Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Irritante feministische dingetjes...

Fem.jpgOmdat de hele GS-redactie daadwerkelijk gebouwd is als Action Man-poppen is het erg moeilijk in te voelen waarom vrouwen hier behoefte aan hebben: Barbiepoppen met met acne, striae en cellulitis."Oppression is cooking being “women’s work,” while the overwhelming majority of top restaurant chefs are male. Oppression is fashion being a 'silly girl thing', while the top earning designers and CEOs in fashion are male. Oppression is reducing women to consumers profiting a male system, even in fields that we supposedly dominate." In deze gevleugelde feministische spreuk is "onderdrukking" natuurlijk nogal aan inflatie onderhevig, of sterker nog, ingeruild voor "vrije markt'. Feminisme voor en door de blanke westerse vrouw, met name de tweede golf, is met recht een van de meest succesvolle activistische stromingen ever te noemen. Nagenoeg alle doelen zijn bereikt en dit met minimale verminking en opsluiting van diens volgers. De ongelijkheid in uitkomsten is veel vaker een resultaat van de eigen vrije keus voor een deeltijd baan dan geïnstitutionaliseerd seksisme. Een hinderlijk kenmerk van ideologieën is dat deze zichzelf niet opheffen als alles bereikt is; het is immers tevens een identiteit. Maar, wellicht klopt dit niet en kunnen de onderstaande liefjes u van uw ongelijk overtuigen.
Ja, pay-inequality voor hetzelfde werk; misschien onderhandelen vrouwen gewoon slechter tijdens het solliciteren? ESA landde onlangs een satelliet op een ruimtesteen en een van de technici droeg het onderstaande fucking mooie shirt. Matt.jpg Feministen schreven vervolgens een artikel op The Verge met de titel: "I don't care if you landed a spacecraft on a comet, your shirt is sexist and ostracizing". Het "Ampelmännchen" is het een Oost-Duitse stoplicht-icoontje en een van de weinige overblijfselen uit de DDR-tijd. Maar, nu laat het seksuele Marxisme zich gelden. Een gecombineerde troepenmacht van Groenen en Socialisten uit Dortmund eist nu een vrouwenquotum voor de icoontjes: "50 Prozent Ampelfrau, 50 Prozent Ampelmann!" Maar, er is nog hoop. Er zijn truckloads aan sugar tits die niets liever doen dan de patriarch behagen en hier tussen het koken door over getuigen op Tumblr.

Reaguursels

Inloggen

"while the top earning designers and CEOs in fashion are male".
Sorry hoor, maar de mannen in de modewereld zijn vrouwen met een verdwaalde pik.

Captain Pervert | 21-11-14 | 15:26

Vrouwen die graag gewoon huisvrouw willen zijn of parttime werken is kennelijk not done volgens die gekkies. Als ik aan feministen denk dan denk ik gewoon aan lelijke gestoorde mannenhatende lesbo's. Niet aan een normale vrouw die graag doet waar ze zin in heeft. Volgens die freaks betekent feminisme niets anders dan mannen het leven zuur maken.

Laat ze druk maken om zaken die er echt toe doen zoals moslima's die zeggen niet onderdrukt te zijn door hun familie en man. Tja als de andere keuze verbanning of eerwraak is zou ik dat ook zeggen. Huidige feministes zijn lafaards.

Ansjo | 21-11-14 | 15:05

@mallekater | 21-11-14 | 07:58
Nee hoor, ze hebben allemaal dezelfde modus operandi. 1. Neem een eerste wereld probleem.
2. Zet jezelf als slachtoffer neer van dat probleem.
3. Stel onmogelijke eisen als zijnde oplossing.
4. Vraag Gratis geld want zielig en slachtoffer.

Ranja Drinker | 21-11-14 | 11:35

stomme feministen. ik wil vrouw zijn en door een echte alpha mannetje met 6pack, dikke flappenbuil grote auto en dito huis onderhouden en genomen worden...... zo moeilijk is het niet, toch?

irma zonderboezem | 21-11-14 | 09:58

Dit heeft niets met feminisme te maken. Ik heb een echte feministe gekend, en die walgde van het soort vrouwen dat op elke slak zout legde, maar die zelf eigenlijk niets konden presteren.
.
En ik wil nog even iets zeggen tegen de schrijver van deze quote:
"I don't care if you landed a spacecraft on a comet, your shirt is sexist and ostracizing".
HIJ is bezig de mensheid voortuit te helpen. Wat heb JIJ ooit gedaan dat enigszins productief was?

quantumcollider | 21-11-14 | 08:47

@mallekater | 21-11-14 | 07:58

Nee. Ik zie 'm ook, moest er ook al aan denken. Doorslaan in activisme is nooit gezond.

Truttebol | 21-11-14 | 08:44

Er mag waarheid zitten in de door jullie geciteerde uitspraken, dat van dat shirt gaat dan weer veel te ver. Het is ook nooit goed, is dan mijn reactie. Als mannen nooit meer zouden laten merken dat ze vrouwen best lekker vinden, dan zou het namelijk ook weer niet goed zijn, dat garandeer ik je. Feminisme is mooi, maar zoals bij alles: niet doorslaan, dames.

Truttebol | 21-11-14 | 08:43

Feministen en de tegenpiet-beweging.... ben ik de enige die enige overeenkomsten ziet?

mallekater | 21-11-14 | 07:58

Wat Nacho Vidal zegt. Zet meer dan 1 vrouw op een afdeling en het wordt een kippenhok. Nag nag nag... van die chronisch ontevreden types.

roze_bril | 21-11-14 | 07:54

Verder beperkt het feminisme maar al te vaak haar blik tot de gestudeerde topkaste, van waaruit je inderdaad zoiets als een carriere kunt opbouwen en je wellicht als vrouw beperkingen ervaart. Klagen over hoe er voor mannen veel meer kansen zijn, maar vergeten dat verreweg de meeste mannen in onze samenleving helemaal geen carrierekansen hebben, en gewoon al blij zijn als ze van hun werk de rekeningen kunnen blijven betalen. Alsof de mannen die in de fabriek of op de bouw werken uberhaupt een keuze hebben.

Lagonda | 21-11-14 | 07:31

Prima discussie over feminisme. Je zal toch vrouw zijn, hetzelfde werk doen als je mannelijke collega en er achter komen dat je minder salaris krijgt; dan piep je wel anders.

ristretto | 21-11-14 | 07:24

Het feminisme heeft met haar gehamer op gelijke kansen op de arbeidsmarkt de vermeende 'superioriteit' van de traditionele mannenrol eigenlijk alleen maar bevestigd.

Het was knapper (en wellicht beter) geweest als 't er in geslaagd was voor de traditionele vrouwenrol net zoveel maatschappelijke status, waardering en beloning te scheppen als voor de traditionele mannenrol bestaat. Dan maakt t *echt* niet meer uit wie de carriere heeft, en wie de zorgtaken op zich neemt.

Lagonda | 21-11-14 | 07:22

"I don't care if you landed a spacecraft on a comet"

Haha, ja. Tuurlijk. Bij de ESA moet je zijn voor ruimtezaken, niet voor de kleur van je T-short. Zweefteverij is toch echt heel wat anders dan ruimtevaart.

Mark van Leeuwen | 21-11-14 | 07:14

feMINIsten voelen zich gepakt als ze niet serieus worden genomen!
@h.a.k. blok | 21-11-14 | 02:58

*hevige aanval van moehahaha*

necrosis | 21-11-14 | 03:05

Als die feMINIsten het in Dortmund voor elkaar hebben dat 50% van het Ampelmännchen is vervangen door wezens gelijkend op feMINIsten, dan breekt voorspelbaar de pleuris opnieuw uit als die feMINIsten niet in evenredigheid herkenbaar zijn uitgedost als moslima.
Het wachten is nu nog op wanneer die idiotie niet alleen in Dort-mund heerst maar ook naar Hier-mond, overwaait als ware het vogelgriep.
Ik herhaal nog maar eens: feMINIsten voelen zich gepakt als ze niet serieus worden genomen! Vast staat ook dat ze meer kapot maken dan je lief is.

h.a.k. blok | 21-11-14 | 02:58

@McMarx | 21-11-14 | 02:46
Uiteindelijk wordt het voor iedereen ooit einde verhaal.
Voor de één wat eerder dan voor de ander.
Carpe Diem (voor mij momenteel Carpe Noctem) enzo.

necrosis | 21-11-14 | 02:57

@newray | 21-11-14 | 01:58
Monogame (witte) mannen zijn verloren. Exit, Einde nageslacht = einde verhaal.

Rest In Privacy | 21-11-14 | 02:46

Ga ik even de mist in, *totdat mannetjes die wel hem er even uit gluipen. Wees gewoon blij. Zijn wij mannen ook, over het algemeen.

Vageling | 21-11-14 | 02:33

Dacht dat we het hier over de mannenhaters hebben. Femi vrouwtjes die veel anti man roepen totdat ze dat moment hebben dat mannetjes zijn best goed genoeg. Jammer dat als je het erin steekt het besef pas komt.

Vageling | 21-11-14 | 02:28

necrosis | 21-11-14 | 02:14
Je weet het dondergoed, Je mag mee in zak van zwarte piet. Oh wacht dat is racisme. Blijft lastig reaguren. Mocht je het echt niet weten. Lutser... Ikke niet begrijpe. Zoiets toch =P

Vageling | 21-11-14 | 02:23

@newray | 21-11-14 | 01:53
Ik heb geen idee waar je het over hebt.
necrosis | 21-11-14 | 02:14
Ja enne dat geloof ik zeker..

newray | 21-11-14 | 02:18

@newray | 21-11-14 | 01:53
Ik heb geen idee waar je het over hebt.

necrosis | 21-11-14 | 02:14

newray | 21-11-14 | 01:58

Heerlijke opmerking. Lig dubbel. geweldig

Vageling | 21-11-14 | 02:04

Gaat heen en vermedigvuldig U, best wel een kudtopdracht als je monogaam bent..

newray | 21-11-14 | 01:58

necrosis | 21-11-14 | 01:48
hoeveel temps doe je dan?

newray | 21-11-14 | 01:53

wakkere_nederlander | 21-11-14 | 01:46
Zoals ik al zei. Rollenspel. Gematigd seksistisch. Vrouwtje doet haar vrouw dingen terwijl mannetje zijn man dingen moet doen. En niemand zeurt. Je bent altijd de lul als man. En dan? Daarom heb je feminisme maar van de mannenkant hoor je niks.

Vageling | 21-11-14 | 01:52

@kloopindeslootjijook | 21-11-14 | 01:36
Wanneer een organisatie dan eindelijk hun gewenste vrouw op die topfunctie hebben, gaan haar eierstokken rammelen.
Qua verlof ben je haar als werkgever minstens 16 weken kwijt, dus kan je op zoek naar een tijdelijke 'topkracht' (tegen topsalaris).
En na die 16 weken wil mevrouw parttime gaan werken....

necrosis | 21-11-14 | 01:48

kloopindeslootjijook | 21-11-14 | 01:36

Je draaft door. Sta je zelf bij. Laat je zelf toe. Onderschat ze niet. Laat je niet kennen. Ze zullen altijd hun vrouwelijke flauwe dingen doen. Als jij je hun ballen in glaasje geeft. Ligt meer aan de man dan aan de vrouw.

Vageling | 21-11-14 | 01:47

Heeft iemand ooit stilgestaan bij het feit dat er voor emancipatie en feminisme bijna nauwelijks familiedrama's waren terwijl het nu bijna epidemisch is?
Het een staat niet los van het ander helaas.

wakkere_nederlander | 21-11-14 | 01:46

Vrouwen moeten hun eigen leven kunnen kiezen. So far so good. Dat is iets ander dan vrouwen een ander leven moeten kiezen. Van ander wijvon. Bovendien zijn de meeste juridische opvattingen over bijvoorbeeld huiselijk geweld zwaar gekleurd door studies uit de feministische vrouwenstudieshoek. En dat terwijl vrouwen ook met mes, vuurwapen of gewoon een cursus kickboxen kunnen meppen. In minstens 50% van de gevallen. Zou helemaal niks met man-vrouw te maken moeten hebben. We zijn een beetje doorgeschoten. Idem voortrekkerij in topfuncties. Je zal maar als man je 20 jaar de pleuris hebben gewerkt, kan er een 1 of andere domme muts voor omdat er een vrouw in moet. Dat is pas discriminatie. En niet vrouwvriendelijk ook. Maar ja, veel wijvon met een partimebaantje teren lekker op de zak van hun man, 4-5 dagen per week weekend voor de rest van je leven. Willen helemaal geen topfunctie. Mannen zijn dommer dan vrouwen, wat dat betreft.

kloopindeslootjijook | 21-11-14 | 01:36

necrosis | 21-11-14 | 01:21
Je hebt er 1 tegoed van mij..

newray | 21-11-14 | 01:29

Binnen het feminisme zal er ook wel weer het nodige aan harentrekkerij en gekrab zijn van vrouwmensenego's die op de apinnenrots bovenop willen zitten wijzen hoe allemaal moet. Derhalve dat het feminisme ook bestaat omdat daarom. Het zijn tenslotte ook gewoon mensen, vrouwen.

kloopindeslootjijook | 21-11-14 | 01:25

Vrouwen zijn helemaal niet geïnteresseerd in oplossingen, gelijke kansen of gelijkwaardig loon. Enkel medelijden willen ze, dus als ze weer beginnen te zeiken gewoon "joh wat erg, meen je niet, ik begrijp helemaal hoe je je voelt.. " roepen. Zijn ze weer happy en kun je weer een tijdje verder met onderdrukken.

Harry Turtle | 21-11-14 | 01:23

Waar kan ik dat shirt kopen?
*hebbon*

necrosis | 21-11-14 | 01:21

Ik heb het voorelkaar , mijn ex en moeder van kids is compleet over de zeik. "plop"

newray | 21-11-14 | 01:00

Feministen... Dat zijn toch die spleetpiemeligen die hun rol niet willen accepteren. Je bent een vrouw mens. En dan? Hele wereld is tegen je? Ja hoor, ach rot dan maar naar je keuken. Wilde je horen toch? Voor de vrouwen die wel doorhebben dat gematigd seksistisch gezond is en erbij hoort, die hoor je niet. Mannen ook niet. Lachen het ook weg. En en zei ik nou rot naar je keuken? Ehm blijf daar ook maar weg. Je kan niet eens een ei bakken. En ga je haar eens kammen ofzo, douchen, enzo. Komen de mannetjes wel. Vaag volk die feministen.

Vageling | 21-11-14 | 00:59

Non-topic - dat gezeik van, door, voor en over femanisme.

Rest In Privacy | 21-11-14 | 00:53

-weggejorist-

Gaudeamus Igitur | 21-11-14 | 00:25

barbie: vrouwen over de zeik. onrealistisch schoonheidsideaal bla bla bla.
He man: jongetjes en mannen hebben er geen probleem mee. Onrealistisch schoonheidsideaal? So fucking what.

swift1.6 | 21-11-14 | 00:23

Feminisme is het zoveelste linkse stokpaardje dat trekjes van het fascisme heeft overgenomen nadat rechts heeft toegegeven op de geldige punten. Immers, met het behalen van de oorspronkelijke doelstelling is de beweging minder nodig, en misschien zelfs helemaal overbodig. Denk toch aan al die arme professionele boeroepers! Die zitten dan opeens zonder werk. Nou ja, ze moeten dan eindelijk eens echt aan het werk. Zelfde verschil.

Piet van het Padje | 21-11-14 | 00:21

Ik houd van vrouwen, maar niet van dit soort "feministen". Ga eens een hobby zoeken (koken?) ipv constant te lopen zeiken over vanalles en nog wat. Het interesseert me geen kut dat je je barbiepop acne hebt gegeven of weet ik veel wat. GeenStijl draagt met dit soort topics ook bij aan deze onzin. Gewoon negeren is de beste optie.

broodje_kruidenboter | 21-11-14 | 00:16

De feministes van nu bestaan uit een klein groepje wegkijkers en goedvrouwen.
De bakfietsjes, zeg maar, onder leiding van
Truus de Tuinbroek.
De bakfietsjes die massaal aangifte deden tegen: minder, minder.
Tot de tuinbroeken in de eigen buurt kk-hangjongeren tegenkomen, zoals in Ijburg.
Dan hollen ze naar de burgemeester om zich te beklagen. Omdat ze voor kk-hoeren worden uitgescholden.
En het valt niet mee om als goedvrouw ook eens mee te maken wat de rest van NL al 25 jaar meemaakt.

Jan Dribbel | 21-11-14 | 00:12

Sommige onderwerpen zijn nog te moeilijk voor de redacteur. Dit soort prutswerk hoort imho niet op GS.

eastender | 21-11-14 | 00:05

Ik herhaal de legendarische woorden van Pim Fortuyn - "Ga toch koken mensch, veel beter"
Niets aan toe te voegen.
Vrouwen die iets weten en ergens echt goed in zijn mag je zoeken met een lampje.
Meeste zijn dramaqueens waar onverschilligheid, lamlendigheid, gemakzucht, bedilzucht de boventoon voeren.
Dilettantistische poseurs met het benul van een garnaal.
Empathie, communicatie etc kun je vergeten.

Als er hoernalisten zijn die als correspondent werkzaam zijn en sinds dagen in een rampgebied zitten waar een vliegtuig is neergestort en niet eens in staat zijn om het vluchtnummer correct te reproduceren laat zich wel erg in de kaarten kijken.
Beetje niveautje schoolkrantje waar we wel op tijd sluiten zodat ik nog even mijn favoriete soap kan kijken.

said_fred | 21-11-14 | 00:03

Russells Teapot | 20-11-14 | 23:43
Feminisme is niet "Af" het is op zijn retour!
-
Ik heb 2 weken geleden nog gezien hoe alle vrouwelijke politici wilden dat een boek dat keihard voorschrijft dat vrouwen maar de helft van een man waard zijn en ze bovendien zijn eigendom zijn in de Tweede Kamer zou blijven.
In dat boek staat zelfs dat je als man je vrouw mag slaan om haar gehoorzaamheid bij te brengen!
-
Je krijgt de indruk dat de Nederlandse vrouw heimelijk maar wat graag onder de duim van een man zit.

Moi | 20-11-14 | 23:57

Vraag aan de feministen:
Worden vrouwen onderdrukt door boeren, scheten, stank, snurken en rotzooi mischien ?
www.geenstijl.tv/2014/11/shelly_viert_...
Houd er nou eens mee op, we moeten het uiteindelijk toch samen doen, mannen zijn mannen, vrouwen zijn vrouwen! Of willen jullie liever kinderen van hygienisch laboratorium zaad?
We hebben elkaar nodig, en niet alleen om af te zeiken!
Zuip een fles rose en denk hier eens goed over na, lieve feministen.

SyntaxError | 20-11-14 | 23:57

Russells Teapot | 20-11-14 | 23:43

Daarom is het ook een utopische ideologie, of althans geworden. Door te spreken dat een leer, het is zelfs een heuse academische studie of althans onderdeel van, af is of in ieder geval het beoogde eindpunt heeft gehaald, geeft wel aan dat er in essentie iets niet helemaal klopt met het feminisme. Het hamert juist op de verschillen die geen oog lijken te hebben voor de overeenkomsten of de juist fundamentele biologische verschillen.

Desmoulins | 20-11-14 | 23:55

Ik ben een leraar , verdien bijna niets maar daar gaat het niet over, pappa verdient 7 ton en vindt dat hij mij in dienst heeft. NOT.

newray | 20-11-14 | 23:54

menzo | 20-11-14 | 23:19

Dank voor de link.
Zeer interessante reacties ook.

Desmoulins | 20-11-14 | 23:50

Gewoon vrijheid..

newray | 20-11-14 | 23:45

Feministen zijn de nieuwe moslims.

Sjaak uit Dordt | 20-11-14 | 23:44

Toch ben ik het er niet mee eens dat feminisme "af" zou zijn. Kijk bijvoorbeeld naar sommige islamitische landen, hoe vrouwen daar worden behandeld.

Al lijken westerse feministes, gek genoeg, "seksistische" T-shirts prioriteit te geven, want als je kritiek uit op de islam en/of niet-westerse culturen, dan kun je je goede naam wel vaarwel zeggen in de gutmenschkringen waar deze ijdele trutjes (M/V) in bewegen.

En door heel erg boos te worden over barbiepoppen en daar heel hard over te blèren kunnen ze hun diepe schuldgevoel overschreeuwen over het feit dat ze niet-westerse vrouwen aan hun lot overlaten.

Omdat ze stiekem best weten dat ze helemaal geen feministes zijn geworden vanwege oprechte verontwaardiging over de onderdrukking van vrouwen, maar gewoon om zichzelf te kunnen wentelen in het gevoel een Slachtoffer te zijn van een Wreed Maatschappelijk Systeem. Want zelfmedelijden voelt zo lekker, helemaal als je daarvoor beloond wordt met schouderklopjes en sympathie door andere feministes en "weldenkend" linksvolk.

Russells Teapot | 20-11-14 | 23:43

Ach, feministen...
Onzekere vrouwen die proberen de schijn van zelfverzekerdheid op te houden door stoer te doen.
-
Ik kom uit een gezin met (echte) zelfverzekerde vrouwen.
Niet een vond het nodig om de feministe te spelen.
Het kwam niet eens in ze op dat ze niet gelijkwaardig zouden zijn.
Daarom hebben ze zo'n act ook niet nodig.

Moi | 20-11-14 | 23:27

"Feminism no longer speaks to women. It has become a privileged sorority for actresses, politicians, media types and academics who don’t actually like women. Especially working class women".

sultanknish.blogspot.nl/2014/11/the-un...

menzo | 20-11-14 | 23:19

Fhakker, zal ik ff uit predikker voorlezen ,

newray | 20-11-14 | 23:18

Gelukkig ben ik geen mysogynist maar gewoon een misantroop.

Zou je ook eens moeten doen.

RoBD=Skullfucker | 20-11-14 | 23:13

Vrouwen moeten kinderen poepen , eten koken , het huishouden doen en kinderen opvoeden , klaar.
En soms de man plezieren als ze geen hoofdpijn heeft.

Eurotokkie | 20-11-14 | 23:10

datzouzomaarkunnen | 20-11-14 | 22:53
Humor is voor jou niet weggelegd. Dat zou zomaar kunnen.

ITEACHYOU | 20-11-14 | 23:08

@newray | 20-11-14 | 22:49

Ja. Kinderen zijn fijn en leuk. Het geeft gezelligheid enzo. Maar papa moet niet teveel last ervan hebben en er teveel centjes en moeitje aan kwijt zijn. Dat maakt papa namelijk woest.
Maar voor de rest houdt papa wel van zijn koterTs.

Boris Poepnagel | 20-11-14 | 23:03

Vrouwen moet je van houden, niet mee in discussie gaan.

deurdrukker | 20-11-14 | 23:03

@Muxje | 20-11-14 | 22:35
Het is ook wel mooi om te zien hoe een stel mid-twintigers met pret studies en die nog geen dag in hun leven gewerkt hebben denken te kunnen bepalen hoe de rest de wereld het goed moet doen, en dat is vooral de tere sneeuwvlokjes aanbidden en op een troontje zetten omdat ze denken er recht op te hebben.

Ranja Drinker | 20-11-14 | 23:01

laten we het gewoon racisme tegen vrouwen noemen en de joden de schuld geven. klaar!!

minimá-armezusvan.. | 20-11-14 | 22:59

Je zou man en blank zijn, en nog werk hebben ook. Dan ben je dus altijd de lul :s
Ik zou ondertussen liever op een onbewoond eiland zitten voor de rest van mijn leven.
Dat gejank om niets! Kijk gewoon eens objectief naar een man en een vrouw .. zijn die hetzelfde????
Buiten dat mannen geen melkproducerende borsten hebben etc. zijn ook de genen verschillend, weten we tegenwoordig.
Dus .. waarom zou b.v. een man, die niet gemaakt is om kinderen te krijgen WEL het recht moeten hebben om dat te kunnen:
www.youtube.com/watch?v=R79yYo2aOZs
Ik PIK het niet meer dat JANKERS met grote budgetten, die volledig buiten de maatschappij leven, mij als gewone blanke man steeds maar weer als potentieel dader weg zetten.
Ik herken deze problemen NIET in mijn dagelijkse leven, en ik denk ook dat het merendeel van de mensen hier niet tegenaan loop. Dit zijn problemen gemaakt, opgeblazen, opgedrongen en STEEDS MAAR WEER herhaald door JANKERS die koste wat kost hun zin willen doordrijven.
Maar goed, wie ben ik. Let wel dat er natuurlijk gevallen zijn waar dit soort zaken "echt" een issue zijn, maar dat zijn, in mijn ogen, uitzonderingen.
Net als dat vrouwen die zelf een lamp vervangen of een stop in draaien, als er een man voorhande is, een uitzondering zijn.

SyntaxError | 20-11-14 | 22:58

Die barbiepop is prima, een stuk beter dan die anorexia spaghetti poppen. Alleen 25 euro is veel te duur. En die grappige stickers met striae en pukkels hoeft van mij ook niet. Doe dan een leuke tattoo sticker of make up ofzo.
De rest van het artikel is feministisch gezeur en nonsens.

cabbit | 20-11-14 | 22:58

-weggejorist-

Gaudeamus Igitur | 20-11-14 | 22:54

Dat zeikstuk op de Verge is zo typisch. "Meisjes krijgen te horen dat vrouwen in science nerdy en onaantrekkelijk zijn, boohoo!" Guess what, jongens krijgen het zelfde te horen. Science ìs nerdy. Maar jongens trekken zich daar niets van aan.

Het allesbepalende verschil tussen mannen en vrouwen is dat, aan het eind van de dag, voor een man telt hoe hij over zichzelf denkt, terwijl voor een vrouw aan het eind van de dag telt hoe anderen over haar denken. Mannen die het belangrijk vinden hoe anderen over hen denken worden terecht niet serieus genomen. Vrouwen wie het niets kan schelen hoe anderen over hen denken bereiken alles wat mannen ook bereiken. En er is geen man die het vrouwen belet. Vrouwen kunnen al lang gelijkwaardig zijn maar ze kiezen ervoor om mannen hun eigen tekortkomingen te verwijten.

7,62x39 | 20-11-14 | 22:53

Gisteren al mijn bijdrage gedaan aan een dergelijk topic. Ik zwijg. Trek uw conclusie ;)
ITEACHYOU | 20-11-14 | 22:33 |
Het is maar goed dat je het schrijft, anders hadden wij niet kunnen zien dat jij niets te melden had.
kneus.

datzouzomaarkunnen | 20-11-14 | 22:53

Ik heb absoluut geen behoefte aan een Barbie met acne, striae, cellulitis, hormonale problemen en de rest van de ellende. Ik wil gewoon een fris popke om leuk aan te kleden.. De rest kom ik irl wel tegen. Dit zijn dingen voor mensen met teveel tijd en geld en te weinig opgebouwde erkenning voor zichzelf.

henriette | 20-11-14 | 22:51

Boris Poepnagel | 20-11-14 | 22:44
Moraal van het verhaal. : geen kinderen krijgen , ga niet langs start en rotop.

newray | 20-11-14 | 22:49

En , Egt, heb er in de jaren 80 aan meegedaan, en Echt..

newray | 20-11-14 | 22:47

tja feministen ??

www.youtube.com/watch?v=2fc5j2XgfOg

www.youtube.com/watch?v=vLqHv0xgOlc

www.youtube.com/watch?v=N3-H23NJStA

www.youtube.com/watch?v=QJeX6F-Q63I

www.youtube.com/watch?v=pXmoclYuMR4

www.youtube.com/watch?v=wpyXhP4RChg

en zo kan ik nog wel even door gaan. Mijn Oma (rip) was boerin. Die snapte niks van vrouwen die zich liet onderdrukken nog dat een vrouw meer of minder was dan een man. Dat hele feministen is bull.Kijk naar de vrouw vandaag de dag. MEer geweld(ook onder link) meer porno, meer aanpassingen,meer zelfmoord,meer geestelijke aandoeningen, meer haat ect.

Als mensen nou eens gewoon zichzelf beleef?

Trouwens valt het jullie ook niet op dat de meeste reclames gericht zijn op vrouwen en de meeste tijdschriften ook. Had Karl Marx dan toch gelijk dat de vrouw het makkelijkste in te beïnvloeden en gevoelig voor propaganda? En daarom mannen vanaf kinds af aan opgevoed moeten worden als meisjes om weerstand tegen te gaan?

ovikanovi | 20-11-14 | 22:47

Ik pis altijd op de plee bril...... moeten die zeikwijven ook staan.

Dachthetal | 20-11-14 | 22:45

Je kan niet zeggen dat dit land er heel veel slechter uitzag met de vrouwen louter achter het aanrecht.

de Voorzittert | 20-11-14 | 22:44

Ik heb mijn dochtertjes altijd een rauwe kip gegeven. Zo rechtstreeks uit de supermarkt. Met wat lappen konden ze dat gore ding dan aankleden. Na een dag ('s zomers na 1 uur) spelen was de stank niet meer te harden en vloog de pop linea recta de oven in. En daarna naar mijn schoonmoeder als opwarmertje.

Moraal: de oudere, kado-beluste kinderen associëren verpakkingen met huidkleurige, plastic poppen nu met de kadaverlucht van rottende kippenkarkassen. Daarmee spaart papa zich veel geld en gezeur uit.

Boris Poepnagel | 20-11-14 | 22:44

feminisme heeft alles te maken met sex of het gebrek daaraan.

newray | 20-11-14 | 22:44

Wat is de oorzaak van het feminisme? Een per ongeluk opengelaten keukendeur.

carramba | 20-11-14 | 22:41

newray | 20-11-14 | 22:36
Zeker. Maar ze moeten gewoon mooi zijn en zwijgen. Als de samenleving ingericht wordt naar hun wisselende hormoonspiegels wordt het een zooitje.

7,62x39 | 20-11-14 | 22:39

@Woody_H | 20-11-14 | 22:33
Altijd leuk om te zien hoe dingen weerlegd worden.

Nacho_Vidal | 20-11-14 | 22:37

Getob altijd met die wijven.
7,62x39 | 20-11-14 | 22:33
Maar zo af en toe zijn ze echt wel leuk.

newray | 20-11-14 | 22:36

@Ranja Drinker 22:14: Niet alleen op the Verge, ook de gewone kranten schreven "misogyny is alive and well". Vraag eens wat gewone vrouwen wat ze van dat shirt vinden. Consensus: niet echt geschikt voor elk kantoor (net als een hawaii-shirt of korte broek), maar niet vrouwonvriendelijk. Gewoon tattoo-art, en gemaakt door zijn vriendin. 12 jaar en 6,4 *miljard* kilometer, en men heeft het alleen over een fucking t-shirt. En dan vragen we ons nog af wat er mis is met de wereld.

Muxje | 20-11-14 | 22:35

Getob altijd met die wijven.

7,62x39 | 20-11-14 | 22:33

Gisteren al mijn bijdrage gedaan aan een dergelijk topic. Ik zwijg. Trek uw conclusie ;)

ITEACHYOU | 20-11-14 | 22:33

@zweistein2000 | 20-11-14 | 22:30
Amerika dus....

zweistein2000 | 20-11-14 | 22:30

Ameika kennende zal binnenkort de obesitas barbie er ook wel komen :-|

zweistein2000 | 20-11-14 | 22:30

Met Vidal weet je tenminste waar je aan toe bent.Pakt brutus68 op voor verboden wapenbezit..

newray | 20-11-14 | 22:29

De laatste link op Tumblr is een vonkje van goednieuws tussen al het feminisme terreur van vrouwen die altijd zeuren en nooit luisteren.

Rest In Privacy | 20-11-14 | 22:28

@Plukkiehaar | 20-11-14 | 22:27
Fluffer.

Nacho_Vidal | 20-11-14 | 22:27

Nacho_Vidal | 20-11-14 |
Afdeling rukken en trekken zeker?

Plukkiehaar | 20-11-14 | 22:27

@brutus68 | 20-11-14 | 22:22
Nee, pornobussiness.

Nacho_Vidal | 20-11-14 | 22:23

Eerlijk gezegd vind deze poppen nu veel meer 'leven', ze zijn veel natuurlijker. Niks op tegen, dus.

Rest In Privacy | 20-11-14 | 22:23

@Nacho_Vidal | 20-11-14 | 22:15

U werkt op een kinderdagverblijf?

brutus68 | 20-11-14 | 22:22

Maar ff serieus nu. Hoorde net een 'topvrouw' aan het woord over 'bank' op Radio 1. Geen idee hoe die bank heet, vergeten, don't care.

Maar goed. Haar beste overwinning tot nu toe was het toevoegen van vrouwen (50%).

Maar wat is daar goed aan precies?

Mijn ervaring is juist dat hoe meer vrouwen op een werkplek hoe onhoudbaarder het wordt.
Gekonkel, geroddel, gezeik.

Overal bakjes met stickertjes en stickertjes op bakjes. Gewoon gezeik.

Nacho_Vidal | 20-11-14 | 22:15

Die kloof van die feministes moet gewoon goed gevuld worden, liefst met vlees van een echte vent

newtoholland.nl | 20-11-14 | 22:14

Matt Taylor dart met ruimteschepen, en gooit nog raak ook en hij luistert naar Cannibal Corpse.
.
Het artikel uit The Verge is geschreven door Chris Plante, een slappeling zonder ruggegraat die eerder als zogenaamd journalist al stukkies schreef voor Polygon, hij was een van diegene die op 28 augustus Gamergate ontketende.

Ranja Drinker | 20-11-14 | 22:14

Irritante dingetjes zijn de gelijkheid van man en vrouw, leuk is anders..

newray | 20-11-14 | 22:11

Wat ik niet snap van feministen is dat ze juist zorgen voor een kloof.

In elke laag zijn er toch...

Ho wacht eens even, geintje mensen. Vrouwen moet je gewoon volblaffen! Hatseeee

Nacho_Vidal | 20-11-14 | 22:11

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland