Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Piew piew! Beelden schietpartij No Surrender

Barre lui, die van No Surrender. Motorclubs hebben altijd een slechte naam, maar dit is No Surrender. Een mannenclub waar loyaliteit, eerlijkheid en weinig regels de norm zijn. Een club die enerzijds jihadi's afknalt in Syrië, maar tegelijkertijd graag meewerken aan een reclamevehikel van RTL Unilever met Johnny de Mol en Guus Meeuwis. Sympathiek. Begin oktober besloten een aantal leden van de leren vestjesbrigade om een conflict uit te praten bij een villa in Eindhoven. Met pistolen als mediator. De bewakingsbeelden van dat "gesprek" zijn nu verspreid door de politie, die nog op zoek is naar wat participanten. Wat ons het meest verbaast? Niet de wijze waarop motorclubs hun conflicten oplossen. Dat zal ons aan onze reet roesten, zolang ze ons er maar niet mee lastig vallen. Maar wel dat het blijkbaar mogelijk is om ongeschonden weg te komen als iemand op een halve meter afstand een pistool leeg schiet op je lichaam. We hadden geen idee dat zoiets kon. Afijn, piew piew, een kijkje achter de schermen bij een motorclub!

Reaguursels

Inloggen

hoezo motor club is onze nieuwe atletiek club voor de olympise spelen,alleen ze weten nog niet dat je met esstafette om beurten moet rennen en niet allemaal tegelijk,en no surender allicht je krijgt ze niet te pakken ,hou ze niet bij,goede klanten trouwens voor hans anders ze raken nog geen schuurdeur op meter afstand

con933477195797 | 19-11-14 | 16:07

tip voor de jongens van No Surrender die naar Syrie willen,neem wat extra ondergoed mee ,want er wordt wel eens geschoten.

Jos2797 | 18-11-14 | 23:53

Zat net naar de Rijdende Rechter te kijken. Oud omaatje wordt geterroriseerd door cultuurverrijker met kort lontje. Waar zijn de Jongens van No Surrender als je ze nodig hebt.

enkelereisretour | 18-11-14 | 23:13

Weet iemand hoe het met de hond gaat, ik maak me zorgen?

Billy Bob | 18-11-14 | 22:30

No Surrender MC becomes We Surrender MC

Twee nomads, paar FM en een aantal prospects........ en dan nog op de loop!!
Klaas, wat zei je ook alweer?? "Wij hebben niets te verbergen"

No Surrender roert zich in de zuidelijke drugswereld..... zover is duidelijk !

JTA | 18-11-14 | 20:48

Misschien moet de popo even gaan praten met de schietheren op wiens villa de bewakingscamera staat. Is maar een ideetje...

Binnenbaan | 18-11-14 | 19:13

Ik hoor hier en daar wel wat wijsheden in de reactie hoor.pistool schieten is moeilijk,in paniek pistool schieten is nog moeilijker,en pistoolschieten,rennend,duikend ,en vluchtend is de raakkans geheel nihil.

dutchzx14 | 18-11-14 | 18:42

Idd punt 22 munitie. Op 1.22 min zie je een inslag naast de boom in de aarde. Dit is overduidelijk van punt 22 afkomstig.

enkelereisretour | 18-11-14 | 17:57

.22's zijn wel leuk om stoer gaten mee in verkeersborden te schieten maar in vuurwapengevechten zijn ze dus nutteloos; minimaal 10 keer gevuurd, nul keer raak
(dat geldt overigens voor alle vuurwapens als je niet kan schieten).

hStripe | 18-11-14 | 17:53

Op 1:25 zie je schuin voor de auto, op de grond een kogel inslag.

ikkrijgjewel | 18-11-14 | 17:15

Ach, niet geschoten is altijd mis.
Wel een grappig filmpje.
Die camera zoomt ook nog eens in.
Bedient door de politie ?
Vreemd dat die twee vergeten zijn om de beelden te wissen.
Al met al een raar filmpje, riep er nou niet iemand dat het een prank was ??
Ghi Ghi.

ikkrijgjewel | 18-11-14 | 17:04

@Bakito | 18-11-14 | 11:19
vooralsnog pretendeer ik geen psychologische inzichten te hebben.
Hoewel -als elders betoogd- je met een wichelroede kunt aantonen dat er achter je eigen masker toch minstens een wat onrustige ziel huist.
Mocht met je 'Diekstra' associatie een negatieve connotatie zijn bedoeld over het werk van Diekstra. De kwaliteit van zijn inhoud stond nooit ter discussie. Ik meen dat hij ook vrij werd gesproken van plagiaat, maar dat hij hier en daar wat stukken vertaalde. Dat dit heeft geleid tot een deuk in het volledige vertrouwen dat nodig is in de wetenschap.
Maar de man heeft een stevige nalatenschap van betekenis voor de (internationale) Psychologie.

Dit geheel terzijde.

hfakker | 18-11-14 | 16:55

Vraagt niemand zich af hoe de politie aan de beelden komt? Als ik die trainingspak lui was had ik enig bewijs vernietigd. Ik ga er vanuit dat de schietmeneer uit het huis ook geen wapenvergunning had. had hij die wel dan mag je nog niet met een wapen in je broekband lopen en je mag er ook niet mee schieten.

Babels toren | 18-11-14 | 16:12

Gewoon een oefening met losse flodders. Doorlopen mensen, hier is niets te zien.

McMarx | 18-11-14 | 15:49

Kan ook een gaspistool geweest zijn.

Igor.The.Horrible | 18-11-14 | 15:34

Er wordt flink geschoten maar niemand wordt geraakt. Het lijkt wel een A-Team aflevering. Dat een aantal mannen in een busje aan kwamen, maakt het helemaal af.

Captain Pervert | 18-11-14 | 15:33

Die hond had tenminste een fijne dag.

Der Schnitzeljäger | 18-11-14 | 15:28

Dat hek. Die Mercedes. Die waakhond. Die trainingsbroeken (!).
De gemeente moet met drones geen illegaal gebouwde schuurtjes opsporen, maar gewoon letten op deze kenmerken. Inval doen, 110% kans op dikke bingo.

Captain Pervert | 18-11-14 | 15:20

Die Mercedes heb ik regelmatig zien staan in Woensel, op de hoek bij het Fair Play Casino. Zoewarte C63 AMG met dito 19" velgen.

Zal wel niet van de eigenaar geweest zijn..

MFDoom | 18-11-14 | 15:09

Rmathijs | 18-11-14 | 14:25

Hing er wel een bordje dat er camera's waren ander is het bewijs in dit kutland onrechtmatig.

doskabouter | 18-11-14 | 15:07

Zag ik daar Frank Masmeijer?

wolffman | 18-11-14 | 15:04

@matrixbluepill | 18-11-14 | 14:26
Georganiseerde criminaliteit zal altijd bestaan, en persoonlijk heb ik liever dat Nederlanders dit doen dan buitenlanders. Verder heeft de normale burger weinig last van dit soort lieden, in tegenstelling tot het ongedierte wat de straten onveilig maakt.

VerenigingVanDieven | 18-11-14 | 15:00

OEPS!!! Daar gaat het zorgvuldig opgebouwde imago van het 'oude jongens krentenbrood-cluppie' van Klaas Otto. My god, wat ben je dan dom als je in colors naar een crimineel feitje toegaat. Kom er maar in goedpraters...

Jan Gordelroos | 18-11-14 | 14:48

" Begin oktober besloOT een aantal leden van de leren.."
Foei!

drastic | 18-11-14 | 14:42

Wat zal de moeder van dat struikelende lowlife boos zijn op Benjamin omdat z'n broek weer vies is.

R.B.Scott | 18-11-14 | 14:40

Tja dat krijg je met dat achterlijke wiet beleid van de nl overheid. Geef het dan gewoon lekker vrij, dan heb je dit soort grappen iig veel minder.

Henk de Vries2074 | 18-11-14 | 14:40

Dat zijn Happy,Tig en Chibbs

Sjonnie Drama | 18-11-14 | 14:36

t.a.v. alle wijsneuzen en hun opmerkingen over niet kunnen schieten: het schijnt dat je niet per se direct dood neer hoeft te vallen wanneer je geraakt wordt door een kogel.

McNulty | 18-11-14 | 14:27

Als je weet dat je kanker hebt dan verwijder je op voorhand het gezwel en alles wat in directe omgeving daarvan groeit. Lui als deze motorclub en soortgelijke motorclubs daarvan weet je op voorhand dat ze zich in de zware criminaliteit (gaan) begeven anders hadden ze zich wel "de Engeltjes" genoemd ipv de Hells Angels. Gewoon preventief oppakken preventief en wegstoppen want aan het embleem hun club colors kun je ze al op voorhand gemakkelijk herkennen en oppakken. Met dit soort lui moet je niet afwachten tot er "iets crimineel" gebeurt want dat is slechts een kwestie van tijd. Maar deze slappe hap samenleving die zich ontpopt als grootste vijand van de gewone hardwerkende burger zal daar ook aan ten onder gaan. RIP NL. Ooit een prachtig land dat aan gort wordt geholpen door linksige begripsmensen, D666 en andere zogenaamde "intelligente" mensen.

matrixbluepill | 18-11-14 | 14:26

Mooie Mercedes, mooi hek en mooi optrekje..
Voorzien van camera's en opnamesysteem...
Niks te verbergen zeker?????

Mooi vast gelegd en al die gasten oppakken en doorlichten, ook de criminele bewonert van het optrekje.

Jammer dat ze niet vooraf bij de Pearle zijn langsgeweest, dan konden er een paar tussen plankjes worden afgevoerd.

Rmathijs | 18-11-14 | 14:25

Waarom is de beeldkwaliteit hier wel goed en die van de "openbare bewakingscamera's" die overal in Nederland hangen niet?

CynicalBastard | 18-11-14 | 14:23

'Ik heb zojuist dat RTL programma zitten kijken, zag ik daar nou Ron die nu in Irak zit bijna op het eind?'
Maline Genie | 18-11-14 | 13:06
====
Ja.

malang | 18-11-14 | 14:21

No Surrender is een nu een paar leden kwijt - als wij de woorden van Klaas Otto moeten geloven. Kijk naar dit fragment, ga naar Youtube met deze stuk eraan geplakt watch?v=7tcOXEPi7X0 en begin op 18:00 tot 18:23. Klaas Otto zegt zelf, "... ik wil het rustig en er worden geen misdrijven gepleegd onder de vlag van No Surrender.." Nou, een dikke schiet partij met colors van de club, allemaal op beeld vastgelegd...

misterbigmouth | 18-11-14 | 14:15

eerstneukendanpraten | 18-11-14 | 11:05 | | Reageer+ |
0
Ja, daarom ook geen klappertjespistool meenemen maar een automatisch geweer

deluiegriek | 18-11-14 | 14:13

Doe mij maar true detective, waar en de actie beter is, maar ook het speur werk.

Durereaguurder | 18-11-14 | 14:10

Is dat niet die hond van die rellen in Athene?

Xirdalan | 18-11-14 | 14:01

Geloof er niks van. Begint al met haarscherpe camera beelden van 2 kanten. Ziet er geregiseerd uit.

pfffft! | 18-11-14 | 14:00

Volgens mij is dat hondje een afstammeling van Rataplan van Lucky Luke.

Elspeth | 18-11-14 | 13:58

-weggejorist-

bossnl | 18-11-14 | 13:54

Dit is een in scene gezet film over Johnny & Guus (filmfragment) figuranten in een slapstick

bossnl | 18-11-14 | 13:54

Als het mijn beveiligingscamera was geweest had ik de beelden gewist.Of was het een camera van de politie?, die de zaakjes bij de villa in de gaten hield.

wakker worden | 18-11-14 | 13:35

"dat het blijkbaar mogelijk is om ongeschonden weg te komen als iemand op een halve meter afstand een pistool leeg schiet op je lichaam." Als je met één hand aan het schieten bent, mis je geheid. Alleen in films schieten mensen dan raak.

Rechtsspraak | 18-11-14 | 13:22

@Old_Spice | 18-11-14 | 12:41

Dat noemt men dus "on the job training."

Xirdalan | 18-11-14 | 13:21

Zie ze rennen ! 'stoere mannen'; zijn net maaien; als ze samen zijn durven ze alles.

cneaker | 18-11-14 | 13:17

Ik heb zojuist dat RTL programma zitten kijken, zag ik daar nou Ron die nu in Irak zit bijna op het eind?

Maline Genie | 18-11-14 | 13:06


tja die hond, raar maar daar zit ik ook het meeste mee!!!!

tussendoortje9699 | 18-11-14 | 13:04

Vreemd. Die villa-tokkies schieten als eerste, maar worden helemaal niet als daders genoemd. Zo ken ik de Nederlandse politie niet.

Piet van het Padje | 18-11-14 | 13:00

Ze schieten zo scheel dat degene met een mes gewonnen zou hebben.

Kater | 18-11-14 | 12:55

No Surrender is gewoon een gezelligheidsvereniging, snap dat nou eens!! Beetje rondhangen in de kroeg in je clubshirtje en rondrijden op opgevoerde brommers, wat is daar mis mee? Dit is gewoon weer zwaar stigmatiserend!

Paardenlullenpoetser | 18-11-14 | 12:52

@Moest dat nou? | 18-11-14 | 12:28
In dienst heb ik ook tijdens een schietoefening getracht zonder de ideale schiethouding te schieten.
Vanuit de heup zogezegd. Als het silhouet op het stuk karton een echte Rus was geweest had hij mij luidkeels uitgelachen.
Alle 5 schoten mis en zelfs de schijf helemaal niet geraakt.
Misschieten is eenvoudiger dan raakschieten.

BBmetR | 18-11-14 | 12:44

Aan hun schietkunsten en debiele parkeeractie te zien, moet dit haast wel de snorfiets afdeling van No Surrender geweest zijn.

Old_Spice | 18-11-14 | 12:41

En toch is die kerel in het blauw degene die ervoor gezorgd heeft dat hij en zijn maatje nu nog leven. Scheelde niet veel en is maar goed dat hij als eerste schoot.

ronaldnh | 18-11-14 | 12:39

SyntaxError | 18-11-14 | 12:10
Ja, meestal luidt de regel: wanneer je iets doet, dan geen hesje aan.

Wat betreft namaken: de MC komt er vrij snel achter wie dat heeft nagemaakt (sterker, dat soort bedrijfjes kijken wel link uit om opdrachten voor dit soort logo's niet eerst na te trekken bij de club zelf).

malang | 18-11-14 | 12:30

Die lange kale, Ron, zit nu ergens in Kobane.

Haricovert | 18-11-14 | 12:30

Quid schrijft de laatste tijd rake stukken over de zwakke jeugd van anno nu: vastzitten in een trein, blauwe whatsapp vinkjes, batterij beneden 10% en zo voort en zo verder. Maar de zware jongens van tegenwoordig doet het al niet beter. Misschieten op 5 meter afstand, tja. Heeft deze motorclub eigenlijk wel toelatingseisen, of is het een kwestie van loting?

Moest dat nou? | 18-11-14 | 12:28

Kijk aan: Nederland in het jaar des Heren 2014.
-
Wáár betalen wij eigenlijk al die belastingen voor?

bisbisbis | 18-11-14 | 12:22

Er was er 1 van surrender die niet wegrende, die van achter het hek staat te schieten op het laatst. Das een echte! ach al het gezeik van reaguurders dat je niet mag wegrennen als er geschoten wordt. Wat moet je dan, blijven staan??

Kater | 18-11-14 | 12:22

Die motorclub kan beter zijn naam veranderen in We Surrender.
Wat is er mis met die kerel uit die villa? Zelfs Stevie Wonder had meer geraakt.

lompe smurf | 18-11-14 | 12:20

En de hond? Die is ongedeerd gebleven?

der Schmutz | 18-11-14 | 12:19

Heeft Rutte al een inschatting gemaakt van de waarschijnlijke financiële transactie tussen beide partijen zodat die bij het BBP kan worden opgeteld?

Harry Turtle | 18-11-14 | 12:18

"Van een aantal is de identiteit bekend, maar (slechts!) 1 daarvan zit in voorarrest..."

Wat heeft die dan gedaan? Nog een boete voor 2 km/h te snel rijden 's nachts op een verlaten A2 die nog openstaat? Of een niet betaalde parkeerbon?

Alleen al bij het zien van dit soort beelden is me allang duidelijk dat de Nederlandse politie de controle over ZWARE criminelen totaal verloren heeft, als die het durven om op KLAARLICHTE dag, MIDDEN in een woonwijk erop los te knallen.

Blijf maar lekker flitsen jongens en meisjes van de politie, dan kunnen 'stoere' motorclubs lekker verder gaan met hun 'hobby.'

p.s. waarom kan het je aan je reet roesten Quid als zware criminelen midden in een woonwijk, op klaarlichte dag erop los beginnen te schieten? Beetje een rare gedachtegang...

Xirdalan | 18-11-14 | 12:12

Vermoedelijk weet de politie allang wie die lui zijn, maar maken ze van de gelegenheid gebruik om extra tipgevers te werven voor de toekomst.

Ci Ty33 | 18-11-14 | 12:11

@malang | 18-11-14 | 12:06
Aan de andere kant is het natuurlijk buitengewoon onverstandig om in je colors op zo'n "vergadering" te verschijnen.
Alles kan nagemaakt worden lijkt mij ...

SyntaxError | 18-11-14 | 12:10

Zie alleen rookpluimpjes uit de pipa's. Geen enkele kogelinslag geen enkele schotwond. Alarmpistolen en/of losse flodders dus.
Allemaal van beide partijen ? Kan geen toeval zijn. Dit is een set-up en false-flag komedie.

Herr Vorragend | 18-11-14 | 12:10

@wlodek | 18-11-14 | 11:56

Motor clubs zijn gewoon vakbonden/winkeliers verenigingen. Het antwoord van het white trash op de etnische clubjes in de concurrentie slag om o.a. de drugs handel. Als autochtone crimineel kun je anders niet op tegen de immer in groepsverband opererende allochtone criminelen.

vanhetvarken | 18-11-14 | 12:06

'Kun je zomaar aan nemen dat, omdat ze jasjes van No Surrender aan hebben, het ook echte leden van deze club zijn?'
SyntaxError | 18-11-14 | 11:36
====
Ja, dat is een veilige aanname. Je kunt als niet-lid niet aan deze hesjes en logo's komen, ze worden exclusief verstrekt door de club. Als die jou niet kennen, krijg je geen hesje of logo's.

Los daarvan is het buitengewoon onverstandig om als niet-lid je oneigenlijk te tooien met de colours van een MC (ongeacht welke MC).

malang | 18-11-14 | 12:06

Mensen die doorlopen nadat ze beschoten zijn?
Zulke duidelijke camerabeelden van een bewakingscamera??
Het is in scene gezet.

watergeus | 18-11-14 | 12:05

Klein tipje voor de zoekenden.
Struin eens wat door de foto's op de facebookpagina's van de verschillende No-Surrender afdelingen van Nederland.

bob de boarder | 18-11-14 | 12:04

Als je het Benny Hill muziekje onder dit filmpje zet heb een dijk van een kuddo topper!

Tututututututuuuuuu tatatatataaa tatatataaaaa

Joop Wezenloos. | 18-11-14 | 12:01

Van die motorclubs hebben we ook niks te vrezen. Beetje terugschieten en ze rennen als angsthazen met hun schattige hestjes weg.

Drukvandaag | 18-11-14 | 11:59

Lijkt erop dat de motormuizen verhaal komen halen over drugs oid, overrompelt door de weerstand lopen ze te prutsen.
Die komen nog wel een keer terug om het af te maken, zielig voor de hond.

Aart Z. | 18-11-14 | 11:58

Wat moet je hier nu mee, wildwest op klaarlichte dag in een ordentelijke stad. Maar wat een slechte schutters! Je zou zeggen van die afstand leg je het hele zaakje om. Het resultaat van het afschaffen van de dienstplicht en dat is jammer want aan de hele zooi daar is niets verloren.

goedemorgennederland | 18-11-14 | 11:58

Alles wordt opgeslagen en geregistreerd behalve de ledenlijst van een motor club.

Keeper | 18-11-14 | 11:56

Neuh, pluimpje op '1.26' is duidelijk geen 'inslag in de gevel'.

Zaniksmurf | 18-11-14 | 11:56

nooit begrepen dat verschijnsel motorclubs. Knullen die op opgevoerde brommers rijden zijn cool ? Als ze dat ding zelf zouden voortbewegen, ja maar een beetje gas geven maakt je superieur ?

wlodek | 18-11-14 | 11:56

Desmoulins | 18-11-14 | 11:43
Oh, voordat ik het vergeet, zo`n kiloblusser is vooral goed voor een gevoel van veiligheid. Niet vaak zie je iemand er echt iets mee oplossen. Een 6kg CO2 blusser is al in 20 seconden leeg, met 1 kg ren ik alleen maar in paniek naar buiten.

Feynman | 18-11-14 | 11:56

Van Opa Opstelten mag u zulk bezoek best een ferme tik geven, in de kraag vatten en overdragen aan de wijkagent. Succes!

Canis Spurcus | 18-11-14 | 11:54

Stoer willen doen maar er uiteindelijk als een haas vandoor gaan. Als dat nou de onderwereld van Nederland is dan kunnen we ons opnieuw gaan schamen in dit land.

Murk Ratte | 18-11-14 | 11:54

Igor Putkin | 18-11-14 | 11:52
Precies, de participatiemaatschappij, je gebruikt losse flodders en het is nog legaal ook. Het nieuwe geweldloze geweld, je krijgt net als bij de lasergamehal een kaartje na afloop met je score!

Einde van de Domheid | 18-11-14 | 11:54

De vijfde doet de VMBO avondsgool.

Joop69 | 18-11-14 | 11:54

Desmoulins | 18-11-14 | 11:43
Ja ik kan mij meer anti kraakbureau`s herinneren die de rookmelder meegeven aan de bewoners. Punt is alleen dat zo`n losse melder vooral zin heeft als die strategisch geplaatst is in een woning die ruim een uur brand gescheiden is van de buren.

Voor een pand als dit, wil je alle gangen gekoppeld hebben, gaat er eentje af dan allemaal. Volgens het nieuwsbericht werden ze wakker door de brand zelf en niet het brandalarm. Ik kon ook niet op p2000 de automatische doormelding vinden die het bejaardentehuis verplicht gehad heeft.

Of de verslaglegging schiet ernstig tekort, of de brandveiligheid.

Feynman | 18-11-14 | 11:54

Heftig. Wel goed dat ze geen beroep doen op maatschappelijke instanties maar zelf een oplossing zoeken voor hun conflict.
Echte kerels.

Igor Putkin | 18-11-14 | 11:52

Was het een oefening met losse flodders?

Verwilder(s)t Niet | 18-11-14 | 11:51

Tip voor de politie:
Ledenlijst van No Surrender kan uitkomst bieden.
Oh wacht. Dit is Nederland waar politie zijn best doet GEEN onderzoeksresultaat te behalen en reorganiseert om SLECHTERE resultaten te behalen.
Daarna doet Justitie zijn best om mensen zo veel mogelijk uit de gevangenis te houden of als het onvermijdelijk is dat ze eventjes staatshotel geboekt krijgen ze zo snel mogelijk weer (on)begeleid met verlof te sturen.
Tsja. Het heeft totaal geen zin om politie te helpen als er zo met verdachten word omgegaan. Naast het feit dat je in de realiteit van alledag wel risico's loopt als je praat.

Helder Groentje | 18-11-14 | 11:51

Maar gelukkig hebben we er geen last van.
Het zal wel over gestolen motoren gaan.

miko | 18-11-14 | 11:50

De vijfde man vlucht de bosjes in als het schieten begint... proest!

Hoe krijg je het voor elkaar om te missen als iemand 1 meter bij je vandaan staat. Geen echt zware jongens dus, maar meer een aflevering van de A-Team.

Anarcist | 18-11-14 | 11:49

"No Surrender"?? 10 tegen 2 en ze rennen als hazen....

RonnieKray | 18-11-14 | 11:48

Hij draagt het logo dus is lid.
Jeemig zeg... CSI Brabant?
Misschien was het wel een Jehova getuige die een motorbende de zwarte piet wilde geven!
Je weet het niet hè!

Einde van de Domheid | 18-11-14 | 11:48

Wel een geruststellend idee dat ze niet kunnen schieten. Als doelwit dan, want als onschuldige voorbijganger ben je je leven niet zeker.

exkoppijn | 18-11-14 | 11:48

HMPFFF
Politieproducer = Politieproducent....
achgut komen die pliesies van hem af....?

Verwilder(s)t Niet | 18-11-14 | 11:47

Misschien moeten criminele organisaties zoals No Surrender toch maar eens overwegen om tijdens het uitvoeren van criminele handelingen de club, sekte whatever, minder zichtbaar te vertegenwoordigen.

Desmoulins | 18-11-14 | 11:46

Pistolen noemen ze niet voor niets proppenschieters.

lulleficatie | 18-11-14 | 11:43

@ Feynman

Als voormalig huurder van Camelot beheer kan ik u mededelen dat een rookmelder en mini-brandblusser aan iedere nieuwe bewoner worden uitgereikt. Het lijkt mij dus zeer twijfelachtig dat de overdracht aan de bewoners van het asielzoekerscentrum te Eindhoven niet heeft plaatsgevonden.

Het is overigens opvallend dat men blijkbaar geen rekening houdt met het gegeven dat pistolen niet louter dienen om mee te dreigen. Wat een slapstick van de heren. Schietles is geen overbodige luxe voor deze treurniswekkende heerschappen.

Desmoulins | 18-11-14 | 11:43

Tot heel binnenkort.

Ko Ranzig | 18-11-14 | 11:42

Scene van Comedy Capers. Villa bij Hans Klok in de straat en die herder heet Foetsie.

Canis Ferox | 18-11-14 | 11:42

Welk strafbaar feit is er in het filmpje te zien? Er is niemand beschoten.

tipo | 18-11-14 | 11:42

Het babbeltje zal vast geen korte discussie voor en tegen Zwarte Piet zijn geweest.

Haringkoning | 18-11-14 | 11:39

Meld misdaad anoniem? Geen misdaad gezien in het filmpje. Politie: ga boeven vangen.

7,62x39 | 18-11-14 | 11:39

@ Michiel de Kater | 18-11-14 | 11:36

Tja, als ik die hond was en ik zag dat stelletje stumpers bij elkaar zou ik ook denken zoek het lekker uit met je zooitje ik ga een bot op- dan wel begraven

Capt. Iglo | 18-11-14 | 11:38

afrekening in het criminele circuit dus?
Ik zie het probleem niet zo.
Zolang ze dat niet midden in een drukke woonwijk doen mogen ze van mij hun gang gaan.

--sql error-- | 18-11-14 | 11:37

Kun je zomaar aan nemen dat, omdat ze jasjes van No Surrender aan hebben, het ook echte leden van deze club zijn?

SyntaxError | 18-11-14 | 11:36

Waakhond? Hij gaat nog net niet op zijn rug liggen om eens lekker geknuffeld te worden...

Michiel de Kater | 18-11-14 | 11:36

Kijk hem krabbelen op de grond om door de poort te komen..... hahahaha.
Piew, piew.... en deze "helden" van No-Surrender gingen toch ook "helpen" (cowboy-tje spelen) tegen IS !?!?
Jezus man het lijkt wel een slechte comedy.
---
Tip van Bob aan deze "Zware Jongens" hahahaha
Zoek gewoon een baan en leuke vrouw en ga genieten van het leven.

bob de boarder | 18-11-14 | 11:34

Het is "besloot een aantal leden", niet besloten.

van Oeffelen | 18-11-14 | 11:27

Plakplaatjes, oorringen, paardestaartjes, lederen hesjes.
Zielige stoere kneuzen. Ziek.

Normpje | 18-11-14 | 11:26

Ik heb de laatste aflevering van SoA gezien en ik kan jullie vertellen dat die dat iets anders deden.
Niet geschikt voor Garoïden trouwens, die laatste.

Cuyahoga | 18-11-14 | 11:26

Vond het filmpje eigenlijk wel grappig ze gaven zich ook niet over ze scheten zich in de broek en maakten dat ze wegkwamen

Jos2797 | 18-11-14 | 11:25

Die politieproducer (een functie binnen de politie die mij tot op heden nog onbekend was) zou zo maar is de jongere look-a-like van Joost Prinsen kunnen zijn.

Meuglyforyou | 18-11-14 | 11:24

Waar blijven de leernichten hier die blijven beweren dat het gezelligheidsverenigingen zijn die toevallig graag aan motoren sleutelen? Nou?

Charles de Batz | 18-11-14 | 11:21

Abu al Uitkering | 18-11-14 | 11:14

Het was te koud.

doskabouter | 18-11-14 | 11:19

Dus we moesten in NL ook maar eens aan de wapens net als in de USA, beschermen tegen lui met wapens is door ze zelf ook te mogen hebben anders ga je het niet meer na kunnen vertellen, al vallen er bar weinig slachtoffers in dit filmpje ?

Janus X | 18-11-14 | 11:19

hfakker | 18-11-14 | 10:55
Je hebt duidelijk je roeping gemist: die van psycholoog van het nivootje Diekstra. *ghehe*

Bakito | 18-11-14 | 11:19

@Cuyahoga | 18-11-14 | 11:13
Dat beroep is tuinder. (speciale plantensoort)

TheEgg | 18-11-14 | 11:15

Slechte schutters. Faalhazen dus.
+1 voor de Mechelse herder die als enige niet mis hapt.

Lichtstadfan | 18-11-14 | 11:15

Ik heb precies 0 motors kunnen tellen in dit filmpje van deze "motorclub".

Abu al Uitkering | 18-11-14 | 11:14

Als ik alle gebeurtenissen mbt tot afrekeningen, mishandelingen, sinterklaasdemo van de laatste weken op een rij zet .. denk ik ... wat zijn we een mooi land.

doskabouter | 18-11-14 | 11:13

Mijn zoon zit nog te dubben over zijn studiekeuze, dus die heeft een paar vraagjes:
Welk beroep is dat ook al weer dat je in een trainingspak kan rondlopen in een dikke villa met een mercedes voor de deur?
En, niet geheel onbelangrijk, hebben die gasten niet extra veel last van de vakantiegeld-maatregel van Wiebes?

Cuyahoga | 18-11-14 | 11:13

Dat zijn gewoon waterpistolen. Dankzij de waterdichte wetgeving van Nederland hebben criminelen namelijk geen vuurwapens.

TheEgg | 18-11-14 | 11:11

Even een ander puntje. De mensen wiens identiteit al bekend is, zijn onherkenbaar gemaakt prima. Daarvan heeft 1 bewoner en 2 aanvallers geschoten. Waarom zit er dan slechts eentje in voorarrest? Vuurwapenbezit is al genoeg voor verlengde hechtenis.

Of zijn twee van deze drie nog voortvluchtig? Dan is het vreemd dat hun identiteit niet wordt onthult om ze te vinden. Zijn toch vrij gevaarlijke figuren. Of wil de politie ze niet alsnog aanhouden? Infiltrantje die met losse flodder schoot? Informantje?

Vragen, vragen, ... This doesn`t add up.

Feynman | 18-11-14 | 11:11

@Mac The Ripper | 18-11-14 | 10:46
Ik denk eerder inslag van een kogel in de gevel.

Hobbykip | 18-11-14 | 11:10

Inderdaad die arme hond, maar waarom werden de baasjes van die hond toch zo bedreigd door een halve motorclub... o wacht ff hetzelfde verhaal als toen in Tokkie brabbelend die moeder en dat kindje overvallen werden was ook in Opsporing Verzocht vorige jaar maar ja.. dat is daar een gedoogbeleid he, selectief door de politie dat dan weer wel.Soort van staatskwekerijen maar dan anders.

pinkelotje | 18-11-14 | 11:10

Handig, zo'n hond. Totaal nutteloos.

Snackbar van Allah | 18-11-14 | 11:08

et zaakje stinkt wel aan alle kanten natuurlijk, twee vna die tokkies met blaffer op zak in een dusdanige villa?

Denk dat de plissie ook daar maar ff in de kelder moet kijken.

TheJesseJ | 18-11-14 | 11:07

hahaha, de vijfde man kiest eieren voor zijn geld !

Mayer001 | 18-11-14 | 11:07

* "een" omhoog gooit*

Capt. Iglo | 18-11-14 | 11:07

Wat een stel droeve kadavers die scooterlieverds.. mijn hemel.
Die gaan tactisch ook niet veel klaarmaken in Irak of Syria als dit de norm is.
En voor een club die de naam No Surrender draagt...

CumGranoSalis | 18-11-14 | 11:07

Ongeschonden? Wie zegt dat? Ik vind het nog het zieligst vor die hond btw...

Izbut | 18-11-14 | 11:06

Mac The Ripper | 18-11-14 | 10:46

Ik denk dat het inslag is (in de muur)...

Capt. Iglo | 18-11-14 | 11:06

Mis het vuistje van Hans (Kiev) van Baalen.
Lekker low profile...

clabamsk | 18-11-14 | 11:06

Als je echt uit noodweer moet schieten is de adrenaline inmiddels gaan werken en schiet je met een verkrampte wijsvinger en krijg je automatisch een flinke afwijking naar links of rechts naar gelang je rechts danwel linkshandig bent. Echte kneusjes schieten ook nog eens omhoog. Alleen geoefende schutters kunnen dit voorkomen omdat ze regelmatig oefenen op noodweerschieten.

eerstneukendanpraten | 18-11-14 | 11:05

Midden in een woonwijk, wat een helden. Zal ook netjes met wit geld betaald zijn, die villa, patserbak en de anabooltjes. Daar woon je dan naast met je tophypotheek, leasebak, kutbaan en twee rebellerende pubers.

Het lukt ook niet echt veteranen terug te krijgen in de normale burgermaatschappij. Ik zie geen enkele chopper, ik zie wel de vuurwapentechniek van onze helden bij drie van de aanvallers. Helaas zit iedereen tof te doen, want ondanks de duidelijke overmacht wordt de aanval afgebroken. In vuurwapens drie of vier tegen 1.

Intelligentie van een gekookt ei om met twee auto`s naar de plaats delict te gaan en die vooruit op de steeg elkaar vast te zetten. Dan is snel weg een stuk moeilijker.

Derde filmpje in de playlist is het potentiële Asielzoekerscentrum in Eindhoven dat de fik in ging. Ook zo`n verrassing. Dom dat Camelot hun anti kraak slaafjes niet voor een tientje een rookmelder meegeeft. Lijkt me een gevalletje nalatigheid.

Het is weer een peppie en kokkie dagje.

Feynman | 18-11-14 | 11:04

En maar blijven roepen dat ze zo goed bezig zijn, stelletje pubers!

Mayer001 | 18-11-14 | 11:04

Die hond doet de grote verdwijntruc. Hij valt aan en plotseling helemaal verdwenen. Knap! (2:18)

Jaennou? | 18-11-14 | 11:02

1. Afrojack ?
2. Dean Saunders ?
3. Lijkt op Snoop Dog

Barbarous_Relic | 18-11-14 | 11:00

Ze noemen zich No Surrender maar schijnbaar dat ze zich toch wel vaak makkelijk overgeven aan de politie.

Abu al Uitkering | 18-11-14 | 10:59

Tja in het echt ziet een schietpartij er natuurlijk niet zo tof uit als in een film.

Kosmos | 18-11-14 | 10:58

Als ze zo weg zouden sprinten bij gevechten in Syrie ben ik bang dat de meerwaarde daar ook nihil is.
Maar ze mogen zich als straf daar wel bewijzen als ze hier opgepakt zijn.

drekzooi | 18-11-14 | 10:57

divine intervention ...... je weet toch!

Hobbykip | 18-11-14 | 10:57

Zo werkt het bij the A-team toch ook?

Pierke Smulders | 18-11-14 | 10:57

Die herder. Daar ging het mij om. Raar eigenlijk, dat je meer om beesten geeft dan om je medeprimaten met een jasje. Hebben er daar meer last van?

lastampa | 18-11-14 | 10:56

Raar idee dat zo'n Kwidt het aan zijn reet zal roesten hoe groepen (welke dan ook) elkaars conflicten oplossen; 'zolang ze hem er niet mee lastig vallen'.
Maar om de haverklap groepen gelovigen (ook die zonder conflict) verbaal verkracht, op momenten en om dingen die hem zeker niet lastig vallen.

Meer bijzonder, waar hij vroeger actief aan bijdroeg en over publiceerde.
Als een voormalig balletfan die ineens fanatiek basketbal promotor en ballethater wordt. Of zoiets.
Vragen, vragen, vragen.

hfakker | 18-11-14 | 10:55

Lijkt wel een aflevering van the a-team.

weer gillers | 18-11-14 | 10:54

Goede kwaliteit van de beelden, verder lijkt het een beetje gespeeld.

smdyasc | 18-11-14 | 10:54

Haha die vijfde heeft wat uit te leggen aan z'n maten.

Waldkorn | 18-11-14 | 10:53

Die waakhond mag ook wel even op puppycursus

Drs. Lampelul | 18-11-14 | 10:52

Ik dacht dat die gasten geen pistolen nodig hadden.
Jammer hoor!

pibasso | 18-11-14 | 10:52

hahaha dat is hem van OVB Taskforce! Moet die gozer niet naar vuurwerk gaan zoeken?

kaasindekoelkast | 18-11-14 | 10:52

@sigaar_konthaar | 18-11-14 | 10:49
+1, gewoon +1

MarcS | 18-11-14 | 10:51

Zie Pulp Fiction, daar gebeurt het ook.

robert1 | 18-11-14 | 10:51

Schutters van niks en een waakhond van niks. samengevat; niks dus.

man on the edge | 18-11-14 | 10:50

Als de hond maar ok is ... niet echt een waakhond, wel een bijtertje ...

Center | 18-11-14 | 10:50

Voor een clubje die no surrender heet gevens ze het wel erg snel op...

sigaar_konthaar | 18-11-14 | 10:49

Schele neten, allemaal!!1
En als ze bewust misschoten, dan hun padvindersbadges innemen en een verwijsbrief voor de poesjesclub meegeven.

Dhr. M.A.R. Ginaal | 18-11-14 | 10:49

Check ook die rookpluim uit het raam op 1:26
Ik zeg shotgun.

Mac The Ripper | 18-11-14 | 10:46

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken