Filmpje. Moslimbroeders meppen op de Dam
Disclaimer. Bovenstaande heeft weer eens niks met de islam te maken. Hou dat in uw achterhoofd. Gewoon een manifestatie van middeleeuwse malloten en Erdogan-fanboys van de Moslimbroederschap. Wie er wat van zegt, kan een klap op datzelfde achterhoofd krijgen, in Amsterdam 2014 - Capital of Tolerance. Foto's bij Maarten Brante. Later meer...
Update: Joram van Kamervragen stelt Vragen aan Ivo Opstelten.
Update: Joram van Kamervragen stelt Vragen aan Ivo Opstelten.
Reaguursels
InloggenLijkt Walibi wel.... Daar lopen ze elkaar ook te slaan en te etteren ... Bontkraagjes onder elkaar lol
Rimon Dahan :
'Moslimbroederschap en Nazi's waren goede vrienden.
De Nazi-propaganda in WOII heeft een rol heeft gespeeld bij de ontwikkeling van de huidige Islamitische Jodenhaat'.
kijk deze video :
www.youtube.com/watch?v=fJfPsuumoA8
@davimore | 24-11-14 | 12:37
Niks mis met een multiculturele samenleving, alleen moet jij wel weten welke culturen je binnen toelaat en welke niet, want als je een vijandelijke cultuur importeert, dat is dan vragen om problemen, de islam is een zeer vijandelijk en gewelddadige cultuur. Kijk naar alle andere culturen in Nederland, nauwelijks problemen, behalve de islam dan, de islam is elke dag weer de bron van heel veel ellende.
En wie ook trots is op onze multiculturele samenleving even de hand in de lucht steken!
Zoho! Ik tel er nu al... nou, kom op mensen, er moet toch iemand trots zijn?
lekker handig die muziek . Ik verstond er geen moer van
@Tiku99 Even up-to-date blijven aub. De MB is verboden in Egypte.
Overigens vindt ik dat de meneer hier simpelweg loopt de provoceren. De klap leek mij meer een grijp naar zijn kraag. Aansteller en aandachtshoer.
Hier komt ie weer: Islam is vrede en moslims staan open voor discussie.
Nu in het echt: het tegengestelde.
Hoeveel miljard had de Europese Unie ook alweer cadeau gegeven aan de Moslimbroederschap? Je weet wel, dat geld dat spoorloos verdwenen was? Of worden deze beroepsdemonstranten soms uit die verdwenen miljarden betaald?
Kudo's voor die meneer die geslagen wordt. Niet omdat hij geslagen wordt maar omdat hij zijn mening verkondigt.
Elke week 1000 van deze prettige mensen erbij in Nederland wat een heerlijke gezellige boel gaat dat worden ,bedankt links tuig voor onze ondergang.Zelf wist ik al heel lang dat het zo zou eindigen,lang geleden plakte ik al posters van de Centrum Partij tijdens de verkiezingen in ons dorp ,ja in het geheim natuurlijk anders had mijn vrouw ook misschien wel haar been kwijtgeraakt door een aanslag van de linkse kerk.
@bakito,
Opvallend dat ook jij niet negatief over de stad en de overlast doet. Ook opvallend is dat ik naast de positieve zaken de problemen blijf benoemen en niet continue ontwijkt en volkomen out of context antwoorden geeft. Is het niet in plaats dan in tijd of motief. Een doorzichtige tactiek die nauwelijks relativeert. Er is maar één ding dat echt relativeert. Een fles Grappa.
Ik heb het filmpje met geluid uit gezien. Nou, dan heb je dus geen idee waar het over gaat.
Ze hebben in Den Haag al die jaren de belendende percelen nat staan spuiten ,maar het vuur gaat zich nu toch zeer snel uitbreiden ,het wordt de hoogste tijd dat we kappen met een emmertje water, het hele land brand straks af.
Den Haag blijft van links tot rechts krampachtig verkondigen dat geweld niets met de islam te maken heeft. ondertussen worden er plannen gemaakt wat te doen als de burger het islam geklooi helemaal zat is. dan gaan wij aangepakt worden door de eigen volksvertegenwoordiging en de islamisten zijn de lachende derde. dank u overheid! subsidieer snel nog wat islam onzin of haal nog een blik gelukzoekers deze kant op. wel eerst even, in navolging van obama checken of het geen christenen zijn hoor want die kan je niet gebruiken.
Aan de overheid:
En nu nog een paar duizend erbij Syriers importeren... schaam u dat dit land zo kapot is gemaakt.
Van Klaveren kan maar tot vijf tellen of mag hij van het islamitisch-democratisch bestel niet meer dan vijf vragen stellen over deze kwestie. 6. Hoe kan het zijn dat de Burgemeester van Amsterdam goedkeuring geeft voor het houden van een demonstratie voor een terroristiche organisatie. 7. Waarom moet deze demonstratie voor het Koninklijk Paleis op de Dam en het Monument van de Vrijheid gehouden worden. 8. Hoe komt het dat er maar twee motoragenten bij deze demonstratie aanwezig waren, zat de rest bij moeder thuis achter de buis. 9. Was er voldoende thee aanwezig om de Amsterdamsche Regenten te laten slijmjurken met de door hen zo geliefde moslims. 10. Waar zijn de meiden van halal, de moslimas tijdens deze demonstratie.
En dan nog iets he, als ze zo graag willen dat iedereen moslim wordt, waarom gaan ze dan niet gewoon in Marokko wonen, want daar zijn ze t allemaal al....
-weggejorist-
Het is nog wel meegevallen. Bij de poppenkast stond geen Asha-type met een protestbord: "Jan Klaasen en Katrijn zijn rascisten".
Wat zou het nu mooi zijn wanneer de Jantjes -net als destijds bij de provo's- de Dam even kwamen schoonvegen... *good old times*
-weggejorist-
Overigens vinden Obama, McCain én de EU dat de Egyptenaren zich moeten schikken in de sharia-law van de MB dus hij heeft sowieso ongelijk.
Deze meneer ziet er ook niet uit alsof ik bij hem in de taxi zou stappen.
Wel hier naar toe komen en ondertussen ons land verzieken, ga lekker in je eigen rimboe demonstreren, als je het niet eens bent met het gebeuren daar dan moet je daar zijn en niet hier.
Had hij zijn kickboxvriendjes niet even kunnen bellen? Doen die mocro's ook altijd. Die bellen en er staat een kalifaatpeleton voor je deur.
Islam is vrede, je weet toch...
Hadden die onvoorstelbare ondankbare provocerende islamhufters een vergunning voor die demo?
Er welke linksdraaiende landverrader geeft daar dan goedkeuring voor?
Is er een grens hoe gestoord een mens zijn kan ?
Pak dit geteisem en ram ze het het ziekenhuis in
Waren Marcouch en "bruggenbouwer" Tariq Ramadan er niet bij?
Marcouch is toch zo'n fanboy van sjeik Al Qaradawi?
En Ramadan zijn opa, Hassan al Banna, was oprichter van de Moslimbroederschap.
Aardje naar zijn grootvaatje.
Gluiperig tuig die met Het Project al vergevorderd zijn.
Het infiltreren in overheidsorganen en politieke
partijen gaat ze goed af.
Een volk met een iQ van nog geen 75 gemiddeld zal nooit integreren in NL.
Bakito | 23-11-14 | 19:28
Waarom woon je daar niet meer? Je had daar veel plezier.
Hoeveel vrouwelijke journalisten zijn er dit keer aangerand en verkracht?
Gelukkig hebben we in Nederland wèl vrijheid van meningsuiting. In welk land is dit?
@brutus68 | 23-11-14 | 18:49
Wat een idioot commentaar geef je. De aangever heb gelijk!
De dader staat er duidelijk op. In elke plaats zou hij nu gearresteerd worden. Zo niet in Amsterdam.
@meneer Q | 23-11-14 | 22:46
Mcdonalds, KFC, Facebook, Twitter, BMW, Mercedes enzovoort. Naar hypocriet volk.
De pest aan het Westen...
behalve aan de huursubsidie, zorgtoeslagen en uitkeringen.
Waar zijn die linken die om de hoek wonen om dit soort demonstraties te verstoren?
Persoonlijk vind ik de kwaliteit van de steentjes op de Dam erg allochtoon. Je kunt er niet met hakken op lopen, rolstoelers zweten peultjes, fietsers haten het en door het gebrek aan grip van fietsbanden, verliezen er zelfs fietsers het leven.
Kortom ik verwacht binnenkort een demonstratie van allochtone kickboksers met een charmeoffensief op de Dam. Laat ze allemaal een steentje mee terug nemen naar hun dojo's en geef ons de oude Damsteentjes terug.
De Moslim broederschap doet er beter aan terug te keren naar Egypte of Antartica, want zonder steentjes hebben ze hier ook geen vaste grond meer onder de voeten.
De Dam is er niet voor lafaards
Mischien ben ik de enige, maar al die vlaggen doen mij aan nazi duitschland denken uit de jaren 30 !
@ Orange Willem | 23-11-14 | 21:58
Geloof me, er zijn genoeg oud-mariniers die staan te popelen om De Dam schoon te vegen. Klaar om die ratten van bij het Nationaal Monument weg te trappen, de schande. Er zijn er genoeg die nog steeds waakzaam zijn.
@MarcS ik stuur mn hond wel ff ... nero grijpt ze...
Het is dat ik gezellig met mijn vrouw en film aan het kijken ben, anders kwam ik online om een paar mensen hier een pak voor hun broek te geven. Dus aangesprokenen, geniet er van zolang het duurt. Morgen ben ik er weer.
Islamsoldaten. Vroeger stond er nog wel eens een bataljon mariniers vroeg op om de dam even schoon te maken. Islamsoldaten = kakkerlakken.
Moslimtokkies. Ze zijn wel geïntegreerd, maar helaas met de verkeerde bevolkingsgroep. Namelijk de groep waar ze tussen zijn geplempt. In de villawijken was natuurlijk geen plaats.
In goed Nederlands noemen we dat een schwalbe
Lees net hun streven.
Tegengaan van westerse invloeden in moslimlanden.
Wat doen die mensen hier in het westen?
Waarom laten wij deze mensen toe, en is die organisatie niet verboden zoals in de rest van de wereld..
Nederland waar alles kan en mag behalve minder van Wilders.
Dan ontploft de boel.
"Dit is Nederland toch niet meer, wanneer wordt er echt ingegrepen om het ontij te keren?"smdyasc | 23-11-14 | 18:52 en ...(tromgeroffel).. het antwoord is ... NIET
heb ooit ns jaartje of 10 geleden een excollega turk letterlijk horen zeggen" over jaar of 15 a20 zijn wij(moslims) hier de baas " die krijgt dus nog gelijk ook ,en ik moet zeggen het schiet aardig op in NL
en @duitse herder "Emigreren is best wel logisch"
inderdaad maar ehh niet verder vertellen he,anders komen er teveel op dat idee
Met een sterke bijrol voor Rena Netjes....
Dat sterven voor allah vind ik wel stoer. Hulp bij nodig?
🎶 alle moslims op de dam shalalali shalala 🎶 ja die sloegen elkaar islam shalalali shalala 🎶
Bakito | 23-11-14 | 18:53 | | Reageer+ | -8
Engelse dronkelappen op De Dam zijn een tijdelijk kudtverschijnsel.
Politieke islamisten met een fascistoïde agenda zijn een sluipend gevaar. Ook en vooral voor linksige brulapen met een jij-bakken syndroom.
Islamsterdam 2014: Aanschouw de geneugten van de vijfde colonne in volle glorie..
We zijn op de "goede" weg naar de ondergang, en teleurgang van ons ooit vredige landje. Wil de laatste autochtone Nederlander de dijk doorsteken?
Of wachten we hierop.. youtu.be/RbGz6iHcbTU
He.. stond de MB niet op de lijst met terrorischische organisaties? Als de PKK daar zelfs al op staat?
Hier meer beelden :
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/06/...
Waar zijn de antifa's als je ze nodig hebt?
Frankie Bowser, the one man band from tha mothafucking streets yo!
@Marteljy | 23-11-14 | 19:00
Waarom is geenstijl zo aan het cencureren op comments? Er wordt niks verkeerd gezegd lijke m?
Als er koppen over de Dam zouden rollen en bloed door de goten de putten in zou stromen, dan had dit niets met de islam te maken gehad. Geen koppen, geen bloed, dus ligt het anders. Of ligt dat anders?
Lef van de man die ongezout zijn mening geeft!
Ik krijg er koude rillingen van. Sisi is natuurlijk niets beter dan zijn oude chef, maar de moslim broederschap is nog erger. Ik wens dat deze mensen asap emigreren naar een sharia land naar keuze.
Alle mensen die de Ollandse kultoer niet respecteren raus
Over 10 jaar heeft iedereen een UZI thuis om de ongenode gasten mee te kietelen.
Allahmaal liefde. Meer Meer Meer
dedeurs | 23-11-14 | 20:20 - en dan mompelt hij er achteraan: 'die klote Demmink ook'. Denk ik.
Advies, koop een wapen, ga op een schietclub en zorg dat je jezelf en je familie kunt beschermen want dit gaat vroeg of laat volledig uit de hand lopen, precies zoals gepland. Kunnen ze in een klap al onze rechten afnemen..
@Marteljy | 23-11-14 | 19:08
Nou ja, de censuur is zelfs hier aanwezig. Angst voor den bezetter?
Van Duyvenbode | 23-11-14 | 19:06 - hoezo Geert Wilders geen goede mensen? Of bent u meer gecharmeerd van politici die voorstellen als besparing onder de douche te plassen of oude, hulpbehoevende mensen adviseren een volkstuin te beginnen? Om van het frauderende, liegende NSB-gajes uit de overige partijen maar te zwijgen. Ik ben blij met de PVV en trots op de dappere mensen die dagelijks hoon, minachting, laster, smaad, lijfelijk geweld en zelfs doodsbedreigingen moeten trotseren.
Onvoorstelbaar, dat deze fascistische club van de moslimbroeders vrijelijk mag demonstreren op de Dam.
Als het aan mij zou liggen zouden al die figuren linea recta het land uitgekieperd worden.
Push ups en vingeroefeningen. Helemaal klaar voor het stukje van Ebru. Die kleine dondersteen.
Beste meneer Opstelten, waar gaat dit land naar toe?
U bent verantwoordelijk voor de hele situatie hier, hou een keer op met die zalvende bromsnor, nietszeggende en capitulerende teksten, ga anders met pensioen en laat dit werk over aan een capabele!
"Kamervragen voor Opstelten"
Minister Opstelten zit momenteel in een rusthuis ergens in een bosrijke omgeving, waar hij de hele dag schreeuwt 'Ik heb deze klotebaan helemaal niet gewild, ik heb deze klotebaan NIET gewild!'
@Stargate | 23-11-14 | 20:14
Ik weet het niet, ik had verwacht na de moord op Fortuyn dat er wel wat dingen zouden veranderen, maar we zijn weer helemaal terug bij af.
En zolang demense voornamelijk links blijven stemmen is dit blijkbaar wat ze willen.
Niet dat stemmen zoveel verschil maakt, maar dat is weer een ander verhaal.
Ik ben dit land al jaren zat, en ik maak me er niet meer druk om.
Wanneer ik de kans krijg ben ik weg en dan kom ik hier nooit meer terug.
Desmoulins | 23-11-14 | 19:53
De massa-immigratie begon decennia geleden en we importeren (vaak plunderen) al eeuwen uit alle uithoeken van de wereld.
Het is inderdaad vrij ongeloofwaardig om nu ineens allerlei kanttekeningen bij globalisering te plaatsen en zeker om die eer aan Janmaat, Fortuyn of Wilders te gunnen.
Geschiedvervalsing blijft een hardnekkig rechts kwaaltje.
Islam is liefde. Togh, IS baardmannen?
de lafheid zit ze toch wel diep in de genen.
benrod | 23-11-14 | 20:10
Denk toch echt dat dit iets is van een subcultuur, zeker niet van natuur. Tref je ze alleen dan is het 'sorry meneer' en zo'n ellenlang lulverhaal met veel onderdanig geveins. En verder veel zeuren over respect en eer.
Slipsnifter | 23-11-14 | 20:10
Wat er nu gebeurt is niet zo verwonderlijk. Men wordt de islam meer dan zat. En niet alleen mensen die hun mening durven uitspreken. ook mensen die op straat lopen, mensen die door hun regering genaaid worden. In Gouda wil men een mega moskee bouwen, de pleuris is daar aan ehtn uitbreken omdat die gemeenteraad dat zomaar door zet. Men pikt het niet langer, en er zijn nog maar een paar zetjes nodig en dan komt het helemaal los. De politiek weet dat ook, daarom krijg je ook van die halve maatregelen om moskeeen 5 jaar lang in de gaten te houden en gesprekken in de ridderzaal. uiteindelijk zal het publiek daar doorheen zien en za het uiteindelijk tot een explosie komen van oproer.
@Stargate | 23-11-14 | 20:09
Ik kan het me niet voorstellen, ik zie in nederland niet zo snel iets veranderen.
De tijd zal het leren.
Halen ze hun broers er niet bij, dan geven ze wel een laffe tik van achter. Altijd een grote bek, maar de lafheid zit ze toch wel diep in de genen.
De AFA ageerde in de '90's al tegen Grijze Wolven, toen jij waarschijnlijk nog braaf PvdA of D'66 stemde.
Bakito | 23-11-14 | 19:37
Wat stem jij dan nu Bakito? NCPN?
Waarom moet dat gekkenspul hier op de Dam demonstreren? Opzouten!
En we staan nog maar aan het begin van de islamisering..
Slipsnifter | 23-11-14 | 20:07
maar ook bijna aan het einde
@postmodernismisdead | 23-11-14 | 18:49
Of hij gelijk had, dat weet ik niet, want ik ken de feiten niet. Wat ik wel zeker weet, altijd en overal waar islam is, is altijd ellende, en dus ik ben wel benieuwd wat het westen gaat doen zodra de islamitische pleuris in het westen uitbreekt, doet het westen dan hetzelfde wat Mladic heeft gedaan?!
En we staan nog maar aan het begin van de islamisering..
Kunnen we Amsterdam en wat andere steden, niet afsteken van Nederland? 100 jaar later halen we dan het hek weg en dan kunnen we alles weer opbouwen.
BeunDeHaas | 23-11-14 | 18:49
U doet uw naam eer aan, beunhaas.
Zelfs veel soennieten moeten niets van deze organisatie hebben met uw dom-linkse geblaat.
Wat betreft de Kamervragen gaat die seniele Ivo van Opstelten weer met verve verklaren dat het islamofascisme een verrijking is van Nederland.
Desmoulins | 23-11-14 | 19:53
U, lul.
Zo lang er meer Bakito`s in dit land wonen dan verstandige mensen, dan stroomt het land alleen verder vol met dit soort parels. Gelukkig maak ik de echte rotzooi zoals Kosovo niet meer mee. Ik heb mijn conclusies allang getrokken, geleerd van de geschiedenis. Wegwezen dus.
Het is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag... Tot het escaleert een keer, ergens, en dan gaat de lont erin. En dan? Dan hebben de politici het nicht gewusst en mag de burger de rotzooi opvegen.
Stoppen ermee jongens, genoeg is genoeg.
Bakito | 23-11-14 | 19:42
Tegen globalisering binnen het kader van kritiek op Grijze Wolven. Klinkt logisch...
Uw opmerkingen slaan weer eens nergens op aangezien het gaat om het nu. Ook veinst uw weer eens dat deze fascistische organisatie die altijd uit de wind gehouden wordt door de door uw geliefde partijen, een of andere voorloper is. Het is zilveren lepel-tuig met een bezopen wereldbeeld.
Voorproef van een toekomstige PvdA-manifestatie.
De 5e colonne going viral, wachten is op de Hollandse lente.
Ieslam ies vrede
themuslimissue.files.wordpress.com/20...
themuslimissue.wordpress.com/2014/11/2...
Ook boksers kennen de schwalbe, klap krijgen en na 6sec. op de grond vallen... round 2...
Eh. Juist. Snap er weinig van. Lijkt net een soort dansfilm met slechte dans moves.
Bij dit soort dingen is er een vrijwillige ordedienst, die draait hierhelemaal door. Op een gegeven moment mag de man niet meer in de richting lopen die hij wilt, ook al is er in die richting niets waarvan de ordebewaarder hem van weg wil houden.
+excuus
-weggejorist-
Het maar machten op de rode bruinhemden van de PvdA die de ramen en deuren in slaan van winkels van Joden, enge tijden.
Desmoulins | 23-11-14 | 19:39
Dat jullie rechtse geroeptoeter tegen de globalisering een jaar of 50 te laat komt.
Bij dit soort dingen is er enn vrijwilliger ordedienst, dei draait helemaal door. Op een gegeven moment mar de man niet meer in de richting lopen die hij wilt, ook al is er in die richting iets waarvan de ordebewaarder hem af wil houden
Mokum Kosher | 23-11-14 | 19:40
Er zou eigenlijk een mooi welkomst comité moeten klaar staan voor ze.
Waarom halen we niet veel meer van die zachtaardige intelligente mensen hierheen? Zo'n 4 miljoen of zo? O, wacht
Ligt het aan mij of valt het allemaal wel mee wat ik hier zie?
Verder zien we de standaardrethoriek, doorpraten, ook al zit je fout, een effectieve strategie.
5 december is de volgende islamitische, linkse haat demonstratie. Dan is er namelijk weer een pro Pally demo.. Ze hebben zeeën van tijd die beroepsstinkerts.
Bakito | 23-11-14 | 19:37
Ja, de SP had in de jaren '80 ook nog een realistische kijk op immigratie en de islam. Uw punt is?
Frank Buis wordt wat vaag in zijn filmpjes.
@ Stormageddon | 23-11-14 | 19:33
Inderdaad, dit valt mij ook altijd op: Internationale Socialisten en AFA nergens te bekennen bij demonstraties van islamofascisten.
Als ik al een hekel had aan de PvdA en hun aanhang, de haat tegen de Internationale Socialisten en AFA is nog groter. Landverraders van de ergste soort.
-weggejorist-
@Hobbykip | 23-11-14 | 19:25
Islamofascisme mag in het Amsterdam van PvdA'er van der Laan.
Stormageddon | 23-11-14 | 19:33
De AFA ageerde in de '90's al tegen Grijze Wolven, toen jij waarschijnlijk nog braaf PvdA of D'66 stemde.
www.trouw.nl/tr/nl/5009/Archief/archie...
Openlijk antisemitisme op de Dam. Constant Kusters zou er niet mee wegkomen zonder door de AFA-knokploeg in elkaar getrimd te worden. Maar als dit stel fascistische idioten het doet dan zijn de Internationaal Socialisten en de AFA knokploegen nergens te bekennen. Sterker nog, die demonstreren waarschijnlijk vrolijk met de neonazistische broederschap mee. Wondere wereld, dat progressieve antifascistische brein.
Ik kan dit soort filmpjes niet meer zien, ik kan die koppen en die accenten niet meer uitstaan. Wat mij betreft gaan ze allemaal op transport (ja u leest het goed).
Die gast op de foto lijkt sprekend op die ene vermiste Turk die later vermoord bleek. Islam: een duistere wereld van zombies.
postmodernismisdead | 23-11-14 |
Klopt, maar uit dank hebben ze hem omgebracht.
Geen onthoofding deze keer; dat valt dan weer mee.
Wat een aansteller met zijn aangifte.
brutus68 | 23-11-14 | 18:49
Hoezo? In Nederland sla je niet iemand als hij een onwelgevallige mening geeft. Je kunt zoiets natuurlijk ook oplossen door terug te slaan, maar hij was zwaar in de minderheid en bovendien is dit een meer volwassen en beschaafde manier om het op te lossen. Taakstraf voor die man!
ristretto | 23-11-14 | 19:23
Heb ruim zeven jaar in de Baarsjes gewoond en met veel plezier. De etnische problematiek wordt ernstig overdreven, vind ik.
-weggejorist-
-weggejorist-
En @ de klagers dat de kickboxer niet moet huilen omdat hij een tik heeft ontvangen
Ik vermoed dat het hem niet gaat om een beetje Auw van een tik, het gaat eerder om een gezelschap dat de Dam heeft overgenomen, een eigen orderdienst bij zich heeft [oranje hesjes], een knakker die meneer de kickboxer continu tegen tracht te houden; waarschaijnlijk allemaal met toestemming van de Gemeente Amsterdam, die het allemaal prima vindt
Ook kickboxer weet best dat aangifte helemaal geen donder uitmaakt
Applaus voor de kickboxer!
tiku99 | 23-11-14 | 18:50 De Moslim Broederschap is zwaar verboden in Egypte.
Daarom demonstreren ze hier.
Nu kan-ie nog naar de Nederlandse politie lopen, dat wordt ergens in de naaste toekomst sharia-politie als we niet oppassen.
boasatlas | 23-11-14 | 19:20
Erdoğan,... klinkt bekend..., schepper van de aarde?
Mooi stukje old school antisemitisme ook op foto vijf: www.maartenbrante.com/detail/moslim-br...
Deze man wordt geslagen en dat mag niet. Wat is hier niet aan te snappen?
Was het maar zo dat de militairen in grepen en die gekke Erdogan voor een niet benoemde rechter van Erdogan brachten. Vroeger gebeurde dat wel maar de legertop is vervangen door Erdogan vriendjes. De oude legertop wilde hem weg hebben omdat ze wisten wat hij kon aanrichten, maar het is helaas een point of no return geworden. Erdogan blijft zijn machtsbasis uitbreiden. hij is net Blatter, hij blijft zitten tot zijn dood
@Marteljy | 23-11-14 | 18:56
Waarom mag dit niet blijven staan? Feitelijke statements met keurige bronvermelding.
@Bakito
Lul niet man, je bent nooit in de stad. Wat weet jij er nou van?
Wat een foute meneer die hem maar steeds met zijn armen tegenhoudt. Hij had al zes keer weg kunnen lopen. Was het opgelost. Nee, vasthouden en trekken en van achteren in zijn nek slaan.
Van Duyvenbode | 23-11-14 | 19:16
... als je met bordje "weg met zwarte piet" staat, word je ook verwijderd door de politie.
Beetje onhandig voorbeeld van je.
De politiek laat het hier helemaal uit de klauwen lopen. En wanneer ze zelf dan in de chaos de vlucht moeten nemen, hangend aan helikopters, hebben ze eerst nog als laatste maatregel getroffen extra beveiliging voor de het gebouw van de belastingdienst.
Doorgaans behoren militairen zich niet met de landelijke politiek te bemoeien
maar in geval van al-Sisi en de Turkse militairen destijds
maak ik graag een uitzondering
Geen wonder dat Erdogan op basis van leugens preventief de militairen opbergt
hij weet wat er gaat gebeuren indien hij dat niet doet
Uiteindelijk zullen de militairen toch ook in Turkije in moeten grijpen, daar is geen ontkomen aan
Watwatwatwat. De Turken waren wel de eerste mensen op de maan, aldus Erdogan.
Islamsterdam, altijd gezellig!
Egyptische problemen en resulterende demonstraties graag in Egypte.
.
Turkse problemen en resulterende demonstraties graag in Turkije.
.
Begrijpen we dit concept? Eventueel NL paspoort achterlaten bij vertrek a.u.b.
.
Groeten uit Nederland.
Wholla, wat?wat?wat?
... sta je daarentegen in je eentje met een bordje "weg met de monarchie", word je meteen verwijderd door de sterke arm van de wet.
Die motoragenten denken ook " helm ophouden dan komt 50 % van het geleuter niet binnen"
Primitief kut volk. Ga lekker in Egypte staan protesteren als je het niet mee eens bent. Wees een vent een pleur op!
Capital of Tolerance... Yeah Right.
Het moslimbroederschap is in tal van landen, zelfs in de VAE en SA als een terreurorganisatie geclassificeerd.
Dit geldt ook voor organisaties zoals de vrienden van Obama van CAIR, die aan het broederschap gelieerd zijn. Het zou dan ook niet misstaan om deze salafisten met een masker van tolerantie het recht te ontnemen om nog langer ergens in Nederland te mogen demonstreren. Iedere zondag zijn deze schijnheilige soldaten van Allah te vinden op de Dam.
Tja, zo rolt Nederland: iedereen met een afwijkende mening mag ongehinderd monddood gemaakt worden en de (openbare!) weg verspert worden. De lulletjes Rozenwater (afdeling flitsen en en parkeerbeheer) van de politie stonden er bij en keken er naar, want.... juist, zo rolt Nederland!
Belasting betalen en "bek dicht!!! Voor de verdere rest regelen de PvdA, GroenLinkse, de Moslimbroeders, de NPO en allerlei extreemlinkse milieuclubjes wel hoe Nederland bestuurd wordt.
smdyasc | 23-11-14 | 19:11
1 ding heb ik wel ergens gelezen betreffende de zorgkosten, het schijnt dat 15% van onze zorgkosten aan deze malloten op gaat. Moet je nagaan als ze hier niet waren, dan konden onze nederlandse ouderen goed verzorgd worden. De ouderen die Nederland opgebouwd hebben.
Meneer is slachtoffer.Dat betaalt zich altijd uit, heeft hij hier geleerd. En het woord dat hij ook heel goed kent is: aangifte doen. Wat wij vinden interesseert ze niet.
De "ordetroepen" van die moslimdebieltjes slaan passanten om een andere mening.
Me dunkt dat dat een reden is om zulke bijeenkomsten in de toekomst te verbieden.
Het is toevallig wel openbaar terrein!
En nog mogen we niet weten wat de werkelijke kosten zijn van de multikul, naast het verlies aan normen en waarden.
Eigenlijk zou gewoon een groep autochtone NEderlanders eens een keer een moskee met schoenen en al moeten inlopen. lekker met wat spek van de slager Dat hebben ze in Australie of Engeland ook gedaan. gewoon normale mannen en vrouwen die eisten dat ze mannen en vrouwen niet meer splitsten. kijken of ze een mening negeren die van een groep af komt.
Daarom wordt het nooit iets met moslims onderling en moslim partijen. Kijk naar Irak. 3 stromingen, een grote heibel, Zoom uit richting het complete Midden Oosten, aanschouw de eeuwen aan onderlinge puinhoop. Kijk naar de Arabische Liga, die al decennia met zijn handen in het haar zit qua tegenstrijdige belangen en net als de VN daardoor nul slagkracht heeft. Kijk nationaal naar de moslims vd PvdA. Turken versus Marcouch. Overal waar deze religie ronddwaalt of macht uitoefent op individuen heerst controverse, trammelant, oorlog, agressie of gebrek aan voorschrijvend inzicht om iets op te bouwen ipv af te breken.
Overal waar men zich door deze religie van de achterlijkheid laat geselen lopen landen onoverbruggelijke achterstanden op met de vooruitstrevende landen op economisch en sociaal terrein. Een gebed zonder einde. Waarbij de toekomstige influx van gelukzoekers die het niet meer zien zitten in de door hun religie kapotgemaakte samenleving toch maar westerse eieren voor hun moslimgeld gaat kiezen en hierheen zullen komen. Vervolgens komt het gif dat in hun hoofden is gesetteled weer in deze samenleving naar het oppervlak in de vorm van allerlei onoverbrugbare cultuurkloven en enorme verschillen in inzicht.
Daarom dus grenzen dicht, en slechts diegene doorlaten die religie met gemak van zich afschudden, en hierheen komen om iets bij te dragen ipv afbreken. Anders krijg je dus mini islam-samenlevingen binnen onze moderne samenleving. En dan refereer ik wederom richting MO om te concluderen dat men hier niet het wiel opnieuw hoeft uit te vinden om te proberen te laten werken wat in die zandbak onderling al niet lukt tussen gelijkgelovigen. Helaas zijn ze totaal wereldvreemd op het pluche en geloven ze nog in utopische sprookjes van vredig probleemloos samenleven met alle culturen en religie. Gaat. Niet. Werken.
Volgens mij hebben de Moslim broeders niet goed opgelet bij aardrijkskunde: Egypte ligt op het Afrikaans continent, niet in Europa. Dus op-so-de-mi-te-ren. Stelletje uitvreters.
Jongens, ga terug naar de woestijn en maak je verhaal.
Het stopt hier.
www.youtube.com/watch?v=TncYoRtijWE&a...
Doe toch gewoon eens een beetje rustig. Altijd dat opgefokte gedoe.
Sommige reageerdertjes willen weten weten wat zijn mening was.
Waarom dan?
Alsof die moslimmongolen een plausibele reden nodig hebben om het recht in eigen hand te nemen.
Alsof wij misschien zouden kunnen zeggen, jaaaaaaah, maar hij is wel te ver gegaan, dat is onnodig beledigen, volkomen terecht dat hij klappen kreeg...
Hoezo kickboxer? |
Waarom geen automobilist, of fietser.
Of misschien wel hoerenloper of gitarist.
Wie zal het zeggen?
Fascisme is weer helemaal terug. Hopelijk wordt het deze keer wel op tijd herkend.
-weggejorist-
Ik zeg het al jaren dat als je je mening ventileert aan die mietjes dan heb je een probleem, en anders maken ze er wel een probleem van. Het gros van de moslims kan niet tegen kritiek, betrekken het altijd op henzelf als een persoonlijke aanval. Je kan gewoonweg niet met die mensen een fatsoenlijk aangaan zonder enorm op je woorden te letten omdat ze zich te snel op leuter getrapt voelen.
Die dombo's hebben hier niets te zoeken, 1000x te dom.
Iedereen mag zijn/haar weg zoeken maar dit gedoe is dommer dan dom, go your own way, sodemieter op
Een laatste fatsoenlijke oproep:
www.youtube.com/watch?v=TncYoRtijWE&a...
Komt dit nog goed? Leger inschakelen. Liefst het Israelise of het servische.
zucht, waarom is er hier geen guarda civil, die slaat er tenminste meteen op los. Mijn handen beginnen hier van altijd te jeuken. Kunnen ze deze onzin niet beter in Egypte doen?
Wat doet dit in godsnaam op ONZE Dam... Smerig tuig.
Tikkende tijdbom. Kwestie van tijd en dan ontspoort de boel.
Hier zal niets tegen gedaan worden. De politiek is ziende blind en horende doof. Behalve Geert, maar die kan geen goede mensen krijgen. Dus het gaat uit de hand lopen. De politiek verhuist dan naar een veilige plek in Canada, waar ze een zwartboek gaat schrijven over blank racisme in Nederland. U denkt dat ik overdrijf? Goed voor u.
Er zijn toch camerabeelden? Aangifte doen. Politie moet het ook gezien hebben.
Kickboxer gedraagt zich correct, die moslimmongolen moeten maar eens leren dat je om een mening niet iemand voor zijn bek kan slaan. Welke mening doet er niet toe.
Toch mag kb blij zijn met Nederland, in ieder ander moslimland zou die nou dood zijn.
Griezels.
Ok, maar voor wie moet ik nou zijn?
Zij moeten deze demonstraties op de Vliehors Range op Vlieland houden . Kunnen zij zich een beetje thuisvoelen met zand onder de platvoeten en straaljagers, die laag overvliegend wat rotzooi daar maken.
En dan vinden moslims het nog raar dat steeds meer mensen meer respect hebben voor varkens dan voor moslims.
bello | 23-11-14 | 18:58
Noem mij een (1) vreedzaam land waar religies 50/50 zijn. Juist!
-weggejorist-
Bij dit soort dingen zijn er maar 2 reacties:
Of je loopt weg als een idioot en ondertussen allah akbar roepen, of je gaat met een groep inslaan op de persoon die het verdomd om zijn mening te openen..
Tja, klinkt heel erg als onderdrukking... Binnen Nederland... Dafuq...
Dit soort mensen voegen niets toe aan onze maatschappij.
Opdonderen en heel,gauw.
Na het zien van deze beelden weet ik weer waarom ik op Geert Wilders stem.
Ik denk dat hij zei dat allah een geitenneuker was, of zoiets.
Serieus? Neuh, dan had hij veel meer klappen gekregen.
Vrijheid van meningsuiting bestaat niet bij moslims, alles wat negatief klinkt over de islam is een belediging.
Hij krijgt een tik omdat hij diktator SiSi wel een goede gozer vindt?? Gossie...
Noem mij 1 land / plaats / stad waar islam/islamieten niet voor problemen zorgen. Juist. Bestaat niet. Het is overal hetzelfde liedje met die gasten en als je er wat van zegt heb JIJ het gedaan.
Als ze demonstreren kunnen ze in ieder geval niet je handtas stelen.
Hij krijgt een tik omdat hij diktator SiSi wel een goede gozer vindt?? Gossie...
Oké, als een dergelijke demonstratie op het Tahrirplein zou zijn gehouden, dan hadden de demonstranten het onderspit gedolven. WTF doen deze mafkezen op de Dam? Ga lekker in Egypte staan demonstreren. Notabene tegenover het monument.
Nou..... Fantaaaaaasties..
.. toch kan de organisatie met trots melden dat tijdens de demonstratie van de moslimbroederschap op de Dam te Amsterdam (!) GEEN vrouwen werden verkracht.
Ik zeg: tis lente in de ogen van de mahdi-assistente
Kan iemand mij uitleggen wat voor zin het heeft om in een vreemd land te gaan staan demonstreren voor/tegen iets wat in je eigen land gebeurt?
maar is dit nu een moslim die het niet eens is met een andere moslim? Hoe moet ik het nu nog begrijpen dan??
-weggejorist-
@Bakito | 23-11-14 | 18:53
Homo!
Heetgebakerde debielen.
Je mening geven is ook niet slim bij moslims.
Mij hadden ze gelyncht.
Diederikje S. was altijd gisteren ergens maar dit was vandaag.
Er gebeurt vrij weinig, zeker als je het vergelijkt met wat dronken, Engelse toeristen allemaal uitspoken rondom De Dam.
Maar maar maar wat was zn mening????
Dit is Nederland toch niet meer, wanneer wordt er echt ingegrepen om het ontij te keren?
Wie laat er in hemelsnaam de moslim broederschap op de Dam demonstrates. Met Morsi hadden Ze Egypte bijna verneukt.
Maar goed. De moslimbroederschap is natuurlijk wel een van de meest foute verschijningsvormen van de ideologie van de Boze Profeet, dat spreekt weer in het voordeel van de opgewonden meneer die door dat tuig werd getrokken & geduwd.
En we laten het allemaal maar toe.
Ik mis hier volledig de context. Wie is wat? Welke mening? Wat de fuck? Doe maar niet meer dit soort filmpjes/stukjes het diepe ingooien. Krijg je alleen maar onnodige haatreaguursels van.. In 3.. 2.. 1.
Go.
Jongens, ga dan lekker de MB joinen in Egypte? Ies hier niet gepast en gewenscht enzo.
Wat een gezelligheid.
.. gewoon moslims in een inter-tribale dialoog. Oom agent snapt er ook niets van. Zolang de heren nog een minderheid vormen is dat ook niet van levensbelang.
Maar daaraan wordt gewerkt, door de gebruikelijke verdachten.
www.youtube.com/watch?v=na-9h-tjXZY
Wat een contrast met de witte menigte op de Dam.
Mladic had gelijk
Emigreren is best wel logisch.
Duidelijke provocatie, en dan het gevolg insturen alsof de Islam en Moslimbroederschap slecht zijn. Typisch guurrechts weer dus.
Wat een aansteller met zijn aangifte.
De multiculturele samenleving bestaat uit monoculturelen die elkaar het licht in de ogen niet gunnen. En alleen gezamelijk optrekken in hun haat tegen onze cultuur.
REAGEER OOK