Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Ingezonden. Brief du Jour

zesluikjeoverderechtsstaat534.jpg"Geachte redactie van GeenStijl, bijgevoegde afbeelding [klik voor groot - red.] prijkt op de poster waarmee we onze algemene ledenvergadering aankondigen. Een van de doelstellingen van de Belangenvereniging Druggebruikers MDHG is legalisering van drugs, onder andere (onder vele andere!) vanwege het feit dat een verbod tot grootschalige corruptie leidt. Een toepasselijk plaatje derhalve. Omdat veel van onze leden dak- of thuisloos zijn, hangen we deze poster ook op bij Amsterdamse inloophuizen, nachtverblijven, etc. Bij een van die instellingen waren vanochtend twee agenten van bureau Linnaeussstraat (u weet wel, de straat waar Theo van Gogh een kleine 10 jaar geleden is vermoord), die de beheerders sommeerden de poster weg te halen. Tenminste drie van de zes plaatjes zouden strafbaar zijn, onder andere vanwege godslastering. Het is begrijpelijk dat zij hierop besloten de poster direct weg te halen (ze moesten wel), maar gelukkig hebben zij ons daar wel van op de hoogte gebracht. "Ik heb toen zelf contact opgenomen met bureau Linnauesstraat, waar mij in eerste instantie duidelijk werd gemaakt dat de poster als aanstootgevend werden ervaren en daarom weg moest. Op doorvragen bleek dat die aanstoot alleen door de agenten zelf werd ervaren en na opmerkingen dat de politie niet het recht heeft dergelijke posters te verwijderen (aantasting vrijheid van meningsuiting, vereniging, vergadering etc), werd gevraagd of ik teruggebeld kon worden. Twee uur later kreeg ik het niet verrassende antwoord dat na overleg met de afdeling voorlichting in was gezien dat de posters niet strafbaar waren. Maar ik kreeg daarbij wel het dringende verzoek om wat meer respect te tonen: "Wat zou u er van vinden als u in één van de getoonde beroepsgroepen werkzaam was?" Op mijn wedervraag of mijn analyse juist was dat de posters niet verwijderd hadden hoeven worden, moest de man toegeven dat dat niet had mogen gebeuren. Maar dat gebeurde dus wel." Met vriendelijke groet, Dennis Lahey, Directeur Belangenvereniging Druggebruikers MDHG

Reaguursels

Inloggen

Kippen!

Woods | 21-10-14 | 10:51

moet het mogen? Ja, al vind ik het wel lafjes dat er wel wordt uitgehaald naar de kerk en de nederlandse justitie terwijl we allemaal weten dat veel zooi via islamitische landen naar nederland vervoerd wordt en gebruikt wordt om terroristen te financieren en hiervan niets terug te zien is op de poster.
De Boodschap zelf? Ja, illegale drugs zorgt er voor dat er corruptie is, klopt. Echter kun je die zelfde tekening maken met pedofielen.

swift1.6 | 21-10-14 | 10:24

BenBinnen | 20-10-14 | 23:49
*grijns* ... u let goed op ... nou, met een beetje MAO-remmers d'r bij dan ...

Lagonda | 21-10-14 | 09:37

dag Dennis,
Leuke poster, wel iets te makkelijk, altijd weer die Paus.
dus hup, de volgende wat meer een afspiegeling van de samenleving en waag een gokje met 'n Imam.

daaag

Cousin Eddie | 21-10-14 | 08:06


ristretto | 21-10-14 | 07:04

Joris heeft het er maar druk mee!


*koggie intapt*

eerstneukendanpraten | 21-10-14 | 07:57

Lol, als het topic over drugs gaat krijg je dus onsamenhangend geleuter. Lees de draad maar terug. Morgen iets over drank? En... Newray, misschien eens minder om Joris vragen en van de drank snoepen?
*slingert de machine aan en maakt cappuccini en espressi per tutti*
Neem een zwaar ontbijt dan blijf je langer staan in de Storm.

ristretto | 21-10-14 | 07:04

-weggejorist-

newray | 21-10-14 | 05:46

-weggejorist-

newray | 21-10-14 | 05:36

-weggejorist-

newray | 21-10-14 | 05:19

-weggejorist-

newray | 21-10-14 | 05:01

-weggejorist-

newray | 21-10-14 | 04:43

-weggejorist-

newray | 21-10-14 | 04:40

@newray | 21-10-14 | 03:18
Ik begin me een beetje zorgen te maken over jouw. Zit jij nu bezopen een boot te varen? Pas maar op dat je niet over boord lazert bij het pissen.

Rest In Privacy | 21-10-14 | 04:22

Intreden bij de politie mag als je MAVO niveau hebt. Niet minder maar ook niet veel meer. Dat zegt al genoeg.

Rest In Privacy | 21-10-14 | 04:16

-weggejorist-

newray | 21-10-14 | 04:13

-weggejorist-

newray | 21-10-14 | 03:49

-weggejorist-

newray | 21-10-14 | 03:43

Als tattooboer eventjes gaat pissen, dan moet de rest van de reaguurders eventjes pauzeren.

Jan Dribbel | 21-10-14 | 03:39

-weggejorist-

newray | 21-10-14 | 03:37

@tattooboer | 21-10-14 | 03:32
En toch mag ik die gozerT wel.... nog eentje dan:-) youtu.be/OVe7dnAXM3s

INH.30CL | 21-10-14 | 03:34

@Vageling | 21-10-14 | 03:18
Ik word alleen kotsmisselijk van halve garen die wel klakkeloos de patenten van anderen volgen. Zonder zich af te vragen of het wel goed is. Ik zei toch, zo veel dommen, dat je het bijna niet geloofd.

tattooboer | 21-10-14 | 03:34

@Vageling | 21-10-14 | 03:18
Stel ik dat ergens dan?

tattooboer | 21-10-14 | 03:33

@INH.30CL | 21-10-14 | 03:19
Duidelijk. Ik was binnen 2 minuten weggeweest. ben slimmer dan deze dommerik.

tattooboer | 21-10-14 | 03:32

-weggejorist-

newray | 21-10-14 | 03:27

-weggejorist-

newray | 21-10-14 | 03:18

tattooboer | 21-10-14 | 03:16
Ik heb geen patent nee. Jij wel?

Vageling | 21-10-14 | 03:18

@Vageling | 21-10-14 | 02:56
Wat een misser. je bedoelt natuurlijk de GGZ, en hey, heb jij een patent op de realiteit? Heeft hun godje dat? heeft de politie of de politiek dat? dacht het niet!

tattooboer | 21-10-14 | 03:16

Hey Dennis Lahey ga eens snel opzouten met je legalisering voor drugs. Help je leden (dak en thuislozen) nog verder naar de tyfus met je drugs.... goed man voor jou! als ik zo'n poster tegen kom in mijn stad haal ik hem ook weg, niet vanwege laster maar vanuit een gezond verstand.... mongeaul!

INH.30CL | 21-10-14 | 03:15

@Vageling | 21-10-14 | 02:56
Ho, ho, Vageling. Tattooboer heeft gewoon gelijk. En hij formuleert het origineel. Hulde, Tattooboer!

Maar hij zegt in wezen hetzelfde als W.F. Hermans: we worden omringd door gevaarlijke gekken.

Geen speld.
- mit dir Lili Marleen, mit dir Lili Marleen -

Lewis Lewinsky | 21-10-14 | 03:12

@Vageling | 21-10-14 | 02:56
Een gesprekje met GU wil ook nog wel eens helpen....

necrosis | 21-10-14 | 03:00

tattooboer | 21-10-14 | 02:49
"hun godje", man ga eens naar de huisarts voor een doorverwijzing naar de GGD ofzo. Realiteit is jou vreemd.

Vageling | 21-10-14 | 02:56

@tattooboer | 21-10-14 | 02:49
Moet jij niet even een rondje gaan lopen?
Wat frisse lucht zal je goed doen.....

necrosis | 21-10-14 | 02:56

@necrosis | 21-10-14 | 02:46
In het feit dat als we met zijn alleen deze interruptie niet meer accepteren in de naam van hun godje, dingen kunnen veranderen. Hoe moeilijk kan het zijn! Hoeveel, eerlijk zijn, intelligentie heb je daar nou voor nodig. De burgers moeten dit weten en mondiger worden, maar de drugs en de kerk houden ze klein. Walgelijk!

tattooboer | 21-10-14 | 02:49

@tattooboer | 21-10-14 | 02:39
Niet stoppen betekend doorgaans achtervolgen en klemrijden, aangezien 'routinecontrole' ineens 'onttrekken aan de politie' wordt.
Dan wordt 'staandehouden' ineens 'aanhouden' en mag ik in de cel wachten totdat de technische recherche mijn auto binnenstebuiten heeft gekeerd.
Waar zit je intelligentie?

necrosis | 21-10-14 | 02:46

@necrosis | 21-10-14 | 02:29
dat ik me afvraag welke andere aanvaringen je eerder hebt gehad met agentje godslaafje dat je alleen je laatste keer vermeld, maar zeg maar niks, het is een strikvraag. gezien je muzaksmaak schat ik jou juist in de categorie mad maxen. Los van godjes en zijn dienaars. Maar toch stop je en vind je hun routine... beangstigend hoor.

tattooboer | 21-10-14 | 02:39

-weggejorist-

newray | 21-10-14 | 02:34

-weggejorist-

newray | 21-10-14 | 02:31

@tattooboer | 21-10-14 | 02:09
Met 'konkje' heb ik geen reed te maken.
En de laatste keer dat ik met 'agnetje' te maken had, was gewoon routine controle.
Ze vroegen om mijn rijbewijs en autopapieren.
Geen problemen geconstateerd, dus mocht ik 5 minuten later weer doorrijden.
Wat is uw oordeel, almachtige alwetende?

necrosis | 21-10-14 | 02:29

tattooboer | 21-10-14 | 02:17"
'Ik ben zo weer weg', 'gemis aan aan inzicht burger', 'ik dans naar iedereen ze pijpen'. Wat jij wil. Daar ga ik niet eens op in. En qua lineair. Jou uitleg van lineair klinkt mij als overheersing. Had je wat dominanter ingeschat. Ben dus dom schijnbaar.

En ik stem ook toe. Deze poster verbieden gaat nergens over.

Vageling | 21-10-14 | 02:24

Vandaag word de dood van James Usher ( 1581-1656) gevierd, die het begin van de creatie in 4004 voor christus bevond. Meeste aristocraten heffen hun glas hier op. dat gaat jullie boven de pet. Alleen de uitzuigers en de bazen weten en vieren dit. Wie ben jij, burger. Neem je drugs.

tattooboer | 21-10-14 | 02:22

@Vageling | 21-10-14 | 02:16
Geen einde jongen, nog langer niet.

tattooboer | 21-10-14 | 02:19

@necrosis | 21-10-14 | 02:08
Gedachtespinsel zat vast op de tweede verdieping terwijl iedereen hier al op de negende zat. Ze had soms een punt maar kon er niet in groeien. jammerlijk.

tattooboer | 21-10-14 | 02:18

@Vageling | 21-10-14 | 02:06
Ik ben hier maar even, even een miljoen bij elkaar halen en dan ben ik weer weg. Ik schat nog een drie jaar. Ik plak geen labels die niet allang op jou hoedanigheid geplakt zijn door je eigen gemis aan inzicht burger. Wat jammer aan mijn reaguursel is, is dat ik jou gewaar maak van de pretontheffing die jou ten dele valt onder het juk van de slavernij waar je deel van uitmaakt. En ik ben niet extreem, ik ben lineair. Als ik een richting kies ga ik er ook voor en dat is de enige manier iets te zijn in het leven, geen halfbakken eitjes en geen zwakke magen. Ik ben de nietslastering zat als men posters niet mag hangen van godsagentjes. Wie hoor ik toestemmen?

tattooboer | 21-10-14 | 02:17

Ging om een foto, eind in wat mensen denken over gedoogbeleid.

Vageling | 21-10-14 | 02:16

Jointje smoken doe ik ook, maar een belangenvereniging keur ik niet goed. Dit praat de bewuste keuze om een kk harde junk te worden goed? Rot toch een eind op met die onzin.

Poxert | 21-10-14 | 02:14

@Graaf van Egmont | 21-10-14 | 02:02
Maar het is nu niet zo dus wat gaan we doen?

tattooboer | 21-10-14 | 02:11

@tattooboer | 21-10-14 | 02:09
koninkje en agentje, sorrie, zak chips in handen.

tattooboer | 21-10-14 | 02:10

@necrosis | 21-10-14 | 02:03
Maar doe je wat konkje en agnetje van je eist, onder de pretense dat hun godje dat van hun wil? Eerlijk zijn!

tattooboer | 21-10-14 | 02:09

-weggejorist-

newray | 21-10-14 | 02:08

@Vageling | 21-10-14 | 02:06
Hij mist @gedachtespinsel...
*gnehe*

necrosis | 21-10-14 | 02:08

tattooboer | 21-10-14 | 02:03
En toch ben je hier. Beetje jammer dat je me allemaal labels wilt opplakken. Zegt meer over jou dan over mij. Gewoon jammer hoe je nu reaguurt. Gematigd ben ik het met je eens. Wees eens niet zo extreem.

Vageling | 21-10-14 | 02:06

@Vageling | 21-10-14 | 02:00
Nope. Vanuit je morele Kompas leven is niet trappen maar hey, eerlijkheid dient ons allen. Het komt nog wel. Is niet te stoppen. Het leven is hard en de beschermingen gaan weg vallen. Het geknuffel en gedien houd op. De volgende oorlog word die oorlog die alle anderen kleingeld gaat laten lijken. Maar het moet maar zo.

tattooboer | 21-10-14 | 02:06

@tattooboer | 21-10-14 | 01:54
Ik moest lachen om 'wijwaterwezels' maar chargeer je nu niet een beetje?
Ik voel me in ieder geval niet aangesproken.

necrosis | 21-10-14 | 02:03

@Vageling | 21-10-14 | 01:58
Je hebt geen keuze, je baasjes beheren jou in de naam van god, stribbel maar tegen, val de boodschapper tattooboer maar aan, maar de feiten blijven staan brave burger. je baasjes werken en zweren bij godje, de luchtgeest, hahahahaahah. Ik ben vrij! Ik wens het jou ook toe. De eerste agent die mij iets oplegt heeft een muilpeer te pakken. Al vele jaren geen contact met deze groep godsfanaten gehad, moest er nog bijkomen zeg.

tattooboer | 21-10-14 | 02:03

tattooboer | 21-10-14 | 01:58
Zonder godje geen probleem. Zonder koning ook niet, mits hij een andere rol krijgt. Nu maakt hij deel uit van de regering en dat doet ie ook nog eens bij de Gratie Gods. En dat laatste is helemaal out of date. Dus, als men in de Grondwet verandert dat het staatshoofd in Nederland een koning is zonder staatsbemoeienis dan vind ik alles best.

Graaf van Egmont | 21-10-14 | 02:02

tattooboer | 21-10-14 | 01:52
Laat me maar je plan horen. Niks wat ik niet al gehoord heb of geschiedenis ons leert. Wat stel je voor. Lekker tegen alles aantrappen? Man ben je 16 ofzo. Zo was ik toen.

Vageling | 21-10-14 | 02:00

tattooboer | 21-10-14 | 01:52
Vlucht nergerns naartoe. Waarom? En ja ze presteren niet hou wij burgers willen dat ze doen. Hey, realiteit, ze volgen orders van Justitie, niet van God. Wat ze daarboven doen. ALsof jij daar weet van heb. Nee jij maakt beleid. Slim, dat valt wel mee. Net genoeg IQ puntjes om niet achterlijk te zijn. En je blijft maat doorgaan over Gods dienaar. Wat is je stress met God. Voor sommige een branding in de rots. Ik heb meer met wetenschap. Mijn keuze, verder laat ik anderen in hun keuze.

Vageling | 21-10-14 | 01:58

@Graaf van Egmont | 21-10-14 | 01:57
zelfde eed maar dan zonder koning en zonder godje. Probleem?

tattooboer | 21-10-14 | 01:58

-weggejorist-

newray | 21-10-14 | 01:57

@Graaf van Egmont | 21-10-14 | 01:51
1 woord; salmiaklollies. Totdat je mondholte kapodtstuk is.

tattooboer | 21-10-14 | 01:57

tattooboer | 21-10-14 | 01:44
Dan weet jij vast wel een vervangende eed of belofte die het net zo goed moet doen als de nu vastgestelde. Of hoeven de agenten geen eed meer af te leggen en mogen ze alles bij elkaar liegen? Dat helpt de burger verder?

Graaf van Egmont | 21-10-14 | 01:57

@Vageling | 21-10-14 | 01:49
En natuurlijk ben ik bitter. Hun godje, de bijbelgeest heeft ons allemaal bij de ballen en jij en jij laat dat toe, en jij ook. Ik kan wel kotsen om de zwakte. Zoveel hoger opgeleiden, zoveel vrije drugsgeesten, zoveel uitvinders en liefhebbers en toch.... Allemaal ondr het juk van koningkje en godje. Zo zwak zo zielig. Om te kotsen. Allemaal wijwaterwezels.

tattooboer | 21-10-14 | 01:54

-weggejorist-

newray | 21-10-14 | 01:53

newray | 21-10-14 | 01:45
Ga binnenkort 10 weken terug naar NL, omdat ik daar beter kan wandelen omdat het plat is. Misschien een beetje fietsen. Hier in Frankrijk is dat niet mogelijk omdat alles hult en bult is. Dat trekken mijn longen nog niet.

Graaf van Egmont | 21-10-14 | 01:52

-weggejorist-

newray | 21-10-14 | 01:52

@Vageling | 21-10-14 | 01:49
Vlucht maar in je eigen goedmaak beredenering, lees de eed nogmaals, hier een linkje. En hey, de kleinhersennige agntjes weten misschien niet wat ze doen, maar jij, de slimmerik wel toch? En doe jij alles wat een godsdienaar van je wil? Klaarblijkelijk wel, loonslaaf.God heeft ermee te maken wat je leest, ontken het niet, je werkt en betaald en word beboet en belast voor godje. Ik weet dat het moeilijk is burger, maar aan jou de keuze, zo verder gaan of niet. nl.wikipedia.org/wiki/Zuiveringseed

tattooboer | 21-10-14 | 01:52

koekje erbij? | 21-10-14 | 01:39
We gaan het nog cryptischer maken. Ik heb de Ego T met een C4 clearomiser en een 900 mha maar ben sinds kort overgestapt op een C5 clearomiser. Kun je losse onderdelen voor krijgen. Ben dus van 21 mg teruggegaan naar 3 mg en binnenkort naar 0 mg nicotine. En daarna stop ik. Want dan is het alleen nog maar om je zuigbehoefte te stillen. Dan vergrijp ik me wel weer aan de tieten van de Gravin.

Graaf van Egmont | 21-10-14 | 01:51

tattooboer | 21-10-14 | 01:44
Je klinkt nogal bitter. En desondanks dat ze dat doen. Zijn ook mensen die hun centjes willen verdienen en buiten dienst ook gewoon mensen zijn. EN slaaf ben ik al. Een loonslaaf. Werken voor me centjes zodat ik kan leven. Wat God ermee te maken heb, die vat ik niet. Je begint behoorlijk door te draven. Iets met gelijk hebben en gelijk krijgen.... Neem aan dat je hem vat

Vageling | 21-10-14 | 01:49

@7,62x39 | 21-10-14 | 01:16
Hij heeft gelijk, en je weet dat.

tattooboer | 21-10-14 | 01:46

-weggejorist-

newray | 21-10-14 | 01:45

@Hyppo Kriet | 21-10-14 | 01:28
Makkelijk, politie werkt voor de koning, daar zweren ze hun trouw aan, en de koning zweert trouw aan god. Waardoor dus onze poliete een agent voor god is. Hoeveel mensen beseffen zich dit niet? Dus alle beledigingen aan het huis van de justitiële medewerkers is een belediging aan godje.
"Politieagent[bewerken]
Een politieagent moet de volgende eed dan wel verklaring en belofte van zuivering afleggen (Besluit algemene rechtspositie politie, artikel 9):

'Ik zweer (verklaar), dat ik middellijk of onmiddellijk, onder welke vorm of voorwendsel ook, tot het verkrijgen mijner aanstelling aan niemand, wie hij ook zij, iets heb gegeven of beloofd, of zal geven of beloven.
Ik zweer (beloof), dat ik, om iets hoegenaamd in mijn betrekking te doen of te laten, van niemand hoegenaamd, middellijk of onmiddellijk, enige beloften of geschenken zal aannemen.
Zo waarlijk helpe mij God almachtig (Dat verklaar en beloof ik!)'
Daarna legt deze persoon een eed of belofte van trouw aan de Koning, de Grondwet, de wetten des Rijks, nakoming van voorschriften, volbrenging van opdrachten en geheimhouding af."
Dus als jullie doen wat meneer agentje van jullie vraagt erkennen jullie godje, dus zwakke zieltjes, wegwerpvlees van waar ik van walg, buig voor je koning, buig voor je godje en betaal je boetes voor je godje. Zielig dat je bent, slaaf dat je bent, vlucht maar in de drugs, maak maar posters en slaaf de verboden. Ik walg van de zwakte. Gadver.

tattooboer | 21-10-14 | 01:44

Graaf van Egmont | 21-10-14 | 01:38
Kill it with fire!!! Maar dat is te optimistisch. Succes man.

Vageling | 21-10-14 | 01:40

Graaf van Egmont | 21-10-14 | 01:32
Ik volg je altijd,nsa is er niks bij , helaas hier nog 18mg. lekker geheimtaal, haha, maar er komen er meer!!! veel meer!!!

koekje erbij? | 21-10-14 | 01:39

-weggejorist-

newray | 21-10-14 | 01:39

@Graaf van Egmont | 21-10-14 | 01:32
Goed zo. En wat hebben we nou geleerd ouwe?

tattooboer | 21-10-14 | 01:39

Vageling | 21-10-14 | 01:36
Altijd van het positieve uitgaan. Maar verder blijft het steeds maar weer afwachten. Kutziekte!

Graaf van Egmont | 21-10-14 | 01:38

@7,62x39 | 21-10-14 | 01:27
Je praat echt de praat van een onkundige, vanwege mijn verdieping bij deze met jou over dit onderwerp ook een besluit vind, edoch blijf ik open staan voor toekomstige inzichten van je, maar recentelijk behoef ik dat niet.

tattooboer | 21-10-14 | 01:37

Graaf van Egmont | 21-10-14 | 01:32
Beterschap man.

Vageling | 21-10-14 | 01:36

koekje erbij? | 21-10-14 | 01:20
Het gaat lekker met me. Na 2 longoperaties in 8 maanden ben ik nog herstellende. Maar het zijn meer mijn ribben die last veroorzaken. Die lucht komt wel weer terug.

Graaf van Egmont | 21-10-14 | 01:32

-weggejorist-

newray | 21-10-14 | 01:32

@Graaf van Egmont | 21-10-14 | 01:30
Mijn dank, even lezen.

tattooboer | 21-10-14 | 01:32

tattooboer | 21-10-14 | 01:23
Ja. Dan moeten die chemicaliën in een gecontrôleerd proces toegevoegd worden, zodat ze opgevangen kunnen worden en niet in het milieu terecht komen. Het gebruik van chemicaliën bij de productie is geen reden om cocaïne tout court te verbieden. Het is hooguit reden om de productie schoner plaats te laten vinden.
In het filmpje zelf wordt trouwens de link gelegd tussen de illegale status van coke en de omstandigheden waaronder het geproduceerd wordt.
Probeer zelf na te denken. Mij gaat het prima af.

7,62x39 | 21-10-14 | 01:32

tattooboer | 21-10-14 | 01:16
www.wereldoorlog1418.nl/handelsreizige...
Kijk hier even naar. Dat was wat ik snel kon vinden. Maar er bestaat ook een artikel op die site die de connectie met het koningshuis beschrijft.

Graaf van Egmont | 21-10-14 | 01:30

Ik begrijp de aantijging 'godslastering' niet of het plaatje is niet compleet...

Hyppo Kriet | 21-10-14 | 01:28

newray | 21-10-14 | 01:14
Ik bedoelde te zeggen dat een bepaalde bevolkingsgroep in Syrië en Irak onder invloed van een boek nogal verliefd is op de woorden van de pedofeet.
Een boek als drug.

Jan Dribbel | 21-10-14 | 01:28

tattooboer | 21-10-14 | 01:20
In dat Wikilemma zie ik toch echt alleen maar opiumwetten gebaseerd op een Geneefs opiumverdrag staan als reden waarom de productie beperkt werd. Niks over verslaafden en bijkomende schade. En nee, ik doe niets aan de milieuschade door cokeproductie. Dat doet niets af aan de onredelijkheid van een verbod op coke omwille van de milieuschade bij de productie. Dan zouden alle producten uit de petrochemische industrie verboden moeten worden, inclusief pigmenten voor tattoos. Dan zou alles verboden moeten worden. Dat is dus onzin en daafrom is milieuschade bij de productie geen reden om coke te verbieden.

7,62x39 | 21-10-14 | 01:27

Graaf van Egmont | 21-10-14 | 01:18 |
0h,omg een e-roker-maat!!! kill it with fire!!

koekje erbij? | 21-10-14 | 01:24

-weggejorist-

newray | 21-10-14 | 01:22

@7,62x39 | 21-10-14 | 01:13
Heb je het filmpje gezien? Want als je dat wel hebt gezien vind ik dat jij de prijs wint voor allergrootste oogkleppen van de laatste 100 jaar waar dan ook ter wereld. Maar dat geeft niks, je hersens zijn kapot van drugs en daar moeten wij de schade van betalen. Zeg eens dankje wel!

tattooboer | 21-10-14 | 01:22

@7,62x39 | 21-10-14 | 01:09
Het ging foutr vanwege de verslaafden en de tig factorische schade. Had niks met de US te maken man. De fabriek ging verder en bestaat nu nog, ze maken er lidocaïne, ultracaïne enz. voor tandartsen en anesthesisten. En hey, ga jij die schade aand e natuur aanpakken? Doe dan? Ga dan? Of ga je alleen maar tafelstaren?

tattooboer | 21-10-14 | 01:20

Graaf van Egmont | 21-10-14 | 01:06
en geen koop-peuk! echt een e-peuk met vloeistof!
De echte e-peuk! Btw ,how gaat het met you???

koekje erbij? | 21-10-14 | 01:20

koekje erbij? | 21-10-14 | 01:13
Goed verwoord. Ben al meer dan een jaar bezig en na 2 pakjes per dag zit ik nu nog maar op een 3mg nicotine per 10ml. En het bevalt best.

Graaf van Egmont | 21-10-14 | 01:18

@Graaf van Egmont | 21-10-14 | 01:03
Heb je daar een bewijzend feitenrelaas voor in handen? Ik weet ook wel dat dat zo is want het was juist een hiërarchische aangelegenheid aangezien het leger onder directe toezicht van de Oranjes stond. Maar het zou fijn zijn te gniffelen met de obscure tekst onder mijn ogen. www.scholieren.com/boekverslag/68593
Dit boek geeft de feiten weer zoals jij ze stelt over buitenlandse krijgsmachten, en zeer zeker nog meer!

tattooboer | 21-10-14 | 01:16

Lewis Lewinsky | 21-10-14 | 01:12
Dank je. Ik zag het maar oordeelde niet. Instinctief wist ik dat het een soort protest was. Maar de reden is me nu duidelijk. Nu kan ik hem plaatsen.

Vageling | 21-10-14 | 01:15

-weggejorist-

newray | 21-10-14 | 01:14

@tattooboer | 21-10-14 | 01:08
Had ik al gezegd dat ik het gewoon een mooie poster vind?
Ongeacht moslims, ongeacht vroeger.....

necrosis | 21-10-14 | 01:14

tattooboer | 21-10-14 | 00:51
Cocaïne verbieden omdat het het milieu belast. Die had ik nog niet gehoord. Ja, één keer. In een filmpje dat Van der Staaij van de SGP eens voor Pauw en Witteman had opgenomen. Vond ik hilarisch gezocht van een principiële vijand van plezier.

7,62x39 | 21-10-14 | 01:13

Graaf van Egmont | 21-10-14 | 01:06
Daar kan ik je een heel verhaal van vertellen.
Maar kort ,het scheelt hier witten en long-gedoe en doc is er blij mee. zo das kort.

koekje erbij? | 21-10-14 | 01:13

@Vageling | 21-10-14 | 01:10
Ze reaguurt ook, op Powned bijvoorbeeld. Onder haar eigen naam.

Lewis Lewinsky | 21-10-14 | 01:12

@ristretto | 21-10-14 | 01:03
Denk je dat die kastanjetta champies van gister nog steeds werken? AH, mijn ongetroonde dealertje. Platisc bakje voor 1.39, onweerstaanbaar. Maar de eieren zijn nog beter, al dat gele, in dat witte, in dat bruine. Hou maar op, ik ben verknocht..

tattooboer | 21-10-14 | 01:11

-weggejorist-

newray | 21-10-14 | 01:11

Jeetje krijg nog leesvoer ook. EN het enge ik ken die vrouw. Heb haar ooit wel eens zien bivakkeren. Wist het verhaal nooit. Kom uit die regio. Wow... Maakt deze tekening nog leuker om te zien. Dat deed ze dus in haar tentje daarbuiten. Altijd al raar gevonden maar nu vat ik hem.

Vageling | 21-10-14 | 01:10

Vageling | 21-10-14 | 01:03
Ik heb natuurlijk daarover wel een moreel oordeel, maar dat betreft enkel het imago van de politie. Dat deze mannen niet doorhadden wat ze de organisatie aan deden. En ik moet zeggen, daarna is het ook alleen maar bergafwaarts gegaan. De incidenten bleven zich op stapelen.

Graaf van Egmont | 21-10-14 | 01:10

tattooboer | 21-10-14 | 00:51
Het ging met de Nederlandse cocaïnefabriek niet fout omdat coke inherent fout is, maar omdat in met name de VS de oorlog tegen drugs was begonnen.
Als cokeproductie het milieu belast moet dat aangepakt worden. Net zoals de productie van elk product dat niet as is van een plant geplukt wordt het milieu kan belasten. We verbieden ook palmolieplantages, de hele petrochemische industrie, pigmenten voor tattoeages etc niet; we handhaven regels om de schade aan het milieu te beperken.

7,62x39 | 21-10-14 | 01:09

Je moet natuurlijk wel knetterstoned zijn om die poster op waarde te schatten.

Lewis Lewinsky | 21-10-14 | 01:08

@necrosis | 21-10-14 | 00:53
Oh komop, 25 jaar geleden kon je overal al t shirts kopen met paus die joint rookt en bipsafdrukken op popo auto's, de walging die hier op komt is de bekrompenheid van geest bij de staat. Geheel op rekening van opastelten en Pvdammehoelametjeposter. Had ik al gezegd dat dit een stukje muslim bekoring is? Bij deze.

tattooboer | 21-10-14 | 01:08

necrosis | 21-10-14 | 01:03
En die heb ik nooit gevolgd. Kijk er overheen en sla het over. Ben soms (en zoals me naam al aangeeft) vaag selectief over wat ik wel of niet aanklik.

Vageling | 21-10-14 | 01:06

koekje erbij? | 21-10-14 | 01:04
Wat is de drug in e-sig behalve dan dat je hem kan kopen met of zonder nicotine?

Graaf van Egmont | 21-10-14 | 01:06

"Op mijn wedervraag of mijn analyse juist was dat de posters niet verwijderd hadden hoeven worden, moest de man toegeven dat dat niet had mogen gebeuren"
De afdeling voorlichting deed dus hetzelfde als ik, wikipedia opzoeken:
"Per 1 februari 2014 is het verbod op smadelijke godslastering daadwerkelijk uit het Wetboek van Strafrecht geschrapt"
Tenzij dat besluit na 1 februari 2014 alweer drie keer herroepen en opnieuw aangenomen werd? Kabinet Rutte is nogal draaikonterig...

dedeurs | 21-10-14 | 01:05

newray | 21-10-14 | 00:58
Verliefd op de pedofeet?

Jan Dribbel | 21-10-14 | 01:05

@newray | 21-10-14 | 00:30
Pinto is een marokkaanse Jood. Allas.

tattooboer | 21-10-14 | 01:04

Wel drugs, maar geen e-sig ?

koekje erbij? | 21-10-14 | 01:04

Graaf van Egmont | 21-10-14 | 00:56

Ach het zijn ook mensen. Beetje dom op om het op de motorkap van een dienstvoertuig te doen. Je zal als vrouw mens en als man mens maar geil zijn. Tjah dan gebeuren dingen. En dan krijg je terecht een berisping. Neem een hotel kamer.

Vageling | 21-10-14 | 01:03

tattooboer | 21-10-14 | 00:51
Je linkje bekeken en er staat een onwaarheid in en over één waarheid wordt niet gerept. De cocaïne werd wel degelijk aan zowel de Britse als Duitse strijdende partijen geleverd t.b.v. angstvermindering van de soldaten in de loopgraven.
Wat ik mis is het feit dat zelfs ons vorstenhuis hier dik aan verdiende.

Graaf van Egmont | 21-10-14 | 01:03

@Vageling | 21-10-14 | 00:59
Bandirah had een tijdje terug elke vrijdag een topic met tekening op de GeenStijl!

necrosis | 21-10-14 | 01:03

Lol tattooboer en benbinnen. Jullie zitten gewoon aan de paddo's. Geef het maar toe. Zoveel geraaskal heb ik alleen maar uit stonede hoofden horen komen.

ristretto | 21-10-14 | 01:03

@Graaf van Egmont | 21-10-14 | 00:56
Als ik het niet dacht.

Lewis Lewinsky | 21-10-14 | 01:02

@AntiSoof | 21-10-14 | 00:35
Zoek eens naar de www.warmonderhof.nl/ en stuur je kids er heen!

tattooboer | 21-10-14 | 01:00

necrosis | 21-10-14 | 00:53
Moest even opzoeken wat Bandirah was. Soort Beavis and Butthead kloon. Dat men daar subsidie voor krijgt. Heb ik liever deze beste artiest.

Vageling | 21-10-14 | 00:59

-weggejorist-

newray | 21-10-14 | 00:58

@AntiSoof | 21-10-14 | 00:07
Jij hebt em, goed verwoord!
Onze aperaties van onze eerdere zelf worden misbruikt. De samenhang die er niet is word als zwakte gezien en daaor andere wel samenhangende culturen ingepalmd. Alles is samenhangend maar de door oorlogen verscheurde nederlander wil het niet zien, ook de schaamte om het verleden speelt een rol. Lees en leer mensen, Open de ogen, ga de straten op en neem terug wat van jullie is want ook de elite maakt misbruik van jullie gebroken cultuur en stamgevoel. Begin het nou te zien!

tattooboer | 21-10-14 | 00:57

Vageling | 21-10-14 | 00:42
Nou die neukende agent op de motorkap van een politieauto dat is echt gebeurd. Gebeurde bij de toenmalige AVD. Foto's kwamen destijds in de Chick of Rosie. Leverde eindelijk eens wat commotie op. Oh ja, en twee strafoverplaatsingen.

Graaf van Egmont | 21-10-14 | 00:56

Drugs. Je hebt er vele.
Voor een bepaalde bevolkingsgroep werkt een sprookjesboek als drug.
Een krachtige drug, want 24 uur per dag onder invloed.

Jan Dribbel | 21-10-14 | 00:54

Lewis Lewinsky | 21-10-14 | 00:48
Daarom sloeg ik die ook over. Standbeeld moet vrouwe justitia voorstellen denk ik. Toch, hoop ophef om niks. Hoop ik dan. Snuiven agenten dan echt? Nemen ze echt even vrouwtjes mee over de motorkap? Snap hun aanstoot niet. Duidelijk gewoon spot. Hoe dat relateert tot hun standpunt is me niet duidelijk. Maar beschouw het als karikatuur.

Vageling | 21-10-14 | 00:53

@Vageling | 21-10-14 | 00:42
Ik vind die poster best wel een kunstwerk.
Het ziet er iig niet uit als gesubsidieerde shit of Bandirah....

necrosis | 21-10-14 | 00:53

Godslastering telt pas als godt zelf aangifte komt doen. Dus die kaart kan als eerste van tafel.

Lewis Lewinsky | 21-10-14 | 00:53

@7,62x39 | 21-10-14 | 00:07
Heb jij enig idee hoeveel chemische vervuiling er bij cokeproductie komt kijken, en al kost het straks 20 cent per kilo, de producenten gaan toch op zoek naar de goedkoopste manier. www.liveleak.com/view?i=426_1343867002...
Hey, en ze hebben het hier in nederlandje al geprobeerd hoor, een cocaine fabriek, maar toch ging het vies fout:
nl.wikipedia.org/wiki/Nederlandsche_Co...
Wie wist dit? Niet velen heh?
Alle chemische troep, criminaliteit en ellende er om heen word gewoon voor lief genomen. Kwaadaardig!

tattooboer | 21-10-14 | 00:51

- Aanstootgevende, godslasterlijke posters op 12 uur. Wat moeten wij doen, HB, over?

- De hele zooi in beslag nemen en terug naar HB, over en sluiten, goddoemme.

Lewis Lewinsky | 21-10-14 | 00:51

AntiSoof | 21-10-14 | 00:39
Ik kan me er iets bij voorstellen. De geest wordt zwaar onder druk gezet door gebrek aan zon, aanwezigheid van dikke mist en het kleiner worden van je hele leefwereldje. Hetzelfde geldt voor het vroeg in de morgen in het donker op de weg naar het werk kijken naar kilometers rood oplichtende remlichten en dat dan datzelfde 's avonds nog een keer moeten ondergaan. En de rest van de dag alleen maar licht van TL-balken gezien hebben en de terreur van een manager, die zelf niet weet wat het bedrijf produceert, maar wel zijn streefcijfers oplegt. Er zijn mensen die voor minder aan de tak van een boom gaan hangen.

Graaf van Egmont | 21-10-14 | 00:50

Ik zou het inderdaad kudt vinden om in één van de getoonde beroepsgroepen te moeten werken.

Alhoewel. Bij de pliesie zou ik dan weer wel willen werken, weetjewel. Of de AIVD. Bel me maar, Linnaeusstraat.

Maar levend standbeeld, stoephoerrr, paus, neuh. Bah, zelfs.

Lewis Lewinsky | 21-10-14 | 00:48

@newray | 21-10-14 | 00:42,
He he, wetenschap acht ik ook meestal als nogal negatief, maar ze doen soms wel goede tellingen.

AntiSoof | 21-10-14 | 00:45

@newray | 21-10-14 | 00:37,
Feesten vind ik dom en die kan ik idd allemaal verpesten. Waarom gaan mensen in hemelsnaam samen vreten?

AntiSoof | 21-10-14 | 00:43

-weggejorist-

newray | 21-10-14 | 00:42

Goed, en wat vinden we van de poster waar het om gaat? Ik zelf kon er wel om lachen. Snuivende agent, neuq seksende agent, Mr Teeven met ze RPG, bazooka, wat dan ook. Moet kunnen toch. Karikatuur. Beetje spot hoort toch te kunnen in ons zo 'vrijdenkende' land?

Vageling | 21-10-14 | 00:42

@Graaf van Egmont | 21-10-14 | 00:33,
In ieder geval schijnen die vreselijke (mensen)depressies vaker voor te komen in het noorden dan bij de evenaar. Het heeft te maken met onze hormoonhuishouding. Dat is alles redelijk wetenschappelijk onderzocht. Dus je idee van die drugsgerelateerde woonomgeving (qua breedtegraad) kan wel eens hout snijden.

AntiSoof | 21-10-14 | 00:39

@de grote Anti | 20-10-14 | 23:52
Jij snapt het.

tattooboer | 21-10-14 | 00:38

-weggejorist-

newray | 21-10-14 | 00:37

Over de 1000x ergere alcohol hoor je niemand.
En euh.. zou vrijgeven in Mexico werken, in Colombia?

caravaggio | 21-10-14 | 00:37

@newray | 21-10-14 | 00:21
Wees blij dat dit geen kaasdraden zijn hey.
Geef de recreaguurders ook een beetje de kans zeg.

tattooboer | 21-10-14 | 00:36

respect
Een uiting omdat je iets positief ervaart.
respect
Wordt sinds GL en de PvdA en SP het zich toegeeigend hebben gelijk gesteld aan gedogen.
Dus.. de politie moet de poster respecteren, klaar.

Dibe | 21-10-14 | 00:35

@newray | 21-10-14 | 00:29,
Realiteitszin vind ik een mooi woord, maar...
Inzicht in zijn (haar) eigen leven, werkelijk en dan gek worden. Liever een beetje dom dan al te wijs.
We zouden meer ons eigen vreten moeten verbouwen. Dát geeft pas realiteit. Dan heb je last van de witte vlieg. En de koolwitje, de getijden, het weer en de rare exoten. Maar ja. De mens in ontaard en verworden. Soms zou ik liever gelovig willen worden en gewoon willen bidden. ;)

AntiSoof | 21-10-14 | 00:35

-weggejorist-

newray | 21-10-14 | 00:34

AntiSoof | 21-10-14 | 00:24
Ik snap je. Wij horen hier niet op deze breedtegraden te leven volgens jou? Ik zou daarmee kunnen leven, als ik zou weten dat de landen rond de evenaar drugsvrij zijn en de mensen dus wezenlijk gelukkiger. Maar dat is niet zo. Ook ben ik niet bekend met het drugsgebruik onder eskimo's in Alaska of Groenland. Want die zouden volgens jouw redenatie stijf moeten staan.

Graaf van Egmont | 21-10-14 | 00:33

newray | 21-10-14 | 00:31
Thanks. Laten we het niet te serieus nemen.

7,62x39 | 21-10-14 | 00:33

newray | 21-10-14 | 00:24

"Ja maar...". Ja maar is Nee ^^ Niks op jou alleen heb iets tegen "ja maar", zo tegenstrijdig. Zeg gewoon Nee, dat is wat je bedoelt =)

Vageling | 21-10-14 | 00:33

@AntiSoof | 21-10-14 | 00:20
The zero theorem, een mooie film, kijk het! Waarom leven als het toch uitgaat met een tweede big beng. Waarom doen we dit? Hey, ik zie de bloemen hoor, maar ook de pijn. Behapt met een empathie vermurw ik mij in de lasten van de klagers. Maar idd. De natuur geeft positiviteit en wij zijn er blij mee. Euforisch zelfs. Hetgeen nooit tot emotionele schade heeft geleid. De klanken ook, oerwoud, dieren, gevaren, enerverend en gevaarlijk. Gedreven tot een overlevingsdrang die machtige drijf en zalige levensverwachting door de aderen liet gieren. Heerlijk! Ook daar maakte ik me aan schuldig, dit te willen delen. Het liefste met mijn kind, de onschuld, het gevaar, de kracht en de kunde te overleven met de geleerde gereedschappen. "kijk kind, zo maak je vuur en komen de dieren niet dichtbij, en als je ze hoort, is dat omdat ze bang voor ons zijn" Lieg ik? Ik weet het niet maar dit voet goed, levend! Maar hey junkie, neem nog een pilletje, je zult dit nooit voelen.

tattooboer | 21-10-14 | 00:32

-weggejorist-

newray | 21-10-14 | 00:31

AntiSoof | 21-10-14 | 00:20

Ik begrijp er allemaal niets van, ik ben veel te high, maar je blijft uit de buurt van mijn aquarium...

Bad Karma | 21-10-14 | 00:31

-weggejorist-

newray | 21-10-14 | 00:30

newray | 21-10-14 | 00:24
Goed, laat ik uw relevante on-topic comments eens lezen. Oh wacht, die zijn er niet.

7,62x39 | 21-10-14 | 00:29

-weggejorist-

newray | 21-10-14 | 00:29

@Graaf van Egmont | 21-10-14 | 00:18,
De keerzijde?
Als wij hier niet (onnatuurlijk) zouden zijn, dan hoefden we die levertraan ook niet te drinken. We hóren hier (dus) niet.
Of dat voldoende als keerzijde geldt weet ik niet, maar dat hoor ik nog wel. In ieder geval horen we bij de evenaar te leven. Mijn hemel, die drugsdiscussie maakt wat los. Waaróm zouden de lieve mensen toch zou verdrietig zijn? Gebrek aan zon?

AntiSoof | 21-10-14 | 00:24

-weggejorist-

newray | 21-10-14 | 00:24

-weggejorist-

newray | 21-10-14 | 00:21

@newray | 21-10-14 | 00:17
Waar vind jij dat het niet over het onderwerp gaat.
Jij valt zelf buiten de boot met je opmerking, heb je dat wel door?
Je zal wel een gevoel van incompetentie koesteren omdat je niet met ons meekomt. Maar dat geeft niet hoor. Ook jou gereazeur hoort er geweaun bij.

tattooboer | 21-10-14 | 00:21

@Tattooboer,
Je bent er maar druk mee.
Je typt als een gedreven mens. Eerlijk waar. Maar toch geeft de natuur ook middelen die het denken positief beïnvloeden. Ik persoonlijk denk dat het gebruik van medicinale THC positieve werking kan hebben, wat ik er van weet tenminste. Maar dat gebruik gaat dan via de mond, niet via roken.
Trouwens de mens is een paradox an sig.
'Een visser zegt de pest te hebben aan jagers.'.
En zelf jaagt die ook, op vis. Snap je? We leven in een paradox. We horen hier niet te zijn. Ergens klopt er iets niet.

AntiSoof | 21-10-14 | 00:20

@BenBinnen | 21-10-14 | 00:08
Gelukkig ben je dan in ieder geval niet zo dom hem je baas te noemen.

tattooboer | 21-10-14 | 00:19

Hoop reaguursels. Hou het liever simpel. ALs je iets wil en het mag niet, dan wil je het nog meer. Aard van het beestje. Verleiding. En hoe stouter het is, des te groter de aantrekkingskracht. Gezond verstand houdt het in balans. Ongezond verstand lijdt tot misbruik.

Vageling | 21-10-14 | 00:18

AntiSoof | 21-10-14 | 00:07
Vond je vergelijking met de levertraan niet zo'n sterke. Tenzij je me de keerzijde van het gebruiken van levertraan even kunt duiden. Levertraan, wie is er niet groot mee geworden. De ouwe Graaf in ieder geval wel.

Graaf van Egmont | 21-10-14 | 00:18

-weggejorist-

newray | 21-10-14 | 00:17

@blinde kip | 20-10-14 | 23:56
En nee, het verbod is geen progressie voor criminaliteit, want ik denk dat je dat bedoelt in plaats van sponsort, de mens, de hebberige mens die lui is en opportuun is en kansen ruikt in jou domheid, die mens creëert criminaliteit.

tattooboer | 21-10-14 | 00:16

newray | 21-10-14 | 00:07

:D

Diotima | 21-10-14 | 00:15

Wat een trieste kut brief zeg. Jankerds. Fuck harddrugs.

Shareholder II | 21-10-14 | 00:15

Diotima | 21-10-14 | 00:14
Dan doet u het toch niet. Ik zal u niet dwingen. Maar laat mij mijn borreltje, lijntje, pilletje, jointje.

7,62x39 | 21-10-14 | 00:15

@blinde kip | 20-10-14 | 23:56
Zoek het maar uit, als het je echt interesseert. Ik weet het wel maar jou illustere eigendrang staat je in je weg van dit onderzoek.
Hulpmiddelen inderdaad, maar zoek nou zelf even uit welke invloeden ze sorteren. Doe dan? Koop dan!

tattooboer | 21-10-14 | 00:14

Ben ik de enige die één of twee handdrukken verwijderd is van mensen met een psychose door drugs? Het is een hoge tol voor recreatief gebruik.

Diotima | 21-10-14 | 00:14

-weggejorist-

newray | 21-10-14 | 00:12

@BenBinnen | 21-10-14 | 00:02
Nee, jammer genoeg niet. Maar mijn zaadje hangt tenminste nog in de lucht. kan nog goed landen. Ik ben het geheel met je eens op een punt! Mensen kunnen veel meer dan dit!
Maar dat de maatschappij vrijer is vind ik niet, de mensen zijn wel vrij maar niet vrijdenkend. De keuzes zijn breder maar nog steeds binnen de maakbare maatschappij. Alles wat men ook maar bedenkt, de mooiste technologie, maken deel uit van het ganzenbord waar alles op word bespeeld.
Ik geloof ook niet in een elite die de kuddes moeten leiden, maar wel in wetten die dat moeten. Het gevecht moet gaan over handhaving en niet over handhavers. Dat word nog wel uitgevonden. De tijden dat mensen zich moesten redden door hun eigen innovativiteit heeft juist geleid tot de kerk, want mensen waren altijd al te dom om het zelf te doen. Domme underdogs zijn nou eenmaal een groot deel van onze samenhang. Wat wil je dan doen? Ze vermoorden? Mensen met een IQ onder de 120 dan maar in de vulkaan gooien? Is dat al geprobeerd? Misschien is het iets...

tattooboer | 21-10-14 | 00:11

-weggejorist-

newray | 21-10-14 | 00:09

tattooboer | 21-10-14 | 00:01

Kort gezegd, ego doet rare dingen met een mens.

Bad Karma | 21-10-14 | 00:08

@tattooboer | 21-10-14 | 00:01

Je werpt een heel palet aan problemen qua opvoeding, mentaliteit, sociale omgangsvormen, sexueel misbruik en onverantwoordelijk gedrag voor mijn voeten en wijt dat aan drugs. En vervolgens ben ik de ontkenner die dat allemaal goedpraat.

Dat is te makkelijk tattooboer. Ik stel dat het ligt aan het drinkwater en als je dat niet erkent, dan ben je een drinkwaterontkenner. Ridicuul hè? Ja, inderdaad.

Ik drink er nog een op je en dan ga ik slapen, want ik neem mijn verantwoordelijkheid om morgen fris bij mijn werkgever te verschijnen.

BenBinnen | 21-10-14 | 00:08

Ik ga een eind met Tatooboer mee.
Natuurlijk is logisch redenerend ieder mens vrij om te doen wat die wil. Tot op zekere hoogte. Maar... De mens leeft in een paradoxale omgeving. Hij hóórt er niet eigenlijk. Zo heeft de mens op onze breedtegraad heel vaak een tekort aan vitamine D. De zon is gewoon te gering hier in Nederland om ons gezond te houden. En daarom moeten we die vieze levertraan drinken. (Btw welke slavendrijvers hebben ons hier toch gebracht?) Zo ook met drugs. Het lijken leuke dingen, totdat de keerzijde zich aandient.
Kijk, als we in een rustig en gelukkig land zouden leven, dan is het experimenteren met geestverruimende middelen wel leuk, maar deze tijden van nu zijn alles van rustig.
Alleen al daarom zouden we nuchter moeten blijven. We zouden in een stam horen te leven. Maar nu zijn we verdeeld. Families zijn uiteengerukt. En daarom alleen al is het discussiëren over drugs al of topic. We dienen onze familie weer in ere te herstellen. Zonder dat zijn we als vreemdelingen. En dan heb ik het nog niet eens over 'asielzoekers' en 'open grenzen'.
Doe zaken vereisen een heldere geest.

AntiSoof | 21-10-14 | 00:07

de grote Anti | 20-10-14 | 23:52
Een gram coke hoeft niet duurder te zijn dan een kop koffie. De reden dat het duur is is dat het verboden is. Daarom zijn de marges groot en daarom zijn de handelaren en telers misdadigers die alles doen om hun marges te beschermen. Er is niets inherent aan coke dat misdaad veroorzaakt. Als het gelegaliseerd wordt zal de link met misdaad verdwijnen.
Helaas zijn de belangen om het verboden te houden te groot. Niet alleen bij de teelt, vervaardiging van en de handel in coke, maar ook bij de immense industrie die zijn dagelijks brood verdient met de bestrijding van drugs. Hele politieafdelingen en de fabrikanten van hun uitrusting zullen overbodig worden als drugs gelegaliseerd worden - of tijd krijgen om boeven te vangen.

7,62x39 | 21-10-14 | 00:07

-weggejorist-

newray | 21-10-14 | 00:07

@Bad Karma | 20-10-14 | 23:52
Klopt, maar de inzicht achteraf is dus alleen mogelijk door bepaalde mate. na jaren pillen te hebben geslikt zal er geen één meer spiritueel met zichzelf te rade gaan of het wel of niet een goed idee was. De groei is er uit, het gaat nu om de snelle fix, snel gevoel en geen nadenken er om heen.

tattooboer | 21-10-14 | 00:05

We verbieden in NL ook wapens omdat een kleine groep er niet mee om kan gaan.

Diotima | 21-10-14 | 00:05

-weggejorist-

newray | 21-10-14 | 00:04

@tattooboer | 20-10-14 | 23:46

En jij bent natuurlijk dat zaadje dat het licht heeft gezien? Ik kan het even niet laten :-)

Je gaat er vanuit dat een groot deel van de mensen per definitie dom is en zal blijven. Als je daar het regeringsbeleid op afstemt, dan ondersteun je waarschijnlijk de gedachte dat het domme plebs tot in de eeuwigheid geleid moet worden. Ik heb daar wat bezwaren tegen. Sowieso was het merendeel van de nederlandse bevolking een eeuw geleden slecht opgeleid en bekrompen.

Door verbeterde omstandigheden en scholing zijn velen beter opgeleid en in staat om zich te onttrekken aan het bestaan van turfsteker, lantaarnaansteker en mijnwerker. Ik geloof dat er heel veel mensen zijn die veel beter kunnen dan wat ze nu doen en leven.

Ik geloof niet in een elite die de kudde moet leiden; dat is geen duurzame samenlevingsvorm die recht doet aan de capaciteiten van vele mensen. Als mensen gedwongen worden zichzelf te redden in plaats van zich te onderwerpen aan een overheid die hen de hand boven het hoofd houdt, dan pas zie je de inventiviteit van de menselijke soort.

BenBinnen | 21-10-14 | 00:02

@BenBinnen | 20-10-14 | 23:48
Leuk geprobeerd, het omdraaien van de inhabitionele karakter van de mens/jeugd ( omdat de meeste mensen in hun jeugd zijn blijven steken) Hebberig, want het is nooit genoeg, wensen en behoeften is prima, maar het wensen dat een ander jou gifje ook neemt en de behoefte financieel beter er van te worden dat een ander de risico's neemt is slechtaardig.
Bezeten in de zin dat het verslavend werkt, een verslaafde wil zijn verslaving delen en zoekt partners, en hoe zwakker hoe beter, het liefste erg jong dus. Kwaadaardig en verpestend als maar kan.
Seksueel zijn en seksueel op een beestachtige manier zijn erg verschillende dingen, het insmeren van de anus met coke als eens toer middel om haar te beloven dat het dan geen pijn doet is ziek! Jou ontwijking van dit feit ook trouwens. Je kan het niet goed praten. GHB en andere verkrachtingsdrugs ook niet.
De schandelijke schaamte die een jongere naar zijn ouders ervaart als hij/zij kapot stuk neervalt op de grond bij thuiskomen, zich niet goed kan uiten, zichzelf onder plast of zichzelf beledigend en arrogant van de drugs naar zijn ouders werpt bij thuiskomst om 6 uur 's morgens is stuitend, kwaadaardig en liefdeloos. Get it?
Rijdend ja, want in het verkeer rijden genoeg stonede idioten die ook oorzaak zijn van ongelukken.
Producerend ja, weet je, de laksheid die voortkomt uit blowen is een factor in de daling van productiviteit in NL en elders. Jongeren zijn gewoon niet meer zo intuïtief en doordenkend. China heeft het over genomen en de prijs betalen we in de toekomst keihard. Let maar op.
En voortplantend jah, ik heb verdriet voor elk kindje dat voortgeduwd word door van die stonede late tieners die eigenlijk nog graag in de touwen wil hangen van de pilletjes en poeders. Roken over hun kindje heen en laten kind en wagen buiten de coffeeshop staan om hun gerief binnen te halen. Bah!
je argumenten zijn waardeloos geleken want je kent geen inzicht en laakt enig inlevingsvermogen. het zij zo.

tattooboer | 21-10-14 | 00:01

Paulus de Bk | 20-10-14 | 23:49
Erg hè, niemand ziet het. Zo normaal is het geworden dat de staat naar willekeur macht uitoefent en burgers aan de staat overgeleverd zijn. In plaats van dat daarover gediscusieerd wordt gaat men het hebben over de individuele keus om genotmiddelen te gebruiken en of de staat (hebbie 'm weer) burgers daarin moet beperken. De helft vindt trouwens dat de natuurlijke situatie zou moeten zijn dat de staat uitmaakt welke genotmiddelen burgers mogen gebruiken. Zij vinden dat er wel een goede reden moet zijn voor burgers om de vrijheid te krijgen om een borrel, lijntje, jointje of pilletje te nemen.
Er is niets mis mee om om welke reden ook geen drugs te gebruiken. Maar laat GVD je medemens met rust als deze wel een glaasje, lijntje, pilletje, jointje wil nemen. Stelletje bemoeials.

7,62x39 | 21-10-14 | 00:00

Heb de jaren van de opkomst van de drugs in Europa bewust meegemaakt. Hasj, LSD en noem die shit maar op. Altijd bang van geweest, omdat ik niet wilde dat chemicaliën mijn hersens en gedrag gingen beïnvloeden. Noem me een controlfreak, maar daar kwam het wel op neer.
Overigens wel ontzettend veel gezopen vanaf mijn 16e, maar dat was met 22 al weer over. Zag wel in dat dat ook helemaal niet nodig is om een fijn leven te hebben.

Graaf van Egmont | 21-10-14 | 00:00

-weggejorist-

newray | 20-10-14 | 23:59

ie-wie-waai-weg | 20-10-14 | 22:08
*barf. Ga alsjeblieft weg inderdaad. Met je cynische hoofd.

Wat een jankartikel. Echt. Maar ook: wat waren die agenten denkende en voelende? Ga eens wat nuttigs doen. Serieus.

En wat een drogreden: drugs zou legaal moeten worden want een verbod leidt tot misdaden. Zo kan ik er ook nog wel een paar verzinnen.

M-Bozz | 20-10-14 | 23:57

Lief plaatje van Teefje!

Frankasd | 20-10-14 | 23:57

@tattooboer | 20-10-14 | 23:24

Je lijkt mijn punt niet te willen snappen.Wat is nou het verschil tussen een stof uit een stuk fruit of uit een reageerbuis? Of de kick van een inktvlek in je huid. Allemaal zijn het hulpmiddelen.
De hele discussie komt erop neer dat jij iets wilt verbieden omdat een kleine groep niet om kan gaan met een specifieke aanjager van genot. En de rest mag daar dus van jou onder lijden. Nou, ik bepaald zelf wel wat ik met mijn lichaam doe en wat ik erin gooi of voor tekening ik laat zetten op mijn huid. Want heel toevallig kan ik er wel goed mee omgaan. En met mij vele anderen. Juist het verbod sponsort criminaliteit dus wie is er nu fout bezig?

blinde kip | 20-10-14 | 23:56

Grotendeels eens met tattooboer.. We kunnen er allemaal wel omheen lullen en lekker stuiteren op dat xtc/mdma pilletje maar er wordt een hele hoop misbruik gemaakt van (bepaalde) drugs. Misschien moet je daarvoor wat meer van het leven hebben gezien. En jah, er gebeurt een hoop shidt wanneer jij s'nachts aan het snurken bent www.youtube.com/watch?v=M0nzPaeTWoQ Dus door bepaalde drugs te gebruiken sponser je ook indirect zware criminelen, en aardig wat vrouwen zijn daar de dupe van terwijl de mannelijke verslaafden totaal geen idee hebben of in een hoekje ergens liggen weg te rotten. En de zware crimineel stapt in zijn porsche op weg naar de volgende nachtclub.

de grote Anti | 20-10-14 | 23:52

tattooboer | 20-10-14 | 23:32

Oef, dat weet ik ook niet precies meer. Maar dat soort dingen vond ik prachtig om te lezen. Geweldig toch.

In zijn latere boeken komt het meerdere keren terug dat ie misschien bepaalde planten toch beter niet had kunnen nemen vanwege zijn "nagual" zijn of zoiets. Het is lang geleden...

Bad Karma | 20-10-14 | 23:52

-weggejorist-

newray | 20-10-14 | 23:51


Ik vind het ook wel vreemd dat drugs zo geaccepteerd zijn. Ik vind het iets lichtzinnigs hebben, hoewel ik het experimenteren begrijp. Naar een feestje gaan met pillen op is normaler geworden dan een abonnement op een krant of tijdschrift hebben (helaas). Die hele YOLO-generatie kan wel voor totale legalisatie pleiten omdat ze genoeg beschermd worden om niet als een wrakkige junk te eindigen.

Diotima | 20-10-14 | 23:51


Ik vind het ook wel vreemd dat drugs zo geaccepteerd zijn. Ik vind het iets lichtzinnigs hebben, hoewel ik het experimenteren begrijp. Naar een feestje gaan met pillen op is normaler geworden dan een abonnement op een krant of tijdschrift hebben (helaas). Die hele YOLO-generatie kan wel voor totale legalisatie pleiten omdat ze genoeg beschermd worden om niet als een wrakkige junk te eindigen.

Diotima | 20-10-14 | 23:51

Heren, heren,
Het gaat hier niet over drugs, niet over de mensen die het hebben opgehangen, niet over de kwaliteit van de tekeningen op de poster,
Het gaat hier over de vrijheid van meningsuiting!!
Dit is echt schokkend!
Nederland was het land waar je alles mocht roepen, tekenen en uitzenden (koot en Bie waren heel wat confronterender dan dit postertje!)

Paulus de Bk | 20-10-14 | 23:49

@Lagonda | 20-10-14 | 23:47

Zoals je zelf misschien wel weet heeft dat geen enkele zin.

BenBinnen | 20-10-14 | 23:49

@Turambar | 20-10-14 | 23:42
Jij verteld het!

tattooboer | 20-10-14 | 23:48

@tattooboer | 20-10-14 | 23:37

hebberig

Iedereen heeft wensen en behoeften. Wat is er mis met iets willen? Of streef je een volledige zelfloosheid na, wat ik niet terug zie bij je?

bezeten

Dit valt onder de categorie "hysterisch". Niet nader gedefinieerd.

seksuele dieren

Biologisch gezien zijn we gewoon dieren met een sexdrive. Dus?

schandelijk

Volstrekt afhankelijk van de heersende moraal. Bepaal jij de moraal? Dan bepaal jij wat schandelijk is.

schaamteloos

Wederom volstrekt afhankelijk van de heersende moraal. Je kunt het afkeuren of niet. Ik zie geen reden om schaamte tot een deugd te promoveren.

rijdend

???

producerend

Ja, dat lijkt me een prima idee. Daar ontbreekt het nogal eens aan in Nederland.

voortplantend

Wederom de sexdrive, want ik geloof niet dat vele aanstaande ouders de consequenties van hun daad overzien. Neemt niet weg dat jij en ik beide bestaan door de voortplantingsdrang van onze ouders.

BenBinnen | 20-10-14 | 23:48

Ik vind eigenlijk dat er DMT aan ons drinkwater moet worden toegevoegd.

Lagonda | 20-10-14 | 23:47

@BenBinnen | 20-10-14 | 23:39
Nope, veel mensen zijn dom. Eten poepen werken (soms) maar voor de rest stuitende domheid. Zo complex als een rol wc papier. Doe je niks aan. Je wensdenken verandert er niks aan. Ze zijn dom en beïnvloedbaar.
De hele maatschappij is er op gebouwd deze dommen te beschermen, en natuurlijk is het eindeffect dat iedereen dan dom gaat spelen om te profiteren, maar desalniettemin, de meerderheid is domme kleinhersennige wegwerpvlees. Maar dat is geheel in lijn met de natuur. vertel, hoeveel appelzaadjes uit een boom per jaar worden nieuwe appelbomen? 1, misschien, met geluk. Zo is het nu eenmaal. Maar al die andere zaadjes krijgen een kans toch? Maar er is maar één die af en toe het licht ziet.

tattooboer | 20-10-14 | 23:46

Gezellig, drugs legaliseren, zodat nog meer jeugd naar de ratsmodee gaat.

Turambar | 20-10-14 | 23:42

Parel van het Zuiden | 20-10-14 | 22:31 Met gezonde verhoudingen van mensen die elkaar vriendelijk benaderen zou deze gratis reclame voor Lahey niet zijn geplaatst. Op hoge poten eisen dat je smadelijk mag zijn is één ding, maar moet je dan echt eisen dat mensen dat waarderen? Dus ze hebben de wet aan hun kant, moeten politiemensen dat dan maar leuk vinden? Zeur toch niet meteen over fascisme.

eastender | 20-10-14 | 23:41

@tattooboer | 20-10-14 | 23:29

Mensen worden dom gehouden. Want als er maar een stoeptegel scheef ligt, dan worden er vergaderingen belegd, buurtcommissies opgericht en rijdende rechters opgeroepen. Terwijl deze mensen veel verder zouden komen als ze hun energie zouden richten op onafhankelijkheid, eigen verantwoordelijkheid en een eigen moraal.

De eerste stap naar volwassenheid is leren dat iedereen zelf een eigen moraal moet ontwikkelen, onafhankelijk van een overheid/ouders die dat voor hen uitkauwen en handhaven. Hier hebben we eerder over gedebatteerd.

BenBinnen | 20-10-14 | 23:39

@BenBinnen | 20-10-14 | 23:29
Net zo als jij overdrijft oven mijn zienswijze, overdrijven de junkies in hun misbruik van de middelen. En het ergste is dat ik daar tussen in zit, juist goede berisping maar ook niet slaan of slaafs maken, dat zijn jou krochten, jou kaders van perceptie. Niet de mijnen. Maar dat geeft niet. Extremen denken is de norm nu want de gekwetstheid is nog niet uit de genen en de opvoeding na de oorlogen. Ik snap de urgente zoektocht naar extremen wel hoor, maar de misbruik er achter door de menselijke factoren maakt me ziek. En jammer genoeg is er geen hulp te vinden voor de correct denkende mensen in deze zieke maatschappij.

tattooboer | 20-10-14 | 23:37

@Peyronie | 20-10-14 | 23:17

Haat nog wel. En wat hebben die Koos Koetsen je aangedaan dat je zo diep geëmotioneerd bent?

BenBinnen | 20-10-14 | 23:34

@Bad Karma | 20-10-14 | 23:20
Ow wacht, met die datura kreeg hij contact met het verleden en de toekomst door die twee hagedissen te bevrienden en voor hem uit te laten zoeken wie die boeken in de bibliotheek hadden gestolen, de ene hagedis met dichtgenaaide ogen en die andere met dichtgenaaide mond. Ik weet het weer, maar zijn vlieglessen en richtingsverandering, was dat ook peyote?

tattooboer | 20-10-14 | 23:32

@BenBinnen | 20-10-14 | 23:23
Maar mensen zijn dom. wat dan?

tattooboer | 20-10-14 | 23:29

@tattooboer | 20-10-14 | 23:06

Hahaha. En dat is allemaal het gevolg van "drugs"?

Volgens mij wil jij de mens niet verheffen of opvoeden, maar africhten. Zoals we vroeger, voor de didactisch verantwoorde cursussen, deden met honden en kinderen. De zweep over die verderfelijke mensen. Net zolang slaan totdat ze al hun instincten opgeven en ze slaafs opkijken naar tattooboer die ze de weg zal wijzen vanuit het moeras der slechte zeden tot in het pure, hemelse zwerk.

Gadverdamme. Zoek hulp kerel.

BenBinnen | 20-10-14 | 23:29

Als je de onuitsprekelijke braafheid van die poster afzet tegen sommige van de protestposters van de jaren '70 en '80 ... en daar zei geen enkele dienaar van Hermandad iets over - en ze haalden ze ook niet weg, hoorde er gewoon bij, vrijheid van meningsuiting, dienders konden tegen een stootje.
-
Jammer dat hier geen rechtszaak van gekomen is. Dat zou een heleboel ogen hebben geopend, met name bij de aanstoot nemende dienders

bisbisbis | 20-10-14 | 23:28

@blinde kip | 20-10-14 | 23:01
Heb ik al. Ik heb eerder al gezegd dat de stoffen ook door je eigen lichaam geproduceerd kunnen worden maar men te lui is de juiste lichamelijke moeite er voor te doen. Wat krijg je dan? Dat men uit luiheid de criminele onderwereld sponsort. Het gaat niet specifiek om de stoffen, het gaat om de bekrompen en kleingeestige misbruikers van de stoffen. Van beide kanten. Hier een kleine gezonde sommatie:
www.wikihow.com/Increase-Dopamine
bodyecology.com/articles/boost_seroton...
www.ideafit.com/answers/how-does-exerc...
Doe er mee wat je wilt, maar kom nooit meer zeuren!

tattooboer | 20-10-14 | 23:24

tattooboer | 20-10-14 | 23:16

Als je verder had gelezen had je gelezen dat dit soort 'magische planten' vernietigend zijn voor het menselijk lichaam. Als het kan dien je ze ten alle tijde te vermijden.
Het is wel leuk om er over te lezen, heb zelf nog nooit iets anders gebruikt dan mijn 'vrijdagavondfilmjoint.'

Bad Karma | 20-10-14 | 23:24

@tattooboer | 20-10-14 | 23:12

Daar neem ik een andere afslag. Ik ben er van overtuigd dat mensen, mits goed voorgelicht en bij voldoende controle op de kwaliteit, overwogen keuzes moeten kunnen maken. Nu valt een hele grote groep middelen, van wiet tot zeer gevaarlijke middelen, onder één noemer: illegale drugs. Daardoor wordt de controle op wat je krijgt nul en een keuze uit wenselijke en onwenselijke middelen is er niet.

Als mensen vrijelijk de beschikking hebben over middelen die relatief veilig zijn (MDMA), dan verdwijnt het aanbod aan gevaarlijke stoffen (hallo PMMA) als sneeuw voor de zon. Als mensen een duidelijke bijsluiter kunnen lezen over Datura dan haakt vrijwel iedereen af. Als je niet toe bent aan Ayahuasca, dan laat je dat voor wat het is. Die avonturier die het toch wil doen neemt het risico bewust.

BenBinnen | 20-10-14 | 23:23

@tattooboer,
'stinkende pistent...'
ok, ik weet genoeg na zo'n opmerking,
zure ouwe zak die elk uitgaan al als walgelijk ziet.

Zwareb. erispingen zijn uiteraard volstrekt zinloos, onzin argument.
Een heroine gebruiker wordt in Iran opgeknoopt, toch is er geen land met zovel heroine verslaafden als Iran.
Snoeihard verbieden leidt Altijd tot meer misbruik, ellende, criminaliteit en doden.
Altijd, en nog bewijsbaar ook.

vander F | 20-10-14 | 23:21

tattooboer | 20-10-14 | 23:16

Dat is onder het gebruik van knoppen van een cactus en je beschrijft het als door de ogen gezien van Don Juan.

Nu gezien door de ogen Carlos Castaneda die tenslotte de Peyote tot zich nam...

Bad Karma | 20-10-14 | 23:20

Ik haat mensen die als een soort Koos Koetsen uren over de voordelen van het vrijgeven van allerhande drugs kunnen lullen.
Nog erger is dat ze ook clubs hebben die hun belangen behartigen.
De lange lat eroverheen zou ik zeggen.

Peyronie | 20-10-14 | 23:17

@Bad Karma | 20-10-14 | 23:09
Bijna alle wietrokers die ik ken hebben dus al wel salvia gerookt en let me tell u, de ene na de andere horror verhaal.

tattooboer | 20-10-14 | 23:17

@Bad Karma | 20-10-14 | 23:01
The rings of magic, een mooie! Hoe een hond en hij elkaar onder plassen. Te grappig. Maar dat moet je er dan maar voor over hebben.

tattooboer | 20-10-14 | 23:16

tattooboer | 20-10-14 | 23:06

Je velt daar heel wat oordelen. Dat is niet nodig, je hebt nog een andere keuze, niet oordelen. Scheelt je een hoop ellende.

Bad Karma | 20-10-14 | 23:13

@Bad Karma | 20-10-14 | 23:09

Typte mijn antwoord terwijl je je reactie plaatste. Sluit aan bij wat je zegt:

Iemand die als doel stelt om uit zijn dak te gaan classificeer ik als een recreatieve gebruiker. Die kan veel beter veiliger stoffen nemen die hem een leuke avond geven zonder de kans de rest voor zijn leven, voor de eigen bestwil, in een gesloten inrichting te zitten.

Iemand die aanvaardt dat geestverruimende middelen je ook midden in een mentale hel kunnen doen belanden zoekt iets heel anders. Voor die mensen kan datura misschien een middel zijn. Tot het moment dat er vacatures voor sjamaan op werk.nl staan houd ik me er in ieder geval verre van.

BenBinnen | 20-10-14 | 23:12

@BenBinnen | 20-10-14 | 23:00
We komen er wel. Ik heb namelijk respect voor culturen. Datura is idd een extreme drugs en daarom ook niet erg gebruikelijk in de scene. Maar scopolamine komt er aan. Ik vrees er voor. Nu dat de jonge meiden best wel immuun voor de charges van de loverboys zijn geworden gaat men op zoek naar stevigere overtuigende middelen. De illustere samenwerking tussen het recreatieve en het misbruikende verlegt zich steeds verder en de grens is zoek. Een verbod op drugs geeft in ieder geval een vrije hand in zware berisping en dat zal nodig zijn in deze tijd en de toekomst.

tattooboer | 20-10-14 | 23:12

Oh en een ieder die vind dat hij allah belachelijk had moeten maken in plaats van de pauze, zijn collega van dezelfde site bracht het er minder goed vanaf na zo'n actie: nl.wikipedia.org/wiki/2_november

paranoya | 20-10-14 | 23:10

Godslastering? Wat en onzin. De wet op godslastering wordt al decennia lang niet meer gepraktiseerd...

matrixbluepill | 20-10-14 | 23:09

BenBinnen | 20-10-14 | 22:57

Dit soort planten, Datura, Salvia Divonorum en veel anderen zijn geen planten voor recreatief gebruik. Als je niet weet wat je doet moet je er ver weg van blijven of eerst wat boeken lezen.

Bad Karma | 20-10-14 | 23:09

Drugs are bad! Mkay?
Amsterdam Drugs Event had ook weer een goede opbrengst...

WoodenShoe | 20-10-14 | 23:07

@BenBinnen | 20-10-14 | 22:41
De menselijke factor. Hoeveel schade hebben we ervan doordat mensen hebberig, bezeten, seksuele dieren, schandelijk, schaamteloos, rijdend, producerend, voortplantend en zulks zijn? Met name het goedpraatgedrag, bah!

tattooboer | 20-10-14 | 23:06

Strange Glue | 20-10-14 | 21:37
Met dank aan de CDA werden in 2002 drugstesten op feesten verboden. Het was zekers gods wil.

wica128 | 20-10-14 | 23:03

BenBinnen | 20-10-14 | 22:57

Carlos Castaneda beschrijft is zijn sjamanistische boeken het gebruik van de datura plant. Hij gaat er goed van uit z'n dak.

Bad Karma | 20-10-14 | 23:01

@tattooboer | 20-10-14 | 22:48
De onsamenhangende tegels die je hier over ons uitstort doen mij vermoeden dat jouw kennis over dit onderwerp niet toereikend is. Iets met een rookgordijn.

Weerleg het zelf. Jij kwam ermee aanzetten.

blinde kip | 20-10-14 | 23:01

Of zit ze nog met een flinke fles zichzelf moed in te drinken?

mindless | 20-10-14 | 23:00

@tattooboer | 20-10-14 | 22:57

Komen we toch nog wat verder. Mijn motto: als het je leven verrijkt, je hersenwerking en humeur positief beïnvloedt of je diepe inzichten geeft in je eigen situatie/leven. Nou, dan is het prima.

En voor de recreatieve gebruiker die alles slikt wat ie tegenkomt: je bent onnozel en speelt met gevaarlijke stoffen.

Never underestimate the power of psychedelics.

BenBinnen | 20-10-14 | 23:00

Ebru ontslagen nu we een nieuwe huisallochtoon hebben?

mindless | 20-10-14 | 22:59

@Bad Karma | 20-10-14 | 22:51

Datura? Ehm nee. Een echte afrader als ik de reviews op erowid lees. Een van de grootste mindfuckers die je tot je kunt nemen. Tenzij je het natuurlijk leuk vind om niet meer te beseffen dat je onder invloed bent, graag spreekt met mensen die niet bestaan of ieder ander gevoel met de realiteit wenst kwijt te raken.

BenBinnen | 20-10-14 | 22:57

@BenBinnen | 20-10-14 | 22:45
Kort door de bocht, maar je snapt het een klein beetje, en de setting is de sleutel. Als je nou 3000 km gaat reizen om een ayawaska ritueel bij de Brazilianen door te gaan aflegt en er een nut in vind kan ik dat nog enigzins respecteren, maar hier, in een stinkende pistent waar de riool overloopt in elke WC en de stinkmensen om je heen plakken, de predators op jacht zijn en de muziek geen verlichting geeft jezelf prijzen met een pilletje is gewoon zielig.

tattooboer | 20-10-14 | 22:57

Als je minder lijm snuift, heb je meer om mee te plakken!

Mike Gaatjeniksaan | 20-10-14 | 22:52

tattooboer | 20-10-14 | 22:41

Hmm, denken we er toch hetzelfde over... behalve dan over het jezelf boven kooitjes plaatsen. We zitten allemaal in hetzelfde kooitje. Datura, hmm.

Bad Karma | 20-10-14 | 22:51

@Lijkt me logisch... | 20-10-14 | 22:21

hehehheehhehehehehehhehehehhe!

maggoo | 20-10-14 | 22:49

Ik ben niet tegen een verbod op drugs en vind de poster niet erg sterk maar wel behoorlijk afgezaagd.
Maar natuurlijk moet-ie gewoon opgehangen kunnen worden, zullen we nou krijgen.

Lewis | 20-10-14 | 22:48

@blinde kip | 20-10-14 | 22:39
Er is verschil maar jou kennis is niet toereikend, dus , of je zoekt het verschil, of je weerlegd het met feiten.

tattooboer | 20-10-14 | 22:48

@Balzakius | 20-10-14 | 22:28
Gelukkig kunnen we nog onder genot van het zeer verslavende en legale alcohol vele avonden discussiëren over het sorterende effect van dopamine release en de correlatie met de tegels van tattooboer.

blinde kip | 20-10-14 | 22:47

@tattooboer | 20-10-14 | 22:41

Mijn klomp breekt. Nu zijn de stofjes geen probleem meer en de mensen die het gebruiken ook niet, maar zijn de set, setting en het al dan niet spirituele doel bepalend?

BenBinnen | 20-10-14 | 22:45

@Strange Glue | 20-10-14 | 21:37

juist. dus als er morgen drie doden in het verkeer vallen moet ook flitsservice.nl ff z'n smoel houden als ze stom toevallig aandacht vragen voor een vergadering / persmomentje (oid)?

welkom in de realiteit, leef er mee.

cloudoflogic | 20-10-14 | 22:45

@King of the Oneliner | 20-10-14 | 22:39
Voor een Oneliner King heb je overigens een hoop regels nodig.
Desalniet een min: plus één.

Lijkt me logisch... | 20-10-14 | 22:44

Je zal jezelf toch maar DIRECTEUR Belangenvereniging Drugsgebruikers noemen. Ook weer zo'n zuigende uitvinding van de linkse zieligen- subsidie industrie. Een leven lang snuiven- spuiten slikken en weet ik veel wat nog meer parasiterend op werkend NL. Net als die honderden bewezen zinloze "re-integratie" projecten waar krankzinnige salarissen worden betaald en geen hond aan betaald werk wordt geholpen want dan zou men het kind met het badwater weggooien.
Wat is dit land ziek.

h.a.k. blok | 20-10-14 | 22:44

@Bad Karma | 20-10-14 | 22:38
Ik wel dus, en de aanvallen en retoriek zijn niet van de lucht. Sparpartners zijn er hier helaas niet echt.. Je word wat je wilt en je bent wat je voelt. Gelukkig is dat voor mij onaangetast door chemische prutsels. Hey, ik zou er niks op tegen hebben als mensen erg ritueel eens een stofje als paddo of datura zouden benutten, op de juiste plek, op de juiste tijd, maar het recreatieve en de misbruik is stuitend. De misbruik van jonge mensen er om heen ook, drugs zijn nu lokkertjes, door loverboys als saban en zulken. Het gaat veel te ver.

tattooboer | 20-10-14 | 22:41

@tattooboer | 20-10-14 | 22:36

Dat is een onduidelijke vraag. Bedoel je ...

- rechtstreekse schade ten aanzien van mensen die geen drugs gebruiken door mensen die dat wel doen?
- nevenschade door extra criminaliteit door drugsgebruikers?
- schade door drugs aan gebruikers?
- schade door drugs die niet zijn conform de specificatie waaronder ze verkocht zijn?
- schade aan de maatschappij door verliezen van de regie over het eigen leven?
- schade aan de maatschappij door de gigantische kosten van opsporing en vervolging?
- schade aan de maatschappij door criminalisering van mensen die een overtreding begaan, maar geen misdaad plegen?

BenBinnen | 20-10-14 | 22:41

-weggejorist-

King of the Oneliner | 20-10-14 | 22:39

@tattooboer | 20-10-14 | 22:25
Wat rook je eigenlijk? Je bazelt.

Hint: er is geen verschil. Je hebt in beide gevallen een duwtje nodig om het gewenste effect te krijgen. Waarin verschil je dan van een drugsdealer?

Jij hebt toevallig mazzel dat tatoeages niet verboten zijn. Niets meer of minder.

blinde kip | 20-10-14 | 22:39

tattooboer | 20-10-14 | 22:32

Dawkins. DeGrasse Tyson! Helden!
Zo zou ik me niet durven voelen.
Daar weet ik niet genoeg voor.

Bad Karma | 20-10-14 | 22:38

Belangenvereniging mahoela. Lekker de eerste twee dagen van de maand je uitkering er doorheen jassen, daarna je gratis paspoort verpatsen en de rest van de maand lekker stelen met zijn allen. Opebolaën met je rukprentposter.

de Voorzittert | 20-10-14 | 22:36

@BenBinnen | 20-10-14 | 22:32
Vraagje, hoeveel mensen worden er wel door geschaad?

tattooboer | 20-10-14 | 22:36

@Bad Karma | 20-10-14 | 22:29
Raak dus. Jammer dat je niet verder kon, succes ermee.

tattooboer | 20-10-14 | 22:34

@Normpje | 20-10-14 | 22:22

Tattooboer zal waarschijnlijk noot drinken of iets exotisch tot zich nemen en dat geeft hem dan voor zichzelf de legitimatie om zichzelf verheven te voelen boven het plebs, de junkies, die als zielige losers door het leven gaan. Dat mag hij vinden.

Wat hij niet mag is een ander de mogelijkheid ontzeggen zijn leven te lijden zoals diegene zelf wil *zolang deze leefwijze een ander niet schaadt*. Niets is zo schadelijk als mensen die de maakbare mens willen creëren door middel van verboden. Verbodsfascisme noem ik dat.

BenBinnen | 20-10-14 | 22:32

@Parel van het Zuiden | 20-10-14 | 22:26
Waarheid, zelfspot en humor op eigen rekening is een egobrekend fenomeen. Laat niet weg dat je uitspraak geenstijliaans mag worden opgevat en je beredenering als impotent in de Fapblafselcontainer mag worden geponeerd. Uiteraard wekt het angst bij anderen, want als je over jezelf kan lachen, dan ook zeker om anderen en dat doe ik, van ganse harte, over de junkies. Beroep ik me nog even op mijn geestesgezondheid, napoleon? Spartacus? Ze waren anders inderdaad. Maar ik moet toegeven dat ik eerder een He-man wil zijn maar me als een Dawkins voel...

tattooboer | 20-10-14 | 22:32

@eastender | 20-10-14 | 22:26

Verkeerde thema, verkeerde machtsverhoudingen. De politie hoort zich niet te bemoeien met meningen(al dan niet getekend). PUNT.
.
Nu junks, morgen u, overmogen ik. Nee, dank u. Meningenpolitie is het fundament voor een fascistische staat.

Parel van het Zuiden | 20-10-14 | 22:31

Ik ben toevallig al jaren werkzaam als paus, en in mijn beroepsgroep wordt normaliter enkel gerookt als de paddo's op zijn. Ik heb de poster dan ook als kwetsend ervaren.

stom schaap | 20-10-14 | 22:30

tattooboer | 20-10-14 | 22:16

Waar heb je het over?

Bad Karma | 20-10-14 | 22:29

@1nfidel 22:24
Die initiatieven bestaan al in combinatie met begeleid wonen en vaak vanuit een gemeentelijke dwang.

Ashtrey | 20-10-14 | 22:28

@infidel
Coke verkopen aan uitgaanspubliek is echt niet wat je wilt. Dat helpt iedereen's leven naar de klote. Gelegaliseerde verkoop stimuleert mee gebruik alleen maar. Ik lees vaak dat mensen denken dat het dan juist afneemt, maar ik ga ervan uit dat dopamine daar anders over zal denken.

Balzakius | 20-10-14 | 22:28

Kan die junkclub hun eigen leden voor die aankondiging niet tekenen? Autodieven, roofovervallers en andere lange vingers, allemaal in de goot of in het opvanghuis of de rehab, dat de bestolenen voor ze betalen, is dat wat? Of 'n gezellige cartoon met de wel-to-do-leden, met op de achtergrond de doden van de Zuid-Amerikaanse cocaïne trafiek en -oorlogen, kan de loser-directeur dat niet tekenen? Want die politie mensen hadden natuurlijk gewoon wel een punt- waarom moeten mensen altijd maar buigen voor scum?

eastender | 20-10-14 | 22:26

@tattooboer | 20-10-14 | 22:19

Even rustig aan, boertje. Boven uzelf uitstijgen betekent per definitie zelfspot om de ballast van zelfoverschatting af te werpen.
.
Ik zet trouwens een bakkie bier op de stelling dat u ook een hele goede Napoleon zou kunnen zijn...

Parel van het Zuiden | 20-10-14 | 22:26

Deze poster is vermoedelijk in elkaar gefrummeld door iemand die het onderscheid tussen een goed ontwerp en broddelwerk niet weet te maken. Bovendien zijn de "grappen" dermate slechts, dat ze nauwelijks tot niet aanstootgevend kunnen zijn voor de uitgebeelde beroepsgroepen (huh, sinds wanneer is de paus een beroepsgroep?). Verder diepe zucht over het zoveelste onnutte relletje...

Reykjavik | 20-10-14 | 22:26

@Bad Karma | 20-10-14 | 22:20
Je hebt het gezegd, punt.

tattooboer | 20-10-14 | 22:25

@blinde kip | 20-10-14 | 22:22
Wat denk je zelf dat het verschil is? Nog beter, waarom laat je dat stukje info weg uit je reaguursel? Omdat je het al weet, maar deel het maar met ons. Ik gaf het antwoord al aan maar dat staat je niet aan heh?

tattooboer | 20-10-14 | 22:25

Als een verbod op drugs echt zou werken zouden ze niet voorkomen in de maatschappij. Mensen kun je nou eenmaal niet verbieden wat ze met hun eigen lichaam doen. Dat je speed niet in de supermarkt moet leggen lijkt me duidelijk, maar verspreiding via gereguleerde afgifte tegen productieprijs + accijnzen lijkt me een stuk voordeliger dan het huidige beleid. Dan kunnen die junks ook gewoon gaan werken in plaats van de hele dag op zoek naar drugs.

1nfidel | 20-10-14 | 22:24

@Normpje | 20-10-14 | 22:22
"niemand nooit", mhehehe

Lijkt me logisch... | 20-10-14 | 22:24

Ashtrey | 20-10-14 | 22:21

Da's mooi.

Bad Karma | 20-10-14 | 22:23

@Normpje | 20-10-14 | 22:22
Weddenschap verloren

tattooboer | 20-10-14 | 22:23

@tattooboer | 20-10-14 | 22:14
Met chemische truukjes 'die stofjes' oproepen mag volgens jou niet en met een mechanische wel. Lekker selectief.

blinde kip | 20-10-14 | 22:22

Wedden dat tattoeboer zich elke dag klem zuipt? En dan het hoogste woord heeft? En niemand nooit luistert?

Normpje | 20-10-14 | 22:22

@Bad Karma 22:13
Als ik zo high van mezelf zou kunnen worden dan zou ik ook altijd nuchter zijn.

Ashtrey | 20-10-14 | 22:21

De column van Prof. Pinto van morgen is trouwens al uitgelekt:

"Iets met drugs. Vind ik. Want zus en zo."

Lijkt me logisch... | 20-10-14 | 22:21

Jaaa Lagonda!

Een bosmongool koopt een vies dingetje van een andere verhevene, eerstgenoemde sterft, regering heeft het gedaan!
We komen er wel !

-topcraft- | 20-10-14 | 22:20

tattooboer | 20-10-14 | 22:17

Heb jij wel door dat je Bad Karma verspreid door iets te beweren wat ik niet heb gezegd?

Bad Karma | 20-10-14 | 22:20

@Parel van het Zuiden | 20-10-14 | 22:17
Je lult, islam is geen ras.
Klaar, zeg dan gewoon niks?

tattooboer | 20-10-14 | 22:19

@Bad Karma | 20-10-14 | 22:13

Een maand of wat terug, zat hij in z'n Spartacus-fase en was hij het verzet voor de Eerste Nederlandse rassenoorlog (nog aan te vangen) op poten aan het zetten...

Parel van het Zuiden | 20-10-14 | 22:17

@Bad Karma | 20-10-14 | 22:13
Heb je wel door dat je bad karma verspreid door nu te stellen dat niemand zich boven zichzelf mag proberen te laten groeien omdat hij dan ziek word, een godscomplex krijgt? Hoe bekrompen ben je dan?

tattooboer | 20-10-14 | 22:17

@Parel van het Zuiden | 20-10-14 | 22:15

Een apart uniform is niet nodig. Een tattoo op het voorhoofd volstaat.

BenBinnen | 20-10-14 | 22:16

@Bad Karma | 20-10-14 | 22:13
Ik had al tien kilometer terug ingeschat dat je religie er bij zou betrekken, want een andere omschrijving ken je toch niet, van een hogere zelf. Zielig hoor. Maar je bent zo in elkaar gezet door de maatschappij alleen jij durft dat niet te zien, velen niet. Maar hoe vaak heb ik trippende idioten horen schreeuwen "ik ben het" " ik ben god" , zielig gewoon.

tattooboer | 20-10-14 | 22:16

@ie-wie-waai-weg | 20-10-14 | 22:08
Nou doei. Probeer eens N-Korea of Costa Rica. Met beiden hebben we geen uitleveringsverdrag.

boasatlas | 20-10-14 | 22:15

Is het trouwens een idee dat we de meningenpolitie een apart uniform geven?
.
Weten we allemaal waar we aan toe zijn.
.
Namelijk dat we een meningenpolitie hebben...

Parel van het Zuiden | 20-10-14 | 22:15

@Temazepam60milligram | 20-10-14 | 22:05
Je roept een paar chemische verbindingen maar verder heb je de ballen verstand ervan. Al die stofjes kan je ook zonder chemische pilletjes oproepen in je lichaam. Maar hey, je bent te lui om er iets voor te doen, dus dan maar pilletjes kopen van een crimineel. Applaus voor jezelf.

tattooboer | 20-10-14 | 22:14

Iemand wil bij bewustzijn en goed geïnformeerd een stof in zijn eigen lichaam stoppen om daar plezier uit te halen zonder daar iemand anders mee te schaden. Nou èn? Wie zijn de tattooboeren en Opsteltens van deze wereld om die iemanden dat te verbieden? Zijn ze God zelf? Zijn ze de moraalpolitie?

Een verbod op bewustzijnsveranderende middelen is een inbreuk op de zeggenschap over eigen lijf en leven. Wat wordt de volgende stap? Vet eten? Te weinig sex? Teveel sex? Alleen toegestane standjes? Motorrijden alleen met zijwieltjes?

En voor de rest van de argumenten: drugsbeleid.nl

* ik wil een verbod op verbieden *

BenBinnen | 20-10-14 | 22:14

En dit wordt ongetwijfeld ook nog eens opgenomen in de statistiek "pakkans 2%"

Parel van het Zuiden | 20-10-14 | 22:13

tattooboer | 20-10-14 | 22:06

Iemand die zichzelf ver boven het kooitje plaatst,
denkt dat ie god is.

Daar heb je je aanval.

Bad Karma | 20-10-14 | 22:13

@Lagonda | 20-10-14 | 22:02
Lekker kort, erg goed over nagedacht zeker?

tattooboer | 20-10-14 | 22:12

Het gebeurde wel en de popo gaf vervolgens netjes hun fout toe. Hang je ze toch gewoon weer op? Opgelost.

Tweespalt | 20-10-14 | 22:09

Welkom in de bananenrepubliek, oh nee bananenkoninkrijk Nederland. Corruptie, klassenjustitie, machtsmisbruik, censuur, propaganda en indoctrinatie.
Hmm.. Misschien kan ik ergens politiek asiel gaan aanvragen.

ie-wie-waai-weg | 20-10-14 | 22:08

@blinde kip | 20-10-14 | 21:58
Kijk, een slimmerik met een beetje kennis. Hey, het lichaam geeft je alle kansen te genieten, het stimuleren van je pijn, lust, sexuele genot en uitputting zijn allemaal natuurlijke processen waar je lichaam perfect mee om weet te gaan, in de inkt zelf zit geen stofje die hoe dan ook een geestveranderend effect heeft, it's all you. Ik waardeer de mensen die zichzelf kennen op dit niveau, maar uit jou verwoording en aanvalsmodus kan ik opmaken dat je modus operandi, hoe erg onverdedigbaar die ook is, geen wederkeer zal kennen en je waarschijnlijk ook met geen zinnig tegenargument zal komen, behalve dan één of ander persoonlijke aanval.

tattooboer | 20-10-14 | 22:06

Daarnaast is er geen god dus er is ook niks te lasteren. Politie en justitie varen toch altijd op bewijs ? Dusss.

netniet | 20-10-14 | 22:06

Lekker makkelijk ook weer. De Paus beschimpen. Hang dan ook een leuk plaatje over de islam op. Maar daar zijn de heren drugsgebruikers te laf voor. Wat een fluim, deze Lahey.

Michiel de Kater | 20-10-14 | 22:06

@tattooboer
Jeetje wat een psychologisch geneuzel. Het is gewoon een pilletje die de afgifte van serotonine, dopamine en noradrenaline verhoogt, niets meer en niets minder, en dat geeft een goed gevoel.

Temazepam60milligram | 20-10-14 | 22:05

Tip!

Verander de Paus met mohammed dan krijgt je campagne veel meer wereld publiciteit.
Maar dat zal je wel niet durven.

2_amazing | 20-10-14 | 22:03

tattooboer | 20-10-14 | 21:59
Lulkoek. Echt.

Lagonda | 20-10-14 | 22:02

Crematorium-de-Asbak | 20-10-14 | 21:51
Blijf dan maar van je welverdiende pilsje af. Dat is immers ook een harddrug. Jaarlijks talloze doden door alcoholgebruikers.
Gedogen en voorlichten werkt nochtans het beste.

ikzalhandhaven | 20-10-14 | 22:00

@Temazepam60milligram | 20-10-14 | 21:50
Het leven zo ook. Als je durft te leven en te voelen. Dat je in een kooitje leeft die de maatschappij heet is voor menig een kleine hersens inluiding voor noodzakelijke vluchtgedragingen waarvan stimulatie door drugs één factor is. Een vrije geest is niet iemand die drugs legaliseren een groot goed vind, nee, een vrije geest is iemand die zichzelf ver boven het kooitje plaatst en extase van het leven geniet zonder chemische toevoegingen. Stof tot nadenken, is het niet?

tattooboer | 20-10-14 | 21:59

-weggejorist-

newray | 20-10-14 | 21:58

Agenten zien dus of zichzelf, of de rechter, of Teeven als god. Een andere mogelijke god om te lasteren zie ik er niet bij staan.

ZKH EénOog | 20-10-14 | 21:57

Snap ook maar niet dat mensen blijven hameren op een verbod. Mensen willen al duizenden jaren gokken, neuken en kachel worden, en dat blijven ze nog duizenden jaren doen, en daar heeft een verbod nog nooit *iets* aan veranderd. Vandaar dat de drooglegging is mislukt, vandaar dat de War On Drugs is mislukt, vandaar dat het zero tolerance beleid niet werkt. Wat valt daar nou niet aan te snappen?

Een verbod zorgt alleen maar voor meer problemen. Criminaliteit, geen controle, en slecht gefabriceerde drugs met alle risico's van dien. En toch maar blijven roepen dat 't vooral verboden moet worden. Heb je dan poep in je hoofd, of hoe zit 't?

Lagonda | 20-10-14 | 21:56

Dennis Lahey aka DC lama, geniale stripjes verhaaltjes en columns, stond vroeger op de site van Theo van Gogh www.degezonderoker.nl/

paranoya | 20-10-14 | 21:56

Lagonda | 20-10-14 | 21:46

Of mongeaulen die al sinds woensdag aan het feesten waren en 'vergeten' waren te gaan slapen. Sectie moet nog verricht worden dus er is niks van te zeggen.

OT: Als je een leger van 50k VMBO'ers op poten zet, die net slim genoeg zijn om hun werk uit te voeren maar categorisch te dom zijn om te snappen wat ze nu eigenlijk aan het doen zijn en je neemt in acht dat niemand de politie controleert, dan kun je dit soort taferelen verwachten. Goed dat iemand het in de openbaarheid gooit.

netniet | 20-10-14 | 21:55

Drugs are bad m'kay

frickY | 20-10-14 | 21:55

Lagonda | 20-10-14 | 21:46

"Doden zijn naar alle waarschijnlijkheid te betreuren omdat ze *geen* xtc hebben gebruikt, maar goedkoop gemaakte rommel die ze als xtc is verkocht. Dus strikt genomen geen drugsdoden. Logisch gevolg van de illegale status van xtc.'"

Zonder meer een briljante analyse, u kunt zich morgen aanmelden bij elke willekeurige politieke partij

Strange Glue | 20-10-14 | 21:53

(Dennis Lahey,
Directeur Belangenvereniging Druggebruikers MDHG)
Drugs zijn slecht, Je clubje dus ook.. Ga eens echt werk zoeken!

Crematorium-de-Asbak | 20-10-14 | 21:51

Dat plaatje maakt duidelijk dat je gevoel voor humor door het gebruik van drugs niet beter wordt.

Koos Knak | 20-10-14 | 21:50

@tattoboer
XTC is heerlijk.

Temazepam60milligram | 20-10-14 | 21:50

De hedendaagse Ned. Politiek, in een notendop.

Archy Bunker | 20-10-14 | 21:49

@uberdude | 20-10-14 | 21:34
Wie zijn die we?
De vrije markt als je het mij vraagt. Als jouw product doden veroorzaakt ben je snel out of business.
De criminelen maakt het niets uit.
Vandaar legaliseren.

watergeus | 20-10-14 | 21:49

Lagonda | 20-10-14 | 21:46

plausibel ...

Centauri3 | 20-10-14 | 21:49

Tjonge wat een interessant verhaal.
*gaap*

J. Jarig | 20-10-14 | 21:48

Strange Glue | 20-10-14 | 21:42

Uw kindekes leven nog! Dan hebT u mogelijk iets goedgedaan in hun opvoeding!

Chapeaux!

Centauri3 | 20-10-14 | 21:48

Wat een jengeljankerds die agenten. Come on zeg

So Fresh So Clean | 20-10-14 | 21:46

Strange Glue | 20-10-14 | 21:42
Doden zijn naar alle waarschijnlijkheid te betreuren omdat ze *geen* xtc hebben gebruikt, maar goedkoop gemaakte rommel die ze als xtc is verkocht. Dus strikt genomen geen drugsdoden. Logisch gevolg van de illegale status van xtc.

Lagonda | 20-10-14 | 21:46

Al dat junkiegeknuffel, word er gek van. Drugs zijn voor losers en klaar. Ik kan en wil me er niet bij neerleggen dat er zoveel domme oenen zijn maar het moet maar. Maak het maar legaal, maar pleur ze allemaal, al die junkies, dan gelijk uit de zorgverzekering en laat ze zich maar particulier verzekeren samen met de alcoholisten en de extreme sporters. En aub, laat ze geen rijbewijs krijgen en geen scholing, nergens voor nodig, ze zijn toch strondeigenwijs.

tattooboer | 20-10-14 | 21:46

tsja, die bastards van de Linnaeussstraat zijn niet echt de slimsten. Bij een diefstal (+burgerarrest) bij supermarkt schuin tegenover het bureau duurde het ongeveer een half uur voordat de politie eens een kijkje kwam nemen (ik was getuige). Zelfde situatie bij de moord op van Gogh (500m verderop), duurde ook veel te lang voordat ze hun kantoor uit kwamen lopen.
Ik heb eens een poging gedaan om aangifte te doen op dat bureau, maar na een half uur werkelijk niemand in het gebouw te hebben gevonden heb ik het maar opgegeven.

--sql error-- | 20-10-14 | 21:45

Je hoeft maar een paar bonnenschrijvers te kennen om te weten dat de verhalen over veelvuldig drugsgebruik en seks onder werktijd kloppen.

blinde kip | 20-10-14 | 21:43

Centauri3 | 20-10-14 | 21:39

drugsdoden that is

Niet in mijn bijkeuken, wel op een plaats waar e e n van mijn kinderen ook is geweest

Strange Glue | 20-10-14 | 21:42

Tsja, die agenten komen daar niet voor niets en ik mag aannemen dat ze regelmatig rotzooi met de "gebruikers" meemaken. Zo'n poster - op zo'n plek - kun je ervaren als olie op het vuur en ik begrijp de reaktie van de agenten dan ook wel een beetje.

Maar dat terzijde;
Het blijft een inschattingsfout (want deze poster mag natuurlijk gewoon) die direct is rechtgezet.
Move along people. Nothing to see here.

Lijkt me logisch... | 20-10-14 | 21:42

De nieuwste trend: hoogopgeleide werkloze dakloze veertigers die absoluut geen zin hebben om met drugsverslaafden samen in een opvanghuis te gaan zitten:

www.parool.nl/parool/nl/4/AMSTERDAM/ar...

Outsider-Inside | 20-10-14 | 21:41

De overheid zou eens zo verstandig moeten zijn om zelf drugs te gaan verkopen, en prostitutie te regelen. Zijn we van al 't gezeik af.

Lagonda | 20-10-14 | 21:40

Dit verhaaltje doet me denken aan die youtube filmpjes van "Kudtwiebe"

walking frits | 20-10-14 | 21:39

waar 3 drugdoden te betreuren zijn - gewoon even je smoel moet houden.
Strange Glue | 20-10-14 | 21:37

scuzi ... leggen die 3 drugdoden bij u in den bijkeuken?
dus een toontje lager mag ook heur.

Centauri3 | 20-10-14 | 21:39

Ik vind het gewoon een lelijke poster.

Geert Linkers | 20-10-14 | 21:39

Vrijheid van meningsuiting is een farce in Nederland ik durf hier zelfs al niet meer alles te zeggen...

Nekbaard | 20-10-14 | 21:39

Er moet een nieuw programma op SBS komen: "Machtmisbruikers"

No Life | 20-10-14 | 21:39

De staat is corrupt, en zeker een groot deel van de agenten in de grote steden!

Glas Koning | 20-10-14 | 21:38

Sinds wanneer is Fred T. een 'god'??
Een maffiabaasje op zijn hoogst!

paost712 | 20-10-14 | 21:38

"kunst" om te choqueren, whats new?

Ik vind trouwens dat je als Belangen Vereniging Drugsgebruikers op een dag als vandaag - waar 3 drugdoden te betreuren zijn - gewoon even je smoel moet houden.

Strange Glue | 20-10-14 | 21:37

Chapeaux!

Centauri3 | 20-10-14 | 21:36

'legalisering van drugs'. Cool. Wat zijn drugs? Mag iedereen dan voortaan om het even wat verkopen onder de noemer 'het is goed of lekker'? Heroïne? Meth? Accuzuur? Zoetjes voor in de koffie (O, wacht), experimentele medicijnen? Rattegif? Allemaal weer goed doordacht gelukkig. Goed dat er verslaafden zijn.
DAAROM is er een omgekeerde wet. Je mag iets verkopen als we vinden dat dat een goed idee is. Niet andersom.

uberdude | 20-10-14 | 21:34

De vrijheid van meningsuiting eindigt waar het recht op beledigen begint.
En die zie ik hier toch echt niet.
Kortom politie VMBO spierballentaal..

Wijze uit het Oosten | 20-10-14 | 21:34

Boeven vangen, is dat nog een ideetje? Oh, wacht, ze vangen all bijna twee procent van de boeven. Nee, dan ga je aanstoot nemen aan posters en deze weg laten halen. Pff, en het dan gek vinden dat we ze een stelletje fascisten vinden.

7,62x39 | 20-10-14 | 21:34

De volgende keer meer lijm gebruiken dus.

Ik was in Haren | 20-10-14 | 21:33

Hoi Danny,
Veel plezier op het ADE.
Lutser!

Cummie de Swappert | 20-10-14 | 21:32

Dope sucks!


Was getekend,


Herman Brood

eerstneukendanpraten | 20-10-14 | 21:31

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl