Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Goeiesmorgens Meneer Teeven!

geertteeven534.jpgLekker geslapen? Mooi. Die meneer die zo hard in de straat staat te schreeuwen is Gekke Greet, Die Man Die Jullie Altijd Uitlachen Maar Die Het Beter Weet. Nu wordt u weer uitgemaakt voor SP-er wegens 40.000 extra logeetjes. Pfff. Eerst koffie dan maar. Daarna koud afdouchen, een schone heupslip aan, en het studievrindje bij het witgoedbedrijf bellen voor een GROTE BESTELLING nieuwe Miele-wasmachines. Oh en vergeet niet "WELKOM" in het Arabierisch (ترحيب) en Eritreeïsch (መርሓባ ) in het borsthaar te scheren. Als er nog plek is...
Na de break het eerlijke verhaal over wat er werkelijk gebeurde in vijfsterrenresort Overloon. Door een Engels sprekende Syrische architect/ooggetuige. Nu kunnen we architecten heel goed gebruiken in Nederland (voorbeeld 1, voorbeeld 2) Maar is zo'n man niet veel harder nodig in Homs bijvoorbeeld. Maar dit terzijde.

Reaguursels

Inloggen

@ de uitbater/shit: K@nkerkneus!

PieterC | 24-11-14 | 08:44

@shit | 23-11-14 | 15:04
Jouw kleine shitjes mogen straks wel uit de Ruif eten?
En moeten die shitjes ook niet tijdig gecastreerd worden?
Want uit de Ruif etende shitjes, daar moeten wij hier echt niet veel van hebben.

h65485665 | 24-11-14 | 00:44

@Slipsnifter | 23-11-14 | 16:1
-
In die regio was begin jaren 90 gesodemieter tussen Armenië (samen met Rusland) en Nagorno-Karabach (Armeens apostolisch Armeniërs) dat een deel van Azerbeidzjan (islam) was. In die tijd zijn er mensen uit Azerbeidzjan naar hier gekomen.

bloeddoordenamstel | 23-11-14 | 21:33

Alcohol verpest ook werkelijk alles. Leer die gasten blowen en maak ze zindelijk.

Egbert45068068 | 23-11-14 | 21:23

@lekker wijf
Ik heb liever dat kereltje Pechtold daar op een berg gaat logeren

Rotenpammer | 23-11-14 | 20:47

meneer Q | 23-11-14 | 10:19
Ja, dit heb ik ook al zo vaak gedacht.
En dan vooral beginnen bij de LinkseKerkers en hun kiezers.
Wedden dat de grens binnen de kortste keer op slot gaat?

Ella | 23-11-14 | 20:33

Wat vindt kereltje Pechtold nu van zoiets vraag ik me dan af. En mogen al deze cultuurverrijkers niet fijn bij hem op de Wageningse berg logeren dan?

lekker wijf | 23-11-14 | 18:20

Elkaar vanwege cultuurverschillen de hersens inslaan: toegestaan mits u geen autochtoon bent.

Morris Stockwood | 23-11-14 | 18:15

@appelvink | 23-11-14 | 16:32
Okee dan, ik ken maar 1 Armeens stel, en dat is hoofddoekvolk, dus een expert ben ik niet echt.

Slipsnifter | 23-11-14 | 17:14

Meer meer meer eruit en snel weg met al dat gajes.

blauwe zander | 23-11-14 | 17:03

Het is weer rustig, had eigenlijk zomaar in de Hollandse lente kunnen ontaarden.
Op naar het volgende akkefietje en mogelijke trigger.

gebrokenvleugel | 23-11-14 | 17:03

PieterC | 23-11-14 | 16:28
Ga zelf de straat op toetsenbordhero.

de uitbater | 23-11-14 | 16:52

@PieterC

Ga zelf de straat op met je dikke pens.

shit | 23-11-14 | 16:40

Slipsnifter | 23-11-14 | 16:11
Neen, ook veel christenen hier, orthodoxen. Ik heb een armeens echtpaar als buren, met heel veel bezoek, veel gasten die blijven logeren, met z'n tienen in een kleine seniorenwoning, lekker gezelllig luidkeels converseren en ruzien.

appelvink | 23-11-14 | 16:32

Dik 250 reacties van heumeus, die tussen twee rukjes door, op de zondag toch nog even hun onvrede moeten delen? Stelletje kneuzen, ga de straat nou eens op met die net wat te dikke buik je. Het hele land is naar de godverdomme geholpen en jullie praten, als een directeur, stoere praat op internet. Het is geen vijf voor twaalf meer, het is inmiddels al half vijf!

PieterC | 23-11-14 | 16:28

@bloeddoordenamstel | 23-11-14
Je hebt gelijk, en op Wikipedia staat het ook.
Bij mij in de straat woont een stel en die zijn overduidelijk moslim.
Waarschijnlijk komt die minderheid hier naartoe en blijven de grrrristenen daar.

Slipsnifter | 23-11-14 | 16:11

Paar weken geleden ging ik tijdens de lunchpauze even boodschappen bij de Aldi in Boxmeer. Toen stonden daar 5 jonge afrikanen die 2 treetjes bier, blikjes 1/2 liters, gingen halen. Toen vond ik het al opvallend dat deze asielzoekers de opgelopen "trauma's" gingen verzachten met wat bier....

9

Frosties | 23-11-14 | 16:09

Vreemde culturen in één land werkt niet ! De multiculturele 'samenleving' bestaat niet. Nog maar asielzoekers in een land met een multicultureel model is vragen om problemen. Als deze asielzoekers nu massaal Nederlander dienen te worden (cultuur, trots, driekleur, kennis van vaderlandse geschiedenis, respect voor de tradities, kennis en kunde van de Nederlandse taal, vrijheld van godsdienst, respect van mensenrechten, positie vrouwen, positie homoseksuelen, etc etc) dan zou het nog kunnen.
-
Maar zelfs dan zeg ik: 40.000. Veel te veel.

Bernard Couperus | 23-11-14 | 15:53

Trap die Teeven zelf het asiel in.

CantBeStopped | 23-11-14 | 15:13

@shit | 23-11-14 | 15:04
tsja dan zitten we in de shit

ich habe es gewusst | 23-11-14 | 15:13

Bed, brood, bad en alcohol.
Te dom om op een plee te schijten.
Even later: Huis, Miele wasmasjien, aaipet, gratis zorg en een levenslange uitkering.

Dat kan alleen in Nederland.

Schietmijmaarlek | 23-11-14 | 15:11

40.000 'vluchtelingen' in 2015 : daar denkt men aan ( Teeven). Denk je eens in 40.000 X 10 (gezinshereniging) = 400.000 . Kijk zelf even naar het inwonertal van de 10 grootste steden in Nederland nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_groots...
Dit wordt een ramp !

EvertsNL | 23-11-14 | 15:06

Of het er nou 100 of 40.000 zijn maakt mij niet uit. Het gaat er vooral om hoeveel er per week een briefje krijgen met "Welkom in Nederland, het beloofde land. Vul hier uw rekeningnummer in voor gratis geld."
Volgens mij zijn dat er veel te veel, en in de maatschappij heb je er helemaal niets aan, want we kunnen onze lager opgeleide autochtone al niet eens aan het werk houden. Ja, die wilders is een beetje gek, zijn reacties neem ik altijd met een pakje zout. Maar hij heeft meer gelijk en meer ballen dan alle andere partijleiders.

fredjuhh | 23-11-14 | 15:06

Armeniërs zijn ook moslims Slipsnifter | 23-11-14 | 14:52
-
Toch niet, hartstikke christelijk daar: nl.wikipedia.org/wiki/Armeni%C3%ABrs
-
Weetje: als een man daar flirt met een vrouw en dat is/wordt bekend dan is hij voor altijd aan haar gebonden. Heeft iets met familie-eer van die vrouw te maken.

bloeddoordenamstel | 23-11-14 | 15:05

En ze planten zich nog eens voort als konijnen, verplicht castreren bij binnenkomt Nederland zou verplicht moeten zijn......

Ik wil er niet aan denken hoe dit land er over 10 jaar uitziet.

shit | 23-11-14 | 15:04

Armeniërs zijn ook moslims Slipsnifter | 23-11-14 | 14:52
-
Toch niet, hartstikke christelijk daar: nl.wikipedia.org/wiki/Armeni%C3%ABrs
-
Weetje: als een man daar flirt met een vrouw en dat is/wordt bekend dan is hij voor altijd aan haar gebonden. Heeft iets met familie-eer van die vrouw te maken.

bloeddoordenamstel | 23-11-14 | 15:04

@bloeddoordenamstel | 23-11-14 | 13:21
Armeniers zijn ook moslims, als ik om me heenkijk (steeds meer hoofddoeken, baardmannen in jurken en vooral heel veel kleine Mo`s en Fatima`s) krijg ik echt het idee dat die mensen zich hier onbeperkt mogen vestigen.

Slipsnifter | 23-11-14 | 14:52

ich habe es gewusst | 23-11-14 | 14:32
Idd, Gelukkig valt het hier in de Betuwe mee, ik vermoed dat ze liever op één kluitje in de grotere steden zitten.

de uitbater | 23-11-14 | 14:52

@necrosis | 23-11-14 | 10:34
Niks MEER Franse toiletten..... Ze leren godver maar schijten op een normaal toilet!
Hebben we onze kinderen ook vrij makkelijk aan kunnen leren.....

lilluke halve hoan | 23-11-14 | 14:46

Inderdaad. Uit elkaar. Naar het land van afkomst. Opzouten.

Polderjihad | 23-11-14 | 14:40

@de uitbater | 23-11-14 | 14:29
De vraag is of je die woning nog wel wilt met alleen maar
zoals jij noemt "binnendringers"als buren

ich habe es gewusst | 23-11-14 | 14:32

En de autochtone die al jaren op een wachtlijst voor een woning staan hebben gewoon pech want die binnendringers krijgen voorrang.

de uitbater | 23-11-14 | 14:29

De uitspraak van die Syrier in het filmpje vertelt in een paar zinnen hoe desastreus het asiel-en importbeleid van overheid en Brussel voor ons land zal blijken te zijn.
Syrier kan niet met eritraer samen, soennieten niet met sjieieten, moslims niet met joden, turken niet met koerden, moslims niet met ongelovigen, de ene afrikaner stam niet met andere afrikanerstam, enz.enz.
Al die haters en onverdraagzamen bij elkaar gepropt in het dichtstbevolkte land van Europa.
.
De enige die verdraagzaam, tolerant en vreedzaam maar bovenal gastvrij moet zijn jegens ALLE volkeren, religies, ideologieen en profiteurs is.... de autochtone nederlander!
Die moet betalen, plaats maken, begrip tonen en zijn land naar de verdommenis zien gaan.
Kritiek op deze zorgwekkende ontwikkelingen is niet toegestaan, want xenofoob en zo.

appelvink | 23-11-14 | 14:17

Zat me af te vragen hoeveel Saoedi-Arabie er opvangt. Heeft iemand het antwoord?

Islamofiel | 23-11-14 | 14:16

@frank87 | 23-11-14 | 10:25 "Daarvoor moet je toch echt bij de PvdA of GroenLinks zijn"
Ook niet. De grootste voorvechter van massa-immigratie en open grenzen is al een halve eeuw lang de VVD. Omdat goedkoop werkvolk leuk is voor ondernemers.
Dus eigenlijk moet Wilders Teeven uitschelden voor "erelid VVD".
Oh wacht.

simpelman | 23-11-14 | 14:14

@shit | 23-11-14 | 14:04
Bij elke supermarkt zie je er eentje staan. Voormalige hoeren die nu met een daklozenkrantje staan. Het schijnt
dat er op de Veluwe twee schatrijke Roemeense families zijn die alles krijgen. Ze staan er tegen kost en inwoning.
Maar ze staan wel van 08.00 tot 22.00 uur .
Als ze ziek zijn dan staat er een ander om de plek te behouden. Als er iemand anders gaat staan krijgt hij klappen

ich habe es gewusst | 23-11-14 | 14:11

Wat racistisch van die asielzoekers!
Dat ze zomaar onderscheid maken van je afkomst. Ik dacht dat alleen witte mensen dat deden.

hallofreen | 23-11-14 | 14:08

Dit is heden en toekomst waar de politiek correcte media over zwijgen. Keiharde feiten.

France: 70% of entire nations prison inmates are Muslim – making up 12% French population
themuslimissue.wordpress.com/2012/08/...

Sweden: Police point out 55 Muslim-dominated areas where “criminals” have taken control of the area
www.jihadwatch.org/2014/10/sweden-poli...

Denmark: Muslims are around 4.5 times more criminal than non-Muslims
www.jihadwatch.org/2014/08/denmark-mus...

Marteljy | 23-11-14 | 14:07

Ik zal niet weten waar ze die anders willen plaatsen.... Dus gewoon weer de huur hoger.... uitzetting... Nederlandse mensen in bushokje... Buitenlandse mensen mooi huis en drank enzo.. en niet te vergeten een mooi fietsje van de gemeente zodat ze wel naar de stad kunnen om te bedelen, gappen, accordeon spelen of dealen.

shit | 23-11-14 | 14:04

We maken gewoon de huur weer hoger zodat er meer huisuitzettingen komen. Dan kunnen we daar de asielzoekers plaatsen want de overheid is gekker met mensen van buiten dan eigen mensen...

shit | 23-11-14 | 14:01

MarcS | 23-11-14 | 11:33
Nieuwe trant die trend.

asylumstreetspanker | 23-11-14 | 13:59

De gelukszoekers uit Syrië weten precies waar ze moeten zijn voor al dat "gratis". Daarom kiezen velen Nederland uit.

Ook al zou er geen burgeroorlog zijn in Syrië dan nog zouden velen naar het Westen willen. Dus logisch dat veel mensen uit Syrië profiteren van deze oorlogssituatie om naar Nederland te gaan.

De beste oplossing blijft opvang in de regio;in een ander moslim land. Dan zijn de mensen onder geloofsgenoten en dat levert dan geen problemen op.

Zoveel moslims per jaar erbij uit een achterlijk gebied kan niet goed gaan en zal veel problemen geven zoals we nu al zien.Deze gelukszoekers zullen hun Jodenhaat, homohaat en al die andere ideeën meenemen.

En moslims zullen nooit integreren zoals wel b.v Chinezen, boeddhisten,etc doen. Dat zie overal in de wereld. De islam staat geen integratie toe.

Waarom word Nederland toch iedere keer weer door de politieke elite verraden en in de uitverkoop gedaan.

Geert Wilders is nog een van de weinige die de moed heeft om voor Nederland op te komen en het westers waardensysteem te verdedigen met als gevolg dat hij word gedemoniseerd door de media die hem monddood wil maken.

Marteljy | 23-11-14 | 13:43

@Dandruff | 23-11-14 | 13:30
Je hebt over het algemeen gelijk. Maar als je het land moet verlaten en je weigert dan word je niet meer geholpen. Zit je in de noodopvang en na verloop van tijd moet je eruit. Wij hebben in onze regio geen nachtopvang meer. Waar die mensen naar toe gaan weet men niet, waarschijnlijk hebben ze een netwerk die hen helpen.
Als je meewerkt krijg je een ticket, 1500 euro op trap naar het vliegtuig en 1500 euro in het land van herkomst, niet kontant maar in spullen, bed,potten etc. Niet van Nederland maar van het UNCHR. Velen gaan dan ook na verloop van tijd ,omdat het hier ook uitzichtsloos is.

ich habe es gewusst | 23-11-14 | 13:43

In de tijd van de gastarbeiders vochten christen turkse jongetjes met moslim turkse jongetjes. In diezelfde tijd zag ik hier aanhangers van de Chileense president Allende ruzie maken met tegenstanders van dat regime. Ik zie nu sjiieten en soennieten tegenover elkaar staan en allerlei andere stromingen binnen de islam tegenover elkaar staan. Ik zie verschillende turkse moskeeën opgericht vanuit verschillende achtergronden.
-
En dan blijven denken dat het hier wel vredig zal blijven. Zou kunnen. Hoop het. Maar kan het me maar voorstellen.

bloeddoordenamstel | 23-11-14 | 13:42

Teeven is aangesteld om de instroom te verminderen. Daarom hebben veel mensen op de VVD gestemd in plaats van PvdA.
Teeven moet gewoon zeggen dat 1 euro hulp in de regio 10 maal zo effectief is dan opvang in ons land en de grenzen dus dichthouden en het bestaande budget overmaken naar hulpverlening in de regio.
Dat is de voornaamste taak die Teeven heeft en die hij op zich wilde nemen. Teeven faalt dus keihard.
Hij kan wel met allerlei redenen komen dat er opvang nodig is maar die hadden zijn voorgangers ook.

domheid regeert | 23-11-14 | 13:41

@Bakito | 23-11-14 | 11:21
2de maal dat u zich vergist. Overloon ligt in Brabant.
"Tsja Limburg. 99% van het gedoe daar wordt veroorzaakt door alcohol" Zal ik eens iets vergelijkbaars zeggen over uw lieve asielzoekers...

Roeieber | 23-11-14 | 13:31

Wij hebben gelukkig maar 3 buitengrenzen.Belgie,Duitsland en Schiphol. Dat is makkelijker af te sluiten indien wij dat zouden doen .In Duitsland is het vluchtelingenprobleem dan ook vele malen groter.Meer grenzen en daar willen de meesten naar toe.

ich habe es gewusst | 23-11-14 | 13:30

@ich habe es gewusst (13:09)

Ze moeten dan terug zeg je, maar ze gaan dus niet terug.
Ze blijven wachten gewoon op een volgend (generaal) pardon.
En tot die tijd worden ze onderhouden door de gemeenten waarin ze verblijven.

Dit beleid is niet onhoudbaar omdat we een te ruim toelatingsbeleid hebben, al is dat al een groot probleem. Het is vooral onhoudbaar omdat we zelfs iedereen die weg moet uiteindelijk laten blijven.
In de rest van de wereld weet iedereen dat ook.

Daarom betalen mensen duizenden dollars om in een overvol bootje te mogen zitten. De weinige vrouwen en kinderen gaan onderweg overboord; en vaak laten de smokkelaars de boot vlak voor de kust zinken zodat de vluchtelingen "drenkelingen" zijn en daardoor automatisch "tijdelijk" toegelaten moeten worden.

Het linkse "alles binnenlaten" beleid is mede verantwoordelijk voor al die mensen die verdrinken op weg naar het Europa van melk en honing, gratis geld en gouden straten. Om nog maar te zwijgen over de mensonterende omstandigheden van meisjes die belanden in de seks industrie, om de reiskosten van henzelf of hun familie te betalen. Al 20 jaar geleden las ik voor het eerst over minderjarige meisjes die in groten getale verdwenen uit AZC's, en met de open grenzen zal dat probleem alleen maar groter geworden zijn.

En ondertussen zitten wij met almaar stijgende criminaliteit en almaar verslechterende voorzieningen die steeds "duurder" worden. En we importeren een haatgeloof dat nu al in heel Europa leidt tot opgelegde censuur, rellen, pogroms en aanslagen. Voorlopig voornamelijk tegen joden, maar wacht maar tot de percentages moslims hier vergelijkbaar zijn met bijvoorbeeld India, Israël, Nigeria of Libanon.

Er is niks humaans aan het veroorzaken van humanitaire rampen.

Dandruff | 23-11-14 | 13:30

Dit is echt hilarisch. Die Syriër vindt dus dat de Nederlandse overheid niet groepen met zulke grote culturele verschillen bij elkaar mag zetten maar ondertussen is hij met vele anderen wel hierheen gekomen om twee culturen die nog veel grotere verschillen hebben bij elkaar te zetten?

DaRealSwag | 23-11-14 | 13:26

De kamervoorzitster begrijpt het weer eens niet. Wilders stoot Teeven niet voor het hoofd, maar stuit hem tegen de borst.

Zoetwaterpanharing | 23-11-14 | 13:24

Deze weet ik wel: Armeniërs komen erbij dankzij gezinshereniging. Gescheiden Armeense vrouw trouwt met West-Europeaan en vervolgens komen haar kinderen over.

bloeddoordenamstel | 23-11-14 | 13:22

Valt het je op dat dat allemaal moslimlanden zijn?
Oil for immigration.
Slipsnifter | 23-11-14 | 13:11
-
Ja dat valt me wel op, in die landen is momenteel veel oorlogsellende. Echter niet in het hele land! Wat me verbaast is hoe Armeniërs hier komen.

bloeddoordenamstel | 23-11-14 | 13:21

ich habe es gewusst | 23-11-14 | 13:09
-
Ik beweer niet dat iedereen wordt toegelaten. Wat ik beweer is dat velen, heel velen wel toegelaten worden terwijl daar geen enkele reden voor is/was. Velen kwamen/komen met een ingestudeerd verhaal. Ander vb.: zodra je vertelde dat je politiek vluchteling was, werd je binnenste buiten gekeerd door het IND. Als je loog was het veel gemakkelijker.

bloeddoordenamstel | 23-11-14 | 13:18

de uitbater | 23-11-14 | 11:59 - stel, dat het bij 40.000 blijft, net zoveel als het totale inwonertal van de gemeente waar wij naartoe zijn gevlucht, dan zijn dat met de gezinshereniging erbij minstens 200.000 personen die gehuisvest moeten worden. Per jaar. En daarbij komen natuurlijk ook nog massa's zgn. arbeidsimmigranten, uitgenodigde vluchtelingen en noem maar op, allemaal gasten waarvoor wij en straks onze kinderen levenslang krom moeten liggen.

Inka6786 | 23-11-14 | 13:13

@bloeddoordenamstel | 23-11-14
Valt het je op dat dat allemaal moslimlanden zijn?
Oil for immigration.

Slipsnifter | 23-11-14 | 13:11

@Bakito (12:06),

Als je de gegeven bronnen onbetrouwbaar vindt, neem ik aan dat je betrouwbaarder bronnen hebt?
Die andere cijfers geven?

Niet?

Was dat "lachen" dan slechts een extreem slechte discussietruc?

Dandruff | 23-11-14 | 13:10

We gaan hier op korte termijn allemaal mee te maken krijgen. Gemeenten zijn al bezig de procedure's voor tijdelijke bouwobjecten en wijzigingen van bestemming van bijvoorbeeld kantoorpanden te verkorten naar 6 weken. Zogenaamd in uw voordeel maar in de verborgen agenda om het plaatsen van portacabin's voor Syriers en Polen veel sneller en makkelijker te kunnen realiseren. Nederland is linkser dan ooit. En dat terwijl de PVDA nog maar 11 zetels heeft in de peilingen. De reden is natuurlijk de EU die dicteert en Teven en Rutte voeren het uit. Politiek is dood.

doskabouter | 23-11-14 | 13:09

@bloeddoordenamstel | 23-11-14 | 13:03
In mijn tijd bij vluchtelingenwerk (2 jaar geleden)
werden heel veel mensen asiel geweigerd.Dus het is niet zo dat iedereen toegelaten wordt.Afrika alleen Eritrea en Somalie.Als je uit Sierra Leone komt moet je terug.
Man zeker, vrouw kan zich beroepen op het feit dat ze de kans loopt tegen haar wil besneden te worden. Ze moet hier dan naar de dokter, als ze al besneden is moet ze ook terug.

ich habe es gewusst | 23-11-14 | 13:09

www.vluchtelingenwerk.nl/sites/public...
(pagina 22) genoeg landen waar ze heen kunnen binnen europa.

Estland, Letland, Litouwen, Portugal, Ierland, Slovenie, Tsjechië en Slowakije. Allen nog geen 1000 asielaanvragen per jaar. Aantal landen onder 1% van het totaal is niet op te noemen. Veel van die landen zijn groter dan NL en volgens Quinsy minder racistisch. Hoezo een Europa?

Roeieber | 23-11-14 | 13:09

Aardige jongen hoor, die Somaliër. Maar om aan te geven hoe dom dom dom die medewerkers van de IND zijn.

bloeddoordenamstel | 23-11-14 | 13:08

... in een huis met stromend water uit de kraan............

bloeddoordenamstel | 23-11-14 | 13:07

Gisteren nog op de ezel water halen uit een waterput, niets aan de hand in zijn omgeving en vandaag in een huis. En dit is uit 1e hand!

bloeddoordenamstel | 23-11-14 | 13:06

En als we willen denken dat alle asielzoekers uit oorlogsgebieden komen: het is niet waar. Dat willen de media ons wel laten geloven. Asielzoekers komen ook uit Iran, Pakistan, Armenie, Maleisie, uit rustige armoedige plattelandsdorpjes in Afghanistan, Irak, Syrië, Somalië. En ook die mogen hier bijna allemaal blijven met alles erop en eraan.

bloeddoordenamstel | 23-11-14 | 13:03

Om te beginnen, ik stem al jaren op Wilders. Maar door het uithangen van de hofnar op Twitter en in de tweede kamer, neemt niemand hem nog echt serieus, helaas. Teeven zijn borsthaar heeft niets te maken met toestroom asielzoekers, is namelijk besluit totale regering en de EU in Brussel. De weg naar samenwerking met de SP afkappen is m.i. heel dom, want indien ze samenwerken en samensmelten komt er een zeer grote "volkspartij", die de onvrede van de werkende autochtone Nederlander echt kan kanaliseren en eens om kan zetten in beleid en wetten.
Men zal nooit de sleutel van het kasteel aan de hofnar geven.
Over de vechtpartijen in het AZC: ze zeggen het zelf: " We are two different cultures, we can not live together!"
En dat heeft die Syriër heel goed gezien.
In de natuur heeft elke sociaal levende groep apen, roedel wolven, groep leeuwen, kudde olifanten etc. automatisch de neiging om binnendringers van het territorium te verstoten, vaak met veel geweld.
Bij mensen is dat door een dun laagje beschaving weggemoffeld.
De enige reden dat het nog gaat, deze invasie van binnendringers in ons territorium, waarbij zij mee kunnen eten met onze rijkdom, is dus het dunne laagje beschaving, en controle door wetten en de welvaart.
Als de welvaart hier weg is, en/of de wetten niet meer gehandhaafd kunnen worden, breekt ook hier de hel los.
En aangezien de Nederlandse autochtone man niet meer in clanverband leeft, ontwapend is, en gefeminiseerd door 40 jaar Dolle Mina's, is de uitkomst onzeker.
Nu al worden de zwaksten van de samenleving aangevallen, namelijk de bejaarden en gehandicapten door de binnendringers.
Als je het op deze manier ziet (zeer politiek incorrect, natuurlijk) gaan de schellen van de ogen vallen.

King of the Oneliner | 23-11-14 | 12:56

Vanuit humanitair oogpunt begrijpelijk dat Syrische bevolking alhier een veilig heenkomen zoekt.gasboer | 23-11-14 | 12:52
-
Het is vanuit financieel oogpunt begrijpelijk dat ze hier komen, niks humanitairs aan. De ontheemden zitten in de regio en omliggende landen. Wat wij krijgen is allesbehalve ontheemd, op een enkeling na.

bloeddoordenamstel | 23-11-14 | 12:56

Los van het feit dat het er weer veel te veel zijn.... architecten hebben we ook niet nodig. De helft van de Nl architecten lopen al werkloos thuis.

Olc32 | 23-11-14 | 12:52

Vanuit humanitair oogpunt begrijpelijk dat Syrische bevolking alhier een veilig heenkomen zoekt. Het is echter wel wachten op de eerste gevechten tussen de Syriërs en de Neder-Turken. By the way, staan er niet een aantal grachtenpanden te koop in hartje 020? Daar lekker huisvesten en opvangen door die lieve Groen-Links en D'66 gutmenschen...

gasboer | 23-11-14 | 12:52

@hovawart

Ik vrees dat dat pas van latere zorg zal zijn. Tegen de tijd dat de stront de ventilator raakt is teeven allang weg. Dit is iets dat je grofweg in 5 tot 15 jaar serieus pas merken gaat, met alle gevolgen vandien.

Het europese project is er ook ingefietst met als mom "Deze keer is het anders", echter zijn het er veel over eens (En dan spreek ik over geleerde over de hele wereld) dat het hele europa project gewoon keihard faalt.

hbr.org/2013/06/the-european-union-a-...

Anoguurder | 23-11-14 | 12:51

Het moet echt niet gekker worden: "Ze moeten ons niet bij elkaar zetten." Je mag blij zijn dat je ergens in een land opgevangen wordt, ga je nog zulke eisen stellen ook? Oprotten, terug, heel gauw. Of je gedragen.

J. Jarig | 23-11-14 | 12:51

Simon Schama in Buitenhof over moslims in Europa.

Julia | 23-11-14 | 12:50

Wie is dat zure wijf naast van Miltenburg ? Zij Zei ook geloof ik neeeeeh.

arlen | 23-11-14 | 12:47

Paar jaar geleden kwam er een rapport uit van de VN.
Daarin stond dat ontwikkelingshulp in Afrika zinloos was.
Dat continent is niet meer te redden. Alleen Zuid-Africa (Toen leefde Mandela nog) en Kenya hadden nog mogelijkheden. Dit was een rapport van de VERENIGDE NATIES

ich habe es gewusst | 23-11-14 | 12:45

Zonder gein jongens, hoe verloopt dit asielbeleid van de regering, als het geld opraakt en de economie nog verder in het slob geraakt, als er bezuinigd moet worden op de faciliteiten voor de nieuwe instroom, als de uitkeringen vermindert moeten worden, als er verworven rechten niet meer worden verleent,als de bevolking zich uitspreekt over het falende beleid, de groep is unaniem over het feit dat zij niets te verliezen hebben, dus bij voorbaat al een potentiële kans op escalatie,(getuige de laatste vechtpartij), daar buigt Teeven zich niet over.

hovawart | 23-11-14 | 12:43

Precies. Onprofessioneel van MarcS om zwarte piet en Pim Fortuyn in de discussie te betrekken.
Bakito | 23-11-14 | 12:05
-
Dit is ook wat ik bedoel. Ik had het over mensen zoals jij. Dat een reactie van een ander dan refereert aan een eerder voorval is prima, omdat dat ter zake doende is. Dat bevalt jou niet en vervolgens maak je dankbaar misbruik van mijn verhaal. Tja.........

bloeddoordenamstel | 23-11-14 | 12:42

Ik zie het er in dit land echt nog wel een keer van komen, dat als je bijvoorbeeld in je eentje een woning hebt van meer dan 70 vierkante meter, je verplicht wordt een asielzoeker in huis te nemen.
En bij meer dan 110 vierkante meter 2.
Twee personen met meer dan 100 vierkante meter?
Dat is dan 1 asielzoeker.
En om het extra aantrekkelijk te maken is het dan deels aftrekbaar van de belasting, zodat het je nog een paar tientjes per jaar scheelt ook.

Slipsnifter | 23-11-14 | 12:41

Zolang we die schooiers nog in een groot gebouw bij elkaar hebben, de marechaussee eromheen en in het laadruim van een Fokker richting evenaar vliegen. Enkeltje. Als ze straks uitzwermen met een verblijfsvergunning is het te laat.

Conan de Rabarber | 23-11-14 | 12:40

Daadwerkelijke vluchtelingen zijn welkom. Oorlogsmisdadigers, ISIS en ander gespuis die hier binnenkomen zijn het probleem.

strikdewepstroper01 | 23-11-14 | 12:36

Brussel vereist dat een instroom in NL wordt verwacht van teminste 60k per jaar. Nu wordt dat aantal nog niet behaald maar ga er maar vanuit dat dat wel rond 2015 a 2017 gerealiseerd moet zijn. 60k aan asielzoekers van verschillende komaf, het is vragen om problemen. In 3 jaar tijd zo groot als een stad zoals groningen! Er zijn nu al enorme wachtlijsten in de randsteden om een woning te zoeken. Zij krijgen daarintegen wel direct het e.a toegewezen (Vanuit een AZC wordt gekeken naar een eigen woning) met de nodige urgentie.

Ik ben die mentaliteit van dat fort den haag inmiddels zo strontbeu. Maar wees gerust. In NL is deze verschuiving echt niet alleen aan de gang. Ook in duitsland, belgie, eigenlijk elk land dat aangesloten is bij EU krijgt dezelfde regels gedicteerd. Youtube maar eens immigratieprobleem in verschillende talen en voila, OVERAL hetzelfde gezeik aan de gang. Eisen, niets teruggeven, massale verkrachtingen, berovingen, explosieve cijfers in criminaliteit, veelvuldige fraude enz enz enz. De rellen in London, de rellen in parijs, de rellen in griekenland, overal is hetzelfde brandje aan de gang. Het lijstje houdt echt niet op.

En het opbreken van de samenhorigheid is exact het doel, met als gevolg een explosief kruitvat op waarop europa hoe dan ook in een bizar flinke oorlog moet gaan verkeren. Het schaakspel is al volop in gang. In den haag zit een bange zooi vol met lafbekken zonder ruggegraat.

Anoguurder | 23-11-14 | 12:35

Het moet toch mogelijk zijn om het asielbeleid te koppelen aan een TV-show, zoiets als "Who wants to be a dutchman" een Quiz met moeilijke vragen of een "Hollands best asylum-seeker" met voorrondes, en een jury, en waar je thuis op je favoriet kunt stemmen, Ik zeg doen.

hovawart | 23-11-14 | 12:30

De jaren 70 jij-bakken van @bakito en zijn aapje@supermatthijs om een discussie met een quasi jolig en geforceerd 'net mis van de kern antwoord 'te down playen, doet mij denken aan een performence van Samsom om een sterke fractievoorzitter te acteren voor de pown nieuws microfoon. Het is eenvoudiger om een kapot gevallen ei repareren zonder breuksporen.

pluizigkroeshaar | 23-11-14 | 12:28

Anoguurder | 23-11-14 | 12:16

Vermenigvuldig die cijfers maar met 4 of vijf als gevolg van gezinshereniging e.d.

Welvarend Europa is verarmd, voorzieningen dienen te worden uitgekleed, belastingen gaan omhoog en te weinig wordt er een relatie gelegd met de instroom van niet-productieve moslims die alleen maar rechten denken te hebben

Islamofiel | 23-11-14 | 12:27

Ik denk dat de vraag hoe veroorzaak je een burgeroorlog hiermee wel beantwoord wordt.

knutsel | 23-11-14 | 12:26

Niet alleen acht ik het niet volledig onwaarschijnlijk dat die zogenaamde 'burgeroorlog' gewoon op touw gezet is om op die manier, onder het mom van 'asielzoeker' Syriërs hier in Nederland te krijgen (want Mohammed zei ooit al eens "Oorlog is bedrog), maar ook vraag ik me af waarom we soms wel, maar soms niet mogen stemmen. We mochten niet stemmen over zwarte piet, en ook besluit het volk niet over het asielbeleid. Ook op nu.nl, bij nujij, waar ik had verwacht dat er ook wel linkse opmerkingen zouden zijn, meer dan op GS, zie ik toch dat iedereen eensgezind is over het feit dat de grenzen dicht moeten. Opnieuw vindt dus 90% van Nederland iets, net als bij zwarte piet, maar doen ze in Den Haag anderszins. Ik voel een massa-emigratie aankomen, want dit wordt alleen nog maar erger.

CrapoTheGreat | 23-11-14 | 12:24

Gezellig deze gelukszoekers! Het feit dat er Syriërs hierheen worden gestuurd vind ik al een wrange zaak, om over al het gespuis uit diep-donker-afrika maar te zwijgen.
Ik mag hopen dat dit soort zaken steeds vaker in de media komen zodat de publieke opinie omslaat in deze (en mensen wat verstandiger stemmen). Het is toch knotsknettergek dat wij smerige gelukszoekers uit Afrika van alle geneugten in het leven voor zien in plaats van de linea recta op de boot terug te sturen?

HaatAth3ist | 23-11-14 | 12:21

-weggejorist-

Islam4Never | 23-11-14 | 12:18

Het streven is 60.000 asielzoekers per jaar. 2015 heeft nu al de quota van ongeveer 40.000. Met 3 jaar kan je er vanuit gaan dat dat aantal op 100.000 tot 120.000 ligt. De vervolgjaren zullen steevast op 60k blijven steken, het woord gaat immers rond, in nederland zijn goede voorzieningen toch?

Er is weinig tot geen plek. En grotendeels, hebben geen opleiding, studie en kunnen weinig bijdragen aan de huidige samenleving. Waar moeten ze van vreten? Van de staat. Door wie krijgen ze huisvesting? Van de staat. Wat is er geleerd in de laatste 15 jaar met betrekking tot import van andere culturen? Een hoop onrust, en een toenemende lijn in criminaliteit. Zoverre dat den haag inmiddels bepaalde no go area's krijgen gaat wat zich als een vlek over meerdere steden uitwijst.

Ook daar is de criminaliteit explosief hoog, en gaat bulgarenfraude gewoon door. Brussel c.q europa zal echt niet de biedende hand gaan geven, zij laten liever een probleem bewust ontstaan om vervolgens zelf de (voor de hand liggende) oplossing te bieden.

Als land betaald men zich kapotscheel, 1,1 miljard!! En de bezuinigingen houden echt nog niet op. Er vallen dagelijks kleine ondernemers, bedrijven om omdat zij het niet meer rond kunnen breien. Ouderen zijn de dupe van enorm bezuinigingsbeleid. We betalen vanaf volgend jaar minimaal 360 euro (!) aan eigen risico, het wordt elk jaar gekker onderhand.

En men maar overleven, de centen bij elkaar schrapen om rond te kunnen komen.

Het is de afgelopen 15 jaar, gezegd veranderd naar 1 grote puinhoop. En het roer is allang zoek daar in den haag, geen enkele politici durft nog, blijft bij de kudde, strevend naar dat extratje bij brussel.

Teeven doet het met alle liefde, het is zijn taak immers. Tegen de tijd dat de stront de ventilator raakt is teeven allang weg. En zo is dat ook met de vorige kliek van politici die exact dezelfde kunstjes en uitfaseren van NL richting brussel heeft zitten uitvoeren.

Politici kunnen allemaal de tievus krijgen, vooral die op de voorlinie met SP, PVDA, Groenlinks kuttenclub en al hun vriendjes erbij.

Ik begin bijna te geloven dat een stem op Said nog een betere stem is dan wie dan ook.

Anoguurder | 23-11-14 | 12:16

Leve Europa, leve Schengen, lang leve de ideologische politici zonder realiteitszin. Gelukszoekers die ons sociale stelsel en de leuke dingen voor linkse mensen om zeep zullen helpen.Dat nivellerings feestje komt vanzelf want dit wordt een onbetaalbare grap. Nu ja, onbetaalbaar, dat valt wel mee, wij verhogen gewoon alle belastingen.

goedemorgennederland | 23-11-14 | 12:12

Ik heb een tijd voor vluchtelingenwerk gewerkt.Ben enorm afgeknapt. Als ze op het COA binnenkomen zijn ze in afwachting van een huis. Zodra dit toegewezen is komen ze bij vluchtelingenwerk binnen. Bijstand, zorgtoeslag,huurtoeslag,kindgebonden budget en bijzondere bijstand tussen de 3000/4000 euro voor inrichting wordt aangevraagd en toegewezen.Maar ze betalen vaak hun rekeningen niet,na zes maanden begint de ellende geen huur betaald, zorgpremie niet betaald en nog meer schulden gemaakt. Somaliers zijn totaal stoned en agressief.Ze willen geld , geld en nog eens geld. Ze spreken zelfs na 12 jaar nog geen woord Nederlands, niemand werkt.Heb je een probleem met je gebit dan wordt de tandarts betaald door de bijstand.En overal zijn potjes waar je dingen kunt krijgen. Stichtingen, kerken en verenigingen. Allemaal gratis. Ik kreeg alles voor mekaar van fietsen tot computers.
De directrice van vluchtelingen werk verdient meer dan 140.000 euro dan heb je nog een zooitje regiodirecteuren die waarschijnlijk een ton verdienen.Maar dit ook dankzij jullie, die meedoen met de postcodeloterij. Dat is de grootste subsidiegever na de Overheid.Was er na een paar maanden helemaal klaar mee

ich habe es gewusst | 23-11-14 | 12:10

@Bakito | 23-11-14 | 12:06
Ach gossie, de cijfertjes spreken u tegen, dus gaat u maar op de boodschapper schieten?


Beetje zielig hoor. Kunt u het weer eens niet winnen in de discussie? Awwww

Rest In Privacy | 23-11-14 | 12:10

@Bakito | 23-11-14 | 12:05

Neem een pilletje, ouwe aap.... je hebt Pim Fortuijn zelf in de discussie proberen te trekken en volgens mij heeft MarcS daar inhoudelijk helemaal geen reactie opgegeven.

Ga je schamen!

Fatwabuster | 23-11-14 | 12:09

Schoon schip maken,een 2 partijen stelsel,met afvalrondes.
Afscheid nemen van Europa.Grenzen dicht.
Iedereen met bonus terugsturen.
Geen Generaal pardon meer.
Nederland zelf reddend maken.
Straffen hoog maken.Dus geen aai over de bol,voor iemand die een hele familie dronken doodrijd.
Taakstraffen afschaffen.
Een simpel lijstje zo uitvoerbaar.
Maar de kiezer maakt dat dit lijstje een Utopia zal blijven.
Als je ziet hoe groot D66 is,vraag je je toch serieus wat deze mensen mankeert.

animalia | 23-11-14 | 12:08

MarcS | 23-11-14 | 12:07
Eey Marc, ik ben een en al liefde. Dat weet je toch?

Bakito | 23-11-14 | 12:07

@Bakito | 23-11-14 | 12:03
Kom maar naar hier, ga zwaaien voor het AZC hier en verbaas je niet als ik jou uitnodig om inderdaad samen een biertje te drinken.

MarcS | 23-11-14 | 12:07

40.000 binnen laten. Hoeveel worden er dat door gezinshereniging en gezinsuitbreiding? 150.000??????

Islamofiel | 23-11-14 | 12:06

TeeJee | 23-11-14 | 12:05
Telegraaf/Elsevier/RTL.

Hhahaha!

Bakito | 23-11-14 | 12:06

@Bakito | 23-11-14 | 11:58
Als je Nederlanders echt wil beschermen, dan tief je die gasten mooi het land uit.
Dat is pas beschermend beleid. Maar nee, wij gaan troetelen en knuffelen, in de ijdele hoop dat men een productief lid wordt van de samenleving.


Een paar worden dat vervolgens ook. Weegt alleen zo matig op tegen de meerderheid die het staatsinfuus blijft hangen.


www.telegraaf.nl/binnenland/20519307/_...
www.elsevier.nl/Politiek/nieuws/2008/9...
www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenland/asi...


Tja.

Rest In Privacy | 23-11-14 | 12:05

Nederland is het dichtstbevolkte land In Europa. Tegelijkertijd het braafste jongetje in de klas qua import van economische vluchtelingen naar rato van bevolkingsomvang. Met daarnaast een ongekende mix van onverenigbare culturen.
Ja , er was altijd immigratie.. de dooddoener van de linkse gutmensch. maar dat waren geen niet-westerse immigranten en bovendien niet islamitisch. Op zich heb ik niks tegen de vreedzame islamiet, maar er moeten kennelijk tig rapporten verschijnen voordat de botte koppen in Brussel/Den Haag doorhebben dat de meerderheid het verdomd te integreren met alle gevolgen van dien. De bevolking hier slaapt nog onder leiding van Klaas Vaak Alexander Pechtold e.d, maar hoe lang nog ??
En als het dan niet-economische vluchtelingen zijn, waarom komt de meerderheid dan naar de welvarendste landen ( Engeland, Nederland, Duitsland)i.p.v onze Europese vrienden Letland, Polen etc etc.

daytripper | 23-11-14 | 12:05

Mooi kruitvat wordt het hier zo. We hebben een Kalifaat in Den Haag met 1e,2e en 3e generatie idioten die hier dus soms nota bene geboren zijn. Die gaan naar Syrië om daar in hun ogen "niet zuivere moslims" te doden. Veel van die gasten zijn hier vaak crimineel en dus is hun idee om "mindere-moslims" te doden de meest idiote gedachte die je je voor kan stellen.
Dan heb je dus de Syriërs die juist dat kruitvat ontvluchten. Wat zal er gebeuren als je ze liet weten dat er hele volksstammen hier zijn die het geweld in die regio toejuichen. Net zoiets als die Hutus en Tutsi's die elkaar hier weer tegen het lijf liepen in NL. "Hey die vent die hier asiel heeft heeft die kerk met al die schoolkinderen in de hens gestoken".
Zoals ik al zei, het wordt steeds gezelliger hier.

Dirk III | 23-11-14 | 12:05

bloeddoordenamstel | 23-11-14 | 12:03
Precies. Onprofessioneel van MarcS om zwarte piet en Pim Fortuyn in de discussie te betrekken.

Bakito | 23-11-14 | 12:05

@Bakito | 23-11-14 | 11:58
Wauw weer een inhoudsloze comeback omdat ik jouw gepreek onderuit haal? kies nu eens als jij 'feiten' aanhaalt of ze jouw zaak goed doen. Maar ga niet betekenisloos lopen terugroepen. Ik sta namelijk helemaal niet hysterisch te roepen, dat laat ik graag aan jou over, ook het schelden laat ik graag aan jou over. Ik vraag me echt serieus af, waarom jij denkt dat nodig te hebben. Schreeuwen en schelden in een discussie is meestal een teken dat de schreeuwer / schelder niet zo goed meer weet wat te zeggen. Soms is niets zeggen ook een optie.

MarcS | 23-11-14 | 12:04

Volgens de buurvrouw van Fred Teeven heeft hij geen borsthaar.

Zyprexa20mg | 23-11-14 | 12:04

Ben helemaal klaar met die asielzoekers overal vandaan. Het wordt nooit wat met het meerendeel van die gasten. Grenzen dicht, opvang in de regio!

KlunsJohannus | 23-11-14 | 12:04

MarcS | 23-11-14 | 11:59
Naar bed? Vind het onderhand tijd voor een pot bier...

Waar spreken we af?

Bakito | 23-11-14 | 12:03

MarcS | 23-11-14 | 11:52
-
Het probleem bij helaas velen (wat ik meemaak) is dat ze niet bij het onderwerp kunnen blijven, vaak opzettelijk. Daardoor zand in de discussie strooien en niemand meer weet waar de discussie uiteindelijk over gaat. En het werkt vaak ook nog. Met als doel te willen winnen. Het gaat niet om winnen (ego-streling), maar om problemen te verduidelijken, oorzaak vinden en mogelijke gevolgen (leren) zien. Maar ja, wishful thinking denk ik.

bloeddoordenamstel | 23-11-14 | 12:03

Dat is gewoon een hele stad

Rest In Privacy | 23-11-14 | 12:02

duitse herder | 23-11-14 | 10:42
De protectionist die Pim een untermensch noemde

Toontje-lager | 23-11-14 | 12:00

@ditotje | 23-11-14 | 11:38
Och, in dat geval ben ik er om ze daar op te wijzen.

MarcS | 23-11-14 | 11:59

Als die huichelaars zeggen dat aantal kan oplopen tot 40.000, weet je bij voorbaat al dat het aantal vele male hoger uit zal gaan vallen.

de uitbater | 23-11-14 | 11:59

@Bakito | 23-11-14 | 11:48
Bakito Bakito Bakito, wat is er vandaag met jou aan de hand? Jij beschuldigt mij van allerlei zaken die jij zelf doet. Alles is de schuld van PVV stemmers, nu heb ik weer een domineesvingertje omdat ik jou herinner aan jouw eigen uitspraken. Jij weet nog dat ik in een samengesteld gezin leef met een Indo vrouw en kids met Indo/Chinees/Suri/Antiliaanse genen?
Dus hoe jij denkt dat ik een complotdenker ben, ontgaat mij volledig.

Jij wordt weer boos, maar het advies is vandaag toch om terug naar bed te gaan en de opsta(rt) procedure nog een keer te doen. Ergens heb jij vandaag een stap overgeslagen. Hij blijkt redelijk belangrijk voor het functioneren.

MarcS | 23-11-14 | 11:59

MarcS | 23-11-14 | 11:48
Oh, we kunnen ze ook in de kou laten staan hoor en overleveren aan de straat. Laat ze maar lekker roven en drugs verkopen.

Maar als dat gebeurt, staan types als jij ook weer vooraan om hysterisch te krijsen om maatregelen.

Geloof me nou, dat 'linkse' beleid is juist bedoeld om kwetsbare burgermannetjes als jij een beetje te beschermen tegen de boze buitenwereld.

Bakito | 23-11-14 | 11:58

Het Maatjesproject is een goede methode om de nieuwe Nederlanders een goede start te geven in het opbouwen van een nieuw leven in ons mooie land, het liefst in Heerhugowaard waar veel lieve mensen wonen.

hovawart | 23-11-14 | 11:57

Greet is zelf extreem links.. wat een gelul zeg.

Eindbaaz | 23-11-14 | 11:56

Zo triest hoe Nederland langzaam naar de knoppen gaat. Wederom heeft Geert Wilders gelijk en blijft ons waarschuwen daarvoor.


De instroom is zo massaal dat Nederland over 20 een heel ander land is wat mensen van nu niet meer herkennen. De miljarden die deze gelukszoekers kost en door de belastingbetaler moet worden opgehoest is niet het grootste probleem

Met de instroom van gelukszoekers heb je ook de "instroom" van hun ideeën. Jodenhaat, religieuze intolerantie; homohaat,etc word met deze mensen ook geïmporteerd. En dat zal Nederland langzaam veranderen in een andere samenleving op termijn.

Marteljy | 23-11-14 | 11:55

@bloeddoordenamstel | 23-11-14 | 11:37
Dat is typisch voor Bakito, als hij denkt het met argumenten niet meer te kunnen winnen dan gaat hij schelden. De oogst van vandaag is Kneus maar vooral ook racist. Terwijl ik alleen maar feitelijk in ga op zijn eigen beweringen.

Ik schreef inderdaad niet dat onze cultuur beter is, ik schreef alleen dat wij schijnbaar in de ogen van de vluchtelingen te veel verschillen. Maar dat ziet Bakito niet, die is erg gespitst op een NL die dingen beweerd zodat hij de kneus / racist kaart kan trekken.

MarcS | 23-11-14 | 11:52

willen jullie meer of minder asielzoekers ?

(c)ZWITSUL | 23-11-14 | 11:52

Bakito | 23-11-14 | 11:33
Die groepen jongeren zijn op vakantie en zijn na 2 weken weer in nederland (ik heb in al mijn vakanties uberhaupt nog nooit vechtende nederlanders gezien, maar dat terzijde), is toch wel ff wat anders dan 40000 mensen die jaren lang het land kapot maken met criminaliteit en overlast op straat.

benrod | 23-11-14 | 11:49

@Bakito | 23-11-14 | 11:29
Kijk aan, dus het feit dat de productieve ex-asielzoekers op 1 hand te tellen zijn is gelegen in het feit dat wij als NL niet gastvrij genoeg zijn? Dus het is niet gastvrij als je die mensen een uitkering geeft tot in de eeuwigheid. Je bent niet gastvrij als je mensen een huurhuis geeft na een tijdje, de Amerikanen waren erg duidelijk, hier is jullie kamp daar krijg je vreten en een slaapplek en als je er uit wilt dan zorg jij zelf maar voor inkomen.

Dus stiekem bent u van mening dat wij de asielzoekers veel te veel in de watten leggen.

Goh wie had dat verwacht .........

MarcS | 23-11-14 | 11:48

-weggejorist-

Bakito | 23-11-14 | 11:48

MarcS | 23-11-14 | 11:27
Kennelijk zijn de Amerikanen gastvrijer en toleranter dan wij.
Bakito | 23-11-14 | 11:29

@Bakito. Zou het ook te maken kunnen hebben met het feit dat De Amerikanen met 34 gemiddeld op een km2 wonen en wij met bijna 500?

daytripper | 23-11-14 | 11:46

In nederland/europa maken we een grote fout we denken dat als ze de grens gepasseerd zijn onze wetten gelden, dat is nu juist het probleem de meeste kennen thuis niet het gevoel van betrouwbare overheid en wetten, dus waarom hier wel ze hebben alleen gehoord dat alles kan en mag hier....... zou om te beginnen met les in het meest elementaire zoals gebruik wc kan gewoon overdag ze hebben verder toch niks te doen, en laat motivatie en participatie meetellen in aanvraag, en geef ze gewoon 4 uur/dag NL les en NL als voertaal in COA en ze krijgen pas verblijfsvergunning als ze het NL op groep 8 niveau beheersen zou een hele boel schelen en ja ook de vrouwen, maar ja die zijn er weinig. Breek die ego's af en bouw het opnieuw op.
laat naar de buitenwacht maar doorschermeren dat je wel asiel in Nl kan krijgen maar je wel de juiste mentaliteit nodig bent, en je vorige leven/status in de meeste gevallen voltooid verleden tijd is. En voer een soort puntensysteem (als bij beginnende bestuurders) in bij 3 punten het land uit, weg status wedden dat het werkt.

Umberto die trotzoni | 23-11-14 | 11:46

justinianus | 23-11-14 | 11:20
Helemaal mee eens, er komt een tijd dat we in NL ons voor de kop slaan en zeggen "we zijn dom geweest".
Huidige politici hebben daar dan mede schuld aan als ook al die links mensen in NL die leven op en van subsidies etc. Het gaat echt FOUT in NEDERLAND, we moeten wat gaan doen.

dwar | 23-11-14 | 11:45

Eerst een getest werkend integratiebeleid in plaats van kolen op het vuur.

Islamofiel | 23-11-14 | 11:42

-weggejorist-

De Baarenees | 23-11-14 | 11:41

Stop de nieuwkomers maar in het AZC in Heerhugowaard, een omgebouwde gevangenis, met goede treinverbindingen.

hovawart | 23-11-14 | 11:40

MarcS | 23-11-14 | 11:32
Nee,als we de dissussie de andere kant op gaan hebben zal dat inderdaad niet geroepen worden.Zo slim zijn ze dan ook weer wel.Maar mijn enige hoop is dat we over 10 jaar niet roepen"Gekke Geert had toch wel gelijk" maar "Gelukkig hebben we er 10 jaar geleden iets aan gedaan".

ditotje | 23-11-14 | 11:38

@Bakito | 23-11-14 | 11:35
Yep, mag ik even weer wijzen naar de anti zwarte pieten discussie? Zelfs rechterlijke uitspraken zijn voor de anti's niet voldoende. Uw standpunt in deze moge duidelijk zijn.

MarcS | 23-11-14 | 11:37

@MarcS | 23-11-14 | 11:30
Maakt ook alleen maar heel duidelijk dat die mensen op termijn gewoon weer terug moeten. Het is niet alsof de Nederlandse cultuur minder zal botsen met zowel de Syrische als de Afrikaanse cultuur als zij met elkaar al doen.


Tja.... en op naar het volgende generaal pardon.

Rest In Privacy | 23-11-14 | 11:37

Doe nou niet alsof onze cultuur beter is. Kneus.
Bakito | 23-11-14 | 11:33
-
Wie zegt dat onze cultuur beter is. Is dat hier het onderwerp: welke cultuur is beter. Dacht het niet.
-
En kennelijk heb je de behoefte te schelden: minderwaardigheidscomplexje?

bloeddoordenamstel | 23-11-14 | 11:37

@Bakito | 23-11-14 | 11:31
We mogen vast niet weten welke? Dit kun jij gewoon gemakkelijk roepen terwijl niemand het kan controleren. Waar ik ongeveer woon mag redelijk duidelijk zijn, dorp is bekend en azc binnen straal van 1km.

MarcS | 23-11-14 | 11:36

@Bakito | 23-11-14 | 11:31

Ik geloof er geen reet van! En wat is er erg aan een voetbalstadion? Hooguit 1x in de 14 dagen lastig een parkeerplek te krijgen.... dergelijke overlast is 'klein bier' vergeleken bij de ellende die we in de maag krijgen gesplitst door de import van al die kanslozen.

Nu gaat het nog over 'de pis en schijt gewoontes' van Eritreeërs.... maar straks komt dat verdomde geloof op de proppen en daar zit helemaal niemand op te wachten, daar hebben we al genoeg last van.

Fatwabuster | 23-11-14 | 11:35

MarcS | 23-11-14 | 11:32
Democratie is wat anders dan gekleurde TMG-peilingen of TVOH.

Bakito | 23-11-14 | 11:35

MarcS | 23-11-14 | 11:30
Aan de Costa Blanca en op Kreta vechten verschillende groepen jongeren uit Nederland elkaar ook de tent uit als ze een meter bier op hebben.

Doe nou niet alsof onze cultuur beter is. Kneus.

Bakito | 23-11-14 | 11:33

@asylumstreetspanker | 23-11-14 | 11:25
Trend of trant? u mag kiezen ...... GRAPJE!

MarcS | 23-11-14 | 11:33

@ditotje | 23-11-14 | 11:19
Dat roept momenteel ook een behoorlijke grote groep. Meerderheid niet, maar de peilingen zijn stijgende. Nu zullen de pvdvvdad66 menschjes roepen zijn maar peilingen. Wat overigens niet geldt als we een discussie de andere kant op hebben.

MarcS | 23-11-14 | 11:32

Fatwabuster | 23-11-14 | 11:28
Nee hoor, woon vlakbij een AZC. Is minder erg dan vlakbij een voetbalstadion wonen.

Bakito | 23-11-14 | 11:31

Er zou een groter draagvlak voor opvang zijn wanneer politici durfden te informeren naar terugkeercijfers. Dat laat men graag over aan Wilders, daar word je niet populair door denken onze volksvertegenwoordigers.

J.Slavink | 23-11-14 | 11:31

@bloeddoordenamstel | 23-11-14 | 11:28
Oh maar dan ..... de man in het filmpje smeekt ons werkelijk om ze te scheiden wegens onoverkoombare culturele verschillen. In Bakito zijn zienswijze is dat dus een goed idee. Ik zei mogelijkheden. We dempen nog een stukje zee en maken zo een heel mooi eiland voor deze mensen. Wat zeg ik verschillende eilanden en dan mogen ze zelf kiezen bij welke cultuur ze het liefst willen.

MarcS | 23-11-14 | 11:30

De geschiedenis wordt gemaakt en herhaalt zich.
Wereldoorlog III is het doel, dus oorlog zal er komen.
Stukje bij beetje worden de duimschroeven aangedraaid, tot er ergens echt de pleuris uitbreekt. De rest volgt dan vanzelf. (zie "Arabische Lente")
Europa wordt gedestabiliseerd door grootschalige nivelleringen en import van culturen die niets toevoegen en niets anders kunnen en willen dan stelen, brullen en vechten.
Oorlogen, bomaanslagen en rampen zoals 911 en MH17 zijn dekmantels van de ware fascisten (onze regeringen, oligarchen en grootindustriëlen).
Niets is wat het lijkt en alles is geoorloofd.
Ga er maar aan staan om dit ten goede te keren, zonder dat de algehele pleuris uitbreekt.

Vaffanculo! | 23-11-14 | 11:29

MarcS | 23-11-14 | 11:27
Kennelijk zijn de Amerikanen gastvrijer en toleranter dan wij.

Bakito | 23-11-14 | 11:29

Met andere woorden: verwachting voor morgen: nog slechter!

daytripper | 23-11-14 | 11:29

haal ons uit elkaar of er komt een groot gevecht > geen actie > gevecht > men krijgt straf.. ik bedoel men krijgt hun zin.

Denk toch na voor je vlucht.. je komt hier terecht in een multicultureel paradijsje. Onvoorstelbaar dat iemand dat niet wil.

noerg | 23-11-14 | 11:29

@Bakito | 23-11-14 | 11:21

Lekker bagatelliseren... dat is het enige wat je kan, zolang jij niet zo'n AZC in je achtertuin hebt staan vind je het wel oké blijkbaar

Fatwabuster | 23-11-14 | 11:28

@necrosis | 23-11-14 | 11:10
Ze lusten geen ijsbeer / pinguïn en aangezien er verder niet zo heel veel te vreten is, zou dat inhumaan zijn.

MarcS | 23-11-14 | 11:28

@justinianus | 23-11-14 | 11:20

Inderdaad. COA, Vluchtelingenwerk en al die andere subsidie-slurpende PvdA instanties zien ook wel in dat het draagvlak onder de Nederlandse bevolking nu nog sneller afneemt dan dat de asielzoekersstroom toeneemt en zetten nu dan ook - uit pure berekening - alles op alles om in zo kort mogelijke tijd zo veel mogelijk asielzoekers naar Nederland te krijgen onder het motto: "binnen is binnen" dan is ons bestaansrecht voorlopig ook weer veilig gesteld.

Tragisch om te zien hoe een heel land verkwanseld wordt om de deelbelangen van een kleine groep goedgeorganiseerde cynische linkse uitvreters (geholpen door hun linkse mede subsidie-afhankelijken bij de NPO) te laten prevaleren.

Outsider-Inside | 23-11-14 | 11:28

Er zijn wekelijks tientallen vechtpartijen in Limburgse discotheken en kroegen. Is niet exclusief in asielzoekerscentra. Laat je niks wijsmaken door populistische volksmenners.
Bakito | 23-11-14 | 11:21
-
En ja hoor, altijd weer die pisargumenten: wat zij doen, doen wij toch ook? Aardig argument om monddood te maken. Jij accepteert dus meer geweld omdat dat er toch al is?

bloeddoordenamstel | 23-11-14 | 11:28

De tekenen zijn duidelijk. De PVDA gaat op in de PVVDA!

Doebi Doewah | 23-11-14 | 11:28

necrosis | 23-11-14 | 10:50 ik vermoed omdat er een héél ander verhaal wordt verteld aan het toekomstig stemvee? Of misschien zijn we stiekem wel niet racistisch ik weet het niet meer zeker. Voor de zekerheid lees ik eerst Trouw, Volkskrant en JOOP om te weten voor welk verleden (en soms zelfs toekomst) ik me vandaag weer de ballen uit mn broek moet schamen en wie ik, uiteraard met voorbedachten rade, mega heb gekwetst door blank te zijn.

Beaulefermier | 23-11-14 | 11:27

Ja , we kunnen hier wel voortdurend plee doorspoelen met VVd en PvdA en , op zich volkomen mee eens, maar het trieste is dat bij de volgende verkiezingen het gewoon weer
VVD-CDA-D66 met wat klein gristelijk grut wordt en... we drinken een glas en doen een plas.
www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/article...

daytripper | 23-11-14 | 11:27

@Bakito | 23-11-14 | 10:54
Die hebben daarna zichzelf aardig weten te bedruipen in de VS.
Wat is de bijdrage van die asielzoekers op dit moment van onze asiel zoekers? Of misschien beter, wat is hun bijdrage over 10-15 jaar? U en ik weten het, maar u droomt nog de droom.

MarcS | 23-11-14 | 11:27

Als er dan toch zoveel Syriërs bij komen, dan graag wel aanhangers van Assad en niet die islamitische barbaren die hem willen afzetten.

harbi | 23-11-14 | 11:27

En toen emigreerden er zojuist 50.000 hoogopgeleide en werk-grage Nederlanders.

Minder stemmen voor de 'juiste partijen' en lekker veel stemmekes voor de PvdA er bij.

LangeTijdGeleden | 23-11-14 | 11:25

Bakito...... vergeet je niet een snedig gevatte opmerking te maken over mijn taalfout.
Iets in de trend van........ Gezien jouW beheersing van de Nederlandse taal hoef ik niet te reageren.
Vies d'66-ertje.

asylumstreetspanker | 23-11-14 | 11:25

@Bakito | 23-11-14 | 11:19
Ha ha ha kijk daar is de echte Bakito weer, de racisme kaart. Terwijl het onderliggende vraagstuk gewoon hetzelfde is "Bepaald de minderheid of de meerderheid". Fijne dag nog!

MarcS | 23-11-14 | 11:24

Vervang syrier voor blanke hollander en deze uitspraken zijn onacceptabel. Gelukkig dat deze man geen racist kan zijn, ondanks dat ie het een vaststaand feit vind dat je badkamer delen met een afrikaan verschrikkelijk is.

noerg | 23-11-14 | 11:24

Welke 'democratische wetten' worden precies keer op keer terzijde geschoven?
Asmodean | 23-11-14 | 10:37

Je weet wel. Die van de meeste stemmen gelden. De meeste NL-se mensen willen geen asielzoekers. Echter de overheid laat ze toch binnen.

Chiefmate | 23-11-14 | 11:23

En dit is de COA ten voete uit: liegen, bedriegen, halve waarheden de media insmijten:
-
Volgens het Coa zijn er geen signalen dat de vechtpartij te maken had met etnische of religieuze spanningen ("niet waar dus en dat wisten ze"). De opvanginstantie wil eerst het onderzoek van de politie afwachten voordat ze beslist over eventuele sancties tegen de betrokkenen. Mogelijke straffen zijn overplaatsing naar een ander asielzoekerscentrum ("geweldige oplossing") of een (gedeeltelijke) inhouding van het leefgeld ("dat is nog nooit gebeurd, ja een eurootje minder soms").

bloeddoordenamstel | 23-11-14 | 11:21

@salonsocialist | 23-11-14 | 10:59
Nee ze gaan meestal wel echt naar een 'universiteit', maar leren daar dan voor electro monteur. De term is een beetje aan erosie onderhevig. Overigens kunnen ze met hun titel niet op tegen de gemiddelde vonken trekker hier, maar dat zien onze leiders later wel weer als de gebouwen hier ook spontaan in gaan storten etc.

MarcS | 23-11-14 | 11:21

Chiefmate | 23-11-14 | 11:19
Er zijn wekelijks tientallen vechtpartijen in Limburgse discotheken en kroegen. Is niet exclusief in asielzoekerscentra. Laat je niks wijsmaken door populistische volksmenners.

Bakito | 23-11-14 | 11:21

Ik voorspel, de toestroom gaat Bijbelse proporties aannemen. Niets staat honderdduizenden Syriërs ( maar ook Afghanen, Irakezen, Eritreers en Somaliërs meer in de weg om naar Nederland te komen. Hier wachten economische voorspoed, bestaanszekerheid en voorheen ongekende toekomstmogelijkheden voor hun kinderen. Er is de zekerheid van een verblijfsstatus, aanvankelijk voor bepaalde tijd, maar dat staat in Nederland gelijk aan permanent. Zelfs een tijdelijke status geeft je het recht je hele familie over te laten komen. Velen va de honderdduizenden in de vluchtelingenkampen in Jordanië en Turkije bereiden zich door bijeensparen van noodzakelijke som geld voor georganiseerde reis voor op immigratie naar Nederland en vgl. NW Europese landen. Besef van oorzaken en gevolg van nakende massa-immigratie en urgentie voor te nemen maatregelen zal toch snel tot beleidsmakers moeten doordringen. Men laat het nu allemaal gebeuren, alsof het ons gewoon overkomt. Een dramatisch staaltje politieke onverantwoordelijkheid etc

justinianus | 23-11-14 | 11:20

De meeste maatschappelijke problemen kun je terugleiden naar de architectuur en onroerend goedsector.
Bakito | 23-11-14 | 10:22

Vandaar dat de Vogelaarwijken nu ook zulke prachtwijken zijn......

Chiefmate | 23-11-14 | 11:20

Over 10 jaar roept iedereen"Goh,Gekke Geert had toch wel gelijk"
Alleen is het dan TE LAAT.

ditotje | 23-11-14 | 11:19

-weggejorist-

Bakito | 23-11-14 | 11:19

Ik ga gelijk aandelen Miele kopen. Witwassen gaat nog eens groot worden in dit land.

Sternberg | 23-11-14 | 11:19

Tsja Limburg. 99% van het gedoe daar wordt veroorzaakt door alcohol.

Je kunt die gasten beter laten blowen in zo'n centrum. Maar ja, juist dat wordt steeds meer de illegale hoek in geduwd door reactionair rechts.
Bakito | 23-11-14 | 10:1

Tsjee, wist niet dat Limburg zooo groot is. Tot voorbij Syrie en Africa. Want het waren daar in Overloon toch allemaal Limburgers die aan het vechten waren, toch?

Chiefmate | 23-11-14 | 11:19

@Fatwabuster | 23-11-14 | 10:47
Ook grotere dorpen willen het niet en moeten het ook maar slikken. Ik woon vlakbij een AZC en ik houdt mijn hard vast als ze die straks volplempen met 600 asielzoekerts. Overloon taferelen zullen mij de reet roesten, ze knokken het maar uit met elkaar. Het liefst overdag aangezien een groot deel van de wijk wel moet werken de volgende dag en met al die sirene's en schreeuwende mensen op straat zal dat lastig worden.
Mind you, dat de AZC op minder dan steenworp afstand van een hele grote vmbo school staat. Wordt gezellig komende zomer, als de meisjes weer rokejsdagen gaan doen.

MarcS | 23-11-14 | 11:18

MarcS | 23-11-14 | 11:04
Welnee man, ruimte genoeg. Nederland bestaat grotendeels uit weilanden.

Bakito | 23-11-14 | 11:18

Deze man vertelt in 2 minuten wat er gebeurt als je groepen mensen bij elkaar zet die een te groot cultureel verschil hebben. Hier mag de overheid conclusies uit trekken wat er op grote schaal te wachten staat als elke dag weer opnieuw grote groepen met een volledig andere cultuur dan de onze, het land binnenkomt. En links blijft de andere kant opkijken.

Chiefmate | 23-11-14 | 11:16

@Bakito | 23-11-14 | 11:03
Nee, dat hebben politieke partijen onderling afgesproken zonder mandaat van de kiezer.
En de leden van die politieke partijen wonen zelf in 'gated communities' om geen last te hebben van de rampen die ze zelf veroorzaken.
Nog vragen?

necrosis | 23-11-14 | 11:15

Ik snap niet dat er nog 1 is in dit land die deze asielzoekersinstroom nog goed praat. Het valt niet goed te praten. Voor een enkeling is het triest zijn land te verlaten, de meerderheid doet dat met alle plezier. Dat het big business is voor verschillende partijen moge duidelijk zijn. Dat is nmm de enige reden dat we over enige tijd/nu al met de gevolgen opgezadeld zijn. Onomkeerbaar.

bloeddoordenamstel | 23-11-14 | 11:11

@Bakito | 23-11-14 | 11:03
Net alsof een paar antie Zwarte Pieten de meerderheid vormen?

MarcS | 23-11-14 | 11:11

Op het landgoed van Marcel van Dam kan toch wel een tentenkamp voor al dat zielige volk?

Rest In Privacy | 23-11-14 | 11:10

Kunnen die vluchtelingen niet 'vluchten' naar de noord/ zuidpool?
Daar is ruimte zat voor miljoenen mensen.
Helaas zijn daar geen gratis huizen en uitkeringen, maar dat was de reden om te 'vluchten' toch niet?

necrosis | 23-11-14 | 11:10

Bakito | 23-11-14 | 10:18
Jou gedoe wordt door 100% veroorzaakt door alcohol, je lijkt wel een Eritreeër. Sterker , ik denk dat jij helemaal veroorzaakt bent door alcohol.

asylumstreetspanker | 23-11-14 | 11:08

Te weinig is bekend dat van de 18 Europese landen er maar 6 zijn - waaronder Nederland - die massaal Syriërs toelaten en in 2015 gaan toelaten.

J.Slavink | 23-11-14 | 11:07

Op alle media (behalve joop) wordt hier over gediscuseerd. Ik denk dat joop een ingelaste ledenvergadering heeft ingelast om te kijken welk standpunt ze moeten innemen.

WhoNeedsWho | 23-11-14 | 11:07

@Bakito | 23-11-14 | 11:03
Neen is niet waar, en dat weet jij!
We hebben niet afgesproken dat we zoveel asielzoekers zouden opnemen. Even buiten het feit dat wij misschien niet aan konden zien komen dat het er zoveel zouden worden.

Maar in het verlengde van uw zin, kunnen we dus de uitgeprocedeerde mensen, volgens afspraak, weer dumpen in land van herkomst? Mooi, afgesproken dus!

MarcS | 23-11-14 | 11:07

@Cuyahoga | 23-11-14 | 10:50
-
En zo is het en niet anders. Nu nog iedereen wakker worden hier in Nederland.

bloeddoordenamstel | 23-11-14 | 11:07

@Bakito | 23-11-14 | 10:48
Maar wij kunnen ze qua plaats eigenlijk niet aan, een niet rechtsevenredige verdeling. Meer betalen om ze daar op te vangen is prima, maar hier begint het een beetje vol te raken.

MarcS | 23-11-14 | 11:04

Laat me maar weten welk dorp er tegen zijn zin mee wordt opgescheept, dan open ik daar een belwinkeltje.

harbi | 23-11-14 | 11:04

Saoedi-Arabië is een van de oprichters van de Verenigde Naties en ondertekende het Handvest van de Verenigde Naties in 1945. Het land speelt een prominente rol in het Internationaal Monetair Fonds, de Wereldbank en is lid van de G20. Ook heeft het een belangrijke rol in de Arabische en islamitische instellingen voor financiële hulp en ontwikkelingshulp bron:Wiki

6 miljoen vluchtelingen,Saoedi-Arabië zegt waarschijnlijk geen: ترحيب

neanderthaler7028 | 23-11-14 | 11:04

Ik voel weer een baantjes opkomen voor vrouwelijke zwaar linkse bestuurders en directrices met paar tonnetjes per jaar.

WhoNeedsWho | 23-11-14 | 11:04

necrosis | 23-11-14 | 10:58
Opvang van asielzoekers is iets wat we collectief en democratisch hebben afgesproken.

Je doet nu net of de paar honderdduizend PVV-werklozen de meerderheid vormen in dit land.

Bakito | 23-11-14 | 11:03

Deze overheid opereert onder de paraplu van de EU. Die maken het leven van de west Europeanen alleen maar zuurder. Democratie en soevereiniteit zijn allang opgedoekt.
Het Nipo heeft in opdracht van de EU een enquete laten uitvoeren waarin de burgers kunnen kiezen tussen een veer op de eu hoed en een veer in de eu reet. Het worden grimmige tijden.

eastender | 23-11-14 | 11:03

Greet moet zich niet met humor bezig houden. Is gewoon niet zijn sterkste punt.

subsidistan | 23-11-14 | 11:02

Er kan nog meer bij..........
www.gelderlander.nl/regio/achterhoek/m...
En maar vol stouwen jongens dan gaat het van zelf fout. Waarom waarom komen al die gasten juist naar NL, vul het in en kleur de plaatjes.
STOPPEN NU.

dwar | 23-11-14 | 11:02

@Supermatthijs | 23-11-14 | 10:49
Er is constant oorlog, overal op de wereld.
Maar waarom moeten ze uitgerekend naar Nederland komen en het liefst willen wonen in steden die als dichtstbevolkt ter wereld bekend staan.
Er staan hele dorpen leeg in Groningen waar geen asielzoeker wil wonen.
Leg me dat eens uit!

necrosis | 23-11-14 | 11:02

Bakito | 23-11-14 | 10:54
Tijdens WO2 wisten ook een hoop rijke, behoorlijk foute, nazi's een nieuwe identiteit te kopen in andere landen toen ze doorhadden dat hitler het niet ging winnen. Dat is het punt.

benrod | 23-11-14 | 11:01

maar in het geval de extreme situaties waar deze mensen uit vertrokken zijn is het het enige wat je als humaan mens kunt doen.
Asmodean | 23-11-14 | 10:37
-
Oh, dus jij weet dat al die 1000-en uit extreme situaties komen. Denk eens even na: die Eritreeërs komen hier omdat ze niet in hun dictatuur willen leven, weinig oorlogsgeweld daar. In Syrië is het in het vele delen van dat land erg rustig. Daar kunnen ze ook naar toe. Bijna alle asielzoekers laten hun gezin achter. Als de situatie extreem zou zijn is het zeker normaal om je partner en kinderen en andere familieleden achter te laten? Nee, ze komen hier omdat hun het paradijs op aarde is beloofd. En daar hebben ze graag 5000 dollar voor over (hé, dat geld is er dus wel per persoon) om vervolgens hun familie over te laten komen.
-
Er zijn slechts enkele vluchtelingen onder de toestroom aan asielzoekers, de rest is gelukzoeker.

bloeddoordenamstel | 23-11-14 | 11:01

Yep. Uit Europa. En inderdaad, potdicht die grenzen, islam moet verboden worden in Nederland. Weg ermee. Dan begint het langzamerhand weer wat op te knappen in ons kneuterland.
.

Thoth | 23-11-14 | 11:00

Moet op zich niet zo moeilijk zijn om ze uit elkaar te houden, je zet gewoon de Syriërs in Syrië en de Eritreeërs in Eritrea.

sarcastro | 23-11-14 | 11:00

het probleem in Arabische landen, is ook dat je daar je diploma kunt kopen(soort in-holland verhaald maar dan nog erger). Dus in plaats van echt leren en iets doen voor je academische titel, koop je je studiepunten gewoon. Een academische titel uit Woestijnië, heeft dus nog minder waarde dan een van UitHolland.

salonsocialist | 23-11-14 | 10:59

Het wordt hartstikke druk in de megamoskeet in Gouda. En in al die megamosketen die de overheid nog laat neerzetten door hun vrinden uit Qatar, Oman en Saoedie-Arabië. De gevangenissen zijn inmiddels opvanghotels en de bejaardehuizen kun je er ook voor aanwenden want bij beide voorzieningen is het nederlandse schorriemorrie buitengegooid. Tijd om te tekenen tegen dit misantropen kabinet. Xenofiele masantropie, welteverstaan.

eastender | 23-11-14 | 10:58

Cuyahoga | 23-11-14 | 10:50
Exact.

Weet door mijn werk veel Ghanezen. Land kent geen oorlog en is een van de meest ¨sociaal ontwikkelde¨ Afrikaanse landen, samen vroeger met Mali zeker. En toch naar FR, EN, NL, GB trekken. Waarom? Retorische vraag.

chicago river | 23-11-14 | 10:58

@Bakito | 23-11-14 | 10:48
In je linkje stond 700 miljoen aan hulpgeld.
In Nederland kost dat minstens het dubbele, aangezien ze hier een huis, een Miele, een televee en een schotelantenne richting Mekka willen.
Hoeveel asielzoekers heb jij ondertussen opgevangen?
Of zal ik het even vragen aan Femke die haar kinderen op een 'witte school' heeft geparkeerd?

necrosis | 23-11-14 | 10:58

@Asmodean | 23-11-14 | 10:37

Het COA is erg listig en cynisch in het in ijltempo er door jassen van besluiten. Neem die opvang van 1,400 asielzoekers in het dorpje Oranje (140 inwoners) waar op vrijdag een deal wordt gemaakt met het COA na een telefoontje van Henny van der Most die even snel EUR 46 miljoen verdient aan deze opvang en zo gered wordt van een faillissement en 4 dagen later arriveren al de eerste bussen met uitgeprocedeerde Eritreeërs (in plaats van de zielige Syriërs waar het COA het over had).

In een land waar je maanden moet wachten op een bouwvergunning en de aanleg van een weg vele jaren jaren vertraagd kan worden vanwege een paar zeldzame veldmuizen of een zeldzame specht waarbij alles wordt stilgelegd en eerst de Raad van State moet oordelen of alles wel volgens de juiste procedures is gegaan, gelden blijkbaar voor het COA hele andere wetten waarbij de inspraak van belanghebbenden uitgeschakeld wordt en deze overrompelingstactiek wordt toegestaan: we plaatsen eerst die mensen in dat dorp en als ze er eenmaal zitten dan mogen de inwoners wat gaan pruttelen maar dan zitten ze er toch al en is er in feite niks meer aan te doen. Inmiddels is de VVD-Burgemeester van de betreffende Gemeente ook al afgetreden (zogenaamd om iets anders) maar die weet natuurlijk ook dat hij fout zit en gaat nu snel op zoek naar een ander baantje.

Dit soort praktijken zou het COA eens moeten proberen in Wassenaar of Bloemendaal, dan hebben ze binnen 3 uur een Kort Geding aan hun broek van de buren. Het COA is daarom ook nog eens op zoek naar gebieden waar de minst assertieve mensen wonen die niet de middelen en de mind set hebben om zich hier effectief met juridische middelen tegen te verzetten.

Ondemocratisch genoeg zo?

Outsider-Inside | 23-11-14 | 10:56

@Truttebol | 23-11-14 | 10:16
Je bedoelt Teeven die gister nog zei dat hij niet snapte dat gemeenten liepen te klagen over te weinig huurwoningen voor de asielzoekers maar wel de uitzetting bemoeilijkten? Die Teeven?

MarcS | 23-11-14 | 10:56

Cuyahoga | 23-11-14 | 10:50
Tsja, tijdens WO2 wisten ook alleen de rijke joden te vluchten naar de V.S.

Wat is je punt?

Bakito | 23-11-14 | 10:54

@Bakito | 23-11-14 | 10:22
Of een land dat niet zo heel erg groot is?

MarcS | 23-11-14 | 10:54

"wees gewaarschuwd en scheid ons" -- wijze woorden maar helaas past dat niet in het multiculti wensdenken van onze bestuurlijke elite.

Boyo | 23-11-14 | 10:54

Een groot hek om dat AZC en laat ze het lekker uitzoeken. Het worden er dan vanzelf minder.

bosmaloot | 23-11-14 | 10:53

@Truttebol | 23-11-14 | 10:15
Slapste come back ever.

MarcS | 23-11-14 | 10:53

Merkwaardig, een van de redenen van het vastlopend assielbeleid is dat de procedures langer zijn geworden. En ik maar denken dat er vanwege een betere doorstroom juist aan gewerkt werd om ze korter te maken. Kennelijk weer een van de vele voornemens waar niks van terecht is gekomen.

watazooi | 23-11-14 | 10:51

@Beaulefermier | 23-11-14 | 10:44
Als we allemaal racisten zijn, waarom komen hele volksstammen zo graag naar dit overbevolkte land?

necrosis | 23-11-14 | 10:50

Wat het goedvolk niet snapt is dat die zielige moeder met 2 kleine kinderen wiens man gesneuveld is, niet naar Nederland komt.
Niet omdat ze dat niet wil of zo, maar hoe moet dat mens dat doen?
Wat hier naar toe komt is voor het grootste deel jonge mannen in de kracht van hun leven die heel veel geld hebben betaald om hier te komen.
Een jaarsalaris voor een leven lang all in, met de hoop zoveel mogelijk familieleden hierheen te halen.
Voor mensen uit oorlogsgebieden geldt vaak dat je niet weet wie slachtoffer is en wie dader.
Logischerwijze hebben oorlogsmisdadigers eerder de beschikking over geld voor een ticket, dan slachtoffers.
Van de 29.000 die hier zitten zijn hooguit 500 echte vluchtelingen, de rest is gelukszoeker of misdadiger.
En dan heb ik het nog niet over de illegalen, want als je zelfs in dit land geen vergunning krijgt, moeten de bewijzen wel heel dik zijn dat je er geen recht op hebt.
Al die bed-bad-brood-mensen zijn jonge mannen en een paar vrouwen die hun eigen land zouden moeten opbouwen in plaats van hier te janken.
Geert Wilders is een hork maar hij heeft in 99,99% van de gevallen gelijk.
Dat sommige SP'ers met hun pubermeisjes-verstand en pubermeisjes-emoties dat niet kunnen velen is jammer voor ze, makkelijk ouwehoeren als je geld van een ander moet uitgeven.

Cuyahoga | 23-11-14 | 10:50

En nou maar hopen dat die mensen die zeggen te vluchten voor isis, niet zelf heimelijk lid zijn van die club. Oorlogvoering kent vele gedaantes.

Rest In Privacy | 23-11-14 | 10:50

Laat ze maar komen, hoor. Plek zat. Er zijn nog genoeg oudjes die we kunnen verwaarlozen, en nog genoeg jongeren die geen benul hebben dat dit feest ten koste van hun toekomst betaald wordt. De gristenen, Teeven, Rutte, Dijss, Diederik, Alexander, Roemer en vrijwel de hele Haagse kliek zal het een vette worst zijn.

Fijnstoffer | 23-11-14 | 10:50

Ja hoor Geert. Teeven wil niks liever dan die mensen zomaar hier binnen laten. Er is ook nergens op de wereld oorlog nu. Mensen vluchten niet voor IS. Goed punt joh.

Supermatthijs | 23-11-14 | 10:49

chicago river | 23-11-14 | 10:45
Die reden lijkt mij toch vrij duidelijk. Uitkering = gratis geld = hoeren neuken nooit meer werken.

benrod | 23-11-14 | 10:48

Ik geef de Syriërs groot gelijk om hier te komen.
Je zal maar op de vlucht moeten vanwege gestoorde fundamentalisten en voor je leven vrezen.

Maya de Blij | 23-11-14 | 10:48

Ik heb Geert nog nooit uitgelachen. Hij krijgt steeds meer gelijk en hij hoeft er niets voor te doen.

WieIsDeChef | 23-11-14 | 10:47

En dan ook nog gek vinden dat kleine gemeenschappen de komst van honderden doorgedraaide idioten in hun dorp niet zo'n heel goed idee vinden..... maar ze moeten het maar slikken van de politiek.

Fatwabuster | 23-11-14 | 10:47

Laten we hopen dat de stroom gigantische proporties aanneemt, alleen dan zal er wat gedaan worden, deze relatief kleine stroom zet blijkbaar niet aan tot actie.

thp | 23-11-14 | 10:47

Moet godverdomme niet veel gekker worden. Komen ze hier voor hulp en dan gaan ze zitten vechten, flikkert op!

analcharist | 23-11-14 | 10:46

Kijk, ik begrijp best dat die mensen aan de loop gaan, en het liefst in het rijke westen neerstrijken. En ik begrijp ook het rapport van de club van Rome over schaarse grondstoffen, overbevolking, duurzaamheid, etc., etc. Maar die mensen hier binnenlaten is toch al niet zo'n goed idee gebleken. En als we ze niet kunnen tegenhouden en hun aantallen slechts blijven aanzwellen, omdat de club van Rome gelijk heeft, ja dan kun je maar beter een stevige borrel nemen.

Rest In Privacy | 23-11-14 | 10:46

Snackbar van Allah | 23-11-14 | 10:35
Dat rechts in het verkeer voorrang heeft, is vanuit veiligheids- en optische overwegingen niet logisch. Tenzij je het verkeer links laat rijden, zoals in Engeland.

Nog vragen?

Bakito | 23-11-14 | 10:46

Asmodean | 23-11-14 | 10:37
En leg mij dan uit waarom een Somalier 10.000 kilometer moet ¨reizen¨ naar Nederland om een ¨veilig¨ leven op te zoeken. Want de Maghreb volstaat als zorgstaat niet, nietwaar?

chicago river | 23-11-14 | 10:45

necrosis | 23-11-14 | 10:34 ach we zijn allemaal racisten hier volgens sommigen. Realisme en racisme ,uhm schijnbaar schier onlosmakelijk met elkaar verbonden in ons socialistische land.

Beaulefermier | 23-11-14 | 10:44

Zie hier de "zegeningen" van de multicul linkse kerk. En dit is slechts nog maar het begin. Gelijk met die mensen importeren we ook hun conficten, haat en achterlijkheid naar hier.
En zoals men weet, hoe meer islam, hoe slechter een land wordt om in te wonen, zeker als men geen aanhanger is van de maangod sekte.

Gaul Shaarad | 23-11-14 | 10:44

Asmodean | 23-11-14 | 10:37
Humaan is Nederland al decennia voor alles en iedereen, maar Nederland heeft ook een plicht naar de eigen bevolking, en die is al jaren zoek. De EU en onze slappe politici zijn debet aan deze ellende, ze zorgen zelfs dat de autochtone bevolking in het gedrang komt door het niet durven optreden, hoogstwaarschijnlijk een duister plan!

lanexx | 23-11-14 | 10:44

@Asmodean | 23-11-14 | 10:37
Met de hoeveelheid geld die 'vluchtelingen' betalen aan mensensmokkelaars ($1000, minstens) kunnen ze toch aardig wat opbouwen in eigen regio.
Of wil je dat aspect gewoon niet zien?

necrosis | 23-11-14 | 10:43

Wat een toestand. Ik hoorde dat de ruzies gaan om wie er het eerste uit de plee mag drinken.

Rien7847 | 23-11-14 | 10:43

De toekomst van Nederland is mooi :-)

Dirk III | 23-11-14 | 10:42

Asmodean | 23-11-14 | 10:37
De overheid heeft er ook geen problemen mee onze ouderen in hun eigen pis en stront te laten zitten, als gevolg van de bezuinigingen. Ook niet erg humaan.

benrod | 23-11-14 | 10:42

Multimiljonair Marcel van Dam (PvdA/Vara) kan in zijn riante villa op de Veluwe zeker 10 asielzoekers bergen. Doet hij vast wel, want hij is een principiële socialist. Toch ?
Zijn riante villa +++ www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/10/...
Eén van zijn favoriete uitspraken in een debat:
''Voor mij is iedereen gelijk. Behalve de minderwaardige mensen, die niet.''
Nou laat maar zien Marcel !

duitse herder | 23-11-14 | 10:42

Ik ken iemand die een hoogopgeleide vluchteling uit het Midden-Oosten in zijn huis heeft opgevangen.
Dat is natuurlijk iets andere koek dan een Eritreer die niet weet hoe een wc werkt en aan het zuipen is.
Laat idd de politici en linkse elite maar eens daad bij het woord voegen. PVDA/CDA/SP/D66/CU/GROENLINKS politici, linkse bakfietsmoeders in Amsterdam, de hele linkse kliek van de publieke omroep zoals marcel van dam en paul witteman, moeten hun huis openstellen. Deze mensen zijn toch vluchteling en zielig? Laat vooral de Somalier en Eritreer bij deze mensen logeren, kunnen ze eindelijk ondervinden wat nou die verrijking precies is.

Julia | 23-11-14 | 10:39

Ik voorspel, de toestroom gaat Bijbelse proporties aannemen. Niets staat honderdduizenden Syriers ( maar ook Afghanen, Irakezen, Erietreers en Somaliers meer in de weg om naar Nederland te komen. Hier wachten economische voorspoed, bestaanszekerheid en voorheen ongekende toekomstmogelijkheden voor hun kinderen. Er is de zekerheid van een verblijfsstatus, aanvankelijk voor bepaalde tijd, maar dat staat in Nederland gelijk aan permanent. Zelfs een tijdelijke status geeft je het recht je hele familie over te laten komen. Velen va de honderdduizenden in de vluchtelingenkampen in Jordanie en Turkije bereiden zich door bijeensparen van noodzakelijke som geld voor georganiseerde reis voor op immigratie naar Nederland en vgl NW Europese landen. Besef van oorzaken en gevolg van nakende massa-immigratie urgentie van te nemen maatregelen zal toch snel tot beleidsmakers moeten doordringen. Men laat het nu allemaal gebeuren. Een dramatisch staaltje politieke onverantwoordelijkheid.

justinianus | 23-11-14 | 10:38

Ik stel voor dat ze in Bilthoven, het epicentrum van D66, een ultragroot AZC bouwen. Daar over het spoor links, juist, bij die villa's. Kunnen ze elke dag met wat extra doses Tolerantie® tevreden uitkijken over het ultieme aspect van de Multiculturele Samenleving.

LanzVonLiebenfels | 23-11-14 | 10:38

Toch knap dat een minderheid iets voor elkaar krijgt waar de meerderheid niet op zit te wachten in een democratisch land.
Daarnaast zou elke vorm van wangedrag en criminaliteit beloond moeten worden met uitzetting en nooit meer terugkomen.

Tremor | 23-11-14 | 10:37

Outsider-Inside | 23-11-14 | 10:36
Welke 'democratische wetten' worden precies keer op keer terzijde geschoven?

Asmodean | 23-11-14 | 10:37

Leuke spin weer Greetje, net of Teeven hier blij mee is. Niemand is blij met de opvang van asielzoekers, maar in het geval de extreme situaties waar deze mensen uit vertrokken zijn is het het enige wat je als humaan mens kunt doen.

Asmodean | 23-11-14 | 10:37

Het is te laat, dit komt niet meer goed. Wie staat er op om het protest hier tegen te leiden? Plak op iedere school en bij iedereen die zijn kinderen in een veilig land wil laten wonen een waarschuwing. If we tolerate this, then our children will be next!

Lizard King | 23-11-14 | 10:36

De overgrote meerderheid van Nederland wil dit niet, maar het extreem ondemocratische COA (een waar graai-baantjes paradijs voor overtollige PvdA-ers) weet alle democratische wetten keer op keer terzijde te schuiven en voert de invoer van asielzoekers nu stevig op om zo de bevolking snel te kunnen overrompelen en geen tijd te geven om hier effectief iets tegen te kunnen ondernemen overgoten met een politiek correct zieligheids-sausje om maar belastinggeld te kunnen blijven graaien. Ondemocratische voldongen feiten politiek van het zuiverste soort dit.

Laten we beginnen met het ontmantelen van het COA en alle subsidies aan dit soort instanties stop te zetten en al dat bespaarde geld (miljarden euro's) te geven aan de nieuw op te richten organisatie COAR (Centraal orgaan Opvang Asielzoekers in de Regio).

Outsider-Inside | 23-11-14 | 10:36

En COA liegt weer, tijd voor een grondige hervorming van dat criminele apparaat.

smdyasc | 23-11-14 | 10:35

@ Bakito | 23-11-14 | 10:18

Beter reactionair rechts dan lafbekkend links.

En zoals de verkeerswet ook al zegt - rechts heeft voorrang.

Snackbar van Allah | 23-11-14 | 10:35

Er wordt gesteggeld over de grenzen van toelaatbaarheid. Je moet gewoon helemaal niemand meer binnenlaten, de zielige zorgbehoevende mens is er wat mij betreft meer dan genoeg. Als bv. de US, of Spaans Marokko(Melilla), hun ¨muren¨ niet zouden ¨onderhouden¨, dan zou de tsunami aan welvaartszoekers helemaal niet te harden zijn. ¨Drie keer is scheepsrecht¨ is inmiddels dus 40.000 keer gepasseerd.

chicago river | 23-11-14 | 10:35

Alcoholverbod. Waarom niet een zakgeld verbod. En waarom zet je die Eritreers niet gewoon bij de leden van het kabinet in de tuin, de Syriërs kunnen dan gewoon bij de policor vluchtelingenknuffelaars gaan wonen. Probleem opgelost. Het coa niet meer nodig. Gelijk een miljardenbezuiniging.

Rest In Privacy | 23-11-14 | 10:34

@Beaulefermier | 23-11-14 | 10:23
Zelfs schijten op een echte plee hebben sommige niet geintegreerden moeite mee.
Ik had destijds een collega uit Irak of Iran die gewoon met zijn schoenen op de wc bril ging staan om te schijten.
En nee, ik heb het niet gezien, ik zag alleen de afdrukken van zijn schoenzolen op de bril.
Ben ik nu een racist als ik roep om meer 'Franse' toiletten?

necrosis | 23-11-14 | 10:34

Opvang in de eigen regio! Culturele incompatibiliteit gaat hier in Nederland tot een burgeroorlog leiden.

Antitheïst | 23-11-14 | 10:33

Gelukkig gaan al deze mensen na het halen van hun paspoort en het binnenhalen van aaaaaal hun familie (want recht op!) straks met hun boeming carrières een enorme bijdrage leveren aan de schatkist door alle belasting die ze gaan betalen. Yes!

O wacht.....

PopperFlopper | 23-11-14 | 10:32

Hah ook alles wordt gedaan om ook onze samenleving volledig te ontwrichten. Ik neem aan dat dat de bedoeling is?

roze_bril | 23-11-14 | 10:32

VVD is van de bouwondernemers en al dat zielige islamitische importvolk moet straks naast een uitkering wel een sociale woning.
Dus business, bouwen maar .. anders kan ik deze iditoterie niet verklaren.
Een simpel papiertje waarop staat 'tijdelijke verblijfsstatus voor 2 jaar en verder geen rechten' zal wel te moeilijk zijn voor die volgevreten landverraders in Den Haag.

(c)ZWITSUL | 23-11-14 | 10:32

Goed nieuws toch: weer 4000 tot 11000 draaideur-criminelen er bij!

benrod | 23-11-14 | 10:30

"
Het aantal asielzoekers in Nederland zal volgend jaar fors stijgen. Dat zei staatssecretaris Fred Teeven zaterdagavond in het radioprogramma Met het Oog op Morgen (NOS).

Nu zitten er nog 29.000 mensen in asielzoekerscentra, maar dat aantal zal stijgen tot zeker 33.000. Er zijn zelfs schattingen dat het er 40.000 worden.

"Nu wordt u weer uitgemaakt voor SP-er wegens 40.000 extra logeetjes. Pfff."

Communiceren jullie onderling wel een beetje met elkaar heren redacteuren ?

Kinner | 23-11-14 | 10:29

meneer Q | 23-11-14 | 10:21
Simpel gezegd, dit zal pas ophouden als deze stupide politici persoonlijk geconfronteerd worden, dus inderdaad in huis nemen in hun overlopende gevoel van solidariteit. Maar dat geldt natuurlijk alleen voor de achterlijke burger!
De verandering gaan zo vreselijk hard dat ik vrees dat dit een keer gaat gebeuren.

lanexx | 23-11-14 | 10:28

40.000?
Als je ervan uitgaat dat 50 á 60% bestaat uit jonge mannen vanaf 16 jaar, laten we per jaar 2 divisies van een vijandelijke stam binnen.
nl.wikipedia.org/wiki/Divisie_(landmac...)
Per jaar, dat is.

noordwal | 23-11-14 | 10:26

"Ze weten niet hoe ze een toilet moeten gebruiken, want die hebben ze niet in hun eigen land." Welkom in Nederland allemaal!!!

Lauwe Koffie | 23-11-14 | 10:25

Volgens mij zit Wilders een beetje verkeerd in zijn links-rechts-denken. De SP is niet de grootste voorvechter van massa-immigratie (Die willen al jaren de Polen het land uit). Daarvoor moet je toch echt bij de PvdA of GroenLinks zijn

frank87 | 23-11-14 | 10:25

Top voor de asielzoeker. Beetje zuipen, vechten, schijten op een echte plee, en graties geld plus emolumenten. Ja die stemmen wel pro-EU straks.

Beaulefermier | 23-11-14 | 10:23

Kaas de Vies | 23-11-14 | 10:15
Problemen ontstaan wanneer je mensen te dicht op elkaar stopt in kleine hokjes. Let er maar eens op.

De meeste maatschappelijke problemen kun je terugleiden naar de architectuur en onroerend goedsector.

Bakito | 23-11-14 | 10:22

Mooi man, mensen (waarschijnlijk veel jonge mannen) binnenhalen die niet eens weten hoe een wc werkt.
Wat een verrijking... en zoals Kaas al zegt als de multiculti daar al niet eens werkt... hoezo wel in onze samenleving?
Je moet toch echt wel gestoord zijn om mindere, achterlijke, agressieve culturen binnen te halen en die als een verrijking te bestempelen.

Julia | 23-11-14 | 10:21

Ieder gezin in Nederland verplichten 2 asielzoekers op te nemen, probleem opgelost.
Prachtig idee. Maar dat kan nog beter. Als je behalve de Nederlandse gezinnen ook de moslimgezinnen verplicht om twee asielzoekers op te nemen, dan kunnen er nog veel meer bij. Zie je wel, plaats genoeg.
=
Hahahaha... prima... we schrijven er nu wel over
maar ik zie het nog 'n keer gebeuren ook!
Toch moeten we hier een begin mee maken.
Ik stel voor de eerste asielzoekers te huisvesten bij D66 en PvdA-politici.
Ook de christelijke partijen zullen hier dolgraag aan mee willen doen.
Politici... neem asielzoekers in huis en bezorg ze een warme Kerst!

meneer Q | 23-11-14 | 10:21

Met een paar 100 gaat het al fout,laat staan met een veelvoud.Kortom 99% van Nederland wil dit niet.

van stampij | 23-11-14 | 10:19

Ieder gezin in Nederland verplichten 2 asielzoekers op te nemen, probleem opgelost.
Prachtig idee. Maar dat kan nog beter. Als je behalve de Nederlandse gezinnen ook de moslimgezinnen verplicht om twee asielzoekers op te nemen, dan kunnen er nog veel meer bij. Zie je wel, plaats genoeg.

meneer Q | 23-11-14 | 10:19

Tsja Limburg. 99% van het gedoe daar wordt veroorzaakt door alcohol.

Je kunt die gasten beter laten blowen in zo'n centrum. Maar ja, juist dat wordt steeds meer de illegale hoek in geduwd door reactionair rechts.

Bakito | 23-11-14 | 10:18

Welkom in het werklozenparadijs!

panadol | 23-11-14 | 10:17

Anders doen we toch weer gewoon een generaal pardon?

i-Wonder | 23-11-14 | 10:17

Evenals windmolens hebben we dit te danken aan het Europa van de vrede en welvaart. Kost wat, heft wat na en bepaalt wie je in huis moet nemen. En nog id de irritatiegrens nog niet overschreden.

Rest In Privacy | 23-11-14 | 10:16

Ik zeg minder, minder, minder.
Ben nu om.
De volgende keer stem ik op Wilders.

holly billy | 23-11-14 | 10:16

Ik lach Teeven niet uit hoor, hij lacht mij uit. Weet het zeker.

Truttebol | 23-11-14 | 10:16

"Ze stoppen afrikanen en syriers in 1 gebouw"

Dat werkt niet, waarom zou het dan wel werken als we ze in 1 land stoppen?

Kaas de Vies | 23-11-14 | 10:15

Ah... ik ben nog niet wakker. Hij klopt wel. Mogge!

Truttebol | 23-11-14 | 10:15

'Die Man Die Jullie Altijd Uitlachen Maar Die Het Beter Weet'

Godallemachtig... meervoud, enkelvoud... ik dacht dat alleen Quid het daar moeilijk mee had...

Truttebol | 23-11-14 | 10:15

Ze zijn goddomme nog maar net in ons land en ze ontketenen al een oorlog met elkaar.... leuk begin!

Fatwabuster | 23-11-14 | 10:13

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland