
Op 2 november aanstaande is het alweer tien jaar geleden dat Theo van Gogh ritueel werd geslacht door de geitenneuker Mohammed Bouyeri, de "trotse vaandeldrager van de islam in Europa" (
zijn woorden). Nederland en de islam zijn in die tien jaar verder gebrouilleerd geraakt dan ooit, een gegeven waar Den Haag nog altijd geen begin van een antwoord op weet te formuleren. Bij een jubileum horen terugblikken en beschouwingen. EenVandaag zond derhalve zaterdag een
interview uit met de agent die de vluchtende Bouyeri destijds neerschoot (onherkenbaar in beeld voor, jawel ,'zijn eigen veiligheid'). Dat interview kreeg vanavond een vervolg in Dossier EenVandaag, waarin tien jaar later een aantal van de nooit beantwoorde vragen die sinds de religieuze moord op het vrije woord in de lucht hangen nog eens worden gesteld. Rode draad, op basis van Hoofdofficier van Justitie Frits van Straelen:
Mohammed B. opereerde niet alleen. Kijktip dus. Reportage-embed na de breek. Voor onverzadigbare amateurspeurders, hardnekkige complotdenkers en/of mensen die dat onbestemde gevoel dat na de dood van Van Gogh onder hun huid kroop nooit meer weg hebben gekregen: na de uitzending kunt u kwoots & bevindingen vergelijken met de onderzoeksdocu
Prettig weekend, ondanks alles die Stan de Jong en Katja Schuurman een jaar na de moord op Van Gogh maakten. Ook die staat in een embed na de breek.
Reaguursels
Inloggen@ Joris
Dank U!
Wil iemand nog een bitterbal met écht doofpotvlees misschien ..?
OT
Kom op Joris, hoe vaak moet ik nog op het NSB-knopje drukken?
@drs.Nee | 22-09-14 | 21:38
Ik heb het pas nog eens geluisterd en het gesprek met Marcel van Dam/Thomas Ross/Smolders over de film 06/05 bekeken.
De beste manier om even te zien hoe het achter de bühne van de politiek er aan toe gaat.
genoeg met politieke correctheid in de wereld als het gaat om moslims:
www.break.com/video/political-correctn...
www.thereligionofpeace.com/index.html#...
Vooral het kartel CDA/VVD/PvdA blijft het gepeupel manipuleren. Vroeger was het "fascisme/racisme". Nu is het "Die Wilders". Zoiets van: "Als je een gutt-mensch bent, luister je naar ons". Het is overduidelijk dat het kartel er alles aan doet om dat gepeupel voor de gek te houden. Donner, Demmink, Opstelten, Hirsi Ballin; stuk voor stuk machtsmisbruikers bij wie de leugens niet meer te tellen zijn.Ook bij Theo hebben zich er veel meer zaken gespeeld. Maar zoals altijd worden bandjes overgespoeld, of raken die ineens kwijt, schijven staan ineens krom, foto's raken overbelicht.Tuurlijk.
@Jan Passant mk2 | 23-09-14 | 08:49
Ik denk dat de drijfveer van IS vooral te maken heeft met geld en dan pas de boodschap die ze vertellen.
@AbleArcher13 | 23-09-14 | 08:42
De moslims van ISIS zijn de eerlijkste moslims. Zij zeggen precies wat zij van plan zijn met de hele wereld, omdat zij daar opdracht toe hebben. Hoe zij dat willen bereiken laten ze zien in hun filmpjes.
De gluiperige beroepsmoslims die hier, met hun dubbele tongetje, lispelen dat ISIS een "zionistische complot" is spreken daarmee tegen de gewillige onderbuiken van "onze" regenten.
-weggejorist-
roze_bril | 23-09-14 | 08:35
'Als je dit weet. Hoe kun je dan in godsnaam niet voor minder moslims zijn. '
Helemaal mee eens, maar leg dat de notoire wegkijker maar eens uit. Een Jehova zijn/haar voet krijg je makkelijker weg bij de deur.
@Jan Passant mk2 | 23-09-14 | 08:38
De meest eerlijke moslim IS groep, maak je een grapje soms, dat bestaat helemaal niet.
OT/ er staat weer een video van John Cantlie online
www.telegraaf.nl/buitenland/23113740/_...
De Amerikanen dropten vannacht bommen op de meest eerlijke moslim-groep in Syrie. Daar zitten ook "Nederlandse" strijders tussen die, direct na terugkeer, het volste recht hebben op opvang verzorging en een gratis leven.
Net als de ruim 73% van alle "Nederlandse" moslims die hen bewonderen.
Nederland wil ook mee doen met die totaal onzinnige fop-strijd.
Oh ja dat van die gematigde moslims. Er zullen ongetwijfeld moslims zijn die het boek niet volgens de regels interpreteren. Dat zijn eigenlijk geen moslims, maar goed. Echter deze groep heeft totaal geen stem. Ten eerste omdat zij zich dus niet kunnen beroepen op de Koran, de orthodoxe moslim wel. Ten tweede omdat de orthodoxe moslim het middel repressie hanteert. Gezien de situatie in moslimlanden (in alle gevallen hebben een kleine orthodoxe groep het voor het zeggen) hebben de zogenaamde gematigde moslims hier geen antwoord op kunnen vinden. De kans dat ze dat wel in dit land kunnen, is dus zeer klein. Daarbij heb je kunnen zien in het voormalig Joegoslavie, dat als het er op aankomt. Moslims zich zien als een groep. Ze zullen zich hier dus ook als groep gaan gedragen.
Als je dit weet. Hoe kun je dan in godsnaam niet voor minder moslims zijn.
@Graaf van Egmont | 23-09-14 | 01:21
Bouyeri heeft Theo niet vermoord vanwege het gebruik van de vakterm *geitenneukers*, maar vanwege het beledigen van allah en de profeet.
Bouyeri deed alleen zijn plicht als moslim, zei hij. Op beledigen van de islam staat nu eenmaal de doodstraf.
*islam = terreur*
@Koek Bakker | 23-09-14 | 08:21
Daar hebben ze, letterlijk gezien, ook gelijk in. In het boekwerk op de lessenaar van de voorzitter van "onze" Tweede Kamer staat bikkelhard geschreven dat het de Wet is boven alle Wetten.
Moslims hebben ook gezien dat dit boek daar staat en hoorden wat de laffe meelopers daarover te zeggen hadden tegen Geert Wilders.
@miko | 23-09-14 | 04:59
Hij voelde zich ook gediscrimineerd door autochtonen.
vuur-pot-deksel,volgend topic:
Dat damascus een seintje kreeg, Goedzobama.
De vraag is niet wat de Profeet (de Duivel hale hem) toestaat. De kwestie is wat onze Westerse samenleving toestaat, wat die profeet (de Duivel hale hem) ook voor lulkoek heeft verkocht. Vrijheid van godsdienst is ruimte die onze samenleving biedt, en kan niet door welke God dan ook worden opgeëist.
Jan Passant mk2 | 23-09-14 | 08:09
.
".. er zijn heel veel gewone moslims die van moorden namens de Boze Profeet geen dagelijkse werk willen maken. Dat zijn niet de moslims die met luide stem spreken en de koers bepalen..."
.
Helaas, was dat maar waar. Het overgrote deel van de moslims vindt dat geloof boven de wet staat, en steunt (actief of passief) barbaarse activiteiten:
www.wzb.eu/sites/default/files/u6/koop...
@eerstneukendanpraten | 23-09-14 | 08:11
Sir Winston Churchill zei het al: de fascisten van de toekomst zullen zich anti-fascisten noemen. Dat blijkt de volle waarheid, in dat licht is "ik ben een Nazi" geen schande meer op ons T-shirt.
Zoals "ik ben een meeloper (of marokkaan)" dat wel is.
Jan Passant mk2 | 23-09-14 | 08:09
Dan ben ik maar een Nazi...
.. er zijn heel veel gewone moslims die van moorden namens de Boze Profeet geen dagelijkse werk willen maken. Dat zijn niet de moslims die met luide stem spreken en de koers bepalen.
Wij zagen dit eerder in de geschiedenis. Een aantal kerels in een bierkelder bepaalden de koers van Duitschland en de gewone Duitsers die een normaal leven wilden leiden triokken hun uniform pas uit toen die kerels dood tussen het puin lagen.
Het puin van het hele land.
Maar goed. Onze regenten, die nog geen kinderfeestje goed kunnen doen verlopen, zeggen dat zij het beter weten. Zij veroordelen iedereen die de ogen open heeft tot Nazi. Revolutie is geen optie dus zijn we de lul. Alweer.
Als puntje bij paaltje komt blijkt gewoon veruit de grootste meerderheid van de moslims bereid om u de onglevige kafur halal de keel af te snijden.
"... een gegeven waar Den Haag nog altijd geen begin van een antwoord op weet te formuleren..."
Een gegeven waar Den Haag ook geen antwoord op wíl formuleren, want de onveiligheid die het Kameel van Mekka, dat ons tot op het bot haat, ons gebracht heeft, heeft onze overheid geen windeieren gelegd.
Alles en iedereen wordt tegenwoordig overal gevolgd en geregistreerd, tot en met de laatste cent toe, omdat niemand meer durft om ook maar met één cent contant op zak te lopen.
Telefoonverkeer, internetverkeer, wegverkeer, geldverkeer...
Niets is meer veilig voor het alziende oog van de overheid, onder het mom onze veiligheid te 'garanderen' jegens een cultuur/relideologie die nog steeds met scheeps- en vliegtuigladingen tegelijk geìmporteerd wordt om ons onveiligheidgevoel en angst stevig te verankeren.
Het is niet dat Den Haag er niets aan kán doen; het is omdat Den Haag er niets aan wíl doen.
Ondertussen wordt blank autochtoon Nederland keihard aangepakt , want zwarte Piet ..
@lady blabla | 23-09-14 | 05:37
twitter.com/allahcartoon/status/50612...
@Stir Glenfarclas II | 23-09-14 | 05:28
Tof!! dank u
Followtip
twitter.com/God_Equals_Sant
US airstrikes on ISIS
www.youtube.com/watch?v=0TQ_VTbar7s&am...
Zoals altijd zijn de soennieten in de diverse landen weer hopeloos verdeeld.
Er vallen burgerslachtoffers in Raqqa, Syrië.
Vertelde een huilebalk uit Jordanië op de BBC.
De burgerbevolking in de hoofdstad van IS, zijn slaven, sex-slaven, maar dat willen de soennieten niet weten.
Wat een k*t volk.
@Stir Glenfarclas II | 23-09-14 | 04:31
Het was de schuld van zijn omgeving die zijn schilderijen niet waardeerde.
*galerie houders in Oostenrijk gaat aanklagen*
@Jan Dribbel | 23-09-14 | 04:21
Je eigen stoep schoonvegen zou ik zeggen.
Maar hoopgevend dat Arabische landen meededen.
@Jan Dribbel | 23-09-14 | 04:21
Klopt. Ik had ook liever een krachtig gezamenlijk optreden gezien. De hele wereld tegen ISIS zeg maar.
Dan maak je pas een statement.
Politici: Hitler was geen echte nazi.
lady blabla | 23-09-14 | 04:08
De VS is nog steeds het enige land dat daadwerkelijk optreedt.
Europa bestaat uit een zielig hoopje afwachters en wegkijkers.
De VS-critici in de EU zullen weer snel klaarstaan om te jammeren over burgerslachtoffers.
Ze hebben grote geheugengaten als het gaat om de dagelijkse massamoorden door IS.
En als er ook een aantal Europese jihadisten zijn omgekomen, het zij zo. Alleen D'66 vindt dat jammer.
@Jan Dribbel | 23-09-14 | 04:05
the partner nations who were involved with US in tonight's strikes were Arab states volgens cnn
Tja de ontwikkelingen zijn op zijn minst zorgzaam te noemen.
.
Maar er zijn ook lichtpuntjes te bespeuren. Een paar jaar geleden konden wegkijkers en gutmenschen nog wegkomen met 'incidentje', 'islam is vrede', en 'ze zijn niet allemaal zo'. Intussen weten we gelukkig beter; meer dan de helft van de islamietjes stelt geloof boven de wet, en keurt daarmee het afslachten van ongelovigen, het stenigen van vrouwen e.d. goed. De ware islam wordt langzaam maar pijnlijk duidelijk, en zelfs de notoire wegkijker kan dit intussen niet meer ontkennen. Tijd voor een revolutie!
Live op CNN.
Niet de labberkakken in Europa, maar De VS heeft de aanval ingezet tegen de koppensnellers in Syrië.
Dat mocht natuurlijk niet van massamoordenaar Assad en tsaar Putin.
Als het aan de EU en Turkije lag dan was IS al opgerukt tot Wenen.
Het valt mij op dat er sinds een anderhalf jaar ineens een toename is aan moslims met niet bijgewerkte baarden en hoofddoekjes in het straatbeeld. (voorbeeld: Kijk maar eens naar de samenvatting van de eredivisie voetbal)
Dit kan een modeverschijnsel zijn maar ik denk dat het meer een sympathy uiting is voor de moordenaars in het kalifaat.
@INH.30CL | 23-09-14 | 02:42
Alsof je tijd hebt om de discussie aan te gaan.
@necrosis | 23-09-14 | 02:52
Als ze ooit je muzak track natrekken dan krijg je die kans niet met die kutmuziek.
En het zou te begrijpen zijn.
;)
@INH.30CL | 23-09-14 | 02:42
Alsof je tijd hebt om de discussie aan te gaan.
@necrosis | 23-09-14 | 02:52
Als ze ooit je muzak track natrekken dan krijg je die kans niet met die kutmuziek.
En het zou te begrijpen zijn.
;)
-weggejorist-
-weggejorist-
@Lewis | 23-09-14 | 01:17
Nee hoor,het zwart wit denken geeft ze houvast. Dat is andere tijden van onzekerheid ook een succesformule gebleken. (godwin alert. wie de schoen past,..)
Leven in vrijheid kost moeite, daar hebben veel mensen problemen mee.
De roep hier vaak om radicale oplossingen is daar trouwens ook een voorbeeld van.
Bijvoorbeeld atoom bommen gooien op de woestijn.
Tja,of dat een oplossing is voor ons probleem hier.
ik zie dat niet zo.
@Graaf van Egmont | 23-09-14 | 01:21
Dat bleek voor Mohamed B niet de reden.
hij beledigde de profeet direct.
je mag dus geitenneukers best geitenneukers noemen.
Behalve de opperbok.
Die niet.
@Lewis | 23-09-14 | 01:17
Nee hoor,het zwart wit denken geeft ze houvast. Dat is andere tijden van onzekerheid ook een succesformule gebleken. (godwin alert. wie de schoen past,..)
Leven in vrijheid kost moeite, daar hebben veel mensen problemen mee.
De roep hier vaak om radicale oplossingen is daar trouwens ook een voorbeeld van.
Bijvoorbeeld atoom bommen gooien op de woestijn.
Tja,of dat een oplossing is voor ons probleem hier.
ik zie dat niet zo.
@Graaf van Egmont | 23-09-14 | 01:21
Dat bleek voor Mohamed B niet de reden.
hij beledigde de profeet direct.
je mag dus geitenneukers best geitenneukers noemen.
Behalve de opperbok.
Die niet.
@INH.30CL | 23-09-14 | 02:42
Als ik me wil bekeren tot de islam, zal ik eerst mijn IQ moeten halveren.
Behalve lobotomie zie ik geen enkele andere mogelijkheid om dat voor elkaar te krijgen.
*blijft gewoon atheïst*
Mohammed Bouyeri, de "trotse vaandeldrager van de islam in Europa".
Ik zou ook hartstikke 'trots' zijn als ik weg zat te kwijnen in een cel van een paar vierkante meter.
Ik ben voorstander van de doodstraf, maar om te voorkomen dat hij de martelaardood sterft, gun ik hem wel levenslang!
@incapable | 23-09-14 | 02:22
Met het mes op je strottenhoofd ben je atheïst af en wordt je gewoon moslim, tenzij je heldhaftig bent en je tegel ook in het openbaar durft te verdedigen met alle risico's van dien. Nadenken heeft geen enkele zin t.o.v radicalen.
Ik ben een atheïst en toch geloof ik wel dat er een keer de tyfus uit zal breken als het gaat over; "wij willen dat jullie net als ons gaan denken"
Ik heb er nu net over nagedacht ....... sorry.... ik blijf nog steeds atheïst.
Jan Dribbel | 23-09-14 | 01:31
Nee joh, Abu = bijnaam
Wim Jansen ==>> dikke Willum
@seven | 23-09-14 | 01:54
Inderdaad.
@seven | 23-09-14 | 01:54
Wel deprimerend om de beelden uit de Linnaeusstraat (en van het Mediapark...) weer terug te zien. Dat waren zo'n beetje de nadagen van Nederlands relatief onschuldige jaren.
@yawaitog | 23-09-14 | 01:46
Nee, die heb ik nog niet gehoord.
*licht uit, spot aan voorrrrrr @yawaitog*
Goed om die docu met een sarcastische, bijna cynische Katja eens terug te zien. De doemdenkers tegen wil en dank hebben meer & vooral veel sneller gelijk gekregen dan we ooit konden vermoedden.
@G. Raayer | 23-09-14 | 01:44
Geen stelligheid? Ik citeer even:
'De spil in beide moorden is Beatrix: die moet de opdracht gegeven hebben.'
'Sinds WO2 zijn koningshuizen, zeker ons illegaal "koningshuis" als de dood voor rechtse krachten die hun misdadige diefstal ten einde wil brengen.'
'Bea duldt geen enkele aanval op haar "troon" (...) en Theo ondermijnde haar morele gezag te goed en te vaak waardoor ie weg moest.'
Niks stijlvorm, sorry hoor.
@Ommie de HaatMoker | 22-09-14 | 21:28
Hou op over gematigde moslims plsssse!
Hoewel, ik snuif een sterke geur van cynisme jouw kennende :-)
Maar ik kan het gezegde 'gematigde moslim' niet meer horen.
Het bevestigd namelijk dat de islam zeer slecht is.
Maar hun zijn - niet zo - slecht... WUD?
Ja joh,en heb je die van die 22 spijkers in die schedel van die afghaan nog niet gehoord ;)
@Graaf van Egmont | 23-09-14 | 01:32
Ik ga er ook niet meteen van uit, maar wij kunnen dat natuurlijk niet weten. Daarom zou een nieuw onderzoek niet zo gek zijn.
Lewis
Dat is geen stelligheid maar een stijlvorm. En als die niet bestaat dan bij deze, de filmstijl
Wat nu gebeurt is brandjes blussen en geloven in de goede bedoelingen van 'de meeste' mohammedanen. Die goede bedoelingen blijken nergens uit en schuiven leugen voor leugen, subsidie voor subsidie, toezegging voor toezegging telkens verder op. Die 'meesten' zijn stil; we horen ze niet, dus het zal wel goed zijn. Ze wachten en hebben alle geduld. Tot in volgende generaties.
Van Gogh zag dat de vorige eeuw al, benoemde dat consequent en werd 10 jaar geleden al geslacht door zo'n exponent van 'de stillen'.
Wilder' voorstellen zijn nog te conservatief. De- islamisering, d.w.z. de moslims systematisch laten vertrekken moet nu beginnen, met afbreken van hun infrastructuur, willen onze (klein)kleinkinderen nog in een verlicht land kunnen leven.
necrosis
Zou niet helpen. Het OM had opdracht m niet daarvoor te vervolgen en voor Pim kreeg hij zn boezemvrind als " rechter" en mag hij van zn onze fascistenrechters al weer vrij rondlopen. Volkert wist dus precies voor de moord op Pim dat hij er mee zou wegkomen en deed het daarom. Hij kende de leem in de wet en daarom werd het politieke element uit het vonnis gehaald: dat betekent dus dat het een zuivere aanslag was en dus een complot
Lewis | 23-09-14 | 01:24
Ja dat van die matties van Mo. Die zullen echt wel hebben staan kijken. En waarschijnlijk zijn er ook wel een paar geweest die de gangen van Theo hebben nagetrokken. De rest was voor hen eigenlijk aanschouwelijk onderwijs. Maar dat is nog geen complot.
Onze man in Mockba | 23-09-14 | 01:04
Als ze allemaal mo genoemd worden is er minder kans op spellingsproblemen en onderlinge ruzies.
Nu noemen ze (de radicalen) zich allemaal Abu.
Uit de gemeentelijke administratie schrappen, al die Abu's, zal wel weer om burocratische redenen niet kunnen.
Gisteren 70 jaar geleden was het een vieze schreeuwende snor
Vandaag 70 jaar later zijn het vieze schreeuwenden woestijnbaarden
Lewis | 23-09-14 | 01:17
Tsja, ik schrijf dat toch eerder aan onnozelheid en onwetendheid toe.
My two cents...
@necrosis | 23-09-14 | 01:23
Over Oswald heb ik niet echt een mening.
Wel over Beatrix die opdracht zou hebben gegeven voor de moord op Van Gogh.
Ik schiet warempel wéér in de lach.
@Graaf van Egmont | 23-09-14 | 01:21
Ik ben ook niet zo van de complotten, maar dat de zaak rond Fortuyn stinkt, staat voor mij buiten kijf.
Overigens kan ik me herinneren dat er direct na de moord op Van Gogh meerdere ooggetuigen waren die verklaarden handlangers van B. te hebben zien staan, aan de overkant van de straat.
@Lewis | 23-09-14 | 01:08
Volgens mij is het al een tijdje duidelijk dat Lee Harvey Oswald NIET de moordenaar van JFK was.
Ik heb een tijdje geleden een docu gezien van een moordenaar die levenslang heeft, en tijdens een interview iets vertelde over de moord op JFK wat pure daderkennis was.
Eens kijken of ik dat nog boven water kan halen.....
Hopelijk zal die baardneuker nooit meer vrij komen
Voor het behoud van de moderne cultuur in Nederland wens ik Pauw de policor spreekbuis vervangen door Pat Condell met vertaling en nazit en uitleg.
www.youtube.com/watch?v=mHh0NdR5Jh0#t...
Ik geloof niet zo in complotten. Theo is vermoord omdat hij iets te stellig de moslims als geiteneukers beschreef en dat bleef herhalen. Mo heeft zich laten opfokken door zijn vriendjes "durf jij, durf jij" En Mo's ego was te groot om niet te durven.
De moord op Pim kan ik zelfs niet duiden. Behalve dat Pim grote kans had om een monsterzege te behalen bij de verkiezingen, was hij geen bedreiging voor het algemeen welbevinden van de Nederlander, laat staan voor de veganistische Nederlander. Misschien had Volkert gewoon een hekel aan homo's met een kale kop?
@de honden blaffen... | 23-09-14 | 01:15
Waarom dacht je dat zoveel Nederlanders en andere Westerlingen zich bekeren tot de islam? Reken maar dat angst vaak de drijfveer is.
saintinel | 23-09-14 | 01:04
Daar valt weinig aan te interpreteren natuurlijk.
Bekeer je.
Voor het te laat is.
@G. Raayer | 23-09-14 | 00:37
Wat je theorie nog het meest ongeloofwaardig maakt, is de stelligheid waarmee je haar brengt.
@de honden blaffen... | 23-09-14 | 00:59 Ook redelijk 'creepy' idd! (afhankelijk van hoe je het interpreteert)
Jan Dribbel | 23-09-14 | 00:57
Heb lang geleden een paar jaar in het M.O. gewerkt.
Als je dan ff wilde zieken met een stelletje van die Mo's waarmee je moest werken vroeg je gewoon wat nu de echt correcte spelling is van de PEDOfeet.... Mohamed, Mohammed, Muhamed of Muhammed.
binnen 10 minuten gingen ze elkaar te lijf... serieus waar.
LOL, beetje stoken tussen die apen en af en toe een paar nootjes toewerpen.
"God's wil geschiede" en daar is al weer, en steeds hetzelfde resultaat:
Het bloed kruipt, nee stroomt donderend voort daar waar het nooit had mogen vloeien.
Salut! Evocatus
@Eurotokkie | 22-09-14 | 23:36
De overheid zal zéker niets concreet doen voordat het kalf verdronken is, nee. En ik ben ervan overtuigd dat er ook nog wel heel wat meer nodig is dan één aanslag.
saintinel | 23-09-14 | 00:47
Deze tweet sluit daar naadloos op aan:
Ahmed Marcouch مركوش @ahmedmarcouch · 14 uur
moslims, laten wij ons distantieren van #ISIS (en) . Niet omdat we het probleem zijn, wel omdat we de oplossing zijn.
Onze man in Mockba | 23-09-14 | 00:48
"als Mo de moslim"
LOL. Welke mo de moslim, er zijn 600 miljoen mo'h op deze planeet. Schatting.
Het mogen er een paar (veel) minder zijn, dat wel.
@Onze man in Mockba | 23-09-14 | 00:48
Levenslang is in dit godverloren land ook écht levenslang.
Al snap ik niet dat iemand als Cevdet Yilmaz op verlof mag.
Verlof dient om je terugkeer in de samenleving te bespoedigen na een gevangenisstraf, terwijl die vent levenslang heeft en dus geen terugkeer in de maatschappij hoeft te verwachten.
Ik ben geen tegenstander van de doodstraf, sommige mensen zou je IRL een permaban moeten kunnen geven!
necrosis | 23-09-14 | 00:39
Zal me niets verbazen als Mo de moslim in ene vrij is om een of andere vage reden, echt niet.
Dat Volkert nu hier waarschijnlijk vrolijk mee loopt te reaguren en morgen in de Appie staat om een pak eikeltjeskoffie te kopen is op geen enkele manier uit te leggen.
Niet eens een complot, bewijst gewoon dat alle lagen van de bevolking intens rot zijn, stichting eigen belang to the max.
Dat is een trieste constatering op zichzelf.
Op één of andere manier, denk ik dat het volgende filmpje, meer 'OnTopc' is, dan het op eerste gezicht zou doen vermoeden, zie: www.youtube.com/watch?v=AnYDK4RWCFY
... wat een 'tricky gast'.
@G. Raayer | 23-09-14 | 00:37
De moord op Chris van de Werken verjaart in december 2014.
Misschien nog even een coldcase team opzetten?
@Onze man in Mockba | 23-09-14 | 00:29
Voor wat het waard is: Mo B kan de rest van zijn leven na gaan denken over zijn daad in het EBI.
Tenzij koning kroonkurk hem gratie verleend....
Des te vreemder dat Volkert wegkwam met 18 jaar, iets wat ik nog steeds niet snap!
*Ik ruik een complot*
Dat zowel de moordenaar van Pim als de moordenaar van Theo niet alleen werkte is duidelijk. Ze werkten wel alleen maar beide met behulp van de AIVD zodat dat mogelijk was. De schuldbekentenis van de aivd bij Theo kwam al direct na de moord: ze hadden de moordenaar om mysterieuze wijze van EERSTE VEILIGHEIDSRISICO zomaar naar 151 verplaatst. Precies genoeg om hem zn gang te laten gaan. Wat dus betekent dat als een agent u een boete wil geven u hem net zo makkelijk mag overrijden, want zijn aanhouding slaat dan HELEMAAL nergens op. En dat doet het ook niet.
De spil in beide moorden is Beatrix: die moet de opdracht gegeven hebben. Sinds WO2 zijn koningshuizen, zeker ons illegaal "koningshuis" als de dood voor rechtse krachten die hun misdadige diefstal ten einde wil brengen. De politie stond Volkert keurig op te wachten, er wordt niet eens een simpele leugen voor verzonnen: het volk is toch totaal debiel, dat hoeft niet. Volkert had al gemoord en mocht zn pistooltje houden en werd niet vervolgd. Dat is het standaardrecept van een geheime dienst, Volkert was eigenlijk de tweede Harvey Oswald, die de BVD toendertijd had 'opgeleid'.
Bea duldt geen enkele aanval op haar "troon", noch van Pim, die haar zelf niet had afgezet omdat Pim redelijk naief was, net als Geert nu nog, maar was ze nu al weggeweest noch voor dr zoontje een vrouwtje had gevonden, en Theo ondermijnde haar morele gezag te goed en te vaak waardoor ie weg moest.
Met groots resultaat: het achterlijke volk wappert harder met hun vlaggetjes dan ooit, al hebben ze geen cent meer op zak.
Mooie is, als dit uitkomt kan Bea en dr voortplantsels hun lieverlingskleur aantrekken: oranje pakkie....
Dmn, wat mis ik die ongefilterde, ongezouten, nuchtere mening van Theo...
En die corrupte, arrogante, politieke waarheid/werkelijkheid maakt me diep bedroeft.
Je moet wel slapende zijn, om deze 'democratische droom' nog te geloven.
*dat laatste geleend van de heer G. Carlin ;)
Een beetje lame, maar gallige zaken dienen toch vermeld worden.....
Aan het weinige aantal reaguursels te zien kunnen we wel stellen dat Theo niet meer "leeft".
@de honden blaffen... | 23-09-14 | 00:24
Niemand heeft de statistieken bijgehouden. De eerste schattingen, van mensen die dichtbij de burgeroorlog waren, kwamen op 1 miljoen vermoorde Algerijnen. Op een bevolking van 30 miljoen, nota bene.
Latere schattingen kwamen lager en lager uit.
Ik denk dat de eerste schattingen er dichterbij zaten.
Lewis Lewinsky | 23-09-14 | 00:05
Een miljoen waren het er niet, 100 tot 150 duizend.
@Ben_de_Spuiter | 22-09-14 | 23:15
Goed gezegd.
Ben_de_Spuiter | 22-09-14 | 23:15
Welnee. Het is een minderheid die op die fiets gefrutstreerd is. Daar kun je beter het gesprek mee aangaan. Want uiteindelijk willen die ook gewoon een leuk leven. Op een paar echte Wacko's of Breiviks na. Religie kan het leven tot walgelijk enge proporties verzieken. Europa heeft eeuwenlang dezelde terreur gekend. In sommige hollandse enclaves nemen ze elkaar nog altijd op die manier de maat. Neerwaartse spiraal. Niets te maken met wat eindeloze translaties van denkbeeldige godjes hen voorhoudt -zoals ik dat zie. Kortom, de wat extremere moslims moet je feitelijk bevrijden. komt goed. Duurt gewoon nog een paar generaties ;-P
Eindelijk begint het te dagen wat ze als "fijne cultuurverrijkende(LOL!) multiculti" naar binnengehaald hebben.
"Me niet" = "men iets"
Sorry :-)
@BigShow | 22-09-14 | 23:14
Juist,en na de revolutie hebben we ineens een regering die niet liegt?
de geschiedenis leert ons anders.
Niks regering.
@Eurotokkie | 22-09-14 | 23:36
Dat er meer komen, ok. Maar dat dus een aantal van die gekken van de hofstad groep gewoon door zijn gegaan en onder de radar zijn gegaan.
Dat is toch wel heel vreemd.
@Supermatthijs | 22-09-14 | 22:15
Ik wist niet dat zij dit uit geloofsovertuiging deden. Heb jij inside info? Maar, antwoord op je vraag: ik was op m'n werk, jij?
@kicktherabbit | 22-09-14 | 22:34
Uit je hele lulverhaal blijkt dat je mijn punt niet snapt. Mo B. pleegde deze daad uit naam van... jawel... dé islam. Dé islam aanhangers hier in het liberale Nederland hebben vaak een grote bek als me niet ten nadele van hen zegt/ vind maar ik hoor ze niet in dit soort gevallen. Valt me op, jou niet begrijp ik...
@Supermatthijs | 22-09-14 | 22:15
Ik wist niet dat zij dit uit geloofsovertuiging deden. Heb jij inside info? Maar, antwoord op je vraag: ik was op m'n werk, jij?
@kicktherabbit | 22-09-14 | 22:34
Uit je hele lulverhaal blijkt dat je mijn punt niet snapt. Mo B. pleegde deze daad uit naam van... jawel... dé islam. Dé islam aanhangers hier in het liberale Nederland hebben vaak een grote bek als me niet ten nadele van hen zegt/ vind maar ik hoor ze niet in dit soort gevallen. Valt me op, jou niet begrijp ik...
@de honden blaffen... | 22-09-14 | 23:42
Ik ben niet vergeten dat de islamitische geloofsoorlog in Algerije ongeveer 1 miljoen moorden telde.
En Reve was dat ook niet vergeten. Hij zei dit over de islam:
*Ook het fatalisme, dat alles geschiedt door Gods wil. Als er geen menselijke verantwoordelijkheid meer is, mag je gewoon maar een heel volk afslachten. Dan kan je vrouwen en kinderen in stukken hakken, zoals in Algerije gebeurt. 't Is helemaal geen religie. 't Is eigenlijk voornamelijk massamoord*.
Dat Geert Wilders überhaupt rond moet lopen met bodyguards geeft al aan in wat voor een idioot land we leven .
Onwerkelijk dat er de dag vandaag niks is gebeurd, behalve dan nog meer radicalisering nog meer criminaliteit vanuit de moslim bevolking tegen ons autochtonen en nog meer ontkenning.... Denk zelfs dat men bij het mes op de keel nog durft te beweren dat het aan Wilders ligt en de rechtse kaalkoppen.
@Lewis | 22-09-14 | 22:49
In Amerika moeten ze elke dag zo een verklaring afleggen. dat stopte de bostonbombers ok niet.
dat gezeik over twee paspoorten ,verklaringen, baarden ja of nee.
Allemaal symboolpolitiek waar de PVV heel goed in is.
maar er is geen enkel partij die werkelijk wil dat men integreert, dat we een stap vooruit maken en die zandbak religies achter ons laten.
de partij die er van oudsher voor zou moeten zorgen is ,jawel d66, maar zelfs die partij is gekaapt door een katholiek die religie bonton vind en multicultie hoog heeft zitten.
Daar zit de crux,daar zit de oplossing.
Wat dat betreft kunnen we nog veel leren van de Zuid Amerikaanse landen.
@Supermatthijs | 22-09-14 | 22:22
Je bedoelt ,lange'tegen onnodig geweld' fransie?
Wat mij betreft hoeft niemand zich te verontschuldigen over de daden van iemand anders die ze niet kennen.
Maar tristan en Joran hadden geen ideologische inslag dan had je beter Breivik van stal gehaald.
Maar ook daar hoef ik me niet voor te verontschuldigen.
eerstneukendanpraten | 22-09-14 | 23:23
Inmiddels 20 jaar geleden, door velen vergeten, dezelfde slachtingen:
nl.wikipedia.org/wiki/Groupe_Islamique...
Eens zullen deze islamo-pipo's moeten kiezen. Radicale islam houden en sterven terwijl je zoveel mogelijk andersdenkenden doodt, of bekeren tot een ander geloofsstelsel. Of gewoon ophouden met geloven in een paradijs. Als we dat nou konden overbrengen..
@BigShow | 22-09-14 | 23:14
Je las wat op internet, zag de hooivork staan en dacht aan revolutie? Die hooivork staat er omdat je een boer bent die morgenvroeg moet gaan hooien. Naar bed anders ben je morgen niks waard, hup.
Ondertussen lopen steeds meer gasten rond zoals Mohammed Bouyeri , maar de overheid blijft wegkijken
en hoopt dat het vanzelf wel weggaat.
Waar wacht de overheid op , op de grote aanslag
die er zeker zal komen als de overheid verder niets gaat ondernemen .
langzaamaan gaat dit D66 pikki toch ook eens fantaseren over die grote blonde, ik ga ervoor, wanneer is het 2015 nog? of misschien dan maar 2016?
Een beetje een persoonlijk ding, 3 dagen na de moord op van Gogh schreef ik ergens een column. Bekende verhaal, hij had een stellige mening over een bevolkingsgroep en die bevolkingsgroep bewees zijn punt.
De dag dat de column werd gepubliceerd, liep mijn mailbox over van de bedreigingen.
Precies de crux van de EenVandaag reportage. De moordenaar van Theo is gepakt waarom nu doorpakken en de deksel écht openen. De extremisten pakken en uitzetten of veroordelen.
Dat gebeurde niet. Laf.
Overigens ben ik sindsdien verhuisd naar Zwitserland.
Ik voorspel dat er binnenkort in welhaast alle islamitische landen een groep radicalen zich ISIS laat noemen en zich daar ook naar zal gedragen. Daarna zijn de landen met een islamitische minderheid aan de beurt zoals India en China en dat binnen een paar jaar.
Gegarandeerd! Was getekend, ENDP, 22 september 2014.
Mo B. mag van mij nog vele jaren de vaandel van de islam dragen. Tijdens het luchten op de luchtplaats van het isolatieblok van de EBI.
@gaffelbaard | 22-09-14 | 22:22
Ik neem aan dat die Jihadisten al in een cel zitten
*ooglid naar beneden trekt*
@wolffman | 22-09-14 | 22:18
Het kan ook onkunde zijn,wanbeleid uit onmacht. Dat zou een heel goede reden moeten zijn om niet teveel te vertrouwen in politiek en landsbestuur in zijn algemeen.
matrixbluepill | 22-09-14 | 22:38
Goed dat je het ff aanhaalt.
Is een film over gemaakt. Een goede!
En je kan hem gewoon kijken, lekker via Youtube.
Hier de link (met Engelse ondertiteling):
www.youtube.com/watch?v=-17ijtaVnCM
Kijkuhhh!!!
Binnenkort gewoon weer eens een dagje GS zonder Islam?
Xirdalan | 22-09-14 | 23:05
Jozias van Aartsen, Hans van Baalen en Neelie Smit Kroes: 3 redenen om nooit meer VVD te stemmen. Of spijt te hebben als je dat ooit deed.
gaffelbaard | 22-09-14 | 23:15
dat er wij-zij is
=
dat er GEEN wij-zij is
@Shareholder II | 22-09-14 | 22:48
We zijn ook niet in oorlog met de Islam, de Islam is in oorlog tegen iedereen die niet in de Islam gelooft en hun profeet niet accepteert. That's the dealio helaas.
el che | 22-09-14 | 22:33
O.k, dat is dus hoe jij het ziet. Ik maak, voor mijzelf, altijd de vergelijking tussen het christelijk geloof (incl. alle varianten), het kerkrecht en hoe we de restanten daarvan ook nu nog terugzien in ons hedendaags wettenboek. De stelling van: 'ja, maar dat zijn verschillende dingen' gaat er daarom bij dus niet in. Ze staan in verband tot elkaar en daarom kan je ze ook niet los zien van elkaar. Klaar.
Wat betreft je pleidooi voor de zogenaamde gematigde moslim (welke stroming dan ook) en dat zij ook tegen de radicale vormen zijn.. Het gaat me eigenlijk niet eens zozeer om waar ze tegen zijn. Belangrijker is de vraag, vind ik, of ze 'voor' ons zijn? Of 'tegen' ons.
Als ik met zogenaamde gematigde moslims praat, draait het altijd weer uit op een wij-zij discussie. En dat is verkeerd. Want als je waarlijk geloof in wat je zegt, dan moet die groep ervan overtuigd zijn dat er wij-zij is. Dan moeten we zij-aan-zij staan bij demonstraties, bij acties, bij de strijd tegen ISIS en andere rabiaten. Maar wat zag ik laatst? De islamieten hebben hun eigen demo tegen die moslim-rabiaten omdat ze niet mee willen doen met die lui van Pro Patria omdat die worden weggezet, door het politiek-correct discous, als extreem-rechts. Nou! Ik zou zeggen: fuck them all! Met hun mening over extreem-rechts. Wij (en zij, for that matter) worden op een extreme wijze door dezelfde groep bedreigd en beperkt! Dus: we moeten zij-aan-zij staan, en DAT gebeurt dus niet. En dus geloof ik ook niet in die zogenaamde gematigde islam(ieten).
Ik begrijp dat er islamieten zijn die gevlucht zijn voor die idioten en zich nu, door de actualiteiten van nu, opnieuw bedreigd voelen in het land waar ze naar toe gevlucht zijn. Dat is toch idioot! Of niet dan? Wat ik wil is dat al die vluchtelingen in de toekomst, als ze dat willen, terug kunnen naar hun land van herkomst nadat en omdat we al die rabiate religieuze idioten daar eruit hebben geflikkerd of een kopje kleiner hebben gemaakt. Niet dat ze dan terug moeten! Maar omdat ze dan de keuze weer hebben.
Dat is vrijheid. In mijn optiek dan. Maar zolang ook de gematigde moslim (als die al bestaat) blijft hangen in het wij-zij denken gaat dat ideaal nooit, echt nooit!, waarheid worden. Denk er eens over na.
Groet!
Het word tijd voor een revolutie, onze regering liegt ons voor en zet de waarheid naar zijn hand. En het downplayen begint zodra de waarheid boven komt, waarschijnlijk is dit altijd al zo geweest maar met het medium internet word het steeds moeilijker om de waarheid te verbergen! Was getekend een zeer bezorgde burger.
Ik wil niet piepen hoor, maar 'ze' staan wel verdacht vaak snel klaar met 'hun' oordeel. Kijk naar 9-11, Pim, Theo, en vele vele anderen...
Tja. Zo gaat het. Zelfs een openbaar aanklager staat er een beetje naar te kijken en vind het ergens ook wel een beetje 'apart'.
Maar dóórdenken is eigenlijk niets voor een jurist, lijkt mij. Daar heb je meer een analist voor nodig. Vooral tegenwoordig, met al die hedendaagse techniek en de zeer grote belangen die er waarschijnlijk spelen.
Een generalistisch denker. Een aldenker.
Kortom een breeddenker dus en geen smaldenker. Geen tunnelvisie maar een globale helikopterview.
En dan nog maar oppassen dat er niet op tenen getrapt wordt. Daarom zou zo een denker onbekend moeten zijn. Er spelen soms nogal duistere zaakjes af in de schaduw van de realiteit. he?
Xirdalan | 22-09-14 | 23:05
Tuurlijk, maak zijn dag maar weer goed met dergelijke kwalificaties ;-)
de honden blaffen... | 22-09-14 | 22:46
Precies, en ik ben een liberale Westerling en geen Moslim dus ik stel het individu voorop.
Theo was iemand die voor zijn mening uitkwam en er waren zeker meer lui die hier lekker thuis zaten te onderhandelen hoe te doen, Telegraaf heeft hier veel over verteld. Niet doodgeschoten maar je know.
Laat eerst het bewijs maar eens zien.
Kijk die Jozias van Aartsen eens tekeer gaan in deel 3, op 1:30! Wat een hypocriete arrogante nazi!
@Terpentijn | 22-09-14 | 22:32,
Robin is een heel goede fotograaf en ik ben er van overtuigd dat hij niets weet van het spel. Maar het spel is er... zie de daaropvolgende fotos van Apeldoorn en van de Dam...
Je wordt niet zomaar door je opdrachtgever vooraan gezet ;)
@Lewis | 22-09-14 | 22:49
Pfff, Lewis toch. *Geen* collectieve verklaring moet verlangen.
we zullen allemaal bekeren of gekeeld eindigen, heel dat halal slachten is toch gewoon een oefening het kelende mes handig te hanteren.
Nederland is zo onwijs corrupt ("vormfouten") en incompetent dat het gewoon niet leuk meer is.
Het enige wat men kan is boetequotums bedenken en die met een fanatisme doordrammen. De echte criminele en terroristen lachen zich een deuk om die malle Hollanders.
@kicktherabbit | 22-09-14 | 22:34
Ik ben het met je eens dat je collectieve verklaring kan en moet verlangen van moslims. Maar meer en krachtiger tegengeluid uit islamitische hoek zou bijzonder welkom zijn. Ik kan je vertellen dat als christenen op grote schaal wandaden zouden begaan, ik me daar wel degelijk openlijk van zou distantiëren.
En altijd met dezelfde 'tegenvoorbeeldjes' aankomen wordt op een gegeven moment wel een beetje goedkoop. Pedofilie en het bankwezen, dan was je alleen de hooligans nog vergeten.
basweetutwel | 22-09-14 | 22:11
Onzin. We zijn niet in oorlog met de Islam. D.w.z ik niet. Ik ga altijd uit van het goede in mensen. Daarbij alle generalisaties zijn fout. Dat je terroristen niet moet dat snap ik nog. Maar die zitten (als niet-Moslim zijnde) ook in Amerika, Europa, Rusland, China ende overal. Dat vult net zo goed al decennia kranten. Ze maken mij de zeik niet lauw.
@Terpentijn | 22-09-14 | 22:32
Jammer dat ze het niet overleefd heeft.
kicktherabbit | 22-09-14 | 22:34
Er is een levensgroot verschil tussen de westerse wereld waar het individualisme hoogtij viert, en de islamitische, waar het collectief,de ummah, de norm is.
Vrij raar dat in de EenVandaag aflevering de presentator op het einde zegt "de politieagent die Mohammed B DOODSCHOOT 10 jaar geleden" .. Hoe komt zoiets erdoor..?
Een aanrader om te kijken zeer verhelderend www.youtube.com/watch?v=B5K8LbXXoHg
@Terpentijn | 22-09-14 | 22:32
Zeer terechte vragen. (Politiek) Nederland heeft heel veel onschuld verloren met de moord op Fortuyn. Het hele zaakje stinkt uren in de wind.
@de Voorzittert | 22-09-14 | 22:26
Ik moet nog zien dat hij nooit meer vrijkomt. Ja, ik ken de uitspraak. Maar ik ken dit land ook, er zullen vroeg of laat altijd mensen opstaan die pleiten voor zijn vrijlating, en of de rechters dan de rug recht houden...?
Nederland en Europa wordt eens eindelijk wakker.
Remember 1683 Vienna and remember Jan III Sobieski en.wikipedia.org/wiki/Battle_of_Vienna...
Remeber Lepanto: en.wikipedia.org/wiki/Battle_of_Lepant...
Life without freedom is no life at all.....
de Voorzittert | 22-09-14 | 22:26
Tja.. levenslang en ik vertrouw de rechter dat dat zo blijft. Maar de pvda zou niet een verrotte linkse pleuris partij zijn als ze niet vroeg of laat gaan proberen die straf om te laten zetten naar een of ander gesubsidieerd honk alwaar Mo jonge kindergeesten kan gaan verzieken zoals hem zelf is overkomen. En waar ze Volkert zijn juridische zaken laten waarnemen. Allemaal op onze kosten. Allemaal voor de zetels. Nederlanders, wees waakzaam (voor valse profeten).
DikkeLollie | 22-09-14 | 22:13
Omdat iedereen verantwoordelijk is voor zijn of haar eigen daden en niet van die van anderen. Flauwekul dat je als individu verantwoording af moet leggen voor daden van andere individuen. Er zijn zo'n 1,5 miljard Moslims wereldwijd. Ik weiger ook excuses te maken voor de financiële ellende waar blanke hoogopgeleide mannen ons een aantal jaren geleden in hebben gestort. Net als dat ik niet aangesproken wens te worden op burgerdoden die door Westerse drones zijn veroorzaakt in oorlogen die ik nooit heb gewild. Kunnen mensen hoog of laag springen maar ze moeten dan toch echt bij de daders of openlijke aanhangers zijn. Als ik hierover zwijg omdat ik vind dat ik er geen zak mee te maken heb dan maakt mij dit niet mede verantwoordelijk. Dacht dat we hier in Nederland waren, schuldig tenzij het tegendeel is bewegen enzo... of hebben we dat recht ook al bij ome Ivo ingeleverd? Want... terrorisme en kinderporno... pas op dat je je niet te gek laat maken dat je basisprincipes overboord gaat gooien.
@gaffelbaard
Yep in de combinatie van de sharia , de Sharia is verbonden aan de soenis , en de sharia counsel zetelt in Cairo. Die maken wetten die voor de Soenis toepasselijk zijn. Sharia gaat ook niet op voor de shiieten . ( als ik het correct heb )
Als het dan een beetje roert daar in het midden oosten als de doorsnee burger een beetje klaagt over armoede dan wordt er een decreet uitgevaardigd om de bevolking dom en onder controle te houden .
Neemt u nu de soefis is ook een concept in de islam prediken vrede en anti geweld , of de alawieten, dat zijn weer vijanden van ISIS . Moslims in Indonesië hebben weer helemaal niks te maken met moslims in het midden oosten want die hebben hun mystieke cultuur verweven met de islam .
Ik heb moeite met het generaliseren van het woord islam in samenhang met isis. Daarom het zijn de Sunni moslims die zich onderwerpen aan de Sharia die voor ons in generaal de problemen bezorgen .
Ik heb in 4 moslim landen gewoond , een totaal van 14 jaar , heb vele gematigde moslim vrienden kennissen die het ook tegen radicale denkvormen zijn .
In mijn jeugd, zo'n 45 jaar geleden, hoorde ik verhalen over mohammedaanse gastarbeiders, en hun voorliefde voor hoerenbezoek. Schuifelende likkebaardende kerels langs rode neon-etalages. Redelijk onschuldig...
Daarna kwamen de dikke analfabete schommelkonten in zwarte en bruine lappen. Steeds meer, steeds meer. Maar ook hun talrijke kinders, met brutale uitstraling, en onbeschoft gedrag. Mijn vader koesterde argwaan jegens deze nieuwkomers. Mij leek het nog steeds redelijk onschuldig.
Tot ik mijn schoonvader ontmoette. De beste man was toendertijd werkzaam in Amsterdam. De verhalen die hij vertelde over zijn ervaringen met mohammedanen openden mijn ogen.
Sinds die tijd is het drama alleen maar meer drama geworden.
De moordenaar van Theo van Gogh is het prototype godsdienstwaanzinnige geweldsgek uit de toenmalige voorspellingen van zowel mijn vader als mijn schoonvader.
Onze overheden hebben gefaald, gedurende meer dan veertig jaar, wanbeleid en onbenul. De bestuurlijke elite en bijbehorende diensten zijn schuld aan alle moslim-ellende van de afgelopen jaren en die ons nog te wachten staat. Ze hebben bloed aan hun handen en nog steeds kilo's boter op hun hoofd.
De AIVD heeft over de Zaak Pim de volgende vragen (I.M. Pamela Hemelrijk) nog steeds niet beantwoord:
1)Wie heeft de chef van fotograaf Robin Utrecht gebeld met de opdracht hem naar het Mediapark te sturen?
2)Wie heeft Robin over het hek helpen klimmen? De toegangspoort was immers "vanwege een stroomstoring" niet meer te bedienen.
3)Wie heeft 2 politie-auto's met agenten die kogelvrije vesten droegen én honden bij zich hadden precies naar de exacte plek van het kilometerslange hek rond het mediapark alwaar De-Man-Met-Het-Rode-
Petje toevalligerwijs (alleen?) overheen klom?
4)Wat deden de mannen in gevechtstenue bij het ME-busje dat niet ver van de arrestatieplek geparkeerd stond?
5)Waarom mocht de straatfotograaf Robin Utrecht niet veel later mee op alle staatsbezoeken van Hare Majesteit?
6)Waarom zweeg Hare Majesteit in alle talen over de moord? Zowel in de Troonrede als haar Kersttoespraak?
7)Waarom kreeg advocate Britta Böhler,die had geschreeuwd dat ze door zou procederen tot aan het Europese Hof (het was immers een politieke moord) nadat de straf in hoger beroep afgemaakt was op 15 jaar,plotseling een Senaatszetel voor Groen Links?
8)Waarom kreeg Pim na zijn smeekbede tot Wim Kok "U bent ook mijn minister-president" geen beveiliging?
9)Waarom is het taartengooiende rapaille van de Vrijplaats Koppenhinksteeg uit Leiden nooit vervolgd en berecht?
10)Heeft De-Man-Met-Het-Rode-Petje al zijn wisselgeld voor de moord op milieuambtenaar Chris van de Werken gekregen?
Heerlijk pijnlijke televee, die naïeve houding geeft eigenlijk al aan hoe enorm onderschat alles is geweest. Gelukkig gaat nu alles zoveel anders
Bankafschrift van de deal met crimineel is foetsie. Navraag bij Luxemburgse bank blijkt gelogen.
Het word hoog tijd dat politiek Nederland los van rechtse/ linkse/ godsdienstige of dierenwelzijnsbeginselen langzaam maar zeker de ondemocraische macht die de Islam in Nederland heeft, beetje bij beetje gaat reduceren. Wijselijk niet op de politieke agenda in de 2de kamer maar in een achterkamertje. Alleen dan kunnen we het massaal bloedvergieten in Nederland voorkomen.
Volstrekt idioot dat Volkert van der Graaf na 12 jaartjes gratis studeren weer vrolijk rondbanjert in de bossen waar u en ik de hond uitlaten. Bouyeri GODzijdank levenslang. Lekker negeren verder.
Supermatthijs | 22-09-14 | 22:22
Holleeder is één van de meest misselijke galbakken die ooit rondliepen. Adolf Hitler ook. Ben ik nou ook een leuke linkserik? Want ik meen het echt!
Moet dit effe kwijt.
GVD wat ben ik boos na het zien van die uitzending.
Ligt het aan mij? Die boosheid?
Of ligt het aan die WY*#&(!*@&)$@!&#*$ overheid van ons die iedere keer wegkijkt, dat ik zo boos erom kan worden?
Ben ik de enige erin?
@Jan-Joris-Jaap-Joop | 22-09-14 | 22:17
Fascistische linksextremistische socialist over Fortuyn www.volkertvandergraaf.net/Links/het%2...
wolffman | 22-09-14 | 22:18
Die lui die dat meisje mishandelden lopen al weer vrij rond. www.powned.tv/nieuws/binnenland/2014/0...
Die Huizense jihadisten ook.
www.gooieneemlander.nl/regionaal/gooiv...
enzovoort enzovoort
Ben ik nog iets vergeten? Vul gerust de lijst van wolffman en mijn extra's aan.
@miko | 22-09-14 | 22:20
Alsof domrechts daarop patent heeft. Maar gewoon goed punt vd oude Super. Wel verwachten van moslims dat ze afstand nemen van iedere idioot maar zelf wel figuren als Holleeder vereren. Kom op nou toch.
Supermatthijs | 22-09-14 | 22:15
TjôH! Joran en Tristan. Waarom niet Volkert? Linksgekkie!
Valt me mee van de SP.
En Donner... ook weer zo'n mininster waar ik hoge verwachtingen van had toen hij begon (net als Opstelten bijvoorbeeld) maar die vervolgens gigantisch door het ijs zakte, zoals in dit geval.
Onverteerbare gedachte dat er waarschijnlijk mensen medeplichtig zijn aan de gruwelijke moord op Van Gogh terwijl ze in alle vrijheid kunnen leven.
@Supermatthijs | 22-09-14 | 22:15
Iets met appels en peren ei.
De witte pakken van de bijlmerramp en verdampte zwarte doos
Het fotorolletje uit sebrenica
De wapenvergunning aanvraag van Tristan van der Vlis is zoek
Demmink wordt niet onderzocht
Volkert van der Graaf krijgt maar 12 jaar.
Bouyeri AIVD heeft verslagen gewist.
Niks aan de hand in Nederland hoor
Ben benieuwd naar "Het spel van de Wolf" over de moord op v. Gogh. Binnenkort in de bioscoop. Hier de trailer:
www.youtube.com/watch?v=xiCWzm_xdwg
"Nederland en de islam zijn in die tien jaar verder gebrouilleerd geraakt dan ooit, een gegeven waar Den Haag nog altijd geen begin van een antwoord op weet te formuleren."
Die antwoorden waren en zijn er dus gewoon wel. Het begon met Hans Janmaat en via Frits Bolkestein was daar opeens übernicht Pim Fortuyn (vrede zij met hem). En daarna nog gekke Geert. Maar Den Haag verkeert zich in meerdere spagaten: Bhhhrussel, idealistisch goeddenken en de zucht naar stemmen van het volk (iedereen boven 18 die soms een rood potlood mag vasthouden). En dat los van extreem links geweld door menig politicus (schijnbaar of blijkbaar) als salonfähig wordt beschouwd:
www.thepostonline.nl/2014/09/21/kritis...
Rust zacht beste Theo, ouwe smaakmakert.
En rot jij maar weg zandneger Mo B, met je hoerige moeder die varkens pijpt.
@DikkeLollie | 22-09-14 | 22:13
Waar was jij toen Joran of Tristan zijn ding deed ?
Wat zou het een statement geweest zijn als de "gematigde moslims" toen deze daad hadden afgekeurd... Ik heb ze tot op heden niet gehoord!
basweetutwel | 22-09-14 | 21:52
Dus reden om personen met een dubbele nationaliteit niet voor zulke klussen aan te nemen. Waar hun loyaliteit ligt is altijd weer twijfelachtig. Niet te vertrouwen dus.
Zit nu voor het eerst ie filmpjes met mevrouw Katja Schuurmans te bekijken. Maar wat velen al jaren weten, we zijn in OORLOG. In oorlog met islam, alleen zo mogen we het dus niet noemen.
el che | 22-09-14 | 22:05
'.. de Islam in combinatie van de sharia ..'
He? in-combinatie-van-de-sharia?????
Wat dacht je van gewoon DE Islam??
@tattooboer | 22-09-14 | 21:53
Weet ik,en jij bijt altijd.
Net terug van je 'rondje'?? moehahaha
Goede reportage van onze NPO.
Prof. Akkermans | 22-09-14 | 21:52
Ik zou (ik doe ook maar een suggestie) er een dikke vette varkenskop naar toe gooien. m.spitsnieuws.nl/buitenland/2014/09/do...
Varkenspaté kan ook. m.spitsnieuws.nl/buitenland/2014/04/va...
de Islam in combinatie van de sharia is een beweging die door middel van intimidatie , infiltratie , geweld en politiek hun wil aan ons willen opleggen .
Beetje bij beetje pakken ze alles van ons af .
Zo zie je maar wat 10 jaar wegkijken op kan leveren: ham&eggs!
Ommie de HaatMoker | 22-09-14 | 21:28
Ik mag, hoop ik, aannemen dat je dat sarcastisch bedoelde?
Gezien. Goede uitzending.
Opmerkelijke Quote:
'.. we (AIVD) hebben u alles gegeven dat relevant was.
Nee! Stelletje SUKKELS!
WIE zijn opdracht is het nu te bepalen wat wel/niet relevant was/is?
Dus... je (de AIVD) had niet moeten geven wat-relevant-was! Je had ALLES moeten geven!
Opmerkelijke quote 2: Remkes zei later dat de AIVD zijn werk goed gedaan had.
Anders gezegd: Bravo, dank zij jullie is die querulant Van Gogh nu dood. Hiep hiep hoera. Goed gedaan hoor! Hulde!
Van welke partij was die Remkes ook weer?
nl.wikipedia.org/wiki/Johan_Remkes
De ... VVD.
Jawel hoor! De partij die 'de toon' belangrijker vind dan de feiten. Bah!
wat een ramp: ali b spuwd die poep al weer een deccenium
Wel een geweldige, onnavolgbare advertentie van Gülen in de Volkskrant vandaag.
@de honden blaffen... | 22-09-14 | 21:57,
Het Project blijkt zelfs na te zijn uitgelekt nog steeds te werken.
basweetutwel | 22-09-14 | 21:52
De islam is diep geworteld in politiek, ambtenarij, wijkraden etc.
Geheel volgens het handvest van de MB.
@basweetutwel | 22-09-14 | 21:52,
ligt... #fail
en dan te beseffen dat wanneer de nederlandse wet daadwerkelijk het niveau van een middel-matig sharia voorstelt, je natuurlijk net zover van huis bent als mozes.
Opmerkelijk.
@miko | 22-09-14 | 21:49
Achossie, slecht dagje gehad? Er is maar 1 sujet hier die ik minder minder minder wil dan jou Milow en dat is de simplist hier boven. Jullie passen juist heel goed bij elkaar.
.... basis van Hoofdofficier van Justitie Frits van Straelen: Mohammed B. opereerde niet alleen.
Hier wordt dus bedoeld dat de islam al diep geworteld is in de Aivd... Goed zo guys, die arabierische tolken aannemen als vertaler. En dan raar opkijken als het zware, meer dan antecedentenonderzoek niet werkt. Nederland maakt zich internationaal weer belachelijk en dat licht niet aan Greet deze keer.
#fail
Wat moet ik nu doen als ik weer een zeer slechte immitatie van Conchita Wurst de vuilniszakken zie buiten zetten? Lachen of huilen?
Ommie de HaatMoker | 22-09-14 | 21:28
"nou nou zeg, er zijn ook gematigde moslims hoor".
-----------------------------------------------------
Ja, die het net zoals hun extremistische vriendjes prachtig vinden als er een westerse hulpverlener, journalist of weet ik veel wie de keel wordt afgesneden of een zooitje onschuldige mensen wordt opgeblazen of geëxecuteerd ter meerdere eer en glorie van dat achterlijke geloof. Als ze zo "gematigd" zijn zoals jij zegt, waarom hoor en zie je ze dan niet als er in binnen- of buitenland door die hakbar-figuren weer een aanslag wordt gepleegd ?
"Gematigd".... Yeah, right. Wordt wakker.
ahja pijn is fijn bla bla.
iedereen praat wat raak en het zijn in ieder geval volwassen die het altijd wel erg serieus nemen allemaal.
@Supermatthijs | 22-09-14 | 21:22
Heerlukk,
maar jij moet er niet aan zitten met je stinkjatten.
Ga maar knuffelen met die maat van je tattooboer.
@basweetutwel | 22-09-14 | 21:39,
Aha zo te horen zit de Reichs Omroep er bovenop en is het er al uitgeknipt.
Inderdaad, Allah weet het beter,Theo wist het beter.. En die Muhammed B die weet helemaal niets. Een domme labiele gefrustreerde jongen die geen gezond verstand heeft en geen eigen mening. Een erg zielig figuur..
Oud nieuws. tuurlijk deed hij het niet alleen.
Dat rare groepje heeft elkaar lang genoeg opgehitst tot Mo B. het tijd vond worden voor harde aksie!
-weggejorist-
En nog steeds is de overheid banger voor kaalkopjes van de neo-allooi. Maar ik denk dat ik wel weet waarom, niet vanwege de groep zelf, maar omdat ze bang zijn voor de tegen-reactie van de slapende cellen. Alleen vergeet men, het is niet de vraag of maar wanneer. Het is allemaal tijdrekken voor hetgeen onvoorkoombaar is.
Die Pieter Jan hagens zegt echt aan het eind van het interview De agent die Mohammed (enz) doodschoot.
Nee NPO hij werd neergeschoten.
Auteur Tomas Ross: De AIVD signaleerde Volkert en zijn kompaan herhaalde malen bij Fortuyn en wist door afluisteren, (hij werd al vanaf 1996 afgeluisterd) sinds 8 januari 2002 dat ze het hadden over een politieke tegenstander uit de wegruimen.
De AIVD schaduwde de Hofstadgroep en hadden Mohammed Bouyeri in de picture. Na de moord op Van Gogh waren de tapes van de AIVD, die ze niet wilden afgeven, kwijt. www.radio1.nl/item/202506-Tomas
Ach.... Allah weet het beter... toch van Gogh?
Leuk linkje over de "logica" van islam: in Aceh, islamistisch onderdeel van pluriform Indonesië, mogen de ongelovige honden dadelijk ook onder de sharia worden berecht, ook al hebben ze met die hele kudt-religie niets te maken: www.jihadwatch.org/2014/09/to-end-disc...
En Volkert handelde ook niet alleen. Daarom kreeg hij ook zo'n belachelijk lage straf van die PVDA rechtbank indertijd. Ze waren natuurlijk als de dood dat hij zou gaan praten over zijn linkse handlangers/opdrachtgevers, daar zat links echt niet op te wachten dan was het definitief einde oefening geweest voor links en alle miljarden subsidiestromen naar het links industriele complex.
jan-lul-de-behanger | 22-09-14 | 21:30
Je zou toch haast gaan denken dat het een zionistisch complot is..
Gelukkig heeft dit alles niets met de echte islam te maken. Natuurlijk werkte die vogel niet alleen. Net zo min als de moordenaar van Fortuyn wiens naam ik niet uit mijn toetsenbord krijg.
@Ommie de HaatMoker | 22-09-14 | 21:28 Godwin v/d week: Er waren ook gematigde nazi's hoor. Die hielden het ook niet tegen.
Ach wee, een complottheorie..
Schatten we de haatbaarden zo hoog in dan?
Het Paard van Troje dat gevuld was met een mix van haat, ebola en carcinoom is inmiddels leeggelopen en deze inhoud heeft zich inmiddels vermenigvuldigd en over Europa verspreid.
Mohammed B. Hmmm. Die naam heb ik eerder gehoord!
@wakkere_nederlander | 22-09-14 | 21:26
nou nou zeg, er zijn ook gematigde moslims hoor.
Wat zal die Bouyeri er ziek van zijn dat ie niet samen met zijn matties naar Syrie/Irak kan afreizen.
10 jaar verder, maar dan heb je ook niets.
En wat hebben we geleerd?
Dat de meerderheid maar zwijgt anders eindigen we op dezelfde manier als Theo.
Te paard, te paard. We zijn reeds verraden!
Oh!
OH?
Mohammed B was ook al geen lid van de ware islam...
Ja ja... ik begin het te snappen.
Alleen de soldaten van het Allah leger zijn de boosdoeners.
De gewone aanhangers zijn onschuldig.
Fuck 'em!
Zij hebben ons de oorlog verklaard en niet andersom.
Dus laat die oorlog maar komen dan het komt er toch wel van.
Tja, dat maakt iedere opmerking overbodig.
En de PvdA zag dat het goed was...
Nou heeft Katja per definitie altijd gelijk behalve met de keuze van haar man dan natuurlijk. Wat een guppie.
Klopt.
Ze zijn met velen.
Alleen zijn dat nog rustende cellen....
REAGEER OOK