Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Pedofiel gelyncht door ouders slachtoffertje

angrymob-Kruiningen.jpgSeksueel misbruik van een kind moet zo'n beetje het ergste zijn dat een ouder kan overkomen, maar toch… Eigen rechter spelen hoort niet. Heuswaar, pedo's zijn smerig, maar lynchpartijen behoren in de beschaafde samenleving Nederland tot het verre verleden. Kennelijk denken de zwarte kousen in het Zeeuwse Kruiningen daar duidelijk anders over. Een Irakese inwoner die verdacht wordt van seksueel misbruik van twee kinderen uit het dorp is in elkaar geslagen en neergestoken bij zijn woning. De ouders van een 'misbruikt' kind sloegen de man zowaar tot moes, zegt een ooggetuige. Het slachtoffer zou daarbij geen enkel verzet hebben geboden. "Hij stond met zijn armen in de lucht en riep dat hij van niets wist. Hij is flink gepakt. Zelfs toen hij al op de grond lag, schopten ze hem nog." De extreem-gelovige dorpelingen voeren al geruime tijd een haatcampagne tegen de vermeende pedofiel. Zo gaat het gerucht dat hij kinderen benadert op de plaatselijke basisschool en bij speeltuintjes. Inmiddels is de man het dorp ontvlucht. De ouders van het meisje zitten achter slot en grendel. Welkom in Kruiningen. Welkom terug in de negentiende eeuw.

Reaguursels

Inloggen

Zo zie je maar, de middeleeuwse heksenprocessen zijn niet ver meer weg.

TheStef | 01-12-14 | 09:04

Helden!!

Haasbaas | 30-11-14 | 20:47

Zou me niet verbazen als dochterlief dit verhaal bedacht heeft omdat ze te laat thuis was....
Laat een kinderpsych maar eens met haar praten.

vaisonne | 30-11-14 | 19:39

In de basis zijn wij allemaal Tokkies. Ook hier...

Marvin_NL | 30-11-14 | 19:38

200 uur celstraf is tegenwoordig voldoende

Arnoudo | 30-11-14 | 17:36

Kijk! Zo doen we dat in Zeeland.

Vlissinger | 30-11-14 | 17:20

Mensen vergeten soms hoe erg de daad is wat je eigenlijk zon kind mee geeft is een straf die gelijkstaat aan levenslang door zon ervaring.
Dan toch niet te vergeten het schuld gevoel van de ouders die ze mee nemen het graf in, als iemand je kind zoiets flikt.
Dan leven wij in een land waar de rechter nog hogere straf uitdeelt aan mensen die wildplassen dan aan pedoseksuelen.
Van mij part hadden ze die gozer per direct mogen castreren.
Aangezien die straffen hier in NL toch zo laag zijn ga ik er liever 12 maanden voor zitten dan dat ik de rest van mijn leven met een schuldgevoel rondloop.

gijs geluk | 30-11-14 | 16:12

-weggejorist-

lilluke halve hoan | 30-11-14 | 15:58

Na de film 'Jagten' gezien te hebben kijk ik wel anders tegen vermeende pedofielen op, een dikke aanrader die film.

Lucky idiot dude | 30-11-14 | 15:28

het vertrouwen in de rechtstaat wordt steeds kleiner. Op een gegeven moment verliest een regime haar legitimiteit, dan gaan de mensen zelf handelen. Voorbeelden genoeg in de geschiedenis.

Ron_Paul | 30-11-14 | 13:58

Moedig artikel dit op GS.
Het buikgevoel zegt natuurlijk dat pedo's al het naars verdienen dat ze krijgen, maarrr:
- Er is hier nog niets bewezen.
- Bij schuld is de straf bepalen en uitvoeren aan het gerecht, niet aan de slachtoffers.
.
We leven idd niet meer in de middeleeuwen.

hotmint | 30-11-14 | 13:21

pickalilly | 30-11-14 | 08:31

Nee, pedofilie is geen sexuele geaardheid, zoals homofilie of bisexualiteit, maar een sexuele afwijking, zoals s/m en necrofilie.

RegseHippie | 30-11-14 | 13:20

Wat doet/moet een Irakees in godsnaam in Kruiningen ?! Dat is al waar het fout gaat.

RegseHippie | 30-11-14 | 13:17

Ik hoor dat kwinsie gario al een paar dagen niet is gezien?
/droomt verder/

2N3055 | 30-11-14 | 12:56

Het concept: iemand is onschuldig zolang die niet veroordeeld is, is behoorlijk uitdagend als je plotseling 'rare dingen' merkt als je tegenover een nieuwe Nederlander staat die volgens jou verdacht is.
Stel je maakt mee: je mag geen aangifte doen en aan de reactie van de politie merk je dat die precies op te hoogte is van het voorval, de politie doet niet bepaald haar best terwijl makkelijk is aan te tonen wie de dader is, bij een zeer vooringenomen rechter wordt al jouw bewijsmateriaal onbelangrijk verklaard en bij een andere rechter hoeft de vermeende overtreder niets te bewijzen. Hij wordt op zijn woord geloofd.
Zolang je zelf geen 'wonderlijke' gebeurtenissen hebt meegemaakt, mag je best in je sprookjeskasteel van een eerlijk rechtssysteem verblijven dat je onschuldig bent totdat je veroordeelt bent. Ik geloof niet meer in het rechtssysteem dat m.i. het linkse adagium hanteert; zij weten niet beter en moeten daarom onbestrafd blijven en we gaan vooral niet handhaven.
Degenen die hiermee vogelvrij verklaard worden zijn: kinderen, (m.n. meisjes) en ouderen. En als je boos wordt, dan discrimineer je. Zie ook het verhaal van een Engelse plaats waar 1400 meisjes aangerand zijn geworden door Pakistaanse mannen. Dat was toch maar 'white trash'. Niemand durfde de verdachten aan te houden want dat is discriminatie. Ik ben voor een eerlijke rechtsgang, maar als er geen eerlijke rechtsgang meer is door systematisch wegkijken dan kan het zijn dat het steeds minder gezellig wordt in Nederland.

Haagse Tokkie | 30-11-14 | 12:06

Klein detail: Ouders kwamen niet uit de grefo-hoek, het verhaal gaat namelijk over een Openbare Basissschool. Maar daar hebben GeenStijl (immers; nodeloos kwetsend) en alle reaguurders natuurlijk maling aan. Stel je voor dat je je eerst informeert over de feiten..:-(

Jakkes23 | 30-11-14 | 12:03

Moeilijk, de vraag is heeft de man wat uitgevreten of niet. ben toch zelf voorstander van eerst de popo inschakelen maar zonder voorhanden getuigen is dat ook weer een kansloze affaire. En wat dan. Messen meenemen bij het verhaal halen is toch ook weer niet doen, net als fakkels, rieken en dorsvlegels. Overbuurvrouw zegt van niet maar je hoort bij serie moordenaars of oorlogsmisdadigers ook altijd van de buren dat het zo'n keurige man was.

bijna_raak | 30-11-14 | 11:12

@donjon | 30-11-14 | 09:48

'Voutje'
Topic voor elders

Rest In Privacy | 30-11-14 | 09:50

Interessante man:
.
Tarek Fatah - Senate Committee on National Security, Nov 24, 2014 - Opening statement :
.
www.youtube.com/watch?v=aZkuwlwLDrU

Rest In Privacy | 30-11-14 | 09:48

Die mensen hebben nog mild gehandeld.
De eerste die aan mijn kinderen zit zou het niet overleven.

Hot Beef Injection | 30-11-14 | 09:44

De reacties hier zijn om te huilen. Ik verdenk een hoop reaguurders van seksueel misbruik, wellicht maar preventief in elkaar meppen en neersteken.. .

sigaar_konthaar | 30-11-14 | 09:25

Kruiningen? Irakees?
De multiculturele samenleving is een feit, tijdelijk tenminste.
Daarna wordt het weer een MONOculturele samenleving, maar dan anders ben ik bang.

Rest In Privacy | 30-11-14 | 08:46

Wat een trieste reacties.

A. is hij alleen verdachte, wat als hij het toch niet gedaan heeft?
B. Een pedofiel heeft gevoelens voor kinderen, die roep je niet op die heb je, het is je geaardheid.

We zijn allemaal geschokt als Moslims een homo's van een hoog gebouw willen gooien om hun geaardheid of als een homo in Rusland niet veilig over straat kan maar zodra we zelf getroffen worden dan is alles ineens geoorloofd???
In dit geval zijn we een stel hypocriete zielen.

Juist doordat mensen deze mensen het meest vreselijke willen aandoen durven zij niet met hun problemen naar buiten te komen en leven zij in een sociaal isolement.
Deze mensen kiezen er niet voor om op kinderen te vallen.
Als we niet zo bekrompen zouden doen en we voor elkaar klaar zouden staan dan zouden velen geholpen kunnen worden met niet toe te geven aan hun gevoelens.
Maar liever schoppen we iemand dood omdat hij met zijn vingers aan een kind zit.

Deze mensen zijn nog erger dan een pedo, wat mij betreft worden ze opgepakt en vastgezet voor poging tot moord.
Doortrappen als iemand weerloos op de grond ligt...

pickalilly | 30-11-14 | 08:31

-weggejorist-

elkipo | 30-11-14 | 07:51

Stormageddon
Haha, een grap die velen in dit topic al voor je maakten. Onnozelaar.

Het Vragevuur | 30-11-14 | 05:06

Misbruik mag slechts in het gereformeerde huisgezin. Het zou toch een mooie janboel worden als iedereen zich maar elkaars kinderen zou vergrijpen. Incest, soit... maar misbruik door een ander dan een een familielid kan natuurlijk niet. Het is goed dat ze Kruiningen de beperkingen kennen en passende maatregelen treffen, ook al is het misschien de verkeerde. De signaalfunctie is tenminste duidelijk. Eigen kind eerst.

Stormageddon | 30-11-14 | 00:52

@DanDatDus | 29-11-14 | 22:25
Dat is dus NA veroordeling !
Burgemeester Huismans speelt een kwalijke rol in deze kwestie.

suffie63 | 30-11-14 | 00:49

Dit soort situaties krijg je nu eenmaal in een rechtsstaat....
.
De overheid vernietigt iedere vorm van solidariteit in de samenleving middels ongebreidelde immigratie en een socialistisch verzorgingsstelsel, in combinatie met een marxistisch rechtsstelsel dat daderbelangen boven slachtofferbelangen stelt.. Tja, in dat soort omstandigheden is het voorstelbaar dat mensen geen enkel vertrouwen meer in het bestaande rechtssysteem hebben en zelf het heft in eigen handen gaan nemen....
.
Ik denk echt dat dit een voorbode is voor een toekomst waarin meer en meer mensen het recht in eigen handen zullen gaan nemen... Begrijpelijk. Volkomen begrijpelijk.

De Libertariër | 30-11-14 | 00:48

Lewis Lewinsky | 29-11-14 | 21:26 - in dat geval hadden ze dat varken de duinen in moeten sleuren en castreren. Kwestie van in oplossingen denken.

Inka6786 | 30-11-14 | 00:26

@Theo van Deursen | 29-11-14 | 20:25
Het zit volgens mij psychologisch behoorlijk gecompliceerd in elkaar. Wat zeker is: ze krijgen meer gelegenheid dan een gewone arbeider. De elite beschermt elkaar, en deelt elkaars netwerkjes. En het mag wat kosten, dat ook.

dedeurs | 30-11-14 | 00:06

Wat zou Pedo Paultje hier van vinden? (Ik heb niets tegen speknekken hoor...)

bitterpete | 29-11-14 | 23:48

Prima actie, wanneer de rechtstaat van die achterlijke uitspraken doet, neemt men het recht in eigen hand. Logisch toch?

Jan-weet-het | 29-11-14 | 23:23

Het mooie is dat ze altijd zeggen Gods wil te volgen. Maar ze bepalen zelf wat Gods wil is.
En de makke schaapjes de degenen volgen, dis die onzin roepen, pikken het gewoon. Hersenloos volk. Het is een belediging van diezelfde God als je de geweldige hersens die Hij dan gefabriekt heeft, niet gebruikt.

#nieuwinzicht.

xspalm | 29-11-14 | 23:20

Ik mag hopen dat ze niet de verkeerde te grazen hebben genomen. Aan de rechters hoef je het straffen niet over te laten want die hebben hun kansen gehad en hun naam en aanzien te grabbel gegooid dus in dat opzicht snap ik die ouders wel.

PowPow | 29-11-14 | 22:56

Verbaasd mij niet dat dit gebeurd. Door al die onzin "straffen" die worden gegeven, is de meerderheid het vertrouwen in de rechtstaat allang kwijt. Weet zelf niet hoe de vork in de steel zit maar kan mij heel goed voorstellen hoe die ouders hebben gereageerd. Zal waarschijnlijk ook doen als iemand aan mijn kinderen zit. Nogmaals, de rechtstaat is hier om zeep geholpen want recht is ver te zoeken hier in Nederland.

loser | 29-11-14 | 22:52

Opgeruimd staat heel netjes lijkt mij. Helaas zitten we als land een levenlang opgescheept met deze Irakese zieke geest. Wat komt er leuk spul binnen via de asielprocedure.

Graaier | 29-11-14 | 22:51

@7,62x39 | 29-11-14 | 22:41,
Omdat Zeeland een prachtig land is, met heerlijke landschappen, mooie dorpjes en steden waar het nog goed toeven is, ze een fijn klimaat hebben met veel zon, goede vette klei en aardige mensen?

AntiSoof | 29-11-14 | 22:44

Waarom iemand uit Irak in Nederland en dan ook nog in Kruiningen gaat wonen is ook een raadsel. Waarom?

7,62x39 | 29-11-14 | 22:41

Eigen rechter spelen is tegenwoordig een vereiste, de bevoegde rechters zijn met hele andere dingen bezig. Vooral bij pedo's, want die verdienen het om zelf een keer flink mishandeld te worden.

benrod | 29-11-14 | 22:38

Het is niet wijs om met je handen in de lucht te gaan staan als een woedende menigte op je af komt. Maar daar zal de Irakees inmiddels ook achter zijn.

7,62x39 | 29-11-14 | 22:37

Het is haast ondoenlijk om een oordeel te geven. Maar vooralsnog denk ik dat eigenrichting gruwelijk kán zijn.

Emoties kunnen het verstand bijvoorbeeld verduisteren.

Ook kan een goochelaar de realiteit verduisteren, waardoor men op het verkeerde been gezet wordt.

Door gebruik te maken van de hedendaagse technieken is het mogelijk een schijnrealiteit te projecteren, ook in 3-D.

Via de media kan er stemming gemaakt worden, enzovoorts.

Ik wil niet suggereren dat er niets is gebeurd in Zeeland, of dat er rare technieken zijn gebruikt of zo, en ik denk dat de ouders wel oprecht zullen zijn, maar tóch.

Dus lijkt mij oppassen en niet te snel te oordelen verstandig en juist.
Dit lijkt mij in het belang van een evt. dader en het slachtoffer, plus de andere betrokkenen.

AntiSoof | 29-11-14 | 22:37

Geenstijl is meer van de "naaaaais", vandaar dat ze dit soort gerechtigheid niet goedkeuren, maar gaan wel huili huili doen als een pedofiel 120 uur schoffelstraf krijgt.

DanDatDus | 29-11-14 | 22:25

Goeie zaak. Ik zou ze ook uit benen,als ze aan mijn dochter komen!!!!!

dutchzx14 | 29-11-14 | 22:19

Wat ik trouwens niet begrijp?

Waarom worden asielzoekers geplaatst in centra in the middle of nowhere in de buurt van minuscule blanke dorpjes?

Pleur ze gewoon in Amsterdam of Rotterdam.
Niemand die ze opmerkt of er last van heeft daar.

Willianus Wortelus | 29-11-14 | 21:54

"De Irakees zit niet vast omdat de politie niets doet tegen buitenlanders en pedo's."
Lewis Lewinsky | 29-11-14 | 21:40

Vandaar de oververtegenwoordiging van buitenlanders in de gevangenis. En al die rechtszaken met pedo's waarin jij weer los gaat dat ze zo'n lage straf krijgen.... man man.

mr. coffee | 29-11-14 | 21:49

Rechtelijke uitspraken zoals recentelijk van 120 uur schoffelen waarbij de dader 3 mensen opzettelijk door ontoelaatbaar gedrag heeft gedood, dan vraag je onderhand in 2014 en de komende jaren vooral om de logica van eigen rechter spelen.
.
Op zich is dat in Nederland niet ongebruikelijk om te doen.
Jaren geleden ging een inwoner van Staphorst die volgens het dorp een overtreding maakte letterlijk op de strontkar en werd door het dorp gereden.
.
De rechtelijke macht moet bij zichzelf te raden gaan en niet een verheven arrogant vingertje opsteken naar de burger.

duitse herder | 29-11-14 | 21:48

Als die smeerlap schuldig is kan ik me er heel goed in vinden.

G,I. Jane | 29-11-14 | 21:42

@mr. coffee | 29-11-14 | 21:37
De Irakees zit niet vast omdat de politie niets doet tegen buitenlanders en pedo's.

Hij is verplaatst naar een andere gemeente waar hij opnieuw kinderen gaat lastig vallen.

Uitzetten is beter.

Lewis Lewinsky | 29-11-14 | 21:40

Lewis Lewinsky | 29-11-14 | 21:30
Bel de politie even, dan weet je het.

mr. coffee | 29-11-14 | 21:37

Lewis Lewinsky | 29-11-14 | 21:32

Ik heb geen reden om dat aan te nemen, maar het zou zo maar kunnen ja, legio andere scenario's zouden ook mogelijk kunnen zijn.

CumGranoSalis | 29-11-14 | 21:34

Daar gaat GeenStijl met het foei-vingertje. Richting "gelovigen". Ieder anders was ermee weggekomen. Zeker van.

Elspeth | 29-11-14 | 21:34

@Jan Gerritsen9977 | 29-11-14 | 21:31
Goed gezegd.

Lewis Lewinsky | 29-11-14 | 21:33

@CumGranoSalis | 29-11-14 | 21:30
Jij denkt dat die dochter liegt?

Lewis Lewinsky | 29-11-14 | 21:32

Ik ben tegen eigenrichting, ALS de overheid misdaad inderdaad bestraft. Maar onze rechtsstaat is kapot. Daarom: hulde aan de wraaknemers!

Jan Gerritsen9977 | 29-11-14 | 21:31

Lewis Lewinsky | 29-11-14 | 21:27''

Ja dat heeft mijn dochter net ook gezegd.
Hoe laat kunnen we langskomen?

CumGranoSalis | 29-11-14 | 21:30

@mr. coffee | 29-11-14 | 21:28
Waarom zit die Irakees niet vast?

Lewis Lewinsky | 29-11-14 | 21:30

'boontje komt om zijn loontje'

De hersenloze | 29-11-14 | 21:30

Waarom zit die Irakees niet in bewaring?

Lewis Lewinsky | 29-11-14 | 21:30

Misbruik van je kinderen lijkt me het ergste wat je kan overkomen. Kan me de reactie van de ouders ook goed voorstellen.

SjaakieDeLuxe | 29-11-14 | 21:29

Lewis Lewinsky | 29-11-14 | 21:23
Mocht hij wel verdacht zijn dan moet hij voor de rechter komen en die zal wel de schuldvraag beoordelen. Vooralsnog is de onschuld een feit tenzij wettelijk en overtuigend de schuld bewezen wordt. Vraag je altijd naar de bekende weg?

mr. coffee | 29-11-14 | 21:28

@CumGranoSalis | 29-11-14 | 21:26
Lees nog even Lewis Lewinsky | 29-11-14 | 21:08.

Lewis Lewinsky | 29-11-14 | 21:27

Comment op PZC: *Ben zelf inwoner van Kruiningen en weet rechtstreeks dat deze met on ieder geval twee meiden dingen gedaan heeft die beslist niet kunnen*.

Lewis Lewinsky | 29-11-14 | 21:26

Lewis Lewinsky | 29-11-14 | 21:24

Waarom niet dan?

CumGranoSalis | 29-11-14 | 21:26

@CumGranoSalis | 29-11-14 | 21:21
Nee.

Lewis Lewinsky | 29-11-14 | 21:24

Ies Irakees. En ies Moeslim. Uitzonderingspositie qua geloof. Want peuterneuken mag!

Koettoerk | 29-11-14 | 21:24

@mr. coffee verkeerd | 29-11-14 | 21:19
Waarom geef je geen antwoord op de vraag?

Lewis Lewinsky | 29-11-14 | 21:23

Lewis Lewinsky | 29-11-14 | 21:15
Dus volgens jou werkt het zo:
Man is schuldig, want Irakees, aangifte doen heeft geen zin, want Nederland, dus sla ze de straten maar door. Scheelt een hoop werk.

Welkom terug in de middeleeuwen.

mr. coffee | 29-11-14 | 21:23

Lewis Lewinsky | 29-11-14 | 21:08

Dus ik mag van u morgen met mijn vrouw bij u aan komen bellen, u een pedo noemen en een schroevendraaier door uw knieschijven rammen???

CumGranoSalis | 29-11-14 | 21:21

tweetybird | 29-11-14 | 21:01
Heeft deze man al voor de rechter moeten verschijnen ja of nee? Nee. Dan is men altijd nog onschuldig. Daarmee vervalt je hele betoog van lichte straffen, want er is niet eens een vonnis.

Lewis Lewinsky | 29-11-14 | 20:58
Wat als ie het nu echt niet gedaan heeft? Bezie het eens zo.
Of wil jij zelf ook de straat doorgeslagen worden op geruchten?

mr. coffee | 29-11-14 | 21:19

Los van het feit dat ik de emotie snap is dit een staaltje idioot christelijke rechtspraak. ik zie geen enkel verschil met de Islam. Middeleeuwse handelingen. ik distancieer me van de Zeeuwse grefo's.

ristretto | 29-11-14 | 21:18

@Theo van Deursen | 29-11-14 | 21:11
Aangifte doen tegen buitenlanders, pedo's en hoog geplaatsten is in Nederland behoorlijk zinloos. Maar het is een theoretische optie.

Lewis Lewinsky | 29-11-14 | 21:15

@Lewis Lewinsky | 29-11-14 | 21:08

Aangifte doen toch?

Theo van Deursen | 29-11-14 | 21:11

De dochter: *had gezegd door hem van haar fiets te zijn getrokken en onzedelijk te zijn betast*.

Dan moet je wat, als ouder, als je dochter dat zegt.

Lewis Lewinsky | 29-11-14 | 21:08

Commentaar op PZC: *wij zijn blij op kruiningen dat die vent gestopt is en dat onze kinderen nu weer buiten kunnen spelen dit was ook niet de eerste keer dat hij aan kinderen zat*.

Lewis Lewinsky | 29-11-14 | 21:07

Hulde voor die ouders!

Lewis Lewinsky | 29-11-14 | 21:04

Oh help, GS gebruikt het woord "beschaafd" in een bericht. Tijd dat @ANanninga terugkomt!

th3freeze | 29-11-14 | 21:04

@spanarchist | 29-11-14 | 20:58
In Engeland wordt het ene pedoschandaal na het andere onthuld. In Ierland is een minister afgetreden in verband met een pedozaak. In Duitsland is dit jaar kamerlid betrapt op kinderporno.

In Nederland doen de overheid en de politiek correcte meute alsof er niets aan de hand is. Tweede Slaapkamer slaapt.

Lewis Lewinsky | 29-11-14 | 21:03

mr. coffee | 29-11-14 | 20:49

Maar ja daarentegen een pool die bewezen een kind opa en oma doodrijd krijgt dan weer 120 uur schoffelen in de heerlijke buitenlucht van nederland. En met dat in je achterhoofd kun je je er natuurlijk wel iets bij bedenken als hij het wel echt gedaan zou hebben. Je weet dan dat hij hier door de rechters geknuffeld gaat wprden. En dan krijg je dat mensen het dan maar het op braziliaanse methode gaan oplossen. Van die kant bezie ik het dan ook wel weer mits de kerel het gedaan heeft. Want dan zou ik ook kiezen voor hetgeen deze ouders gedaan hebben. Ook hun kant kan ik begrijpen. Want het wordt ook een beetje geschapen door het niet goed werkende rechts systeem. Waarbij de slachtoffers levenslang hebben en de dader mag schoffelen in een fijn tuintje. Wie die taakstraffen ooit uitgevonden heeft moeten ze naar mijn mening ook een goede schop tussen ze ballen geven.

tweetybird | 29-11-14 | 21:01

Vorig jaar in Engeland dachten de buren van Bijan Ebrahimi heel zeker dat hij een pedo was en werd levend in brand gestoken. Bleek onschuldig. Nogal fout om iemand kapot te slaan als je niet zeker weet of degene schuldig is.

ukuppes | 29-11-14 | 21:00

Theo van Deursen | 29-11-14 | 20:25
Niet alleen in Nederland, maar ook daarbuiten: De roze balletten in België, de meisjes van Alcacer in Spanje, Dutroux en zijn hooggeplaatste vrienden.
Opvallend hoe vaak er pedofilie-geruchten bij hooggeplaatsten zijn. Ooit een theorie gelezen dat mensen op hoge posities vaak in die positie gemanouvreerd worden omdat ze dan elkaar verplicht de hand boven het hoofd houden. En het heeft een hoog aluhoedje-gehalte, maar Demmink en Claus kenden elkaar wel degelijk erg goed.

spanarchist | 29-11-14 | 20:58

@mr. coffee | 29-11-14 | 20:49
En als die Irakees het wel gedaan heeft?

Lewis Lewinsky | 29-11-14 | 20:58

Uncle Melon | 29-11-14 | 19:18
dat staat dus niet vast.
Heb je de tekst wel gelezen??

--sql error-- | 29-11-14 | 20:57

Theo van Deursen | 29-11-14 | 20:11

Jouw vertrouwen in de rechtstaat deel ik niet.

Taakstrafje voor de ouders want eigen rechter spelen is foei.
Verder als je ook maar de indruk wekt te rotzooien met kinderen mag je wat mij betreft er volwassenen shariarecht op los laten. oowww stom dan zou ie een verheerlijking krijgen

hakbarry | 29-11-14 | 20:57

Joost Maghetweten | 29-11-14 |
Godwin? In het eerste uur? Nou, als jij er gelukkig van wordt en verder niemand lastig valt - prima.

funkyd | 29-11-14 | 20:57

We kunnen ze één voor één van het ene naar het andere dorp slaan en zelf allemaal opgepakt worden maar beter is het gajes met containers vol tegelijk het land uit gooien. Stem PVV.

Infidelio | 29-11-14 | 20:56

Dat is nou de kracht van een dorp, daar rammen ze die gasten gewoon in elkaar in 020 etc. durft men dit niet, simpel als dat.
Dus als de wiedeweerga de grote stad in kan je je als buitenlander misdragen, geen hoogopgeleide 020- er die je op je muil slaat.

Uw Verzekeringsadvis | 29-11-14 | 20:54

BlueWaffles | 29-11-14 | 20:46
En wat maakt het voor jou zo zeker dat deze man schuldig was en er met een lichte straf vanaf gekomen is?

Want voorlopig zijn het maar geruchten....
Was de man daadwerkelijk schuldig en had hij een fopstraf gekregen van de rechter dan kan ik me er nog iets bij voorstellen. Maar dit... dit slaat gewoon nergens op. Goed dat die ouders vastzitten.

mr. coffee | 29-11-14 | 20:49

Hulde voor die mensen. Met je gore poten van kinderen afblijven. Trouwens, zo 'zwartekousen' is Kruiningen niet, Klaps. Daarvoor moet je een dorp verder zijn, nl. Krabbendijke.

gotha! | 29-11-14 | 20:49

Je wilt dat je kinderen veilig buiten kunnen spelen... echter je laat de halve wereld komen om van de belastingpot te profiteren. Culturen waar je geen f*ck benul hebt, leefomgevingen van waaruit ze komen welke je je niet voor kunt stellen. Veel mannen met enkel toegang tot de hoeren hier.

Ach ja, ik had de maatschappij altijd al niet te hoog.
Overigens wil ik hiermee niet zeggen dat er geen grafhonden van Holanders rondlopen met hetzelfde kwaaltje. Evenmin wil ik hiermee zeggen dat de man in kwestie schuldig is.

Wat ik wel wil zeggen is, laat het idee een beetje bezinken, wen eraan en dat soort dingetjes. Het land is verkocht daar horen veranderingen bij.

the_hammer | 29-11-14 | 20:49

Titel van het stukje klopt dus eigenlijk al niet. 'Vermeende' zou er nog voor moeten staan.

Zo zien we waar roddel en achterklap, stinkende vuurtjes aansteken en dan gretig roepen 'waar rook is is vuur', toe kan leiden.

Vraag is nu wie het heeft bedacht, wie het leuk vinden om mee te lopen en wie er echt boos zijn.

kloopindeslootjijook | 29-11-14 | 20:46

Tja als pedo krijg je maar een half jaar straf minus dan het voorarrest. Het leven van de slachtoffers en de ouders is voor goed aangetast en therapie mag je zelf voor dokken.

BlueWaffles | 29-11-14 | 20:46

Die mensen moeten jaren bidden als blijkt dat die Irakees onschuldig is.

Zaniker | 29-11-14 | 20:45

Zou ik ook doen, maar mag niet he' beschaving enzo..

newray | 29-11-14 | 20:42

Opslag Medium | 29-11-14 | 19:14

Uhm, een 15 jarig meisje 2 dagen een pijnlijk oog slaan was al 20 uur schoffelen en € 150,-. Verder ben ik het roerend eens met je hele post. Deze straf moest eigenlijk er tussenin liggen maar eigenrichting gaat men zwaar aanrekenen.

netniet | 29-11-14 | 20:41

Theo van Deursen | 29-11-14 | 20:25 - goede vraag, het eerste denk ik, versterkt door het milieu waarin ze verkeren. BTW, niet alleen de rechterlijke macht maar ook leden van koninklijke huizen kunnen er wat van. Waarschijnlijk zijn al die gasten zo verwend dat het steeds extremer en ultiem pervers moet zijn om aan hun gerief te komen.

Inka6786 | 29-11-14 | 20:41

Toch uitkijken of bepaalde andere grote groepering, hier niet een slaatje uit probeert te slaan.Dan heet het weer "ies rassiestiesss" want hun grote voorbeeld Mo deed het ook graag.Voor je het weet worden de voorgedrukte aangifteformulieren, met graagte ingevuld.Hoewel het wordt dan wel een titanenstrijd tussen twee fanatiek religieuze groepen.Vraag is waar gaat de politiek staan??

Archy Bunker | 29-11-14 | 20:39

Nobeltje | 29-11-14 | 20:13

Yep ikke.

tweetybird | 29-11-14 | 20:38

Kan je een Irakees gewoon uitzetten? En als dat zo is... Waar zit het uit knopje?
Wel wreed, eerst op de vlucht naar NL dan in elkaar geslagen en neergestoken en dan uitzetten. En dan ook nog onschuldig zijn. Hoe zijn we zover gekomen... Oh wacht....
Gewoon doen

viridis | 29-11-14 | 20:38

Voilà.
De participatiesamenleving.

jemagookniksmeer | 29-11-14 | 20:34

Irakees. Ik zeg uitzetten die man.

Lewis Lewinsky | 29-11-14 | 20:33

Kruiningen-Perkpolder: plus 10.

eerstneukendanpraten | 29-11-14 | 20:31

Joost Maghetweten | 29-11-14 | 20:06 - wat je laatste vraag betreft, gelovig of niet, als ze met hun vieze poten aan je kinderen komen dan ben je niet meer dan een primitief beest. Dan ruik je bloed, tenminste ikke wel.

Inka6786 | 29-11-14 | 20:27

Gewoon omdat je een viestert moet zijn om op zo'n post te komen.. Aard van het beestje.

viridis | 29-11-14 | 20:27

Hier werden de afgelopen week twee meisjes van de lagere school lastiggevallen door een man met een bivakmuts in een paarse auto. Heeft iemand van de redactie wellicht een auto met die kleur?

eerstneukendanpraten | 29-11-14 | 20:26

Inka6786 | 29-11-14 | 20:17

De vraag zou eigenlijk moeten zijn waarom mensen op hoge posten - waaronder niet in de laatste plaats de rechterlijke macht - buitenproportioneel vaak worden verdacht van (pedoseksuele) zedenmisdrijven.

Zou het misbruiken van kinderen een perversie zijn van de machtsrelatie waarin zij al leven, of heeft het streven naar die machtsrelatie zijn oorsprong in de pedoseksuele aberratie?

Theo van Deursen | 29-11-14 | 20:25

En zo begint het...

SmegmaSmeer | 29-11-14 | 20:24

-weggejorist-

Maxx! | 29-11-14 | 20:24

in Leiden gaan die grefo's gezellig met een pedo wandelen.. of zwemmen.
En staan er camera's op zijn flatwoning gericht.
Het vertrouwen is tercht kompleet weg in onze rechtstaat.
Betrap ik een inbreker sla ik hem eerst het ziekenhuis in voordat ik bel.

(c)ZWITSUL | 29-11-14 | 20:23

Ik denk dat de Irakees het heeft gedaan.. met een kandelaar.. in de bibliotheek.

viridis | 29-11-14 | 20:23

doitdoit | 29-11-14 | 20:21 - boks.

Inka6786 | 29-11-14 | 20:23

@watstraksweer | 29-11-14 | 20:20
En wat zou je met die Irakees doen?

Ik was in Haren | 29-11-14 | 20:22

Nou, nou. Dat heurt helemaal niet.

Muggenmepper | 29-11-14 | 20:22

Drs.. Gelul | 29-11-14 | 20:10 - er wordt gezegd dat die boer het gedaan heeft maar ik weet dat niet zo net. Er hebben ook gasten vastgezeten die de moord in Putten hebben bekend en naderhand onschuldig bleken te zijn.

Inka6786 | 29-11-14 | 20:22

Als iemand 100% zeker mijn kind aanrandt, dan mol ik hem.
100% zeker.

doitdoit | 29-11-14 | 20:21

De participatie maatschappij aldaar loopt voor op de rest van Nederland

Mark van Leeuwen | 29-11-14 | 20:21

Gezien het feit dat heel veel mensen geen enkel vertrouwen meer hebben in onze rechtsstaat, is het eigenlijk te verwachten dat dit soort praktijken gaan gebeuren. Het is een venster naar de toekomst.

Hoort niet, maar het gebeurd. Met dank aan de huidige elite.

Statler en Waldorf | 29-11-14 | 20:21

Ach, die Irakees is wel wat gewend.

viridis | 29-11-14 | 20:20

Ik zou em ook kapot meppen.. Geef ik eerlijk toe.

Jullie ook. Klaps is kut, Klaps is een neppie..

watstraksweer | 29-11-14 | 20:20

Joost Maghetweten | 29-11-14 | 20:06 - daarom spreek ik ook van de dader. Je moet hem natuurlijk wel op heterdaad hebben betrapt of een betrouwbare getuige hebben. Maar wat zou ik graag in een maatschappij willen leven waar kinderen heilig zijn, waar kindermisbruik met alle middelen aangepakt wordt in plaats van de daders in peuterspeelzalen of op hoge posten te handhaven.

Inka6786 | 29-11-14 | 20:17

@DwaazzZZzz | 29-11-14 | 20:13
Het punt dat hij maakt is juist dat het helemaal niet vaststaat dat hij een pedo is, het is het gelovige zwartekousen volk dat heeft bedacht dat de kleurling van buitenaf schuldig is...

Joost Maghetweten | 29-11-14 | 20:16

Maar wat als hij het niet gedaan heeft? Iemand hier de film Jagten gezien?

Nobeltje | 29-11-14 | 20:13

Klaps komt van Joop.nl? Pedo is een pedo, dan maar middeleeuwen style!

DwaazzZZzz | 29-11-14 | 20:13

Maar ja het dorp kan in elk geval opgelucht ademhalen. Dit keer was het geen priester van de kerk dan. Want die kunnen er ook wat van. Die zou ik ook per definitie nooit vertrouwen. Maar ja mischien is het wel gebeurt en dan heeft de man wel straf gehad . Dat in tegenstelling tot de rechter die ze knuffelt en een aai over de bol geven en van dader slachtoffer maakt en andersom. Is het wel gebeurt kan ik er geen medelijden mee hebben. Dan heeft de pedo in elk geval iets straf. Daarvoor ik wacht wel af.

tweetybird | 29-11-14 | 20:11

@jan-lul-de-behanger | 29-11-14 | 19:53

Wie de rechtsstaat onderschrijft moet erkennen dat die man pas een zedendelinquent is als en zodra de rechter aldus heeft geoordeeld.

Wanneer de dan uitgesproken straf te laag is naar het rechtsgevoel van de betrokkenen, kan een van hen de dader voor, tijdens of na detentie proberen te straffen naar eigen inzicht.

Dat is dus een andere kwestie dan deze, waar mensen naar eigen inzicht een 'verdachte' schuldig verklaren en straffen, d.w.z. rechter en beul spelen.

Theo van Deursen | 29-11-14 | 20:11

Bij Vaatstra werd ook door die rurale autochtone hordes naar het plaatselijke asielzoekerscentrum gewezen en waren er allerlei verdachten van niet nederlandse origine... en wat bleek? Een lokale zieke grefo-boer bleek het gedaan te hebben. Soms snap je waarom we rechtspraak hebben.

Drs.. Gelul | 29-11-14 | 20:10

Hoop maar dat die man wel schuldig is.

Rest In Privacy | 29-11-14 | 20:10

@funkyd | 29-11-14 | 20:00
Haha, een Godwin in het eerste uur: Chapeau!

Joost Maghetweten | 29-11-14 | 20:08

@Inka6786 | 29-11-14 | 19:54
Ik hoop dat je het doet bij een schuldige, en niet een verdachte. Want er zijn al een hele hoop onschuldigen in het verleden onschuldig verkettert.

En nu we het er toch over hebben: waarom grijpen de religieuzen altijd terug naar barbaarse methoden om daarna te proberen te bewijzen dat de beschaving gestoeld moet zijn op dat geloof?

Joost Maghetweten | 29-11-14 | 20:06

Dat komt er nou van, als je het hele land wil vol douwen met mensen van andere grond, ander geloof, andere taal, andere cultuur, zelfs als dat op de grond is van mensen van dit land zelf, die een eigen taal hebben, eigen geloof en cultuur. Wij lezers kunnen niet omgaan met groepen uit het bovenstaande verhaal. Niet met zwart-kousers en niet met lieden uit den vreemde, niet met verdachten van kindermisbruik, niet met lui die er op los gaan slaan. Een mix van dat alles geeft bovenstaand resultaat. Vraag EU subsidie wegens succes, Kruiningen.
Disclaimer: Bij bewezen feiten eren we de zwartkous.

eastender | 29-11-14 | 20:05

Alle geloof het is een pest en een plaag. Beter zijn af zonder die ellendige geloven. Dat blijkt wel weer. Om eerlijk te zijn heb ik ook dit keer zo mijn twijfels. Zo een zwarte kousen bende die zou weten dat de man niet te vertrouwen is met kinderen zouden de man constant in de gaten houden. De man zou geen kans krijgen tot verkeerde dingen. Ik zet er dus ook een beetje mijn vraagtekens bij. In zo een dorp kent iedereen elkaar. En houd iedereen elkaar in de gaten. Zo werkt dat bij die zwarte kousenbende. Maar ja we horen het gauw genoeg.

tweetybird | 29-11-14 | 20:04

In mijn werkzame leven veel met veroordeelde pedo's te maken gehad, kwamen bijna allemaal uit de Alblasserwaard.

Flink Ployd | 29-11-14 | 20:03

Ik weet niet of ik dit erg vind.
Als je het via de juridische weg had gespeeld kwam hij er waarschijnlijk te makkelijk af. Dan liever te hard.

frickY | 29-11-14 | 20:02

eerstneukendanpraten | 29-11-14 | 19:59
Fortuyn. Zojuist gelezen.

spanarchist | 29-11-14 | 20:02

@eerstneukendanpraten | 29-11-14 | 19:59
Sinterklaas?

Paupertje Uberlutser | 29-11-14 | 20:01

"Zo gaan we niet met elkaar om in Nederland" sprak ooit een andere Zeeuw.....
brutus68 | 29-11-14 | 19:22
Ja , die Jan Peter toch , een mes in Theo steken doet
een beschaafd mens niet

Hurdy Gurdy Man | 29-11-14 | 20:01

Gevalletje preventief ruimen?

McSnor | 29-11-14 | 20:01

@Eurotokkie | 29-11-14 | 19:59
Bovendien is het niet gezellig in de gevangenis, samen met de vrienden van de vrij rondlopende daders.

Jan Passant mk2 | 29-11-14 | 20:01

Ach, in Nederland zou Adolf Hitler 120 uur taakstraf hebben gekregen - dan maar eigen rechter.

funkyd | 29-11-14 | 20:00

daefit | 29-11-14 | 19:55

De kans dat jij in de gevangenis beland en de dader nog vrij rond loopt is zeker aanwezig.
Dan zit je daar in de gevangenis en je kinderen kun je niet beschermen , zover is het gekomen in Nederland.

Eurotokkie | 29-11-14 | 19:59

Weet je ook wie gek op kinderen was?

eerstneukendanpraten | 29-11-14 | 19:59

@Skunk57 | 29-11-14 | 19:57
Verdachte? Wordt meneer vervolgd voor zijn eerste moord?

Jan Passant mk2 | 29-11-14 | 19:59

@spanarchist | 29-11-14 | 19:54

Voorlopig is het een verdachte. Niet meer, niet minder.

Skunk57 | 29-11-14 | 19:57

@Hijo del Sol | 29-11-14 | 19:39

U heeft de koelkast, u kunt hem ophalen in Dordt.

Sjaak uit Dordt | 29-11-14 | 19:57

Als iemand aan mijn kinderen zit speel ik ook eigen rechter.

daefit | 29-11-14 | 19:55

In een land waar de werkende bevolking er niet toe doet, ouderen verkommeren en de jeugd vogelvrij is, is het niet gek dat deze ouders eigenrichting toepassen. Ik hoop dat ik het lef heb hetzelfde te doen als ze aan mijn zoon of dochtertje komen, daar heb ik wel een paar uur schoffelen voor over, en zeker weten dat mijn man de dader afmaakte.

Inka6786 | 29-11-14 | 19:54

Skunk57 | 29-11-14 | 19:48
Fortuyn had de kinderen van Volkert verkracht?

spanarchist | 29-11-14 | 19:54

Wat dan, afwachten tot ze je kinderen verkrachten én vermoorden? Schijt aan geen genade

Boutersnoetje | 29-11-14 | 19:53

@Hijo del Sol | 29-11-14 | 19:43
Zwarte kousen gewelddadig? Wat doe jij achter hun gordijntjes, overigens? Is dat leuk werk?

Jan Passant mk2 | 29-11-14 | 19:53

een volkomen logische reactie op de zogenaamde straffen die de D66-rechters in dit stomme land uitdelen. We zullen dit meer gaan zien en er zullen beslist ook doden bij gaan vallen. Pechtold kan trots zijn op zijn volgelingen en andere discipelen.

jan-lul-de-behanger | 29-11-14 | 19:53

@Skunk57 | 29-11-14 | 19:48
Nee, die speelde gewoon voor standaard dierenactivist.

Jan Passant mk2 | 29-11-14 | 19:50

Speelde Volkert eigen rechter??

Skunk57 | 29-11-14 | 19:48

Voordat ik een afgewogen mening kan vormen zou ik wel eerst willen weten hoe die Irakees in de Zwarte Piet-discussie staat.

spanarchist | 29-11-14 | 19:47

Ik hoop dat ze goed hebben gedocumenteerd dat die vent rare dingen deed, als dat zo is, dan komen ze vermoedelijk wel weg met eigenrichting.

Gewinflipt | 29-11-14 | 19:47

Dit is niet veroorzaakt door het geloof in de zwarte kousen kerk. Erger nog, de kerk was eerder facilitator dan oplossing. Dit is veroorzaakt door een verlies van geloof in de rechtsstaat. Een verlies wat door een stuk jurisprudentie duidelijk te verklaren is.

Hopelijk herrijst vrouwe Justitia ooit als een feniks uit haar as.

Feynman | 29-11-14 | 19:47

.. maar goed. Ik wantrouw den Nederlandse berichtgevingen van officiële kanalen bij ieder conflict aangaande de heilig verklaarde multiKul.
"Onze" regenten zouden met grote ijver de bevolking van een klein Zeeuws dorpje oppakken, om ze een paar duizend asielzoekers in hun maag te splitsen terwijl zij in den cel zitten.
Daar zie ik ze echt toe in staat.

Jan Passant mk2 | 29-11-14 | 19:47

Vermoedelijk zijn ouders weg gelachen door de politie, en hebben ze zelf ingegrepen.

Gewinflipt | 29-11-14 | 19:46

Vermoedelijk zijn ouders weg gelachen door de politie, en hebben ze zelf ingegrepen.

Gewinflipt | 29-11-14 | 19:46

Je moet met je poten van kinderen afblijven.
Wat moet die vent in een speeltuintje met kindertjes?
Als ik ZEKER zou weten dat hij aan mijn kinderen zit mag hij blij zijn als hij het volgende dorp haalt.

jan1000000 | 29-11-14 | 19:46

Jan Passant mk2 | 29-11-14 | 19:39
Zwarte kousen zijn geen Jehova's. Een typische Jehova is een kansarme die denkt dat ie aansluiting heeft gevonden, maar die financieel uitgebuit wordt door de groep.

Hijo del Sol | 29-11-14 | 19:45

Eigen richting is op zich wel best mits onomstotelijk bewijs is. Zoals beeld materiaal of heterdaad. Anders kun je het niet doen. Ik weet dat het on rechtsstaat is maar met pedo's kan ik daar niet mee zitten.

Babels toren | 29-11-14 | 19:45

Als het daadwerkelijk een pedofiel is die ook aan die kinderen heeft gezeten, vind ik het niet erg. Door alle gerechtelijke dwalingen de laatste tijd zou ik ook mijn vertrouwen verliezen in een rechtvaardige afloop.

Mike Gaatjeniksaan | 29-11-14 | 19:44

Jan Passant mk2 | 29-11-14 | 19:39
Dat zijn ze WEL.
Ze hebben alleen geleerd om e.e.a. binnen de groep te houden. En wat er achter de gordijntjes gebeurd, wat we dus niet zien, dat bestaat dan ook maar niet?!

Hijo del Sol | 29-11-14 | 19:43

Maar stel dat hij nu echt kinderen lastig valt, de politie zal niks doen, al kom je met filmopnames aanzetten.

Gewinflipt | 29-11-14 | 19:43

@Tonska | 29-11-14 | 19:38
Mocht jij zelf ooit toevallig ten onrechte slachtoffer worden van eigenrichting, dan kom ik bij je langs in het ziekenhuis.
Wie slachtoffer wordt van een daad waar hij ooit zelf voor pleitte, kan namelijk wel wat mentale steun gebruiken.

Het Vragevuur | 29-11-14 | 19:42

Extreem gelovig en geweld, onlosmakelijk met elkaar verbonden helaas. Als verdachte met een taakstraf er vanaf komt en men daarna eigen rechter speelt kijk ik daar niet raar van op en kan ik daar enigszins begrip voor hebben maar in dit geval nee.... fout

snakeplisskin | 29-11-14 | 19:42

Tonska | 29-11-14 | 19:38
Ik kan me nog eerder voorstellen dat iemand zijn agressie op een incompetente rechter of OvJ richt, dan op een dader bij een rechtspraak die steeds verder afdwaalt van zijn beoogde functie.

Lolo rosso | 29-11-14 | 19:41

2015 gaat het jaar worden van de Nederlandse lente...

number668 | 29-11-14 | 19:41

Sjaak uit Dordt | 29-11-14 | 19:37
Admiraal de Ruijter?

Ik was in Haren | 29-11-14 | 19:41

Een 100 % begrijpelijke reactie van de ouders.

In Kruiningen misbruiken ouders namelijk hun eigen kinderen ZELF en dulden dat zéker niet van een Irakees.

Willianus Wortelus | 29-11-14 | 19:40

@Bakito | 29-11-14 | 19:23
Nee, de dagelijkse praktijk in Nederland vrees ik.

Chiant | 29-11-14 | 19:40

Vanwaar die diepe haat tegen zwarte kousen? Hoewel vervelend aan de deur bij bekeringsrituelen, zijn ze vaak nog geen fractie zo gewelddadig als, bijvoorbeeld, Irakezen.

Jan Passant mk2 | 29-11-14 | 19:39

Sjaak uit Dordt | 29-11-14 | 19:37 \
Mohammed.
Ik ga door voor de koelkast...

Hijo del Sol | 29-11-14 | 19:39

Zuidpoolvogel | 29-11-14 | 19:20

Niks daarvan. -1 voor die ouders.
Kan er geen enkele sympathie voor opbrengen.

Lolo rosso | 29-11-14 | 19:39

En toch kan ik me wel inleven in de dader. Als je volledig machteloos voelt door de incompetentie van justitie in Nederland. Dan is het straffen van het persoon die je kind kapot gemaakt heeft het enige is wat juist lijkt.

Tonska | 29-11-14 | 19:38

Weet je wie er ook een pedo was? En in zijn vrije tijd een massamoordenaar?

Sjaak uit Dordt | 29-11-14 | 19:37

-weggejorist-

Onderbuik2 | 29-11-14 | 19:35

@Het Vragevuur | 29-11-14 | 19:31 Ik denk dat dit wel eens waar zou kunnen zijn.

Mesmer | 29-11-14 | 19:35

Pedofilie is toch het handelsmerk van gelovigen?

Loebas | 29-11-14 | 19:33

Moslims die christenkindertjes sexueel bruiken. Dat mag gewoon hoor.

RdeFriesch | 29-11-14 | 19:32

Godverdomme, dit lijkt een heel droevig verhaal. Die kinderen hebben waarschijnlijk opgejut door de xenofobie in het dorp een verhaal uit de duim gezogen, waar die ouders op los zijn gegaan. Wacht maar af, over twee dagen komt de aap uit de mouw.

Het Vragevuur | 29-11-14 | 19:31

Ja en vervolgens ben je er zelf de eerste paar jaar niet om je kind daadwerkelijk bij te staan na zo'n groot trauma denk ik dan als ik zoiets lees. Nee hoe groot de verleiding ook is en hoe groot mijn begrip ook is voor zulke ouders, uiteindelijk doe je er je eigen kind het meest leed mee aan door voor eigen rechter te spelen.

saidnowomanever | 29-11-14 | 19:28

Ik kan me er toch wel iets bij voorstellen. Je kinderen horen gewoon veilig buiten te kunnen spelen. Wanneer de politie niets doet bij aangifte wat zo maar zou kunnen want discriminatie (zie Engeland).

metdedag | 29-11-14 | 19:27

Stuitend dat sommige reaguurders het nog voor die kopschoppers & messentrekkers opnemen ook. Dit is gewoon poging tot moord.

Ooit_huisregelneef | 29-11-14 | 19:26

Dat moet die ouders een goed gevoel geven. Achteraf blijkt ongetwijfeld dat de man er niets mee te maken had. Dan volgen reacties als, "maar ik vertrouw 'm even goed niet".

eis | 29-11-14 | 19:26

Chiant | 29-11-14 | 19:20
Grondwet van Somalië?

Bakito | 29-11-14 | 19:23

CumGranoSalis | 29-11-14 | 19:22
Laat dat vraagteken maar weg

Hijo del Sol | 29-11-14 | 19:23

"Zo gaan we niet met elkaar om in Nederland" sprak ooit een andere Zeeuw.....

brutus68 | 29-11-14 | 19:22

De lokale gristenen zagen een makkelijke scape-goat om het eigen felix geknijp in het donker lekker in het donker te laten?

CumGranoSalis | 29-11-14 | 19:22

dr. P. von Orno | 29-11-14 |
.. en dan werd heel NL op zondag dichtgeplakt met kranten...

Hijo del Sol | 29-11-14 | 19:21

"In certain extreme situations, the law is inadequate. In order to shame its inadequacy, it is necessary to act outside the law. To pursue... natural justice. This is not vengeance. Revenge is not a valid motive, it's an emotional response. No, not vengeance. Punishment."

Chiant | 29-11-14 | 19:20

+1 voor die ouders!

Zuidpoolvogel | 29-11-14 | 19:20

Bakito | 29-11-14 | 19:16
Nou, dat zou ik niet zo snel durven te beweren. Waarschijnlijk hadden ze dit bij iemand uit een ander vreemd land ook gedaan.

Ik was in Haren | 29-11-14 | 19:20

In zulke kleine gemeenschappen zijn er geen geruchten, enkel feiten, go Kruiningen!

smdyasc | 29-11-14 | 19:20

Zou me niet verbazen als de zwarte kousen gewoon bang zijn voor een buitenlander en doorschieten in een heksenvervolging. Ik achtbde kans dat die Irakees onschuldig is behoorlijk groot.

Mesmer | 29-11-14 | 19:19

In een maatschappij waar het volk vertrouwen heeft in rechtspraak en strafmaat gebeurt dit niet.

3Xniks | 29-11-14 | 19:19

Als heel NL nog was zoals dat dorp, dan waren er een stuk minder problemen.

dr. P. von Orno | 29-11-14 | 19:18

Indien vaststaat dat de verdachte dit heeft gedaan geef ik de ouders groot gelijk.

Uncle Melon | 29-11-14 | 19:18

Als deze man echt een zeden misdadiger is, dan is dit een goede actie van de ouders.

Europa nee | 29-11-14 | 19:18

Ik was in Haren | 29-11-14 | 19:11
Inderdaad. En aangezien iedereen daar ontucht c.q. incest pleegt, valt deze lynchpartij onder de noemer racisme.

Bakito | 29-11-14 | 19:16

Dat pikken ze niet, dat iemand van buiten familie en durp hun kinderen misbruikt. Die Zeeuwen hebben nog oud-Hollandsch eergevoel.

Theo van Deursen | 29-11-14 | 19:16

Eigen rechter spelen is zeker niet OK, maar als het zo doorgaat in dit land, zal dit fenomeen vaker voorkomen. Ook bij andere delicten. On topic: helaas alleen maar verliezers in dit trieste verhaal.

De Pilsvogel | 29-11-14 | 19:14

Drie man doodrijden is 120 uur schoffelen, dus ja, 1 persoon (=40 uur) half doodslaan (=20 uur) lijkt me een uitstekende keuze als je daarmee je kinderen kan beschermen. We moesten dit soort dingen eens vaker gaan doen als burgers, misschien dat onze overheid ons dan weer serieus gaat nemen.

Opslag Medium | 29-11-14 | 19:14
-weggejorist-
Hanz Ziezo | 29-11-14 | 19:13

Nee, die grefo's maken zich daar zelf nooit schuldig aan, he? Net als een tijdje geleden in Westkapelle: het hele fokking durp wist ervan, maar de viesneus hoorde bij het kerkje, dus werrd eea met de mantel der liefde bedekt. GodVerDomme!

Hijo del Sol | 29-11-14 | 19:12

In dat soort plaatsen vindt seksueel misbruik achter gesloten deuren plaats, dat hoort niet in het openbaar.

Ik was in Haren | 29-11-14 | 19:11

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland