ook geteisterd door kindsoldaten. Executive Outcomes, het huurlingenbedrijf opgericht door Zuid-Afrikaanse ex-militairen, wist het land onder controle te krijgen. Dat deden ze door kindsoldaten simpelweg neer te schieten. De internationale gemeenschap was uiteraard diep gekwetst en eiste een einde aan het inzetten van Executive Outcomes. Ze werden vervangen door een vredesmacht.


Onmiddelijk veerde de burgeroorlog weer op, zo mogelijk nog wreder.


en.wikipedia.org/wiki/Executive_Outcom...
en.wikipedia.org/wiki/Sierra_Leone_Civ...

omanders | 13-01-15 | 17:35

Een kinderbrein is snel verziekt (door volwassenen).

Rest In Privacy | 13-01-15 | 17:34

De islam heeft niets met de islam te maken.
De islamitische staat als vanzelfsprekend natuurlijk ook niet. Niets aan de hand, dus.

Desmoulins | 13-01-15 | 17:34

Niet echt? Het zou me niks verbazen als het echt is. Dit kind heeft een slechte basis, in ons huis was dat anders geweest. Tijdens het kijken krijg ik het gevoel dat dit erger is dan alle andere filmpjes. Wat een drama voor dat kind en voor die mannen die dood zijn. Pffff... 3e wereld oorlog staat voor de deur!

Miss Appeltaart | 13-01-15 | 17:34

Het houdt niet op, niet vanzelf!

Pechvogel | 13-01-15 | 17:34

Relativering van de gematigde moslim:
Als een meisje van 9 met een puddingsbuks mag spelen, waarom zou een jongen van 11 dan geen pistool mogen?

vaas klaak | 13-01-15 | 17:33

.. maar goed.
Ik hoef niet te kijken, want ik weet precies wat de Boze Profeet van de Ware islam aan alle moslims heeft opgedragen. Allemaal, ook de gematigde moslim uit de kennissenkring van den Gutmenschen, die zich liever wil drukken van de smeerboel.

De Ware islam heeft misschien een groot aantal niet-actieven, aan moordenaars-kant, maar het leeuwendeel daarvan valt onder de zwijgende en instemmende meerderheid. Dezelfde zwijgende meerderheid die zich altijd weer laat leiden door de actieve- en meest agressieve minderheid.

Zoals dat gaat binnen iedere gesloten- en totalitaire beweging.

Jan Passant mk2 | 13-01-15 | 17:32

Zo! klaar en nu weer verder met je playmobile.

doskabouter | 13-01-15 | 17:28

Kansenparel
.
Kom maar hierheen mag je op de knie bij oom Joris D.
.
Laten we vooral asiel bieden aan dit kind
.
Human Rights Watch kom op voor dit kind en geef hem een plaatsje in Nederland

Alt | 13-01-15 | 17:28

"De islam"? Dé islam bestaat niet. Alleen in hoofden van bruinhemden.

La Espada | 13-01-15 | 17:27

StijlvolRechts | 13-01-15 | 17:23
Er zijn vele miljoenen katholieken atheïst zijn geworden na de vele misstanden in de Rooms-Katholieke kerk in de jaren 60 van de vorige eeuw en erna. Ik ken geen enkel verhaal van moslims die zich uitgeschreven hebben na welke misstand van hun club dan ook. Dus als je al geen spijtoptant-moslims hebt, waarom zou ik dan geloven dat je gematigde moslims hebt?

Rest In Privacy | 13-01-15 | 17:26

Niets wat de pvda niet kan oplossen. Kind is gewoon slachtoffer van een vredig geloof. Invliegen, ouders en familie mee, leuk huurhuisje, zak geld en over een jaar of 5 zijn het democratie minnende aardappeleters. Echt waar.

vaas klaak | 13-01-15 | 17:26

Hamietje1 | 13-01-15 | 17:25

nee

Johnyy | 13-01-15 | 17:26

Ben ik de enige die ziet dat die spion een boodschap aan het overbrengen is met het knipperen in morse code

Hamietje1 | 13-01-15 | 17:25

Het spijt me maar ik ga niet kijken. Ik trek die islam-shit niet meer.

bft | 13-01-15 | 17:25

Het is wachten op de eerste full length IS speelfilm. Kwaliteit gaat met iedere demo-reel met sprongen vooruit. Volgend jaar de eerste 3d-demo?

Binnenbaan | 13-01-15 | 17:25

Toen ik elf was kon ik nog amper zelf nadenken... nu 22 jaar later is dat nog altijd niet heel veel anders... maar toch.

overVecht | 13-01-15 | 17:24

sla ik even over.. ik moet mn hutspot nog maken.

1+1 | 13-01-15 | 17:24

Hebben jullie ook een filmpje op een externe pagina? Die filmpjes hier op Dumpert en GS zijn echt niet meer fatsoenlijk af te spelen zonder haperingen. Staat jullie server te roken ofzo, al twee weken lang?

Handige Harrie | 13-01-15 | 17:24

De gebruikelijke verdachten hebben het razend druk met het projecteren van hun eigen droom-islam, over de veel te heldere beelden van de Ware islam-die-niets-met-de-islam-te-maken-heeft, omdat de Gutmenschen dat zo willen.

Jan Passant mk2 | 13-01-15 | 17:24

Ik zou me kapot schamen als moslim zijnde en deze club verfoeien. Het feit dat dit niet massaal gebeurd zegt mij genoeg. Die zogenaamde stille meerderheid stemt gewoon toe en vind dit eigenlijk dikke prima... Helaas moeten er nog veel meer doden vallen eer onze huichelaars op het binnenhof eindelijk in gaan zien dat de KORAN de motivator van deze barbarij is...

StijlvolRechts | 13-01-15 | 17:23

Pffft, uiteraard zijn de moslims nu het grootste slachtoffer door deze video! Die 2 russen en alle mogelijke doden door IS is allemaal een zionistisch complot.

LangeTijdGeleden | 13-01-15 | 17:23

Ik las laatst dat Merkel vindt dat dit ook in Duitsland moet.

marlinn | 13-01-15 | 17:23

De overdrevenheid waarop de Volkskrant de echtheid analyseert, is dat niet wat vreemd? Alsof ze met de discussie het leed en waarheid minder erg maken. Namelijk dat de islamieten weer een stapje enger zijn geworden.

Rest In Privacy | 13-01-15 | 17:23

Werk aan de winkel voor onze seculiere volksvertegenwoordigers om de naam van de islam zo zuiver mogelijk te houden.

Harry Turtle | 13-01-15 | 17:22

286. "Allah belast geen ziel boven haar vermogen. Voor haar is wat zij verdient en tegen haar is ook wat zij verdient. "Onze Heer, straf ons niet als wij vergeten of een fout hebben begaan, Heer, en belast ons niet, zoals Gij degenen, die vóór ons waren hebt belast; onze Heer belast ons niet met datgene, waarvoor wij de kracht niet hebben (het te dragen), wis onze fouten uit en schenk ons vergiffenis en wees ons barmhartig; Gij zijt onze Meester, help ons daarom tegen het ongelovige volk."

Rest In Privacy | 13-01-15 | 17:22

Ik zeg niet dat het nep is en ik ben ook geen specialist, maar er is geen druppeltje bloed te bespeuren.

lerrative | 13-01-15 | 17:22

@Snackbar van Allah | 13-01-15 | 17:19
De 'gematigde' moslim * kots * is blij dat zijn extreme mede middeleeuwer dit smerige zaakje opknapt.

Botte Hork | 13-01-15 | 17:22

Kindermishandeling. Net als in "Palestina". De ISLAM. We hoeven niet te praten over de ware Islam of weet ik wat voor Islam, er is maar 1; die walgelijke smerige discriminerende haatzaaiende totalitaire ideologie.
 
Zeggen dat je er moois uit haalt is net als zeggen dat je zoveel moois uit Mein Kampf haalt, maar toch niet zo'n hekel aan Joden hebt. Maar o wee als je Hitler belachelijk maakt; dan krijg je een kogel door je kop. Het klopt gewoon van geen kant. Maar bij elke aanslag zijn de moslims slachtoffer. Net als war is peace, freedom is slavery, ignorance is strength. Alles is verdraaid.

arikanari | 13-01-15 | 17:22

Ze sturen ook minderjarige zwakzinnigen op pad met bomgordels. Het zou me verbazen als het *niet* echt is.

Godsammekraken | 13-01-15 | 17:21

Hoezo nep? Je ziet m schieten. Sneu. Voor het leven verziekt dat kind. Triest. Walgelijk.

PopperFlopper | 13-01-15 | 17:21

ook de Hitlerjugend was de meest meedogenloos en fanatiek van alle legeronderdelen. Kinderen kennen veel minder angst, minder geweten, makkelijker manipuleerbaar

Nebuchednezzar | 13-01-15 | 17:20

Er komt werkelijk echt niets goeds meer uit die streken...
Elf jaar..
Mijn hemel.

Wijze uit het Oosten | 13-01-15 | 17:20

Moet die jongen niet naar school?

Botte Hork | 13-01-15 | 17:20

Je zult maar moslim zijn en dit elke dag over je geloof te zien krijgen.

Tenzij je als moslim dit natuurlijk moet goedkeuren van die zandbakpedo.

Snackbar van Allah | 13-01-15 | 17:19

Ik roep het al vanaf het begin: Nuken. Heel dat gebied. Mannen, vrouwen, kinderen, alles. Uitroeien met wortel en tak. Dat is -helaas- de enige oplossing.

Daarna een circuit bouwen met een heeeeele grote parkeerplaats.

Polderjihad | 13-01-15 | 17:19

Onze dagelijkse portie vrede en liefde van de middeleeuwers. Blijf dit tonen aan de wereld!

Botte Hork | 13-01-15 | 17:18

Jong geleerd is oud gedaan.

Prof. Pim Pam Pet | 13-01-15 | 17:17

Telkens als je denkt dat ze niet lager kunnen zinken. Islam: de leeglopende steenpuist op het aarsgat der mensheid.

Godsammekraken | 13-01-15 | 17:17

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl